#_CRON_JOB_#
#_CRON_JOB_#
10/04/2010 20:31
ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΣΧΟΛΙΟΥ

Αντιτρομοκρατικό επικοινωνιακό σόου για να ξεχαστεί το… ΔΝΤ



Το επικοινωνιακό σόου στην υπηρεσία της κυβέρνησης για να ξεχαστεί το… ΔΝΤ. Δεν έχει προηγούμενο αυτό που συνέβη πριν από λίγο όταν η Ελληνική Αστυνομία, προφανώς κατόπιν διαταγών του Μ. Χρυσοχοϊδη και της κυβέρνησης, κάλεσε με sms τους διαπιστευμένους συντάκτες να μεταβούν στη ΓΑΔΑ για να τους κάνει ανακοινώσεις για την τρομοκρατία. Τυχαίο ότι στήθηκαν οι κάμερες μόλις ξεκίνησαν τα δελτία των 8; Τυχαίο ότι τα συγκεκριμένα δελτία θα ξεκινούσαν σήμερα με τα καταστροφολογικά σενάρια για τα μέτρα που θα πάρει η κυβέρνηση κάτω από την πίεση του ΔΝΤ;

Άλλο να ακούς ότι θα σου κόψουν το μισθό κι άλλο ότι συνέλαβαν τρομοκράτες, θέμα αρκετά δημοφιλές και πολύ καλό φάρμακο για να σου προκαλέσει… αμνησία.

Αναμφισβήτητη η επιτυχία, εφόσον πράγματι μιλάμε για εξάρθρωση πιθανότατα του Επαναστατικού Αγώνα. Μπράβο σε όσους συνέβαλαν στην υπόθεση, αν και η τυχαία συνάντηση στη Δάφνη όπου σκοτώθηκε ο Λάμπρος Φούντας, ήταν το κλειδί για την επιτυχία της ΕΛ.ΑΣ.

Αλλά να στήνουν επικοινωνιακά σόου αντίστοιχα της… Ρούλας Κορομηλά έτσι για να ξεχάσουμε σε τι κατάσταση μπαίνουμε τους επόμενους μήνες, αυτό ούτε η Χούντα με το ποδόσφαιρο δεν τα έκανε. Δεν μπορούσαν να περιμένουν άλλη ώρα; Μα φυσικά, αλλά η τηλεόραση γιατρεύει τις πληγές των απανταχού αναξιοπαθούντων. Γιατί όχι και των… ΔΝΤόπληκτων;

Επί της ουσίας

Στη σύλληψη τεσσάρων ατόμων, μεταξύ αυτών και μιας γυναίκας έχει προχωρήσει η Αστυνομία μετά από εφόδους σε σπίτια όλο το προηγούμενο βράδυ. Οι πληροφορίες αναφέρουν ότι υπάρχουν στοιχεία όπως προκηρύξεις, αποτυπώματα ίσως και DNA Που συνδέουν τα άτομα αυτά με τον Επαναστατικό Αγώνα. Αν και η Αστυνομία δεν έδωσε περαιτέρω πληροφορίες, κρίνει ότι είναι πολύ σοβαρή υπόθεση και ότι βρίσκεται πολύ κοντά στην εξάρθρωση της συγκεκριμένης οργάνωσης. Πιθανότατα ρόλο έπαιξε η συμπλοκή στη Δάφνη όπου σκοτώθηκε ο βιολόγος Λάμπρος Φούντας και διέφυγε ένας ακόμη.

Η Αντιτρομοκρατική έχει προχωρήσει και σε άλλες προσαγωγές και πιθανότατα να ανακοινώσει νέες συλλήψεις ενώ κάποιες πληροφορίες έκαναν λόγο για χτύπημα που ετοίμαζε αυτές τις ημέρες κάποια τρομοκρατική οργάνωση, μετά και τις εξελίξεις στην οικονομία.

Υπενθυμίζεται πάντως ότι από τον Επαναστατικό Αγώνα φέρεται να έχουν «αποσχισθεί» και αυτονομηθεί άλλες οργανώσεις όπως η Σέχτα Επαναστατών, μια πιο σκληρή ομάδα καθώς και οι Συνωμοσία Πυρήνων της Φωτιάς που φέρεται να δημιουργήθηκαν μετά τα επεισόδια τον Δεκέμβριο του 2009.

ΣΧΟΛΙΑ

  1. Orestios avatar
    Orestios 10/04/2010 20:34:05

    Λες και δεν τους ξέρανε. Τα πλάνα του σπασμένου τζαμιού της τουαλέτας της Πρεσβείας ήταν όλα τα λεφτά.
    Ποιό κατευθυνόμενη "σύλληψη" δεν έχουμε δεί.

    Απροπό εκείνοι οι εθνισκιστές, που κατασκευάστηκαν για να καλυφθούν κάποιοι, γιατί δεν βρίσκονται?

    • paratiritis2000 avatar
      paratiritis2000 @ Orestios 11/04/2010 00:18:46

      Μολις αρχισει να υπαρχει υγιης και γνησια Ελληνικη εξεγερση τοτε θα τους εμφανισουν κι αυτους για να κατσουμε καλα στ' αυγα μας.
      Αλλα κουνια που τους κουναγε!

      http://www.youtube.com/watch?v=uTL8eSyPnTY

      • Orestios avatar
        Orestios @ paratiritis2000 11/04/2010 01:32:06

        Ποιός ξέρει τί μαϊμουδιές ετοιμάζουν πάλι

  2. sim avatar
    sim 10/04/2010 20:39:42

    είναι παραπέτασμα καπνού για τις φάπες που πέφτουν σαν χαλάζι?είναι το φάρδος του χρ. που ενώ τάκανε μπάχαλο τούκατσε ο φούντας ?
    παίξε τζόκερ αγόρι μου να κονομίσεις τώρα που οι δικοί σου το πήγαν 15 εκατ.για να τέχει ο λάος να αγοράζει ελπίδα.
    πάντως με το ΄μοάχαλο που επικρατεί δεν φαίνεται φώς .
    Ακόμη και άν πάνε μόνοι τους να παραδοθούν ,αυτοί θα τους αφήσουν ελέυθερους -τόσο καλά-τόσο οργανομένα-τοση σχεδίαση-τόση στρατηγική-τοσο πασοκ

  3. Σαος avatar
    Σαος 10/04/2010 20:52:08

    Αυτό σκέφτηκα και εγώ με το που διάβασα για τις συλλήψεις...Όλως τυχαίως, οι συλληφθέντες είναι πάντοτε γνωστοί στις αρχές για άλλες αξιόποινες πράξεις...

  4. εναςάσχετος avatar
    εναςάσχετος 10/04/2010 21:10:51

    Ήταν ακριβώς το πρώτο πράγμα που μου ήρθε στο μυαλό όταν είδα τις συλλήψεις στη τηλεόραση.
    Πάντως τα κυβερνητικά ρεντίκολα πρέπει να βρίσκονται σε μεγάλη απελπισία και ταυτόχρονα να έχουν χάσει και την στοιχειώδη αίσθηση οποιουδήποτε μέτρου(αν είχαν ποτέ).
    Θεωρούν δηλαδή ότι μερικές συλλήψεις για τρομοκρατία είναι επαρκής αντιπερισπασμός για να μην ασχοληθεί ο κόσμος με τα επερχόμενα δεινά?

  5. Nktras avatar
    Nktras 10/04/2010 21:22:34

    μάλιστα...Εδώ ετοιμάζονται να σου βομβαρδίσουν το σπίτι με ατομική βόμβα και αντ αυτού σου ανακοινώνουν περιχαρείς πως η φάκα στο κελάρι σου έχει πιάσει ποντικό! Ου να μου χαθείτε ζώα!!

  6. GreenHorses avatar
    GreenHorses 10/04/2010 21:29:20

    Δεν ξέρω να δούμε γιατί σαν να βρωμάει η δουλειά.

    Είχαν απασχολήσει και παλιότερα λέει την αντιτρομοκρατική και ήταν ενεργοί τρομοκράτες; Τεσπα ας περιμένουμε να ακούσουμε την αστυνομία γιατί από δημοσιογραφικούς δεν βγαίνει άκρη.

    • GreenHorses avatar
      GreenHorses @ GreenHorses 10/04/2010 21:44:29

      Πάντως ο αστυνόμος που έφαγε το Φουντά έκανε πάλι το υπουργό ΠΡΟ-ΠΟ πάλι να κομπάζει, ώρες είναι να πει ότι σε έξι μήνες η διαλυμένη αστυνομία πρόλαβε και την εκπαίδευσε και έφτιαξε από το μήδεν.

      Αν έχεις κωλοφαρδία διάβαινε το κοκαλάκι της νυχτερίδας έχει.

    • paratiritis2000 avatar
      paratiritis2000 @ GreenHorses 11/04/2010 01:26:03

      Αυτα ειναι για να δικαιολογησουν γιατι προς το παρων δεν υπαρχουν οι αντιδρασεις των "τρομοκρατων".

      Κρύβωνται τα πιντιά γιατί τους κυνηγάει το απίστευτο λαγωνικό Κάλαχαν Χρυσοχοίδης Μουχαχα! Τι άλλο θ'ακούσουμε!..Μετά που θα ηρεμήσουν τα πράματα θα βγουν σιγά σιγά να βάλουν τις μπόμπες με μερικές αναλόγως ηλίθιες προκηρύξεις για δημόσια κατανάλωση απο τις φυλλάδες τις αποβλάκωσης που απευθύνονται σε στον μέσο χαμηλού IQ πολίτη της μπανανίας της Γκιώργκος, το δίδυμο των αδέξιων Χοντρών, της Μέρκελ, του Γκιώργκος και του ΔΝΤ.

      • Orestios avatar
        Orestios @ paratiritis2000 11/04/2010 01:33:43

        Όχι. Οι νέες μπόμπες που θα τοποθετηθούν θα αποδοθούν σε "ακροδεξιούς". Θα γίνει όταν ο κόσμος αρχίσει να αντιδρά

      • Orestios avatar
        Orestios @ paratiritis2000 11/04/2010 01:34:38

        Και η προπαγάνδα θα λεει: αφού πιάσαμε τους ακροαριστερούς τί μένει? Οι "ακροδεξιοί".
        χο χο

  7. Αγανάκτηση avatar
    Αγανάκτηση 10/04/2010 21:44:15

    Παλιά λέγαμε "όλα για ένα καλύτερο αύριο", σήμερα λέμε "όλα για ένα καλύτερο δάνειο".

    Σύμπτωση οι συλλήψεις παραμονή της "τηλεδιάσκεψης" για το δάνειο;

  8. ioannis avatar
    ioannis 10/04/2010 21:58:32

    Το συνολικό ύψος των 40 δις ευρώ περιλαμβάνει το σχέδιο οικονομικής στήριξης της Ελλάδος από το ΔΝΤ και την ΕΕ το οποίο θα δοθεί υπό την μορφή δανείων 20-25 δις ευρώ το 2010 και τα υπόλοιπα το 2011.
    Οι δυνατότητες που δίνει το πρόγραμμα στην Ελλάδα είναι να διαλέξει κυμαινόμενο επιτόκιο 300 μονάδες πλέον euribor δηλαδή περίπου 3,75% ή σταθερό με επιτόκιο 5%.
    Το ελληνικό δημόσιο εξετάζει και τις δύο επιλογές.
    Με κυμαινόμενο κερδίζει από το γεγονός ότι αρχικά θα πληρώσει λίγα σε τόκους αλλά με το μειονέκτημα ότι το euribor αναμένεται να ανατιμηθεί μεσοπρόθεσμα.
    Εναλλακτική λύση με swap τα δάνεια που θα χορηγηθούν από το ΔΝΤ και την ΕΕ ώστε να αντισταθμιστεί ο όποιος κίνδυνος από μια πιθανή μελλοντική αύξηση των επιτοκίων.
    Με σταθερό κλειδώνει πιθανόν για 3 χρόνια μια σταθερή απόδοση 5% ωστόσο το επιτόκιο αυτό θα δεσμεύσει την Ελλάδα ενώ ίσως να μην επιτρέψει και την μεγάλη αποκλιμάκωση του spread.
    H οριστικοποίηση του σχεδίου που αφορά το ύψος και την διαδικασία και τα επιτόκια θα ανακοινωθούν άμεσα.
    Από το σαββατοκύριακο έως τα μέσα της νέας εβδομάδας.
    Η Ελλάδα με βάση τον αρχικό σχεδιασμό επιδίωκε να μην χρησιμοποιήσει τον μηχανισμό στήριξης αλλά μέσω του μηχανισμού που θα είχε αποσαφηνισθεί τα spreads να υποχωρήσουν σε χαμηλότερα επίπεδα για να μπορέσει να δανεισθεί από τις αγορές.
    Ήθελε τον μηχανισμό να λειτουργήσει αποτρεπτικά για τα spreads και όχι να κάνει χρήση.
    Όμως τα δεδομένα έχουν μεταβληθεί και παρά τα όποια σχέδια ο μηχανισμός θα χρησιμοποιηθεί από την Ελλάδα.

    • paratiritis2000 avatar
      paratiritis2000 @ ioannis 11/04/2010 01:30:36

      Γιατί δανειζώμαστε 40 δις?
      Είναι πάρα πολλά!
      Αλλα θα μου πείς θέλει και το πιντί ο Γκιώργκος το χαρτζιλίκι να βγεί έξω να κεράσει επειδή τον κάνανε Πρωθυπουργό...κάτι στα εκδοτ. συγκροτήματα, κάτι σε μίζες, κάτι σε διορισμούς, κάτι σε λαδώματα..Ε ..οσο νά'ναι τα θέλει τα δισεκατομμυριάκια του δεν τα θέλει?

      • Orestios avatar
        Orestios @ paratiritis2000 11/04/2010 01:36:40

        Έτσι χτίζονται τα βιογραφικά των ηγετών φίλε μου.
        Τί νόμισες?

  9. anonymous avatar
    anonymous 10/04/2010 22:08:26

    ΚΑΛΑ Ο ΚΑΡΑΤΖΑΦΡΕΡΕΗΣ ΔΕΡΝ ΝΤΡΕΠΕΤΑΙ; ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΔΗΛΩΣΗ ΠΟΥ ΕΚΑΝΕ

    «Ελπίζουμε ότι αυτή τη φορά ο κ. Χρυσοχοΐδης θα ξεπεράσει αναστολές και σκοπιμότητες. Συγχαρητήρια στα στελέχη της ΕΛ.ΑΣ. που κάτω από όχι ιδανικές συνθήκες, προσπαθούν για το καλύτερο», αναφέρει σε ανακοίνωσή του το Γραφείο Τύπου του ΛΑ.Ο.Σ. σχετικά με τις ανακοινώσεις του Εκπροσώπου Τύπου της Ελληνικής Αστυνομίας για τις συλλήψεις ατόμων που φέρονται να έχουν σχέση με την τρομοκρατία.

    «Είναι ευκαιρία να βγουν όλα στην επιφάνεια. Φυσικοί, ηθικοί και παράπλευροι αυτουργοί της τρομοκρατίας», προστίθεται στην ανακοίνωση.

    • Orestios avatar
      Orestios @ anonymous 10/04/2010 22:46:31

      Σαν να ακούμε τη Ντόρα.

    • anonymous avatar
      anonymous @ anonymous 10/04/2010 23:17:00

      Έμμεσα πλην σαφώς τους λέει ότι οι τρομοκράτες είναι δικοί τους, γνωστοί τους και δε θα πρέπει να τους καλύψουν. Σωστά τα λέει και τον σφάζει με το βαμβάκι.

      • Orestios avatar
        Orestios @ anonymous 10/04/2010 23:43:44

        Ναι, του έκανε τη μούρη κιμά.
        Τέτοια υποστήριξη από τον Καρατζαφέρη στον Χρυσοχοΐδη απορώ πως την ανέχονται οι άνθρωποι που ψηφίζουν ΛΑΟΣ. Να τους κοροϊδεύουν οι ΠΑΣΟΚοι το καταλαβαίνω. Να τους κοροϊδεύει ο ίδιος ο πρόεδρός τους όμως είναι άνεπίτρεπτο.

  10. fatfat avatar
    fatfat 10/04/2010 22:58:17

    o αρθρογράφος πέφτει σε αντιφάσεις.....ενώ στο άρθρο γράφει αρχικά "Αντιτρομοκρατικό επικοινωνιακό σόου στην υπηρεσία της κυβέρνησης για να ξεχαστεί το ΔΝΤ" στην συνέχεια γράφει "αναμφισβήτητη η επιτυχία, εφόσον πράγματι μιλάμε για εξάρθρωση πιθανότατα του Επαναστατικού Αγώνα".......να ξεκαθαρίσει λοιπόν τι τελικά πιστεύει.....αν είναι επικοινωνιακό σόου για να ξεχαστεί το ΔΝΤ (λες και δεν ήταν αυτό μέσα στις 3 πρώτες ειδήσεις, ή λες δεν θα είναι πρώτη είδηση την επόμενη εβδομάδα), οπότε και κακώς ήταν πρώτο θέμα στις ειδήσεις......ή αν είναι όντως μια σοβαρή υπόθεση (ακόμα και εξιχνίασης) της τρομοκρατίας, οπότε και σωστά ήταν πρώτη είδηση στις ειδήσεις......υπάρχουν και άλλες σοβαρές ειδήσεις εκτός από τα οικονομικά θέματα, που παρεμπιπτόντως κυριαρχούν στις ειδήσεις εδώ και 2 μήνες (και βεβαίως αυτό γίνεται, γιατί τα οικονομικά θέματα είναι πολύ σοβαρά ζητήματα)....

  11. fatfat avatar
    fatfat 10/04/2010 22:59:57

    @ Orestios.......δεν κατάλαβα....τι κακό έχει η ανακοίνωση?

    Υ.Γ : Επειδή έχεις εμμονή με την κυρία Μπακογιάννη, τηλεφώνησέ της να ησυχάσουμε και εμείς!!!!!

    • Orestios avatar
      Orestios @ fatfat 10/04/2010 23:04:32

      Δεν θα κάνω ότι κάνεις εσύ. Δεν μιλάω με πτώματα της πολιτικής.

  12. fatfat avatar
    fatfat 10/04/2010 23:04:15

    @ Αγανάκτηση....να επιπλήξεις λοιπόν την ηγεσία της Αστυνομίας που δεν σου ζήτησε την άδεια για τις έρευνες και τις προσαγωγές των υπόπτων την συγκεκριμένη χρονική περίοδο, παραμονή της "τηλεδιάσκεψης".........λες και δεν ακούσαμε σήμερα για την "τηλεδιάσκεψη", λες και δεν θα ακούσουμε τίποτα για αυτήν τις επόμενες μέρες......

    • GreenHorses avatar
      GreenHorses @ fatfat 10/04/2010 23:33:31

      Όσο και να το παιδεύεις αν δεν μάθουμε γιατί επιλέχθηκε η χθεσινή μέρα για να γίνει το ντού να τους μαζέψουν δεν θα ξεκαθαρίσει τίποτα.

    • paratiritis2000 avatar
      paratiritis2000 @ fatfat 11/04/2010 01:32:53

      Το Καρατζαφέρη προφανώς έχει πιάσει κωλοχέσ..γιατί ξέρει οτι κάτι μεγάλο μάλλον πλησιάζει, γι αυτό έτρεξε κάτω απο τη φτερούγα του ΠαΣοκ αλλά εκεί ακριβώς είναι το χειρότερο μέρος για να βρίσκεσαι...ας του το πει κάποιος.

  13. panagiotis avatar
    panagiotis 10/04/2010 23:05:10

    O TITΛΟΣ ΤΟΥ ΑΡΘΡΟΥ ΕΙΝΑΙ ΟΤΙ ΚΑΛΥΤΕΡΟ ! ΑΛΛΙΩΣ ΕΞΗΓΗΣΤΕ ΜΟΥ TI KANEI O ΑΡΧΗΓΟΣ ΤΗΣ ΑΣΤΥΝΟΜΙΑΣ ΣΤΗΝ ΚΥΠΡΟ ΑΜΕΣΩΣ ΜΕΤΑ ΤΙΣ ΣΥΛΛΗΨΕΙΣ ??(http://troktiko.blogspot.com/2010/04/blog-post_3800.html)

  14. leo avatar
    leo 10/04/2010 23:32:44

    Λίγες οι μέρες τους,
    ότι και να κάνουν
    ο λαός σε λίγο θα εξεγερθεί!

  15. fatfat avatar
    fatfat 10/04/2010 23:44:39

    @ GreenHorses....αυτό έλειπε η Αστυνομία να μας ζητάει πρώτα την άδεια για να κάνει το καθήκον της..........μην προσπαθείτε να δημιουργήσετε εντυπώσεις.....αντί να περιμένετε λίγο για να δείτε αν όντως είμαστε κοντά στην εξάρθρωση μιας τρομοκρατικής οργάνωσης, απαξιώνετε αυθαίρετα την αστυνομία και τις έρευνές της, μιλώντας για "επικοινωνιακά σόου".......

    Υ.Γ : και ακόμα περιμένω να μου απαντήσεις για τα σχόλια που σου έγραψα για την Goldman Sachs και το σχετικό θέμα......ήπιες βλέπω και εσύ το αμίλητο νερό!!!!!

  16. fatfat avatar
    fatfat 10/04/2010 23:45:30

    @ leo....ωραίο ανέκδοτο....το άλλο με τον Τοτό το ξέρεις?

    • GreenHorses avatar
      GreenHorses @ fatfat 11/04/2010 00:01:01

      Ας πάμε στο DNT και δεις πόσα απίδια πιάνει ο σάκος

      και το fatfat θα γίνει ThinThin

    • paratiritis2000 avatar
      paratiritis2000 @ fatfat 11/04/2010 01:34:25

      Εσυ το ανέκδοτο με τον Έλληνα τρομοκράτη το ξέρεις?

      http://el.wikipedia.org/wiki/CIA

    • Αγανάκτηση avatar
      Αγανάκτηση @ fatfat 11/04/2010 01:46:13

      Ρε fatfat δεν ξέρω αν ο λαός θα εξεγερθεί τελικά αλλά ξέρω πάρα πολλούς πασόκους που έχουν μείνει στην απ'έξω από τον ΓΑΠ και που αυτοί σίγουρα είναι λίγο πριν την εξέγερση...

    • paratiritis2000 avatar
      paratiritis2000 @ fatfat 11/04/2010 01:47:52

      Ξεχασα να πω οτι η βομβα με τους Αφγανους ήταν τον ίδιο καιρό που ακουγώταν η είδηση στο εξωτερικό οτι πολλά αρχαία έκαναν φτερά στο Αφγανιστάν. Μπορεί μερικά απο αυτα να βρεθούν και θαμμένα Σκόπια μεριά..ποτέ δεν ξέρεις..
      Κοντά είναι. Ο Θεός δίνει ευκαιρίες. Θα δώσει να δουν οι Έλληνες.
      Το θέμα είναι αν ορισμένοι θα αντέξουν την μπόχα αυτού του σάπιου που τόσα χρόνια υπηρετούσαν.

  17. Dimi avatar
    Dimi 10/04/2010 23:49:21

    H επιλογή του χρόνου (timing) ΠΡΟ.ΠΟ είναι προφανώς εκ του πονηρού. Ομως οι Ελληνίδες και Ελληνες Πολίτες ΔΕΝ μασάμε τις Πασοκιές παλαιάς κοπής.

    Οι προσπάθειες ΠΡΟ.ΠΟ - γιά υποτίμηση της νοημοσύνης μας και απόσπαση της προσοχής μας από το επερχόμενο οικονομικό Σφίξιμο Θανάτου (Grip of Death) του ΔΝΤ – είναι ατυχέστατες, στη καλύτερη των περιπτώσεων.

  18. Jimbaran avatar
    Jimbaran 10/04/2010 23:55:59

    Δεν το βλέπω Φιλε δηλαδή πως να εξεγερθεί ? τι να κάνει ? να βγει στον Δρόμο? σε ποιον Να πιστέψει πια ?ποιος θα αναλάβει να τον καθοδηγηση σε αυτήν του την εξέγερση έστω ειρηνική ο μάκης ο Γιακουμάτος ?που θα πρέπει να συγκεντρωθεί ? Και τι οδηγίες να Ακολουθήσει ?Εάν δούμε τους Ταϊλανδούς έχουν διαφορους τρόπους διαμαρτυρίας και αρκετά πρωτότυπους ,χρησιμοποιούν ακόμη και Βια , δεν το συζητώ για την Φαντασία τους κάνουν το πρόβλημα τους γνωστό σε όλον τον πλανήτη άσχετα εάν συμφωνης η όχι ,Στην Ελλάδα καταρχήν θα πέσουν οι διαμαρτυρόμενοι "επάνω" σε καμια απεργία του ΠΑΜΕ και ερχόμαστε θα βγούν από πίσω οι Ταξιτζήδες,θα πέσουν σε κανένα τρομοκράτη η σε κανένα χαλασμένο φανάρι και θα γίνη όπως στις ταινίες με τον Βέγγο Και τον Μανελλη ο ένας θα στέλνει τούρτες στον άλλο για αυτό σου λέω ""ξεχασε το"

  19. mara avatar
    mara 10/04/2010 23:56:24

    Σε αγαπάνε τα φιλαράκια... σου κ. Χρυσοχοϊδη, αλλά παλιά τα κόλπα....

  20. popolaros avatar
    popolaros 10/04/2010 23:57:01

    Για τους αθεράπευτα ρομαντικούς ΓΑΠοσοσιαλιστές...
    http://www.in.gr/news/article.asp?lngEntityID=1124417&lngDtrID=245

  21. Umberto Eco avatar
    Umberto Eco 11/04/2010 00:37:23

    Ηταν όλοι τους γνωστοί από παλιά.Και ο Νίκος Μαζιώτης και ο Κ.Καλαρέμας και η Νατάσσα Καλαρέμα και η φίλη του Μαζιώτη.Παρότι είχαν συλληφθεί πολλές φορές και για πολύ σοβαρά αδικήματα(τοποθέτηση βόμβας - που όμως δεν εξερράγη,ληστείες κλπ) και είχαν εκτίσει και ποινές φυλάκισης ...κατά έναν περίεργο τρόπο ήταν έξω και δρούσαν κανονικά.ΓΝΩΣΤΟΤΑΤΟΙ αναρχικοί με πολυετή δράση σε πορείες,συγκρούσεις,καταλήψεις κλπ.Ψάξτε στο indymedia,τρωκτικό και αλλού και θα βρείτε μέχρι και την απολογία του Ν.Μαζιώτη!

    • Orestios avatar
      Orestios @ Umberto Eco 11/04/2010 00:39:58

      Στημένο κόλπο by far.
      Ήταν πολύ καλό για να είναι αληθινό.
      Too good to be true που λένε και οι φίλοι στην Πρεσβεία.

  22. Πολίτης της Μπανανίας avatar
    Πολίτης της Μπανανίας 11/04/2010 01:08:36

    Η Μενεγάκη μας τελείωσε...

    Η Τζούλια μας τελείωσε....

    Κάτι άλλο έπρεπε να εφεύρουν. Πρέπει να το παραδεχτείτε το Μπασόκ πάντως, δεν το βάζουν κάτω με τίποτα σε θέματα αντιπερισπασμού. Αλλά θα μου πεις, ολόκληρη σχολή τους άφησε ο Ανδρέας. Και αν δεν πετύχει για πολύ ακόμα ο αντιπερισπασμός τέτοιας φύσης, μετά θα περάσουν στο πραγματικό παρασύνθημα που θα αναλάβουν οι πράσινοι πράκτορες.

    Ξέρετε...Όπως το παλιό καλό 80...

    • nancy avatar
      nancy @ Πολίτης της Μπανανίας 11/04/2010 18:21:48

      Δυστυχώς για τους γονείς της, όπου νάναι βγαίνει το 2ο dvd της Τζούλιας. Τίιι σύμπτωσις.

  23. ΓΙΑΝΝΗΣ avatar
    ΓΙΑΝΝΗΣ 11/04/2010 01:11:49

    Στην επικοινωνία και στην επιρροή στα ΜΜΕ το ΠΑΣΟΚ δυστυχώς είναι παντοδύναμο. Ακόμη και η υποτίθεται κεντροδεξιά ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΗ σήμερα Κυριακή είναι εχθρική προς τη ΝΔ του Σαμαρά και κάνει λόγο για επερχόμενη ήττα στις δημοτικές εκλογές του Νοεμβρίου και εφιαλτικά για τη ΝΔ σενάρια συγκυβέρνησης με το ΠΑΣΟΚ. Ο κουμπάρος της Μητσοτάκαινας -και ένας εκ των μετόχων της ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΗΣ- εφοπλιστής Μαρινάκης έχει βάλει το χεράκι του προφανώς. Θα τρίζουν τα κόκκαλα της Ελένης Βλάχου που η ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΗ κατάντησε έτσι. Εμείς δεν έχουμε παρά να κλείσουμε τα αυτιά μας στην παραπληροφόριση των νταβατζο-ΜΜΕ. Και βέβαια να μη δίνουμε ΟΥΤΕ 0,01 ευρώ για τις εφημερίδες τους.

    • ΓΙΑΝΝΗΣ avatar
      ΓΙΑΝΝΗΣ @ ΓΙΑΝΝΗΣ 11/04/2010 01:14:17

      Όπου 'εφημερίδες τους' διάβαζε... 'πατσαβουρο-φυλλάδες τους'!!

      • Orestios avatar
        Orestios @ ΓΙΑΝΝΗΣ 11/04/2010 01:15:18

        Πολύ σωστός.

    • ΓΙΑΝΝΗΣ avatar
      ΓΙΑΝΝΗΣ @ ΓΙΑΝΝΗΣ 11/04/2010 02:04:05

      Συνέχεια των παραπάνω. Ο Λυγερός σήμερα στην ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΗ γράφει..'Εάν η κυβέρνηση δεν ελέγξει σύντομα την κατάσταση εκ των πραγμάτων θα αποσταθεροποιηθεί και ίσως απαιτηθούν άλλου τύπου λύσεις στο πρόβλημα της διακυβέρνησης.'
      Το σύστημα των νταβατζήδων είναι φανερό πως ετοιμάζει εξωθεσμικές λύσεις. Οι φυλλάδες τους, ετοιμάζουν εμάς τους ιθαγενείς για να ξέρουμε τί μας περιμένει. Έλληνες ξυπνάτε και μάθετε να διαβάζετε πίσω από τις γραμμές. Οι μάσκες έχουν πέσει πλέον. Χρειάζεται αντίδραση και συνεχής επαγρύπνιση γιατί έρχονται ραγδαίες εξελίξεις. Ο Δρακουμέλ πριν μέρες σε τηλεοπτική του συνέντευξη δήλωσε πως οι μέρες αυτές του θυμίζουν τον Απρίλη του 1967 λίγο πριν το πραξικόπημα Παπαδόπουλου. Δεν υπονοώ πως έρχεται χούντα των τανκς ξανά μετά από 43 χρόνια. Υπάρχουν κι άλλων ειδών χούντες...

      • Orestios avatar
        Orestios @ ΓΙΑΝΝΗΣ 11/04/2010 02:08:34

        Ο κίνδυνος να κλείσουν αυτές οι φυλλάδες είναι μεγάλος. Η πράσινη ανάπτυξη ίσως τους σώσει. Ο κόσμος όμως έχει αρχίσει και καταλαβαίνει ότι η εκλεκτή Ντόρα παίζει το παιχνίδι του GAP. Ας κάνουν ότι θέλουν. Θα καταρρεύσουν όλα σε ένα βράδυ άλλωστε.

      • Σπάρτακος avatar
        Σπάρτακος @ ΓΙΑΝΝΗΣ 11/04/2010 11:27:20

        ΓΙΑΝΝΗΣ,ακόμα δεν πήρες πρέφα,πως μετά την πώληση της Καθημερινής από την αείμνηστη Ελένη Βλάχου,η καλή εφημεριδούλα βαράει δικό της ταμπούρλο;Επαψα να την διαβάζω από τότε που έφυγε απ'τα χέρια της Ελενίτσας.Πάντως, θ'άταν πολύ ενδιαφέρουσα μιά έρευνα σχετικά με το ΠΟΙΟΙ την διαβάζουν .Ούτε σου κάνει εντύπωση Γιάννη,όλη αυτή η πρεμούρα ολόκληρου του συγκροτήματος(καί SKY) με την οικολογία,τις δενδροφυτεύσεις και άλλα λιλιά; Πόσο οικολογικό ν'άναι άραγε το ...ΠΕΤΡΕΛΑΙΟ ;;;;;;;;;;;;;;;

      • Dimi avatar
        Dimi @ ΓΙΑΝΝΗΣ 11/04/2010 15:58:11

        Η Σοσιαλιστικο-Φασιστική Νέα Χούντα είναι ΕΔΩ! από 04/10/2009.

        Αυτή τη φορά χωρίς tanks, αλλά με ψηφοθηρικές ελληνοποιήσεις «μαϊμού» γιά την αλλοίωση των εκλογικών αποτελεσμάτων.

        Με τα δήθεν δικαιώματα του "λάθρο-εκλέγειν" και "λάθρο-εκλέγεσθαι" με τα οποία οι λαθρο-ψηφοφόροι/"γλάστρες" θα «ενισχύουν» στην επικράτηση PASHOCK γιά τα επόμενα 30 χρόνια!!!

        Είναι το Ανθελληνικό, Αποδομητικό, Απόλυτα Διαβολικό Σχέδιό! Θα τους επιτρέψουμε να υλοποιήσουν το Εθνοκτόνο Εγκλημά τους?

        Ηδη, είναι πολλοί οι εξοργισμένοι Ελληνες που αντιδρούν και προβλέπουν κάψιμο εκλογικών καταλόγων στις επόμενες Νομαρχιακές.

    • Fotini avatar
      Fotini @ ΓΙΑΝΝΗΣ 11/04/2010 04:30:25

      ΓΙΑΝΝΗ,

      Για χαβαλε, μπορεις να τις διαβαζεις on line! Δεν σου κοστιζει τιποτα.

  24. NTINOS avatar
    NTINOS 11/04/2010 02:07:11

    Σε καμία σοβαρή χωρα δεν ανακοινωνονται η συλληψεις τρομοκρατων οπως έκανε η ελληνικη αστυνομια.Οι ανθρωποι έχουν επηρεαστει πολυ ΑΠΟ ΤΗΝ ΤΗΛΕΟΠΤΙΚΗ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ.

  25. neotera avatar
    neotera 11/04/2010 02:18:55

    Οι μεγάλες σκευωριες που "δίνουν" πιστολάδες απο την παρανομία στην (Γ) ΕΛ.ΑΣ (και κλαίς) προέρχονται από την Πρεσβεία όταν αποφασίσει να τους κάνει δώρο καμμιά "εξάρθρωση" αλλά 17Ν. Αυτές είναι οι μικροκευωρίες με "πελάτες" της αστυνομίας απ' τα παλιά, καθαρά συνδεμένες με την επικαιρότητα. Ακου ο παπούς Μαζιώτης !!! Δεν έπρεπε να εχει βγει στη σύνταξη ?

  26. paratiritis2000 avatar
    paratiritis2000 11/04/2010 05:00:03

    Με την αγορά ενός κιλού χασίς... δώρο ένα Καλάσνικοφ!

    http://www.espressonews.gr/default.asp?pid=79&la=2&catid=1&artid=1177491

    "Μέχρι πρόσφατα η απόκτηση ενός όπλου χωρίς τα απαραίτητα έγγραφα ήταν ιδιαίτερα δύσκολη υπόθεση και χρειάζονταν πολλές... γνωριμίες, κυρίως με άτομα του υποκόσμου. Αυτά μέχρι τώρα, γιατί πλέον με μια βόλτα στο κέντρο της Αθήνας ο καθένας μπορεί να προμηθευτεί σχετικά εύκολα το φονικό εργαλείο του. Αρκεί να ξέρει τις άκρες. Και δεν είναι μόνον αυτό, αφού παράλληλα μπορεί να εκμεταλλευτεί και τις «προσφορές» των εμπόρων. Οσο και αν φαίνεται απίστευτο, οι έμποροι ναρκωτικών δίνουν με την αγορά ενός κιλού χασίς... δώρο ένα Καλάσνικοφ!

    Σύμφωνα με στοιχεία που έχει συγκεντρώσει το υπουργείο Προστασίας του Πολίτη, περίπου 40.000 παράνομα όπλα κυκλοφορούν στη χώρα μας. Τα περισσότερα από αυτά προέρχονται από τις αποθήκες του αλβανικού στρατού και κλάπηκαν κατά την εξέγερση του Νότου στα τέλη της δεκαετίας του ’90. Ακόμη και μικροκακοποιοί της γειτονικής χώρας εκμεταλλεύτηκαν αυτό το γεγονός, με αποτέλεσμα να δημιουργήσουν τα δικά τους οπλοστάσια. Αν και οι Αλβανοί μαφιόζοι κρατούν τα ηνία στην αγορά των παράνομων όπλων, δεν είναι οι μόνοι πωλητές στη χώρα μας. Ρώσοι και Κινέζοι έχουν τους δικούς τους... αντιπροσώπους στην Ελλάδα.

    Τα στοιχεία που φέρνει σήμερα στο φως της δημοσιότητας η «Espresso της Κυριακής» από το παράνομο αλισβερίσι όπλων είναι συγκλονιστικά. Δύο περιοχές της Αθήνας και μία του Πειραιά είναι τα σημεία όπου ο καθένας θα μπορέσει να βρει όποιον τύπο όπλου θέλει. Οι τιμές τους ξεκινούν από 100 ευρώ και φτάνουν τα 5.000 ευρώ. Υπάρχουν όμως και κάποιοι που τα προσφέρουν δωρεάν..."


    Αχ βρε fat fat 100 ευροπουλα δεν ειναι τιποτε...
    Κοιτα τωρα τι κανει ο "Προστασιας του Πολιτη"? Αφησε την αγορα τον λαθρεμπορων ανεξελεγκτη!
    Το πάνε δηλαδή για μεγάλο αιματοκύλισμα να γίνει στο Ελλάντα..
    Θα πάρουν κόσμο στο λαιμό τους...αυτούς υποστηρίζεις φιλε fat fat.

    Όμως.. "απο που θα φυγουνε.."απο θα φυγουνε" οεο..οΕο..

    • Orestios avatar
      Orestios @ paratiritis2000 11/04/2010 05:39:48

      300 ευρώ το πιστόλι αγόρασε ένας που γνωρίζω πίσω από το Δημαρχείο. Κόλαση. Πρώτα ο λαθρέμπορας.

    • Πολίτης της Μπανανίας avatar
      Πολίτης της Μπανανίας @ paratiritis2000 11/04/2010 06:22:39

      Δεν εξοπλίζονται μόνοι οι διάφοροι βαλκανικής, ασιατικής και αφρικανικής καταγωγής.

      Εξοπλίζονται και οι Έλληνες γιατί πλέον πήραν γραμμή έστω και με 20 χρόνια καθυστέρηση οτι έρχεται η ώρα να ξελασπώσουν έτσι όπως τα έκαναν.

      Μας πάνε βουρ για μετωπική, αυτό θέλουν. Μην γελιόμαστε, δεν θα τελειώσει καλά αυτό το θέμα.

      Ποιος θα επικρατήσει στο τέλος;

      http://eglimatikotita.blogspot.com/2010/04/30.html

      Οι Έλληνες πήραν τα όπλα..Αύξηση 30% στην αγορά νόμιμων όπλων..Στην "μαύρη αγορά" οι πωλήσεις έχουν σπάσει όλα τα ρεκόρ

      • Orestios avatar
        Orestios @ Πολίτης της Μπανανίας 11/04/2010 11:49:58

        Τα παίρνουν για προστασία. Φοβούνται τους ληστές. Σε συνδυασμό με την πλήρη κατάρρευση της αστυνόμευσης το μίγμα είναι εκρηκτικό.

  27. Hase avatar
    Hase 11/04/2010 11:26:30

    Αν καταλαβα καλα δεν εχει συλληφθει κανεις. Αλλο πραγμα οι προσαγωγες,αλλο οι συλληψεις.

  28. anonymous avatar
    anonymous 11/04/2010 11:40:01

    Οι Ελληνες πρεπει να απαιτησουν απο το κρατος και απο την αστυνομια: οι αλλοδαποι να κληθουν να παραδωσουν τον παρανομο οπλισμο τους και να δοθουν νομιμες αδειες οπλοφοριας σε ολους τους Ελληνες πολιτες. Στους Ελληνες πολιτες παππου προς παππο και οχι στους ελληνοποιηθεντες Ελληνες πολιτες της τελευταιας 20ετιας.
    Ειναι ξεκαθαρο οτι μας πανε για συρραξη με τους αλλοδαπους και τους εγχωριους προδοτες που υποθαλπουν τα αριστερα κομματα οι ΜΚΟ και τα Ιδρυματα που χρηματοδοτει ο Σορος.
    Εμφυλιο θελετε; Εμφυλιο θα εχετε.

  29. ΑΙΑΣ avatar
    ΑΙΑΣ 11/04/2010 11:44:19

    Θανάση πάρε τ' όπλο σου....

  30. Σπάρτακος avatar
    Σπάρτακος 11/04/2010 12:31:38

    Πάντως το 'παιδί' κελάηδησε.Μας είπε χθές,ότι τώρα το όπλο του είναι γεμάτο.Τι άραγε να θέλει να πεί το 'ποιητή'; Εκτός και του ξέφυγε μές τις χαρούλες του, που η (μακρυνή) μαμά πατρίδα,τούδωσε το χρεωστούμενο bonous του:Ενα πακετάκι με μπαγιάτικους τρομοκράτες .

  31. Γιάννης Σ. avatar
    Γιάννης Σ. 11/04/2010 12:43:37

    Αληθεύει πως κάποιος κύριος περιμένει να περάσει ο «Καλλικράτης», να γίνει μια επιχείρηση «αρετής» στο κέντρο και μετά να δηλώσει υποψήφιος;

  32. anonymous avatar
    anonymous 11/04/2010 13:41:55

    Οδος Ερμου: παρανομοι αφρικανοι μικροπωλητες λαθρομεταναστες βριζοντας f*ck your greek m*ther κτυπησαν 70χρονο ελληνα πολιτη στη διαμαρτυρια για το παρεμποριο

    οι ανδρες της αστυνομιας ειχαν εντολες φαινεται μονο να κοιτουν

    http://www.youtube.com/watch?v=dCawROkAZ3w

  33. fatfat avatar
    fatfat 11/04/2010 15:31:25

    @ paratiritis2000.....αν νομίζεις ότι τους τελευταίους μήνες η αγορα των λαθρεμπορων έγινε ανεξέλεγκτη και η εγκληματικότητα αυξήθηκε τόσο πολύ, είσαι πολύ γελασμένος....εκτός αν ζεις σε άλλη χώρα......
    Το τεράστιο πρόβλημα με την εγκληματικότητα υπάρχει εδώ και αρκετά χρόνια...μακάρι να το αντιμετώπιζε η κυβέρνηση Καραμανλή, μακάρι να το αντιμετωπίσει η κυβέρνηση Παπανδρέου.......σε πολλά σοβαρά ζητήματα, όπως η δημόσια τάξη δεν χωράνε μικροκομματισμοί......

  34. fatfat avatar
    fatfat 11/04/2010 15:43:32

    @ Orestios...επειδή ισχυρίζεσαι ότι τώρα κατέρρευσε το σύστημα ατυνόμευσης (λες και μέχρι τις 04/10/2009 όλα ήταν μια χαρά), δες και τα επίσημα στοιχεία της αστυνομίας

    http://www.astynomia.gr/images/stories/2010/310110stats_egklh_2009.pdf

    Το πρόβλημα με την εγκληματικότητα είναι πολύ σοβαρό και υπάρχει εδώ και χρόνια......

    • Orestios avatar
      Orestios @ fatfat 11/04/2010 15:48:03

      Πές μου ότι είσαι ότι καλύτερο διαθέτει η Ιπποκράτους.

    • anonymous avatar
      anonymous @ fatfat 11/04/2010 16:02:53

      στο επιδεξιο αυτο τσουβαλιασμα αυτο Ελληνων με λαθρους ηρθε ο καιρος να μπει τελος
      τα στοιχεια αποκρυπτουν με επιμελεια την εγκληματικοτητα των λαθραιων αλλοδαπων και των αλλοδαπων στο συνολο
      αυτο εκτος του οτι συνιστα λογοκρισια ειναι αντισυνταγματικο
      στους αλλοδαπους που είναι χονδρικα το ένα τεταρτο του πληθυσμου αντιστοιχει το συντριπτικο ποσοστο των βαριων εγκλημάτων κατα του Ελληνα πολιτη

  35. fatfat avatar
    fatfat 11/04/2010 15:55:04

    @ Orestios....κοίτα να διαβάσεις τα επίσημα στοιχεία της αστυνομίας και να με αντικρούσεις -αν μπορείς - με στοιχεία και να αφήσεις αυτές τις χαζομάρες που γράφεις για το άτομό μου προς δημιουργία εντυπώσεων.....

    Ωραίοι είστε!!!!

    Όποιος διαφωνεί με εσάς και σας αντιπαραθέτει στοιχεία, είναι "πασόκος" και "βαλτός από την Ιπποκράτους".....αυτό δείχνει και το επίπεδό σας και την ένδειά σας σε πολιτικά επιχειρήματα και πολιτικό λόγο.....με αυτά που γράφεις κάποιοι ίσως σε θεωρήσουν "γραφικό"....και είναι κρίμα!!!!!

    • Orestios avatar
      Orestios @ fatfat 11/04/2010 15:57:27

      Πές μου ότι είσαι ότι καλύτερο διαθέτει η Ντόρα τότε.
      Με τέτοια συνάφεια που έχουν μας μπερδεύεις. χο!

    • Σπάρτακος avatar
      Σπάρτακος @ fatfat 11/04/2010 17:03:27

      Μέχρι τώρα μικρό μου,ξέραμε ότι εκπέμπεις 'απ'αλλού'.Αλλά προσωπικά σκεφτόμουνα,ότι μπράβο γιά την επιλογή 'τους',διότι και ψηλοδιαβασμένος φαίνεται,αλλά κυρίως μ'εντυπωσίασε η ψύχραιμη αντίδρασή του στα σχόλια.Σήμερα όμως....φατφατούλη,εκδηλώθηκες!Αυτό το 'επίπεδό σας και την έδεια σε πολιτικά επιχειρήματα', τι τόθελες;;Βγάζει μάτι μωρ 'αδερφάκι μου !Τι μάτι!Καί λίγα λέω...φωνάζει από μακρυά ...την προέλευση.Cool baby,cool !
      .Υ.Γ :Φαντάζομαι ότι δεν απαγορεύθηκε ακόμα η άλλη άποψη.Μας επιτρέπεις,έ;;;;;;;;;;;;;

  36. neotera avatar
    neotera 11/04/2010 16:33:04

    Στον τόπο αυτό υπάρχουν ορισμένες σταθερές. Μην τα διαλύσουμε όλα πιά ! Οπως ότι από τις εξεταστικές της Βολής δε βγαίνει ποτέ τίποτα. Τα στοιχεία που ανακοινώνει η αστυνομία για την εγκληματικότητα είναι παντα λάθος. Τα ορθά στοιχεία, οι σωστές στατιστικές για την ελληνική κοινωνία βρίσκονται στην Πρεσβεία. Εμείς δεν έχουμε κατακτήσει το απαιτούμενο επίπεδο οργάνωσης και σοβαρότητας, λόγω φαγωμάρας, κομματικού φαρισαϊσμού, εσχάτως έχουμε και την "αποδόμηση" απ' τους γυφτοπασόκους.

  37. anonymous avatar
    anonymous 11/04/2010 16:35:27

    Δ Ε Λ Τ Ι Ο Τ Υ Π Ο Υ

    Σήμερα 11-04-2010 και περί ώρα 02:20’ στην Αγία Παρασκευή Σκιάθου, 17χρονος Αφγανός υπήκοος, κατ. Σκιάθου, εργαζόμενος ως υπάλληλος σε ξενοδοχείο, εξαιτίας οικονομικών διαφορών, έπληξε θανάσιμα με χρήση γεωργικού εργαλείου την 58χρονη ημεδαπή ιδιοκτήτρια του ξενοδοχείου, η οποία κοιμόταν σε δωμάτιο του ξενοδοχείου και στη συνέχεια επιτέθηκε στον 63χρονο ημεδαπό σύζυγό της και στην 20χρονη κόρη της, οι οποίοι αντιλαμβανόμενοι πράξη δράστη, προσπάθησαν να τον αποτρέψουν με αποτέλεσμα τον σοβαρό τραυματισμό συζύγου θανούσης και ελαφρύ τραυματισμό κόρη της. Δράστης που αναγνωρίστηκε από προαναφερομένη κόρη, προκάλεσε φθορές στο χώρο του ξενοδοχείου και σε δύο αυτοκίνητα με τα οποία τραυματισθέντες μετακινήθηκαν από τόπο συμβάντος και στη συνέχεια διέφυγε προς άγνωστη κατεύθυνση και αναζητείται . Αμφότεροι τραυματισθέντες προσέτρεξαν με ίδια μέσα στο Κ.Υ. Σκιάθου για παροχή ιατρικής περίθαλψης. Μεταβαίνει κλιμάκιο Αξιωματικών και Γ.Ε.Ε. επί τόπου για προανάκριση – συντονισμό ερευνών. Ενημερώθηκε Ιατροδικαστική Υπηρεσία Λάρισας

  38. anonymous avatar
    anonymous 11/04/2010 16:39:20

    τα πληρη στοιχεια της εγκληματικοτητας και οσον αφορα την εθνικοτητα των δραστων ειναι ως οφειλουν ασφαλως να ειναι στη διαθεση της υπηρεσιας πληροφοριων αλλα λογοι πολιτικης ορθοτητας τα μπλοκαρουν στην εξοδο για να μην επαναστατησει η ελληνικη κοινωνια

  39. fatfat avatar
    fatfat 11/04/2010 16:41:31

    @ neotera....βλέπω - με λύπη μου- ότι όταν δεν έχετε τρόπο να αντικρούσετε τα επίσημα στοιχεία ή όταν αυτά τα στοιχεία δεν σας συμφέρουν, προσπαθείτε επίμονα να τα απαξιώσετε.....δυστυχώς ματαιοπονείτε...........

    • Σπάρτακος avatar
      Σπάρτακος @ fatfat 11/04/2010 17:31:12

      Οσο γιά το ποιός ματαιοπονεί καλό μου,το συζητάμε αν θέλεις.Απλά γιά να σε συνδράμω λιγουλάκι,επεχείρησαν κι άλλοι του συναφιού σου να προβοκάρουν,αλλά κατά πως φαίνεται είδαν κι απόειδαν και την έκαναν μ'ελαφρά από δω μέσα.Κι απ'τα δικά σου........Διότι πουλάκι μου,τα μεταξωτά βρακιά όπως γνωρίζεις,θέλουν κι επιδέξιους κ..΄λους !

  40. Orestios avatar
    Orestios 11/04/2010 16:45:12

    Εξαιτίας οικονομικών διαφορών! Ναί καλά! Η σαπουνόπερα του "κακόμοιρου που ήρθε να δουλέψει" σε νέα βερσιόν με το απαραίτητο αίμα για τους αιμοβόρους "δημοκράτες" και "αντιρατσιστές".

  41. Κάποιος. avatar
    Κάποιος. 11/04/2010 18:16:12

    Μιά λύση υπάρχει.
    Να πάρουν οι ειδικές δυνάμεις και η εθνοφυλακή τα όπλα, να συγκροτηθούν ένοπλα αποσπάσματα ορθοδόξων ελληνοφρόνων πολιτών και να μακελέψουν όποιον είναι μελαμψός, δεν μιλάει άπταιστα ελληνικά, δεν είναι χριστιανός ορθοδοξος και δεν έχει ελληνικό αίμα στις φλέβες του.
    Επίσης δεν πρέπει να κάνουν διακρίσεις ανάμεσα σε ενηλίκους και παιδιά γιατί κι αυτά μόλις μεγαλώσουν σαν τα μούτρα τους θα γίνουν δηλαδή μουσουλμανάκια,κλεφτρόνια και δολοφόνοι.
    Μετά από κάθε επιτυχή εξόρμηση τους οι ελληναράδες θα διηγούνται στην οικογένεια τους, πόσους μετανάστες πυροβόλησαν, έκαψαν και κρέμασαν και θα τους δείχνουν ως απόδειξη τα αυτιά που έκοψαν, για να δώσουν το καλό παράδειγμα στην νέα γενιά των ελληνοπαίδων.
    Ετσι θα καθαρίσει το δοξασμένο έθνος μας και η προοδευτική κοινωνία μας από τον εσωτερικό εχθρό και στην συνέχεια θα ζήσουμε ζωή χαρισάμενη.
    Μπράβο παιδιά, μην πτοήστε από τα θολοκουλτουριάρικα επιχειρήματα των gay ανθρωπιστών, εσείς είστε άντρες με όπλα στα χέρια, την τεστοστερόνη στο φουλ(ρίχνουμε και καμιά φάπα προληπτικά στην γυναίκα μας γιατί σαν την μάνα δεν είναι καμιά) και τρώμε αλλόθρησκους μετανάστες για πλάκα γιατί έχουν κακό dna αλλά και γιατί δεν πιστεύουν στον Χριστούλη μας.
    Ίτε παίδες Ελλήνων...

    • Μαύρος Ιάκωβος avatar
      Μαύρος Ιάκωβος @ Κάποιος. 11/04/2010 22:44:41

      Ξέχασες απολίθωμα του παρελθόντος να πεις και ''λευτεριά στον νίκο μαζιώτη'' και ζήτω η `17Ν.....Άτομα σαν εσένα υπάρχουν για να προκαλούν γέλιο να σαι καλά συνέχισε να εξευτελίζεσαι,ψευτοεπαναστάτη του Κολωνακίου και των Βορείων Προαστείων.....Α και που σαι Συριζάκο σε πληροφορώ οτι σε όλη την επικράτεια δημιουργούνται σύλλογοι πολιτοφυλακής όσο και να τσιρίζετε.Σε λίγο καιρό θα δείτε και αποτελέσματα.Πλέον ο κόσμος έχει φτάσει στα όρια του,με την εγκληματικότητα να καλπάζει και να σφάζονται οι Έλληνες σαν αρνιά μέσα στα σπίτια τους απο καημένους λαθρομεταναστούληδες.Προπαγάνδα τέλος ας αναλάβει η αστυνομία τις ευθύνες της

  42. fatfat avatar
    fatfat 11/04/2010 20:41:30

    @ Κάποιος.......1) Οι αρχαίοι πρόγονοί μας ήταν χριστιανοί?

    Ο Χ Ι!!!

    ανέκαθεν όμως οι Έλληνες ήταν πιστός λαός, είτε πίστευαν στον δωδεκάθεο, είτε ήταν χριστιανοί ορθόδοξοι.....γιατί λοιπόν μπερδεύεις την ένννοια του Έλληνα με του χριστιανού ορθόδοξου?

    Γιατί για να είσαι Έλληνας πρέπει να είσαι και χριστιανός ορθόδοξος?

    Έλληνες δεν μπορεί να είναι και χριστιανοί καθολικοί(όπως πολλοί υπάρχουν στις Κυκλάδες και την Αθήνα)?

    Έλληνες δεν μπορεί να είναι και άνθρωποι που πιστεύουν άλλα θρησκευτικά δόγματα?

    Οι Πομάκοι της Θράκης που είναι μουσουλμάνοι στο θρήσκευμα και που αυτοπροσδιορίζονται Έλληνες (για αυτό και θέλουν να διδάσκονται τα παιδιά τους ελληνικά) δεν είναι κατά την γνώμη σου Έλληνες?

    ΠΑΡΤΟ ΧΑΜΠΑΡΙ!!!!

    Οι Έλληνες δεν μπήκαν ποτέ, ούτε μπαίνουν σε καλούπια.

    Γιατί ο Ελληνισμός είναι Ο Ι Κ Ο Υ Μ Ε Ν Ι Κ Ο Σ !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    2) Για τα άλλα που γράφεις, το μόνο που έχω να πω είναι ότι προωθείς το μίσος, τον ρατσισμό, την μισαλλοδοξία και τρέμω στην ιδέα μήπως κανένας ανεγκέφαλος σε πάρει στα σοβαρά και κάνει ό,τι προτείνεις.....δεν πας καθόλου καλά!!!!!!!!

    • anonymous avatar
      anonymous @ fatfat 11/04/2010 22:04:17

      αν δεν αντιληφθηκες την ειρωνια του καποιου. κακως εισαι μεσα σε αυτη τη σελιδα
      ειναι υπουλος εθνομηδενιστης απατρις και χωρις το θεο του, ακριβως οπως και εσυ
      σε αυτη τη σελιδα κανεις δεν σταθηκε ποτε απλως κατεβαζοντας αρχεια απο ηλεκτρονικες βιβλιοθηκες ...
      η σελιδα αυτη απαιτει ιδιες και οχι τριτες δυναμεις...
      αντε τραβα τωρα για φροντιστηριο εντατικο σε καμια ΜΚΟ

  43. Κάποιος. avatar
    Κάποιος. 11/04/2010 23:17:28

    @anomymous & Μαύρος Ιάκωβος

    Ευτυχώς για μένα και δυστυχώς για εσάς και τους ομοίους σας είστε οικτρή μειοψηφία.
    Υπηρέτησα 23 μήνες την πατρίδα μου ως δόκιμος έφεδρος αξιωματικός σε τάγματα εκστρατείας, τελείωσα ανώτατη πανεπιστημιακή σχολή στην Ελλάδα, έχω επίσης πτυχία και τίτλους σπουδών σε διάφορα γνωστικά αντικείμενα και δεν χαρίζω το δικαίωμα σε κανένα ιδεοληπτικό ημιμαθές φασιστόμουτρο να μονοπωλεί την ιδιότητα του έλληνα πολίτη και να δίνει τα όποια χαρακτηριστικά τον βολεύουν σε αυτήν.

    @fatfat.

    Μ' αυτά που διαβάζεις απο ορισμένους εδώ μέσα λογικό είναι να μπερδεύεις την ειρωνεία με την πραγματικότητα.

    • Μαύρος Ιάκωβος avatar
      Μαύρος Ιάκωβος @ Κάποιος. 11/04/2010 23:43:05

      Σιγά θα κλάψουμε...Και εμείς κύριε πήγαμε στρατό στα σύνορα και όχι στο πεντάγωνο και εμείς σπουδάσαμε,κάναμε μεταπτυχιακά και δουλεύουμε για 650 ευρώ,αγωνιζόμαστε τίμια και καθαρά και δεν πουλάμε όπλα,πρέζες ούτε εμπορευόμαστε γυναίκες και ανθρώπους όπως οι φίλοι σου οι λαθρομετανάστες που υποστηρίζεις.Όσους τίτλους σπουδών και να πάρεις η βλακεία και η ιδεοληψία μένει.Η βλακεία είναι αήττητη....Με τόσα πτυχία πως και δεν έγινες γενικός γραμματέας σε υπουργείο του Γιωργάκη;Το πόσο φασίστας και ρατσιστής είσαι φαίνεται με το μένος που δείχνεις κατά της Ελλάδας....Τέλειωσαν τα ψέμματα φίλε ο λαός ξύπνησε,αηδίασε με το αριστεριστάν που βγάζει τρελά λεφτά με τους μετανάστες και το κάθε είδους εμπόριο που προέρχεται απ'αυτούς.ΜΚΟ,λαθραία εμπορεύματα,παρεμπόριο,λαθρομετανάστευση,εκμετάλευση ανηλίκων και γυναικών.....Ξέρω,ξέρω είναι πολλά τα λεφτά Άρη

      • Κάποιος. avatar
        Κάποιος. @ Μαύρος Ιάκωβος 12/04/2010 00:05:05

        Από τους μετανάστες βγάζουν λεφτά οι κατασκευαστές, οι εργολάβοι, οι βιοτέχνες, οι κτηματίες και διάφοροι άλλοι που βρίσκουν φτηνά εργατικά χέρια χωρίς ασφάλιση και εργασιακά δικαιώματα, όπως επίσης και οι συμπολίτες μας που τους νοικιάζουν αποθήκες και υπόγεια που δεν ζουν ούτε ποντίκια με 10ευρώ το κεφάλι.Εκτος κι αν πιστεύεις ότι στην Κυψέλη και στα Κάτω Πατήσια έχουν κάνει καταλήψεις στα σπίτια οι Πακιστανοί,Αφγανοί, Αλβανοί κτλ.
        Επίσης για το ποιοί πουλάνε ναρκωτικά,όπλα και εκμεταλλεύονται γυναίκες τράβα σε καμιά κρήτη,πελοπόννησο ή βόρειο ελλάδα και ρώτα τους στην γλώσσα που μιλάς.
        Θα σε καταλάβουν μια χαρά, γιατί πατριωτάκια μας είναι οι περισσοτέροι από αυτούς.
        Ο λαός επίσης δεν μπούχτισε με καμιά αριστερά γιατί πολύ απλά ποτέ δεν κυβέρνησε την Ελλάδα, εκτός αν θεωρείς αριστερά το σοσιαληστρικό ΠΑΣΟΚ των Παπανδρέου και Σημίτη οπότε εδώ γελάμε ομαδικώς.
        Για την Ελλάδα δεν βγάζω κανένα μένος, παρά μόνο γι΄αυτούς όπως σου είπα που μονοπωλούν με το έτσι-θέλω την ιδιότητα του Ελληνα πολίτη και προσδίδουν σ' αυτήν τα χαρακτηριστικά που επιθυμούν.

      • Μαύρος Ιάκωβος avatar
        Μαύρος Ιάκωβος @ Μαύρος Ιάκωβος 12/04/2010 00:26:58

        Έλληνες πουλάνε την πρέζα στην ομόνοια;Έλληνες πουλάνε τα προιόντα της μαφίας στους δρόμους που είναι αποτέλεσμα παιδικής εργασίας;Έλληνες εκδίδουν τις μαύρες στο κέντρο;Έλληνες φέρνουν τα καλάσνικοφ απο την Αλβανία;Έλληνες μπουκάρουν στα σπίτια και σκοτώνουν για 10 ευρώ;Έλληνες δημιουργούν γκέτο και βιάζουν ανηλίκους στην Κυψέλη;Έλληνες ληστεύουν με όπλα μέρα μεσημέρι;Έλληνες κάνουν το εμπόριο λευκής σαρκός;Ευτυχώς τα γραπτά μένουν και συγγνώμη που το λέω αλλά με αυτή την αντεθνική σου μονομέρεια ξευτιλίζεσαι.Μάλλον θα ζείς σε άλλο πλανήτη ή στη Γενεύη οπότε δικαιολογείσαι...Όσο για το ποιός κυβερνάει δές ποιοί είναι οι Ελίτ ή μάλλον οι αλήτ της δημοσιογραφίας,πανεπιστημίων,δημόσιων οργανισμών,πλουτοκρατίας και σε ποιό χώρο ανήκουν ή ανήκαν....Τα παραδείγματα είναι άπειρα.Αλλά τέλος αυτά που ήξερες ο κόσμος ξύπνησε και η κάθαρση και εξαιτίας της κρίσης ξεκινάει....Μείνε συντονισμένος

      • Κάποιος. avatar
        Κάποιος. @ Μαύρος Ιάκωβος 12/04/2010 01:12:11

        ΠΙΝΑΚΑΣ των ανθρωποκτονιών 2009
        ΔΡΑΣΤΕΣ
        ΗΜΕΔΑΠΟΙ:249
        ΑΛΛΟΔΑΠΟΙ:124

        ΠΙΝΑΚΑΣ των απατών 2009
        ΔΡΑΣΤΕΣ
        ΗΜΕΔΑΠΟΙ:579
        ΑΛΛΟΔΑΠΟΙ:163

        ΠΙΝΑΚΑΣ των βιασμών 2009
        ΔΡΑΣΤΕΣ
        ΗΜΕΔΑΠΟΙ:124
        ΑΛΛΟΔΑΠΟΙ:128

        ΠΙΝΑΚΑΣ των κλοπών-διαρρήξεων 2009
        ΔΡΑΣΤΕΣ
        ΗΜΕΔΑΠΟΙ:5957
        ΑΛΛΟΔΑΠΟΙ:6313

        ΠΙΝΑΚΑΣ των κλοπών τροχοφόρων 2009
        ΔΡΑΣΤΕΣ
        ΗΜΕΔΑΠΟΙ:1387
        ΑΛΛΟΔΑΠΟΙ:526

        ΠΙΝΑΚΑΣ των παραβάσεων Ν.περί Οπλων 2009
        ΔΡΑΣΤΕΣ
        ΗΜΕΔΑΠΟΙ:2417
        ΑΛΛΟΔΑΠΟΙ:885

        ΠΙΝΑΚΑΣ των παρ. Ν.περί σεξ/κης εκμετάλλευσης
        ΔΡΑΣΤΕΣ
        ΗΜΕΔΑΠΟΙ:437
        ΑΛΛΟΔΑΠΟΙ:611

        Αυτά τα στοιχεία προέρχονται από την ΣΤΑΤΙΣΤΙΚΗ ΕΠΕΤΗΡΙΔΑ ΤΗΣ ΕΛ.ΑΣ. και από στοιχεία της ΔΔΑ/ΑΕΑ.
        Καλύτερα θα είναι οι ενδιαφερόμενοι να μπουν να δούν τα πλήρη στατιστικά στοιχεία από το 1991 έως σήμερα.
        Εχώ απλά πόσταρα ένα πολύ μικρό δείγμα.

      • anonymous avatar
        anonymous @ Μαύρος Ιάκωβος 12/04/2010 01:37:48

        αν ελειπαν οι αλλοδαποι θα ειχαμε τα μισα εγκληματα λοιπον!
        καθολου ασχημα!
        και ολα αυτα τα εγκληματα διαπραττονται απο τους αλλοδαπους που αναλογουν στο 20% του ελληνικου πληθυσμου; ακομα χειροτερα!

      • Κάποιος. avatar
        Κάποιος. @ Μαύρος Ιάκωβος 12/04/2010 01:54:13

        Και αν απελάσουμε και τους υπόλοιπους που είναι Ελληνες θα είχαμε μηδενική εγκληματικότητα, δηλαδή ακόμα καλύτερα σύμφωνα με την συλλογιστική σου!
        Υπενθυμίζω ότι στα στατιστικά της ΕΛΑΣ δεν περιλαμβάνονται βουλευτές, υπουργοί και αρχηγοί κομμάτων οι οποίοι έχουν βουλευτική ασυλία και δεν διώκονται για αδικήματα όπως απάτες, κλοπή δημοσίου χρήματος, φοροδιαφυγή κτλ.
        Αυτοί είναι 100% ημεδαποί!

      • anonymous avatar
        anonymous @ Μαύρος Ιάκωβος 12/04/2010 02:11:57

        ολοι αυτοι εχουν μπει παρανομα εδω ενας προς ενα, ας πανε να τα κανουν αυτα στις πατριδες τους στο πακισταν και στην αλβανια
        φυσικα θα προτιμουσατε να αντικαταστησετε τους γηγενεις με αυτους αλλα δε προκειται να σας κανουμε τη χαρη βαλτε το καλα στο νου σας

      • Μαύρος Ιάκωβος avatar
        Μαύρος Ιάκωβος @ Μαύρος Ιάκωβος 12/04/2010 02:21:12

        Συνεχίζεις να εξευτελίζεσαι ρε κάποιε.Ποστάρεις κάποια στοιχεία με κατηγορίες Ελλήνων και αλλοδαπών.Οι ελληνοποιημένοι τσετσένοι και γεωργιανοί που τους έκανε Έλληνες σε μια νύχτα ο σημίτης σε ποιά κατηγορία εντάσσονται;Σε όλους τους δείκτες πρωταθλητές βγαίνουν οι αλλοδαποί αν πιστέψουμε τα στοιχεία που ποστάρεις,όταν μάλιστα όπως πολύ σωστά είπε ο ανώνυμος αποτελούν το 20% του πληθυσμού!Αυτές οι γκεμπαιλικές πρακτικές με το να ποστάρεις αριθμούς που στην ΕΛΛΑΔΑ δεν λένε ποτέ την αλήθεια είναι ξεπερασμένες.Αν είναι να ποστάρεις κ τους παραποιημένους αριθμούς και προυπολογισμούς που έδιναν οι υπουργοί οικονομικών στην Ευρώπη τα προηγούμενα χρόνια κ κορόιδευαν τους ευρωπαίους.Και αυτοί επίσημοι αριθμοί ήταν του έγκριτου ελληνικού κράτους.Ξύπνα και βγάλε την τσίμπλα απο τα ματιά όσο και να τους υποστηρίζεις τους λαθραίους,η αλήθεια είναι ορατή κ τις τραγικές επιπτώσεις τις βιώνουμε όλοι καθημερινά.Δεν απάντησες στα ερωτήματα που έθεσα μάλλον επειδή ξέρεις την απάντηση αλλά φοβάσαι να την πείς.Να βοηθήσω;Η απάντηση είναι ΟΙ ΑΛΛΟΔΑΠΟΙ

      • anonymous avatar
        anonymous @ Μαύρος Ιάκωβος 12/04/2010 02:27:43

        εγραψε πιο πανω που βρισκονται τα κανονικα στοιχεια αλλα δε τα δινουν γιατι φοβουνται οτι θα επαναστατησει ο ελληνικος λαος με τα οπλα αυτη τη φορα
        ενας για εναν!

      • Κάποιος. avatar
        Κάποιος. @ Μαύρος Ιάκωβος 12/04/2010 11:50:18

        Δεν υποστηρίζω κανέναν λαθραίο, κανέναν παράνομο, κανέναν τρομοκράτη και κανέναν εγκληματία, είτε είναι Ελληνας, είτε αλλοδαπός.
        Κατα την γνώμη μου αν θέλουμε να έχουμε κράτος δικαίου θα πρέπει όλοι να λογοδοτούν ενώπιον του νόμου και να υφίστανται τις προβλεπόμενες συνέπειες από τον τελευταίο αλλοδαπό ή ημεδαπό κλεφτρόνι μέχρι τον πρωθυπουργό.
        Δεν μπορώ να δεχθώ εν μέσω της κοινωνικής και οικονομικής κρίσης που περνάμε να σταυρώσουμε τον εξαθλιωμένο φτωχοδιάβολο λαθρομετανάστη που δουλεύει για ένα κομμάτι ψωμί και πληρώνει για να κοιμάται σε μια άθλια αποθήκη και να ανεχόμαστε να κυκλοφορούν ελεύθεροι και να πολιτεύονται καποιοι μεγαλολαμόγια απατεώνες και μιζαδόροι που ευθύνονται άμεσα για το κατάντημα της Ελλάδας και την κρίση που περνάμε.
        Προτρέπουν μερικοί να πάρουμε τα όπλα εναντίον των μεταναστών αλλά για τους πολιτικούς που επέτρεψαν να δημιουργηθεί αυτό το μπάχαλο και που δεν κάνουν τίποτα για να το διορθώσουν μόνο μερικά καυστικά σχολιάκια διαβάζω που μερικές φορές είναι και άστοχα.
        Ακριβοί στα πίτουρα και φτηνοί στ' αλεύρι.

        Και μια και το φέρε η κουβέντα ποιός υπουργός εξωτερικών επί Μητσοτάκη το 1992 άνοιξε τα σύνορα με την Αλβανία και μπούκαραν όλοι οι φυλακόβιοι που αμόλησε ο Μπερίσα;
        Τι μέτρα πάρθηκαν στην συνέχεια για να αντιμετωπιστεί το πρόβλημα , ακόμα και αν δεχθώ ότι έγινε μια λανθασμένη εκτίμηση τότε ;
        Τι έκαναν οι μετέπειτα κυβερνήσεις ΠΑΣΟΚ και ΝΔ για το ζήτημα της παράνομης μετανάστευσης ;
        Οι απαντήσεις στα ερωτήματα μου είναι φανερές στην εικόνα του σήμερα.

  44. Προφήτης avatar
    Προφήτης 11/04/2010 23:34:10

    Να ανακηρυχθεί ο Μαζιώτης (γνωστός από το 1991) “μόνιμος τρομοκράτης”.

    Και ο Χρυσο να τον συλλαμβάνει μόνιμα.

    Δύο φορές ο προ-πο-τζης “εξαρθρώνει” την “τρομοκρατία”.

    Και στο Χόλλυγουντ γυρνάνε sequels.

    Οι Πειρατές της Καραϊβικής γύρισαν 3.

    Μετά το “Το άχρηστο ρολόι του Σάββα” και το “Ο άγνωστος ήταν γνωστός” ποιο έργο θα δούμε ;

  45. fatfat avatar
    fatfat 12/04/2010 00:57:17

    @ Κάποιος.......δεν κατάλαβα την ειρωνεία σου....ζητώ ειλικρινά συγνώμη........

    @ anomymous.....με κατηγορείς ως "υπουλο εθνομηδενιστη απατρι και χωρις το θεο του" επειδή δεν συμφωνώ μαζί σας....με θλίβει ότι υπάρχουν στις μέρες μας άνθρωποι που εκφέρουν τόσο παρωχημένο και αποκρουστικό λόγο....τόσα ξέρεις, τόσα λες.....ευτυχώς που είμαι αυτόφωτο ον, και δεν χρειάζομαι στην ζωή μου την επιβεβαίωση κανενός....και κυρίως την δική σας.......

    Υ.Γ : Και μην ξεχνάς -γιατί το κάνεις σκόπιμα- ότι ο Θεός είναι ΑΓΑΠΗ!!!!!!

ΑΠΟΣΤΟΛΗ ΣΧΟΛΙΟΥ

Τα δεδομένα σας είναι ασφαλή! H διεύθυνση email δε θα δημοσιευθεί. Τα στοιχεία θα χρησιμοποιηθούν αποκλειστικά για τη δυνατότητα σχολιασμού στο antinews.gr .

Tα πεδία με αστερίσκο (*) είναι υποχρεωτικά.