#_CRON_JOB_#
#_CRON_JOB_#
20/01/2011 14:45
ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΣΧΟΛΙΟΥ

Αντισταθείτε !

Πρέπει να γίνουν και οι ελεύθεροι επαγγελματίες φτωχότεροι...





Δεν υπάρχουν και πολλά μυστικά στον πλανήτη. Υπολογίζεται ότι το 95% των αναγκαίων πληροφοριών είναι απολύτως ελεύθερες και διαθέσιμες.

Τι συμβαίνει λοιπόν και δεν έχουμε επαρκή γνώση των καταστάσεων, ενώ έχουμε γνώση των επιμέρους πληροφοριών που τις συνθέτουν;

Από τη μια, οι ίδιοι δεν φροντίζουμε να συνδυάσουμε σωστά τις πληροφορίες, ενώ από την άλλη ο εκάστοτε εχθρός προσπαθεί να μας πείσει ότι η προφανής αλήθεια δεν είναι ακριβώς αυτό που βλέπουμε.

Στην περίπτωση της Ελλάδας, ο κ. Τρισέ μας το είπε ανοιχτά όταν μπήκαμε στο Μνημόνιο: στόχος είναι η εσωτερική υποτίμηση της ελληνικής οικονομίας. Μια που δεν μπορεί να γίνει υποτίμηση του νομίσματος, λόγω του ευρώ, τα πάντα πρέπει να γίνουν φθηνότερα. Αγαθά, υπηρεσίες, εργασιακό κόστος, χρήση της γης.

Μετά το πετσόκομμα των μισθών των Δημοσίων Υπαλλήλων, τη μείωση των συντάξεων, τη σφαγή στον ιδιωτικό τομέα, τη «μεταρρύθμιση» στις ΔΕΚΟ κλπ., σειρά έχουν τα ελευθέρια επαγγέλματα. Κλειστά-ανοιχτά (ορθάνοιχτα τα περισσότερα) τα ονοματίσαμε όλα «κλειστά», ώστε να χρειάζονται τάχατες «απελευθέρωση». Που, τελικά, έχει έναν και μόνον κοινό παρονομαστή: Τη δραματική μείωση των αμοιβών, μετά τους κάθε είδους μισθωτούς, και των ελευθερίων επαγγελμάτων.

-          Στους δικηγόρους υποτίθεται ότι διατηρούνται οι παλιές ελάχιστες αμοιβές ως «νόμιμες αμοιβές». Όμως, με την πρωτοφανή προϋπόθεση που θέτει το σχέδιο του νόμου, η τυχόν διαφοροποίηση από τις πρώην «ελάχιστες» αμοιβές, να στηρίζεται σε έγγραφη συμφωνία, ο καθένας καταλαβαίνει ότι οι πρώην ελάχιστες αμοιβές γίνονται στην ουσία… μέγιστες!

-          Στους φαρμακοποιούς, η κυβέρνηση μας λέει ότι πρέπει να αυξηθούν τα φαρμακεία ανά κάτοικο, αλλά και ταυτόχρονα να... μειωθεί ο αριθμός τους! Να μειωθεί το ποσοστό κέρδος τους και ταυτόχρονα να επιτραπεί να γίνονται φαρμακοποιοί ακόμη και... μη φαρμακοποιοί! Με λίγα λόγια, να εξοντωθούν πρώτα κάμποσα φαρμακεία από τα χαμηλά κέρδη και τον ανελέητο ανταγωνισμό και όσα επιβιώσουν να τα αλώσουν οι πολυεθνικές.

-          Στους μηχανικούς, η Επιτροπή Ανταγωνισμού, η ίδια που κάνει τα στραβά μάτια στις διαφορές τιμές 500% από το χωράφι ως το ράφι και στις διπλάσιες και τριπλάσιες τιμές των ίδιων προϊόντων σε σχέση με τις ανεπτυγμένες χώρες της Δυτικής Ευρώπης, η ίδια που επιτρέπει το αδυσώπητο ολιγοπώλιο στην αγορά πετρελαιοειδών, θυμήθηκε ξαφνικά ότι οι κατάλογοι ενδεικτικών τιμών του Τ.Ε.Ε. είναι... εναρμονισμένη πρακτική και επέβαλε πρόστιμο! Άντε, να φτωχαίνουν και οι μηχανικοί.

-          Στους συμβολαιογράφους, η κυβέρνηση κατάλαβε μετά από πολύ προσπάθεια (;) το προφανές, ότι το επάγγελμα αυτό (το μόνο πραγματικά κλειστό) δεν γίνεται παρά να... παραμείνει κλειστό! Επειδή όμως η κυβέρνησή μας είναι πολύ φιλολαϊκή, αποφάσισε, η μόνη αλλαγή που θα υποστούν θα είναι να τους μειώσει κι αυτούς τις αμοιβές! Στην ψύχρα και χωρίς δικαιολογίες.

Κοινός παρονομαστής των αλλαγών: Η μείωση των εισοδημάτων όλων των ελευθέρων επαγγελματιών.

Όσο κι αν προσπαθήσει να πείσει η κυβέρνηση ότι αυτό γίνεται για λόγους «φιλολαϊκότητας» και, όσο και αν τη βοηθάει σε αυτό η μεταπολιτευτική σοσιαλιστική οικονομική μας παιδεία, είναι φανερό ότι και το υποτιθέμενο «άνοιγμα» των επαγγελμάτων είναι μέρος του γενικότερου σχεδίου «εσωτερικής υποτίμησης» της ελληνικής οικονομίας.

Με μία κουβέντα: Πρέπει να γίνουν και οι ελεύθεροι επαγγελματίες φτωχότεροι...

Στην πολιτική τεράστια αξία έχουν οι συμβολισμοί. Πώς στο καλό τα καταφέραμε, ως κοινωνία, να λειτουργήσουν εδώ όλοι οι συμβολισμοί εις βάρος μας; Πρώτα οι Δημόσιοι Υπάλληλοι ήταν χαραμοφάηδες. Τώρα τους είπαμε και «κοπρίτες». Μετά οι ιδιωτικοί υπάλληλοι αύξαναν υπερβολικά το κόστος εργασίας. Ενδιαμέσως οι συνταξιούχοι οδηγούσαν σε κατάρρευση το ασφαλιστικό σύστημα. Οι υπάλληλοι των ΔΕΚΟ ήταν υπερπρονομιούχοι. Οι περιπτεράδες έβγαζαν υπερβολικά μεγάλο ποσοστό κέρδους από τα τσιγάρα – τι κακό κι αυτό. Οι μεταφορείς ήταν μια αισχρή συντεχνία. Και τα ελευθέρα επαγγέλματα στο σύνολό τους «κλειστά»!

Με το «άνοιγμα» των δήθεν «κλειστών» ελευθέριων επαγγελμάτων, ζούμε την τελευταία πράξη του ελληνικού δράματος. Η οποία δεν περιέχει μόνο τη σκόπιμη φτώχυνση της έως σήμερα κραταιάς τάξης των ελευθέρων επαγγελματιών, αλλά παράλληλα και την αναδιανομή της οικονομικής τους πίτας υπέρ των πολυεθνικών του κάθε κλάδου.

Όταν ο έως πρότινος ισχυρότερος αγωνιστικά και συνδικαλιστικά κλάδος των φορτηγατζήδων δέχθηκε την ισχυρότερη επίθεση από όλες, προβλέπαμε ότι η τάξη εκείνη ήταν ζωτική γραμμή άμυνας της κοινωνίας απέναντι στην κυβέρνηση Παπανδρέου. Η πρόβλεψη εκείνη δικαιώθηκε. Οι φορτηγατζήδες ηττήθηκαν και η επίθεση εναντίον της υπόλοιπης κοινωνίας συνεχίστηκε απρόσκοπτα.

Σήμερα, το δήθεν «άνοιγμα» ορθάνοιχτων ήδη επαγγελμάτων είναι η τελευταία γραμμή άμυνας της κοινωνίας. Κραταιοί κλάδοι της ιδιωτικής οικονομίας, που αποτελούν τη ραχοκοκαλιά της ελληνικής μεσαίας τάξης και που, αν πέσουν, το έργο της κυβέρνησης Παπανδρέου θα έχει στην ουσία ολοκληρωθεί. Η «εσωτερική υποτίμηση» του κυρίου Τρισέ, η φτώχυνσή μας, θα έχει δρομολογηθεί σχεδόν αμετάκλητα. Και ο ΓΑΠ θα μπορεί να πάει ως «θριαμβευτής» σε πρόωρες εκλογές, έχοντας δρομολογήσει τη διάλυση της μεσαίας τάξης, τη συνολική υπαλληλοποίηση της κοινωνίας και την παράδοση και των τελευταίων ανεξάρτητων οικονομικών κλάδων στις πολυεθνικές.

Μια μικρή ελπίδα να αποτύχουν ειδικά στο θέμα των «κλειστών» επαγγελμάτων, είναι η πολιτική ισχύς των ελευθέρων επαγγελματιών. Θα αποδειχθεί αρκετή;

Το πρόβλημα είναι όμως αλλού: Όσο δεν βγαίνει ο φαρμακοποιός αντάμα με το φορτηγατζή, ο δικηγόρος με τον υπάλληλο των ΔΕΚΟ και ο συνταξιούχος με το μηχανικό να συνειδητοποιήσουν το κοινό συμφέρον όλων στην άμεση ανατροπή αυτής της κυβέρνησης, τόσο θα μπορεί η κυβέρνηση να αξιοποιεί τις όποιες αντιπαθείς πτυχές τής κάθε επαγγελματικής τάξης, προκειμένου να μας στρέφει τον έναν εναντίον του άλλου.

Και όσο καθόμαστε σαν τα στουρνάρια να τρώμε το παραμύθι ότι οι αλλαγές αυτές είναι δήθεν «νομοτελειακές», τόσο θα καθόμαστε όλοι απογοητευμένοι να κοιτάμε το τάχατες «αναπόφευκτο» να έρχεται.

Η νίκη και η ήττα είναι μέσα στο μυαλό μας. «Αναπόφευκτη» είναι μόνον η ήττα που έχουμε αποδεχθεί ως τέτοια στο μυαλό μας. Τότε μόνον έρχεται «νομοτελειακά». Και παιχνίδι αυτό είναι φανερό ότι το ξέρουν πολύ καλά.

Όμως υπάρχει ένα βασικό σημείο στο οποίο μπορεί να χάσουν:

Αν εμείς, όλοι μαζί, αποφασίσουμε να αντισταθούμε. Ο καθένας μόνος του και όλοι μαζί, ο καθένας για λογαριασμό όλων.

Ας αντιστρέψουμε λοιπόν τον κοινωνικό αυτοματισμό της κυβέρνησης και ας καταλάβουμε ότι, εδώ που έχουν φτάσει τα πράγματα, η νίκη οποιασδήποτε τάξης θα είναι νίκη όλων μας. Μία και μόνον δική μας νίκη, θα σημαίνει την οριστική δική τους ήττα. Μία και μόνον νίκη, θα αποδείξει ότι η μπλόφα της «τέταρτης δόσης» που «διαφορετικά δεν θα δοθεί», δεν είναι τίποτε άλλο παρά μία καλοστημένη μπλόφα.

Και τότε θα είναι πραγματικά τελειωμένοι... Τότε το κόλπο θα έχει αποκαλυφθεί και δεν τους σώζει κανένας.

Να σταθούμε λοιπόν στο πλευρά «προνομιούχων»; Ναι. Διότι «προνομιούχοι», υποψήφιοι προς οικονομική εξόντωση από την τρόικα, είμαστε πια όλοι μας. Καιρός να το καταλάβουμε, επιτέλους...

Επώνυμος

ΣΧΟΛΙΑ

  1. noldor avatar
    noldor 20/01/2011 15:08:23

    Αν μπορείτε παρακαλώ διευκρινήστε το τι ακριβώς εννοείτε με το να αντισταθούμε γιατί όλη αυτή την περίοδο εγώ μόνο ένα παράδειγμα αντίστασης είδα (Γκλέτσος) το οποίο και από αυτό το site γελιοποιήθηκε και λοιδορήθηκε ως και από όλα τα άλλα τα politicaly correct.

    • Επαρχιώτης avatar
      Επαρχιώτης @ noldor 20/01/2011 22:41:10

      Σωστός!

  2. Misha avatar
    Misha 20/01/2011 15:24:18

    Το μοντέλο είναι ένα, και εφαρμόζεται οπουδήποτε πάτησε τα βρωμοπόδαρα του το ΔΝΤ.
    Και η λύση είναι μία για να φύγει η κατοχική τρόικα ΔΝΤ-ΕΕ-ΓΑΠ:

    ΑΝΥΠΑΚΟΗ ΚΑΙ ΑΛΛΗΛΕΓΓΥΗ σε όποιον αντιστέκεται για οποιονδήποτε λόγο!

    Όποιος αντιστέκεται στις επιθυμίες τους, ακόμα κι αν τα κίνητρα του είναι συντεχνιακά, είναι ΣΥΜΜΑΧΟΣ ΜΑΣ.
    Όποιος τους σιγοντάρει με επίκληση οικονομικίστικων επιχειρημάτων, είναι ΣΥΜΜΑΧΟΣ ΤΟΥΣ και άρα ΕΧΘΡΟΣ ΜΑΣ.

    Οπως έγραφε ο Νιόνιος ένα χρόνο πριν τη χούντα :
    «Η ζωή αλλάζει δίχως να κοιτάζει
    τη δική σου μελαγχολία
    κι έρχεται η στιγμή για ν' αποφασίσεις
    με ποιους θα πας και ποιους θ' αφήσεις .»

    • Kostas D avatar
      Kostas D @ Misha 20/01/2011 15:31:21

      Πεσ' τα!!

    • rs avatar
      rs @ Misha 20/01/2011 17:41:22

      ".......σε όποιον αντιστέκεται για οποιονδήποτε λόγο"
      Έτσι απλά."Χυμα στο κύμα"
      Ο Νιόνιος σε μάρανε!
      Το γαρ πολύ της θλίψεως......

  3. neos avatar
    neos 20/01/2011 15:28:54

    Ο γραφων είναι Μηχανικός.
    Ειναι επίσης Δεξιός.
    Απο το 1991 πιστός πολιτικός φίλος του ΑΚΣ.
    Τέτοια άρθρα δυστυχώς συσκοτίζουν την ήδη θολή καθημερινότητα.
    Το γεγονός ότι τάξεις (Μηχανικοί,δικηγόροι,συμβολαιογράφοι κ.λ.π αγωνιστικές δυνάμεις) μπόρεσαν μέσα απο το άθλιο καθεστώς της μεταπολίτευσης να αποκτήσουν προνόμια σε βάρος των υπολοίπων τάξεων δεν σημαίνει ότι πρέπει να τα διατηρούν για πάντα.
    Αν ο φτωχός κτηνοτρόφος πρέπει να πληρώσει την ασφαλισή μου για να φτιάξει μαντρί στη μέση του πουθενά κι αν αυτό θεωρείται λογικό τότε η λογική κατάντησε παράνοια σ αυτόν τον έρημο τόπο.
    Επανάσταση και αντίσταση σήμερα σημαίνει (επρεπε να είχε σημάνει απο χρόνια) ισοπέδωση όλων των κλειστών επαγγελμάτων.
    ¨Ολα τα υπόλοιπα είναι φωνές παρανομίας κι εκμετάλευσης.
    Ελάχιστη αμοιβή σημαίνει ληστεία, νόθευση του ανταγωνισμού, ακρίβεια και ότι άλλο ενδημικό χτυπά σήμερα αυτη τη χώρα.
    Προτείνω ηρεμία και σκέψη.

    Ενας Μηχανικός

    • anonymous avatar
      anonymous @ neos 20/01/2011 17:30:08

      Αν ο φτωχός κτηνοτρόφος πρέπει να πληρώσει την ασφαλισή μου για να φτιάξει μαντρί στη μέση του πουθενά κι αν αυτό θεωρείται λογικό τότε η λογική κατάντησε παράνοια σ αυτόν τον έρημο τόπο.

      Την ασφάλιση την πληρώνει πάντα ο εργοδότης είτε άμεσα είτε έμμεσα, δίνοντάς σου δηλ. τα χρήματα για να τα πληρώσεις στο ταμείο.

    • Επώνυμος avatar
      Επώνυμος @ neos 20/01/2011 18:13:05

      Σε εποχές που βασιλεύει το ψεύδος, πράξη επαναστατική είναι η αλήθεια.

      Ποια είναι λοιπόν τα "κλειστά" επαγγέλματα; Είναι το δικό σου επάγγελμα "κλειστό"; Με ποια έννοια;

      Με την ίδια λογική που δεν δέχεσαι την ελάχιστη αμοιβή για τα ελεύθερα επαγγέλματα, δεν πρέπει να τη δέχεσαι και για τους εργαζόμενους. Θέλεις ή δεν θέλεις να υπάρχει κατώτατος μισθός; Σε ελεύθερη αγορά εργασίας δεν δραστηριοποιείται ο εργαζόμενος; Απλώς με διαφορετική νομική σχέση, συγκρινόμενος με τον ελεύθερο επαγγελματία. Εξαρτημένη εργασία ο ένας, ανεξάρτητη ο άλλος.

      Να καταργηθεί και όλο το εργατικό δίκαιο με τη λογική σου. Ένα νομικό οικοδόμημα που προστατεύει τον εργαζόμενο. Γιατί να υπάρχει σε μια ελεύθερη οικονομία; Εκεί οδηγεί η λογική του να μην υπάρχει καμία προστασία για το αδύναμο μέρος των συναλλαγών. ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ ΠΑΝΤΑ ΕΚΕΙΝΟ ΠΟΥ ΠΛΗΡΩΝΕΤΑΙ - το ισχυρό είναι εκείνο που πληρώνει.

      Και ας σταματήσουμε τους κομπλεξισμούς και τα αυτομαστιγώματα, στα οποία μας έβαλε το ΔΝΤ. Ας δούμε την αλήθεια και ας την ομολογήσουμε, ακόμη και εάν είναι προς το συμφέρον μας. Τα υπόλοιπα είναι συμπλεγματική αντιμετώπιση. Το "δεν θέλω τα προνόμιά μου" προϋποθέτει προνόμια. Υπάρχουν προνόμια; Και αν ναι, ποια;

  4. Kostas D avatar
    Kostas D 20/01/2011 15:30:08

    Επωνυμε....
    ΣΚΙΖΕΙ το αρθρο..!!

    "Το πρόβλημα είναι όμως αλλού: Όσο δεν βγαίνει ο φαρμακοποιός αντάμα με το φορτηγατζή, ο δικηγόρος με τον υπάλληλο των ΔΕΚΟ και ο συνταξιούχος με το μηχανικό να συνειδητοποιήσουν το κοινό συμφέρον όλων στην άμεση ανατροπή αυτής της κυβέρνησης, τόσο θα μπορεί η κυβέρνηση να αξιοποιεί τις όποιες αντιπαθείς πτυχές τής κάθε επαγγελματικής τάξης, προκειμένου να μας στρέφει τον έναν εναντίον του άλλου. "


    Αυτες οι 5 σειρες ειναι το ζουμι της ιστοριας..
    Με υπουλα ψυχολογικα παιχνιδια, που ο απλος κοσμακης ΔΕΝ καταλαβαινει,
    αυτα τα ΤΕΡΑΤΑ που κυβερνουν τωρα, μας ΠΟΛΕΜΟΥΝ.....
    ΜΕ ΑΥΤΟ ΤΟΝ ΑΝΗΘΙΚΟ ΨΥΧΟΛΟΓΙΚΟ ΠΟΛΕΜΟ..
    Με ΕΚΜΕΤΑΛΛΕΥΣΗ ΨΥΧΩΝ.....Και μονο γι αυτη την πραξη αλλα και για το ΕΔΑΦΙΚΟ ΞΕΠΟΥΛΗΜΑ της Ελλαδος (με ΠΡΟΣΧΗΜΑ ΤΟ Μνημονιο, Χρεωκοπια κτλ.) ΙΔΑΝΙΚΑ θα επρεπε να οδηγηθουν
    ΣΤΟ ΕΚΤΕΛΕΣΤΙΚΟ ΑΠΟΣΠΑΣΜΑ....(ΔΕΝ ειναι ΑΝΘΡΩΠΟΙ στην ψυχη..ειναι ΔΙΕΣΤΡΑΜΜΕΝΟΙ) !! Αλλα τωρα επειδη δυστυχως στο 2011 δε γινεται....ΠΡΕΠΕΙ ΑΜΕΣΑ ΜΕ ΤΗΝ ΑΠΟΚΑΤΑΣΤΑΣΗ ΤΗΣ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑΣ και της ΨΥΧΟΛΟΓΙΑΣ του κοσμακη, ΝΑ ΟΔΗΓΗΘΟΥΝ ΣΤΑ ΕΥΡΩΠΑΙΚΑ ΔΙΚΑΣΤΗΡΙΑ ΚΑΙ ΝΑ ΚΑΤΑΔΙΚΑΣΤΟΥΝ ΣΕ ΤΡΙΣ- ΙΣΟΒΙΑ!!
    Οι παπακωνσταντινου, παπανδρεου, ραγκουσης κτλ και οι "ανθρωποι" της τροικας... ΓΙΑ ΕΓΚΛΗΜΑΤΑ σε βαρος της Ελλαδος ΑΛΛΑ και της Ευρωπαικης ενοτητας.... (μιας και μην ξεχναμε οτι απο τοτε που εφερε το πασοκ το Δντ, εντος της Ελλαδος εγινε το μεγαλο οικονομικο ΜΠΑΧΑΛΟ και στις υπολοιπες χωρες της ευρωζωνης)

    Αγωνας για την ΑΝΑΤΡΟΠΗ ΠΑΠΑΝΔΡΕΟΥ τωρα!!!!!!!

  5. ΧΡΗΣΤΟΣ avatar
    ΧΡΗΣΤΟΣ 20/01/2011 15:31:20

    Ο Λαος αντιληφθηκε τα τελευταια δυο περιπου χρονια οτι ζουσε με δανεικα.Οτι ο Παραδεισος της Ευρωζωνης και της ΕΕ, δεν ηταν τιποτα αλλο απο μια εξουθενωτικη κρατικη-και οχι μονο-υπερχρεωση, η οποια δεν εδιδετο ως "φιλοδωρημα"...Ηταν δανεικη, αρα υποκειται στην διαδικασια της αποπληρωμης!!!Και εκει ξεκιναν τα δυσκολα.Αντε να πεισεις προς ξεσηκωμο τον υπερχρεωμενο εναντιον των Τραπεζων, οταν την επ'αυριο παλι στις ιδιες θα απευθυνθει για επιβιωση...Δανεικη θα'ναι και αυτη.Με λιγα λογια, φαυλος κυκλος.Ακομη και πραγματικος ηγετης με ολα τα χαρακτηριστικα που απαιτουν ΟΙ ΚΑΙΡΟΙ ΜΑΣ να ειναι καποιος, παλι στην φαυλοτητα του εν λογω κυκλου θα καταληξει.Και θα φθαρει σε χρονο dt.

  6. enianos avatar
    enianos 20/01/2011 15:34:14

    Που είναι το περίεργο ?Εύκολα ελέγχεις και φορολογείς (η μιζάρεις, ανάλογα) το τζίρο της αγοράς, όταν είναι στα χέρια πέντε επαγγελματιών, παρά σε πενήντα χιλιάδες ! Όσο για το ποιος θα αντισταθεί, χμ! ας αντισταθεί αυτός που έφαγε το αυγό!

  7. archaeopteryx avatar
    archaeopteryx 20/01/2011 15:40:15

    Αριστος. Δεν έχω θεωρητικό πρόβλημα στο να φτωχύνω. Έχω σοβάρο πρόβλημα στην διάλυση της μεσαίας τάξης. Ο φαρμακοποιος που έχει το φαρμακείο του είναι νοικοκύρης. Ο Ρουμάνος ή Βούλγαρος υπάλληλος με τους δύο Γερωργιανούς βοηθούς, που θα τον αντικαταστήσει θα είναι σκιές.

    Μιλάμε για διάλυση της Ελλάδας που ξέραμε και αυτό που διαλύουν τώρα ΔΕΝ είναι καν το πρόβλημα. Ο Παπανδρέου έχει το πιο κλειστό επάγγελμα.

  8. Rote Fahne avatar
    Rote Fahne 20/01/2011 15:42:09

    Σημερα πανω απο την Αθηνα πεταξαν πολυ χαμηλα (σχετικο αυτο) τρια επιβατηκα αεροπλανα και ενω ο ουρανος ηταν καθαρος και η θερμοκρασια περι τους 8-10 0C, αφηναν πισω τους παχιες ουρες αεριων.
    Αληθεια το πεταγμα αεριοθουμενων επιβατικων αεροπλανων πανω απο την Αθηνα μηπως απαγορευετε;
    Αυτα για το ερωτημα σας γιατι δεν βγαινει ο κοσμος (ολοι μαζι) να διαμαρτυρηθει ΟΠΩΣ ΑΞΙΖΕΙ.

    Η Κυβερνηση ψεκαζει τους κατοικους του Λακανοπεδιου και αυτο εξηγει την απαθεια και την υποταγη.
    Δυστυχως!

    • Kostas D avatar
      Kostas D @ Rote Fahne 20/01/2011 15:47:37

      Αυτο φιλε μου καλο θα ηταν να το Εξεταζαμε περισσοτερο...
      Ετσι οπως το περιγραφεις, ισως και να συμβαινει..
      Αν υπαρχει δηλαδη τετοιο οπλο, ψεκασμου του κοσμου... ωστε να μην
      διαμαρτυρονται...
      Καθολου απιθανο.. εδω υπαρχουν ειδικες βομβες που προκαλουν ζαλαδες κι αναγουλες..

    • απλώστρα avatar
      απλώστρα @ Rote Fahne 20/01/2011 17:57:35

      Βρες και δες αυτην την ταινία:
      Dr. Strangelove or: How I Learned to Stop Worrying and Love the Bomb (1964)
      www.imdb.com/title/tt0057012/

  9. Bodinus1576 avatar
    Bodinus1576 20/01/2011 16:05:23

    Εσύ και γενικότερα εμέις εδώ πέρα καλά τα λες/ λέμε. Πες τα όμως και στον Βουλευτή Καραγκούνη, ο οποίος δημόσια δήλωσε ότι πρέπει να κινητοποιηθούμε για μόνιμη διοργάνωση του gay pride στην Αθήνα. Αυτός έτσι πιστεύει ότι θα συγκεντρώσουμε χρήματα. Αν δεν υπάρξει μαχητικότητα σε επίπεδο ηγεσίας, όλα τα άλλα είναι για να έχουμε να διαβάζουμε και ναγράφουμε σχόλια

    • Kostas D avatar
      Kostas D @ Bodinus1576 20/01/2011 16:13:24

      Κι ομως...το καραγκουνη και καθε καραγκουνη που ειναι εκτος τοπου και χρονου...Πολιτες τον εξελεξαν το 2009..αυτους εδωσαν στο Σαμαρα..
      ΑΣ ΕΛΠΙΣΟΥΜΕ και ΑΣ ΠΡΟΣΕΥΧΗΘΟΥΜΕ, στις προσεχεις εκλογες ο κοσμος να μην κανει λαθη και ψηφισει αχρηστους... Τοσα ονοματα εχει το ψηφοδελτιο..
      ΟΛΑ ΜΑ ΟΛΑ απο εμας εξαρτωνται, τους πολιτες..

  10. neos avatar
    neos 20/01/2011 16:06:05

    τι άλλο θα ακούσουμε.
    ΕΛΕΟΣ

  11. Strange Attractor avatar
    Strange Attractor 20/01/2011 16:17:19

    Μπράβο Επώνυμε! Πολύ καλό.

  12. dimidiam avatar
    dimidiam 20/01/2011 16:28:59

    Θα πρέπει όλοι οι δεξιοί (και όχι μόνο) να αφήσουμε στην άκρη τις όποιες αναστολές για τους τρόπους διαμαρτυρίας και να αγωνιστούμε πλέον για την επιβίωσή μας. Και πρώτα από όλους ο Αντώνης Σαμαράς και το κόμμα της αξιωματικής αντιπολιτεύσεως. Οι αναστολές αυτές δεν έχουν νόημα ύπαρξης αφού καμία νομιμοποίηση δεν έχουν τα μέτρα που μας επιβάλλονται, τον οποίων η ορθότητα αμφισβητείται ακόμα και από αυτούς που τα ψηφίζουν.

  13. undercover gpr avatar
    undercover gpr 20/01/2011 16:33:47

    Χαχαχα , τον αρχαίο πάντως σίγουρα τον ψεκάζουν.
    Από ακραίος ρεπουμπλικάνος μεταλλάσσεται σε γραμματέα της Κ.Ο της Αλέκας.

  14. Ο Θείος avatar
    Ο Θείος 20/01/2011 16:51:40

    Είναι ωραία τα chemical trails στον Αττικό ουρανό.
    Πενήντα χρόνια μας ψεκάζανε με το αέριο της "διαρκούς ανόδου του ΑΕΠ εις τον αιώνα τον άπαντα". Μας φαίνεται τώρα ο αρνητικός ρυθμός ΑΕΠ παράγωγο εξωγήινης παρέμβασης;
    Τίποτε παράξενο: Πρόκειται για ουράνια αποτύπωση σε ευθείες γραμμές των οικονομικών κύκλων Κοντράτιεφ/Schumpeter.
    h**p://en.wikipedia.org/wiki/Chemtrail_conspiracy_theory

  15. kiki avatar
    kiki 20/01/2011 17:27:16

    Επιτελους και ενας λογος σαφης, ενα αρθρο που ολοι νομιζω το επικροτουμε.
    Επιτελους καποιος το λεει, ολοι και καθενας μονος του.
    Αν περιμενουμε τους Μεσιες ,δεν θα εχει απομεινει τιποτα

  16. Rote Fahne avatar
    Rote Fahne 20/01/2011 18:03:00

    ΜΠΕΙΤΕ ΣΤΟ siTE ΤΗς ΟΛΥΜΠΙΑΣ ΑΦΟΥ ΔΕΝ ΠΙΣΤΕΥΕΤΕ ΚΑΙ ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΤΙ ΓΡΑΦΟΥΝ ΟΙ ΑΘΗΝΑΙΟΙ ΣΗΜΕΡΑ ΓΙΑ ΤΙΣ ΟΥΡΕΣ ΤΟΥ ΨΕΚΑΣΜΟΥ.
    ΚΑΙ ΒΒΑΙΑ ΕΙΡΩΝΕΥΕΣΤΕ ΑΦΟΥ ΑΝΑΠΝΕΥΣΑΤΕ ΤΟ ΑΕΡΙΟ.

  17. Ιωάννης Παντόπουλος avatar
    Ιωάννης Παντόπουλος 20/01/2011 18:19:53

    Όσο κι αν προσπαθήσει να πείσει η κυβέρνηση ότι αυτό γίνεται για λόγους «φιλολαϊκότητας» και, όσο και αν τη βοηθάει σε αυτό η μεταπολιτευτική σοσιαλιστική οικονομική μας παιδεία, είναι φανερό ότι και το υποτιθέμενο «άνοιγμα» των επαγγελμάτων είναι μέρος του γενικότερου σχεδίου «εσωτερικής υποτίμησης» της ελληνικής οικονομίας.
    Σωστή ως διαπίστωση. Λάθος η πρόταση γιά τόν συγκεκριμέν τρόπο «Αντίστασης».
    Τό πρώτο ερώτημα πού πρέπει νά τεθεί είναι ποιός χρηματοδοτεί αυτή τήν «σχετική ευμάρεια» τών συγκεκριμένων «επαγγελμάτων» μέ βάσει νομοθετημάτων ( πολλών δέ εξ αυτών μή αναγκαίων γιά μιά ευνομούμενη πολιτεία ) καί τών ταμείων τους γενικά μέ απόδοση κρατήσεων πού καταβάλονται υπέρ τρίτων υποχρεωτικώς. Η απάντηση είναι αρκετά εύκολη. Ο υπόλοιπος πληθυσμός γενικώς. Αν η απάντηση στό ερώτημα είναι, ότι μιά τέτοια μεσαία τάξη είναι ανάγκη νά συντηρείται, τότε η «Αντίσταση» είναι κοινωνικά αναγκαία.
    Τό δεύτερο ερώτημα πού τίθεται είναι άν η προωθούμενη «απελευθέρωση» θά απαλλάξει τούς υπόλοιπους από τήν επιβεβλημένη «υποχρέωσή» τους νά συντηρούν τήν μεσαία τάξη τους ή θά τούς υποχρεώσει νά συντηρήσουν στό μέλλον μιά άλλη τάξη μεγαλοαστών πιά καί έναν αριθμό αλλοδαπών μέ αυξημένες πιά απαιτήσεις πολυεθνικών. Καί εδώ η απάντηση είναι δυστυχώς αρνητική.
    Μέσα στό γενικό αλαλούμ πού επικρατεί ως πρός τό τί είναι αναγκαίο γιά νά μπορέσει η χώρα νά σταθεί στά πόδια της, μέ δεδομένο τό γεγονός, ότι όχι μόνο μπήκαμε σέ κρίση, αλλά καί ότι αυτή θά είναι πολύ μακράς διάρκειας, όλες οι συντεχνιακές ομάδες ( θεμιτό γι αυτές ) προσπαθούν νά περισώσουν ότι μπορούν από τά προνόμιά τους, σέ βάρος φυσικά τών υπόλοιπων. Από τήν άλλη η συντεχνιακή τους εξυπνάδα τούς επιτρέπει νά διαπιστώνουν ότι άλλες πιό ολιγομελείς μελλοντικά συντεχνίες θά καρπωθούν πολύ περισσότερα, απ ότι οι ίδιες ονειρεύονταν. Είναι μιά παρανοική κατάσταση γι αυτούς, γιατί άλλοι διαβλέπουν τήν δυνατότητα ότι μπορούν νά είναι στό μέλλον οι καινούργιοι μεγαλοαστοί καί οι άλλοι ( η μεγάλη πλειοψηφεία ) θά είναι ευτυχισμένοι νά μπορούν νά είναι οι υπάλληλοί τους.
    Ως πρό τό ζητούμενο. Η «εσωτερική υποτίμηση» τής ελληνικής οικονομίας δέν είναι κατ ανάγκη κακό ,εφ όσον ισχύσει γιά όλλες τίς κοινωνικές ομάδες. Πρώτιστα γιά τούς δημοσιοτρεφόμενους μέ αναλογικές περικοπές από πάνω πρός τά κάτω, μέ τάση μηδένισής τους στούς κατώτερους μισθούς. Στό κάτω κάτω προιόντα εισαγωγής θά καταναλώσουμε λιγότερα. Πρέπει νά προσεχθούν πολύ οι προτεινόμενες νομοθετικές ρυθμίσεις, ώστε νά μήν αντικαταστήσουμε τούς αγάδες μέ τούς πασάδες. Καί τέλος προσοχή στόν πολιτικό κόσμο. Θέλουμε ηγέτες πού μπορούν νά ονειρευθούν τό αύριο καί νά έχουν τήν ικανότητα τό όνειρό τους νά μάς τό παρουσιάσουν σάν αυτονόητη πραγματικότητα.

    • Επώνυμος avatar
      Επώνυμος @ Ιωάννης Παντόπουλος 20/01/2011 18:29:09

      Να σε ρωτήσω ρε μεγάλε, οι εισφορές υπέρ τρίτων είναι το πρόβλημά σου; Αν είναι έτσι γιατί δεν ασχολούνται με αυτό; Και ξέρεις ποια είναι η πλάκα; Με τις ρυθμίσεις τους, θα εξακολουθήσει να πληρώνει η κοινωνία τις ασφαλιστικές εισφορές μηχανικών και δικηγόρων! Είναι το μόνο που διατηρείται από το "κλειστό" επάγγελμα, που ανοίγει, επιτέλους.

      Αλλά να σε ρωτήσω και κάτι άλλο: Όπως θα ξέρεις (αν δεν ξέρεις σου το λέω τώρα), στον ιδιωτικό τομέα τα 2/3 των ασφαλιστικών εισφορών τα πληρώνει ο εργοδότης (η λεγόμενη "εργοδοτική εισφορά"). Όπως επίσης θα ξέρεις, στον δημόσιο τομέα το 100% των ασφαλιστικών εισφορών για τη σύνταξη, την πληρώνει το κράτος, δηλαδή όλοι, κι εσύ μαζί. Σε ρωτάω λοιπόν αν είσαι αντίθετος και με αυτές τις ρυθμίσεις ή μόνον στον ελεύθερο επαγγελματία λες να μην πληρώνει μέρος των ασφαλιστικών του εισφορών αυτός που τον απασχολεί (ο εργοδότης του δηλαδή, και σ' αυτόν).

  18. Ιωάννης Παντόπουλος avatar
    Ιωάννης Παντόπουλος 20/01/2011 19:43:22

    Επώνυμε κατάλαβες κάτι λάθος. Σέ πολλές διοικητικές πράξεις ο πολίτης πληρώνει διάφορα τέλη ( χαρτόσημο κ.λ.π.). Αν δείς πού πάνε τά χρήματα θά φρίξεις. Υπέρ ταμείων νομικών, δικαστών, τελωνειακών κ.ο.κ ( καί μάλιστα σέ δοιηκητικές πράξεις απολύτως άσχετες μέ τήν ενδεχόμενη συνάφεια τού συγκεκριμένου ταμείου). Δές μάλιστα καί ένα λογαριασμό τής ΔΕΗ πού δέν έχει χαρτόσημο αλλά αντίστοιχες κρατήσεις. Τό αποτέλεσμα είναι νά έχουμε συγκεκριμένα ταμεία «εύρωστα» μέ τήν ευγενή συμπαράσταση άλλων καί ανάλογες συντάξεις. Οσον αφορά τίς εργοδοτικές εισφορές δέν αναφέρθκα καθόλου. Αλλού παπά Ευαγγέλιο

    • Επώνυμος avatar
      Επώνυμος @ Ιωάννης Παντόπουλος 20/01/2011 20:32:09

      Έχουν οι λογαριασμοί της ΔΕΗ ασφαλιστικές κρατήσεις υπέρ των κλειστών επαγγελμάτων και δεν το ξέρουμε;

  19. Ιωάννης Παντόπουλος avatar
    Ιωάννης Παντόπουλος 20/01/2011 21:02:57

    Αν δέν μέ γελάει η μνήμη μου, υπέρ Τελωνειακών

  20. Ο Ιθαγενής avatar
    Ο Ιθαγενής 20/01/2011 21:05:38

    Η διαφωνία η δική μου δεν είναι μόνο, οι περιορισμοί που σε ορισμένες περιπτώσεις ισχύουν, καθώς πολλά από τα "κλειστά επαγγέλματα" έχουν γίνει κάστες - συντεχνίες με την μεσαιωνική και ινδική έννοια.
    Η μεγαλύτερη ένστασή μου είναι ότι ακόμα και σήμερα σε ορισμένες ομάδες αλλά μέχρι χθες σε όλες αυτές τις ομάδες, υπήρχε εξω - λογιστικός προσδιορισμός των εισοδημάτων. Με παράλληλη πώληση "αέρα" για άδειες που έπρεπε το κράτος να δίνει.
    Προσωπικά επιθυμώ τα ίδια δικαιώματα και τις ίδιες υποχρεώσεις με όλους τους υπόλοιπους ...Ευρωπαίους, αλλά την δίκαιη φορολόγηση τους.
    Μην κοροϊδευόμαστε, ούτε το ΠΑΣΟΚ ανοίγει η τα "κλειστά επαγγέλματα" ούτε η ΝΔ τόλμησε να τα ανοίξει.
    Απλά γιατί οι εκπρόσωποί τους είναι στο κυνοβούλιο.
    Γιατί κάθε μισθωτός να φορολογείται και κάθε πχ μηχανικός οδηγός ταχι φαρμακοποιός να δηλώνει ότι οι "εκπρόσωποί μας" ...γούσταραν; Σε ποια χώρα πχ η άδεια φαρμακείου κοστίζει 200,000+ €; Που οι μηχανικοί που εργάζονται στο Δημόσιο λαμβάνουν ...ποσοστό;
    Μην κοροϊδευόμαστε λοιπόν, δεν ανοίγουν τα κλειστά επαγγέλματα φαρμακοποιοί, μηχανικοί και δικηγόροι είναι στη Βουλή.
    Ας μου πουν μια χώρα οι υπερασπιστές που ισχύουν τα ίδια με εδώ.
    Προσωπικά για αυτό ψήφισα και το 2004 ΝΔ γιατί είχε σημαία το άνοιγμα των επαγγελμάτων, τον εξορθολογισμό του Δημοσίου και το τέλος του "συστήματος ΠΑΣΟΚ". Δυστυχώς το ενστερνίστηκε και για αυτό πήγε στο -10.
    Πρέπει να κάνουμε σημαία τη διαφορετικότητα και όχι τις ευκαιριακές ...τρίπλες, όπως το ΠΑΣΟΚ.
    Οχι λοιπόν στο προσωπικό, ενδεχομένως, κοσκινάκι του καθενός. Το ΠΑΣΟΚ δεν ανοίγει τα κλειστά επαγγέλματα και δεν εφαρμόζει τη κοινοτική νομοθεσία. Να ξεγλιστρήσει πάει. Ημίμετρα και μπλα μπλα, όπως πάντα.
    Και αυτό μας έχει φέρει ως εδώ το ισοζύγιο συνδιαλλαγής σε κάθε πράξη και όχι το ενδιαφέρον για την κοινωνία.

    ΥΓ

    πχ Γιατί δεν κάνουμε σημαία τις προσωρινές άδειες 20+ χρόνων των ΜΜΕ; Τη χρήση χωρίς να έχουν πληρώσει και ψηφιακών συχνοτήτων; Την "παράταση της αναβολής" για τη φορολόγηση των διαφημίσεων; Την εξαίρεση από ΦΠΑ στους δημοσιογράφους ή το ταμείο και το αγγελιόσημο;
    Οποιος κλάδος "θίγεται" ας προσφύγει ζητώντας την καθολική εφαρμογή της κοινοτικής νομοθεσίας.
    Θέλουν οι μηχανικοί ή φαρμακοποιοί να είμαστε πχ στην ΕΟΚ; ή θέλουν το μαγαζάκι τους;

  21. Ιωάννης Παντόπουλος avatar
    Ιωάννης Παντόπουλος 20/01/2011 21:46:00

    γράφει ο Ιθαγενής
    Οχι λοιπόν στο προσωπικό, ενδεχομένως, κοσκινάκι του καθενός. Το ΠΑΣΟΚ δεν ανοίγει τα κλειστά επαγγέλματα και δεν εφαρμόζει τη κοινοτική νομοθεσία. Να ξεγλιστρήσει πάει. Ημίμετρα και μπλα μπλα, όπως πάντα.
    Η δικιά μου ένστανση βρίσκεται ακριβώς σέ αυτό τό σημείο. Η κοινοτική νομοθεσία φορσάρει τήν γενική αποδιοργάνωση τών εργασιακών σχέσεων. Παρ όλες τίς γενικότητες περί ελευθερίας άσκησης επαγγέλματος θέτει ένα σωρό περιορισμούς ώστε τά περισσότερα επαγγέλματα πού στήν Ελλάδα είναι “κλειστά” στίς περισσότερς ευρωπαικές χώρες είναι ανοιχτά μόνο γιά πολυεθνικές. Δηλ. π.χ. ο καθένας μπορεί νά κάνει φαρμακείο σάν επιχείρηση ( χωρίς νά είναι υποχρεωτικά Φαρμακοποιός, αρκεί νά απασχολεί Φαρμακοποιούς στό επάγγελμα), αλλά έχει ελάχιστες πιθανότητες επιβίωσης. Τά δάνεια ίδρυσης ( άν δοθούν λόγω επικινδυνότητας ) έχουν πολύ ψηλό επιτόκιο, η προμήθεια πρέπει νά γίνει μέσω αλυσίδων διάθεσης, πού οι ίδιες έχουν αλυσίδες δικών τους Φαρμακείων. Αυτές καρπούνται τά Μπόνους κατανάλωσης τών Φαρμακευτικών εταιρειών, έχουν τά Φαρμακεία τους στά καλλίτερα σημεία καί δέν τούς κουνάει κανείς, κ.ο.κ. Τό ίδιο ισχύει καί γιά τά υπόλοιπα “ευγενή” επαγγέλματα δικηγόρων, μηχανικών, κ.ο.κ.
    Μέ άλλα λόγια ο νόμος πού ανοίγει τά μέχρι τώρα προστατευόμενα επαγγέλματα, στήν ουσία, τά ανοίγει μέ τους προυποθετικούς κανόνες πού ορίζει ότι πρέπει νά συντρέχουν γιά καινούριες άδειες ή κανόνων ανταγωνισμού κ.λ.π. μόνο γιά μεγάλες εταιρείες καί όχι γιά κάποιον πού θά ήθελε νά ασκήσει αυτονόητα καί απρόσκωπτα ένα συγκεκριμένο επάγγελμα μέ υγειείς όρους ανταγωνισμού ( Ο καλλίτερος περισσότερη δουλειά ). Γιά τού λόγου τό αληθές άς ρωτήσει κάποιος άν μπορεί νά πάρει μία (επαναλαμβάνω μία, άντε δύο ή τρείς άν τό φυσάει ) άδεια Νταλίκας τό 2014 ( αφού πέρασε ο νόμος απελευθέρωσης τών αδειών καί υποτίθεται θά δίδονται ελεύθερα ) καί νά τήν βγάλει στήν αγορά νά βρεί δρομολόγια. Γι αυτό καί η κυβέρνηση δέν απελευθερώνει στήν ουσία τήν αγορά, αλλά μέ τίς επιταγές τής Τρόικας τήν αποδιοργανώνει στήν κυριολεξία. Καί ως γνωστόν στήν αναμπουμπούλα ο λύκος χαίρεται.

    • Ο Ιθαγενής avatar
      Ο Ιθαγενής @ Ιωάννης Παντόπουλος 20/01/2011 22:11:40

      Είμαστε η μόνη χώρα που λειτουργεί υπό τέτοιο καθεστώς προστατευτισμού, όχι για το σύνολο αλλά για τους φίλους.
      Ολες οι υπόλοιπες χώρες δηλαδή είναι "πουλημένες" και εμείς έχουμε το ...φως το αληθινό ως περιούσιος λαός;
      Σε ποια χώρα πχ τα κόμιστρα τα καθορίζει ο Πρόεδρος που φέρνει ψήφους και ο Υπουργός; Οι άδειες μεταπωλούνται για ...εφάπαξ; Εχουμε εξω - λογιστικό προσδιορισμό εισοδημάτων; Ο δικηγόρος της χ περιοχής για να είναι δικηγόρος ...αλλού πρέπει να πληρώσει το τοπικό ...σωματείο (...ο πελάτης δηλαδή);
      Θα σου αναφέρω δύο παραδείγματα : φαρμακεία έχει και η Φιλανδία και η Πορτογαλία, για δύο ανθρώπους που ξέρω. ....¨ αδεία" έχει μόνο η Ελλάδα και ο ένας από τους δύο πήγε να πνιγεί όταν άκουσε ότι ...παραχωρείται για 250,000 €. (όταν πχ ανέφερα ότι ο οδηγός ΤΑΧΙ μέχρι ...χθες ότι και αν έβγαζε πλήρωνε για 16,000 δεν με πίστευε)
      Προσωπικά πιστεύω ότι τους κανόνες τους θεσμοθετεί το κράτος για την κοινωνία και όχι για τους ...φίλους.
      Αν τώρα κάθε ομάδα πιστεύει ότι εδώ είναι η γη της επαγγελίας και οι πολίτες των υπόλοιπων Ευρωπαϊκών χωρών είναι οι Μαο Μαο πάω πάσο.

      ΥΓ

      όσο για τη νταλίκα θα σε απογοητεύσω οι περισσότεροι χρησιμοποιούν "Βούλγαρους" πλέον, καθώς φθηνότερα μου έρχονται από την Γερμανία παρά από την Θεσσαλονίκη πχ τα ψώνια μέσο ( internet)

  22. Ιωάννης Παντόπουλος avatar
    Ιωάννης Παντόπουλος 20/01/2011 23:27:37

    Ιθαγενή
    Δέν διαφωνώ μέ αυτά πού λές . Δέν διαφωνώ μέ τήν απελευθέρωση τών κλειστών ή προστατευομένων επαγγελμάτων. Διαφωνώ μέ τήν απελευθέρωση τών επαγγελμάτων, όπως αυτή νομοθετείται. Αυτό τό πράγμα δέν είναι απελευθέρωση. Μάς θέλουν χειροκροτητές τών επιλογών τής Τρόικας στήν πορεία τους νά παραδώσουν ότι μπορεί νά αποφέρει κάποιο κέρδος στό μεγάλο πολυεθνικό κεφάλαιο. Οι Ιθαγενείς θά έχουν τήν πολυτέλεια νά γίνουν μόνο εξιδεικευμένοι καί κακοπληρωμένοι υπάληλοί τους. Οχι νά έχουν καί αυτοί δικαίωμα σέ κάποιο κομματάκι τής τούρτας. Μονά ζυγά δικά τους.

    ΥΓ Οσον αφορά τούς Πορτογάλους. Κοντός ψαλμός αληλούια.
    Οσον αφορά τούς Βούλγαρους νταλικέρηδες. Εκεί θέλουν νά φτάσουν καί τούς δικούς μας οδηγούς Νταλίκας. Μετά θά έχουν δικαίωμα αύξησης σύμφωνα μέ τόν πληθωρισμό. Δυστυχώς δέν φτάνει νά εργάζεσαι. Τό σύστημα πρέπει νά φροντίζει ( ανεξάρτητα από τήν απασχόλησή σου ) νά σού μοιράζει καί κομμάτι τής υπεραξία πού εισέρχεται στήν Χώρα. Καί εμείς δυστυχώς μόνο εξάγουμε χρήματα. Οι υπεραξίες μοιράζονται σέ άλλους. Εμεις εισάγουμε χρεωστικό κεφάλαιο καί αυτό μοιράζουμε. Μέχρι τώρα τό μοιράζαμε ( όχι στό σύνολο αλλά εν μέρει ) στούς δικούς μας καί τό χρωστούσαμε όλοι. Στό μέλλον θά τό μοιράζουμε καί αυτό στούς δανειστές μας αλλα θά τό χρωστάμε μόνο οι Ιθαγενείς

  23. ΠΕΙΝΑΛΑΣ avatar
    ΠΕΙΝΑΛΑΣ 20/01/2011 23:55:45

    Είμαι δημόσιος υπάλληλος, μέλος της πρώτης κοινωνικής ομάδας που δέχθηκε την άθλια επίθεση των προδοτών. Τότε όλοι εσείς γελάγατε και το ευχαριστιόσαστε. Τώρα έχω ξεκαρδιστεί από τα γέλια. Καλώς τα παιδιά! Καλώς...τα τρεις και εξήντα!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

  24. ΠΗΛΕΑΣ avatar
    ΠΗΛΕΑΣ 21/01/2011 03:49:07

    Βλέπω ότι, δεν δυσκολεύεται κανένας να παραδεχτεί ότι από τότε που μπήκαμε στο Ευρώ πάμε κατά διαβόλου, ότι δεν παράγουμε τίποτα, ότι τα ίδια πάθανε και οι άλλοι "μικροί", ότι η "εσωτερική υποτίμηση" είναι χειρότερη από την κανονική, ότι πρέπει και τα μαρούλια μας να φτηνήνουν και οι υδραυλικοί να παίρνουν τα μισά ότι, ότι, ότι. Και βέβαια, βλέπω ότι, και οι επιβήτορές μας είναι πρόθυμοι να χάσουν ένα ποσοστό κερδών, προκειμένου να συνεχίσουμε χωρίς αναπτυξιακή προοπτική, να χωνόμαστε βαθύτερα στα, ενυπόθηκα αυτή τη φορά, χρέη, απόλυτα υποτελείς-πελάτες της παραγωγικής τους μηχανής. Για το καλό μας, δηλαδή. Μήπως είναι τυχαίο ότι ο "Αναπτυξιακός" μούχλιασε στο συρτάρι της Κατσέλη (αν υπάρχει), ενώ η αντιπολίτευση παραπέμπει στην Έκθεση Ιδεών του Ιουλ.2010 χωρίς να εξειδικεύει τίποτα;

    Και βλέπω ότι η μόνη λύση για να βγούμε από την καταβόθρα, λύση που συζήτησαν επανηλλειμμένως σημαντικοί οικονομολόγοι αναφερόμενοι στην οικονομία μας, δύσκολα εκστομίζεται από το πόπολο, πεφωτισμένο και μη. Οκτώ χρόνια mind conditioning, είναι πολλά. Δεν πάει τα ημερολόγια να δείχνουν ότι, η κάτω βόλτα μας πήρε όταν αρχίσαμε να "ευθυγραμμιζόμαστε" για την είσοδο στο Ευρώ; Δεν πάει το Εθνικό νόμισμα να είναι η λύση, που δείχνει ότι έσωσε την Αργεντινή από την φτώχεια ΚΑΙ το ΔΝΤ συνάμα; Δεν πάει να διολισθαίνουν σιγά σιγά την λίρα τους οι Άγγλοι για να μην πνιγούν στα Καγιέν και κλαίνε, σαν κάτι άλλους μα..κες; Δεν πάει νάχουν 20% πληθωρισμό οι Τούρκοι, αλλά και 8% αύξηση ΑΕΠ ταυτόχρονα, όπως κι εμείς παλιότερα, και να φθονούμε το μέλλον τους; Η Ελλάδα λουστράρει το Ευρώ με τα υπολείμματα της σημαίας της, την ώρα που το να το πετάξει, κυριολεκτικά, από πάνω της είναι η μόνη Εθνική οικονομική κίνηση με νόημα. Και αποφεύγει την λέξη Δραχμή "ως αναμιμνήσκουσα οικεία κακά", την εποχή δηλαδή που δεν έβλεπες το TUAREG στην εμβέλειά σου -αλλά έβλεπες την προκοπή του γυιού σου στην δική του -τώρα καταδίκασες το γυιό σου και βλέπεις και το TUAREG να φεύγει.

    Αντί να απαιτούμε επιτακτικά να δοθούν ορθολογικές εξηγήσεις για τον κατήφορο, ψάχνουμε "ποιοί φάγαν τα λεφτά". Κι' αντί να απαιτούμε την επιστροφή στην αποδοτική πεπατημένη για λούμπεν οικονομίες σαν την δική μας, προκρίνουμε την αποδόμηση και όσων, ατελέσφορων ή ανεπαρκών μεν, αλλά συμβατών με την δική της λύση, μέτρων προκρίνει η, καλώς-κακώς εκλεγμένη, κυβέρνηση και οι μέντορές της του εξωτερικού. Τύφλα να 'χει ο Κουφοντίνας! Να χαρώ έκφραση απόψεων οπαδών επίδοξου "συντηρητικού και φιλελεύθερου και ριζοσπαστικού" κόμματος εξουσίας!

    "Βρήκε η νύφη το υνί πίσω από την πόρτα" έλεγε ο πατέρας μου όταν ανακαλύπταμε το αυτονόητο. Τώρα καταλάβαμε ότι η "εσωτερική υποτίμηση" θα θίξει, ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΘΙΞΕΙ και τους ελεύθερους επαγγελματίες, ΚΥΡΙΩΣ ΑΥΤΟΥΣ; Είναι πιό πολύ θέμα λογικής παρά οικονομολογίας: Πως θα δεχτει ο εργάτης οι απολαβές του δεκαπέντε ημερών να ισούνται με την αμοιβή, που παίρνει ένας δικηγόρος για να παραστεί σε μιά δίκη που αναβάλλεται (δηλαδή για δέκα λεπτά); Λέγεται "επίπεδο οριακής δυσαρεσκείας": Ο χαμηλότερος μισθός, που θα δεχτείς να λάβεις, πριν η αγανάκτηση σε κάνει να τα βροντήξεις. Αν δεν μπεί χέρι και στα άλλα εισοδήματα, ο μισθός του εργαζομένου στους ανταγωνιστικούς κλάδους δεν μπορεί να γίνει όσο πρέπει χαμηλός. ΚΑΙ ΑΥΤΟ ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΖΗΤΟΥΜΕΝΟ, αφού όλα τα άλλα εύκολα λέγονται και δύσκολα γίνονται στην Ελλάδα. Ρώτα τους "αντιμνημονιακούς" της ΝΔ, αν λέω ψέμματα. Γι' αυτό και οι βάρβαρες και άτσαλες μεταβολές δια νόμου και η "απρόθυμη" συναίνεση της ΝΔ σ' αυτές. Η δραχμή και η, επιθυμητή εν προκειμένω, κλασσική υποτίμηση δεν θα δημιουργούσε τέτοια προβλήματα, αφού δεν θα χαμήλωνε (ονομαστικά) τις απολαβές αλλά θα ύψωνε τις τιμές όλων των εισαγομένων, με προβλέψιμες τις όποιες παρενέργειες και χωρίς την αίσθηση κραυγαλέας ανισότητας και αδικίας, που φέρνει η "εσωτερική". Με λίγη αυτοσυγκράτηση, θα οπισθοδρομούσαμε μόνο κατά 10 χρόνια και θα ανασυγκροτούμαστε πολύ πάνω από το επίπεδο της Βουλγαρίας. Με Ευρώ, ίσως μας χαιρετίσει κι αυτή από ψηλά, αφού έχει πηδάλιο (νόμισμα) και είναι εν ανόδω, ενώ εμείς πέφτουμε σαν σαβούρα και πάμε όπου μας φυσήξουν οι "εταίροι" μας. Για το καλό μας, πάντα.

  25. Επώνυμος avatar
    Επώνυμος 21/01/2011 12:52:36

    Α, ναι, αυτή η πατέντα του Μητσοτάκη που την ενεργοποίησε η ίδια κυβέρνηση που σήμερα θέλει να "ανοίξει" τα "κλειστά" επαγγέλματα.

    Καμία σχέση όμως με καμία "απελευθέρωση".

    Τα πάντα είναι μια αναδιανομή εισοδήματος υπέρ των ισχυρότερων, που κάνει αυτή εδώ η κυβέρνηση. Μην ψαρώνετε από την αδυσώπητα αποτελεσματική προπαγάνδα της. Κλείστε την τηλεόραση και σκεφτείτε μόνοι σας, χωρίς βοήθεια από την Όλγα, το Νίκο, τον Παύλο, το Γιάννη, το Μανώλη και τα άλλα παιδιά.

  26. Επώνυμος avatar
    Επώνυμος 21/01/2011 12:57:10

    Ίσως να μην κοστίζει τόσο σε άλλες χώρες, επειδή σε άλλες χώρες έχει επικρατήσει, πια, η πολυεθνική και στα ταξί και στα φαρμακεία και στα δικηγορικά γραφεία και παντού.

    Δεν θυμάμαι να είδα πολλά μικρομεσαία φαρμακεία στις χώρες που έχω ζήσει στο εξωτερικό. Η πολυεθνική ελέγχει και την παραγωγή και την εμπορία και τη λιανική. Ε, δεν τους βολεύει.

    Τα κλισέ που υιοθετείς ιθαγενή, είναι ίδια με τα κλισέ κατά των Δ.Υ. που κάποτε πολεμούσες επειδή σε αφορούσαν προσωπικά. Οφείλω να πω ότι τότε δεν είχα καταλάβει κι εγώ τι ακριβώς γίνεται και την είχα υιοθετήσει στην αρχή την πολεμική κατά των Δ.Υ. Το αργότερο όμως με τους φορτηγατζήδες κατάλαβα τι γίνεται. Και τότε στάθηκα και στο πλευρό του Δ.Υ. και στο πλευρό όλων.

    Είναι κρίμα τώρα εσύ που ήσουν ο πρώτος θιγμένος να μην καταλαβαίνεις τι γίνεται και να μην καταλαβαίνεις ότι καμία σχέση δεν έχει η ιστορία αυτή με "άνοιγμα" ορθάνοιχτων, οικονομικά, "κλειστών" δήθεν επαγγελμάτων.

    Γιατί, όσο και αν φαίνεται παράξενο, το 200.000+ της άδειας του φαρμακείου δίνει τη δυνατότητα στο επάγγελμα να παραμείνει μικρομεσαίο. Ενώ αλλιώς θα κυριαρχήσει η πολυεθνική.

  27. Επώνυμος avatar
    Επώνυμος 21/01/2011 13:00:16

    Η καταπολέμηση της φοροδιαφυγής είναι κάτι τελείως διαφορετικό. Θέλουν να καταστροφεί η χώρα επειδή λέει, αν κυριαρχήσουν οι πολυεθνικές, δεν θα υπάρχει φοροδιαφυγή. Μα αν είναι ρε παιδιά να μας πάρουν τη χώρα, να καταργηθεί η φορολογία εισοδήματος! Άκου να δεις λογική! Να καταστραφεί ο άλλος επειδή το κράτος τόσα χρόνια κάνει τα στραβά μάτια και δεν αποφασίσει να τον φορολογήσει αποτελεσματικά!

    Τελικά είμαστε άξιοι της μοίρας μας. Κι εσείς δεν είναι τυχαίο ότι είστε Δημόσιοι Υπάλληλοι. Το μόνο που ξέρετε είναι να ζείτε εις βάρος των άλλων, το μόνο που ξέρετε είναι να πληρώνουν οι άλλοι φόροι για να συντηρείται το γραφειοκρατικό τέρας από το οποίο αντλείτε ρόλο, εξουσία και ασφαλές χρήμα, ώστε να κάνετε ανενόχλητοι τις δεύτερες, παντελώς αφορολόγητες δουλειές σας το απόγευμα.

    Βλέπεις τι ωραία που είναι, Ιθαγενή και Ι. Παντόπουλε;

  28. Επώνυμος avatar
    Επώνυμος 21/01/2011 13:01:05

    Ισχύουν και για σένα τα όσα λέω παραπάνω. Τόσα κατάλαβες από την ανάρτηση, τόσα γράφεις.

    Μωρέ ΓΑΠ που μας αξίζει, τελικά!

  29. Επώνυμος avatar
    Επώνυμος 21/01/2011 13:02:34

    Σκόρπια αναπαραγωγή κλισέ, για εξυπηρέτηση της φιλοκυβερνητικής προπαγάνδας. Άξιος ο μισθός σου, θα τα καταφέρετε.

    Μόνο που στο τέλος δεν θα υπάρχει πια κοινωνία. Και όταν πάρουν με τις πέτρες την Όλγα, θα πάρουν κι εσένα, τον αφανή συνάδελφό της. Για αυτό να μην έχεις καμιά αμφιβολία.

  30. Kommenos avatar
    Kommenos 21/01/2011 15:20:55

    Δεν πειράζει. Αργά ή γρήγορα, κάποιος σ' αυτό το μπλογκ των σκληρών δικηγόρων και σκληρών καπνιστών, θα σχολιάσει αυτά που έγραψα.

  31. Προφήτης avatar
    Προφήτης 21/01/2011 17:50:59

    Επώνυμε, ριζοσπαστικοποιείσαι περαιτέρω.
    Ωραίο κείμενο.

  32. Kommenos avatar
    Kommenos 21/01/2011 18:49:58

    Tι θα θέλατε να είχα κάνει για να δείξω την αποφασιστικότητα της αντίστασής μου κατά της κυβέρνησης στο θέμα του ανοίγματος των κλειστών επαγγελμάτων;

    1. Να είχα αγωνιστεί, μόνος μου και μαζί με άλλους αν κατάφερνα να τους πείσω, να αποχωρήσει η Ελλάδα από την Ευρωπαϊκή Ένωση, όταν ψήφιζε τις κοινοτικές οδηγίες για το άνοιγμα των «κλειστών επαγγελμάτων» ή να μην είχαμε μπει ποτέ στην Ευρωπαϊκή Κοινότητα, θεμελιώδης αρχή της οποίας ήταν και είναι ο ελεύθερος και ανεμπόδιστος ανταγωνισμός μεταξύ ατόμων στον ευρωπαϊκό χώρο και όχι ο άνισος ανταγωνισμός μεταξύ ατόμων άλλοι από τους οποίους έχουν την άδεια του φορτηγατζή (ορισμένοι και άνω των 17 αδειών συνολικά) ενώ όσοι ήθελαν να μπουν στο επάγγελμα έπρεπε να αγοράσουν το δικαίωμα δημόσιας χρήσης που τους είχε παραχωρήσει το κράτος δωρεάν με σκοπό το κοινό όφελος και όχι να το κάνουν εμπορεύσιμο είδος;

    Δεν ήταν αρκετή η κινητοποίηση των φορτηγατζήδων, ο αποκλεισμός της χώρας από συγκοινωνίες λόγω έλλειψης βενζίνης, η καταστροφή του τουρισμού μας με τόσους και τόσους τουρίστες που να παρατούσαν τα νοικιασμένα αυτοκίνητα στο δρόμο στη Χαλκιδική και να ικετεύουν να τους πάει κανείς όπως όπως μέχρι τα σύνορα για να επιστρέψουν ως πρόσφυγες στις πατρίδες τους και να συμβάλουν με τις αφηγήσεις στους στο χαντάκωμα του τουρισμού μας;

    2. Με ποιο συγκεκριμένο τρόπο θέλετε να αγωνιστώ για να συμπαρασταθώ στον φαρμακοποιό που θέλει να μη δουλεύει όχι μόνο ο ίδιος τη Δευτέρα το απόγευμα, την Τετάρτη το απόγευμα, και όλο το Σαββατοκύριακο αλλά και να εμποδίζει συναδέλφους του να ανοίγουν τα διαστήματα αυτά τα φαρμακεία του ώστε να παρακολουθεί από το μπαλκόνι του αυτούς που ψάχνουν απεγνωσμένα κάποιο φάρμακο (όχι βιταμίνες – αλλά κάτι που τους το γράφει ως κατεπείγον ο γιατρός τους τη συγκεκριμένη ώρα) και πρέπει να πάνε στου διαόλου τη μάνα να βρουν φαρμακείο ανοιχτό όντες γέροι δεν έχουν αυτοκίνητο ή δεν βρίσκουν που να το παρκάρουν και δεν οδηγούν μηχανάκι;

    Με ποιους συγκεκριμένους τρόπους δράσης μπορώ να συμπαρασταθώ στον φαρμακοποιό στο αίτημά του να κληρονομεί το παιδί του το φαρμακείο, ενώ το δικό μου παιδί που έχει πτυχίο Φαρμακευτικής Σχολής θα πρέπει να περιμένει χρόνια και χρόνια για να του δοθεί άδεια – μια άδεια που όπως και στην περίπτωση του φορτηγατζή δεν πρέπει να είναι εμπορεύσιμο είδος αλλά δίδεται για την εξυπηρέτηση του κοινωνικού συνόλου;

    Και πως η συμπαράστασή μου θα γίνει αποτελεσματική στον αγώνα των φαρμακοποιών να πληρώνονται ένα συγκεκριμένο ποσοστό κέρδους επί της αξίας του φαρμάκου (που το καθορίζει η δύναμη και η ικανότητα κινητοποίησης και επίδειξης πυγμής από το συνδικάτο των φαρμακοποιών έναντι των ανίσχυρων πολιτών);

    Και έχετε και άλλους τρόπους αγώνα στον οποίο να επιδοθούμε ώστε παράλληλα με το ποσοστό κέρδους να φροντίσουμε να αποκτήσουν και άλλα παρόμοια εφόδια οι φαρμακοποιοί ώστε να είμαστε σίγουροι ότι θα προτιμούν έτσι να ενθαρρύνουν τον πολίτη ανάμεσα σε δύο φάρμακα να αγοράσει το ακριβότερο για να πάρει μεγαλύτερο κέρδος, να ζήσει καλύτερα, να παει καλύτερες διακοπές στο εξωτερικό ή στη Μύκονο ενώ ο απλός πολίτης θα δεί κάποτε το βιβλιάριο της Τράπεζάς του και δεν θα έχει τίποτα υπόλοιπο που θα σημαίνει ότι για φαϊ θα σερβίρει στην οικογένειά του μια ελιά κομμένη στα τέσσερα;

    3. Με ποιο αποτελεσματικό τρόπο θέλετε να συμπαρασταθώ στους δικηγόρους; Τώρα με την προείσπραξη της δικηγορικής αμοιβής, αυτοί παίρνουν ένα ποσό ακατέβατο, μέρος της οποία πάει στο ασφαλιστικό τους ταμείο, δεν πάει ποσοστό επί της πραγματικής αμοιβής που παίρνουν και έτσι ο απλός πολίτης πληρώνει το ασφαλιστικό Ταμείο του δικηγόρου. Ο σημερινός Υπουργός Δικαιοσύνης (πάντα δικηγόρος, λόγω πείρας που χρειάζεται να έχει στη θέση αυτή όπως είπε ένας φίλος εδώ κάπου) τους εξασφάλισε ότι κάπως έτσι θα συνεχιστούν οι πληρωμές από τους βλάκες τους πελάτες τους, όπως τους έχει εξασφαλίσει ότι δεν θα καταργηθεί και η απαγόρευση επαναδιορισμού των δικηγόρων που έφυγαν από το επάγγελμα και έχει περάσει μια πενταετία, παρόλο που έχουν δώσει τις ίδιες εξετάσεις για να πάρουν την άδεια του δικηγόρου όπως όλοι οι δικηγόροι. Ο σημερινός Υπουργός Δικαιοσύνης (πάντα δικηγόρος, λόγω πείρας που χρειάζεται να έχει στη θέση αυτή όπως είπε ένας φίλος εδώ κάπου) τους εξασφάλισε ότι δεν θα τροποποιηθούν ο Κώδικας περί Δικηγόρων και ο Οργανισμός περί Δικαστηρίων ώστε να εναρμονιστούν οι διατάξεις τους με το πνεύμα της Ευρωπαϊκής Σύμβασης Δικαιωμάτων του Ανθρώπου (όπως την έχει ερμηνεύσει η Νομολογία του Ευρωπαϊκού Δικαστηρίου Ανθρωπίνων Δικαιωμάτων) και με το πνεύμα του κοινοτικού δικαίου και των κοινοτικών οδηγιών για τον ελεύθερο ανταγωνισμό και την αποτελεσματική πρόσβαση του πολίτη στη δικαιοσύνη. Έτσι με την εξασφάλιση που έχει κάνει ο σημερινός Υπουργός Δικαιοσύνης, ο πολίτης θα συνεχίσει, για την ίδια υπόθεση, να προσφεύγει α. για την ακύρωση παράνομης διοικητικής πράξης στο Συμβούλιο της Επικρατείας, β. για την αποζημίωση λόγω αστικής ευθύνης του δημοσίου, για να πάρει τα λεφτά του για τη ζημία που υπέστη από αυτή την παράνομη ενέργεια της διοίκησης που ακυρώνει στο Σ.τ.Ε. θα πρέπει να προσφύγει στο Διοικητικό Πρωτοδικείο, στη συνέχεια για έφεση στο Διοικητικό Εφετείο και στη συνέχεια για αναίρεση και πάλι στο Συμβούλιο Επικρατείας αφού υπάρχει ρητά διατυπωμένη εγκύκλιος της Διοίκησης να εξαντλεί όλα τα ένδικα μέσα (στην ουσία να εξαντλεί τον πολίτη) προτού πληρώσει την αποζημίωση, γ. Να προσφύγει στο Ελεγκτικό Συνέδριο αφού με όλη αυτή την ταλαιπωρία και την πάροδο των ετών θα έχει γίνει και συνταξιούχος αλλά θα του έχει βγει λάθος σύνταξη λόγω μη αναγνώρισης εκ μέρους του Δημοσίου των παρανομιών των λειτουργών του που εκκρεμούν στα άλλα δικαστήρια. Για όλα αυτά ο δικηγόρος του δυστυχούς πολίτου θα πληρώνεται όχι μόνο με γραμμάτια προείσπραξης, όχι μόνο με την ελάχιστη αμοιβή αλλά και με άλλες υπέρογκες αμοιβές που τον κάνουν να υποθηκεύσει το μικρό διαμερισματάκι του, πιστεύοντας ότι με την ταχεία απονομή της δικαιοσύνης την οποία υπόσχεται ο σημερινός Υπουργός Δικαιοσύνης (πάντα δικηγόρος, λόγω πείρας που χρειάζεται να έχει στη θέση αυτή όπως είπε ένας φίλος εδώ κάπου), ώστε να βγάλει τουλάχιστον τα έξοδά του από το ποσό που θα του επιδικάσει, όταν του επιδικάσει, το δικαστήριο. Ο σημερινός Υπουργός Δικαιοσύνης (πάντα δικηγόρος, λόγω πείρας που χρειάζεται να έχει στη θέση αυτή όπως είπε ένας φίλος εδώ κάπου) τους εξασφάλισε ότι δεν θα τροποποιηθεί ο Κώδικας περί Δικηγόρων σύμφωνα με το κοινοτικό δίκαιο και τη νομολογία του Ευρωπαϊκού Δικαστηρίου Ανθρωπίνων Δικαιωμάτων και έτσι ο απλός πολίτης δεν θα μπορεί, χωρίς την παρουσία δικηγόρου να εκπροσωπηθεί σε δίκη του στο Πρωτοδικείο Καλαμάτας (ενώ θα μπορεί να το κάνει αυτό στο Ευρωπαϊκό Δικαστήριο Ανθρωπίνων Δικαιωμάτων στο Στρασβούργο όπου δεν φτάνει η δύναμη της συντεχνίας των δικηγόρων να του το απαγορεύσει) και έτσι αγνοείται η σημαντική αυτή επιταγή το δικαστηρίου του Στρασβούργου που θα ανακούφιζε κάπως τον Έλληνα πολίτη. Ο σημερινός Υπουργός Δικαιοσύνης (πάντα δικηγόρος, λόγω πείρας που χρειάζεται να έχει στη θέση αυτή όπως είπε ένας φίλος εδώ κάπου) τους εξασφάλισε ότι δεν θα τροποποιηθεί η διάταξη του Κώδικα περί Δικηγόρων, που ορίζει ότι αν φύγει ο πολίτης δυσαρεστημένος από έναν δικηγόρο και πάει σε έναν άλλον, δεν επιτρέπεται ο δεύτερος να αναλάβει την υπόθεση του πολίτη αν δεν έχει χαρτί υπογεγραμμένο από τον προηγούμενο δικηγόρο του ότι έχει εξοφληθεί πλήρως από τον πελάτη του, οπότε πολλά μπορούν να γίνουν αν δεν υπάρχει έγγραφη συμφωνία ως προς την αμοιβή, και όταν ο πελάτης καίγεται για δίκη που θα γίνει αύριο. Δεν θα έπρεπε τέτοιου είδους ρυθμίσεις να γίνονται και για άλλους επαγγελματίες, δηλαδή όταν πηγαίνω σε ένα υδραυλικό να μου ζητάει να του φέρω ένα χαρτί ότι έχω εξοφλήσει όλες τις οικονομικές υποχρεώσεις που είχα προς τον προηγούμενο υδραυλικό που είχα φέρει (και ο οποίος ενδεχομένως μου είχε καταστρέψει σαν σκιτζής που ήταν την υδραυλική εγκατάσταση του σπιτιού μου);

    Περιμένω λοιπόν κύριε να μου πείτε σε τι είδους κινητοποιήσεις και συσπειρώσεις συμπαράστασης εννοείτε να μετάσχω ώστε να βοηθήσω το κοινό καλό της χώρας μου και των ελευθέρων επαγγελματιών που αποτελούν τη ραχοκοκαλιά της.

  33. Kommenos avatar
    Kommenos 21/01/2011 18:55:16

    Αυτό ρώτησα και εγώ παρακάτω, αλλά δεν πήρα απάντηση!

  34. Kommenos avatar
    Kommenos 21/01/2011 18:57:54

    Σε όλους τους άλλους είσαι ομιλητικός.

  35. Ιωάννης Παντόπουλος avatar
    Ιωάννης Παντόπουλος 21/01/2011 19:03:04

    Επώνυμε
    Αν διάβασες προσεκτικά τά σχόλιά μου θά πρέπει νά είχες δαιπιστώσει μερικά πράγματα.
    Κατά πρώτον
    συμφωνώ ότι τό υποτιθέμενο «άνοιγμα» των επαγγελμάτων είναι μέρος του γενικότερου σχεδίου «εσωτερικής υποτίμησης» της ελληνικής οικονομίας.
    Κατά δεύτερον
    θέτω τό ερώτημα άν πρέπει νά συνεχίσουν νά είναι κλειστά αυτά τά επαγγέλματα, μόνο καί μόνο, γιά νά διασώσουμε τήν μεσαία μας τάξη. Καί η απάντηση είναι σαφής. Οχι, γιατί δέν μπορώ νά δεχθώ τήν λογική τού αφρικάνου Φύλαρχου, ότι οι Ιθαγενείς είναι ευτυχισμένοι όταν οι φύλαρχοί τους περνάνε καλά.
    Κατά τρίτον
    Θέτω τόν προβληματισμό μου κατά πόσον η προωθούμενη απελευθέρωση είναι όντως απελευθέρωση, ώστε τά οφέλη της νά περάσουν σέ περισσότερους εγαζόμενους στούς αντίστοιχους επαγγελματικούς κλάδους καί στούς αποδέκτες τών υπηρεσιών αυτών. Καί εδώ η απάντηση είναι σαφής. Οχι
    Κατά τέταρτον
    Διερωτούμαι γιατί αυτή τήν κοινωνική ανάγκη τής απελευθέρωσης εκμεταλεύεται μέ τόσο άθλια διληματκά ερωτήματα ( πάρτε θέση υπέρ ή κατά ) η κυβέρνηση, περνώντας στήν βουλή νομοθετήματα, οι συνέπειές τών οποίων δέν είναι τό ζητούμενο ( γνήσια απελευθέρωση ), αλλά αποσκοπούν στό μελλοντικό εξοβελισμό τών σημερινών προνομιούχων επαγγελματιών μέ τήν αντικάταστασή τους από πολυεθνικές εταιρείες ( εγχώριες καί αλλοδαπές ). Γιατί μόνο γι αυτές ανοίγουν τά επαγγέλματα καί όχι γιά τόν δύσμοιρο Ιθαγενή πού ονειρεύεται νά γίνει ιδιοκτήτης Νταλίκας. Φαρμακείου, Δικ.Γραφείου κ.λ.π. ( Ψάξτο καί θά καταλάβεις).

    Συμπερασματικά. Η Τρόικα πιέζει νά ανοίξουν αυτά τά επαγγέλματα. Οχι γιατί τήν έπιασε ο πόνος γιά τό Πόπολο ( μπάς καί βολευτεί κανένας παραπάνω ή νά γίνουν πιό φθηνές οι προσφερόμενες υπηρεσίες γιά τούς έρμους Ιθαγενείς ) αλλά κόψιμο γιά νά υπηρετήσει τίς ευρωπαιές πολυεθνικές ( αυτές εκπροσωπεί ) νά φάνε κατιτίς παραπάνω ( όσο τέλως πάντων βρούν ).

    ΥΓ Δέν είμαι Δημόσιος Υπάλληλος, αλλά ελεύθερος επαγγελματίας μαλάκας.

ΑΠΟΣΤΟΛΗ ΣΧΟΛΙΟΥ

Τα δεδομένα σας είναι ασφαλή! H διεύθυνση email δε θα δημοσιευθεί. Τα στοιχεία θα χρησιμοποιηθούν αποκλειστικά για τη δυνατότητα σχολιασμού στο antinews.gr .

Tα πεδία με αστερίσκο (*) είναι υποχρεωτικά.