#_CRON_JOB_#
#_CRON_JOB_#
22/05/2013 14:23
ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΣΧΟΛΙΟΥ

Απάντηση Χ. Γιάνναρη σε δημοσίευμα στα "ΝΕΑ"


Σχετικά με την πρωτόδικη απόφαση δικαστηρίου που αναφέρεται στο δημοσίευμα της στήλης σας, σας γνωρίζω τα ακόλουθα:


Κατά τη διάρκεια της θητείας μου την περίοδο  2004-2007 στη θέση του Διοικητή  ΔΥΠΕ Πελοποννήσου υπεβλήθη μήνυση από εργαζόμενο ιατρό, η οποία εξετάστηκε πρόσφατα πρωτοδίκως:


Η πρωτόδικη απόφαση και για την οποία δεν έχει γίνει –ακόμα- γνωστό το σκεπτικό της, προήλθε μετά από τεκμηριωμένη αθωωτική πρόταση του Εισαγγελέα της Έδρας και χρονικά πολύ αργότερα από απαλλακτική διάταξη του Εισαγγελέα Εφετών Ναυπλίου.


Το θέμα αφορούσε δύο τρίμηνες, σύμφωνα με το νόμο μετακινήσεις (μία για κάθε έτος) Ιατρού Ουρολόγου από το Νοσοκομείο Καλαμάτας στο Κέντρο Υγείας Μεσσήνης τα έτη 2006 και 2007.


Η μετακίνηση έγινε νόμιμα και έγκαιρα και ήταν επιβεβλημένη για την προστασία του δημοσίου συμφέροντος και τη διασφάλιση του υπέρτατου δημόσιου αγαθού της υγείας. Σας διαβεβαιώνω  ότι και σήμερα αν  βρισκόμουν στην ίδια θέση και υπήρχε αντίστοιχη ανάγκη για τη διασφάλιση του δημοσίου συμφέροντος  συνανθρώπων μας, πάλι το ίδιο θα έκανα!


Τέλος σε ό,τι αφορά την αναφορά σας περί δήθεν καθυστέρησης λήψης των μεταπτυχιακών τίτλων σπουδών μου, σας επισυνάπτω όλους τους προ δεκαετίας μεταπτυχιακούς τίτλους σπουδών μου.


Χρήστος Γιάνναρης


Οικονομολόγος E.M.Sc in TQM (2000)


 



ΣΧΟΛΙΑ

  1. PA avatar
    PA 22/05/2013 14:34:08

    Χωρίς να σχολιάσω την ουσία της δικαστικής απόφασης (κάτι το οποίο, άλλωστε απαγορεύεται), θα ήθελα να σημειώσω ότι υφίσταται τουλάχιστον τραγική αντίφαση ανάμεσα στο διορισμό σε υψηλόβαθμη δημόσια θέση ενός προσώπου καταδικασμένου (πρωτόδικα έστω) και στις προβλέψεις του νέου πειθαρχικού κώδικα του κου Μανιτάκη, σύμφωνα με τις οποίες μπορεί να τίθεται σε αργία όποιος δημόσιος υπάλληλος έχει εκκρεμείς εις βάρος του καταγγελίες, ακόμα και πριν από την έκδοση οποιασδήποτε καταδικαστικής απόφασης (διοικητικής ή δικαστικής)!!

    • ΣΟΝ ΠΕΝ avatar
      ΣΟΝ ΠΕΝ @ PA 22/05/2013 15:35:46

      PA
      Κάνεις λάθος.
      Υπάρχει διαβάθμιση ανάλογα την περίπτωση.
      Σε αργία μπαίνει όποιος έχει Φυλακισθεί.
      Έχει λάβει ένταλμα προσωπικής κράτησης.
      Έχει παραπεμφθεί αμετάκλητα για κακουργήματα ή πλημμελήματα της κλοπής, υπεξαίρεσης(κοινής ή στην υπηρεσία) απάτης, εκβίασης, πλαστογραφίας, δωροδοκίας, καταπίεσης, απιστίας περί την υπηρεσία, καθώς και για οποιοδήποτε έγκλημα κατά της γενετήσιας ελευθερίας ή για έγκλημα οικονομικής εκμετάλευσης της γενετήσιας ζωής.

      Αντιγραφή από την ΔΙΔΑΔ-ΔΙΠΙΔΔ/οικ. 26188 εγκύκλιο του Υπουργείου Διοικ. Μεταρρύθμισης και Ηλεκτρ. Διακυβέρνησης.

      • PA avatar
        PA @ ΣΟΝ ΠΕΝ 22/05/2013 15:59:08

        Άλλο έχει παραπεμφεί και άλλο έχει καταδικαστεί. Προσωπικά δεν διαφωνώ να τίθεται κάποιος σε αργία εφόσον κατηγορείται για σοβαρές υποθέσεις. Υπό μια βασική προϋπόθεση όμως: Να υπάρχει σύντομη διεκπεραίωση των υποθέσεων αυτών και η έκδοση των σχετικών αποφάσεων να γίνεται εντός ορισμένων προθεσμιών. Διότι διαφορετικά υπάρχει σοβαρή πιθανότητα τιμωρίας με εξοντωτικό τρόπο και ανθρώπων που ενδεχομένως είναι αθώοι, προτού ακόμα δικαστούν. Με άλλα λόγια καταργείται το τεκμήριο της αθωότητας.

        Όμως η ουσία του σχολίου μου είναι αλλού: Δεν μπορούμε να εξαντλούμε την αυστηρότητά μας στην περίπτωση των δημοσίων υπαλλήλων και από την άλλη να είμαστε ελαστικοί όσον αφορά την τοποθέτηση σε δημόσια αξιώματα.

    • εππ avatar
      εππ @ PA 22/05/2013 23:45:58

      Η πρωτόδικη απόφαση και για την οποία δεν έχει γίνει –ακόμα- γνωστό το σκεπτικό της, προήλθε μετά από τεκμηριωμένη αθωωτική πρόταση του Εισαγγελέα της Έδρας και χρονικά πολύ αργότερα από απαλλακτική διάταξη του Εισαγγελέα Εφετών Ναυπλίου.
      ΣΥΓΓΝΩΜΗΝ,Ο ΑΝΘΡΩΠΟΣ ΛΕΕΙ ΟΤΙ ΑΘΩΩΘΗΚΕ ΠΡΩΤΟΔΙΚΑ.
      ΤΟ ΕΓΚΛΗΜΑ ΤΟΥ, ΗΤΑΝ ΟΤΙ ΤΟΠΟΘΕΤΗΣΕ ΕΝΑΝ ΟΥΡΟΛΟΓΟ ΓΙΑ 3 ΜΗΝΕΣ ΣΕ ΚΕΝΤΡΟ ΥΓΕΙΑΣ...
      Καλά εἲμαστε μέ τά καλά μας;;;
      Οἱ διορισμένοι παρσινο- ροζ γιατροί τοῦ ΕΣΥ, δέ γουστάρουν μετακινήσεις, οὒτε για 3 μῆνες καί κάνουν μηνύσεις σέ ὃποιον γουστάρουν...
      Ἒτσι ὁρίζεται ὁ ἀριστεροφασισμός....

    • Tim avatar
      Tim @ PA 23/05/2013 09:54:09

      Δυστυχώς όπως φαίνεται το "τεκμήριον της αθωότητος" έχει πάει περίπατο για τους κυβερνώντες τύπου Μανιτάκη, αλλά και για το λαό όπως δείχνει η σεμνή τοποθέτησή σου αγαπητέ άγνωστε.
      Ο φασισμός (όχι της Χ.Α., αλλά της πολιτικής και των αντιδημοκρατικών πολιτικών όντων της μεταπολίτευσης και δώθε) σε πλήρη ανάπτυξη!

  2. princess avatar
    princess 22/05/2013 14:45:36

    Aποστομωτική και επι της ουσίας η απάντηση στο κακόβουλο δημοσίευμα Παπαχρήστου που έχει βαλθεί να μας πείσει ότι η πασοκοκρατούμενη δημόσια δίοικηση έγινε ξαφνικά "σαμαρική" και μάλιστα με αντιδεοντολογικές πρακτικές. Ειδικά για τον συγκεκριμένο λειτουργό το σχόλιο ήταν εξόχως ατυχές. Μακάρι όλοι οι διορισμένοι της τρικομματικής να είχαν το ήθος του...

  3. ΞΕΝΟΦΩΝΤΑΣ avatar
    ΞΕΝΟΦΩΝΤΑΣ 22/05/2013 15:25:44

    ''Σας διαβεβαιώνω ότι και σήμερα αν βρισκόμουν στην ίδια θέση και υπήρχε αντίστοιχη ανάγκη για τη διασφάλιση του δημοσίου συμφέροντος συνανθρώπων μας, πάλι το ίδιο θα έκανα!''
    Αυτό δείχνει ότι έχει πλήρη συνείδηση ότι ορθώς έπραξε καί ότι έτσι εξυπηρετούσε τό Κοινό Καλό.
    Οι αποσπάσεις στό Ε.Σ.Υ. σέ ολόκληρη γεννεά κακομαθημένων Ιατρών, ειδικά τών προσληφθέντων πρό Α.Σ.Ε.Π., ήταν πάντοτε ένα πρόβλημα γιά όσους γενναίους διέθετε τό Σύστημα σέ Διοικητικό επίπεδο.
    Αντί νά ακούση ''ευχαριστώ'', εισέπραξε καί μήνυση !
    Αλήθεια, πόσα (ελάχιστα) χιλιόμετρα χρειαζόταν αυτός ο Ιατρός γιά νά πηγαίνη αντί στό Νοσοκομείο Καλαμάτας, στό διπλανό Κέντρο Υγείας Μεσσήνης ?
    Η γάγγραινα αυτή πρέπει νά λήξη μέ όσες νομοθετικές πρωτοβουλίες χρειάζονται !
    Θυμάμαι από τήν θητεία μου στό Νοσοκ. Θηβών πόσο αντιδρούσαν οι περισσότεροι τών Ιατρών σέ οποιαδήποτε, έστω καί γιά λίγο καιρό, απόσπαση... Απόσπαση κάπου πολύ κοντά...
    Αλλά όσο υπάρχουν τολμηροί, πού επέλεξαν νά είναι χρήσιμοι αντί ευχάριστοι, δέν πτοούμαστε !
    Μήπως έχασε τίποτε αποσπώμενος εκεί ? Σάν τί ?

  4. Αδέξιος Δεξιός avatar
    Αδέξιος Δεξιός 22/05/2013 15:35:36

    Αυτός ο Παπαχρήστος των ΝΕΩΝ δεν είναι που ...προσέφερε τις υπηρεσίες του σε καμμιά δεκαριά γραφεία τύπου, επι Σημίτη, και ένα βιβλίο του, εντελώς ...αξιοκρατικά, το έκανε σήριαλ η ΕΡΤ;

    • Γεώργιος Τ. avatar
      Γεώργιος Τ. @ Αδέξιος Δεξιός 22/05/2013 16:52:38

      Καλά θυμάσαι εσύ, ο αναγνώστης των εφημερίδων-φυλλάδων όμως;

  5. ΒΔ avatar
    ΒΔ 22/05/2013 19:20:32

    Ο Ουρολόγος στή θέση του στο Νοσοκομείο Καλαμάτας : 30-40 ουρολογικές επεμβάσεις τό χρόνο
    Ο Ουρολόγος σε απόσπαση : οι βοηθοί του περισσότερες από 200 επεμβάσεις τό εξάμηνο.
    Αυτό στήν Ελλάδα τιμωρείται δικαστικά καί οι "Παπαχρήστοι" επιχαίρουν

  6. Μεγάλες στιγμές avatar
    Μεγάλες στιγμές 23/05/2013 01:00:29

    Για μένα η ουσία είναι οτι όλοι οι Δημ.Υπαλληλοι εχουν αντιρρήσεις να είναι προϋστάμενος κάποιος εκτός του συναφιού τους.Οταν μεχρι τωρα δάσκαλος επόπτευε δασκάλους,γιατρός επόπτευε γιατρούς τα αποτελέσματα δυσλειτουργίας του Δημοσίου είναι γνωστά.
    Μάνατζερ παντού με οικονομικές και διοικητικές σπουδές και ίσως αλλάξει η νοοτροπία του Δημοσίου

  7. panos kamp avatar
    panos kamp 23/05/2013 23:20:46

    ΟΙ ΚΟΝΔΥΛΟΦΟΡΟΙ ΤΟ ΑΣΠΡΟ ΤΟ ΚΑΝΟΥΝ ΜΑΥΡΟ
    ΕΙΔΙΚΑ ΓΙΑ ΤΟ Χ.ΓΙΑΝΝΑΡΗ ΜΑΚΑΡΙ ΟΛΟΙ ΝΑ ΧΟΥΜΕ ΤΗΝ ΤΟΛΜΗ
    ΚΑΙ ΤΟ ΗΘΟΣ ΤΟΥ.

  8. N.K avatar
    N.K 24/05/2013 00:07:38

    ετυχε να ειμαι συμφοιτητης με τον κ. Γιανναρη ( αριθμος πτυχιου 14). Ενα εχω να πω για το ηθος του και την ακεραιότητα του. Σε μεγιστο Βαθμό και τα 2. Τιποτα παραπανω τιποτα λιγοτερο..... τι να περιμενει κανεις ομως απο την πρασινη παραγκα του 5 % που δυστυχως κυβερνα την χωρα.....

ΑΠΟΣΤΟΛΗ ΣΧΟΛΙΟΥ

Τα δεδομένα σας είναι ασφαλή! H διεύθυνση email δε θα δημοσιευθεί. Τα στοιχεία θα χρησιμοποιηθούν αποκλειστικά για τη δυνατότητα σχολιασμού στο antinews.gr .

Tα πεδία με αστερίσκο (*) είναι υποχρεωτικά.