#_CRON_JOB_#
#_CRON_JOB_#
17/09/2010 20:49
ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΣΧΟΛΙΟΥ

Αντιδράσεις στη πολιτική του Σαρκοζί για τους Ρομά






Επιτέλους, κάποιος αντιδρά στις απελάσεις των Ρομά από τη γαλλική κυβέρνηση. Επιτέλους, η επίτροπος Δικαιοσύνης Vivian Reding δηλώνει την δυσαρέσκειά της και υπόσχεται μέτρα εναντίον του Σαρκοζί. Αναρωτιόμαστε όμως, που ήταν η κυρία αυτή όταν επί 18 μήνες τώρα, εκατοντάδες άνδρες αλλά και γυναικόπαιδα, μαζεύονται από τη γαλλική αστυνομία, χαρακτηρίζονται εγκληματίες, και στέλνονται πίσω στη Βουλγαρία και στη Ρουμανία, χωρίς καν χρόνο να μαζέψουν τα υπάρχοντα τους. Αξίζει να θυμόμαστε πως πρόκειται για πολίτες της ΕΕ που απελαύνονται λόγω της εθνικότητάς τους. Φανταστείτε τις αντιδράσεις αν η Γαλλία άρχιζε να απελαύνει άτομα βάσει της εβραϊκότητας ή της φυλής τους. Θα έκανε 18 μήνες η ΕΕ για να αντιδράσει;

Και ενώ η Γαλλία δεν δείχνει καμιά μεταμέλεια, περιμένουμε να δούμε αν η οργή της επιτρόπου θα στηριχτεί και από πράξεις. Λέγεται πως θα επιβληθεί υψηλό πρόστιμο. Πρόστιμο! Και γιατί δεν διώχνουν τη Γαλλία από την ΕΕ; Με τον ίδιο τρόπο που οι Γάλλοι διώχνουν τις οικογένειες των Ρομά. Δεν έχει καμία θέση στη πολιτισμένη Ευρώπη ένα ρατσιστικό καθεστώς. Και αφού ο Σαρκοζί δεν χρειάζεται καμιά νομιμοποίηση για να εκδιώξει ανθρώπους από τη χώρα του, γιατί να του χαριστούμε,  και να μην τον πετάξουμε και εμείς αυθαίρετα εκτός ΕΕ;

Υπολογίζεται πως υπάρχουν 10 εκατομμύρια Ρομά στην Ευρώπη, 86% των οποίων ζουν κάτω από τα όρια της φτώχειας, και αποτελούν την πιο ταχέως αναπτυσσόμενη εθνική ομάδα. Και όσο και αν φαίνεται ακραία, η γαλλική αντίδραση είναι απλά ένα παράδειγμα μιας γενικότερης πολιτικής εναντίον των Ρομά σε ολόκληρη την Ευρώπη. Όταν οι καταυλισμοί τσιγγάνων στην Ιταλία κάηκαν από κάποιους τραμπούκους το 2008, ο ακροδεξιός πολιτικός της Λίγκας του Βορρά Umberto Bossi, και υπουργός του Μπερλουσκόνι, δήλωσε πως «Οι λαοί κάνουν αυτά που δεν μπορούν να κάνουν οι πολιτικοί».

Στη Γαλλία, το 60% του κόσμου υποστηρίζει τη στάση του Σαρκοζί. Αν όμως η υπόθεση φτάσει ενώπιον δικαστηρίου των Βρυξελλών, με όλη τη ντροπή για τη Γαλλία που κάτι τέτοιο θα συνεπάγεται, τα πράγματα θα είναι διαφορετικά. Παρά τον «πολιτιστικό» προστατευτισμό της, η Γαλλία περηφανεύεται να θεωρεί τον εαυτό της ως τη καρδιά της Ευρώπης. Πριν από δυο χρόνια, ο Μπερλουσκόνι αναγκάστηκε να υπαναχωρήσει στα σχέδια του να δακτυλοσκοπεί και να φωτογραφίζει τους Ρομά μετανάστες στην Ιταλία, μετά από γενικευμένες αντιδράσεις. Τώρα, σίγουρα  θα παρακολουθεί με ιδιαίτερο ενδιαφέρον τις εξελίξεις με τον Σαρκοζί.

Για όλους αυτούς τους λόγους, η αντιπαράθεση μεταξύ της επιτρόπου και της γαλλικής κυβέρνησης παρουσιάζει σημαντικό ενδιαφέρον. Αν επιτραπεί στον  Σαρκοζί να ολοκληρώσει τις απελάσεις, τότε και άλλες δεξιές κυβερνήσεις θα αντιληφτούν πως οι διώξεις των Ρομά φέρνουν ψήφους άνευ οποιουδήποτε κόστους. Η επίτροπος πρέπει να δράσει αποτελεσματικά, αν θέλει να πετύχει το στόχο της, και μάλιστα θα πρέπει να υποστηριχτεί ξεκάθαρα και από τις ευρωπαϊκές κυβερνήσεις, όπως αυτή της Βρετανίας.

S.A. (The Guardian)

ΣΧΟΛΙΑ

  1. Orestios avatar
    Orestios 17/09/2010 20:55:31

    Η ΕΕ δημιούργησε μια δυστοπία για τους Ευρωπαίους.
    Το οικοδόμημα κατακλήστηκε από αμφιλεγόμενους πολιτικούς, με αντιφατικές πολιτικές και ομιχλώδη λόγω.
    Το όραμα της ΕΕ ξέφτισε.

    • Misha avatar
      Misha @ Orestios 17/09/2010 21:00:03

      Eίναι ηλίου φαεινότερο πως πάμε ολοταχώς σε ρατσιστικές και φασιστικές τακτικές και πραχτικές σε κοινωνικό και οικονομικό επίπεδο. Κυοφορείται ένα νέο κτηνος από τις ίδιες κεντροευρωπαϊκές μήτρες που γέννησαν τις ιδέες του υπερανθρωπου και του ναζισμού.

      • Σαος avatar
        Σαος @ Misha 17/09/2010 21:07:39

        Εμ, αυτός ήταν εξ αρχής ο σκοπός που αφήνουν ανεξέλεγκτη την λαθρομετανάστευση. Ότι δεν πέτυχαν πριν 50 χρόνια θα το πετύχουν τώρα και μάλιστα ο κόσμος θα τους παρακαλάει να το πετύχουν...

      • Orestios avatar
        Orestios @ Misha 17/09/2010 21:22:51

        Το κτήνος βρίσκεται στην κεντρική δομή της ΕΕ Misha.

      • michal avatar
        michal @ Misha 17/09/2010 21:23:56

        Einai o 666.

      • Orestios avatar
        Orestios @ Misha 17/09/2010 21:26:05

        Για να το λέει ο michal κάτι ξέρει περισσότερο.
        Θα διαβάζει Λιακόπουλο.

      • michal avatar
        michal @ Misha 17/09/2010 21:37:11

        Kai to mega didaskalo ths Stoas Xrhsto Manea.

    • αλλενάκι avatar
      αλλενάκι @ Orestios 17/09/2010 21:05:14

      Η επίτροπος ποσώς ενδιαφέρεται για τους Ρομά.
      Ως γνήσια νεοταξίτισσα, διότι τέτοια είναι ούσα σε υψηλή θέση της ΕΕ, την ενδιαφέρει μόνο να ταπεινώσει ένα ΕΘΝΟΣ και τους ΓΑΛΛΟΥΣ που ΨΗΦΙΣΑΝ ΚΑΤΑ ΤΟΥ ΕΥΡΩΣΥΝΤΑΓΜΑΤΟΣ.
      Ήρθε η ώρα και για τη Γαλλία να γευτεί την εκδικητικότητα των νεοταξιτών, όπως έγινε με τη Γιουγκοσλαβία κάποτε.

      Ασχέτως του δίκαιου ή όχι των απελάσεων, η υπόθεση των Ρομά είναι μόνο η ΑΦΟΡΜΗ.

      Θεωρώ την εξέλιξη θετική στην κατεύθυνση διάλυσης του δικτατορικού μορφώματος της Ευρωζώνης.

      Και δεν αμφιβάλλω ότι η εδώ ηγεσία θα καταδικάσει για τη Γαλλία, όπως είχε καταδικάσει κάποτε τη Γιουγκοσλαβία σε διάλυση και βομβαρδισμό.
      Άλλωστε ο εδώ πρωθυπουργός προχτές δήλωσε ότι η Ελλάδα είναι έτοιμη να υποδεχθεί όλους τους απελαυνόμενους.

      • Orestios avatar
        Orestios @ αλλενάκι 17/09/2010 21:10:24

        Έτσι είναι αλλενάκι.
        Η φασιστική στάση της επιτρόπου απέναντι στους Γάλλους είναι αυτό που ζούμε από τους σοσιαλιστές της ΕΕ και τα εγχώρια μορμολίκια.
        Ο φασισμός διακινείται από την ΕΕ και σε αυτόν πρέπει να απαντήσουμε δυναμικά.

      • xrhxa65 avatar
        xrhxa65 @ αλλενάκι 18/09/2010 16:31:24

        συμφωνώ ότι η στάση της ένατνι του Σαρκοζί έχει αλλα κίνητρα...

        αλλά συμφωνώ και με την στάση του Σ

      • xrhxa65 avatar
        xrhxa65 @ αλλενάκι 18/09/2010 16:50:58

        Συμφωνώ ότι η στάση της έναντι του Σαρκοζί έχει άλλα κίνητρα...

        Αλλά συμφωνώ και με την στάση του Σαρκοζί να απελλάσει τους Ρωμά ή όπως λένε στο χωριό μου τους γύφτους που στήσανε καταβλησμούς έξω από κάθε νόμιμο οικισμό γιατί έτσι οργανώνεται ένα ηθελημένο γκέτο , μέσα στο όποίο το εμπόριο γυναικών και μικρών παιδιών αλλά και ναρκωτικών έχει την προστασία του "καταβλησμού" και καθώς οι ίδιοι τους του δίνουν χαρακτηριστικά γκέτο με σκόπιμη επιδίωξη , είναι δύσκολο να μπει η αστυνομία και να επιβάλει την τάξη ....ούτε καν ένα τυπικό και συνιθισμένο έλεγχο ,ούτε καν μια αθώα καθημερινή περιπολία δεν μπορεί να κάνει ο απλός αστυνομικός στο ιδιότυπα αυτά γκέτο......

        ας αφήσουμε τις αστειότητες περί ρατσισμού.....δεν υπάρχει ρατσισμός εδώ....

        κι όποιος θέλει επιβεβαίωση ας έρθει στην Ξάνθη και να κάνει μία βόλτα με τα πόδια στον οικισμό του Δροσερού...

        ΑΝ καταφέρει ποτέ και φύγει από εκεί...δεν θα είναι ολόκληρος.....

        Και οι πρώτοι που θα του επιτεθούν αρχίζοντας να τον ψαχουλεύουν και να τον τραβολογούν δεξιά αριστερά είναι τα "καημένα παιδάκια" που από πεντάχρονα με την μύξα έξω ζητιανέυουν για ένα ευρώ ή ένα κομάτι ψωμί στους δρόμους και τα φανάρια...

        και ενώ ο χώρος για εμάς τους ντόπιους είναι "άβατο"
        όλοι αυτοί οι Βούλγαροι και Ρουμάνοι εισαγόμενοι έχουν την ίδια ασυλία με τους ντόπιους γύφτους.....και λογικό είναι αφού εμπλούτισαν το εσωτερικό εμπόριο με νέο αίμα και νέα προϊόντα.....

        Όσοι λοιπόν νομίζουν ότι κι αυτό είναι ένα πρόβλημα μακρινό που αφορά τον "ρατσιστή" Σαρκοζύ, άς το ξανασκευτεί κι ας κοιτάξει γύρω του με μεγαλύτερη προσοχή....

    • Dimitris D avatar
      Dimitris D @ Orestios 17/09/2010 21:45:58

      Το όραμα της ΕΕ είναι να προσκυνάει όλη η ευρώπη την Γερμανία-Γαλλία-Αγγλία. Το "προσκύνημα" γίνεται εφαρμόζοντας παντού την ευρωπαϊκή νομοθεσία, που τυχαίνει(άσχετα με τον τρόπο εφαρμογής) να καταλήγει στην ενίσχυση του μονοπωλίου των Γερμανία-Γαλλία-Αγγλία.

  2. Σχολιαστής avatar
    Σχολιαστής 17/09/2010 20:59:53

    Αυτή η εμετική "αντιρατσιστική προπαγάνδα" εκπορεύεται από της ΗΠΑ που θέλουν να υποβαθμίσουν την Ευρώπη σε τριτοκοσμική ήπειρο για να επικρατήσουν αυτές ως μόνη υπερδύναμη (το πολύ μαζί με την Κίνα που δε μασάει από αντιρατσισμούς).
    Υπάρχει καλύτερος τρόπος (αν εξαιρέσουμε τις ατομικές βόμβες) για να καταστραφεί η Ευρώπη από το να πλημμυρίσει από αγράμματα πλήθη; Οι Γύφτοι δεν ξέρουν πού πάνε τα 4. Πρόκειται για την πιο απροσάρμοστη εθνική ομάδα. Χειρότεροι και από τους νεοφερμένους Αφρικανούς είναι! Και να φανταστεί κανείς ότι ζούνε εδώ και αιώνες στην Ευρώπη. Είναι η πιο τρανή απόδειξη ότι ορισμένες ομάδες είναι αδύνατο να ενταχθούν στην ευρωπαϊκή κουλτούρα.

    • Misha avatar
      Misha @ Σχολιαστής 17/09/2010 21:12:04

      Στο Ιράκ και στο Αφγανιστάν, οι δήθεν ανταγωνιστικές ΗΠΑ-ΕΕ βομβαρδίζουν χέρι-χέρι τα σπιτια των δυστυχισμένων ντόπιων.
      Μετά μας φταίνε τα ανθρωπάκια που τρέχουν να γλυτωσουν από τις «ανθρωπιστικές» βόμβες;
      Και πού να δεις τι θα γίνει μόλις αποφασίσουν να βομβαρδίσουν την Περσία!

      • Σχολιαστής avatar
        Σχολιαστής @ Misha 17/09/2010 21:20:17

        Αυτό το παραμύθι πρέπει να σταματήσει. Η συντριπτική πλειοψηφία των λαθρομεταναστών ΔΕΝ προέρχεται από εμπόλεμες χώρες. Το μόνο κίνητρο που έχουν είναι να γεμίσουν το στομάχι τους. Αυτό είναι κατανοητό. Αυτό που δεν είναι κατανοητό είναι το κίνητρο των Ευρωπαίων που τους υποστηρίζουν. Πληρώνονται από τις ΗΠΑ στα μουλωχτά; Είναι "χρήσιμοι ηλίθιοι"; Είναι ανέραστοι άντρες και γυναίκες που βρήκαν συντρόφους, έστω και με πληρωμή; Όποιος το βρει θα κερδίσει βραβείο!

      • Misha avatar
        Misha @ Misha 17/09/2010 21:31:07

        Στην Ελλάδα έρχονται κατά χιλιάδες μέσω Τουρκίας Πακιστανοί των οποίων η χωρα σπαράσσεται από τον εμφύλιο, Μπαγκλαντεσιανοί όπου οι φυσικές καταστροφές δεν αφήνουν περιθώρια επιλογής, Αφγανοί θυματα Ταλιμπάν και Γιάνκηδων, Νιγηριανοί και Σομαλοί όπου μαίνονται εμφύλιες διαμάχες.
        Να σου πω μια εκδοχή γιατί η ΕΕ υποστηρίζει τη λαθρομετανάστευση, έργοις και λόγοις: ΦΤΗΝΑ ΜΕΡΟΚΑΜΑΤΑ.

        Τώρα αν μέσα στους «λαθρομετανάστες» περιλαμβάνεις Βούλγαρους, ρουμάνους, αλβανούς , αυτοί εχουν καθε δικαιωμα να έρχονται στην Ελλάδα ως ισότιμοι ευρωπαίοι πολιτες.Εφόσον έλθουν , άντε βρέστους και ψάξε να δεις τι κάνουν εδω...

      • Dimitris D avatar
        Dimitris D @ Misha 17/09/2010 21:56:08

        Misha πρέπει να εξηγήσεις πως τα ανθρωπάκια έρχονται στην Ελλάδα χωρίς την οικογένεια τους και με 3-4000 δολάρια στην τσέπη, όταν το ετήσιο εισόδημα στην χώρα τους είναι 2713$(GDP per capita).
        Με βάση το μετρητό, εγώ θα έπρεπε να έχω 3*29,635$=32769$ ή 25207ευρώ για να πάω μετανάστης στις ΗΠΑ.

        Ποιος φυσιολογικός άνθρωπος θα παρατούσε τα παιδιά του και την γυναίκα του στον πόλεμο και θα γινόταν λαθρομετανάστης;

      • anonymous avatar
        anonymous @ Misha 17/09/2010 21:58:00

        Είναι ανέραστοι άντρες και γυναίκες που βρήκαν συντρόφους, έστω και με πληρωμή; Όποιος το βρει θα κερδίσει βραβείο!

        Σχολιαστή,
        δυστυχώς όσο κι αν φαίνεται περίεργο συμβαίνει. Έμαθα πρόσφατα ότι ένας γνωστός μου έχει γίνει ομοφυλόφιλος και συγχρωτίζεται με Πακιστανούς και άλλα τέτοια άτομα για την ικανοποίηση των σεξουαλικών του επιθυμιών. Αυτός σαφώς και τους στηρίζει. Υπάρχουν αρκετοί τέτοιοι που δεν έχουν άλλη δουλειά, διότι δεν έχουν οικογένεια, και ακόμη κι αν είναι κρυφοί η αντιρατσιστική ιδεολογία είναι μιας πρώτης τάξεως μάσκα.

        Έλα τώρα εσύ στη θέση ενός οικογενειάρχη με 2 παιδιά με 2.500 καθαρά το μήνα μαζί με τη γυναίκα του, ο οποίος τρέχει όλη τη μέρα για το μεροκάματα και θα πρέπει να βρει και το χρόνο να ασχολείται με το μεταναστευτικό.

        Είναι προφανές ότι ο οικογενειάρχης δεν ακούγεται και ακούγονται μόνο οι άλλοι.

      • Misha avatar
        Misha @ Misha 17/09/2010 22:04:29

        Κοιτα να δεις.Εδω στην Αθήνα φέρνουν μαυρούλες και τις εκμεταλλεύονται.Υποθέτω πως και οι άντρες μετανάστες ξεπληρωνουν τους μεταφορείς τους ή τους εδω συνεργάτες τους, από τα μεροκάματα που θα κάνουν.Δεν υπάρχει αμφιβολία πως λειτουργούν τεράστια κυκλωματα μεταφοράς , στα οποία μετέχουν και πολλοι δικοί μας βεβαίως με την υψηλή κάλυψη του τουρκικού κράτους .

      • Σχολιαστής avatar
        Σχολιαστής @ Misha 17/09/2010 22:14:23

        Αν αυτοί σκοτώνονται μεταξύ τους ή υποφέρουν από φυσικές καταστροφές εμείς δε φταίμε σε τίποτα. Ο τρίτος κόσμος είναι 5 δις. Στην Ελλάδα θα κουβαληθούν όλοι;
        Όσο για το Αφγανιστάν, όποιος έχει προσέξει θα έχει δει ότι όσοι μας έρχονται ανήκουν στους Περσόφωνους και όχι στους Παστού, δηλαδή είναι σύμμαχοι των Αμερικανών! Λένε ότι δήθεν φοβούνται τους Ταλιμπάν. Μα οι Αμερικανοί γι' αυτό πήγαν στο Αφγανιστάν, για να το απελευθερώσουν από τους Ταλιμπάν. Όποιος είναι πατριώτης κάθεται και πολεμάει στη χώρα του και συνδράμει τους Αμερικανούς! Είναι σαν να έφευγαν Έλληνες το 1948 και να ζητούσαν πολιτικό άσυλο στις ΗΠΑ γιατί φοβόντουσαν τους κομμουνιστές!

      • anonymous avatar
        anonymous @ Misha 18/09/2010 01:27:08

        Misha,
        μεταξύ των χωρών που λες ότι έχουν διάφορα προβλήματα και της Ελλάδας περιλαμβάνονται μια σειρά ασφαλείς χώρες και περιοχές. Δεν έρχονται για να σώσουν το τομάρι τους αλλά για να τα οικονομήσουν.

        Οι λάθρο όμως επιλέγουν την Ελλάδα ως πέρασμα αλλά λόγω του Δουβλίνο ΙΙ εγκλωβίζονται εδώ.

    • Dimitris D avatar
      Dimitris D @ Σχολιαστής 17/09/2010 22:01:02

      Η ευρώπη δεν θα καταστραφεί από τα αγράμματα πλήθη. Τα πλήθη έρχονται στην Ευρώπη για να ξυπνήσουν τα άγρια ένστικτα του μέσου Ευρωπαίου, με τα εγκλήματα τους.
      Έτσι το 2014 θα κατακτούν όλοι στον ευρωπαϊκό στρατό και θα κάνουν γενοκτονίες κατά την υπεράσπιση των φυσικών πόρων, π.χ. γενοκτονία στο Ιραν, στην Τουρκία(εμπόδιο στους αγωγούς-ανεξέλεγκτο κράτος).

  3. ψυχραιμια avatar
    ψυχραιμια 17/09/2010 21:27:32

    H Guardian ειναι η Ελευθεροτυπια (και βαλε) της Αγγλιας.Ειναι φυσιολογικα αυτα που γραφει.Το θεμα ειναι οτι οι Αγγλοι δεν ειναι σε θεση να δωσουν μαθηματα ευρωπαισμου.

  4. parsifal avatar
    parsifal 17/09/2010 21:45:29

    Δηλαδή κακώς πράττει ο Σαρκοζύ και διώχνει τους γύφτους ? Επιτέλους ενας ΗΓΕΤΗΣ που κήδεται της κοινωνικής συγκροτήσεως της χώρας του, ηδη υπονομευμένης απο τους Μαγχρεμπινούς 2ης - 3ης γενεάς που ακρίτως ευνοήθηκαν απο τις προηγούμενες κυβερνήσεις (σοσιαλιστών τε και δεξιάς), ουδέποτε "ενσωματώθηκαν" και μόνον προβλήματα δημιουργούν.
    Αντε και στα δικά μας, να ξεβρωμίσει ο τόπος, που πληρώνωμε 2,70 € Αττική οδό για να βλέπωμε καταυλισμούς γύφτων στο Μαρκόπουλο, εκεί που δεν ηθελε ο μακαριστός Χριστόδουλος τζαμί μόλις φεύγεις απο το αεροδρόμιο !

  5. panos avatar
    panos 17/09/2010 23:33:42

    ΕΙΝΑΙ ΑΛΗΘΕΙΑ ΟΤΙ Η ΓΑΛΛΙΑ ΔΙΑΘΕΤΕΙ ΤΑ ΜΕΓΑΛΥΤΕΡΑ ΑΠΟΘΕΜΑΤΑ ΧΡΥΣΟΥ ΣΤΗΝ ΕΕ?

  6. Δον Κιχώτης avatar
    Δον Κιχώτης 17/09/2010 23:50:44

    Η πλειοψηφία των Γάλλων (όπως και των Ελλήνων κλπ) ΔΕΝ θέλει ούτε λαθρομετανάστες,ούτε Ρομά.Αυτοί που τους θέλουν είναι οι εργολάβοι,οι μεγαλοαγρότες,οι ομοφυλόφιλοι και οι "αντιρατσιστές" (που όμως ζουν προστατευμένοι στα Βόρεια προάστια.Ολοι αυτοί αποτελούν μια μικρή μειοψηφία και ως τέτοια ΔΕΝ έχουν δικαίωμα να μας φορτώσουν ένα τόσο τεράστιο πρόβλημα ,που τελικά θα διαλύσει κάθε οργανωμένο έθνος.
    Προφανώς ,πέρα από τα ιδιαίτερα οικονομικά ή/και σεξουαλικά συμφέροντά τους, εξυπηρετούν και την ιδεολογία της Νέας Τάξης πραγμάτων.
    Εμείς η συντριπτική πλειοψηφία δεν θα πρέπει να τους το επιτρέψουμε.Το οφείλουμε στα παιδιά μας!
    ΥΓ.Την ευαισθησία μας τη δείχνουμε καθημερινά ,δεν είναι ανάγκη να διαλύσουμε τη χώρα μας για να μη μας πούνε ρατσιστές!

    • 11888 avatar
      11888 @ Δον Κιχώτης 18/09/2010 00:25:31

      Aρχισαν βλεπω οι χρυσαυγιτες να μπαινουν και εδω.
      Μη τυχον και τεθει κανενα τετοιο θεμα αμεσως εκατο σχολια απο δηθεν αγανακτισμενους πολιτες που ξαφνικα θυμηθηκαν οτι το κρατος ,για το οποιο αδιαφορουσαν τοσα χρονια ,ειναι ενα χαοτικο μπουρδελο.

      • Misha avatar
        Misha @ 11888 18/09/2010 00:34:50

        Τόσους μηνες τα χρυσά μου με το κατοχικό μνημόνιο δε βγάλαν άχνα.Τωρα ξετσουμισαν...

      • Σπύρος avatar
        Σπύρος @ 11888 18/09/2010 01:12:54

        Πέστα..Καί βγαίνει και ο ναζί ο φέρων Βαγκνερικό nick γιά νά γεμίσει μέ εμετούς.
        Η φασιστική και κτηνώδης επίθεση κατά τών Ρομά αποτελεί όνειδος γιά τον πολιτισμό..

        Υπόψιν μερικοί Ελληναράδες όμως όταν μιλάνε γιά τούς Ρομά τής Θράκης δείχνουν δήθεν ''ευαισθησίες'' γιατί εκεί είναι εν δυνάμει αντίπαλοι τής Μουσουλμανικής μειονότητας.

      • michal avatar
        michal @ 11888 18/09/2010 01:22:55

        Ta parapona sas mazi me tous kurous Valianato, Dhmhtra, Dhmou tou Parathrhthriou tou Helsinki pou noiazetai gia ta dikaiwmata twn Roma.

      • Ευθύμης avatar
        Ευθύμης @ 11888 18/09/2010 04:14:14

        Πάρτε ρε μάγκες μιά οικογένεια ρομά σπίτι σας και αφήστε τους κολοφασίστες να σκούζουν.
        Δώστε τους το παιδικό δωμάτιο και βάλτε το παιδί να κοιμάται στο σαλόνι ας πούμε.
        Ά! δεν νομίζω να μην θέλετε.

  7. Karampinas avatar
    Karampinas 17/09/2010 23:52:33

    Ας μας εξηγήσει κανείς γιατί στο site σας, γεμάτο με αναφορές σε "νεοταξίτες" "παγκοσμιοποιητές" "αποδομητές" κλπ κατακρίνεται ο δημοκρατικά εκλεγμένος πρωθυπουργός μίας ανεξάρτητης χώρας, ο οποίος προσπαθεί να προστατεύσει την επικράτεια και τον λαό του από την εποικιστική παρασιτική εισβολή ενός αντικειμενικά προβληματικού πληθυσμού, που υποβαθμίζει την ζωή στην χώρα του. Έστω κινείται νομικά σε άγνωστη περιοχή, αν και ακόμα και αυτό είναι προς συζήτηση. Αυτός είναι ο ρόλος της πολιτικής. Αν όλα καθορίζονταν μέχρι τελείας από συνθήκες να καταργηθούν οι πολιτικοί.
    Δηλαδή αν αύριο μας χαμογελάσει η μοίρα, και ο χ,y νέος πρωθυπουργός της Ελλάδος αρχίσει να απελαύνει λαθρομετανάστες, θα βγείτε να πετάτε αναρχο-αριστερίστικά τσιτάτα για ρατσισμό;

  8. Στέργιος avatar
    Στέργιος 18/09/2010 00:19:17

    Πριν μιλήσει κανείς για τον ρατσισμό των Γάλλων, θα πρέπει να μιλήσει και για τον ρατσισμό των Ρομά, οι οποίοι αν και βρίσκονται στην Ευρώπη επί χιλιετίες ΑΡΝΟΥΝΤΑΙ να ενταχθούν στις τοπικές κοινωνίες και προτιμούν μια ζωή στο περιθώριο και στο έγκλημα.

    Μπορεί κανείς να είναι Ρομά, να μιλάει τη γλώσσα του, να τραγουδάει τα τραγούδια του, και να ζει σε ένα σπίτι όπως όλος ο κόσμος, να έχει μια δουλειά, να στέλνει τα παιδιά του σχολείο και να είναι όλα ωραία και καλά. Τέτοιοι Ρομά υπάρχουν πολλοί.

    Οι σκηνίτες, όμως, οι νομάδες Ρομά, προτιμούν να ζουν από το λαθρεμπόριο, την κλεψιά και την εμπορία ανθρώπων και ναρκωτικών, παρά μια κανονική ζωή. Οι θολοκουλτουριάρηδες αποκαλούν αυτό το αίσχος "ελευθερία" και "επιλογή". Πώς θα πάει το παιδί τού σκηνίτη σχολείο όταν οι γονείς του θέλουν να το στείλουν στα φανάρια; Πώς θα έχουν σωστή ιατρική περίθαλψη όταν ζουν στους σκουπιδότοπους μαζί με τους αρουραίους;

    Ο Καντιώτης έφερε δεκάδες οικογένειες μουσουλμάνων Ρομά από τη Θράκη στη Φλώρινα, τους βάφτισε, τους έβγαλε άδειες πλανόδιου πωλητή και τους έβαλε σε εργατικές κατοικίες. Αυτοί τι έκαναν; Έστησαν τα τσαντίρια τους σε ξένα χωράφια και χρησιμοποιούν τα σπίτια τους σαν αποθήκες.

    Αυτά τα χάλια δεν πρέπει να εκλείψουν σε μια οργανωμένη κοινωνία;

    • parsifal avatar
      parsifal @ Στέργιος 18/09/2010 00:28:26

      Πές τα...

      • Σπύρος avatar
        Σπύρος @ parsifal 18/09/2010 01:14:50

        Μήπως ήσουν Κάπο στό Αουσβιτς?

      • Στέργιος avatar
        Στέργιος @ parsifal 18/09/2010 03:06:57

        @ Σπύρος

        ΟΥΣΤ από δω που θα με πεις Κάπο στο Άουσβιτς.
        Πας να ζήσεις στον Δενδροπόταμο ή στην Αγία Βαρβάρα; Δεν πας!
        Γιατί δεν πας να μείνεις εκεί να χαρείς "πλούτο και ομορφιά" που γράφει κι ο Misha παρακάτω;

    • Misha avatar
      Misha @ Στέργιος 18/09/2010 00:30:13

      Τα χάλια των τραπεζών πρέπει να εκλειψουν, όχι οι τσιγγάνοι που είναι πλουτος κι ομορφιά με την ιδιαιτερότητα τους.
      Δε θα κάνουμε την Ελλάδα των πειρατών και των κλεφταρματωλών κλίβανο αποστειρωσης επειδή έτσιο γουστάρει ο Μπιγκ Μπράδερ.

      • what avatar
        what @ Misha 18/09/2010 00:39:42

        Μα ο BigBrother γουστάρει πλούτο Ρομά.

        Πλούτος των Ρομά ωραίος.

      • Misha avatar
        Misha @ Misha 18/09/2010 00:44:49

        O ΒIG BRO γουστάρει τηλεορασάκηδες, θαμωνες των σουπερ μάρκετ, φοβισμένους μικροαστούς, με πλαστικό χρήμα και e-id.
        Οι απρόβλεπτοι σκηνιτες του χαλάνε τη σούπα

      • what avatar
        what @ Misha 18/09/2010 00:49:03

        Του χαλάνε τη σούπα κλέβοντας καλώδια του ΟΣΕ;

      • Misha avatar
        Misha @ Misha 18/09/2010 01:11:56

        Tα SPA του ΟΣΕ για τους μεγαλοκαρχαρίες τα έχεις ακουστά;

        h**p://www.imerisia.gr/article.asp?catid=12334&subid=2&pubid=24073140

      • Orestios avatar
        Orestios @ Misha 18/09/2010 01:17:33

        Misha, σπα είχαν και υπουργεία απί ΠΑΣΟΚ.

      • Κάποιος avatar
        Κάποιος @ Misha 18/09/2010 01:29:11

        "Του χαλάνε τη σούπα κλέβοντας καλώδια του ΟΣΕ;"

        1.Εννέα ηλεκτράμαξες σκουριάζουν στο σταθμό της Ειδομένης στο Κιλκίς, χωρίς να έχουν πραγματοποιήσει ούτε ένα δρομολόγιο. Αλλά ακόμα και εάν ξεκινήσουν αυτή τη στιγμή, όπως λένε οι ειδικοί θα υπάρξει πρόβλημα στη μηχανή λόγω της πολυετούς ακινητοποίησής τους.
        Οι ηλεκτράμαξες αγοράστηκαν έναντι 37.000.000 ευρώ από την Siemens και το λογότυπο της φιγουράρει πάνω στα βαγόνια. Οι εννέα παροπλισμένες ηλεκτράμαξες, είναι μέρος της παραγγελίας του ΟΣΕ στην Siemens το Δεκέμβριο του 1997.
        Υπουργός Μεταφορών ήταν τότε ο Τάσος Μαντέλης, ο οποίος παραδέχτηκε πρόσφατα ότι είχε πάρει ως χορηγία 200.000 ευρώ από την Siemens. Το Δεκέμβριο του 1997 είχαν παραγγελθεί από την Siemens 26 ηλεκτράμαξες που κόστισαν στο δημόσιο 100.000.000 ευρώ.

        2.Υπέρβαρες αμαξοστοιχίες με παραποιημένα παραστατικά επιφέρουν οικονομική ζημία ύψους 1.300.000 ευρώ στον OΣE. H τιμή στην οποία αγόραζαν οι έμποροι τα παλαιά σίδερα (σκραπ) ήταν πάνω από 200 ευρώ τον τόνο. Η εταιρεία στην οποία έγινε η ανάθεση καταβάλλει μόλις 57 ευρώ ανά τόνο... Υπάλληλοι του ΟΣΕ πλαστογραφούσαν τις σχετικές συμβάσεις με στόχο το κέρδος από την παράνομη μεταφορά σκραπ.

        Οι γύφτοι που κλέβουν τα καλώδια μας μάραναν...

      • Orestios avatar
        Orestios @ Misha 18/09/2010 01:34:37

        Κάποιε, κατά τα άλλα φταίμε όλοι όπως υποστηρίζεις ενώ δίνεις στεγνά τους χορηγούμενους.

        Μπορεί να μην σου αρέσει αλλά οι Ρωμά κλέβουν καλώδια και μερικές φορές πεθαίνουν από ηλεκτροπληξία.

        Ρωμά και νεοφιλελεύθεροι έχουν την ίδια κουλτούρα στην κλεψιά.

      • Misha avatar
        Misha @ Misha 18/09/2010 01:38:58

        Όχι αγαπητέ Ορέστιε.
        Άλλο πράγμα ο κατσικοκλέφτης των Σφακίων κι ο τσιγγάνος καλωδιοκλέφτης κι άλλο ο GIGA-κλέφτης goldenboy του ΟΣΕ, της ΔΕΗ, της ΕΡΤ και του Μαξίμου.
        Ο φτωχοδιάβολος Γιαννης Αγιάννης δεν είναι εχθρός μου.Εχθρός μου είναι ο σκατόψυχος Ιαβέρης που ενω κλεβει με 40 χερια σαν τη θεά Κάλι, παριστάνει τον προστάτη της τάξεως και της ηθικής.

      • Κάποιος avatar
        Κάποιος @ Misha 18/09/2010 01:41:13

        Οπότε αν είναι να εκτοπιστούν οι Ρομά θα πρέπει να τους ακολουθήσουν και όλοι οι νεοφιλελευθεροι νεοδημοκράτες, πασοκτζήδες και λοιποί αριστεροί με δεξιά τσέπη.
        Απλά δεν υπάρχει τόσο μεγάλο νησί στην Γη που να μπορεί να τους φιλοξενήσει, όπως πρότεινε πολύ ριζοσπαστικά σ' ένα άλλο τόπικ ένας fan του θερβάντες.

      • Orestios avatar
        Orestios @ Misha 18/09/2010 01:42:21

        Ε, δεν είναι και φτωχοδιάβολοι βρε Μίσα.
        Μελό έχει καταντήσει η υπόθεση με τους τσιγγάνους.
        Για όνομα!

      • Misha avatar
        Misha @ Misha 18/09/2010 01:49:01

        Tι είναι βρε Ορεστιε;
        Περνάνε κάθε μέρα κάτω από το διαμερισματάκι όπου κατοικω, τσιγγάνοι παλιατζηδες συν γυναιξί και τέκνοις.
        Φτωχοί μέχρι εκεί που δεν παίρνει είναι.
        Τους αγαπώ και τους θεωρώ συμμάχους παρά το χούι της κλεψιάς που έχουν.Εχθροι μου είναι αυτοί που είπα παραπάνω:οι τσουκατομαντέληδες, οι κομιστές και οι ιπτάμενοι ερωτυλοι μπόγοι.

      • Orestios avatar
        Orestios @ Misha 18/09/2010 01:56:29

        Ε, όχι και χούι. Κοινωνία της κλεψιάς από την οποία εμπνέονται πολλοί.

      • Αυριανιστής avatar
        Αυριανιστής @ Misha 18/09/2010 02:31:16

        @ Misha

        Είναι δυνατόν να λέμε αβασάνιστα "το χούι της κλεψιάς", λες και πρόκειται για μια αποδεκτή "ιδιαιτερότητα";

        Να αποδεχθούμε τότε και "το χούι του βιασμού" για τους σεξουαλικά στερημένους (λόγω συγκυριών) μετανάστες που διαβιούν ανά δεκάδες στα άθλια διαμερίσματα της ντροπής στο κέντρο των Αθηνών. Αφού η μοίρα τους έριξε εδώ και δεν βρίσκουν γυναίκες, να θεωρήσουμε και "φυσιολογικό" το να βιάσουν καμία ανύποπτη περαστική!

      • Ευθύμης avatar
        Ευθύμης @ Misha 18/09/2010 04:21:24

        Μη το παιδεύουμε πολύ, πάρε μερικούς σπίτι σου αναλόγως τα τετραγωνικά (χωρίς νοίκι και να τους δίνεις και ένα πιάτο φαί) βγάλε μερικές φωτογραφίες και μετά συνέχισε την ρητορική σου απο ακούνητες βάσεις.

      • michal avatar
        michal @ Misha 18/09/2010 10:05:25

        Ep to faiokokkino metwpo Misha, Orestios, Aurianisths diaspatai?

      • Orestios avatar
        Orestios @ Misha 18/09/2010 10:23:22

        Καημένε μιχάλ.
        Κολεγιά με τον Μίσα θα κάνεις.
        Έτσι είστε όλοι οι σοσιαλιστές.

  9. Enzo avatar
    Enzo 18/09/2010 01:11:20

    καλα εκανε ο σαρκο! ορμα κοντε

  10. Σπύρος avatar
    Σπύρος 18/09/2010 01:26:07

    Ρε Michal αν δέν ξέρεις τράβα πέστα αλλού για Βαλιανάτο και Δημητρά.

    Αυτοί σάν καί σένα είναι..
    Ρατσιστές και οπαδοί τού Μνημονίου.
    Μόνον πού ο ρατσισμός τους και ο αλυτρωτισμός τους εκδηλώνεται μέ τήν υποστήριξη παραληρηματικών σάν τόν Γκρουέφσκυ.
    Ε εσύ στηρίζεις Ανθιμο.

    • michal avatar
      michal @ Σπύρος 18/09/2010 01:27:07

      Esu ti zori travas me ton An8imo?

      • Σπύρος avatar
        Σπύρος @ michal 18/09/2010 01:29:33

        Εσύ τί ζόρι τραβάς μέ τούς Ρομά?
        Ο Ανθιμος μορφή τής Αγάπης καί τής Συνύπαρξης είναι,αλλοίμονον..
        Χριστιανός μέ τά όλα του..Μόνον πού είναι Χριστιανός τών εκκαθαρίσεων.

      • vardarskian avatar
        vardarskian @ michal 18/09/2010 01:32:35

        Ρε Σπύρο αν δέν ξέρεις τράβα πέστα αλλού για Βαλιανάτο και Δημητρά.

        Αυτοί σάν καί σένα είναι..
        Ρατσιστές και οπαδοί τού Μνημονίου.

        Και βάλε κανα άλλο κανάλι πλην mega

        http://www.littlerom.gr/2009-11-12-12-46-59/1-poioieimaste.html

      • michal avatar
        michal @ michal 18/09/2010 01:35:00

        Do you live in Anw Liosia, Menidi City, Zefiri? Ekei einai to patriko mou spiti kai kserw ta kala ths sumbiwshs. Apo Ekalh kales oi 8ewries.

      • Orestios avatar
        Orestios @ michal 18/09/2010 01:36:55

        Συγκινηθήκαμε Μιχάλ.
        Σαν να είναι αλήθεια.

      • michal avatar
        michal @ michal 18/09/2010 01:38:03

        Ekalh meneis Orestie?

  11. Σπύρος avatar
    Σπύρος 18/09/2010 01:38:03

    Greeklish apo Zefiri??
    Vre ase ta psofia..
    I mipos fevgontas apo Zefiri ksehases tin katagogi sou?
    Einai gnwsto allwste oti oi megaliteroi exthroi mias filis einai aftoi pou tin poulisan kai pistevoun oti eginan kati anotero.

    • Orestios avatar
      Orestios @ Σπύρος 18/09/2010 01:39:55

      Σαν τον Ρωΐδη?

    • michal avatar
      michal @ Σπύρος 18/09/2010 01:41:06

      Greeklish kai apo to Zefuri why not? Allwste den anhkw se kamia fulh peran apo authn twn arvanitwn pou einai h palaiotera katoikos tou Zefuriou.

  12. Σπύρος avatar
    Σπύρος 18/09/2010 01:40:09

    Eτσι είναι και οι Πασόκοι τού GAP άλλως τε ..Γινήκανε ογροπαίοι.

    • michal avatar
      michal @ Σπύρος 18/09/2010 01:41:40

      To xeirotero einai autoi pou emeinan stournoi.

      • Σπύρος avatar
        Σπύρος @ michal 18/09/2010 01:42:15

        Αυτό ξαναπέστο.!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

      • michal avatar
        michal @ michal 18/09/2010 01:43:43

        Pantws kai to Zefiri kserei Greeklish, opws kai oi arvanites san kai tou logou mou.

      • Orestios avatar
        Orestios @ michal 18/09/2010 01:46:22

        Α γειά σου Michal!
        (που δεν ξέρεις να γράφεις ελληνικά)

      • michal avatar
        michal @ michal 18/09/2010 01:47:55

        Ti na kanoume vre Orestie kai o Kapetan Kwttas den milage gri Ellhniko alla...., se bazw na kaneis ena search na ma8eis istoria.

      • Orestios avatar
        Orestios @ michal 18/09/2010 01:49:01

        Μιχάλ, κορίτσι μου, μας φτιάχνεις το κέφι βραδυάτικα.

      • michal avatar
        michal @ michal 18/09/2010 10:02:16

        Orestie petaksou kai mexri th Suggrou na ksedwseis.

  13. Σπύρος avatar
    Σπύρος 18/09/2010 01:45:05

    Πρόσεχε γιατί μπορεί ο Σαρκοζί νά σέ θεωρήσει μειονότητα και νά σέ εκτοπίσει καί σένα.

    • michal avatar
      michal @ Σπύρος 18/09/2010 01:46:54

      Ws Ebraios ths diasporas o Sarko katalabainei.

      • Κάποιος avatar
        Κάποιος @ michal 18/09/2010 01:49:17

        Ο Νικολά Σαρκοζί είναι ο δευτερότοκος γιος του Paul Sarközy de Nagy-Bocsa, Ούγγρου μετανάστη, και της Andrée Mallah, κόρη ενός Σεφαραδίτη Εβραίου γιατρού με καταγωγή από την Θεσσαλονίκη.

        ΡΕ ΤΙ ΓΙΝΕΤΑΙ...

      • Orestios avatar
        Orestios @ michal 18/09/2010 02:00:07

        Βρε το κάθαρμα τον Σεφαραδιστη!
        Ξέρεις κανένα καλό κρεματόριο Κάποιε?

      • Κάποιος avatar
        Κάποιος @ michal 18/09/2010 02:02:39

        Δεν ξέρω Orestios.
        Ρώτα κανέναν αγανακτισμένο κάτοικο της Κυψέλης.

      • Orestios avatar
        Orestios @ michal 18/09/2010 02:04:10

        Πού να βρώ υπάλληλο της Ύπατης Αρμοστείας τέτοια ώρα.
        Έχω εσένα εύκαιρο.
        Ίσως και ο Μιχάλ μπορεί να μας πεί.

      • michal avatar
        michal @ michal 18/09/2010 10:01:33

        Ma ti les agaphte sto KKE 8a breis filous twn metanastwn kai polemious ths EE. Koinws sto komma sou.

      • Orestios avatar
        Orestios @ michal 18/09/2010 10:20:43

        Αχ βρε μιχάλ, κορίτσι μου, τα έχεις χάσει ολοκληρωτικά.
        Κόψε τις βόλτες στην Ιπποκράτους.

  14. Σπύρος avatar
    Σπύρος 18/09/2010 01:47:49

    Αφωνος.

  15. Μαύρος Ιάκωβος avatar
    Μαύρος Ιάκωβος 18/09/2010 02:12:54

    Κράτα γερά κοντέ εξευτέλισε τα υπαλληλάκια της Νέας Τάξης που τάχα ενδιαφέρονται για τους γύφτους.Όσο βλέπω να τον κατακρίνουν κάτι Ύπατες αρμοστείες του ΟΗΕ κ λοιπά τσίρκα,τόσο ανεβαίνει στην εκτίμησή μου.ΗΓΕΤΗΣ με ψυχή κ θάρρος,ας τα βλέπουν κάποιοι ξεπουλημένοι του ΔΝΤ

  16. Κάποιος avatar
    Κάποιος 18/09/2010 02:18:53

    "Ογκώδεις διαδηλώσεις κατά της πολιτικής της κυβέρνησης Σαρκοζί που περιλαμβάνει απελάσεις Ρομά πραγματοποιήθηκαν το Σάββατο σε ολόκληρη τη Γαλλία".

    Mα πόσους πια έχει στο pay roll της αυτή η Νέα Τάξη ;

    • Μαύρος Ιάκωβος avatar
      Μαύρος Ιάκωβος @ Κάποιος 18/09/2010 02:24:35

      Εύλογη η απορία σου για τους νεοταξίτες,είναι πραγματικά πάρα πολλοί βλέπεις τα φράγκα του ΔΝΤ του Στρος Καν κ ενδεχομένως κύριου αντιπάλου του Σαρκοζύ στις προεδρικές εκλογές,πιάνουν τόπο.Το θέμα είναι τα πρόβατα που τους υποστηρίζουν εδώ στην Ελλάδα κ τάχα αγαπάνε τους Ρομά το κάνουν επειδή τα παίρνουν ή επειδή είναι τόσο αφελείς;

    • Κάποιος avatar
      Κάποιος @ Κάποιος 18/09/2010 02:43:09

      Κι εγώ δεν ξέρω αν όντως είναι τόσο αφελείς ή αν τα παίρνουν όσοι ασχολούνται με τους τσιγγανους και τους λαθρομετανάστες, ενώ κανένας Ελληνας δεν έχει πάει φυλακή και δεν έχει επιστρέψει ένα ευρώ από τα σκάνδαλα του Χρηματιστηρίου, των ολυμπιακών έργων, των δομημένων ομολόγων, της siemens, του ΟΤΕ, του ΟΣΕ, των προμηθειών στα νοσοκομεία, των εξοπλιστικών προγραμμάτων κτλ.

    • Μαύρος Ιάκωβος avatar
      Μαύρος Ιάκωβος @ Κάποιος 18/09/2010 02:55:55

      Πάλι το γνωστό παραμυθάκι,στρίβειν δια του αρραβώνος.Τι σχέση έχουν οι Ρομά με τη siemens κ τα ολυμπιακά έργα κ τους μεγαλοεργολάβους σαν να ακούω ολομέλεια του Σύριζα...Επίσης θέλω να καταγγείλω την παράγκα του ποδοσφαίρου,τα στημένα πρωταθλήματα,τον διαιτητή που το 1990 στο μουντιάλ της Ιταλίας έσφαξε την Αργεντινή,την αποικιοκρατική πολιτική των Η.Π.Α στην ανταρκτική,τη συνθήκη του Μααστριχτ,τη συνθήκη των Σεβρών,οι λαθρομετανάστες είναι αδέρφια μας(ειδικά όταν τους εκμεταλλευόμαστε να κάνουμε τις μπίζνες μας),ανοίξτε τα σύνορα,σηκώστε τα πόδια

    • michal avatar
      michal @ Κάποιος 18/09/2010 10:07:45

      O Evraios Sarkozy (h ebraikothta basizetai sthn mana kata kurio logo me tous ebraikous nomous) enantion tou Evraiou Strws Kahn. Ariba muchachos!

  17. Σπύρος avatar
    Σπύρος 18/09/2010 02:38:41

    Τά παίρνουν,τά παίρνουν...Λεφτά υπάρχουν.

    • Orestios avatar
      Orestios @ Σπύρος 18/09/2010 02:50:06

      +1000

  18. Karampinas avatar
    Karampinas 18/09/2010 03:44:57

    ενδεικτικό θέμα για κάποιους ενδιαφερόμενους για υποθετικές συνεργασίες με αριστερούς, αντινεοταξικά μέτωπα και παραμύθια της χαλιμας. Μόλις θα έρθει η στιγμή της αλήθειας, για το τι πρέπει να γίνει και να χτυπήσει το μέταλλο στο αμόνι, θα αρχίσουν τα δικά τους και τις υπερευαισθησίες, μα τους Τσιγγάνους, μα τους Αφγανούς, μα τα καημένα τα βαποράκια, μα η ιμπεριαλιστική εκστρατεία στη Μικρά Ασία, μα η αυτοδιάθεση των "Μακεδόνων". Παίρνουμε την υπερηθική και συχνά λαϊκίστική θέση, μια και δεν πολυ νοιαζόμαστε για τις συνέπειες στο συγκεκριμένο κράτος, μιας και δεν είναι "σοσιαλιστικο".

    • michal avatar
      michal @ Karampinas 18/09/2010 10:08:23

      +10000

  19. Ευθύμης avatar
    Ευθύμης 18/09/2010 04:00:57

    τι διαφορά έχει η λέξη τσιγκάνος απο την ρομά.. τι καινούριο φρούτο είναι αυτό;

    • michal avatar
      michal @ Ευθύμης 18/09/2010 10:08:50

      Emeis sto Zefuri tous leme guftous.

  20. Δημητρης avatar
    Δημητρης 18/09/2010 05:38:09

    Μπραβο στο Σαρκοζι!

  21. τσώφλι πασατέμπου avatar
    τσώφλι πασατέμπου 18/09/2010 09:48:40

    Αγαπητοί φίλοι, οι εν λόγω Ρομά δέν πάνε για να βρούν δουλειές στη Γαλλία, πάνε για να εκμετταλευτούν τις παροχές του κοινωνικού κράτους, που εκει πέρα είναι ακόμα αρκετά γενναιόδωρες για τους πολύτεκνους, τους άπορους κλπ.

    Παράλληλα φτιάχνουν (όπως πάντα συνηθίζουν ) μικρές κλειστές κοινωνίες όπου αναπαράγεται η λεγόμενη ιδιαιτερότητά τους - πάντρεμα (πώληση, βιασμός) εντεκάχρονων και δωδεκάχρονων κοριτσιών με το ζόρι, τρείς εγκυμοσύνες μέχρι τα δεκαενιά, νταβατζιλίκι του "πατέρα" της φαμίλιας απέναντι στη γυναίκα του και κυρίως στα παιδιά του, άγραφοι νόμοι που φτάνουν μέχρι την εκτέλεση για την μοιχεία και ένα σωρό άλλα παρατράγουδα που δέν αντιμετωπίζονται παρά μόνο με την ΑΝΑΓΚΑΣΤΙΚΗ ενσωμάτωση. Ενσωμάτωση με τη βία, με το στανιό, με το έτσι θέλω : τήρησε κατα γράμμα όλους τους νόμους, και βάλε άν θέλεις φτερά στο κεφάλι σου, ή μείνε αγράμματος. Το παιδί σου όμως θα το πάς στο σχολείο ΕΙΤΕ ΤΟ ΘΕΛΕΙΣ ΕΙΤΕ ΟΧΙ ! Αλοιώς η κοινωνία θα σου το πάρει για πάντα.

    Αυτά τα ρομαντικά περι ιδιαιτερότητας και πολιτιστικού πλούτου είναι σοσιαλδημοκρατικές εμμονές ανθρώπων που τους βλέπουν όπως βλέπουν οι Αμερικάνοι απο μακρυά τις λίγες κλειστές κοινωνίες των ινδιάνων που ζούνε χορεύοντας για τους τουρίστες και πίνοντας όλη μέρα. Τα αγοράκια των Ρομά, που ήδη μεγαλώνουν μ'αυτή τη νοοτροπία, πρέπει να κάτσουν στο θρανίο να μάθουν οτι δέν θα ανεχτεί η κοινωνία να βιάζουν μιά γυναίκα ή ένα παιδί χωρίς να στείλει τον ένοχο για ισόβια. Πρέπει να μπούν μέσα κοινωνικοί λειτουργοί, να αφαιρεθούν επιμέλειες απο κακοποιημένα παιδιά, βιασμένα, σακατεμένα, ανεμβολίαστα, αδήλωτα, παρατημένα στο δρόμο, θύματα άγριας εκμεττάλευσης απ'τον πατέρα τους που τα κρατάει αμόρφωτα και τα "πουλάει" σ'όποιον γουστάρει. Να διαλυθεί ο πυρήνας αυτής της "κουλτούρας" που είναι βασικά το νταβατζιλίκι ενός πατριαρχικού μοντέλου κοινωνίας στην πιό άγρια και αποκρουστική μορφή του, που μόνο στις φώκιες μπορείς να το δείς!

    Άν πηγαίνατε ποτέ κι εσείς σε τσιγγάνικο γάμο όπως πήγα εγώ (αγροτιός γιατρός κοντά σε καταυλισμό ) και βλέπατε το σεντονι με το αίμα που το κυμάτιζε με καμάρι ο πατέρας, τις κραυγές της ανήλικης που την βίαζε ο γαμπρός υπο τα ώτα και τα γέλια όλων (καμά φορά και ο πεθερός - κι άν θέλετε πιστέψτε το ! ) τότε θα καταλαβαίνατε κάποιοι το πνεύμα αυτών που σας γράφω.

    ΕΝΣΩΜΑΤΩΣΗ ! Ούτε κλειτοριδεκτομές ανεχόμαστε, ούτε μαστιγώματα (έστω και σε ιδιωτική σφαίρα) για χατήρι του Τάδε Προφήτη, ούτε γάμους με ανήλικα ΓΙΑ ΟΠΟΙΟΔΗΠΟΤΕ ΛΟΓΟ. Ούτε και Σαρία !

    • Κάποιος avatar
      Κάποιος @ τσώφλι πασατέμπου 18/09/2010 11:57:59

      Τα κακοποιημένα,βιασμένα και παρατημένα παιδιά δεν είναι αποκλειστικό προνόμιο των τσιγγάνων.Το ίδιο και η αμορφωσιά!
      Οσο για το τι ανεχόμαστε ή όχι σαν κοινωνία, αρκεί να ρίξεις μια ματιά γύρω σου και θα καταλάβεις ότι ανεχόμαστε πολύ χειρότερα πράγματα στην καθημερινότητα μας.
      Οσον αφορά την ενσωμάτωση την κύρια ευθύνη την έχει το κράτος που υποδέχεται τις μειονότητες.
      Εδώ δεν καταφέρνουμε να μορφώσουμε και να διαπαιδαγωγήσουμε τα ελληνόπουλα, θα τα καταφέρουμε καλύτερα με τα τσιγγανόπουλα και τα παιδιά των μεταναστών;
      Ας προσπαθήσουμε να διορθώσουμε λοιπόν πρώτα τα του οίκου μας που βρίσκονται σε χείριστη κατάσταση και παράλληλα ας έχουμε την απαίτηση να ενσωματώσουμε και τους άλλους στην κουλτούρα μας.

      Και μιας και είσαι και νέος γιατρός και ασκείς λειτούργημα, κάνε καμιά προσπάθεια εκτος από τις ενσωματώσεις ώστε κάποιοι συνάδελφοι σου να μην εκβιάζουν φακελάκια από τους άρρωστους συνανθρώπους τους προκειμένου να τους εγχειρήσουν, ή να τους βρουν κρεβάτι.

      • Orestios avatar
        Orestios @ Κάποιος 18/09/2010 12:05:48

        Σε πήρε ο πόνος για τα Ελληνόπουλα!
        Έτσι, κάνε μια ωραία κολοτούμπα.

    • Μαύρος Ιάκωβος avatar
      Μαύρος Ιάκωβος @ τσώφλι πασατέμπου 18/09/2010 12:00:00

      Έχεις απόλυτιτο δίκιο αλλά εδώ όλοι αυτοί οι ''ρομαντικοί'' αιθεροβαμωνες με κάτι τέτοιες ονειρώξεις ζούνε.Νομίζουν κ καλά οτι είναι δημοκράτες αν υποστηρίξουν τους ''καημένους'' τους Ρομα που τους κυνηγάει ο κακός ο Σαρκοζύ,έκαναν το ''δημοκρατικό'' τους καθηκόν,βάζουν κ λίγο πεζή ελληνική πραγματικότητα κ να το μελό,έχουμε δακρύσει...Κάποιος αγαπητός σχολιαστής έγραψε οτι δεν τον αφορά που οι Ρομά κλέβουν κ το βλέπει σαν ''ιδιαιτερότητα'' ή δεν έχει πρόβλημα με τα γκέτο κ τα άβατα στα οποία ζούνε,ταυτίζοντάς τα με το Άβατο του Σουλίου στην Τουρκοκρατία!!!!!Προτιμάνε να τους κλέβουν οι γύφτοι παρά οι πολιτικοί με τη siemens,δομημένα ομόλογα κ λοιπές τρίχες(λόγια σχολιαστών όχι δικά μου).....Τα γελάσω,να κλάψω,να προβληματιστώ για το πνευματικό επίπεδο των συμπατριωτών μου,τι να κάνω δεν ξέρω

  22. Κάποιος avatar
    Κάποιος 18/09/2010 10:13:35

    Μ'έβγαλες από τον κόπο να απαντήσω στον Μ.Ιάκωβο, περι παραμυθίων και στρίβειν δια του αρραβώνος.
    Εξαιρετικό το σχόλιο σου.

  23. sanderson avatar
    sanderson 18/09/2010 10:38:27

    Δεν θα διαφωνίσω ότι αλλάζει η αντζέντα, αν και αυτός που την αλλάζει δεν είναι ο Σαρκό, αλλά τα απανταχού "ευαίσθητα" Μέσα Μαζικής Επικοινωνίας. Το δε κράξιμο είναι περισσότερο εσωτερικό, μιας και από την πλευρά της Ρουμανίας/Βουλγαρίας (χώρες στις οποίες ανήκουν κατά βάση οι ρομά που απελαύνονται) είδα περισσότερο μια τάση συζήτησης και ίσως συγκατάβασης. Φυσικά το όλο πανηγύρι θα κρατήσει όσο η γαλλική κοινή γνώμη δείχνει αντίθετη στην πολιτική αυτή, όπως έγινε και στις ταραχές των προαστείων. Μετά, τουμπεκί και πάνε γι' άλλα, μήπως και ο Στρος Καν καταφέρει να κερδίσει.

    Σε κάθε περίπτωση πάντως, η στάση της γαλλικής κυβέρνησης είναι μάλλον προάγγελος του τέλους της ανεκτικότητας στην άκρατη μετανάστευση και τις πολυπολιτισμικές κοινωνίες που ευαγγελίστηκαν οι προηγούμενες γενιές. Πολλές χώρες της Δυτικής Ευρώπης έχουν το ίδιο πρόβλημα (Αγγλία, Ολλανδία, Γερμανία κτλ) και ήδη σε πολλά σημεία σκληραίνει η στάση.

    Για παράδειγμα στην Αγγλία ήδη ακούγονται οι πρώτες φωνές κατά των μουσουλμάνων της χώρας, που βασίζονται στην επιδοματική πολιτική της εκάστοτε κυβένρησης, ιδίως σε μια εποχή που πρέπει να γίνουν περικοπές μεγαλύτερες των δικών μας. Φυσικά ακόμα κερδίζει ο φλεγματικός καθωσπρεπισμός, απλά για την ιστορία οι άγγλοι όταν τα πάρουν δεν κρατιούνται (είναι το πρώτο έθνος που καρατόμησε μετά από δίκη μονάρχη).

    Η ταμπακιέρα βέβαια είναι η ανάγκη αναθεώρησης της μεταναστευτικής πολιτικής σε όλη την Ευρώπη. Τα μετααποικιακά (ή μεταπολεμικά) ενοχικά σύνδρομα που δέσποζαν τις δεκαετίες 50 με 70 ανήκουν πλέον στο παρελθόν, και στο παρόν υπάρχουν μόνο τα άσχημα αποτελέσματα τους, δηλαδή διογκούμενες κοινωνικές ομάδες με μηδενική ενσωμάτωση και προσφορά στην κοινωνία.

  24. ΜΙΧΑΛΗΣ ΦΟΥΣΤΕΡΗΣ avatar
    ΜΙΧΑΛΗΣ ΦΟΥΣΤΕΡΗΣ 18/09/2010 12:09:59

    Καλώς ή κακώς πιο ρατσιστες απο τούς ρομα δεν υπάρχουν.Όταν πας μια βόλτα σε περιοχές που διαμένουν καταλαβαίνεις πολλά γιατί δεν προσαρμόζονται σε έναν κανονικό τρόπο ζωής.

    • Orestios avatar
      Orestios @ ΜΙΧΑΛΗΣ ΦΟΥΣΤΕΡΗΣ 18/09/2010 12:16:02

      +1000.

  25. Δημήτρης avatar
    Δημήτρης 18/09/2010 12:36:01

    ΠΟΛΥ ΚΑΛΑ κάνει ο Σαρκοζί! Επιτέλους ένας πολιτικός με "καρύδια", που κάνει αυτό που θέλει ο γαλλικός λαός και δεν χαμπαριάζει από τα τσαλιμάκια του κάθε "αντιρατσιστή" ή "αντιφασίστα". Οι γύφτοι αυτοί μπήκαν στη Γαλλία ΠΑΡΑΝΟΜΑ. Είναι πολίτες κρατών μελών της ΕΕ αλλά μπήκαν σε γαλλικό έδαφος χωρίς να δώσουν λογαριασμό σε κανέναν. Δεν είναι ξέφραγο αμπέλι τα κράτη και το να ζητάς ποινικό μητρώο και έλεγχο του ποιος μπαίνει μέσα στο κράτος ΔΕΝ είναι ρατσισμός. Με τις ανοησίες των σοσιαλιστών έχει καταστραφεί η Γαλλία. Έδωσαν αβέρτα ιθαγένειες σε μαύρους, αλγερίνους κλπ οι οποίοι ουδέποτε προσαρμόστηκαν, ουδέποτε υιοθέτησαν την εθνική ταυτότητα του Γάλλου και παρέμειναν γκετοποιημένοι και απομονωμένοι. Ας μας εξηγήσουν τώρα οι κρετίνοι σοσιαλιστές τι κατάλαβαν με την εφαρμογή του πολυπολιτισμού. Ας μας εξηγήσουν ποιός φταίει που ο Λεπέν παίρνει 15% και στα ποδοσφαιρικά γήπεδα αρκετοί φίλαθλοι γιουχάρουν όλους τους μαύρους παίκτες άσχετως του σε ποιά ομάδα παίζουν. Αυτοί τώρα νομίζουν ότι θα κάνουν μια πορεία ή μια κατάληψη, θα βάλουν και έναν άπλυτο μαλλιά "αντιφασίστα"¨να διαβάσει δυο αράδες και το πρόβλημα λύθηκε.

    • Μαύρος Ιάκωβος avatar
      Μαύρος Ιάκωβος @ Δημήτρης 18/09/2010 12:47:13

      Άψογος,απλά να προσθέσω οτι πολλοί απο τους ''καταδιωκώμενους'' Ρομά υπήρξαν οι χειρότεροι βασανιστές κ ρουφιάνοι του καθεστώτος του Τσαουσέσκου στη Ρουμανία

      • 11888 avatar
        11888 @ Μαύρος Ιάκωβος 18/09/2010 15:03:44

        Διαβαζωντας κανεις αυτα που γραφεις για τους Ρομα θα διαπιστωσει οτι με τα οσα δεινα εχουν επιφερει στους πολιτισμενους ευρωπαιους θα τους αξιζε να γινουν σαπουνι σε καποιο συγχρονο αουσβιτς.
        Αλλωστε το ειχε προσπαθησει ο αδολοφος αλλα καταφερε να εξολοθρευσει μονο 500000.

      • Μαύρος Ιάκωβος avatar
        Μαύρος Ιάκωβος @ Μαύρος Ιάκωβος 18/09/2010 15:24:21

        Στα γραφόμενα μου δεν ανέφερα τίποτα τέτοιο,τώρα το τι κατάλαβες εσύ είναι δικό σου θέμα,ο πεινασμένος μάλλον καρβέλια ονειρεύεται....Ναι έχεις δίκιο ο αδολφος δεν πέτυχε πολλά σε αντίθεση με τον ''πατερούλη'' που ξεπάστρεψε κάμποσους...Τι κρίμα όμως που αυτός ήταν κομμουνιστής κ όχι εθνικοσοσιαλιστής.Οι γενοκτονίες που έκανε ο Χίτλερ ήταν εγκλήματα κατά της ανθρωπότητας,ενώ αυτές του πατερούλη έγιναν για την προάσπιση της επανάστασης

      • 11888 avatar
        11888 @ Μαύρος Ιάκωβος 18/09/2010 16:08:43

        Θα συμπληρωνα οτι ηταν και δημοκρατικα εκλεγμενος σε αντιθεση με τον πατερουλη.

    • Κάποιος avatar
      Κάποιος @ Δημήτρης 18/09/2010 13:14:54

      Η Γαλλία έγινε υπερδύναμη από την εκμετάλλευση των αποικιών της κυρίως στην Αφρικανική ήπειρο, υποδουλώνοντας, εξαθλιώνοντας και καταστρέφοντας τους ντόπιους, πολιτική που ακόμα εξακολουθεί να υιοθετεί τοποθετώντας έμπιστους στο καθεστώς αφρικανούς πολιτικούς ή δικτάτορες, αρκετοί απ'τους οποίους έχουν γαλλική υπηκοότητα.
      Ενα απο τα κράτη που συνεχίζει να αποσταθεροποιεί και να καταστρέφει για παράδειγμα είναι η Δημοκρατία του Νίγηρα ώστε να εκμεταλλεύεται κοψοχρονιά τα κοιτάσματα ουρανίου της.
      Τα ίδια περίπου γίνονται στην Γκαμπον, στο Τσαντ,το Κογκο.
      Αυτά να τα διαβαζετε αν δεν τα γνωρίζετε, όλοι εσεις που γράφετε για μαύρους,αλγερινούς και επικροτείτε πολιτικές όπως του σαρκοζί.
      Είναι ντροπή να γράφονται τέτοια σχόλια για λαούς που έχουν υποδουλωθεί,καταστραφεί και υποφέρει από τους "πολιτισμένους" Γάλλους.
      Πριν λοιπόν αρχίσετε να γράφετε ορμώμενοι από τις φυλετικές σας ιδεοληψίες, ανοίχτε κανένα βιβλίο ιστορίας μπας και διακρίνετε ποιος είναι ο θύτης και ποιο το θύμα.

  26. kiki avatar
    kiki 18/09/2010 15:18:00

    Και το μπουμπουκι η γειτονισα του Νικολα,εχει προγραμμα επαναπατρισμου 14.000,ρομα Κοσσοβαρων,και Αιγυπτιακης καταγωγης Κοσσοβαρων,Ειδατε η Μικρη-Λουλου,πονηρουλα η ατιμουλα,στα μουλωχτα βουρ και διωξιμο.Αυτη ειναι απο μεσα μπελα μπελα και απ εξω κατσιβελα.Αυτοι οι ανατολικογερμανοι ναζι πρωσοι θα μεινουν,δεν αλλαζουν.

    • 11888 avatar
      11888 @ kiki 18/09/2010 16:14:55

      Να ευχεσαι η μικρη λουλου να μη θυμηθει την ναζιστικη-πρωσσικη καταγωγη της γιατι βλεπω τα χιλιαδες αδερφια μας να ξεκουμπιζονται κακην κακως απο την ναζιστικη Πρωσσια.

      • Karampinas avatar
        Karampinas @ 11888 18/09/2010 17:26:31

        Ποια αδέρφια σου λες; τους Έλληνες ομογενείς για τους οποίους η αριστερά έδωσε τον υπερπάντων αγών να ΜΗΝ έχουν δικαίωμα ψήφου στις εθνικές εκλογές, μην τυχών και μας μαγαρίσουν την αριστεροφρένεια που έχουμε ως λαός.

  27. Νικόλας avatar
    Νικόλας 18/09/2010 18:21:01

    Οι πολίτες της Βουλγαρίας και της Ρουμανίας ας είναι πολίτες της Ευρωπαικής Ένωσης μέχρι και το 2011 δεν μπορούν να εγκαθίστανται ελεύθερα στη Γαλλία και σε πολλές άλλες χώρες (η μεταβατική αυτή περίοδος για τους πολίτες αυτούς στην Ελλάδα ήταν μέχρι και το 2009) μέχρι και το τέλος του 2012... οπότε για να μείνουν μόνιμα σε κάποια χώρα μέλος που έχει θεσπίσει αυτούς τους περιορισμούς θα πρέπει να έχουν μόνιμη δουλειά ώστε να δικαιολογούν την παραμονή τους εκεί.

    http://ec.europa.eu/eures/main.jsp?acro=free&lang=el&countryId=FR&fromCountryId=BG&accessing=0&content=1&restrictions=1&step=2

  28. kiki avatar
    kiki 18/09/2010 18:35:47

    @11888,
    απο χρονια οι μικρες λουλουδες της Γερμανιας απο Σρεντερ,εχουν αποκτησει μια συμπεριφορα ρατσιστικη για τους ελληνες της Γερμανιας.αυτο διαπιστωθηκε για καταληψη θεσεων υπευθυνων σε πανεπιστημιακα νοσοκομεια,πανεπιστημια,θεσεις καθηγητων,υπηρχαν ενδειξεις διακρισεων.
    Τωρα που ολη η ευρωπη εχει στραφει προς την ακροδεξια,και κυριως οι γερμανοι, οι οποιοι κατ επαναληψη διαχρονικα καθε φορα που οι ιδιοι εχουν οικονομικα προβληματα τους φταιει καποια αλλη εθνοτητα,και μην ξεχνας οτι ειμαστε μια εθνοτητα που χαρακτηριστικο μας ειναι οτι δεν ειμαστε πειθαρχικοι προς τας υποδειξεις.
    Μεσα στην κομισιον στο κεντρο αυτης της ενωσης των ευρωπαιων πολιτωνζωντας και δουλευοντας εκει σαυτην τον καθρεφτη της ευρωπαικης κοινοτητας διακρινεις ποιοι λαοι εχουν στο αιμα τους αυτο που εγραψα για πρωσικο ναζισμο,οι δε ανατολικογερμανοι ειναι ναι ναζι,μα και επι κομμουνισμου ηταν οι γκαουλαιτερ των αλλων διπλανων συνκομμουνιστικων λαων.Τοχουν στο αιμα τους ,τι να κανουμε.Και μην τοχεις σε τιποτα αν δεν της βγουν τα οικονομικα να τα βαλει με τους Ελληνες.

  29. eregoz avatar
    eregoz 20/09/2010 13:19:59

    ΚΑΤΑΡΧΗΝ,ΑΝ ΚΑΙ ΣΤΟ ΤΕΛΟΣ..ΓΙΑ ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΚΑΠΟΙΟΣ ΠΟΛΙΤΗΣ ΤΗΣ ΕΥΡΩΠΑΙΚΗΣ ΕΝΩΣΗΣ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΕΧΕΙ ΕΠΙΣΗΜΑ ΕΓΓΡΑΦΑ ΤΟΥ ΚΡΑΤΟΥΣ ΜΕΛΟΥΣ ΚΑΤΑΓΩΓΗΣ ΤΟΥ..ΑΜΦΙΒΑΛΛΩ ΑΝ ΟΙ ΓΥΦΤΟΙ(ΝΑΙ ΓΥΦΤΟΙ ΕΙΝΑΙ ΚΑΙ ΜΑΓΚΙΑ ΤΟΥΣ...ΟΧΙ ΡΟΜΑ ) ΕΧΟΥΝ ΣΤΟΙΧΕΙΩΔΗ ΕΓΓΡΑΦΑ ΠΟΥ ΝΑ ΑΠΟΔΙΚΝΥΟΥΝ ΝΟΜΙΚΑ ΤΗΝ ΥΠΑΡΞΗ ΤΟΥΣ,(ΑΠΟΔΙΚΝΥΕΤΑΙ ΚΑΙ ΑΠΟ ΤΟ ΓΕΓΟΝΟΣ ΟΤΙ ΣΤΑ 3000 ΑΤΟΜΑ ΠΟΥ ΕΧΟΥΝ ΑΠΕΛΑΘΕΙ ΜΕΧΡΙ ΤΩΡΑ ΕΧΕΙ ΔΩΘΕΙ ΡΟΥΜΑΝΙΚΟ ΔΙΑΒΑΤΗΡΙΟ ΠΟΥ ΕΚΔΩΘΗΚΕ ΣΤΟ ΠΑΡΙΣΗ ΑΠΟ ΤΗΝ ΡΟΥΜΑΝΙΚΗ ΠΡΕΣΒΕΙΑ)ΟΠΟΤΕ ΤΟ ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑ ΠΕΡΙ ΧΩΡΑΣ ΤΗΣ ΕΕ ΠΑΕΙ ΠΕΡΙΠΑΤΟ.ΟΣΟ ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΝΕΟΤΑΞΙΤΕΣ ΨΕΥΤΟ-ΥΠΕΡΜΑΧΟΥΣ ΤΩΝ ΑΝΘΡΩΠΙΝΩΝ ΔΙΚΑΙΩΜΑΤΩΝ-ΝΑΙ..ΑΥΤΟΥΣ ΠΟΥ ΣΕ ΑΛΛΟ ΑΡΘΡΟ ΥΠΕΡΑΣΠΙΖΟΝΤΑΙ ΤΑ ΠΕΠΡΑΓΜΕΝΑ ΤΗΣ ΛΑΙΚΗΣ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑΣ ΚΑΙ ΤΗΣ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑΣ ΤΗΣ ΚΑΜΠΟΝΤΙΑΣ ΔΕΝ ΕΧΩ ΝΑ ΠΩ ΚΑΤΙ ΠΑΡΑ ΜΟΝΟ ΝΑ ΥΠΟΘΕΣΩ ΟΤΙ ΠΕΡΝΟΥΝ ΜΕΡΙΣΜΑ ΚΑΤΑ ΚΕΦΑΛΗ ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΑΤΥΧΟΥΣ ΦΙΛΟΥΣ ΤΟΥΣ..ΚΑΙ ΣΙΓΟΥΡΑ ΚΑΜΙΑ ΜΕΓΑΛΗ ΕΠΙΧΟΡΗΓΗΣΗ ΓΙΑ ΚΑΜΙΑ ΜΚΟ..ΝΑΙ ΑΠΟ ΕΚΕΙΝΑ ΤΑ ΛΕΦΤΑ ΤΗΣ ΝΕΟΝΑΖΙΣΤΙΚΗΣ ΚΕΕ.

  30. Δημήτρης avatar
    Δημήτρης 21/09/2010 09:50:06

    Ξέρω πολύ καλά για τις αποικίες των ευρωπαϊκών κρατών αγαπητέ. Δυστυχώς αυτό που λέτε ενισχύει το επιχείρημά μου. Αυτοί που πήραν υπηκοότητες (από εκεί κιόλας προέρχεται ο όρος "υπήκοος") ήταν οι ΠΡΟΔΟΤΕΣ των χωρών τους που είχαν συνεργαστεί με τους Δυτικούς αποικιοκράτες. Κατάλαβες? Ίσα ίσα δηλαδή, που οι "καημένοι" αυτοί μετανάστες της Γαλλίας πρόδωσαν τους συμπατριώτες τους και μετά τις διάφορες επαναστάσεις την κοπάνησαν για την χώρα που διέλυσε την πατρίδα τους.

    Επίσης ουδέποτε ανέφερα φυλετικούς διαχωρισμούς. Οι νόμοι με ενδιαφέρει να τηρούνται. Όποιος μπαίνει παράνομα, έξω. Τόσο απλά.

    Δε μου λες, οι εκλογές στη Σουηδία σ'άρεσαν? Κάνε τώρα πορεία και κατάληψη για να φύγει η ακροδεξιά.

ΑΠΟΣΤΟΛΗ ΣΧΟΛΙΟΥ

Τα δεδομένα σας είναι ασφαλή! H διεύθυνση email δε θα δημοσιευθεί. Τα στοιχεία θα χρησιμοποιηθούν αποκλειστικά για τη δυνατότητα σχολιασμού στο antinews.gr .

Tα πεδία με αστερίσκο (*) είναι υποχρεωτικά.