Απίστευτο: Ο Δρίτσας κρατικοποιεί την ακτοπλοΐα
14/01/2015 22:10
ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΣΧΟΛΙΟΥ

Απίστευτο: Ο Δρίτσας κρατικοποιεί την ακτοπλοΐα

Μετά τις απίστευτες δηλώσεις του Παππά για κατάργηση του ΕΝΦΙΑ, του Στρατούλη για επιβολή φόρου μεγάλης περιουσίας με αφορολόγητο πάνω από 450.000 ευρώ και της Βαλαβάνη που είπε ότι δεν είναι δυνατόν να αποδεχθούν την τρόικα και τα δάνεια και να πάρουν τη δόση των 7,5 δισ. ευρώ., ήρθε κι αυτή του Θ. Δρίτσα περί κρατικοποίησης της ακτοπλοΐας, βάζοντας μπουρλότο στην ήδη τεταμένη κατάσταση.

Κατά τη διάρκεια εκδήλωσης για την κοπή της πίτας του Ναυτικού Επιμελητηρίου Ελλάδος (ΝΕΕ) που πραγματοποιήθηκε στο Ίδρυμα Ευγενίδου, ο κ. Δρίτσας επανέλαβε τη θέση του ΣΥΡΙΖΑ για δημόσιο φορέα ακτοπλοΐας και αυτοτελές υπουργείο Ναυτιλίας, αλλά πιθανώς ενταγμένο σε γενικότερο σχεδιασμό.

Δυο τινά συμβαίνουν:

Ή ο ΣΥΡΙΖΑ δεν θέλει να κυβερνήσει και κάνει απανωτά λάθη για να διώξει τον κόσμο.

Ή έχει δίκιο ο Σαμαράς που υποστηρίζει ότι θα μας κάνουν Β. Κορέα.

Τα συμπεράσματα δικά σας.

Ωστόσο, όπως γράφαμε και προηγουμένως, μόλις ρίξεις το ψηφοδέλτιο, πίσω δεν γυρίζει...

ΣΧΟΛΙΑ

  1. Γεώργιος Τ. avatar
    Γεώργιος Τ. 14/01/2015 23:59:51

    Η τελευταίες 2 προτάσεις τα λένε όλα. Και ότι και από τα δύο ενδεχόμενα να συμβαίνει, η ζημιά είναι σίγουρη. Σε ήδη πιεσμένη χώρα...

    • Κυθήριος avatar
      Κυθήριος @ Γεώργιος Τ. 15/01/2015 00:25:00

      Η πρώτη πρόταση Γιώργο είναι ακίνδυνη και κάτι που ευχόμαστε να συμβαίνει,η δεύτερη είναι η πραγματικά επικίνδυνη και μακάρι να μην το ζήσουμε...

      • Naruto avatar
        Naruto @ Κυθήριος 15/01/2015 10:59:06

        Για την ακρίβεια θα μας κάνει ισλαμική Β.Κορέα . Οι άνθρωποι είναι τελείως σαλταρισμένοι . Η κατάσταση κρίνεται μόνο με όρους ψυχιατρικής .

      • Γεώργιος Τ. avatar
        Γεώργιος Τ. @ Κυθήριος 15/01/2015 11:00:51

        Από τα χθεσινά αποτελέσματα για τον προϋπολογισμό αδερφέ φάνηκε το κακό που έκανε στην τόπο η ανωμαλία των πρόωρων εκλογών. Και αν προσθέσεις την εκτίναξη των σπρεντς που έχει 3 μήνες που ξεκίνησε λόγω της απειλής για τις εκλογές και τα γκάλοπ που έδειχναν πρώτο το σύριζα, η ζημιά έχει γίνει ήδη, απλά είναι αναστρέψιμη ακόμη...

  2. Μεγάλες στιγμές avatar
    Μεγάλες στιγμές 15/01/2015 08:30:49

    Λογικό γιατί αν εφαρμόσουν τα σχέδια που έχουν για τον Τουρισμό δεν θα πατάει άνθρωπος στην Ελλάδα,οπότε τι να την κάνουμε την μεγάλη και ιδιωτική ακτοπλο'ί'α

  3. Σωτηρης avatar
    Σωτηρης 15/01/2015 12:47:04

    Να ευχαριστήσουμε τους ψηφοφόρους της Χρυσής Αυγής που στηρίζουν αυτήν την οικονομική πολιτική. Γιατί ΟΥΣΙΑΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΙ θα κάνουν πρώτο κόμμα και ίσως αυτοδύναμο το ΣΥΡΙΖΑ να το θυμάστε αυτό στο μέλλον που θα τρέχετε και δεν θα φτάνετε κυρίες και κύριοι μιλημένα ξηγημένα...

  4. Σπαθάριος avatar
    Σπαθάριος 15/01/2015 13:42:18

    Αν και προφανώς δεν το εννοούμε με τον ίδιο τρόπο, σε καμία περίπτωση δεν προπαγανδίζω υπέρ ενός αδηφάγου κρατικού οργανισμού, αλλά θεωρώ ότι μια μικρή και ευέλικτη κρατική ναυτιλιακή εταιρία είναι απαραίτητη στο χώρο του Αιγαίου. Γιατί το λέω αυτό; Γιατί η προσπάθεια λειτουργίας του ανταγωνισμού στον χώρο και το σύστημα των επιδοτούμενων δρομολογίων, το μόνο που κατάφεραν είναι ακριβές και χαμηλότατης ποιότητας υπηρεσίες στου κατοίκους των περισσότερων νησιών του αρχιπελάγους. Είναι απαράδεκτο μεγάλα νησιά του Ανατολικού Αιγαίου να εξυπηρετούνται με 2-3 δρομολόγια την εβδομάδα , από άθλια και παμπάλαια βαπόρια , με ακανόνιστα δρομολόγια και πανάκριβα εισιτήρια. Το κράτος έχει συνταγματική υποχρέωση, όπως φτιάχνει δρόμους, να διασφαλίζει και στα νησιά ποιοτική, τακτική επικοινωνία και με τιμές για όλα τα βαλάντια. Μια οικογένεια με μικρά παιδιά για να πάει στην Σάμο π.χ χρειάζεται 650 ευρώ και 16 ώρες σε ένα σαπιοκάραβο . Απαγορευτικό! Η υποχρέωση αυτή δεν μπορεί να επαφίεται στα συμφέροντα κανενός εφοπληστή (δεν είναι ορθογραφικό λάθος). Υ.Γ Και για όσους θέσουν ιδεολογικά προσκόμματα παραθέτω εδάφιο από την διακήρυξη της ΝΔ που βρίσκεται εν ισχύ: “-Ότι η ελεύθερη οικονομία στην οποία πιστεύει η Νέα Δημοκρατία δεν ημπορεί να αποκλείσει την διεύρυνση του οικονομικού τομέως τον οποίο ελέγχει το κράτος. Και η ιδιωτική πρωτοβουλία δεν ημπορεί να βρει την δικαίωσή της χωρίς παράλληλη συμμετοχή των ευρυτέρων λαϊκών τάξεων στην κατανομή του εθνικού προϊόντος. Κάθε πολίτης της χώρας αυτής πρέπει να γίνει εργάτης μαζί και νομεύς της οικονομικής ευημερίας? και να αισθάνεται ήσυχος για το μέλλον του και για το μέλλον των παιδιών του.”

  5. Σπαθάριος avatar
    Σπαθάριος 15/01/2015 15:40:58

    Αν και προφανώς δεν το εννοούμε με τον ίδιο τρόπο, σε καμία περίπτωση δεν προπαγανδίζω υπέρ ενός αδηφάγου κρατικού οργανισμού, θεωρώ ότι μια μικρή και ευέλικτη κρατική ναυτιλιακή εταιρία είναι απαραίτητη στο χώρο του Αιγαίου. Γιατί το λέω αυτό; Γιατί η προσπάθεια λειτουργίας του ανταγωνισμού στον χώρο και το σύστημα των επιδοτούμενων δρομολογίων, το μόνο που κατάφεραν είναι ακριβές και χαμηλότατης ποιότητας υπηρεσίες στου κατοίκους των περισσότερων νησιών του αρχιπελάγους. Είναι απαράδεκτο μεγάλα νησιά του Ανατολικού Αιγαίου να εξυπηρετούνται με 2-3 δρομολόγια την εβδομάδα , από άθλια και παμπάλαια βαπόρια , με ακανόνιστα δρομολόγια και πανάκριβα εισιτήρια. Είναι απαράδεκτο μικρότερα νησιά να μένουν ακόμα και εβδομάδες χωρίς συγκοινωνία γιατί διαφωνεί ο εφοπληστής με το υπουργείο. Το κράτος έχει συνταγματική υποχρέωση, όπως φτιάχνει δρόμους, να διασφαλίζει και στα νησιά ποιοτική, τακτική επικοινωνία και με τιμές για όλα τα βαλάντια. Μια οικογένεια με μικρά παιδιά για ταξίδι με επιστροφή στην Σάμο χρειάζεται 650 ευρώ και 16 ώρες σε ένα σαπιοκάραβο . Απαγορευτικό! Η υποχρέωση αυτή δεν μπορεί να επαφίεται στα συμφέροντα κανενός εφοπληστή (δεν είναι ορθογραφικό λάθος). Υ.Γ Και για όσους θέσουν ιδεολογικά προσκόμματα παραθέτω εδάφιο από την διακήρυξη της ΝΔ που βρίσκεται εν ισχύ: “-Ότι η ελεύθερη οικονομία στην οποία πιστεύει η Νέα Δημοκρατία δεν ημπορεί να αποκλείσει την διεύρυνση του οικονομικού τομέως τον οποίο ελέγχει το κράτος. Και η ιδιωτική πρωτοβουλία δεν ημπορεί να βρει την δικαίωσή της χωρίς παράλληλη συμμετοχή των ευρυτέρων λαϊκών τάξεων στην κατανομή του εθνικού προϊόντος. Κάθε πολίτης της χώρας αυτής πρέπει να γίνει εργάτης μαζί και νομεύς της οικονομικής ευημερίας? και να αισθάνεται ήσυχος για το μέλλον του και για το μέλλον των παιδιών του.”

    • Σπαθάριος avatar
      Σπαθάριος @ Σπαθάριος 15/01/2015 17:41:41

      Συγνώμη αλλα νόμισα οτι κάτι πήγε στραβά με την αρχική αποστολή. Παρακαλώ το πρώτο να κατέβει.

    • Βούρδουλας avatar
      Βούρδουλας @ Σπαθάριος 15/01/2015 18:12:16

      Ετσι όπως το λέτε, ναι, ακούγεται σωστό και όντως οι τιμές είναι εντελώς απαγορευτικές για μετακίνηση οικογένειας. Και όντως υπάρχουν νησιά που χειμωνιάτικα, όχι 2-3 φορές τη βδομάδα, ούτε 2-3 φορές το μήνα δεν βλέπουν βαπόρι. Το θέμα είναι οτι ο δρίτσας όπως και όλοι οι δρίτσες που εμφανίστηκαν απο το πουθενά τα τρία τελευταία χρόνια, θέλουν να κρατικοποιήσουν τα πάντα όλα. Προφανώς λοιπόν κάτι τέτοιο θα εννοεί και για τις ήδη υφιστάμενες ακτοπλοικές εταιρίες, δεν θα θέλει απλά να προσθέσει μια κρατική εταιρία από δίπλα ώστε να καλύπτει τις ανάγκες που δεν καλύπτουν οι άλλες.

  6. τρεκ avatar
    τρεκ 15/01/2015 17:38:44

    Το γέλιο που θα έπεσε από τους εφοπλιστές που βρίσκονταν στην αίθουσα όταν άκουσαν τον Δρίτσα πρέπει να μην μπορούσαν να το κρύψουν.Ολες οι ναυτιλιακές μέσα σε δύο ημέρες είναι έτοιμες να μεταφέρουν γραφεία σε Λονδίνο και Σιγκαπούρη.Αυτό σίγουρα δεν είναι για γέλια.

  7. airman avatar
    airman 15/01/2015 17:55:15

    Στο σχεδιασμό του ΣΥΡΙΖΑ περιλαμβάνεται το μεγαλεπίβολο έργο να αποκτήσει και η Καρδίτσα θάλασσα! Επίσης θα κατασκευασθεί γέφυρα που θα συνδέει τα Τρίκαλα με τον Πλαταμώνα! Μελετάται τέλος η δυνατότητα ζεύξης της Κέρκυρας με τους Παξούς! Η σκοπιμότητα των έργων αυτών είναι προφανής και αυτονόητη. Μεγάλοι κατασκευαστικοί οίκοι και κοινοπραξίες θα τα αναλάβουν δίνοντας δουλειά σε χιλιάδες άνεργους. Αφού ο καθένας λέει ότι θέλει, γιατί όχι!

ΑΠΟΣΤΟΛΗ ΣΧΟΛΙΟΥ

Τα δεδομένα σας είναι ασφαλή! H διεύθυνση email δε θα δημοσιευθεί. Τα στοιχεία θα χρησιμοποιηθούν αποκλειστικά για τη δυνατότητα σχολιασμού στο antinews.gr .

Tα πεδία με αστερίσκο (*) είναι υποχρεωτικά.