#_CRON_JOB_#
#_CRON_JOB_#
08/05/2010 19:54
ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΣΧΟΛΙΟΥ

Απάντηση στην Καθημερινή για τον Καραμανλή



Τα έχουμε πει χιλιάδες φορές εδώ μέσα. Ο Καραμανλής έχει ΒΑΡΥΤΑΤΕΣ ευθύνες.

Αλλά έως το να του φορτώνουν και την πασοκική λεηλασία 1981-2004 πάει πολύ.

Με αφορμή σχετικό άρθρο του Αλέξη Παπαχελά  στην «Καθημερινή» (http://news.kathimerini.gr/4dcgi/_w_articles_columns_1_07/05/2010_400038) ο «Προφήτης» έστειλε το παρακάτω ηλεκτρονικό μήνυμα στον ίδιο. Δεν γνωρίζουμε την απάντηση.

Σας προκάλεσε μέγα τρόμο ο Καραμανλής.

Γι’ αυτό τον δυσφημείς με κάθε ευκαιρία.

Βασικός μέτοχος.

Αναφορά Νταβατζήδων.

ΟΧΙ στο Ανάν.

ΟΧΙ μοίρασμα Αιγαίου.

ΟΧΙ στο Μακεδονικό.

Βέτο στα Σκόπια.

Άνοιγμα στους Κινέζους.

Επαφή στην Αίγυπτο για την ΑΟΖ.

Ενεργειακή ανεξαρτησία.

Αγωγός.

Οι δικοί σου ήθελαν να τα κλείσει όλα ο Καραμανλής και να μείνει στην Ιστορία ως “ο άνθρωπος που πούλησε την Ελλάδα”.

Να’ ρθει μετά ο εκλεκτός τους ο Γιώργος να τα υλοποιήσει, με το πολιτικό άλλοθι : “αυτά παρέλαβα, ο άλλος τα υπέγραψε”.

Δεν σας έκανε το χατίρι, ήταν πιο ευφυής και είχε διδαχτεί από τη Ζυρίχη.

Πήρε τα μηνύματα.

Πατριάρχης Αλεξανδρείας.

Υποκλοπές.

Φωτιές.

Δεκεμβριανά 2008.

Το επόμενο θα άγγιζε την οικογένειά του.

Πολύ πριν εκπέσει από “καταλληλότερος” στα ανέκδοτα που λέγονται δημοσκοπήσεις είχες γράψει : “με την παρούσα κυβέρνηση έχει εξαντληθεί κάθε περιθώριο βελτίωσης των ελληνοαμερικανικών σχέσεων και μόνο με μια νέα κυβέρνηση θα δημιουργούταν καινούρια δυναμική”.

Μόνο που δεν ζήτησες να παραιτηθεί ένας εκλεγμένος πρωθυπουργός.

Υπό εκβιασμό με αφορμή τον Πρόεδρο, στο μέσο μιας παγκόσμιας κρίσης, αφού ενημερώθηκε από τον Διοικητή της ΤτΕ είπε την αλήθεια στο λαό και προκήρυξε εκλογές.

Πάλεψε εντελώς μόνος του στην προεκλογική περίοδο.

Αναγνώρισε την ήττα και την πολιτική ευθύνη και αποχώρησε.

Κι έρχεσαι εσύ να ζητήσεις να απολογηθεί επειδή παρέλαβε τη βόμβα της παπανδρεϊκής 25ετίας και δεν μπόρεσε να την απασφαλίσει, για να τον εξευτελίσετε πλήρως.

Δυστυχώς για σένα δεν συλλαμβάνεις τα μηνύματα των καιρών.

Άκουσε. Σε λίγο καιρό:

Ο Π…… θα πουλάει τσατσάρες στα φανάρια.

Εσύ θα μοιράζεις προκηρύξεις της Β’ Πανελλαδικής (Revived)

Και η εφημερίδα σου, είσαι και μέτοχος, θα πηγαίνει απ’ ευθείας στην ψαραγορά, όχι στα περίπτερα.

Προφήτης

(στην φωτο ο Καραμανλής  ψηφίζει ΟΧΙ στα μέτρα)

ΣΧΟΛΙΑ

  1. o_arapis avatar
    o_arapis 08/05/2010 20:06:24

    write this letter and seal it with a kiss!Xa xa xa!

  2. ΣΠΑΡΤΑΚΟΣ avatar
    ΣΠΑΡΤΑΚΟΣ 08/05/2010 20:12:52

    Ποιός;;;;Ο Παπαχελάς;;;; Που;;;; Στην Καθημερινή;;;Ποιών;;;Των Αλαφούζων;;;
    Συντρόφια,Δευτέρα και Τρίτη θα κάνει ζέστη.Χθές διάβασα σούπερ Κατερίνα και ο κυρ Νάσος ο περιπτεράς,μούπε το καινούργιο με τον Τοτό.Το ξέρετε;;;;

  3. xrhxa65 avatar
    xrhxa65 08/05/2010 20:22:27

    καλησπέρα κε προφήτη
    στο εν λόγω σχόλιο απάντησα κι εγώ από κάτω ακριβώς στην θέση "τα σχόλιά σας".....όπως φάινεται το σχόλιό μου δεν ανταποκρινό9ταν στην "θέση "που ήθελε να περάσει το δημοσίευμα του Παπαχελά ,αν και το δικό μου σχόλιο ήταν προσεγμένο και δεν περιείχε καθόλου υβριστικό περιεχόμενο(που θεωρητικά είναι ο μ΄νος λόγος να κοπεί),,αλλά μόνο τις απόψεις μου....όπως φαίνεται το "κόσκινο" είναι με πολύ ψιλή σίτα.....
    τί να πω.....
    αν δεν θέλουν σχόλια να μην έχουν ανάρτηση σχολίων.....

  4. Χρήστος Π. avatar
    Χρήστος Π. 08/05/2010 20:22:59

    όλα αυτα που λέει ο παπαχελας θα ήταν σωστά αν:
    όταν περυσι που ο καραμανλής έδινε τα δώρα στους αγρότες ο γαπ τον πίεζε να μην τα δώσει. ο γαπ όμως έλεγε να δώσει κι άλλα.
    ενώ ο καραμανλής δεν έπαιρνε μέτρα, ο γαπ τον πίεζε να πάρει. ο γαπ έλεγε ακριβώς το αντιθετο: λεφτα υπάρχουν, δεν χρειάζονται μέτρα.

    αν ο καραμανλης ειναι λιγος προκύπτει άνετα από τα γεγονότα του τελευταίου χρόνου οτι ο γαπ είναι ελάχιστος. δεν υπάρχει.

  5. Βρασίδας avatar
    Βρασίδας 08/05/2010 20:25:36

    Η εξωτερική του πολιτική ήταν εξαιρετική και δύσκολα θα βρεθεί ισάξιός του.
    Στα εντός των τειχών τα έκανε σκατά.

  6. Μαυρη Αντιδραση avatar
    Μαυρη Αντιδραση 08/05/2010 20:28:22

    Σωστοτατη η απαντηση!!! Το περιεργο της panafon ξεχαστηκε μονο...

  7. ψυχραιμια avatar
    ψυχραιμια 08/05/2010 20:29:09

    Nαι αλλα ο Καραμανλης οφειλει να μιλησει.Το οφειλει οχι στον Παπαχελα αλλα σε εκεινους που τον ψηφισαν.
    Φυσικα οι δικες μου ερωτησεις θα ειναι εντελως διαφορετικες :
    1) Γιατι ανεχθηκε τη δημιουργια στρατου αναρχικων στην Ελλαδα;
    Τα Δεκεμβριανα ηταν η κορυφωση.Ειχαν προηγηθει συνεχεις και συστηματικες επιθεσεις σε αστυνομικα τμηματα (Καλλιδρομιου,Ζωγραφου κλπ) και σε βιβλιοπωλεια.
    2) Γιατι δεν επανεφερε προαιρετικα το θρησκευμα στις ταυτοτητες οπως ειχε υποσχεθει;
    3) Γιατι επετρεψε να σερνεται επι ενα ετος η υποθεση Ρεπουση και γιατι αρνηθηκε ιδεολογικη μαχη με το αντεθνικο ρευμα;
    Υπαρχουν και αλλα αλλά αυτα φθανουν.

    • Κώστας Ροδινός avatar
      Κώστας Ροδινός @ ψυχραιμια 08/05/2010 23:05:37

      ο Καραμανλής θα μιλήσει. Να είστε βέβαιοι, αλλά θα αποφασίσει εκείνος το ποτέ.

  8. κρις avatar
    κρις 08/05/2010 20:36:06

    o καραμανλής και ο καραμανλής...
    Για τον Σημίτη που πλήρωσε εκατομμύρια ευρώ (λεφτά του του Ελληνα φορολογούμενου) ,στην goldman sachs για "συμβουλές" που μας οδηγήσουν εδώ σ αυτή την κατάσταση σήμερα,δεν γίνεται πολύς λόγος.γιατί άραγε?????
    ο Σημίτης έχει την μεγαλύτερη ευθύνη .

    • ΓΙΑΔΙΚΙΑΡΟΓΛΟΥ avatar
      ΓΙΑΔΙΚΙΑΡΟΓΛΟΥ @ κρις 09/05/2010 20:00:14

      Ο Σημίτης πουλάει το σπίτι του στο Κολωνάκι και φεύγει......

  9. Alex avatar
    Alex 08/05/2010 20:36:11

    Το ειχα αναφερει και γω χτες στο θρεντ για τον Αλεξ Τζουνς...μαλιστα απαντησα και στο Παπαχελα αλλα ουδεποτε αναρτηθηκε το κειμενο μου...το παραθετω για αλλη μια φορα εδω...

    Alex says:
    07/05/2010 at 18:49

    Γραφει σημερα ο Παπαχελας

    http://www.kathimerini.gr/4dcgi/_w_articles_kathpolitics_1_07/05/2010_1291610#gnomi

    Και του απαντησα!!!!

    Κυριε Παπαχελα..ο αιχμηρος αναγνωστης σε πολλα απο αυτα που σας λεει εχει δικιο..αλλα εγω σας λεω λοιπον το εξης: Ας δεχτουμε χωρις καμια αντιρρηση ΟΛΕΣ τις κατηγοριες της αλλης πλευρας οτι για ολο το χαλι μας σημερα φταει η Ν.Δ και ο Καραμανλης στο 100%!!!! Παμε τωρα να δουμε τι εκανε η αντιπολιτευση..απο το 2004 λοιπον οπως προειπωθηκε το ΠΑΣΟΚ αντιταχθηκε με σθενος στο βασικο μετοχο και και συνταχθηκε πληρως με τα διαπλεκομενα σε ολα τα θεματα ειχε Αρνηση και σχεδον ποτε δεν προτεινε τιποτε ακομα και σε θεματα οπως τα ιδιωτικα πανεπιστημια που ηταν θεμα σημαια του τοτε αρχηγου της αξιωματικης αντιπολιτευσης εκανε τελευταια στιγμη 180 μοιρες μεταβολη.Ο λογος τηου βασιστηκε παντα στη σκανδαλολογια και δεν ισχυριζομαι οτι δεν εγιναν σκανδαλα τουναντιον αλλα σπεκουλαρισε ακομα και στο θεμα των υποκλοπων που το μεγαλυτερο θυμα ηταν ο πρωθυπουργος…απο το 2008 που εσκασε η κριση οποιοδηποτε μετρο εστω και δειλο περιστολης των δαπανων η του χρεους που τολμησε η κυβερνηση αντιμετωοιστηκε απο ΠΑΣΟΚ καποιους λαικιστες στην ιδια τη ΝΔ και τα μεσα ως φορομπηχτηκα επελαση στα χαμηλα εισοδηματα νεοφιλελευθερα και κατηγορηθηκε μαλιστα απο το δηθεν σημερινο ΄΄υπευθυνο΄΄ πρωθυπουργο τοι εδωσε ψιχουλα στους αγροτες!!! Κατηγορηθηκε αληθεια η Ν.Δ για λιποταξια οταν ο κυριος Παπανδρεου επαιζε με το θεσμο του Προεδρου της Δημοκρατιας και ζητουσε μονιμος εκλογες τις οποιες τελικα επετυχε εκβιαζοντας!!!!!!! και αφου η χωρα πηγε σε εκλογες ο υπεθυνος εργατικος και φιλοτιμος Πρωθυπουργος μας εταξε τοσα οσα δεν ειχει υποσχεθει κανενας αλλος πρωθυπουργος της μεταπολιτευσης ΓΝΩΡΙΖΟΝΤΑΣ αποδεδειγμενα και απο τον κο Προβοπουλο- που μετξυ μας ειναι τουλαχιστον ανοητο να πιστευει κανεις οτι και πριν δεν γνωριζε- τη δυσκολοτατη δημοσιονομικη κατασταση της χωρας μας και μετα την εκλογη του Ω του θαυματος ανακαλυψε οτι χασαμε απο το Νοεμβριο μερος της Εθνικης μας κυριαρχιας (κλεινοντας το ματι στους κερδοσκοπους???) και φωναζοντας απο δω και απο κει οτι εξαπατησαμε τους παντες δυσφημοντας τη χωρα παιζοντας με μεταθεσεις εσοδων εξοδων και χωρις να παρει ενα μετρο να συγκρατησει οπως σας ειπε και ο κος Προβοπουλος το ελλειμα του 2009. Ζηταει λοιπον συναινεση που αρνηθηκε το 2009 εστω και σε βασικες αρχες στο Καραμανλη…ζηταει τωρα εξεταστικες υποκριτικα μονο για τη περιοδο 04-09 και οχι για τις προηγουμενες εκδικουμενος προπαντος απο τοτι φαινεται το ”επαρατο 89΄΄ που τοσο κατηγγηλε…και ξεχνωντας οτι ηταν η μονη περιοδος που καποιοι πολιτκοι δικαστηκαν για κατι ειτε αθωωθηκαν ειται καταδηκαστηκαν….τελικα ομως εστω και τοτε ενα σκανδαλο εφτασε στον εισαγγελεα!!! Τελικα ποιος ειναι ο κος Παπανδρεου???
    Αναρωτιεμαι λοιπον σε οσους ριχνουν ευκολα το αναθεμα στο Καραμανλη εν μερη δικαιως η αλλη πλευρα μπηκε στη κολυμπηθρα του Σιλωαμ? Ο κυριος Παπανδρεου δεν ηταν ποτε υπουργος απο το 1980 μεχρι σημερα? Μνημη ο και κριση στις κυβερνησεις ΠΑΣΟΚ δεν ειχε? Η δικη μου αποψη ειναι παντως οτι περπαταει ενα επικυνδυνο δρομο διχαστικο και μνησικακο….
    Τελειωνοντας αξιοτιμε καθ ολα κυριε Παπαχελα κριση δεν περναει μονο το αμιγως πολιτικο συστημα αλλα ολες οι εξουσιες οι θεμικες αλλα και η τεταρτη εξουσια και η αισθηση μου ειναι χωρις να σας μεμφομαι οτι ολοι πρεπει να ξεδιαλυνουν τη κατασταση να απεμπλακουν απο συμφεροντα και θυμους οπως λετε και να μιλισουν και δημοσιογραφοι τη γλψσσα της αληθειας γιατι η κοινωνικη αναταραχη που ερχετε θα χτυπησει με ορμη και τη 4η εξουσια….

    Αναμενοντας (ματαια?) απαντηση σας
    Ευχαριστω και συγνωμη αν σας κουρασα

    • mara avatar
      mara @ Alex 08/05/2010 21:14:56

      Alex,
      ...και σένα να αγιάσει το... χέρι σου!!!

      • Alex avatar
        Alex @ mara 09/05/2010 00:00:37

        Να σαι καλα...οχι τπτ αλλο αλλα να μη νομιζουν οτι ολοι τρωμε κουτοχορτο

  10. ΣΟΦΙΑ avatar
    ΣΟΦΙΑ 08/05/2010 20:38:19

    Εύγε, εύγε!!!

  11. anetos avatar
    anetos 08/05/2010 20:40:10

    καλο !!! μπραβο Προφήτα

  12. aristotelis avatar
    aristotelis 08/05/2010 20:45:45

    Σημειωτέον και εγώ έστειλα απάντηση που ουδέποτε δημοσιεύτηκε. Προσθέντοντας επίσης σε όλα τα γνωστά θετικά των κυβερνήσεων Καραμανλή και την εξαιρετική του διαχείριση στο θέμα των Ολυμπιακών Αγώνων...αλλά ακόμα και θετικά του στην οικονομική ανάπτυξη. Η χώρα και ο λαός της ποτέ δεν πείνασε κατά την διακυβέρνηση του. Δυστυχώς δεν δημοσιεύτηκε ποτέ!!! Αλλά με εκπλήσει η άρνηση του Καραμανλή να μιλήσει...

  13. Ratca avatar
    Ratca 08/05/2010 20:50:42

    Ακριιιβώς προφήτη ακριβώς ο Καραμανλής ηταν [είναι] πατριώτης και οχι

    • MΑΝΩΛΗΣ Μ avatar
      MΑΝΩΛΗΣ Μ @ Ratca 25/05/2010 01:39:45

      και όχι ψοφοδεής

  14. Ratca avatar
    Ratca 08/05/2010 20:52:25

    και οχι προδότης

  15. Alex avatar
    Alex 08/05/2010 20:52:28

    Να θεσω ενα ερωτημα σε ολυς??? Απο το 2008 οτι και αν εκανε οποτε και αν μιλησε τι αντιμετωπισε θυμαστε? Αν βγει και μιλησει τωρα θα υπαρξει αντικειμενικη αντιμετωπιση των λεγομενων του Η θα αρχισουν παλι τα γνωστα κολπα...αφου ο Κ.Κ οτι και να κανει Λαθος ειναι εδω και χρονια και στο κατω κατω και γω να ημουν στη θεση του γραμμενους θα τους ειχα..Αυτοκριτκη εχει κανη και πολλη ο Κ.Κ μη το ξεχναμε και ετσι οπως ειναι το κλιμα σημερα αν βγει και μιλησει θα πουν μετα οτι εκανε ζημια στην εικονα της Ν,Δ και του Σαμαρα..Γνωστο το κολπο...

  16. Bodinus1576 avatar
    Bodinus1576 08/05/2010 20:59:08

    Συμφωνώ ότι ο Παπαχαλάς ψεκάζει με μνημοκτόνο Αλαφουζόλ, αλλά από την άλλη δεν πρέπει να ξεχνάμε ότι"ουδείς αδικείται εκών". Η σιωπή του Καραμανλή έχει τατυτιστεί με ενοχή. Ο κόσμος ξέρει ότι ο Καραμανλής προσπάθησε και σε επίπεδο γεωπολιτικής πέτυχε πράγματα, αλλά από την στιγμή που βλέπει να του σούρνουν όλα αυτά και να μην αντιδρά όχι μόνο το αντιλαμβάνεται σαν ομολογία ενοχής θεωρεί και τον ίδιο τον Καραμανλή παχύδερμο. Ο ίδιος ο Καραμανλής πρέπει να βγει να πει κάτι, έστω να πει "απέτυχα" ή "δεν έκανα". Και αν έχει στόφα ηγέτη να πει την αλήθεια για τις φωτιές, το Δεκέμβρη ή τη μυστική διπλωματία της Ντόρας και το ρόλο του ΓΑΠ. Το τελευταίο οφείλει να το κάνει για δύο λόγους:
    1. Γιατί όσο είναι εξαφανισμένος θα φθάνουμε στην πηγή και αντί για νερό θα εισπράττουμε χλέυη. Δείτε την ομιλία του Σαμαρά στη Βουλή. Τον διέλυσε τον ΓΑΠ. Τί προβλήθηκε; Η ατάκα του ΓΑΠ, πού έχουμε κρυμμένο τον Καραμανλή και όλοι το βρήκαν επιτυχημένο (και είναι γαμώτη μου). Το οφείλει στην Ελλάδα και στην Παράταξη.
    2. Στα μάτια του κόσμου έχει χάσει την αξιοπρέπειά του και οφείλει στον εαυτό του και στην άμεση οικογένειά του να την ανακτήσει.

  17. ΑΠΟΣΤΟΛΟΣ avatar
    ΑΠΟΣΤΟΛΟΣ 08/05/2010 21:04:19

    Ο ΚΑΡΑΜΑΝΛΗΣ ωφείλει να μιλήσει για έναν και μόνο λόγο.
    Γιατι εχουμε ανάγκη να ακούσουμε την φωνή του.
    Μας λειπει πολύ....

    • Bodinus1576 avatar
      Bodinus1576 @ ΑΠΟΣΤΟΛΟΣ 08/05/2010 21:08:51

      Μόνο η φωνή του σου λείπει;

  18. mara avatar
    mara 08/05/2010 21:11:50

    Προφήτη,
    Σου ξαναδίνω την ευχή.
    ΝΑ ΑΓΙΑΣΕΙ ΤΟ... ΧΕΡΙ ΣΟΥ!!!!
    O ΠΡΩΤΟΣ ΜΗ ΚΑΤΟΧΙΚΟΣ ΠΡΩΘΥΠΟΥΡΓΟΣ ΤΗΣ ΜΕΤΑΠΟΛΕΜΙΚΗΣ ΕΛΛΑΔΑΣ.
    Ο ΠΡΩΤΟΣ ΑΝΤΙΣΤΑΣΙΑΚΟΣ ΕΛΛΗΝΑΣ ΠΟΛΙΤΙΚΟΣ ΕΝΑΝΤΙΑ ΣΤΗΝ ΠΑΓΚΟΣΜΙΑ ΝΕΑ ΤΑΞΗ.
    Μακάρι να τον ακολουθήσουν και άλλοι...

  19. panos33 avatar
    panos33 08/05/2010 21:12:34

    αν βγει και μιλησει θα εκθεσει ανεπανορθωτα ολο το συστημα αλλιως δεν εχει νοημα να πει κατι,πιος ειναι σιγουρος οτι δεν μετραει την οικογενεια του περισοτερο απο την υστεροφιμια του?δεν θελω να γινομαι συνομοσιολογος αλλα θεωρω πως ολοι μας λιγο πολυ συμφωνουμε με το γραμμα του ακριβεστατου στις επισημανσεις προφητη, και ειναι ολες ΤΕΡΑΣΤΙΑ θεματα γεωπολιτικης στρατηγικης.Δν νομιζω οτι θα ηταν και πολυ απλο να βγει και να τα πει.Σκεφτειτε μονο την γελοια αφορμη της δολοφωνιας του αυστρο ουγγρου αρχιδουκα φερδιναδου και τι σηματοδοτησε.

  20. Βρασίδας avatar
    Βρασίδας 08/05/2010 21:19:17

    κανένας δε θα κατηγορήσει τον ΚΚ για προδότη. Απεναντίας.
    Ως ανίκανο πολιτικό πολλοί.
    Δεν δικαιώνεσαι αν πάρεις Champion League και μονίμως χάνεις το πρωτάθλημα!

  21. Panagiotis avatar
    Panagiotis 08/05/2010 21:19:57

    αγιος Παπαχελας ο Λεσχιτης.Βοηθεια μας

  22. Bodinus1576 avatar
    Bodinus1576 08/05/2010 21:22:59

    Κανείς δεν περιμένει να βγει και να καταγγείλει πράγματα έξω από τη σφαίρα επιρροής ενός Έλληνα πρωθυπουργού, παγκόσμιες συνωμοσίες κοκ. Μπορεί όμως να αναφέρει τα εξής:
    1. Τα στοιχεία της ΕΥΠ για τις πυρκαγιές, π.χ. ότι ήταν πολλοί αλλοδαποί από γειτονικές χώρες μπλεγμένοι.
    2. Για τον Δεκέμβρη να συγκεκριμενοποιήσει αυτό που ψέλλισε στον Χατζηνικολάου σε συνέντευξή του την Παρασκευή, 2 ημέρες πριν τις Ευρωεκλογές "ότι με βάση τις πληροφορίες που έχουμε από τις Υπηρεσίες τα επεισόδια ήταν οργανωμένα"
    3. Για τις διπλωματικές "τρικλοποδιές" αρκεί και μία έμμεση αναφορά στην "απροθυμία του ΥΠΕξ" να εφαρμόσει τις κυβερνητικές αποφάσεις.
    Το προσωπικό του κόστος μου είναι αδιάφορο. Ας μην έλεγε παραμονές εκλογών 2004 στον Καψή στο Star ότι "εγώ είμαι ο Number 1 και εγώ αποφασίζω". Επίσης με το να μην μιλάει διατρηρεί στη εξουσία τον ΓΑΠ. Και αυτό είναι ο,τι χειρίοτερο.

  23. archaeopteryx avatar
    archaeopteryx 08/05/2010 21:29:56

    Κάθομαι και αναλογίζομαι ποιές είναι οι βαρύτατες ευθύνες. Τα απόνερα της Ζήμενς, τα ομόλογα, το Βατοπέδι, και αυτό το τελευταίο μάλλον διακομματικά ξεκίνησε. Η πιο βαριά ευθύνη αφορά σε επιτελικές επιλογές.Αν ήθελα να το πω χοντρά, κοίτα με τι είχε να δουλέψει, και τελικά μήπως αυτό είναι ευρύτερο πρόβλημα. Στο τέλος της ημέρας, σε αυτές οι θέσεις, αν θες πράγματι να κάνεις δουλειά, πρέπει να είσαι και εκτελεστικός. Πιστεύω ότι αυτοί που μεθοδεύουν ποιός πάει σε αυτές τις θέσεις (3-4 επιχειρηματίες στο Ελλάντα, και 5-6 στο Λόντον υποθέττω, συν κάτι ΜΜΕ) δεν θέλουν εκτελεστικούς, φοβήθηκαν μετά τον ...Ανδρεάδη

    Κατά τα λοίπά το μείζον έγκλημα του ΚΚ είναι ότι από βαρειά αμέλεια άφησε τον ΓΑΠ να εκλεγεί, αλλά ήταν και λίγο mission impossible από τος υποκλοές και μετά. Κρίμα...

    • archaeopteryx avatar
      archaeopteryx @ archaeopteryx 08/05/2010 21:32:55

      που θέτει το ερώτημα... δεν είχε τις ευλογίες των κονκλαβίων πριν εκλεγεί; Ή τις έιχε και μετά σήκωσε παντιέρα; Και άντε να μάθεις...

      • χρηστος avatar
        χρηστος @ archaeopteryx 08/05/2010 22:41:01

        Μήπως τίς απέσπασε (τίς ευλογίες) κάνοντας τό καλό παιδί?
        Τά κονκλάβια εξυπηρετούνταν ούτως ή άλλως.
        Τό ΠΑΣΟΚ έπρεπε νά αποσυρθεί λόγω εγνωσμένης φθοράς καί νά "επισκευασθεί" προτού επανέλθει.
        Ισως μάλιστα νά πίστεψαν ότι μπορούσαν, προσωρινά, νά βασιστούν καί στόν ΚΚ.
        Αυτός διέψευσε τήν εμπιστοσύνη τους, εκείνα τήν απέσυραν, τόν τηγάνισαν σέ καυτό λάδι καί στράφηκαν ξανά, μετά από ένα ταχύρυθμο ρετουσάρισμα, στίς δοκιμασμένες λύσεις.
        Αλλωστε ο τρόπος (καί η ταχύτητα) αγιοποίησης τού επερχόμενου καί δαιμονοποίησης τού απερχόμενου, δείχνει ότι σ' αυτόν τόν τόπο τίποτα δέν αποκλείεται, τίποτα δέν είναι αυτονόητο.
        Τό όλο εγχείρημα δέν ήταν καί ιδιαίτερα δύσκολο.
        Στό κάτω κάτω δέν φημιζόμαστε καί τόσο, σάν λαός, ούτε γιά τήν μνήμη μας, ούτε γιά τήν αξιολογική μας ικανότητα.
        Οσο γιά τήν σιωπή τού ΚΚ, ίσως εκτιμάει τό ότι η γυναίκα του άν καί "αντιμετώπισε" σοβαρότατο πρόβλημα υγείας, δείχνει ότι τό ....ξεπερνάει.

    • ψυχραιμια avatar
      ψυχραιμια @ archaeopteryx 08/05/2010 21:41:53

      Η βαρια ευθυνη που του καταλογιζεται ειναι το ελλειμμα του ετους 2009.Δεν το εχετε καταλαβει;
      Αλλα προ του 2009 υπηρξε ο Δεκεμβρης 2008.Απο τη στιγμη που δεν αντιμετωπισε αποφασιστικα τους ταραξιες δεν ηταν δυνατον να παρει μετρα λιτοτητας αναγκαια για το ελλειμμα του 2009.Θα καιγοταν η Αθηνα παλι.
      Επομενως ο Δεκεμβρης 2008 και ποιοι εδρασαν και τι εγινε ειναι ΚΟΜΒΙΚΟ ΣΗΜΕΙΟ της ολης ιστοριας χρεωκοπιας.
      Επειδη ομως ο ιδιος ο Καραμανλης ανεχοταν το συμπλεγμα Αλαβανου - αναρχικων για χρονια η απαντηση ειναι εκει.

      • archaeopteryx avatar
        archaeopteryx @ ψυχραιμια 08/05/2010 21:51:09

        όπου ρωτήσω, και ρωτάω, δεν βλέπουν «σχέδιο», ίσως ένθερμη τηλεοπτική κάλυψη, αλλά θεωρούν ότι τα παιδιά που πετούσαν νεράντζια, έπιασαν τα μολοτωφ).

        Ωστόσο, ψυχραιμία, 2-3 χρόνια πριν, κάθε εξάμηνο και «σκανδαλο». Αυτό δεν ξέρω πόσο τυχαίο ήταν.

    • anonymous avatar
      anonymous @ archaeopteryx 08/05/2010 22:18:35

      Οι βαρύτατες ευθύνες είναι το ότι δεν καταπολέμησε τη διαφθορά και δε δημιούργησε ταξική κοινωνία. Το 2004 έπρεπε αμέσως να περάσει μέτρα που να ξεδοντιάσει το σύστημα ΠΑΣΟΚ. Όχι μόνο δεν το ξεδόντιασε αλλά επιχείρησε να το χρησιμοποιήσει.

  24. archaeopteryx avatar
    archaeopteryx 08/05/2010 21:35:32

    εν πάσει περιπτώσει, κουτσά, στραβά, αργά, στην ΔΕΘ είπε την ΑΛΗΘΕΙΑ, αντίθετα με κάτι ευπρεπείς τρια πουλάκια κάθονταν ωραίους.

  25. o βουνίσιος avatar
    o βουνίσιος 08/05/2010 21:35:45

    1.
    Ένας από τους βασικούς παράγοντες δημοκρατικής σταθερότητας είναι η πολιτική αυτονομία και η ανεξαρτησία της πολιτικής διοίκησης.
    η πολιτική Καραμανλή μπορούμε να πούμε ότι είχε αυτά τα στοιχεία, φαίνεται όμως ότι σε αρκετούς αυτό δεν άρεσε,
    η διακυβέρνηση της χώρας από τη ΝΔ διηνύθη εν μέσω μιας συνεχούς και «παράξενης» πολιτικής ανωμαλίας
    έτσι εξηγείται και το γεγονός ότι εξανέμισε τεράστιο πολιτικό κεφάλαιο μέσα σε μια διαρκή αναμπουμπούλα, σκάνδαλα και άγονη αντιπαράθεση.

    2.
    Στο πεδίο της πολιτικής λειτουργίας αρκετοί βουλευτές, υπουργοί κτλ λειτούργησαν αυτόνομα στη βάση του προσωπικού οφέλους, αυτό είχε ως αποτέλεσμα να παρουσιάσει μεγάλη υστέρηση σε αρκετούς τομείς το κυβερνητικό έργο.

    3.
    Όταν η κυβέρνηση και οι δημοσιογράφοι που τη στηρίζουν αδυνατούν να κατανοήσουν την έννοια της ιθαγένειας και τους κινδύνους που κρύβει το νομοσχέδιο για τους λαθρο- μετανάστες κάθε συζήτηση είναι περιττή,


    4.
    Η zero- sum- geme αντίληψη του πασοκ όταν ήταν στην αντιπολίτευση εφαρμόζεται και τώρα που βρίσκεται στην κυβέρνηση {εξεταστικές κ.α.},


    5.
    Προσπαθούν, μετά από πολύμηνη εκστρατεία επικοινωνιακού παιχνιδιού εντυπώσεων να μας πείσουν ότι «κλείσαμε ως χώρα», το δίλημμα «μηχανισμός ή πτώχευση» που χρησιμοποίησε το πασοκ δείχνει ότι δεν έχουν αντίληψη των πραγμάτων και απόλυτη επίγνωση της πραγματικότητας στην εγχώρια οικονομία,

    6.
    Είναι προφανές ότι η οικονομική κρίση έχει χτυπήσει όλες τις χώρες του κόσμου, η ανεργία εχει φτάσει σε περίεργα νούμερα και τα δημόσια ελλείμματα βρίσκονται σε ανοδική τάση κ.α, μπρος σε αυτή την κατάσταση η κυβέρνηση συμπεριφέρθηκε παθητικά- αντιφατικά,
    μπορούμε, ως χώρα, να δεχτούμε ότι η χρηματοπιστωτική κρίση και οι συνέπειες της αφορούν μόνο την χώρα μας;


    7.
    Δεν πρέπει να ξεχνάμε ότι ο Κ. Καραμανλής είχε το πολιτικό θάρρος και την ειλικρίνεια να οδηγήσει τη χώρα 2 φόρες σε πρόωρες εκλογές για θέματα της οικονομικής επικαιρότητας
    το πασοκ τι έκανε; οδήγησε, χωρίς την έγκριση του κυριάρχου λαού τη χώρα στο πουθενά…
    κ.α.

  26. ΣΠΑΡΤΑΚΟΣ avatar
    ΣΠΑΡΤΑΚΟΣ 08/05/2010 21:37:17

    Ολοι περιμένουμε κι όλοι θέλουμε να βγεί και να μιλήσει ο ΚΚ,ο Β΄.Απλά,ν'άμαστε έτοιμοι γιά το άγριο θάψιμο που θ'ακολουθήσει.Κι όχι μόνο από τη λυματολάσπη των βοθροκάναλων.Ισως γι αυτό και να μην έχει ακόμα μιλήσει.Ισως και να μην μιλήσει ποτέ.Προσωπική μου άποψη είναι,ότι πολύ πιό σύντομα απ'ότι κανείς μπορεί να διανοηθεί,θα μιλήσει γιά λόγου του η ίδια η πραγματικότητα.Η ζωή.Κι όταν η ίδια η ζωή μιλάει,τότε όλοι οι υπόλοιποι καταδικάζονται στην απόλυτη αφωνία.Θυμηθείτε με.
    ΥΓ:Τόχω ξαναγράψει,αλλά θα το ξαναπώ.Το κεφάλαιο Καραμανλής,παραμένει ορθάνοιχτο κι άς χάνουν μερικοί τον ύπνο τους.Και θα εξακολουθήσει να υπάρχει, ακόμα κι όταν τα ονόματα Παπανδρέου,Μητσοτάκης και Σημίτης,δεν θα σημαίνουν πιά απολύτως τίποτα γιά τον Ελληνα.

    • mara avatar
      mara @ ΣΠΑΡΤΑΚΟΣ 08/05/2010 22:28:14

      Σπάρτακε,

      Θα μιλήσει μιά και καλή...

  27. ανέστης avatar
    ανέστης 08/05/2010 21:39:06

    Όπως προαναφέρθηκε εξαιρετική εξωτερική πολιτική και όταν γράφω εξαιρετική εννοώ πατριωτική. Πολιτικός με πραγματική αγάπη για την χώρα , τα ανοίγματα που έκανε προς την Ρωσία και Κίνα ήταν ιστορικής σημασίας αλλά αποσιωπηθηκαν εντελώς απο τα κατεστημένα ΜΜΕ . Χτυπήθηκε ανελέητα απο ξένα κεντρα φωτιες-Δεκεμβριανα αλλα και τους ντόπιους εντολοδόχους των ΜΜΕ ,καταστράφηκε στο εσωτερικό απο τα λαμόγια του κομματός του αλλά και απο την μεγέθυνση των πραγματικών η υποτιθέμενων σκανδάλων . Δεν βγαίνει να μιλήσει γιατι θα θίξει τεράστια συμφέροντα και προφανώς φοβάται τις συνέπειες . Έτσι υποχρεωτικά λουζόμαστε τον εθνικό μειοδότη και την πουλημένη παρεούλα του μην ξεχνάτε εφιάλτες υπάρχουν σε κάθε εποχη

  28. δεξιος μπουνταλας avatar
    δεξιος μπουνταλας 08/05/2010 21:45:02

    Τι να πει ρε συντροφοι,να μιλησει για γεωπολιτικη,ποιος θα καταλαβει.
    Εδω οι μπουνταλαδες δεν μιλανε για τα δανεικα που σκανε τωρα.
    Γιατι δεν μιλανε οι υπολοιποι για τα δανεια της Ολυμπιαδας που αρχισαν να σκανε,δεκαδες δις ευρω που πρεπει ΤΩΡΑ να πληρωσουμε.
    Φετος και τα επομενα χρονια σκανε τα 10ετη ομολογα της ολυμπιακης λεηλασιας..
    Το παρτυ της Ολυμπιαδας και των μεγαλων εργων του Σημιτη τωρα θα πληρωθουν..

    • δρόμος avatar
      δρόμος @ δεξιος μπουνταλας 08/05/2010 22:26:42

      με πρόλαβες, τα ίδια λέω κι εγώ πιο κάτω

  29. Στέργιος avatar
    Στέργιος 08/05/2010 21:47:54

    Υπάρχει ένα ψυχολογικό φαινόμενο που λέγεται "σύνθλιψη τής πραγματικότητας". Η σύνθλιψη τής πραγματικότητας δεν είναι απλώς άρνηση, να ξέρω δηλαδή τι συμβαίνει αλλά να κάνω ότι δεν ξέρω.

    Η σύνθλιψη τής πραγματικότητας είναι η προκρούστεια παραμόρφωση τής πραγματικότητας έτσι ώστε να συνάδει με τις προσδοκίες μας.

    Η σύνθλιψη τής πραγματικότητας είναι ένα φαινόμενο καθαρά υστερικό, και δεν είναι τυχαίο ότι μας χαρακτηρίζει τους Έλληνες, τον λαό που εφηύρε το θέατρο.

    Έτσι, μέσα σε 30 σχόλια, ο Καραμανλής προήχθη από αδικημένος πρωθυπουργός σε ισάξιο τού Μεγάλου Αλεξάνδρου, του Περικλή, του Αγίου Δημητρίου, του θεού Άρη, του Σίβα, του θεού τής καταστροφής και αναγέννησης.

    ΑΙΣΧΟΣ!
    Κλείνετε τα μάτια στην αλήθεια και λογοκρίνετε τις αντίθετες φωνές, επειδή μπορεί να ισιώσουν λίγο την παραμορφωμένη σας πραγματικότητα.
    ΝΤΡΟΠΗ!

    • ανέστης avatar
      ανέστης @ Στέργιος 08/05/2010 22:18:16

      Δείξε μας λοιπόν εσύ αντικειμενικέ κριτή , με γνώσεις ψυχοθεραπείας , αρχαιοελληνικής ιστοριας , θεατρου κλπ την πραγματικότητα που δεν μπορουμε να δούμε εμείς λόγω συνθλιψης

    • mara avatar
      mara @ Στέργιος 08/05/2010 22:30:08

      Μήπως... και κάποια στοιχεία για το αντίθετο ώστε να μας βοηθήσεις???

    • nancy avatar
      nancy @ Στέργιος 09/05/2010 00:35:23

      Απο ποιά σχόλια το συμπαίρανες αυτό? Μήπως είσαι φάν των Ζωνιανών?

  30. Nikoς avatar
    Nikoς 08/05/2010 21:50:59

    Οτι και να λενε μακραν απο τους καλύτερους στην εξωτερική πολιτική ο αλλος μας ξεπούλησε μεσα σε 6 μήνες τι έχουμε να δούμε ακόμα θα πληρώνουμε visa για τα νησια

  31. anonymous avatar
    anonymous 08/05/2010 22:09:12

    Δε θα έλεγα ότι έχει ευθύνη για το έλλειμμα. Ευθύνη για το έλλειμμα έχουν όλοι οι πολιτικοί αρχηγοί που το Μάρτη του 2009 δε δέχτηκαν να ληφθούν μέτρα.

  32. γιωργος avatar
    γιωργος 08/05/2010 22:21:41

    Η εξωτερικη πολιτικη του καραμανλη ηταν η καλυτερη των τελευταιων δεκαετιων.Δυσκολα θα ξαναυπαρξει πρωθυπουργος που θα αντιταχθει στις ΗΠΑ.Αυτος το εκανε και το κυνηγησανε αλυπητα.Στη τελευταια τετραετια ειχε μια μικρη πλειοψηφια και ο καθε βλακας βοθλευτης του σηκωνε μπαιρακι.Υπηρχε και ο τατουλης.Πως να κυβερνησει μετα!Σιγουρα και αυτος εκανε λαθη.Αλλα δεν ευθυνεται σε τοσο μεγαλο βαθμο για τηη χρεοκωπια.Μην τρελαθουμε κιολας.Το πασοκ κυβερνησε 20 χρονια και τετραπλασιασε το δημοσιο χρεος και φταιει ο καραμανλης για αυτο;
    ΚΑΙ ΕΓΩ ΠΙΣΤΕΥΩ ΟΤΙ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΒΓΕΙ ΝΑ ΜΙΛΗΣΕΙ.Πιστευω οτι δεν το κανει αυτη τη στιγμη γιατι ξερει οτι το συστημα πασοκ (με ολα τα μμε που ελεγχει)του την εχει στημενη για να του φορτωσει τη χρεοκωπια.

  33. δρόμος avatar
    δρόμος 08/05/2010 22:25:27

    εκτός από την ομιλία, υπάρχει και η γραφή!

    εκτός από την περίοδο πρωθυπουργίας οκτώβριος 2009-..., ο ΓΑΠ υπήρξε στέλεχος όλων των κυβερνήσεων του ΠΑΣΟΚ από το 1981 και μετά

    κάποτε πρέπει να ΓΡΑΦΟΥΝ με πίνακες και κεφαλαία τα γραμμάτια του ΠΑΣΟΚ που κάθε φορά καλούνται να εξωφλήσουν άλλοι - πολιτικά, ηθικά, οικονομικά

    με ειδική αναφορά σε όσα έσκασαν και εξωφλήθηκαν από την κυβέρνηση ΚΚ

    και βέβαια, να μάθουμε οι πολίτες τα επτασφράγιστα μυστικά της εξουσίας, γιατί αλλιώς δεν έχει νόημα να μας καλούν στις κάλπες: το αποτέλεσμα μιας τέτοιας ανόητης πρακτικής το ζούμε όλοι αυτόν τον καιρό - ούτως ή άλλως, χούντα - προς τι λοιπόν η ταλαιπωρία και τα έξοδα?

    Η σιωπή τροφοδοτεί τη διαφθορά και τη συνομωσιολογία

  34. Μποτίλια στο πέλαγος avatar
    Μποτίλια στο πέλαγος 08/05/2010 22:29:16

    @ archaeopteryx

    Κάθε πολιτικός για να εκλεγεί κάνει συμβιβαστικές συμφωνίες με την υπερεξουσία. Αυτό σηματοδοτείται συνήθως από την συμμετοχή του στις συνεδριάσεις της λέσχης Μπίλντερμπεργκ.
    Ο Κώστας Καραμανλής καλέστηκε τρεις φορές σε συνεδριάσεις της λέσχης. Τις δυο πρώτες αρνήθηκε την συμμετοχή, μετά από συμβουλή του θείου του. Η απόφασή του να συμμετάσχη μετά από την τρίτη πρόσκληση, διέπετο από την απόφαση να παραλάβει κυβερνητικό χρίσμα.
    Η υπερεξουσία είναι σε θέση να γνωρίζει, τουλάχιστον στα βασικά σημεία, τις αναμενόμενες επιλογές ενός μελλοντικού πρωθυπουργού και πολύ σπανιότατα βρίσκεται σε απρόβλεπτες καταστάσεις. Κατά συνέπεια για να κατανοήσουμε τους λόγους τις πρόκρισής του, αρκεί να δούμε τι έπραξε και τι υπέστη.
    1. Ο βασικός λόγος της πρόκρισής του ήταν να του φορτωθεί η διάλυση του δικομματισμού, η οποία είχε προαποφασισθεί και η οποία προϋπόθετε την διάσπαση της ΝΔ.
    2. Να προχωρήσει η σήψη βραδυφλεγώς, βάσει των συμβιβασμών που ο Καραμανλής είχε αποδεχθεί, δεδομένου ότι ήταν αναγκαία μια ανάπαυλα στην ραδιουργική διακυβέρνηση του Πασόκ, για προσχηματικούς λόγους κοινοβουλευτικής αγρανάπαυσης. Ούτως ώστε, επανερχόμενο το Πασόκ, μετά την πτώση και εκμηδένιση του Καραμανλή, να γκαζώσει ολοταχώς προς κατήφορο.
    3. Να τεθεί ταφόπετρα στο φαινόμενο του Καραμανλισμού. Κατά την άποψή μου ο Καραμανλής κυοφόρησε πολιτική σύνθεση. Η συγκρατημένη ιδιοσυγκρασία του (ενισχυμένη Αφροδίτη/επαναστατικότητα, ασθενής Άρης/δράση) δεν επέτρεψαν να γίνει αυτό αρκετά ορατό. Εάν αυτή η κληρονομιά γίνει αποδεκτή από πρόσωπα που διαθέτουν αμφότερες τις ως άνω κοσμικές αντιστοιχίες, τουλάχιστον σε ισχυρή - αν όχι υπερυψωμένη θέση - θα υπάρξει συνέχεια. Φυσικά ιδιαίτερη ευθύνη αναλογεί στον κυοφορήσαντα. Υπό αυτήν την οπτική, η σιωπή που αυτός ακολουθεί, αφήνει τελείως διαφορετικές ερμηνείες από την φυγομαχία, που του προσάπτουν όχι μόνον οι συνειδητοί του αντίπαλοι.

    • anonymous avatar
      anonymous @ Μποτίλια στο πέλαγος 08/05/2010 23:08:57

      Μποτίλια μια και τον τελευταίο καιρό έχουμε μαυρίσει αρκετά δε μας κάνεις ένα ωροσκόπιο του ΓΑΠ και του ΚΚ να χαλαρώσουμε;

      • Μποτίλια στο πέλαγος avatar
        Μποτίλια στο πέλαγος @ anonymous 08/05/2010 23:44:33

        Πάντοτε προθυμοποιούμαι να εκπληρώνω επιθυμίες αστρολογικών αναφορών. Η τελευταία φορά που το επιχείρησα εδώ αναφορικά με τα δυο αυτά πρόσωπα, ήταν προεκλογικά. Η πρόβλεψή μου, ότι το Πασόκ δεν θα αποκτούσε αυτοδύναμη κυβέρνηση στις προηγούμενες εκλογές, δεν πραγματοποιήθηκε, με αποτέλεσμα να γίνω στη συνέχεια φειδωλός με τις προβλέψεις.
        Μπορώ όμως να ισχυριστώ, ότι στο ενεργητικό μου ανήκει η επιτυχής πρόβλεψη των γεγονότων του Δεκεμβρίου 2008, όπου έδωσα και σχετικά ακριβή ημερομηνία.
        Επειδή ανήκω και εγώ στο ζώδιο των Διδύμων, στα οποίο ανήκουν τόσο ο κ. Παπανδρέου, όσο και ο κ. Σαμαράς, έχω ασχοληθεί κάπως περισσότερο με τις εξελίξεις αναφορικά, για λόγους προσωπικής επιβίωσης. Γνωρίζω ότι οι Δίδυμοι βγήκαμε το περασμένο φθινόπωρο από πολυετή έρημο που διήρκησε πάνω από δεκατρία χρόνια, λόγω της αντίθεσης του Πλούτωνα στον Τοξότη (διαρκείας 12 ετών) και στην συνέχεια του τετραγώνου που σχημάτισε ο Κρόνος στην Παρθένο (διάρκεια 2 έτη).
        Με το τρίγωνο του Κρόνου που σχηματίζει ο Κρόνος στον Ζυγό, βρισκόμαστε οι δίδυμοι σε αυτήν την φάση σε επέλαση. Η προσωρινή επιστροφή του όμως για τρεις μήνες στην παρθένο πριν λίγο επιβράδυνε αυτή την εξέλιξη, που καταγράφεται σε προσωρινού χαρακτήρα δυσκολίες. Υπό αυτό το πρίσμα δέχεται βολές ο Παπανδρέου, αν και για το ζοφερό της σημερινής κατάστασης διακρίνεται από σχετική ευστάθεια. Στις ίδιες κοσμικές προσωρινές τριβές μπορεί να αποδοθεί το αποτέλεσμα των εκλογών στην ΟΝΕΔ, όσο αφορά τον Σαμαρά.
        Θα συμφωνήσω όμως με την εκτίμηση που έκανε εδώ μια σχολιαγράφος, ότι η περίοδος από τον Αύγουστο και μετά θα πριμοδοτήσει έντονα τον Σαμαρά.
        Τυχαίνει αυτήν την περίοδο και ο πρωθυπουργός και ο αρχηγός της αξιωματικής αντιπολίτευσης να ανήκουν στο ίδιο ζώδιο. Κατά συνέπεια η σύγκρουσή τους θα έχει χαρακτήρα πατ, μέχρι κάποιοι άλλοι πλανήτες να παίξουν καθοριστικό ρόλο. Αυτό μπορεί να διερευνηθεί αστρολογικά, αλλά δεν έτυχε να με απασχολήσει, διότι θεωρώ ότι οι συγκυρίες έρχονται και παρέρχονται. Αυτό που μας κρίνει μεσοπρόθεσμα είναι η ουσία των επιλογών μας.

      • mara avatar
        mara @ anonymous 09/05/2010 00:20:50

        Mποτίλια στο Πέλαγος,

        Εγώ ανέφερα το 1ο δεκαήμερο του Αυγούστου. Ρίξε μιά ματιά στις όψεις εκείνη την περίοδο. Όπως επίσης κοίταξε και τους χάρτες τόσο του Σαμαρά όσο και του Καραμανλή το ίδιο χρονικό διάστημα. Έχει μεγάλη σημασία....
        (άν και του Σαμαρά, τουλάχιστον εγώ δεν γνωρίζω ώρα γέννησης, ωστόσο κάποια συμπεράσματα βγαίνουν...)

  35. Bodinus1576 avatar
    Bodinus1576 08/05/2010 22:33:58

    Τέρμα οι «φούντες» για τους τουρίστες

  36. Στέργιος avatar
    Στέργιος 08/05/2010 22:44:52

    5,5 χρόνια πρωθυπουργός, δεν μπορούσε να ζητήσει να αποδοθούν ευθύνες στους υπεύθυνους για το μεγάλο φαγοπότι τού ΠΑΣΟΚ από το 1981 ως το 2004; Δεν μπορούσε να "κολλήσει" λίγο τσαγανό από τον κουμπάρο του τον Ερντογάν;

    Κάλυψε όλα τα σκάνδαλα τής ΝΔ κλείνοντας τη Βουλή με τα... χιόνια, πριν από τις Ευρωεκλογές, προκειμένου να παραγραφούν τα αδικήματα.

    Όσο για την αλήθεια που τάχα είπε στον λαό, αν πραγματικά νοιαζόταν για την χώρα, ας έμενε πρωθυπουργός για να μας βγάλει από την κρίση. Ο λαός τον είχε εκλέξει ως τον Σεπτέμβριο τού 2011, έτσι δεν είναι;

    Για να δούμε μία προς μία τις περίφημες "ρήξεις" τού Καραμανλή:

    "Βασικός μέτοχος":
    τα μάζεψε σε χρόνο μηδέν, σαν δαρμένος σκύλος, στέλνοντας το χειρότερο μήνυμα στους "άλλους".

    "Αναφορά Νταβατζήδων":
    ακριβώς αυτό... "αναφορά"... μετά απλώς προσπάθησε να ξαναμοιράσει την πίτα προς όφελός του.

    "ΟΧΙ στο Ανάν":
    ΝΑΙ στο Ανάν. Μπορεί να ήθελε να πει ΟΧΙ, αλλά δειλίασε (συνήθης τακτική) και είπε ΝΑΙ.

    "ΟΧΙ μοίρασμα Αιγαίου":
    ΝΑΙ μοίρασμα Αιγαίου. Επί Καραμανλή οι Τούρκοι άρχισαν να πετούν πάνω από κατοικημένα νησιά, κι αυτός σφύριζε αδιάφορα. Ήταν ο πρώτος Έλληνας πρωθυπουργός που επισκέφτηκε την Άγκυρα μετά τον Βενιζέλο, και ο μόνος Έλληνας πρωθυπουργός που κατέθεσε στεφάνι στο μαυσωλείο τού σφαγέα των Ελλήνων τής Μικρασίας, Μουσταφά Κεμάλ Ατατούρκ.

    "ΟΧΙ στο Μακεδονικό/ Βέτο στα Σκόπια":
    Από τη μηδενική αντίδραση στα απανωτά "Ματσεντόνιεν" τού Σρέντερ κατά τη διάρκεια κοινής συνέντευξης τύπου, πέρασε στην πρόταση "Δημοκρατία τής Μακεδονίας - Σκόπια" όταν ΥΠΕΞ ήταν ακόμη ο Μολυβιάτης.
    Για καθαρά ψηφοθηρικούς λόγους, ο Αθηναίος Κωστάκης θυμήθηκε ότι εκλέγεται στη Θεσσαλονίκη, θυμήθηκε ότι είναι η Βόρεια Ελλάδα που έβγαζε τη ΝΔ στην κυβέρνηση, είπε το φοβερό και τρομερό "είμαι κι εγώ Μακεδών" και απείλησε με βέτο στο Βουκουρέστι, με αποτέλεσμα να παγώσει η είσοδος των Σκοπίων στο ΝΑΤΟ.
    Έχοντας, όμως, ήδη δεχτεί το απαράδεκτο "Δημοκρατία τής Μακεδονίας - Σκόπια" δεν μπορούσε να προχωρήσει εποικοδομητικά το θέμα, κι έτσι άφησε τη Ντόρα να τον φάει στη γωνία.

    "Άνοιγμα στους Κινέζους"
    "Επαφή στην Αίγυπτο για την ΑΟΖ"
    "Ενεργειακή ανεξαρτησία"/"Αγωγός":
    Όλα τα παραπάνω, ασκήσεις επί χάρτου. Ήταν τόσο άτολμος και τεμπέλης που καμμία από τις παραπάνω επενδύσεις δεν ευοδώθηκαν. Οι ξένοι ακόμη καγχάζουν με την αδράνεια και την αναξιοπιστία τής Ελλάδας.
    Ο Πούτιν μας την είπε: "Εμείς στη Ρωσσία φτιάχνουμε χίλια χιλιόμετρα αγωγού στη Σιβηρία, με -70 βαθμούς τον χειμώνα, σε περιοχές χωρίς δρόμους και ηλεκτρικό, κι εσείς δεν μπορείτε να φτιάξετε 100 χλμ αγωγού στον Έβρο;".

    Η ενεργειακή συμφωνία Πούτιν-Ερντογάν πρέπει να χρεωθεί κι αυτή στις "επιτυχίες" τού Κωστάκη, ο οποίος μπορεί να μην ήταν ο πιο επιζήμιος πρωθυπουργός τής μεταπολίτευσης, αλλά ήταν σίγουρα ο πιο ανίκανος.

    • mara avatar
      mara @ Στέργιος 09/05/2010 00:24:33

      Μήπως... πρέπει να μελετήσεις λίγο, βασικές θεωρίες διπλωματίας για να μπορείς να ερμηνεύεις σε βάθος και όχι τόσο απλοϊκά???

    • nancy avatar
      nancy @ Στέργιος 09/05/2010 00:43:00

      Για ξαναδιαβάστε παρακαλώ την ανάρτηση του Προφήτη και μετα αποδομείτε Στέργιε.

    • Επώνυμος avatar
      Επώνυμος @ Στέργιος 09/05/2010 01:40:19

      Στέργιο μου, εγώ θα έλεγα να ψαχτείς εσύ μήπως πάσχεις από σύνθλιψη της πραγματικότητας.

      "Κάλυψε 'ολα' τα σκάνδαλα της ΝΔ κλείνοτας τη Βουλή". Ποια ήταν αυτά; Το ανύπαρκτο Βατοπαίδι, παρακαλώ; Περί αυτού πρόκειται. Υπήρχε περίπτωση να γίνει παραπομπή στις τρεις εβδομάδες που θα έμεναν μέχρι τις Ευρωεκλογές; Αντικειμενικά, όχι. Αλλά και να γινόταν, ποιος είχε εδώ οποιαδήποτε ποινική ευθύνη την οποία τώρα εδώ 7 μήνες δεν μπορεί να βρει το ΠΑΣΟΚ; Ψάχνουν να βρουν διαδρομές από "μίζες" και λοιπά και δεν έχουν βρει ΑΠΟΛΥΤΩΣ ΙΠΟΤΑ παρόλο που τα έχουν κάνει όλα φύλλο και φτερό. ΤΙΠΟΤΑ!

      Παραγνωρίζεις ότι ο ΓΑΠ τον εκβίαζε από αρκετά πιο νωρίς ότι θα έκανε εκλογές το Μάρτιο για τον ΠτΔ. Με δεδομένο ότι η χώρα χρειαζόταν λήψη μέτρων μέχρι τότε, σκέφτηκε ότι θα είχε καλύτερη τύχη να κάνει εκλογές ερωτώντας το λαό για τα μέτρα. Που ήταν και πιο έντιμο άλλωστε. Για να καταλάβεις τη διαφορά του με το ΓΑΠ, κάνε μόνον σύγκριση του τι βιώνουμε αυτή στη στιγμή από τη μη έγκαιρη λήψη μέτρων.

      Ο βασικός μέτοχος απέτυχε όχι μόνον λόγω Ρουσόπουλου, αλλά κυρίως λόγω Παυλόπουλου, που χειρίστηκε το νομικό κομμάτι με απελπιστικό τρόπο. Ο Καραμανλής μια χαρά μπορούσε να τον είχε περάσει, αν είχε απειλήσει την Ε.Ε. ότι θα καταψηφίσει το Ευρωσύνταγμα. Παρόλα αυτά, ο βασικός μέτοχος ΣΧΕΔΟΝ τα κατάφερε. Αν είχε πουλήσει τον Πήγασο στη Γιάννα ο Μπόμπολας, που χάλασε η συμφωνία την τελευταία στιγμή, πριν παρέμβει η Κομισιόν, το ζήτημα στην ουσία θα είχε τελειώσει. Η νίκη θα είχε κερδηθεί. Εν πάση περιπτώσει, εδώ δεν εξετάζουμε το πού κατέληξε, εξετάζουμε το ότι ΜΟΝΟΝ Ο ΚΑΡΑΜΑΝΛΗΣ ΕΙΧΕ ΤΗΝ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΗ ΚΑΙ ΑΠΟΔΕΔΕΙΓΜΕΝΗ ΠΡΟΘΕΣΗ ΝΑ ΤΟΥΣ ΤΕΛΕΙΩΣΕΙ. Το ότι δεν τα κατάφερε ανάγεται στις ευθύνες του. Αλλά δεν υπήρξε ποτέ ξανά ΕΚΛΕΓΜΕΝΟΣ πρωθυπουργός που να τα βάλει με το κατεστημένο της εποχής του με τον τρόπο που τα έβαλε ο Καραμανλής. Δεν μιλούμε για την παρωδία μαχών κατά του κατεστημένου που έδωσε ο Ανδρέας, μιλούμε για ειλικρινείς προθέσεις. Ήταν ο μόνος που τις είχε και το απέδειξε. Το ότι δεν τα κατάφερε, ανάγεται στις ευθύνες του, που ο Προφήτης ήδη τις καταλόγισε.

      Ανέφερε "νταβατζήδες" όταν οι άλλοι τους έγλειφαν. Τους πλησίασε μετά την οριστική ρήξη με τους Αμερικανούς, αναζητώντας - μάταια - στήριγμα στον αγώνα κατά του ξένου παράγοντα.

      Ε, όχι και να αμφισβητείς τη στάση του στο σχέδιο Ανάν! Ο Καραμανλής ουσιαστικά είπε όχι διότι με τη στάση του ΕΠΕΤΡΕΨΕ το όχι στην Κύπρο του το "απαγόρευαν" ως τότε οι Σημίτης-Γιωργάκης. Το "ναι" το είπε για να κρατήσει ισορροπίες με τους Αμερικανούς. Τις κράτησε και βοήθησε την Κύπρο πολύ περισσότερο από το να έλεγε ένα λαϊκίστικο "όχι" προς τέρψιν ημών των ελευθεροφρόνων. Ουσιαστικά είπε ΟΧΙ. Εδώ φαίενται πόσο πάσχεις από σύνθλιψη της πραγματικότητας.

      Όχι στο μοίρασμα του Αιγαίου! Μα εδώ και αν σταμάτησε το μοίρασμα την τελευταία μόλις στιγμή, όταν σχεδόν όλα είχαν συμφωνηθεί στους "διερευνητικούς γύρους" που συμφώνησε ο ΓΑΠ στο Ελσίνκι! Το θέμα είναι τεράστιο, μια καλή συγκέντρωση των γεγονότων υπάρχει στην παρακάτω ανάρτηση: http://anaxfiles.blogspot.com/2009/09/blog-post_5043.html. Το Αιγαίο μας γλίτωσε στις 7 Μαρτίου 2004 κυριολεκτικά από του χάρου τα δόντια! Και όσο για τις υπερπτήσεις πάνω από κατοικημένα νησιά, μάλλον δεν ξέρεις τι λες! Γίνονται από τη δεκατία του 1970.

      Μακάρι να αντιδρούσαν "για καθαρά ψηφοθηρικούς λόγους" και όλοι οι υπόλοιποι. Ο Καραμανλής επέδιξε guts όσο λίγοι στο Βουκουρέστι, με τη Μπακογιάννη να σκάβει το λάκκο συνέχεια! Σαφώς και ήταν λάθος του (λάθος του Μολυβιάτη κυρίως) η αποδοχή του "Δ.τ.Μ. - Σκόπια", αλλά το διόρθωσε με το παραπάνω στο Βουκουρέστι, αφήνοντας μια παρακαταθήκη που ο ΓΑΠ, όσο και να θέλει, δύσκολα θα ξεπεράσει. Μιλάμε ότι είσαι πολύ ΜΙΚΡΟΨΥΧΟΣ.

      Ασκήσεις επί χάρτου η Cosco στον Πειραιά; Και μάλιστα με αντίτιμο όσο κέρδος δεν έβγαλε ποτέ από μόνο του όλο το λιμάνι μαζί; Κόντρα στους μπουκωμένους από την πολλή μάσα λιμενεργάτες, όλη την αντιπολίτευση και την πρεσβεία των Η.Π.Α. να τον κοιτάει ανήμπορη; Ε, όχι!

      Επαφή στην Αίγυπτο για την ΑΟΖ. Ο Καραμανλής ΤΗΝ ΕΚΑΝΕ την επαφή. Ο Μέγας Γιωργάκης, τον οποίον προφανώς προτιμάς από τον Καραμανλή, δεν φρόντισε ποτέ να κάνει κινήσεις εθνικής μας κατοχύρωσης. Γιατί; Δεν αντιλαμβάνεσαι ποιανών το παιχνίδι παίζεις με τη μικροψυχία σου να μην αναγνωρίσεις στον Καραμανλή ούτε καν σωστές προθέσεις; Ο Καραμανλής είχε πίσω του ολόκληρο το ραγιαδισμό και ολόκληρη τη σαπίλα του νεοελληνικού κράτους. Είναι πάρα πολλά αυτά που κατάφερε ή έστω προσπάθησε. ως ο μόνος πρωθυπουργός που ξεπέρασε την υποτέλεια, τηρουμένων των αναλογιών. Κανένας άλλος δεν ΠΡΟΣΠΑΘΗΣΕ όσο αυτός. Ο Ανδρέας για λαϊκή κατανάλωση μόνον, ο θείος του άνθρωπος που επέβαλαν οι Η.Π.Α. το 1974, λογικό να μην τολμά να τους πάει κόντρα πουθενά. Ας μην ξεχάσουμε το "η Κύπρος κείται μακράν". Τι έκανε για την Κύπρο ο ένας και τι ο άλλος. Μακάρι να είχε Κωστάκη για πρωθυπουργό η Ελλάδα το 1959 και όχι το θείο του...

      Αγωγός: Ας θυμηθούμε μόνον το editorial του Βήματος στις 29 Ιουνίου 2007 για τον αγωγό. Τρομαγμένος ο Ψυχάρης, αν και εντυπωσιασμένος από τη συμφωνία, προειδοποιούσε για το ότι "το παιχνίδι είναι μεγάλο και η χώρα μας μικρή. Ξέρουμε όλοι πώς αντιδρούν οι μεγάλες δυνάμεις και ο Καραμανλής θα υποστεί πολύ σύντομα τα πολιτικά αντίποινα". Πράγματι, τα υπέστη. Κανένας άλλος όπως αυτός. Σε μια χώρα με το κατεστημένο της υποταγμένο, κατάφερε μόνος αυτός να κρατήσει ΑΝΑΣΤΗΜΑ. Μπορεί οι Ρώσοι να χτίζουν γρήγορα αγωγούς, αλλά οι Ρώσοι έχουν κράτος ΡΩΣΙΚΟ, ενώ εμείς δεν έχουμε κράτος ελληνικό, έχουμε κράτος (αλλά και ελίτ) μονίμως υποταγμένο στο ξένο παράγοντα. Τεράστια η διαφορά του Καραμανλή από όλη την ελληνική άρχουσα τάξη. Πώς να φτιάξει τον αγωγό γρήγορα με τόσες τρικλοποδιές; Αν έμενε, όμως, θα τον έφτιαχνε. Δυστυχώς, πέρα από τους εχθρούς, και κάποιοι που θα μπορούσαν να είναι "φίλοι", σαν κι εσένα, του τραβούσαν το χαλί κάτω από τα πόδια.

      Τέλος, ο αγωγός Blue Stream μεταξύ Ρωσίας-Τουρκίας έγινε επί Σημίτη, αν θέλεις να το αγνοείς, στο πλαίσιο της "σύνθλιψης πραγματικότητας" που μας περιέγραψες και ο Γιλμάζ που το προώθησε είχε το ίδιο άδοξο τέλος στην πολιτική ζωή της Τουρκίας, όπως και ο Καραμανλής. Το πληροφορηθήκαμε μόλις φέτος το Μάρτιο, ενώ η συμφωνία έγινε το 1997. Αυτά για να κάνεις τις συγκρίσεις και να αντλήσεις τις πληροφορίες που ίσως δεν είχες.

      • ΣΠΑΡΤΑΚΟΣ avatar
        ΣΠΑΡΤΑΚΟΣ @ Επώνυμος 09/05/2010 08:29:18

        Επώνυμε,χαλάρωσε κι άσε τον στην πλάνη του,τον ιστορικό,φυσιοδίφη,θεατρολόγο,ψυχολόγο,θρησκειολόγο και σεισμολόγο.Δεν αντιλαμβάνεσαι, το πόσο πικραμένος είναι;

      • Στέργιος avatar
        Στέργιος @ Επώνυμος 09/05/2010 12:04:08

        Αγαπητέ Επώνυμε, ευχαριστώ για τον χρόνο που αφιέρωσες στο εκτεταμένο σχόλιό σου το οποίο και διάβασα πολύ προσεκτικά.

        Δεν συμφωνώ.
        Ή μάλλον, συμφωνώ μαζί σου ότι ο Καραμανλής είχε καλές προθέσεις, αλλά θα συμφωνήσεις μαζί μου ότι μόνο οι καλές προθέσεις δεν αρκούν. Για να επαναλάβω το τετριμμένο κλισέ, ο δρόμος προς την κόλαση είναι στρωμένος με καλές προθέσεις.

        Λόγω της αναποτελεσματικότητάς του ο Καραμανλής άφησε να τον "φάνε στη γωνία" διάφορα μοβόρα στελέχη τής ΝΔ (δυστυχώς, η πλειοψηφία των υπουργών του τέτοια ήταν), και δεν μπόρεσε να αντιδράσει πουθενά.
        Είχε λαϊκή αποδοχή απαράμιλλη για Έλληνα πρωθυπουργό μετά το 1981, αλλά αφέθηκε να τον κάνει ό,τι θέλει ο σάπιος κομματικός μηχανισμός τής ΝΔ, όλοι αυτοί που τους βλέπουμε τώρα στα κανάλια και στη Βουλή και μας έρχεται να κάνουμε εμετό.

        Όσο για το Βατοπαίδι, το ΠΑΣΟΚ δεν βρίσκει τίποτα για δύο λόγους: Πρώτος λόγος, επειδή είναι και το ίδιο χωμένο μέσα στο σκάνδαλο αυτό, αλλά και σε άλλα αντίστοιχα σκάνδαλα. Δεύτερος λόγος: το Βατοπαίδι είναι ηθικό σκάνδαλο, προφανώς οι αγοραπωλησίες κράτους-μονής και μονής-Μπόμπολα έγιναν νομότυπα.
        "'Ο,τι είναι νόμιμο είναι και ηθικό", που είχε πει και ο Βουλγαράκης, ένοχος για το ιδιώνυμο αδίκημα να κατέχει θέση βουλευτή ΚΑΙ να είναι ιδιοκτήτης οφσόρ εταιρείας, εξέχων υπουργός τού Καραμανλή, τον οποίον ο Καραμανλής υποστήριξε μέχρι την τελευταία στιγμή και δεν απέπεμψε ποτέ.

        Εγώ να συμφωνήσω ότι ο Καραμανλής πολεμήθηκε πολύ από τα ΜΜΕ και το παρακράτος κατά τον Δεκέμβριο τού 2008. Αλλά εσύ θα πρέπει να αναγνωρίσεις ότι αποδείχτηκε πολύ λίγος και μπλέχτηκε με ένα παιχνίδι που δεν ήταν για τα κυβικά του.

      • Επώνυμος avatar
        Επώνυμος @ Επώνυμος 09/05/2010 20:24:28

        Πράγματι ήταν λίγος. Αυτό ηταν το μειονέκτημά του. Ο έπαινος όμως του αξίζει ακριβώς επειδή μπλέχτηκε στο παιχνίδι. Τι σημασία έχει που δεν ήταν για τα κυβικά του; Αυτό αφορά το "μπορώ". Το "θέλω" δεν αξιολογείται; Έκανε ότι μπορούσε, αυτά μπορούσε, αυτός ήταν. Αν είχε τη στόφα του Ανδρέα, θα είχε κάνει περισσότερα. Δεν την είχε. Όμως είδαμε και τον Ανδρέα που την είχε. Τελικά εξαρτώνται περισσότερα από τις καλές προθέσεις από όσα νομίζεις, διότι η βασική έλλειψη των πολιτικών μας είναι αυτή: Οι καλές προθέσεις. Κανένας άλλος δεν τις είχε τόσο όσο αυτός εδώ από τους προσφατους ηγέτες της χωρας.

        Πάντως έκανε αρκετά. Σήμερα τον κατηγορούμε γιατί δεν τα έκανε όλα όσα περιμέναμε. Πήγε την Ελλάδα πιο μπροστά από όσο την άφησε. Και στα οικονομικά ακόμη. Αν δεν είχε ενσκήψει και η διεθνής κρίση, θα την είχε αφήσει κι εκεί καλύτερη από όσο την παρέλαβε.

  37. sakis avatar
    sakis 08/05/2010 22:46:48

    Αν σκεφθείτε τι κοινό έχει ο παπαχελάς με τον γαπ ,θα βρείτε ότι και οι οι δύο έχουν άριστες σχέσεις και φιλίες με την εκάστοτε αμερικανική κυβέρνηση και την πρεσβεία της στην Ελλάδα.
    Τώρα γιατί ο αλαφούζος τον αφήνει να κάνει παιχνίδι είναι μιά άλλη ιστορία γιατί όπως όλοι οι μεγαλοεπιχειρηματίες και συχρόνως καναλάρχες έχουν τους εκτελεστές τους για να κάνουν την βρώμικά δουλειά και το άσπρο μαύρο.
    Η διαφορά των κ.καρ και γαπ είναι ότι ο πρώτος βρέθηκε σε καθημερηνή βάση στο στόχαστρο των δημοσιογράφων των ΜΜΕ ,πολλές φορές στο στόχαστρο των πράσινων συνδικάτων και έκανε πίσω και στο κάψιμο της Αθήνας επι δύο μήνες απο προβοκάτορες ,ήταν το μήνυμα ότι είσαι καταδικασμένος.
    Προσπάθησε στο τέλος να πεί ότι λεφτά δεν υπάρχουν ,θα παγώσουν οι μισθοί,πρέπει να πάρουμε μέτρα κλπ ,αλλά όλοι ΦΩΤΙΖΑΝ τον γαπ με το λεφτά υπάρχουν και ήλθε ο έρωτας των 11 μονάδων μπροστά.
    Ο γαπ πάρέλαβε να διαχειριστεί ένα χρέος και επιτόκια δανεισμού λογικότατα και απέτυχε να το διαχειριστεί δημιουργόντας κατοχή για τον ελληνικό λαό,κάνοντας το ελληνικό πρόβλημα ΠΑΓκΌΣΜΙΟ και φέρνοντας το ΔΝΤ.
    Η ιστορία θα κρίνει και θα δείξει ποιός λέει την αλήθεια και αυτή την φορά ο νόμος θα είναι στα χέρια του κόσμου και μακάρι να μην έλθουν τα πράγματα στο σημείο εκείνο που θα ισχύσει το ΟΡΓΗ ΛΑΟΥ ΟΡΓΗ ΘΕΟΥ.

  38. elsoto avatar
    elsoto 08/05/2010 22:48:16

    Η μεγάλη του ευθύνη είναι η μή αντρίδρασή του στις κλεμμένες εκλογές του 2000.

    • ψυχραιμια avatar
      ψυχραιμια @ elsoto 08/05/2010 23:31:13

      H νοθεια στις εκλογες του 2000 οργανωθηκε απο την Κυπρο που κυβερνουσε τοτε ο Κληριδης με το ΔΗΣΥ -αδελφο κομμα βεβαιως της ΝΔ- απο το αεροδρομιο της οποιας ξεκινουσαν ολες οι πρωην σοβιετικες φυλες για να ψηφισουν.
      Ο Κληριδης τα εκανε αυτα πιθανοτατα γιατι ειχε ηδη συμφωνησει με το Σημιτη τη πορεια προς την ΕΕ και το σχεδιο Αναν και δεν ηθελε να χαλασει η δουλεια.
      Εαν η ΝΔ εθετε ζητημα νοθειας σε ευρωπαικη χωρα εκτος απο τις συνεπειες στη θεση της Ελλαδος στην ΕΕ θα αποκλειοταν η ενταξη της Κυπρου στην ΕΕ καθως αναμιξη μιας χωρας σε νοθεια εκλογων κρατους μελους της ΕΕ ηδη ειναι φουλ λογος αποκλεισμου.
      Κομματα που σκεπτονται το εθνικο συμφερον καλυπτουν διαφορα και δεν ενεργουν οπως πρακτορες τυπου ΓΑΠ που το πρωτο που σκεφθηκε ειναι να διαλαλησει το ελλειμμα.

      • elsoto avatar
        elsoto @ ψυχραιμια 08/05/2010 23:34:32

        Δεν μιλάω γι αυτό, εδώ είχαμε διαφορετικά αποτελέσματα στα εκλογικά κέντρα και άλλα έδινε το ΥΠΕΣ.

  39. George avatar
    George 08/05/2010 22:48:27

    Θα περιμένουμε και την απάντηση.
    Αν έρθει ποτέ...

  40. Hot dog avatar
    Hot dog 08/05/2010 22:49:06

    Αυτό με το Βασικό Μέτοχο, καλύτερα σβήστο! Γιατί & ήταν κατευθυνόμενος ο νόμος αλλά καιαποτυχία (Αντίθετο με τη κοινοτική οδηγία). Πληρώνουμε πρόστιμα για ένα σωρό από παραβάσεις γιατί οι πολιτικοί μας είναι ΑΣΧΕΤΟΙ & οι συνταγματολόγοι ΜΠΑΚΑΛΗΔΕΣ!!! Όσο για τους νταβατζήδες, μόλις το είπε αντί να τους κυνηγήσει κάθησε κι έφαγε τόσες ΚΑΡΠΑΖΙΕΣ που ακόμη είναι ζαλισμένος! Άσε που αυτός έλεγε σεμνά & ταπεινά αλλά όλοι μέσα στο κόμμα κάνανε πλιάτσικο στα έσοδα του κράτους & τις κοινοτικές επιδοτήσεις.... Αν θέλεις να εχεις χώρα ισχυρή & να ασκείς εξωτερική πολιτική δεν αφήνεις το κράτος να χρεωκοπήσει (Εύκολο να πεις όχι, δύσκολο να αντιστέκεσαι & να πολεμάς).

  41. Κώστας Ροδινός avatar
    Κώστας Ροδινός 08/05/2010 23:12:53

    Ο Καραμανλής θα επιλέξει το πότε θα μιλήσει και πολλοί δε θα έχουν που να κρυφτούν.
    Αυτή τη στιγμή, όμως, προέχει η στήριξη του Αντώνη Σαμαρά

    • χελιδόνι avatar
      χελιδόνι @ Κώστας Ροδινός 09/05/2010 00:05:50

      Πολύ σωστά!

    • ΓΙΑΔΙΚΙΑΡΟΓΛΟΥ avatar
      ΓΙΑΔΙΚΙΑΡΟΓΛΟΥ @ Κώστας Ροδινός 09/05/2010 20:16:23

      Εγώ κε Ροδινέ πιστεύω ότι θα μιλήσει όταν θ΄αρχίσει να τσαλακώνεται ο Γιώργος από τους προστάτες του. Γιατί -νομίζω να συμφωνείτε- ότι ο ΓΑΠ ήρθε να εκτελέσει αποστολή και μετά , όταν και εαν τη φέρει σε πέρας, θα γυρίζει τα διάφορα φόρα για ούτως καλούμενες βαρυσήμαντες ομιλίες, αντί γερού αντιτίμου , γενόμενος ώσπερ αμερικανός πρόεδρος συνταξιοδοτηθείς.

      Ο Καραμανλής -ο οποίος τον μισθό του τον δίνει σε φιλανθρωπικό ίδρυμα (αυτό το γνωρίζω καλά)- θα μιλήσει όταν είναι να βοηθήσει την παράταξη. Ενδεχόμενα και όταν η Κόρη δημιουργήσει το κόμμα της....Ο Καραμανλής ίσως γίνει ο Επίτιμος της παράταξης κάποτε....

  42. Μούσα avatar
    Μούσα 08/05/2010 23:17:40

    Καταρχήν οπως εγραψα και σ΄αλλη αναρτηση τωρα που καταλαβα τι εστι οικ.Μητσοτάκη θεωρώ τον Καραμανλή 'Ηρωα' που αντεξε να εχει διπλα του
    -αυτο το καρκινωμα,
    -απεναντι του τον 'ανθελληνα της διασπορας',
    -διαγωνίως τον Καρατζαφερη που ηταν βασιλικότερος του βασιλέως και συκοφανουσε την ΝΔ και τον ΚΑραμανλη οσο κανείς(* οτι ειχα ερθει απο το εξωτερικο δεν ειχα ανακατευτει ποτε με την πολιτική και να πω την αμαρτία παραλιγο να τους ψηφίσω μιας και δεν ηξερα 'τι εστι το είναι' τους),
    -υπογείως τον Συριζα να του πετάει μολοτωφ,
    και παράλληλα εκανε τοσα καλά.
    Επισης ποτε δεν κατάλαβα την συνεχη (αυτό)κριτική που υιοθετησε το κόμμα της ΝΔ και το αυτομαστίγωμα,
    οταν εχουν απέναντι τους αδίστακτους εκτελεστές συμβολαίων , ασυνείδητα υποκείμενα που δεν παραδέχονται ουτε ενα σκάνδαλο.
    Γιατι κανεις δεν υπεράσπιστικε τα καλά αυτης της κυβέρνησης παρα εβαλαν ολοι την ουρα στα σκέλια?
    Γιατι κανεις δεν ειπε οτι μεταξύ αλλων το χρεος ηταν τελικά δικό τους οπως για πρωτη φορα ακουσα προχθές (δεν θυμαμαι απο ποιον βουλευτη) και προφανως τοτε ηξεραν και αφησαν να σκάσει στον ΚΑραμανλη.
    Πραγματικά η δικαιοσυνη, η μια απο τις 4 αρετες κατα τον ΠΛάτωνα, εξοβελιστηκε πλήρως απ΄αυτην την χωρα και την θεση της πηραν τα ψέμματα, οι συκοφαντίες,οι διαστρεβλώσεις.

    Χωρις να είμαι γραμμένη σε καποιο κόμμα, ως ενα ατομο που ενδιαφερεται τα τελευταία χρόνια για το πολιτικό γίγνεσθαι του τόπου και που εφυγε νωρις νωρις εξω για σπουδες γιατι δεν αντεχε την νεοελληνικη πραγματικότητα, οφείλω να πω οτι γυρισα και ενας απο τους λογους που αποφασισα να μεινω ηταν η νεα πραγματικότητα που διαμορφωνοταν με τον Καραμανλή και την κυβέρνηση αυτή,ειδικα στο καίριο σημείο του πολιτισμού.
    ΄Εβλεπα ενα ανθρωπο- Ελληνα πρωτα απ΄ολα - που προσφέρει στην χωρα και με την σειρα του είναι έτοιμος να δεχτεί και την προσφορα ανθρώπων που αξίζουν.
    Μπορουσαμε να ονειρευόμαστε και να βλεπουμε μόνο με καλυτερη προοπτικη το μέλον.
    Απο τον Οκτωβρη και μετα βέβαια ζουμε πια τον εφιάλτη.
    Δεν θα ξεχάσω την ημερα που εκλεινε τις συμφωνιες με τον Πούτιν στην Μόσχα, μες στην χαρά αμφότεροι περαν της ξινης που ειχε κατι μουτρα μεχρι το πάτωμα και τα εγχώρια εδω καθάρματα έβγαζαν το DVD Ζαχόπουλου.
    Και δυστυχώς αυτό ηταν ενα απο τα βασικά λαθη του,
    οτι δηλ.πήγε να πατήσει σε δυο βαρκες(ΡΩΣΙΑ ΠΟΥΤΙΝ και ΗΠΑ).. και ετσι τωρα εμείς αντι ν΄αρμενίζουμε με μια βαρκούλα στην θαλασσα του Αιγαίου βρεθήκαμε να είμαστε πλήρωμα του Τιτανικου.

    Επρεπε να κλεισει και αλλες συμφωνίες με την Ρωσία, οπως μια βάση σ΄ενα νησί που ειχα ακουσει οτι του ειχε ζητηθει και να εχει παρει τις προφυλάξεις του μετα απο αυτά τα ανοιγματα.Να είχε κατσει και κανενα δεκαημερο στην Μόσχα να πάρει μαθήματα απο τον Πούτιν.
    Μαλλον ηταν πολυ αθώος και δεν ηξερε οτι αυτοι που κινουν τα νηματα της ανθρωπότητος τους τελευταίους αιώνες είναι αδίστακτοι.
    Το οτι δεν μιλαει πιστευω οτι οφείλεται σε πολλους λογους.
    Πιστευω ακόμα και ψυχολογικούς.
    Επρεπε να ειχε ηδη μιλησει οταν ηταν πρωθυπουργός . Να ειχε κανει ενα διαγγελμα εφ΄ ολης της υλης στον λαο να πει γιατί τον εκβίαζαν αν τον εκβίαζαν και ο λαος θα ηταν με το μερος του σιγουρα.


    * Για την φωνη συμφωνω και εγω με τον ΑΠΟΣΤΟΛΟ στο οτι μας εχει λειψει ενας πρωθυπουργος που να μιλαει επιτέλους καλα και σωστά τα ελληνικά
    και οτι λεει να το λεει απο την ψυχή του.Ελεος μ΄αυτον τον ψευτη και δυσλεκτικό πρωθυπουργό, θα ξεχασουμε και αυτά που ξέρουμε!.

    • Επώνυμος avatar
      Επώνυμος @ Μούσα 09/05/2010 01:42:48

      Πολύ καλά τα λες, έστειλα μεγάλο αναλυτικό σχόλιο στο Στέργιο που δεν την πήρε το σύστημα, ελπίζω να εμφανιστεί αργότερα.

      • Μούσα avatar
        Μούσα @ Επώνυμος 09/05/2010 03:04:40

        Kαι εσυ καλά του τα είπες.
        Και είναι και τόσα άλλα καλά που έκανε.
        Αλλά οταν το πόπολο τελικα λειτουργεί μονο με το θυμικό και άλλοι με το άμεσο συμφέρον τότε βλέπουμε τ΄αποτελέσματα.

        Εγω προσωπικά ειδικά για το Βατοπαίδι δεν ηθελα καν ν΄ακουσω τι είχε συμβεί.Μου βρώμαγε τοσο απο μακριά μιας και είχαν μ΄ενα σμπάρο δυο τρυγόνια, και την Ορθοδοξία και τον Καραμανλή(ισως τρια και τον Ρουσόπουλο).Και άκουγα τους ανθρώπους να λένε οτι 'κλονιζεται η πιστη τους μ΄αυτα που ακούνε'...
        Τι να πει κανείς, αμα λειπει η κριτική σκεψη και η σωστη παιδεία!

  43. piraxtiri avatar
    piraxtiri 08/05/2010 23:31:44

    με 151 βουλευτες θα μπορουσε να παρει αυτα τα μετρα???????????????????τρελλοι ειναι?????????το 2008 τολμισαν να μιλισουν για τεκμηρια στα 2000 κυβικα και παρα λιγο να ριξουν την κυβερνηση τα ΜΜΕ.....τα ξεχνανε αυτα??

  44. χελιδόνι avatar
    χελιδόνι 08/05/2010 23:59:30

    Ο ΚΚ άνέλαβε καλόπιστα την ηγεσία του κόμματος και το τιμόνι της χώρας μας. Ενδυνάμωση προσδοκούσε.
    Στο ξεκίνημά του, ακόμη, τόνιζε τη φράση "σεμνά και ταπεινά" στους δικούς του. Υπονοούσε πολλά, έλεγε λίγα.
    Αυτό που δεν μπορούσε, να φανταστεί, ήταν, ότι τον χειρότερο πόλεμο εκ των έσω θα τον είχε. Πόλεμο που εκπορευόταν, είτε από τα διάφορα κέντρα οικονομικής εξάρτησης των δικών του, είτε από τις υπέρμετρες προσωπικές τους φιλοδοξίες. Οι δικοί του τον πρόδωσαν, δεν τον κέρδισαν οι άλλοι.
    Οι δικοί του μοιράζανε τα χαρτιά και τα σχόλια από δώ κι΄από κει.
    Κι ελλείψει αλληλεγγύης, που να βρεθεί συνεκτικός ιστός, να στηρίξει τις φιλότιμες και πατριωτικές πράγματι προσπάθειές του...

  45. Mak avatar
    Mak 09/05/2010 00:47:01

    Καλύτερος από ότι πιστεύουν πολλοί εσχάτως και χειρότερος από ότι πιστεύαμε όταν έγινε πρωθυπουργός.

    Πρέπει να μιλήσει, αλλά πάντα ήταν της υπομονής. Έχει τα δικά του κριτήρια για το πότε και πως...Πολλοί τον κατηγορούσαν για αυτή του την τακτική.

    • Alex avatar
      Alex @ Mak 09/05/2010 00:51:21

      Ειναι και λιγο ξεροκεφαλος...παντα οταν πιεζεται ειτε απο το κομμα ειτε απο μμε ειτε απο την κοινη γνωμη δειχνει να στηλωνει τα ποδια και να πραττει στο δικο του χρονο....αυτο δεν ειναι παντα καλο αλλα οτι και να εχει συμβει δεν το αλλαζει...ετσι ηταν παντα!

  46. ΣΥΚΟΦΑΝΤΗΣ avatar
    ΣΥΚΟΦΑΝΤΗΣ 09/05/2010 01:09:48

    Προφητη απο τα βαθη της καρδιας μου σε ευχαριστω.Ο Καραμανλης δεν προκειται να μιλησει για τον απλουστατο λογω οτι μιλησε προεκλογικα.Και για την κατασταση της οικονομιας και για την σφαιρα επιρροης στην οποια θα βρισκοταν μετεκλογικα.

  47. πολίτης avatar
    πολίτης 09/05/2010 01:30:33

    ΕΥΓΕ ΠΡΟΦΗΤΗ.
    ΤΟ ΕΥΧΑΡΙΣΤΗΘΗΚΑ!!!

  48. adre avatar
    adre 09/05/2010 01:33:34

    Αυτοσ ο κυριοσ παρελαβε αναπτυξη 5.8% του αεπ ταμειακο ελειμα 3.9% του αεπ ανταγωνιστικοτητα 35Η θεση ελειμα εμπορικου ισοζυγειου 6% του αεπ που τα πηγε ελειμα 12.7 αναπτυξη -2% ανταγωνιστικοτητα 76Η θεση ελειμα εμπορικου ισοζυγιου 12% του αεπ αποθεοστετων .....κρετινοι

    • aristotelis avatar
      aristotelis @ adre 09/05/2010 09:27:42

      Ανάπτυξη 5,8 προυολυμπιακά (αλίμονο αν δεν είχαμε και τότε ανάπτυξη)....και παρόλα αυτά τα ωφέλη της διοχετευόνταν μόνο στις μεγάλες κατασκευαστικές εταιρείες και τη διατήρησε σε θετικά επίπεδα με πολύ καλή καλύτερη κατανομή σε όλες τις τάξεις της αγοράς. Οσον αφορά τα τελικά νούμερα που παραθέτεις...αυτά τα κατάφερε ο ΓΑΠ και όχι ο Κ.Κ β. Αν εσύ μας αποκαλείς κρετίνους με πολύ ευκολία και κρυβόμενος πίσω από την ασφάλεια του πληκτρολογίου σου, εμείς που πολύ εύκολα παραθέτεις στοιχεία που δεν ισχύουν προς επίρρωσην των ισχυρισμών σου απλώς σε αποκαλούμε Πασοκτζή...

  49. πολίτης avatar
    πολίτης 09/05/2010 01:35:41

    Και να μην ξεχνάμε ότι πέρσι ο Καραμανλής πήρε τα πλέον κομουνιστικά μέτρα πού θα μπορούσε να πάρει Έλληνας πρωθυπουργός: πάγωσε μισθούς και συντάξεις, αλλά έδωσε 500€ εφάπαξ σε χαμηλόμισθους και συνταξιούχους και έκτακτη εισφορά σε υψηλά εισοδήματα. Όχι σαν κάτι σοσιαλησταράδες που αλλάζουν τα φώτα στον κοσμάκη, χωρίς ελπίδα για αύριο.

  50. Orestios avatar
    Orestios 09/05/2010 01:36:17

    Δεν νομίζω ότι θα πάρει ποτέ απάντηση ο Προφήτης.
    Ο Αλέξης ακολουθεί την ίδια γραμμή που κατηγορεί.

  51. Γιώργος avatar
    Γιώργος 09/05/2010 01:52:56

    ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΤΟΣΟ ΚΟΥΤΟΣ ΝΑ ΒΓΕΙ ΚΑΙ ΝΑ ΜΙΛΗΣΕΙ...
    ΔΕΝ ΘΕΛΕΙ ΤΗΝ ΕΠΟΜΕΝΗ ΚΙΟΛΑΣ ΚΥΡΙΚΗ NA ΔΕΙ ΣΤΗΝ ΓΝΩΣΤΗ ΦΥΛΛΑΔΑ ΤΟΥ ΚΟΜΙΣΤΗ ΝΕΕΣ ΦΩΤΟ ΥΠΟΤΙΜΗΤΙΚΕΣ.
    ΙΣΩΣ ΚΑΙ ΚΑΝΕΝΑ ΝΕΟ DVD...

  52. Προφήτης avatar
    Προφήτης 09/05/2010 03:17:32

    Έχω γράψει πολλές φορές για τις ευθύνες Καρ. Αλλά δεν αποδέχομαι την μεθοδευμένη απαξίωση από εξωνημένους.

    Η κριτική συμπυκνώνεται στο σύνθημα, από την πορεία της Τετάρτης :
    παναθεμά βρε χοντρέ
    της πιο μεγάλης ήττας
    που φόρτωσες στην πλάτη μας
    το γιο της Μαργαρίτας

  53. ΙΩΑΝΝΗΣ ΕΝΑΤΟΣ avatar
    ΙΩΑΝΝΗΣ ΕΝΑΤΟΣ 09/05/2010 03:21:45

    Αγαπητέ Alexis
    Έχεις απόλυτο δίκιο! Ο Καραμανλής δεν ήταν ηγέτης για τα δικά σου τα μάτια. Δέν το είχε όπως λέμε οι νέοι. Και θα σου πω γιατί δεν πιστεύω πως δεν το είχε.
    Πού΄πας ρε μεγάλε να γίνεις πρωθυπουργός στην Ελλάδα χωρίς να έχεις δει από κοντά τον Soros; Χωρίς να πιεις έστω ένα καφέ μαζί του;
    Που πας να γίνεις πρωθυπουργός στην Ελλάδα ρε μεγάλε αν η υπουργός των εξωτερικών των ΗΠΑ δεν σε φωνάζει με το μικρό σου όνομα;
    Που πας ρε μεγάλε να γίνεις Πρωθυπουργός στην Ελλάδα αν δεν επισκεφτείς τον Λευκό Οίκο έστω και 10 φορές τον χρόνο;
    Πως θες να γίνεις Πρωθυπουργός στην Ελλάδα αν δεν έχεις άριστες σχέσεις με κάθε λογής καναλάρχη;
    Δίκιο έχεις Alexis..
    Δεν έκανε για Πρωθυπουργός. Εξάλλου τα αγγλικά του είναι αγγλικά Έλληνα. Ενώ του ΓΑΠ τα ελληνικά είναι ελληνικά Αμερικανοπολωνού..
    Α! χαιρετίσματα στη Μαντλίν ..... Alexis

  54. μια αλεπού στο παζάρι avatar
    μια αλεπού στο παζάρι 09/05/2010 05:53:12

    @ Προφήτης...1) μου αρέσει που αναφέρεις ως μέγα επίτευγμα την "αναφορά νταβατζήδων" (έτσι αναγράφεις)......στην πραγματικότητα ο κύριος Καραμανλής έκανε κάποτε μια αόριστη αναφορά σε "νταβατζήδες"......αυτή είναι η δουλειά ενός πρωθυπουργού? Να μιλάει γενικά και αόριστα για συμφέροντα και μετά να μην κάνει τίποτα απολύτως?

    2)εγώ δεν θυμάμαι ο κύριος Καραμανλής να είπε δημόσια ΟΧΙ στο σχέδιο Ανάν..... μάλιστα θυμάμαι αρκετά διαφορετικά τα πράγματα.....όπως όταν μετά το Συμβούλιο των Πολιτικών Αρχηγών δήλωνε ότι τα θετικά στοιχεία του σχεδίου Ανάν είναι περισσότερα από τα αρνητικά στοιχεία και η ευρωπαϊκή προοπτική της Κύπρου μπορεί να βελτιώσει τις όποιες δυσκολίες...... όπως όταν μετά το Συμβούλιο των Πολιτικών Αρχηγών δήλωνε ότι σε κάθε περίπτωση η ελληνική πλευρά θα σεβαστεί την απόφαση του κυπριακού λαού.

    http://www.in.gr/news/article.asp?lngEntityID=530601

    Φαίνεται όμως ότι κάποιοι είτε έχουν ασθενή μνήμη είτε θεωρούν ότι έχουμε εμείς ασθενή μνήμη..........

    3) γιατί αναφέρεις ως επίτευγμα το νομοσχέδιο του "βασικού μετόχου" που ήταν εξαρχής προδιαγεγραμμένο το άδοξο τέλος του?
    Και που αποδείχθηκε "Βατερλό" για την κυβέρνηση?
    Ούτε φοιτητές της Νομικής δεν θα τολμούσαν να διατυπώσουν τις συγκεκριμένες διατάξεις...που αποδείχθηκαν έωλες και αντισυνταγματικές και αντίθετες με το Κοινοτικό Δίκαιο.........

    • aristotelis avatar
      aristotelis @ μια αλεπού στο παζάρι 09/05/2010 09:33:55

      Επικροτείται η προσπάθεια για τον βασικό μέτοχο. Φυσικά και το εγχείρημα δεν ήταν σωστά δομημένο και γι΄αυτό έχει και ευθύνες και ο Καραμανλής. Αλλά τουλάχιστον ξεκίνησε μια προσπάθεια διαχωρισμού της διαστρεβλωμένης ελληνικής κατάστασης όπου εργολάβοι παίζουν τους εκδότες με σκοπό τον διαμοιρασμό της πίτας των δημοσίων έργων. Αυτό βέβαια συμβαίνει και σε άλλες χώρες αλλά δεν σημαίνει ότι είναι και το σωστό.

      Οσον αφορά την στάση του Καραμανλή ήταν η καλύτερη δυνατή για τα συμφέροντα της Ελλάδας. Απέχει πάρα πολύ από το ΝΑΙ σε ΟΛΑ του κ. Παπανδρέου ο οποίος μάλιστα ταξίδεψε και στην Κύπρο για να το προπαγανδίσει...(δυστυχώς από τότε είχε την μανία με τα ταξίδια αλλά τότε ευτυχώς δεν ήταν πρωθυπουργός και ότι έλεγε ή έκανε ελάχιστες επιπτώσεις είχαν, αντίθετα με το τραγικό σήμερα...)
      Ευχαριστώ

  55. Jim avatar
    Jim 09/05/2010 09:42:52

    **Αναφορά Νταβατζήδων.**

    Τους ανάφερε και τους ξέχασε...όπως ξέχασε και τις αλλαγές της επανιδρύσεως

    **ΟΧΙ στο Ανάν.**

    "Τα θετικά είναι περισσότερα των αρνητικών"...οι ακριβής λέξεις που χρησιμοποίησε για το Ανάν

    **ΟΧΙ μοίρασμα Αιγαίου.**

    Με Τουρκικες φρεγάτες στην Ραφήνα και Τούρκο Διοικητή στην Λάρισα

    **ΟΧΙ στο Μακεδονικό. Βέτο στα Σκόπια.**

    Και ΝΑΙ στην Συνθετη Ονομασία Με τον ορο ΜΑΚΕΔΟΝΙΑ για όλες τις χρήσεις.

    **Ενεργειακή ανεξαρτησία.

    Αγωγός.**

    Μάλλον θα έχασα κάποια επεισόδια γιατί τίποτα από τα 2 δεν ισχύει...οι συζητήσεις για τον Αγωγό άρχισαν επί ΠΑΣΟΚ και ακόμη συνεχίζονται...και ενεργειακή ανεξαρτησία??

  56. s8p avatar
    s8p 09/05/2010 10:28:36

    Συγχαρητήρια στον προφήτη για το άρθρο Του με τις συμπυκνωμένες αλήθειες.

    «Ο λαός καταψήφισε τον ευεργέτη του» θα γράψει ο ιστορικός του μέλλοντος.

    Αυτή είναι η αλήθεια. Αυτή είναι η πραγματικότητα.

    Κι εμεις πρέπει σιγα σιγά να συνειδητοποιήσουμε πως είμαστε προτεκτοράτο της Αμερικής.

    Δεν υπάρχουν περιθόρια για ΕΘΝΙΚΗ πολιτική. ΔΥΣΤΥΧΩΣ.

  57. eliot avatar
    eliot 09/05/2010 10:58:58

    eleos gkartasia..sta fridia mou poios ftaei .gia ayto to 8ema mporoun na ginoun xiliades syzhthseis kai na vroume sto telos oti eimeis ftaime emeis tous dwsame to dikaioma na mas fisthkosoun kai den mas arese ka8olou..eleos loipon..twra ti ginetai twra;;; o kosmos leei to pswmi pswmaki yparxoun lyseis ;;;;opote as afhsoume sthn akrh ti leei o ka8e xotrasmenos papafridas h o ka8e papa-..mhn mpainetai sto tripaki tis antipara8eseis to kako 8riameyei otan to kalo koimatai opws leei kai poihths...

  58. Sic transit gloria mundi avatar
    Sic transit gloria mundi 09/05/2010 15:06:30

    Πάω στοίχημα, ότι ο τίτλος της συνέντευξης που θα του πάρουν οι της "Κ", όταν του πάρουν (ίσως κάποτε γίνει), θα είναι "Εκείνη τη βραδυά στου Μαπαιρακτάρη".

  59. μια αλεπού στο παζάρι avatar
    μια αλεπού στο παζάρι 09/05/2010 15:48:08

    @ Κώστας Ροδινός....συγνώμη, αλλά κάνετε λάθος.....αυτή την στιγμή δεν προέχει ούτε η στήριξη στον Σαμαρά, ούτε στην Μπακογιάννη, ούτε στον Παπανδρέου, ούτε σε κανέναν πολιτικό....αυτή την στιγμή είναι επιτακτική μόνο η στήριξη της ΕΛΛΑΔΑΣ!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    Θα σας παρακαλέσω να μην συνεχίσετε να στηρίζετε μικροκομματικές συμπεριφορές και νοοτροπίες (π.χ να στηρίξω τον αρχηγό του κόμματος που υποστηρίζω) που συνολικά έχουν βλάψει υπέρμετρα την Ελλάδα και έχουν πλέον ξεπεραστεί από τους πολίτες.........να σας ενδιαφέρει μόνο το καλό της χώρας και των πολιτών της!!!!!!!!!!!!!!

  60. μια αλεπού στο παζάρι avatar
    μια αλεπού στο παζάρι 09/05/2010 15:55:12

    @ Επώνυμος....μόνο μία ερώτηση θα σου κάνω για το "ανύπαρκτο σκάνδαλο" (όπως ισχυρίζεσαι) της μονής Βατοπεδίου.....

    - τελικά τον κύριο Αγγέλου ποιος τον έβαλε να τηλεφωνήσει στον κύριο Δούκα για την υπόθεση Βατοπεδίου?

    (γεγονός που έχει ήδη καταθέσει ο ίδιος ο κύριος Δούκας
    στην Εξεταστική Επιτροπή της Βουλής για το σκάνδαλο της Μονής Βατοπεδίου)

    • Alex avatar
      Alex @ μια αλεπού στο παζάρι 09/05/2010 16:11:49

      To εχει καταθεσει δεν αποδεικνυει κατι...και γω παω και καταθετω αυριο οτι εσυ καθε μεσημερι ετρωγες με τον Εφραιμ....και? Μετα Χριστον προφητες ολοι...και αν ειχε τσιπα επερεπε να το πει τοτε η εστω μετα που εσκασε το θεμα....τωρα απλα δεν πειθει...

    • ΛΥΔΙΑ ΑΓΓΕΛΟΠΟΥΛΟΥ avatar
      ΛΥΔΙΑ ΑΓΓΕΛΟΠΟΥΛΟΥ @ μια αλεπού στο παζάρι 10/05/2010 16:55:26

      αλεπού του παζαριού αναρωτήθηκες γιατί ο κ. Δούκας μας το ξεφούρνησε τώρα και δεν το είπε όταν έγινε εξεταστική επί ΝΔ???
      Αφού καταφέρατε να έχουμε πρωθυπουργό τον πιο ηλίθιο έλληνα (?) είστε και εσείς το ίδιο.

  61. asxetos avatar
    asxetos 09/05/2010 23:15:01

    Νομίζω οτι βιαζόμαστε να δούμε τον Καραμανλή απολογούμενο. Πολύ περισσότερο
    Βιάζονται όλοι αυτοί οι άθλιοι, του δικού του χώρου για να τον διασύρουν
    ακόμα περισσότερο. Ισως μιλήσει αργότερα αλλά επιφανειακά. Στην πολιτική
    υπάρχουν πράγματα που λέγονται και πράγματα που δεν λέγονται. Ειδικά τα της
    εξωτερικής πολιτικής. Δεν θα τα ακούσουμε ποτέ.
    Δείτε πως το "Ζαβό" (κατά Μαλβίνα Κάραλη) Ανατρέπει τις συμφωνίες με την
    Ρωσία μία, μία. Θυμηθείτε την υποδοχή από τους Ρώσους Πρόεδρο και Πρωθυπουργό στη Μόσχα.
    Θυμηθείτε την ολομέτωπη επίθεση που δέχτηκε το 2008 από το σύνολο των ΜΜΕ
    Ηλεκρονικών και εντύπων (Ρίζος, Τράγκας μέχρι την Ελευθεροπυπία) ο ΚΚ γιά
    ποιό λόγο άραγε??
    Περιμένετε να δείτε τις συφωνίες με τον Ερντογάν στις 14.5.10.
    Το παρόν αλλά και το μέλλον των Ελλήνων ο ΓΑΠ και η ομάδα του το ισοπέδωσαν
    Χωρίς να προβάλουν την παραμικρή αντίσταση πουθενά. Από αύριο που θα ξεκινήσει η επίθεση στην Ισπανία καί την Πορτογαλία. Ισως βγάλουμε κάποια
    συμπεράσματα γιά την σιωπή Καραμανλή.

    Οσο γιά τον κ. Παπαχελά "άξιος ο μισθός του"

  62. NONOS avatar
    NONOS 10/05/2010 01:13:18

    Συγχαρητήρια προφητη για τα γραφομενα σου.
    Θα τον ψαχνουν οι αφρωνες αλλα ο Κωστας δε ξαναπιανεται κοροιδο δεν αξιζει τον κοπο στη χωρα της φαιδρας πορτοκαλέας.
    Δεν ξεχνω δε τη ρηση της Παπαρηγα στη βουλη μετα το veto στο Βουκουρεστι "ευχομαι να μη το μετανιωσετε κ.Πρωθυπουργέ'
    Ελπίζω τουλαχιστον να μη το μετανιωσε
    Οσο δε για τη σιωπη ΚΑΡΑΜΑΝΛΗΣ ειναι αυτός και δε του χρειαζονται και ουτε καταλαβαινει απο υποδειξεις κι ας εχουν οι πολλόι αντιθετη περι αυτού γνωμη
    Θα μιλησει οταν πρεπει και θα πει αυτα που πρεπει.

  63. Επώνυμος avatar
    Επώνυμος 10/05/2010 19:36:36

    Προφήτη, ο Παπαχελάς πρέπει να τρόμαξε με τον μήνυμά σου, ειδικά αν σκεφτούμε ότι συνοδεύτηκε και από σειρά άλλων! Αυτό με τις τσατσάρες, τις προκηρύξεις της Β΄ Πανελλαδικής και την ψαραγορά, πρέπει να τους προκάλεσε σύγκρυο!

    Δέστε λοιπόν πώς τα "γύρισε" χθες ο Alexis και πώς έμμεσα και άμεσα θάβει ΓΑΠ, ενώ έμμεσα εξαίρει ΚΚ. Και Σαμαρά μαζί:

    http://news.kathimerini.gr/4dcgi/_w_articles_columns_1_09/05/2010_400384

    Ενα βήμα από την άβυσσο
    Tου Αλεξη Παπαχελα

    Δεν νομίζω ότι έχω νιώσει ποτέ τόση ανησυχία, αγωνία και θυμό γύρω μου. Είναι σαν ξαφνικά ο κόσμος να ξύπνησε από έναν λήθαργο ευδαιμονίας και αδιαφορίας, αλλά με πολύ απότομο και άγριο τρόπο. Οι πολίτες αυτής της χώρας είχαν κάνει τους λογαριασμούς τους, ήξεραν πόσα έπαιρναν, πόσα χρωστούσαν και πόσα χρειάζονταν για να ζήσουν. Είχαν κάνει επίσης τα προγράμματά τους για το πότε και πόση σύνταξη θα πάρουν, τις αξίες και τα εισοδήματα των ακινήτων τους. Δεν μπορούσαν ποτέ να φανταστούν πως είναι πολίτες ενός κράτους που οδηγείτο με μεγάλη ταχύτητα στη χρεοκοπία. Σοκαρίστηκαν όταν άκουσαν τον Κώστα Καραμανλή να προτείνει αυστηρά μέτρα στην προεκλογική περίοδο, αλλά «αποκοιμήθηκαν» όταν πείστηκαν από τον κ. Παπανδρέου ότι «λεφτά υπάρχουν». Οι περισσότεροι θεωρούσαν ότι η κρίση για την οποία άκουγαν στα κανάλια δεν θα ερχόταν ποτέ στην Ελλάδα και κάποιοι έλεγαν αυτάρεσκα «θα δεις που εμείς θα τη σκαπουλάρουμε λόγω των ιδιομορφιών μας». Ακόμη και προχθές άκουσα έναν πιτσιρικά να εξηγεί στους υπόλοιπους πως «έλα μωρέ, δεν υπάρχει κρίση, είναι σαν τη γρίπη που μας έλεγαν ότι θα μας σκοτώσει όλους. Τα κανάλια τα κατασκευάζουν όλα αυτά για να μας τρομάξουν».

    Εδώ και λίγες μέρες, έγινε σαφές σε όλους ότι τα πάντα αλλάζουν στις ζωές σχεδόν όλων. Και ξαφνικά το έδαφος φεύγει κάτω από τα πόδια μας. Ο θυμός είναι γενικευμένος και στρέφεται κατά πάντων, εναντίον οιουδήποτε θεωρείται ότι συμμετείχε στο «σύστημα εξουσίας» της χώρας τα τελευταία χρόνια.

    Στην κοινωνία διακρίνει κανείς δύο ρεύματα. Το ένα είναι αυθόρμητο, εκρηκτικό και συμπεριλαμβάνει αστούς, ανέργους, πιτσιρικάδες κ. ά., οι οποίοι θέλουν (α) να πληρώσουν κάποιοι εξ αυτών που έκλεψαν ή σπατάλησαν δημόσιο χρήμα και (β) να αλλάξουν πρόσωπα και πράγματα στην πολιτική. Το άλλο είναι ένα διαχρονικό ρεύμα καταστροφικής διαμαρτυρίας που γίνεται τυφλό μίσος και καταλήγει στον φόνο τριών υπαλλήλων μιας τράπεζας. Ενας φίλος μου διηγήθηκε τη σκηνή ενός πιτσιρικά με κουκούλα που μοίραζε πέτρες σε διαδηλωτές και τους έλεγε «καλύτερα 200.000 παρά χίλιες πέτρες». Οι οπαδοί του μίσους και της βίας ελπίζουν πως θα προσελκύσουν νέους οπαδούς στο κίνημά τους και πως μια μέρα θα καταλάβουν ή θα κάψουν τη Βουλή. Θα μπορούσε κάτι τέτοιο να συμβεί άραγε;

    Πιστεύω πως θα εξαρτηθεί από πολλά πράγματα. Πρώτα απ’ όλα, από το αν ο κ. Παπανδρέου θα συνεχίσει να μιλάει σαν στρατηγός σε πόλεμο αλλά να φέρεται σαν επικεφαλής Ιδρύματος Μελετών. Μέχρι σήμερα, έχει κάνει ό, τι χρειαζόταν για να αποφύγει τα χειρότερα με απελπιστική καθυστέρηση, χωρίς να εξηγεί στον κόσμο τη γυμνή αλήθεια και ανεχόμενος ένα χαοτικό και ανοργάνωτο Μαξίμου και ανεπαρκείς υπουργούς σε 3 - 4 καίρια πόστα. Τώρα τα περιθώρια είναι δεδομένα και ελάχιστα. Αν το Μαξίμου, η κυβέρνηση, το κράτος δεν δουλέψουν όπως πρέπει, το επόμενο εξάμηνο θα βρεθεί απέναντι στο δίλημμα «νέα μέτρα ή χρεοκοπία;» Αποψή μου είναι πως τότε νέα μέτρα θα είναι αδύνατον να πάρει.

    Πέραν της επάρκειας της κυβέρνησης Παπανδρέου, όμως, οι πολιτικοί θα πρέπει πολύ γρήγορα να πάρουν μέτρα που θα εξαερώσουν τη λαϊκή οργή. Η μείωση των βουλευτών σε διακόσιους, η κατάργηση του νόμου περί ευθύνης υπουργών στην επόμενη Βουλή, η ταχύτατη διερεύνηση ορισμένων μεγάλων σκανδάλων θα βοηθήσουν καταλυτικά. Ο κ. Σαμαράς ήδη υποστήριξε ορισμένα εξ αυτών. Πολιτικός χρόνος, όμως, δεν υπάρχει και οι πολιτικοί πρέπει να το αντιληφθούν.

    Το βράδυ της περασμένης Τετάρτης είδαμε με τι μοιάζει η άβυσσος στην οποία μπορεί εύκολα να κατρακυλήσει η Ελλάδα. Μπορούμε να ματώσουμε, αλλά να γίνουμε κάποια στιγμή μια κανονική ευρωπαϊκή χώρα που δημιουργεί ή να μετατραπούμε σε μια ευρωπαϊκή εκδοχή της Αργεντινής με άγνωστες και σίγουρα βαριές συνέπειες. Ο θυμός είναι απίστευτος και η ατμόσφαιρα ηλεκτρισμένη. Θα είναι πολύ κρίμα να πάρει φωτιά ο τόπος σε μια μεγάλη αυτοκαταστροφική υπερπαραγωγή, επειδή βρήκε προσάναμμα η βενζίνη που χύνουν όποτε και όπου μπορούν οι δυνάμεις του μίσους και του μηδενισμού.

    -------------------------------

    Συγκρίνετε, φίλοι, τι έγραφε την Παρασκευή και τι έγραφε την Κυριακή! Πώς τα γύρισε μόλις είδε τη λαϊκή οργή να εκφράζεται μέσα από το σχόλιο του Προφήτη. Και πόσο ρόλο μπορεί να παίξει η αντίραση του καθενός από εμάς. Δεν αποκλείεται να είδε το σχόλιο και αναρτημένο εδώ (μια που το antinews χαίρει μεγάλης εκτίμησης στο δημοσιογραφικό κόσμο) και να σοκαρίστηκε από τη δημοσιότητα και τη θετική υποδοχή του.

    Και συνειδητοποιείστε, φίλοι, όσοι νομίζετε ότι οι Αμερικανοί είναι ανίκητοι, ότι για να τα κάνει πάνω του ολόκληρος Παπαχελάς από ένα δυνατό, όσο λίγα, σχόλιο με ψευδώνυμο, πόσο ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ τόσο δυνατοί όσο δείχνουν, όσο μας τους παρουσιάζουν ύπουλα (ψυχολογικές επιχειρήσεις έναντι της ανθρωπότητας γαρ...) οι ταινίες τους με το Σβαρτσενέγκερ, το Σταλόνε και τους υπερκατασκόπους.

    Ανθρωπάκια είναι, όσοι υποτάσσονται στον ξένο παράγοντα! Με το πρώτο "μπου" κάνουν πίσω!

    Και είναι αυτοί που υποτάσσονται στον ξένο παράγοντα που τους έχουν κάνει δυνατούς. Καθώς και η έλλειψη πίστης των υπολοίπων στις δικές μας δυνάμεις.

    Τα καθεστωτικά κοχίμπα εκμετρούν το ζην! Και το παίρνουν σιγά σιγά χαμπάρι!

    Δεν είναι ανίκητοι! Venceremos!

  64. tsatos avatar
    tsatos 21/05/2010 19:58:03

    Ένας πεπειραμένος Πρέσβης, με σεβασμό στο χρήμα, απαντά στο γράμμα του άλλου Πρέσβη που έγραψε με θυμό ότι "Ήταν κάποτε ένα υπουργείο, που, συγκρινόμενο με τα άλλα, πραγματικά ήταν διαφορετικό. Ήταν, για τα ελληνικά δεδομένα , καλά οργανωμένο, με υπαλλήλους με πολλά τυπικά προσόντα, με πτυχία, με γλώσσες, με κουλτούρα, κυρίως όμως με αίσθηση καθήκοντος και με νοοτροπία προσφοράς".

    Ένας Πρέσβης δίνει τις παρακάτω συμβουλές στους διπλωματικούς υπαλλήλους για να κάνουν οικονομία, τώρα που η κυβέρνηση αποφάσισε να φορολογήσει το επίδομα εξωτερικού, το επίδομα εξωτερικής υπηρεσίας με 40%. Ο Πρέσβης που δίνει τις συμβουλές, τις έχει εφαρμόσει και ο ίδιος στην Πρεσβεία του":

    1. Να χωρίσετε την πρεσβευτική κατοικία σε δύο μέρη. Το ισόγειο με την κουζίνα το δίνετe αντί για αμοιβή στο ντόπιο υπηρετικό προσωπικό της Πρεσβείας, αντί για μισθούς. Εσείς κλείνετε με κάγγελα τον πρώτο όροφο στον οποίο απομονώνεστε και ζείτε προφυλαγμένος. Το τι αποδείξεις θα σας υπογράφουν οι υπηρέτες σας, εναπόκειται στην εντιμότητά σας.

    2. Μια φορά κάθε μήνα αγοράζετε 2 κιλά κρέας από την αγορά και τα δίνετε στο υπηρετικό προσωπικό. Με αυτό θα ετοιμαστούν φαγητά για όλο το μήνα και για τους υπηρέτες και στον κύριο Πρέσβη. Έτσι γλυτώνετε από περιττά έξοδα για τρόφιμα.

    3. Η συμφωνία με το υπηρετικό προσωπικό θα περιλαμβάνει την υποχρέωσή τους να σας φέρνουν 4 φορές τη μέρα από ένα ποτήρι νερό στο οποίο θα έχει διαλυθεί με μπλέντερ μια κουταλιά λαχανικών από την κατσαρόλα τους. Αυτό μπορείτε να προσφέρετε και στους συνεργάτες σας όταν τους φέρνετε στην Πρεσβευτική κατοικία για συνεργασία πέραν του ωραρίου εργασίας.

    4. Για να κατασταλούν οι άγριες διαθέσεις των υπηρετών, αφήστε τους πλήρη ελευθερία για το τι θα κάνουν στο χώρο τους. Από τα δύο ψυγεία της κουζίνας, ένα θα έχουν αυτοί για τα φαγητά τους και ένα θα είναι αποκλειστικά δικό σας για το νερό σας και το ψωμί σας. Αυτό θα το εκτιμήσει ο Υπουργός Οικονομικών κ. Παπακωνσταντίνου.

    5. Δώστε το καλό παράδειγμα και στη δουλειά σας να κάνετε ένα απλό οικονομικό και απόλυτα υγιεινό κολατσιό με δύο φέτες του τόστ με αέρα ανάμεσά τους ψημένο ελαφρά στην τοστιέρα, για να παίρνει τις μυρωδιές των τοστ των άλλων. Αυτό θα το εκτιμήσει το αρμόδιο συμβούλιο του Υπουργείου Εξωτερικών σαν έμπρακτη συμβολή στην υλοποίηση των μέτρων που αποφάσισε η Κυβέρνηση για την περικοπή των επιδομάτων των διπλωματικών υπαλλήλων και τη φορολόγηση του επιδόματος εξωτερικού ή επιδόματος αλλοδαπής.

    6. Αφήστε ανοιχτό το παράθυρο της κουζίνας της Πρεσβείας που επικοινωνεί με την κουζίνα της συζύγου του οδηγού σας. Εάν επιτρέψετε τις γαστρονομικές ανταλλαγές μεταξύ της γυναίκας του οδηγού σας και του προσωπικού της Πρεσβείας, όλο και θα περισσεύει για σας ένα πιάτο φαϊ ώστε να μην τους το καρφώσετε, όπως τους απειλείτε.

    7. Γράψτε στη ΣΤ1 Διεύθυνση Οικονομικών Υπηρεσιών του Υπουργείου Εξωτερικών, να μην σας στέλνει στο εξωτερικό, το μισθό σας και το επίδομα εξωτερικού σας, σαν ένδειξη συμπαράστασης στα μέτρα που πήρε η κυβέρνηση με το Διεθνές Νομισματικό Ταμείο, την Ευρωπαϊκή Επιτροπή και την Ευρωπαϊκή Κεντρική Τράπεζα. Θα κατανοήσουν την ενέργειά τους, όταν τους εξηγήσετε ότι μπορείτε να ζείτε μόνο με τα έξοδα καθαρισμού της Πρεσβείας. Σας βεβαιώνω ότι είναι μια δοκιμασμένη και αποτελεσματική τεχνική.

    8. Μην καθαρίζετε το καγγελόφρακτο παράθυρο του υπνοδωματίου σας. Μπορεί να φυτρώσει ένα τεράστιο μανιτάρι,που θα είναι αξιοθέατο και μπορείτε να το χαρίσετε σε ένα αντιπαθητικό υπάλληλό σας να το φάει, αν δεν κάνει οικονομίες σαν και σας.

    9. Το Πάσχα, αν ένας Έλληνας ζαχαροπλάστης της περιοχής σας, σας κάνει δώρο ένα σοκολατένιο αβγό με το μπιλιετάκι του, μη χάσετε την ευκαιρία που θα σας παρουσιαστεί. Πετάξτε το μπιλιετάκι του ζαχαροπλάστη, βάλτε το δικό σας μπιλιετάκι, και στείλτε το σαν δώρο σε κάποιο φίλο σας Πρέσβη άλλης χώρας. Είναι δοκιμασμένη τεχνική.

    10. Όταν στέλνετε ανακοινώσεις τύπου στις διάφωρες εφημερίδες, μην τις στέλνετε με διαβιβαστικά έγγραφα (λ.χ. Πρεσβεία της Ελλάδας... προς την εφημερίδα La Nation... Σας διαβιβάζουμε συνημμένα ... κλπ). Φυσικό είναι αυτός που θα πάρει την ανακοίνωση α. να καταλάβει ότι είναι "ανακοίνωση" και β. αν αναρωτηθεί από ποιόν την πήρε, θα έχετε κάποιο τηλέφωνο σημειωμένο πάνω στην ανακοίνωση ώστε να σας τηλεφωνήσει και να μάθει ποιος είστε. Έτσι κάνετε εξοικονόμηση χαρτιού και μελανιού του εκτυπωτή και του φαξ. Το Υπουργείο Εξωτερικών, η Ένωση Διπλωματικών Υπαλλήλων, και το Ανώτατο Υπηρεσιακό Συμβούλιο θα εκτιμήσουν τη στάση σας.

    11. Όταν το Υπουργείο Εξωτερικών σας στέλνει από την Αθήνα τα έξοδα φιλοξενειών για να δεξιωθείτε τους Πρέσβεις άλλων χωρών, φροντίστε να τους εισπράξετε τουλάχιστον ένα εξάμηνο πριν από την πραγματοποίηση των γευμάτων. Πηγαίνετε σε ένα γραφείο που οργανώνει γεύματα και προτείνετέ του να τον πληρώσετε προκαταβολικά σε εγχώριο νόμισμα με ισοτιμία μαύρης ώστε να πετύχετε τουλάχιστον 40% έκπτωση. Όταν μετά από την πάροδο του εξαμήνου που θα κάνετε το γεύμα και θα έχει υποτιμηθεί το νόμισμα, αντιμετωπίστε τον εξαγριωμένο διοργανωτή που θα θέλει αύξηση με τα εξής πετυχημένα και δοκιμασμένα επιχειρήματα που είναι βεβαιωμένο ότι κάποιο θα γίνει τελικά δεκτό και δεν θα του δώσετε αύξηση:
    α. Να βγούν τα λουλούδια από το τραπέζι.
    β. Το κρέας στο πιάτο να μη συνοδεύεται από πατάτες, αλλά από πυκνόρευστη σάλτσα βωδινού.
    γ. Να μειωθούν οι συνδαιτιμόνες κατά έναν, έστω και αν μένουν 13 προσκεκλημένοι και είναι γρουσούζικος αριθμός, στην ανάγκη να ακυρωθεί η παρουσία του νεαρού διπλωματικού υπαλλήλου. Να μετάσχετε μόνο εσείς από την Ελλάδα, και ο συνεργάτης σας να κρατάει σημειώσεις του γεύματος κρυμμένος πίσω από την κουρτίνα

    12. Ζητείστε όταν υπηρετείτε στο εξωτερικό, σε μακρινή πρεσβεία της Ελλάδας, να σας διορίσουν μέλος του Ανώτατου Υπηρεσιακού Συμβουλίου του Υπουργείου Εξωτερικών. Όταν είστε τακτικό μέλος φροντίζουν και σας πληρώνουν τα εισητήρια για να έρχεστε στις συνεδριάσεις του Συμβουλίου (Επεξήγηση: Το Ανώτατο Υπηρεσιακό Συμβούλιο, αποτελεί την κορύφωση αναγνώρισης της αξίας των διπλωματών, αφού σ' αυτό δεν αναγνωρίζεται στους δυσμενώς κρινόμενους σε προαγωγές υπαλλήλους το δικαίωμα της ακροάσεως που αναγνωρίζει το Σύνταγμα, είναι αυτό στο οποίο αγνοούνται συστηματικά οι ακυρωτικές αποφάσεις του Συμβουλίου της Επικρατείας, που μπορεί κάποιος λόγω "ανεπάρκειας" να πεταχτεί στο δρόμο μέσα σε μια νύχτα χωρίς να μπορεί να μιλήσει και να υπερασπίσει τον εαυτό του). Μην έρχεστε ποτέ φαγωμένοι στις συνεδριάσεις του Ανώτατου Υπηρεσιακού Συμβουλίου του Υπουργείου Εξωτερικών. Σερβίρονται υπέροχα σαντουϊτσάκια, λουκανικάκια και άλλοι μεζέδες, που μπορούν να αντικαταστήσουν τα γεύματα ενός 24ώρου.

    13. Ζητείστε επίμονα να σας κάνουν απόσπαση στη Γενική Συνέλευση των Ηνωμένων Εθνών (τουλάχιστο 2 μήνες) στην Νέα Υόρκη, από όποια χώρα και αν βρίσκεστε. Θα πληρώνεστε με δύο αποζημιώσεις εξωτερικού ταυτόχρονα. Για περισσότερες πληροφορίες ρωτήστε τον Μητσιάλη που το έχει κάνει.

    14. Μην εορτάσετε την εθνική επέτειο της 25ης Μαρτίου, με περιττές γιορτές στην Πρεσβευτική Κατοικία. Αντί της γιορτής, φορέστε τα επίσημά σας, φορέστε τα γάντια σας και τα παράσημά σας και πηγαίνετε στο κεντρικότατο σημείο της της πόλης, περνώντας μέσα από τη Marche aux puces (γιουσουρούμ), να καταθέσετε ένα στεφάνι στον εθνικό ήρωα της χώρας στην οποία είστε διαπιστευμένος. Δεν χρειάζετε να κάνετε περιττά έξοδα αγοράς στεφανιού αφού θα έχετε μαζέψει το περσινό, αυτό που καταθέσατε πέρυσι. Μόνο φροντίστε μην εμφανιστεί κανένας προβοκάτορας Πρόεδρος ομογενειακού σωματείου και καταθέσει και εκείνος ένα φρέσκο πράσινο στεφάνι και κάνει κοντράστ με το δικό σας άσπρο ξερό περσινό στεφάνι.

ΑΠΟΣΤΟΛΗ ΣΧΟΛΙΟΥ

Τα δεδομένα σας είναι ασφαλή! H διεύθυνση email δε θα δημοσιευθεί. Τα στοιχεία θα χρησιμοποιηθούν αποκλειστικά για τη δυνατότητα σχολιασμού στο antinews.gr .

Tα πεδία με αστερίσκο (*) είναι υποχρεωτικά.