05/06/2008 19:48
ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΣΧΟΛΙΟΥ

Απάντηση Κυριάκου Μητσοτάκη

Από το γραφείο του Κυριάκου Μητσοτάκη λάβαμε και δημοσιεύουμε την εξής δήλωση:

Σε απάντηση φημών που εμπλέκουν τον Βουλευτή της Νέας Δημοκρατίας Κυριάκο Μητσοτάκη σε υπόθεση προμήθειας εξοπλισμού από την εταιρία Siemens ο κ. Μητσοτάκης έκανε την ακόλουθη ανακοίνωση:

"Το καλοκαίρι του 2007 συμφώνησα με την εταιρία Siemens την προμήθεια του συστήματος ηλεκτρονικού εξοπλισμού και τηλεφωνικού κέντρου του καινούργιου μου γραφείου. Αναλυτικά προμηθευτικά από την εταιρία και από συνεργάτες/ υπεργολάβους της τον ακόλουθο εξοπλισμό:Fujitsu Siemens Ηλεκτρονικούς υπολογιστές, εκτυπωτές και άλλα ηλεκτρονικά ήδη αξίας 40,248,25 Ευρώ. Ι Δημητρακόπουλος ANADELTA (υπεργολάβος Siemens): καλωδιώσεις, μηχανολογικό εξοπλισμό και υπηρεσίες αξίας 16,400, 58 Ευρώ. Comconet Ltd (υπεργολάβος Siemens) Ηλεκτρολογική εγκατάσταση, καλωδίωση, οργάνωση computer room και υπηρεσίες αξίας 36,628,20 ευρώ. Siemens: Eγκατάσταση τηλεφωνικού κέντρου αξίας 43,850,17 ευρώ.

Ζήτησα από την εταιρία, όπως έξαλλου είναι ο κανόνας για μία τέτοια αγορά, μία διευκόλυνση πληρωμής έτσι ώστε όλα τα τιμολόγια να εξοφληθούν εντός ενός έτους από την προμήθεια του εξοπλισμού. Είναι προφανές, αλλά στη παρούσα συγκυρία χρειάζεται να το επαναλάβω, ότι ΟΛΑ το τιμολόγια εκδόθηκαν στο όνομα μου. Τα τρία πρώτα τιμολόγια αξίας 93,277.03 εξοφλήθηκαν πλήρως από 14/1/2008 μέχρι 21/3/2008 ενώ το τελευταίο τιμολόγιο εξοφλήθηκε πλήρως στις 2/6/2008. Οι αποδείξεις εισπράξεως και τα τραπεζικά καταθετήρια αποδεικνύουν πλήρως τον ισχυρισμό μου και είναι στη διάθεση του καθενός. Θα ζητήσω αύριο συνάντηση με τον αρμόδιο εισαγγελέα για να του καταθέσω όλα τα σχετικά παραστατικά. Δεν θα επιτρέψω να συνδεθεί το όνομά μου και η μέχρι σήμερα πολιτική μου διαδρομή σε μία υπόθεση με πολλές σκοτεινές πλευρές. Ελπίζω σύντομα η υπόθεση της Siemens να επανατοποθετηθεί στη σωστή της βάση.»

ΣΧΟΛΙΑ

  1. MIG avatar
    MIG 05/06/2008 20:13:53

    Το ωραιο ειναι οτι ισχυριζεται οτι εκανε ΠΡΟΦΟΡΙΚΟ διακανονισμο 120.000€ (το γραφω για να το πιστεψω: εκατον εικοσι χιλιαδων ευρω...Εδω 100 ευρω χρωστας σε καποιον και σε βαζει να υπογραψεις οτι χρωστας...
    Για γελια ειναι ολοι τους...

  2. Sratis avatar
    Sratis 05/06/2008 20:14:21

    Κι εγώ το ίδιο .

  3. Στάθης avatar
    Στάθης 05/06/2008 20:16:31

    Κάνοντας τον δικηγόρο του διαβόλου: Η σταδιακή (από 14/1) πληρωμή του τιμολογημένου κόστους "νομιμοποιεί" την συναλλαγή (δεν πρόκειται για "επιστροφή χρημάτων" φάκτορα). Τα ερωτήματα, τουλάχιστον για μένα, σε αυτή την φάση είναι

    α) το ύψος των προεκλογικών δαπανών (και ο σχετικός έλεγχος της αρμόδιας επιτροπής της Βουλής βεβαίως βεβαίως) &
    β) το "πόθες έσχες"

    Υ.Γ1 120 χιλιάρικα για ηλεκτρονικό εξοπλισμό γραφείου??? Το Portal του Δήμου Αθηναίου μου θύμισε αυτή η ιστορία που το κοστολόγησαν 1 εκαττομύριο(!!!) επί Ντόρας και βούηξε το διαδύκτιο....

    Υ.Γ2 εκτός αν μας πούν ότι το γραφείο δεν εντάσσεται στις προεκλογικές δαπάνες αλλά στα fixed assets της εταιρείας οπότε πάσο....

  4. ανώνυμος avatar
    ανώνυμος 05/06/2008 20:17:01

    καλά τι γραφείο είναι αυτό...μιλάμε για 100+ χιλιάδες. Cape Canaveral

  5. MIG avatar
    MIG 05/06/2008 20:24:02

    Ναι ρε δεν το ξερεις απο εκει εκτοξευουν δορυφορους οι επιστημονες της φαμιλιας...Για να προλαβει ο Ψηλος να εχει απογονους και στον Αρη, μην του φαει κανεις την θεση και εκει...
    Παρεπιμπτοντως θα εχουμε και αλλο ενα τεκνο Μητσοτακη στην Βουλη..? Ισχυει..?

  6. archaeopteryx avatar
    archaeopteryx 05/06/2008 21:09:02

    και καλά, εδώ μοιαζετε όλοι πάνω από 18... τα πιτσιρίκια που παρακολουθούν (δεν μπορεί κάτι παρακολουθούν) τι συμπεράσματα βγάζουν για το μαγαζί;

  7. Δημήτρης avatar
    Δημήτρης 06/06/2008 00:20:45

    Ας μας πεί κάποιος , που μπορούμε να βρούμε εκτυπωτή με αυτά τα στοιχεία ΗΡ 3000 αξίας 7,700.00 Ευρώ.
    Εγώ όπου και αν έψαξα (στο Internet) δεν βρήκα. Και νομίζω, ότι αυτό το στοιχείο, θα είναι καταλυτικό στη πορεία.

  8. archaeopteryx avatar
    archaeopteryx 06/06/2008 05:46:52

    ακόμα και με προδιαγραφές cape canaveral, με τα νούμερα αυτά στηνεις dealing room, όχι γραφείο.

  9. Mario avatar
    Mario 06/06/2008 09:29:06

    Άραγε θα υπάρξουν πολίτες, που στις επόμενες "εκλογές" θα ψηφίσουν την famiglia, χωρίς να ανήκουν στο pay roll της;

  10. Lara avatar
    Lara 06/06/2008 13:16:21

    Και φυσικα θα υπαρξουν οι φτωχοι στα προθυρα αποσβεσης απο τη ζωη
    ακομη δε και οι ελαφρομυαλοι,
    που με ενα πενηνταρι στο φακελακι
    η μια τσαντα φαγωσιμα θα τους ψηφισουν, επαναφεροντας τους παλι στην εξουσια για να επιφερουν στη χωρα μεγαλυτερη ζημια.
    Και η δυστυχια της θα ερπεται και θα διαιωνιζεται σε υπερπεραν σκοταδια ως της τελικης πτωσης
    ενω η ιστορια θα βαινει αφηρημενη για κατακλιση.
    λαρα

  11. FILODIMOS avatar
    FILODIMOS 06/06/2008 21:26:44

    Τα 2/3 των βουλευτών είναι συγγενείς παλιοτέρων πολιτικών (παιδιά, ανήψια, ξαδελφια, αδελφια κλπ)
    Ο Νεποτισμός σε όλο του το μεγαλείο. ΟΧΙ ΠΙΑ ΣΤΙΣ ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΕΣ!ΜΑΥΡΙΣΤΕ ΤΟΥΣ!!ΔΕΝ ΕΧΟΥΝ ΟΥΤΕ ΕΝΑ ΕΝΣΗΜΟ, ΖΟΥΝ ΣΕ ΕΙΚΟΝΙΚΗ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑ!! ΕΙΝΑΙ ΣΥΓΧΡΟΝΕΣ ΜΑΡΙΕΣ ΑΝΤΟΥΑΝΕΤΤΕΣ!! Η ΒΑΣΤΙΛΛΗ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΠΛΗΣΙΑΖΕΙ

  12. FILODIMOS avatar
    FILODIMOS 06/06/2008 21:28:38

    Και η Μαφια στην οικογένεια βασίζεται