06/10/2009 21:26
ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΣΧΟΛΙΟΥ

Αντιδράσεις για την κατάργηση του Υπουργείου Μακεδονίας Θράκης



«Η κατάργηση του Υπουργείου Μακεδονίας - Θράκης, συνιστά κατάργηση του εθνικού ρόλου που επιτελούσε μέχρι σήμερα στην πονεμένη γη της Μακεδονίας και της Θράκης. Έναν ρόλο διαχρονικής έμπρακτης απάντησης της Ελληνικής Κυβέρνησης και του ελληνικού λαού, σε κάθε επίδοξο σφετεριστή της ιστορίας».

Τα παραπάνω αναφέρει σε δήλωσή του ο απερχόμενος υπουργός Μακεδονίας-Θράκης Σταύρος Καλαφάτης.

Υποστηρίζει μάλιστα πως «η επιλογή του Πρωθυπουργού κ. Γιώργου Παπανδρέου να διαγράψει τον όρο "Μακεδονία" από το Υπουργικό του Συμβούλιο, εντείνει τους προβληματισμούς, για τις προθέσεις της Κυβέρνησης του ΠΑΣΟΚ σε ένα μείζον εθνικό θέμα».

Αναφέρει ακόμη πως η εγκατάσταση δύο υφυπουργών στη Θεσσαλονίκη δεν ισοσκελίζει τη απώλεια ενός Υπουργείου Μακεδονίας - Θράκης σε πορεία αναβάθμισης.

O Πρόεδρος της Δημοκρατικής Αναγέννησης και πρώην υπουργός Μακεδονίας Θράκης Στέλιος Παπαθεμελής έκανε την ακόλουθη δήλωση:

«Η σύσταση του Υπουργείου Μακεδονίας Θράκης (Υπουργείο Γενική Διοίκηση Μακεδονίας, αργότερα Βορείου Ελλάδος) από τον Ελευθέριο Βενιζέλο και η μετονομασία του από τον Ανδρέα Παπανδρέου σε Μακεδονίας Θράκης, καθώς και η σύσταση πάλι από τον Ανδρέα Παπανδρέου του Υπουργείου Αιγαίου, εξυπηρετούν διαχρονικές εθνικές ανάγκες, κυρίως υπενθυμίζοντας προς πάσαν κατεύθυνση την αιώνια ελληνικότητα των συγκεκριμένων χώρων. Ενδεχόμενη κατάργησή τους δεν μπορούμε να πούμε ότι αποτελεί πράξη σοφίας».

ΣΧΟΛΙΑ

  1. herbie avatar
    herbie 06/10/2009 21:34:05

    το σχoλιο του παπαθεμελή δείχνει πόσο σωστή απόφαση ήταν.Το πιό γελοίο υπουργείο ever

    • Blimblomblim avatar
      Blimblomblim @ herbie 06/10/2009 22:02:24

      Τι ήταν αυτό που δεν σου άρεσε στο σχόλιο του Παπαθεμελή; Μπορείς να γίνεις πιο συγκεκριμένος;

      • herbie avatar
        herbie @ Blimblomblim 06/10/2009 22:23:54

        Η αιώνια ελληνικότητα????τί μπαρούφες είναι αυτές? και τί σχέση έχει με την άσκηση πολιτικής. Αντί να δούμε πως θα πάει καλά η θεσσαλονίκη(η οποία πάει κατά διαόλου) ασχολούμαστε με μύθους.

        • herbie avatar
          herbie @ herbie 06/10/2009 22:27:11

          Οι σκοπιανοί Θα μας περάσουν όσο εμείς ασχολούμαστε με την προπαγάνδα τους.μένουμε στάσιμοι

        • Blimblomblim avatar
          Blimblomblim @ herbie 06/10/2009 23:07:09

          Είναι δηλαδή λάθος αυτό που είπε; Αν εξαιρέσουμε τη λεκτική υπερβολή, από τότε που υπάρχει καταγραφή ιστορίας για την περιοχή (από το 1100 π.Χ.), η περιοχή αυτή και η ταυτότητά της είναι ελληνικές. Από το 1944 και μέχρι σήμερα, αυτό αμφισβητείται. Τι το γελοίο έχει λοιπόν η δήλωση Παπαθεμελή; Καταγράφει μια καθόλου γελοία πραγματικότητα.

    • PELIAS avatar
      PELIAS @ herbie 06/10/2009 22:35:04

      Λειτουργικά όντως το ΥΜΑΘ δέν είχε να παίξει κανέναν ρόλο. Αλλά υπήρξε σύμβολο, σημείο αναφοράς και φάρος του ελληνισμού στην Μακεδονία και στην Θράκη. Μόνο γελοίο δέν υπήρξε ποτέ και ντροπή για τον χαρακτηρισμό.

      Τα ΜΜΕ έδωσαν χθές, πριν ακόμα απο την ορκομωσία, την εικόνα της αντικαταστάσεως με μία Γ.Γ. και με κάτι σαν ηλεκτρονικό κέντρο επικοινωνίας. Πράγμα που αφήνει την υποψία ότι,

      α.- πρόκειται για άμεσα εκτελεστέα εντολή και με το πιστόλι στον κρόταφο
      β.- για μία ηλεκτρονική βάση επικοινωνίας με ομόλογα κέντρα στα βαλκάνια
      γ.- ψεκάστε-σκουπίστε-τελειώσατε και φυσικά τελείωσε και ο ρόλος σας, όταν ολοκληρώσετε τις εντολές που λάβατε κατα την διάρκεια του τελευταίου σας ταξιδίου στις ΗΠΑ. Πώς αλλιώς θα άρχιζε το παιντί με μία ενέργεια που, άν μή τι άλλο, σχετίζεται κυρίως με το Σκοπιανό, και θίγει όχι μόνο τους Μακεδόνες αλλά ΟΛΟΥΣ ΤΟΥΣ ΕΛΛΗΝΕΣ.

      Γιωργάκη,

      άν θέλεις να μπείς θετικά στην ιστορία της χώρας που σε φιλοξενεί και σαν πρωθυπουργό, αντί να διαγράφεις τα σύμβολα του λαού που σε ψήφισε, κοίταξε να ενισχύσεις την Μακεδονία και ειδικά την παραμεθόριο περιοχή μας, που σήμερα διαφεντεύεται απο κάθε είδους ξενόφερτους που εγκαθίστανται εκεί με το έτσι θέλω, επειδή δέν διαθέτουμε ούτε τους μισους συνοριοφύλακες απο αυτούς που χρειάζονται. Που έχουν κλείσει με λουκέτο όλα τα στρατόπεδα κατα μήκς της παραμεθορίου. Και προ παντός δέν έχει κανένα Έλληνα που έφυγε απο εκεί και πήγε στην ξενητειά, επειδή η Αθήνα τον είχε αγνοήσει παντελώς. Και είναι πάρα πολλοί οι Έλληνες της διασποράς, που θέλουν να επιστρέψ ουν στην χώρα που τους γέννησε.

      Για το καλό σου Γιωργάκη και πρίν ξυπνήσουν οι δικοί σου βουλευτές, που μόλις κατηγορηθούν απο τους ψηφοφόρους σου για έσχατη προδοσία θα σου την μεταφορτώσουν και θα σου δείξουν την πόρτα της εξόδου.

      Και για εσένα φίλε πρωθυπουργέ θα είναι μία απλή μετακόμιση. Για εμάς όμως τους εναπομένοντες θα έλθουν τα πάνω-κάτω. Και αυτό Γιωργάκη μετά απο τον ενθουσιασμό της πλειοψηφίας, που δέν είναι πλειοψηφία, αφού όσοι δέν πήγαν στην κάλπη - κάλτσα την έλεγες τις προάλλες - είναι περισσότεροι απο αυτούς που σε ψήφισαν, σίγουρα θα προβληματισθείς άν προχωρήσεις στην άλωση όσων οι έλληνες έχουν κορώνα και καμάρι τους.

      'Ας μήν μου πείτε ότι, προτρέχω. Είναι προτιμότερο να περιμένετε και να επανέλθουμε μετά απο λίγον καιρό στο θέμα. Οι 100 μέρες αποτελούν μαζί με τα σύμβολα και το βασικό πρόβλημα των ψηφοφόρων. Αποκλείεται η άλωση των συμβόλων να διαγράψει τις αναμονές και τις προσδοκίες όταν όσα υποσχέθηκαν δέν υλοποιηθούν.

      ΠΕΛΙΑΣ

    • anetos avatar
      anetos @ herbie 07/10/2009 12:14:13

      Μόνο για αμφισβητούμενες , εμπόλεμες περιοχές η αποικίες υπάρχουν Υπουργεία με γεωγραφικό όνομα ,τα άλλα είναι για το βόλεμα ...

  2. ΑΡΗΣ Θ avatar
    ΑΡΗΣ Θ 06/10/2009 22:09:17

    Πολύ φοβάμαι ότι πρόκειται για "συμβολική" απόφαση που προετιμάζει τα χειρότερα. Τον Δεκέμβριο δεν επίκειται "κουβέντα" στην ΕΕ περί Σκοπίων?

  3. sirmar avatar
    sirmar 06/10/2009 22:23:40

    Πολύ φοβάμαι οτι άρχισε το ξεπούλημα οΓΑΠ
    Η καλή ημέρα από το πρωί φαίνετε τα χαιρετίσματα και τα συχαρίκια από τον
    άμπακα
    Ότι έκαμε ο παππούς θα κάνει και αυτός η συμφωνία της Βάρκιζας το ξεπουλά άρχετε.
    Ας τα έλεγε ότι θα κατάργηση το ΜΑΚΕΔΟΝΙΑΣ και τον ΥΕΝ και ΑΙΓΑΙΟΥ και θα έπαιρνε ένα Xούλο

  4. osaperas avatar
    osaperas 06/10/2009 22:33:40

    Μακράν ο κουρυφαίος είναι μπαοκάρα ο Σταύρος Καλαφάτης: "Η κατάργηση του Υπουργείου Μακεδονίας – Θράκης, συνιστά κατάργηση του εθνικού ρόλου που επιτελούσε μέχρι σήμερα στην πονεμένη γη της Μακεδονίας και της Θράκης. Έναν ρόλο διαχρονικής έμπρακτης απάντησης της Ελληνικής Κυβέρνησης και του ελληνικού λαού, σε κάθε επίδοξο σφετεριστή της ιστορίας"

    Η μόνη δραστηριότητα του υπουργείου Μακεδονίας και Θράκης) τα τελευταία (και επί ΠΑΣΟκ) χρόνια είναι να συγκεντρωνει ψήφους για τον εκάστοτε υπουργό.

    Κι ακόμη (και επί ΠΑΣΟΚ) να "εξυπηρετεί" τους βορειοελλαδίτες (και όχι μόνο) επιχειρηματίες στο "να κάνουν μπίζνες στα Σκόπια" ή με αλλα λόγια να τονώνουν την οικονομία των σκοπιανών.

  5. Προφήτης avatar
    Προφήτης 06/10/2009 22:36:12

    Έχοντας φθάσει τους Έλληνες, με διαρκή προπαγάνδα από ιούς και σία, σχεδόν να αμφιβάλλουν αν η Μακεδονία είναι Ελληνική, τώρα, υποβαθμίζουν στο εσωτερικό την βαρύτητα που έχει στο δημόσιο λόγο το όνομα “Μακεδονία” και τη συναισθηματική φόρτιση που γεννά ένα προσφιλές, οικείο, δικό σου έδαφος.
    Μπορεί έτσι να παραχωρηθεί, αύριο, το όνομα με μια μορφή Βόρεια κλπ χωρίς εσωτερική αντίδραση.
    Τι θα πουν πολλοί : έλα μωρέ τι χάσαμε, μια Γραμματεία.

    • ανώνυμος avatar
      ανώνυμος @ Προφήτης 06/10/2009 23:45:31

      Ενώ σε αντίθετη περίπτωση θα έλεγαν "καταστροφή, χάσαμε ένα Υπουργείο". Να δω που αλλού θα φτάσετε όλοι της γης οι πικραμένοι.

  6. Στέργιος avatar
    Στέργιος 06/10/2009 22:39:19

    Επαναλαμβάνω το σχόλιό μου από προηγούμενο ποστ:

    Ως Θεσσαλονικιός και Μακεδόνας που ΔΕΝ ψήφισα το ΠΑΣΟΚ, επικροτώ την κατάργηση τού ΥΜΑΘ, το οποίο στη συνείδησή μου καταχωρείται ως ένας βεληγκέκας τού αποικιοκρατικού αθηνοκεντρικού κράτους. Ο δε ευνουχισμένος ρόλος του συμβολίζει με τον πιο σκληρό τρόπο τη βαθύτατη αδιαφορία τού αθηνοκεντρικού κράτους απέναντι στη Μακεδονία και στη Θράκη.

    “Υπουργείο” που δεν έχει καταθέσει ούτε ένα νομοσχέδιο, που δεν έχει λόγο ούτε για την πλακόστρωση τού πεζοδρομίου μπροστά στο Διοικητήριο (=η έδρα τού ΥΜΑΘ), που δεν έχει φτιάξει ούτε ένα σάιτ για το αεροδρόμια της Μακεδονίας και της Θράκης, στην ουσία φτύνει στα μούτρα των Μακεδόνων και των Θρακών, και δεν έχει κανέναν απολύτως λόγο ύπαρξης.

    Αλοίμονο αν ένα άχρηστο υπουργείο είναι το μόνο μας όπλο για να υπενθυμίζουμε "προς πάσαν κατεύθυνση την αιώνια ελληνικότητα των συγκεκριμένων χώρων" (Παπαθεμελής).

    Είπε ο Ψωμιάδης:
    «Περιμένω με πολύ ενδιαφέρον ν’ ακούσω την άποψη των βουλευτών του ΠΑΣΟΚ που εκλέχθηκαν στη Μακεδονία και τη Θράκη. Εύχομαι το επόμενο βήμα της νέας κυβέρνησης να μην είναι η αλλαγή του ονόματος του αεροδρομίου Μακεδονία»

    Για μένα αποτελεί πολύ μεγαλύτερη προσβολή να αποκαλείται “Μακεδονία” ένα τριτοκοσμικό αεροδρόμιο σαν αυτό τής Θεσσαλονίκης.

    Και πριν αρχίσετε να με κατηγορείτε για τοπικισμό κλπ και να με κοροϊδεύετε, γιατί κάποιοι (ευτυχώς ελάχιστοι) από εσάς προσπαθείτε εναγωνίως να κατατάξετε τα όσα γράφω στα 2-3 κλισέ που αναμασώνται για τη Θεσσαλονίκη, διευκρινίζω ότι όταν βρίζω το αθηνοκεντρικό κράτος:

    1) ΔΕΝ ΒΡΙΖΩ την Αθήνα ως πόλη ή τον μέσο Αθηναίο (βρίζω όμως τον "χρήσιμο ηλίθιο" που υπερασπίζεται αυτό το κράτος επιχειρηματολογώντας εναντίον μου.

    2) ΒΡΙΖΩ τον γενίτσαρο Βορειοελλαδίτη που αντί να νοιαστεί για τον τόπο του το παίζει Μαντάμ Σουσού στα Κολωνάκια (και ο γέρος Καραμανλής ήταν ένας από αυτούς).

    3) ΠΑΡΑΔΕΧΟΜΑΙ τις ευθύνες που έχουμε οι Βορειοελλαδίτες για την κατάντια μας, αλλά η παραδοχή μου αυτή ΔΕΝ ΑΝΑΙΡΕΙ τις βαρύτατες και πρωταρχικές ευθύνες τού αθηνοκεντρικού κράτους. Και τέλος,

    4) ΔΕΝ έχω τίποτα εναντίον οποιουδήποτε Νότιου Έλληνα, τον οποίο θέλω συμπαραστάτη στην επιχειρηματολογία μου κατά του αθηνοκεντρικού κράτους. Αν αναρωτηθήκατε ποτέ ποιος φταίει που οι δρόμοι στη Μεσσηνία είναι ίδιοι "από τον καιρό τού Παυσανία", σας λέω ότι οι δρόμοι έχουν το κακό τους χάλι ΑΚΡΙΒΩΣ ΕΠΕΙΔΗ η Πελοπόννησος είναι "ελεύθερη" (=σκλαβωμένη στην Αθήνα) από το 1821.

    Αυτά είχα να πω.

    • Blimblomblim avatar
      Blimblomblim @ Στέργιος 06/10/2009 23:14:02

      Επαναλαμβάνω κι εγώ λοιπόν το σχόλιό μου από διπλανό ποστ:

      Αγαπητέ Στέργιο, το αεροδρόμιο, όπως και το Υπουργείο, τα θέλουμε για τη διεθνή κατοχύρωση του ονόματος Μακεδονία απέναντι στους Σκοπιανούς σφετεριστές του. Καλά θα ήταν να κατέθεταν και κανένα νομοσχέδιο οι Υπουργοί του, να είχε και καμιά αρμοδιότητα, όπως λες, αλλά αυτό δεν αλλάζει τη δεδομένη εθνική του χρησιμότητα για το κόπυραϊτ του ονόματος Μακεδονία. Εδώ μας έχουν πάρει και τα σώβρακα στο θέμα του ονόματος. Ένα αεροδρόμιο, ένα υπουργείο και ένα Πανεπιστήμιο Μακεδονίας μας έχουν μείνει που να έχουν διεθνές κόπυραϊτη Μακεδονίας. Να τους δώσουμε αρμοδιότητες, ναι. Να τα καταργήσουμε μόνο και μόνο επειδή δεν έχουν αρμοδιότητες, φάουλ. Μεγάλο φάουλ. Δεν ξεκίνησε καλά ο Γιωργάκης. Λυπάμαι πολύ.

      Και συμπληρώνω τα ακόλουθα: Ας πάρουμε παράδειγμα την Κρήτη πόσο προκομμένη είναι με τις δικές της δυνάμεις. Τα Χανιά, το Λασίθι και το Ρέθυμνο, όμως, κι όχι το κρατικοδίαιτο Ηράκλειο, που τους διόρισε όλους το ΠΑΣΟΚ. Δεν μπορεί η Μακεδονία να κάνει κάτι αντίστοιχο; Δικές της τράπεζες, δικές της επιχειρήσεις, δική της ανάπτυξη;

      • Στέργιος avatar
        Στέργιος @ Blimblomblim 06/10/2009 23:45:20

        Αγαπητέ blimblomblim.

        Θα μπορούσα να συμφωνήσω μαζί σου για το υπουργείο και το αεροδρόμιο, αν το πρώτο παρήγαγε έργο και δεν μας κορόιδευε, και αν το δεύτερο δεν έμοιαζε με φτωχομπινέδικο αεροδρόμιο από το 1991, πρώην κομμουνιστικής χώρας που καμώνεται τη μοντέρνα.

        Αλλά τι χρησιμότητα μπορεί να έχει ένα γεωγραφικό υπουργείο; Υποκαθιστά την κυβέρνηση ή την τοπική αυτοδιοίκηση; Αν το καλοσκεφτείς, ένα ΥΜΑΘ με αρμοδιότητες είναι ΑΚΟΜΗ πιο υποτιμητικό για τους Μακεδόνες και τους Θράκες, γιατί σημαίνει πλήρη κηδεμονία μας από τον τοποτηρητή τού αθηνοκεντρικού κράτους.

        Αυτό που πρέπει να απαιτήσουμε είναι εξουσίες στην αιρετή τοπική αυτοδιοίκηση τής Μακεδονίας και της Θράκης, αλλά και της κάθε περιφέρειας, έτσι ώστε να ορίζουμε οι ΙΔΙΟΙ τή μοίρα μας, χωρίς να περιμένουμε να μας ελεήσει ο όποιος Πασάς τού Μαξίμου.

        Και να φτιάξουμε μόνοι μας, παρακάμπτοντας το ΥΠΕΧΩΔΕ/ Υποδομών, ένα γαμάτο υπερσύγχρονο αεροδρόμιο που θα είμαστε περήφανοι να το ονομάζουμε "Μακεδονία".

        Και να έχουμε αυτόνομη και ισχυρή παρουσία ως περιφέρεια στις Βρυξέλλες και στο Στρασβούργο, ώστε να μην υπάρχει καμμία αμφιβολία για το ποια είναι η πραγματική Μακεδονία.

        Τώρα, σχετικά με την Κρήτη...

        Κατά τη δεκαετία τού 1980, επειδή η Κρήτη έβγαζε το ΠΑΣΟΚ με τα γνωστά σταλινικά ποσοστά, ο Ανδρέας Παπανδρέου και οι κυβερνήσεις του την προίκιζαν διαχρονικά με πολύ χρήμα.

        Καθ'ολη τη δεκαετία τού 1980 η Κρήτη των 500.000 κατοίκων έπαιρνε από το κράτος τα ίδια λεφτά που έπαιρνε και η Μακεδονία-Θράκη, με τα 2.500.000 κατοίκων. Και υπενθυμίζω ότι κατά τη δεκαετία τού 1980, η Βόρεια Ελλάδα με το 25% τού πληθυσμού συνεισέφερε το 50% του ΑΕΠ. Άρα, η αδικία ήταν δεκαπλάσια!

        Δεν υποτιμώ την προκοπή των Κρητικών, αλλά η αλήθεια να λέγεται.

        Για την αδικία αυτή δεν φταίνε οι Κρητικοί, αλλά το αθηνοκεντρικό κράτος που κάνει παιχνίδι ανεξέλεγκτα.
        Γι'αυτό το βρίζω.

        Βέβαια, οι ευθύνες της οικονομικής ελίτ τής Μακεδονίας και της Θράκης είναι πολλές και βαρύτατες.

        Αντί ο Φιλίππου, ο Μπουτάρης, ο Μπακατσέλος, να καθήσουν και να φτιάξουν ένα θεσσαλονικιώτικο κανάλι, μια μακεδονική αεροπορική εταιρεία, ένα εμπορικό επιμελητήριο που θα ψήνει το ψάρι στα χείλη τού κάθε υπουργού που έρχεται στα μέρη μας υπερασπιζόμενα τα συμφέροντά μας, όλοι τους γλύφουν και αλληθωρίζουν προς Αθήνα... Διακαής τους πόθος να ακολουθήσουν το παράδειγμα τού Λαναρά, τού Εμφιετζόγλου, του Φώλια, κλπ. Ποιος θα αντιδράσει, αν όχι αυτοί; Οι πολιτικοί οι διορισμένοι από τα κόμματα-όργανα τού αθηνοκεντρισμού; Ή ο κυρ-Πασχάλης με το ψιλικατζίδικο στη Μαρτίου;

        Εδώ οι Κρητικοί μας φοράνε τα γυαλιά. Chapeau, που λένε και οι Γάλλοι.

        • Blimblomblim avatar
          Blimblomblim @ Στέργιος 07/10/2009 00:06:41

          Το βασικό που είπα είναι το θέμα του κόπυράιτ του ονόματος. Γι' αυτό δεν σε βλέπω να λες τίποτα. Διότι το κόπυράιτ είναι ο λόγος των αντιδράσεων.

          Όσο για τα υπόλοιπα, δεν μπορώ να συμφωνήσω. Κάποια πρωτεύουσα, έτσι κι αλλιώς, που θα έχει συντονιστικό ρόλο, θα έχει το κράτος, έτσι δεν είναι; Το ωραίο μετρό που φτιάχνεται σήμερα η Θεσσαλονίκη το φτιάχνει το κράτος της Αθήνας, όπως και την υποθαλάσσια, που τη σταμάτησε όμως η ανοησία του ΥΠΠΟ Λιάπη.

          Στη δεκαετία του 1980, η Μακεδονία έβγαζε το 50% του ΑΕΠ; Μήπως υπερβάλλεις;

          Αν εσύ είσαι Θεσσαλονικιός - δεν ξέρω τι δουλειά κάνεις - γιατί δεν φροντίζεις μέσα στο χώρο σου για την αυτοδύναμη προοπτική της Θεσσαλονίκης;

          Όλες αυτές οι φωνές της Θεσσαλονίκης για το αθηναϊκό κράτος, συνήθως φανερώνουν τη βαθύτερη επιθυμία της Θεσσαλονίκης να γίνει Αθήνα ή να ήταν αυτή η "Αθήνα" (πρωτεύουσα ενός συγκεντρωτικού κράτους) στη θέση της Αθήνας.

          Αυτό που βλέπω εγώ είναι ότι η πολιτική μας ηθική έχει πυρήνες διαφθοράς όπου υπάρχει εκλεγμένη διοίκηση. Από το κεντρικό κράτος μέχρι τους συνδικαλιστές και τους ΟΤΑ, όπου υπάρχει εκλογή υπάρχει και λαμογιά. Γι' αυτό είναι καλύτερα να περιορίσουμε την εκλογή σε ένα πρόσωπο μόνον, σε μια προεδρική δημοκρατία, και όχι να ονειρευόμαστε ομοσπονδιακά μοντέλα, στα οποία θα ξεφυτρώνουν διάφοροι Ψωμιάδηδες. Δεν λέω ότι ο Αβραμόπουλος (που έλεγες και σε διπλανό ποστ) είναι καλύτερος, λέω όμως ότι αυτό που προτείνεις θα γεμίζει παντού Αβραμόπουλους και Ψωμιάδηδες.

        • Στέργιος avatar
          Στέργιος @ Στέργιος 07/10/2009 00:28:39

          Και πού βοήθησε το ΥΜΑΘ στην υπόθεση του "κοπιράιτ" τού ονόματος; Έβγαλε κάνα βιβλίο με την επιχειρηματολογία μας για το μακεδονικό, να το μοιράζουμε όλοι στους ξένους φίλους μας; Τίποτα δεν έκανε.

          Και για να καταλάβω, προτιμάς την υποταγή σε ένα ούτως ή άλλως διεφθαρμένο και υδροκέφαλο κράτος, παρά το να πάρουμε τη μοίρα μας στα χέρια μας σε μια Ελλάδα με ισχυρές περιφέρειες, όπως ισχύει στην ΕΕ; Τι έχουμε να χάσουμε;

          Νιώθεις ασφαλής με την υποταγή στο αθηνοκεντρικό κράτος - πατέρα; Το "baba devlet", που λένε και οι Τούρκοι;

          Γράφεις:
          "Στη δεκαετία του 1980, η Μακεδονία έβγαζε το 50% του ΑΕΠ; Μήπως υπερβάλλεις;"

          Όχι. Δεν υπερβάλλω καθόλου.

          Το "ωραίο μετρό" των 9 χλμ. που θα παραδοθεί σε καμμιά 10ριά χρόνια είναι μια πάρα μα πάρα πολύ καθυστερημένη ανταπόδοση των φόρων που πληρώναμε τόσα χρόνια χωρίς ποτέ να δούμε χαΐρι.

          Εγώ προσπαθώ να είμαι όσο μπορώ καλύτερος στη δουλειά μου, αλλά δεν έχω ούτε οικονομική δύναμη, ούτε θεσμική ισχύ για να μπορέσω να αλλάξω τίποτα.

          Το μόνο που μου μένει είναι να μιλάω και να γκρινιάζω.

          Αλλά η δική μου η γκρίνια απαιτεί ΑΞΙΟΠΡΕΠΕΙΑ και μιλά για ΑΝΑΛΗΨΗ των ΕΥΘΥΝΩΝ μας. Δεν είναι η γκρίνια τού επαίτη.

        • Blimblomblim avatar
          Blimblomblim @ Στέργιος 07/10/2009 00:40:16

          Και μόνο που η Σκοπιανή επιχειρηματολογία σήμερα λέει "μέχρι το 1988 δεν είχατε πουθενά επίσημα το όνομα Μακεδονία" αποδεικνύει την αξία του ΥΜΑΘ, που μετονομάστηκε ακριβώς τότε σε ΥΜΑΘ, παρόλο που φώναζαν πολλοί από Μακεδονία μεριά να γίνει νωρίτερα αυτή η κίνηση.

          Για το 50% του ΑΕΠ, δείξε μας τις πηγές σου να σε πιστέψουμε.

          Δεν μίλησε κανείς για υποταγή σε αθηναιοκεντρικό κράτος. Δεν πιστεύω όμως ότι είναι καλό πράγμα η ομοσπονδιοποίηση της Ελλάδας. Θέλω συγκεντρωτικό κράτος που να αφήνει περιθώρια ουσιαστικής αυτοδιαχείρισης και όχι δημιουργίας νέων εστιών διαφθοράς με τις διαφόρου βαθμού τοπικές αυτοδιοικήσεις. Αν η πρωτεύουσα ενός υδροκέφαλου κράτους θα είναι η Αθήνα, το Ναύπλιο, η Αίγινα ή η Θεσσαλονίκη, δεν παίζει μεγάλο ρόλο. Το θέμα είναι να μην είναι υδροκέφαλο. Μπορεί να είναι συγκεντρωτικό χωρίς να είναι υδροκέφαλο. Αν όμως φωνάζεις μόνον για τη Θεσσαλονίκη, τότε δεν πείθεις. Το αποικιοκρατικό πώς το βγάζεις, δεν καταλαβαίνω. Και η Κομοτηνή αν ήταν πρωτεύουσα του ελληνικού κράτους, πάλι τα ίδια θα είχαμε, διότι το πρόβλημά μας είναι πρόβλημα θεσμικής ηθικής και όχι Αθήνας κλπ. Κάπου αλλού θα ήταν η "Αθήνα", αν δεν ήταν στην Αθήνα.

        • Στέργιος avatar
          Στέργιος @ Στέργιος 07/10/2009 01:29:00

          Αγαπητέ Blimblomblim.

          Δεν μπορώ να βρω στοιχεία από τη δεκαετία τού 1980.

          Αλλά βρήκα αυτό:
          http://observatory.egnatia.gr/02_indicators/02_ko-b02.htm

          ...που δείχνει ότι οι τρεις περιφέρειες τής Μακεδονίας και της Θράκης παράγουν εν έτει 2009 το 20% τού εθνικού ΑΕΠ, ενώ ...

          http://www.mathra.gr/files/1.1_Akatharisto_Egxorio_Proion_AEP_se_Trexouses_Times_Agoras_se_Sxesi_me_EU27.pdf

          ... μόλις 10 χρόνια νωρίτερα παρήγαγαν το 25% του ΑΕΠ, κι αυτό ΠΑΡΑ την οξύτατη από τότε αποβιομηχάνιση και τον φρέσκο πόλεμο στη Γιουγκοσλαβία και παρά το ότι είχε ήδη αρχίσει το ολυμπιακό φαγοπότι στην Αθήνα.

          Άρα, αν κάνουμε τις αναγωγές για 15 χρόνια πρωτύτερα, μπορεί να μη φτάσουμε το 50% τού ΑΕΠ, αλλά ένα 40% το φτάνουμε σίγουρα.

          Όσο για τους Σκοπιανούς, όπως έγραψα και πριν, ΑΛΟΙΜΟΝΟ αν η φαρέτρα των επιχειρημάτων μας υπέρ των θέσεών μας στο μακεδονικό εξαντλούνταν στο όνομα τού άχρηστου υπουργείου.

          Εγώ θέλω να αποκτήσει η Μακεδονία την αξιοπρέπεια τής ευρωπαϊκής περιφέρειας. Δεν θέλω να γίνουμε ανεξάρτητη, ούτε είμαι πράκτορας της CIA και της Μοσάντ και άλλα παρανοϊκά. Θέλω το 75% των φόρων μας να επενδύεται εδώ, θέλω να γίνονται υπόγεια πάρκινγκ με απόφαση τού δημάρχου και όχι τού ΓΓ τού ΥΠΕΧΩΔΕ, θέλω να χτίζουμε σχολεία χωρίς να χρειάζεται να ικετεύουμε λεφτά από την Αθήνα. Αυτά τα απλά θέλω.

          Εσύ θέλεις την αναξιοπρεπή και υποτιμητική διαιώνιση τού υδροκεφαλισμού, ώστε μια ζωή να είμαστε ζήτουλες.

        • Blimblomblim avatar
          Blimblomblim @ Στέργιος 07/10/2009 11:56:43

          Ναι, αυτά που λες να γίνουν, αλλά είναι διαφορετικά πράγματα. Το ΥΜΑΘ είχε έναν εθνικό ρόλο να επιτελέσει και μόνον που υπήρχε, και μπορούσε να επιτελέσει κι άλλα. Π.χ.: Θα μπορούσε να γίνονται πάρκινγκ με απόφαση του ΥΜΑΘ και να διαχειρίζεται κονδύλια της κεντρικής διοίκησης με δική του απόφαση. Τότε θα είχε νόημα και ρόλο και δεν θα ήταν μόνον διακοσμητικό στοχείο.

    • Πηνελόπη avatar
      Πηνελόπη @ Στέργιος 07/10/2009 15:55:40

      Στέργιο, το θέμα είναι αν μας απασχολούν ο τύπος ή η ουσία. Μου φαίνεται οτι επικεντρώνεσαι στην ουσία και για αυτό συμφωνώ μαζί σου.

  7. o Μήτσος avatar
    o Μήτσος 06/10/2009 22:58:22

    Τα υπουργεία έχουν κάποιο λειτουργικό θεσμό για να έχουν λόγο ύπαρξης. Οι γεωγραφικοί προσδιορισμοί δεν χαρακτηρίζουν λειτουργία και δεν έχουν κανένα νόημα.

    Το ΥΜΑΘ, δεν εξυπητούσε ποτέ τίποτα. Βόλευε κάμποσους αργόσχολους τους οποίους κανείς δεν θέλει να πληρώνει. Μπράβο του του ΓΑΠ που το κλείνει! Αλλοιώς έπρεπε να ανοίξει και Υπουργείο Κρήτης για να μην φωνάζουν τα κοπέλια από την Κρήτη!

  8. Aris lalidis avatar
    Aris lalidis 06/10/2009 23:02:16

    Δειχνει να βιαζεται ο OMAMA.
    Κακομοιρε Ελληνα θα σκληρυνει ο σβερκος σου απ την καρπαζια.

    • γνωμη avatar
      γνωμη @ Aris lalidis 06/10/2009 23:24:19

      ...otan den noiazontai oi makedones...θα στεναχωριομαστε εμεις?....

    • tiramola avatar
      tiramola @ Aris lalidis 06/10/2009 23:25:28

      Ωιμεεεεεεεεεεεεεεε

      Όπως κατάλαβες θρηνωδώ μαζί σου aris.....

      • γνωμη avatar
        γνωμη @ tiramola 06/10/2009 23:52:26

        ,,,,,,προτεινω στο κεντρο της αθηνας ,χαριν οικονομιας, να καταργησουμε οποιαδηποτε κρατικη υπηρεσια,,,,,ειναι τοσο κοντα τα κεντρικα γραφεια της διοικησης.ουτε αστυνομικα τμηματα,,,ουτε λοιπα διοικητικα γραφεια.η ελλαδα ουτως η αλλως υπαρχει στις παραδιπλα γειτονιες.ετσι,,,,θα νοιωσουν λιγο και σαν στη πατριδα τους οι μεταναστες...

  9. Στέργιος avatar
    Στέργιος 06/10/2009 23:15:03

    Να πάω να κρυφτώ κάπου, όπως εσύ που κρύβεσαι πίσω από την ανωνυμία σου;

    Όταν (αν;) αποκτήσεις όνομα, τα λέμε.

    • Q avatar
      Q @ Στέργιος 07/10/2009 00:19:37

      Μήπως Στέργιο μας τα λές λίγο παράξενα; Γιατί δηλαδή να μη κρατήσει το όνομα Μακεδονία σ´αυτό που θα αντικαταστήσει το ΥΜΑΘ; Τι τον πείραξε το όνομα; Εδώ για το όνομα γίνεται μάχη στην εξωτερική πολιτική, και αυτός το αφαιρεί έτσι; Από τη πρώτη μέρα; Δεν σου φαίνεται κάπως;

    • Στέργιος avatar
      Στέργιος @ Στέργιος 07/10/2009 00:44:03

      Μην παγιδεύεσαι σε τυπικότητες.

      Εγώ μιλάω για μια κραταιά περιφέρεια Μακεδονίας με εξουσίες. Που θα χτίσει ένα υπερσύγχρονο αεροδρόμιο και θα ονομάσει εκείνο, και όχι τη φτωχομπινέδικη Μίκρα, "Μακεδονία".

      Θέλω το όνομα της Μακεδονίας να συνδέεται με θεσμούς και ιδρύματα που θα μας κάνουν περήφανους που είμαστε Μακεδόνες και Έλληνες, και όχι με άχρηστα υπουργεία που στην ουσία φτύνουν στη μούρη μας.

      Άλλο η μάχη στην εξωτερική πολιτική, η οποία πρέπει να δοθεί με ένταση και πυγμή, και άλλο οι φανφάρες για εσωτερική κατανάλωση.

      Πάνω από 120 χώρες αναγνώρισαν τα Σκόπια ως Μακεδονία, αλλά εμάς μας αρκεί να έχουμε έναν υπουργό Μα-Θρα που να κόβει φλέβες για την ελληνικότητα της Μακεδονίας όταν κάνει δηλώσεις στην ΤV100, αλλά να υποστηρίζει την κομματική γραμμή τής εκάστοτε κυβέρνησης για "σύνθετες ονομασίες" κλπ; Μιζέρια και θλίψη. Και κοροϊδία.

    • Blimblomblim avatar
      Blimblomblim @ Στέργιος 07/10/2009 00:49:30

      Για το Σκοπιανό έπρεπε να κάνουμε πενήντα πράγματα και από αυτά κάνουμε τέσσερα πέντε συνολικά και άμα. Ένα από αυτά ήταν να διατηρούμε ΥΜΑΘ. Τώρα από τα τέσσερα - πέντε που κάνουμε, μειώνονται κατά ένα αυτά που κάνουμε.

      Αν όμως οι Θεσσαλονικιοί οι Μακεδόνες δεν τους πειράζει, τι πρόβλημα να έχουν οι υπόλοιποι;

  10. s8p avatar
    s8p 06/10/2009 23:18:13

    Μήπως άρχισε η εφαρμογή του σχεδίου: « η Ελλαδα τελειώνει στα Τέμπη»;
    ΓΙΑΝΝΕΝΑ

  11. sweet avatar
    sweet 06/10/2009 23:40:51

    είστε βαθιά νυχτομένοι με τα σχόλιά σας για το ΜΑΚΘΡΑΚ ...μια ανοησία ήταν για να μοιράζει ευρουλάκια στα Σωματεία της συμφοράς...Σας πονάει ο Γιωργάκης ε....

  12. Αλεξάνδρα avatar
    Αλεξάνδρα 07/10/2009 00:00:05

    Δεν κατάλαβα ποτέ τι εξυπηρετούσε ακριβώς αυτό το Υπουργείο. Ρουσφέτια, ακριβοπληρομένες θέσεις για κομματόσκυλα που έσερναν πίσω τους οι διάφοροι "Υπουργοί" χωρίς έργο και αρμοδιότητες, μυστικά κονδύλια που πήγαιναν στις εκλογικές περιφέρεις απ΄όπου εκλεγόντουσαν εξυπηρετώντας την προσωπική τους πελατεία, και για μας τους Μακεδόνες, γνωστή η ποιότητα και το πολιτκό ανάστημα των διαφόρων "Υπουργών". Μια ματαιόδοξη φανφάρα εσωκομματικών τοπικιστικών ισσοροπιών. Η δουλειά γινόταν απο την Αθήνα και ως εκα τούτου σιγά τους χρήσιμους που θα μας λείψουν.

  13. Δημήτρης avatar
    Δημήτρης 07/10/2009 00:00:57

    Το ότι το Υπουργείο Μακεδονίας-Θράκης δεν ήταν δραστήριο δείχνει ότι έπρεπε να καταργηθεί ή να δοθεί περισσότερη έμφαση στη λειτουργία του και να στελεχωθεί με σοβαρά πρόσωπα; Ενώ τα σύνορα των βαλκανικών κρατών παραμένουν τα πιο ρευστά στην Ευρώπη, τα μακεδονικά εδάφη διεκδικούνται από διαφορετικές χώρες από τον 19ο αιώνα (αν νομίζει κάποιος ότι οι Σκοπιανοί απλά ξύπνησαν μια μέρα και αποφάσισαν από μόνοι τους να αυτοαποκαλούνται Μακεδόνες γελιέται) και η Τουρκία εμμέσως προετοιμάζει το έδαφος για μελλοντικές διεκδικήσεις στη Θράκη, ήταν περιττό το ελληνικό κράτος να δείξει ιδιαίτερη μέριμνα για τη Μακεδονία και τη Θράκη με τη διατήρηση και την ουσιαστική αναβάθμιση του συγκεκριμένου υπουργείου;

    • herbie avatar
      herbie @ Δημήτρης 07/10/2009 01:03:19

      οι σκοπιανοι αυτοαποκαλουνται μακεδονες? γιατί που ζούνε? στη φιλανδία?αλλού είναι το πρόβλημα.Οι βλακείες περί καταγωγής κλπ

      • Orestios avatar
        Orestios @ herbie 07/10/2009 01:12:41

        Καθόλου βλακείες όταν υποστηρίζουν πως ήταν αυθεντικός μακεδονικός πληθυσμός που εκσλαβίστηκε τον 6ο αιώνα μ.Χ. και έκτοτε επηρεάστηκε από τη σλαβική κουλτούρα.

        • ΣΚΑΙς avatar
          ΣΚΑΙς @ Orestios 07/10/2009 01:42:02

          Τον GAP στο Twitter θα τον ψαχνουμε από εδώ και πέρα!

  14. Tηλέμαχος avatar
    Tηλέμαχος 07/10/2009 00:07:35

    Δεν καταργήθηκε μόνο το ΥΜΑΘ, καταργήθηκε και το Υπουργείο Αιγαίου!

    • Μποτίλια στο πέλαγος avatar
      Μποτίλια στο πέλαγος @ Tηλέμαχος 07/10/2009 00:18:14

      Υπομονή. Σε λίγο θα καταργηθεί και το Αττικοβοιωτίας. Το Παγκοσμιοποίησης δεν σου φτάνει, για να μην χάνουμε τον χρόνο μας μετρώντας φραγκοδίφραγκα;

  15. protiv avatar
    protiv 07/10/2009 00:33:08

    33+5 = 38 ή 19+19 = 38;

  16. jimmy avatar
    jimmy 07/10/2009 00:58:42

    pes ta re stergio. geia sto stoma sou!!
    enas notioelladiths

  17. Orestios avatar
    Orestios 07/10/2009 01:19:11

    Εκεί που λείπουν δόντια περισσεύουν παξιμάδια.

  18. αχαβαχ avatar
    αχαβαχ 07/10/2009 01:41:27

    Τον είχα για σοβαρότερο τον Καλαφάτη. Αλλά θα μου πεις ακόμη κι αν είναι πρώην, μην κατηγορείς το σπίτι σου μην πέσει και σε πλακώσει...

  19. qaz avatar
    qaz 07/10/2009 01:47:52

    ο Καλαφάτης θα είναι υποψήφιος δήμαρχος γι' αυτό μίλησε.
    ο ΚΚ ο Β΄ (ακόμη πρόεδρος είναι και κράτησε έδρα στη Θεσσαλονίκη), η Ντόρα και ο Σαμαράς γιατί κάνουν τουμπεκί;;
    Δεν έχει σημασία το εάν το ΥΠΜΘ λειτουργούσε σωστά. Τέτοια περίοδο δεν το καταργείς και δεν ρέπεις στον διεθνισμό.
    Μετά μας φταίει ο Βγενόπουλος..

  20. Κασσάνδρα avatar
    Κασσάνδρα 07/10/2009 09:21:52

    1η διακυβέρνησης μέρα και άρχισαν τα όργανα

  21. El Gekko avatar
    El Gekko 07/10/2009 09:30:33

    Το ζητούμενο είναι να υπάρξει εκλεγμένος περιφεριάρχης Μακεδονίας.

    • Στέργιος avatar
      Στέργιος @ El Gekko 07/10/2009 13:42:23

      Συμφωνώ.

      Αλλά αιρετός περιφερειάρχης επικεφαλής αιρετού περιφερειακού συμβουλίου, που θα έχει πόρους και εξουσίες. Κάτι σαν μια μίνι κυβέρνηση, δηλαδή.

      Μόνο έτσι θα αρχίσουν οι άξιοι άνθρωποι σε κάθε περιφέρεια να ελκύονται από τα κοινά και να διεκδικούν πολιτική θέση.

      Αλλιώς, απλώς θα μιλάμε για αναβάπτιση του ρόλου των νομαρχιών, και για περιφέρειακές διοικήσεις άντρα κομματόσκυλων.

  22. babis3565 avatar
    babis3565 07/10/2009 10:55:23

    ΦΤΟΥ ΚΙ ΑΠ΄ΤΗΝ ΑΡΧΗ ΝΑ ΤΑ ΞΑΝΑΠΩ.
    1. ΑΚΟΜΗ ΚΑΙ ΤΟ ΑΣΥΣΤΑΤΟ ΔΙΑΓΑΛΑΞΙΑΚΟ ΣΥΜΒΟΥΛΙΟ ΝΑ ΑΝΑΓΝΩΡΙΣΕΙ ΤΗΝ VARDARSKA ΜΕ ΤΟ ΟΝΟΜΑ ΜΑCEDONSKI, ΕΑΝ ΔΕΝ ΤΗΝ ΑΝΑΓΝΩΡΙΣΟΥΜΕ ΕΜΕΙΣ ΠΟΥ ΕΙΜΑΣΤΕ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΟΙ ΜΑΚΕΔΟΝΕΣ (ΠΕΡΙΠΟΥ 3 ΕΚ. ΕΛΛΗΝΕΣ ΜΑΚΕΔΟΝΕΣ), ΠΟΤΕ ΑΥΤΟ ΤΟ ΔΗΘΕΝ ΚΡΑΤΟΣ, ΔΕΝ ΠΡΟΚΕΙΤΑΙ ΝΑ ΟΝΟΜΑΣΘΕΙ ΜΑΚΕΔΟΝΙΑ.
    2. Η ΛΥΣΗ ΕΙΝΑΙ ΜΙΑ. ΕΚΤΑΚΤΗ ΕΘΝΟΣΥΝΕΛΕΥΣΗ (ΚΑΙ ΜΕ ΔΗΜΟΨΗΦΙΣΜΑ ΑΝ ΧΡΕΙΑΣΘΕΙ ΕΠΙΚΥΡΩΣΗ) ΓΙΑ ΤΗΝ ΚΑΤ΄ ΕΞΑΙΡΕΤΙΚΗ ΠΑΡΕΚΚΛΙΣΗ ΑΝΑΘΕΩΡΗΣΗΣ ΤΟΥ ΕΛΛΗΝΙΚΟΥ ΣΥΝΤΑΓΜΑΤΟΣ, ΜΕ ΘΕΜΑ: ΑΝΤΙΚΑΤΑΣΤΑΣΗ ΤΟΥ ΔΙΕΘΝΟΥΣ ΟΝΟΜΑΤΟΣ ΤΗΣ ΕΛΛΑΔΑΣ, ΑΠΟ ΤΟ ΑΙΣΧΡΟ GREECE, ΣΕ ΜΑCEDONIA.
    ΚΟΣΤΟΣ? ΚΑΝΑ 5 ΕΚ. ΕΥΡΩ ΑΝΤΙΚΑΤΑΣΤΑΣΗΣ ΔΙΑΒΑΤΗΡΙΩΝ ΚΛΠ. ΚΑΙ ΕΝΑΣ ΑΜΕΡΙΚΑΝΟΦΥΤΕΜΕΝΟΣ ΠΡΩΘΥΠΟΥΡΓΟΣ ΛΙΓΟΤΕΡΟ.
    ΤΕΛΟΣ.

  23. αλλενάκι avatar
    αλλενάκι 07/10/2009 11:07:18

    No borders no nations. To έχουμε διαβάσει στο antinews από σχολιαστές πολλές φορές.
    Είναι σύμπτωση ότι γειτονική χώρα απαίτησε τώρα ανοιχτά σύνορα στα Βαλκάνια προς τις χώρες όπου έχει εμφυτεύσει πληθυσμούς, οι οποίες κατονομάζονται ανοιχτά;
    Όλες οι χώρες γύρω μας με ακραίες αλυτρωτικές και εθνικιστικές τάσεις και εμείς οι μόνοι διεθνιστές. Τα έχουν μπλέξει τα μπούτια τους οι αγορίνες.

  24. babis3565 avatar
    babis3565 07/10/2009 11:38:44

    ΚΑΙ ΜΗΝ ΞΕΧΝΑΣ ΑΛΛΕΝΑΚΙ, ΟΤΙ ΜΕ ΤΗΝ ΙΔΙΑ ΛΟΓΙΚΗ, ΕΜΕΙΣ ΘΑ ΄ΠΡΕΠΕ ΝΑ ΑΠΑΙΤΗΣΟΥΜΕ ΤΗΝ "ΠΤΩΣΗ ΤΩΝ ΣΥΝΟΡΩΝ" ΣΤΗΝ ΒΟΡΕΙΑ ΗΠΕΙΡΟ, ΔΙΟΤΙ ΕΚΕΙ ΥΠΑΡΧΕΙ ΕΛΛΗΝΟΓΕΝΗΣ ΠΛΗΘΥΣΜΟΣ, ΑΠΟ ΟΤΑΝ ΚΑΤΕΒΗΚΑΝ ΟΙ ΑΝΘΡΩΠΟΙ ΑΠΟ ΤΑ ΔΕΝΔΡΑ.

    • αλλενάκι avatar
      αλλενάκι @ babis3565 07/10/2009 11:53:59

      Το ωραίο είναι ότι όσοι κρατικοί αξιωματούχοι επαγγέλλονται τον πολυπολιτισμό και το no borders no nations έχουν όλοι από ένα διαμέρισμα στο Μανχάτταν για να "πολυπολιτίζονται". Αφήνοντας το βαλκανικό κατακάθι για τους πληβείους που εξακολουθούν να θέλουν να μιλούν ελληνικά.

  25. Κασσάνδρα avatar
    Κασσάνδρα 07/10/2009 12:16:18

    Αφου συμφώνησαν και οι οικωλογοι πράσινοι το καταλάβαμε.

    • sinn avatar
      sinn @ Κασσάνδρα 07/10/2009 13:18:42

      Δεν είναι απαραίτητα κακό. Για να διευρύνω τον οικολογικό προβληματισμό σας: "Η Τίνα Μπιρμπίλη έχει επίσης συνεργασθεί με τον Ανδρίκο Παπανδρέου στο ΕΑΠ (Ελληνικό Ανοικτό Πανεπιστήμιο) ως διδάκτωρ στα Έργα Υποδομής, ενώ έχει συνσυγγράψει με τον συγκοινωνιωλόγο Θάνο Βλαστό, μελέτη για το ποδήλατο σε 17 ελληνικές πόλεις."

      http://taxalia.blogspot.com/2009/10/blog-post_7730.html

  26. Sic transit gloria mundi avatar
    Sic transit gloria mundi 07/10/2009 12:59:02

    Είναι απλό:
    Κάμποσοι αργόμισθοι υπάλληλοι θα μετατεθούν κάπου αλλού, όπου θα υπάρχει έργο για να δουλέψουν.
    Άν πάλι κάποιοι τους θέλετε στην αργομισθία, δώστε σεις τους μισθούς. Από το πορτοφόλι σας.
    Εμείς οι λοιποί, δώσαμε, δώσαμε. Τώρα πιά, δεν πληρώνουμε, δεν πληρώνουμε.
    Τόσο απλό. Το λοιπό λακιρντί, συμβολικό και λοιπό, bon pour l' Orient.

    • Κασσάνδρα avatar
      Κασσάνδρα @ Sic transit gloria mundi 07/10/2009 13:13:00

      δεν θα πανε αλλού απλά γίνετε γενική γραμματεία...

      Σε μια τόσο κρίσιμη στιγμή δεν διαγραφείς κανένα «Μακεδονία» από την φαρέτρα σου.

  27. κρίμα/ avatar
    κρίμα/ 07/10/2009 13:14:10

    Να είμαστε Διεθνιστές εμείς οι Έλληνες με τους λοιπούς διεθνιστές, αν είμαστε Διεθνιστές και με τους Εθνικιστές τότε δε βλέπω και πολύ μέλλον στην οντότητά μας με τις όποιες συνέπειες.

  28. ΣΥΚΟΦΑΝΤΗΣ avatar
    ΣΥΚΟΦΑΝΤΗΣ 07/10/2009 13:42:40

    ΝΕΟΣ ΑΦΘΑΡΤΟΣ ΚΑΙ ΣΟΒΑΡΟΣ.ΕΡΧΟΜΕΝΟΣ ΜΕΣΑ ΑΠΟ ΤΟ ΛΑΟ. ΟΧΙ ΠΑΛΙ ΣΕ ΛΟΓΙΚΗ ΤΖΑΚΟΥ.ΚΑΛΑΦΑΤΗΣ ΓΙΑ ΑΡΧΗΓΟΣ.

  29. panais avatar
    panais 07/10/2009 14:35:05

    1) Βενιζέλος - Θεσ/νίκη
    2) Καστανίδης - Θεσ/νίκη
    3) Βούγιας - Θεσ/νίκη
    4) Μαγκριώτης- Θεσ/νίκη
    5) Τζάκρη - Πέλλα
    6) Μπόλαρης -Σέρρες
    7) Παπακωνσταντίνου -Κοζάνη
    8) Πεταλωτής - Ροδόπη
    9) Πετσάλνικος -Καστοριά
    10) Δύο υφυπουργεία με Έδρα τη Θεσσαλονίκη.

    Αυτό που δεν είχε τα κότσια να κάνει ο "Βορειοελλαδίτης"-Βάζελος Καραμανλής , να καταργήσει δηλαδή ένα υπουργείο με καμία αρμοδιότητα το έκανε ο Γιωργάκης.

    …μα πόση εμπάθεια μπορεί να έχουν κάποιοι από 800 χλμ μακριά,

    • Αδέσποτη avatar
      Αδέσποτη @ panais 07/10/2009 16:42:03

      Τον Παπακωνσταντίνου βγάλτον γιατί είναι γέννημα θρέμα Αθηναίος, κολλέγια και τα τέτοια. Το (10) τί το έβαλες; Aφού είναι Τζάκρη και Μπόλαρης. Άρα 8 επί συνόλου 36.

      • Στέργιος avatar
        Στέργιος @ Αδέσποτη 07/10/2009 20:27:23

        8 στους 36 είναι περίπου η αναλογία τού πληθυσμού της Μακεδονίας και της Θράκης στον γενικό πληθυσμό.

        Σύγκρινε αυτό το νούμερο με τον... ένα Στυλιανίδη ανάμεσα στους 60 Νεοδημοκράτες εκαλοκολωνακιώτες.

        Άρα, αξιοπρεπέστατη η στάση τού Παπανδρέου απέναντι στη Βόρεια Ελλάδα, και υπενθυμίζω, ΔΕΝ τον ψήφισα.

  30. tony-v avatar
    tony-v 07/10/2009 20:12:23

    Ανοίξτε τα μυαλά σας μερικοί και ξεκολλήστε! Σώνει και καλά έπρεπε να βάλει υπουργό στο ΥΜΑΘ? Η μάχη θα δοθεί σε διπλωματικό επίπεδο, ούτως ή άλλως. Τί επιχείρημα δλδ θα μπορούσαμε να επικαλεστούμε? Ξέρετε, εμείς έχουμε και υπουργείο Μακεδονίας οπότε εσείς δεν μπορείτε να χρησιμοποιήσετε το συνθετικό "μακεδονία" στο κράτος σας! Πολύ καλά έκανε και τοποθέτησε δύο υφυπουργούς με έδρα τη Θεσ/νίκη. Αυτό νομίζω θα είναι πιο χρήσιμο και πιο ωφέλιμο για την Θεσ/νίκη και τη Β. Ελλάδα! Όσο για το σκοπιανό, θα δούμε τις κινήσεις της κυβέρνησης και θα κρίνουμε στην πορεία.

  31. καθρέφτης avatar
    καθρέφτης 07/10/2009 23:28:07

    Αληθεύει ότι στην εξεταστέα ύλη της λογοτεχνίας κατεύθυνσης της Γ΄ λυκείου αντικαταστάθηκε από το υπουργείο Παιδείας φέτος το κείμενο "Η ιστορία ενός αιχμαλώτου" από το "Στου Κεμάλ το σπίτι" του Γ. Ιωάννου;

  32. Strange Attractor avatar
    Strange Attractor 07/10/2009 23:47:39

    Αυτή η τύπισσα στο περιβάλλοντος, δεν μοιάζει πολύ με τη Τσέκου (την Ελληνίδα Μόνικα Λεβίνσκυ);

    • archaeopteryx avatar
      archaeopteryx @ Strange Attractor 08/10/2009 00:00:21

      η Τ ήταν πιο ζουμπουρλού
      Αυτή θα μας πήξει στις γερμανικές ανεμογεννήτριες φοβάμαι με πρόσχημα ότι θέλει να δροσίσει τον πλανήτη. Εύχομαι το χειμώνα να κατέβουν οι παγετώνες μέχρι το σπίτι της, να μάθει.

      • Αδέσποτη avatar
        Αδέσποτη @ archaeopteryx 08/10/2009 17:21:20

        Και ξέρεις πού θα βάλει τις πρώτες. Πάνω από το σπίτι της. Για τα άλλα γούστα δεν σχολιάζω.

  33. babis3565 avatar
    babis3565 08/10/2009 10:19:18

    Η ΨΩΝΑΡΑ Η ΟΙΚΩΛΟΓΑ ΠΟΥ ΜΑΣ ΤΗΝ ΚΑΤΣΙΚΩΣΕ ΣΤΟ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΟΣ Ο 3G, ΠΗΓΕ ΣΤΗΝ ΟΡΚΟΜΩΣΙΑ ΜΕ ΕΝΑ ΣΑΚΙΔΙΟ ΟΡΕΙΒΑΣΙΑΣ ΚΑΙ ΤΖΙΝ, ΚΑΙ ΑΦΟΥ ΥΠΕΓΡΑΨΕ ΣΗΚΩΘΗΚΕ ΚΑΙ ΕΦΥΓΕ.
    ΤΗΝ ΦΩΝΑΖΑΝ ΟΛΟΙ, ΤΟΝ ΠΡΟΕΔΡΟ, ΤΟΝ ΠΡΟΕΔΡΟ...ΚΑΙ ΜΕΤΑ ΓΥΡΙΣΕ ΤΡΕΧΟΝΤΑΣ ΝΑ ΧΑΙΡΕΤΗΣΕΙ ΚΑΙ ΤΟΝ ΠΡΟΕΔΡΟ ΤΗΣ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑΣ, ΜΕ ΤΟ ΣΑΚΙΔΙΟ ΣΤΗΝ ΠΛΑΤΗ ΣΩΣΤΗ ΒΛΑΧΑΡΑ ΜΕ ΤΗΝ ΒΟΥΛΑ.

    • tiramola avatar
      tiramola @ babis3565 08/10/2009 10:28:51

      Κύριε Μπάμπη τι μας λέτε??
      Που ακούστηκε μία άγνωστη που δεν εμφανίζεται ποτέ στα τηλεπαράθυρα ή δεν φωτογραφίζεται στα περιοδικά να γίνεται υπουργός...
      Απαράδεκτο κύριε Μπάμπη μας...
      Δεν έχει σημασία η μέχρι τώρα δράση της ούτε τα πτυχία και οι περγαμηνές της σημασία έχει η αναγνωρισιμότητα και το καθως πρέπει ντύσιμο...
      Αλλάζουν τα πράγματα Μπάμπηηηηηηηηηη

      • Αδέσποτη avatar
        Αδέσποτη @ tiramola 08/10/2009 17:23:05

        Ποια δράση της; Εγώ δεν την έχω ακούσει πουθενά. Τα υπόλοιπα δεν με αφορούν.

  34. babis3565 avatar
    babis3565 08/10/2009 10:42:10

    Α, ΞΕΧΑΣΑ, ΦΟΡΟΥΣΕ ΚΑΙ ΣΑΝΔΑΛΙΑ...ΕΛΕΟΣ.
    ΡΕ ΤΙΡΑΜΟΛΑ, ΕΜΕΝΑ ΔΕΝ ΜΕ ΕΝΔΙΑΦΕΡΕΙ ΤΙ ΦΟΡΑ Ο ΚΑΘΕ ΕΝΑΣ. ΔΕΝ ΕΙΜΑΙ ΣΤΥΛΙΣΤΑΣ.
    Μ΄ ΕΝΔΙΑΦΕΡΕΙ ΟΜΩΣ ΝΑ ΠΡΟΣΤΑΤΕΥΟΝΤΑΙ ΟΙ ΘΕΣΜΟΙ..ΕΣΤΩ ΑΥΤΟΙ ΠΟΥ ΑΠΕΜΕΙΝΑΝ.
    ΟΤΑΝ ΠΗΓΑΙΝΕΙΣ ΣΕ ΕΠΙΣΗΜΗ ΤΕΛΕΤΗ ΤΗΣ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑΣ, ΔΕΝ ΠΗΓΑΙΝΕΙΣ ΜΕ ΤΗΝ ΦΟΡΜΑ ΑΓΓΑΡΙΑΣ. ΤΟ ΝΤΥΣΙΜΟ ΣΟΥ ΔΕΙΧΝΕΙ ΚΑΙ ΤΟΝ ΒΑΘΜΟ ΣΕΒΑΣΜΟΥ ΠΟΥ ΕΧΕΙΣ ΕΝΑΝΤΙ ΤΩΝ ΘΕΣΜΩΝ ΤΗΣ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑΣ.
    ΤΙ ΕΙΝΑΙ ΑΥΤΟ ΠΟΥ ΑΛΛΑΞΕ, ΚΑΙ ΜΠΟΡΕΙΣ ΠΛΕΟΝ ΝΑ ΕΜΦΑΝΙΖΕΣΑΙ ΕΝΩΠΙΟΝ ΤΟΥ Π.τ.Δ ΤΟΥ P.Μ. ΚΑΙ ΤΟΥ ΑΡΧΙΕΠΙΣΚΟΠΟΥ, ΜΕ ΤΟ ΔΑΧΤΥΛΟ ΤΟΥ ΠΟΔΙΟΥ ΕΞΩ ΚΑΙ ΤΟ ΣΑΚΙΔΙΟ ΜΕ ΤΙΣ ΦΟΡΜΕΣ.
    Υ.Γ. ΔΕΝ ΞΕΡΩ ΑΝ ΕΙΧΕ ΚΑΝΕΙ ΚΑΙ ΝΤΟΥΖ, ΠΡΩΤΟΥ ΠΑΕΙ ΤΙΡΑΜΟΛΑΑΑΑΑΑ...

  35. Sic transit gloria mundi avatar
    Sic transit gloria mundi 08/10/2009 10:51:10

    Καλά Μπάμπη, φάε τη σκόνη από τα αρβυλάκια της...
    Άχ, τι έχετε να δείτε ακόμη, θα υποφέρετε!
    Αλλά κυττάξτε λίγο εκτός συνόρων για να ξέρετε τι έρχεται κι εδώ και να μη σας πιάνουμε αδιάβαστους και καθυστερημένους.
    Εδώ η ίδια η Μέρκελ φωτογραφίζεται μπροστά στα παγόβουνα που λιώνουν, παρέα με αρκούδα λευκή. By the way, το ντεκολτέ της Γερμανίδας κυρίας το έχεις προσέξει; Ενίοτε απύθμενο, μητρικό (γιατί διαφορετικά, δύσκολα θα λειτουργούσε).
    Ο καιρός αλλάζει, υπάρχουν έντονες αναταράξεις, δέστε καλά τις ζώνες σας.

  36. Sic transit gloria mundi avatar
    Sic transit gloria mundi 08/10/2009 10:52:07

    Τη σκόνη από τα σανδάλια της, sorry.

  37. babis3565 avatar
    babis3565 08/10/2009 10:55:39

    ΞΕΡΕΤΕ ΤΟ ΑΓΑΠΗΜΕΝΟ ΕΝΤΟΜΟ ΑΥΤΩΝ ΤΩΝ ΔΗΘΕΝ ΟΙΚΩΛΟΓΩΝ, ΕΙΝΑΙ Η ΜΑΣΧΑΛΙΤΣΑ ΚΑΙ ΤΟ ΑΓΑΠΗΜΕΝΟ ΑΡΩΜΑ, Η ΜΑΣΧΑΛΙΑ.
    Ο ΣΚΟΥΡΙΟΚΛΑΨΑΣ, ΟΝΤΑΣ ΠΑΧΥΣΑΡΚΟΣ, ΠΡΟΣΠΑΘΕΙ ΝΑ ΜΑΣ ΠΕΙΣΕΙ ΟΤΙ ΜΕΤΑΚΙΝΕΙΤΑΙ ΜΕ ΠΟΔΗΛΑΤΟ...
    ΟΙΚΟΤΡΟΜΟΙ-ΜΑΥΡΟΙ...

  38. Sic transit gloria mundi avatar
    Sic transit gloria mundi 08/10/2009 11:02:39

    Τι Τρόμος κι αυτός!
    Θά 'χουμε πασχαλίτσες, υβριδικά και τις καταραμένες ανεμογεννήτριες. Ανεμόμυλοι του Σατανά!
    Δεν θά 'χετε Cayenne!
    (Θυμάται κανείς το ανέκδοτο με τις σοκολάτες στο Τείχος του Βερολίνου, "Γεν θά 'χεις θείο Στάλιν");

  39. babis3565 avatar
    babis3565 08/10/2009 11:13:56

    ΤΟ ΚΑΚΟ ΕΙΝΑΙ ΟΤΙ ΤΗΝ ΣΚΟΝΗ ΑΠΟ ΤΑ ΒΡΩΜΟΣΑΝΔΑΛΑ ΤΗΣ, ΔΕΝ ΘΑ ΤΗΝ ΦΑΩ ΜΟΝΟΣ ΜΟΥ. ΘΑ ΤΗΝ ΦΑΝΕ ΟΛΟΙ ΕΜΕΙΣ, ΟΙ ΜΗ ΠΡΟΝΟΜΙΟΥΧΟΙ ΕΛΛΗΝΕΣ(ΔΕΝ ΞΕΡΩ ΓΙΑ ΣΕΝΑ sic) ΚΑΙ ΤΑ ΠΑΙΔΙΑ ΜΑΣ. ΔΙΟΤΙ ΟΛΕΣ ΑΥΤΕΣ ΟΙ ΜΥΣΤΗΡΙΕΣ ΤΟΠΟΘΕΤΗΣΕΙΣ, ΕΙΝΑΙ ΣΤΑΧΤΗ ΣΤΑ ΜΑΤΙΑ.
    Υ.Γ. ΒΛΕΠΕ ΟΡΓΑΝΩΣΗ, ΔΡΑΣΗ ΚΑΙ ΣΥΛΛΗΨΗ ΓΙΑΛΑΝΤΖΙ ΤΡΟΜΟΚΡΑΤΙΚΩΝ ΟΜΑΔΩΝ.

  40. babis3565 avatar
    babis3565 08/10/2009 11:19:11

    1.ΔΕΝ ΕΧΩ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ.
    2.ΟΤΑΝ Η ΕΤΑΙΡΙΑ ΠΟΥ ΕΡΓΑΖΟΜΑΙ, ΥΠΕΒΑΛΕ ΑΙΤΗΣΗ ΓΙΑ ΕΓΚΑΤΑΣΤΑΣΗ ΑΝΕΜΟΓΕΝΝΗΤΡΙΩΝ, ΚΑΤΙ ΤΥΠΟΙ ΠΟΥ ΑΥΤΟΑΠΟΚΑΛΟΥΝΤΑΙ ΟΙΚΟΛΟΓΟΙ, ΤΗΝ ΜΠΛΟΚΑΡΙΣΑΝ, ΔΙΟΤΙ ΗΤΑΝ ΛΕΕΙ ΑΙΣΘΗΤΙΚΑ ΑΠΑΡΑΔΕΚΤΗ ΚΑΙ ΧΩΡΙΑ Ο ΘΟΡΥΒΟΣ ΠΟΥ ΘΑ ΕΚΑΝΑΝ ΛΕΕΙ...ΚΑΙ ΚΑΤΙ ΑΛΛΑ ΠΡΑΓΜΑΤΑ ΛΕΕΙ...

    • Sic transit gloria mundi avatar
      Sic transit gloria mundi @ babis3565 08/10/2009 11:48:20

      Μπλέξαμε μάλλον τους "οικολόγους". Φεύγουν οι "αρχαιοελληνικοί" του Βεργή (με τα φύλλα συκής κτλ). Τώρα θα 'ρθουν οι "Δανοί" και λοιποί "Σκανδιναβοί". Αυτοί φυτεύουν με μανία ανεμογεννήτριες. Γερμανικές της Siemens ή Κινέζικες (διαφέρουν όντως στο θόρυβο, οι Γερμανικές είναι πιό αθόρυβες). Οι άνθρωποι αυτοί είναι λίγο "βίκιγκς", δεν αντιλέγω, αλλά έχει και τα καλά της η βορειοευρωπαική κουλτούρα. Θυμάσαι την Πίπη την Φακιδομύτη με τους πειρατές; Και πολύ καλός ο Μέλμπεργκ, έ; Για τον Ιμπραήμοβιτς δεν το συζητάω, είναι και λίγο Βόσνιος, ακόμα καλύτερα, δικός μας Βαλκάνιος, χαρά στη Μπάρτσα που τον έχει!

  41. babis3565 avatar
    babis3565 08/10/2009 12:15:43

    ΔΑΝ ΜΠΛΕΞΑΜΕ ΤΙΠΟΤΕ. Η ΣΥΓΚΕΚΡΙΜΕΝΗ, ΕΙΝΑΙ ΑΠΟ ΤΟ ΙΔΙΟ ΚΑΛΑΘΙ ΜΕ ΤΟΝ ΚΛΑΥΣΙΓΕΛΟ.

ΑΠΟΣΤΟΛΗ ΣΧΟΛΙΟΥ

Τα δεδομένα σας είναι ασφαλή! H διεύθυνση email δε θα δημοσιευθεί. Τα στοιχεία θα χρησιμοποιηθούν αποκλειστικά για τη δυνατότητα σχολιασμού στο antinews.gr .

Tα πεδία με αστερίσκο (*) είναι υποχρεωτικά.