#_CRON_JOB_#
#_CRON_JOB_#
30/11/2010 05:32
ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΣΧΟΛΙΟΥ

Αντώνης Σαμαράς: «Γιατί είπαμε όχι στο Μνημόνιο»



Απορρίψαμε το Πρόγραμμα αυτό για τρείς κυρίως λόγους:

-- Το απορρίψαμε, διότι δεν χτυπά τη σπατάλη. Δεν είναι «σπατάλη» οι συντάξεις των 800 ευρώ που περικόπηκαν…

Η πολιτική που υιοθετήθηκε, τον περασμένο Μάιο, βάζει τη χώρα σε φαύλο κύκλο ύφεσης, επίμονων ελλειμμάτων, νέων περιοριστικών μέτρων, ακόμα πιο επίμονων ελλειμμάτων, ακόμα μεγαλύτερης ύφεσης…

Τότε, αυτό το λέγαμε μόνον εμείς. Τώρα το ομολογούν όλοι.

- Το απορρίψαμε διότι δεν χτυπά τη φοροδιαφυγή. Τονίσαμε ότι για να διευρυνθεί η φορολογική βάση, για να μαζευτούν περισσότερα δημόσια έσοδα χρειάζονται τέσσερα πράγματα:

-Μικρότεροι, όχι μεγαλύτεροι φορολογικοί συντελεστές (για να περιοριστούν τα κίνητρα φοροδιαφυγής),

-Απλούστερο φορολογικό σύστημα (για να κλείσουν τα «παράθυρα», δηλαδή οι ευκαιρίες φοροδιαφυγής),

-Αντικειμενικό σύστημα υπολογισμού του φόρου (για να περιοριστούν οι δυνατότητες «συναλλαγής» έφορου-επιχειρηματία) και

-Αποφασιστικός έλεγχος των παραβατών (για να αυξηθεί το ρίσκο της φοροδιαφυγής).

Η κυβέρνηση έκανε το αντίθετο: αύξησε τους φορολογικούς συντελεστές και μεγάλωσε το κίνητρο της φοροδιαφυγής!

Κι έτσι δεν διεύρυνε την φορολογική βάση. Δεν χτύπησε τη φοροδιαφυγή. Προκάλεσε μεγάλο πλήγμα στην ανταγωνιστικότητα της οικονομίας.

Και σήμερα χιλιάδες επιχειρήσεις κλείνουν ή μεταναστεύουν. Αφήνοντας πίσω τους, εκατοντάδες χιλιάδες άνεργους ή απελπισμένους ανθρώπους, που ετοιμάζονται να μεταναστεύσουν κι αυτοί.

-- Τρίτον, διαφωνήσαμε, διότι με όλα αυτά τα σκληρά μέτρα η Πολιτική της Κυβέρνησης εκτόξευσε το χρέος, δεν το έλεγξε!

Σύμφωνα με το ίδιο το Μνημόνιο, μετά από 4 χρόνια εφαρμογής του, το χρέος της Ελλάδας θα ανέβαινε από το 115% το 2009 στο 150% το 2014! Αλλά μια χώρα με τόσο μεγάλη δανειακή επιβάρυνση, δεν θα μπορούσε να βγει τότε στις αγορές να δανειστεί…

Τώρα, στην τελευταία έκθεση της Κομισιόν, προβλέπεται ότι το χρέος θα ξεπεράσει το 150% από το 2011. Και θα ανέβει πολύ περισσότερο στο τέλος της τετραετίας...

Δηλαδή, το Πρόγραμμα, μας παρελάμβανε ως χώρα με πρόβλημα χρέους και τέσσερα χρόνια αργότερα, θα μας φέρει σε χειρότερη θέση, με πολύ μεγαλύτερο χρέους!

Άρα, υπάρχει κι ένας δεύτερος φαύλος κύκλος: δεν είναι μόνο που τα τρέχοντα ελλείμματα σωρεύουν χρέος. Είναι ότι το μεγαλύτερο χρέος παράγει μεγαλύτερα μελλοντικά ελλείμματα. Κι ό,τι κερδίζουμε από την μια πλευρά, με αιματηρές περικοπές, το χάνουμε από την άλλη, διότι αύριο θα χρειαστεί να πληρώνουμε μεγαλύτερους τόκους ετησίως…

Κι αυτός είναι ο λόγος που, παρά την υπογραφή του Μνημονίου και παρά την εφαρμογή του, τα spreads δεν υποχώρησαν! Παρέμειναν σε υψηλά επίπεδα. Και ανέβηκαν περισσότερο απ’ ό,τι λίγο πριν υπογράψουμε...

Πριν λίγους μήνες, αυτά τα λέγαμε μόνοι εμείς. Και τότε μας επέκριναν κάποιοι.

Σήμερα, αυτές τις διαπιστώσεις τις κάνουν ακόμα και υπουργοί της κυβέρνησης. Ακόμα και με τα ίδια επιχειρήματα. Ακόμα και με τα ίδια λόγια, κάποιες φορές…

(Κώστας Ροδινός - απο την χθεσινή ομιλία του Α. Σαμαρά στο Ελληνοαμερικανικό επιμελητήριο)

ΣΧΟΛΙΑ

  1. Γιάννης Χριστόπουλος ΤΝΣ avatar
    Γιάννης Χριστόπουλος ΤΝΣ 30/11/2010 08:15:27

    Οι Έλληνες αρχίζουν να καταλαβαίνουν ότι ο Σαμαράς είναι η μόνη λύση στο σημερινό αδιέξοδο. Όσο συντομότερα γίνει πρωθυπουργός τόσο το καλλίτερο για την Ελλάδα. Και κάτι ακόμα, θα είναι ο πρώτος μεταπολιτευτικός πρωθυπουργός που θα έχει"καρύδια" το ακούς Άλεξ Παπαχέλας;;;;;;;;;;;;

    • hope avatar
      hope @ Γιάννης Χριστόπουλος ΤΝΣ 30/11/2010 10:46:01

      Άρχισαν το έργο τους τα κοράκια. Προκαλούν τον λαό δημοσιεύοντας χάρτες της χώρας με πιθανά κοιτάσματα πετρελαίου.
      Όλα στο κόλπο. Ποτέ άλλοτε αυτή η χώρα δεν είχε τόσους προδότες, όσο τα τελευταία χρόνια. Μαζεύτηκαν όλοι μαζί και στήνουν χόρο, στο άψυχο σώμα της Πατρίδος.
      Ηθική παρακμή και κοινωνική σηψη μαστίζει τους πάντες.
      Ο Σαμαράς βγεί δεν βγεί Πρωθυπουργός θα γραφτεί στην ιστορία για το μεγάλο ΟΧΙ στο μνημόνιο.
      Άφησε τους άλλους να το παίζουν οικονομολόγοι. Τα χρόνια που έρχονται θα καταλάβεις πόσο μεγάλο ήταν το ΟΧΙ.

      • Misha avatar
        Misha @ hope 30/11/2010 12:42:26

        προετοίμαζε το πώς θα μείνει δέκα χρόνια στην απέξω.

      • ΜΑΝΩΛΗΣ Μ. avatar
        ΜΑΝΩΛΗΣ Μ. @ hope 30/11/2010 23:31:16

        Στη λέσχη αυτή πήγε τη δεκαετία του 90 όπως πήγε ο Αλογοσκούφης ως υπουργός οικονομικών όταν ήταν κυβέρνηση η ΝΔ. Δεν είναι λάθος για έναν υπουργό να πάει ούτε σημαίνει ότι είναι μασόνος. Δεν είμαστε Ιράν να το παίζουμε ανοιχτά εναντίον των Εβραίων ώστε να θεωρείται έγκλημα να πάει κανείς σε μια τέτοια συγκέντρωση. Τα συμφέροντά μας κοιτάμε να υπερασπίσουμε και εν πάση περιπτώσει δεν σημαίνει ότι ένας υπουργός αν πάει εκεί δεσμεύεται να πάει κόντρα στα εθνικά του συμφέροντα. Μην πιστεύετε σε συνομωσίες. Οι πράξεις μετράνε όχι οι δημόσιες σχέσεις ή οι συνομιλίες έστω και μακρία από τα φώτα τηςε δημοσιότητας με παράγοντες της παγκοσμιοποίησης.

        Αν κάποιος συνομιλήσει π.χ. με τον Σόρος (όπως έχουν κάνει σχεδόν όλοι οι υπουργοί οικονομικών των τελευταίων 20 ετών) σημαίνει αυτόχρημα κάτι; Ας σοβαρευτούμε λίγο.

  2. hope avatar
    hope 30/11/2010 08:17:32

    Έβλεπα χθές βράδυ την συνέντευξη της κόρης του εφιάλτη στον παπαχελά-αλέξης-soros και είδα ότι η γυναίκα δεν έιχε τίποτα καινούργιο να πεί. Μπαρούφες και κολπάκια. Ο λαός τους έχει καταλάβει, και θα τους τσακίσει που τον έφαγαν.

    Προχώρα Σαμαρά....

    • against New World order avatar
      against New World order @ hope 30/11/2010 10:26:48

      ποιός πληρώνει τις παρουσιάσεις της Ντόρας στα κανάλια; μήπως άλλος συμμαθητής της απο την γερμανική σχολή; ή συνεχίζει ο Χριστοφοράκος; Οι παρουσιάσεις της είναι τζάμπα; δεν νομίζω.

    • διηνεκης avatar
      διηνεκης @ hope 30/11/2010 20:34:22

      Εγω δεν την ειδα γιατι οταν βλεπω ντορα μου πανε ολα στραβα,ευχελιο και σκορδα

  3. sovokai avatar
    sovokai 30/11/2010 08:56:16

    δηλαδη δεν πειραζουμε τα 800 ευρω ,μειωνουμε τη φορολογιά στο 10-20%
    βαζουμε αντικειμενικά κριτηρια (τα ιδια μεγαλογιατρός τα ιδια φτωχογιατρός),σταματαμε και το μνημόνιο (πως; ποιός ξερει) και σωθηκαμε

    • ΣΟΝ ΠΕΝ avatar
      ΣΟΝ ΠΕΝ @ sovokai 30/11/2010 09:16:20

      To "αντικειμενικό" σύστημα υπολογισμού του φόρου είναι το πιο άδικο.
      Δηλώνει την αδυναμία του κράτους να συλλάβει τη φοροδιαφυγή και το επιβάλει μόνο και μόνο για να κόψει την κονόμα από τους εφοριακούς χωρίς να χάσει έσοδα , αδιαφορώντας για τη συνέχιση της αδικίας.
      Θυμάμαι που στην πρώτη εφαρμογή του επί Σημίτη καθόμουν και έκοβα αποδείξεις σε φίλους και συγγενείς χωρίς να έχω προσφέρει υπηρεσίες, προκειμένου να τις χρησιμοποιήσουν στη φορολογική τους δήλωση, αφού έτσι κι αλλιώς θα με φορολογούσαν για εισοδήματα που ποτέ δεν απέκτησα.
      Και από την άλλη συνάδελφοί μου με εισοδήματα πέντε φορές επάνω πλήρωναν το ίδιο με μένα.

    • Επώνυμος avatar
      Επώνυμος @ sovokai 30/11/2010 09:20:18

      Δεν εννοεί αυτό, αλλά συμφωνώ με το ΣΟΝ ΠΕΝ. Λένε κάποιοι μια πολιτικώς ορθή βλακεία και δυστυχώς την υιοθέτησε και ο Αντώνης. Θα προσπαθήσουμε στο μέλλον να πούμε ορισμένα πράγματα εδώ μέσα για φορολογικό μας σύστημα.

    • TopGunZ avatar
      TopGunZ @ sovokai 30/11/2010 09:39:33

      Που λέει μέσα ακριβώς για αντικειμενικά κριτήρια? Αντικειμενικό σύστημα υπολογισμού του φόρου είπε. Δηλαδή επειδή κάποτε εφαρμόσανε τα ηλίθια αντικειμενικά κριτήρια, εξοβελίζουμε τον όρο "αντικειμενικός" από το φορολογικό μας λεξιλόγιο?

  4. Panagiotis anagnostopoulos avatar
    Panagiotis anagnostopoulos 30/11/2010 09:20:55

    Ο Σαμαράς έχει απόλυτο δίκιο. Ο μοναδικός δρόμος για να ξεφύγουμε από τα προβλήματα είναι η ανάπτυξη. Αυτή όμως προϋποθέτει χαμηλούς φορολογικους συντελεστές, για να μην μεταναστεύουν οι μικρομεσαίες ελληνικές επιχειρήσεις στο εξωτερικό. Πρέπει όμως να χτυπηθεί η φοροαποφυγή των πολυεθνικών και η διαφθορα - http://www.casss.gr/PressCenter/Articles/2236.aspx

  5. Δεξιός avatar
    Δεξιός 30/11/2010 10:27:12

    Μια ερώτηση: Το έλλειμμα και το χρέος υπολογίζονται ως ποσοστά του ΑΕΠ, σωστα; Άρα για να μειωθούν υπάρχουν δύο παράμετροι: ο αριθμητής (απόλυτο έλλειμμα και απόλυτο χρέος σε ευρώ) και ο παρονομαστής (ΑΕΠ σε ευρώ). Όταν μειώνεται ο παρονομαστής ή/και αυξάνεται ο αριθμητής ενός κλάσματος τότε το κλάσμα αυξάνει. Άρα για να μειωθούν αυτά τα δύο ποσοστά πρέπει αφενός να μειωθεί ο αριθμητής και αφετέρου είτε να παραμείνει σταθερός ο παρονομαστής (ΑΕΠ) είτε να αυξηθεί. Ο ΓΑΠ τί πέτυχε; Μείωση του παρονομαστή λόγω ύφεσης, περικοπών στους μισθούς και τις συντάξεις, περαίωση, ατομικές συμβάσεις, λουκέτα, κλπ και αύξηση του αριθμητή με τους μνημονιακούς όρους! Από κεί και πέρα τί περιμένουμε; Μειώσεις του χρέους και του ελλείμματος;
    Γι' αυτό το λόγο ο Σαμαράς έχει δίκιο. Πρέπει πάσει θυσία να επιτευχθεί ανάπτυξη (θετικό πρόσιμο) η οποία θα φέρει αύξηση του ΑΕΠ ώστε να μειωθεί το κλάσμα. Ταυτόχρονα πρέπει να επιτευχθεί επιτέλους το σοβαρό νοικοκύρεμα των εξόδων του Δημόσιου τομέα με περικοπές σε λεφτά που πάνε χαμένα, χωρίς οποιαδήποτε αναπτυξιακή ανταπόδοση. Τέλος, πρέπει να πορευτούμε με τον πλούτο που παράγουμε ως χώρα, μειώνοντας σταδιακά την εισροή ξένου χρήματος (δανεικά) και την εξάρτηση από αυτό.
    Ταξειδεύοντας σε διάφορες χώρες της Ευρώπης και μένοντας σε αυτές για διαστήματα διαπίστωσα ότι ο Έλληνας είναι από τους πλέον σκληρά εργαζόμενους. Οπότε το "που πάει τελικά ο παραγώμενος από τους εργαζόμενους πλούτος;" είναι το μεγάλο ερώτημα

  6. παγωτατζής avatar
    παγωτατζής 30/11/2010 11:34:09

    Ισως επειδή μίλησε στό Ελληνοαμερικανικό επιμελητήριο με οικονομικούς κυρίως όρους ,"παρέλειψε" και έναν άλλο λόγο,κύριο για τό ΟΧΙ τού μνημονίου;
    Και αναφέρομαι στίς εμπράγματες εγγυήσεις, και στήν αλλαγή δικαίου,πού οδηγούν στην πραγματική υποδούλωση....
    Αυτό είναι πού "καίει" την χώρα για τίς επόμενες 1-2 δεκαετίες.
    Οταν αναλάβει θα δείξει....

  7. FILODIMOS avatar
    FILODIMOS 30/11/2010 12:41:32

    Δεν είναι δυνατόν να λέει κανείς ότι είναι κατά του μνημονίου και ταυτόχρονα να ψηφίζει τα περισσοτερα νομοσχεδια που είναι τα παράγωγα του μνημονίο.
    Αυτή λέγεται αντίσταση του γλυκού νερού ή του καναπέ.

    • Misha avatar
      Misha @ FILODIMOS 30/11/2010 12:45:47

      εμ, αυτό δε λέμε ;
      Δε χρειάζονται «αγοραίοι» καθωσπρεπισμοί αν θέλεις να έχεις τον λαό στο πλάι σου.
      Κι όταν ο Σαμαράς θα πάει λχ στους φορτηγατζήδες, τι θα τους πει;
      Ότι συνυπεγραψα την μετατροπή σας σε κολλιγους των γερμανικών εταιρειων μεταφορών;

      • nai avatar
        nai @ Misha 01/12/2010 00:37:31

        μου θυμιζεται αμφοτεροι...εκεινο το απιθανο...ο σαμαρας εφερε τους αλβανους....ΜΑΛΛΟΝ ΑΝΤΙ ΠΡΕΣΒΥΩΠΙΑΣ ΦΟΡΑΤΕ ΜΥΩΠΙΑΣ....

        • Misha avatar
          Misha @ nai 01/12/2010 00:45:23

          Ποτέ δεν είπα ότι ο Σαμαράς έφερε τους Αλβανούς, επειδή γνωρίζω καλά τα όσα έγιναν εκείνη την περίοδο.
          Ωστόσο λέω πως δεν γίνεται να λες πως είσαι ενάντια στο Μνημόνιο από τη μιά και να καυχάσαι από την άλλη πως είσαι τοσο συναινετικός προς την κατοχική κυβέρνηση του Μνημονίου, ώστε έχεις ψηφίσει τα 30 από τα 60 νομοσχέδια τα οποία αυτη έχει φέρει καθ ΄υπαγόρευση της Τρόικα στη Βουλή.
          Δεν δένει αυτό το γλυκό. Είναι δειγμα αμηχανίας τουλάχιστον.

          • nai avatar
            nai @ Misha 01/12/2010 00:50:27

            ΟΤΑΝ ΤΣΟΥΒΑΛΙΑΖΕΙΣ ...ΣΑΛΑΜΟΠΟΙΕΙΣ ΤΑ ΠΑΝΤΑ ΔΕΝ ΕΙΣΑΙ ΣΕ ΘΕΣΗ ΝΑ ΕΧΕΙΣ ΑΠΟΨΗ..ΔΙΑΒΑΣΕ ΤΙ ΕΠ΄ΑΚΡΙΒΩΣ ΨΗΦΙΣΤΗΚΕ ΑΠΟ ΤΗΝ Ν.Δ . ΑΥΤΟ ΤΟ ΞΕΡΟ 30 ΑΠΟ ΤΑ 60 ΔΕΝ ΜΟΥ ΛΕΕΙ ΑΠΟΛΥΤΩΣ ΤΙΠΟΤΑ...

          • Misha avatar
            Misha @ Misha 01/12/2010 10:29:50

            Aν δε σου λέει τίποτα , κάτι δεν διαβάζεις καλά. Η επίσημη ΝΔ πάντως , δια χειλέων τραπεζίτη Μηταράκη, το προβάλλει ως τη μεγαλύτερη συναίνεση αξιωματικής αντιπολίτευσης προς την κυβερνητική πολιτική από το 1974 και μετά.

  8. Kenan avatar
    Kenan 30/11/2010 12:54:06

    Η απόδιεξη αυτών που γράφει το Antinews ότι δηλαδή η κρίση είναι αφορμή και ευκαιρία για το κρατικοδίαιτο επιχειρηματικό κατεστημένο να ξαναμοιράσει για πάρτη του την πιτα. Ιδού η επίθεση που έκανε χθες στον Σαμαρά από το ίδιο βήμα ο Δασκαλόπουλος του ΣΕΒ:

    "Οι αρνητές του μνημονίου αρνούνται την ίδια την πραγματικότητα που το επέβαλε.Και προτείνουν ουσιαστικά στον λαό μας την εθελοτυφλία ως συνταγή αντιμετώπισης του προβλήματος.Αναπαράγουν δηλαδή την καταστροφική αντίληψη που μας οδήγησε στη σημερινή κατάσταση» είπε ο πρόεδρος του ΣΕΒ κ. Δ. Δασκαλόπουλος στο συνέδριο του Ελληνοαμερικανικού Επιμελητηρίου, αφήνοντας αιχμές τόσο για τη στάση της ΝΔ όσο και για τα κόμματα της Αριστεράς στο θέμα του μνημονίου.

    Για τα αίτια και τις λύσεις του προβλήματος είπε ότι η Ελλάδα θα χρειαστεί αταλάντευτη πολιτική βούληση για να βγει από τη σημερινή της κρίση- την πιο σοβαρή και ταυτόχρονα πιο επικίνδυνη στη μεταπολιτευτική ιστορία μας. Η εκτίμηση που υπάρχει στους επιχειρηματίες είναι ότι το ελληνικό πρόβλημα έγκειται στην ύπαρξη ενός αναχρονιστικού, πολυδαίδαλου πελατειακού κράτους που έχτισε η κομματοκρατία της Μεταπολίτευσης και το οποίο κρατάει σήμερα αιχμάλωτες την οικονομία και την κοινωνία.

    «Στην Ελλάδα βρισκόμαστε αντιμέτωποι με το κρατικό και συντεχνιακό σύμπλεγμα, το οποίο δεν αποτελεί απλώς το μείζον πρόβλημα στη διακυβέρνηση της χώρας,αλλά τον ουσιαστικό πάτρωνα του τόπου.Η απαλλαγή από αυτό το σύμπλεγμα είναι η πρωταρχική προϋπόθεση για να χτίσουμε μια σύγχρονη οικονομία, μια σύγχρονη κοινωνία» πρότεινε ως λύση ο πρόεδρος του ΣΕΒ.

    • Misha avatar
      Misha @ Kenan 30/11/2010 13:05:56

      Τι δουλεια κάνει ακριβως τώρα ο Δασκαλόπουλος;

      • oxi ki etsi avatar
        oxi ki etsi @ Misha 30/11/2010 13:15:35

        Είναι Ιδιοκτήτης της VIVARTIA που έχει τις εταιρείες ΔΕΛΤΑ, GOODYS και CHIPITA.
        Πλέον ο όμιλος ανήκει στη MARFIN αλλά ο Δασκαλόπουλος κρατά καλό ποσοστό...

        Μεγαλοκαρχαρίας δηλαδή...

  9. Johnys avatar
    Johnys 30/11/2010 15:01:02

    Το μεγάλο πρόβλημα του κόσμου είναι ότι οι βλάκες είναι γεμάτοι αυτοπεποίθηση και οι έξυπνοι είναι γεμάτοι αμφιβολίες.

    Κάνοντας άλλη μια βουτιά στην άβυσσο του Διαδικτύου προς αναζήτηση έμπνευσης για την συνέχεια του ταξιδιού του παρόντος ιστολογίου «έπεσα» πάνω στον Ράσελ και ομολογώ σε σένα, ω περιπατητή του παγκόσμιου ιστού ότι… ναι εντυπωσιάστηκα!

    Ο Άγγλος μαθηματικός που τιμήθηκε με Νόμπελ Λογοτεχνίας το 1950 δίνει μια πρακτική απάντηση στο χρόνιο ερώτημα του γιατί στον κόσμο μας συμβαίνουν πολλαπλάσιες βλακώδη σε σχέση με ευφυή διαβήματα. Αμέσως στο μυαλό μου ήρθε το βιβλίο του Φλόμπερ περί του Ανίκητου της Βλακείας και της ρήσης του Αϊνστάιν περί του πεπερασμένου σύμπαντος και της άπειρης ανθρώπινης μωρίας! Και μετά την σύντομη αυτή (και ασυνείδητη σας διαβεβαιώνω) επίδειξη υψηλής πνευματικότητας επανέρχομαι στο θέμα μας. Γιατί τόση βλακεία; Όχι γιατί υπερτερούν οι βλάκες αναγκαστικά, αλλά γιατί απλά υπερτερεί η τόλμη στα πρόσωπα μειωμένης ευθηνής σε αντίθεση με τις σώφρονες διστακτικές και αναποφάσιστες πνευματικές διαύγειες.

    Και επειδή ανέκαθεν πίστευα ότι η τεκμηρίωση υπερτερεί της επιχειρηματολογίας θα παραθέσω δύο ακαταμάχητα παραδείγματα. Αμφιβάλλει κανείς για την σιγουριά και την αυτοπεποίθηση του Χίτλερ ή για την αντιπαραγωγική δράση, τόσο για την χώρα του όσο και παγκόσμια, του σημερινού ένοικου του Λευκού Οίκου. Το ότι η αμερικάνικη πολιτική αποτυχία στην Μεσοποταμία συνδέθηκε με κάποιον που δήλωνε ότι παίρνει μηνύματα απευθείας από το Θεό δεν θα πρέπει να μας ξενίζει! Η τόλμη περίσσευε για τον «θεόσταλτο» cowboy από το Texas και αυτό είχε σαν αποτέλεσμα την καταστροφή ενός κράτους και την διαρκή αιμορραγία του λαού του. Η επικινδυνότητα και η καταστροφικότατα της Βλακείας σε όλο της το μεγαλείο!

    Το ερώτημα είναι αν υπάρχει διέξοδος. Να πω την αμαρτία δεν είμαι και ιδιαίτερα αισιόδοξος. Φτάνει μια ματιά στο πολιτικό φάσμα, η Αριστερά παντού και πάντα ήταν και είναι διαιρεμένη γιατί σαν αποτέλεσμα πρωτοποριακής σκέψης απαρτίζεται από αμφισβητίες που είναι έτοιμοι να ανατρέψουν τα πάντα. Έτσι αέναα διαιρεμένη και κατακερματισμένη δεν μπορεί παρά να δίνει χώρο στην άλλη πλευρά, που μη έχοντας μπει ποτέ σε βαθιά εσωτερική αναζήτηση, κυριαρχεί εύκολα. Σας φαίνεται τραβηγμένο αυτό; Τότε απλά αναρωτηθείτε γιατί υπάρχουν τόσες αριστερές παρατάξεις και κόμματα ενώ μόνο μια ΔΑΠ και μία Νέα Δημοκρατία.

  10. Πειραχτήρι avatar
    Πειραχτήρι 30/11/2010 20:03:22

    Εγώ πάντως συμφωνώ με τον πρόεδρο των βιομηχάνων. Ορίστε κατάντησε ο άνθρωπος να είναι βιομήχανος χωρίς βιομηχανία και αυτό γιατί, γιατί για όλα φταίνε οι συντεχνίες και οι εργατοπατέρες που τον ανάγκασαν να πουλήσει ότι είχε και δεν είχε και να κινδυνεύει σε λίγο να πάει στα συσσίτια του Δήμου. Πως κύριε εσύ ζητάς 40 γιαούρτια για μεροκάματο, δεν έχει κόστος το γιαούρτι, κι αν αυξηθεί πως θα γίνουν εξαγωγές; Δηλαδή τι οι Κινέζοι κορόιδα είναι που δουλεύουν με 1 ευρώ την ημέρα και εμείς οι ξύπνιοι; Πως θα βοηθήσουμε την Εθνική μας οικονομία και που είναι η διεθνιστική μας αλληλεγγύη έναντι των Κινέζων εργατών, σαν δε ντρεπόμαστε!!! Αμ τους τεμπέληδες Δημόσιους Υπαλλήλους που τους πλήρωνε τόσα χρόνια με τους φόρους του ο κύριος Πρόεδρος, άσε τους συνταξιούχους, τι θέλουνε και ζούνε, σκέτη φύρα. Πως να βγει λοιπόν ο άνθρωπος, αναγκάσθηκε και τα πούλησε όλα.
    Αμ για τη διαπλοκή δεν έχει δίκιο; Πως εσύ κύριε πας και κάνεις συναλλαγές με Γερμανικές Εταιρείες, παίρνεις μίζες, και βοηθάς τους ξένους; Χάθηκαν οι Ελληνικές Εταιρείες που έχουν και φιλότιμο και μπορούν να δώσουν και κάτι παραπάνω για την εξυπηρέτηση και μένει και το χρήμα εδώ. Μα καλά λέει ο άλλος , το χρήμα από τότε που άρχισε οι κρίση οι πλούσιοι επιχειρηματίες το βγάλαν και το στείλανε στις Ελβετικές Τράπεζες. Και τι ήθελες να κάνουν να το αφήσουν εδώ και αν χρεοκοπήσει η Χώρα να το χάσουν; Και μετά την καταστροφή που θα βρίσκαν λεφτά να επενδυθούν κεφάλαια για να ξαναχτιστεί η Νέα Ελλάδα. Έχει δίκιο ο Πρόεδρος, είμαστε ανεπρόκοποι, τεμπέληδες, αχάριστοι, διαπλεκόμενοι και φτιάχνουμε και συντεχνίες. Γιαυτό πρέπει να εφαρμοσθεί πλήρως το μνημόνιο και να χτυπηθούν οι συντεχνίες. Μία και μοναδική συντεχνία χρειάζεται η Χώρα, τη συντεχνία των Βιομηχάνων που με τις τεράστιες επενδύσεις που θα κάνει θα έχουμε οικονομική ανάπτυξη και έξοδο από την κρίση. Τα βλέπεις Αντώνη τι κάθεσε και σπας το κεφάλι σου, εδώ υπάρχουν έτοιμες λύσεις.

  11. ANNITA avatar
    ANNITA 01/12/2010 09:39:29

    Θα σταθώ σε μια λεπτομέρεια του Σαμαρά.Αυστηρός έλεγχος στους παραβάτες φοροφυγάδες. Ακόμα και αν ψήφισε 30 από τα 60 ν/δια του μνημονίου σκέφτηκε κανείς ότι μπορεί να είναι ένας πολιτικός ελιγμός του Σαμαρά για να τους γυρίσει μπούμεραγκ τις ίδιες τους τις πράξεις όσων μας επέβαλαν αυτή την κατοχή, αλλά και να μπορέσει να πάρει και την στήριξη κάποιων μνημονιακών που έχουν μετανοιώσει για την εισχώρηση τους στο Πασοκ;Η πολιτική δρά ποικιλοτρόπως και με περίεργη λογική, ειδικά όταν έχεις βάλει στόχο να διαφυλάξεις κεκτημένα η να ξαναχτίσεις από την αρχή τον παράδεισο που λέγεται ελλάδα.Γιατί στις διακοπές τους η όχι όλοι εδώ καταλήγουν και ας την κατηγορούν.Και θα επανέλθω σε ένα θέμα βρώμικου ξεπλύματος χρήματος, πονταροντας στην κοινωνική ευαισθησία του κόσμου.Το γηροκομείο στην οδό κηφισίας. Εκτός ότι είναι σε μια άθλια κατάσταση τα κτιρια του, παίζεται ένα πολύ άσχημο παιχνίδι σε βάρος των γερόντων που φιλοξενούνται αλλά και των υπαλλήλων με ασύστολη σπατάλη ξεπλύματος χρήματος από τους δύο Διευθυντές του. Χρόνια γίνεται αυτό το σκηνικό, γιατί δεν τόλμησε ποτέ κανείς να τους βάλει χέρι; Γιατί κανείς από το Υπουργείο Υγείας και από το ΣΔΟΕ δεν ενδιαφέρθηκε πραγματικά να τους μπουζουριάσει.Σε αυτά τα ιδρύματα να δείτε το μέγεθος της φοροδιαφυγής που υπάρχει!! Σε όλα τα άλλα θα συμφωνήσω με τον Σαμαρά ασυζητητί.Προχωράμε μπροστά! και με το μυαλό να δουλεύει σφαίρα!

  12. Nikitas avatar
    Nikitas 01/12/2010 10:24:42

    Αντώνης Σαμαράς: «Γιατί είπαμε όχι στο Μνημόνιο»

    Η ουσία δε βρίσκεται στο "όχι" αλλά στο "είπαμε". "Είπαμε, θα πούμε, λέμε" όχι στο Μνημόνιο... λόγια, λόγια, λόγια... οι πράξεις που είναι;

    Η αντιπολίτευση στην Ιρλανδία είπε όχι στο Μνημόνιο και αμέσως κατέθεσε πρόταση μομφής κατά της κυβέρνησης. Στην Ελλάδα έγινε κάτι ανάλογο η ΝΔ και δεν το πήρα χαμπάρι;

    Στην τελευταία συνέντευξη τύπου της τρόικας, οι μόνοι που διαδήλωναν έξω και "τακτοποιήθηκαν" απ' τα ΜΑΤ, ήταν κάτι κατακερματισμένοι του Σύριζα. Η ΝΔ που ήταν; Η ΔΑΚΕ; Η ΟΝΝΕΔ; Όπως είπε κάποιος στα σχόλια, η ΟΝΝΕΔ δεν μπορούσε να παραστεί επειδή ήταν πρωί και ακόμα κοιμόταν από το πάρτυ της προηγούμενης βραδιάς σε γνωστό trendy club.

    Καλές οι ομιλίες στα επιμελητήρια αλλά είναι... λόγια, λόγια, λόγια. Κι ο κόσμος βαρέθηκε πια τα λόγια. Αν δε δει πράξεις, πάει το χάσαμε το παιχνίδι πατριώτη.

  13. ANNITA avatar
    ANNITA 01/12/2010 10:42:55

    ΄Ολα αυτά είναι ωραία, όμως τα νέα τρέχουν,ποιοί μας κάνουν κουμάντο υπο την εύνοια του ΓΑΠ;1] Εμμισθη σύμβουλος του ΓΑΠ η κόρη του ISMAEL CEM 2] Ο ιταλός σύμβουλος του Σκιόπα είναι δυαντόν να δούμε άσπρη μέρα; Με μια τουρκάλα σύμβουλο και έναν ευρωπαίο της συμφοράς;έτσι γίνονται τα πολιτικά παιχνίδια στο ΠΑΣΟΚ και τεμαχίζουν την ελλάδα, μέσω συγγενών τούρκων πολιτικών και ευρωπαίων.Είναι 2 ξένα άτομα στην κυβέρνηση, το ένα οδηγεί στο δρόμο της μοιρασιάς του Αιγαίου και το άλλο στην διάλυση της υπόλοιπης ελλάδας.Βάζοντας στην κυβέρνηση ξένα άτομα να καθοδηγούν το καράβι-ελλάδα σκεφτείτε τι άλλο μπορεί να γίνει. Εκτός του ότι είναι πια φανερό ότι δεν συμμερίζεται τις απόψεις του λαού, δεν σέβεται το όνομα , ΕΛΛΑΔΑ,δεν είμαστε υπό διάλυση, έχουμε ήδη διαλυθεί. ΄Αρα οι ελπίδες όλων είναι στραμμένες στον Σαμαρά.

    • Michal V. avatar
      Michal V. @ ANNITA 01/12/2010 12:06:48

      Καλά για τον Σκιόπα, δεν έχω ακουστά για τον άνθρωπο, εκτός του ότι υπήρξε ο πλέον αποτυχημένος υπουργός οικονομικών της Ιταλίας. Είναι γεγονός, οτι συμβουλος του ΓΑΠ είναι η κόρη του Ισμαήλ Τζεμ; Έλε0ς! Ακόμα χρειάζονται και άλλα κριτήρια για να χαρακτηριστεί αυτός ο μοιραίος άνθρωπος προδότης; Θα λογοδοτήσει καμιά φορά για τις αντεθνικές του ενέργειες;

  14. ANNITA avatar
    ANNITA 01/12/2010 12:42:25

    Michal V. μπες στο μπλόκ του Στρατή Παναγάκου υποψήφιου Δημ.συμβούλου Γλυφάδας θα δείς τι γράφουν οι πηγές του,είναι κ.α. βέβαια που γνωρίζουν το εν λόγω γεγονός για την κόρη του ismael cem. Αν είναι δυνατόν στην κορυφή της ελληνικής κυβέρνησης να βρίσκεται μια τουρκάλα! κ δη σύμβουλος!

  15. of8almos avatar
    of8almos 01/12/2010 15:28:23

    Δεν γράφω κάτι για το συγκεκριμένο άρθρο αλλά νομίζω οτι με τον τίτλο και με το περιεχόμενο αδικείτε τον Σαμαρά. Ο τίτλος και το περιεχόμενο αυτό μοιάζει σαν αναδημοσίευση άλλων 10 ποστ. Αντίθετα η ομιλία χθές περιελάμβανε ένα σωρό νέα στοιχεία για το μέλλον και όχι για το παρελθόν. Και το μέλλον είναι που θέλει να δεί ο κόσμος, εκεί θα κριθεί ο πολιτικός.
    Δεν έχουν αξία να λέμε συνέχεια για τον γαπ για το πασοκ για τον έναν για τον αλλον. Απο την στιγμή που υπάρχει νέος λόγος απο τον Σαμαρά καλό θα έιναι πρώτα αυτός να βγαίνει προς ενημέρωση των πολιτών.

    Και για όσους δεν κατάλαβαν ας διαβάσουν και το άρθρο http://www.adesmeytos.gr/news.php?aid=28188 για το ίδιο ακριβώς θέμα και να δούν τι ακριβώς λέω.

    Μην γίνουμε βουγιουκλάκηδες της ΝΔ γιατί πολύ απλά ο Σαμαράς δεν είναι Παπανδρέου!!

  16. Ιαθιτης avatar
    Ιαθιτης 01/12/2010 18:28:12

    ΟΤΑΝ Ο ΙΑΘΙΤΗΣ ΄΄ΣΥΝΑΝΤΑ΄΄ ΜΕΡΟΣ ΤΗΣ ΣΥΛΛΟΓΙΣΤΙΚΗΣ ΤΗΣ ΝΟΔΕ ΣΕΡΡΩΝ,

    Η ΟΙ ΕΡΜΗΝΕΥΤΙΚΕΣ ΠΡΟΣΕΓΓΙΣΕΙΣ ΚΑΙ ΤΗΣ ΑΥΤΟΔΙΟΙΚΗΤΙΚΗΣ ΕΚΛΟΓΙΚΗΣ ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΑΣ ΟΙ ΠΟΛΙΤΙΚΕΣ ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΕΙΣ…


    -Αποτελεί σύνηθες φαινόμενο στη χώρα μας, μετά από κάθε αυτοδιοικητική εκλογική διαδικασία να εξάγονται συμπεράσματα και να αξιολογούνται προσεγγίσεις που αφορούν την ερμηνεία των αποτελεσμάτων, με όρους πολιτικής αλλά και κομματικής αναζήτησης.


    -Ειδικά που στην πρόσφατη αναμέτρηση του Νοεμβρίου, η πρωτοβουλία του προέδρου της Νέας Δημοκρατίας Αντώνη .Σαμαρά να εμπλουτίσει την αυτοδιοικητική επιχειρηματολογία με όρους κοινωνικά τεχνοκρατικής και πολιτικά αντιμνημονιακής ρητορικής, ΄έσυρε΄ τον πρωθυπουργό κ.Γ.Παπανδρέου σε αναδίπλωση τόσο σε επίπεδο επικοινωνιακής όσο και πολιτικής στρατηγικής.


    -Αυτή η πρωτοβουλία επιβολής της πολιτικής ατζέντας από τον Αντώνη Σαμαρά κατεγράφη στα αποτελέσματα του α΄ γύρου ως κίνηση πολιτικής ευφυΐας και δυναμικής, μια που σε επίπεδο ΄συγκριτικής αναλογικότητας΄, η διαφορά των 10 και πλέον μονάδων του 2009 από το Πανελλήνιο Σοσιαλιστικό Κίνημα, περιορίστηκε στα όρια του ΄δημοσκοπικου΄ στατιστικού λάθους… Παρ’όλη την προσπάθεια που κατέβαλλαν τα φίλα προσκείμενα στην κυβέρνηση Μέσα Μαζικής Ενημέρωσης…


    -Στο επόμενο στάδιο της εκλογικής διαδικασίας, την δεύτερη Κυριακή, κυριάρχησαν σε σημαντικό βαθμό τοπικές ιδιαιτερότητες, αυτοδιοικητικά κριτήρια αλλά και σκοπιμότητες, που είτε, το μείζον, άπτονται επί μέρους κεντροαριστερών συμμαχιών είτε, το έλλασον, κινούνται στα όρια υπαρχόντων κομματικών, αλλά και εν εξελίξει ‘κινηματικών’ μηχανισμών, με ότι αυτό συνεπάγεται...


    -Συμπερασματικά , μπορεί η Νέα Δημοκρατία να μη μπόρεσε ακόμη να υλοποιήσει την αίσθηση της ΄΄ολικής επαναφοράς΄΄ , απέδειξε όμως ότι αποτελεί και πάλι την αξιόπιστη λύση διεκδίκησης της εξουσίας και της ορθολογικής διαχείρισης, μιάς πρωτόγνωρης, για τα ελληνικά δεδομένα, οικονομικής κρίσης.


    -Η ΝΟΔΕ ΣΕΡΡΩΝ είχε υποχρέωση και καθήκον απέναντι στους Σερραίους πολίτες, να δρομολογήσει τις απαιτούμενες προϋποθέσεις, ώστε ο ΄χαρακτήρας ΄ των εκλογών να είχε παράλληλα με την αυτοδιοικητική παράμετρο, τα γεωπολιτικής στρατηγικής αντιμνημονιακά χαρακτηριστικά… Εκεί όπου η πολιτική κρίση και η ορθολογική αξιολόγηση κυριάρχησαν τοπικών ιδιαιτεροτήτων, διαπροσωπικών σχέσεων και μικροπολιτικών συμπεριφορών, και αυτό έγινε κυρίως σε επίπεδο περιφέρειας, το εκλογικό αποτέλεσμα ήταν το επιθυμητό…


    -Eκει όμως που υπήρξε επικράτηση των προαναφερθέντων αρνητικών παραμέτρων και αυτό συνέβη κυρίως σε επίπεδο Καλλικρατικών Δήμων, δρομολογήθηκαν εξελίξεις πέρα και πάνω από τις πολιτικές, ιδεολογικές και κομματικές πεποιθήσεις μελών της Νεοδημοκρατικής εκλογικής δυναμικής. Σε συνδυασμό δε, με επί μέρους ΄πολιτικές αστοχίες΄ σε θέματα διαχείρισης κρίσεων, προέκυψαν τα γνωστά εκλογικά αποτελέσματα…


    -Στο Δήμο Σερρών ειδικότερα, εκτός των ανωτέρω λόγων, και όσων ανεφέρθησαν λίαν προσφάτως από τον υποψήφιο Δήμαρχο Θόδωρο Μηλίδη, ενισχυτικό στοιχείο του εκλογικού αποτελέσματος υπήρξε και η θετικών προσδοκιών για πολλούς, ΄αυτοδιοικητική σχολή σκέψης΄, του συνδυασμού του Πέτρου Αγγελίδη και των συνεργατών του…Ενός συνδυασμού που ΄αποστράτευσε΄ πολιτικά έναν γνώστη των θεμάτων της αυτοδιοίκησης, τον πρώην Δήμαρχο Ζήση Μητλιάγκα και εκτόπισε εκλογικά τους, με επίσημη διαχρονικά στήριξη του κυβερνώντος κόμματος, υποψηφίους Δημάρχους κκ Στ. Σαουλίδη και Στ. Φωτιάδη… Ενός συνδυασμού, που παρά την στρατηγικής σημασίας ήττα του, κατά την προηγούμενη εκλογική διαδικασία, από τον Δήμαρχο Σερρών Γιάννη Βλάχο, δρομολόγησε μεθοδικά τις προϋποθέσεις για την νικηφόρα φετινή εκλογική του παρουσία…


    .

    -Το ζήτημα της αποχής.


    Το ανησυχητικά μεγάλο ποσοστό της ΄αμυντικά οργισμένης΄ μη συμμετοχής των πολιτών στην διαδικασία του Νοεμβρίου, και μάλιστα σε μια εποχή ΄΄οικονομικής, κοινωνικής και κυβερνητικής μελαγχολίας΄΄, αποτελεί το σημαντικότερο αξιολογικά πολιτικό μήνυμα των εκλογών…Ο βαθμός χαλάρωσης των δεσμών της Ελληνικής κοινωνίας με το πολιτικό σύστημα πρέπει να αφυπνίσει τις Δημοκρατικές συνειδήσεις. Η ενεργή συμμετοχή των πολιτών στα δρώμενα, αποτελεί προϋπόθεση για την ομαλή λειτουργία του πολιτεύματος. Ενός πολιτεύματος για την ΄θωράκιση΄ του οποίου, ΄΄στέγνωσε τη ψυχή του΄΄ ο Κωνσταντίνος Καραμανλής…

    iathitis.blogspot.com

  17. Γιαννιτσώτης avatar
    Γιαννιτσώτης 01/12/2010 22:21:45

    Nα σταματήσει πια το παραμύθι πως η παράταξη είναι κατά του μνημονίου.Φτάνει δεν παιρνάει αυτό στο λαό.Να κοιτάξει ο Αντώνης να καταθέσει πιο πειστικές προτάσεις απο πιο πειστικά πρόσωπα και όχι τα μέλη της νεαράς παιδικής χαράς που εμφανίζονται στα κανάλια.Γιατί δεν βγαίνει μπροστά Δήμας και Αβραμόπουλος;Μήπως γιατί κάτι πραγματικά σοβαρό συμβαίνει με τον πολιτικό προσανατολίσμό του κόμματος;Αν δεν αφήσουμε κατά μέρος τα ψευτοεπαναστατικά που μας απομακρύνουν απο τους σοβαρούς νοικοκυραίους της μεσαίας τάξης , δεν βλέπουμε άσπρη μέρα.

ΑΠΟΣΤΟΛΗ ΣΧΟΛΙΟΥ

Τα δεδομένα σας είναι ασφαλή! H διεύθυνση email δε θα δημοσιευθεί. Τα στοιχεία θα χρησιμοποιηθούν αποκλειστικά για τη δυνατότητα σχολιασμού στο antinews.gr .

Tα πεδία με αστερίσκο (*) είναι υποχρεωτικά.