#_CRON_JOB_#
#_CRON_JOB_#
08/05/2012 19:03
ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΣΧΟΛΙΟΥ

Απάντηση Σαμαρά με Κεντροδεξιό Μέτωπο και ψήφο ανοχής υπό προϋποθέσεις



Με την συγκρότηση "Ευρωπαϊκού Κεντροδεξιού Μετώπου" απαντά ο Αντώνης Σαμαράς στην προσπάθεια του Τσίπρα και άλλων για την συγκρότηση αριστερού αντί-ευρωπαϊκού μετώπου που θα υπονομεύσει την ένταξη της χώρας στο ευρώ και θα οδηγήσει στην διάλυση της. Ταυτόχρονα  ο πρόεδρος της ΝΔ δεν κλείνει την πόρτα σε πιθανή στήριξη κυβέρνησης υπό τον κ. Τσίπρα στην οποία η ΝΔ θα δώσει ψήφο ανοχής εφ’ όσον θα διασφαλίζει την παραμονή της χώρας στο ευρώ και τα εθνικά συμφέροντά της.

Με σημερινή δήλωσή του ο κ. Σαμαράς επισημαίνει επίσης τις ευθύνες των Ευρωπαίων για την κατάσταση που έχει οδηγηθεί η χώρα εξαιτίας των μνημονίων και επαναλαμβάνει την θέση του για επαναδιαπραγμάτευση του

Ολόκληρη η δήλωση του πρόεδρου της Νέας Δημοκρατίας έχει ως εξής:

«Η Νέα Δημοκρατία είχε προειδοποιήσει για το ενδεχόμενο ακυβερνησίας και κάνουμε ό,τι είναι δυνατό για να προκύψει κυβέρνηση.

Είχαμε προειδοποιήσει, ακόμα, ότι υπάρχει κίνδυνος από επικίνδυνους πειραματισμούς, σε μια φάση που η χώρα έχει φτάσει στα όριά της.

Γιατί η χώρα δεν αντέχει παιγνίδια με τη φωτιά…

Είμαστε έτοιμοι, με κάθε καλή πρόθεση, να δώσουμε την ανοχή μας σε κυβέρνηση μειοψηφίας - στην οποία εμείς δεν θα μετέχουμε - εφ’ όσον, βεβαίως, διασφαλίζει την παραμονή της χώρας στο ευρώ και τα εθνικά συμφέροντά της.

Όμως, ο κ. Τσίπρας με τις σημερινές του δηλώσεις κάνει το πάν για να μη σχηματιστεί κυβέρνηση!

Εμείς σεβόμαστε τη νωπή ετυμηγορία του ελληνικού λαού. Και δεν θέλουμε η χώρα να πάει ξανά σε νέες εκλογές.

Ακούγοντας, όμως,  τις δηλώσεις του κ. Τσίπρα, αντιληφθήκαμε ότι δεν έχει καμία διάθεση να εγγυηθεί την ευρωπαϊκή ταυτότητα και προοπτική της Ελλάδας! Απλά ερμηνεύει ο ίδιος, με απίστευτη αλαζονεία, το εκλογικό αποτέλεσμα ως «εντολή» να σύρει τη χώρα στο χάος.

Διότι αυτά που αναφέρει περί «λογιστικής έρευνας του χρέους» κι άλλες ακρότητες, οδηγούν κατευθείαν σε χρεοκοπία και έξοδο από το ευρώ.

Του θυμίζω ότι αποκρατικοποιήσεις γίνονται παντού στον κόσμο, ακόμα και στην Κίνα. Ενώ επανακρατικοποιήσεις, όπως προτείνει ο ίδιος και το πρόγραμμά του, δεν γίνονται πουθενά! Και δεν υπάρχουν και χρήματα να τις κάνει!

Του θυμίζω, τέλος, ότι η Ελλάδα είναι στο ευρώ. Και για να γίνουν όσα προτείνει ο ίδιος, θα πρέπει να βγει από το ευρώ! Κι αν έβγαινε από το ευρώ, τότε δεν θα μπορούσε να κάνει απολύτως τίποτε, διότι η καταστροφή της κοινωνίας και της οικονομίας θα ήταν σίγουρη και χωρίς προηγούμενο.

Τελικά, ο κ. Τσίπρας αυτό θέλει; Έξοδο από το ευρώ; Γιατί δεν το λέει ευθέως, όπως κάνει το ΚΚΕ;

Κι όσοι εξακολουθούν να στηρίζουν τα σχέδιά του, γιατί δεν του το λένε; Μήπως γιατί κι οι ίδιοι επιθυμούν την έξοδο της χώρας από το ευρώ;

Το θέμα είναι, λοιπόν, να μην πληρώσει ο ελληνικός λαός το λαϊκισμό κάποιων που εμφανίζονται ως «οπαδοί της ευρωπαϊκής πορείας» της Ελλάδας, όταν την ίδια στιγμή κάνουν ό,τι μπορούν για να την υπονομεύσουν.

Το μήνυμα των εκλογών το πήραν και οι Ευρωπαίοι εταίροι μας, που έχουν κι αυτοί τις ευθύνες τους. Ζητήσαμε επαναδιαπραγμάτευση της οικονομικής πολιτικής, ώστε να πάρει ανάσα η Οικονομία και να ανακουφιστεί η Κοινωνία. Αυτό είναι απολύτως ρεαλιστικό και μπορεί να γίνει.

Η Ελλάδα χρειάζεται κυβέρνηση που αυτά θα κάνει, σε αυτά θα δώσει προτεραιότητα, θα διασφαλίσει την ευρωπαϊκή πορεία της χώρας και θα δώσει πολιτική σταθερότητα και κοινωνική ανακούφιση.

Όσοι επικαλούνται το αποτέλεσμα των εκλογών για να διαλύσουν τη χώρα, να ξέρουν ότι ο λαός σε κανένα δεν έδωσε τέτοια εντολή!

Δεν μου ζητάει ο κ. Τσίπρας να πάρω πίσω την υπογραφή μου στην επιστολή που έστειλα στην Ευρώπη, με την οποία ευθέως ζητούσα τροποποιήσεις στην Πολιτική του Μνημονίου. Μου ζητάει να βάλω την υπογραφή μου στη διάλυση της Ελλάδας! Κι αυτό δεν πρόκειται να το κάνω…

Ελπίζω μέχρι αύριο που θα συναντηθούμε, ο κ. Τσίπρας να έχει συνέλθει.

Αλλιώς, ο καθένας καταλαβαίνει ότι δεν έχει στο νου του ούτε τον Έλληνα πολίτη, ούτε το μέλλον του τόπου…

Θέλει απλά να συγκροτήσει αριστερό αντί-ευρωπαϊκό μέτωπο.

Να ξέρει, όμως, ότι απέναντί του, τότε, θα βρει το Ευρωπαϊκό Κεντροδεξιό Μέτωπο. Και δεν θα περάσουν τα σχέδιά του…

-- Πριν δύο χρόνια προειδοποιήσαμε τους οπαδούς του Μνημονίου ότι με την πολιτική τους διέλυαν τη χώρα.

--Τώρα δεν θα αφήσουμε τους οπαδούς του λαϊκισμού να αποτελειώσουν τη διάλυσή της».

ΣΧΟΛΙΑ

  1. Κώστας Θ. avatar
    Κώστας Θ. 08/05/2012 19:06:40

    Mπράβο !!!!
    Τι γίνεται ρε παιδιά, μας διαβάζει?

    • TopGunZ avatar
      TopGunZ @ Κώστας Θ. 08/05/2012 19:10:46

      Ναι.

      • ΜΑΝΩΛΗΣ Μ. avatar
        ΜΑΝΩΛΗΣ Μ. @ TopGunZ 08/05/2012 19:21:18

        Σίγουρα Ναι. |Μπράβο πρόεδρε.

        Η ευρεία παράταξη της κεντροδεξιάς που καλείται να συσπειρωθεί υπό την ηγεσία του Α. Σαμαρά έχει πλέον ονοματεπώνυμο:

        Ευρωπαϊκό Κεντροδεξιό Μέτωπο!

        • man8os avatar
          man8os @ ΜΑΝΩΛΗΣ Μ. 08/05/2012 19:32:16

          Εξαιρετικο, εαν ειναι δυνατο βγαλτε το κεντροδεξιο, πειτε το πανελληνιο η κατι αλλο, μην αποκλειουμε την πατριωτικη αριστερα και την φιλοευρωπαικη αριστερα απο τον κοινο αγωνα για τη σωτηρια της πατριδας. Χρειαζομαστε ενα παλαικο καλεσμα.

  2. tak avatar
    tak 08/05/2012 19:06:43

    Επιτέλους Αντώνη! Τα είπες μια χαρά και ελπίζουμε στη σθεναρή σου στάση... Κι όποιοι θέλουν, ας μείνουν με τον Τσίπρα και τον Καμένο...

    • tak avatar
      tak @ tak 08/05/2012 19:16:05

      Δυστυχώς στην Ελλάδα δεν έχουμε σήμερα ούτε οράματα ούτε φιλοδοξίες.
      Έχουμε καταργήσει απαξιώνοντας συνολικά παγκόσμιες αρχές και αξίες.
      Διακατεχόμενοι δε από περίεργες ιδέες αναχρονιστικής αναρχίας, ξεπερασμένης αυτονομικής λογικής και ιδιότυπου κομμουνιστικού παρεμβατισμού, έχουμε ισοπεδώσει στην πράξη τη δημοκρατία ως έννοια και το δημοκρατικό πολίτευμα ως μέσο διακυβέρνησης της χώρας, δεδομένου πως οι ετερόκλητες μειοψηφίες, με τα αναχρονιστικά και ξεπερασμένα συνθήματα και τις απαράδεκτες λογικές έχουν καταφέρει με τη μαχητικότητά τους να επιβληθούν στις άτολμες πλειοψηφίες.
      Η κατάλυση του δημοκρατικού πολιτεύματος έχει συντελεσθεί στην πράξη και για έναν ακόμα σπουδαίο λόγο.
      Που είναι η αδυναμία του κρατικού φορέα να επιβληθεί αλλά και να επιβάλει το νόμο, που είναι ο θεμελιώδης προστάτης μιας ευνομούμενης πολιτείας.
      Πέρα από όλα αυτά η «τελειωτική» χαλάρωση της ελληνικής κοινωνίας και η αποστροφή της προς κάθε προσπάθεια και κάθε κόπο για την πρόοδο της ίδιας, έχει δημιουργήσει μια άνευ προηγουμένου εξάρτησή της από τον κρατικό φορέα, για να δημιουργηθεί ως εκ τούτου ένας απίθανος φαύλος κύκλος στην οικονομική ζωή της χώρας, που με τα σημερινά δεδομένα είναι περίπου απίθανο να κλείσει κάποια στιγμή.
      Πόσο δε μάλλον όταν ο κ. Τσίπρας μιλάει περί «λογιστικής έρευνας του χρέους»... Τότε ... χαιρέτα μας τον πλάτανο!

      • Γιάννης Φαίλτωρ avatar
        Γιάννης Φαίλτωρ @ tak 08/05/2012 19:27:01

        Ζωγραφίζουμε βλέπω σήμερα.

  3. dikefalosaitos avatar
    dikefalosaitos 08/05/2012 19:13:01

    Ο Αλέξης επειδή δεν ήθελε να παίξει, έδωσε ασίστ στον Σαμαρά.
    Δυο οι πόλοι. Ευρωπαϊκός και Αντι-Ευρωπαικός. Με σαφής αρχηγούς.

  4. Nikos avatar
    Nikos 08/05/2012 19:13:35

    Άψογος, ξεκάθαρος, και ενωτικός. Χαίρομαι που τον ψήφισα

  5. PanosUk avatar
    PanosUk 08/05/2012 19:14:30

    Μπράβο, μετά από αρκετά λάθη, η απάντηση αυτή ήταν ΗΓΕΤΙΚΗ.

    Μάλλον σταμάτησε να ακούει τους πρώην αριστερούς σωματοφύλακες και μίλησε ο ίδιος με πατριωτική μαγκιά.

    Συνέχισε έτσι Αντώνη και σταμάτα να επηρεάζεσαι...

  6. Γιάννης Φαίλτωρ avatar
    Γιάννης Φαίλτωρ 08/05/2012 19:16:06

    Λέτε να είναι το όνομα το νέου κόμματος;

    • tak avatar
      tak @ Γιάννης Φαίλτωρ 08/05/2012 19:20:01

      EKM; Καλό ακούγεται Γιάννη...
      Αλλά για πες μου: Έχουμε κοσμοϊστορικές εξελίξεις στη δεξιά και ο Δαναός βρίσκεται στις αγκάλες του Μορφέα;

      • Γιάννης Φαίλτωρ avatar
        Γιάννης Φαίλτωρ @ tak 08/05/2012 19:28:20

        Που να ξέρω βρε tak. Δεν απαντάει και στα τηλέφωνα.

  7. Ο Θείος avatar
    Ο Θείος 08/05/2012 19:19:32

    Όλα καλά, αλλά πώς και με ποιούς θα κάνει Ευρωπαϊκό Κεντροδεξιό Μέτωπο;
    Ο Καμμένος αποκλείεται "Ευρωπαικά", μίλησε για "δοσιλόγους" και "τοκογλύφους".
    Οι Ντόρα, Μάνος κτλ είναι χρηστικοί αλλά μόνον ως εξωκοινοβουλευτικές δυνάμεις.
    Η συντηρητική ως προς τις αξίες πτερυγα των Πράσινων έχει ...άφθονους βουλευτές, έχουν μέχρι και τον Κρέτσμαν πρωθυπουργό, αλλά στην ...Βάδη-Βυρτεμβέργη.
    Το ΠΑΣΟΚ δεν είναι κεντροδεξιό, αλλά κεντρο...τρέχα γύρευε. Το συζητάμε τέλος πάντων.
    Αλλου πάει. Εν όψει νέων εκλογών, Ιούνιο. Βλέπω ραγδαία ανασύνθεση, ν' αρχίζει από την ΝΔ.
    Θ' ακολουθήσει στο χώρο του το ΠΑΣΟΚ κτλ.
    Αρχίζουν κραδασμοί, να δεθούν σφιχτά οι ζώνες.

  8. γιωργος avatar
    γιωργος 08/05/2012 19:21:01

    Σε αυτο το καλεσμα για πανστρατια του κεντρωου και δεξιου χωρου δεν χωρανε εγωισμοι.Πρεπει να ενωθουμε ολοι απεναντι στην εξτρεμιστικη κομμουνιστογενη και κομμουνιστικη αριστερα.
    Πατριωτισμος και φιλελευθερισμος ειναι οι αξιες αυτου του μετωπου.

  9. Φρικιό avatar
    Φρικιό 08/05/2012 19:21:47

    Κεντροδεξιό μέτωπο με ΕΛ Καμμένο και ΧΑ;

    Αντε κάτι νεοφιλελευθεροι που είναι ξέμπαρκοι παίζουν και η μαντάμ ντόρα.

    • Ο Θείος avatar
      Ο Θείος @ Φρικιό 08/05/2012 19:26:18

      Ανάποδα δες το φύλλο. Όχι το flipside. "Ευρωπαικό" είπε.

  10. ΜΑΝΩΛΗΣ Μ. avatar
    ΜΑΝΩΛΗΣ Μ. 08/05/2012 19:22:09

    Άστα τώρα αυτά. Ο Λαζαρίδης είναι σπαθί.

  11. ΜΑΝΩΛΗΣ Μ. avatar
    ΜΑΝΩΛΗΣ Μ. 08/05/2012 19:22:43

    Πάντως η δήλωσή του ήταν "η" ΗΓΕΤΙΚΗ δήλωση. Μπράβο του.

  12. tasos1 avatar
    tasos1 08/05/2012 19:23:47

    Δεν το βλέπω και μη το βλέπετε έτσι... Ξέρετε πολύ καλά πως δε θα γίνει...

  13. Ο Θείος avatar
    Ο Θείος 08/05/2012 19:24:33

    Ίσως συνασπισμός κομμάτων. Όλα μπαίνουν σε περιδίνηση. Ζυμώσεις με Μάνο, Ντόρα κτλ - έκτακτες συνθήκες.
    Ο Τσίπρας φεύγει - μαθηματικά - από το παιχνίδι.
    Θα έχουμε σίγουρα αντίστιξη Βενιζέλου.

    • dikefalosaitos avatar
      dikefalosaitos @ Ο Θείος 08/05/2012 19:31:07

      Το ακριβώς αντίθετο. Ο Βενιζέλος έφυγε από το παιχνίδι.
      Δυο καθαροί πόλοι ο Ευρωπαικός με τον Σαμαρά και ο αντιευρωπαικός με τον Τσίπρα.
      Οι κεντρώοι από το ΠΑΣΟΚ, από σήμερα είναι με το ένα πόδι εκτός.

    • Γιάννης Φαίλτωρ avatar
      Γιάννης Φαίλτωρ @ Ο Θείος 08/05/2012 19:31:59

      Τώρα τα πρόσωπα είναι ένα ζήτημα γιατί ορισμένοι αποδοκιμάστηκαν αλλά αυτό που έχει σημασία είναι να καλυφθεί το κενό που κάπου ανέφερες αλλού.
      Ο Τσίπρας κάνει από το μεσημέρι το ένα λάθος πίσω απ' το άλλο. Και οι δηλώσεις Στρατούλη ήταν καταλυτικές. Τώρα θα μιλήσει στον Ευαγγελάτο για να τις μαζέψει.

  14. dim avatar
    dim 08/05/2012 19:26:17

    Επιτέλους, καιρός ήταν να επιδείξουν κι εκει στη Συγγρού μια φορά γρήγορα αντανακλαστικά πριν είναι αργά για τη χώρα.

    Το Ευρωπαϊκό Κεντροδεξιο Μέτωπο τους χωράει όλους. Ας προτάξουμε όλοι το μείζον, που είναι η παραμονή της χώρας στην Ευρώπη και το Ευρώ και η αποτροπή της σκληρής αριστεράς στην διακυβέρνηση της χώρας, και ας αφήσουμε στην άκρη προς το παρόν τις όποιες επιμέρους διαφορές μας. Εξάλλου η άνοδος του Σύριζα στην εξουσία θα σήμαινε αυτόματα 2 πράγματα: φούλ κρατισμό, και φούλ ελληνοποιήσεις....το μεν δεν το θέλουν με τίποτα οι φιλελεύθεροι, το δε δεν το θέλει με τίποτα η πατριωτική κεντροδεξιά...οπότε ή ενωνίμαστε, ή χανόμαστε....

  15. luca torelli avatar
    luca torelli 08/05/2012 19:26:19

    επιστροφη αντωνη σαμαρα
    αναπτυξη η χαος το προεκλογικο συνθημα
    παντως αν σαμαρας-βενιζελος επαιρναν πισω τις υπογραφες τους, η μερκελ θα τους ρωταγε αν πινουν τσιπρα

  16. Ο Θείος avatar
    Ο Θείος 08/05/2012 19:27:54

    Βλέπετε πιά αλήθεια, καμμιά ρεαλιστική πιθανότητα ψήφου ανοχής σε κυβέρνηση Τσίπρα;

  17. Strange Attractor avatar
    Strange Attractor 08/05/2012 19:28:32

    Βούλωσε στόματα ο Σαμαράς!!!!
    Μπράβο του.

  18. fallen angel avatar
    fallen angel 08/05/2012 19:32:43

    Αν μας διαβάζει και ακούει κανείς θα πρέπει να γίνει αναφορά και στα θέματα ασφάλειας και μετανάστευσης!!
    Θα πρέπει να αναγκάσουν τον Τσίπρα να απαντήσει τί θα κάνει με το μεταναστευτικό, αν θέλει ψήφο ανοχής!!
    Πρέπει η παράταξη να μείνει ενωμένη κάτω από τον Αντώνη Σαμαρά και υπό το ίδιο πρόγραμμα.
    Ο κόσμος ψήφισε λεφτά υπάρχουν και τιμωριτικά!!
    Ήδη πολύ τραβάνε τα μαλλιά τους από αυτό που βγήκε από την κάλπη.
    Σε επαναληπτικές εκλογές αν η παράταξη μείνει ενωμένη και χειριστεί άριστα επικοινωνιακά τις ανθελληνικές θέσεις του ΣΥΡΙΖΑ, τις οποίες αποκρύπτουν όλοι και προβάλλουν μόνο την αντημνημονιακή ρητορική,το αποτέλεσμα θα είναι τελείως διαφορετικό!!!

  19. dikefalosaitos avatar
    dikefalosaitos 08/05/2012 19:33:18

    *λαϊκίστικος αντιευρωπαικός

  20. irida avatar
    irida 08/05/2012 19:35:27

    Μπα, καμία. Σε εκλογές θα πάμε κι αν προλάβει η δεξιά να ξεκαθαρίσει και να τηρήσει θέσεις, στάσεις, συμπεριφορές έχει ελπίδες, ως κεντροδεξιά εννοείται.

    • Ο Θείος avatar
      Ο Θείος @ irida 08/05/2012 20:00:38

      Θα πάμε, όπως φαίνεται. Το πρόβλημα είναι ότι η "κεντροδεξιά" χρειάζεται και "κεντροαριστερά" (και ίσως κάποιους παράπλευρους) για να γίνει παιχνίδι με Ευρωπαικούς όρους. Δηλαδή να εκφρασθεί όλο το 80 % που θέλει Ευρώ. Έχοντας σοβαρή ελπίδα για άλλη οικονομική πολιτική σε όλες τις χώρες της κρισης, ΠΑΝΕΥΡΩΠΑΙΚΗ απαγκίστρωση από τα μνημόνια.
      Αυτό είναι το σωτήριο και εφικτό. Όχι ο μοναχικός Ελληνικός δρόμος τύπου ΣΥΡΙΖΑ ή ΕΛ.

  21. man8os avatar
    man8os 08/05/2012 19:36:04

    Ενωνουμε το λαο σε επιπεδο βασης, οι Καμμενοι δε θελουν ,ομως εμεις δεν εχουμε να χωρισουμε τιποτα με τον απογοητευμενο ψηφοφορο.

  22. Γιάννης Φαίλτωρ avatar
    Γιάννης Φαίλτωρ 08/05/2012 19:37:31

    Αυτό δε θέλαμε; Ας γίνει λοιπόν η αρχή.

    Ο Στρατούλης στα νύχια του Μπάμπη!

  23. tak avatar
    tak 08/05/2012 19:38:00

    Πανελλήνιο Ευρωπαϊκό Μέτωπο... ΠΕΜ! Καλά ακούγεται Γιάννη;
    Οι ... καλλίτεροι ζωγράφοι, όπως ξέρεις, πάνε ... κεντρικά!

  24. Andreas Akamatos avatar
    Andreas Akamatos 08/05/2012 19:39:10

    ΣΩΣΤΗ ΣΤΑΣΗ Ο ΑΝΤΩΝΗΣ ΣΑΜΑΡΑΣ.
    ΟΠΩΣ ΕΙΠΕ ΚΑΙ ΚΑΠΟΙΟΣ ΣΥΝΤΑΓΜΑΤΟΛΟΓΟΣ ΕΧΘΕΣ ΣΤΟΝ ΣΚΑΪ (ΕΚΠΟΜΠΗ ΤΣΑΠΑΝΙΔΟΥ), Ο ΤΣΙΠΡΑΣ ΚΑΙ Ο ΣΥΡΙΖΑ ΔΕΝ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΞΕΧΑΣΟΥΝ ΠΩΣ ΕΧΕΙ ΠΑΡΕΙ ΣΤΙΣ ΕΚΛΟΓΕΣ ΤΟ 17% ΑΛΛΑ ΤΟ ΥΠΟΛΟΙΠΟ 83% ΔΕΝ ΤΟΝ ΨΗΦΙΣΕ ΚΑΙ ΕΙΝΑΙ ΕΝΑΝΤΙΟΝ ΤΟΥ

  25. ΑΠΟΣΤΟΛΟΣ avatar
    ΑΠΟΣΤΟΛΟΣ 08/05/2012 19:39:48

    Να πάμε και λίγο παραπέρα....
    Όποιος τολμήσει να παίξει με το μέλλον της πατρίδας στην Ευρώπη θα βρει την γροθιά μας σφιγμένη και την γκιλοτίνα απλωμένη....
    Δεν είναι κακό να κάνουν την σκέψη οι Τσιπροκαμμένοι τσαρλατάνοι οτι ο λαός δεν θα πάει σαν πρόβατο στην σφαγή και ότι οι κρεμάλες χωράνε και στα δικά τους κεφάλια....

    • winemaker avatar
      winemaker @ ΑΠΟΣΤΟΛΟΣ 08/05/2012 20:02:52

      Αν αρχίσαμε να μιλάμε για κρεμάλες τότε πολλών τα κεφάλια χωράνε

  26. Diamond Angel avatar
    Diamond Angel 08/05/2012 19:39:55

    Πολύ καλή η απάντηση - θέση του Α.Σ. ! Αυτονόητη, υπεύθυνη και σοβαρή. Ηγετική. Αυτή τη στιγμή, αυτό πρέπει να γίνει. Οποιος έχει αυτό τον προσανατολισμό και δεν έχει τις προσωπικές φιλοδοξίες και τ'απωθημένα του πάνω από την πατρίδα και την παράταξη, θα συμπαραταχθεί εδώ!

  27. Γιάννης Φαίλτωρ avatar
    Γιάννης Φαίλτωρ 08/05/2012 19:40:58

    Εγό δαιν ξαίρο γράματα πεδάκι μου. Ξέρης κανένα δάσκαλο;

    • tak avatar
      tak @ Γιάννης Φαίλτωρ 08/05/2012 20:59:23

      Timeo Danaos... Κάπου ... ραδιουργεί και παρασυναγωγεί... Λείπουν και άλλα μεγάλα πρόσωπα από το σάιτ... Είναι ... off site!

      • Δαναός avatar
        Δαναός @ tak 08/05/2012 21:05:50

        Σιωπή αναιδέστατοι! Κάνω γιόγκα από προχθές! Βρίσκομαι σε παράλληλο σύμπαν!

        • juliet avatar
          juliet @ Δαναός 08/05/2012 22:20:19

          Τα σέβη μου...τη στάση του λωτού;
          Πρόσεχε ,αν δεν είσαι γυμνασμένος μπορεί να βρεθείς μπουρδουκλωμένος...και μετά;;;;;
          :)

  28. Andreas avatar
    Andreas 08/05/2012 19:41:07

    Πρέπει να έχουμε μια αίσθηση ότι κάποιων οι θέσεις, ανεπίσημα μάλιστα εκφρασμένες σε ένα ραδιοφωνικό σταθμό, προκάλεσαν αναταραχή στις αγορές και το Χρηματιστήριο Αθηνών. Να σκέφτονται πριν μιλήσουν κάποια στελέχη του ΣΥΡΙΖΑ. Γιατί ποιός θα φταίει αύριο, αν οι έχοντες καταθέσεις σε ελληνικές τράπεζες σηκώσουν τα χρήματά τους με το φόβο των δηλώσεων Στρατούλη; Ποιός θα αναλάβει την ευθύνη; Και τι θα γίνει στη χώρα; Σκοπίμως, πιστεύω, λέει ό,τι λέει ο κ. Τσίπρας γιατί ξέρει ότι θα συναντήσει αντιδράσεις. Στρίβει δια του αρραβώνος με τρόπο. Φοβήθηκε το εκλογικό αποτέλεσμα που τον θέτει προ κυβερνητικών ευθυνών. Θα προτιμούσε την καρέκλα την αναπαυτική της αξιωματικής αντιπολίτευσης, για να μπορεί να κριτικάρει ανέξοδα και χωρίς κόστος την κυβέρνηση. Γι' αυτό και προσπαθεί να τορπιλίσει κάθε προσπάθεια συγκρότησης κυβέρνησης. Τρέμει μπροστά στο γεγονός ότι θα αποκαλυφθεί ο προεκλογικός του λαϊκισμός. Και, επειδή είναι και καλό παιδί και το εννοώ αυτό, δεν το λέω ειρωνικά - ανεξαρτήτως πολιτικής γραμμής ο Τσίπρας είναι πατριώτης - φοβάται ότι από την ίδια του την πολιτική θα κινδυνεύσει η χώρα. Όμως ο προεκλογικός του λαϊκισμός τον έχει παγιδεύσει. Πρέπει να βρει τη λύση για το καλό της χώρας. Αμέσως μάλιστα.

  29. man8os avatar
    man8os 08/05/2012 19:41:34

    Εξαιρετικο ονομα.
    Το Πανελληνιο πρεπει να προεχει του Ευρωπαικου.

  30. Ο Θείος avatar
    Ο Θείος 08/05/2012 19:43:42

    Ο Τσίπρας ήδη το πασάρει άγαρμπα το "μανιτάρι" στον επόμενο. Τον "είδαν". Του λείπει "τεχνική".
    Είναι αστείο, αλλά με τον αδέξιο χειρισμό Τσίπρα, ο Μπέννυ παίρνει ασίστ για να κάνει ανάλογα με το Σαμαρά στην τρίτη εντολή.
    Έχουμε 80 % υπέρ της παραμονής στο Ευρώ. Θα στήσουν μετωπικές Ευρωπαικές μυλόπετρες "κεντροδεξιά" - "κεντροαριστερά". Οι λοιποί θα παλέυουν για το 20 %.
    Θα πιάσει; Ίδωμεν, στις άλλες εκλογές, Ιούνιο. Δύσκολο.

  31. kas avatar
    kas 08/05/2012 19:44:42

    Εδώ που φτάσαμε να είμαστε έρμαιο του Τσίπρα
    αν και το όνομα του μετώπου είναι "αποκρουστικό" και ευρωλιγούρικο

    σαφώς και πρέπει να υπάρξει "κεντροδεξιό πατριωτικό μέτωπο" και όχι μπούρδες περί ευρώπης και άλλες λιγουριές

    τέσπα, ελπίζω να σηκωθούν από τον καναπέ όσοι δεν θέλουν να παραδώσουν την χώρα στην μειοψηφία των νέων μπολσεβίκων

    αν όχι...τότε όπως και τότε 2 δυναμικές μειοψηφίες θα σκίσουν τα πάντα (βλ. Δεκεμβριανά) μιάς και ο αστικός κόσμος δεν δύναται να αντισταθεί στις ορδές των ορκς και των αριστερώ

    και ο εμφύλιος προ τον πυλών


    ας σκεφτούν όλοι τι μας περιμένει το κέρατό μου μέσα

  32. Γιάννης Φαίλτωρ avatar
    Γιάννης Φαίλτωρ 08/05/2012 19:45:55

    Αν έχουν μυαλό στο ΣΥΡΙΖΑ πρέπει να μαζέψουν το Στρατούλη. Κάθε μισό λεπτό που μιλάει χάνουν 1 μονάδα.

    • juliet avatar
      juliet @ Γιάννης Φαίλτωρ 08/05/2012 19:50:06

      Γιάννη......
      δημοκρατία έχουμε ,αστον να λέει ....απολαμβάνει την εξουσία!

  33. man8os avatar
    man8os 08/05/2012 19:46:03

    Θειε, αισθανομαι οτι το ΠΑΣΟΚ υπεστη θανασιμο πληγμα. Ο κεντροδεξιος πολος εχει περισσοτερες πιθανοτητες επιτυχιας, αλλα ο Μπενυ καλυτερα ειναι να αφοπλιστει. Το πατριωτικο ΠΑΣΟΚ με Ευρωπαικες αναφορες εχει θεση στην προσκληση Σαμαρα.

  34. Inno avatar
    Inno 08/05/2012 19:46:42

    για μένα, οι καλύτερές του δηλώσεις των τελευταίων ετών. ΕΠΙΤΕΛΟΥΣ!
    Αν και το δεξιά ή αριστερά στην Ελλάδα κλέβεται στο ζύγι ανέκαθεν, ας σηκωθούμε όλοι από τον καναπέ και να πάμε να τις μετρήσουμε...
    για να πάνε και στα σπίτια τους οι καιροσκόποι του "το παίζω ότι θέλω το ευρώ αλλά η αλήθεια είναι ότι το σιχαίνομαι".
    Για να πέσουν οι μάσκες, για να μετρηθούμε γιατί χάθηκε η μπάλα. και όταν λέμε όλοι, εννοούμε ΟΛΟΙ! :)

  35. dikefalosaitos avatar
    dikefalosaitos 08/05/2012 19:46:51

    Κάπου έχασες το μέτρημα. Για ξαναπάρτο από την αρχή.
    ΣΥΡΙΖΑ 16,78 % και 52 έδρες
    ΠΑΣΟΚ 13,18 % και 41 έδρες
    ΑΝΕΞΑΡΤΗΤΟΙ ΕΛΛΗΝΕΣ 10,60 % και 33 έδρες
    ΔΗΜΑΡ 6,11% και 19 έδρες.

  36. dikefalosaitos avatar
    dikefalosaitos 08/05/2012 19:47:22

    Κι από το ΠΑΣΟΚ οι μισοί δεν.

    • Ο Θείος avatar
      Ο Θείος @ dikefalosaitos 08/05/2012 20:01:58

      Κανείς δεν. Να πάρουν το αίμα τους πίσω θέλουν.

  37. juliet avatar
    juliet 08/05/2012 19:47:44

    Aνθρωποφάγοι!!!!!
    :)

  38. dikefalosaitos avatar
    dikefalosaitos 08/05/2012 19:48:44

    Πρέπει να είσαι ΣΥΡΙΖΑ ή μαρτυριάρης. σσσσσσσσ :)

    • Γιάννης Φαίλτωρ avatar
      Γιάννης Φαίλτωρ @ dikefalosaitos 08/05/2012 19:55:11

      Από μικρός σουτάρω κι όλο σύριζα άουτ τη στέλνω τη ρημάδα!

  39. Ο Θείος avatar
    Ο Θείος 08/05/2012 19:48:59

    Ναι το ανέφερα. “Κεντροδεξιά” – “κεντροαριστερά”, ή με Ευρωπαικούς όρους ΕΛΚ - Σοσιαλιστική ομάδα, άξονας Μερκολάντ κτλ.
    Λείπουν όμως παράπλευρες φιλοευρωπαικές πολιτικές δυνάμεις, μια και πάμε για πολυκομματικά, εναλασσόμενες πλειοψηφίες κτλ. "Φιλελεύθερος" πόλος, εντός ή εκτός κεντροδεξιάς (ερώτημα);
    Πράσινοι νοτίως των Άλπεων μάλλον ανέφικτο. Ζητείται πάντως τόπος για ΔΗΜΑΡ.
    Δύσκολη η ανασύνθεση. Νομίζω όμως ΠΑΣΟΚ - ΝΔ τέλος, με τη σημερινή μορφή τους.

  40. ΧΠ avatar
    ΧΠ 08/05/2012 19:52:12

    Επιτέλους. Αν δεν δείξεις @@ δεν υπάρχει περίπτωση να τους χειρουργήσεις.

  41. juliet avatar
    juliet 08/05/2012 19:52:19

    dikefalosaite
    αυτός δεν μαζέυεται..
    :)

  42. Ο Θείος avatar
    Ο Θείος 08/05/2012 19:52:36

    Και τα 2 παλιά κόμματα ηττήθηκαν.
    Δεν μένω στα πρόσωπα.
    Η ευρωπαική ανασύνθεση όμως, μόνον ως δίπολο είναι εφικτή. Και δεν γίνεται να παίξει ρόλο Ευρωπαικής κεντροαριστεράς ο ΣΥΡΙΖΑ, για δικούς του καθαρά εσωτερικούς λόγους.

    • man8os avatar
      man8os @ Ο Θείος 08/05/2012 20:10:40

      Συμφωνω αλλα η ΝΔ εχει τη δυνατοτητα να επανιδρυθει και να επανακαμψει υπο καποια μορφη αντιθετα με το ΠΑΣΟΚ.

  43. Ο Θείος avatar
    Ο Θείος 08/05/2012 19:54:28

    Θέλαμε, όλοι, έστω και διαφορετικοί !!!
    Ο Στρατούλης; Έχουν καλούς γνώστες των οικονομικών στον ΣΥΝ. Αλλά το διαφραξιονιστικό αποφασίζει.

    • Γιάννης Φαίλτωρ avatar
      Γιάννης Φαίλτωρ @ Ο Θείος 08/05/2012 19:58:11

      Απορώ γιατί δεν αφήνουν στο Δραγασάκη τα οικονομικά που ο άνθρωπος είναι γνώσρης και τουλάχιστον δε λέει ανοησίες.
      Χάβρα κι εκεί.
      Τώρα λέει ο Τσίπρας θα στείλει επιστολή στην ΕΕ

      • Ο Θείος avatar
        Ο Θείος @ Γιάννης Φαίλτωρ 08/05/2012 20:04:21

        Δεν μπορούν. Είναι πολύ μεγαλύτερη χάβρα από ΝΔ ή ΠΑΣΟΚ.

      • np_complete_problems avatar
        np_complete_problems @ Γιάννης Φαίλτωρ 08/05/2012 21:58:08

        Συγγνώμη, αλλά από που προκύπτει ότι ο Δραγασάκης γνωρίζει οικονομικά;
        Οι βλακείες που λέει ο Τσίπρας έχουν την "σφραγίδα" του Δραγασάκη ...
        Οσοι από μας έχουν κάποια ηλικία και έχουν συγκρουστεί ιδεολογικά στο παρελθόν - "στα πλαίσια της Αριστεράς" - με τις ιδέες του κ. Δραγασάκη, αναγνωρίζουν τον "μεγάλο τιμονιέρη" πίσω από τον Τσίπρα !!!
        Αναζητήστε τα κείμενα και τα βιβλία του για τον καπιταλισμό στην Ελλάδα (αν δεν τα αγόρασε όλα για να τα αποσύρει από την αγορά) - τράτζικ

        • Ο Θείος avatar
          Ο Θείος @ np_complete_problems 09/05/2012 12:38:27

          ...τηρουμένων των αναλογιών και για τα Ελληνικά μέτρα σύγκρισης.
          Δεν είπα ότι ο συγκεκριμένος είναι Στίγκλιτς, Ρόγκοφφ η Μύνχάου.
          Αλλά δεν είναι και Αλογοσκούφης ή Στρατούλης.
          Σε σχέση με τα παλιά, έχει εξελιχθεί κάπως. Και αυτά που βγάζουν οι κκ Τσίπρας και Στρατούλης είναι άλλο "μείγμα". Δίνουν και σ' άλλους λογαριασμό.

  44. winemaker avatar
    winemaker 08/05/2012 19:58:41

    Αν το παίξετε ετσι το παιχνιδι των επόμενων εκλογων θα το χασετε σιγουρα ( δεν ειμαι ουτε Συριζα ουτε ΝΔ ουτε Πασοκ)

  45. o deksios avatar
    o deksios 08/05/2012 20:01:07

    Μπραβο στις δηλωσεις..
    αυτο περιμεναμε.συγχαρητηρια..
    μακαρι να αξαγγειλει εντος των ημερων την επισημη ιδρυση και οποιος θελει ας ερθει

  46. ΜΑΝΩΛΗΣ Μ. avatar
    ΜΑΝΩΛΗΣ Μ. 08/05/2012 20:04:23

    Κυρίες και Κύριοι ιδού η δήλωση βιντεοσκοπημένη που τιτλοφορείται από την ίδια την ΝΔ (από τον διαχειριστή του καναλιού της ΝΔ στο Youtube) ως ΕΥΡΩΠΑΪΚΟ ΚΕΝΤΡΟΔΕΞΙΟ ΜΕΤΩΠΟ

    http://www.youtube.com/watch?v=sLseJVqVehk&list=UUuyKcrRBIz28qF2IqC3T4Cw&index=1&feature=plcp

  47. Βασίλης Χ. avatar
    Βασίλης Χ. 08/05/2012 20:06:34

    Επιτέλους, ο Σαμαράς που περιμέναμε!!! Άψογες οι δηλώσεις, εγώ θα προσέθετα μόνο ότι οι παλαβές απαιτήσεις του Τσίπρα για δηλώσεις μετανοίας είναι συγκρίσιμες με τις αψυχολόγητες πρωτοβουλίες του Γιωργάκη περί δημοψηφίσματος.

    Πάντως έκανε η μύγα κ_λο κι έχ_σε τον κόσμο όλο! Από τις "καινούριες δυνάμεις" του Κοινοβουλίου μας ο ένας δεν βγαίνει στα τηλέφωνα, ο άλλος θέλει προσοχές και χειροφιλήματα, ο τρίτος απαιτεί δηλώσεις μετανοίας... Πού μπλέξαμε; Καλά λένε ότι το καλαμι είναι το πιο άγριο άλογο!

  48. elli avatar
    elli 08/05/2012 20:12:05

    Αν ο αρχηγός της ΝΔ δεν θέλει λογιστική έρευνα του χρέους, σημαίνει ότι δεν αποδέχεται και τη διόγκωση του ελλείματος απο τους "μάγειρες" του ΠΑΣΟΚ?
    Ούτε αυτό θέλει να διερευνηθεί? Και τι γίνεται με τις ευθύνες που έλεγε προεκλογικά ότι θα αποδοθούν? Σε ποιόν θα αποδοθούν? Αφού μάλλον η ΝΔ δείχνει ότι θέλει να αποτέλεσει την "κολυμβήθρα του Σιλωάμ" για το ΠΑΣΟΚ, μεγαλύτερα ποσοστά να μην περιμένει.

  49. tpe avatar
    tpe 08/05/2012 20:13:19

    Η απάντηση ΑΣ πολύ καλή.
    Αλλά δεν πρέπει να ξεχνάμε πως ο 'μικρός' έχει καλά αντανακλαστικά. Αν στείλει επιστολή στην ΕΕ και (λέμε τώρα) του πουν πως δεν παίζει έξοδος από ευρώ κι ΕΕ (γιατί δεν προβλέπεται ΤΩΡΑ), θα παίξει αυτό το χαρτί κι οι ηλίθιοι θα το χάψουν. Θέλει προσοχή ο χειρισμός. Αλλά ξαναλέω, πρώτο δείγμα θετικό.

  50. brandus avatar
    brandus 08/05/2012 20:20:33

    Κεντροδεξιό μέτωπο: Χρυσή Αυγή, ΑΝΕΛ και Δημιουργία Ξανά αποκλείονται
    Μην υποτιμάτε ΔΗΣΥ-ΛΑΟΣ-ΔΡΑΣΗ όλοι μαζί έλαβαν πάνω από 500 χιλιάδες ψήφους στις εκλογές της Κυριακής. Θα δώσουν δυναμική στη ΝΔ.

  51. Ο Θείος avatar
    Ο Θείος 08/05/2012 20:21:30

    Μετά την συνάντηση αντιπροσωπείας των Οικολόγων Πράσινων με τον ΣΥΡΙΖΑ και τον Αλέξη Τσίπρα, η Ιωάννα Κοντούλη δήλωσε:
    «Ακούσαμε με προσοχή τις προτάσεις του προέδρου του ΣΥΡΙΖΑ. Η οριακή μας απουσία από τη Βουλή, δεν μας επιτρέπει να επηρεάσουμε τη διαδικασία σχηματισμού κυβέρνησης.
    Χρειαζόμαστε προγραμματικές προτάσεις που να δίνουν λύσεις και διέξοδο για τη χώρα, που βρίσκεται στη δίνη μιας ατέρμονης κρίσης και δεν μπορούμε να κρυβόμαστε μόνο πίσω από ένα πλαίσιο που να λέει «αντιμνημόνιο». Έχουμε έγκαιρα προεκλογικά, παρουσιάσει τις προτάσεις μας, οι οποίες δεν λένε μόνο όχι στο μνημόνιο, αλλά παράλληλα δίνουν και Οδικό Χάρτη για να βγούμε απ’ αυτή την κρίση.
    ..... Περιμένουμε όμως συγκεκριμένες αναφορές για το πώς εξειδικεύει ο ΣΥΡΙΖΑ τις προτάσεις για την έξοδο απ’ την κρίση.
    Παράλληλα, διαβεβαιώνουμε ότι θα είμαστε παρόντες, όπως είχαμε υποσχεθεί και προεκλογικά, έξω στη κοινωνία. Και αυτό για να συμμετέχουμε με τις δυνάμεις μας ώστε να δημιουργηθεί ένα μέτωπο που δεν θα λέει μόνο «όχι», αλλά θα συμβάλλει και σε μια εναλλακτική πρόταση για καλύτερες μέρες.
    Με αυτή μας την πρόταση προστατεύουμε επίσης και την ευρωπαϊκή προοπτική της χώρας, η οποία βέβαια, δεν έχει σε τίποτα να κάνει με τον άξονα Μέρκελ-Σαρκοζί, δηλαδή την Ευρώπη που μέχρι τώρα γνωρίζουμε. ..».
    (Από τον "Ελ. Τύπο")

  52. Γιάννης Φαίλτωρ avatar
    Γιάννης Φαίλτωρ 08/05/2012 20:30:38

    Κάτι έλεγες πιο πάνω για διάφορες φιλοευρωπαϊκές συνιστώσες που λείπουν. Με τους Οικολόγους μπορεί να διαφωνεί κανείς σε πολλά από την Κεντροδεξιά, αλλά η πιο πάνω δήλωση είναι δήλωση κοινής λογικής.

    • Ο Θείος avatar
      Ο Θείος @ Γιάννης Φαίλτωρ 08/05/2012 20:36:19

      Γι αυτό ακριβώς την ανέβασα.
      Αλλά δεν έχουν βουλευτική παρουσία.
      Το ίδιο ισχύει βέβαια για Πορτογαλία, Ισπανία, Ιταλία.. όλο το Νότο.
      Υπάρχει "κοινωνιολογικό φράγμα" που δύσκολα θα ξεπεραστεί. Οι κοινωνίες του Μεσογειακού νότου είναι πιό εγωιστικές από τις βορειότερες.

  53. Ο Θείος avatar
    Ο Θείος 08/05/2012 20:32:57

    Οι προγραμματικές προτάσεις του ΣΥΡΙΖΑ ήταν ένα "απλό πλαίσιο - αντιμνημόνιο", δηλ. γενικόλογες, ασαφείς και "εντός/εκτός" Ευρω", επειδή αποτελούν ελάχιστο κοινό παρονομαστή ασύμβατων ή και συγκρουόμενων απόψεων.
    Απογοητευτικά ασαφής ήταν στις δηλώσεις του, αντίθετα από την κα Κοντούλη, ο Φώτης Κουβέλης. Περιμένει μάλλον τον ΣΥΡΙΖΑ να ξεμονταριστεί μόνος του.

  54. EVANGELOS avatar
    EVANGELOS 08/05/2012 20:37:21

    συγνώμη ... εκτός ΝΔ είναι

    *η θυγατέρα με το υπόλοιπο εκτός ΝΔ μητσοτακέικο
    *ο κωλοτούμπας Kαρατζαφέρης (κατά δήλωση 9/10 χρηστών εδώ και στελεχών της ΝΔ)
    *ο συγΚαμμένος και πομφόλυγος και λογοκλόπος και ύποπτα πλουτίζων (πάλι κατά δήλωση 9/10 χρηστών και στελεχών της ΝΔ)
    *ο Μάνος (πρώην υποψήφιος του Γιωργάκη) του 1% με τον Βαλλιανάτο πάλι κατά δήλωση 9/10 χρηστών εδώ

    απευθύνομαι πρότιστα στον φίλο Φάκτορα ... ΜΙΛΑΜΕ ΣΟΒΑΡΑ ότι μετά από τόσο ΚΡΑΞΙΜΟ συμφωνείς με την επάνοδο των παραπάνω ???

    P.s. αυτή είναι η 1η πολιτική κίνηση μετά το τέλος της μεταπολίτευσης ???

    • dikefalosaitos avatar
      dikefalosaitos @ EVANGELOS 08/05/2012 22:01:28

      Μην κολλάς σε αρχηγούς κομματιδίων, δες την μεγαλύτερη εικόνα.

      • EVANGELOS avatar
        EVANGELOS @ dikefalosaitos 08/05/2012 22:03:59

        πλάκα κάνεις ??? 1 ώρα πριν όποιος τόλμαγε , εδώ μέσα, να αναφέρει επιστροφές σαν αυτές που τώρα όλοι υπερθεματιζουν τον λέγανε τρελό και έτρωγε 100 ποστ κράξιμο ...

        είπαμε μνήμη χρυσόψαρου αλλά όχι και έτσι ... 1 ώρα πριν μιλάω όχι 1 μέρα ή ένα μήνα ...

        • dikefalosaitos avatar
          dikefalosaitos @ EVANGELOS 09/05/2012 08:59:43

          Ξαναλέω, μην κολλάς με τους συγκεκριμένους αρχηγούς κομματιδίων.
          Άποψή μου, το κάλεσμα δεν απευθύνεται σε όσους φαντάζεσαι πιο πάνω.
          Αλλά κατά κύριο λόγο στις πλατιές μάζες των νοικοκυρέων ψηφοφόρων και ακόμα και σε κεντρώα στελέχη του ΠΑΣΟΚ.
          Χθες, ο Τσίπρας έδωσε ασιστ στον Σαμαρά, από την οποία ευνοούντε και οι δυο.
          Βγάζουν το ΠΑΣΟΚ εκτός και δημιουργούντε 2 πόλοι.
          Σαμαράς - Τσίπρας.
          Όποιος άλλος μείνει εκτός των δυο αυτών πόλων τελείωσε.
          Γι' αυτό σου λέω, μην κολλάς σε συγκεκριμένα ονόματα.

  55. partyman avatar
    partyman 08/05/2012 20:38:06

    βρε παιδιά, συγγνώμη, αλλά παρά τον ενθουσιασμό...

    εγώ αναρωτιέμαι, πως θα γίνουν όλα αυτά?

    εδώ δεν έγιναν τόσο καιρό!! σαν πυροτέχνημα μου δείχνει..

    εχθές μόλις ΟΛΟΙ έκλεισαν την πόρτα στον Σαμαρά.. έχουμε κατανοήσει τους πολιτικούς συσχετισμούς που προήλθαν από την κάλπη?

    μήπως ξεχνάμε το 11% του Καμμένου και το 6 της χ.α.??
    ξεχάσαμε τις δηλώσεις τους το βράδυ των εκλογών?

    Μας βλέπω για ολική διάλυση όπως το πάμε! ένας αχταρμάς πολιτικών θέσεων και μετακινήσεων καταντήσαμε.. συγγνώμη, αλλά αυτή είναι η ταπεινή μου άποψη

  56. βαγόνι avatar
    βαγόνι 08/05/2012 20:42:43

    Mή τσιμπάτε, αφήστε την οπερέττα να εξελιχθεί.....έτσι κι' αλλοιώς η
    ζημιά έχει γίνει....κι'αυτή η ιδέα "κεντροδεξιού μετώπου" απέναντι
    στο "αριστερό μέτωπο", τί πρωτότυπη!
    Και το ρόλο του Σοφούλη ποιός θα τον παίξει; τί θα λέγατε για τον
    εμβριθή παλαίμαχο , κ. Απόστολο Κακλαμάνη, άν υποτεθεί πώς ο
    κ. Τσίπρας εζήλωσεν τίς επιδόσεις του.... Νικου Ζαχαριάδη!
    Επιτρέψτε μου, όμως, να σας αποκαλύψω τον κύριο ένοχο της
    ανήκουστης περιπέτειας.....Ναί,φίλοι μου, είναι ο κ. Αλαβάνος,
    ο μέντωρ του απογαλακτισθέντος νεοπαγούς ηγέτη. Ο κ. Αλαβάνος,
    δεν αντελήφθη την σάρωση των προτύπων που επιφέρει ο χρόνος και.
    ως εκ τούτου, ελησμόνησε πώς ο τελευταίος αστός-σταλινικός που είχε
    πραγματικό ενδιαφέρον ήταν ο Κίμ Φίλμπυ-της Μ16- και όχι η
    αφεντιά του!
    Ο κ. Σαμαράς σήκωσε το γάντι και ακολούθησε την συμβουλή του
    Κλεμανσώ: "il faut désigner l' adversaire", "υποδείξτε τον αντίπαλο",
    νεοελληνιστί.
    ΄Εξοχα, πλέουμε με ούριο άνεμο.....η opera buffa ξεδιπλώνεται αμείλικτη!

  57. Θετταλός avatar
    Θετταλός 08/05/2012 20:44:45

    Eπαναδιαπραγμάτευση της οικονομικής πολιτικής, ναι!!!

    Ευρωπαϊκό Κεντροδεξιό Μέτωπο, γιατί;;; Οταν λέμε Ευρώπη εννοούμε Γερμανία ή κάνω λάθος;;; Αυτή δεν κάνει κουμάντο στην Ευρώπη ή κάνω λάθος;;; Το σκυλάκι τους θα γίνουμε πάλι;;;
    Μήπως επαναλαμβάνουμε τα ίδια ιστορικά λάθη με τα λεγόμενα φιλορωσικά, φιλοαγγλικά, φιλορωσικά, φιλοβαυαρικά κόμματα που προέκυψαν μετά την επανάσταση του 1821 και μας διαίρεσαν σε φατρίες με το γάντι, και από τότε δεν μπορούμε να το πάρουμε απάνω μας;;;

    Σκέτο ΠΑΝΕΛΛΗΝΙΟ κεντροδεξιό μέτωπο και επαναδιαπραγμάτευση με όλους. Πρέπει να φύγει η ρετσινιά του φιλομνημονιακού κόμματος που οδήγησε τη νδ σε ήττα.

    • Ο Θείος avatar
      Ο Θείος @ Θετταλός 08/05/2012 20:48:11

      Το ερώτημα προς όλους τους Έλληνες πολίτες, μπλέ, πράσινους, κόκκινους, ρόζ, κυπαρισσί, ή κανελλί με βούλες, είναι απλό με 2 σκέλη:
      Ανήκουμε ή όχι στην Ευρωζώνη και στην ΕΕ, ή όχι; Θέλουμε να συνεχίσουμε ή όχι;

      • Αντίθεσις avatar
        Αντίθεσις @ Ο Θείος 09/05/2012 03:10:28

        > Ανήκουμε ή όχι στην Ευρωζώνη και στην ΕΕ, ή όχι;

        Το ερώτημά σας είναι διπλό: "Ανήκουμε ή όχι στην ευρωζώνη;", "ανήκουμε ή όχι στην ΕΕ;"

        Γιατί μπορεί να υπάρχουν διαφορετικές απαντήσεις για τα δύο σκέλη.

    • firiki2010 avatar
      firiki2010 @ Θετταλός 08/05/2012 21:01:02

      Είναι η Ευρώπη στρατηγική επιλογή της παράταξης, ναι ή όχι; Θέλουμε να πορυτούμε μέσα σε αυτήν ,μαζί μ΄ αυτήν και να την συνδιαμορφώσουμε; Ναι ή όχι; Επιθυμούμε την ποαραμονή στο ευρώ; Ναι ή όχι; Αν η απάντηση είναι "ναι" θα πρέπει να αντιληφθούμε ότι για κάποιους άλλους είναι "όχι" (κάποιοι δεν το λεν φανερά αλλά μεγάλα παιδιά είμαστε, πρέπει να διαβάζουμε και ανάμεσα στις γραμμές.

  58. η Dimi avatar
    η Dimi 08/05/2012 21:19:11

    O Hγέτης και Αρχηγός μας, ό,τι λέει το εννοεί.
    Δόξα Σοι ο Θεός ημών, Δόξα Σοι!

    • η Dimi avatar
      η Dimi @ η Dimi 08/05/2012 22:43:43

      Στη πολιτική, οι διάττοντες αστέρες (τα πολιτικά «πεφτάστερα») τύπου Τσίπρα, Μιχαλολιάκου, Καμμένου, είναι όπως οι ετερόφωτοι αστέρες οι οποίοι εμφανίζονται στο στερέωμαι ξαφνικά από το πουθενά, κινούνται με μεγάλη ταχύτητα για μικρό χρονικό διάστημα και μετά εξαφανίζονται το ίδιο ξαφνικά όπως εμφανίστηκαν. Το «θαύμα» τους έχει διάρκεια ωρών. Ούτε καν μιάς ημέρας. Κι αυτό, επειδή η βιασύνη, η αφροσύνη, η φιλαρχία κι η μέθη τους για εξουσία, μιλούν πριν απ’ αυτούς γι’ αυτούς. Τους απομυθοποιούν και τρομάζουν τους παρορμητικούς και «μετανοημένους» ψηφοφόρους τους οι οποίοι, ήδη τους εγκατέλειψαν κι επιστρέφουν στη Νέα Δημοκρατία. Αναφέρομαι σε απογοητευμένους για το «λάθος» τους νεοδημοκράτες της Λαυρεωτικής, με τους οποίους μίλησα σήμερα. Και έπεται συνέχεια. Και το κάθε εμπόδιο φαίνεται να είναι γιά καλό.

    • Simon Bolivar avatar
      Simon Bolivar @ η Dimi 09/05/2012 01:04:35

      Όπως πάντα .

  59. Exodos avatar
    Exodos 08/05/2012 21:20:16

    Ο ΣΥΡΙΖΑ και η αλαζονική, εθνικά ανεύθυνη (κι αριστερά επαίσχυντη - λόγω δηλώσεων μετανοίας) στάση του αποτελεί πρόβλημα για τη χώρα. Ας μην ξεχνάει όμως ο ΑΣ και η ΝΔ τους άλλους επικίνδυνους (λαϊκιστές και με πολλά δείγματα ΠΑΣΟΚΙΚΟΥ ρεβανσισμού της εποχής του '81) ΑΝΕΛ. Αποτελούν μεγαλύτερο πρόβλημα για τη ΝΔ και καλό είναι σύντομα να ασχοληθεί ο ΑΣ μαζί τους, με τον ίδιο δυναμισμό που επέδειξε σήμερα. Αποτελεί πιο δύσκολο γρίφο από το ΣΥΡΙΖΑ, το πρόβλημα του οποίου, σε πολιτικό-κομματικό επίπεδο, απασχολεί περισσότερο το ΠΑΣΟΚ.

  60. Greco21 avatar
    Greco21 08/05/2012 21:20:28

    Ήρθε η ώρα της ιδεολογικής σύγκρουσης. Λέξη, λέξη - γραμμή, γραμμή στο πρόγραμμα των δυο κομμάτων. Η αριστερά χρόνια έπαιζε το κομμάτι των εντυπώσεων και της έντονης κριτικής. Ανέξοδα μάλιστα. Το μόνο που ήξερε ήταν να δημιουργεί κλίμα ή να λειτουργεί σαν δεξαμενή του ΠΑΣΟΚ.

    Δεν ξέρω εάν το μέτωπο συνιστά και την ύπραξη προσώπων από άλλα κόμματα... Σίγουρα το μόνο μέτωπο πρέπει να είμαστε όλοι εμείς που θέλουμε ευκαιρίες για επιχειρηματικότητα, προοπτική, ασφάλεια και δικαιοσύνη. Ένα δίκαιο κράτος δεν προστατεύει μόνο τους αδυνάτους αλλά δίνει και ευκαιρίες στους δυνατούς.

    Τέλος μετά από αυτές τις δηλώσεις ελπίζω ο κόσμος και το κόμμα της ΝΔ να μπει δυνατά στη μάχη. Αυτή τη μάχη που μέχρι χθες έδινε σχεδόν μόνος ο Σαμαράς και ο απλός κόσμος που πίστευε σε αυτόν.

  61. factorx avatar
    factorx 08/05/2012 21:26:22

    Είδες να συμφωνώ; Αλλά ρε φίλε κουράζεις πολύ με την αρνητικότητά σου. εδώ 'ηρθε ο κόσμος ανάποδα κι εσυ λιβανίζεις το ίδιο ευαγγέλιο

  62. factorx avatar
    factorx 08/05/2012 21:27:30

    καμιά εξήγηση έχεις; ή γενικώς πετάμε μια .....

  63. franc avatar
    franc 08/05/2012 21:29:28

    Θείε ψηφίζεις Τσίπρα τελικά?
    Εισαι κάθετα αντίθετος στα μνημόνια, αλλά εντός Ευρώ και ΕΕ . Ακριβώς όπως ο Τσίπρας δηλαδή...

    • Ο Θείος avatar
      Ο Θείος @ franc 09/05/2012 11:06:10

      franc, είμαι ακριβώς έτσι, "αντίθετος στα μνημόνια, αλλά εντός Ευρώ και ΕΕ". Εντός με τα μπούνια.
      Αυτό σημαίνει ότι καταπολεμώ την ηλίθια αντιμετώπιση της Ευρωπαικής οικονομική κρίσης από το ΕΛΚ, μαζί με τους λοιπούς πολίτες και πολιτικές δυνάμεις της ΕΕ, που συμπλέουν με την άποψή μου. Όλους, από τον Ατλαντικό μέχρι τα Φινλανδικά περίχωρα της Αγίας Πετρούπολης και τις εκβολές του Δούναβη.
      Το ίδιο φαινόταν νά λένε χθές στην ΝΕΤ ο Γ. Δραγασάκης και μετά ο Γ. Μηλιός του ΣΥΝ. Οικονομικά και πολιτικά καλώς γνωρίζοντες. Μόνο που τα λένε ντροπαλά και ασαφώς.
      Ο Τσίπρας, ως πρόεδρος ενός σχήματος που έχει μέσα του καί άλλες απόψεις, είναι πολύ πιό ασαφής. Στην ουσία δεν λέει τίποτε για την "ταμπακέρα". Φλού. Δεν λέει τίποτε για το δομικό πρόβλημα της Ελληνικής οικονομίας, που μας έφερε εδώ. Καταλήγει Ελληνοκεντρικός, σαν να πιστευει ότι η Ελληνική κρίση θα λυθεί στην Ελλάδα. Δεν το πιστεύει, αλλά...
      Που καταλήγω; Ενδιαφέροντα όλα αυτά, αλλά είναι για λέσχη συζητήσεων, όχι για άσκηση πολιτικής.
      Και πολύ πιό ενδιαφέρουσα βρίσκω την απάντηση της κας Κοντούλη των Οι/Π στη χθεσινή χωρίς νόημα συνάντηση με Τσίπρα: "Χρειαζόμαστε προγραμματικές προτάσεις που να δίνουν λύσεις και διέξοδο για τη χώρα, που βρίσκεται στη δίνη μιας ατέρμονης κρίσης και δεν μπορούμε να κρυβόμαστε μόνο πίσω από ένα πλαίσιο που να λέει αντιμνημόνιο». Αυτό του είπε.
      Δεν θα τις πάρει ποτέ. Ο "υπαρκτός" ΣΥΡΙΖΑ δεν μπορεί.

    • Ο Θείος avatar
      Ο Θείος @ franc 09/05/2012 11:11:57

      Είχε που είχε πολυσπερμία ο ΣΥΡΙΖΑ, προστέθηκαν τώρα και άλλες "συνιστώσες". Σακοράφα, Κουρουπλής, "εργατολόγος"...
      Με το καλό και η "κλαδική αντιμνημονιακών ηθοποιών" του Καμμένου-Άρματος.

      Sorry, αλλά ακόμη και με τον Αλέκο Αλαβάνο, το "μείγμα" ήταν λιγότερο γκαγκά !!!

  64. Θετταλός avatar
    Θετταλός 08/05/2012 21:44:41

    Όλοι οι δείκτες, οικονομικοί, ποιότητας ζωής, δημόσιας διοίκησης, συγκοινωνιών, εκπαίδευσης κτλ, μας κατατάσσουν μεταξύ των λαών της Αφρικής. Και ανήκομεν στην Ευρώπη από το 1981. 31 συναπτά έτη και δεν γίναμε ακόμη Ευρωπαίοι. Τώρα θα γίνομε που μας έχουν δεμένους με μνημόνια;;;
    Δεν φτάνει να λες ότι θέλεις να ανήκεις στην ΕΕ, πρέπει και να το βιώνεις στην καθημερινότητα.

  65. winemaker avatar
    winemaker 08/05/2012 21:47:52

    Ο Τσίπρας σας λέει να τον στηρίξετε για να κάνει 5-6 πράγματα που τα έλεγε και πριν τις εκλογές. Εσείς πάλι κολοτούμπα μου φαίνετε πως κάνετε αλλα μόνο αλλάζοντας το όνομα και βεβαίως συνεχίζοντας να στηρίζετε το μνημόνιο. Τι βλέπετε ότι θα κάνετε έτσι? Μάλλον θα ενισχύσετε και άλλο την ΧΑ και στο τέλος θα έχουμε χάος μέσα στην κοινωνία με ξύλο ανάμεσα σε αριστερούς και Χρυσαυγίτες. Εγώ για να ξεκαθαρίσω την θέση μου θα είμαι με τους αριστερούς

    • dim avatar
      dim @ winemaker 09/05/2012 00:50:58

      Πριν επέλθει το χάος στη κοινωνία και το ξύλο ανάμεσα σε αριστερούς και τους χρυσαυγίτες ξεχνάς οτι θα έχουν προηγηθεί εκλογές. Εκεί τι θα ψηφίσεις ? Θα επιλέξεις τον άκρατο κρατισμό και τις αθρόες ελληνοποιήσεις λαθρομεταναστών?

  66. Μπροστα και Δεξια avatar
    Μπροστα και Δεξια 08/05/2012 21:48:58

    ΠΕΣ ΤΑ κ. ΣΑΜΑΡΑ!!!ΔΕΝ ΓΙΝΕΤΑΙ ΝΑ ΑΦΗΣΟΥΜΕ ΝΑ ΠΕΡΑΣΕΙ ΑΥΤΟ ΕΤΣΙ !
    ΤΙ ΘΕΛΕΙ ΝΑ ΚΑΝΕΙ ΕΠΙΤΕΛΟΥΣ Ο κ. ΤΣΙΠΡΑΣ ?ΝΑ ΜΑΣ ΜΕΤΑΤΡΕΨΕΙ ΣΕ ΚΟΥΒΑ Η ΒΟΡΕΙΑ ΚΟΡΕΑ ?ΝΑ ΤΣΑΚΙΣΕΙ ΟΣΑ ΚΑΤΑΚΤΗΘΗΚΑΝΕ ΕΝΤΟΣ ΕΥΡΩΠΗΣ ΣΕ ΔΙΑΣΤΗΜΑ 30 ΕΤΩΝ ΣΕ 1 ΜΕΡΑ ????

    ΠΑΜΕ ΟΛΟΙ ΜΑΖΙ ΝΑ ΣΤΗΡΙΞΟΥΜΕ ΜΙΑ ΣΤΑΘΕΡΗ ΚΑΙ ΙΣΧΥΡΗ ΕΥΡΩΠΑΙΚΗ ΚΕΝΤΡΟ-ΔΕΞΙΑ , ΤΟ ΑΝΤΙΠΑΛΟ ΔΕΟΣ ΤΗΣ -ΔΗΘΕΝ- ΦΙΛΟΛΑΙΚΗΣ ΚΑΙ ΑΝΤΙ-ΕΥΡΩΠΑΙΚΗΣ ΑΠΟ ΟΤΙ ΦΑΙΝΕΤΕ ΑΡΙΣΤΕΡΑΣ , ΜΙΑΣ ΑΡΙΣΤΕΡΑΣ ΠΟΥ ΚΥΡΙΟΛΕΚΤΙΚΑ ΚΑΝΕΙ ΟΤΙ ΜΠΟΡΕΙ ΓΙΑ ΝΑ -ΜΗΝ- ΚΥΒΕΡΝΗΣΕΙ ΜΙΑΣ ΑΡΙΣΤΕΡΑΣ ΠΟΥ ΕΑΝ ΤΥΧΟΝ ΚΥΒΕΡΝΗΣΕΙ ΘΑ ΚΑΤΑΣΤΡΕΨΕΙ ΕΝΤΕΛΩΣ ΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ!!!
    ΟΛΟΙ ΜΑΖΙ ΛΟΙΠΟΝ , ΗΡΘΕ Η ΩΡΑ ΤΗΣ ΕΥΘΥΝΗΣ , ΓΙΑ ΤΗΝ ΠΑΤΡΙΔΑ ΚΑΙ ΓΙΑ ΤΟ ΕΘΝΟΣ !

  67. ΤΡΟΦΩΝΙΟΣ - ΥΙΟΣ avatar
    ΤΡΟΦΩΝΙΟΣ - ΥΙΟΣ 08/05/2012 21:49:45

    Π.Ε.ΚΕ.Μ.
    Πανελλήνιο Ευρωπαϊκό ΚΕντροδεξιό Μέτωπο .
    Πανελλήνιο , διότι αγκαλιάζει όλους τους Έλληνες .
    Ευρωπαϊκό , για τον προσανατολισμό του .
    ΚΕντροδεξιό (για το οικονομικο-κοινωνικό μοντέλο)
    Μέτωπο , διότι χρειάζεται συγκροτημένος μηχανισμός .

  68. Kώστας Θ. avatar
    Kώστας Θ. 08/05/2012 21:52:01

    Μιά μέρα ανέλαβε να κάνει κάτι ο ΣΥΡΙΖΑ ως εξουσία (εν δυνάμει) και τα έκανε μπάχαλο. Τους έχουν βάλει στη μέση στην τηλεόραση οι δικοί μας και οι πασόκοι και τους ξεφτιλίζουν. Οι άνθρωποι δε ξέρουν από τέτοια - μια ζωή διαδηλώσεις και καταλήψεις κάνανε.
    Πέραν όμως από το διασκεδαστικό του πράματος, θα πρέπει να γλυτώσουμε όσο το δυνατόν πιο γρήγορα από δαύτους. Είναι επικίνδυνοι ερασιτέχνες που μπορούν απ΄ τη μια στιγμή στην άλλη να μας φέρουν στην ίδια κατάσταση με αυτή του δημοψηφίσματος.
    Ο Σαμαράς χαίρομαι που τόσο γρήγορα δηλώνει περί μετώπου. Ελπίζω να έχει κάτι συγκεκριμένο στο μυαλό του και να μην είναι πυροτέχνημα.

    • Greco21 avatar
      Greco21 @ Kώστας Θ. 08/05/2012 22:08:10

      Aδερφέ μου τον αδικείς τον ΣΥΡΙΖΑ. Τον τέως Συνασπισμό. Έχει φοβερή κυβερνητική δράση. Έχει εμπειρία.

      Το κόμμα του συντρόφου Κουρουπλή του σκανδάλου Πάχτα, της Σακοράφα...

      Το κόμμα που λειτούργησε ως τσικό και ανέδειξε τις στελεχάρες του ΠΑΣΟΚ...

      Βούγια, Δαμανάκη, Μπίστη, Κουναλάκη και άλλους τίμιους συντρόφους.

      Μην μας το παίζουν και αναμάρτητοι...

      Μην πούμε μέχρι πρόσφατα τις γινόταν στις περιφερειακές εκλογές. Ροζ - Πράσινο ήταν αγκαζέ...

  69. Χρήστος Δημάρης avatar
    Χρήστος Δημάρης 08/05/2012 22:00:08

    ΝΑΙ ΣΤΗΝ ΕΥΡΩΠΗ-ΟΧΙ ΣΤΟ ΜΝΗΜΟΝΙΟ-ΛΥΣΗ ΣΤΟ ΜΕΤΑΝΑΣΤΕΥΤΙΚΟ ΚΑΙ ΚΥΒΕΡΝΗΣΗ ΣΥΝΕΡΓΑΣΙΑΣ: Αυτά ζήτησε με την ψήφο του ο Ελληνικός λαός. Όποιος είναι πατριώτης και αγαπά τον λαό μας θα πρέπει να τα σεβαστεί όλα και να ζητήσει να γίνει μια κυβέρνηση εθνικής ενότητας πάνω σε αυτά.

  70. Γιάννης Ν. avatar
    Γιάννης Ν. 08/05/2012 22:17:41

    Όχι ευρωπαϊκό κεντροδεξιό μέτωπο, αλλά απλώς Πατριωτικό Μέτωπο, σε αντιδιαστολή με το προδοτικό μέτωπο. Και καιρός είναι να τεθούν σε συζήτηση τα εθνικά θέματα και να αναδειχθούν οι προδοτικές θέσεις της Άκρας Αριστεράς και του κ.Τσίπρα προσωπικώς. Μείζον δε τέτοιο θέμα είναι το λαθρομεταναστευτικό. Ο κ.Σαμαράς αποδεικνύεται ότι δεν φοβάται να αντιπαρατεθεί και δεν μασάει τα λόγια του. Καιρός για τον διάλογο που τον αρνήθηκε προεκλογικώς. Ενώπιος ενωπίω με τον καταληψία και αρχηγό των κουκουλοφόρων.

  71. Komis Montechristo avatar
    Komis Montechristo 08/05/2012 22:20:35

    Η Ιστορία επαναλαμβάνεται πολλές φορές και ειδικότερα η ελληνική πολιτική ιστορία κάνει κύκλους.Αν ο σημερινός κύκλος έχει την ίδια κατάληξη ή όχι,είναι εντελώς άγνωστο και άδηλο.Θα προσπαθήσω να προσεγγίσω τη κατάσταση,αφήνοντας στην άκρη,προσωρινά,πολιτικές-κομματικές επιθυμίες διότι αφενός θέλω να βλέπω το δάσος και όχι το δέντρο αφετέρου να εξάγω ουσιαστικά συμπεράσματα,μέσα στο πολύ ασαφές πολιτικό περιβάλλον τ'οποίο βιώνουμε.Ο παρακάτω συλλογισμός είναι ο εξής:
    Πρώτο παράδειγμα.Το 1951-52 υπήρχαν δυο παρατάξεις.Ο κεντροδεξιός Ελληνικός Συναγερμός υπό τον Παπάγο και η κεντροαριστερή ΕΠΕΚ υπό τον Πλαστήρα.Ο μεν πρώτος πολιτικός σχηματισμός επεδίωξε ''να εντάξει'' τον προπολεμικό Εθνικό Διχασμό στον Εμφύλιο.Με πολύ απλά λόγια,προσπάθησε την υπέρβαση του Εθνικού Διχασμού,χρησιμοποιώντας τον ενάντια στην κεντροαριστερά της εποχής καθώς και στην αριστερή ΕΔΑ.Ο Παπάγος,τότε,κατόρθωσε να θεωρηθεί ως ''Τρίτη Κατάσταση'' της εποχής με σκοπό τον ξεπερασμό των αντιθέσεων ανάμεσα στους φιλελεύθερους και λαϊκούς.Ήθελε τη διεύρυνση της εκλογικής βάσης του Ελ.Συναγερμού και το πέτυχε αποφασιστικά(στήριξη από Συγκρότημα Λαμπράκη,το Έθνος,τον Ελληνικό Βορρά του Λεβαντή και προσχώρηση δεκάδων φιλελεύθερων πολιτευτών υπό τον Τσουδερό).Ο δε άλλος σχηματισμός επεδίωξε τον Εμφύλιο ''να τον ενσωματώσει'' μέσα στον Εθνικό Διχασμό.Πρόβαλλε τότε τον Πλαστήρα και το προπολεμικό παρελθόν του.Η προεκλογική εκστρατεία της ΕΠΕΚ έγινε με βάση τις προπολεμικές συγκρούσεις βενιζελικών-αντιβενιζελικών.Η ηγεσία της ΕΠΕΚ δεν αντιλήφθηκε πως είχε μεσολαβήσει,ενδιάμεσα,ένα αιματηρός εμφύλιος που προκάλεσε καινούργιες διαιρέσεις.Το τι συνέβη είναι γνωστό.Ο Ελληνικός Συναγερμός θριάμβευσε.
    Δεύτερο παράδειγμα.Το 1974 ο Κωννος Καραμανλής,προεκλογικά,στηρίχτηκε στο σύνθημα ''Καραμανλής ή τανκς''.Δεν ήταν δικό του αλλά,ως γνωστόν,του Μ.Θεοδωράκη.Η ΝΔ ήταν ένα καινούργιο κόμμα(η μεταπολίτευση ήταν έτος-τομή),ουσιαστικά πρόκειται για τη πολιτική ενσάρκωση της Κυβέρνησης της Εθνικής Ενότητας που σχηματίστηκε το καλοκαίρι του '74.Η προδικτατορική αντιπαλότητα ΕΡΕ-ΕΚ απουσίαζε πλέον.Αντίθετα,η ΕΚ-Νέες Δυνάμεις,υπό τον Μαύρο,προσπάθησε να κάνει τη προεκλογική εκστρατεία,ενσωματώνοντας τη πρώτη μεταδικτατορική εκλογική αναμέτρηση στο προδικτατορικό πολιτικό τοπίο.Όμως ο Μαύρος δεν αντελήφθηκε πως είχε μεσολαβήσει μια ολόκληρη δικτατορία η οποία άλλαξε το πολιτικό χάρτη.Το αποτέλεσμα γνωστό.Η ΝΔ θριάμβευσε.
    Θα ρωτήσει κάποιος τώρα τι γίνεται.Προσοχή όμως.Διαφορετικές εποχές και διαφορετικά τα δεδομένα.Οι εκλογές,που πέρασαν,έγιναν με το δίλημμα ''μνημόνιο ή όχι μνημόνιο''.Το αποτέλεσμα είναι γνωστό.Ας μην επαναλάβω τα ίδια και τα ίδια.Θα ισχυριστεί κάποιος πως ''ό,τι συνέβη στο παρελθόν δυο φορές,θα γίνει και τώρα''.Υπάρχουν διαφορές.
    Πρώτον.Οι Παπάγος και Καραμανλής διέλυσαν τα κόμματα που προϋπήρχαν και δημιούργησαν νέους πολιτικούς σχηματισμούς.Η ΝΔ υπάρχει τα τελευταία 38 έτη.
    Δεύτερον.Ο Ελ.Συναγερμός και η ΕΡΕ δεν είχαν όμορα κόμματα που μείωναν την εκλογική τους δύναμη.Αντίθετα,κυριαρχούσαν στο κεντροδεξιό χώρο.Η ΝΔ αιμορραγεί παντού.
    Τρίτον.Ανάμεσα των εκλογών 1951 και 1952 μεσολάβησε ένας ολόκληρος χρόνος,ενώ από το 1967(ΕΡΕ) έως το 1974(ΝΔ) μεσολάβησαν 7,5 έτη.Τώρα,είναι εξαιρετικά κοντά η επόμενη εκλογική αναμέτρηση(πιθανόν).
    Τέταρτον.Τώρα υπάρχει το μνημόνιο,στοιχείο που δεν υπήρχε ούτε το 1952 ούτε το 1974.
    Πέμπτον.Ο Ελ.Συναγερμός είχε 36,4% και έφτασε στο 49,2%,ενώ η ΝΔ ξεκίνησε άφθαρτη και έλαβε 54,4%.Τώρα η ΝΔ έλαβε το 18,8%.
    Άρα υπάρχουν πολλές ανομοιότητες και διαφορές των εποχών 1952-1974 και 2012.
    Γιατί χρησιμοποίησα αυτά τα δύο ιστορικά παραδείγματα;Πολύ απλά,όποιος εκ των Σαμαρά-Τσίπρα ''περάσει'' το δικό του πολιτικό δίλημμα στη κοινωνία(ταυτόχρονα εξαερώνοντας το πολιτικό δίλημμα του άλλου),τότε θα είναι ο νικητής της επόμενης εκλογικής αναμέτρησης(εφόσον συμβεί και με βάση τα τωρινά δεδομένα).Μέχρι στιγμής(άγνωστο τι θα συμβεί μετά από δέκα-δεκαπέντε ημέρες),το τάιμινγκ είναι υπέρ του Τσίπρα.Έχει ρεύμα,το κόμμα του τετραπλασίασε τις εκλογικές του δυνάμεις,επιδιώκει συμμαχίες στον ευρύτερο αριστερό-κεντροαριστερό χώρο,είναι άφθαρτος σε κυβερνητικά πόστα και το χρονικό σημείο συμβαδίζει με τις εκλογές στη Γαλλία που είναι ''φρέσκες''.Αντίθετα,η κεντροδεξιά είναι διαιρεμένη,η ΝΔ έχει πρόσωπα από το παρελθόν που έχουν θητεύσει σε κυβερνητικούς θώκους,υπάρχει η συγκυβέρνηση Παπαδήμου η οποία έφθειρε τρομερά τη ΝΔ(ταυτίστηκε σε πολλές συνειδήσεις με το ΠαΣοΚ) και τέλος υπάρχει η αλλαγή στάσης της ΝΔ από το Νοέμβριο του 2011,η οποία ακόμη και σήμερα δεν επεξηγηθεί επαρκέστατα.
    Θα ρωτήσει κάποιος ''τι πρέπει να κάνει η ΝΔ;''.Κατά τη προσωπική μου γνώμη,εδώ που έφτασαν τα πράγματα,το πρόβλημα της ΝΔ δεν είναι στο θέμα προσχώρησης προσώπων.Ποιος ξέχασε τη περίοδο 1978-1981 όπου η ΝΔ ενσωμάτωσε στους κόλπους της πολιτευτές και βουλευτές της ΕΔΗΚ(και ένα τμήμα των ψηφοφόρων της) αλλά η μεγάλη πλειοψηφία της ΕΔΗΚ στάφηκε στο πασοκισμό;Το τελικό αποτέλεσμα ήταν η εγκαθίδρυση του πασοκισμού με 48%.Άρα,δεν είναι θέμα προσώπων,αλλά πολιτικής.Η ΝΔ οφείλει άμεσα και ταχύτατα να εγκαταλείψει τη συζήτηση περί προσχώρησης προσώπων(είναι χρονοβόρα διαδικασία) και ν'απευθυνθεί στη κοινωνία δυναμικά,ενωτικά και ταχύτατα.Να εξηγήσει,μέχρι εξαντλήσεως,τους λόγους για τους οποίους θα επιμείνει στη δυναμική επαναδιαπραγμάτευση του μνημονίου προς όφελος της ήδη διαλυμένης κοινωνίας(η λέξη τροποποίηση είναι λίγη πια),διά κινήσεων και σαφών δηλώσεων να ''απογαλακτιστεί'' από το λαομίσητο πασοκισμό(η πεντάμηνη συγκυβέρνηση ήταν ένα απίστευτο λάθος και αυτό πληρώνει η παράταξη),ν'αφήσει το στείρο και άγονο αντιαριστερό λόγο(δεν περνάει-το είδαμε στο αποτέλεσμα των εκλογών),να πάψει να κινείται σε στείρες αντιπαραθέσεις με όμορα κόμματα(απομακρύνονται ψηφοφόροι) και το κυριότερο να δείξει πως είναι παράταξη και όχι κόμμα.Ν'αγκαλιάσει όλους τους Έλληνες.
    Το κείμενό μου ήταν μακρόσυρτο και κουραστικό.Μπορεί να μην δίνει απαντήσεις και να κινείται σε λάθος κατευθύνσεις.Απλά,παρουσιάζω τα γεγονότα από τη δική μου σκοπιά.Τίποτα περισσότερο,τίποτα λιγότερο.Απαντήσεις θα δώσουν τα όσα πρόκειται να συμβούν,λίαν συντόμως.

    • Γιάννης Φαίλτωρ avatar
      Γιάννης Φαίλτωρ @ Komis Montechristo 08/05/2012 23:05:06

      Φίλε Κόμη
      Στην ιστορική αναδρομή που έκανες θα ήθελα να συμπληρώσω τον καθοριστικό ρόλο των Αμερικανών, ιδιαίτερα στην πρώτη περίοδο 1950-52 η οποία αργότερα συνεχίστηκε με την κυριαρχία Καραμανλή. Στα πλαίσια του ψυχρού πολέμου ήθελαν να σταθεροποηθεί το ελληνικό πολιτικό τοπίο για να εξυπηρετηθούν καλύτερα τα ατλαντικά συμφέροντα. Εξού και η στήριξη του τύπου. Θέλω να πω πως ο ξένος παράγων παίζει και αυτός το ρόλο του. Είναι βέβαιο ότι οι ξένες πρεσβείες θα διερευνήσουν τώρα τις πραγματικές προθέσεις Τσίπρα σε σχέση με την παρουσία της χώρας στο ευρω-ατλαντικό σύστημα. Και είμαι σίγουρος ότι κανείς δε θέλει αναταραχές στην Ανατολική Μεσόγειο.
      Το πως θα μετουσιωθεί το κενό που υπάρχει αυτή τη στιγμή στην πολιτική έκφραση μιας ευρύτερης πλειοψηφίας μένει να το δούμε. Η πλειοψηφία αυτή πρέπει να διαμορφωθεί σε επίπεδο κοινωνίας με γνώμονα τα νέα ιστορικά δεδομένα και όχι τις θνησιγενείς συμμαχίες πολιτικών φορέων τις οποίες έχει απορρίψει η ίδια η κοινωνία. Ιδού το πεδίο της σύνθεσης στην "κεντροδεξιά" (ο όρος δεν μου πολυαρέσει αλλά γούστα είναι αυτά!)

    • Aris. A avatar
      Aris. A @ Komis Montechristo 08/05/2012 23:07:27

      komis καλός και δημιουργικός.

      Από τις ελάχιστες παρεμβάσεις που έχουν να προτείνουν κάτι.

    • dikefalosaitos avatar
      dikefalosaitos @ Komis Montechristo 09/05/2012 12:50:03

      "Η ΝΔ οφείλει άμεσα και ταχύτατα να εγκαταλείψει τη συζήτηση περί προσχώρησης προσώπων(είναι χρονοβόρα διαδικασία) και ν’απευθυνθεί στη κοινωνία δυναμικά,ενωτικά και ταχύτατα"
      Καμία σχέση με αρχηγούς κομματιδίων, παρά μόνο με τις μάζες των πολιτών που θέλουν να μείνουν στην Ευρώπη και δεν πιστεύουν παραμύθια.
      Δυο πόλοι, Σαμαράς- Τσίπρας.
      Όλοι θα πρέπει να κολλήσουν σε ένα από τους δυο, όσοι μείνουν έξω τελείωσαν.
      Από το ΠΑΣΟΚ θα προσχωρήσουν τα κεντρώα στελέχη του στον Ευρωπαικό πόλο.
      Από τον Καμμένο κάποιοι σε Τσίπρα κάποιοι σε Σαμαρά.
      Ντόρα, Μάνος έσβησαν.
      Μετά από τέτοια πάσα του Τσίπρα, εάν και τώρα σε κενό τέρμα δεν μπει γκολ, η ομάδα είναι για κλάματα.
      Για να δούμε.

  72. Ανδρεας Καραγκιόζης avatar
    Ανδρεας Καραγκιόζης 08/05/2012 22:25:24

    Κόντρα στην αριστερή πλέμπα που είναι παντού και πάντα πρώτη μούρη, κόντρα στους καναλάρχες, κόντρα στη συστηματική εξομείωση με το πασοκ, κόντρα στις διεθνείς πιέσεις, κόντρα στο κατακερματισμένο πολιτικό και κοινωνικό τοπίο, κόντρα στην οργή του κόσμου, κόντρα σε ''Θεούς και δαίμονες'', η ΝΔ αναδείχτηκε πρώτο κόμμα. Ανεξάρτητα απο το χαμηλό ποσοστό, αποδείχτηκε ότι η ΝΔ αποτελεί τη μοναδική δύναμη και την ελπίδα της χώρας. Είναι ίσως η πρώτη φορά που ο λαός ψήφισε σοφά. Επικίνδυνα αλλά σοφά. Ας μην ξεχνάμε ότι μιλάμε για το ίδιο εκλογικό σώμα που το 2009 έδωσε τη συντριπτική πλειοψηφία στον παπανδρέου! Όσον αφορά τη Χρυσή Αυγή, έπρεπε απο καιρό να είναι στη Βουλή. Δεν μπορεί να εκπροσωπείται το φασιστικό σταλινικό και παράνομο ΚΚΕ και να μην εκπροσωπείται η φασιστική δεξιά. Για νομοτελειακούς λόγους και μόνο. Όχι απο λαγούς αλλά απο λέοντες. Το άλλο τώρα με τον Τσίπρα είναι κάπως σαν τον Κούγια. Αλέξης ο ένας, Αλέξης κι ο άλλος, τιμητές των κοινωνικών αξιών εκ του ασφαλούς κι άμα λάχει τρώνε και καμια φάπα, δεν τρέχει τίποτα. Μην ταράζεσθε, για πρώτη φορά επιτέλους ο Ελληνικός λαός θύμισε κάτι απο τους αρχαίους προγόνους του. Ψήφισε και τον ''Σωκράτη'' και τον ''Αριστοφάνη''. Επιτέλους φώς στο βάθος του τούνελ.

  73. Nik.Pan avatar
    Nik.Pan 08/05/2012 22:26:14

    Εμπρός γιά τον ιδεολογικό αγώνα που άνοιξε ο Α Σαμαράς στο Ζάππειο 3
    και δεν κατάλαβαν πολλοί. Κεντροδεξιά - Κεντροαριστερά.
    Με το ΠΑΣΟΚ εκτός (δεν είναι τίποτα από αυτά) έχουμε 1 μήνα να
    συσπειρώσουμε την βάση της ΝΔ όχι τους προέδρους του 2% καί 3%.
    Να εξηγήσει ο Α Σαμαράς τις επιλογές του Δεκεμβρίου (όχι μόνος του πάλι)
    να παραδεχτεί ότι ίσως να έκανε και λάθη και να προετοιμαστεί για να κυβερνήσει. Το φορολογικό, το μισθολόγιο δημοσίων, το μισθολόγιο ιδιωτικών,
    ο τρόπος λειτουργίας της Κυβέρνησης, των Πανεπιστημίων, όλα θα πρέπει να είναι έτοιμα, όχι εύχες και λόγια που δεν θα πραγματοποιηθούν.
    Σχολιάζουμε τα αποτελέσματα των εκλογών που προκάλεσε ποιός???
    σίγουρα όχι ο Τσίπρας.

  74. ΣΥΚΟΦΑΝΤΗΣ avatar
    ΣΥΚΟΦΑΝΤΗΣ 08/05/2012 22:38:26

    Και γω σας λεω ρε αλανια αντε σχηματιζεται το μετωπο και παμε σε εκλογες . Σε περιπτωση που χασει το μετωπο τι θα γινει ; Θα υπαρχει αποδοχη του αποτελεσματος , θα μεταναστευσετε σε αλλη χωρα , θα βγουν τα οπλα απ τα σεντουκια τι θα γινει τελος παντων; Ψυχραιμια κυριοι , ψυχραιμια...

    • dim avatar
      dim @ ΣΥΚΟΦΑΝΤΗΣ 09/05/2012 03:14:29

      Πως γίνεται να χάσει ?? Είναι πιο πολύ αυτοί που ονειρεύονται μια Ελλάδα με άκρατο κρατισμό, με αθρόες ελληνοποίησεις εκτοντάδων χιλιάδων λαθρομεταναστων, από αυτούς που ονειρεύονται μια Ελλάδα μέσα στη Ευρώπη, φιλελεύθερη και πατριωτική ??

      Αν ναί, τότε βεβαίως θα είναι σεβαστό το αποτέλεσμα, αυτό θα πεί δημοκρατία.....αλλά το αποτέλεσμα να έχει προκύψει έχοντας τεθεί ξεκάθαρα το δίλημμα και το διακύβευμα, και όχι να έχει προκύψει μέσα από την υφαρπαγή της ψήφου, μέσα από δημαγωγικές υποσχέσεις, ότι και θα καταγγείλουμε τη σύμβαση, και θα αυξήσουμε τους μισθούς, και θα κρατικοποιήσουμε οργανισμούς κλπ κλπ, ΚΑΙ θα μείνουμε εντός Ευρώ !!!!!

  75. Mπροστα και Δεξια avatar
    Mπροστα και Δεξια 08/05/2012 23:06:44

    Σωστα οσα ειπανε οι φιλοι πιο πριν , ομως προσεξτε το εξης : το ειπα και σε προηγουμενο χρονο , πλεον η "συγκρουση" που πιθανον να ερθει ΔΕΝ ΘΑ ΕΙΝΑΙ ΑΠΛΑ ΠΟΛΙΤΙΚΗ.Θα ειναι πανω απο ολα -Ι Δ Ε Ο Λ Ο Γ Ι Κ Η-
    Ελπιζω ολοι να το καταλαβαινουνε.Θα συγκρουστουνε 2 εντελως διαφορετικες κοσμοθεωριες και ιδεολογιες εν Ελλαδι , και ετσι πρεπει να γινει.
    Ομελετα χωρις σπασμενα αυγα ΔΕΝ γινεται.Ας μην φοβηθουμε , ο Ελληνικος λαος γνωριζει και νομιζω εχει καταλαβει οτι εκανε ενα σφαλμα αυτην την στιγμη οπου βλεπει τον ΣΥΡΙΖΑ να ψαχνει ενα σωρο δικαιολογιες να μην κυβερνησει τωρα που ειναι στην "γωνια".Νιωθει πλεον την πιεση στα ποδια του , νιωθει την ΚΑΥΤΗ ΑΝΑΣΑ των διεθνων υποχρεωσεων.

    Η Ελλαδα θα πρεπει οπως το 74 να ΣΩΘΕΙ και τωρα , απο μια μεγαλη ΚεντροΔεξια παραταξη , μια παραταξη με απολυτη συγκεντρωση προς τον Εθνικο σκοπο του να "γιατρευτει" η χωρα.Χρειαζεται ενας ισχυρος πατριωτισμος ωστε να αντικρουσει ολες αυτες τις ανθελληνικες κορωνες των Αριστερων που πλεον καταφερανε με το ετσι θελω να γινουνε "μοδα" και απο εκει που μια ζωη φωνασκουσανε και εκαναν παραπονα , τωρα που τους διδεται ΣΤΟ ΧΕΡΙ η ευκαιρια να κυβερνησουνε αρνουνται με αποτελεσμα τεραστιο κινδυνο για την Ελλαδα.Αλλα ακομα και εαν κυβερνησουνε φαινετε παρα πολυ καθαρα σε τι μπελαδες μπορει να μας βαλουνε.Μην νομιζεται οτι γινομαι γραφικος οταν λεω περι Κουβας η Β Κορεας.Καθολου.Τα πραγματα ειναι ΠΟΛΥ απλα.

    Σε μια λοιπον "ολοκληρωτικη" πολιτικη συγκρουση με το "επαθλο" να ειναι η σωτηρια της Ελλαδος , ο σωστος Ελληνας πατριωτης θα ψηφισει και θα κανει το καθηκον του οπως πρεπει.Ομως προυποθεση για αυτο ειναι μια ξεκαθαρη και μεγαλη Κεντρο Δεξια παραταξη , ενωμενη , με σαφεστατο ιδεολογικο και πολιτικο στιγμα , ως αντιβαρο στην Αριστερα.Μια παραταξη που θα τονισει με ΚΑΘΕ ΚΟΣΤΟΣ ΤΟΝ ΑΠΟΛΥΤΟ ΚΙΝΔΥΝΟ που εχει να αντιμετωπισει το Εθνος.

  76. Kst avatar
    Kst 08/05/2012 23:23:12

    Μακαρι να γινει η επανενωση που θα φερει την συσπειρωση... Η ΝΔ ειναι παραταξη πολυσυλλεκτικη και πρεπει να το καταλαβουν πολλοι και να μην απομονωνονται ουτε να διασπουνται...

  77. Komis Montechristo avatar
    Komis Montechristo 08/05/2012 23:32:16

    Φίλε Φαίλτορα,οι επισημάνσεις σου είναι σοβαρές και αξιοπρόσεκτες.Δεν διαφωνώ καθόλου για το ρόλο του ξένου παράγοντα..Απλά στο παραπάνω σχόλιό μου τόνισα κάποια πράγματα,κάνοντας μια ιστορική αναδρομή,τονίζοντας μια ομοιότητα που υπάρχει σε τρεις περιπτώσεις.
    Κλείνω με τα εξής:Πρώτον,το τόνισα και τις προάλλες,το μνημόνιο καταδικάστηκε στη συνείδηση της κοινωνίας.Το αποτέλεσμα ήταν ένα ηχηρότατο ράπισμα.Δεύτερον,για να υπάρξει δυναμικό πλειοψηφικό ρεύμα της κοινωνίας σημαντικό ρόλο διαδραματίζει και η ύπαρξη του πολιτικού προσώπου τ'οποίο αφενός ν'αφουγκράζεται τη κοινωνία αφετέρου να τη καθοδηγεί σταθερά.Είμαστε σε μεταβατικό στάδιο.Οι εξελίξεις είναι αλλεπάλληλες και αστραπιαίες.Οψόμεθα.

  78. Komis Montechristo avatar
    Komis Montechristo 08/05/2012 23:34:59

    Φίλε Άρη,ευχαριστώ για το καλό σου λόγο.Όλοι προτείνουν από κάτι.Υπάρχει κοινή αγωνία για το που βαδίζουμε,ανεξάρτητα τι ενστερνίζεται ο καθένας.

  79. Μπροστα και Δεξια avatar
    Μπροστα και Δεξια 09/05/2012 00:14:34

    ΠΡΕΠΕΙ να γινει αλλιως βλεπω η Ελλαδα να φευγει απο Ευρω και ΕΕ , τα βιβλια στα σχολια να λενε "προοδευτικα" πραγματα για την Ιστορια μας (γιατι ολοι ξερουμε τι πιστευουνε πολλοι απο τους κυριους αυτους σχετικα με τα ΙΕΡΑ Εθνικα θεματα) και παει λεγοντας.

  80. airman avatar
    airman 09/05/2012 00:19:31

    ''Τα πιθανά σενάρια το βράδυ της Κυριακής είναι είτε αυτοδύναμη κυβέρνηση είτε αδυναμία σχηματισμού κυβέρνησης.
    Στη δεύτερη περίπτωση ο μόνος δρόμος είναι να οδηγηθεί ο τόπος ξανά σε εκλογές το συντομότερο, πιθανότατα την 17η Ιουνίου. Κι αυτό διότι οι διάφορες προσεγγίσεις περί συνεργασίας της Νέας Δημοκρατίας με το ΠΑΣΟΚ ή άλλους πολιτικούς σχηματισμούς οδηγεί ουσιαστικά σε ”ακυβερνησία”.
    Η δε υποθετική περίπτωση δημιουργίας κυβέρνησης της Ν.Δ. με ψήφο ανοχής από το ΠΑΣΟΚ (δηλαδή επιλεκτική στήριξη από το ΠΑΣΟΚ χωρίς στελέχη σε κυβερνητικές θέσεις) θα αποτελέσει κατά την άποψή μου ολέθριο λάθος.
    Ποιες τομές θα στηρίξει το ΠΑΣΟΚ, ποιες ρήξεις θα επιτρέψει να πραγματοποιηθούν, πως θα επιτευχθεί η απαιτούμενη ταχύτητα στη λήψη αποφάσεων και στην εφαρμογή του κυβερνητικού προγράμματος;
    Οι καθυστερήσεις που θα επέλθουν σε συνδυασμό με την αποσπασματική εφαρμογή του προγράμματος από την ”υπό ανοχή” Κυβέρνηση δικαιολογούν απόλυτα τη διεξαγωγή επαναλληπτικών εκλογών. Οι 40 μέρες που θα μεσολαβήσουν σαφώς και είναι ένα πολύτιμο χρονικό διάστημα, αλλά στην περίπτωση αυτή είναι προτιμότερο να ενεργεί η Κυβέρνηση με ”λυμένα τα χέρια” παρά να διαβουλεύεται κάθε φορά τον τρόπο που θα εφαρμόσει το πρόγραμμά της.
    Διότι στις επαναλληπτικές εκλογές η αυτοδυναμία είναι δεδομένη. Σε περίπτωση δε που το ΠΑΣΟΚ δεν πιάσει την Κυριακή ποσοστό πάνω από 18%, τότε υπάρχει σοβαρό ενδεχόμενο ”ανασύστασης” του χώρου μεταξύ ΣΥΡΙΖΑ και των υπόλοιπων σχηματισμών. Εκεί άλλωστε βασίζει και ο κ. Τσίπρας τη θεωρία του περί διακυβέρνησης.
    Όσον αφορά τον κ. Καμμένο, ανάλογα με το πόσο υψηλό θα είναι το μονοψήφιο ποσοστό που θα λάβει, θα προσπαθήσει να πείσει ότι δεν είναι ευκαιριακό κόμμα και να συγκρατήσει τις δυνάμεις του για την επόμενη αναμέτρηση. Στο ίδιο μήκος κύματος θα κινηθεί και ο κ. Κουβέλης.
    Ο ΛΑΟΣ, η ΔΥΣΗ και ενδεχομένως η Δράση των Μάνου-Βαλιανάτου, αναλόγως των ποσοστών που θα λάβουν (με μικρές πάντως πιθανότητες εκπροσώπησής τους στη Βουλή), το πλέον πιθανό είναι να προσπαθήσουν να ”τοκίσουν” το αποτέλεσμα που θα επιτύχουν (αθροιστικά περί το 7%), ”διαπραγματευόμενοι” επίσης ενόψη της επόμενης αναμέτρησης.
    Το συμπέρασμα λοιπόν έγκειται στο γεγονός ότι η Νέα Δημοκρατία για να αλλάξει την πορεία του τόπου πρέπει να κυβερνήσει αυτοδύναμα. Ο χρόνος που θα μεσολαβήσει σε περίπτωση που απαιτηθεί εκ νέου προσφυγή στις κάλπες είναι όντος πολύτιμος. Είναι κρίμα να πάει χαμένος. Δεν υπάρχει λόγος να πάει χαμένος. Εναπόκειται πλέον στην ετυμηγορία του Ελληνικού λαού να αποφασίσει γι’ αυτό.
    Η αυτοδυναμία της Νέας Δημοκρατίας ήταν και παραμένει στόχος, ο οποίος είναι θέμα χρόνου να επιτευχθεί.
    Ο Αντώνης Σαμαράς είναι ο Πρωθυπουργός που μπορεί να εγγυηθεί την εφαρμογή ενός προγράμματος που οδηγεί τον τόπο στην ανάπτυξη, με σταθερά βήματα, συλλογική προσπάθεια και πίστη.
    Τα σενάρια της ακυβερνησίας οφελούν κάποιους, καλλιεργούνται από αυτούς αλλά δεν εξυπηρετούν το συμφέρον της Πατρίδας. Αυτοί ποτέ δε νοιάστηκαν σοβαρά για την Πατρίδα.''
    Το επαναλαμβάνω γιατί το πιστεύω!

    ''Αύριο (6/5) ξημερώνει μια μέρα που πολλοί, περισσότεροι από όσους νομίζουμε, δεν θα ήθελαν να ξημερώσει.
    Έκαναν ότι μπορούσαν για να μη γίνουν εκλογές και να παραμείνει η Κυβέρνηση Παπαδήμου. Γιατί άραγε;
    Προεξοφλούσαν ότι οι εκλογές θα γίνουν το Φθινόπωρο. Γιατί άραγε;
    Προέβαλαν ως λύση και μετά τις εκλογές Κυβέρνηση τύπου Παπαδήμου. Γιατί άραγε;
    Ομνύουν στην ανάγκη Κυβέρνησης συνεργασίας, ακόμα και με Πρωθυπουργό τον Αντώνη Σαμαρά. Γιατί άραγε;
    Προσπάθησαν και προσπαθούν να διαμορφώσουν κλίμα για δυνατότητα σχηματισμού Κυβέρνησης χωρίς τη συμμετοχή του πρώτου κόμματος. Γιατί άραγε;
    Η απάντηση είναι απλή.
    Γιατί φοβούνται τον Αντώνη Σαμαρά ως αυτοδύναμο Πρωθυπουργό.
    Γιατί τρέμουν στο ενδεχόμενο να εφαρμόσει αυτά για τα οποία έχει δεσμευτεί.
    Γιατί δεν μπορούν να διανοηθούν τομές και ρήξεις που στηρίζουν κατεστημένα, προσωπικά φέουδα, συντεχνιακά προτεκτοράτα.
    Δεν νοιάζονται το λαό που δυσπραγεί, τον τόπο που υποβαθμίζεται μέρα με τη μέρα, την Πατρίδα που έχει δεχτεί απανωτά χτυπήματα.
    Δεν ενδιαφέρονται για τους άνεργους, τους νέους, τα παιδιά που δεν φταίνε σε τίποτα, τα παιδιά που πρέπει να γεννηθούν σε αυτό τον τόπο.
    Όσοι είστε μαζί τους με γεια σας με χαρά σας!
    Εμείς ήμασταν, είμαστε και θα παραμείνουμε απέναντί τους!
    Από τη Δευτέρα με ανεβασμένα τα μανίκια, όπως ξέρουμε, κάναμε και κάνουμε πάντα, πέφτουμε στον αγώνα!''
    Το επαναλαμβάνω γιατί το πιστεύω!

    ''Αντώνη τη δύναμη που ζήτησες την αξίζεις.
    Από τη Δευτέρα ξέρεις τι πρέπει να κάνεις για να μην πάει χαμένη.
    Σε εμπιστευόμαστε, συνεχίζουμε τον αγώνα, έχουμε δρόμο μπροστά.''
    Το επαναλαμβάνω γιατί το πιστεύω!

    Η ''λογική'' όσων έχουν συμβιβαστεί με τη νοοτροπία που καλλιεργήθηκε τα τελευταία 3ο χρόνια έχει χρεοκοπήσει και οδηγεί στον όλεθρο. Θέλει πίστη για να αλλάξει η μοίρα του τόπου. Εναπόκειται στην κρίση και πάνω απ' όλα στη βούληση του λαού εάν θέλει να την αλλάξει. Αποτελεί όμως υποχρέωση των ηγετών αυτού του τόπου να θέσουν στην κρίση του Ελληνικού λαού ξεκάθαρα το διακύβευμα ώστε να αποφασίσει τη μοίρα του, τη μοίρα των παιδιών του, τη συνέχιση της ιστορίας του Έθνους.

  81. ENIALIOS avatar
    ENIALIOS 09/05/2012 00:28:14

    KAI TI ΔΕΝ ΘΑ ΕΔΙΝΑ Η ΔΙΕΡΕΥΝΗΤΙΚΗ ΕΝΤΟΛΗ ΣΤΟΝ ΤΣΙΠΡΑ ΝΑ ΚΡΑΤΟΥΣΕ ΜΙΑ ΕΒΔΟΜΑΔΑ....
    ΞΕΠΕΡΑΣΕ ΣΕ ΛΙΓΕΣ ΩΡΕΣ ΚΑΙ ..ΤΑ ΛΕΦΤΑ ΥΠΑΡΧΟΥΝ
    ΣΤΕΛΕΧΟΣ ΤΗΣ ΝΤΟΡΑΣ ΑΠΟ ΤΑ ΜΕΓΑΛΥΤΕΡΑ ΣΤΗΝ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ ΜΕ ΕΙΠΕ ΠΩΣ ΑΝ ΚΑΠΟΙΟΣ ΜΟΥ ΕΛΕΓΕ ΟΤΙ ΤΟ ΒΡΑΔΥ ΤΗΣ ΚΥΡΙΑΚΗΣ ΘΑ ΕΒΛΕΠΑ ΤΟΥΣ ΟΠΑΔΟΥΣ ΤΟΥ ΣΥΝΑΣΠΙΣΜΟΥ ΝΑ ΠΑΝΗΓΥΡΙΖΟΥΝ ΣΤΗΝ ΠΑΛΑΙΩΝ ΠΑΤΡΩΝ ΓΕΡΜΑΝΟΥ ΘΑ ΕΙΧΑ ΨΗΦΙΣΕΙ ΝΕΑ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ.
    ΑΣ ΑΦΗΣΟΥΜΕ ΤΟΥΣ ΕΓΩΙΣΜΟΥΣ ΚΑΙ ΑΣ ΔΟΥΜΕ ΠΩΣ Η ΠΑΡΑΤΑΞΗ ΠΟΥ ΥΠΗΡΕΤΟΥΜΕ ΞΑΝΑΓΙΝΕΙ ΜΕΓΑΛΗ.
    ΔΕΝ ΘΑ ΤΟ ΚΑΝΟΥΜΕ ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΕΑΥΤΟΥΣ ΜΑΣ ΑΛΛΑ ΓΙΑ ΤΗΝ ΠΑΤΡΙΔΑ.

  82. Chris avatar
    Chris 09/05/2012 00:51:04

    Καλά το βάζει ο Σαμαράς. Το πρόβλημα είναι ποιος τον πιστεύει. Δυστυχώς η ΝΔ έχασε τεράστιες ιστορικές ευκαιρίες τα τελευταία χρόνια να αποδείξει ότι είναι μια παράταξη φιλελεύθερη, με σύχρονες αντιλήψεις που μπορεί να υπερβεί το κατεστημένο πελατειακό σύστημα στην Ελλάδα.
    Αντί να γίνουν όλες οι απαραίτητες αλλαγές επί Κ. Καραμανλή διατηρήθηκε όλη η βρωμιά, η διαφθορά και οι ρεμούλες του Δημοσίου και των κάθε λογής συνδικαΛΗΣΤΩΝ. 'Ετσι έχασε πολύ κόσμο από τη δύναμη της και μαζί και εμένα. Δεν έχω πειστεί πως έχει αλλάξει κάτι τώρα καθώς ότι και να πιστεύει ο αρχηγός, οι από κάτω που τελικά κάνουν και το παιχνίδι παραμένουν στην πλειοψηφία τους με τα ίδια μυαλά. Ακόμα και την κυριακή εκεί που πήγα να ψηφίσω μου έρχονταν στελέχη με σταυρωμένα ψηφοδέλτια και υποσχέσεις. Ελπίζω ότι κάποια στιγμή θα το κατανοήσουν και τα λαμόγια θα φύγουν ΠΡΩΤΑ από εκεί και όλοι εμείς θα είμαστε έτοιμοι να ξαναγυρίσουμε. Μέχρι τότε...

  83. TARAMAS avatar
    TARAMAS 09/05/2012 01:19:06

    Είναι σαφές ότι 1) ο Τσίπρας το πάει για εκλογές, εκτιμώντας ότι με αρχηγικές και "φιλολαϊκές" κινήσεις θα καβαλήσει το ρεύμα και 2) ότι το γάντι ήδη το σήκωσαν άλλοι θέτοντας και την ατζέντα (και ίσως η συγκεκριμένη ατζέντα είναι η μόνη που μπορεί να ανατρέψει την κατάσταση και το ρεύμα που διαμορφώθηκε). Κορώνα γράμματα λοιπόν και θα δούμε ποιος διάβασε καλύτερα την κατάσταση.

  84. PayneK avatar
    PayneK 09/05/2012 01:23:13

    Εξαιρετική και ξεκάθαρη απάντηση, στο ύψος των περιστάσεων που απαιτεί η χρονική αυτή στιγμή.
    Eπιβάλεται να ασκηθεί μια τέτοια πίεση, στα σημεία που τους πονάει περισσότερο, σαν να πρόκειται για πρακτική βελονισμού,με σκοπό την σταδιακή ανακούφιση..
    Η Ελλαδα πραγματικά χρειάζεται να ξεπεράσει τις χρόνιες παθήσεις της.

  85. Οριακές καταστάσεις avatar
    Οριακές καταστάσεις 09/05/2012 02:35:14

    Επιτέλους μπήκαν τα πράγματα στη σωστή τους βάση. Η πρώτη σωστή δήλωση Σαμαρά μετά από παρα πολύ καιρό. Η χώρα έχει ανάγκη μια ΙΣΧΥΡΗ, ΕΥΡΩΠΑΪΚΗ ΚΕΝΤΡΟΔΕΞΙΑ. Νομίζω ότι πρέπει ο ΑΣ να εκπέμψει ένα πολύ σαφές μηνυμα:

    1. Η Κεντροδεξιά έβαλε την Ελλάδα στην Ευρώπη και είναι η μόνο που μπορεί σήμερα να την κρατήσει μέσα σε αυτήν.
    2. Ο ΣΥΡΙΖΑ δεν είναι Ευρωπαϊκό κόμμα. Είναι εξόχως αντιευρωπαϊκό (βλ. ετερόκλητες συνιστώσες του) και αντιδημοκρατικό κόμμα (δες τρόπο ακραίου ακτιβισμού μέσα στα πανεπιστήμια και περιφρόνηση κάθε δημοκρατικής διαδικασίας).
    3. Το επιχείρημα ότι ήρθε η ώρα της Αριστεράς είναι ψευδές. Η Αριστερά κυβερνά από το 1980 ουσιαστικά και κυρίως ιδεολογικά. Ειδικά τα μέλη του Συνασπισμού / ΣΥΡΙΖΑ είχαν έκτοτε την πλέον προνομιακή σχέση με την εξουσία κάτι που φαίνεται και στην οικονομική τους επιφάνεια. Ήταν ο Τσίπρας "αποκλεισμένος" από το σύστημα και ήρθε η ώρα του να βγει από την αφάνεια; Εδώ ήταν 15 χρονών μαθητής και τον είχε αποκλειστική one-to-one συνέντευξη η Παναγιωταρέα στην ΕΡΤ. Η αλήθεια είναι ότι ο ΣΥΡΙΖΑ είναι το ΠΛΕΟΝ ΣΥΣΤΗΜΙΚΟ ΚΟΜΜΑ.
    4. Η Κεντροδεξιά είναι ένα μέτωπο το οποίο χωράει όλες τις πραγματικά ευρωπαϊκές δυναμεις και πολίτες, συμπεριλαμβανομένης της Δημοκρατικής Συμμαχίας και της Δράσης. Κανένας πολίτης και πολιτικός οργανισμός με κοινή λογική και ευρωπαϊκό προσανατολισμό δεν περισσεύει.
    5. Η Ελλάδα είναι αναπόσπαστο ιστορικό, πολιτισμικό και οικονομικό μέρος της Ευρώπης και όχι της Κούβας.

  86. kas avatar
    kas 09/05/2012 08:04:34

    ποιά αυτοδυναμία

    είναι θέμα αφανισμού μας
    ή μήπως νομίζει κανείς ότι δεν θα βγάλουν τα κονσερβοκούτια
    τα κτήνη της αριστεράς ποτέ δεν χώνεψαν παρόλες τις εκατοντάδες χιλιάδες Ελλήνων που σφάξανε την ήττα του Δεκέμβρη και την μετέπειτα ήττα των συμμοριτών

    ήταν, είναι και θα είναι η 5η φάλαγγα των Θηβαίων το πλην
    οι συνασπισμένες ανθελληνικές σέκτες

    ο Μικρός Μακεδών όμως αργά ή γρήγορα θα εμφανιστεί και θα ισοπεδώσει τις Θήβες

ΑΠΟΣΤΟΛΗ ΣΧΟΛΙΟΥ

Τα δεδομένα σας είναι ασφαλή! H διεύθυνση email δε θα δημοσιευθεί. Τα στοιχεία θα χρησιμοποιηθούν αποκλειστικά για τη δυνατότητα σχολιασμού στο antinews.gr .

Tα πεδία με αστερίσκο (*) είναι υποχρεωτικά.