05/05/2010 21:21
ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΣΧΟΛΙΟΥ

Απάντηση στον Καρατζαφέρη...

Στο video αυτό φαίνεται καθαρά πως η ηγεσία του ΚΚΕ είχε ξεκάθαρη αντίθεση με συγκεντρωμένους που φώναζαν συνθήματα εκτός της γραμμής του



http://valaoritoy.blogspot.com/2010/05/blog-post_6288.html

ΣΧΟΛΙΑ

  1. Orestios avatar
    Orestios 05/05/2010 21:45:09

    Αυτοί οι φουσκωτοί είναι οι εθνικοσοσιαλιστές?

    Παλιά αντιπαλότητα από την εποχή του Χίτλερ.

    Οι Εθνικοσοσιαλιστές πάντα ήταν εναντίων των κομουνιστών.
    Η προβοκάτσια είναι ξεκάθαρη.

  2. Eastrader avatar
    Eastrader 05/05/2010 21:53:54

    Τωρα ειλικρινα,βγαζει κανεις συμπερασμα για το τι γινεται,και το ποιοι ειναι αυτοι οι 5-6 "φουσκωτοι" κυρουληδες με τις κοιλιτσες?Τωρα εαν οντως αυτοι ειναι εθνικοσοσιαλιστες τοτε θα πρεπει να νιωθουν πολλυ μοναξια.Παντως δεν ειδα και κανεναν να ορμαει και να τους παιρνει τις σημαιες,ενω ο Καρατζαφερης μιλαει για ατομα ΜΕ σημαιες.

  3. LEWNIDAS avatar
    LEWNIDAS 05/05/2010 21:57:49

    πολυ μαρεσαν αυτα τα παιδια με τα αλλα συνθηματα! ολα φρεσκοξυρισμενα ηταν

  4. thouthou avatar
    thouthou 06/05/2010 00:37:35

    Άρα η "γραμμή" εξεφράσθη εκ των κούρων που έκαναν την "γραμμή άμυνας";
    Δηλαδή οι ΠΑΜΕ ήταν οι 30 της αλυσίδας, και όλοι οι υπόλοιποι ήταν αγνώστου πατρός; Πού είναι το πολυθρύλητο μπλοκ του ΠΑΜΕ; Πού είναι η μυθική περιφρούρηση; Στο μνημείο του αγνώστου στρατιώτου πήγε το μπούγιο να καταθέσει στεφάνι; Αυτοί που ανέβαιναν τα σκαλιά και πέταγαν μπουκάλια ήταν χρυσαυγίτες; Ή είχε καμιά περιήγηση η βουλή, και σπρώχνονταν να προλάβουν;
    Μέχρι σήμερα είχαμε τον ΣΥΡΙΖΑ που κάθε φορά "έσκιζε τα ρούχα του" για τους ασφαλίτες εγκάθετους που έβγαιναν από την πορεία του και έκαναν έκτροπα, σήμερα έχουμε και το ΚΚΕ που "σκίζει τα ιμάτιά του" για τους χρυσαυγίτες προβοκάτορες που βγαίνουν από το μπλόκ του και εκθέτουν την κυριλέ έκφραση της ανυπακοής;
    Αφού οι πυρήνες κάθε πορείας τους είναι ασφαλίτες και προβοκάτορες, τότε γιατί μας ζαλίζουν κάθε τόσο με πορείες και κοινωνικές αντιδράσεις; Αυτοί τί ρόλο παίζουν; Τους μπουρδολογούντες, και τους κρατούντες τα πανό; Πού είναι η μαγκιά τους, όπως αυτή που εκφράζουν κατεβάζοντας τα μαδέρια όταν τα ΜΑΤ τους φράζουν τον δρόμο;
    Ρωτάω πολλά;

    • otiprepei avatar
      otiprepei @ thouthou 06/05/2010 01:00:58

      Δεν ξέρω τι ρωτάς πάντως για να στρατολογήθηκε ολο το σκυλολόι των δυο άκρων για να χωθεί και να χαλάσει τη διαδήλωση τα πράγματα είναι πολύ στριμόκωλα για τα Αμερικανάκια και τα πΣοράκια. Πολύ άγχος να μας ρημάξουν παρατηρώ. Αυτό μου δίνει την ελπίδα ως Έλληνα να επιμείνω και να κατσικοθώ στα αιτήματα μου γιατί η απελπισμένη επίθεση δεν μπορεί να κρατήσει πολύ.

  5. pizza avatar
    pizza 06/05/2010 00:49:24

    Αυτη που φωναζει "εμπα μεσα μωρη κατσικα" χρυσαυγητισα ειναι για κανει πρωβοκατσια??????

  6. sovokai avatar
    sovokai 06/05/2010 10:39:46

    συγγνωμη οταν τα φωνάζει ο Παπαδάκης και ο Αυτιάς στη τηλεόραση δεν τίθεται θέμα?

  7. anonymous avatar
    anonymous 06/05/2010 11:39:07

    α ρε κατι καλοπαιδα μα κατι καλοπαιδα μπουμπουκια

  8. Γιώργος avatar
    Γιώργος 06/05/2010 14:40:09

    To περίεργο με τον Καρατζαφέρη είναι ότι δεν έβγαλε άχνα για το μπλοκ του ΣΥΡΙΖΑ, μέσα από το οποίο βγήκαν οι εμπρηστές φονιάδες των εργαζομένων της μαρφιν.
    Ανάλωσε την ομιλία του στο ΚΚΕ, ότι επιχείρησε να μπει στη Βουλή, ενώ το φλέγον ζήτημα ήταν η δολοφονία των τεσσάρων ανθρώπων.