Απάντηση Βενιζέλου στην κριτική για την «εκλιπούσα Κυπριακή Δημοκρατία» και ανταπάντηση Κρανιδιώτη
06/07/2014 19:22
ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΣΧΟΛΙΟΥ

Απάντηση Βενιζέλου στην κριτική για την «εκλιπούσα Κυπριακή Δημοκρατία» και ανταπάντηση Κρανιδιώτη

Ευρύτερες διαστάσεις έχει προσλάβει η κριτική που άσκησε η ευρωβουλευτής Ελένη Θεοχάρους προς τον υπουργό Εξωτερικών της Ελλάδας, Ευάγγελο Βενιζέλο, σε σχέση τα όσα αναφέρονται σε τουρκικό έγγραφο περί «εκλιπούσα Κυπριακή Δημοκρατία».

Ευρύτερες διαστάσεις έχει προσλάβει η κριτική που άσκησε η ευρωβουλευτής Ελένη Θεοχάρους προς τον υπουργό Εξωτερικών της Ελλάδας, Ευάγγελο Βενιζέλο, σε σχέση τα όσα αναφέρονται σε τουρκικό έγγραφο περί «εκλιπούσα Κυπριακή Δημοκρατία».

Ενοχλημένη η Αθήνα από τις τοποθετήσεις της Ελένης Θεοχάρους ζήτησε με ρηματική διακοίνωση και εξασφάλισε παρέμβαση του κυπριακού υπουργείου Εξωτερικών. Σύμφωνα με τον Φιλελεύθερο, η ευρωβουλευτής δήλωσε ότι ο κ. Βενιζέλος πνέει τα μένεα εναντίον της και υπέδειξε πως στα ερωτήματα που έθεσε δεν έχει ακόμα λάβει απαντήσεις (διαβάστε περισσότερα εδώ)

Ανακοίνωση για το θεμα εξέδωσε και το ελληνικό υπουργείο Εξωτερικών όπου ο κ. Βενιζέλος επισημαίνει:

«Είναι λυπηρό το ότι οι ίδιοι πάντα δήθεν «πατριωτικοί» κύκλοι, που προσπαθούν να εμπορευτούν πολιτικά ή δημοσιογραφικά τις εθνικές ευαισθησίες, κάνουν πώς δεν καταλαβαίνουν ότι δεν υπάρχει καμία διαφοροποίηση μεταξύ Ελλάδος και Κύπρου.

»Αντιθέτως τα Υπουργεία Εξωτερικών της Ελλάδας και της Κύπρου, πάντα σε στενή συνεργασία και πλήρη ταύτιση, αναγκάστηκαν να αποκαταστήσουν την αλήθεια και την τάξη λόγω της ανευθυνότητας με την οποία μια ευρωβουλευτής επιχείρησε να αλλοιώσει την πραγματικότητα στην Ολομέλεια του Ευρωκοινοβουλίου, την στιγμή που η απερχόμενη ελληνική προεδρία παρουσίαζε τον απολογισμό της δια του Πρωθυπουργού.

»Σχετικά κείμενα έχουν δοθεί στη δημοσιότητα και είναι ευανάγνωστα και απολύτως σαφή. Η αντίδραση των δύο υπουργείων ήταν αναγκαία όχι μόνο για λόγους εθνικού συμφέροντος, όχι μόνο γιατί ανταποκρίνεται στην αλήθεια, αλλά και γιατί έπρεπε να προστατευθεί η εξαιρετική δουλειά των στελεχών των διπλωματικών υπηρεσιών Ελλάδας και Κύπρου σε Βρυξέλλες, Αθήνα και Λευκωσία.

»Όλα τα άλλα είναι ανεύθυνες μικροκομματικές ή προσωπικές δημαγωγίες για μια στιγμή δημοσιότητας εν ου παικτοίς.

»Το χειρότερο είναι ότι η ευτέλεια των προθέσεων των παραπάνω κύκλων αποκαλύπτεται διότι βασικό μοτίβο των παρεμβάσεων τους είναι η δήθεν απόκλιση μεταξύ του Πρωθυπουργού και του Αντιπροέδρου της Κυβέρνησης και Υπουργού Εξωτερικών στην προσέγγιση και διαχείριση επιμέρους θεμάτων εξωτερικής πολιτικής και πολιτικής ασφάλειας.

»Ας καταλάβουν ότι υπάρχει πλήρης ταύτιση μεταξύ του Πρωθυπουργού και του Αντιπροέδρου και επιπλέον επιδίωξη να διαφυλαχθεί στα θέματα αυτά ο μεγαλύτερος δυνατός βαθμός ενότητας των πολιτικών δυνάμεων και πέραν της κυβερνητικής πλειοψηφίας.

»Το γεγονός ότι, ως Αντιπρόεδρος της Κυβέρνησης και Υπουργός Εξωτερικών, αποφεύγω συστηματικά να συνδέω τα εθνικά θέματα με ευτελείς όψεις της εσωτερικής πολιτικής πραγματικότητας και το γεγονός ότι ως εκ τούτου ανέχομαι συχνά -για λόγους προστασίας της διεθνούς εικόνας της χώρας- να εκφέρονται ως δήθεν στρεφόμενες εναντίον μου και εναντίον του κόμματος που ηγούμαι αντιδράσεις που αφορούν κυβερνητικές πολιτικές συμφωνημένες, φυσικά με τον Πρωθυπουργό, θα ήταν λάθος να εκληφθεί από οποιονδήποτε ως άδεια να φλερτάρει με τους παραπάνω κύκλους, να ασχημονεί ή πολύ περισσότερο να παίζει προσωπικά παιχνίδια με εθνικά θέματα».

Ακολουθεί σχόλιο του Φαήλου Κρανιδιώτη

Τι απαντήσατε στους Τούρκους θα μας πείτε;

Κύριε Αντιπρόεδρε της Κυβερνήσεως, Υπουργέ των Εξωτερικών, Πρόεδρε του ΠΑΣΟΚ.....

Διάβασα την απάντηση σας για το ζήτημα που ήγειρε στην Ευρωβουλή η κ. Ελένη Θεοχάρους.

Ενδιαφέροντα κι αυτά που λέτε για όλους αυτούς τους ενοχλητικούς, που σχολίασαν την υψηλότητα σας και τους ανέχεστε με ανακτορική ψυχραιμία, αυτή που ταιριάζει στην θέση σας.

Λοιπόν, καλά όλα αυτά που λέτε, αλλά δεν απαντούν στο ερώτημα της κ. Θεοχάρους και εκατομμυρίων Ελλήνων εντός κι εκτός Ελλάδος.

Οι Τούρκοι έστειλαν ένα ιταμό έγγραφο στο οποίο αποκαλούν την Κυπριακή Δημοκρατία «εκλιπούσα».

Σας ρώτησαν τι απαντήσατε; Ποια ενέργεια κάνατε...

Είχατε τον χρόνο και την ενέργεια να ξοδέψετε για την πρώτη ρηματική διακοίνωση διαμαρτυρίας της Ελλάδας κατά της Κύπρου.

Για αυτό που έκαναν οι Τούρκοι τι κάνατε;

Λέτε, πως για ότι κάνετε είστε σε συνεννόηση κλπ. ΟΚ. Όμως άλλο ερωτηθήκατε.

Πέστε μας τι κάνατε για το συγκεκριμένο θέμα;

Δεν κάνατε τίποτα; Κάνατε κάποιας μορφής διάβημα διαμαρτυρίας, διακοίνωση, πήρατε τηλέφωνο, στείλατε sms, γράμμα, τέλεξ, φαξ, email, σήματα καπνού, μορς; Ή απλά τους κάνατε μούτρα;

Απλά πράγματα: πέστε μας ποια ενέργεια κάνατε, πότε και προς ποιον απαντώντας στην βρωμιά των Τούρκων για την «εκλιπούσα».

Αποστομώστε μας, δείξτε μας το έγγραφο με το οποίο αντιδράσατε. Απλά και μπεσαλίδικα πράγματα.

Φαήλος Κρανιδιώτης

ΣΧΟΛΙΑ

  1. rally monkey avatar
    rally monkey 06/07/2014 19:48:09

    καλύτερα (μη-)Απάντηση Βενιζέλου και το κράξιμο συνεχίζεται

  2. Naruto avatar
    Naruto 06/07/2014 19:50:51

    Πές μου εσύ Φαήλο πότε άλλοτε ο κύριος αντιπρόεδρος φέρθηκε σαν πατριώτης . Εγώ τουλάχιστον δεν θυμάμαι κάτι σχετικό .

  3. Κώστας Ταλιμης avatar
    Κώστας Ταλιμης 06/07/2014 19:59:25

    Αυτό το πράμα που σοκάρεστε από το Βενιζέλο δεν το καταλαβαίνω. Αυτός κάνει το παιχνίδι του και η κυβέρνηση τι κάνει;; Ο μπένι κάνει μούτρα στην τουρκία και η κυβέρνηση κάνει μούτρα στον μπένι;;; Γιατί αυτό το πλάσμα, που το μόνο που τον ενδιαφέρει είναι η πολιτική του επιβίωση, έχει το πολύτιμο και ευαίσθητο ΥΠΕΞ;;; Και κυρίως ΓΙΑΤΙ όλοι σοκάρονται;;;;;;;; Σήμερα έπεσε ο μπένι στην πολιτική; Ας δράσει κάποιος και ας του σφίξει το χαλινάρι (το εύχομαι) αλλιώς να λείπουν καλύτερα οι διαμαρτυρίες από το ίντερνετ

  4. airman avatar
    airman 06/07/2014 20:09:33

    Σύμφωνα με το ΥΠΕΞ ο Βενιζέλος στη δευτερολογία απάντησε "άκρως ικανοποιητικά" στις προφορικές επισημάνσεις του Τούρκου υπουργού και χωρίς να γνωρίζει το περιεχόμενο του γραπτού κειμένου της Τουρκικής Δήλωσης. Στο πλήρες γραπτό κείμενο της Τουρκικής δήλωσης θα δωθεί "άκρως ικανοποιητική" απάντηση και πότε;

  5. Uncle Stgm avatar
    Uncle Stgm 06/07/2014 20:10:39

    Ο κ. Βενιζέλος είναι αυτός που είναι. Γνωστός και μη εξαιρετέος. Αλλά όποιος Ελλαδίτης πολιτικός επιχειρήσει να χρησιμοποιήσει την Κύπρο ως "κρέας για τα κανόνια" του ενδο-ελλαδικού (ΝΔ-ΣΥΡΙΖΑ) ή ενδο-νεοδημοκρατικού (πρόωρες εκλογές ή όχι) πολιτικού "πολέμου", καλύτερα να θυμάται το 1974. Και τότε να περνά ηλεκτρικό ρεύμα τη ραχοκοκαλιά του. Η Κύπρος πήρε το οικονομικό "μάθημά" της και φέρεται υπέυθυνα. Η (πολιτική) Ελλάδα καθόλου. Δεν θα πληρώσει πάλι η Κύπρος για την αδιόρθωτη Ελλαδική κυρίαρχη κοινωνική τάξη και για τους δούλους πολιτικούς της.

    • Βασιλική Κ. Σ. avatar
      Βασιλική Κ. Σ. @ Uncle Stgm 06/07/2014 21:42:01

      ρηματική διακοίνωση διαμαρτυρίας στην Κύπρο Θείε;! Στο τέλος θα ζητήσει να του πλύνει και τα σώβρακα ο Σαμαράς! Τί άλλο πρέπει να συμβεί για να πάψει να είναι ΥΠΕΞ αυτό το πράμα;

      • Η άλυτη εξίσωση avatar
        Η άλυτη εξίσωση @ Βασιλική Κ. Σ. 06/07/2014 21:53:12

        ...Να σκάσει από το πολύ φαγητό. Άλλη λύση δεν υπάρχει.

      • roadrunner avatar
        roadrunner @ Βασιλική Κ. Σ. 06/07/2014 22:12:17

        Η πρωτοφανής ενέργεια του Βενιζέλου ντροπιάζει την Ελλάδα και τους Έλληνες. Οφείλει να εγκαταλείψει από μόνος του το Υπ. Εξωτερικών, αφού ζητήσει πρώτα συγνώμη από όλους.

        • N. avatar
          N. @ roadrunner 07/07/2014 08:13:36

          Για μια τέτοια ενέργεια (εγκατάληψη του Υπ.Εξ), απαραραίτητη προυπόθεση είναι η ύπαρξη τσίπας.Με την μέχρι τώρα στάση και πορεία του,σας έχει προιδεάσει ο εν λόγω κύριος για κάτι τέτοιο?

        • airman avatar
          airman @ roadrunner 07/07/2014 08:42:39

          "... να εγκαταλέιψει από μόνος του ...", "... ζητήσει πρώτα συγνώμη ...". Ξέρετε αλήθεια για τι άνθρωπο μιλάμε; Όχι πολιτικό αλλά άνθρωπο. Ο βίος και η πολιτεία του δεν αφήνουν τέτοια περιθώρια. Ρωτήστε και όσους/όσες είχαν την "τύχη" να τον έχουν καθηγητή στο Πανεπιστήμιο. Ιδιαίτερα όταν έπρεπε να περάσουν μάθημά του.

          • roadrunner avatar
            roadrunner @ airman 07/07/2014 09:28:34

            Έχω ακούσει για τότε airman, δυστυχώς. Όμως τώρα δεν μιλάμε για τα κουτσομπολιά μεταξύ των φοιτητών. Τώρα έχουμε για πρώτη φορά στα ιστορικά χρονικά μια ρηματική διακοίνωση made by Benizelos προς την Κύπρο, που εκθέτει την Ελλάδα, απέναντι στην Κύπρο, και τους αντιπάλους της, την ίδια στιγμή που από το υπεξ του Βαγγέλη επειδεικνύεται εκκωφαντική σιωπή και ανοχή απέναντι στις τουρκικές προκλήσεις.

  6. MCA avatar
    MCA 06/07/2014 22:33:58

    Η ενέργεια να εκδώσει το ΥΠΕΞ ρηματική διακοίνωση προς την Κυπριακή κυβέρνηση ήταν απλά απίστευτη. Δεν γίνονται αυτά. Δεν είναι δυνατόν να συμβαίνουν τέτοια πράγματα.

  7. Agrofylakas avatar
    Agrofylakas 07/07/2014 04:24:58

    Ειναι αυτο το θεμα αξιο λογου για να πεσει η κυβερνηση? Μου φαινεται οτι καποιοι ψαχνουν για φασαρια. Παιξε, παιξε, στο τελος θα το φαμε το κεφαλι μας και παλι.

  8. Vesper avatar
    Vesper 07/07/2014 08:06:41

    Τι το ψάχνουμε;
    Ο "άνθρωπος" υπέγραφε ως... "deputy prime minister" !!!
    Και τον ανεχθήκαμε. Θα τον ανεχθούμε και τώρα. Και θα τον ανεχόμαστε, όσο τον έχουμε ανάγκη. Και όσο θα συμβαίνει αυτό, ο ίδιος ο Βενιζέλος θα εξαντλεί την σχιζοφρενική μεγαλομανία του και θα κάνει διάφορα για να ικανοποιεί τις πολιτικές φαντασιώσεις του. Τόσο απλά...
    Καλό όμως είναι να διατυπώνονται κι απόψεις, όπως αυτές του Φ.Κρανιδιώτη, για να μη μας περνάει όλους για μ@λ@κες.

  9. Geros avatar
    Geros 07/07/2014 08:24:46

    Από την στιγμή που η επίσημη Κυπριακή Δημοκρατία άδειασε την Κύπρια ευρωβουλευτή με τον πιο εμφατικό τρόπο νομίζω ότι είναι αυτονόητο ότι το θέμα πρέπει να εγκαταλειφθεί από τον κύριο Φαήλο Κρανιδιώτη. Φυσικά αυτό ισχύει αν ο κύριος Κρανιδιώτης κόπτεται για τα εθνικά θέματα όπως λέει. Τώρα αν κόπτεται για την αναγνωρισιμότητα που μπορεί το θέμα αυτό να του δώσει και ψαρεύει στα νερά των πατριωτών για κανένα ψηφαλάκι στις επερχόμενες εκλογές , είναι άλλο θέμα .... Για όσους δεν γνωρίζουν το θέμα με το "εκλιπούσα" μπορεί ο κύριος Κρανιδιώτης μπορεί να το πρωτοάκουσε προχτές αλλα υπάρχει εδώ και αρκετές μέρες στην Κύπρο. Η φράση "defunkt" υπήρχε σε ένα Τουρκικο έγγραφο προς την E.E. και θεωρήθηκε από την πλευρά της Κύπρου πρόκληση. Δημιουργήθηκαν αντιδράσεις , έγινε ένας ντόρος και το θέμα έληξε. Από την στιγμή που Ελληνική Κυβέρνηση (όχι Βενιζέλος , ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΚΥΒΕΡΝΗΣΗ) και Κυπριακή Κυβέρνηση δηλώνουν ότι οποιες ενέργιες έγιναν ήταν ΑΠΟ ΚΟΙΝΟΥ αποφασισμένες , τι το ψάχνουμε? Το να πας να δημιουργήσεις καριέρα πάνω σε θέματα όπως αυτό είναι πραγματικά πολύ κακόγουστο αν πραγματικά ισχύει .....

    • Vesper avatar
      Vesper @ Geros 07/07/2014 08:27:53

      Κύριε Βενιζέλο, θα σας απαντήσει και πάλι ο Φ. Κρανιδιώτης.
      Δεν έχει ανάγκη της δικής μας παρέμβασης, στη γεμάτη πανικό τοποθέτησή σας.

      • Geros avatar
        Geros @ Vesper 07/07/2014 08:54:12

        Τρέμω από πανικό φίλε ....

        • Vesper avatar
          Vesper @ Geros 07/07/2014 09:14:18

          Αλοίμονο μεγαλειότατε.
          Εξ άλλου, μόνον μια τέτοια ανακτορική ψυχραιμία, είναι που ταιριάζει στην θέση σας.

          • Η άλυτη εξίσωση avatar
            Η άλυτη εξίσωση @ Vesper 07/07/2014 14:38:32

            ...Μην του βάζετε ιδέες κι εσείς! Λίγο ακόμη να ψωνιστεί και τον χάσαμε ολοσχερώς.

        • K.P. avatar
          K.P. @ Geros 07/07/2014 23:28:11

          Γιατί απαντάτε όταν σας αποκαλούν κ. Βενιζέλο;

    • GregA avatar
      GregA @ Geros 07/07/2014 09:17:27

      Το πρόβλημα δεν είναι ότι "το θέμα έληξε", αλλά εάν έληξε με τη λογική των Ιμίων. Αυτή η "ρεάλ πολιτίκ" που αποδέχονται κάποιοι Έλληνες σε όλους τους τομείς τη καθημερινότητας είναι πιο επικίνδυνη από την ίδια την επιθετική πολιτική της Τουρκίας ή της τρόικας.

      • Geros avatar
        Geros @ GregA 07/07/2014 09:39:21

        Το θέμα έκλεισε με τον τρόπο που αποφάσισαν ΑΠΟ ΚΟΙΝΟΥ οι ΕΚΛΕΓΜΕΝΕΣ κυβερνήσεις Ελλάδος και Κύπρου. Αυτό δεν θα έπρεπε να είναι αρκετό?

        • Νίκος Αργεάδης avatar
          Νίκος Αργεάδης @ Geros 07/07/2014 10:18:16

          όχι, διότι ο τροπος που "κλείνουν" τα ζητήματα οι 'εκλεγμένες" (νάσου και η κάλυψη!) κυβερνήσεις προκαλούν μόνο ΒΛΑΒΕΣ στις έρμες τις "πατρίδες"...

          • Geros avatar
            Geros @ Νίκος Αργεάδης 07/07/2014 12:55:47

            Αγαπητέ Νίκο αυτές έχουμε , τις εκλεγμένες , ξέρεις εσύ κανέναν άλλο τρόπο να κυβερνούνται οι λαοί δημοκρατικά? Αν για εσένα οι εκλογές και η αντιπροσωπευτική δημοκρατία είναι "κάλυψη" τότε νομίζω δεν έχουμε και πολλά να πούμε. Καλή τύχη στα πραξικοπήματα που ονειρεύεστε και αέρα στα πανιά σας .....

          • Η άλυτη εξίσωση avatar
            Η άλυτη εξίσωση @ Geros 07/07/2014 14:49:15

            Χαχαχαχα! Το ...τύποις δημοκρατικά, είναι επί της ουσίας φασιστικά. Πραξικόπημα είναι να υφαρπάζεις την εξουσία υποσχόμενος φούμαρα, ψευδολογώντας και παραπλανώντας τους αφελείς κι ύστερα να πράττεις ακριβώς τα αντίθετα από εκείνα για τα οποία προεκλογικά τάχα...δεσμεύτηκες.

          • Νίκος Αργεάδης avatar
            Νίκος Αργεάδης @ Geros 08/07/2014 10:28:47

            μα εδώ είναι η όλη απάτη, αγαπητέ γέρο, μας παρουσιάζουν τις ανομίες τους σαν φυσικό φαινόμενο επειδή τις ψευτονομιμοποιούν αλλά από την άλλη ΠΑΡΑΒΙΑΖΟΥΝ το σύταγμα ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΑ! όπως παρουσιάζουν και τον (ακραίο, για να αλληλοκανοούμαστε) φιλελευθερισμό ως φυσικό φαινόμενο που δεν αμφισβητείται. κάτι σαν την ΑΠΟΛΥΤΗ ελευθερία των αγορών. αυτά μόνο η υπανάπτυκτη ελλαδική ελίτ τα σκέφτεται έτσι...

          • Geros avatar
            Geros @ Νίκος Αργεάδης 08/07/2014 11:24:02

            Αν η νόμιμη κυβέρνηση ονομαστεί στο κεφάλι σας "μη νομιμοποιημένη" , τότε όλα είναι δυνατά! Απλά περιμένετε ποτε η φανταστική κυβέρνηση που έχετε πλάσει στο όνειρο σας θα υλοποιηθεί για να την ονομάσετε "ειλικρινά νόμιμη". Οποτε μπαίνετε στο παραμύθι της από νομιμοποίησης ... Συνήθως σε αυτό το παραμύθι χρησιμοποιείται ο μύθος της παραβίασης του συντάγματος που αναφέρατε. Άρθρα του συντάγματος που αναφέρουν γενικότητες , πχ.: "Ο πολίτης δικαιούται αξιοπρεπή διαβίωση" (από το μυαλό μου το έβγαλα για να μην παρεξηγούμαι) μπορούν εύκολα να μας οδηγήσουν στο συμπέρασμα ότι ΚΑΘΕ νομος παραβιάζει το σύνταγμα. Ανάλογα με το πως ερμηνεύουμε την γενικότητα που αναφέρουν. (πχ: τι σημαίνει "αξιοπρεπής"?). Αυτό το κολπάκι το έχουν καταλάβει μερικοί επιστημονικά ΑΝΗΘΙΚΟΙ συνταγματολόγοι και κοροϊδεύουν τον κοσμάκη κάνοντας παράλληλα και πολιτική καριέρα για τον εαυτό τους. Υπάρχουν αρμόδια δικαστήρια , ότι πουν αυτά ότι είναι συνταγματικό είναι , ότι πουν ότι δεν είναι , δεν είναι. Ότι κριθεί αντισυνταγματικό δε ακυρώνεται. Δόξα τον Θεό δεν τα βγάζουν και όλα συνταγματικά από όσο γνωρίζω. Οποτε κομμένο το δούλεμα , έχουμε ΝΟΜΙΜΗ και ΣΥΝΤΑΓΜΑΤΙΚΗ κυβέρνηση , αν δεν σας αρέσει τα παράπονα σας σε αυτόν που την εξέλεξε , ΤΟΝ ΕΛΛΗΝΙΚΟ ΛΑΟ. Το τελευταίο δε παραμύθι που στερεί δήθεν την νομιμοποίηση από την κυβέρνηση , το ότι λέει βγήκε λέγοντας ψέματα, είναι και απίστευτα προσβλητικό για τον Ελληνικό λαό. Είναι οι Έλληνες τόσο ηλίθιοι , τόσο βούρλα που στο 2012 δεν ξέραν ότι αυτά που λέγονται σε μια προεκλογική περίοδο ΑΠΟ ΟΛΟΥΣ πρέπει να τα δέχονται με επιφύλαξη? Σε τελική ανάλυση είναι μια από τις ΥΠΟΧΡΕΩΣΕΙΣ του πολίτη να κρίνει στις εκλογές ποιος του λέει αλήθεια. Με αυτή την λογική καμια κυβέρνηση σε αυτόν τον τόπο δεν θα είναι ποτε νόμιμη. Έλεγε αλήθεια ο ΣΥΡΙΖΑ το 2012? Το ΚΚΕ? Οι Ασυνάρτητοι ? Η ΔΗΜΑΡ? Ποιος έλεγε απόλυτη και καθαρή αλήθεια? Άρα όλοι , οποιος και αν εκλεγόταν θα έβγαινε ο πολίτης σαν διακορευμένη παρθένα και θα έλεγε μυξοκλαίγοντας "με εξαπάτησαν"? Προσβάλουν του Έλληνες όσοι τα υποστηρίζουν αυτά.

          • Νίκος Αργεάδης avatar
            Νίκος Αργεάδης @ Geros 08/07/2014 11:58:14

            "Είναι οι Έλληνες τόσο ηλίθιοι , τόσο βούρλα που στο 2012 δεν ξέραν ότι αυτά που λέγονται σε μια προεκλογική περίοδο..." το προβλημα δεν έιναι ο μέσος έλληνας που παραπληροφορείται αλλά η κυβερνώσα ελίτ, πέστε την οπως θέλετε...που στηρίζει την εξουσία της με ψέμματα και αλητείες...και ξέρεις τι φέρει αυτο στοι τέλος...κάποτε ο κόσμος ξυπνάει... το ζήτημα είναι άκρως ΠΟΛΙΤΙΚΟ και ουχί οικονομικό...και το ξέρετε...

          • Αιρετικός avatar
            Αιρετικός @ Geros 08/07/2014 14:37:01

            Το Σύνταγμα έχει μέθοδο ερμηνείας, την λένε Συνταγματικό Δίκαιο και στα πλαίσια αυτού όλοι κρίνονται...και οι δικαστές (και δη οι ανώτατοι και η ηγεσία που διορίζεται)... Τα επιχειρήματά σας για τις "κωλοτούμπες" των κυβερνήσεων είναι...επιεικώς απαράδεκτα! Αν ο πολίτης (και πράγματι) οφείλει να κρίνει ποιός λέει την αλήθεια, με ποιά κριτήρια θα το κάνει αυτό?...Και δεν είναι υποχρέωση αυτού που αλλάζει την πολιτική του να ζητά γι΄αυτό νέα εντολή από τον λαό?... Η επιχειρηματολογία σας προσβάλλει την ηγεσία του κόμματος που επιχειρείτε να υπερασπίσετε...

        • Επισκέπτης avatar
          Επισκέπτης @ Geros 07/07/2014 10:59:28

          Αν θεωρείς ότι π.χ. το θέμα του γκριζαρίσματος του μισού Αιγαίου (πρέπει να) θεωρείται λήξαν, διότι έτσι αποφάσισαν οι "εκλεγμένες" κυβερνήσεις, τότε ναι, έχεις δίκιο.

          • Geros avatar
            Geros @ Επισκέπτης 07/07/2014 12:58:57

            Ναι αγαπητέ , πιστεύω πως αν οι ΕΚΛΕΓΜΕΝΟΙ αντιπρόσωποι του Ελληνικού λαου αποφασίσουν να γίνει το Αιγαίο γκρίζο και το περάσουν και από το κοινοβούλιο χωρίς να καεί το σύμπαν (το οποιο εγώ προσωπικά θα ευχόμουν να γίνει σε τέτοια περίπτωση , για να μην παρεξηγούμαι) , τότε αυτό πρέπει να γίνει και αυτό αξίζουμε.

          • Η άλυτη εξίσωση avatar
            Η άλυτη εξίσωση @ Geros 07/07/2014 14:55:23

            Ε, μα.... Όλα τακτοποιημένα, βολικά κι αθωωμένα. ΕΣΧΑΤΗ ΠΡΟΔΟΣΙΑ, δεν υπάρχει. Στα ...σύγχρονα Νεογραικύλικα, τη λέμε ''δημοκρατική απόφαση της πλειοψηφούσας κοινοβουλευτικής δύναμης'' και τα σκυλιά δεμένα.

          • Νίκος Αργεάδης avatar
            Νίκος Αργεάδης @ Geros 08/07/2014 10:32:36

            ταυτίζεις την νομιμότητα και την νομιμοποίηση με τις εκλογές; αυτό δεν θεσμοποίησε ο (ανύπαρκτος κατα τα άλλα και λογοδιαροϊκός) βενιζέλος με τον νόμο περί (μη) ευθύνης; κάνετε λάθος αγαπητέ φίλε. διάβασε το σύνταγμα, άρθρο 125, αν δεν λανθάνω...

        • Αιρετικός avatar
          Αιρετικός @ Geros 07/07/2014 19:46:38

          Όχι γιατί υπάρχουν και οι ΕΚΛΕΓΜΕΝΟΙ ευρωβουλευτές και βουλευτές, που έχουν το δημοκρατικό δικαίωμα ερωτήσεων κ.α. πρωτοβουλιών...Και εν τέλει και ΟΙ ΠΟΛΙΤΕΣ ΠΟΥ ΕΚΛΕΓΟΥΝ...

    • Επισκέπτης avatar
      Επισκέπτης @ Geros 07/07/2014 12:14:48

      "Από την στιγμή που η επίσημη Κυπριακή Δημοκρατία άδειασε την Κύπρια ευρωβουλευτή με τον πιο εμφατικό τρόπο..."
      Πότε έγινε αυτό; Εγώ άλλα διαβάζω.

      • Geros avatar
        Geros @ Επισκέπτης 07/07/2014 13:00:59

        Παρέμβαση Αναστασιάδη

        Οι συνεργασίες που αναπτύσσουμε με τρίτες δυνάμεις, πολύ περισσότερο με τη μητέρα πατρίδα, είναι άψογες και άριστες επισήμανε από την πλευρά του ο πρόεδρος της Κυπριακής Δημοκρατίας, Νίκος Αναστασιάδης, στέλνοντας το δικό του μήνυμα μετά το θόρυβο που δημιουργήθηκε λόγω των δηλώσεων της Ελένης Θεοχάρους.

        Μετά την ανακοίνωση του κυπριακού ΥΠΕΞ, μέσω της οποίας εκφραζόταν ικανοποίηση για τον χειρισμό της Ελληνικής Προεδρίας και για τη στήριξη της Ελλάδας προς την Κύπρο, ήταν η σειρά του Κύπριου προέδρου να κάνει την δική του παρέμβαση.

        «Θέλω να σας βεβαιώσω ότι οι συνεργασίες που αναπτύσσουμε με τρίτες δυνάμεις, πολύ περισσότερο με τη μητέρα πατρίδα, είναι άψογες και άριστες, για αυτό και θέλω να κάνω μια έκκληση: Ας αποφύγουμε τους πειρασμούς που μπορεί να μολύνουν μιαν παραδοσιακή δεδομένη στάση στήριξης από πλευράς της Ελλάδας», δήλωσε χαρακτηριστικά ο κ. Αναστασιάδης.

    • Η άλυτη εξίσωση avatar
      Η άλυτη εξίσωση @ Geros 07/07/2014 14:36:30

      Μπράβοοοοοο!!! Ως γνωστόν, η κυβέρνηση του κ. Αναστασιάδη, είναι ό,τι πιο φερέγγυο, ανεξάρτητο και εθνικά επωφελές θα μπορούσε κανείς να ονειρευτεί! Άμα την ...άδειασε την Ευρωβουλευτή που τόλμησε να αρθρώσει λόγο μη υποτακτικού, σημαίνει οτι πρέπει όλοι να της ρίξουνε το ανάθεμα. Και στη Θράκη εξάλλου, όλα σωστά και άγια γίνονται και η Ελληνική κυβέρνηση, πράττει ασφαλώς τα δέοντα. Οι Μητροπολιτάδες και οι φαντασιόπληκτοι ...φανατικοί χαλάνε μόνο τη μανέστρα της Εθνικής γονυκλισίας στους Οθωμανούς και όχι μόνο σε αυτούς. Φιμώστε επί τέλους τους ενοχλητικούς διαφωνούντες, ώστε να συνεχίσουμε στα σιωπηλά την κατηφόρα και δεν μπορεί, κάπου θα βρούμε κάποτε και πάτο.... Αφού είναι ''από κοινού'' αποφασισμένο......

      • Νίκος Αργεάδης avatar
        Νίκος Αργεάδης @ Η άλυτη εξίσωση 08/07/2014 10:38:03

        συμφωνώ μαζί σου 150%. η φοβική δουλοπρέπεια στο φόρτε της. όλα για την μάσα και την καρέκλα των ελληνώνυμων...

    • Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης avatar
      Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης @ Geros 07/07/2014 16:17:57

      Δεν πας μια βόλτα για να δεις αν έρχομαι; Είσαι χρόνια εδώ μέσα κι έχεις διαβάσει κείμενα επί κειμένων μου για την Κύπρο. Και θα μου πεις πως το εγείρω για ...αναγνωρισιμότητα;

      • Geros avatar
        Geros @ Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης 07/07/2014 16:39:06

        Ή από σκοπιμότητα ή από παρορμητικότητα αγαπητέ. Πολλές φορές σας έχω καταλογίσει σκοπιμότητα και έπεσα έξω , δεν θα είναι η πρώτη φορα. Όπως και να έχει ούτε το ένα ούτε το άλλο είναι καλός σύντροφος στην πολιτική.

        • Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης avatar
          Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης @ Geros 08/07/2014 00:43:24

          Δεν σου περνάει από το μυαλό το ενδεχόμενο μιας σταθερής θέσης κι εγρήγορσης σε ό,τι αφορά τον Κυπριακό Ελληνισμό, ε;

  10. Επισκέπτης avatar
    Επισκέπτης 07/07/2014 11:07:23

    Νομίζω ότι η κ. Θεοχάρους δεν έχει ανάγκη από δικηγόρο. Μια χαρά τα λέει και μόνη της: "«Δεν απάντησε στο απλό και σαφέστατο ερώτημα που έθεσα ενώπιον του ευρωπαϊκού κοινοβουλίου. Δεν είμαι υποτακτική του κυρίου Βενιζέλου. Είμαι υπόλογη έναντι του κυπριακού λαού και ρωτούσα τον Πρόεδρο του Συμβουλίου της Προεδρεύουσας χώρας και είχε υποχρέωση να απαντήσει», είπε χαρακτηριστικά λέγοντας ότι τίθεται μείζον ζήτημα ευθυνών και του κυρίου Σαμαρά, ο οποίος κατά την άποψη της οφείλει να παύσει τον Ευάγγελο Βενιζέλο". (εδώ).
    Δεν μπορούμε να κατηγορούμε ατομικά τους υπουργούς, όταν υπάρχει πρωθυπουργός που τούς καλύπτει.Εκτός κι αν ο καθένας κάνει ό,τι του κατέβει και δεν γνωρίζει η δεξιά τι ποιεί η αριστερά.

    • Geros avatar
      Geros @ Επισκέπτης 07/07/2014 13:29:56

      Νομίζω πως ο κύριος Κρανιδιώτης , μέσα στον παρορμητισμό που τον διακρίνει , ΝΟΜΙΖΕ ότι επιτίθεται στον Βενιζέλο. Στην ουσία η ανάγνωση σας είναι σωστή και για αυτό πιστεύω τελικά ότι ο κύριος Κρανιδιώτης θα το κάνει αβαβά

      • Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης avatar
        Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης @ Geros 07/07/2014 16:12:59

        Αμ δε!

        • Geros avatar
          Geros @ Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης 07/07/2014 16:48:40

          Καλά , κάτσε πρώτα να χτυπήσει το τηλέφωνο και τα λέμε. Αχ , αν είχα ένα ευρώ για κάθε φορα που άκουσα αυτά τα "αμ δε" και στο τέλος γίνανε γαργάρες, θα ήμουν πλούσιος! Αν παρεπιπτόντως δεν γίνει γαργάρες το θέμα , αν και διαφωνώ θα σας βγάλω το καπέλο. Νομίζω όμως πως πονηρά ο Βενιζέλος άμεσα έβαλε στο κάδρο τον Σαμαρά και στην ουσία κέρδισε την παρτίδα.

          • my way avatar
            my way @ Geros 07/07/2014 18:47:31

            Παρεμπιπτόντως, συμφωνώ. Miracolo, miracolo!

          • Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης avatar
            Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης @ Geros 08/07/2014 00:41:22

            Αγαπητέ, για την Κύπρο δεν θα έκανα "γαργάρα" το παραμικρό, ακόμη κι αν μου το ζητούσε η μάνα μου.

          • Geros avatar
            Geros @ Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης 08/07/2014 08:02:52

            Δεν σας είπε κανείς να κάνετε γαργάρα την Κύπρο μας αγαπητέ. Να κάνετε γαργάρα την ταύτιση απόψεων με την συγκεκριμένη κυρία σας ζητάνε. Πραγματικά εντυπωσιακό το βιογραφικό της αλλα δεν βουτάει την γλώσσα της στο μυαλό της πριν μιλήσει. Η αρχική της δήλωση ξεκινούσε με φράση περί εκτίμησης στον Σαμαρά και μετά έθιγε ένα θέμα που γυρνούσε σε αυτόν! Είναι ωρολογιακή βόμβα η κυρία αυτή , να μου το θυμηθείτε , ΜΑΚΡΙΑ!

          • Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης avatar
            Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης @ Geros 08/07/2014 23:15:30

            Μα τί ανοησίες γράφεις, γέρος άνθρωπος;

  11. Seagull avatar
    Seagull 07/07/2014 13:16:06

    Πάντως πολλοί συντάσσονται με την άποψη της Κυπρίας Ευρωβουλευτού περί παύσεως του κυρίου Βενιζέλου... και όχι μόνο για το εν λόγω γεγονός. Παραμένει διακαής πόθος των περισσοτέρων Ελλήνων η τοποθέτηση του Σαμαρά για μία και μόνη εξεταστική επιτροπή για το πως φτάσαμε στο μνημόνιο και στα δίχτυα του ΔΝΤ και της τρόϊκας, καθημερινά δε γίνεται και πιό επίκαιρος. Το πασοκ του κυρίου Βενιζέλου, ο ΓΑΠ και οι κηπουροί του έχουν την πλήρη και αποκλειστική ευθύνη και κάποτε πρέπει να μάθουμε την αλήθεια.

    • Η άλυτη εξίσωση avatar
      Η άλυτη εξίσωση @ Seagull 07/07/2014 14:42:45

      ΔΕΝ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΤΗΝ ΚΑΝΕΙ ΤΗΝ ΜΙΑ ΚΑΙ ΜΟΝΗ ΕΞΕΤΑΣΤΙΚΗ ΛΕΜΕ. Θα πρέπει να ρισκάρει, ίσως και να χάσει το ...θρόνο του. Ε, δεν το αντέχει.

      • Seagull avatar
        Seagull @ Η άλυτη εξίσωση 07/07/2014 14:50:00

        Τώρα με τον Μπενίτο αλλά μπρατσέτα δεν ρισκάρει? Τα είδαμε τα αποτελέσματα στις ευρωεκλογές.

        • Η άλυτη εξίσωση avatar
          Η άλυτη εξίσωση @ Seagull 07/07/2014 22:59:34

          Όταν κάθεσαι στο θρόνο και ζείς αποκλεισμένος στην αυταπάτη σου, α λα μπρατσέτα και το διάβολο κρατάς αν πιστέψεις, οτι κερδίζεις έτσι χρόνο εξουσίας..... Κι αν η κλεψύδρα αδειάζει, εσύ δεν τη βλέπεις. Είσαι απόλυτα αφοσιωμένος, στο ευάλωτο είδωλο της .....παντοδυναμίας σου.

  12. Επισκέπτης avatar
    Επισκέπτης 07/07/2014 14:04:28

    Ο κ. Βενιζέλος δεν χρωστά απάντηση μόνο στην κ. Θεοχάρους, αλλά και στους Β/Ηπειρώτες αδελφούς μας και όχι μόνο, οι οποίοι διερωτώνται γιατί φαγώθηκε να βάλει την Αλβανία στην ΕΕ, κλείνοντας τα μάτια στο δράμα του Ελληνισμού της Β. Ηπείρου. Τι έχει να κερδίσει η Ελλάδα απ' αυτό; Αλλά ακόμη κι αν έχει, θα δώσουμε εν ψυχρώ την σκλαβωμένη Β. Ήπειρο και τους εκεί Έλληνες αδελφούς μας; Διαβάζω στο "ΠΑΡΟΝ της Κυριακής":
    Το τεράστιο αυτό θέμα που αντιμετωπίζει ο Ελληνισμός στην Αλβανία έφεραν στη Βουλή έξι βουλευτές με ερώτηση που κατέθεσαν προς τον υπουργό Εξωτερικών και αντιπρόεδρο της κυβέρνησης κ. Βενιζέλο, ο οποίος, ενώ γνωρίζει τα προβλήματα που αντιμετωπίζουν οι Βορειοηπειρώτες, όχι μόνο δεν κάνει τίποτε για να τους προστατεύσει, αλλά αντίθετα συναίνεσε στην έναρξη των ενταξιακών διαπραγματεύσεων για την είσοδο της Αλβανίας στην Ευρωπαϊκή Ένωση, χωρίς κανέναν όρο. Και συγκεκριμένα δεν απαίτησε ως προϋπόθεση του ελληνικού «ναι» την υπογραφή συμφωνίας για την ΑΟΖ -θέμα για το οποίο, ενώ αρχικά είχε συμφωνήσει η Αλβανία, στη συνέχεια έκανε πίσω-, την εγκατάλειψη των περί «Τσάμηδων» και των διεκδικήσεων τύπου... Τσαμουριάς, τον σεβασμό των δικαιωμάτων της ελληνικής μειονότητας στη Βόρειο Ήπειρο και τον τερματισμό του καθεστώτος τρομοκρατίας και αυθαιρεσίας απέναντί της. Τίποτε από όλα αυτά δεν «πήρε» η Ελλάδα. Έδωσε δωρεάν το εισιτήριο για την ΕΕ στα Τίρανα!

    Στην ερώτηση που υπογράφουν οι βουλευτές της ΝΔ Δημήτρης Κυριαζίδης, Ιωάννης Πασχαλίδης, Κώστας Σκρέκας, Γιάννης Καράμπελας και Μακρή - Θεοδώρου Ελένη και ο Μιχάλης Κασσής του ΠΑΣΟΚ, αφού επισημαίνουν ότι η Ελλάδα σταμάτησε το βοήθημα των 300 ευρώ που δινόταν τα τελευταία χρόνια στους υπέργηρους Βορειοηπειρώτες, με αποτέλεσμα την πλήρη εξαθλίωσή τους, αναφέρουν:

    «1. Οι περιουσίες των Βορειοηπειρωτών που κρατικοποιήθηκαν (κατασχέθηκαν ουσιαστικά) χωρίς αποζημίωση από το ολοκληρωτικό καθεστώς του Χόντζα (συνέχεια του οποίου στην προς αυτούς συμπεριφορά είναι όλες οι μετά το 1990 αλβανικές κυβερνήσεις, σύμφωνα με τα όσα μας έχουν καταγγελθεί) δεν αποδόθηκαν στους πραγματικούς αρχικούς ιδιοκτήτες. Αλβανικές Επιτροπές, κατευθυνόμενες από τις εκεί υπηρεσίες, δίνουν επιλεκτικά σε «ημετέρους» Αλβανούς, Κοσοβάρους και Τσάμηδες τις πολύτιμες παραθαλάσσιες και λοιπές μεγάλης αξίας εκτάσεις των ελληνικής καταγωγής κατοίκων της Βορείου Ηπείρου, οι οποίοι εξαναγκάζονται σε απομάκρυνση από τις πατρογονικές τους εστίες. Είναι χαρακτηριστική η περίπτωση της Χειμάρρας και της γύρω περιοχής, η οποία αλλοιώνεται πληθυσμιακά βάσει σχεδίου κατά τα πρότυπα της εκδιώξεως του ελληνικού πληθυσμού από την Κωνσταντινούπολη, την Ίμβρο και την Τένεδο, κατά παράβαση της Συνθήκης της Λωζάννης.

    2. Τα ακίνητα Βορειοηπειρωτών που κατασκευάστηκαν με όλες τις νόμιμες προϋποθέσεις και οικοδομικές άδειες, σύμφωνα με τα όσα μας μεταφέρθηκαν, κατεδαφίζονται αιφνιδιαστικά, χωρίς προειδοποίηση ή αιτιολογία, όπως συνέβη πρόσφατα στο παραδοσιακό Άνω Κεπαρό και συνεχίζεται στον παραθαλάσσιο τουριστικό οικισμό. Αντίθετα, εντελώς παράνομα, χωρίς καμία άδεια, κτίσματα Κοσοβάρων και Τσάμηδων, που μεταφέρονται βάσει σχεδίου από τον Βορρά για την πληθυσμιακή αλλοίωση της Χειμάρρας και της ευρύτερης περιοχής της, αφήνονται ανέπαφα. Είναι χαρακτηριστική η περίπτωση του κτίσματος της οικογένειας Γκούμα, που, σύμφωνα με δημόσιες καταγγελίες, απειλείται με κατεδάφιση, χωρίς καμία αιτιολογία, και τούτο λόγω της εχθρότητας τοπικού βουλευτή, ο οποίος ορκίστηκε δημόσια να καταστρέψει οικονομικά κάθε Χειμαρριώτη που δεν απαρνείται την ελληνική καταγωγή του».

    Και καταλήγουν, ζητώντας από τον υπουργό Εξωτερικών να απαντήσει:

    «Σε ποιες ενέργειες προέβη το ΥΠΕΞ κατά την τελευταία πενταετία για την αποτροπή των ως άνω ανθελληνικών ενεργειών του αλβανικού κράτους και για την προστασία των Ελλήνων Βορειοηπειρωτών;», ενώ θέτουν και το ερώτημα: «Γιατί η Ελλάδα πρωτοστατεί για την ένταξη της Αλβανίας στην Ευρωπαϊκή Ένωση όταν συμβαίνουν ή υποθάλπονται από το επίσημο κράτος τέτοιες μαφιόζικες και εγκληματικές ενέργειες; Θα θέσει επίσημα τα ζητήματα της ελληνικής μειονότητας στα ευρωπαϊκά όργανα;».

  13. Επισκέπτης avatar
    Επισκέπτης 14/07/2014 11:06:32

    Η προκλητικότητα του τουρκικού εγγράφου, το οποίο είχε αποκρύψει ο Βενιζέλος, δεν έγκειτο μόνο στην αναφορά του στην "εκλιπούσα Κυπριακή Δημοκρατία", αλλά και στις απαιτήσεις της Τουρκίας από την Ελλάδα. Πολύ ευρύτερος από το Κυπριακό ο ενδοτισμός Βενιζέλου στα Ελληνο-τουρκικά

ΑΠΟΣΤΟΛΗ ΣΧΟΛΙΟΥ

Τα δεδομένα σας είναι ασφαλή! H διεύθυνση email δε θα δημοσιευθεί. Τα στοιχεία θα χρησιμοποιηθούν αποκλειστικά για τη δυνατότητα σχολιασμού στο antinews.gr .

Tα πεδία με αστερίσκο (*) είναι υποχρεωτικά.