#_CRON_JOB_#
#_CRON_JOB_#
20/08/2011 20:06
ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΣΧΟΛΙΟΥ

Ανοιχτή επιστολή στους Έλληνες τραπεζίτες, μεγαλοεπιχειρηματίες, εφοπλιστές και αρχοντοδεσπότες



Επειδή θεωρώ πως οι Ιταλοί, ξαναφέρνουν στην επιφάνεια αυτό που ζήτησα από τον… Μάρτιο του 2010, επιτρέψτε μου να σας κουράσω με την αναδημοσίευση αυτής της Ανοιχτής Επιστολής, αυτή τη φορά από εδώ, το μαχόμενο “ANTINEWS”

 Δημήτρης Ιατρόπουλος

Κυρίες και Κύριοι, Αδελφοί Συνέλληνες.

Τώρα που πέσανε πια όλες οι μάσκες, τώρα που η χώρα αυτή, για άλλους Πατρίδα, για άλλους χώρος επιχειρήσεων και για άλλους κερδοσκοπικός παράδεισος, κινδυνεύει όχι πλέον να πτωχεύσει αλλά να σβηστεί απ τον παγκόσμιο χάρτη κυριολεκτικά, σε ελάχιστα μονάχα χρόνια, τώρα λοιπόν που οι κατεργάρηδες μέσα κι έξω απ τον τόπο, είναι τόσοι πολλοί ώστε να μην υπάρχουν πάγκοι για να καθίσουν, ας κοιταχτούμε στα μάτια, στα ίσα, κι ας κουβεντιάσουμε σταράτα και κάθετα.
Γνωριζόμαστε όλοι σ’ αυτό τον τόπο. Εννοώ κι εσάς τους 10.000 –δεν είσαστε περισσότεροι- κι εμάς που παροικούμε την Ιερουσαλήμ της Ενημέρωσης ως ένοικοι του Δημόσιου Βήματος αυτής εδώ της τραυματισμένης Δημοκρατίας.
Δεν ωφελεί κανέναν μας πια, η Οπισθοδακτυλοκρυψία, το Συναξάρισμα, η Επαγγελματική Υποκρισία και το Αλληλοπαραμύθιασμα. Η Ελλάδα έγινε Μπατεσκυλαλεσταρία. Απευθύνομαι σ’ εσάς, -με ξέρετε όλοι, περνάτε καλά μαζί μου όταν «τα χώνω» από τηλεοράσεως, έχετε διασκεδάσει με τα τραγούδια μου, κοντά μισόν αιώνα τώρα, και σε κάποιες εξαιρέσεις σας μάλιστα, έχετε επικοινωνήσει και με τον καθαρό ποιητικό μου λόγο, κλπ.
Απευθύνομαι σ εσάς, διότι εσείς κυβερνάτε εδώ και πολλά χρόνια τον τόπο. Αγοράζετε και εξαγοράζετε επίορκους, ανίκανους και φτωχομπινέδες πολιτικούς, -οι εξαιρέσεις, πασίγνωστες και φωτεινές δεν αρκούν να τουμπάρουν τη ζυγαριά- φτιάχνετε νόμους και καθιερώνετε διατάξεις σύμφωνα με τα κλειστά δικά σας συμφέροντα, γράφοντας στα παλιά σας τα παπούτσια το λαό αυτής της χώρας. Τον οποίο συχνά πυκνά φωνάζετε να σκύψει κι άλλο και να βγάλει απ τη μύγα το ξύγκι να το καταθέσει στις ατέλειωτες τεράστιες δεξαμενές χρημάτων που είτε κληρονομικά, είτε με τη δικιά σας μαεστρία και ικανότητα, έχετε αποθηκεύσει για πολλές-πολλές γενιές των οικογενειών σας.
Απευθύνομαι σ’ εσάς γιατί δεν είσαστε όλοι παλιοτόμαρα, η συντριπτική σας πλειοψηφία έχει σπουδάσει, συνήθως στο εξωτερικό, έχετε λάβει και ελληνική παιδεία, ξέρετε γλώσσες αλλά μιλάτε και την ελληνική πολύ καλά.
Έχετε διαβάσει ιστορία και μετέχετε των παραδόσεων στο βαθμό που οι τελετές τους σας εξασφαλίζουν ένα μίνιμουμ ψυχικής ευφορίας.
Πολλοί από σας είσαστε και αληθινά φιλοπάτριδες. Και βοηθάτε μακριά από τη δημοσιότητα με συγκεκριμένο φιλανθρωπικό έργο.
Κανείς δεν δικαιούται να σας βάλει σ’ ένα καζάνι όλους μαζί, έτσι απλουστευτικά και αφελώς.
Απευθύνομαι λοιπόν σ εσάς, γιατί ετούτες τις μέρες η Ιστορία μας η Ελληνική, μας χτυπάει τα τζάμια των παραθύρων, έρχεται τη νύχτα στον ύπνο μας, κυκλοφορεί αμεταμφίεστη πλέον στους δρόμους μας, τη βλέπετε βουρκωμένη να κρεμιέται σαν την πρώτη τυχούσα πουτάνα στα περίπτερα…
Κατ αρχήν, εσείς οι τραπεζίτες μας. Όπως η ίδια η Τράπεζα της Ελλάδας ομολογεί, το ενεργητικό σας είναι 580 δισεκατομμύρια Ευρώ. Τα τελευταία χρόνια μονάχα, κερδίσατε 350 δις!
Κι εσείς οι επιχειρηματίες μας. Τα «Νέα» γράφανε το Μάη του 09, αυτό που αποκαλύπτει το παγκόσμιο Δίκτυο Φορολογικής Δικαιοσύνης, ότι έχετε 10.000 οφ- σορ εταιρίες δικές σας και κάνετε κάθε χρόνο τζίρο, 500 δις! 6.000 από σας χρωστάτε 15 δις ευρώ στο κράτος! Αλλά τα ρέπος σας, γίνανε τα τελευταία χρόνια 277 δις ευρώ! Και οι προθεσμιακές σας καταθέσεις στις τράπεζες είναι άλλα 136 δις! Και το επίσημο Ενεργητικό των επιχειρήσεών σας, (τα λέει η ICAP αυτά) έχει φτάσει στα 700 δις!
Την ίδια ώρα αυτή η κυβέρνηση, έχει κιόλας ανακοινώσει τη χρηματοδότησή σας με 10 δις ευρώ μέσω του ΕΣΠΑ, με άλλα 7,2 δις ευρώ μέσω του Επενδυτικού Νόμου, με άλλα 6 δις μέσω των «Συμπράξεων Δημοσίου και Ιδιωτικού Τομέα», ενώ άλλα 4 δις ευρώ σας τα χαρίζει για τις πληρωμές των ασφαλιστικών εισφορών που οφείλετε!
Τι άλλο θέλετε πια; ΄Ελεος!
Εσείς οι εφοπλιστές μας, πάλι, το έλλειμμα των 30 δις ευρώ για το οποίο πάμε να βουλιάξουμε έναν ολόκληρο λαό στη μιζέρια, ισοδυναμεί, («Καθημερινή» (8/9/2009)), με μια και μόνο παραγγελία σας για τη ναυπήγηση των νέων 777 ποντοπόρων πλοίων σας εντός του 2009!
Όσο για σας αρχοντοδεσπότες, με την αμύθητη περιουσία που δεν μπορεί να μετρηθεί καν, τι να πει κανείς, οι αριθμοί χλομιάζουν! Δισεκατομμύρια ευρώ, τεράστια φιλέτα της χώρας, χιλιάδες ακίνητα, κτήρια, μέγαρα, καταθέσεις, μετοχές, ΜΚΟ μαϊμούδες, λιβάδια, κοπάδια…
Λοιπόν; Τι θα κάνουμε Κύριοι; Βλέπετε ένα λαό στη συντριπτική του πλειοψηφία ολιγογράμματο, μαστουρωμένο απ τον μπανιστηρτζίδικο λαϊκισμό, και πανικόβλητο. Έχετε κι εσείς, -ξέρετε ποιοι- ευθύνη γι αυτή την κατάντια.
Βλέπετε αναρίθμητους προβοκάτορες να καταστρέφουν τα πάντα, να καίνε τη χώρα βάσει σχεδίου, να βομβαρδίζουν την όποια εναπομείνασα εθνική φυσιογνωμία, να διαλύουν τον κοινωνικό ιστό.
Βλέπετε μια νεολαία ζαλισμένη, και με το δίκιο της. Βλέπετε την ξευτίλα, την υποτέλεια, την υποταγή, η Ελλάδα κινδυνεύει για πρώτη φορά μετά από την ΄Αλωση της Πόλης με μια καινούργια Άλωση.
Θα το επιτρέψετε; Τι σόι αίμα κυλάει στις φλέβες σας; Πόσο νομίζετε ότι θα ζήσετε; Μια μπριζόλα χωράει η κοιλιά σας κι αυτή μετά από άδεια του γιατρού. Για τους απογόνους σας φροντίσατε δεν κινδυνεύουν για πολλές γενιές, τα είπαμε.

Δεν υπάρχει ανάμεσα σας ένας Έλληνας μωρέ, μια αληθινή Ελληνίδα, να βουρκώσει επιτέλους, γαμώ τα λεφτά σας, γαμώ;
Η πατρίδα κυλιέται σαν τσούλα στα πεζοδρόμια, οι κωλοσύμμαχοι βγάζουνε όλα τους τα κόμπλεξ, οι ανθέλληνες περιμένουν σαν κοράκια να μοιράσουν τις σάρκες μας, κι εσείς μετράτε τι ακόμα θα κερδίστε απ’ αυτό το σαρακοφαγωμένο «νεοελληνικό» κρανίο, που πάνε να του αφαιρέσουν εντελώς τη φαιά ουσία απ την κρανιακή κάψα;
Τα παιδιά μας μισογραμματιζούμενα, οι γέροι μας πανικόβλητοι, οι ψυχές μας πεταγμένες στα πεζοδρόμια, τα όνειρά μας σκέτοι εφιάλτες, ηγέτες δεν έχουμε, πολιτικούς δεν έχουμε, πνευματικούς ανθρώπους δεν έχουμε, μαλάκες οι περισσότεροι, τελεία ο τόπος και πάμε για την παύλα.

Δημήτρης Ιατρόπουλος

ΥΣΤΕΡΟΛΟΓΙΟΝ:
Ε, όχι λοιπόν, όχι! Εσείς κυβερνάτε! Κάντε κάτι. Τη σκόνη μονάχα να δώσετε, σώθηκε η πατρίδα. ΄Εχετε και τον τρόπο και τη δύναμη. Κρατείστε την Ελλάδα, γιατί φεύγει! Και δεν το θέλετε ούτε εσείς, που διαβάζετε την ιστορία, να σας σκατοψυχάνε οι μεταγενέστεροι! Δώσετε στην Ελλάδα τη σκόνη από τα αμύθητα πλούτη σας, για να μην διαλυθεί η σκόνη της μνήμης σας κάποτε, στους πέντε ανέμους. Κάντε αυτό που πρέπει. Τώρα. Εσείς, και αμέσως!

ΣΧΟΛΙΑ

  1. danaos avatar
    danaos 20/08/2011 20:18:05

    Κραυγή αγωνίας! Κράτα γερά!

  2. archaeopteryx avatar
    archaeopteryx 20/08/2011 20:26:50

    Χωρίς να εμπίπτω (ή να είμαι απολογητής) σε καμία από τις κατηγορίες στις οποίες απευθύνεις την επιστολή, να επισημάνω ότι δεν υπάρχει ΜΙΑ κατηγορία ούτε τραπεζιτών, ούτε μεγαλοεπιχειρηματιών ούτε εφοπλιστών. Στους τραπεζίτες, πχ, άλλο ο παραδοσιακός σαράφης, άλλο ο ουρανοκατέβατος και άλλο ο πλυντήριος. Στους εφοπλιστές, άλλο ο παραδοσιακός που πέταξε μαύρη πέτρα και φαντασιώνεται Ελλάδα του ...1930 και άλλο ο περίεργος που αγοράζει ΜΜΕ και ποδοσφαιρικές ομάδες.

    Μερικοί από αυτούς έχουν πράγματι λεφτά. Μερικοί τα έχουν βγάλει ξεζουμίζοντας ντόπιους, άλλοι ξεζουμίζουν ξένους, μερικοί πήραν ρίσκα και έχασαν, άλλοι πήραν ρίσκα και κέρδισαν.

    Ωστόσο, το κεφάλαιο είναι κεφάλαιο, και δεν κοιτάμε από που έρχεται, και κάθε κεφάλαιο θέλει περίπου τα ίδια: Προστασία, χαμηλούς φόρους και τέτοια. Το κλίμα στην Ελλάδα είναι τόοοοοοσο κατά του ιδιωτικού κεφαλαίου, και τόσοι και τόσοι (από αυτούς που περιγράφεις) ήρθαν σαν ψάρια να ...επενδύσουν και τουθς έγδαραν και τους κατέκλεψαν ή με το που άρχισαν να βγάζουν τους έκλεψαν, ή με το που άρχισαν να χάνουν τους ...κρατικοποίησαν. Άρρωστες καταστάσεις ένθεν και ένθεν.

    Ο κανόνας είναι ότι μόνο τα λαμόγια μεγαλουργούν στην Ελλάδα (συχνά παριστάνοντας του σοβαρούς, που όμως έχουν εξαγοράσει γενεές πολιτικών), και μόνο στον χειρότερο εχθρό μου θα συμβούλευα να φέρει λεφτά μέσα να κάνει μπιζνες εδώ.

    Οι έχοντες που είναι εντός και πράγματι κυβερνάνε, το κάνουν σαν αντιπρόσωποι κάποιου ξένου και ΔΕΝ παίρνουν ρίσκα. Στημένες δουλειές, ως επί το πλείστον κρατικοδίαιτες. ΜΗΝ περιμένεις από αυτούς σωτηρία. ΟΙ άλλοι, έχουν καεί αρκετά εδώ, εάν έχουν σπίτι και κάνουν διακοπές, όλο και κάτι τι δίνουν στους αρμόδιους, και έτσι πορευτήκαμε μέχρι τώρα.

    Συμμερίζομαι την απαισιοδοξία σου, αλλά δεν είναι τυχαίο που έχουμε φτάσει εδώ... Η τεχνοκρατική προσέγγιση θα ήταν 1) μείωση συντελεστών, 2) σταθερό φορολογικό σύστημα (να μην αλλάζει κάθε 6 μήνες), 3) καλές υποδομές, 4) μπιζνες-φρέντλυ ενβάϊρονμεντ, 5) ευχάριστο περιβάλλον, κοινώς, χ.ψ κι αγνάντευε...

    αχ βαχ...

  3. athamas avatar
    athamas 20/08/2011 20:28:11

    Ευνομία! Χρειαζόμαστε επειγόντως ευνομία !

  4. Thimm avatar
    Thimm 20/08/2011 20:29:25

    Τι κρίμα να είναι ελάχιστοι οι λεβέντες σε αυτή τη χώρα....κ. Δ. Ιατρόπουλε

  5. juliet avatar
    juliet 20/08/2011 20:30:17

    Κύριε Ιατρόπουλε, από ποιούς τα ζητάτε,σε ποιούς τα λέτε; Αν ζητούσατε απο τους φτωχούς 5 ευρώ απο τη σύνταξή τους θα τ΄έδιναν με ψυχή .Ο μη έχων θα μοιραστεί το κομμάτι του,ο έχων θα πουλήσει και τη ψυχή του για να έχει....έχει....έχει.
    Τελειώσανε οι εθνικοί ευεργέτες και αρχίσανε οι εθνικοί πωλητές.

    • Diamond Angel avatar
      Diamond Angel @ juliet 20/08/2011 21:16:55

      Μπράβο Juliet!!!!!!!!

      • juliet avatar
        juliet @ Diamond Angel 20/08/2011 21:26:12

        Μπράβο στον κ.Ιατρόπουλο ,καλησπέρα.

    • Αρματιστής avatar
      Αρματιστής @ juliet 20/08/2011 21:35:35

      Συμφωνώ μαζί σου. Δεν υπάρχει περίπτωση να δώσουν τίποτε. Ούτε δεκάρα τσακιστή. Οι περισσότεροι από δαύτους ακονίζουν τα μαχαίρια για το πλιάτσικο που ετοιμάζεται.

    • φωνη avatar
      φωνη @ juliet 21/08/2011 01:35:56

      Ναι Juliet γιατι η Ελλάδα επιχειρηματική αστική τάξη δεν έφτιαξε ποτέ μέσα στα χρόνια, μόνο συμμορίες από κρατικοδίαιτους μεγαλοεπιχειρηματίες έχουμε, οι οποίοι δεν αγωνίστηκαν στην αγορά, δεν τα έβγαλαν επειδή τους καταξίωσε η αγορά για να έχουν ανάγκη να σώσουν την αγορά.

      • juliet avatar
        juliet @ φωνη 21/08/2011 08:03:49

        Καλημέρα,
        έχεις απόλυτο δίκιο ,δεν έκαναν σύσταση εταιρείας για παραγωγή και ανάπτυξη ,αλλά για να μειοδοτήσουν σε στημένους διαγωνισμούς .Η διαδικασία πάντα η ίδια ,τα κέρδη εύκολα , η μοιρασιά και μετα πάμε γι΄άλλα.
        Οι ίδιοι ...πάντα οι ίδιοι.Ευνοημένοι απο την Εφορία ,απο το ΙΚΑ όλοι απ΄ένα κομματάκι και όλοι ευχαριστημένοι.
        Φωνή,δε ξέρω με τι ασχολείσαι,αλλά την αγορά την ξέρω ....είναι ένα παιγνίδι χρήματος και αλητείας.Κάποτε το να λέει κάποιος ότι ητανε έμπορος ήτανε τιμή,μετά η λέξη απέκτησε πολλές σημασίες, έμπορος είναι και ο νταβατζής,ο πωλών ναρκωτικά ,ο πωλών Πατρίδες .
        Συμπέρασμα, συμφωνώ απόλυτα μαζί σου!!!!!!Αρα, αυτοί όλοι ήτανε οι κλέφτες της ζωής μας,οι προδότες της Πατρίδος ,οι έχοντες και κατέχοντες -που είπε και μια ''ψυχή''-τα στημένα ήτανε η ανάπτυξη της Ελλάδας.Και εξακολουθούνε να λεηλατούν .

  6. manos avatar
    manos 20/08/2011 20:32:35

    Δεν είναι τίποτα κύριε Ιατρόπουλε.
    Μόλις αποποινικοποιηθούν οι μπάφες, θα ξεχάσουμε κάθε επαναστατική διάθεση.
    Μ'αρέσει πάντως που απευθύνθηκες στους τραπεζίτες.
    Να'σαι σίγουρος ότι τώρα διαβάζουν την επιστολή σου και έχουν χεστεί στα γέλια.
    Συγνώμη για το πειρακτικό μου ύφος. Δεν κατευθύνεται σε σένα.
    Απλά οι σκέψεις σου γίνονται κάθε μέρα όλη μέρα, από καθέναν από εμάς.
    Απάντηση δεν θα δοθεί ποτέ.
    Κουράγιο.

  7. Γιάννης Φαίλτωρ avatar
    Γιάννης Φαίλτωρ 20/08/2011 20:39:53

    Δυστυχώς αγαπητέ μου ποιητά φωνάζεις εις ώτα μη ακουώντων. Οι περισσότεροι στους οποίους απευθύνεις την πρόσκλησή σου είναι απάτριδες κοσμοπολίτες. Πατρίδα τους είναι τα πολυτελή γιώτ, οι απομονωμένες πλινθοπερίκλειστες επαύλεις, τα ακριβά προάστια του Λονδίνου, τα σαλέ της Ελβετίας και οι κοσμοπολίτικη Κυανή Ακτή. Δεν καταλαβαίνουν λέξη από αυτά που τους γράφεις. Το Ελλαδικός κράτος είναι γι'αυτούς είτε χώρος εκποίησης του δημόσιου πλούτου τη βοηθεία των αργυρώνητων, φαύλων πολιτικών τους οποίους χρηματοδοτούν ή χώρος επιδείξεως της μεγαλομανίας τους.

    Πως να νοιώσουν αυτοί το λόγο του ποιητή:

    Ελαιώνες κι αμπέλια μακριά ως τη θάλασσα
    Κόκκινες ψαρόβαρκες μακριά ως τη θύμηση
    Έλυτρα χρυσά του Αυγούστου στον μεσημεριάτικο ύπνο
    Με φύκια ή όστρακα. Κι εκείνο το σκάφος,
    φρεσκοβγαλμένο, πράσινο, που διαβάζεις ακόμη
    στην ειρήνη του κόλπου των νερών: Έχει ο Θεός.

    Όπως είπε άλλοτε κι ο Γέρος, ότι είναι να κάμωμε, θα το κάμωμε μονάχοι.

  8. ΣΑΓΝΟΣ ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΣ avatar
    ΣΑΓΝΟΣ ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΣ 20/08/2011 20:49:13

    Οπως κι' ο Αρης: ραντεβού στα γουναράδικα...

    • juliet avatar
      juliet @ ΣΑΓΝΟΣ ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΣ 20/08/2011 20:51:49

      νάταν μόνο αυτός!!!!!!!

  9. αν. βορινος avatar
    αν. βορινος 20/08/2011 20:52:23

    Aπευθυνεστε σε ωτα μη ακουοντων . Επαναστατικη κυβερνηση χρειαζομεθα .Με αστικου τυπου διακυβερνηση δεν λυνεται κανενα προβλημα αλλα συσσωρευονται και αλλα.

  10. ΕΥΑ avatar
    ΕΥΑ 20/08/2011 20:58:18

    Ο εγωισμός, η αλαζονεία, η απληστία, η λαιμαργία..''αρετές'' κληρονομικές ή περιβαλλοντικές...και δυστυχώς ''κολλητικές'' σε σημείο που να θεωρούνται φυσιολογικές..

  11. Απορία avatar
    Απορία 20/08/2011 21:06:28

    Δημήτρη και λεφτά να μη βάλουν μπορούν να βάλουν πλάτη να βγουν νέοι άξιοι, μορφωμένοι και πετυχημένοι στη ζωή πολιτικοί και πολιτικές δυνάμεις, να τους σπρώξουν να πάρουν την εξουσία και να φτιάξουν κράτος μέσα από το μπορδέλο που είμαστε σήμερα.

    Να σπάσει αυτός ο φαύλος κύκλος της παρακμής.
    Εαν ξεφύγουμε από αυτόν ο ελληνισμός έχει δυνάμεις να απογειωθεί.

    Ας κάνουν τουλάχιστον έστω μόνον αυτό.

  12. ataktos avatar
    ataktos 20/08/2011 21:07:57

    το μήνυμα ελήφθη ... περίμενε οβερ!!!

  13. Diamond Angel avatar
    Diamond Angel 20/08/2011 21:15:11

    Πάρτε το απόφαση , είμαστε μόνοι μας μέσα σε εχθρικό περιβάλλον. Η τύχη μας είναι στα χέρια μας , η ζωή μας είναι στα χέρια μας. Οτι κάνουμε , με ότι διαθέτουμε , θα το κάνουμε μόνοι μας. Αυτοί , πιό εύκολα δίνουν τη ψυχή τους παρά ένα ευρώ.

    • juliet avatar
      juliet @ Diamond Angel 20/08/2011 21:33:16

      Οσο πιο γρήγορα το συνηδειτοποιήσουμε αυτό, θα μπορέσουμε να συσπειρωθούμε.
      Δεν έχουνε φανταστεί τι μπορεί να συμβεί!

  14. ΕΛΛΗΝ avatar
    ΕΛΛΗΝ 20/08/2011 21:24:20

    Αν κάναμε μία υπόθεση επιστημονικής φαντασίας και λέμε τώρα.......

    Ο Αντώνης μέσα στον λόγο που θα βγάλει στην ΔΕΘ για την διάσωση της Πατρίδας έβαζε και την ανωτέρω ανάρτηση........

    Μπορούμε να φανταστούμε την αντίδραση του κόσμου ??????????

  15. Giorgos_T avatar
    Giorgos_T 20/08/2011 21:25:45

    Αλοίμονο σε αυτόν που ζητάει με δάκρυα ελεημοσύνη από τον κλέφτη.

    • athamas avatar
      athamas @ Giorgos_T 20/08/2011 21:37:20

      Σωστός!

    • juliet avatar
      juliet @ Giorgos_T 20/08/2011 21:39:28

      Κωνσταντίνος Καραμανλής:
      ''Οιν πλούσιοι θα πρέπει να αντιληφθούν ότι οφείλουν να θυσιάσουν ένα μέρος των εισοδημάτων των για να ημπορούν να απολαμβάνουν τα υπόλοιπα εν ασφαλεία και ελευθερία''.

      • Giorgos_T avatar
        Giorgos_T @ juliet 21/08/2011 02:29:16

        Και είδες τι θυσίασαν, τόσο πριν όσο και μετά τη μεταπολίτευση...

  16. μαιρη avatar
    μαιρη 20/08/2011 21:36:48

    θολωσα με τοσα ΔΙΣ.

  17. ataktos avatar
    ataktos 20/08/2011 21:41:24

    η φωτογραφία είναι του ....γιωργακη

    • juliet avatar
      juliet @ ataktos 20/08/2011 22:28:04

      μπράβο σου, το βρήκες,απο που τον αναγνώρισες ; απο τα φτερά;

      • ΕΥΑ avatar
        ΕΥΑ @ juliet 21/08/2011 09:10:13

        Από το γυμνασμένο κορμί...

        • juliet avatar
          juliet @ ΕΥΑ 21/08/2011 09:18:53

          Καλημέρα,
          εγώ πόδια και κ@λ@ γυμνό βλέπω ,άντε και λαιμό.

          • ΕΥΑ avatar
            ΕΥΑ @ juliet 21/08/2011 10:03:39

            Μα είναι κι εμφανής ο στοχασμός στο βλέμμα!
            Καλημέρα juliet

  18. Γιάννης Φαίλτωρ avatar
    Γιάννης Φαίλτωρ 20/08/2011 22:04:13

    Indeed, they do από παλιά,
    [...] οι λοιποί εν Λονδίνω Έλληνες διετήρουν γραφεία εις το City προς το θεαθήναι και δια να φαίνωνται σοβαροί, να καλύπτωσι δε υπό τον τίτλο του εμπόρου το πραγματικόν αυτών έργον, την κερδοσκοπίαν εις το Χρηματηστήριον [...] πηθικίζοντες τους ευγενείς εισοδηματίας εις συναλλαγάς καλλιτεχνικάς, συντηρήσεις ίππων ευγενούς καταγωγής καταλλήλων δι' ιπποδρόμια, εν γένει σπορτίζοντες...κλπ
    (Απομνημονεύματα Α. Συγγρού)

  19. juliet avatar
    juliet 20/08/2011 22:12:06

    Γκαλεάνο:
    ''Η χαλασμένη μνήμη μας κάνει να πιστεύουμε ότι ο πλούτος δεν ευθύνεται καθόλου για τη φτώχεια,ότι πλούτος και φτώχεια έρχονται απο τα βάθη των αιώνων και πηγαίνουν στα βάθη των αιώνων και ότι τα πράγματα είναι έτσι επειδή έτσι το θέλησε ο Θεός''.

  20. archaeopteryx avatar
    archaeopteryx 20/08/2011 22:57:38

    Μην το πεις του Περατικού αυτό...

  21. jz avatar
    jz 20/08/2011 22:58:24

    Είναι γαϊδούρια Κε Ιατρόπουλε μην τους παρακαλάς. Τόσο καιρό βλέπουν την καταστροφή της πατρίδας μας και το μόνο που κάνουν είναι να τα οικονομάνε.

  22. kaiser de avatar
    kaiser de 20/08/2011 23:13:58

    den iparxoun efoplistes stin ellada. 1000 apo autous exoun metaferei tin edra
    sto London, giati tous forologise o Adreas me 45% to 1981.

  23. aekaz12345 avatar
    aekaz12345 20/08/2011 23:26:24

    Μακαρι κ. Ιατροπουλε η δικη σας κραυγη να ενωθει και με αλλες εξεχουσες τιμιες προσωπικοτητες και να βγειτε μπροστα, ολοι μαζι και εμεις οι εναπομηναντες πατριωτες που δεν εχουμε αξιωματα,αλλα ζουμε καθε μερα με το προβλημα της επιβιωσης,θα σας ακολουθησουμε.Η νεολαια ζει χωρις σκοπο χωρις αυριο,ολα ειναι σαπια δεν εχει μεινει τιποτα που να μην ειναι ξεπουλημενο.Πρεπει κατι να γινει και συντομα.

  24. Νίκος Αργεάδης avatar
    Νίκος Αργεάδης 20/08/2011 23:29:14

    Πρίν 3-4 χρόνια έγραφα εδω μέσα, και σε μερικούς δεν άρεσε, ότι η παλιά εθνική αστική τάξη που μεγάλωσε την Ελλάδα και πουέβγαλε Βενιζέλους, Παπαναστασίου και Μεταξάδες, ναι Μεταξάδες κ.α., διαλύθηκε στην κατοχή και στον εμφύλιο. Η απόδειξη είναι τα ανθρωπάκια που ήρθαν μετα στην εξουσία και ιδιαίτερα το στρατιωτικό κομμάτι που έφερε τους Τολυρκους στην Κύπρο, και ιδίως τα λούμπεν που πήραν την εξουσία το 1981. Τα ανθρωπάκια που στήριξαν το σχεδιο Α(υ)ναν, συμπεριλαμβανομένου και του αρχιαντιεξουσιαστή με το ελληνικό επώνυμο και πει κελφαλής της σημερινής διοίκησης των γκαουλάιτερ, είναι τυυπικά και ουσιαστικά η συνέχεια αυτών των ανθρωπίσκων. Κλασσικο παραδειγμα ο Τσοχατζόπουλος. Η κραυγή αγωνίας σας Κε. Ιατρόπουλε απευθύνεται σε τάξη ανθρώπων που δεν έχουν δεσμούς με την Ελλάδα. Η Ελλάδα είναι για τους περισσότερους από αυτούς χώρος δράσης, όχι χωρα με έννομα συμφεροντα.

    • ΣΑΓΝΟΣ ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΣ avatar
      ΣΑΓΝΟΣ ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΣ @ Νίκος Αργεάδης 21/08/2011 07:09:27

      Και όπως αυτάρεσκα είχε πεί κάποιος από δαύτους κε.Αργεάδη, "η Ελλάδα και η ζωή είναι για λίγους"...

  25. ΣΠΥΡΟΣ avatar
    ΣΠΥΡΟΣ 21/08/2011 00:09:11

    Ποιά κραυγή αγωνίας ; το 70%-80% αυτών που περιγράφει ο κ. Ιατρόπουλος είναι παιδιά του ΠΑΣΟΚ. Πάρτε έναν έναν τραπεζίτη, το 80% που αναφέρω μπορεί να είναι και λίγο. Όσον αφορά το παραμύθι με την αμύθητη περιουσία της Εκκλησίας τα ακούμε εδώ και 100 χρόνια, άνθρακες ο θησαυρός.Επομένως πρός τι η απορία;
    Τέτοιοι ήταν οι Πασοκοι τέτοιοι θα μήνουν. Πουλημένοι και Προδότες.
    Χθεσινή δήλωση ΝΤΑΛΑΡΑ: Το Αιγαίο ανήκει στα ΨΑΡΙΑ ΤΟΥ.Αλλά δεν μας εξήγησε σε ποία ψάρια εννοεί της Εκάλης , της Φιλοθέης , του Ψυχικού ή των Ανακτόρων. Γιατί τα τελευταία 30 χρόνια αυτές οι περιοχές απέκτησαν πολύ μεγάλα ΨΑΡΙΑ.

    • Dee Jay Stelios avatar
      Dee Jay Stelios @ ΣΠΥΡΟΣ 21/08/2011 12:38:20

      Είδες ο σύζυγος της ανύπαρκτης ξαδέρφης του βλαχοδήμαρχου?Πάντα επαναστάτης από τότε με τις τζιμινιέρες που πάγωναν.....

      • juliet avatar
        juliet @ Dee Jay Stelios 21/08/2011 14:30:31

        Είσαι άδικος .
        Ο ξάδελφος υπουργάρα....
        Η ξαδέλφη βουλευτής και για λίγο υφυπουργός.....
        Ο άνδρας της ξαδέλφης πρεσβευτής καλής θέλησης της Υπάτης Αρμοστίας του ΟΗΕ για τους πρόσφυγες....
        Οικογένεια αγωνιστών, όλοι για το κάντρο ,επαναστάτες και αγωνιστές !

      • danaos avatar
        danaos @ Dee Jay Stelios 21/08/2011 14:58:41

        Αμα είσαι dj πως τα ξέρεις όλα τα τραγούδια!

  26. rally monkey avatar
    rally monkey 21/08/2011 02:11:48

    κ. Δ. Ιατρόπουλε Εστω ο΄τι εχουν την διαθεση να προσφέρουν στην Ελλάδα αυτοί που διακατέχονται απο πραγματικη φιλοπατρία . Το ερωτημα παραμένει : Ποιος θα διαχειριστεί αυτή τη βοήθεια σήμερα - ποιόν ακριβώς εχουμε εκλέξει εμεις 'οι πολλοί' για να διαχειριστει τις τυχες της Ελλαδας στην κρισιμη συγκυρία - μηπως αυτους που οδήγησαν την χώρα στο περιθώριο ? και Εμείς οι υπόλοιποι τι ακριβώς κάναμε για όσα συνεβησαν ..
    Ειμαστε ο μόνος (ισως) λαός που δέχτηκε επίθεση απο την ίδια του την κυβέρνηση και δεν αντέδρασε καν.
    Οπως εγραψε και παραπανω σχολιαστης για τον Γερο .. ο'τι ειναι να κάμωμε θα το καμωμε μοναχοι, ενισχύσεις θα 'ρθουν στην πορεία.

  27. BabisK avatar
    BabisK 21/08/2011 02:21:45

    Τελειωσατε?Θαυμασια!Συμφωνουμε ολοι, βλεπω, με τον Κο Ιατροπουλο.Η λογικη αυτο επιτασει και ευτυχως τελευταια η λογικη αρχισε να επιστρεφει στα κεφαλια μας.Μηπως πρεπει να επιστρεψει και στα χερακια μας ομως, οσο ακομα κρατανε?Γιατι, οπως βλεπετε, λιγο ακομα θα κρατανε, με αυτα που εχουμε να αντιμετωπισουμε σε μερικες μερες.Αντε λοιπον.Μιας και ολοι τα ιδια σκεφτομαστε, τι κανουμε??Μενουμε στις σκεψεις?Η πιανουμε ο καθενας, ενα ξυλαρακι, μικρο η μεγαλο, εστω, οτι βρισκεται στον καθενα μας μωρ' αδερφε, αλλος βρισκει ξυλο, αλλος πετρα, αλλος λαστιχο, κι ας το χουμε ανα χειρας, γιατι μονο ετσι θα καταφερουμε να ξεφορτωθουμε απ τον σβερκο μας αυτα τα λαμογια??
    Μην με παρεξηγησετε και μην βιαστητε να μου κολησετε ταμπελες.Ενας σαν εσας, ενας απο εσας ειμαι κι εγω.Απογοητευμενος, θυμωμενος, αηδιασμενος, αγανακτισμενος και δε συμαζευεται.Συν τοις αλλοις ειμαι και κατα της βιας.Τωρα το ξανασκεφτομαι.Ημουν..Σκεφτομαι πως αν ολοι μας το κρατουσαμε αυτο το ξυλαρακι στα χερια, στις 30 του Ιουλη, τοτε θα τα νε εκεινοι εκει που τους πρεπει, κι εμεις θα σκεφτομασταν τωρα, πως να μπαλωσουμε τις τρυπες που ανοιξαν, και πως θα ξαναστησουμε τις ζωες μας.Μην το πολυκουραζετε.Το βλεπετε ολοι, κανεις δεν τολμαει να το πει ομως, κανεις δεν τολμαει να το κανει.Ξερετε γιατι?Γιατι, απλα μας λειπει το ονειρο.Μας λειπει η αισιοδοξια, μας λειπει η ελπιδα.Μας τα πηραν.Αυτα πρωτα απο ολα τ αλλα.Μας μεγαλωσαν, δυο γεννιες, με μονο ονειρο την καρεκλα του Δημοσιου Υπαλληλου.Δε μπορει.Καποιος απο σας, απο μας, θα χει ξεφυγει απ το συστημα.Καποιος ονειροπολος θα χει μεινει.Γιατι μονο ενας τετοιος, θα μπορουσε, αυτα που ολοι μας σκεφτομαστε, αυτα που ολοι γραφουμε συμφωνωντας στο διαδικτυο και μοιραζοντας απλοχερα "like", να τα κανει πραξη.Αν δε βρειτε, αν δε βρουμε, αν δε βρεθει ενας να κανει την αρχη, λιγοι θα μεινουμε που θα χουμε την πολυτελεια να ....γραφουμε τις αποψεις μας στο διαδικτυο, κι εκεινοι, διαβαζοντας τις, θα σκανε στα γελια, και...για τιμωρια, θα ανεβαζουν λιγο τους φορους...Δεν τους χρωσταμε , μας χρωστανε.Τοσα πολλα που μας δινει το δικαιωμα να κανουμε το παν, ακομα και ενοπλο αγωνα, για να κρατησουμε τη χωρα μας, και να ζησουμε εμεις και τα παιδια μας ελευθεροι, κι οχι σαν δουλοι, που μας εχουν καταντησει.Δεν προκειται να σταματησουν να μας απομυζουν, οσο καθομαστε απραγοι.Το σφαξε με πασα μου ν αγιασω, ανηκει σ' αλλες εποχες....

  28. Nilos avatar
    Nilos 21/08/2011 02:36:35

    Θα συμφωνήσω με τον προλαλήσαντα, σημείο καμπής για την σύγχρονη Ελλάδα (και μάλλον παραμελημένο από τους μελετητές) είναι το ξεκλήρισμα της εθνικής αστικής τάξης του μεσοπολέμου από τις διαδοχικές τραγωδίες της κατοχής και του εμφυλίου. Όσοι επέζησαν σταδιακά σιώπησαν είτε για λόγους βιολογικούς είτε γιατί έμειναν/πετάχτηκαν έξω από τα «πράγματα», ιδιαίτερα μετά και την περιπέτεια της δικτατορίας που έδωσε και την χαριστική βολή… Το τι ακολούθησε με την μεταπολίτευση και ποιοι ήρθαν να αντικαταστήσουν αυτή την φουρνιά ανθρώπων, ιδιαίτερα με την άνοδο του Πασόκ το ‘81 είναι γνωστό και τα «επιτεύγματά» τους τα βιώνουμε καθημερινά..
    Το πρόβλημα είναι ότι το πλήγμα που δέχτηκε η χώρα δεν είναι απλά κοινωνικοπολιτικό αλλά βαθύτατα πολιτισμικό, αισθητικό…
    Άλλαξε δραματικά η ποιότητα των ανθρώπων που διαχειρίσθηκαν και διαχειρίζονται θέσεις ισχύος και επιρροής στο πολιτικό, οικονομικό, τεχνοκρατικό και πολιτιστικό πεδίο, στρεβλώνοντας την αξιακή ιεράρχηση του μέσου Έλληνα, διαγράφοντας τον εθνικό χαρακτήρα της παιδείας του, καταστρέφοντας το αστικό περιβάλλον του και αποχαρακτηρίζοντας το σαν φορέα μνήμης και πολιτιστικής ιδιαιτερότητας και εν τέλει αφανίζοντας τον αστικό πολιτισμό που με κόπο κατάφερε να κτίσει η νεοσύστατη Ελλάδα μέχρι και την δεκαετία του ’30….
    Η βλάβη μοιάζει ανήκεστος….. Καληνύχτα μας.

  29. stayros avatar
    stayros 21/08/2011 02:37:54

    ΜΑ ΚΑΛΑ ΩΡΕ ΠΑΤΡΙΩΤΕΣ.ΕΙΣΤΕ ΤΟΣΟ ΑΦΕΛΕΙΣ? ΥΠΑΡΧΕΙ ΣΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ ΤΕΤΟΙΟ ΕΙΔΟΣ[ΜΕΓΑΛΟΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΕΣ,ΑΡΧΟΝΤΟΔΕΣΠΟΤΕΣ,ΤΡΑΠΕΖΙΤΕΣ,ΕΦΟΠΛΙΣΤΕΣ]ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ ΠΡΟΘΥΜΟΙ ΝΑ ΔΩΣΟΥΝ ΕΣΤΩ ΚΑΙ ΤΗ ΣΚΟΝΗ ΤΟΥΣ?ΑΥΤΑ ΤΑ ΚΟΡΑΚΙΑ ΜΑΣ ΦΕΡΑΝΕ ΣΑΥΤΟ ΤΟ ΧΑΛΙ.ΜΕ ΤΙΣ ΠΕΙΝΑΣΜΕΝΕΣ ΦΙΛΙΠΙΝΕΖΕΣ ΤΟΥΣ ΤΟΥΣ ΠΟΛΙΤΙΚΟΥΣ.ΦΩΤΙΑ ΚΑΙ ΤΣΕΚΟΥΡΙ ΛΟΙΠΟΝ!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! ΚΑΙ ΓΩ Ο ΡΟΒΕΣΠΙΕΡΟΣ.

  30. Κενος avatar
    Κενος 21/08/2011 03:59:09

    +1

    Καληνύχτα...

  31. lazaros avatar
    lazaros 21/08/2011 06:05:16

    μπραβο Ελληνα. κρατα γερα. ο τοπος τετοιους πνευματικους ανθρωπους χρειαζεται

  32. ΣΑΓΝΟΣ ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΣ avatar
    ΣΑΓΝΟΣ ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΣ 21/08/2011 07:17:02

    Εάν σήμερα ψάχνετε νέους Μποδοσάκηδες, λυπάμαι, χάσατε. Φρονώ ότι αξίζει τον κόπο μια ιστορική αναδρομή στον τρόπο δημιουργίας του μεταπολεμικού ελληνικού μεγάλου κεφαλαίου.Και όπως λένε απάνω στον Κάμπο, θα "τσιτσιρμαλιάστε".Μαυραγορίτες της Κατοχής και επαγγελματίες δοσίλογοι, κουκουλοφόροι "δείχτουλες", κοράκια του πάλαι ποτέ Ο.ΔΙ.Σ.Υ., τρωκτικά των αποζημιώσεων των "Κορεομάχων" και του σχεδίου "Μάρσαλ",λαθρέμποροι σιδήρου και υγρών καυσίμων.Δεν ανακαλύψαμε τώρα τον τροχό, το "κεφάλαιο" ούτε πατρίδα έχει, ούτε θρησκεία, ούτε ιδεολογία.

  33. ΣΤEΦΑΝΟΣ ΘΑΛΑΣΣΙΝΟΣ avatar
    ΣΤEΦΑΝΟΣ ΘΑΛΑΣΣΙΝΟΣ 21/08/2011 07:35:21

    Ποτέ δεν πίστευα στη βια αλλά ο μόνος δρόμος ο οποίος φαίνεται είναι φωτιά και τσεκούρι

  34. archaeopteryx avatar
    archaeopteryx 21/08/2011 07:46:49

    το θέμα της ανάρτησης είναι πώς (με φιλότιμο, πατριωτισμό ή δεν ξέρω ποιά μέθοδο) θα προσφερθεί το εληηνόκτητο κεφάλαιο (άσχετα πώς δημιουργήθηκε) να συμβάλει στην "σωτηρία".

    Εάν μεν θες "αναδιανομή" θα εισπράξεις την λέξη "πριτς".

    Εάν θες επενδύσεις, λυπάμαι, δες τον τόνο και το κλίμα και αναρωτήσου εάν ήσουν από την άλλη πλευρά τι θα έκανες.

    Έχουμε φτιάξει ένα αριστερίζον-κρατικίστικο σύστημα που ΜΟΝΟ οι κρατικοδίαιτοι πονηροί "επενδύουν".

    Οι απανταχού ιθύνουσες τάξεις είναι δημιούργημα της κοινωνίας τους, άντε και των ξένων δακτύλων στην περίπτωση μπανανιών που δεν έιχαν εγχώρια ιθυνουσα τάξη. Το αποτέλεσμα; Δες γύρω σου...

    Κάποτε, είχαμε άγχος με το συνάλλαγμα. Όσο πιο πολύ το περιορίζαμε και βάζαμε ηλίθιους κανόνες και ροζ χαρτάκια, τόσο αυτό έφευγε τρέχοντας. Το απελευθέρωσε ο Σημίτης (προενταξιακά) και _εστήκαμε στο τάληρο. Άσχετο εάν το επίπεδο γενικά του κόσμου (παιδεία) δημιούργησε το έκτρωμα. Τα ίδια και με το κεφάλαιο τώρα. Βρίσε το και θα εξαφανιστεί. Απείλησέ το και το έχασες. Δεν αλλάζει με το τι λέω εγώ ή τι λες εσύ, εκ των πραγμάτων έτσι είναι.

  35. βαγόνι avatar
    βαγόνι 21/08/2011 08:40:01

    Το κείμενο είναι μια μεγαλόστομη πρόζα,"εις ώτα μή ακουόντων",
    προορισμένο να εισπράξει ευκαιριακά χειροκροτήματα....!
    Προτιμότερο να κάνει ο καθένας τη δουλειά του,σωστά και καθαρά,
    εκεί όπου βρίσκεται αναμένοντας καλύτερες μέρες...τα υπόλοιπα
    τρέχουσα κατανάλωση!

  36. ψυχραιμια avatar
    ψυχραιμια 21/08/2011 09:39:11

    Κατ αρχας τα αναφερομενα ποσα ειναι μαλλον υπερβολικα.Δεν υπαρχουν τοσα λεφτα.
    Επειτα τα οσα λεει ο Ιατροπουλος δεν δεσμευουν κανενα.Ουτε τη 17Ν,ουτε τη Σεχτα Επαναστατων,ουτε διαφορα κομματα και κομματιδια ,ουτε αναρχικους ,ουτε πολιτικους,ουτε το Συμβουλιο Επικρατειας που ακυρωνει καθε επενδυση για περιβαλλοντικους,αρχαιολογικους και παραλογικους λογους ,ουτε πανω απ ολα τους εγκατεστημενους κρατικοδιαιτους δηθεν "επιχειρηματιες" της πασοκοαριστερας και πρωην πρακτορες που κινουν τα νηματα.

  37. firiki2010 avatar
    firiki2010 21/08/2011 09:58:00

    Με μεγαλοστομίες και ευχολόγια (πολύ περισσότερο με - άλλοτε συγκαλυπτόμεν και άλλοτε όχι- απαξίωση) δουλειά δεν γίνεται. Ούτε το πρόβλημα πρόκειται να αντιμετωπισθεί με πατριωτικά καλέσματα γιατί καλώς ή κακώς αλλιώς αντιλαμβάνεται σήμερα τον πατριωτισμό ο καθένας.
    Το θέμα δεν είναι κάποιοι να "ελεήσουν". Ουτως ή άλλως κανένα πρόβλημα δεν θα έλυνε. Αυτό που χρειάζεται είναι να υπάρξουν συνθήκες, να υπάρξει άλλο κλίμα, να καλλιεργηθεί εμπιστοσύνη, να υπάρξουν θεσμοί (ελέγχου, αξιολόγησης κλπ) και άνθρωποι για να φτάσουμε σε ένα win-win game. Κι αυτά δεν μπορεί να ξεκινήσουν παρά από την Πολιτεία.

  38. promitheas avatar
    promitheas 21/08/2011 12:01:25

    Όπως όλες οι ολοκληρωτικές ιδεολογίες έτσι και η μεταπολιτευτική, εφευρίσκουν τον ανύπαρκτο ταξικό εχθρό για να του επιρρίψουν όλες τις εγκληματικές τους ευθύνες για τα αδιέξοδα που οι ίδιες δημιούργησαν. Και ενώ κάθε κοινός νους θα περίμενε να ζητούνται ευθύνες από το ίδιο το διεφθαρμένο καθεστώς, οι υποστηρικτές του επιτίθενται σ' αυτούς που έχουν ήδη εξ αρχής διαλύσει για να μπορούν να συνεργάζονται αγαστά μόνο με κρατικοδίαιτους ομοιδεάτες τους.

  39. victoria (true) avatar
    victoria (true) 21/08/2011 14:23:09

    Καζαντζακικού χαρακτήρα παρέμβαση.. Ας έχει ειπωθεί στο κάτω κάτω κι ότι γίνει.
    Εντέλει αν υπάρχει υγιής κι έντιμη επιχειρηματικότητα (φίλε αρχαιοπτέρυγα) πολύ θα ήθελα να τη δω, έστω και για να καθησυχαστώ ότι ο φιλελευθερισμός δεν είναι ίδια πλάνη με το σοσιαλισμό απλώς από την ανάποδη

    • promitheas avatar
      promitheas @ victoria (true) 21/08/2011 14:44:16

      Για την διεφθαρμένη εξουσία της μεταπολίτευσης που μας έφερε σ' αυτήν την κατάσταση, έχεις να πείς κάτι;

  40. archaeopteryx avatar
    archaeopteryx 21/08/2011 16:13:18

    Φυσικά και υπάρχει... Θες ονόματα στον ..αέρα; Δεν πάει... Δες ποιοί επιχειρηματίες δεν λαδώνουν για παραγγελιές νόμων. Δες ποίών επιχειρηματιών ο τζίρος είναι λιγότερο από 30% προς το Δημόσιο και εξαρτάται λιγότερο από 50% από νομοθετικά οριζόμενες εισροές (για να σε βοηθήσω, ΚΑΘΕ αιολικός είναι 100% κρατικοδίαιτος, με πολλή βοήθεια από νομοθέτες που δεν ξέρεις και που δεν ψήφισες).

    Στο δίπολο "κρατικοδίαιτοι και μη κρατικοδίαιτοι", δεν υπάρχει μονοσήμαντη αντιστοιχία στο δίπολο φιλελευθερισμού και σοσιαλισμού. Ο "σοσιαλισμός" της ΕΕ, π.χ., δεν είναι σοσιαλισμός. Ούτε ο εξανδραποδισμός με παροχολογίες. Και ο φιλελευθερισμός του ...Μητσοτάκη είναι χαχαχάαα.

    Δεν υπάρχει "τέλειο" σύστημα. Υπάρχουν λιγότερο και περισσότερο διεστραμμένα πολιτεύματα (π.χ. η Προεδρευομένη Δημοκρατία είναι λίγο μαϊμού αλλά καλύτερη από άλλα). Υπάρχει η επιλογή ανάμεσα σε αποτελεσματικότα και ισότητα. Και η εκμετάλλευση δεν έχει ούτε πολιτική, ούτε χρωμα. Ούτε είναι η τιμιότητα ή η ανεντιμότητα (ή η ανικανότητα) προνόμιο των μεν ή των δε.

    • juliet avatar
      juliet @ archaeopteryx 21/08/2011 18:16:48

      Αρχαίε ,
      η τελευταία σου παράγραφο και δη η τελευταία σου πρόταση Ευαγγέλιο,
      αν μου επιτρέπει τι να τον κάνω τον έντιμο αν είναι στόκος και δεν προχωράει τίποτε;Ανάγκη απο έξυπνους και μη διεφθαρμένους έχουμε.

  41. Γιώργος avatar
    Γιώργος 21/08/2011 17:31:10

    Εγώ λέω να απολύσουμε όλους τους ντόπιους να τους ρίξουμε στη θάλασσα και να φέρουμε ξενους. Να κάνουμε και ένα Γκαλά για την πεθαμένη Ελλάδα.

  42. anonymous avatar
    anonymous 21/08/2011 22:17:38

    Κατ αρχάς δεν περίμενα, με την πλειοψηφία των σχολιαστών εδώ συντηρητικούς, να διαβάσω τόσο εχθρικά σχόλια προς το επιχειρείν.

    Συμφωνώ πλήρως με τον αρχαιοπτέρυγα και θα προσθέσω ότι εκείνη η τάξη που θα έδινε λεφτά ήταν η αστική τάξη από το 50 μέχρι το 75. Φροντίσαμε όμως να τους εκτελέσουμε (μερικούς απο τη 17Ν) να τους καταστρέψουμε και να τους γελοιοποιήσουμε. Οι μόνοι που τη γλίτωσαν ήταν οι εφοπλιστές διότι τα πλοία είχαν προπέλα.

    Μετά από τα ανωτέρω απορώ με το θράσος του Δ. Ιατρόπουλου καθώς και το θράσος πολλών σχολιαστών που αντί να κάνουν μια στοιχειώδη αυτοκριτική συνεχίζουν στο ίδιο ιδεολογικό μοτίβο με αυτό της 17Ν της αριστεράς, του Τσιπρα, της Παπαρήγα και των αριστεροΠασόκων.

    Με αυτά τα μυαλά κανένας δε θα έρθει κανένας δε θα βοηθήσει και όχι μόνο δε θα βοηθήσει αλλά θα εύχεται να βουλιάξουμε μήπως και βάλουμε μυαλό. Και δυστυχώς θα έχουν ή μάλλον έχουν δίκιο. Αυτοί που διασώθηκαν έχουν νωπές μνήμες από τους φίλους και γνωστούς που καταστράφηκαν.

  43. Δημήτρης Ιατρόπουλος avatar
    Δημήτρης Ιατρόπουλος 10/09/2011 18:55:49

    Άφησα να περάσουν 3 εβδομάδες για να κλείσει το θέμα και να... επιλογηθώ..
    Έστειλα το κείμενο ως σχόλιο σε άλλη συζήτηση και το Antinews το ανέβασε ως αυτόνομη ανάρτηση!
    Ευχαριστώ για την τιμή και για τη συζήτηση που επακολούθησε. Ο ρόλος του Ποιητή σε τέτοιους καιρούς δεν είναι να μας προτάσσει τα ιδιωτικά του ψυχοδήγματα, ( ή και ψυχοδείγματα έστω..), αλλά "να κάνει τη βρώμικη δουλειά" όπως λέμε λαϊκά,να ερεθίζει, να θυμίζει,να διαπιστώνει,κοντολογίς είναι ο ρόλος του Κουζουλού του Χωριού.
    Ως προς τον τελευταίο λαλήσαντα, πριν "αριστεροποιήσει" μέσα του, οριστικά, το κείμενό μου, θα τον συμβούλευα με αληθινή συμπάθεια να αναζητήσει τον ορισμό του Θάρρους και του Θράσους, ανάμεσα στις Στοχαστικές Προσαρμογές του Καβάφη και την Αλόγιστη Τόλμη του Ευριπίδη.
    Υπάρχουν ιστορικές περίοδοι στη διαδρομή των Λαών καλέ μου φίλε, λατινιστί Ανώνυμε, όπου το Θάρρος μετατρέπεται σε Θράσος.
    Με όλα τα συμπαρομαρτούντα επακόλουθα.
    Τέτοια περίοδο διανύει ο Ελληνισμός και όχι μονάχα η Ελλάδα-χώρα-έδαφος-επιχείριση-ιδιοκτησία κ.λπ.-κ.λπ., στις μέρες μας.
    Να εύχεσαι να εκφραστεί από το μέγιστο αριθμοσύνολο του Λαού μας, τίποτε άλλο,μόνο αυτό.

    Σας ευχαριστώ όλες και όλους.
    Ο Δημήτρης.

ΑΠΟΣΤΟΛΗ ΣΧΟΛΙΟΥ

Τα δεδομένα σας είναι ασφαλή! H διεύθυνση email δε θα δημοσιευθεί. Τα στοιχεία θα χρησιμοποιηθούν αποκλειστικά για τη δυνατότητα σχολιασμού στο antinews.gr .

Tα πεδία με αστερίσκο (*) είναι υποχρεωτικά.