#_CRON_JOB_#
#_CRON_JOB_#
09/09/2012 10:00
ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΣΧΟΛΙΟΥ

Απαντήστε και ... κερδίστε !



«Ιδιαίτερα το Διεθνές Νομισματικό Ταμείο δεν έχει την φήμη, ούτε για την κοινωνική του δικαιοσύνη, ούτε βεβαίως και για την αποτελεσματικότητά του. Το να πηγαίνει σε χώρες αναπτυσσόμενες και να τους λέει, επειδή έχετε πολλά δάνεια πρέπει να κόψετε, και το πρώτο που θα κόψετε είναι από την παιδεία π.χ., αυτές είναι επίσημες πράξεις, που ουσιαστικά κόβουν το μέλλον της χώρας. Μπορεί αυτή η χώρα να μαζέψει κάποια λίγα χρήματα για ένα-δύο χρόνια, αλλά ουσιαστικά καταδικάζει τη χώρα αυτή στην υπανάπτυξη σε μόνιμη βάση. Άρα, λοιπόν, δεν έχουμε κανένα λόγο εμείς να μπούμε σε μια τέτοια διαπραγμάτευση, η οποία πιθανώς να διολισθήσει σε όρους που θα είναι αρνητικοί για την πορεία της χώρας μας».

 

Ποιός Έλληνας ανώτατος πολιτικός αξιωματούχος έλεγε – επί λέξει – τα πιο πάνω αποκαλυπτικά λόγια στον δημοσιογράφο Στέλιο Κούλογλου, σε διαδικτυακό τηλεοπτικό κανάλι, την 3η Ιουνίου 2009;

Ποιός;

Για να σας βοηθήσω λιγάκι,αυτές τις ημέρες ήταν στις ΗΠΑ και παρευρέθη στο συνέδριο των Δημοκρατικών ,που έγινε στην πόλη Charlotte της Βόρειας Καρολίνας …

Μιχάλης Σ. Βάρδας

ΣΧΟΛΙΑ

  1. Υψηλάντης avatar
    Υψηλάντης 09/09/2012 10:07:44

    Εύκολο!!! Γεώργιος Παπανδρέου της γνωστής δυναστείας, γνωστός και για τη φράση "Λεφτά Υπάρχουν".

  2. kostas* avatar
    kostas* 09/09/2012 10:21:33

    http://www.youtube.com/watch?v=0VwjXir-47s

  3. nillionaire avatar
    nillionaire 09/09/2012 10:36:20

    Το βρήκα !! Τι κερδίζω ?

    • Vee avatar
      Vee @ nillionaire 09/09/2012 10:43:14

      Ένα εισητήριο για ελεύθερη είσοδο στο επόμενο συνέδριο του ΠΑΣΟΚ.

      • nillionaire avatar
        nillionaire @ Vee 09/09/2012 11:10:52

        Ααααα καλά, τότε αποσύρω τη συμμετοχή μου στο διαγωνισμό .... !!

  4. Νίκος avatar
    Νίκος 09/09/2012 10:53:21

    Ωραία και αφου διαπιστώσαμε για μια ακόμη φορά πόσο ανακόλουθος είναι ο Γιωργάκης μήπως θα έπρεπε να δούμε τι κάνουμε εμείς πριν μας πάρουν με τις πέτρες.

  5. μακεδων avatar
    μακεδων 09/09/2012 10:56:56

    Εύκολα βάζετε στο αντινιουζ το δύσκολο είναι να δούμε πως θα το μετάφρασουν οι πασοκοι όταν θα έρθει στον εισαγγελέα το παιδί

  6. ΣΤΕΛΙΟΣ avatar
    ΣΤΕΛΙΟΣ 09/09/2012 11:20:59

    Μα φυσικά ,όταν έλεγε "...δεν έχουμε κανένα λόγο εμείς να μπούμε ..." ενοούσε ,εμείς οι Αμερικάνοι!

  7. man8os avatar
    man8os 09/09/2012 14:03:34

    Το ψηλο παιδι της Μινεσοτα?

  8. nikos avatar
    nikos 11/09/2012 20:43:40

    Κυκλοφορεί ακόμη ελεύθερος αυτός που καταδυναστευσε τους έλληνες. ΓΑΠ μήπως να πας οικιοθελως στη φυλακή βρε μόσχε;;;