01/06/2009 23:01
ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΣΧΟΛΙΟΥ

Αν έχεις τύχη διάβαινε….


____________________________________________________________________________________________
Είναι ένα τραγικό ατύχημα , οι ελπίδες να βρούμε επιζήσαντες είναι ελάχιστες δήλωσε ο Νικολά Σαρκοζί. Το Airbus έπεσε σε βαριά καταιγίδα και μεγάλες αναταράξεις τέσσερις ώρες μετά την απογείωση του από το Ρίο και την ώρα εκείνη ο πιλότος έστειλε μήνυμα αναφέροντας ηλεκτρικές βλάβες. Από τότε η τύχη του αγνοείται.

Στο μεταξύ, ακόμη δεν πιστεύουν στην τύχη τους ένας Γάλλος καθηγητής ιατρικής και η σύζυγός του που κίνησαν γη και ουρανό, βάζοντας ακόμη και «μέσο» για να επιβιβαστούν στο μοιραίο αεροσκάφος της Air France. Ο Κλοντ Ζαφιόλ και η σύζυγός του, παρά τις επίμονες προσπάθειές τους, δεν μπόρεσαν τελικά να επιβιβαστούν στο μοιραίο αεροπλάνο.

«Ήμασταν στην Μπραζίλια και αποφασίσαμε να διακόψουμε το ταξίδι μας και να επιστρέψουμε στο Μονπελιέ» είπε ο Ζαφιόλ. Μια φίλη τους, πρόξενος της Ολλανδίας στην πρωτεύουσα της Βραζιλίας, «έκανε ό,τι μπορούσε για να μας βάλει στο αεροπλάνο αλλά χωρίς επιτυχία, ήταν γεμάτο» πρόσθεσε. Ο καθηγητής έκανε διακοπές στη Βραζιλία αφού προηγουμένως είχε συμμετάσχει σε ένα συνέδριο στο Ρίο.

«Είχαμε πρωτοφανή τύχη» δήλωσε από την πλευρά της η σύζυγός του, Αμινά.

ΣΧΟΛΙΑ

  1. Strange Attractor avatar
    Strange Attractor 02/06/2009 00:23:22

    Kρίμα.

  2. Σχολιαστής avatar
    Σχολιαστής 02/06/2009 00:28:41

    Πόσοι Έλληνες σκοτώνονται κάθε χρόνο σε αυτοκινητιστικά δυστυχήματα; Γιατί δεν ανοίγετε θέμα γι' αυτούς;

  3. O Xαζος του χωριου avatar
    O Xαζος του χωριου 02/06/2009 00:51:06

    Αλλοιμονο!

    Αν δεν σε θελει....

  4. Anonimi avatar
    Anonimi 02/06/2009 02:20:00

    Τραγικό, πόσοι θα περίμεναν τους δικούς τους...

  5. Ξενητεμενος avatar
    Ξενητεμενος 02/06/2009 04:18:11

    Ποσο δικαιο εχει ο Σχολιαστης (@ 2). Το θεμα των θυματων των τροχων ειναι τεραστιο, πανω απο 1.500 νεκροι καθε χρονο και απεριοριστος αριθμος τραυματιων, πολλοι απο τους οποιους παραμενουν αναπηροι για την υπολοιπη ζωη τους. Αλλα ουδεις συγκινειται απο εκεινους που οφειλαν να εχουν πεσει με τα μουτρα για να βρουν και να εφαρμοσουν τις λυσεις που θα περιορισουν το κακο, γιατι για να εξαλειφθει πρεπει να καταργηθουν τα τετρατροχα και τα διτροχα, πραγμα που δεν μπορει να γινει σε καμμια περιπτωση.
    Βεβαιως, μεγαλο μερος της ευθυνης εχουμε και εμεις οι πολιτες, που δεν τηρουμε ουτε τις διαταξεις του Κ.Ο.Κ. και ουτε παιρνουμε ορισμενα μετρα ασφαλειας που θα μας προφυλαξουν απο το κακο, αν εμπλακουμε σε ενα τροχαιο δυστυχημα.
    Ζωντας τα τελευταια χρονια στις Ηνωμενες Πολιτειες ειδα οτι στα καταστηματα που λειτουργουν σε ειδικους σταθμους ξεκουρασης στους αυτοκινητοδομους σερβιρονται φαγητο, αναψυκτικα, καφες κλπ. αλλα ουτε σταγονα οινοπνευματωδους ποτου. Μαλιστα οι πολιτειακοι αστυνομικοι που περιπολουν συνεχως, εαν διαπιστωσουν την υπαρξη οινοπνευματωδων στην καμπινα αυτοκινητου επιδιδουν τσουχτερες κλησεις. Στην Ελλαδα, σε ολο το μηκος των εθνικων και επαρχιακων οδων το κρασι, οι μπυρες και το ουισκι ρεουν σαν χειμαρροι στα διαφορα καταστηματα, εστιατορια, ταβερνες κλπ. Κι' αν τολμησεις και πεις καμμια κουβεντα γι' αυτο το απαραδεκτο καθεστως, κινδυνευεις να τις φας οχι μονο να απο τους καταστηματαρχες και τους υπαλληλους τους αλλα και απο οδηγους που εχουν σταματησει για φαγητο και θεωρουν οτι θιγονται. Δυστυχως.

  6. Strange Attractor avatar
    Strange Attractor 02/06/2009 08:33:38

    @ 5
    ΔΕΝ υπάρχει αστυνόμευση στη Ελλάδα. Αυτό είναι το πρόβλημα τόσο σε θέματα ΚΟΚ όσο και ασφάλειας γενικότερα.

  7. afelis avatar
    afelis 02/06/2009 09:39:47

    Όπως όλα, έτσι και το πρόβλημα της τροχαίας ασφάλειας αντιμετωπίζεται λάθος σ αυτή τη χώρα.
    Ξεκινώντας απο τον αρμόδιο υπουργό και συνεχίζοντας στον επικεφαλής της τροχαίας και στους απλούς τροχονόμους, όλοι μας ξέρουμε πως ό,τι μέτρα παίρνονται, έχουν εισπρακτικό χαρακτήρα και χέστηκαν για την ασφάλεια.
    Ένα περιστατικό στη Θεσσαλονίκη. Θα καταλάβετε πλήρως.
    Σηματοδότης Λαγκαδά με αρχή Αγ. Δημητρίου. Τροχονόμος μοτοσυκλετιστής, σταματά και γράφει παπάκια για κράνος.
    Ανάβει κόκκινο. Μπροστά στά μάτια του (και το εννοώ αυτό, γιατί περιμένοντας το δικό μου πράσινο τον χάζευα κι έβλεπα το κεφάλι του να γυρίζει και να βλέπει το περιστατικό), μπροστά στα μάτια του λοιπόν, ανάβοντας κόκκινο, περνάνε στη σειρά, σπαστο λεωφορείο, και δύο ΙΧ.
    Ο γάτος απλώς τα είδε να περνουν.
    Δεν έκανε καμμια κίνηση να τους κυνηγήσει παρ΄ό,τι μοτοσυκλετιστής.
    Του είχαν πεί προφανώς, "φέρε μας 50 κράνη".
    Κι αυτό έκανε. Φόνος να γίνοταν δίπλα του, αμφιβάλω αν θα τον απασχολούσε.
    Και μιλάτε για οδική ασφάλεια;

  8. nikiplos avatar
    nikiplos 02/06/2009 11:13:05

    Καλησπέρα... Υπάρχει λάθος στην ενημέρωση του εντύπου... Κανένα απολύτως σήμα δεν στάλθηκε από το πλήρωμα... Το σήμα περί προβλήματος στα ηλέκτρικά στάλθηκε από αυτόματο μηχανισμό του αεροσκάφους και είναι το μόνο που λειτούργησε. Αυτού του τύπου τα αεροσκάφη έχουν επίσης τρία ραδιοβοηθήματα (πέρα από τα avionics) που στέλνουν σήμα κινδύνου αυτόματα (πχ όταν το αεροσκάφος έρθει σε επαφή με θάλασσα). Ούτε αυτά λειτούργησαν, πράγμα που υποδηλώνει ότι έγινε κάτι πολύ βίαιο και απότομο...

    Επι των στατιστικών, τα ερμπας κάνουν 50.000.000 πτήσεις κατέτος. Αυτό σημαίνει τα τελευταία 30 χρόνια 1500000000 πτησεις. Τα ατυχήματα με νεκρούς είναι μόλις δύο...
    Το να κερδίσει κάποιος το Λόττο στην Ελλάδα είναι 1500/14 φορές πιο πιθανό. Επίσης το να σκοτωθεί σε τροχαίο τον επόμενο χρόνο είναι 1.5 εκατομύρια φορές πιο πιθανό...

  9. leon avatar
    leon 02/06/2009 12:17:01

    @8
    για αυτους τους στατιστικους λογους αλλωστε, ενα θεμα με πτωση αεροπλανου ειναι προτιμοτερο απο τους νεκρους των τροχαιων στην Ελλαδα.

  10. F avatar
    F 02/06/2009 13:42:34

    Διόρθωση: τραγικό δυστύχημα, όχι ατύχημα

  11. Hase avatar
    Hase 02/06/2009 14:59:55

    Δεν γνωριζω, αλλα απο οτι ακουω μεχρι τωρα δεν υπαρχει σημα απο καποιο πομπο η κατι παρομοιο. Δεν θαπρεπε να υπαρχει καποιο σημα ακομα και αν το αεροπλανο εχει πεσει;;.

  12. nikiplos avatar
    nikiplos 02/06/2009 23:22:14

    @11, συνήθως τα σύγχρονα αεροσκάφη όπως το ερμπας, έχει τρια ανεξάρτητα συστήματα ραδιοεκπομπής κινδύνου, ανεξαρτήτως αν ο πιλότος εκπέμψει σος, για ευνόητους λόγους... Κανένα δεν λειτούργησε στο συγκεκριμένο ερμπας.

    Πέρα από αυτό υπάρχουν το σήμα κινδύνου στην καμπίνα διακυβέρνησης. Και αυτό λειτουργεί ανεξάρτητα αν το αεροσκάφος έχει ρεύμα ή όχι και φυσικά το μόνο που έχει ανάγκη είναι ... να το πατήσει ο πιλότος...

    Τέλος, υπάρχουν τα αβιόνικς, που είναι ηλεκτρονικό πρωτόκολλο επικοινωνίας, ασφάλειας και αποφυγής σύγκρουσης, και ρυθμίζεται αυτόματα από τον υπολογιστή του αεροσκάφους.

    Τίποτε από τα ανωτέρω δεν λειτούργησε ή τουλάχιστον δεν εξέπεμψε... Το μόνο που εξέπεμψε όπως είπα είναι ένα αυτόματο σύστημα αναφοράς βλάβης των ηλεκτρονικών του αεροσκάφους που εξέπεμπε κάθε λεπτό περίπου, ανεξάρτητα από τους πιλότους (είναι αυτόματο σύστημα και αφορά το τεχνικό κομμάτι του αεροσκάφους).

    Ακόμη και αν όλα αυτά τεθούν εκτός λειτουργίας, τα αεροσκάφη αυτά έχουν συστήματα υδροπνευματικά, ώστε να μπορεί να κάνει το αεροσκάφος για κρίσιμο χρόνο ανεμοπορία και να θέσει συγκεκριμένες συσκευές σε λειτουργία σε ώρα ανάγκης (αυτόματο φούσκωμα στεγανών για επίπλευση κατά την προσθαλάσσωση, ή ανοιγόκλειμα των αερόφρενων, ή χειρισμός του πηδάλιου).

    Στο ατύχημα αυτό τίποτε δεν πρόλαβε να δουλέψει... κατά συνέπεια ήταν κάτι ακαριαίο, που εξουδετέρωσε τη διακυβέρνηση και έκαψε με φωτιά τουλάχιστον τα κυκλώματα ραδιοβοηθημάτων...

    Ότι και νά γινε έγινε πολύ γρήγορα...

ΑΠΟΣΤΟΛΗ ΣΧΟΛΙΟΥ

Τα δεδομένα σας είναι ασφαλή! H διεύθυνση email δε θα δημοσιευθεί. Τα στοιχεία θα χρησιμοποιηθούν αποκλειστικά για τη δυνατότητα σχολιασμού στο antinews.gr .

Tα πεδία με αστερίσκο (*) είναι υποχρεωτικά.