#_CRON_JOB_#
#_CRON_JOB_#
10/02/2011 20:17
ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΣΧΟΛΙΟΥ

Απαγόρευση της κυκλοφορίας πότε να περιμένουμε;



Απαγόρευση συναθροίσεων επέβαλε η Κυβέρνηση προκειμένου να αποφύγει τις κινητοποιήσεις των αγροτών. Ο συναγελασμός άνω των δύο ατόμων θεωρείται κίνημα κατά του πολιτεύματος. Ευτυχώς που πρόλαβε η Τζούλια και έτσι δεν δέχτηκε ακόμη ένα χτύπημα ο ελληνικός κινηματογράφος.

Τώρα αναμένουμε την απαγόρευση της κυκλοφορίας. Και μη νομίζετε ότι χρειάζεται  υπουργική απόφαση. Εκεί που βρίσκεται η τιμή της βενζίνης, με το ύψος των μισθών (των «προνομιούχων» που εργάζονται) και των συντάξεων, θα αυτοπεριορισθούμε όλοι  σπίτι.

Εξοικονομώ (το αυριανό φαγητό) κατ’ οίκον.

Τώρα που έχουμε σπίτια, πριν μας τα μαζέψουν οι τράπεζες, ας τα απολαύσουμε.

Όσοι  μετά τη δύση του ηλίου συλλαμβάνονται με μικροποσότητες ευρώ θα προσάγονται στην Κομμαντατούρ για τα περαιτέρω. Αν πάνω τους έχουν και γεμάτο πακέτο τσιγάρα θα οδηγούνται στο αυτόφωρο, ως εν δυνάμει καταπατητές της απαγόρευσης.

Στα κρατητήρια θα μαθαίνουν το νέο άσμα του υπαρκτού εν ελλάδι σοσιαλισμού:

Θα είμαι καλό παιδί, δεν θα είμαι καπνιστής,

Αρκεί στην Κυβέρνηση να είναι ο Παπουτσής.

Μικρός Οδυσσέας

ΣΧΟΛΙΑ

  1. ΛΟΓΟΚΡΙΣΙΑ avatar
    ΛΟΓΟΚΡΙΣΙΑ 10/02/2011 20:21:16

    Κακώς στο σκίτσο βάλατε τον φαντάρο .Αυτός είναι αντιπαραγωγικός.
    Βάλε τον Πάγκαλο.Η παραγωγικότητα ξεχειλίζει από τα ρούχα του.

  2. anonymous avatar
    anonymous 10/02/2011 20:22:58

    Αν δείτε φωτογραφίες της αρχης του 20ου αιώνα, ο γιωργάκης δεν μοιάζει με τον βασιλιά Κωνσταντινο?

    • ierofantis avatar
      ierofantis @ anonymous 10/02/2011 22:34:51

      -"Να βάλω το Βασιλιά ή το Πουλί;"

      -"Το Πουλί...!"

      Για όσους θυμάστε λίγο, από την πρώτη Λούφα και Παραλλαγή, του Περάκη...

  3. Δημήτρης avatar
    Δημήτρης 10/02/2011 20:28:57

    Η απαγόρευση θα γίνει όταν αυξηθούν η φτώχεια και οι αντιδράσεις. Φυσικά θα ισχύει μόνο για τους Έλληνες.

  4. Strange Attractor avatar
    Strange Attractor 10/02/2011 20:38:02

    Εκτός από ισχυρό χτύπημα κατά του ρατσισμού, η νέα ταινία της Τζούλιας αποτελεί και αντιστασιακή πράξη. Συναθροίζεται και συναγελάζεται ελευθέρως παρά την σχετική σοσιαλιστική απαγόρευση.
    Άντε και βουλευτίνα.

    • Greece Pleading avatar
      Greece Pleading @ Strange Attractor 12/02/2011 00:20:08

      Υπάρχει μπόλικο σχοινί για όλους.

  5. Louros avatar
    Louros 10/02/2011 20:42:31

    Αντε και λοβοτομή...

  6. kiki avatar
    kiki 10/02/2011 20:47:08

    Το Πουλι της χουντας
    Το Πουλι της Σοσιαλιστικης Χουντας.
    Α propos συναθροιζομαι με τον αντρα μου, τρεις σκυλους και πεντε γατες ειναι αδικημα?

    • Μικρός Οδυσσέας avatar
      Μικρός Οδυσσέας @ kiki 10/02/2011 21:13:33

      Έχεις αριστερό παρελθόν. Το μέτρο της αυτοπομόνωσης στην αποθήκη, νομίζω είναι κατάλληλο για την περίπτωση σου.
      Μην αναγκάσεις την Κυβέρνηση να λάβει μέτρα, αυτοπεριορίσου

  7. kiki avatar
    kiki 10/02/2011 20:48:16

    Ρε τι γελοιοι τυποι ειναι αυτοι ,
    εχουν χασει τα αυγα και τα πασχαλια μου φαινεται.

    • The Saint avatar
      The Saint @ kiki 10/02/2011 20:59:19

      Δεν είναι καθόλου γελοίοι αγαπητή Κική.
      Ξέρουν πολυ καλά τι κάνουν. Και αν είχαν το περιθώριο θα το έκαναν εντελώς απροκάλυπτα. Ηδη το κάνουν σχετικώς δλδ...
      Οσο καθόμαστε και τους βλέπουμε, αυτός αυτός ο σιχαμερός αχταρμάς σιωνιστών νεοταξιτών εντεταλμένων, θα κάνει ότι θέλει.
      Ακόμη και απαγορευση κυκλοφορίας...

  8. Γιάννης Φαίλτωρ avatar
    Γιάννης Φαίλτωρ 10/02/2011 21:07:10

    Achtung, Achtung

    Η Ανωτάτη Διοίκησις προβαίνει εις την λήψιν των κάτωθι μέτρων δια την διαφύλαξιν της τάξεως και της ομαλής λειτουργίας του κράτους επ' ωφελεία του κοινωνικού συνόλου των συνετών, φιλεργατικών και νομοταγών πολιτών.

    1. Απαγορεύεται η συνάθροισις πολιτών άνω των πέντε ατόμων (τα κατοικίδια δεν εξαιρούνται).
    2. Απαγορεύεται η κυκλοφορία μετά το πέρας της δεκάτης βραδυνής ἠ μη μόνον δια τα μέλη των Τ.Ο της Ανωτάτης Διοικήσεως.
    3. Απαγορεύεται η συγγραφή σχολίων εις ανατρεπτικά ιστολόγια.
    4. Απαγορεύεται η δημιουργία και λειτουργία ιστολογίων τα οποία εναντιώνονται εις το πνεύμα της Νέας Διοικήσεως.
    5. Επιβάλλεται η υποχρεωτική παρακολούθησις από όλους τους πολίτας του βραδυνού δελτίου ειδήσεων του ΜΕΓΚΑ ΤΣΑΝΕΛ ή εναλλακτικώς της ΕΡΤ.
    6. Επιβάλλεται Ειδικόν Τέλος Σχολίου δια κάθε αναρτώμενο σχόλιον σε ιστολόγια με ανώτατον αριθμόν τα τρία ημερησίως.
    7. Επιβάλλεται Ειδικόν Τέλος Αναρτήσεως διακάθε ανάρτησην σε ιστολόγια με ανώτατον αριθμόν τις πέντε ημερησίως.

    Οι παραβάται θα τιμωρούνται αυστηρώς, ως προβλέπει ο Νέος Ποινικός Κώδιξ, συνταχθείς εν Βερολίνον και επικυρωθείς από την εν Αθήναις Ανώτατην Διοίκησην Ελληνικού Ομόσπονδου Κρατιδίου.

    • Strange Attractor avatar
      Strange Attractor @ Γιάννης Φαίλτωρ 10/02/2011 21:14:00

      Απαγορεύεται η συνάθροισις πολιτών άνω των πέντε ατόμων

      Πολλά δεν έβαλες; Κάντο τρεις νάσαι μέσα στα νεοπασοκικά πράγματα.

      • Γιάννης Φαίλτωρ avatar
        Γιάννης Φαίλτωρ @ Strange Attractor 10/02/2011 21:16:13

        Εντάξει, θα συντάξω ερμηνευτική εγκύκλιο με γνωμοδότηση του Μπένι.

        • Μικρός Οδυσσέας avatar
          Μικρός Οδυσσέας @ Γιάννης Φαίλτωρ 10/02/2011 21:32:04

          Πέντε άτομα; μόνο αν φοράνε σορτσάκι και κρατούν σπυριάρα μπάλα δεν θα συλλαμβάνονται

          • Γιάννης Φαίλτωρ avatar
            Γιάννης Φαίλτωρ @ Μικρός Οδυσσέας 10/02/2011 21:56:58

            Μα και ο πρόεδρος τις FIBA, εκείνος ο Μπάουερμαν Γερμανός δεν είναι? Έχουνε πιάσει όλα τα πόστα οι φρίτσηδες.

    • kiki avatar
      kiki @ Γιάννης Φαίλτωρ 10/02/2011 21:21:38

      @ Φαιλτωρα,
      εδειξε το Αλτερ, οτι στα κρανη αυτων που εκπαιδευονται για τις καταστολες, σημα με τους κεραυνους των SS.
      Τωρα εγραψες για τα κατοικιδια, αυτο και μονο μπορει να με κανει να ανεβω στο βουνο .Πασιοναρια, για ολα , αλλα κυριως για τα κατοικιδια.
      Αντε η καινουργια Ιμπαρουρι , ειναι εδω.
      Εξαιρετικος ανθρωπος η Ντολορες και ο Καριγιο, αισθανομαι οτι σαυτην την ερμη ζωη γνωρισα απιστευτα αξιολογους ανθρωπους αγωνιστες κυριως της Δημοκρατιας.
      Λοιπον συντασεσαι ,Ιμπαρουρι της Μανης.

      • Γιάννης Φαίλτωρ avatar
        Γιάννης Φαίλτωρ @ kiki 10/02/2011 21:38:29

        @kiki αφιερωμένο στο πνεύμα της Μανιάτισσας

        Ἀλλ’ ἐνῷ ἀνεῤῥιχῶντο αἱ γυναῖκες τὰ φρικαλέα ἐκείνα ὕψη, φέρουσαι ἐπὶ τῶν ὤμων τὰ πενιχρὰ των ἔπιπλα, καὶ ὁδηγοῦσαι τὰ ποίμνια τῶν αἰγῶν, νεανίσκος στελλόμενος ἐκ μέρους τοῦ ἀνδρός, ἠρώτησε μίαν ἐξ αὐτῶν βυζάνουσαν βρέφος πρὸ τριῶν ἡμερῶν τεχθέν, ποῦ εἶχε θέσει τὴν σπάθην καὶ τὸ τουφέκιον, κατὰ τὴν ὥραν τῆς κατεσπευσμένης ἀναχωρήσεως της. Ἡ γενναία Σπαρτιάτις, ἐκ τοῦ ἐπισήμου οἴκου τῶν Γερακαρῶν καταγομένη, ἀπεκρίθη ὀργίλως: «Εἰπὲ εἰς τὸν ἄνδρα μου να ἔλθῃ γλήγορα να φυλάξῃ τὴν γίδα καὶ να κρατήσῃ τὸ παιδί, καὶ ἐγὼ πηγαίνω να εὔρω τὰ ὅπλα του, καὶ θὰ τὰ μεταχειρισθῶ καλλίτερα ἀπ’ αὐτόν». Καὶ παραδοῦσα τὸ βρέφος εἰς τινα ὄπισθεν βαδίζουσαν γραίαν ἔδραμε προς παραλίαν·

        • kiki avatar
          kiki @ Γιάννης Φαίλτωρ 10/02/2011 21:52:10

          Ευχαριστω.
          Αλλα ειλικρινα εχω φτασει στα ακρα , και δεν ειμαι απο τους ανθρωπους που πεφτουν σε καταθλιψη, και κλαινε την μοιρα τους.
          Μπορει ηλικιακα ναμαι σαν την γραια που της περεδωσε το μωρο, αλλα νομιζω οτι αρκετα κρατησε το αστειο με αυτους.
          Αλλωστε δεν εχω να χασω τιποτα , παρα μονο τις αλυσιδες μου.

    • TED avatar
      TED @ Γιάννης Φαίλτωρ 11/02/2011 10:58:16

      Jawohl!

  9. loretta avatar
    loretta 10/02/2011 21:09:13

    ...Γιαυτο συνεχιζετε να απεχετε στις εκλογες και θα φαμε και χειροτερα...!! ευγε για αλλη μια φορα σαυτους που στις εκλογες δεν Τολμησαν να παρουν το ρισκο της ψηφου....και εκατσαν στην γωνια...διαμαρτυρομενοι!!!!

    • Orestios avatar
      Orestios @ loretta 10/02/2011 23:07:50

      Πολύ σωστ'α τα λες λορέττα.
      Όποιος απέχει από τις εκλογές βάζει πλάτη στην κατοχή του ΠΑΣΟΚ

    • TopGunZ avatar
      TopGunZ @ loretta 11/02/2011 08:58:36

      + 10^(+oo)

  10. Ο Ιθαγενής avatar
    Ο Ιθαγενής 10/02/2011 21:10:15

    χαχαχα ,

    ...όμως απλά κάνεις λάθος, μέτρα για την προστασία του πληθυσμού είναι λόγω έξαρσης της γρίπης.

    • Μικρός Οδυσσέας avatar
      Μικρός Οδυσσέας @ Ο Ιθαγενής 10/02/2011 21:33:23

      Έχεις δίκιο, απεργούν και οι συντεχνιακοί γιατροί...αχαχαχα

  11. φωτεινη avatar
    φωτεινη 10/02/2011 21:10:16

    εγω εχω βαλει την φωτογραφια του μικρου μαραθωνιου στο ντεσκτοπ και καταγραφω τις εντυπωσεις συναδελφων ,γνωστων και φιλων.ολοι ξενοι ,για να ειμαι σιγουρη για την ελλειψη επηρεασμου και την αμεροληψια τους.αποτελεσματα εκπληκτικα.

  12. Cal avatar
    Cal 10/02/2011 21:15:02

    Αυτός δεν είχε κατέβει στον Πειραια να υποδεχτεί τους αγρότες και έκλαιγε από τα δακρυγόνα?

  13. EtsiMareSei avatar
    EtsiMareSei 10/02/2011 21:16:38

    Ο πράσινος ο ήλιος αφού ανέτειλλε για δεκαετίες και μας τσουρούφλιζε στο κεφάλι ο δήθεν σοσιαλισμός τους, πλησιάζει πλέον στην δύση του.
    Συμπαρασύροντας και όλα τα αμερικανοκίνητα πουλιά που ως γνωστόν λόγω σκοταδιού περιορίζονται σημαντικά και συνήθως επιλέγουν να την πέσουν για ύπνο..
    Η υποψία υπάρχει βέβαια, οτι θα ξυπνήσουν τα άγρια νυχτοπούλια μέσα τους για λίγη ακόμη δράση..ας είναι...
    Άν υπάρχει ελπίδα οτι θα ξημερώσει η επόμενη μέρα νωρίς, τότε είναι που θα τους κοπεί και η διάθεση για νυχτοπερπατήματα.
    Αναζητείται ελπίδα λοιπόν..

  14. κίνημα πολιτών "δεν τρώω τυρί" avatar
    κίνημα πολιτών "δεν τρώω τυρί" 10/02/2011 21:29:24

    πασοκικό σκυλί
    αυριανοτόμπριστής
    αρκεί ο άρχηγός μου νά'ναι σοσιάλ-ληστής
    οέο

  15. Μικρός Οδυσσέας avatar
    Μικρός Οδυσσέας 10/02/2011 21:29:56

    Το σύνθημα σε συνδυασμό με το νικ σου είναι όλα τα λεφτά

  16. zackii avatar
    zackii 10/02/2011 21:30:20

    Εγώ λέω Factora ...κάψε τα στοιχεία μας γιατί μας βλέπω ....διακοπές στις γκρίζες ζώνες

  17. Σοσιαληστές avatar
    Σοσιαληστές 10/02/2011 21:40:57

    Πολύ Τράγκα ακούτε γενικώς μερικοί.

    • noldor avatar
      noldor @ Σοσιαληστές 10/02/2011 22:58:38

      Από ΤσιμοΤρέμοΠρετεντέρηδοΚαψήδες καλύτερος είναι.

      • Σοσιαληστές avatar
        Σοσιαληστές @ noldor 10/02/2011 23:42:57

        Κατέβασες πολύ τον πήχη.

        Ο άκρατος λαϊκισμός του Τράγκα έχει ξεπεράσει κάθε όριο. Ξέρει βέβαια τι πουλάει χρόνια στο κουρμπέτι.

  18. EtsiMareSei avatar
    EtsiMareSei 10/02/2011 21:59:53

    Δεν τα'μαθες?
    Πλέον δεν θα ξεχνά τι σημαίνει και ΠΑΣΟΚ!!
    Μην σκάς επειδή άργησε να εκδηλωθεί,ήταν μέχρι να πάρει το "οκ"..τώρα δεν τον πιάνει κανείς τον ΓΑΠ σου στην καταστολή..

  19. tiramola avatar
    tiramola 10/02/2011 22:03:26

    Γεμάτες οι καφετέριες και οι πεζόδρομοι.
    Μήπως σου έχει απαγορέψει την έξοδο η σύζηγος Μικρέ Οδυσσέα?

    • Μικρός Οδυσσέας avatar
      Μικρός Οδυσσέας @ tiramola 10/02/2011 22:15:12

      Αν δεν έχεις δουλειά, τη βγάζεις στις καφετέριες.
      Δεν μου αρέσουν οι διορθώσεις αλλά είναι σύ-ζυγος από τον ζυγό (χαχαχα)
      Και μην κοιτάς μόνο την πάρτη σου που μένεις σε πόλη-γωνία-θάλασσα.

      • tiramola avatar
        tiramola @ Μικρός Οδυσσέας 10/02/2011 22:35:53

        Ραντεβού στο "living room", το πιό hot καφέ μπαρ της πόλης, με πρώτη ευκαιρία άμα θέλεις για να γίνει και η απομυθοποίηση.
        Θα έχω κόκκινο γαρύφαλο στο πέτο.

        • Μικρός Οδυσσέας avatar
          Μικρός Οδυσσέας @ tiramola 10/02/2011 22:51:13

          Δεκτή η πρόσκληση. Αλλά να βρεις πράσινο γαρύφαλλο αχαχαχχα

        • loretta avatar
          loretta @ tiramola 10/02/2011 23:14:18

          κρητικος εισαι βρε τιραμολα??

          • tiramola avatar
            tiramola @ loretta 10/02/2011 23:29:26

            οχι

          • Makedonas Thessalonikios avatar
            Makedonas Thessalonikios @ tiramola 11/02/2011 02:12:06

            Tiramola file, apo pou einai i katagogi sou alitheia;

          • Makedonas Thessalonikios avatar
            Makedonas Thessalonikios @ loretta 11/02/2011 02:09:42

            Poly euxaristos na ksanapame sto gnosto koutoukaki,alla auti ti fora xoris ti Foteini.
            Rimakse tous mezedes,kai epeita mas to epaikse kai adiatheti
            katafernontas na ti wgalei koutra.
            A, re to filotimo ton woreion den exei oria!
            Goustareis na wrethoume sto nautiki omilo;
            Ergazetai ekei mia gnosti mou kai tha mas kanei 45% ekptosi
            sto frapoutsino!

    • EtsiMareSei avatar
      EtsiMareSei @ tiramola 10/02/2011 22:17:52

      Όλα κι'όλα το σωστό να λέγεται tiramola μου..καλά κάνεις και μας επαναφέρεις, εύγε.
      Ο κόσμος έχει ακόμα λεφτά για έναν καφέ.. δυστηχώς είναι αλήθεια !
      Άσε που και τα πόδια του τον βαστάνε ακόμα για μια βόλτα..το πιστεύεις!? Που την βρίσκει την διάθεση ο φούστης..

    • noldor avatar
      noldor @ tiramola 10/02/2011 23:02:33

      Μπήκαν στην πόλη οι οχτροί
      τις πόρτες σπάσαν οι οχτροί
      κι εμείς γελούσαμε στις γειτονιές
      την πρώτη μέρα

      Μπήκαν στην πόλη οι οχτροί
      αδέρφια πήραν οι οχτροί
      κι εμείς κοιτούσαμε τις κοπελιές
      την άλλη μέρα

      Μπήκαν στην πόλη οι οχτροί
      φωτιά μας ρίξαν οι οχτροί
      κι εμείς φωνάζαμε στα σκοτεινά
      την τρίτη μέρα

      Μπήκαν στην πόλη οι οχτροί
      σπαθιά κρατούσαν οι οχτροί
      κι εμείς τα πήραμε για φυλαχτά
      την άλλη μέρα

      Μπήκαν στην πόλη οι οχτροί
      μοιράσαν δώρα οι οχτροί
      κι εμείς γελούσαμε σαν τα παιδιά
      την πέμπτη μέρα

      Μπήκαν στην πόλη οι οχτροί
      κρατούσαν δίκιο οι οχτροί
      κι εμείς φωνάζαμε ζήτω και γεια
      σαν κάθε μέρα

  20. Στάθης avatar
    Στάθης 10/02/2011 22:06:20

    Off topic αλλά πριν από λίγη ώρα στην Αίγυπτο επενέβη ο στρατός και ανέλαβε τον έλεγχο της χώρας θέτοντας υπό περιορισμό τον Μουμπάρακ, απαγορεύοντάς του να μιλήσει ενώπιον του συγκεντρωμένου πλήθους στην πλατεία Ταχριρ "ζητώντας" του να "κάνει στην άκρη", σύμφωνα με το Al Jazzera . Το τέλος του δικτάτορα απ'ότι φαίνεται είναι γεγονός. Το τί μέλλει γενέσθαι ασαφές και ομιχλώδες....

    • ΛΟΓΟΚΡΙΣΙΑ avatar
      ΛΟΓΟΚΡΙΣΙΑ @ Στάθης 10/02/2011 22:15:26

      Και στα δικά μας.

  21. blogger Άναυδος avatar
    blogger Άναυδος 10/02/2011 22:38:19

    Δεν έχουμε ήδη;
    Απαγόρευση της κυκλοφορίας.

  22. o βουνίσιος avatar
    o βουνίσιος 10/02/2011 23:27:55

    Για τη μη καταβολή κομίστρου στις δημόσιες συγκοινωνίες θα διώκονται και οι ανήλικοι;

    • Ευθύμης avatar
      Ευθύμης @ o βουνίσιος 11/02/2011 03:09:06

      ...αυτοί θα πηγαίνουν κατευθείαν στον σουλτάνο για εκπαίδευση γενίτσαρου.

  23. noldor avatar
    noldor 11/02/2011 00:08:38

    Αν οι πληρωμένοι δημοσιογράφοι είναι υψηλός πύχης προτιμώ να περνάω από κάτω

  24. NΙΚΟΣ avatar
    NΙΚΟΣ 11/02/2011 00:18:13

    Μήπως ακούγεται ροχαλητό από τη Συγγρού; Ή μήπως άρχισε το τράβηγμα του αυτιού στον Σαμαρά και σφυρίζει αδιάφορα για όσα προκλητικά συμβαίνουν; Για τη Ν.Δ. είναι θέματα ήσσονος σημασίας η παραχάραξη της ιστορίας, η φασιστική επιβολή της οργουελικής και αντίχριστης κάρτας του πολίτη, το ανελέητο χαράτσωμα των πολιτών που απειλούνται με φυλάκιση, όταν αρνούνται να υποταχτούν; Αν συνεχίσει έτσι, πρώτον θα απογοητεύσει, όσους κινηματικά τον στηρίξαμε και δεύτερον πολύ γρήγορα θα ξεπεραστεί από τα πράγματα!

  25. Λ.Ιωαννιδης avatar
    Λ.Ιωαννιδης 11/02/2011 00:35:42

    Κατι τετοια γκραφικς κανετε και περιμενετε να πεισθουν οι Αμερικανοι οτι δεν ειναι ο οπλαρχηγος σας βαλκανιος εθνικιστης.

  26. Νίκος Τανάλιας avatar
    Νίκος Τανάλιας 11/02/2011 04:57:30

    Όχι και ΠΑΣΟΚ. Το ΠΑΣΟΚ πέθανε!

    Τώρα έχουμε ΠΑΕΣΟΚ, δηλαδή εθνικοσοσιαλιστικό, όχι σοσιαλιστικό.

  27. Μisha avatar
    Μisha 11/02/2011 09:54:01

    Kάποτε λέει ο Παπουτσής είχε και τη σημαία του Πολυτεχνείου στο σπίτι του, ως ο τελευταίος πρόεδρος της ΕΦΕΕ.
    Πώς καταντάει η εξουσία τον άνθρωπο...

  28. καθρέφτης avatar
    καθρέφτης 11/02/2011 10:32:49

    Μάλλον, μέχρι πού μπορείς να πας με μια " σημαία του Πολυτεχνείου..."

  29. λέων avatar
    λέων 11/02/2011 11:09:45

    Παρατηρώ στα γραφόμενα όλων σας μια υπερβολή (όπως υπερβολικός είναι και ο τίτλος του άρθρου) για το θέμα. Αν περιοριστούμε ως προς τους αγρότες και για το ενδεχόμενο κλείσιμο των δρόμων από τους ίδιους, σωστά έκανε το κράτος και τους έκοψε τον δρόμο. Έκανε αυτό, που δεν έκανε ο Καραμανλής τα χρόνια που κυβέρνησε. Κάθε χρόνο τέτοια εποχή ξέρουμε ότι τα "παλικάρια" του κάμπου,του προμαχώνα, της Πελοποννήσου, στήνουν μπλόκα. Μπλόκα ενάντια σε ποιούς? Ενάντια στον ίδιο τον λαό. Συντεχνιακά λειτουργούν κι αυτοί. Μην το βλέπουμε κατά το όπως μας βολεύει (κομματικά εννοώ) δηλ. τον προηγούμενο χρόνο οι αγρότες κάνανε αντιπολίτευση ενώ φέτος έχουν δίκαια αιτήματα άρα κλείνουν τους δρόμους. Κανείς δεν έχει το δικαίωμα να κλείνει δρόμους. Οι αγρότες αν θέλουν να κάνουν αντίσταση ας σταματήσουν να παράγουν- αν παράγουν - να πεινάσουμε ομαδικώς . Αλλά βλέπετε δεν βγαίνουν για μπλόκα το καλοκαίρι, βγαίνουν το χειμώνα που είναι "αργόσχολοι". Πρέπει επιτέλους να καταλάβουμε ότι ο καθένας δεν μπορεί να κάνει ότι γουστάρει. Τέλος σαν μέτρο κι από την πλευρά της αστυνομίας αλλά και της κυβέρνησης δεν είναι άδικο. Ίσως ήταν λίγο υπερβολικό ως προς την διατύπωση (απαγόρευση συνάθροισης κ.τ.λ).

    • Afroula avatar
      Afroula @ λέων 11/02/2011 13:45:56

      Aγαπητέ Λέοντα, θα διαφωνήσω μαζί σου με όσο πιο ευγενικό τρόπο μπορώ. Έχεις ποτέ σου οργιστεί; Έχεις ποτέ σου αδικηθεί; Δεν έχει δικαίωμα κανείς να κλείνει τους δρόμους; Θα έλεγα λοιπόν ότι αυτός που κλείνει το δρόμο παίρνει όλο, μα όλο το δικαίωμα από αυτόν που του απαγορεύει να βγει στο δρόμο. Από αυτόν που του απαγορεύει να "συναθροιστεί", Κύριε των δυνάμεων!!! Από αυτόν που εισβάλλει στο σπίτι του στην Κερατέα και αποκαλεί τη μάνα του πουτάνα. Από αυτόν που επιβάλλει μνημόνια και ΔΝΤ διότι αρνείται να επιστρέψει τα κλεμμένα και δεν έχει τα ... να ζητήσει και από τους υπόλοιπους να το κάνουν. Από αυτόν που του κατάκαψε το σπίτι το 2007, από αυτόν που τον αναγκάζει να πληρώνει τα μαλλιοκέφαλά του στο φροντιστήριο γιατί φαντάσου να μην είχε και δωρεάν παιδεία. Από αυτόν που τον αναγκάζει να δώσει φακελάκια, να τον βρίσει επειδή αρρώστησε και χαλάει τη μέρα του κάθε γιατρούλη. Από αυτόν που τάχα μου είναι αριστερά και κάνει όλη μέρα όπως η κότα με το αυγό στον κώλο. Από αυτόν που τάχα μου είναι δεξιά και κάνει σαν το χαζό της τάξης που βρήκε ξαφνικά γκόμενα(φανταστική). Από το σουπερ μαρκετ, από τη ΔΕΗ, από την τράπεζα, δε μπορώ να συνεχίσω άλλο κουράστηκα. Θυμήθηκα λοιπόν τώρα πού ήθελα να καταλήξω. Στο ότι θέλω να πάω να μαζέψω τα δίχτυα από τις ελιές αλλά σκέφτομαι μήπως με πάνε μέσα γιατί θα πάμε 2-3 μαζί. Κι όχι τίποτε άλλο αλλά ανησυχώ μήπως κατά τη διάρκεια της σύλληψης εμποδίσουμε την κυκλοφορία.

      • λέων avatar
        λέων @ Afroula 11/02/2011 19:28:57

        Afroula

        Νομίζω ότι λαϊκίζεις και μάλιστα επικίνδυνα. Όλα τα παραδείγματα που αναφέρεις δεν δικαιολογούν με κανένα τρόπο αγανάκτηση. Τους δρόμους δεν έχει δικαίωμα να τους κλείνει κανείς, επιμένω.Θα προσπαθήσω να απαντήσω περιληπτικά στα θέματα που έβαλες. Οι αγρότες ξέρεις τι απαιτούν κάθε χρόνο? Εγγύηση κατώτερου εισοδήματος, παράγουν δεν παράγουν. Να γίνουν δημόσιοι υπάλληλοι δηλαδή. Ποιός θα τους εγγυηθεί σταθερό εισόδημα όταν δεν παράγουν απολύτως τίποτα και είναι αγρότες μόνο στα χαρτιά? Τα σκουπίδια κάπου πρέπει να πάνε. Οι περιβαλλοντικές μελέτες έδειξαν εδώ και χρόνια Κερατέα, τι πρέπει δηλαδή να γίνει πόλεμος? Πως οι φιλήσυχοι πολίτες μετατρέποντε σε αναρχικούς, θέλει μια μελέτη. Τα μνημόνια μας επιβλήθηκαν λόγω αυτών που μας κυβερνούσαν πάνω από 30 χρόνια, πολιτικών που εσύ κι εγώ ψηφίζαμε. Τώρα θυμήθικες να αντιδράσεις? Τόσα χρόνια γιατί δεν έκανες κάτι? Όσο για τα φακελλάκια σε γιατρούς, τα ακριβοπληρωμένα ιδιαίτερα μαθήματα από καθηγητές, θέλουμε και τους καλομαθαίνουμε με τα "δωράκια" που τους δίνουμε.Ξέρεις γιατί όλοι αυτοί αντιδρούν? Γιατί ίσως, λέω ίσως, κάτι πάει να γίνει. Αυτό που δεν έκανε ο Καραμανλής όταν ο λαός του έδειξε εμπιστοσύνη. Βλέπεις ο λαός θέλει ανατροπές. Αποδεικνύεται από το ότι μέτρο παίρνουν οι σοσιαλιστές κανείς δεν αντιδρά.'Ολοι μας γνωρίζουμε ότι κάτι πρέπει να γίνει. Τέλος για τα σουπερμάκετς και τα ακριβά προϊόντα που αναφέρεις θα σε συμβούλευα να ήσουν πιο αυτάρκης. Για να παραπονιέσαι ίσως καταναλώνεις περισσότερα από ότι θα έπρεπε. Γιατί στο σπίτι μας πρέπει να έχουμε τα "πάντα"? Γιατί πρέπει να έχουμε ακριβό αυτοκίνητο, ακριβή τηλεόραση, ακριβό PC, να τρώμε προσούτο Πάρμας,καπνιστή παρμεζάνα Φλωρεντίας και να κάνουμε διακοπές σε hotels 5 αστέρων? Αν καταναλώναμε λιγότερα σίγουρα όλα τα είδη θα ήταν φθηνότερα. Πρέπει να μάθουμε να ζούμε με λιγότερα,όπως παλιότερα. Να δανειστώ κάτι δικό σου <> ολοκληρώνοντας τα γραφόμενά μου. Η περίοδος που διανύουμε θέλει αυτοσυγκράτιση , ψυχραιμία και αυτοκριτική. Όλοι θέλουν να διεκδικούν όταν το κράτος έχει "γονατίσει". Αυτά σου τα γράφει ένας άνθρωπος (ο υποφαινόμενος) που ζεί με ένα χαμηλό μισθό (ανώτερη μόρφωση)οικογένεια, σε ένα σπίτι 52 τετραγωνικών κάπου στο κακόφημο κέντρο των Αθηνών. Ας μην κάνουμε τους λύκους να χαίρονται στην αναμπουμπούλα (παροιμία).

        • Althea avatar
          Althea @ λέων 11/02/2011 21:14:04

          Αγαπητέ Λέοντα, έχω την αίσθηση ότι παρερμήνευσες εντελώς τα λεγόμενα της Αφρούλας...

          Θα ξεκινήσω από την άποψή σου για τα παραδείγματα πέρι αγανάκτησης..Θεωρείς πως το να έρθει κάποιος, να εισβάλλει στο χώρο σου και να αρχίζει να βρίζει εσένα και την οικογένειά σου με το χειρότερο τρόπο, δεν είναι αιτία αγανάκτησης..Θεωρείς πως το να σε υποχρεώνουν να πληρώσεις με κάθε τρόπο τα κλεμμένα άλλων, όταν αυτοί οι "άλλοι" κυκλοφορούν ανάμεσά μας ζώντας πλουσιοπάροχα (τη στιγμή δε, που ΟΛΟΙ γνωρίζουν την ταυτότητα των "άλλων") δεν είναι αιτία αγανάκτησης..Θεωρείς πως το να έχεις έναν οικείο σου στο νοσοκομείο και να έρχεται ο γιατρός με το χέρι απλωμένο για φακελλάκι (κάτι που γίνεται στην Ελλάδα τουλάχιστον τα τελευταία 15 χρόνια απ'όσο μπορώ να θυμάμαι λόγω ηλικίας), προκειμένω να κάνει το αυτονόητο, δηλαδή ΤΗ ΔΟΥΛΕΙΑ ΤΟΥ, δεν είναι αγανάκτηση..Αν εσύ δεν αγανακτείς μ'αυτά, τότε υποκλίνομαι στην ψυχραιμία σου..

          Θα συνεχίσω με τις ανατροπές που αναφέρεις..Ναι, θέλουμε και χρειαζόμαστε ανατροπές..ΚΑΘΑΡΕΣ ΑΝΑΤΡΟΠΕΣ όμως..Ανατροπή αγαπητέ δεν είναι να γονατίσεις τους χαμηλόμισθους, να τσεκουρώσεις τις συντάξεις και να αυξήσεις τους φόρους στον απλό λαό..Ανατροπή (και μαγκιά μαζί) είναι να τσακώσεις αυτούς που τόσα χρόνια έκαναν πάρτυ εις βάρος του ελληνικού λαού, να τους δικάσεις για όσα έκαναν και να τους καταδικάσεις, εφόσον κριθούν ένοχοι (το τελευταίο βέβαια προϋποθέτει και "καθαρή " δικαιοσύνη)..Ανατροπή είναι να υποχρεώσεις ΟΛΟΥΣ αυτούς τους επιχειρηματίες, εφοπλιστές, βιομηχάνους και την ομύγυρή τους και πληρώσουν τους πραγματικούς φόρους που τους αναλογούν και όχι να εθελοτυφλείς στην κλοπή που διαπράττουν, με τις αστείες φορολογικές δηλώσεις που υποβάλλουν..

          Όσον αφορά το σχόλιό σου για τα ακριβά αυτοκίνητα, το προσούτο και την παρμεζάνα, επέτρεψέ μου να σου πω πως ήταν εντελώς άκυρο..Καταρχήν, η Αφρούλα δεν ανέφερε απολύτως τίποτα από αυτά που λες εσύ, ούτε ακριβά αυτοκίνητα, ούτε ακριβές τηλεοράσεις, ούτε εδέσματα, ούτε ξενοδοχεία 5 αστέρων..Και σύμφωνα με τα λεγόμενά σου μάλλον θα πρέπει να μάθουμε να ζούμε με σούπες και ρύζι για να καταναλώνουμε λιγότερα..!!

          Το ότι κανείς δεν αντιδρα στα μέτρα, όπως λες κάπου,δεν θα το σχολιάσω, γιατί προφανώς δεν έχεις πολύ επικοινωνία με τον έξω κόσμο, αλλιώς θα έβλεπες πως όπου σταθείς και όπου γυρίσεις ο κόσμος είναι ανάστατος και οργισμένος με όλη αυτή την παρωδία..

          Ο κόσμος πάει μπροστά αγαπητέ Λέοντα..Οι παππούδες μου και οι γονείς μου αγωνίστηκαν για να ζω εγώ καλύτερα, πιο άνετα απ'ότι αυτοί και κυρίως για να μπορώ να λέω ελεύθερα τη γνώμη μου με τους πολλούς συναθροιζώμενους φίλους μου χωρίς να φοβάμαι μήπως βρεθώ σε κάποιο χαντάκι σπασμένη στο ξύλο..και δεν σκοπεύω με καμία κυβέρνηση (κυριολεκτικά και μεταφορικά) να αφήσω κανέναν να με υποχρεώσει να πληρώσω κλεμμένα άλλων, να με κάνει ομοσπονδιακό κρατίδιο και γιουσουφάκι των ευρωπαίων, ούτε να περιορίσω το φαγητό μου και το νερό μου για να σωθούν τα οπίσθια μερικών κερασφόρων!!!

          Υ.Γ.: Θα μπορούσες να μου πεις πως θα ήταν η Ελλάδα σήμερα αν το 1973 δεν ξεσηκωνόταν ο κόσμος στους δρόμους για να διώξει τη χούντα???

          Ή μήπως δεν είχαν το δικαίωμα να κλείσουν τους δρόμους για να δηλώσουν την αγανάκτησή τους?????

          • λέων avatar
            λέων @ Althea 12/02/2011 00:35:58

            Althea

            Νομίζω ότι δεν διάβασες ούτε το σχόλιο της Afroula αλλά ούτε και το δικό μου. Ξαναδιάβασέ τα. Τώρα για αυτά που γράφεις πιστεύω ότι έτσι ήθελες να τα γράψεις έτσι τα έγραψες. Δεν θέλω να απαντήσω ξανά στα ίδια που εσύ "αναμασάς" γύρω από τις απόψεις μου. Θα σταθώ σε τρία μόνο θέματα που έθιξες (θα είμαι περιεκτικός):
            α) Με κατηγορείς για οπισθοδρόμηση (ρύζι-σούπες κτλ).Εκεί μας έφτασε η επιτηδευμένη ευμάρεια που ζούσαμε όλοι μας. Ευμάρεια η οποία στηριζόταν σε άκρατο δανεισμό. Γιατί πρέπει εγώ να πληρώσω τα δάνεια εκείνων των ανόητων πολιτών που στο βωμό της χλιδής δανειζόντουσαν ασύστολα για βίλλες,πισίνες ,κότερα κ.α? Τώρα που οι δανειστές τα ζητάνε πίσω τι γίνεται? Δεν φταίμε κι εμείς οι πολίτες που παρασυρθήκαμε από τους τραπεζίτες? Πιστεύεις ότι πρέπει να επαναστατήσει η κυρία Σούλα , πρώην κομμώτρια από την Πετρούπολη, η οποία δανείστηκε 300.000 ευρω αγοράζοντας βίλλα στην Εκάλη ενώ δεν μπόρεσε να αποπληρώσει το ποσό.Πρέπει εγώ να πληρώσω την ανοησία της κυρίας Σούλας? Αν καταναλώναμε λιγότερα θα δανειζόμασταν λιγότερα.
            β) Λαϊκίζεις και μάλιστα επικίνδυνα ( χαντάκι σπασμένη στο ξύλο κ.τ.λ).Η αναδρομή που κάνεις είναι και άκυρη και άκαιρη. Πιστεύεις πραγματικά ότι τα τελευταία χρόνια κάποιος μπορεί να εκδιωχθεί για ιδέες του όπως επί δικτατορίας? Αν το πιστεύεις τότε λυπάμαι πραγματικά και νομίζω ότι προβοκάρεις την συζήτηση κάνοντας την όψιμη επαναστάτρια.
            γ) Συγκρίνεις βλέπω την σημερινή κατάσταση στην χώρα με εκείνη του 1973. Ζητάς από τους πολίτες να κλείσουν τους δρόμους, εκδηλώνοντας έτσι την αγανάκτησή τους, παρομοιάζοντας τις δύο περιόδους.Μα αν ήταν ίδιες οι περίοδοι δεν θα είχαμε αυτά τα αίσχη , να κάνει ο καθένας ότι γουστάρει. Καταλαβαίνεις τι εννοώ.Μην γίνεσαι βούτυρο στο ψωμί των κρατούντων.Όσο θα αυξάνει ο φόβος για αναρχία τόσο ο κόσμος θα μετακινείται προς τους δύο μεγάλους. Μην σε παραπλανούν τα δήθεν κινήματα, έχουν κι αυτά τον στόχο τους.
            Για το τέλος θα επαναλάβω την παροιμία <>.

          • λέων avatar
            λέων @ λέων 12/02/2011 00:39:48

            Υ.Γ
            Παροιμία: Στην αναμπουμπούλα ο λύκος χαίρεται.

          • Althea avatar
            Althea @ λέων 12/02/2011 10:39:05

            Λέοντα καλημέρα,

            Τα σχόλια της Αφρούλας, όπως και τα δικά σου τα διάβασα πάνω από 5 φορές το καθένα..Από κει και πέρα δεν "αναμάσησα" κάτι δικό σου..Ανέφερα ακριβώς τι είπες και εφόσον διαφωνούσα ανέλυσα τα σημεία της διαφωνίας μου..Τώρα,αν θεωρείς ανόητο κάποιον που επιθυμεί να αγοράσει ένα σπίτι για την οικογένειά του και τα παιδιά του για να μη ζει στο νοίκι και να ψάχνει κάθε 2 χρόνια σπίτι επειδή ο ιδιοκτήτης αποφασίζει ένα ωραίο πρωί να κάνει αύξηση στο ενοίκιο,ή έναν άνθρωπο που του είναι απαραίτητο το αυτοκίνητο για να κάνει τη δουλειά του, είναι άποψή σου..Εγώ προσωπικά δεν τον θεωρώ καθόλου ανόητο..Όσο για τα δάνεια που έχουν πάρει τόσα χρόνια οι έλληνες, εν μέρει έχεις δίκιο..Όντως δανείστηκαν πιο πολλά απ'όσο άντεχαν να πληρώσουν, αλλά δεν είναι οι πολλοί αυτοί..Αν ήταν τόσο εύκολο για μια κομμώτρια ή οποιονδήποτε άλλο με το εισόδημα της κομμώτριας να πάρει σπίτι 300.000 € θα είχε γεμίσει βίλες όλη η Αττική και τα διαμερισματάκια θα ήταν όλα άδεια..Για να εγκρίνει οποιαδήποτε τράπεζα δάνειο "ψυρίζει" τα πάντα σχετικά με τον υποψήφιο δανειολήπτη,με πρώτο και καλύτερο το εισόδημά του..Και επειδή το συγκεκριμένο θέμα το γνωρίζω πολύ καλά, λόγω της εργασίας μου, σε ενημερώνω πως η κάθε κυρία Σούλα, βάσει του εισοδήματός της το πολύ που θα της έδιναν για να αγοράσει σπίτι είναι 150.000€..Και στη τελική για ποιο λόγο να μήν το έκανε???Αν πλήρωνε ενοίκιο μία ή άλλη ερχόταν με τη δόση του δανείου..Οι περισσότεροι από αυτούς που τώρα τους τρέχουν οι τράπεζες να τους πάρουν τα σπίτια μέχρι πρότινος ήταν συνεπείς στην αποπλήρωμή των δανείων τους..Ο χαμός ξεκίνησε με τις μειώσεις μισθών και συντάξεων που αποφάσισε να επιβάλλει η τρόικα, με τις ευλογίες των "ηγετών" μας..Φυσιολογικά λοιπόν, εφόσον λαμβάνουν λιγότερα χρήματα μηνιαίως, δυσκολεύονται να ανταποκριθούν στις υποχρεώσεις τους..Άρα ποιος φταίει??Αυτός που πήρε ένα σπιτάκι και δούλευε για να ζήσει και να αποπληρώσει το δάνειο ή αυτοί που αποφάσισαν να μειώσουν το εισόδημά του για να σώσουν -υποτίθεται- τη χώρα από την χρεοκωπία και στο τέλος οδηγούν στη χρεοκωπία τον ίδιο το λαό??

            Για το δεύτερο θέμα που αναφέρεις, δεν είπα ότι θα εκδιωχθεί κάποιος από τη χώρα επειδή εκφράζει τις απόψεις του, αλλά είτε σου αρέσει είτε όχι δυστυχώς εδώ και πολύ καιρό υπάρχουν "άνθρωποι" που τρομοκρατούν κάτα κάποιο τρόπο τον κόσμο για να μη μιλάει και να μην αντιδράει..Θυμήσου το ξύλο που έφαγαν οι συνταξιούχοι πριν λίγα χρόνια από την αστυνομία..Και δυστυχώς με τόσους εθνικοσοσιαλιστές που ξεφυτρώνουν σαν τα μανιτάρια καθημερινά, τρώει πολύς κόσμος ξύλο χωρίς να φταίει..Επειδή δεν το λένε στις ειδήσεις και στις εφημερίδες, δεν σημαίνει πως δεν συμβαίνει κι όλας..

            Και τέλος για το 3 θέμα που λες, το μόνο που έκανα ήταν μία ερώτηση για το πως θα ήταν η χώρα σήμερα αν τότε δεν αντιδρούσε ο κόσμος...Δεν είμαι υπέρ της βίας, ούτε υπέρ της αναρχίας, αλλά δυστυχώς οι αλλαγές και οι ανατροπές δεν γίνονται από τον καναπέ του σπιτιού μας, ούτε με το να το βουλώσουμε όλοι και κάτσουμε στα σπίτια μας περιμένοντας να γίνει κάποιο θαύμα για να λυθούν τα προβλήματά μας..Αν νομίζεις ότι με το να δηλώνω την αγανάκτησή μου και τη διαφωνία μου με αυτά που θέλουν να μου επιβάλλουν χωρίς να με ρωτήσουν, λαϊκίζω, τότε ναι..είμαι λαϊκίστρια και το παραδέχομαι..Επίσης, δεν ανήκω σε κανένα κίνημα, σε κανένα κόμμα και σε κανέναν γενικά..Ανήκω σε μένα..

            Εν κατακλείδι, καλό θα ήταν να σταματήσεις να αντιλαμβάνεσαι τα πράγματα όπως σε βολεύουν..Εγώ όπως και η Αφρούλα αναφερθήκαμε σε συγκεκριμένα θέματα, ενώ εσύ τα γενικεύεις και τα φουσκώνεις, όπως για παράδειγμα οι αναφορές σου στις παρμεζάνες, τα ζαμπόν και τη βίλα των 300.000€ της κυρίας Σούλας..Έχουμε πόλεμο εδώ και χρόνια..Και λέγεται Οικονομικός Πόλεμος...Μπορεί να μην γίνεται χρήση όπλων με την κυριολεκτική σημασία, αλλά δεν παύει να είναι είδος πολέμου..
            Και στον πόλεμο έχεις 2 επιλογές..Είτε πολεμάς είτε παραδίδεσαι..Δικαίωμά σου να παραδοθείς, δικαίωμά μου να πολεμήσω..

            Καλημέρα και καλή συνέχεια....

  30. thanasis avatar
    thanasis 11/02/2011 21:46:18

    το καινουργιο ονομα του ΠΑΣΟΚ ειναι
    ΠΑΝΕΛΛΗΝΙΟ
    ΕΘΝΙΚΟ
    ΣΟΣΙΑΛΙΣΤΙΚΟ
    ΚΙΝΗΜΑ
    ΗΤΟΙ ΠΕΣΟΚ

  31. λέων avatar
    λέων 12/02/2011 12:12:53

    Althea

    Αντίσταση θα έκανες στα αφεντικά σου (τραπεζίτες) όταν την ημέρα που η χώρα έμπαινε στο ΔΝΤ , να μην λειτουργούσατε τις τράπεζες, με αποτέλεσμα την τραγική κατάληξη που γνωρίζεις. Αλλά, διέταξε το BIG BOSS. Διαισθάνομαι ότι δεν καταλαβαίνεις τα γραφόμενά μου ή κάνεις ότι δεν καταλαβαίνεις. Το παράδειγμα με την κομμώτρια είναι "εικονικό" γιατί προσπαθώ να σου δώσω να καταλάβεις ότι κάποιοι δανείστηκαν πέρα από τις οικονομικές δυνατότητές τους.Τα αφεντικά σου (τραπεζίτες) κυκλοφόρησαν φθηνό χρήμα στην αγορά με αποτέλεσμα να τσιμπήσει ο λαός. Ξέρεις πόσες φορές ενοχλήθηκα τηλεφωνικά από τράπεζες για να μου χορηγήσουν δάνειο ή κάρτα? Άπειρεεεες. Απορώ που παραξενεύεσαι πως πήρε δάνειο η κυρά-Σούλα. Δεν αφαιρώ σε κανέναν το δικαίωμα να δανειστεί για αγορά σπιτιού. Να δανειστεί όσο αντέχουν τα οικονομικά του. Και το Κερατσίνι καλό είναι.
    Υπερβάλλεις γράφοντας ότι "που έχω δει τόσες βίλλες στην Αττική, όλοι σε μικρά σπιτάκια ζούνε κ.α ". Νομίζω ζεις σε άλλη χώρα, γιατί και βίλλες υπάρχουν παντού και ακριβά αυτοκίνητα και ακριβή διασκέδαση και πολλές καταθέσεις στις τράπεζες. Ο εύκολος δανεισμός ανέβασε όλες τις τιμές στα ύψη.Μισθούς, αγορές,υπηρεσίες κτλ. Τα αφεντικά σου (τραπεζίτες) μαζί με τους πολιτικούς κορόιδεψαν τον λαό. Το τυράκι είδαμε όχι την φάκα. Τέλος το να κάνεις αντίσταση σε ρηχά θέματα είναι ουτοπικό.Τι κατάφερε το κίνημα ¨δεν πληρώνω"? Απολύτως τίποτα. Μάλλον, κατάφερε να ωθήσει την κυβέρνηση να κάνει νόμο για πρόστιμα και συλλήψεις. Άθελά τους, έπαιξαν όπως ήθελε ο Ρέππας. Παντού το ίδιο γίνεται. Αυτά τα "κινήματα" λειτουργούν σαν κυματοθραύστης στην επαπειλούμενη δυσφορία του λαού. Δεν έχεις παρατηρήσει ότι όταν κάτι πάει να γίνει, ΤΣΟΥΠ εμφανίζεται το Π.Α.Μ.Ε και ο ΣΥΡΙΖΑ? Ξέρεις τα "μορφώματα" αυτά τι κάνουν? Δίνουν ταυτότητα στην αγνάκτηση του λαού. Το αποτέλεσμα? Μηδέν.Κουμμουνιστές σου λέει είναι. Χαβαλές να γίνεται.Το παιχνίδι είναι στημένο από πράκτορες και προβοκάτορες, όπως αιώνες τώρα. Βλέπω δεν θέλεις να αναλύσεις βαθύτερα την σοφή παροιμία που έχει πει ο λαός μας ,την οποία έχω γράψει στα προηγούμενα άρθρα.

    Υ.Γ
    Τα περί αφεντικών-τραπεζίτες απορρέουν αντιλαμβανόμενος ότι ασχολείσαι με τραπεζική εργασία.

    • Althea avatar
      Althea @ λέων 12/02/2011 16:27:44

      Λέοντα μάλλον ουτε εσύ καταλαβαίνεις που το πάω και τι θέλω να πω..Συμφωνώ για το ότι κάποιοι δανείστηκαν περισσότερα από όσο άντεχε η τσέπη τους και το γράφω..Όσο για τις βίλλες είπα πως ΑΝ ήταν τόσο εύκολο να πάρει κάποιος δάνειο ΘΑ είχε γεμίσει βίλλες η Αττική...Και εγώ δεν έχω δει βίλλες στην Πετρούπολη, στο Κουκάκι, στο Περιστέρι, στον Βύρωνα, στην Καισαριανή και οπουδήποτε αλλού μένει απλός κόσμος..ΈΑν αναφέρεσαι στους κατοίκους του Ψυχικού, της Αγίας Παρασκευής

      • Althea avatar
        Althea @ Althea 12/02/2011 16:44:30

        των Βορείων Προαστείων ή της Γλυφάδας, τότε δεν μιλάς για τον απλό λαό, αλλά για τους έχοντες και κατέχοντες...Επίσης συμφωνώ πως κυρίως ευθύνονται οι τράπεζες και οι πολιτικοί για το χάλι μας..Αν διάβαζες πιο προσεχτικά τις αναρτήσεις μου θα έβλεπες την "ειρωνία" μου σχετικά..Από κει και πέρα επαναλαμβάνω πως ούτε είμαι μέλος και ούτε αναφέρθηκα στα κινήματα που αναφέρεις..Μην βάζεις στο στόμα μου λόγια που δεν έγραψα..Τώρα η αντίσταση που μπορεί να κάνει ο καθένας από την εργασία του είναι σχετική..Ότι μπορεί ο καθένας κάνει με όποιο τρόπο μπορεί..Έστω και ουτοπική..Αυτό μπορώ, αυτό κάνω..Αλλά τουλάχιστον κάτι κάνω!!!!!Και το μείζον θέμα μου με σένα και αυτά που γράφεις, είναι πως εμμέσως πλην σαφώςν λες να κάνουμε, όπως λέει και ο απλός λαός, τουμπεκί ψιλοκομμένο...!Εγώ υποστηρίζω το δικαίωμα του κόσμου να εκφράσει αυτά που νιώθει από την αδικία που βιώνει..Και ποτέ δεν έγραψα για ξεσηκωμώ ή επανάσταση..Εφόσον όμως λες πως τα εν λόγω κινήματα έχουν μηδέν αποτέλεσμα, τότε γιατί δεν προτείνεις κάποια λύση??Η μήπως η μόνη λύση που έχεις είναι να κάτσεις σπίτι σου και απλά να περιμένεις να φτιάξουν τα πράγματα??Γιατί αν το κάνουμε όλοι αυτό δεν πρόκειται να αλλάξει τίποτα σ'αυτή τη χώρα και μια ζωή θα υποκλινόμαστε σαν δούλοι σε αφεντικά, κυβερνήσεις και ευρωπαίους..

        Όσο για την παροιμία σου,σωστή είναι αλλά...Μήπως στο τέλος ο λύκος είσαι εσύ φίλε μου???

  32. λέων avatar
    λέων 12/02/2011 18:11:42

    Althea

    Επιτέλους ύστερα από δύο ημερών ανταλλαγή απόψεων με δικαιώνεις απόλυτα. Διακρίνω μια έντονη αγανάκτηση να σε κυριεύει, θεμιτό, αλλά χρειάζεται ψυχραιμία μην εξωθηθούν τα πράγματα όπως αλλοτινά. Χαίρομαι που τελικά ηρέμησα μια ανερχόμενη επαναστάτρια. Όσο τη λύση προτείνω? Αυτή είναι κάθε 4 χρόνια ή όταν προκηρύσσονται εκλογές δηλ. η ψήφος. Τότε είναι το μόνο σίγουρο, ότι αυτό που θα ψηφίσεις θα φέρει ανατροπές. Αρκεί αυτό που ψηφίσεις να είναι ανατρεπτικό κάτι διαφορετικό. Τώρα αν είμαι εγώ ο λύκος σου απάντησα με ένα μίνι βιογραφικό μου παραπάνω . Θα ήταν περιττό να επανέλθω.

  33. Afroula avatar
    Afroula 12/02/2011 20:08:15

    Ναι, η προταση ειναι η πλεον δημοκρατικη απαντηση σε ολα οσα μας ενοχλουν. Η δικη μας ευθυνη στην καλπη ειναι που φερνει την ανατροπη αρκει να γνωριζουμε καλα το βαρος της ευθυνης αυτης και τη σημασια της. Κι αυτο καθε 4 χρονια, ενιοτε και νωριτερα. Ολα καλα και αγια , μα... τωρα, τι γινεται τωρα... Αν ειναι να περιμενω τις εκλογες για να αντιδρασω σε οτι με ενοχλει ή με προσβαλλει δεν λεγομαι ενεργος πολιτης μα παθητικα δεχομενος τις οιεσδηποτε εξελιξεις κι απλως αναμενων την ωρα των εκλογων για να πω "τωρα θα σας δειξω εγω!" Δεν θα μπορουσα να σταθω ετσι απλα περιμενοντας. Αν αδικηθεις σημερα, θα ενοχληθεις αργοτερα? Αν χτυπησεις σημερα θα πονεσεις αυριο? Αν επιτρεψω το κακως κειμενο να γινει καθεστως, δε θα μπορεσω να θεωρησω τον εαυτο μου δημοκρατικο. Θα μπορεσω ομως να τον χαρακτηρισω αφημενο στις υποσχεσεις καποιου πολιτικου, διαφορετικου ενδεχομενως απο τους αλλους και πολλα υποσχομενου μα... και παλι μα. Θελω να διαμορφωνω την πολιτικη σκηνη με βαση τις αναγκες μου κι οχι να προσαρμοζω την αναγκη μου στην ανεπαρκεια της πολιτικης σκηνης. και μιλαω για αναγκη , οχι επιθυμια, μην παρεξηγηθω παλι.

  34. λέων avatar
    λέων 12/02/2011 21:47:01

    Afroula

    Η δημοκρατία δεν έχει διλλήματα. Άλλο ένας ανυπόμονος ενεργός πολίτης, άλλο ένας δημοκράτης. Οι κανόνες είναι συγκεκριμένοι και απορρέουν από το υπέρτατο δημοκρατικό μας σύνταγμα. Αλίμονο αν ψηφίζαμε κάθε τόσο και λιγάκι ανάλογα με τα θέλω και τις ανάγκες του καθενός. Μην είσαι ανυπόμονη. Διακρίνω στα γραφόμενά σου ένα άγχος. Πρέπει η εντολή του λαού να γίνεται σεβαστή, είτε μας αρέσει είτε όχι. Το σύστημά μας είναι πλειοψηφικό. Βλέπεις ότι με τα τόσα σοβαρά λάθη η σοσιαλιστική κυβέρνηση αντιστέκεται ( δημοτικές - δημοσκοπικά). Ξέρεις γιατί? Γιατί προηγουμένως μας απογοήτευσε όλους ο Καραμανλής. Προσπάθεια μεγάλη χρειάζεται από τον Σαμαρά να σώσει την παρτίδα. Αυτή την στιγμή πιστεύω ότι δεν υπάρχουν λύσεις. Μάλλον υπάρχουν λύσεις που είναι λίγο καλές ή λίγο κακές. Κάτι σαν τους πολιτικούς μας, ποιόν να εμπιστευτείς και ποιόν να απορρίψεις.

  35. Afroula avatar
    Afroula 13/02/2011 04:25:23

    Νομίζω καταλαβαίνω αυτό που λές μα τα κενά μου είναι ακόμα υπαρκτά. Από τη μια για τις δημοσκοπήσεις που αναφέρθηκαν, δε μπορώ να αγνοήσω πρόσωπα όπως ο Καμμένος, η Κανέλλη, ο Γεωργιάδης που μιλούν ανοιχτά για τη μη αξιοπιστία των δημοσκοπήσεων και τον τρόπο διεξαγωγής τους. Από την άλλη οι δημοτικές εκλογές. Διέκρινα ολοκάθαρα, με την όποια αντίληψη διαθέτω, ότι δεν θα έφερναν καμιά έκπληξη και οι λόγοι είναι ευνόητοι. Αυτό που πραγματικά πιστεύω είναι ότι σέβομαι την πλειοψηφική απόφαση μα δεν υπογράφω λευκή επιταγή. Φυσικά και δεν είναι δυνατό να γίνονται εκλογές κάθε τρεις και λίγο. Πόσο μάλλον να το συζητάμε, εάν ο εκλεγμένος κάνει τη δουλειά του σωστά. Αυτό που λέω είναι ότι είτε είμαι στην πλειοψηφία είτε όχι δικαιούμαι και πρέπει να μιλώ για τα κακώς κείμενα. Η δημοκρατία δεν έχει διλήμματα και συμφωνώ. Χαρακτηρίζεις την απαγόρευση συνάθροισης υπερβολική διατύπωση; Δεν υπάρχουν τέτοια περιθώρια. Ειδικά όταν ο κόσμος είναι τόσο πιεσμένος. Δουλειά μου δεν είναι να υπηρετώ τη δημοκρατία, με την έννοια και μόνο ότι δεν είμαι δημόσιος λειτουργός. Δουλειά μου είναι να την προστατεύω με κάθε τρόπο ΣΥΜΒΑΤΟ με τα όσα η δημοκρατία πρεσβεύει. Σε περιπτώσεις όπως μιας "ατυχούς διατύπωσης" καλούμαι όχι μόνο να την προστατεύσω αλλά και να την υπηρετήσω, διαμαρτυρόμενος. Όταν το ζητούμενό μου είναι η έξοδος από μια δυσκολότατη περίοδο με όσο το δυνατό λιγότερες απώλειες, αυτό που κάνω είναι αν μη τι άλλο να μη δοκιμάζω τα όρια ψυχραιμίας του άλλου. Παράνομο το κλείσιμο των δρόμων, να το δεχτώ. Όμως μετά από τόσα και τόσα χρόνια έρχεται ως δίκαιος να εφαρμόσει το νόμο; Τώρα; Εδώ; Σε αυτό το θέμα; Με αυτόν τον τρόπο; Δεν μπαίνουν θεωρίες εδώ. Εδώ οι λέξεις είναι ξεκάθαρες και μην αρνηθείς το πόσο προκλητικές. Η δημοκρατία δεν είναι κορνίζα στον τοίχο ψηφοφόρου. Είναι ζωντανή. Σεβόμενη το πλειοψηφικό αποτέλεσμα πορεύομαι ως μέρος του συνόλου και όχι ως μειοψηφία. Όταν όμως στην πορεία διαπιστώσω κακώς κείμενα τότε οφείλω να πω: ενίσταμαι. Έξω οι άνθρωποι υπομένουμε (φτωχή λέξη) τις παρενέργειες της επιβολής ενός μνημονίου το οποίο εκ των πραγμάτων και εκ συντάγματος είναι παράνομο. Παράνομο. Ποια η θέση μου εδώ. Όταν ο αιρετός, που κατ' εντολή μου έχει την υποχρέωση να υπηρετήσει τη δημοκρατία και τα συμφέροντά μου, υπερπηδά πικοιλοτρόπως το νόμο και μεταξύ άλλων έρχεται να μου υπενθυμίσει ότι η δική μου πράξη είναι παράνομη σημαίνει ότι η δική του δημοκρατική συνείδηση έχει δυο μέτρα και δυο σταθμά. Είναι λαϊκισμός ότι έχουν φάει το καταπέτασμα τόσες δεκαετίες όλοι τους, οικονομικά μέτρα, παραγραφές στα σκάνδαλα, ένοχος ουδείς, ευθύνες πάνε κι έρχονται, όλοι τις αποδέχονται κανείς δεν τις αναλαμβάνει, και τώρα εδώ που φτάσαμε, οι τωρινοί, προκαλούν με τέτοιου είδους αποφάσεις; Ένα "ώπα μάστορα το παρατραβάς" είναι το λιγότερο που πρέπει να κάνω. Τη δική μου ευθύνη θα την αναλάβω και θα πω ότι αφού τους ψηφίζω θα τους λουστώ. Θα μπω κι ανάμεσα στους προσουτοφάγους κι ας μην το ξέρουμε στο χωριό μου, και θα πω αφού θέλαμε τα μεταξωτά βρακιά ας τα πληρώσουμε κιόλας. Μα πόσο θα μου κοστολογήσουν το βρακί, αυτό φοβάμαι. Αλλά δεν θα βγάλω το μάτι κανενός επειδή θέλω τα δικά μου κλειστά. Την ανυπομονησία μου εγώ τη λέω εγρήγορση. Έτσι τουλάχιστον όπως αντιλαμβάνομαι τα πράγματα γύρω μου. Από το πρώτο σχόλιο είδες πόσοι τίτλοι έχουν αναρτηθεί και πόσα θέματα. Μέχρι κι αυτήν την ώρα συζητάμε για τον ορισμό του δημοκράτη και για το αν δικαίως διαμαρτύρομαι για τα τεκτενόμενα και την υπονόμευση της δημοκρατίας. Τώρα μιλάνε ευθέως για ξεπούλημα της χώρας. Και πες με φαντασιόπληκτη, ακόμα και συνωμοσιολόγο αλλά η τρόικα είναι μόνο τα κάγκελα. Οι τοίχοι του κελιού είναι κάτι πιο πέρα από αυτήν.

  36. λέων avatar
    λέων 13/02/2011 10:52:14

    Afroula

    Χαίρομαι γιατί έπειτα από τις αρχικές αντικρουόμενες απόψεις μας στο τέλος επήλθε η σύγκληση. Αποδεικνύεις με τα γραφόμενά σου ότι κανείς μας δεν επιζητά βίαιες επναστατικές τακτικές. Αυτό προσπάθησα να σας μεταδώσω. Χρειάζεται ψυχραιμία. Το να "εξεγερθούμε" είναι καθέτως απορριπτέο , γιατί δεν γνωρίζεις ποιός είναι αυτός που συμμετέχει δίπλα σου. Είναι ιδεολόγος, είναι αγανακτησμένος, είναι λαμόγιο , είναι καιροσκόπος , είναι πλιατσικολόγος? Οι τρόποι αντίστασης πλέον πρέπει να αλλάξουν. Δεν φταίει ο απλός λαός σε τίποτα να του κόβεις τον δρόμο ή να του σπας και να λεηλατείς την περιουσία του. Κατανοώ την ανυπομονησία σου αλλά οι απότομες εναλλαγές καταστάσεων μόνο με βία γίνονται. Πράγμα επικίνδυνο για την συγκεκριμένη περίοδο. Η χώρα μας έχει πονέσει στο παρελθόν, όταν αδελφός σκότωνε αδελφό. Δεν δίνουμε λευκή επιταγή αλλά θέλει και λίγο αυτοσυγκράτηση. Ο "εχθρός" είναι ο ίδιος για όλους μας δεν διαχωρίζεται.
    Θα επαναλάβω αυτό που έγραψα από την αρχή. Δύο τρόποι αντίστασης υπάρχουν. Ο πρώτος είναι η ψήφος. Ο δεύτερος είναι να μάθουμε να είμαστε αυτάρκεις. Να καταναλώνουμε τα απολύτως απαραίτητα. Να περιορίσουμε τις μετακινήσεις με το αυτοκίνητο στο ελάχιστο, να κόψουμε τα μπουζούκια, τις πολυτελείς διακοπές, τα ακριβά αυτοκίνητα , τις μοντέρνες ηλεκτρονικές συσκευές κ.τ.λ.Τότε να είσαι σίγουρη ότι οι κρατούντες - ντόπιοι και ευρωπαίοι - θα πάρουν το μήνυμά τους. Γιατί αυτό που πονάει πάντα είναι η τσέπη, όπως κι εμάς τώρα. Αν καταφέρουμε και κάνουμε το εμπάργκο αυτό όσο περισσότερο χρόνο, θα δεις τα αποτελέσματα. Αν για παράδειγμα τα "κινήματα" δεν έκλειναν τα διόδια με παρέμβαση αλλά αντ¨αυτού παρότρυναν τον κόσμο να μην ταξιδεύει κανείς με το αυτοκίνητο δεν είναι ένας τρόπος αντίστασης? Να είσαι σίγουρη ότι τα αποτελέσματα θα ήταν σημαντικότερα. Ας μην πλατιάσω πηγαίνοντας σε είδη πολυεθνικών κτλ. Καταλήγοντας θα σου έλεγα ότι βρίσκουν κορόιδα και τα κάνουν. Πρέπει να προσπαθήσουμε να μην είμαστε ένα από αυτά.

ΑΠΟΣΤΟΛΗ ΣΧΟΛΙΟΥ

Τα δεδομένα σας είναι ασφαλή! H διεύθυνση email δε θα δημοσιευθεί. Τα στοιχεία θα χρησιμοποιηθούν αποκλειστικά για τη δυνατότητα σχολιασμού στο antinews.gr .

Tα πεδία με αστερίσκο (*) είναι υποχρεωτικά.