12/01/2009 12:01
ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΣΧΟΛΙΟΥ

Απήγαγαν τον εφοπλιστή Παναγόπουλο

Τον 70χρονο εφοπλιστή Περικλή Παναγόπουλο, ιδρυτή των Super Fast Ferries, και τον οδηγό του απήγαγαν από το Καβούρι το πρωί της Δευτέρας τρεις άγνωστοι άνδρες. Σύμφωνα με όσα έχουν γίνει γνωστά από την αστυνομία μέχρι στιγμής, ο εφοπλιστής έφυγε από το σπίτι του για τα γραφεία του στον Πειραιά. Σε μικρή απόσταση στην οδό Ακτής, τρεις άγνωστοι έκλεισαν το δρόμο στη Μερσεντές του κ. Παναγόπουλου, έσπασαν τα τζάμια του αυτοκινήτου και ανάγκασαν τον ίδιο και τον οδηγό του με την απειλή των όπλων να επιβιβαστούν στο δικό τους αυτοκίνητο, που σύμφωνα με τις πρώτες πληροφορίες ήταν ένα τζιπ σκούρου χρώματος.

Λίγη ώρα αργότερα στην περιοχή του Κορωπίου οι αστυνομικοί ανακάλυψαν δύο καμένα αυτοκίνητα και δίπλα τον οδηγό του εφοπλιστή δεμένο με χειροπέδες.  Στην κατάθεσή του ο οδηγός ανέφερε πως οι δράστες τους έβαλαν στο φορτηγάκι λέγοντάς τους να μην φοβούνται, ότι δεν θα πάθουν τίποτα και το μόνο που θέλουν είναι χρήματα.

ΣΧΟΛΙΑ

  1. Factorx avatar
    Factorx 12/01/2009 12:02:41

    O Περικλής Παναγόπουλος ξεκίνησε την αυτόνομη πορεία του στον εφοπλισμό στον τομέα των κρουαζιερών. Πριν από έναν χρόνο είχε πουλήσει τον Όμιλο Attica στον Ανδρέα Βγενόπουλο και στη MIG, ενώ ήταν στο εθνικό συμβούλιο τουρισμού με τον Άρη Σπηλιωτόπουλο. Προηγουμένως είχε θητεύσει δίπλα στο μεγάλο έλληνα εφοπλιστή Ευγενίδη. Είναι πρόεδρος στο Σύνδεσμο Επιχειρήσεων Επιβατηγού Ναυτιλίας. Στις αρχές της δεκαετίας του ’70 ίδρυσε τη Royal Cruise Line, με ένα νεότευκτο πλοίο, το «Golden Odyssey». Η εταιρεία δραστηριοποιήθηκε για 18 χρόνια, με κρουαζιέρες στη Μεσόγειο, στον Ατλαντικό, στον Ειρηνικό, στη Σκανδιναβία.
    Ο Περικλής Παναγόπουλος εγκαίρως διέγνωσε την κρίση στον κλάδο της κρουαζιέρας και το 1989 αλλάζει ρότα. Πουλάει μέσα σε ένα βράδυ την εταιρεία του στη νορβηγική NCL και στρέφεται στην επιβατηγό ναυτιλία.
    Από το 1992, ιδρύει η εταιρεία Επιχειρήσεις Αττικής. Σταθμός, η αγορά τον Αύγουστο του 1999 του 38,8% της εταιρείας Γραμμές Στρίντζη, ποσοστό που αργότερα φθάνει το 48,8% και αλλαγή του εμπορικού σήματος και ονόματος της εταιρείας σε Blue Star Ferries. Τον Ιούνιο του 2004 οι Επιχειρήσεις Αττικής ύστερα από έγκριση της γενικής συνέλευσης μετονομάζονται σε Attica Group.
    Τον Ιανουάριο του 2005 η Attica Group εισέρχεται στην αγορά των πλοίων RoRo με την αγορά και δρομολόγηση των «Marin» και «Νοrdia», δύο φορτηγών-οχηματαγωγών πλοίων (RoRo), μεταξύ Ροστόκ, Γερμανίας και Ουζικαουπούνκι, Φινλανδίας. Την ίδια χρονική περίοδο αποκτά ποσοστό 12,33% στην Hellas Flying Dolphins και τον Φεβρουάριο του 2005 αποκτά ποσοστό συμμετοχής 10,23% στις Μινωικές Γραμμές, ποσοστό που αργότερα φτάνει το 11,61%.
    Τον Φεβρουάριο του 2006 προβαίνει στην πώληση του ποσοστού 12,33% στη Hellenic Seaways, που είχε αποκτήσει ένα χρόνο νωρίτερα. Τον Φεβρουάριο του 2007 αυξάνει τη συμμετοχή της στις Μινωικές Γραμμές σε 22,25% και τον Ιούνιο το πουλάει στον εφοπλιστή Πάνο Λασκαρίδη. Τον Σεπτέμβριο του 2008 αγόρασε δύο φορτηγά-οχηματαγωγά πλοία, τύπου RoRo, έτους κατασκευής 1998 και 1999 αντίστοιχα.

  2. PORTA PORTA avatar
    PORTA PORTA 12/01/2009 12:05:58

    Εγινε σπορ η απαγωγή τον τελευταίο χρόνο.

    Δύσκολοι οι καιροί για πλούσιους σε περίοδο ύφεσης και μπουρδέλου ....

    κρίμα ο ανθρωπος και ευχομαι να ειναι καλα στην υγεια του. τα $$ πάνε κ έρχονται.

    ΠΠ

  3. George avatar
    George 12/01/2009 12:08:36

    Ρε Factor αμάν. Έκανες τα λύτρα ...λίτρα. Έλεος...

  4. Africa avatar
    Africa 12/01/2009 12:34:41

    Η εποχη της "Κολομβιας" ερχεται στην Ελλαδα. Δυσκολο καιρο για τους πλουσιους οταν υπαρχουν πολλοι φτωχοι.....

  5. KaryID avatar
    KaryID 12/01/2009 12:37:44

    Και Μεξικού όσον αφορά απαγωγές. Το είχα διαβάσει στον Επενδυτη.
    Να ξέρεις επίσης ότι στο Μεξικό πωλούνται πάρα πολλά θωρακισμένα επιβατικά αυτοκίνητα (Ι.Χ.).

  6. KaryID avatar
    KaryID 12/01/2009 12:48:41

    Οι κατασκευαστές το έχουν ανακαλύψει το niche market πολύ πριν από εμάς. Εμείς είμαστε οι τελευταίοι που τα μαθαίνουμε.
    Δεν σου έχει κάνει εντύπωση π.χ. που οι περισσότερες αλυσίδες ηλεκτρονικών εδώ και 3-4 χρόνια έχουν καταργήσει τις ολόφωτες εκτεθειμένες τζαμωτές βιτρίνες, και όλες έχουν τοποθετήσει παντού γκρίζα πετάσματα αλουμινίου;

  7. PORTA PORTA avatar
    PORTA PORTA 12/01/2009 12:55:10

    Πρωι πρωι ο Χ"νικολάου τα έβαλε με μια δημοσιογράφο ( δεν πρόλαβα ν ακούσω το όνομά της..)

    διότι σε δηλώσεις της είπε "ρίξτε και καμια σφαλιάρα στους τηλεοπτικούς αστέρες δημοσιογράφους..."

    "Μη μας στοχοποιείτε κυρία μου... !!" χαχαχαα

    Κλάσανε μέντες τα λαμόγια. ο φόβος φιλάει τα έρημα κουφάλες...

    ΠΠ

  8. Factorx avatar
    Factorx 12/01/2009 13:09:30

    @George: Σιγα μην πάθεις τίποτα. Που υπάρχει το λάθος και δεν τον βλέπω;

  9. archaeopteryx avatar
    archaeopteryx 12/01/2009 14:19:43

    μπορεί να είναι του κοινου ποινικού δικαίου το συμβάν, αλλά, για όσους ψυχανεμίζονται κρίσεις, είναι άλλο ένα συστατικό

  10. "νήπιος γέρων" avatar
    "νήπιος γέρων" 12/01/2009 15:00:26

    Μπορεί να είναι, κρίνοντας από τα συμφραζόμενα, κοινού ποινικού δικαίου ΚΑΙ αντιεξουσιαστικού χώρου, όρα: Παλαιοκώστας + Πολύκαρπος Γεωργιάδης & φίλοι.

    Πάρα πολύ γρήγορα έκλεισε εκείνη η υπόθεση. Παράλογο, αν σκεφτείς την σύνθεση της ομάδας ΚΑΙ τον οπλισμό που βρέθηκε.

    ΟΜΩΣ, δεν μας λένε όλη την αλήθεια και ενημερωνόμαστε μόνο από ...δελτία τύπου και "πληροφορίες" των αστυνομικών συντακτών = της Ασφάλειας. Ευτυχώς, που ξεφεύγει και κανένας γνήσιος αυτόπτης μάρτυρας, καμιά φορά, και μαθαίνουμε καμιά γνήσια αλήθεια.

    Η "πληροφορία" που διοχέτευσε η Ασφάλεια ότι ο εφοπλιστής μετέφερε μετρητά στο πορτ-μπαγκάζ, πείθει μόνο Σόμπολους.

  11. fantomas avatar
    fantomas 12/01/2009 15:34:45

    archaeopteryx

    ΣΥΜΦΩΝΩ ΕΝ ΜΕΡΗ ΜΑΖΙ ΣΟΥ!!!
    ΠΑΝΤΩΣ ΑΠΟ ΟΤΙ ΛΕΓΕΤΕ...... Ο ΜΠΟΥΛΟΥΚΟΣ ....... ΜΠΟΥΛΟΥΚΟ ΘΑ ΚΑΜΕΙ!!!

  12. fantomas avatar
    fantomas 12/01/2009 15:35:44

    ΠΑΡΟΤΙ ΕΓΩ ΘΑ ΗΘΕΛΑ ΝΑ ΠΑΡΩ ΤΑ ΒΟΥΝΑ ΚΑΙ ΝΑ ΠΑΩ ΓΙΑ ΣΚΙ ΣΤΗΝ ΑΡΑΧΩΒΑ!!

  13. anonymous avatar
    anonymous 12/01/2009 15:54:16

    Μέρα μεσημέρι ώρα 11:53, μπροστά σε παιδιά και γυναίκες αντηλλάγησαν πυρά στην διασταυρωση των οδών Μπουμπουλίνας και Φίλωνος στο κέντρο του Πειραια!
    Ενας ανδρας έπεσε νεκρός και ο αλλος τραυματισμένος διέφυγε με αιματα μέσα στο πλήθος, δύο άλλοι διέφευγαν με μηχανή!....

  14. Vass avatar
    Vass 12/01/2009 16:58:31

    Να ανοίγουν οι δουλειές... Σεκούριτι στα μαγαζιά να μην τα σπάσουν οι κουκουλοφόροι και στους εφοπλιστές για να μην χάσουν τα κέρδη τους. Όπως στη Βραζιλία και το Μεξικό.
    Η επόμενη κίνηση θα ήταν η απαγωγή του Αγούδημου μέχρι να αντικαταστήσει τις σαπιομαούνες του.Μάλιστα θα γίνει από κατοίκους των τυχερών νησιών που δρομολογεί τα πεντακάθαρα πλοία του.

  15. Ο Χαζος του χωριου avatar
    Ο Χαζος του χωριου 12/01/2009 18:15:46

    Ο Παναγοπουλος δουλευε στο γραφειο του Λουζυ στο Λονδινο το 1951.

    Μηρμηγκι τον αποκαλουσαν καθως εκανε εξαιρετικα μετρημενη ζωη.

    Γενικο Διευθυντη (ουσιαστικα)εχει τον Γιαννη Κρητικο -σαινι- και πρωην ανωτερο στελεχος των επιχειρησεων Καλοφωλια(παντρεμενος με την κορη Καλοφωλια).

    Με μια προχειρη ματια στον εφοπλιστικο κοσμο δεν εχει ακουσθει κατι το αρνητικο γι αυτον.

    Καμμια σχεση π.χ. με τον Αγουδημο που ανεφερε καποιος...

  16. Προβοκατωρ. avatar
    Προβοκατωρ. 12/01/2009 19:43:59

    Επειδη βλεπω μια καποια ζηλεια για τους πλουσιους,θα ηθελα να πω,οτι απο τη στιγμη που ειμαστε στη Δυση,και επιτρεπονται οι πλουσιοι,αφ ενος, και ψοφαμε για καναν λεφτα,να ρθει εδω,να κανει καμια δουλεια,να δουλεψει κοσμος,ειναι ο,τι χειροτερο,να πεσει συρμα,οτι ειμαστε Κολομβια,η Μεξικο.
    Θα την πληρωσουμε ολοι, την ιστορια αυτη.
    Μακαρι η Αστυνομια,να τους πιασει,οπως εκανε και με πολλους αλλους,ωστε να σταματησει η "μηχανη" αυτη.
    Βλεπεις ομως,πως υπαρχει αυτη η περιρρεουσα ατμοσφαιρα του παλαιοκομμουνισμου,που βοηθαει να γινονται αυτα.

  17. Προβοκατωρ. avatar
    Προβοκατωρ. 12/01/2009 19:47:15

    Και γιατι να ερθει αλλος,να βαλει καινουρια πλοια ρε φιλε,οταν ξερει,οτι θα του κανουν καθε τρεις και λιγο απεργιες, οι καθε ασχετοι,και θα του τα περιποιουνται,οι βρωμοεπιβατες του;
    Η μηπως δεν εχεις μαθει,ποσο καθαροι ειναι οι Ελληνες,ιδιως εξω απο το σπιτι τους;

  18. Vass avatar
    Vass 12/01/2009 20:05:59

    Ψυχραιμία προβοκάτορα! Προσωπικά δεν έχω καμία απέχθεια στους πλούσιους, τουναντίον τούς θαυμάζω αφού πέτυχαν στον οικονομικό τομέα της ζωής τους παίρνοντας κάποια ρίσκα. Μέσα σε αυτά τα ρίσκα περιλαμβάνεται κι η στοχοποίηση από κακοποιούς. Αυτά έχει η ζωή ενός πλουσίου ανά τον κόσμο.

    Σε ό,τι αφορά τον Αγούδημο, μάλλον δεν ταξιδεύεις με πλοίο και δεν έχεις ιδέα από τα πλοία του καπετάν Μάκη. Δεν φταίνε οι απεργίες για το πόσο βρώμικα κι απαράδεκτα είναι τα πλοία του εν λόγω, ούτε φταίνε οι "βρωμοεπιβάτες' του που το καλοκαίρι τουλάχιστον οι μισοί δεν είναι έλληνες. Καλά ταξίδια με τη Δημητρούλα.

  19. ss_sk avatar
    ss_sk 12/01/2009 20:24:10

    Με τα τελευταία σχόλια άλλαξα άρδην στάση ζωή και ευχαριστώ γι' αυτό: ποτέ να μη γίνω πλούσιος Θεούλη μου...ποτέ....ποτέ. Τέτοια σκατοζωή ούτε στους οχτρούς μου!!!

    ...σκατοψυχίες και σκατένιοι πόθοι...

  20. Vass avatar
    Vass 12/01/2009 21:23:30

    Ο Παγαγόπουλος απλώς απήχθη όπως κι ο Μυλωνάς.
    Όταν έχεις πουλήσει πρόσφατα μια επιχείρηση 280 εκατομμύρια ευρώ και μάλιστα τα έχεις cash τουλάχιστον προσέχεις να μην γίνεις στόχος απαγωγής. Είπαμε low profile αλλά τα λεφτά είναι πάρα πολλά.

  21. anonymous avatar
    anonymous 13/01/2009 02:28:08

    Μήπως ο γιατρός που τον απαγάγαν (κι εξακολουθεί να αγνοείται) στη Βάρη πρόσφατα, χρειαζόταν εν όψει της επικείμενης προσχεδιασμένης σημερινής απαγωγής; Τα προβλήματα υγείας του κ.Παναγόπουλου σχετίζονται με την ειδικότητα και τις γνώσεις του γιατρού;

    Με την ευχή να γυρίσουν σύντομα σπίτια τους κι οι δύο...

ΑΠΟΣΤΟΛΗ ΣΧΟΛΙΟΥ

Τα δεδομένα σας είναι ασφαλή! H διεύθυνση email δε θα δημοσιευθεί. Τα στοιχεία θα χρησιμοποιηθούν αποκλειστικά για τη δυνατότητα σχολιασμού στο antinews.gr .

Tα πεδία με αστερίσκο (*) είναι υποχρεωτικά.