28/06/2008 02:44
ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΣΧΟΛΙΟΥ

Απαγορεύθηκε η …απαγόρευση όπλων στις ΗΠΑ

Το Ανώτατο Δικαστήριο των ΗΠΑ «επανέφερε στην τάξη» την πολιτεία της πρωτεύουσας Ουάσιγκτον. Το Δικαστήριο κατήργησε την απαγόρευση κατοχής όπλων που ίσχυε εδώ και τριάντα δύο ολόκληρα χρόνια στην πρωτεύουσα Ουάσινγκτον, κρίνοντας ότι αντίκειται στο δεύτερο άρθρο του Συντάγματος. Το συγκεκριμένο άρθρο αναφέρει ότι «με μια καλά ελεγχόμενη πολιτοφυλακή, η οποία θα είναι αναγκαία στην ασφάλεια ενός ελεύθερου κράτους, το δικαίωμα του λαού να κατέχει και να φέρει όπλα δεν πρόκειται να μεταβληθεί ή να παρεμποδιστεί». Βασιζόμενοι σε αυτό, πέντε στους εννέα δικαστές του Σώματος έκριναν ότι το δικαίωμα σε οπλοφορία και οπλοκατοχή για κυνήγι ή αυτοάμυνα είναι αναφαίρετο για όλους τους Αμερικανούς πολίτες. Από την πλευρά τους, κυβερνητικοί αξιωματούχοι της Ουάσιγκτον, η οποία διέθετε τους αυστηρότερους νόμους για τον έλεγχο της οπλοφορίας σε όλη την αμερικανική επικράτεια, επέμεναν χθες ότι η απαγόρευση ήταν καθοριστική στον περιορισμό της εγκληματικότητας τα τελευταία χρόνια. Είναι η πρώτη φορά τα τελευταία εβδομήντα χρόνια που το Ανώτατο Δικαστήριο λαμβάνει απόφαση υπέρ του δικαιώματος των πολιτών στην οπλοκατοχή

ΣΧΟΛΙΑ

  1. Dennyl avatar
    Dennyl 28/06/2008 03:29:53

    Έτσι, έτσι...Κατά τα άλλα απαγορεύουνε το τσιγάρο παντού, τα ναρκωτικά, και βάζουνε πρόστιμα αν δε φοράς ζώνη ή κράνος... Η λογική του παραλόγου θριαμβεύει και συνεχίζει να με εκπλήσσει...

  2. agrotis avatar
    agrotis 28/06/2008 05:59:06

    ένα βήμα για τον έλεγχο του υπερπληθυσμού του πλανήτη, άντε και στα δικά μας...

  3. archaeopteryx avatar
    archaeopteryx 28/06/2008 07:23:50

    μπα, το δικαίωμα της οπλοφορίας είναι και ήταν κατοχυρωμένο από το σύνταγμα...προσωπικά δεν ξέρω την πολιτική σκοπιμότητα της απόφασης του ανωτάτου δικαστηρίου.

    η απλή λογική είναι ότι έαν τα όπλα είναι παράνομα, μόνο οι παράνομοι θα έχουν όπλα. Ή δεν φταίνε τα στυλό για τα ορθογραφικά λάθη κλπ.

    δείτε την Ελλάδα: υπάρχουν νόμιμες οπλοφορίες και οπλοκατοχές. Τα εγκλήματα γίνονται ή με παράνομα όπλα ή χωρίς όπλα (ιδίως τα πολύ μεγάλα!)΄

    για ρωτήστε κάποιον ειδικό: πόσα νόμιμα υπάρχουν και ποσα παράνομα κατ' εκτίμηση; Τι ενοχλεί στα νόμιμα; Ο κίνδυνος ή η απίθανη γραφειοκρατεία; Εν πάσει περιπτώσει, για να έχω νόμιμο, έχω φάκελλο 10 πόντους παχύ, καταλαβαίνω τον μπελά, αλλά δεν αποτελώ κίνδυνο.

    είδα σε προηγούμενη ανάρτηση δυσανασχέτηση με τα παράνομα στην Κρήτη. Παράνομα έχει παντού, τα της Κρήτης είναι μύθος, νομίζω.

    Σαν το συναλλαγμα, που κάποτε ήταν αυστηρά ελεγχόμενο, πιστέυω ότι και στην Ελλάδα,τα όπλα θα έπρεπε να ήταν ελέυθερα. Δηλωμένα, φακελωμένα, αλλά ελέυθερα.

  4. archaeopteryx avatar
    archaeopteryx 28/06/2008 11:48:03

    Καλοί μου άνθρωποι, ήρθε η ώρα της εξομολόγησης: «γιατί μου αρέσει το antinews». Μου αρέσει γιατί έχει την αίσθηση της ελευθερίας. Δεν έχει προφανείς ταμπέλες. Δεν είναι ΚΚΕ ή Συριζα ή Πασοκ, ή ΕΡΕ ή τέτοια. Φαίνεται να είναι κάτι άλλο που δεν επιδέχεται ταμπέλα.

    Συγνώμη factorx, μιλάω για το σπίτι σου τώρα. Η ταμπέλα εδώ μάγκες, μυρίζει «ελευθερία». Για αυτό χαίρομαι να σας διάβάζω και να γράφω ό,τι μου κατέβει και να προσπαθώ να συμβιβάσω τα ασυμβίβαστα.

    Δεν γνωριζόμαστε προσωπικά, αλλά προσπαθούμε να καταλάβουμε που το πάει το αφεντικό εδώ και που το πάει ο καθένας. Εγώ το πάω στο «Ελευθερία ή Θάνατος», και στο "make love not war". Ακούγονται ασυμβίβαστα; Σας διαβεβαιώ όχι. Σας μοιάζω, πασόκος; εκσυγχρονιστής; ακρονεοφιλελεύθερος; αμοραλιστής; (κομμουνιστής δεν είμαι αυτό το ξέρω).

    Κάποτε με έψαξαν οι «εξουσίες» και κατέληξαν ότι είμαι λίγο παλαβός και μάλλον αναρχοαυτόνομος.

    Δεν με προσβάλει το «αμερικανοπτέρυξ», απεναντίας, μου φέρνει άλλα τραγούδια στο κεφάλι μου για φαρδιές πεδιάδες και μεγάλους ουρανούς...μαζί με τα άλλα για το πότε θα κάνει ξαστεριά.

    Δεν τσιμπάω σε Φαλούτζες. Ξέρω ότι όλοι οι λαοί και όλες οι χώρες έχουν δύσκολα ή μελανά σημεία στο παρελθόν τους και έχουν και τους ήρωές τους. Αφελώς αγαπώ την Χώρα μου. Και αυτήν και όποιαν άλλην.

    Οι μάυροι στην Αμερική; Ο λευκός αρχαιοπτέρυξ (ή αμερικανοπτέρυξ) φωνάζει με τον Richie Havens: "FREEDOM".

    θα σας κάνω προπαγάνδα για όπλα στο επόμενο σχόλιο...

  5. archaeopteryx avatar
    archaeopteryx 28/06/2008 11:58:42

    Λοιπόν: σας καλώ Τετάρτη απόγευμα στις 5, στο ΚΕΒΟΠ στο Χαϊδάρι. Αν μου πείτε θα σας περιμένω στην πύλη. Να έχετε την αστυνομική σας ταυτότητα. Θα μπείτε σαν καλεσμένοι μου (εγώ έχω σκοπευτική)

    Θα δοκιμάσετε βολές ακριβείας με 22άρι. Θα συγκρίνετε τις επιδόσεις σας με, ας πούμε, τις δικες μου. Μετά 50-100 σφαίρες θα έχετε βελτιωθεί: θα βρίσκετε το χαρτί στα 25 μέτρα. Εγώ βρίσκω το κέντρο στα 25 μέτρα. Χρειάζεται συγκέντρωση, ψυχική ηρεμία, σχεδόν βουδιστική προσέγγιση για να ελέγξεις την στάση, το χέρι τον καρπό, την ευθέια προς το κέντρο, τον δίσκο του κέντρου να αιωρείται πάνω από το στόχαστρο, την ανεπαίσθητη πίεση στην σκανδάλη, μπαμ, που πήγε ρε παιδιά η σφαίρα;

    Ή το ίδιο με μεγάλο διαμέτρημα...εκεί γίνεται λιγάκι φαλλικό, για όσους είμαστε μεσήλικες.

    Όπως δεν μπορείτε να γενικέυσετε για τους Κρητικούς, ή τους Θεσσαλονικείς, μην γενικεύετε για τους Αμερικάνους (ή οποιουσδήποτε...) Η Νέα Υόρκη είναι μεγαλύtερη απο την Ελλάδα και είναι ασήμαντη μπροστά σε ένα χωριό του New Hampshire, η μιά κωμόπολη του Ohio ή ένα μοναστήρι στην Νότια Κρήτη.

    Σοβαρά τώρα: όποιος ενδιαφέρεται να δοκιμάσει νόμιμη, συμβατική, ελληνικότατη, σκοποβολή, σας προσκαλώ (και να δείτε πουλάκια μου πως θα γίνετε Clint Eastwood)

  6. ΠΕΑ ΚΥΑΝΕΑ avatar
    ΠΕΑ ΚΥΑΝΕΑ 28/06/2008 13:12:29

    Δεν συμφωνώ με την οπλοκατοχή σε καμία περίπτωση, ωστόσο, αυτό που ισχύει στις ΗΠΑ με την αυτοάμυνα θα έπρεπε να εφαρμοστει ΚΑΙ στην Ελλάδα. Αυτό το πράγμα να καταδικάζονται άνθρωποι επειδή απλώς προσπάθησαν να προστατεύσουν τη ζωή τους ή το σπίτι τους είναι απαράδεκτο.

  7. Vass avatar
    Vass 28/06/2008 13:19:05

    Αρχαιοπτέρυξ, κάθε σου ανάρτηση είναι και μια πρόκληση.
    Μάς έχεις αποκαλύψει πολλά πράγματα για την πολιτική σου σκέψη αλλά δεν έχεις αναφέρει τους λόγους για τους οποίους επέλεξες το όνομα του δεινόσαυρου.
    Η πρόσκλησή σου νομίζω είναι η καλύτερη εναλλακτική για τους "φυσιολάτρες" κυνηγούς.

  8. archaeopteryx avatar
    archaeopteryx 28/06/2008 13:22:42

    πέα κυάνεα, με τι θα του ρίξεις αν μπεί σπίτι σου; με τρύπιο μακαρόνι;

  9. archaeopteryx avatar
    archaeopteryx 28/06/2008 13:28:41

    Vass, η πρότασή μου ισχύει. Τετάρτη, 5 το απόγευμα, ΚΕΒΟΠ, Χαϊδάρι. Η ακριβείας, δεν έχει σχέση με κυνήγι...Για σχετικά με κυνήγι, ΟΦΚΟ, στην Μαλακάσα (αλλά εκέι είναι λίγο σνομπ, σε κοιτάν αφ' υψηλού αν δεν φοράς τα σωστά ρούχα, και δεν λές τα παραγγέλματα με το σωστό ύφος)

  10. archaeopteryx avatar
    archaeopteryx 28/06/2008 13:32:33

    ο αρχαιοπτέρυξ, έχει εκλείψει, όπως οι ρεπουμπλικάνοι γερουσιαστές της Ρώμης, οι ελεύθεροι πολιορκημένοι, οι ανένταχτοι, οι αιθεροβάμονες

  11. ΠΕΑ ΚΥΑΝΕΑ avatar
    ΠΕΑ ΚΥΑΝΕΑ 28/06/2008 13:53:52

    Οτιδήποτε μπορεί να χρησιμοποιηθεί ως μέσο αυτοάμυνας.

  12. archaeopteryx avatar
    archaeopteryx 28/06/2008 14:00:20

    ανώνυμε 1:21, μαζί σου. Και αρκετοί θεωρούν ότι οι Γερμανοί θα είχαν ζοριστεί περισσότερο στην Κρήτη εάν δεν την είχε αφοπλίσσει ο Μεταξάς..

    βρε μπας και για αυτό έχουν σφίξει τόσο πολύ τις άδειες...λες να επίκειται τίποτα;

  13. "νήπιος γέρων" avatar
    "νήπιος γέρων" 28/06/2008 14:53:28

    "Το καλύτερο Ελληνικό blog είναι οι σχολιαστές του antinews.gr !", greekpoliticalreview έφα*!

    http://greekpoliticalreview.blogspot.com/

    *****

    ΑΠΟ ΣΤΟΜΑ ΣΕ ΣΤΟΜΑ...

    Κάποτε, και για πολλά χρόνια, αρχής γενομένης το 77, δούλευα σαν DJ στο αναμφισβήτητα και μακράν δημοφιλέστερο μαγαζί της Αθήνας- Ελλάδας ("9 Μούσες" -> "9+9", Αθήνα - Μύκονο). Εκεί δεν έμπαινες με τίποτα, ΑΝ δεν ήσουν ήδη πελάτης, ή δεν πέρναγες από του ίδιου το "face control": "κόψε φάτσα (+ ένδυση) και βγάλε συμπέρασμα".

    Τα Σάββατα και τις γιορτές η καλύτερή μου ήταν, όταν πήγαινα να πιάσω δουλειά, κατά τις 10:30΄, με άδειο το μαγαζί μέσα κι απ' έξω να γίνεται ο χαμός! Κυριλέ κόσμος, αμάξια, ρούχα κλπ, ΑΛΛΑ άγνωστοι του κυρ- Νότη, του συμπαθέστατου και ηλικιωμένου πορτιέρη, οπότε δεν έμπαινε κανείς άγνωστος, επί ποινή απόλυσης, αν δεν ερχόταν ο καπετάν- Ζούγας. Η καλύτερή μου γιατί "έσκαγα", τότε, μ' ένα βεσπάκι, μαλλιάς, τζιν τόσο παλιό που μπορεί και σκισμένο, μπουφάν του 50 από στοκατζίδικα της Ν. Υόρκης, μπορεί και με μαύρο γυαλί βραδιάτικα (!), -"σαν την μύγα μεσ' το γάλα" τής μπουρζουαζίας ή high tech συμβατικότητας, δηλαδή-, και μόλις που προλάβαινα ν' ακουμπήσω το πόδι μου στο έδαφος μπροστά στην είσοδο, -εγώ, ο "πεταμένος" στα μάτια της γκλαμουρο-ουράς (ωραίο!)-, ο ένας παρκαδόρος ...κρατούσε ήδη το τιμόνι κι ο άλλος έτρεχε να πάρει το βεσπάκι! Άγαλμα, τα Γκούτσι, τα Αρμάνι, τα Ρόλεξ και τα Υβ Σεν Λωράν στην υπομονετική "ουρά"! Και με το που ανέβαινα τα 3, 4 πρώτα σκαλοπάτια, ο κυρ- Νότης άνοιγε την πόρτα πρόσχαρα και με την ανάλογη υποκλίνουσα υποδοχή.

    Λεπτομέρεια, ένεκα της οποίας έγινε και η όλη αναφορά: οι "9 Μούσες" ΔΕΝ είχαν, από άποψη, επιλογή, επιχειρηματική "φιλοσοφία" του Κώστα, ΟΥΤΕ ταμπέλα στην είσοδο και ΠΟΤΕ δεν πληρώθηκε κανενός είδους διαφήμιση για τα μαγαζιά. Η σωστή άποψη του Ζουγανέλη (και όχι μόνον) ήταν ότι:

    "από στόμα σε στόμα είναι η καλύτερη διαφήμιση. Για να γίνει αυτό, πρέπει να είσαι τόσο καλός, που να αισθάνεται χαρά όταν σε προτείνει κάποιος σε φίλο του. Ε, και όσο πιο πολύ κύρος έχει ο πρώτος, τόσο πιο σίγουρος ο νέος πελάτης και, φυσικά, η ΔΩΡΕΑΝ διαφήμιση"...)

    ----------
    * έφα = είπε.

  14. "νήπιος γέρων" avatar
    "νήπιος γέρων" 28/06/2008 15:21:29

    Θέλω να έρθω κι εγώ στο ΚΕΒΟΠ! Ευκαιρία μεγάλη το βλάπω. Μόνο, ρε, παιδί μου, που φυσάει την "μαγική" χρυσόσκονη της Φαντασίας η κατάρρευση της "γραπτο-μορφής" τού κάθε νικεπώνυμου. Είναι ψιλο-χοντροαπώλεια αυτό. Τι λέτε κι εσείς, παίδες;
    ****

    ΝΑ ΤΡΩΜΕ, ΝΑ ΠΙΝΟΥΜΕ, ΝΑ 'ΧΟΥΜΕ ΚΑΙ ΤΟ ΝΟΥ ΜΑΣ, όμως...

    H. M. The History says:

    "Α΄, 5. Διότι εις την παλαιάν εποχήν οι Έλληνες, και όσοι από τους βαρβάρους εκατοικούσαν είτε τα ηπειρωτικά παράλια, είτε νήσους, όταν ήρχισαν να επικοινωνούν μεταξύ των συχνότερον δια θαλάσσης, επεδόθησαν εις την ΠΕΙΡΑΤΙΑΝ υπό την αρχηγίαν ανδρών εκ των δυνατωτάτων, οι οποίοι ωθούντο εις τούτο και από τον πόθον του προσωπικού κέρδους και από την ανάγκην όπως επαρκούν εις την συντήρησιν των απορωτέρων οπαδών των.

    ..Τον ισχυρισμόν μου τούτον αποδεικνύει όχι μόνον η μέχρι σήμερον συνεχιζομένη δράσις των κατοίκων της Στερεάς, οι οποίοι σεμνύνονται δια τα πειρατικά των κατορθώματα, ΑΛΛΑ και οι παλαιοί ποιηταί, εις τους στίχους των οποίων απευθύνεται πάντοτε στερεότυπος προς τους καταπλέοντας η ερώτησις εάν είναι πειραταί, καθόσον ούτε οι ερωτώμενοι εθεώρουν το έργον τούτο ανάξιον δια τους εαυτούς των, ούτε οι τυχόν απευθύνοντες την ερώτησιν αυτήν υβριστικήν.

    ..Και η συνήθεια προς τούτοις της ΟΠΛΟΦΟΡΙΑΣ έχει διατηρηθή μεταξύ των πληθυσμών αυτών από την εποχήν της παλαιάς ληστείας.

    6. Διότι όλοι οι Έλληνες ωπλοφόρουν λόγω του ότι αι κατά κώμας διεσπαρμένοι εγκαταστάσεις των ήσαν ανοχύρωτοι και αι προς αλλήλους συγκοινωνίαι επισφαλείς και ούτως εσυνήθισαν να διαιτώνται (= να ζουν), φέροντες όπλα όπως οι βάρβαροι. Το γεγονός άλλωστε, ότι εις τα διαμερίσματα αυτά της Ελλάδος διατηρείται ακόμη ο τρόπος αυτός της διαίτης (= διαβίωσης), είναι τεκμήριον ότι η συνήθεια αυτή επεκράτει άλλοτε γενικώς.

    Οι Αθηναίοι, εξ άλλου, υπήρξαν μεταξύ των πρώτων, οι οποίοι, αφού παρήτησαν την ΟΠΛΟΦΟΡΙΑΝ, ηκολούθησαν δίαιταν μάλλον αβίαστον και ετράπησαν εις την τρυφηλότητα. Και από τους πλέον ηλικιωμένους μεταξύ των, οι πλούσιοι, ένεκα του αβροδιαίτου αυτών, μόλις εσχάτως έπαυσαν να φορούν λινούς χιτώνας και να συμπλέκουν επί της κεφαλής την κόμην των εις κρώβυλον διά χρυσής πόρπης, εχούσης το σχήμα τέττιγος.

    Ως εκ τούτου, άλλωστε, και ο ιματισμός αυτός επεκράτησεν επί πολύ μεταξύ των πλέον ηλικιωμένων Ιώνων, λόγω της φυλετικής προς τους Αθηναίους συγγενείας. Εξ άλλου, οι Λακεδαιμόνιοι πρώτοι μετεχειρίσθησαν την απλουστέραν ενδυμασίαν, η οποία σήμερον συνηθίζεται, και συγχρόνως η δίαιτα των ευπορωτέρων αφωμοιώθη γενικώς, όσον ήτο δυνατόν, προς την του κοινού λαού.

    ..Αλλά θα ημπορούσε κανείς ν' αποδείξη ότι και πολλάς άλλας συνήθειας είχαν οι παλαιοί Έλληνες, ομοίας με τας συνηθείας των σημερινών βαρβάρων", ΘΟΥΚΙΔΙΔΗΣ

  15. Vass avatar
    Vass 28/06/2008 23:30:28

    Νήπιε έχεις απολύτως δίκιο. Αυτή η μαγεία του νικεπωνύμως ανώνυμου συντηρεί την ελευθερία γραφής. Άσε που νομίζω ότι η πρόταση του Αρχαιοπτέρυξ είναι προβοκατόρικη. Φαντάσου να σχολιάζεις ενώ ο "δεινόσαυρος" ξέρει ότι είσαι σκράπας στο σημάδι. Του δίνει λαβή για προσωπικά σχόλια.

  16. "νήπιος γέρων" avatar
    "νήπιος γέρων" 29/06/2008 00:59:14

    Vass,

    μια λύση που σκέφτηκα είναι, σε τέτοιες συναντήσεις, να ΜΗΝ λέγονται τα νικεπώνυμα, αλλά τα κανονικά μας ονόματα. Να πάμε στο ΚΕΒΟΠ, πχ, αλλά να μην ξέρουμε ποιος είναι ο "αρχαιοπτέρυξ", ή ο Vass κι o "νήπιος γέρων" κ.ο.κ. Το σημάδι που λες, είναι το λιγότερο. Φαντάσου να είναι ο άλλος γυναίκα και να γράφει σαν άνδρας, και το αντίστροφο. Ή να τον έχεις πιτσιρικά και να είναι μεσήλικας...

  17. archaeopteryx avatar
    archaeopteryx 29/06/2008 13:56:18

    Η πρόταση ισχύει. Αν ενδιαφέρεστε, ραντεβού στην πύλη. Θα περιμένω από 5 έως 5:15, αν δω κανέναν να κοιτάει αμήχανα, θα ρωτήσω: «χαίρετε είστε από το αντινιουζ;» Μην ανησυχείτε, η πύλη είναι ανοικτός χώρος, θα βρεθούμε. Εγώ δεν φοράω γυναικεία ρούχα (και γενικά δεν έρχονται γυναίκες στο σκοπευτήριο)

    Καμία λαβή για προσωπικά σχόλια. «Άθλημα»! Μαθαίνεις, βελτιώνεσαι, αν σου αρέσει γίνεσαι καλός. Όποιος ενδιαφέρεται γίνεται μέλος στον σύλλογο. Υπό προϋποθέσεις, βγάζει και σκοπευτική άδεια

    Δεν προβοκάρω, lobbying κάνω... θα στείλω προσκληση και στον factorx μέσω του email του. Αν τον ενδιαφέρει η άσκηση, θα βρει τροπο να το μεθοδεύσει...Η ανάρτηση Τετάρτη απόγευμα θα λέει «κλειστον λόγω σκοποβολής»

  18. Factorx avatar
    Factorx 29/06/2008 14:43:41

    ΔΕΝ ΣΤΑΜΑΤΑΤΕ ΤΙς ΠΛΑΚΕΣ ΛΕΩ ΕΓΩ ΜΕ ΤΑ ΚΕΒΟΠ ΚΑΙ ΤΙΣ ΒΟΛΕΣ. ΩΡΕΣ ΕΙΝΑΙ ΝΑ ΜΑΣ ΤΡΕΧΟΥΝ ΓΙΑ ...ΑΛΛΑ. ΓΙΑ ΣΥΜΜΑΖΕΥΤΕΙΤΕ. ΔΕΝ ΜΟΥ ΑΡΕΣΕΙ ΚΑΘΟΛΟΥ ΤΟ ΘΕΡΙΝΟ ΜΑΞΙΜΟΥ. ΠΕΡΙΜΕΝΕΤΕ ΓΙΑ ΤΑ ΧΕΙΜΕΡΙΝΑ ΑΝΑΚΤΟΡΑ

  19. "νήπιος γέρων" avatar
    "νήπιος γέρων" 29/06/2008 16:50:20

    Γειά σου, ρε, φίλε, Φάκτορα! Έβαλες τα πράγματα στη θέση τους! Ωραίο... (Φαντάσου ότι, μ' άκουσαν να γελάω μεσ' την μεσημεριάτικη καλοκαιρινή ησυχία και τα σκυλιά που κοιμόντουσαν στα πόδια μου, και ...ξύπνησαν!

  20. "νήπιος γέρων" avatar
    "νήπιος γέρων" 29/06/2008 17:05:53

    @archaeopteryx: δεν είχα διαβάσει πιο πάνω από τον Φάκτορα, (διαβάζω από κάτω προς τα πάνω τις παλιές αναρτήσεις), και δεν είχα δει το ...«κλειστον λόγω σκοποβολής»! Τώρα, ο μικρός ο σκυλάκης με κοιτάει παραξενεμένος.
    Πέρα από την πλάκα, εγώ λέω να έρθω. Δεν το 'χω ξανακάνει και πετάω την σκούφια μου για "πρώτες φορές". Ίδωμεν...

ΑΠΟΣΤΟΛΗ ΣΧΟΛΙΟΥ

Τα δεδομένα σας είναι ασφαλή! H διεύθυνση email δε θα δημοσιευθεί. Τα στοιχεία θα χρησιμοποιηθούν αποκλειστικά για τη δυνατότητα σχολιασμού στο antinews.gr .

Tα πεδία με αστερίσκο (*) είναι υποχρεωτικά.