27/05/2009 21:58
ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΣΧΟΛΙΟΥ

Ανοικτός σε ερωτήσεις, κλειστός σε απαντήσεις


___________________________________________________________________________________________
Ο Κώστας Καραμανλής επιβεβαίωσε για μια ακόμα φορά ότι είναι το βασικό και μοναδικό χαρτί της ΝΔ.  Απέδειξε και πάλι ότι διαθέτει επικοινωνιακό χάρισμα, σε σύγκριση με τον αντίπαλό του, αλλά  για μια ακόμα φορά δεν κατάφερε να απεγκλωβιστεί από το σημερινό ρόλο του εξομαλυντή  των ανυπέρβλητων αντιθέσεων της ΝΔ, όπως φάνηκε και στο σημείο για το Βατοπέδι.

Κατά τα άλλα, ο Πρωθυπουργός:

Κατέβασε τον πήχυ των προσδοκιών των Νεοδημοκρατών λέγοντας ότι είναι χαλαρότερη η ψήφος των ευρωεκλογών.

Προσπάθησε να βάλει τελεία στη διαδοχολογία λέγοντας: «Δεν είμαι κουρασμένος, φαίνεται άλλωστε. Είμαι μαχητής και το έχω αποδείξει. Είμαι 53 χρόνων, είναι πολύ νωρίς για να συνταξιοδοτηθώ. Αισθάνομαι ακμαίος και δυνατός για να συνεχίσω να παλεύω».

Επεσήμανε ότι οι Ευρωεκλογές δεν βγάζουν πρωθυπουργό αναγνωρίζοντας ωστόσο ότι το αποτέλεσμα τους περιέχει πολιτικά μηνύματα.

Παρόλο που ξεκαθάρισε ότι δεν έχει την πρόθεση να πάει σε εκλογές το φθινόπωρο, δεν ήταν κατηγορηματικός.

Στα οικονομικά θέματα προσπάθησε να είναι όσο πειστικός και ειλικρινής μπορούσε , αλλά προανήγγειλε νέους φόρους λέγοντας: «Δεν έχω σχεδιασμό για νέους φόρους. Αυτά ισχύουν με τα σημερινά δεδομένα. Αν δούμε ότι οι συνθήκες αλλάζουν, βεβαίως θα συζητήσουμε για νέους φόρους».

Κατά τα άλλα ήταν μια ανώδυνη συνέντευξη για τον κ. Κ. Καραμανλή. Οι ερωτήσεις που τέθηκαν ήταν φαινομενικά δύσκολες αλλά δεν άγγιζαν την καρδιά των ζητημάτων, με αποτέλεσμα ο πρωθυπουργός να μπορεί να ξεφεύγει και να πετάει την μπάλα στην εξέδρα. Σπουδαίες ειδήσεις δεν ανέκυψαν αλλά έχει ενδιαφέρον ότι ο κ. Καραμανλής δεν άφησε καμία αιχμή εναντίον των Βατοπαιδινών, πέρα από την επισήμανσή του ότι δεν ήταν αρκούντως ... επιμελείς-προσεκτικοί-παρατηρητικοί στην εποπτεία της δημόσιας διοίκησης που έκανε τις συναλλαγές με τη Μονή - με αποτέλεσμα η παρέα Ρουσόπουλος -Μπασιάκος - Δούκας - Κοντός να μπορούν να διαφημίσουν ότι δεν τίθεται θέμα εξαίρεσής τους από τα ψηφοδέλτια.

Άφησε όμως ανοιχτό το ενδεχόμενο εκκαθαρίσεων στα ψηφοδέλτια υπαινισσόμενος  ότι θα γίνει «σφαγή» στη βάση της αξιολόγησης συμπεριφορών που προσέβαλαν το κοινό αίσθημα. «Κρινόμαστε και αξιολογούμαστε καθημερινά και ο πρόεδρος του κόμματος αποφασίζει όταν έρθει η ώρα», ήταν η χαρακτηριστική φράση του. Αυτό βέβαια μπορεί να αφορά από τον Θ. Γιαννόπουλο μέχρι τον Γ. Βουλγαράκη. Αφορά σίγουρα τον Αριστοτέλη Παυλίδη, για τον οποίο ρωτήθηκε ειδικά και απάντησε «αξιολογώ και την κατάλληλη στιγμή κρίνω».

Τέλος μάθαμε ακόμη ότι η ΝΔ δεν έχει πάρει δραχμή από τη Ζημενς και ότι δεν υπάρχει υπόθεση την οποία η Δικαιοσύνη θα μπορούσε να στείλει στη Βουλή εάν δεν έμπαινε λουκέτο.

ΣΧΟΛΙΑ

  1. daris avatar
    daris 27/05/2009 22:08:40

    Μια συνεντευξη φιασκο, σκετη προκληση για την κοινη νοημοσυνη, ντροπιαστικη στιγμη για τη δημοσιογραφια (αν ειναι δημοσιογραφοι τα γιοσουφακια!!!)και κενη περιεχομενου!
    Η Ελλαδα σε χαλαρες στιγμες και ο ευτυχισμενος δημοσιογραφος θα μπορουσε να ειναι ο τιτλος!

  2. ΓΙΑΝΝΗΣ avatar
    ΓΙΑΝΝΗΣ 27/05/2009 22:11:20

    Οι Έλληνες ενιωσαν στο πετσι τους τι θα πει ΔΗΜΟΣΙΟΓΡΑΦΙΚΑ ΓΙΟΣΟΥΦΑΚΙΑ την εποχη ΠΑΣΟΚ οταν ολα τα ΜΜΕ παρουσιαζαν το Σημιτη ως τον υπερανθρωπο!! Τα ΜΜΕ παντα ηταν απενταντι στον ΚΑΡΑΜΑΝΛΗ εχθρικα. ΠΑΝΤΑ!!!!Και εξακολουθουν να ειναι!!Ας προσεχουμε λοιπον οταν μιλαμε για γιουσουφακια, φιασκο κλπ γιατι οι Έλληνες εχουν μνημη...

  3. pipis avatar
    pipis 27/05/2009 22:12:58

    Ένας πρωθυπουργός που δηλώνει "Και τι να κάνουμε που δεν τους πιάσαμε;" (για το σκάνδαλο των υποκλοπών) όχι μόνο έχει χάσει το επικοινωνιακό του χάρισμα, αλλά έχει χάσει και την επαφή του με την πραγματικότητα. Είναι αξιολύπητος στα μάτια των ψηφοφόρων του, προσβλητικός προς τους υπόλοιπους έλληνες και επικίνδυνος για την πατρίδα του.

  4. nikos avatar
    nikos 27/05/2009 22:13:41

    Η πιο απολιτικη συμπεριφορα ειναι να καθεσαι να παρακολουθεις συνεντευξεις πολιτικων, ιδιαιτερα
    τετοιου ειδους τετ-τετ, χωρις αντιλογο. Δεν νομιζω οτι αφορα κανεναν νοητικα υγιη και συναισθηματικα επαρκη ανθρωπο. Εξαιρουνται οι δημοσιογραφοι -δημοσιολογοι λογω επαγγελματος.

  5. daris avatar
    daris 27/05/2009 22:17:34

    nikos πρεπει να ξερουμε τι εχουμε απεναντι μας και οχι να ακουμε οτι μας σερβιρουν οι αλλοι.
    Αφου διαβαζεις αυτο το μπλογκ πες μου αν δεν ακουγες και τους δυο αρχηγους αποψε τι συμπερασνα θα εβγαζες απο αυτα που γραφονται εδω μεσα;
    Ο καλα ενημερωμενος πολιτης ειναι και ο θετικος πολιτης γαι τη χωρα του.

  6. lakis avatar
    lakis 27/05/2009 22:19:45

    Από το "αρχιερέα της διαπλοκής" στο "συγνώμη λάθος". Αυτός δεν είναι πρωθυπουργός… είναι κολοτούμπας. Κώστα δεν σε αναγνωρίζω!

  7. christos avatar
    christos 27/05/2009 22:23:15

    το συμπέρασμα είναι ότι ο ΓΑΠ έκανε κολοτούμπα σε ότι αφορά το "σύνθημα που επέλεξε ως πολιορκητικό κριό για να εκπορθήσει την ΝΔ" το "Σοσιαλισμός ή Βαρβαρότητα" εννοώ ...και όποιος δεν το κατάλαβε αυτό είναι το λιγότερο στόκος...

  8. daris avatar
    daris 27/05/2009 22:23:16

    "Τέλος μάθαμε ακόμη ότι η ΝΔ δεν έχει πάρει δραχμή από τη Ζημενς και ότι δεν υπάρχει υπόθεση την οποία η Δικαιοσύνη θα μπορούσε να στείλει στη Βουλή εάν δεν έμπαινε λουκέτο."
    Το σωστο θα ηταν: "Τελος ακουσαμε ακομα....."
    Διαφορετικα ή ειρωνευεσαι ή υιοθετεις.

  9. bill avatar
    bill 27/05/2009 22:23:52

    ''...εξομαλυντή των ανυπέρβλητων αντιθέσεων της ΝΔ, όπως φάνηκε και στο σημείο για το Βατοπέδι.''.

    Τι χαριτωμένα που τα λέτε. Ο ΓΑΠ θα τους είχε καθαρίσει σαν αυγό, όπως στην υπόθεση ΠΟΡΤΟ ΚΑΡΡΑΣ, και ετούτος εδώ το εξετάζει ακόμα... Ποιός ξέρει τι θα φοβάται- το ''κράτα με να σε κρατώ'' που λέγαμε...

    Κατά τα λοιπά, συγχαρητήρια για την αντικειμενική, προπαντός ''αριστερή'' (κατα την ΠρετεντεροΛαζοπουλική κοσμοθεωρία) στάση.

  10. Ο Ιθαγενής avatar
    Ο Ιθαγενής 27/05/2009 22:24:49

    Επιβεβαιώθηκε άλλη μία φορά γιατί η ΝΔ είναι κυβέρνηση, επειδή απέναντί της είναι ο ΓΑΠ.
    Ο μεν ΓΑΠ άνευρος, άοσμος, αδιάφορος τηλεοπτικά και δυστυχώς στο σήμερα μετράει η εικόνα
    Ο άλλος άνετος, χαλαρός, ναζιάρης, υπερκινητικός όπου χρειαζόταν, ξέρει ότι μετράει η εικόνα που γράφει η τηλεόραση.
    Δεν "πάω" τον ΓΑΠ και το σύστημα ΠΑΣΟΚ με τίποτα, ο Πρωθυπουργός της χώρας όμως τι είπε:

    -Υποκλοπές? "...και τι να κάνουμε που δεν τους πιάσαμε" Ελα μου ντε
    -Βατοπέδι? σκάνδαλο δεκαετίας, με ευθύνες της Δημόσιας διοίκησης και ...αμελείς πολιτικούς.
    -οικονομία? οι άτιμες προβλέψεις φταίνε, δεν θα του έχουν πει ότι το έλλειμμα δεν βγαίνει με βάση τις προβλέψεις...
    -Αλογοσκούφης? .......
    -συμμετοχή στα ψηφοδέλτια? ανοικτά όλα τα ενδεχόμενα, καθώς ο καθένας αξιολογείται και κρίνεται από την κάλπη. Παμμέγιστος, αυτή είναι η αληθινή μεταρρύθμιση, πάνε οι πολιτικές ευθύνες και τα δικαστήρια, η κάλπη είναι η αληθινή κολυβήθρα
    -συνεργάτες? ......... (..πχ Ζαχόπουλος?)
    -λέμε και ένα 15 % υπερβολές στη ρύμη του λόγου ...
    -αναγνώρισε και μία αμέλεια πάει με 90 αντί με 130
    -εξύμνησε την κα Γιαννάκου, μάλλον εγώ θα την είχα θάψει...
    -νέοι φόροι? δεν έχει σχεδιάσει....

    Αντε πάμε για την μπάλλα....

    Ας χαρίσουν οι πιστοί μισθοφόροι
    μια βάρκα στον έναν
    ένα ξυπνητήρι στον άλλον

    εμείς οι αγωνιστές της επιβίωσης στον στίβο της καθημερινότητας, δεν ανησυχούμε αν βουλιάξουμε, είμαστε στο βαρέλι δίχως πάτο εδώ και πολύ καιρό

  11. nikos avatar
    nikos 27/05/2009 22:28:23

    Φιλε απο νεος εχω βαρεθει αφορητα το λογο των πολιτικων, ιδιαιτερα οταν στις οριοθετημενες συνεντευξεις των σταρ δημοσιογραφων.
    Ειναι απιστευτα συμβατικος, οριοθετημενος, προβλεπομενος. Ειναι μονο επικοινωνικος(;) -αλλο παραμυθι αυτο- δεν ειναι ΠΟΛΙΤΙΚΟΣ και σε καθε περιπτωση κρινονται απο τα ΕΡΓΑ.

    Δηλαδη τι να σου πει ο Καραμανλης με τον Πρετεντερη;
    Δεν εχεις κρινει τοσο καιρο; Η μηπως θα τις παρεις μετρητοις και θα πιστεψεις τα βαρετα πλεον θα;

  12. daris avatar
    daris 27/05/2009 22:32:11

    @11
    Εχεις δικιο,ισως εγω ακομα δεν τους βαρεθηκα και κακκιζω τον εαυτο μου γι'αυτο.

  13. Orestios avatar
    Orestios 27/05/2009 22:35:07

    Το GAP ετοιμάζεται για το ναυάγιο του. Μπροστά στην αμεσότητα, την άνεση στις απαντήσεις, τον καθόλου επειτιδευμένο και ξεκάθαρο λόγο του Καραμανλή, μπορεί πλέον να απολύσει όλο το επιτελείο του. Βέβαια, το GAP συγκρινόμενο υστερεί. Υστερεί οικτρά, παρά τις απέλπιδες προσπάθειες. Δυστυχώς η ανεπάρκειά του δεν μπορεί να κρυφτεί με "φτιασιδώματα" και άλλα τερτίπια. Μπορούμε να πούμε ότι μπροστά στον Καραμανλή, το GAP είναι γυμνό.

  14. no more bets avatar
    no more bets 27/05/2009 22:35:35

    Ο ΚΚ ηταν εμφανως νευρικος, κουνουσε χερακια - ποδαρακια, ηξερε πως επρεπε να κανει ανατροπη στο ματς αλλα καταλαβε νωρις πως στο μονο που μπορει να ελπιζει οταν διαλεγεται δημοσιως με καποιον εκτος των τραγακη -ζαγαρ-ιτη, ακομη κι αν αυτο ειναι ο pretender, ειναι να μη φαει αυτογκολ.
    Δεν το απεφυγε.
    Λαθος στησιμο και σκηνικη παρουσια,
    αμεση μεταδοση της νευρικοτητας,
    φιλικη κουβεντουλα σε κολλητο με κατανοηση και οχι πρωθυπουργικη παρουσια,
    καμια ειδηση,
    καμια αυτοκριτικη,
    κανενα σπασιμο αυγων,
    και βεβαια σκανδαλα δεν υπαρχουν, η δικαιοσυνη και ταφωτα τα απλετα, οι μυγες στα σπαθια και κουβεντουλα καφενειου , αλλα λογια να αγαπιομαστε.
    Ηταν χειροτερος απο τη ΔΕΘ,
    απλως θα θαφτει η συνεντευξη σε κανα δυωρο.

  15. αλλενάκι avatar
    αλλενάκι 27/05/2009 22:37:47

    ευρηματικό τίτλο έχεις βάλει φάκτορα στην ανάρτηση (λογοπαίγνιο με ανοιχτές/κλειστές ερωτήσεις)

  16. Ο Ιθαγενής avatar
    Ο Ιθαγενής 27/05/2009 22:38:25

    Μια απορία προς τους υποστηρικτές του ΓΑΠ:

    -δεν απάντησε ούτε στην ερώτηση του κ Ζούλα (νομίζω) για να ονοματίσει τα συμφέροντα που τον πολεμούν, ούτε στις ερωτήσεις για τον εσωτερικό έλεγχο στην περίπτωση Τσουκάτου.

    Γιατί?

  17. daris avatar
    daris 27/05/2009 22:41:59

    Τα ονοματησε ο Σουφλιας σε ζωντανη τοποθετηση και διπλα στον καταλληλοτερο!!!
    Φοβερη διαφημιση των νταβατζηδων του Μπαιρακταρη.

  18. osaperas avatar
    osaperas 27/05/2009 22:44:22

    Είναι εντυπωσιακό το πόσο χαμηλά έχουμε πέσει στην ελλάδα σήμερα. Ένας πρωθυπουργός και ένας δημοσιογράφος να αδυνατούν να στήσουν μία σοβαρή προκάτ συνέντευξη. Άχρηστος και ανίκανος ο ντεμπερμεντέρης να βρει μία ντουζίνα φαινομενικά δύσκολες ερωτήσεις ώστε να ανεβάσει τον πρωθυπουργό εμ τις έτοιμες απαντήσεις. Και λίγος με τον εαυτό του ο ΚΚ ο οποίος δεν είπε στο νοεμπερντέρη "η κλάση μου είναι για πιο δύσκολα πράγματα γιαννάκη. Ο ΚΚ είμαι και όχι ο σουφλιάς ή ο ζαγορίτης να κολλάω στα δύσκολα"
    ΄
    Ένας λίγος πρωθυπουργός ένας ακόμη πιο λίγος δημοσιογράφος στήσανε ένα πρόχειρο φτωχό ανυπόληπτο θεατρικό έργο για ένα ςακόμη πιο λίγο σχεδόν ανύπαρκτο ελληνικό λαό

  19. Strange Attractor avatar
    Strange Attractor 27/05/2009 22:46:06

    Σαν κανονικός Τζον Μπελούσι ο τύπος...

  20. Ο Ιθαγενής avatar
    Ο Ιθαγενής 27/05/2009 22:46:07

    Συγνώμη, αλλά αν προσάπτεις στον ΓΑΠ, το ίδιο σθένος και το ίδιο θάρρος έκφρασης της γνώμης με τον ...Μπαϊρακτάρη, δεν νομίζω ότι "δικαιούται να ομιλεί" (ποιος το έλεγε ποιος το έλεγε)
    Απάντηση στο δεύτερο σκέλος της απορίας μου?

  21. Ο Ιθαγενής avatar
    Ο Ιθαγενής 27/05/2009 22:47:02

    Σε παρακαλώ φίλε, ο Μπελούσι μου αρέσει....

  22. aftomatos pilotos avatar
    aftomatos pilotos 27/05/2009 22:48:36

    ελεγε δεν δικιαούται -ΔΙΑ -να ομιλει

  23. no more bets avatar
    no more bets 27/05/2009 22:49:02

    το 22 παει στον Ιθαγενη (@16)

  24. daris avatar
    daris 27/05/2009 22:50:42

    Για τον Τσουκατο απαντησε οπως και ο ΚΚ.
    Δεν μπηκαν χρηματα στο κομμα.
    Και οι δυο λενε ψεμματα και το ξερουμε αυτο!

  25. Ο Ιθαγενής avatar
    Ο Ιθαγενής 27/05/2009 22:50:52

    ηθελημένη συγκριτική παράφραση....

  26. Ο Ιθαγενής avatar
    Ο Ιθαγενής 27/05/2009 22:53:07

    Να διαλέξουμε ...ψεύτη λοιπόν?

  27. derbeder avatar
    derbeder 27/05/2009 22:53:49

    Τις χάσαμε τις εκλογές πατριώτη. Όχι και συγνώμη στον «αρχιερέα της διαπλοκής». Ρε συ Κώστα δεν πάμε στου Μπαϊρακτάρη να φάμε κανένα σουβλάκι, να θυμηθούμε τα παλιά…

  28. daris avatar
    daris 27/05/2009 22:55:03

    Οχι να διαλεξεις αυτον που εσυ πιστευεις απο τους ψευτες ή και κανεναν.
    Παντως ο Τσουκατος διαγραφηκε!

  29. ΠΟΡΤΑ ΠΟΡΤΑ avatar
    ΠΟΡΤΑ ΠΟΡΤΑ 27/05/2009 22:55:08

    He's been mistreated !!

    Βαλτου λιγο Purple να τραγουδησει !!!


    ΠΠ

  30. daris avatar
    daris 27/05/2009 22:57:45

    @27
    Αυτα ειναι συμβολαια φιλε μου...αυριο ισως ο Σημιτης να προταθει απο τον ΚΚ για Προεδρος Δημοκρατιας με ανταλαγμα την συμπαρασταση Πρετεντερη και ενα αιχμηρο λογιδριο του Σημιτη για τον ΓΑΠ.
    Ετσι δουλευει το συστημα Ρουσοπουλος-ΝΔ.

  31. Ο Ιθαγενής avatar
    Ο Ιθαγενής 27/05/2009 22:58:27

    Κανέναν ψεύτη.

    ΥΓ

    εγώ δεν ρώτησα για τον κ Τσουκάτο, μου είναι αδιάφορος, για τα αποτελέσματα της εσωτερικής έρευνας ρώτησα....

  32. daris avatar
    daris 27/05/2009 23:00:16

    Προφανως δεν υπαρχουν αποτελεσματα, αν εγινε ερευνα, ή δεν ειναι καλα για να δημοσιοποιηθουν.
    Λεμε αληθειες ασχετα τι πιστευουμε...

  33. Ο Ιθαγενής avatar
    Ο Ιθαγενής 27/05/2009 23:01:48

    μάλιστα,
    η διαφορά λοιπόν είναι στο βαθμό ...ψευτιάς?

  34. nikos avatar
    nikos 27/05/2009 23:04:12

    Θα θεσω μια αλλη οπτικη, οχι πολιτικη, που ομως απασχολει πολυ απο οτι φαινεται τα πολιτικα επιτελεια.

    Οι Ελληνες ως μαιμουδες που ειναι εχουν εισαγει τα τελευταια χρονια ολη την επικοινωνικη επιστημη
    στην πολιτικη που απευθυνεται στο επιπεδο αμερικανου βλαχου του Τεξας. Οταν βγαινουν διαφοροι "εγκυροι" αναλυτες και κρινουν με τις σπουδαιοφανεις αναλυσεις τους τα εποικοινωνιακα +/-του Καραμανλη ειναι να βαζεις τα γελια.

    Εκτος του οτι ολη αυτη η ιστορια δεν εχει σχεση με πολιτικα επιχειρηματα, ειναι μια προσεγγιση λαιφ σταιλ που κανονικα θα πρεπει να απευθυνεται σε τηλεοπτικα ευνουχισμενες υπαρξεις.

    Η επιτηδευμενη κινησιολογια και το υφος που διδασκουν στους πολιτικους ολο το image making, πρεπει εχει απηχηση οχι απλα σε αγγραματους ανθρωπους, αλλα και σε κοινωνικα απειρους και αναπειρους...αυτους που εχουν αρνηθει την ασκηση της εσωτερικης δυνατοτητας τους να διακρινουν στοιχειωδως ποιοτητες...αυθεντικες συμπεριφορες απο επιτηδευμενες...κακους ηθοποιους δηλαδη,επικουρικα με τα αλλα αντικειμενικα με τα αλλα στοιχεια που διαθετουν.

    Η ιστορια του Καραμανλη φαινοταν απο την αρχη, πριν γινει ακομα πρωθυπουργος. Ηταν αυτο που δειχνει η εμφανιση του , μια μπουλικη φουσκα, ενας
    ψευτοτσαμπουκας, ταλαντουχος πολυλογας,κενολογος
    που δεν ηταν σε θεση να υπερασπιστει αυτα που ελεγε ή πιστευε, αν τα πιστευε. Δεν ειχε το δυναμισμο και την αποφασισιστικοτητα που επιδιωκε να εμφανισει και ηταν απαραιτητη για το ρολο τον οποιο ειχε υποτιθεται αναλαβει, του αγγελου της καθαρσης και της συγκρουσης με τη διαπλοκη.

  35. daris avatar
    daris 27/05/2009 23:04:23

    Οχι ειναι απο την μια ο ΚΚ και η πολιτικη του και απο την αλλη ο ΓΑΠ που απολογειται για την πολιτικη του Σημιτη.
    Η πολιτικη ετσι και αλλιως ως ενοια και ως πραξη εμπεριεχει το ψεμα.

  36. Ο Ιθαγενής avatar
    Ο Ιθαγενής 27/05/2009 23:07:19

    συγνώμη αλλά ο ΓΑΠ δεν ήταν μέρος της πολιτικής Σημίτη, που ο ΚΚ ο Β τον ...συγχώρεσε σήμερα?

  37. derbeder avatar
    derbeder 27/05/2009 23:09:06

    @30
    Γι’ αυτό κι εγώ θα ψηφίσω δαγκωτό ΝΔ. Ζω να δω τον Καραμανλή να προτείνει Πρόεδρο της Δημοκρατίας τον Σημίτη! Μετά κερνάω σε όλους ντομάτες, έξω από την βουλή (επαγγέλλομαι οπωροπώλης), να τις πετάξουμε παρέα να το ευχαριστηθούμε βρε αδελφέ…

  38. daris avatar
    daris 27/05/2009 23:09:59

    @34
    Φιλε nikos σε παλαιοτερη αναρτηση εχω γραψει για το ιδιο ακριβως θεμα με δικες μου σκεψεις και δεν πηρα ουτε μια απαντηση.
    Ουτε και εσυ θα παρεις αν και ευχομαι να διαψευστω.
    Συμφωνω απολυτα αν και θα επισημανω οτι οι Ελληνες δεν ειναι μαιμουδες αλλα τους εχουν κανει να αρκουνται στις μαιμουδιες.

  39. DIKAIOS avatar
    DIKAIOS 27/05/2009 23:26:02

    Το ποιό απολαυστικό είναι τα σχόλια των πράσινων και μπλε παπαγάλων εδω μέσα! Άξιος ο μισθός σας!

  40. οκτώ avatar
    οκτώ 28/05/2009 00:01:12

    Υπομονή παιδιά, έντεκα και ξημέρωσε που λέγαμε στον στρατό.

  41. Αναρχοαυτονομος Εθνικιστης με Κομμουνιστικες Συνιστωσες avatar
    Αναρχοαυτονομος Εθνικιστης με Κομμουνιστικες Συνιστωσες 28/05/2009 00:04:00

    Για ιδιοκτητη καφενε που κανει κουβεντουλα χαλαρη με το παιδι για ολες τις δουλειες του καλος ηταν σημερα...
    Ειναι εικονα πρωθυπουργου τωρα αυτη..? Να κουνιεται ολο του το σωμα σε ρυθμους σαλσα σε καθε "απαντηση"...

    Και το αλλο το ΓΑΠ σημερα, ελπιζω το οτι δεν μπορει να μιλησει και να δωσει 2 απαντησεις σωστες συντακτικα να ειναι αντιστροφως αναλογο της ικανοτητας του να κυβερναει...

  42. Αφελής avatar
    Αφελής 28/05/2009 02:35:11

    Βλέπω τη φωτογραφία που έχετε και φρίττω. Είναι δυνατόν να κάθεται ο Πρετεντέρης σταυροπόδι και χυμένος στην καρέκλα μπροστά στον Πρωθυπουργό της χώρας, όσο μπάμιας και να είναι αυτός...

  43. tiramola avatar
    tiramola 28/05/2009 10:18:40

    Με αφορμή την συνέντευξη Καραμανλή...
    Για άλλη μιά φορά αποδεικνύεται , όπως και άπειρες φορές στο παρελθόν , ότι οι πολιτικοί μας εκπρόσωποι , αυτοί δηλαδή που εκλέγουμε για να προστατεύουν τα συμφέροντα μας και της χώρας μας , ποντάρουν στην κοντή μνήμη των ψηφοφόρων και τον οπαδισμό ποδοσφαιρικού τύπου όπως φαίνεται και από τα σχόλια μερικών από των γραφόντων στην ιστοσελίδα που μας φιλοξενεί.
    Στην απορία Παπανδρέου χθες "αν είναι ένοχοι γιατί έκλεισε τη βουλή και αν δεν είναι γιατί να τους αποκλείσει από τα ψηφοδέλτια των επερχόμενων εθνικών εκλογών υπάρχει απάντηση....
    "Για να συνετιστούν"....
    Υπεράνω όλων ο πρωθυπουργός σαν Ρωμαίος αυτοκράτορας κυβερνά ελέω Θεού και μοιράζει ευθύνες και συγχωροχάρτια σαν αυτός να μην είναι υπεύθυνος για τις επιλογές των προσώπων της κυβέρνησή του.
    Φαντάζομαι έχουν δει οι περισσότεροι τις φωτογραφίες της παρέας ΚΚ-Εφραίμ-Αρσένιου και Ρουσόπουλου στην γνωστή μονή Βατοπαιδίου.
    Δεν παίρνει χαμπάρι λόγω βλακείας και τον δουλεύουν?
    Είχε καταλάβει και έκανε το κορόιοδο?
    Ερωτήματα που δεν πρόκειται να απαντηθούν και όποιος κατάλαβε κατάλαβε...
    Οι απαντήσεις για την υπόθεση Βατοπαιδίου που έδωσε είναι ενδεικτικές της ποιότητας του ανθρώπου.
    Το νόμιμο άρα και ηθικό κάνει πάλι την εμφάνισή του αφού το ξέπλυμα έγινε για άλλη μιά φορά στην Βουλή με την κυβερνητική πλειοψηφία να αθωώνει τους εμπλεκόμενους αφού πρώτα είχαν αθωωθεί από τον εισαγγελέα Σανιδά ως παραπλανηθέντες.
    Το λεγόμενο σύστημα ΠΑΣΟΚ φταίει άραγε για την κωμωδία που παρακολουθούμε τόσο καιρό?
    Συμπέρασμα...
    Όταν σχεδόν οι μισοί Έλληνες ψηφοφόροι (νδκράτες και αποχή) δεν αισθάνονται την ανάγκη να τιμωρήσουν αυτούς που μας δουλεύουν με περίσιο θράσος όχι μόνο τίποτα δεν πρόκειται να αλλάξει σε αυτήν τη χώρα αλλά και οι επόμενοι που θα έρθουν "διακαιωματικά" θα χρησιμοποιούν τη φράση "στο σπίτι του κρεμασμένου δεν μιλάνε για σχοινί" σε ανάλογη σκαναδαλώδη περίπτωση στελεχών της δικής τους παράταξης στο μέλλον.

  44. Helmut avatar
    Helmut 28/05/2009 10:37:06

    Τελικά προκύπτει πως ούτε ο Καραμανλής, αλλά ούτε και ο Παπανδρέου είναι "κουρασμένοι".

    Τον ελληνικό λαό όμως τον εξουθένωσαν και οι δύο για τα καλά...

  45. christos avatar
    christos 28/05/2009 10:56:32

    @ 44
    Γιατί πιστεύεις πως οι Έλληνες δεν αισθάνονται την ανάγκη να τιμωρήσουν το ΠΑσΟΚ γαι το σκάνδαλο της siemens η για τα υποβρύχια που προπληρώθηκαν και γέρνουν ή για το γεγονός ότι ΄ΤΑ ΤΑΜΕΊΑ ΤΗΝ ΠΕΡΙΟΔΟ 1997-2002 ΈΧΑΣΑΝ ΤΟ 80% ΤΩΝ ΑΠΟΘΕΜΑΤΙΚΏΝ ΤΟΥΣ;
    Μήπως απλός οι Έλληνες έχουν ΜΑΚΡΙΆ ΜΝΉΜΗ;
    Παπαγάλε έ Παπαγάλε...

  46. tiramola avatar
    tiramola 28/05/2009 11:08:47

    @46
    Δεν νομίζεις ότι κάποτε πρέπει να γίνει μιά αρχή?
    Να την αφήσουμε για αργότερα επειδή τώρα κυβερνούν οι δικοί μας ?

  47. tiramola avatar
    tiramola 28/05/2009 11:26:35

    Εγώ πάντως αγαπητέ Crhis δεν θα μπω στη διαδικασία να ανεβάζω καταλόγους με τα σκάνδαλα της ΝΔ και να δέχομαι σαν απάντηση άλλους καταλόγους με τα σκάνδαλα του ΠΑΣΟΚ.

    Αν εσύ σαν ψηφοφόρος δεν σέβεσαι τον εαυτόν σου μοιράζοντας συγχωροχάρτια το ερώτημα που τίθεται αυτομάτως είναι για ποιόν λόγο ασχολείσαι με την πολιτική και τι ωφελεί η παρουσία σου εδώ...

  48. christos avatar
    christos 28/05/2009 11:27:22

    Ξέρεις αγαπητέ μου τι σκέφτεται ο σκεπτόμενος Έλληνας όταν ακούει από τον ΓΑΠ ΜΌΝΟ ΣΥΝΘΉΜΑΤΑ...πχ λέει ο ΓΑΠ "τα ομόλογα φέρτε πίσω τα λεφτά"...
    ο ενημερωμένος Έλληνας γνωρίζει όμως πως τις αποφάσεις για την αγορά των
    συγκεκριμένων ομολόγων τις πήραν συνδικαλιστές του ΠΑΣΟΚ και του ΣΥΝ...και

    ότι τέλος πάντων οι αγορές αυτές ακυρώθηκαν...σε αντίθεση με το γεγονός ότι την

    περίοδο 1997-2002 τα ταμεία ΈΧΑΣΑΝ ΣΤΟ ΧΡΗΜΑΤΙΣΤΉΡΙΟ ΤΟ 80% ΤΩΝ ΚΕΦΑΛΑΙΩΝ ΤΟΥΣ...

    Ο σκεπτόμενος λοιπόν Έλληνας λέει πως είναι ΜΌΝΟ ΚΆΠΟΙΟΣ ΠΟΥ ΈΧΕΙ IQ ΑΝΆΛΟΓΟ ΤΟΥ ΓΑΠ θα προσπαθούσε τόσο εξόφθαλμα να εξαπατήσει τον Ελληνικό λαό...

  49. Αγγούρι avatar
    Αγγούρι 28/05/2009 11:43:30

    @ christos ο Καραμανλής συγχώρεσε τον Σημίτη για όλα τα παραπτώματα της κυβέρνησης του, ακούγεται μάλιστα οτι έχει σκοπό να τον προτείνει για την προεδρία της δημοκρατίας.
    Χρηματιστήρια, Ζήμενς οέο περασμένα, ξεχασμένα δέν έγινε τίποτα, τί να τα κάνουμε άλλωστε αυτά μπροστά στα δικά μας είναι αθώα καναρινάκια.

  50. christos avatar
    christos 28/05/2009 11:51:49

    Αχ παπαγάλε!!! τα σκάνδαλα του ΠΑΣΟΚ είναι "δομικά ξεκοκαλίσματα" δεν μιλάμε για λάθη ή 40-50000 ευρώ(Παυλίδης) Μιλάμε για ξεκοκάλισμα δισεκατομμυρίων ευρώ από τους ινστρούχτορες που σ έβαλαν να παπαγαλίζεις...οεο...

  51. Παλιός Οννεδίτης avatar
    Παλιός Οννεδίτης 28/05/2009 12:00:19

    Δεν μάθαμε τίποτα καινούργιο από τις εμφανίσεις των δύο πολιτικών αρχηγών που δεν γνωρίζαμε ήδη. Και οι δύο ήταν προσεκτικοί να μην κάνουν το λάθος και στρογγύλέψαν το λόγο τους και τα επιχειρήματα τους. Ο Καραμανλής παραμένει όπως τον ξέραμε αλλά μου φαίνεται παράδοξο ότι παίζει κατενάτσιο ενώ είναι πίσω στις δημοσκοπήσεις η ΝΔ. Ο ΓΑΠ στα γνωστά του επίπεδα, ιδιαίτερα αδύναμος επικοινωνιακά με φτωχά ελληνικά αλλά πάντα συμπαθής αλλά τείνει να γίνεται κουραστικός επαναλαμβάνοντας κοινοτυπίες και συνθήματα προδίδοντας αμηχανία ενώ θα έπρεπε να είναι περισσότερο ορμητικός.
    Ο Great Pretender είναι ίσως από τους χειρότερους δημοσιογράφους στην τηλεόραση. Εμφανίστηκε φιλικός επικοινωνιακά αλλά το σύνολο των ερωτήσεων ήταν σε αρνητική θεματολογία για την κυβέρνηση.
    Αναρωτιέμαι δεν υπάρχει στην Ελλάδα ένας δημοσιογράφος του στυλ Jeremy Paxman να τους βγάλει το λάδι;

  52. ataktos avatar
    ataktos 28/05/2009 12:07:05

    Με το κλάμα που έσταξε δεν τον παίρνουν στα σοβαρά ούτε οι ψηφοφόροι του .

  53. anagnostis avatar
    anagnostis 28/05/2009 12:27:31

    Για να δείτε πόσο αντικειμενικά παρουσιάζουν άλλοι τη συνέντευξη

    Κουμπωμένος
    Τα πρώτα σχόλια μετά την συνέντευξη στο Mega του Κώστα Καραμανλή κάνουν λόγο για κακή προετοιμασία από το επικοινωνιακό του επιτελείο, αλλά και τον ίδιο, που παρουσιάστηκε σφιγμένος και φαινόταν ορισμένες φορές να μην έχει άμεσες απαντήσεις στα ερωτήματα που του έθετε ο Γ. Πρετεντέρης. ….

    http://www.enimerosi24.gr/index.asp?a_name=medianews&item_id=4151

    --- Ξεκούμπωτος

    Δεν ξαφνιάστηκε πουθενά. Είχε μελετήσει τις ερωτήσεις. Παρά ταύτα, ήταν νευρικός. Σε κάποια σημεία νωχελικός και σε κάποια άλλα υπερκινητικός και τάχα μου εκνευρισμένος. Το happy end (Μάντσεστερ ή Μπαρτσελόνα) πολύ στημένο και φυσικά ξεπερασμένο. Πού 'σαι ρε γίγαντα, Μαυρομάτη, να τον ξανασπρώξεις στα αθλητικά!

    http://nonews-news.blogspot.com/

  54. τρια πουλακια καθονταν avatar
    τρια πουλακια καθονταν 28/05/2009 13:41:53

    @Παλιός Οννεδίτης

    -ξεχωριζεις αισθητα απο τον πολιτικο σου χωρο.
    -τι δουλεια εχεις εσυ με την εκπαιδευμενη πολιτικη σου σκεψη και το πολιτικο ηθος, με αυτους?
    -καμαρωσε τους εδω μεσα...

  55. αλλενάκι avatar
    αλλενάκι 28/05/2009 14:20:13

    μια χαλαρή κουβεντούλα σε ευχάριστη ατμόσφαιρα, την παράσταση έκλεψαν τα πανοραμικά πλάνα του ωραίου γραφείου (ξέρω από έπιπλα, λόγω δουλειάς) και η σόλα του δημοσιογράφου.

  56. thanos avatar
    thanos 29/05/2009 01:23:47

    36-Ζήτα Says:
    May 27th, 2009 at 11:07 pm

    Εσυ ποτε περνεις "Μπαγιοκο" απο τις λιστες των "STAGE"??? Πολυ θα λυπιθω αν βουτιξεις μετα και απο καμια ταρατσα.

ΑΠΟΣΤΟΛΗ ΣΧΟΛΙΟΥ

Τα δεδομένα σας είναι ασφαλή! H διεύθυνση email δε θα δημοσιευθεί. Τα στοιχεία θα χρησιμοποιηθούν αποκλειστικά για τη δυνατότητα σχολιασμού στο antinews.gr .

Tα πεδία με αστερίσκο (*) είναι υποχρεωτικά.