#_CRON_JOB_#
#_CRON_JOB_#
03/02/2011 13:09
ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΣΧΟΛΙΟΥ

Απάντηση Γ. Μαγκριώτη για το θέμα των διοδίων και ανταπάντηση του Antinews



Ο υφυπουργός Υποδομών, Γιάννης Μαγκριώτης, απάντησε  στο δημοσίευμά μας Τρέμει η κυβέρνηση το κίνημα των “τζαμπατζήδων”

Αγαπητέ factorx,

Με αφορμή την ανάρτηση «Τρέμει η κυβέρνηση το κίνημα των “τζαμπατζήδων” »  θα ήθελα να επισημάνω τα εξής:

Η κυβέρνηση υπερασπίζεται την κατασκευή και ολοκλήρωση των αυτοκινητοδρόμων και ταυτόχρονα το δημόσιο συμφέρον και τον φορολογούμενο έλληνα πολίτη.

Έχουμε προετοιμαστεί για να δώσουμε λύση και στα προβλήματα που δημιουργήθηκαν την τελευταία περίοδο. Σε αυτή τη λύση όμως θα πρέπει να συμβάλλουν οι παραχωρησιούχοι και οι ιδιαίτερα οι τράπεζες, για τις όποιες  δεν έχουμε καταλάβει και δεν έχουμε πειστεί γιατί ανέστειλαν τη χρηματοδότηση κατασκευής των έργων.

Όπως προβλέπεται στις συμβάσεις παραχώρησης, τα διόδια είναι βασική πηγή χρηματοδότησης της κατασκευής, συντήρησης, λειτουργίας και ασφάλειας των αυτοκινητοδρόμων, γιατί το δημόσιο δε διέθετε επαρκείς πόρους για να χρηματοδοτήσει και τους πέντε αυτοκινητόδρομους ταυτόχρονα.

Επίσης, μέσα στα διόδια η απελθούσα κυβέρνηση, ενσωμάτωσε σημαντικά έσοδα, υπέρ του δημοσίου, για την περίοδο μετά την ολοκλήρωση των αυτοκινητοδρόμων, ή και αργότερα, με πρόθεση τη μελλοντική χρηματοδότηση δημόσιων έργων στη χώρα.

Όπως είχαμε δεσμευθεί προεκλογικά, ετοιμαστήκαμε για να επαναδιαπραγματευθούμε τις συμβάσεις στις αρχές του 2010. Ωστόσο, βρεθήκαμε μπροστά στο δημοσιονομικό εκτροχιασμό, με κύρια ευθύνη της κυβέρνησης της ΝΔ, καθώς και στην εκτίναξη των επιτοκίων λόγω της οικονομικής κρίσης και την άρνηση της άλλη πλευράς. Τα δυο αυτά στοιχεία έκαναν ανέφικτη την άμεση επαναδιαπραγμάτευση της τιμής των διοδίων. Εάν ζητούσαμε τη μείωση νωρίτερα, οι φορολογούμενοι πολίτες θα πλήρωναν αυτή τη διαφορά με πολύ υψηλό επιτόκιο.

Εδώ και ένα μήνα περίπου, συζητάμε με τους παραχωρησιούχους και τις τράπεζες, ελπίζουμε ότι στα τέλη του Μαρτίου θα έχουμε ολοκληρώσει τις συζητήσεις, θα έχουν συμφωνήσει και οι δυο πλευρές, γιατί αυτό προβλέπουν οι συμβάσεις για τα βασικά θέματα και θα φέρουμε τις αλλαγές στη Βουλή.

Ο Γιώργος Παπανδρέου και η κυβέρνηση έχουν αποδείξει πως δεν υπολογίζουν το πολιτικό κόστος, μας ενδιαφέρει να σωθεί η ελληνική οικονομία, να πατήσει γερά στα πόδια της και να νιώσει ασφάλεια ο έλληνας πολίτης. Με αυτό τον γνώμονα διαχειριστήκαμε και διαχειριζόμαστε και τα ιδιαιτέρως σημαντικά θέματα, με τις πολλές διαστάσεις, των συμβάσεων παραχώρησης.

Με εκτίμηση

Γιάννης Μαγκριώτης

Και η απάντηση του Antinews



Είναι πράγματι ενθαρρυντικό όταν οι πολιτικοί απαντούν άμεσα σε δημοσιεύματα που τους αφορούν, και ειδικά όταν αυτά αναρτώνται στο ίντερνετ. Υπό αυτή την έννοια ευχαριστούμε τον κ. Μαγκριώτη που άμεσα απάντησε στην ανάρτησή μας για τους τζαμπατζήδες και τα διόδια.

Ωστόσο, πρέπει να παρατηρήσουμε ότι επί της ουσίας δεν έλυσε καμιά από τις απορίες μας. Η κυβέρνηση βρίσκεται προφανώς σε δύσκολη θέση καθώς από τη μια προσπαθεί να δικαιολογήσει το “έλλειμμα” πολιτικής της και τις καθυστερήσεις στις διαπραγματεύσεις των συμβάσεων των δημοσίων έργων κι από την άλλη πιέζεται από τους επιχειρηματίες να λάβει μέτρα κατά του κινήματος του “δεν πληρώνω”.

Λέει, επίσης ο κ. Μαγκριώτης ότι δεν καταλαβαίνει γιατί οι τράπεζες έχουν αναστείλει τη χρηματοδότηση των έργων. Μα ο λόγος είναι προφανής: Εκβιάζουν κι επειδή η κυβέρνηση υποκύπτει στους εκβιασμούς, θέτουν σε ομηρία τους πολίτες, τους εργολάβους, τους εργαζόμενους στα έργα. Οι κύριοι τραπεζίτες, όμως, δεν είχαν την ίδια συμπεριφορά όταν έπαιρναν τα 28 δισ ευρώ υποτίθεται για να τα ρίξουν στην αγορά.

Εκβιάζουν, όμως, και οι εργολάβοι να γίνουν οι απαλλοτριώσεις τις οποίες η κυβέρνηση καθυστερεί γιατί δεν έχε χρήματα. Περίπου 1 δισ. απαιτούνται αλλά το ταμείο είναι άδειο. Ετσι, όμως, δε γίνονται έργα και η κυβέρνηση πρέπει να βρει άμεσα λύσεις αλλιώς και τα έργα δε θα γίνουν, και τα διόδια θα πληρώνουμε, και η ανεργία θα εκτιναχθεί και στους εργολάβους θα αναγκαστούμε να πληρώσουμε αποζημιώσεις.

Τέλος, θα πρέπει να πούμε στον κ. Μαγκριώτη ότι ο δημοσιονομικός εκτροχιασμός της χώρας δε μπορεί να είναι το άλλοθι όταν δεν παράγεται πολιτική. Διότι να δεχθούμε ότι δεν μειώσατε τα διόδια επειδή δεν μπορούσε η Ελλάδα να χάσει χρήματα. Να πάτε σε επιμήκυνση των συμβάσεων και σε μείωση των διοδίων με τον τρόπο αυτό, γιατί δεν το κάνατε; Επρεπε να φοβηθείτε το κίνημα των “δεν πληρώνω” για να ξεσηκωθείτε κι εσείς και να διεκδικήσετε καλύτερες λύσεις; Δηλαδή αν δε σας πίεζαν οι εργολάβοι που χάνουν έσοδα, δε θα κάνατε απολύτως τίποτε;

ΣΧΟΛΙΑ

  1. TED avatar
    TED 03/02/2011 13:15:12

    "ελπίζουμε ότι στα τέλη του Μαρτίου θα έχουμε ολοκληρώσει τις συζητήσεις"

    Και μετά εκλογές;

  2. george avatar
    george 03/02/2011 13:21:58

    ΠΑΛΙ Η ΝΔ ΦΤΑΙΕΙ.ΕΔΩ ΣΤΗΝ ΔΕΚΑΕΤΙΑ ΤΟΥ 80 ΔΙΟΡΙΣΑΝΚΑΙ ΤΗΝ ΚΟΥΤΣΗ ΜΑΡΙΑ.ΜΕ ΠΡΟΣΟΝ ΟΧΙ ΤΟ ΠΤΥΧΙΟ ΑΛΛΑ ΤΟ ΧΑΡΤΙ ΤΗΣ ΚΛΑΔΙΚΗΣ.ΑΡΚΕΤΑ ΤΟ ΘΡΑΣΣΟΣ.ΓΙΑΤΙ ΣΙΩΠΑ Η ΝΔ.

  3. enianos avatar
    enianos 03/02/2011 13:26:20

    Δηλαδή το κίνημα δεν πληρώνω κατά τον υπουργό είναι υποκινούμενο ? Από τις τράπεζες ?

  4. hifi avatar
    hifi 03/02/2011 13:40:22

    "Με αυτό τον γνώμονα διαχειριστήκαμε και διαχειριζόμαστε και τα ιδιαιτέρως σημαντικά θέματα, με τις πολλές διαστάσεις, των συμβάσεων παραχώρησης."

    Είναι καλό που το διασαφηνίζει διότι δεν ήταν μέχρι τούδε σαφές.

    "Ωστόσο, βρεθήκαμε μπροστά στο δημοσιονομικό εκτροχιασμό, με κύρια ευθύνη της κυβέρνησης της ΝΔ,"
    Καλά, μέχρι που κέρδισε ο Geof και το Σοσιαλιστικό κόμμα τις εκλογές, που ζούσε ο Κος Μαγκριώτης.

  5. Misha avatar
    Misha 03/02/2011 13:41:06

    Κύριε Υπουργέ,
    έχετε υποσχεθεί προεκλογικά λαγους με πετραχήλια και αντ αυτού εφαρμόζετε πολιτικές εξαθλίωσης. Ψευδεσθε -ως κυβερνηση, κόμμα και άτομα- συστηματικώς και ενσυνειδήτως. Υπηρετείτε τα συμφέροντα των διεθνων τοκογλύφων και οδηγείτε , με τις νεοκατοχικές σας πολιτικές, την ελληνική κοινωνία στις συνθήκες της μετεμφυλιακής περιόδου (διώξεις αντιφρονούντων, εισοδήματα πείνας, αντισυνταγματικές μεθοδεύσεις, διαρκής παρακολουθηση των πλιτων με φοροκάρτες και ηλεκτρονικές κάρτες πολίτη)

    Κύριε υπουργέ σε εσάς και την κατοχική , κατά Μίκη Θεοδωράκη, χαρίζω μια στροφή από το γνωστό τραγούδι του Νίβο
    «Ποια δημοκρατία, μου μιλάτε, ποια προγράμματα;
    Ποια πανεπιστήμια, ποια Ευρώπη, και ποια γράμματα;
    Πού είναι η παιδεία, πού είναι η υγεία σας;
    Κύριε υπουργέ γαμώ τα υπουργεία σας.»

    • giannis avatar
      giannis @ Misha 03/02/2011 20:46:11

      +++++

  6. hifi avatar
    hifi 03/02/2011 13:48:37

    Ως γνωστό, τα προβλήματα θα λυθούν με... τα λόγια.

    Πάλι δε θα γίνει τίποτα, αλλα θα αναλύουμε ποιός φταίει -- που δεν γίνεται τίποτα!
    Και έτσι δε θα γίνει τίποτα.

  7. Κάποιος avatar
    Κάποιος 03/02/2011 13:49:13

    ΟΚ! μέχρι τα τέλη Μαρτίου που θα ολοκληρωθούν οι συνομιλίες, δεν πληρώνουμε διόδια.
    Μετά θα πράξουμε αναλόγως...

  8. SKAIs avatar
    SKAIs 03/02/2011 13:50:19

    Θυμάμαι αντίστοιχη ανάρτηση μερικές μέρες μετά από τις νικηφόρες εκλογές του Μαγκριώτη.
    Του είχατε πει και τότε μπράβο γιατί θα έκανε τα πάντα για να μειωθούν οι τιμές!!!
    Έναμιση χρόνο μετά, οι τιμές ακρίβηναν. Γιατί του λέτε μπράβο!!!!!!

  9. φωτεινη avatar
    φωτεινη 03/02/2011 13:52:43

    ετσι ειναι αγαπητε.εδω πρεπει να απαντας,μπραβο που το καταλαβες.

  10. babayaro avatar
    babayaro 03/02/2011 13:55:21

    μαλιστα! ..και δεν μας λετε κυριε υπουργε,ποσο νομιμο θεωρειτε να πληρωνει ο πολιτης το εθνικο οδικο δικτυο με 4-5 διαφορετικους φορους?
    Τελη κυκλοφοριας,φορος καυσιμων,ταμειο εθνικης οδοποιειας(μεσα στις ασφαλειες των οχηματων),τελη ταξινομησης κλπ ειναι φοροι με την ιδια αιτιολογηση.
    και εν πασει περιπτωσει,που ειναι οι ενναλακτικες διαδρομες αν καποιος δεν θελει να χρησιμοποιησει τον δρομο του εργολαβου? Για παραδειγμα,δεν υπαρχει ενναλακτικος δρομος για να παω ως την Τριπολη χωρις να πληρωσω διοδια.
    Και τελευταιο,και πιο σημαντικο,ποιες ειναι οι συμβασεις που εχουν υπογραψει οι κυβερνησεις με τους κατασκευαστες? δωστε τα πληρη στοιχεια στην δημοσιοτητα(αν δεν φοβαστε)...

  11. factorx avatar
    factorx 03/02/2011 14:07:52

    επειδή απάντησε άμεσα- μόνο

    • Misha avatar
      Misha @ factorx 03/02/2011 14:13:22

      Το όποιο μπράβο, Φάκτωρ, ανήκει στην ομάδα του ΑΝΤΙ που ζορίζει τους μαυρογιαλούρους (δεξιούς , αριστερούς, και «ακραίους») και τους εξαναγκάζει να τοποθετηθούν είτε απευθείας , είτε μέσω των παπαγαλακίων τους, σε έντυπα και ηλεκτρονικά ΜΜΕ.

  12. τσώφλι πασατέμπου avatar
    τσώφλι πασατέμπου 03/02/2011 14:08:09

    Εμείς δέν φταίμε σε τίποτα, ε ;

    "Επίσης, μέσα στα διόδια η απελθούσα κυβέρνηση, ενσωμάτωσε σημαντικά έσοδα, υπέρ του δημοσίου, για την περίοδο μετά την ολοκλήρωση των αυτοκινητοδρόμων, ή και αργότερα, με πρόθεση τη μελλοντική χρηματοδότηση δημόσιων έργων στη χώρα".

    Ο κ. Σουφλιάς, δέν θα ρωτηθεί για το "φόνο" ; Απο μάς, εννοώ.

  13. victoria avatar
    victoria 03/02/2011 14:39:45

    Η απάντηση του πώς να μη λες τίποτα, πώς να λοιδωρείς και να ρίχνεις φταίξιμο αλλού, πώς να μην προσπαθείς καν να λύσεις θέμα παρά μόνο όταν έχει φτάσει ο κόμπος στο χτένι, πώς η ανικανότητα σε συνδυασμό με τα συμφέροντα (γιατί πώς να κάνεις τον καμπόσο στα αφεντικά σου άλλωστε) χρεώνουν μια ακόμα φορά τον ελληνικό λαό.

    Επίσης η τραγική φράση ότι πήγαμε να επαναδιαπραγματευθούμε αρχές του 2010, να τηρήσουμε εκλογική μας δέσμευση τι δείχνει, ότι είναι συνεπείς; Εδώ γελάμε. Αντίθετα αποδεινύει ότι για άλλη μια φορά πήγαν να κάνουν τους δημαγωγούς ΣΕ ΒΑΡΟΣ ΟΛΩΝ ΜΑΣ. Για τις ρημάδες τις εντυπώσεις (μιλάμε και για βαθύ πασοκ, ρέππας, μαγκριώτης, έτσι ξέρουν να λειτουργούν). Την εποχή που οι ίδιοι ξεφτίλισαν τη χώρα και τα σπρεντς έφυγαν στον ουρανό, πήγαν να διαπραγματευθούν μειώσεις τάχα μου! Πού παααας. Και φάγανε τις σφαλιάρες. Μπας και λόγω τέτοιων χαριτωμένων κινήσεων μας ξεσκίσανε και οι Ευρωπαίοι, που νόμισαν οι πασόκοι ότι θα γυρίσουν στα παλιά πάρτυ; Βάλτε 2-3 τέτοια, και τους είπε ο Γιούνκερ σταματήστε τα παιχνιδάκια σας. Αλλά το χαστούκι το φάγαμε εμείς, κι αυτοί έμειναν και υπουργοί.

    Τι πρόβλημα είχαν οι συμβάσεις, θα φάμε τώρα τα κέρατά μας σε διόδια από τη φανταστική αναδιαπραγμάτευση. Υπάρχει ένας που πιστεύει ότι ήταν λάθος και τώρα θα τις φτιάξουν προς το ...οικονομικότερο;; Δεν τις ξέρω αναλυτικά μην παρεξηγηθώ, όσα ξέρω όμως είναι ότι υπήρχε μια λογική, ακόμα και αυτό που λέει ότι στα διόδια μπαίνει το κόστος συντήρησης και ακόμα και ένα μικρό ποσοστό για νέα δημόσια έργα, το λέει για κακό;; σε όλο τον κόσμο έτσι γίνεται. Και δεν είμαι εναντίον στο 'δεν πληρώνω', για τους ευρύτερους λόγους, αλλά μην τσιμπάμε παντού. Χωρίς κρίση, τα διόδια δεν θα ήταν τραγικά. Τώρα, θα γίνουν. Συν η κρίση...

    Επίσης, επειδή το διαβάζω πολύ, δεν είναι λάθος σε μια σύμβαση ένας πολυσύχναστος αυτοκινητόδρομος να περιλαμβάνει τμήμα με κάποιου μη πολυσύχναστου -άρα μη αποδοτικού-. Πάντα σε διαπραγμάτευση δίνεις σε κάποιον ένα φιλέτο και μαζί τον αναγκάζεις να σου κάνει και μια αγγαρεία (που εννοείται δεν μπορείς να κάνεις μόνος σου). Αλλιώς το έργο πχ της βόρειας Ιονίας οδού δεν έβγαινε οικονομικά αποδοτικό ποτέ, δεν δικαιολογείται από τους φόρτους τέτοια επένδυση, ούτε και δημόσια επένδυση, δεν έχει να κάνει. Μόνο ΟΚ, αν είσαι η ελβετία και έχεις λεφτά για να κάνεις ότι να’ναι.

    Εννοείται ότι παίρνουμε μια απόφαση και λέμε θα το κάνουμε το έργο γιατί πρέπει, όχι γιατί συμφέρει, και έχουμε επίσης αποφασίσει οι Έλληνες ότι ΝΑΙ, πληρώνει πχ κι ο Αθηναίος για να έχει δρόμο ο Αγρινιώτης κι ας μην πάει ποτέ στο Αγρίνιο, όπως και στη ΔΕΗ πληρώνει ο Θεσσαλονικιός για να μην πληρώνουν οι Ικαριώτες το ρεύμα χρυσάφι! Δεν λέω να μοιράζεται αυτό ανισοβαρώς (υπάρχει θέμα με το Σχηματάρι, γιατί το βάρος πέφτει αναλογικά σε λίγους), αλλά η λογική είναι η βασική λογική της αλληλεγγύης ώστε η χώρα μας να έχει υποδομές και να μην υπάρχουν αποκλεισμένες περιοχές.
    Άρα το πρόβλημα δεν είναι στη λογική. Μετά είναι στους αριθμούς και τα επιτόκια. Για να δούμε τα νούμερα του Μαγκριώτη... Πού συγκρίνει το πριν και το μετά. Α, δεν έδωσε κανένα νούμερο! Ο νοών νοείτω.

    Στα κεφαλάκια μας 50% ασχετοσύνη και 50% η μίζα μια ζωή, βαρέθηκα.

  14. victoria avatar
    victoria 03/02/2011 14:46:20

    Αν θα μπορούσαν να επέμβουν κάπου επί της ουσίας θα ήταν στο Σχηματάρι, ή με μία σοβαρή διαπραγμάτευση με την Ε.Ε. ή την Ευρωπαϊκή Τράπεζα Επενδύσεων με επίκληση έκτακτες συνθήκες λόγω κρίσης.
    Δεν διαπραγματεύεσαι με κατασκευαστές και τις τράπεζές τους (κι από σημείο αδυναμίας)! Κοιτάς να δεις αν μπορείς να σώσεις τις υποχρεώσεις σου ώστε να μην τους χρωστάς και μετά να τρίξεις τα δόντια. Ή έστω παράλληλα, πχ θα σου χρωστάω, αλλά στο τέλος δεν θα γίνει το έργο και θα μείνεις κι εσύ χωρίς δουλειά. Λέμε τώρα.

  15. TASSOS IA avatar
    TASSOS IA 03/02/2011 17:59:52

    " Να πατήσει γερά στα πόδια της η ελληνική οικονομία." Το1981 παραλάβανε χρέος 28% του ΑΕΠ και το παρέδωσαν το 1989 65%. Το 2009 παρέλαβαν 120% του ΑΕΠ και ΜΟΛΙΣ ΣΕ ΕΝΑ ΧΡΟΝΟ το έφτασαν άνω του 150% του ΑΕΠ. Έχετε απόλυτο δίκιο κ. Μαγκριώτη. Το κόμμα σας έχει αποδείξει περίτρανα ότι γνωρίζει πως να κάνει την χώρα και την οικονομία να ορθοποδήσει. Ας όψεται το matrix που σας αναπαραγάγει στην εξουσία.

  16. anonymous avatar
    anonymous 03/02/2011 18:49:10

    Κατ αρχάς Κύριε Υπουργέ κάνατε μια μεγάααααααλη νομική γκάφα. Ομολογήσατε ότι στο κόστος των διοδίων δεν περιλαμβάνεται μόνο το κόστος κατασκευής του αυτοκινητόδρομου αλλά έχετε συμπεριλάβει και φόρο για χρηματοδότηση μελλοντικών έργων. Αυτόματα αυτοί οι φόροι είναι παράνομοι και αν σας πάνε στο δικαστήριο θα επιτύχουν αντίστοιχη μείωση του κόστους των διοδίων.
    Πάμε τώρα παρακάτω. Αν καταφέρουν να αποδείξουν υπερκοστολογήσεις στα έργα θα επιτύχουν μείωση της τιμής των διοδίων κατά το κόστος της υπερκοστολόγησης συν τους φόρους που τους έχετε κατά ομολογία σας φορέσει θα πάμε σε μια μείωση 50%.
    Ο δρόμος Αθήνα-Τρίπολη- (Σπάρτη-Καλαμάτα) έχει 3 διόδια. Τον τρίτο σταθμό τον βάλατε τώρα. Το κόστος πήγαινε έλα είναι 20 Ευρώ μόνο για διόδια. Ο δρόμος αυτός είναι 20 ετών. Έχει παραδοθεί από το 1989. Δεν έχει ξεχρεωθεί ακόμη; Γιατί έχει διόδια και γιατί μπαίνουν κι άλλα; Προφανώς για να χρηματοδοτήσετε τους εργολάβους. Να κάνετε αναδιανομή με τα λεφτά του κοσμάκη που πένεται.
    Παράλληλα ανεβάσατε το κόστος της βενζίνης στα ύψη. Δηλ. για να πάμε να δούμε τους γέρους μας θέλουμε 50 Ευρώ τη φορά. Δε ντρέπεστε; Να ψοφήσουν οι άνθρωποι; Αλλά τέτοιοι είστε.

    Γιατί δεν κάνετε αυτό που ισχύει στην Ευρώπη. Να αγοράζουμε ένα ετήσιο κουπόνι το πολύ μέχρι 150 Ευρώ το χρόνο και να κυκλοφορούμε ελεύθερα παντού. Και να έχετε και κάποιες ρυθμίσεις γι αυτούς που ταξιδεύουν μόνο μια φορά το χρόνο στους αυτοκινητόδρομους.

    Εσείς οι πολιτικοί κάνετε ένα έγκλημα στη χώρα. Η Χώρα δεν έχει ΜΜΜ ή κάτι ΚΤΕΛ και τραίνα που έχει είναι της συμφοράς. Όλος ο κόσμος κρέμεται από το αυτοκίνητό του. Του φορολογείτε το κόστος κτήσης, του φορολογείτε το κόστος χρήσης με τέλη κυκλοφορίας, φόρο στη βενζίνη και διόδια με αποτέλεσμα να του κόβετε το δικαίωμα μετακίνησης. Όταν θα σας πάνε στο δικαστήριο και θα ζητήσουν να μπουν όλοι οι φόροι στην κατσαρόλα των διοδίων και να εξηγήσετε που πάνε τα λεφτά να δω τι θα πείτε. Και μην αρχίστε να λέτε ότι φόροι είναι ότι θέλουμε τους κάνουμε.
    Διαβάστε την απόφαση του ΣτΕ για τους Λάθρο. Βάζει όρια και λέει ότι δε μπορείτε να κάνετε ότι θέλετε. Το ίδιο σκεπτικό θα το πάρουν και θα το φέρουν στα διόδια και θα χάσετε πολλά, πάρα πολλά.

    Βέβαια όλα τα ανωτέρω προϋποθέτει να προλάβουν να γίνουν. Δηλ. προϋποθέτει να μη γίνει της Αιγύπτου στη χώρα. Προσωπικά το βλέπω ότι μάλλον της Αιγύπτου θα γίνει και θα τρέχουν οι κοπρίτες και οι μαζί τα φάγαμε να κρυφτούν στον Κορυδαλλό που θα παρέχει λιγότερες ανέσεις μεν ασφάλεια δε.

  17. anonymous avatar
    anonymous 03/02/2011 18:54:52

    Τα χαρτιά φίλε μου θα πάνε στο δικαστήριο. Αν έχουν γάτες δικηγόρους οι άνθρωποι θα ζητήσουν να κατατεθούν οι συμβάσεις, τα κοστολόγια και τα πάντα. Εκεί θα γίνει της παλαβής. Το κόβω για υπερκοστολόγηση 70%.

    Εγώ αν μπορώ θα τους τσοντάρω οικονομικά με λίγα Ευρώ πχ. εκείνα που δίνω μια φορά στα διόδια. Αν τσοντάρουμε όλοι για τα δικαστικά έξοδα θα τους χορέψουμε στο ταψί.

    • Ο Ιθαγενής avatar
      Ο Ιθαγενής @ anonymous 03/02/2011 20:37:50

      θα ήθελα να παρακολουθήσω μια τέτοια δίκη και να δω την απόφαση του δικαστή για κάποιον που αρνείται να πληρώσει για τη χρήση ανύπαρκτου αγαθού.

      Φαντάζομαι πχ:

      Δικαστής: γιατί δεν πλήρωσες κατηγορούμενε;
      Κατηγορούμενος: τι να πληρώσω;
      Δικαστής: διόδια για τον δρόμο
      Κατηγορούμενος: ποιο δρόμο;
      ???

      ΥΓ

      κύριε Μαγκριώτη ο κόσμος καλείται να πληρώνει για την κατασκευή του δρόμου, για τη χρήση του οποίου θα πληρώνει διόδια ...
      ??????

      • anonymous avatar
        anonymous @ Ο Ιθαγενής 03/02/2011 20:57:47

        Και όχι μόνο, καλείται να πληρώσει για την κατασκευή αυτού του δρόμου των επόμενων και των δρόμων σε άλλες περιοχές που δε θα πάει ποτέ.

        Απλά σκαρφίστηκαν κάποιες εταιρίες ένα κόλπο για να βάλουν τα λεφτά του κοσμάκη στο χέρι και τώρα δεν τους βγαίνει.
        Ο Μάρκος Αυρήλιος νομίζω είχε πει για τους φόρους, είπαμε να κουρεύουμε τα πρόβατα αλλά όχι να τα γδέρνουμε. Αυτοί γδέρνουν και μάλιστα βίαια.

  18. ΛΟΓΟΚΡΙΣΙΑ avatar
    ΛΟΓΟΚΡΙΣΙΑ 03/02/2011 19:06:45

    Πρώτα να δημοσιευτούν όλες οι οι συμβάσεις στο διαδίκτυο.Να ξέρουμε τι πληρώνουμε,σε ποιον και γιατί.
    Δεύτερον,ας δεχτώ ότι η ΝΔ δε τα έκανε σωστά.Τώρα κυβέρνηση είσαι εσύ και γι'αυτό σε ψηφίσανε.Περιμένω να μου βρεις λύση τώρα που ζορίζομαι οικονομικά και γενικότερα οι πολίτες της χώρας αρχίζουν να υποφέρουν.
    Μέχρι τότε,στο ξαναλέω κ. Μαγκριώτη για να το εμπεδώσεις:
    ΔΕΝ ΠΛΗΡΩΝΩ!!!!!!!!!!!

  19. kiki avatar
    kiki 03/02/2011 19:21:07

    Ο Μαγκριωτης τοτε με την φασαρια με τον Γκλετσο, και ενω απο την συμβαση ειναι υποχρεωση της κατασκευαστικης εταιρειας να κανει παραδρομους, παραλληλους της Εθνικης οδου, μας πεταξε οτι τοτε αποφασισαν να κανουν διαγωνισμο για να βρεθει κατασκευαστης των παραδρομων.δηλαδη αλλα λεφτα επι πλεον.Γιατι δεν στριμωχνουν τον Μπομπολα, λεμε τωρα , να τυρησει τις υποχρεωσεις που εχει απο την συμβαση.
    Επειδη σπουδασε στην Αγγλια ο Μαγκριωτης Επικοινωνια και απανταει γρηγορα, νομιζει οτι θα μας τρελανει κιολας, η εμαθε επικοινωνια πως να απευθυνεσαι σε υπηκοους της Ουζουμπουρα

  20. Γιώργος avatar
    Γιώργος 03/02/2011 19:53:40

    Kύριε Υπουργέ,

    Οι τράπεζες υπάρχουν για να δανείζουν τις επιχειρήσεις που προχωρούν σε επενδύσεις. Το ρίσκο της συγκεκριμμένης επένδυσης είναι επί της ουσίας ανύπαρκτο, αφού τα έσοδα είναι βεβαιωμένα για βάθος δεκαετιών.
    Στην ουσία έχετε μετατρέψει τους οδηγούς σε δανειστές και χρηματοδότες των κοινοπραξιών( και άτοκα μάλιστα), προκειμένου να κατασκευάσουν τα έργα.
    Ας αφήσουν τις τρίχες οι κοινοπραξίες, δεν έχουν κανένα δικαίωμα να εισπράττουν τα διόδια για έργα που δεν έχουν παραδώσει.
    Η Αττική Οδός μια χαρά φτιάχτηκε χωρίς προείσπραξη διοδίων. Αφήστε τις δικαιολογίες και επαναδιαπραγματευτείτε τις συμβάσεις.

  21. Ο Ιθαγενής avatar
    Ο Ιθαγενής 03/02/2011 19:54:05

    ....και εγώ που νόμιζα ότι τα διόδια είναι για τη συντήρηση τη λειτουργία και τη χρήση....
    Δεν θα μιλήσω για για τις άλλες χώρες...απλά κουτόφραγκοι
    Δεν θα μιλήσω για τις ...κοστολογήσεις των Δημοσίων έργων στην Ελλάδα...ξανά κουτόφραγκοι ...(ας μας πει το κόστος και το χρόνο σύγκρισης ανά χιλιόμετρο με οποιαδήποτε χώρα...)
    Δεν θα μιλήσω πχ για τη γέφυρα Ρίου Αντιρίου...στο διαδίκτυο αναγράφονται οι συμμετοχές και τα οφέλη.
    Απλά μπορεί μία τράπεζα να μου δανείσει με εγγύηση τις εισπράξεις των διοδίων που η κυβέρνηση μου έχει παραχωρήσει από την ανάθεση της κατασκευής ενός δημοσίου έργου που η κυβέρνηση ξανά μου έχει δώσει; (και ο πολίτης να πληρώνει για κάτι που ίσως θα χρησιμοποιήσει κάποτε από σήμερα;)
    Οχι; Τυχαίο; Δεν νομίζω δεν έχω ΜΜΕ καρδιά μου...

    ΥΓ

    κύριε Μαγκριώτη επειδή μιλάμε για δρόμους να φέρω ένα παράδειγμα για να το καταλάβετε:

    πάτε στο βενζινάδικο
    πληρώνεται βενζίνη
    ο βενζίνας σας δίνει απόδειξη για τη βενζίνη
    που θα σας τη δώσει σε 5 χρόνια
    και το ρημάδι το ΙΧ δεν κουνιέται
    ...............................................................
    φταίει το ΙΧ ή ο οδηγός; ( ...ο τζαμπατζής;)

    Γιατί ο βενζινάς (...ανάδοχος) απλά προεισπράττει...

  22. gapmineikochad avatar
    gapmineikochad 03/02/2011 19:57:23

    ΚΑΙ ΤΑ ΤΕΛΗ ΚΥΚΛΟΦΟΡΙΑΣ ΚΑΘΕ ΧΡΟΝΟ ΚΑΙ ΟΙ 250 ΦΟΡΟΙ
    ΣΤΟ ΑΜΑΞΙ ΚΑΙ ΣΤΗ ΒΕΝΖΙΝΗ ΠΟΥ ΠΗΓΑΙΝΟΥΝ ΥΠΟΥΡΓΑΡΑ?...

    ΚΑΙ ΤΕΛΗ ΚΥΚΛΟΦΟΡΙΑΣ
    ΚΑΙ ΦΟΡΟΥΣ
    ΚΑΙ ΔΙΟΔΙΑ?

    ****ΠΑΣΟΚΙΑ

    ΕΡΧΟΝΤΑΙ ΚΡΕΜΑΛΕΣ ΓΙΑ ΤΟΝ ΘΙΑΣΟ ΣΑΣ

  23. Orestios avatar
    Orestios 03/02/2011 20:39:27

    Τα διόδια συντηρούν τα κανάλια, που ποτέ δεν πλήρωσαν τα οφειλόμενα στους Έλληνες.
    Ανταποδώστε με τον ίδιο τρόπο την διαπλοκή.
    Μην την τροφοδοτείτε και μην την γιγαντώνετε.

  24. Orestios avatar
    Orestios 03/02/2011 20:44:40

    Φτηνές δικαιολογίες ενός Σοσιαλιστή.
    Φταίει εξ' όλοκλήρου για την εξαθλίωση που μας προσφέρει.

  25. κώστας avatar
    κώστας 03/02/2011 20:59:19

    Άξια σχολιασμού είναι και η δήλωση του Ρέππα, ο οποίος ούτε λίγο ούτε πολύ "προειδοποίησε" τους νομοταγείς πολίτες που πληρώνουν σαν...πολίτες, τα διόδια, ότι θα επιβαρυνθούν περισσότερο λόγω των τζαμπατζήδων.
    Τι είπε δηλαδή ; Ότι αν εγώ τρέχω υπερβολικά και ξεφύγω π.χ. από μπλόκο της τροχαίας, το δικό μου πρόστιμο θα το πληρώσει ο επόμενος που πήγαινε κανονικά.
    Που σημαίνει ότι, το μη καταβληθέν πρόστιμο του Τόλη, το πληρώνω εγώ,
    τη φοροδιαφυγή του γιατρού, την πληρώνω εγώ,
    τη φοροδιαφυγή του δικηγόρου, την πληρώνω εγώ κ.λπ., κ.λπ.
    Εσύ Ρέππα μου και οι έχοντες την ίδια λογική με σένα, έχω την εντύπωση ότι μία φορά θα την πληρώσεις. Μόνο που θα είναι μία και καλή, για όλους και για όλα.

  26. giannis avatar
    giannis 03/02/2011 21:37:34

    Ποίου φορολογούμενου Έλληνα πολίτη το συμφέρον υπερασπίζεται η κυβέρνηση κ.Μαγκριώτη, η κυβέρνηση έχει ΧΕΣΜΕΝΟ τον Έλληνα πολίτη και αυτό αποδεικνύεται
    από 1002 πράγματα, έχετε χεσμένο και τον Έλληνα φορολογούμενο και την Ελλάδα,την
    καρέκλα και τις τσέπες σας υπερασπίζετε και τίποτα άλλο.
    Ποίο πολιτικό κόστος κ.Μαγκριώτη; γιατί μήπως μπορούσατε, μπορείτε να κάνετε αλλίως
    υπογράφοντας στα τυφλά το μνημόνιο; να είσθε ευτυχείς που δεν έχουμε γίνει της
    Τυνησίας, της Αιγύπτου κλπ έως τώρα.

  27. δημης avatar
    δημης 04/02/2011 01:21:54

    ΤΩΩΩΡΑ ΚΑΤΑΛΑΒΑ ΤΑ ΤΕΛΗ ΚΥΚΛΟΦΟΡΙΑΣ ΠΟΥ ΠΛΗΡΩΝΟΥΜΕ ΕΙΝΑΙ ΓΙΑ; ΝΑ ΤΟΥΣ ΚΑΝΟΥΝ ΑΕΡΑ ......

  28. S.T. avatar
    S.T. 04/02/2011 01:22:49

    Παίρνω δάνειο για να χτίσω κτήριο με ενοικιαζόμενα,
    και θέλω :
    1)να νοικιάσω τα σπίτια ή απαιτώ να μου νοικιάσουν τα σπίτια ΠΡΙΝ αυτά χτιστούν,
    και επίσης
    2)να εισπράτω ενοίκιο μέχρι να ολοκληρωθεί η κατασκευή τους

    Είναι λογικό? Θα υπάρξει κάποιος που θα το δεχτεί ή θα το κάνει. Φυσικά και ΟΧΙ.

    Τότε γιατί να πληρώνω διόδια (ενοίκιο) για κάτι που δεν υπάρχει, και για κάτι που έχει ήδη ΥΠΕΡ-πληρωθεί;

    • Orestios avatar
      Orestios @ S.T. 04/02/2011 01:25:17

      Για να δείξεις αλληλεγγύη, όπως λέει και το GAP, στους ταλαίπωρους και δυστυχείς κατασκευαστές και δημοσιογράφους.

      • S.T. avatar
        S.T. @ Orestios 04/02/2011 02:21:31

        Και στους φουκαριάρηδες τραπεζίτες, συμπληρώνω φίλε Ορέστιε!

  29. birimba avatar
    birimba 04/02/2011 09:16:52

    ΑΠΟΦΑΣΙΖΟΥΜΕ

    1. Εγκρίνουμε την γενομένη δαπάνη είκοσι εννέα ευρώ και τριάντα λεπτών (29,30) , συμπεριλαμβανομένου Φ.Π.Α του τιμολογίου ΤΩ 595 /30-11-2010 τιμολόγιο της εταιρίας Olympic Catering Α.Ε, που αφορά την κάλυψη των εξόδων χρησιμοποίησης της αίθουσας VIP του αεροδρομίου Ελευθέριος Βενιζέλος στις 26/11/2010 από την της Υφυπουργού Εσωτερικών, Αποκέντρωσης και Ηλεκτρονικές Διακυβέρνησης, κ. Θεοδώρας Τζάκρη.
    Τςςς

  30. nick avatar
    nick 04/02/2011 10:25:58

    ΠΑΙΔΙΑ ΜΗΝ ΧΑΙΡΕΣΤΕ ΠΟΥ ΑΠΑΝΤΗΣΕ Ο ΥΠΟΥΡΓΟΣ ΕΙΝΑΙ ΣΤΟ ΙΔΙΟ ΣΥΣΤΗΜΑ ΠΟΥ ΠΡΟΣΠΑΘΕΙ ΝΑ ΜΑΣ ΠΕΙΣΕΙ ΟΤΙ ΕΜΕΙΣ ΦΤΑΙΜΕ ΑΣ ΜΑΣ ΓΙΝΕΙ ΜΑΘΗΜΑ Η ΤΥΝΗΣΙΑ ΚΑΙ Η ΑΙΓΥΠΤΟΣ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΑΠΟΦΥΓΟΥΜΕ ΤΟΝ ΕΜΦΥΛΙΟ ΗΡΘΕ Η ΩΡΑ ΠΟΥ ΑΥΤΟΙ ΟΙ ΠΟΛΙΤΙΚΟΙ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΦΥΓΟΥΝ ΑΠΟ ΤΟ ΣΒΕΡΚΟ ΜΑΣ ΑΣ ΠΡΟΣΕΞΟΥΜΕ ΛΟΙΠΟΝ ΤΙ ΨΗΦΙΖΟΥΜΕ

  31. λολιτα της αθήνας avatar
    λολιτα της αθήνας 04/02/2011 14:09:28

    αγαπητό antinews το ξέρω πως χαρακτηρίζεσαι από γαλατική αβρότητα σχετικά με τον κύριο τούτο που εδέησε να απαντήσει και να μην κάνει την πάπια οπως οι συνσταυλιζόμενοί του αλλά εμένα προσωπικά η παρακάτω φράση με έβγαλε από τα (ελάχιστα ούτως ή άλλως) ρούχα μου:
    Σε αυτή τη λύση όμως θα πρέπει να συμβάλλουν οι παραχωρησιούχοι και οι ιδιαίτερα οι τράπεζες, για τις όποιες δεν έχουμε καταλάβει και δεν έχουμε πειστεί γιατί ανέστειλαν τη χρηματοδότηση κατασκευής των έργων
    ωστε δεν εχουν καταλάβει-μα είναι οντως δύσκολο να καταλάβουν αυτές τις καπριτσιόζες τις τράπεζες, τα άτιμα αυτα θηλυκά που δρουν με το ταμπεραμέντο και το ένστικτο και δεν ξέρεις ποτε τι θα πράττουν μετα! αλλα εν πάσει περιπτώσει κε Μαγκριώτη και συνεργάτες, άλλη δουλειά δεν ξέρω να κάνετε προς το παρόν, τι θα λέγατε να το ψάξετε λίγο περισσότερο; να τις ρωτήσετε ντροπαλά αλλά με σταθερότητα τι τις έπιασε και σας κάνουν νερά; οχι τίποτα άλλο μα για να μην φαίνεστε άχρηστοι, τεμπέληδες, ανίδεοι, άσχετοι, ανίκανοι, αδιάφοροι και πάνω από όλα αναίσχυντοι

ΑΠΟΣΤΟΛΗ ΣΧΟΛΙΟΥ

Τα δεδομένα σας είναι ασφαλή! H διεύθυνση email δε θα δημοσιευθεί. Τα στοιχεία θα χρησιμοποιηθούν αποκλειστικά για τη δυνατότητα σχολιασμού στο antinews.gr .

Tα πεδία με αστερίσκο (*) είναι υποχρεωτικά.