#_CRON_JOB_#
#_CRON_JOB_#
24/08/2012 15:39
ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΣΧΟΛΙΟΥ

Αξιολόγηση στα σχολεία ύστερα από 30 χρόνια


Αυτή η κρίση έχει υπόβαθρο αξιακό.

Και η κρίση αξιών έχει την βάση της στην Παιδεία.

Όπως δεσμεύτηκε στις προγραμματικές δηλώσεις της κυβέρνησης, μετά από τριάντα χρόνια προχωρά σε μία διαδικασία αξιολόγησης υποδομών, διαδικασιών, βιβλίων και εκπαιδευτικών.

Είναι κοινός τόπος πως το εκπαιδευτικό μας σύστημα παρουσιάζει παθογένειες και στρεβλώσεις, αποτέλεσμα αδράνειας πολλών ετών.

Κάθε χρόνο γίνεται αγώνας δρόμου για να έχουν όλα τα βιβλία τα σχολικά εγχειρίδια, για να καλυφθούν τα κενά σε σχολικές μονάδες που υπάρχουν υπεράριθμοι, και υποαπασχολούνται, την ώρα που υπάρχουν νεόδμητα σχολεία που είναι άδεια και σχολεία παλιά που στοιβάζουν μαθητές.

Σε όλες του λοιπόν τις εκφάνσεις το σύστημα δεν έχει αξιολογηθεί.

Όπως δήλωσε ο Υπουργός Παιδείας, Θρησκευμάτων, Πολιτισμού και Αθλητισμού κ. Κ. Αρβανιτόπουλος «Στο πλαίσιο αυτό συστήνουμε μία Επιτροπή Εμπειρογνωμόνων η οποία θα λάβει υπόψη της την διεθνή εμπειρία προσαρμοσμένη στην ελληνική εμπειρία, προχωράμε σε διαβούλευση με τους αρμόδιους φορείς και τους εκπροσώπους της εκπαιδευτικής κοινότητας, αλλά κυρίως δημιουργούμε ένα καθολικό πεδίο έρευνας και συμμετοχής των 156.812 μονίμων εκπαιδευτικών και των αναπληρωτών σε αυτή την διαδικασία, μέσα από τη σύσταση ενός ηλεκτρονικού ερωτηματολογίου για τη μέθοδο και τον φορέα αξιολόγησης.»

Όπως σημείωσε ο κ. Αρβανιτόπουλος «Η διαδικασία, θα ολοκληρωθεί μέχρι τα μέσα Οκτωβρίου, προκειμένου εκδοθεί το Προεδρικό Διάταγμα».

Παράλληλα ο Υπουργός κάλεσε την εκπαιδευτική κοινότητα να συμμετέχει μαζικά σε αυτή τη διαδικασία.

Όπως υπογράμμισε «Στόχος είναι να εντοπιστούν και να αντιμετωπιστούν οι δυσλειτουργίες του συστήματος, καθώς και να εξοπλιστούν οι εκπαιδευτικοί με τα απαραίτητα «επιμορφωτικά» εργαλεία για να ανταποκριθούν στις σύγχρονες ανάγκες της εκπαιδευτικής διαδικασίας. Η αξιολόγηση δεν συνδέεται με απολύσεις, αλλά με τα κίνητρα βελτίωσης του κοινωνικού έργου που παρέχουν. Χωρίς την αξιολόγηση δομών, διαδικασιών, στελεχιακού δυναμικού δεν μπορείς να προχωρήσεις σε βελτιώσεις,  δεν μπορείς να καταγράψεις και να αποτυπώσεις τα προβλήματα, για να μπορέσεις να δώσεις λύσεις  και να προχωρήσεις στην αναβάθμιση του εκπαιδευτικού συστήματος»

Όπως τέλος τόνισε ο κ. Αρβανιτόπουλος «Την ώρα που όλα στην κοινωνία επαναπροσδιορίζονται και αξιολογούνται, δε θα αξιολογηθούν, όσοι αξιολογούν τα παιδιά μας;»

 Θ.

ΣΧΟΛΙΑ

  1. Κάνω ότι δεν βλέπω avatar
    Κάνω ότι δεν βλέπω 24/08/2012 16:11:05

    Αμήν και πότε.

    • λιός avatar
      λιός @ Κάνω ότι δεν βλέπω 26/08/2012 23:01:16

      Άμα δεν αξιολογούν όλοι όλους δεν γίνεται τίποτα.
      Οι μαθητές τους καθηγητές και φυσικά το αντίστροφο, οι καθηγητές τους συναδέλφους και το διευθυντή, οι γονείς τους καθηγητές, όλοι όλους. Οι ακραίες βαθμολογίες να βγαίνουν εκτός και οι υπόλοιπες να εξετάζονται από ειδικούς.
      Και αυτό να γίνει σε όλο το δημόσιο τομέα. Όλοι οι εμπλεκόμενοι να αξιολογούν όλους, και να συνδέεται με αυξήσεις ή μειώσεις στη μισθοδοσία.
      Να δειτε για πότε αλλάζει ο δημόσιος τομέας.

  2. o deksios avatar
    o deksios 24/08/2012 16:19:16

    αν εφαρμοστει η αξιολογηση, εγω θα γινω πυρηνικος φυσικος στη ΝΑΣΑ

  3. Diamond Angel avatar
    Diamond Angel 24/08/2012 16:27:51

    '' Την ώρα που όλα στην κοινωνία επαναπροσδιορίζονται και αξιολογούνται, δεν θα αξιολογηθούν , όσοι αξιολογούν τα παιδιά μας; ''

    • alexia avatar
      alexia @ Diamond Angel 28/08/2012 18:36:44

      Βεβαιως να αξιολογούνται οι καθηγητές ,αλλα να τους αφήνουν γονείς και προϊστάμενοι να αξιολογουν σωστα τους μαθητές και οχι το κάθε αγραμματο παιδι που για διάφορους λόγους ,που δεν ευθυνεται ο δάσκαλος ,δεν ξέρει ουτε αναγνωση και γραφή να φτάνει και να τελειωνει τοΛΥΚΕΙΟ. Να ειναι υποχρεωτικά τα επιπεδα ,οπως στη Γερμανία και τα παιδια με σοβαρα μαθησιακά προβλήματα να πηγαίνουν στα ειδικά σχολεια υποχρεωτικά και οχι μόνο αν θέλουν οι γονεις.

  4. chris avatar
    chris 24/08/2012 17:08:11

    "156.812 μονίμων εκπαιδευτικών και των αναπληρωτών"
    Δεν ειναι πολλοι για μονιμοι;
    Κι ενας ωραιος τροπος για να μειωθουν αμεσα ειναι κι η αξιολογηση.
    Αρα δεν μιλαμε για αξιολογηση αλλα για απολυσεις.
    Γι΄αυτο και δεν θα πετυχει.
    Γιατι αλλιως θα πρεπει ΡΗΤΑ στο νομοσχεδιο που θα φερουν , να αποσυνδεουν οποιαδηποτε εργασιακη μεταβολη λογω αυτης της αξιολογησης.
    Μεσω κινητρων να δινεται η δυνατοτητα της βελτιωσης της αποδοσης του εκπαιδευτικου , και σιγουρα να προβλεπονται και οι διαδικασιες "απομακρυνσης" οταν αποδεδειγμενα ο εκπαιδευτικος δεν επαρκει.
    Εαν το πνευμα της αξιολογησης ειναι η αξιολογηση τοτε πολλες ιδεες μπορουν να συζητηθουν και να εφαρμοστουν.
    Επειδη ομως μιλαμε για απολυσεις (ελπιζω πως οχι;) τοτε μια απο τα ιδια.

  5. Αλέξανδρος avatar
    Αλέξανδρος 24/08/2012 17:23:43

    Επιτέλους ....
    Η επόμενη κίνηση η οποία θα είναι και η κίνηση μάτ ... , είναι η άρση μονιμότητας , για όλους , καλούς κακούς .
    Και όποιος δε κάνει έξω . !!! Άντε μπάς και φτιάξει επιτέλους το κράτος μας και γίνουμε κάτι στα πρότυπα της γερμανίας .
    Εκεί εάν ο εκπαιδευτικός , εφοριακός ή όποιος άλλος κάνει στραβή την ίδια ώρα , άνεργος . Εδώ γιατί όχι ; Θα σοβαρευτούμε ποτέ ;

    Κύριε Σαμαρά κάντε το και θα μείνετε άλλα 200 χρόνια εξουσία .

    • Αείμνηστος avatar
      Αείμνηστος @ Αλέξανδρος 24/08/2012 22:07:31

      Παιδιά Αλέξανδρε έχεις η λέμε και καμμιά ..... να περνάει η ώρα?Επειδή εγώ έχω και μάλιστα πολλά,πρίν μας δώσεις το παράδειγμα της γερμανίας ας εξασφαλιστούν οι ίδιες συνθήκες με τη Γερμανία στα σχολεία-στην κοινωνία-στους μισθούς-στις άδειες παντού!!Ο καθένας σε αυτή την χώρα ξέρει τα πάντα για όλα και θα τα έλυνε σε ένα λεπτό.
      Είσαι σαν τους καφροχούλιγκαν που θέλουνε η ομάδα τους να παίζει σαν τη μπαρτσελόνα- αλλά δεν βλέπουν τα μούτρα τους και τις συμπεριφορές τους σε σχέση με τους οπαδούς της της Μπάρτσα

  6. rollin avatar
    rollin 24/08/2012 17:42:35

    Αμα κατσουν να αξιολογηθουν οι κυριοι των 18h/εβδομαδα το ΚΚΕ θα γινει κυβερνηση

    • ΚΟΙΝΟΣ ΝΟΥΣ avatar
      ΚΟΙΝΟΣ ΝΟΥΣ @ rollin 24/08/2012 18:52:15

      Στη Γαλλία είναι 14 ώρες την εβδομάδα

    • alexia avatar
      alexia @ rollin 28/08/2012 18:46:16

      ΣΕ ΟΛΑ ΤΑ ΚΡΑΤΗ ΤΗΣ ΕΥΡΩΠΗΣ ΤΟΣΟ ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΔΙΔΑΚΤΙΚΟ ΩΡΑΡΙΟ ΤΩΝ ΚΑΘΗΓΗΤΩΝ,ΕΤΣΙ ΕΧΕΙ ΑΞΙΟΛΟΓΗΘΕΙ ΕΠΙΣΤΗΜΟΝΙΚΑ,Η ΑΝΤΟΧΗ ΓΙΑ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑ ΕΝΟΣ ΑΝΘΡΩΠΟΥ ΓΙΑ ΝΑ ΕΧΕΙ ΑΠΟΔΟΣΗ.
      ΣΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ ΟΙ ΚΑΘΗΓΗΤΕΣ ΚΑΝΟΥΝ ΚΑΙ ΟΛΕΣ ΤΙΣ ΔΙΟΙΚΗΤΙΚΕς ΕΡΓΑΣΙΕΣ ΚΑΙ ΕΠΙΣΗς ΜΕ ΚΡΥΟ -ΒΡΟΧΗ -ΧΙΟΝΙ-ΗΛΙΟ ΕΙΝΑΙ ΜΙΑ ΜΕΡΑ ΤΗΝ ΕΒΔΟΜΑΔΑ ΣΤΗΝ ΑΥΛΗ ΓΙΑ ΕΦΗΜΕΡΙΑ.

  7. ΚΜ avatar
    ΚΜ 24/08/2012 17:48:20

    Εύγε. ΟΛΜΕτζήδες, βελάξτε!

    • johnie xl avatar
      johnie xl @ ΚΜ 24/08/2012 18:19:45

      ΚΜ θεωρείς τους εκπαιδευτικούς πρόβατα προφανώς.Από πόσα θέλεις να απαλλαγείς για να το ευχαριστηθείς?

      • ΚΜ avatar
        ΚΜ @ johnie xl 24/08/2012 18:53:03

        Ολμετζής είσαι;

        Στο σχόλιό μου δεν αναφέρθηκα σε εκπαιδευτικούς, αναφέρθηκα σε ΟΛΜΕτζήδες, οι οποίοι είναι μη-εκπαιδευτικοί.

  8. irida avatar
    irida 24/08/2012 18:00:11

    Για να δούμε πως θα εφαρμοστεί. Θα χει ενδιαφέρον. Όσο για κάποιους που βλέπουν πολλούς τους εκπαιδευτικούς ας σκεφτούν πόσοι ΔΕ υπάρχουν στη Δευτεροβάθμια και λογίζονται σαν εκπαιδευτικοί. Μετά όλα τα υπόλοιπα.
    Ας περιμένουμε και θα δούμε. Αν όμως στ αλήθεια το ζητούμενο είναι η παιδεία δεν αρκεί μόνο η αξιολόγηση. Χρειάζονται κι άλλα πράγματα να γίνουν, χωρίς ντε και καλά οικονομικό κόστος. Δε χρειάζεται να αλλάζει κατεύθυνση το υπουργείο κάθε π΄ αλλάζει ο υπουργός ή η κυβέρνηση. Πρέπει να υπάρχει διάρκεια σε προγράμματα, σε αξιολόγηση. Α, και αξιοκρατία. Από ό,τι διαπίστωσα στις πρώτες και β αποσπάσεις τα ίδια πρόσωπα, που κατά "σύμπτωση" έχουν να μπουν δεκαετίες στην τάξη(μια συνάδελφος καθόλου επί εικοσαετία παρακαλώ, αποσπώνται στα γραφεία και τις διευθύνσεις. Τυχαίο κι αυτό; Ε, δε νομίζω. Ας δούμε. Πολύ φοβάμαι πως με τα ίδια υλικά(πρόσωωπα, πολιτικά πρόσωπα, ίδια πρόσωπα σε επιτελικές θέσεις πλην ανακυκλούμενα) δεν κομίζει κανείς νέα πράγματα. Θα φανεί.

  9. Παρατηρητής avatar
    Παρατηρητής 24/08/2012 18:04:38

    γιατί αξιολογούνται τα παιδιά κανενός;..........

    για να αξιολογηθούν οι εκπαιδευτικοί, πρέπει να αρχίσουν να αξιολογούνται και οι μαθητές.

    τον μέσο ελληνάρα γονιό τον ρώτησε κανείς αν το θέλει πραγματικά αυτό;

    • Αυριανιστής avatar
      Αυριανιστής @ Παρατηρητής 25/08/2012 00:38:23

      Κι όμως, εγώ πολύ θα ήθελα να μπορέσουν να εκπαιδευθούν τα παιδιά μου με τις μεθόδους που εκπαιδεύτηκε η γενιά μου (τράβηγμα αφτιού, χτυπήματα με το χάρακα στην παλάμη, τιμωρία στη γωνία κ.α.) πριν έλθει η πασοκική λαίλαπα και επιβάλλει τη "νέα παιδαγωγική" της ήσσονος προσπαθείας, της ατιμωρησίας, που δημιούργησε και άνδρωσε ήδη μια αυθαδέστατη γενιά η οποία δε δίνει πλέον δεκάρα για τον διπλανό της. Τώρα, δυστυχώς, φοβάμαι ότι και να ζητήσεις από εκπαιδευτικό να εκπαιδεύσει έτσι το παιδί σου, πολύ απλά... δεν θα δεχτούν. Είτε γιατί... δεν ξέρουν, είτε γιατί η σύγχρονη νεοελληναράδικη αυθάδεια τού "ξέρεις ποιος είμαι εγώ, ρε, που θα υψώσεις τη φωνή στο παιδί μου;" τους έχει μεταβάλει σε άβουλα, φοβισμένα ανθρωπάκια, που τους έχουν πάρει τον αέρα οι μαθητές με το "καλημέρα".

  10. Παρατηρητής avatar
    Παρατηρητής 24/08/2012 18:12:00

    Επί της ουσίας ο κ. Αρβανιτόπουλος σε σκάρτο ενάμιση μήνα θα έχει οργανώσει "αξιοκρατικό σύστημα αξιολόγησης", μέσω μιας "επιτροπής" και αφού ερωτηθούν 150.000 άτομα.

    Δηλαδή σε 1,5 μήνα θα κάνει κάτι που σοβαρές χώρες το παλεύουν χρόνια χωρίς να έχουν καταλήξει και αυτές κάπου.

    Εν ολίγοις κ.κ. εκπαιδευτικοί προετοιμαστείτε για την αξιολόγηση, γραφτείτε γρηγορα μέλη στη ΝΔ, στο ΠΑΣΟΚ ή στη ΔΗΜΑΡ, εκεί είναι όλοι οι "άξιοι"...

    • jk avatar
      jk @ Παρατηρητής 24/08/2012 18:44:49

      Έλα βρε άνθρωπε, μην είσαι κακοπροαίρετος...Γίνονται τέτοια πράγματα στην Ελλάδα; Εξάλλου γιατί να μην αξιολογήσουμε τους πάντες; Αφού τα πάντα είναι τέλεια σε αυτή τη χώρα, αυτό που μας έλειψε είναι η αξιολόγηση. Όλα τα άλλα τα έχουμε.

  11. ΕΥΛΟΧΟΣ avatar
    ΕΥΛΟΧΟΣ 24/08/2012 18:29:51

    Η αξιολόγηση είναι απαραίτητη. Αρκεί να μην μπλέξουν μέσα οι συνδικαλισταράδες μας και τίποτα "πανεπιστημιακοί" με γνώσεις γύρω από την πρωτό-δευτεροβάθμια εκπαίδευση, νηπιακού επιπέδου. Όπως πολλοί που έχουν γνώμη και γράφουν άρθρα για το πως, π.χ. να γίνεται το μάθημα, αλλά δεν έχουν περάσει ούτε 100 μ. κοντά από μία σχολική τάξη. Όποιος εργάζεται σωστά και εφ' όσον η αξιολόγηση είναι άκρως αντικειμενική, δεν έχει να φοβάται τίποτα. Το καλύτερο πάντως το διάβασα πάντως από τον "Παρατηρητή": Πράγματι πολλοί γονείς θεωρούν πως δεν είμαστε ικανοί να αξιολογήσουμε τα παιδιά τους. Εκεί φθάσαμε. Και το κακό είναι πως αυτά προέρχονται κυρίως από νεόπλουτους με μηδενική παιδεία και επίπεδο λαμογιού. Αυτοί έπρεπε να προσέρχονται στο Σχολείο για εκπαίδευση, πριν από τα παιδιά τους.

  12. Βασίλειος Κ. avatar
    Βασίλειος Κ. 24/08/2012 18:45:06

    Ειλικρινά όσοι δεν γνωρίζουν τα της παιδείας ας μην εκφέρουν άποψη ως ξερολες. Από τη στιγμή που δε ξέρω εγώ προσωπικά τα ζητήματα του κάθε κλάδου δεν μπαίνω στη διαδικασία να κάνω φτηνή και εύκολη κριτική.

    • Παρατηρητής avatar
      Παρατηρητής @ Βασίλειος Κ. 24/08/2012 18:54:56

      Φίλτατε ο κ. Αρβανιτόπουλος είναι ευφυής άνθρωπος, γνωρίζει και ο ίδιος ότι αυτά που λέει ειναι πασάλλειμα ολκής.

      Αλλά τι να κάνει και αυτός, γνωρίζει ότι για να μας δώσουντην "δόση" μας πρέπει να πιθηκίσει τη λέξη "αξιολόγηση" σε ένα κράτος που είναι κομματικός και πελατειακός οίκος ανοχής.

  13. ego avatar
    ego 24/08/2012 19:05:50

    Και τους αξιολογητές ποιός θα τους αξιολογεί;;;

  14. johnie xl avatar
    johnie xl 24/08/2012 19:16:26

    Το εύγε και ο ενθουσιασμός σου που πήγαινε φίλε μου?Στην αξιολόγηση των 5-10 ολμετζήδων που παρεμπιπτόντως είναι συνδικαλιστές εκπαιδευτικοί? Αυτοί σίγουρα θα αξιολογηθούν με
    άριστα, να είσαι σίγουρος.

    • ApoTel avatar
      ApoTel @ johnie xl 24/08/2012 19:36:06

      Αν γίνει το ίδια αντικειμενικά όπως και η "αξιοκρατική" διαδικασία της Αννούλας για τον διορισμό των Διευθυντών των σχολείων, σίγουρα

    • ΚΜ avatar
      ΚΜ @ johnie xl 24/08/2012 20:03:13

      Εύγε αφενός στο ότι θα γίνεται αξιολόγηση. Τα παράσιτα ΟΛΜΕτζήδες δεν την θέλετε αρά επίσης εύγε που θα χαλαστείτε, αφετέρου. Μακάρι να είναι μόνο η αρχή!

  15. ΚΜ avatar
    ΚΜ 24/08/2012 20:06:14

    Και φυσικά δεν είμαι φίλος σου. Είμαι εχθρός σου!

    • johnie xl avatar
      johnie xl @ ΚΜ 24/08/2012 23:23:05

      Απο τα λεγόμενά μου το μόνο που δεν συνάδει είναι ότι είμαι "ολμετζής".Πάντως το ότι όταν διάβασες το σχόλιο σου στις 8κ03 δεν σου φάνηκε αρκετά επιθετικό και το συμπλήρωσες με αυτό στις 8κ06 δείχνει τέτοια εμπάθεια που αποδομεί την συνέχεια της συζήτησης.

      • Αυριανιστής avatar
        Αυριανιστής @ johnie xl 25/08/2012 00:30:48

        Με κοινωνικούς αυτοματιστές, και δη πάστας Τάκη Τσουκαλά, γιατί χάνεις το χρόνο σου;

  16. Aφροδίτη avatar
    Aφροδίτη 24/08/2012 21:07:04

    Έλα ντε! Δεν το επιθυμούν όμως οι συνδικαλιστάδες και των δύο βαθμίδων της Εκπαίδευσης! Οπότε καταλαβαίνει κανείς και ποιούς κυρίως εκπροσωπούν.

  17. Aφροδίτη avatar
    Aφροδίτη 24/08/2012 21:14:55

    Δηλαδή αγαπητέ Παρατηρητή, το σπουδαιότερο έργο όπως αναμφισβήτητα είναι το έργο του εκπαιδευτικού, χρειάζεται την αξιολόγηση ή όχι; Ας απαντηθεί πρώτα αυτό το ερώτημα και μετά θα δούμε με ποιό τρόπο θα υλοποιηθεί. Γιατί θα πρέπει να το βλέπουμε τόσο αρνητικά;

    • Παρατηρητής avatar
      Παρατηρητής @ Aφροδίτη 24/08/2012 23:20:12

      Εαν σε ενδιαφέρει πραγματικά η εκπαίδευση θα έπρεπε να σε ενδιαφέρει το όχι εαν θα γίνει αξιολόγηση αλλά τι αξιολόγηση θα γίνει.

      Και σε εναμιση μήνα δεν γίνεται να καταστρώσει κανείς ούτε καν μια σωστή αξιολόγηση οδοκαθαριστών πόσο μάλλον εκπαιδευτικών και εκπαιδευτικού έργου.

      Αυτή τη στιγμή σε οποιονδήποτε τομέα του δημοσίου είναι αδύνατον να σχεδιαστεί ούτε καν στοιχειώδης αξιολόγηση.

      Είναι το κομματικό κράτος τόσο ισχυρό που οι μόνοι που θα αξιολογούνται τελικά θα είναι οι μη κομματικοποιημένοι.

      Εν ολίγοις δεν είναι δυνατή η αξιολόγηση χωρίς σπάσιμο της κομματοκρατίας και των πελατειακών σχεσεων.

      Όταν το δεις αυτό έλα να ξαναμιλησουμε για αξιοκρατία και αξιολόγηση.

      • Aφροδίτη avatar
        Aφροδίτη @ Παρατηρητής 24/08/2012 23:49:50

        Και με ενδιαφέρει πραγματικά η εκπαίδευση και την έχω υπηρετήσει, θαρρώ καλά και πάντα στο σχολείο και ήμουνα ανέκαθεν υπέρ της αξιολόγησης, όταν η συντριπτική πλειονότητα των συνδικαλιστών της ήταν στα κάγκελα εναντίον της.
        Σε ρώτησα απλά αν είσαι ή όχι υπέρ της αξιολόγησης του εκπαιδευτικού και μου απάντησες δεικτικά, περί σπασίματος κομματοκρατίας και άλλα τινά. Και μάλιστα με προτρέπεις να δω αυτό, που κατά τη γνώμη σου δεν έχω δει, για να ξαναμιλήσουμε! Να πούμε τί; Είσαι κατά της αξιολόγησης και είμαι υπέρ, βάζοντας σε άλλα σχόλιά μου και τα στοιχεία που νομίζω πως απαιτούνται για να την κάνουν αξιόπιστη, που προφανώς δεν τα διάβασες. Φυσικά δεν ήσουν υποχρεωμένος, αλλά στέλνεις κάποιον για διάβασμα όταν ξέρεις πως είναι αδιάβαστος. Διαβασμένη είμαι, προκατειλημμένη δεν είμαι επειδή βασίλεψε η κομματοκρατία και στο εκπαιδευτικό σύστημα, όπως βασίλεψε παντού. Μπορεί να σπάσει και πρέπει να σπάσει! Καλό βράδυ.

        • Παρατηρητής avatar
          Παρατηρητής @ Aφροδίτη 25/08/2012 00:41:55

          Είμαι υπερ της ορθής αξιολόγησης.

          Βασικά στη ζωή μου έχω αξιολογηθεί πάμπολλες φορές και εδώ και στο εξωτερικό.

          Βασικά στην Ελλάδα βαρέθηκα να αξιολογούμαι, δεν έχει νόημα. Δεν δουλευει τίποτα. Σε καπελώνουν τα κομματόσκυλα και οι γλύφτες.

          Εαν δεν το καταλαβαίνεις αυτό, είτε είσαι άπειρη, είτε έχεις συμφέροντα, είτε είσαι αφελής. Sorry αλλά αυτή είναι η πραγματικότητα.

          • Aφροδίτη avatar
            Aφροδίτη @ Παρατηρητής 25/08/2012 01:15:32

            Ένοιωσες την ανάγκη να μου πεις και «sorry», για τα όσα μου καταλογίζεις στην τελευταία σου παράγραφο! Τα προσπερνώ γιατί δεν με ξέρεις.
            Το «sorry» θα σου έχει μείνει ως εκφραστική συνήθεια από εξωτερικό που εργάστηκες, φαντάζομαι.
            Εγώ έζησα και εργάστηκα αποκλειστικά εν Ελλάδι, οπότε πού να τη βρω τέτοια τύχη! Αντί αξιολόγησης όμως, εισέπραξα και εισπράττω μέχρι σήμερα την καλή θύμηση από τους συναδέλφους μου, από τους μαθητές μου και από τους γονείς τους. Μου φτάνουν αυτά για να καλύψω και την απειρία μου και την αφέλειά μου! Εκείνο το περί «συμφερόντων» που μου χρέωσες δεν έπιασα, αλλά δεν είναι και εύκολο λόγω βεβαιωμένης από «ειδικό» της αφελείας μου! Να είσαι καλά.

  18. roadrunner avatar
    roadrunner 24/08/2012 21:17:22

    Εκείνη τη Γραμματική της Ε Δημοτικού με τα λατινόμορφα e, x, z της φωνητικής γραφής, την θυμάστε ;
    Ποιος θα είναι σωστός δάσκαλος, αυτός που θα υπερασπίζεται το βιβλίο ή αυτός που θα το αγνοήσει ;
    Μήπως (λέω μήπως;) θα έπρεπε να προηγηθεί η αξιολόγηση της συνολικής υποδομής και μετά να περάσουμε στο έμψυχο δυναμικό ; Ή μήπως η αξιολόγηση-αναδιοργάνωση της υποδομής, απλά κοστίζει και για αυτό την παρακάμπτουμε και προκρίνουμε φθηνές λύσεις;

  19. Παρατηρητής avatar
    Παρατηρητής 24/08/2012 21:25:45

    δεν έχεις καταλάβει ότι η δόση τον Οκτώβριο προέχει της γραμματικής....

    • ΚΑΙΡΟΣΚΟΠΟΣ avatar
      ΚΑΙΡΟΣΚΟΠΟΣ @ Παρατηρητής 25/08/2012 00:06:58

      ΣΙΓΟΥΡΑ.....ΠΡΩΤΑ Η ΔΟΣΗ!!!!!!!!

  20. Aφροδίτη avatar
    Aφροδίτη 24/08/2012 21:31:20

    Προσυπογράφω αυτά που λες, αγαπητέ! Το ζήτημα είναι ποιοί θα είναι οι αξιολογητές των συναδέλφων τους και αν ξέρουν από τάξη!
    Γιατί μέχρι τώρα στις επίμαχες θέσεις ευθύνης, όπως και αυτή του διευθυντού σχολείου, τα κριτήρια ήταν κυρίως παραταξιακά και κατόπιν συμφωνιών "κυρίων"! Όσον αφορά στα "διδακτορικά" που μετρούσαν και έδιναν τους πόντους που έλειπαν, συνήθως τα περισσότερα ήταν ανατολικής προέλευσης και μάλιστα διά αλληλογραφίας και εκπονούνταν εν καιρώ υπηρεσίας! Όσον αφορά στη βαθμολογία της περίφημης συνέντευξης, εύκολα καταλαβαίνει κανείς το τί γινόταν! Πασαρέλα με τα ούλα της!

  21. Aφροδίτη avatar
    Aφροδίτη 24/08/2012 21:44:32

    Κίνηση σε ιδιαίτερα σωστή κατεύθυνση. Επιτέλους θα αξιολογείται το σημαντικότερο έργο που είναι η διάπλαση του παιδιού, στη δωδεκάχρονη πορεία του στο εκπαιδευτικό σύστημα.
    Ελπίζω ο υπουργός να έχει σκεφθεί και τα κριτήρια, βάσει των οποίων θα επιλεγούν οι αξιολογητές, καθώς και τα κριτήρια και τους τομείς αξιολόγησης και του εκπαιδευτικού και του έργου του! Ζητούμενο πολλών ετών, ας ευχηθούμε να υλοποιηθεί! Γιατί υποψιαζόμαστε και ποιοί θα αντιδράσουν και με ποιά μέσα θα το κάνουν.

  22. Υψηλάντης avatar
    Υψηλάντης 24/08/2012 21:55:31

    Την αξιολόγηση των Στελεχών Εκπαίδευσης που θα αξιολογήσουν τους υπόλοιπους και καταλοχύρωσαν τους βαθμούς τους ποιος την έκανε;Ο ΓΑΠ με το open gov!!!Για ποια αξιολόγηση μιλάτε όταν το ξεκαθάρισμα στην εκπαίδευση έχει γίνει και το σύστημα ΠΑΣΟΚ έχει διασωθεί ενώ οι νέοι εκπαιδευτικοί και με περσσότερα προσόντα έχουν εξαθλιωθεί;

  23. Γιάννης avatar
    Γιάννης 24/08/2012 22:46:40

    Έχω να καταθέσω προσωπική άποψη ως νέος εκπαιδευτικός (3 χρόνια). Αυτοί, από τον κλάδο τον εκπαιδευτικών, που δεν θέλουν την αξιολόγηση είναι κάποιοι παλαιοί στην ηλικία και παλαιοκομματικοί, συγκεκριμένων πολιτικών πεποιθήσεων, που το μόνο που έκαναν ήταν να διοριστούν από την αρχή της επαγγελματικής τους πορείας στον δημόσιο τομέα. Οι συνδικαλιστές της ΟΛΜΕ κατ΄εμέ είναι επαγγελματίες πολιτικάντηδες, πρώτα λαμβάνονται από την όποια κυβέρνηση επαχθή μέτρα κατά των εκπαιδευτικών και μετά-σαν συνεννοημένοι από καιρό-εξαγγέλουν 48ωρη απεργία για τα μάτια του κόσμου. Οι εκπαιδευτικοί δεν είναι τεμπέληδες-μπορεί να υπάρχουν λιγότερο ικανοί, όπως σε όλες τις δουλειές, και περισσότερο ικανοί-ούτε η επιτυχία σε μια γραπτή εξέταση τύπου ΑΣΕΠ σου εξασφαλίζει την επιτυχία στην τάξη! Η Ελλάδα έχει μεγάλο αριθμό σχολείων δυσπρόσιτων (νησιά κλπ) όπου με βάση την αρχή των ίσων ευκαιριών θα πρέπει ακόμα και για 10 μαθητές να διδάσκουν όλες οι ειδικότητες καθηγητών(περίπου 25). Δεν εργαζομαστε 16 & 18 ώρες, ξεκινάμε από 21 ώρες διδασκαλίας στην αρχή της καριέρας μας και προς την σύνταξη (25 χρόνια και άνω στις επάλξεις) διδάσκουμε 16 ώρες. Εργαζόμαστε όμως από τις 8:00 πμ έως τις 14:00 μμ και μπορεί ανάμεσα στις ώρες διδασκαλίας να έχουμε και μια ώρα κενό, απολύτως απαραίτητη! Σας πληροφορώ ότι έχω εργαστεί και στον ιδιωτικό τομέα σε άλλο αντικείμενο με έντονη δράση έως 14 ώρες/24ωρο και με μια ώρα διδασκαλίας αισθάνεσαι σαν να έχεις έχεις εργαστεί 2, το κεφάλι γυρίζει, η ψυχή έχει μείνει πάνω στην έδρα! Αν σε νοιάζει να κάνεις την δουλειά σου-και όλοι το θέλουν αυτό-καταθέτεις ψυχή σε κάθε μάθημα! Με την ευκαιρία να πω ότι πολλοί γονείς αντιλαμβάνονται τον εκπαιδευτικό του Δημοσίου σχολείου ως το δουλικό που θα τους κρατήσει το καλομαθημένο και θα κάνει υπομονή σε όλα του τα καπρίτσια, δεν θα το εξετάσει, δεν θα το στριμώξει "γιατί το παιδί έχει και προπόνηση", θα βάλει δε βαθμό τουλάχιστον άριστα, ειδικά στα μαθήματα γενικής παιδείας! Εγώ σαν εκπαιδευτικός δεν φοβάμαι την αξιολόγηση! Φοβάμαι όμως ότι η αξιολόγηση θα είναι μόνο για μένα και όχι για τους υπόλοιπους κρίκους, γονείς, μαθητές, διευθυντές, επιθεωρητές, υπουργούς! Και κάποιοι "φίλοι" εδώ μέσα, που θεωρούν τους καθηγητές των παιδιών τους τεμπέληδες, ας σκεφτούν αν οι ίδιοι θα πήγαιναν να διδάξουν τα παιδιά των άλλων για 600 ευρώ το μήνα....εγώ πάντως ,όσο θα μπορώ να πληρώνω την βενζίνη για να πάω στην εργασία μου θα το κάνω διότι έχω δώσει όρκο! ...και τον τιμώ...
    Καληνύχτα σας
    Γιάννης

    • ΚΑΙΡΟΣΚΟΠΟΣ avatar
      ΚΑΙΡΟΣΚΟΠΟΣ @ Γιάννης 24/08/2012 23:54:41

      @Γιάννης
      Αγαπητέ Γιάννη ευστοχη η παρεμβαση σου. Αν και εχεις μονο 3 χρονια στην εκπαιδευση εχεις πληρη αντιληψη των συνθηκων που επικρατουν. Εργαζομαι περιπου 30 χρονια αντιμετωπιζοντας καθε μερα 120 διαφορετικους ανθρωπινους χαρακτηρες μαθητων. Πρεπει να προβλεπω τα πιο απιθανα πραγματα που μπορει να φανταστει ο ανθρωπινος νους. Ολοι ομως εχουν γινει ειδικοι (οικονομολογοι μετεωρολογοι δασκαλοι καθηγητες γιατροι κλπ)κρινουν και κατακρινουν.
      Ποσοι απο τους γονεις ομως παρουσιαζονται στο σχολειο για να ενημερωθουν για την προοδο των παιδιων τους και για να ενημερωσουν τους διδασκοντες για πιθανα προβληματα;;; Ελαχιστοι τολμω να πω.
      ΥΓ Ολοι εσεις οι τμητες των που εισασταν την περασμενη σχολικη χρονια:: την χρονια οροσημο της φωτοτυπιας;;;
      ΚΑΛΗ ΕΠΙΤΥΧΙΑ ΣΤΟ ΔΥΣΚΟΛΟ ΕΡΓΟ ΜΑΣ ΚΑΙ ΜΕ ΤΟ ΚΑΛΟ ΝΑ ΕΛΘΕΙ Η ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ ΠΟΥ ΘΑ ΕΙΝΑΙ ΕΤΟΙΜΗ ΣΕ ΧΡΟΝΟ ΡΕΚΟΡ!!! ΟΥΤΕ Ο ΜΠΟΛΤΟΝ ΝΑ ΗΤΑΝ

    • Παρατηρητής avatar
      Παρατηρητής @ Γιάννης 25/08/2012 01:42:28

      Στη συνέχεια της καριέρας σου θα φρίξεις.

      Γνωστός μου "υψηλόβαθμος" εκπαιδευτικός μου έλεγε πρόσφατα το τι γινόταν σε κάτι εξετάσεις διευθυντών εκπαίδευσης (ή κάτι τέτοιο, θα σε γελάσω).

      Ρε τους έδιναν τα θέματα με τις λύσεις μαζί, μιλάμε για παρωδία...

      • kat avatar
        kat @ Παρατηρητής 25/08/2012 12:34:56

        Kαι σε πόλη 'μπλουζ' της Β. Ελλάδας όταν οι δάσκαλοι διετούς φοιτησης εξομοιώθηκαν μετά απο σεμινάρια με τους πανεπιστημιακής φοίτησης,επρεπε να περάσουν εξετάσεις στο τέλος. Μαντέψτε ποιοι αρίστευσαν ... τα κομματόσκυλα της ΝΔ και του ΠΑΣΟΚ. Ειχαν πάρει τα θέματα..
        Οσο για την πιστοποίηση Α στα κομπιούτερ μέχρι και οι επιτηρητές τους βοηθούσαν....
        Τώρα πως θα αξιολογηθούν αυτοί?Μα φυσικά θα αριστεύσουν .Παω στοίχημα.

  24. ΚΥΘΗΡΙΟΣ avatar
    ΚΥΘΗΡΙΟΣ 24/08/2012 22:48:10

    Με τι κριτήρια θα αξιολογηθούν οι εκπαιδευτικοί; Ένας άθεος,διεθνιστης,αναρχοαυτονομος κουλτουριαρης εκπαιδευτικός,που νομίζει ότι ο τρόπος ζωής του είναι και εκπαιδευτική μέθοδος,σε ποια αξιολογική φόρμα θα χωρέσει; Με την προϋπόθεση ότι οι αρχές του σεβασμούκαι τής αγάπης προς τη Θρησκεεία και την Πατρίδα,θα συνεχίσουν-τυπικά-να διδάσκονται...Ίσως αεροβατω,αλλά νόμιζω,ότι κριτήριο αξιολόγησης δεν πρέπει να είναι μόνο οι γνώσεις και η μεταδοτικοτητα τους στους μαθητές...

  25. Β.Κ.Σ. avatar
    Β.Κ.Σ. 25/08/2012 01:11:19

    Οι καθηγητές/δάσκαλοι και των τριών βθμόδων, οι στρατιωτικοί και οι επαγγελματίες υγείας προσφέρουν υπηρεσίες κρίσιμες οι δύο πρώτοι για την επιβίωση του έθνους και οι τρίτοι για τον Άνθρωπο. Θα πρέπει να πιστοποιούν κάθε πενταετία την επάρκειά τους δίδοντας εξετάσεις στα ιδρύματα από τα οποία αποφοίτησαν. Εάν δεν πετάσουν τις εξετάσεις αυτομάτως θα πρέπει να χάνουν την άδεια ασκήσεως επαγγέλματος και στον δημόσιο και ιδιωτικό τομέα.
    Με την δέουσα συνταγματική πρόβλεψη στην επόμενη μεταρρύθμιση, το συγκεμριμένο μέτρο θα επιφέρει τεράστιες βελτιώσεις στην ποιότητα των υπξρεσιών και των τριών κλάδων. Για όσους δεν γνωρίζουν να αναφέρω ως χαρακτηριστικό παράδειγμα την περίπτωση των χειρουργών στην Αμερική. Και ν´μπελίστας να είναι τις εξετάσεις για την ανανέωση της άδειάς του θα τις δώσει κανονικά!
    Αυτ´

  26. Παρατηρητής avatar
    Παρατηρητής 25/08/2012 01:36:29

    Επίσης σου'χουν πει τι απολαβές έχει ένα χειρουργός στην Αμερική;

    Θα πρέπει να ξέρεις ότι για φέρνεις τους "άριστους" σε κάποιο κλάδο πρέπει αυτοί να έχουν και τα ανάλογα οφέλη για τον κόπο τους.

    Εαν δεν τα έχουν, "οι άριστοι" θα πάνε είτε σε άλλη χώρα, είτε θα κάνουν άλλο επάγγελμα.

    Οπότε εσύ μετά για να καλύψεις τις θέσεις στα νοσοκομεία, στα σχολεία, στον στρατό, θα πρέπει να ρίξεις τα στάνταρ της αξιολόγησης που θα κάνεις.

    Δηλαδή οριακά σε βάθος χρόνου θα δεις ότι η απουσία σοβαρών κινήτρων και απολαβών οδηγεί σε απαξίωση της ίδιας της αξιολόγησης. Δηλαδή είτε έχεις αξιολόγηση, είτε όχι θα είναι το ίδιο και το αυτό.

  27. Β.Κ.Σ. avatar
    Β.Κ.Σ. 25/08/2012 01:50:01

    Εξετάσεις δίνουν και οι χειρουργοί που δουλεύουν στα δημόσια νοσοκομεία της Αμερικής.
    Εάν χάσουν την άδεια, υπάρχουν νεώτεροι που περιμένουν να προσφέρουν υπηρεσίες και τώρα μεταναστεύουν.
    Χωρίς άδεια ασκήσεως επαγγέλματος που να ανανεώνεται με εξετάσεις κάθε πέντε χρόνια το πολύ, και στην υγεία και στην παιδεία και στην άμυνα δεν πρόκειται να ξερζώσουμε τις κακοδαιμονίες. Το να αξιολογήσω εκατό άτομα δεν μου προσφέρει τίποτα, το να τους δοκιμάζω και να τους ελέγχω με εργαλεία εξετάσεων μου δίνει τα κρίσιμα δεδομένα που χρειάζομαι για να πάρω από τον καθένα το καλύτερο που έχει να δώσει. Οι εξετάσεις μπορούν να αποδίδουν και ποιοτικά χαρακτηριστικά πέραν της βάσης πιου θα είναι η επάρκεια.
    Οι αξιολογήσεις είναι παρωχυμένα εργαλεία του προηγούμενου αιώνα. Οι επιχειρήσεις που ηγούνται των εξελίξεων χρησιμοποιούν εξειδικευμένα εργαλεία κυβερνητικής. Ε, η πιστοποίηση της επάρκειας είναι το αυτονόητο, η βάση όλων των άλλων.

  28. Παρατηρητής avatar
    Παρατηρητής 25/08/2012 13:25:39

    Δεν διαφωνεί κανείς με την συνεχή αξιολογήση.
    Αυτό που σου λέω είναι ότι αξιολόγηση χωρις σοβαρά κίνητρα απόδοσης δεν έχει αποτελέσματα.

    Ο αμερικανός χειρουργός ως επί το πλείστον είναι ο αφρός των αφρών, δεν πρόκειται να καθήσει να υπόκειται στη βάσανο των εξετάσεων κάθε πέντε χρόνια εαν τα νούμερα των απολαβών του δεν είναι ανάλογα.

    Όταν οι απολαβές του γιατρού του ΕΣΥ σε λίγους μήνες θα είναι γύρω στο χιλιάρικο, ό,τι εξετάσεις και να βάλεις, ό,τι αξιολογήσεις, οι καλύτεροι θα την κοπανίσουν, οπότε εσύ θα αναγκαστείς να ρίξεις τα στάνταρ της αξιολόγησης σου για να κρατάς την πληρότητα των νοσοκομείων σου.

    Εν ολίγοις εκεί που θα άρχιζες την αξιολόγηση με βάση π.χ. τον βαθμό 17 θα κατέληγες να κρατάς γιατρούς με βαθμό το 10 και παρακάτω.

    Εν ολίγοις παρ'ολη την αξιολόγηση το επιστημονικό επίπεδο των γιατρών σου θα μειώνεται.

  29. Antonios avatar
    Antonios 25/08/2012 23:48:06

    Για να υπάρξει αξιολόγηση των εκπ/κών πρέπει να υπάρχει εκ/ση, να επιβραβεύονται οι άριστοι και να έχουν συνέπειες οι κακοί και οι αδιάφοροι..
    Υπηρέτησα σε γυμνάσια, λύκεια και επάλ
    οπου ο μαθητής για το μόνο λόγο που μένει είναι οι απουσίες.
    Όταν δε άφησα μεταξεταστέους (προς μεγάλη δυσαρέσκεια του Δντή)
    το Σεπτέμβρη οι επιτηρητές τους έλεγαν τι να γράψουν, γιατί φυσικά οι ίδιοι δεν άνοιξαν βιβλίο. (μου το είπαν τα ίδια τα παιδιά 2-3 μήνες αργότερα, όντας φυσικά στην επόμενη τάξη.
    Αν δεν δούμε/δει το υπουργείο δια βίου !!! παρακαλώ μάθησης την σημερινή κατάσταση τη παιδείας, και δεν επιχειρήσει όλοι η ελλ κοινωνία (γονείς και λοιποί προοδευτικάριοι συν συνδικάλες) να καταλάβει ΤΙ οδήγησε σ αυτό το χάλι, καμμιά """"αξιολόγηση"""" δεν πρόκειτε να πετύχει τίποτα.
    Χρειάζονται συγκεκριμένα και στοχευμένα μέτρα για ν αρχίσει κάτι ν αλλάζει.
    Απαιτείται όμως υπέρβαση ρουσφετιού, αξιοκρατία και άλλα παρόμοια που νομίζω ότι ούτε η παλαιοκομματικής υφής ΝΔ ούτε και όσοι (όχι μόνο οι εκ/κοί) επωφελούνται από το υπάρχων καθεστώς είναι διατεθειμένοι να το αλλάξουν.
    Antonios

  30. Παρατηρητής avatar
    Παρατηρητής 26/08/2012 03:52:31

    παντού τα ίδια, ακόμα και στη γερμανία

    h--p://www.thelocal.de/education/20120825-44575.html

    "The 15-year-old girl's clothing had become such a distraction for boys during class meetings, that she had been told to dress more moderately, the Wiesbadener Kurier newspaper reported.

    But she refused to change her clothes – and her mother backed her up when school officials approached her. "

  31. ΚΩΣΤΑΣ ΤΡΙΚΑΛΙΝΟΣ avatar
    ΚΩΣΤΑΣ ΤΡΙΚΑΛΙΝΟΣ 27/08/2012 12:38:49

    Αξιολόγηση ναι,στην τάξη όμως και για ένα μήνα.Όχι συμπληρώνοντας κάποια έντυπα.Οι ικανότητες του εκπαιδευτικού,η αγάπη του προς τα παιδιά και ο χαρακτήρας του φαίνονται μόνο μέσα στην τάξη.Ο δάσκαλος δεν δικαιούται να μην είναι καλός,γι'αυτό,όποιος δεν κάνει,ας κάνει άλλη δουλειά.

  32. ΚΩΣΤΑΣ ΤΡΙΚΑΛΙΝΟΣ avatar
    ΚΩΣΤΑΣ ΤΡΙΚΑΛΙΝΟΣ 27/08/2012 13:17:38

    Αξιολόγηση ναι,στην τάξη όμως και για ένα μήνα.Όποιος δεν κάνει, ας κάνει άλλη δουλειά.

ΑΠΟΣΤΟΛΗ ΣΧΟΛΙΟΥ

Τα δεδομένα σας είναι ασφαλή! H διεύθυνση email δε θα δημοσιευθεί. Τα στοιχεία θα χρησιμοποιηθούν αποκλειστικά για τη δυνατότητα σχολιασμού στο antinews.gr .

Tα πεδία με αστερίσκο (*) είναι υποχρεωτικά.