#_CRON_JOB_#
#_CRON_JOB_#
25/07/2011 23:06
ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΣΧΟΛΙΟΥ

Απανωτά "αδειάσματα" στον Γ. Ραγκούση



Απορούμε πώς στέκεται ακόμη στη θέση του ο Γ. Ραγκούσης μετά τα απανωτά αδειάσματα που του κάνουν οι ίδιοι του οι σύντροφοι. Και δεν είναι μόνο ο Σαλαγιάννης που μίλησε σε ραδιόφωνα και είπε ότι οι βουλευτές απαιτούν να ενημερώνονται για τέτοια θέματα και θα μπορούσαν να μαζευτούν 100 υπογραφές για τη σύγκλιση του ΚΤΕ, είναι και ο ίδιος ο Ηλίας Μόσιαλος.

Ο υπουργός Επικρατείας με δήλωσή του ουσιαστικά κάνει στην άκρη τον υπουργό Μεταφορών που εμφανίζεται αδιάλλακτος και ζητά διάλογο με τους ταξιτζήδες. «Συνεχίζουμε το διάλογο με τους ιδιοκτήτες ταξί με στόχο την απελευθέρωση του επαγγέλματος με συγκεκριμένους κανόνες» αναφέρει στη δήλωσή του και συνεχίζει: “Το επόμενο διάστημα θα κατατεθούν από κυβερνητικής πλευράς συγκεκριμένες προτάσεις, με βάση τις οποίες θα γίνει ανοιχτή και ενδελεχής διαβούλευση με όλους τους ενδιαφερόμενους».

Τι σημαίνουν όλα αυτά; Ότι στην κυβέρνηση είδαν ότι δεν περνά το αποφασίζομεν και διατάσσομεν του κ. Ραγκούση, είδαν ότι οι ταξιτζήδες έχουν κάνει μπάχαλο τη χώρα και αυτό το χρεώνεται η ίδια η κυβέρνηση, κατάλαβαν ότι ο υπουργός δεν θέλει να κάνει πίσω, ίσως γιατί ετοιμάζεται για ηρωϊκή έξοδο και αποφάσισαν να πάρουν την κατάσταση στα χέρια τους.

Η συνεδρίαση στον ΚΤΕ αναμένεται με ενδιαφέρον καθώς δεν αποκλείεται ο κ. Ραγκούσης να κάνει βήμα πίσω και να ζητήσει διάλογο, εκτός κι αν σηκώσει ο ίδιος μπαϊράκι.

Σε κάθε περίπτωση φαίνεται ότι στην κυβέρνηση βρίσκονται σε πλήρη σύγχυση και σηκώνουν λευκή σημαία, άσχετα με το αν πρέπει να γίνει ή όχι η απελευθέρωση.

Δήλωση της ΝΔ

Ο Εκπρόσωπος της Νέας Δημοκρατίας Γ. Μιχελάκης, αναφερόμενος στη δήλωση του Κυβερνητικού Εκπροσώπου ότι ο κ. Ραγκούσης, “σε σύντομο χρονικό διάστημα θα καταθέσει συγκεκριμένες προτάσεις” για διάλογο με τους ιδιοκτήτες ταξί και “στόχο την απελευθέρωση του επαγγέλματος με συγκεκριμένους κανόνες”, έκανε την ακόλουθη δήλωση:

 

«Ο κ. Μόσιαλος απέδειξε σήμερα ότι εκπροσωπεί μια διαλυμένη κυβέρνηση, χωρίς συνέπεια και συνέχεια.

Με τη δήλωσή του για το θέμα των ταξί, ουσιαστικά αδειάζει τον κ. Ραγκούση, αφού μιλά για “απελευθέρωση του επαγγέλματος με συγκεκριμένους κανόνες”, πράγμα που αρνείται ο αρμόδιος υπουργός. Αλλά και διότι υπόσχεται, αντ’ αυτού, ότι ο κ. Ραγκούσης θα καταθέσει “σε σύντομο χρονικό διάστημα συγκεκριμένες προτάσεις”.

Τα ερωτήματα είναι πολλά:

Γιατί ο κύριος Ραγκούσης –αφού δεν είχε καμία θέση- προκάλεσε το γνωστό χάος υπονομεύοντας τον ελληνικό τουρισμό;

Πώς είναι δυνατόν ο κ. Ραγκούσης να καταργεί μια ρύθμιση χωρίς να έχει καμία αντιπρόταση;

Πώς γίνεται, μετά απ’ όσα συνέβησαν, να μην έχει ακόμη συγκεκριμένες θέσεις και να χρειάζεται περισσότερο χρόνο;

Επιτέλους, πόση ανευθυνότητα χρειάζεται για να προκαλέσει κανείς τόσο κακό στην οικονομία και το κοινωνικό σύνολο χωρίς να ξέρει τι θέλει να κάνει;».   

ΣΧΟΛΙΑ

  1. (A)θανάσης avatar
    (A)θανάσης 25/07/2011 23:42:01

    O Ραγκούσης θα σταθεί στο ύψος των περιστάσεων και θα αποδείξει περίτρανα 'οτι το πράσινο ποίημα της κωλοτούμπας το έχει μάθει νεράκι.

    Και τριπλό άξελ θα κάνει και λάδι θα βγει...

  2. blackyellowhorse avatar
    blackyellowhorse 25/07/2011 23:45:07

    Αληθεια ο μειλιχιος ΓΑΠ γιατι δεν επεμβαινει? η μηπως αυτα ειναι πολυ ταπεινα
    γι' Αυτον και η μοναδικη ειδικοτητα που εχει ειναι οι δανειακες συμβασεις. Αν ηταν μαγκες ας ανοιγαν και το επαγγελμα του δημοσιογραφου και ας καταργουσαν το αγγελειοσημο. Αντι τα δημοσιγραφικα παπαγαλακια να προβαλλουν ηλιθια επιχειρηματα υπερ της απελευθερωσησ του επαγγελματος των ταξιτζηδων ας μας πουν για το δικο τους επαγγελμα. Η μηπως το κρατουν κλειστο για να εξασφαλισουν την ποιοτητα, την αντικειμενικοτητα και την ανεξαρτησια του "λειτουργηματος" τους?

    • dinodamo avatar
      dinodamo @ blackyellowhorse 26/07/2011 15:59:10

      Η επισης το επαγγελμα των τραπεζιτων.Πολλοι ειναι αυτοι που εχουν φραγκα και θελουν να κονομανε 10% (και οχι 15-20% απο τους τραπεζιτες μας) επιτοκιο αν δεν εχουν η δεν θελουν να δωσουν χρημα οι παρουσες τραπεζες σε επενδυσεις.Η ακομα και του πολιτικου ας ριξουν το κοστος δημιουργιας κομματων και ας επιδοτησουν νεα κομματα με φρεσκες ιδεες

  3. παρατηρητής avatar
    παρατηρητής 26/07/2011 05:33:25

    Ο Μπερλουσκόνι προσπάθησε να περάσει το ίδιο περίπου νομοσχέδιο στην Ιταλία, αλλά η καθολική αντίδραση των ταξιτζήδων στη γειτονική μας χώρα έκανε το νομοσχέδιο σκόνη. Αχ ρε Silvio , δεν ήξερες, δεν ρώταγες τον Ragoussi να σου εξηγήσει περί κοινωνικού αυτοματισμού και τη τέχνη να περνάς νομοσχέδια στρέφοντας τη μία κοινωνική ομάδα εναντίον της άλλης ;

  4. τσώφλι πασατέμπου avatar
    τσώφλι πασατέμπου 26/07/2011 09:05:13

    Ναί, κανένα πρόβλημα, απ'ευθείας σύγκριση, ταξί το ένα ταξί και τ'άλλο ! Και δικηγόρος θα γελούσε !

    -Piazza di Spagnia παιδάκι μου...
    -Δέν πάω, γιαγιά.
    -Μα, είμαι ηλικιωμένη, τί να κάνω, πάρε με παιδί μου...
    -Περπάτα και λίγο γιαγιάκα, υγεία είναι στην ηλικία σου, άντε μπράβο !
    -Θα σου πάρω τον αριθμό.
    -Βρε άϊντε πάρε μας και τίποτ'άλλο...

    Σαμπάνιες ανοίγει ο κόσμος, σε πληροφορώ ! Εσύ, δέν θα πιείς ;

    • chris 108 avatar
      chris 108 @ τσώφλι πασατέμπου 26/07/2011 13:36:11

      το τσωφλι πασατεμπου ειναι μαλλον τσωφλι οποια δουλεια και να κανει ας μου την πει να του πω ενα αναλογο παραδειγμα επειδη μαλλον δεν χρησιμοποιει ταχι ας παρει ενα απο τους 27 συναιτερισμους που υπαρχουν στην αθηνα να δει τι σημαινει ταχι

  5. anaconda avatar
    anaconda 26/07/2011 11:37:53

    Τί είδους διάλογο θέλει ο Μόσιαλος?

    Ο διάλογος έγινε για δεκαοκτώ μήνες και κατέληξαν σε π.δ Ρέππα, που απελευθερώνει το επάγγελμα με δύο κατηγορίες ταξί, κίτρινα με ταξίμετρο-επιβίβαση απο το δρόμο και μαύρα χωρίς ταξίμετρο-επιβίβαση με ραντεβού.

    Αυτό γίνεται σε όλο τον πολιτισμένο κόσμο!

  6. markos avatar
    markos 26/07/2011 14:58:41

    τσοφλι βρες εναν πολιτη που να πηγαινει με ταξι καθε μερα στην δουλεια του και τα ξαναλεμε οσο για εξυπηρετηση σου απαντησε ο κρις 108 αλλα το 2ευρω παει πολυ ε?

  7. markos avatar
    markos 26/07/2011 14:59:42

    για την ιταλια μιλαω να πηγαινει καθε μερα στην δουλεια του

  8. παρατηρητής avatar
    παρατηρητής 26/07/2011 15:17:18

    Φυσικά και δεν χωράει καμμία σύγκριση. Στην Ιταλία για μία διαδρομή Σύνταγμα - Γλυφάδα για παράδειγμα θέλεις σχεδόν ένα μεροκάματο, οπότε η τυπική ευγένεια συνοδεύει το πιάτο. Το κοινό σημείο είναι στα 200 με 250 χιλιάρικα που πληρώσανε για τις άδειες και που ξαφνικά τους λένε ότι πιάστηκαν μακάκες. Θα μπορούσε να γίνει η απελευθέρωση σταδιακά και με όρους και κυρίως πληθυσμιακό αναλογικό κριτήριο. Τσώφλι, αν δεν είσαι πασόκος δημόσιος grattacoglioni , περίμενε και συ τη σειρά σου.

    • dinodamo avatar
      dinodamo @ παρατηρητής 26/07/2011 16:08:27

      Πιστευω οτι οι αδειες δεν κανουν 200 χιλιαρικα αλλα πολυ λιγοτερα.Εβρισκες τα τελευταια χρονια αδεια με 80 χιλιαρικα.Εβαζες δυο ατομα να το δουλεψουνε και επαιρνες 2 χιλιαρικα το μηνα απο τα ενοικια τουλαχιστον με προοπτικη σε μια δεκαετια να παρεις πισω 200 χιλιαρικα στην χειροτερη απ το σπιτι σου.Πολλοι εισπρακτορες λειτουργουσαν ετσι και ας μην κανουμε πως δεν ξερουμε.Απλα τωρα στραβωσε η δουλεια οπως παει.

ΑΠΟΣΤΟΛΗ ΣΧΟΛΙΟΥ

Τα δεδομένα σας είναι ασφαλή! H διεύθυνση email δε θα δημοσιευθεί. Τα στοιχεία θα χρησιμοποιηθούν αποκλειστικά για τη δυνατότητα σχολιασμού στο antinews.gr .

Tα πεδία με αστερίσκο (*) είναι υποχρεωτικά.