#_CRON_JOB_#
#_CRON_JOB_#
10/04/2008 23:50
ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΣΧΟΛΙΟΥ

Απαγόρευσαν το Google στην Τουρκία

Με δικαστική απόφαση απαγορεύθηκε στην Toυρκία η πρόσβαση στην υπηρεσία Google Groups - υπηρεσία που ανήκει στη δημοφιλή μηχανή αναζήτησης του Ιντερνέτ. Όπως μετέδωσε σήμερα το πρακτορείο Ανατολή, με απόφαση δικαστηρίου της δυτικής Τουρκίας απαγορεύθηκε σε όλους τους χρήστες του διαδικτύου στη γείτονα η πρόσβαση στη συγκεκριμένη ιστοσελίδα, όπου φιλοξενούνται χιλιάδες βήματα διακίνησης ιδεών. Αντι για την υπηρεσία εμφανίζεται μία σελίδα όπου αναφέρεται στα τουρκικά και αγγλικά: «Η πρόσβαση στην ιστοσελίδα αυτή αναστέλλεται σύμφωνα με την απόφαση 2008/15 του Πρωτοδικείου». Πρόσφατα τα τουρκικά δικαστήρια χρησιμοποίησαν ως πρόσχημα την δημοσίευση υλικού που θεωρούν ότι προσβάλλει τον Μουσταφά Κεμάλ Ατατούρκ, τον ιδρυτή της τουρκικής δημοκρατίας, για να μπλοκάρουν ιστοσελίδες όπως αυτή της ανταλλαγής βίντεο ΥouTube. 

ΣΧΟΛΙΑ

  1. gian.gko avatar
    gian.gko 11/04/2008 00:10:58

    Αντε και στα δικα μας...

  2. archaeopteryx avatar
    archaeopteryx 11/04/2008 00:13:24

    freedom
    freedom
    freedom
    ...
    10 φορές το είπε ο Richie Havens το 1969 πριν αρχίσει να τραγουδάει.

    λες να είναι έτοιμη να διαλυθεί?

  3. wert01gf avatar
    wert01gf 11/04/2008 00:38:22

    Εδώ οι δικοί μας κάνουν ακόμα τους κινέζους
    (Πιπι Λι, Καραμαν Λι και τα σχετικά) γιατί δεν καταλαβαίνουν τι παίζει με το διαδίκτυο. Προβλήματα κατανόησης τα παιδάκια του δημοτικού..
    Στροφή προς τα αριστερά κάνει το ΛΑ.Ο.Σ.

  4. Greek Rider avatar
    Greek Rider 11/04/2008 00:39:27

    Και θέλουν να μπούν και στην Ευρώπη...Κρίμα πάντως γιατί όσο συμβαίνουν αυτά ησυχία δεν θα έχουμε με δαύτους. Πάντως αν κυβερνούσαν την Ελλάδα οι Άνθιμοι θα είχαμε χειρότερα.

  5. DAN avatar
    DAN 11/04/2008 07:51:14

    Τα ίδια δεν συμβαίνουν και στην Ελλάδα ; Για ρίξτε μια ματιά στην ΑΤΕbank του πρωθυπουργικού κουμπάρου, του κ. Μηλιάκου.
    Διαβάστε τι του γράφει η ΓΣΕΕ : http://www.seate.gr/ekselikseis/eks_docs/2008/9_4_2008.html

  6. Keep Talking avatar
    Keep Talking 11/04/2008 10:05:11

    Κατα τα αλλα, η Τουρκια συνεχιζει ακαθεκτη το δρομο της προς την Ευρωπη... Περαστικα !

  7. Swell avatar
    Swell 11/04/2008 14:00:04

    Λέτε ο Καραμανλής να παίρνει παραδείγματα από τον κουμπάρο του;
    @Greek rider: Καλομελέτα κι έρχεται...