#_CRON_JOB_#
#_CRON_JOB_#
12/04/2012 22:46
ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΣΧΟΛΙΟΥ

Απάντηση ΝΔ στο ΔΝΤ που προτιμά συγκυβέρνηση



Νέα παρέμβαση έκανε σήμερα η επικεφαλής του ΔΝΤ Κριστίν Λαγκάρντ ενόψει εκλογών, τασσόμενη υπέρ μιας κυβερνήσεως συνεργασίας:

«Οι Έλληνες πολιτικοί και οι Έλληνες πολίτες φάνηκαν πολύ γενναίοι με τις θυσίες που έκαναν μέχρι σήμερα στην προσπάθειά τους να ξεπεράσουν την κρίση. Η κυβέρνηση συνεργασίας υπό τον Λουκά Παπαδήμο έκανε σημαντικά βήματα προόδου, βρίσκεται σε αυτή την κατεύθυνση και αναγνωρίζω τις προσπάθειες του. Και είναι η συνέχιση της συνεργασίας πολιτικών και πολιτών που θα βοηθήσει την Ελλάδα να βγει από το τέλμα. Ένας συνασπισμός των πολιτικών παρατάξεων μπορεί να αποτελεί οδηγό στην δύσκολη άσκηση που πρέπει να αντιμετωπίσει η Ελλάδα».

Στην κ. Λαγκάρντ απάντησε ο εκπρόσωπος της Νέας Δημοκρατίας, Γιάννης Μιχελάκης ως εξής:

«Ο Ελληνικός λαός θα εκφράσει ελεύθερα τη βούλησή του στις εκλογές της 6ης Μαΐου.

Η Ελλάδα πρέπει να σηκωθεί και πάλι στα πόδια της.

Η ανάγκη ισχυρής λαϊκής εντολής και αυτοδύναμης κυβέρνησης είναι οι απαραίτητες προϋποθέσεις για να τα καταφέρει.

Και θα τα καταφέρει!».

ΣΧΟΛΙΑ

  1. bird avatar
    bird 12/04/2012 22:51:07

    Να κάτι στο οποίο συμφωνούν οι.... αντιμνημονιακοί (Τσίπρας, Καμμένος, ΚΚΕ κλπ) με το ΔΝΤ. Δε θέλει κανείς τους αυτοδυναμία Σαμαρά.

  2. loretta avatar
    loretta 12/04/2012 23:20:27

    Christine ecoutez-vous??

    Aρκετα με τις παρεμβασεις μανταμ!!

  3. Mara avatar
    Mara 12/04/2012 23:52:57

    Αυτά να τα βλέπουν οι δεξιοί ψηφοφόροι, που θέλουν να λιποτακτήσουν.... ψηφίζοντας Καμμενοκαρατζαφέρηδες, υπηρετώντας ακριβώς αυτά που λέει η μαντάμ....

    • Ελληνική Φιλοσοφία avatar
      Ελληνική Φιλοσοφία @ Mara 12/04/2012 23:53:57

      +100000000000000000000000

  4. ΚΥΠΡΟΓΕΝΕΙΑ avatar
    ΚΥΠΡΟΓΕΝΕΙΑ 13/04/2012 00:11:26

    Ο Σοϊμπλε (Γερμανία) πριν λίγο καιρό είπε οτι το πρόβλημα στην Ελλάδα είναι οτι στις δημοσκοπήσεις προηγείται η ΝΔ.
    Τώρα η Λαγκαρντ (ΔΝΤ) λέει οτι προτιμάει συνασπισμό πολιτικών δυνάμεων.
    Ο ελληνικός λαός ακόμα δεν κατάλαβε;

    • The Don avatar
      The Don @ ΚΥΠΡΟΓΕΝΕΙΑ 13/04/2012 00:20:50

      Μπόρεις να μου στείλεις το λινκ αυτής της δήλωσης του Σόιμπλε;

      • Ελληνική Φιλοσοφία avatar
        Ελληνική Φιλοσοφία @ The Don 14/04/2012 12:05:51

        Δηλαδη εσυ θες να γινει συγκυβερνηση με το πασοκ; ρε το πασοκ ειναι γερμανακια, ακομα δεν το επιασες; ξυπνα!!

    • Ελληνική Φιλοσοφία avatar
      Ελληνική Φιλοσοφία @ ΚΥΠΡΟΓΕΝΕΙΑ 14/04/2012 12:03:17

      Τι να καταλαβουν και αυτα τα αμορφωτα ζωα μωρε; Αφου ολη μερα τηλεοραση βλεπουν.

  5. airman avatar
    airman 13/04/2012 01:14:35

    Αυτός ο Σαμαράς κάτι πρέπει να τους έχει κάνει και δεν τον θέλουν για Πρωθυπουργό! Εκτός και αν τον φοβούνται τόσο πολύ, πράγμα που δεν το πιστεύω. Όπως δεν θέλω να πιστεύω ότι η ''συνέχιση της συνεργασίας πολιτικών και πολιτών'' μπορεί να σημαίνει ότι πρέπει να δεχτούμε να συνεχίσουν να έχουν λόγο για την πορεία αυτού του τόπου εκείνοι που διέπραξαν εγκλήματα σε βάρος του.
    Μετά από τόσες συναντήσεις δεν έχουν καταλάβει με ποιους έχουν να κάνουν; Εκτός και εάν τους προτιμούν επειδή είναι του χεριού τους.
    Έλα όμως που τώρα τα πράγματα είναι στο χέρι μας!

  6. Νίκος Κ. avatar
    Νίκος Κ. 13/04/2012 01:20:53

    Σημαντική ερώτηση:
    Αυτήν την δήλωση ο Σόιμπλε την έκανε πότε ακριβώς;
    Ποιό μήνα δηλαδή πάνω - κάτω.

  7. η Dimi avatar
    η Dimi 13/04/2012 09:25:34

    http://www.antinews.gr/2012/02/16/148226/
    "Αναστολή της δημοκρατίας στην Ελλάδα ζητά ο Σόιμπλε για να δώσει το δάνειο"

  8. Ελληνική Φιλοσοφία avatar