#_CRON_JOB_#
#_CRON_JOB_#
27/12/2013 07:30
ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΣΧΟΛΙΟΥ

Ανοικτή επιστολή προς Αντώνη Σαμαρά: "ο χρόνος φεύγει ανεπιστρεπτί"

"Fugit irreparabile tempus
", Βιργίλιος



Απευθύνομαι στον Αντώνη Σαμαρά.

Είμαι «ο άγνωστος blogger» και σου έχω ξαναγράψει από εδώ σε λιγότερο χαλεπούς καιρούς.

Είμαι αυτός που πάλεψε για να εκλεγείς, αυτός που νίκησε για πάρτη σου στην έδρα τους τα κατεστημένα ΜΜΕ κι αυτός που, μετά την εκλογή σου, κάλεσες σε διαρκή διάλογο. Ένας διάλογος που «ξεχάστηκε» πρώτα στους διαδρόμους της Συγγρού και εν συνεχεία του Μαξίμου. Και αντικαταστάθηκε από την σύσφιξη των σχέσεων με τα κατεστημένα ΜΜΕ - τα ίδια ακριβώς που σε υπονόμευαν και έβριζαν για να κερδίσει η Ντόρα. Εφημερίδες, κανάλια και εσχάτως sites που έχουν αναλάβει «εργολαβία» να σε καταστρέψουν, αυτή τη φορά μια και καλή.

Κατ’ αρχάς οφείλω μια εξήγηση για τον ενικό προς τον Πρωθυπουργό της χώρας: Μια κραυγή αγωνίας δεν αρθρώνεται στον πληθυντικό.

Στήριξα εσένα και μόνο, πιστεύοντας ότι αποτελείς την τελευταία ελπίδα για την πατρίδα, κόντρα σε προσωπικές πολιτικές πεποιθήσεις για το κόμμα της ΝΔ.

Αλλιώς δεν επρόκειτο να ταυτιστώ με τον Κυριάκο, για παράδειγμα. Ούτε με τον Χατζηδάκη, τον Δένδια και τους άλλους που σήμερα αποτελούν τον κορμό της κυβέρνησής σου, αλλά πριν από δύο χρόνια ήταν τα « εξαπτέρυγα της συγκυβέρνησης με το ΠΑΣΟΚ».

Δεν μου είναι άγνωστα τα βαρίδια του παρελθόντος που αναγκαστικά κουβαλάς. Ούτε οι οργανωτικές αδυναμίες που δεν πρόκειται να εξαλειφθούν από ένα κόμμα που όφειλες από την πρώτη στιγμή να διαλύσεις και να ανασυγκροτήσεις εκ βάθρων.

Ούτε είμαι ο τυπικά ανυπόμονος ψηφοφόρος, που θέλει σε ενάμιση χρόνο να ανατραπεί το Σύμπαν.

Αλλά συγκυβερνώντας με το ΠΑΣΟΚ το μόνο που καταφέρνεις είναι να σε συμπαρασέρνει ο Βενιζέλος στον ασταμάτητο κατήφορό του. Και να εκτελείς (με τα συν και πλην που αποκαλείται «διαπραγμάτευση) τις εντολές της Τρόικας που σε φέρνουν συνεχώς σε αντιπαράθεση με τον λαό που κάποτε σε αποθέωνε.

Σκέψου:

- Κανείς δεν αμφισβητεί ότι όταν ανέλαβες τον πρωθυπουργικό θώκο η Ελλάδα βρισκόταν στο χείλος της καταστροφής. Γιατί όμως η κατάσταση παραμένει κρίσιμη παρά τις τόσες προσπάθειες; Μήπως γιατί τα μακροοικονομικά μεγέθη διορθώθηκαν με αβάσταχτη φορολόγηση του λαού και όχι με ανάπτυξη και δομικές αλλαγές του «πράσινου» κράτους;

- Διατυμπανίζουν οι σύμβουλοι σου ότι σταθεροποιήθηκε η Ελλάδα ανακτώντας τη χαμένη της αξιοπιστία. Μήπως όμως το μόνο που σταθεροποιήθηκε ήταν η εμπιστοσύνη των δανειστών μας ότι θα συνεχιστεί η φορολογική αφαίμαξη του ιθαγενούς πληθυσμού και το ξεπούλημα των ασημικών της χώρας;

- Διακηρύττουν με στόμφο οι παρατρεχάμενοι ότι έχουμε πρωτογενές πλεόνασμα και κάποια στιγμή θα μοιραστεί στον κόσμο. Μα ακόμη και τα 700 εκατ. ευρώ να μοιραστούν, τι θα γίνει με την απώλεια κατά 25% και παραπάνω του κατά κεφαλήν ΑΕΠ;

- Και με την ανεργία τι γίνεται; Επισήμως είναι στο 27%, ανεπίσημα πάνω από 34%. Η ανάπτυξη με νέες θέσεις εργασίας από πού θα προκύψουν; Από τους αυτοκινητόδρομους που σώζουν τους εργολάβους οι οποίοι προσλαμβάνουν αλλοδαπούς να κάνουν τη δουλειά;

Πως φτάσαμε άραγε ως εδώ;

Το πρώτο μεγάλο λάθος είναι ότι ενώ στις 29/11/2009 είχες αυτήν την εντολή από την κομματική βάση δεν άλλαξες  αμέσως και εκ βάθρων το φθαρμένο και ξεπερασμένο κομματικό μηχανισμό της ΝΔ με νέα πρόσωπα και άφθαρτα. Αντιθέτως προτίμησες να στελεχώσεις το κόμμα με εκπροσώπους του παλαιοκομματισμού, σε μια λογική αφομοιώσεως των παλιών εχθρών σου και ισορροπιών με τους «καραμανλικούς» και τους «ντορικούς». Κάθε αλλαγή, κάθε διορισμός, κάθε εκλογή έγινε από τότε με βάση αυτήν την λογική. Έτσι, η ΝΔ είναι πλέον ένα κόμμα γερασμένο και ηλικιακά και ...εμφανισιακά που δημιουργεί αποστροφή στους νέους ψηφοφόρους.

Το άλλο μεγάλο λάθος ήταν η συγκυβέρνηση Παπαδήμου. Ταυτίστηκες με ό,τι πιο σάπιο είχε να επιδείξει η «πασοκοκρατία». Ο όσιος Λουκάς των τραπεζιτών, τα ορφανά του Σημίτη με ολίγον Βενιζέλο που πάει με όλα και η ΝΔ ως κερασάκι στην τούρτα. Ο κόσμος κατάλαβε έτσι ότι το «σύστημα» (μιντιάρχες, διαπλεκόμενοι επιχειρηματίες, πολιτικά τζάκια) δεν θα άφηνε κανέναν να παρεκκλίνει από την πορεία που έχει χαράξει.

Τι σου έλεγαν όμως κάποιοι άλλοι τότε από δω; Να κάνεις εκλογές να τις κερδίσεις πανηγυρικά και να κάνεις μόνος σου την διαπραγμάτευση με την Τρόϊκα. Δεν θα ήταν πολύ πιο διαφορετικά τα πράγματα αν έκανες την διαπραγμάτευση με μια πανίσχυρη κυβέρνηση πίσω σου και όχι τους 151-152-153 του Βενιζέλου; Για να μην πω ότι έπρεπε τότε να αφήσεις τον Παπανδρέου να εξαντλήσει την δική του τετραετία για να εξαφανιστεί εντελώς το ΠΑΣΟΚ και όχι να ζητήσεις πρόωρες εκλογές.

Το επόμενο μεγάλο λάθος είναι ότι εσύ είσαι πρόεδρε στο Μαξίμου, αλλά το ΠΑΣΟΚ κυβερνά την χώρα. Και σε ό,τι αφορά τα πρόσωπα και σε ό,τι αφορά τη νοοτροπία. Δεν μπορείς όμως να αφήνεις κανέναν να πλήττει την καρδιά της ΝΔ, τους ψηφοφόρους που πίστεψαν σ΄ εσένα. Τους αδύναμους, τους νοικοκύρηδες, τους συνταξιούχους, τους μικροαποταμιευτές. Διότι άμα τους χάσεις και αυτούς τότε το κόμμα θα γίνει… ΠΑΣΟΚ του 4% και οι ποντικοί της Χ.Α. θα χορεύουν.

Θυμάσαι που ήθελες να γίνεις ο αναμορφωτής της Ελλάδας; Θυμάσαι που έλεγες ότι θα τα βάλεις με όλους και με όλα; Ότι θα αλλάξεις ριζικά τη ΝΔ και θα την μετατρέψεις σε ένα σύγχρονο λαϊκό, πατριωτικό, ευρωπαϊκό κόμμα;

Που πήγαν εκείνα τα όνειρα; Μήπως η συμβίωση μαζί τους σε έχει κάνει να χάσεις τον στόχο;

Δείξε λοιπόν όποια αλήθεια περικλείεις στον κόσμο. Ξαναπές πάλι και πάλι και ανάλυσε πάλι αυτό που είπες στην Θεσσαλονίκη το 2011:

Με ρώτησαν χθες δύο νέα παιδιά: Πρόεδρε, το δικό σου όνειρο για μας ποιο είναι;

Τους απαντώ απόψε: Το όνειρό μου έχει να κάνει με την Ελευθερία μας. Σε δέκα χρόνια, θα μας πάει ο χρόνος στο 2021. Και τότε θα γιορτάζουμε τα 200 χρόνια της Ελευθερίας μας. Τα 200 χρόνια από το δικό μας ’21, το 1821 του Έθνους και της καρδιάς μας. Το ’21 που τότε ύψωσε τη μικρή Ελλάδα σε άπιαστα επίπεδα δόξας και παγκόσμιου θαυμασμού.

Με ρωτάτε, λοιπόν, για το όνειρό μου. Απαντώ: Θα επιτρέψουμε ποτέ εμείς, οι πολίτες της ίδιας αυτής Πατρίδας, θα επιτρέψουμε ποτέ εμείς, αυτόν τον τόπο που άφησαν κληρονομιά οι γονείς μας και οι δικοί τους γονείς, θα επιτρέψουμε να γιορτάσει τα 200 χρόνια της Λευτεριάς της η Ελλάδα, οικονομικά δέσμια, κοινωνικά διαλυμένη και ψυχολογικά εξουθενωμένη; Σας κοιτώ στα μάτια και σας απαντώ: Ποτέ! Αυτό είναι το δικό μου όνειρο: Αντίσταση όλων των Ελλήνων, στη μοιρολατρία, στην ηττοπάθεια, στην ταπείνωση και τον εξευτελισμό. Ένα καινούργιο ξεκίνημα για την Αξιοπρέπεια της Πατρίδα μας: Για Επανεκκίνηση της Οικονομίας μας σήμερα, και της Ψυχολογίας της Κοινωνίας, ώστε να λυτρωθούμε από το χθες, ώστε τα νέα Ελληνόπουλα να κατακτήσουν το αύριο της Ελπίδας που τα περιμένει…Η Επανεκκίνηση δεν αφορά μόνο την Οικονομία. Αφορά και την Ελλάδα και τους Έλληνες. Και το ηθικό τους και το φρόνημά τους και τις αξίες τους. Να ανακαλύψουμε τη δύναμή μας, να ανακαλύψουμε τις αρετές μας, να ξαναβρούμε τον εαυτό μας και την Ψυχή μας. Να ξαναβρούμε την Ελλάδα που έχουμε μέσα μας!

 Αυτό είναι το μόνο επαναστατικό που μπορείς και σου απομένει να κάνεις.

Και να θυμάσαι ότι στο πόκερ που παίζεται οι άσσοι σου είναι μόνο οι 500.000 που σε ψήφισαν το 2009. Γιατί όποιος ξεχνάει από πού και με ποιους ξεκίνησε, τότε δεν έχει μεγάλη τύχη. Οι φίλοι στις δύσκολες στιγμές ήταν και θα είναι εκεί. Όμως, οι «φίλοι» που σε προσέγγισαν όσο βρισκόσουν στην κορυφή θα γίνουν οι μεγαλύτεροι εχθροί σου. Ουδείς αχαριστότερος του ευεργετηθέντος…

"Ο άγνωστος μπλόγκερ"

(Pleased to meet you, hope you guess my name)

ΣΧΟΛΙΑ

  1. ΠΕΛΙΑΣ avatar
    ΠΕΛΙΑΣ 27/12/2013 07:47:09

    Πολύ καλό .Συμφωνώ σε όλα.Θεωρώ όμως τεράστιο λάθος του Σαμαρά την προστασία του βενιζέλου και τη συνεχιζόμενη ατιμωρησία των φαύλων πολιτικών που μετις πράξεις και ενέργειές τους προκάλεσαν αυτή την οικονομική καταστροφή.

    • yannis d. avatar
      yannis d. @ ΠΕΛΙΑΣ 27/12/2013 13:38:30

      Στο Σαμαρα και σε ολους τους πολιτικους η ωρα της αληθειας σημανε το Μαιο του 2010.
      Τοτε η χωρα χρεοκοπησε και αποδειχθηκε οτι το μοντελο αναπτυξης της μεταπολιτευσης ειχε φαει τα ψωμια του.
      Και το μοντελο της μεταπολιτευσης ηταν απλο.
      1.Συστηματικη προσφυγη στον δανεισμο για τη χρηματοδοτηση μιας πλασματικης ευημεριας.
      2.Εγκαταλειψη της παραγωγης με αποθεωση του εισαγομενου πολυτελους καταναλωτισμου.
      3.Επιβολη ακρατου κρατισμου με πρωτο διδαξαντα τον Κωνσταντινο Καραμανλη που σε μια μερα κρατικοποιησε τραπεζες,ναυπηγεια,ολυμπιακη,διηλιστηρια.
      4.Θεσμοθετηση απο τον Α.Παπανδρεου της κοινονιας των ειδικων συνφεροντων (συντεχνιων) που διελυσαν καθε κοινωνικο ιστο.

      Αν εξαιρεσει κανεις τον ΓΑΠ που ισως και εξ αναγκης αναγνωρησε το προβλημα οι αλλοι εψαχναν το φταιξιμο στο μνημονιο και οχι στο κακο κεφαλι τους.
      Και ετσι σε μια εποχη που επρεπε να μεταδοσουν στο λαο την αναγκη μεγαλων προσαρμογων ασχοληθηκαν να του δινουν φρουδες ελπιδες.
      Τωρα πια ειναι αργα.Το καταλαβαινει σημερα ο ΑΝ. Σαμαρας και αυριο ο Τσιπρας.
      Περαστικα τους.

      • Δημ. Χατζής avatar
        Δημ. Χατζής @ yannis d. 28/12/2013 17:56:14

        Αγαπητέ Γιάννη, πόσο δίκαιο έχετε! Πράγματι, ο Μάϊος του 2010 ήταν η κομβική στιγμή. Τότε θα μπορούσε η χώρα, εάν είχε σοβαρή πολιτική τάξη, να κάνει την αναγκαία στροφή και να πεισθεί και ο λαός να υιοθετήσει τις απαραίτητες προσαρμογές και μεταρρυθμίσεις.
        Η τελευταία ευκαιρία χάθηκε τον Ιούνιο του 2011, όταν ο ΓΑΠ πρόσφερε την πρωθυπουργία στον Σαμαρά κι αυτός το τορπίλλισε με ασύγγνωστη επιπολαιότητα. Έτσι, μοιραία σήμερα σύρεται στην εξόντωση της μεσαίας τάξης και στα δώρα στην διαπλοκή και τους εκλεκτούς της.
        Ίσως τώρα να κατάλαβε την αλήθεια όσων του είπε τότε ο ΓΑΠ: "Μαζί μπορούμε να τους αντιμετωπίσουμε και να κάνουμε την Ελλάδα σοβαρή χώρα, Μόνος σου εσύ ή μόνος εγώ, δεν το μπορούμε". Έ, έγινε πρωθυπουργός, και...

  2. Φανούριος Αττάρδ avatar
    Φανούριος Αττάρδ 27/12/2013 07:54:59

    !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

  3. Γιώργος Αχαιός avatar
    Γιώργος Αχαιός 27/12/2013 08:02:20

    Τα πράγματα είναι απλά. Αν υπάρχει έξοδος στο τούνελ που βρισκόμαστε, μόνο ο Σαμαράς μπορεί να μας βγάλει. Μπορεί όμως και να μην υπάρχει έξοδος στο τούνελ και να πρέπει να βγούμε απο κει μπήκαμε.

  4. Υ.Παραπλανημένος avatar
    Υ.Παραπλανημένος 27/12/2013 08:19:12

    Να αγιάσει το στόμα σου....
    Ένας ακόμη άγνωστος.. (πλην όχι blogger).

  5. STELIOS avatar
    STELIOS 27/12/2013 08:23:59

    Συμφωνώ και επαυξάνω. Η λύση δεν είναι η συγκυβέρνηση με ένα διεφθαρμένο, αμετανόητο και αλαζονικό ΠΑΣΟΚ, που προσπαθεί να βρει άλλοθι για τις ολέθριες επιλογές του. Η λύση είναι η επαναστατική φυγή προς τα εμπρός με ανθρώπους δοκιμασμένους ηθικά, πολιτικά, κοινωνικά και επιστημονικά. Είναι η ώρα των μεγάλων αποφάσεων του Αντώνη Σαμαρά. Αποφάσεων πέρα από τα τετριμμένα. Αποφάσεων με λογισμό και μ' όνειρο. Αποφάσεων για την Ελλάδα του 2021. Αναμένουμε δίπλα του το σάλπισμα της ελπίδας.

    • Συντηρητικός Δημοκράτης avatar
      Συντηρητικός Δημοκράτης @ STELIOS 30/12/2013 01:49:05

      Τι λες μωρε ? Χωρις το ΠΑΣΟΚ δεν υπαρχει κυβερνηση !

  6. Γεώργιος avatar
    Γεώργιος 27/12/2013 08:24:49

    Πολύ καλό κείμενο, απλό, μεστό νοημάτων. Πιστεύω ,πως αν δεν μπορούμε να κατεβάσουμε την τιμή του πετρελαίου είναι γιατί μάλλον έχουμε κατεβάσει λίγο πριν τα βρακιά μας.

  7. ψυχραιμια avatar
    ψυχραιμια 27/12/2013 08:30:24

    Δηλωση Σαμαρα μετα τις εκλογες που εγινε πρωθυπουργος.
    ΞΕΡΩ οτι δεν θα ειμαι ο πρωθυπουργος της ευημεριας.Θα δουλεψω για να ειναι οι επομενοι.
    Το 25% του ΑΕΠ που χαθηκε δεν θα επιστρεψει παρα μονο αργα και σταδιακα σε διαστημα πολλων χρονων και εφ οσον η Ελλαδα παραγει διεθνως εμπορευσιμα αγαθα,δηλαδη προιοντα που καποιος αλλος στον πλανητη θελει να αγορασει.
    Τα δανεια τελειωσαν.Ολα τα υπολοιπα περι πασοκ,κομματικου κρατους κτλ δεν εχουν νοημα.Στραβη πορεια 30 ετων δεν διορθωνεται σε ενα χρονο.

  8. Άγγελος avatar
    Άγγελος 27/12/2013 08:40:31

    Μπράβο πολύ καλά τα έγραψες αλλά με το χέρι στην καρδιά, πιστεύεις ότι θα ιδρώσει το αυτί κανενός στου Μαξίμου;
    Εγώ δεν το πιστεύω, γιατί βλέπεις η γυάλα της εξουσίας δεν σπάει με τίποτα.
    Ο Θεός να μας λυπηθεί.

  9. ΝΤΙΝΟΣ avatar
    ΝΤΙΝΟΣ 27/12/2013 08:59:09

    Συμφωνώ απόλυτα!
    Θα πρέπει να φτάσει στα χέρια του Σαμαρά, αυτούσιο και αμέσως χωρίς να περάσει από την κρησάρα των "Ηρακλειδών"!!

  10. George Α avatar
    George Α 27/12/2013 09:13:46

    ΕΤΣΙ ΑΚΡΙΒΩΣ ΕΙΝΑΙ ΤΑ ΠΡΑΓΜΑΤΑ ΓΙΑΤΙ ΕΙΜΑΙ & ΕΓΩ ΕΝΑΣ ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΠΟΛΛΟΥΣ ΠΟΥ ΕΚΑΝΑ ΑΓΩΝΑ ΓΙΑ ΝΑ ΒΦΕΙ Ο ΣΑΜΑΡΑΣ & ΝΑ ΞΕΚΟΥΜΠΙΣΤΟΥΝ ΤΑ ΤΖΑΚΙΑ & ΤΩΡΑ ΔΕΝ ΘΕΛΩ ΝΑ ΑΚΟΥΩ & ΤΟ ΟΝΟΜΑ ΣΑΜΑΡΑΣ ΑΦΟΥ ΚΑΤΑΦΕΡΕ ΝΑ ΚΡΑΤΗΣΕΙ ΜΕΣΑ ΣΤΟ ΚΟΜΜΑ ΟΛΑ ΤΑ ΛΑΜΟΓΙΑ ΚΑΙ ΕΚΑΝΕ ΣΥΜΒΙΒΑΣΜΟΥΣ ΜΕ ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΟΚΡΑΤΙΕΣ & ΤΟ ΤΡΑΓΙΚΟΤΕΡΟ ΕΓΙΝΕ ΣΥΝΕΤΑΙΡΟΣ (ΣΥΝΕΝΟΧΟΣ) ΜΕ ΤΟ ΜΟΡΦΩΜΑ ΠΟΥ ΛΕΓΕΤΑΙ ΠΑΣΟΚ. ΚΡΙΜΑ ΓΙΑΤΙ ΕΜΕΙΣ ΟΙ 500.000 ΠΟΥ ΣΤΗΘΗΚΑΜΕ ΣΤΗΝ ΚΑΛΠΗ ΝΟΙΩΘΟΥΜΕ ΝΤΡΟΠΙΑΣΜΕΝΟΙ.

  11. η Dimi avatar
    η Dimi 27/12/2013 09:21:28

    Mακάρι, να γνώριζαν όλοι, τη δύναμη που δίνει της Αληθινής Φιλίας η Δύναμη!

  12. καπτεν avatar
    καπτεν 27/12/2013 09:51:43

    Ο Σαμαρας κλεινει ένα οικονομικα "θριαμβευτικο" 2013. Σχεδόν σταθεροποιηση ΑΕΠ στα 186δις και ανεργιας στα 27,5%, με εσοδα τακτ.πρ. 46, δαπανες 44 δις περιπου, με πρωτογενες και τα σπρεντ στο 638 και το ΧΑΑ στα 1200! Πολιτικα εδώ και 2 μηνες εχει χασει την πολιτικη βαση του (λογω πολλων φορων περιουσιας στο τελος 2013, λογω μονιμοποίησης των φορων περιουσιας, και λογω σφοδρου ενδοδεξιου εμφυλιου με ΧΑ). Για το α εξαμηνο το πρόβλημα είναι άλλο: Λογω προπορειας συριζα υπαρχει στην Ελλαδα οξυ πολιτικο πρόβλημα: από ενδεχομενο προσεχους χρεωκοπιας μεχρι εμφύλιος. Αυτή η αβεβαιοτητα θα συντελει ώστε Ιανουραιο- Φεβρ- Μαρτιο κοκ τα εσοδα θα υπολείπονται των στοχων και η υφεση του πρωτου τριμηνου αντι να τεινει στο 0% θα παραμενει στο -2%. Ετσι, για τον Σαμαρα, θα σβησουν τα θριαμβευτικα "Στατιστικα για Οσκαρ του 2013" και τα 'οποια άλλα επιτεύγματα του 2013. Η Ελλαδα πλεον δεν εχει οξυ δημοσιον. πρόβλημα αλλά εχει πολιτικο πρόβλημα με βαρειές οικονομικες επιπτωσεις που την ξαναοδηγουν στην κατρακυλα και την απωλεια του ανεκτημενου εδαφους. ΥΓ Ενώ η οικονομια επεφτε μεταξυ 11 και 13, εσυλλεγοντο φοροι, μηνα με το μηνα, καπου 45 δις στο τελος κάθε χρονο. Αυτό είναι ένα επος των ελληνων το οποιο οσφραίνομαι ότι θα σπασει.

    • Geros avatar
      Geros @ καπτεν 27/12/2013 11:51:24

      Έχεις δίκιο , το πρόβλημα είναι τώρα πολιτικό. Η τάση της κοινωνίας να ακολουθήσει κάτι ουτοπικό δεν νομίζω ότι μπορεί να ανακοπεί , πρέπει να εκτονωθεί.
      Το θέμα είναι η εκτόνωση να γίνει με τον καλύτερο δυνατό τρόπο.
      Τρεις είναι οι στόχοι:
      1. Να είναι έντονη αλλα σύντομη.
      2. Να μην αφήσει μη αναστρέψιμες συνέπειες.
      3. Να χρεωθεί στους εκπροσώπους του ουτοπικού σεναρίου εξ ολοκλήρου.

      Για την υλοποίηση του πρώτου στόχου θα αναλάβει ο ξένος παράγοντας και οι εγγενείς αντιφάσεις του ουτοπικού μπλοκ.
      Ο δεύτερος στόχος είναι μάλλον αδύνατον να επιτευχθεί πλήρως , το μάθημα θα είναι αρκετά οδυνηρό. Το θετικό όμως είναι ότι η περίοδος κατάρρευσης θα οδηγήσει σε αποδοχή μέτρων που τώρα είναι αδιανόητα , πράγμα που θα δώσει ώθηση στην συνέχεια.
      Για την εκπλήρωση του τρίτου στόχου ο Σαμαράς δεν θα φύγει ούτε θα προκηρύξει εκλογές , για να μην θεωρηθεί ότι την κοπάνησε. Θα αφήσει τους πρόθυμους να τον ρίξουν.

      • καπτεν avatar
        καπτεν @ Geros 27/12/2013 14:05:27

        "Για την εκπλήρωση του τρίτου στόχου ο Σαμαράς δεν θα φύγει ούτε θα προκηρύξει εκλογές , για να μην θεωρηθεί ότι την κοπάνησε". Μα, εάν τον απριλιο του 14 τα εσοδα - υφεση είναι κατωτερα του αναμενόμενου (κι όχι όπως το 2013 οπου μεταξυ απριλιου- οκτωβρ η κινηση στους δρομους και η κατηφεια ΗΤΑΝ εντελως διαφορετικη από το πριν και μετα, γιαυτο απογειωθηκε το ΑΕΠ από το -6 στο-3% και τα εσοδα) , η άλλη πλευρα θα επιχειρηματολογει ότι δικαιώνονται για το ατελεσφορο εγχείρημα "...της πιστης εφαρμογης του αδιεξοδου μνημονίου". Ο Σαμαρας εχασε καποια Δεξια επιχειρηματα (λογω δίωξης της ακροδεξιας), εχασε καποια Φιλελευθερα επιχειρηματα λογω υπερφορολογησης. Εάν χειροτερεψει η κατασταση λογω της αβεβαιότητας (=οι παντες σε αναμονη και χωρις ορεξη), θα χασει και τα τεχνοκρατικα επιχειρηματα του Stateman που πετυχαινει αποτελέσματα στη διαχειριση των κρατικων υποθεσεων (γυρισμα σε αναπτυξη, επαρκη εσοδα στα κρατικα θησαυροφυλακια, ανασχεση ανεξέλεγκτης ανεργιας). Το καλο της Ελλαδος υπαγορευει να συνεχισει ο Σαμαρας εστω κι αν σε προσωπικο- κομματικο επιπεδο θα φθινει συνεχως. Αλλά πιθανολογω ότι το καλο το δικο του είναι να προκηρυσσε εκλογες αμεσα ώστε να κατοχυρωνε τις παραπανω θετικες επιδοσεις κι ένα 24% (ισως) και στο επομενο εξαμηνο θα επεφτε ο ουρανος σφοντυλι στους δημαροσυριζελ. Και θα ανοιγε ο δρομος για συγκυβερνηση ΝΔ -συριζα και στην ιδεολογικη συντριβη και πολ. συρρικνωση της αριστερας (α-λα πασοκ).

        • ψυχραιμια avatar
          ψυχραιμια @ καπτεν 27/12/2013 14:18:11

          Οχι,δεν πρεπει να γινει το ιδιο με τον Καραμανλη που προκηρυξε εκλογες το 2009.Πρεπει να παει μεχρι τις εκλογες προεδρου δημοκρατιας το 2015,να προτεινει υποψηφιο της αριστερας και εφ οσον τον απορριψει ο Τσιπρας εκλογες.Μονο ετσι θα εχουν την πληρη ευθυνη.
          Οσο για τα οικονομικα εν αναγκη να παρει καποια μετρα.Η μεγαλη κατηφορα τελειωσε,ο τουρισμος και του χρονου θα ειναι μεγαλος.

          • Geros avatar
            Geros @ ψυχραιμια 27/12/2013 14:33:43

            Είσαι σίγουρος ότι ο ξένος παράγοντας θα δεχτεί να υπογράψει την τελική λύση του Ελληνικού χρέους με την αντιπολίτευση στην Ελλάδα στο επίπεδο που βρίσκεται?
            Αγάπη η Merkel προς τον Τσίπρα δεν τρέφει και τέτοιο δωράκι δεν θα του κάνει.
            Αυτό σημαίνει ότι δεν έχουμε χρόνο μέχρι το 2015 , ότι γίνει πρέπει να γίνει το πρώτο εξάμηνο του 2014.

          • ψυχραιμια avatar
            ψυχραιμια @ Geros 27/12/2013 18:52:08

            O ξενος παραγοντας θελει να εξασφαλισθεί εναντι του Τσιπρα και αρα τον συμφερει μια λυση που θα εξουδετερωσει κάθε αντιδραση.
            Η λυση είναι η μειωση των επιτοκίων και η επιμηκυνση ώστε τα ετησια τοκοχρεωλυσια να είναι μικροτερα των παντοειδων επιδοτήσεων (αγροτικες,ΕΣΠΑ,κλπ) που παιρνει η Ελλαδα από την ΕΕ.
            Μετα από αυτό οποιος επιχειρησει να διακοψει την πληρωμη τοκων θα αποτυχει καθως η ΕΕ θα κοψει τις επιδοτήσεις προς την Ελλαδα και θα παρει από εκει τους οφειλόμενους τοκους.
            Θα είναι και μια δικαιολογια για τον οποιονδηποτε πολιτικο να μην το κανει.

        • Geros avatar
          Geros @ καπτεν 27/12/2013 14:54:21

          Δεν υπάρχει χρόνος για φθορές και τέτοια αγαπητέ , ο Σαμαράς πρέπει να πέσει όσο τα αποτελέσματα είναι ακόμα θετικά.
          Μπορεί τώρα να γελάνε για το Success Story αλλα όταν θα δούνε τι σημαίνει κατάρρευση θα λένε "Success Story του Σαμαρά" και θα στάζει μέλι το στόμα τους.
          Το πρόβλημα της χώρας είναι ότι ο μέσος πολίτης δεν κατάλαβε πόσο κάτω είναι ο πάτος από το βαρέλι , οπότε ποτέ δεν δέχτηκε σοβαρές μεταρρυθμιστικές (δηλαδή επώδυνες) προσπάθειες. E τώρα πρέπει να το νιώσει και όσο το βιώνει να είναι πρωθυπουργός ο Τσίπρας. Δεν είναι προσωπικό , απλά είναι ο τέλειος χρήσιμος ηλίθιος που θα χαντακώσει αυτή την καταστροφική για τον τόπο θεωρία που λέγεται αριστερά για τα επόμενα 30 χρόνια τουλάχιστον.
          Μετά δεν θα υπάρχει μεγάλος συνασπισμός , μόνο μια καθαρή δεκαετία Σαμαρά.
          Αυτό είναι το σενάριο , το πόσο θα επαληθευτεί θα το δούμε.
          Ο Σαμαράς δεν ανέβηκε για να κάνει την δική του θητεία και να δώσει στον επόμενο όπως κάναν όλοι οι πρωθυπουργοί μετά την μεταπολίτευση , ανέβηκε για να προετοιμάσει το έδαφος για τον .... εαυτό του.

          (Το τι ακολουθεί την επομένη που πάει ο Τσίπρας στο Μαξίμου μπορώ να το πω με κάθε λεπτομέρεια αλλα δεν το κάνω γιατί δεν θέλω να βγαίνουν μετά τα γνωστά troll του antinews και να βρίζουν επειδή τους .... τρομάζω τα πρόβατα.)

          • παραμεθοριος avatar
            παραμεθοριος @ Geros 27/12/2013 16:41:00

            Ειναι τουλαχιστον γελειο, να ανησυχεις για το τι θα γινει με την διακυβερνηση της χωρας, μετα την παραδοση απο τους σημερινους. Εκτος σαν πρεσβυς εν τιμη παιρνεις καμια υψηλη συνταξη.

          • Geros avatar
            Geros @ παραμεθοριος 27/12/2013 17:22:07

            Εγώ να ανησυχώ? Δεν ανησυχώ φίλε μου , ξέρω.
            Ο Τσίπρας θα βάλει την Merkel να πάει στην Τήνο γονατιστή για να δεχτεί αυτός την συγγνώμη της.
            Ο Στρατούλης θα προσλαμβάνει καμία διακοσαριά χιλιάδες νέους δημοσίους υπαλλήλους .... τον μήνα.
            Η Κωνσταντοπούλου θα κάνει μήνυση στην E.E. και θα μας επιδικάσουν 300 δις μόνο και μόνο για να την πείσουν να σταματήσει την λογοδιάρροια.
            Ο Μηλιός θα δεχτεί τον πακτωλό χρημάτων που θα του προσφέρει ο Σόιμπλε μόνο με την προϋπόθεση να φορέσει αυτός μπλουζάκι με επιγραφή "Ζήτω ο Μάο και η πολιτιστική επανάσταση".
            Η Δούρου θα φέρει πετρέλαιο θέρμανσης από την Βενεζουέλα και όταν ρωτήσει πόσο κάνει θα της πουν: "Πάρτε τσάμπα ρε μάγκες Έλληνες γιατί σας πήγαινε πολύ ο μακαρίτης ο Τσάβες".
            Ο Λαφαζάνης θα αντικαταστήσει τον φόρο στα ακίνητα με ένα επίδομα στέγασης , με το σλόγκαν "πολλά έχεις, πολλά παίρνεις"
            Μπέεεε

          • Όστρια avatar
            Όστρια @ Geros 29/12/2013 07:16:32

            Έτσι. Βελάξτε αγαπητέ, ώστε να μην ξεχνάτε και τη μητρική σας γλώσσα.... Συγκρατήστε ωστόσο την πικρία και τον πανικό σας. Δεν ήρθε και το τέλος του κόσμου...
            Για το τέλος του ...κόσμου σας όμως, δεν ξέρω.
            Θα εξαρτηθεί.

          • Geros avatar
            Geros @ Όστρια 30/12/2013 08:50:05

            Μονο άνθρωπος με απόλυτη έλλειψη χιούμορ θα έβλεπε σε αυτό το σχόλιο πικρία και πανικό , δεν πειράζει όμως , για την κατανόηση του χιούμορ χρειάζεται ένα μίνιμουμ ευφυΐας που ως γνωστόν δεν είναι η δυνατή σας πλευρά.
            Όπως σας είπα και παλαιότερα τόσο μπορείτε και δεν σας κακολογώ.
            Το βέλασμα δεν δεν είναι η μητρική μου γλώσσα , μάλλον η δική σας είναι γιατί με το που βέλαξα γυρίσατε και απαντήσετε!

            Όσο για το τέλος του κόσμου μου , αν πάρει ο αγαπημένος σας ο Τσίπρας την εξουσία πιστέψτε με δεν θα έρθει. Αν τα σενάρια με την έλευση του Τσίπρα επαληθευτούν όχι μόνο δεν θα τελειώσει ο κόσμος μου αλλα θα βγω προσωπικά πολύ και πολλαπλά κερδισμένος. Έχω μάθει να κερδίζω στις κρίσεις που προκαλούν οι αφελείς σαν εσάς αγαπητή μου , το ψωμοτύρι μου είναι αυτό.

          • my way avatar
            my way @ Όστρια 30/12/2013 10:51:58

            Μοιράσου και με μας τη σοφία σου, γέροντα. Θα την χρειαστούμε.

          • Εμείς στο Νότο avatar
            Εμείς στο Νότο @ Όστρια 04/01/2014 10:13:12

            Ψυχραιμία καλέ μου Γέροντα!! Παραφέρεστε ως συνήθως και αποκαλύπτετε τον κουτούτσικο εαυτό σας, καθώς και τον ανεξέλεγκτο πανικό που σας κυριεύει. Στις προσωπικές σας ...κρίσεις περί εμού δε θα απαντήσω φυσικά, διότι τις εκλαμβάνω ως φιλοφρονήσεις από έναν βολεμένο, εγωπαθή κι ελαφρώς διαταραγμένης ψυχοσύνθεσης παππούλη.... :mrgreen:
            Υ.Γ : Ο κόσμος σας είναι καταδικασμένος κι ο χρόνος σας μετράει αντίστροφα. Προσδεθείτε και καταπιείτε κι ένα Βάλιουμ καλού κακού.... Προσεχώς σεισμοί!

          • Βαγγελης Πατερας avatar
            Βαγγελης Πατερας @ Geros 28/12/2013 19:31:18

            Επειδη προσπαθω να φανταστω την επομενη μερα με Τσιπρα πρωθυπουργο,Βουτση στο δημ.ταξεως και Ζωη Κωσταντοπουλου στο Δικαιοσυνης και δεν μπορω θα με ενδιεφερε να ακουσω την αποψη σου.

        • Μικρασιάτης avatar
          Μικρασιάτης @ καπτεν 28/12/2013 00:09:05

          Συγκυβερνηση ΝΔ - ΣΥΡΙΖΑ ??? Πιστευεις ότι η βαση της ΝΔ θα ανεχοταν κατι τετοιο ?? Ουτε για αστειο....!!!

    • Βαγγελης Πατερας avatar
      Βαγγελης Πατερας @ καπτεν 28/12/2013 19:24:48

      Eνδιαφερουσα αναλυση καπτεν.

  13. blue nile avatar
    blue nile 27/12/2013 10:48:13

    Έξοχος ο άγνωστος μπλόγκερ.

    Τα στραβά για τον Σαμαρά ξεκίνησαν με την συμπόρευση του με το μνημόνιο.
    Που δεν ήταν τίποτα άλλο από ένα σπιράλ θανάτου της οικονομίας που καταβρόχθιζε κάθε αναπτυξιακή προοπτική και την όποια διάρκεια του την βάσισε στον εσωτερικό καννιβαλισμό (όπως καταπληκτικά όρισε αυτή την κατάσταση της οικονομίας ο φίλος Νίκος Αργεάδης).

    Όταν πήρε αυτή την απόφαση ήξερε ότι δεν μπορεί να κερδίσει αυτοδύναμα τις εκλογές (αλλά δεν μπορούσε και από την άλλη να εκλεγεί με κεντρικό σύνθημα το αντιμνημόνιο και μετά να τα γυρίσει) οι 500000 πιστοί άρχισαν να αμφιβάλουν.
    Αναπόφευκτα τότε ο Σαμαράς πάτησε σε άλλες συμμαχίες: Στο ευρύτερο σύστημα ΠΑΣΟΚ των διαπλεκόμενων εκδοτών-καναλαρχών και των αποπαιδιών του Σημίτη τύπου Στουρνάρα.

    Υπάρχει ακόμα καιρός να αλλάξει πορεία.
    Η συντελεσμένη καταστροφή της κοινωνικής οικονομίας προς χάριν ενός πρωτογενούς πλεονάσματος που ακόμα και αν υπάρχει δεν μπορεί να μείνει για πολύ του επτρέπουν να στυλώσει πόδια και να απαιτήσει άλλη λύση από τους ευρωκράτες.
    Ναι να απαιτήσει αλλαγή του προγράμματος.
    Γιατί η απειλή εξόδου της χώρας από το ευρώ μπορεί να γυρίσει μπούμερανγκ.
    Η ΕΚΤ δεν μπορεί να κάνει τίποτα για να βοηθήσει την ευρωζώνη να συνεχίσει να υπάρχει αν βγει έστω και ένα μέλος από το ευρώ είπε ο Ντράγκι (ξεκαθαρίζοντας με σαφήνεια ότι με το που διωχθεί έστω και μια χώρα η ευρωζώνη διαλύεται) για να μιλήσει ταυτόχρονα για convertibility risk (δηλαδή ο Ντράγκι φώναξε στους ευρωκράτες : καθήστε στα αυγά σας γιατί μια επιστροφή της Ελλάδας στην δραχμή θα σας γυρίσει όλους στα εθνικά σας νομίσματα).
    Η διάλυση της ευρωζώνης θα φέρει αναπόφευκτα και την διάλυση της ΕΕ λόγω των ισχυρών δεσμών.
    Ακόμα και τον πιο στυγνό Γερμανό εθνικομονεταριστή δεν μπορώ να τον φανταστώ να ρισκάρει να γίνει ο ηχηρός δολοφόνος της ευρωπαικής ιδέας διώχνοντας την Ελλάδα από την ευρωζώνη.
    Υπάρχει και το προηγούμενο του χειρισμού των υπέρογκων χρεών της Γερμανίας αρχές δεκαετίας του 50'. Υπάρχει άραγε ευρωπαικό κεκτημένο ή όχι;
    Οπότε ο Σαμαράς έχει διαπραγματευτικά ατού.
    Και εννοείται δεν θα τα ρίξει στο τραπέζι από την αρχή.
    Αρκεί μια αρχική παραδοχή τύπου του ότι θέλουμε να σας πληρώσουμε αλλά δεν έχουμε.
    Και μετά όλα μπορούν να πάρουν τον δρόμο τους.
    Έτσι και αλλιώς εδώ που είμαστε τίποτα δεν είναι εύκολο.
    Όμως και δεν πρόκειται να κερδίσουμε ποτέ την αλλαγή του προγράμματος που μας σκοτώνει χωρίς συγκρουσιακή διαπραγμάτευση.
    Θέλει ρίσκο.
    Αν υπάρχει κάποιος που να μπορεί να κάνει αυτή την σκληρή διαπραγμάτευση είναι μόνο ο Σαμαράς.
    Έχει λίγο χρόνο μπροστά του.
    Μακάρι να τον φωτίσει ο Μεγαλοδύναμος.
    Χρόνια πολλά.

  14. ΓΓΣ avatar
    ΓΓΣ 27/12/2013 10:50:33

    Αγαπητέ "άγνωστε blogger",

    Κατανοώ την αγωνία σου για την εφαρμοζόμενη πολιτική της συγκυβέρνησης. Θα πρέπει να ληφθεί υπ´ όψη όμως και η κατάσταση στην οποία έχει περιέλθει η Χώρα. Η βιασύνη και η αγνόηση κάποιων πολιτικών παραμέτρων μπορεί να είναι έχουν καταστροφικές συνέπειες. Πολιτική είναι η τέχνη του εφικτού.
    Ας αναγνωρίσουμε στον Αντώνη Σαμαρά και τους συνεργάτες του ότι κέρδισαν το παιχνίδι με την τρόικα. Ήταν το πρώτο και απαραίτητο βήμα, το οποίο θα ολοκληρωθεί με την αποχώρηση της τρόικα και την διευθέτηση του χρέους. Μετά όλοι ελπίζουμε ότι θα προχωρήσει στην πραγματοποίηση του οράματός του για το 2021:
    • ανάπτυξη με απελευθέρωση της αγοράς και θέσεων εργασίας από τον δημόσιο στον ιδιωτικό τομέα
    •flat tax
    •εκλογική επιτυχία στις επόμενες βουλευτικές εκλογές (ευκταίο για το 2016) με σημαντική βελτίωση του ποσοστού, ώστε να μπορεί να εφαρμόσει το όραμά του
    •αλλαγή του Συντάγματος

    Ας είμαστε αισιόδοξοι,

    Με το καλό το 2014

    • Μικρασιάτης avatar
      Μικρασιάτης @ ΓΓΣ 28/12/2013 00:45:08

      flat tax ????? No thanx...

    • Ν. avatar
      Ν. @ ΓΓΣ 28/12/2013 21:13:28

      "ανάπτυξη με απελευθέρωση της αγοράς και θέσεων εργασίας από τον δημόσιο στον ιδιωτικό τομέα"

      Mε άλλα λόγια ξεπούλημα των πάντων.Όχι ευχαριστώ

      "αλλαγή του Συντάγματος"

      Σαν την αλλαγή που θέλει ο Βαγγέλης?Να περάσουν στο Σύνταγμα μνημονιακές πρόνοιες?Όχι ευχαριστώ και πάλι.

      Εάν αυτό είναι το "όραμα",άσε καλύτερα,δεν θα πάρουμε και εγώ και πολλοί άλλοι

  15. ΥΠΕΡΒΑΤΙΚΟΣ ΕΛΛΗΝ avatar
    ΥΠΕΡΒΑΤΙΚΟΣ ΕΛΛΗΝ 27/12/2013 11:10:36

    Μιλάς δυνατά και στην δική μου καρδιά...Όμως δεν ξεχνώ και τα λόγια του Μέναδρου: "Είς εστι δούλος οικίας, ο δεσπότης."

  16. χμμμμμ avatar
    χμμμμμ 27/12/2013 12:05:13

    Επειδη εξακολουθω να ειμαι ρομαντικος
    εχω την εντυπωση πως τον πραγματικο Σαμαρα θα τον δουμε μολις επισημοποιηθει το πρωτογενες πλεονασμα.
    Μακαρι να μην κανω λαθος, που μαλλον δεν κανω

  17. Κωνσταντίνος Σπ avatar
    Κωνσταντίνος Σπ 27/12/2013 12:07:50

    Βρε, Αντώνη, φύγε τώρα
    πάει η δική σου η σειρά
    έρχεται ο Αλέξης με τα δώρα
    και τα δανεικά λεφτά!
    καλή χρονιά, καλή χρονιά!

    • yannis d. avatar
      yannis d. @ Κωνσταντίνος Σπ 27/12/2013 13:39:28

      Σωστος.

  18. ΛΕΥΤΕΡΗΣ ΚΑΛΛΙΝΙΚΔΗΣ avatar
    ΛΕΥΤΕΡΗΣ ΚΑΛΛΙΝΙΚΔΗΣ 27/12/2013 12:10:51

    Εγώ δεν θα τον προδώσω ποτέ μα ποτέ, αλλά ωστόσο οφείλω να δώσω συγχαρητήρια στον αρθρογράφο,,,,Τους ίδιους προβληματισμούς έχουμε πολλοί...κοινοί...και ευχόμαστε να δούμε τον Αντώνη εκείνον που ξέρουμε...προσωπικά πιστεύω οτι θα τον δούμε...και τότε θα τα αλλάξει όλα...αλλιώς σε όλα θα επαληθευτείς φίλε καλέ...

    • Last_Chance avatar
      Last_Chance @ ΛΕΥΤΕΡΗΣ ΚΑΛΛΙΝΙΚΔΗΣ 27/12/2013 21:42:40

      Εγώ φίλε που ζω στην ίδια χώρα μαζί σου γιατί να την πληρώσω?

  19. ΣΟΝ ΠΕΝ avatar
    ΣΟΝ ΠΕΝ 27/12/2013 12:34:21

    ΟΛΟΙ ΤΗΝ ΠΛΑΤΕΙΑ ΕΞΑΡΧΕΙΩΝ ΣΤΗ ΣΥΓΚΕΝΤΡΩΣΗ-ΕΞΕΓΕΡΣΗ ΣΥΜΠΑΡΑΣΤΑΣΗΣ.
    ΡΟΠΑΛΑ ΚΑΙ ΜΟΛΟΤΩΦ ΘΑ ΔΙΑΤΕΘΟΥΝ ΕΠΙΤΟΠΟΥ.
    ΛΕΥΤΕΡΙΑ ΣΤΟΝ ΠΟΛΙΤΙΚΟ ΚΡΑΤΟΥΜΕΝΟ ΧΑΡΗ ΤΟΜΠΟΥΛΟΓΛΟΥ.

  20. τοξο avatar
    τοξο 27/12/2013 12:34:48

    Κυρίες και κύριοι σχολιογράφοι,ξεχνάτε ότι το πολίτευμά μας δεν είναι απολυταρχικό αλλά Δημοκρατία.Στις εκλογές δεν εκλέγεται "καίσαρ" αλλά βουλευτές που στηρίζουν τον πρωθυπουργό και την κυβέρνηση,που θα συμφωνηθεί από τα κόμματα που στηρίζουν αυτήν. .Παράδειγμα,Τζαννετάκης,Ζολώτας,Σημίτης,Παπαδήμος.Ακόμη και ο Μεταξας με την συγκατάθεση των βουλευτών διέλυσε την Βουλή.Και εγώ είμαι από τους 500000 που επέλεξαν ΣΑΜΑΡΑ το 2009,αλλά ως τον μη χειρότερο από τους τρεις υποψηφίους.Μέχρι στιγμής πάντως δέν μετάνοιωσα γιά την τότε επιλογή μου.

  21. aris avatar
    aris 27/12/2013 13:06:06

    Eκείνο που δεν καταλάβαμε νωρίς (τώρα το έχουμε καταλάβει) είναι οτι ο Σαμαράς μετά τον καταποντισμό του το Μάιο του 2012 στο 18,5% ,επέλεξε να διασώσει τους "ημετέρους" της τάξης του και άφησε στο λαό τις "παράπλευρες απώλειες". Αυτό όμως όπως φαίνεται τώρα και όπως ήταν απόλυτα λογικό, είχε ως αποτέλεσμα το οτι μαζί με τις "παράπλευρες απώλειες" χάθηκαν και οι ψήφοι για την ΝΔ. Γι αυτό ο λαός πλέον στράφηκε στον Τσίπρα. Μπορεί ο Σαμαράς ως τον Μάιο του 2014, σε 4 μήνες ουσιαστικά, να κάνει την ανάστροφη κωλοτούμπα και να εγκαταλείψει τους "ημετέρους" χάριν του λαού? Δεν το νομίζω και δεν θα ήταν φυσιολογικό. Το πλήρωμα του χρόνου έρχεται κάποια στιγμή για όλους και τώρα προφανώς ήρθε για τον Τσίπρα. Ο Σαμαράς απλά δεν είχε άλλη επιλογή. Κράτησε καθυστέρηση όσο μπορούσε. Και πιστεύω οτι αυτό ήταν πολύ καλό, ώστε να προετοιμαστεί σωστά ο Τσίπρας για την διαδοχή και να αυξηθούν οι πιθανότητες αποφυγής της έκρηξης. Αυτή θα είναι και η προσφορά του Σαμαρά στην Ιστορία του τόπου...Ας μάθουμε να μην τα θέλουμε όλα δικά μας.

  22. NONOS avatar
    NONOS 27/12/2013 13:17:42

    Καλα οσοι πιστευετε οτι ο Σαμαρας δεν αντιλαμβανεται τη σκληρη πραγματικοτητα ειστε απλα γελασμενοι η εθελοτυφλείτε....απλα βολευεται κι αυτος στη θαλπωρη της εξουσιας δανειζομενος πολιτικο χρονο οσο διαρκουν τα δανεικα μετα θα μας πει κι αυτος αυτα μπορουσα αυτα εκανα...οσα κι αν γραφετε εδω μεσα σας εχει γραμμενους...το παιχνιδι παιζεται αλλου εκτος ελληνικης πραγματικοτητος.....τι κι αν προσδοκουσαμε οντως κατι απ αυτον.....μας γελασε πανηγυρικα και τωρα ψαχνουμε να βρουμε το λαθος στη συνταγη...αυτος δε το βλέπει...τι θελει κολαουζους...

    • Κώστας ,Πεύκη avatar
      Κώστας ,Πεύκη @ NONOS 27/12/2013 13:47:11

      Καλά τα λέει ο NONOS.
      Για αυτό και θα βρεθεί πάλι ένα 20-25 % να ψηφίσει ΝΔ ότι και να γίνει και επειδή ο ΣΥΡΙΖΑ ναι μεν θα είναι πρώτος αλλά όχι αυτοδύναμος θα δούμε να συγκυβερνούν οι 3 (και με 0,5% το ΠΑΣΟΚ κυβέρνηση θα είναι) ή οι 4 με την ΔΗΜΑΡ σε μια κυβέρνηση εθνικής ενότητας.Θα γελάσει και το παρδαλό κατσίκι, θα δούμε τον Άδωνι να λέει τον Δραγασάκη ότι είναι ο καλύερος υπουργός του αιώνα και τον Αλέξη για τον Σαμαρά ο καλύτερος αντιπρόεδρος του κόσμου.

      Δεν πειράζει με τις αυταπάτες θα περάσουν σιγά σιγά τα χρόνια, θα έρθει και το 2050 που ποιος ξέρει μια και εμείς οι πιο γέροι δεν θα είμαστε εδώ, ίσως η Ελλάδα σταθεί στο ένα ποδάρι της.

      Υ.Γ: Για όλα αυτά θα φταίει πάντα το ΚΚΕ και η κόρη της Παπαρήγα μη το ξεχνάμε, ΕΛΛΑΣ ΕΛΛΑΣ ΑΝΤΩΝΗΣ ΣΑΜΑΡΑΣ και ΑΛΕΞΗ ΠΡΟΧΩΡΑ ΣΕ ΘΕΛΕΙ ΟΛΗ Η ΧΩΡΑ, Ευρώ και ξερό ψωμί ρε παιδιά αφού ανήκωμεν εις την Δύσιν , είμαστε Ευρωπαίοι !

      • mara M. avatar
        mara M. @ Κώστας ,Πεύκη 27/12/2013 19:42:55

        Ωραια τα λές. Aυτοί ομως παίρνουν την ευθύνη, το ρίσκο και το κόστος. Το ΚΚΕ τι ακριβώς κάνει; Ναι ξέρω αντίσταση. Που ακριβώς; Στους χώρους εργασίας που προτείνει στους εργαζόμενους και άμα τους ρωτήσεις τι ακριβως εννοούν, δεν σου απαντάει κανένας; Απ'οτι έχω καταλάβει εννοούν ν'αντισταθείς ν'απολυθείς και αντε γειά. Bολεμένοι με τους παχυλούς τους και με τις Lexus τους είναι κι αυτοί. Στην πιο κρίσιμη στιγμή της Ελλάδας απείχαν. Προέρχομαι απο οικογένεια αριστερών πάππου προς πάππου. Αυτό που είδα είναι ότι αυτοί οι άνθρωποι θυσίασαν τις ζωές τους και το μέλλον των παιδιών τους για ένα κόμμα που τους προδίδει συνεχώς. Ισως γι αυτό δεν έγινα ποτέ αριστερή.

      • Μικρασιάτης avatar
        Μικρασιάτης @ Κώστας ,Πεύκη 28/12/2013 01:40:38

        Και μονο ότι κυκλοφορει ότι καποιοι σκεπτονται συγΚυβερνηση ΝΔ - ΣΥΡΙΖΑ ως ενδεχομενο, κανει αυτό το (υπεραισιοδοξο ) 20-25% να φαινεται απιθανο.
        Γιατι ο Δεξιος αν ξερει ότι θα ψηφισει Α. Σαμαρα , και θα του προκυψει συνεργασια με Τσιπρα Πρωθυπουργο, μαλλον θα χαλαστεί πολύ ασχημα.... οποτε ας το αφήσουμε καλυτερα, γιατι ετσι θα διωξουμε και τους λιγους που μας εμειναν πιστοι στη σημερινη ΝΔ...

  23. cp avatar
    cp 27/12/2013 13:30:50

    Αυτό που βγάζει μάτι στο βιογραφικό του Τομπούλογλου ,είναι ότι διορίστηκε στην Εθνική τράπεζα σε πολύ μικρή ηλικία και ενώ είχε πλούσια κομματική δραστηριότητα με ανάληψη σχετικών οφιτσίων εργαζόταν παραλλήλως......στην τράπεζα .
    Που έβρισκε χρόνο ,για όλα αυτά?
    Να σας πω εγώ . Ανήκε στους κομματικούς στρατούς που κατέλαβαν την χώρα και την χρωκόπησαν .
    Η χρεωκοπία έχει δύο ονόματα :NΔ & ΠΑΣΟΚ .
    Δεν ξέρω αν είναι ουτοπικό αυτό έρχεται αλλά αυτό που πεθαίνει ήταν τρομακτικό .Η Ελλάς πρέπει να απαλλαγεί από το πρόσφατο παρελθόν της .
    Πρέπει να ξεφορτωθεί τα σαπρόφυτα που είναι εκατοντάδες χιλιάδες.
    Και ας φτιάξει ΚΑΙΝΟΥΡΓΙΑ ΚΟΜΜΑΤΑ με ΝΕΟΥΣ ΑΝΘΡΩΠΟΥΣ εκτός των γνωστών ολιγαρχών της πολιτικής και επιχειρηματικής αρπαχτής.
    Το παλιό δεν ζώσεται ούτε ανακαινίζεται διότι ευρίσκεται σε προχωρημένη σήψη............

  24. Γιαννης Ζ. avatar
    Γιαννης Ζ. 27/12/2013 13:48:10

    ΣΥΜΦΩΝΩ ΚΑΙ ΕΠΑΥΞΑΝΩ....ΕΥΓΕ...!!!

  25. Κόνδωρας avatar
    Κόνδωρας 27/12/2013 14:06:15

    Το έργο είναι ίδιο, τα τελευταία 200 χρόνια: οι κυβερνώντες πάντα μοιράζουν θέσεις & λεφτά σε υμέτερους & άχρηστους, ζουν για να διαιωνίζουν το "είδος" τους, υπακούουν στον "ξένο παράγοντα", επιβάλουν σκληρούς φόρους στη μεσαία τάξη που επιλέγει, όπου μπορεί, να φοροδιαφεύγει και να αυτονομείται γυρίζοντας την πλάτη στο ανίκανο Κράτος. Η ανεργία, η ύφεση, η γραφειοκρατία, και οι φόροι, δεν καταργούνται με Προεδρικά Διατάγματα: εκεί χάθηκε το παιχνίδι για το Σαμαρά. Πλέον, οι Δανειστές βιάζονται να ξεκοκκαλίσουν τα φιλέτα της Ελλάδας (είτε Ιδιωτικά είτε Δημόσια). Δυστυχώς ο Τσίπρας έρχεται, είτε μας αρέσει είτε όχι, επειδή ο λαός δεν έχει άλλες αντοχές: όμως, μαζί με τον δικό του κομματικό στρατό, θα μας γυρίσει στο '81. Αδέλφια, ο καθένας πλέον, ας κάνει ό,τι μπορεί μόνος του...

  26. Νεύτων avatar
    Νεύτων 27/12/2013 14:46:29

    Άγνωστε μπλόγκερ είσαι καταπληκτικός.

    "Και να θυμάσαι ότι στο πόκερ που παίζεται οι άσσοι σου είναι μόνο οι 500.000 που σε ψήφισαν το 2009. Γιατί όποιος ξεχνάει από πού και με ποιους ξεκίνησε, τότε δεν έχει μεγάλη τύχη. Οι φίλοι στις δύσκολες στιγμές ήταν και θα είναι εκεί. Όμως, οι «φίλοι» που σε προσέγγισαν όσο βρισκόσουν στην κορυφή θα γίνουν οι μεγαλύτεροι εχθροί σου. Ουδείς αχαριστότερος του ευεργετηθέντος…"

    Αυτό και μόνο αρκεί για να το διαβάζει και να το ξαναδιαβάζει ο Αντώνης Σαμαράς.

    Κι εγώ πλέον κουράστηκα να προσπαθώ να πείσω τον ίδιο τον εαυτό μου ότι ο Αντώνης Σαμαράς θα φέρει το διαφορετικό. Δυστυχώς, μάλλον του κάκου ματαιοπονώ. Και απογοητευμένος αρκούμαι στο να βλέπω από μακρυά τους ίδιους και τους ίδιους, διαχρονικά, να είναι εκεί, εξουσιαστές χειρίστου είδους, και τον Αντώνη Σαμαρά να συμβιβάζεται μαζί τους, να τους προστατεύει και να τους αφήνει να αλωνίζουν εις βάρος αυτών των 500.000 και εμού προσωπικά, που παλέψαμε για τις αλλαγές που προσδοκούσαμε και είχαμε πεισθεί ότι θα φέρει, στην παράταξη, τη διακυβέρνηση, την πατρίδα μου...

    Καλή Χρονιά να έχουμε...

    • aris avatar
      aris @ Νεύτων 27/12/2013 15:41:31

      Eπομένως φίλε Κόνδωρα , επειδή ήμουν κι εγώ ενας απο τους 500.000 σαν εσένα, κάνει ενα μικρό λάθος ο άγνωστος μπλόγκερ. Είναι πολύ λιγώτεροι και οι 500.000 πλέον...

  27. kritwn avatar
    kritwn 27/12/2013 14:50:44

    Συμφωνώ στα περισσότερα αλλά όχι στο θέμα της ριζικής αναδιάρθρωσης του κόμματος. Δεν αλλάζουν τόσο εύκολα τα κόμματα παιδιά. Ας δούμε τι γίνεται γύρω μας. Ο ΓΑΠ είχε εκλεχτεί με ένα εκκωφαντικό 70% αρχηγός του πασοκ και δεν κατάφερε να αλλάξει σχεδόν τίποτα. Τον Τσίπρα τον τραβάει από το μανίκι κάθε τρεις και λίγο μια συνιστώσα παρόλο που πήρε ένα κόμμα από το 4% και το έφτασε στο 20+. Τα κόμματα είναι μονολιθικά και οι ισορροπίες πολύ εύθραυστες. Κανείς δεν έχει την απόλυτη εξουσία ανεξάρτητα από το τι νομίζουμε εμείς που είμαστε απ’ έξω. Ο Σαμαράς είχε την ατυχία σε πολύ σύντομο χρονικό διάστημα από την εκλογή του στο τιμόνι του κόμματος να κληθεί να κυβερνήσει τη χώρα. Και να ήθελε, δεν θα προλάβαινε να εφαρμόσει μεγάλες αλλαγές.

    Και τέλος, δεν μπορείς να διοικήσεις ένα διεφθαρμένο κι αλλοτριωμένο κρατικό φορέα με την Κεφαλογιάννη και τον Κυριάκο. Θες και τις παλιές καραβάνες. Ειδικά όταν το πασοκ είναι παντού.

  28. Σαρακατσανος avatar
    Σαρακατσανος 27/12/2013 15:17:18

    Ο ECONOMIST δείχνει Ελλάδα για κοινωνικές αναταραχές το 2014 με ότι συνεπάγεται, και Αμερικανοί οικονομολόγοι για έξοδο της χώρας από το ευρώ. Η αντιμετώπιση πλέον της κρίσης είναι μόνο στα λόγια και χωρίς σχεδιασμούς.....Αρκεί να βγει πρωτογενές πλεόνασμα θάβοντας την κοινωνία για να το παίξουμε.....μάγκες στους απέξω. Οι απέξω όμως γελάνε με τα χάλια του συνόλου του πολιτικού συστήματος και των κομμάτων, τους έχουν όλους σε.....μια κόλα χαρτί για τις λοβητούρες τους και το κλέψιμο του δημόσιου χρήματος. Βέβαια πρώτη προτεραιότητα των πολιτικάντων μας είναι η προστασία του κομματικού στρατού πού τα αρπάζει από τον δημόσιο και ιδιωτικό τομέα. Οσο για τις θεωρίες συνομωσίας ότι για όλα φταίνε οι άλλοι και οι απέξω, αυτή είναι ΦΤΗΝΗ ΔΙΚΑΙΟΛΟΓΙΑ για να τσιμπάνε τα πρόβατα που ψηφίζανε τόσα χρόνια.

  29. 1gloupp avatar
    1gloupp 27/12/2013 15:34:32

    Από το 2009 ο κόσμος ήρθε ανάποδα, ήρθε δηλαδή εκεί που ήτανε αλλά δεν τον βλέπανε οι ιθαγενείς θαμπωμένοι από τη λάμψη από τα καθρεφτάκια και τις γυαλιστερές χάντρες που μοίρασε το πασόκ του Αντρέα, του Σημίτη και του υιού γιωργάκη (με τη συνενοχή της αριστεράς των επενδύσεων). Στην Ευρωπαϊκή Ενωση λόγω κρίσης και κινδύνου οικονομικής κατάρρευσης πέσανε οι μάσκες της αξιοπρεπούς ανοχής και σερβίρανε στον υιό γιωργάκη τα αποφάγια του τραπεζιού της Νίκαιας.
    Ο Σαμαράς, ο πολλά λοιδωρημένος και απομονωμένος, με προσωπικό κόστος φορτώθηκε το φορτίο της ιστορικής στιγμής, να μην χρεοκωπήσει δηλαδή επισήμως και στα χαρτιά η Ελλάδα.
    Αυτό είναι το κατόρθωμά του και ήτανε σχεδόν αδύνατο να επιτευχθεί. Τα κατάφερε όμως, μαζεύοντας κριτική και χλεύη εκεί που του οφείλεται αναγνώρηση, σεβασμός και εμπιστοσύνη.
    Τα υπόλοιπα στην Ελλάδα είναι τόσο τραγικά όσο ήτανε και την παραμονή των εκλογών που ανάτειλε ο ζοφερός 'αστέρας' γιωργάκης. Πολιτικός κόσμος, τα τσιράκια νταβατζήδες και καναλοδημοσιογραφιάδες και η κοινωνία σε απόλητη σύγχιση αξιών και ηθών. Τέτοια βαθειά κρίση που ο πασοκάνθρωπος μεταλλάχθηκε σε συριζοπασόκο για να ξανακάνει γιούργια στην εξουσία. Ακόμα και τώρα που όλοι ξέρουν ότι τα λεφτά πάπαλα.

    Την Ελλάδα την κρατούσε όλα αυτά τα πέτρινα χρόνια ένα μικρό ποσοστό ανθρώπων που εκτός από ιδεολογία και ήθος είχαν και ρεαλισμό. Το ωραίο σημερινό άρθρο κλείνει περισσότερο στην ιδεολογία παρά στον ρεαλισμό. Αγαπητέ (σχεδόν?) άγνωστε μπλόγκερ η επανάσταση που μπορούμε να κάνουμε είναι η επιμονή στον ρεαλισμό, αν έχει κανείς αμφιβολία ας περιμένει τους τσιπροπασόκους. Αν την ιστορία δεν μπορείς να την διαπλάσεις, η ιστορία εκδικείται.

  30. ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΣ ΡΟΥΜΟΓΛΟΥ avatar
    ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΣ ΡΟΥΜΟΓΛΟΥ 27/12/2013 17:27:53

    διαφωνῶ μὲ τὸ πνεύμα καὶ ἐπιχειρήματα τοῦ ἄρθρου. Ἡ πρόθεση τοῦ συγγραφέα εἶναι σίγουρα θετικὴ, ἀλλὰ δὲν βοηθάει καθόλο τὸν άναγνώστη.

    Ὁ συγγραφέας εἶναι ἀπὸ αὐτοὺς ποὺ νομίζουν ὅτι τὰ ἤξεραν ὅλα ἀπὸ πρὶν καὶ κάνουν καὶ προτάσεις καὶ στοὺς ἄλλους.

  31. christof avatar
    christof 27/12/2013 17:44:36

    Ολοι ξερουν το προβλημα και δεν το ακουμπανε.Λεγεται δημοσιο. 30.000.000.000 δινωνται για συνταξεις το χρονο και απο αυτα τα μισα δινωνται για συνταξεις για ατομα κατω των 60 ετων .Οχι ο Σαμαρας ο Θεος να κατεβει να κυβερνησει εαν δεν ελαττωθουν τα εξοδα του δημοσιου,και αυξηθει η παραγωγικοτητα της χωρας παμε κατα 666 μερια

    • Σαρακατσανος avatar
      Σαρακατσανος @ christof 27/12/2013 19:39:36

      Με τις εθελουσιες των τραπεζων να δεις φιλε μου θα παει η κατοσταρα συννεφο.........Και με ανακαιφαλαιοποιησεις με τα λεφτουδακια του Λαου.Εις υγειαν των κομματικων κυφηνων μας και οι αλλοι ας πεθανουν.

  32. T. S. avatar
    T. S. 27/12/2013 19:59:51

    Αντώνη, βγες στα ίσια, καταγγειλε τους υπεύθυνους με το όνομά τους και πάμε για εκλογές. Χάσουμε - κερδίσουμε, τουλάχιστον να καταστρεψουμε το ΠΑΣΟΚΟΚΡΑΤΟΣ. Είναι η πλέον πατριωτικη πράξη που μπορείς να κάνεις. Αυτά που (ελπίζω) ότι θα πεις, θα πάρουν σβάρνα και τον ΣΥΡΙΖΑ. Θα προσφέρεις ανάταση σε έναν λαό που ΔΕΝ ΕΝΤΕΧΕΙ ΑΛΛΑ.

  33. Φωτεινή avatar
    Φωτεινή 27/12/2013 20:12:10

    Λιάπης, Τομπούλογλου, Καντές, μέ αὐτή τή σειρά τά μεγάλα γεγονότα στά "μμε"! ᾿Ακόμα κυβερνᾶ τό πασοκ, κ. Σαμαρᾶ! Κρῖμα. . .

    • Κυθήριος avatar
      Κυθήριος @ Φωτεινή 27/12/2013 20:27:00

      Tί δράμα περνᾶ κι αὐτός ὁ Λιάπης...
      Τοῦ χάλασαν τίς διακοπές οἱ παλιοδημοσιογράφοι...
      Ἴχνος εὐαισθησίας τά ἀνάλγητα μμε,μπροστά στήν ἀνάγκη γιά ἐκτόνωση πρώην ὑπουργῶν...

  34. Φωτεινή avatar
    Φωτεινή 27/12/2013 20:17:37

    Κὰντας vs. Καντές

  35. Δήμητρα avatar
    Δήμητρα 27/12/2013 21:08:04

    Επιτρέψτε μου κ. ΓΓΣ ( σχολιαστής που είπε:
    27/12/2013 στις 10:50 ) να δανειστώ μέρος σχολίου σας : ".....Θα πρέπει να ληφθεί υπ´ όψιν όμως και η κατάσταση στην οποία έχει περιέλθει η Χώρα, (πρώτον). Η βιασύνη και η αγνόηση κάποιων πολιτικών παραμέτρων μπορεί να είναι- έχουν καταστροφικές συνέπειες(δεύτερον) ......".
    Η εκτίμηση του ανωτέρω διπτυχου θα καθόριζε την πολιτική (... και η πολιτική είναι η τέχνη του εφικτού...) που θα ακολουθούσε ο Αντώνης Σαμαράς .... Και δυστυχώς πολλά δεν έχουν διορθωθεί και ακολουθείται αποδεδειγμένα μοντέλο όχι στοιχειωδών παροχών αξιοπρεπούς διαβίωσης....αλλά στοχευμένης εξαθλίωσης και καταδίκης κυρίως των υγιών(μη χρηματιζόμενων, φοροφυγάδων) και δυναμικών κοινωνικών ομάδων ( απαραίτητων στοιχείων για πολυεπίπεδη ανάπτυξη....): με μειώσεις μισθών - και μη ανταποδοτικών συντάξεων (...) συνδυαστικά με: σταθερά αυξανόμενη υπερ-φορολόγηση και αυξήσεις κυρίως των βασικών ειδών διαβίωσης καθώς και απώλεια των στοιχειωδών ανταποδοτικών παροχών (γι'αυτούς που καταβάλλουν από την υπερφορολόγησή τους) υγείας και παιδείας, χρημ/σεις-επιδ/σεις-δαν/σεις των ίδιων και ίδιων(συγγενών και κολλητών ) ....
    Η παροχή προστασίας αλλά κυρίως η πάταξη διαφθοράς-διαπλοκής και φορο- διαφυγής/απαλλαγής μικρών και μεγάλων ελ. επαγγελματιών και επιχ/τιών κ.α. ... όνειρο θερινής νυκτός .... αφού συνεχίζουν οι " όποιοι προνομιούχοι και οι συν αυτοίς " να ελέγχουν/διοικούν και να προστατεύουν και προστατεύονται και να μην καταβάλλουν τ' αναλογούντα ή και χρωστούμενα μέσω νομ/κών ρυθμίσεων και φωτ/κών διατάξεων αλλά και πολλοί εξ'αυτών να υποστηρίζουν και μαύρη αδήλωτη εργασία με χαμηλές αλλά και πολύ υψηλές αμοιβές στελεχών ( ακόμα και συνταξ/χων)...
    Δεν υπάρχει " ωφέλεια" ισορροπημένη στην κοινωνία από το μοντέλο που ακολουθείται... Δεν ακολουθείται πολιτική στοιχειωδών παροχών αξιοπρεπούς διαβίωσης....αλλά στοχευμένης εξαθλίωσης και καταδίκης, κυρίως υγιών ομάδων.
    Θα δούμε τους " πολιορκητές " να λεηλατούν και να καταστρέφουν ό,τι απέμεινε απ' όσα προσπάθησε να διασώσει από την πολύπαθη και μη προνομιούχα κοινωνία; .....
    Εμείς πιστεύουμε ότι δεν είναι αυτό τ' όραμά του , ίσως γιατί ακόμα πιστεύουμε σε αυτόν ....και γιατί θέλουμε να ατενίζουμε το μέλλον με αισιοδοξία.....

  36. Θανάσης avatar
    Θανάσης 27/12/2013 23:17:13

    δεν είναι κακό να λέμε ότι κάναμε λάθη. Είναι η αρχή για να τα διορθώσουμε. Το κακό είναι απο εγωισμό να επιμένουμε στο λάθος μας. Οπότε μπράβο στο antinews!

  37. stayros avatar
    stayros 27/12/2013 23:42:11

    Τον ενα τον λενε τουρκολια,τον αλλο καραμαν αλη,τον αλλο τουρκογλου,τον αλλο τονμπουλογλου τελικα το 21 ΑΠΕΤΥΧΕ.

    • Μικρασιάτης avatar
      Μικρασιάτης @ stayros 28/12/2013 01:48:30

      Μαθε την ιστορια του επιθετου: Καραμανλης. Αν σου φαινεται ...Τουρκικο, τοτε τι να πω...

      Σε ''ογλου'' τελειωνουν παρα πολλα Μικρασιατικα επιθετα. Σε ''ιαν'' τελειωνουν τα Αρμενικα κ.ο.κ...

      Που σας βρήκαμε μερικους ...Ελληναρες, ηθελα να ξερα....

  38. victoria (true) avatar
    victoria (true) 28/12/2013 01:32:46

    Ο Πρόεδρος ελπίζουμε ακούει τους άγνωστους bloggers! Και ειδικά του antinews.

    • Όστρια avatar
      Όστρια @ victoria (true) 29/12/2013 07:21:25

      Εγώ πάλι, δεν το πιστεύω πια......
      Κάνει πολλή φασαρία εκεί στο Μαξίμου από τις δοξολογίες των ένθερμων και φυσικά πολυβολεμένων χειροκροτητών.
      Πάει ένας χρόνος τώρα που αν ήθελε, θα είχε καταλάβει.

  39. Ανδρεας45 avatar
    Ανδρεας45 28/12/2013 04:43:33

    Εγω δεν θα πω πολλα,παρα μονο οτι,οταν βαλεις τον Αντωνη να συγκυβερνηση,με τον Βενιζελο και τον Φωτη, του δενεις τα χερια πισαγκωνα.Ο καθε Ελληνας που παραπονειται, αν του εδινε την πλειοψηφια στις τελευταιες εκλογες,θα ειχε και το δικαιωμα να τον κατακρινη,τωρα γιατι φωναζει;

    • DJ avatar
      DJ @ Ανδρεας45 28/12/2013 13:58:15

      Ανδρέα, ο προφανής αντίλογος (στο υποθετικό σενάριό σου για το τι θα έκανε ο πρόεδρος αν είχε περισσότερους βουλευτές) είναι ότι ο λαός πρόβλεψε τα ψέμματα, την αλλαγή πορείας και το στήριγμα του συστήματος από τον υποψήφιο τότε πρωθυπουργό, τον βρήκε μικρό για το ρόλο του ηγέτη και του έβαλε περιοριστικές αλυσίδες. Ένα σενάριο είναι κι αυτό, εξίσου αβάσιμο με το δικό σου. Με τα αν δεν φτιάχνεις λογικά συμπεράσματα, μόνο υποθέσεις κάνεις (καθοδηγούμενες από ευσεβείς πόθους και προσωπολατρεία ή προσωπαπέχθεια). Όπως και να χει το πράγμα, η ιστορία - με την μέχρι τώρα πορεία του - θα τον αναφέρει ως συνεχιστή της κυβέρνησης μαριονετών της τρόικα (κάτι σαν Παπαδήμος ΙΙ) και τίποτα παραπάνω. Ένας ακόμα γιέσμαν που στήριξαν οι ξένοι για να προστατεύσουν τα συμφέροντά τους. Οι πατριωτικές και δημοκρατικές πτυχές του "χαρακτήρα" που διαμορφώνουν με τα κείμενά τους οι μεταμελημένοι πρώην αριστεροί λογογράφοι του προέδρου δεν φάνηκε να ανταποκρίνονται σε πραγματική βάση, αν αναφερόμαστε σε χειροπιαστά έργα και όχι λόγια. Πρωθυπουργός που κάνει χάρες σε λεφτάδες (εφοπλιστές, εργολάβους, καναλάρχες) είναι προς το παρόν, δεν σύνδεσε μέχρι στιγμής το όνομά του με καμμιά σοβαρή αλλαγή στη χώρα (π.χ. ΑΣΕΠ Πεπονή, ΕΣΥ Γεννηματά), ειδικά αυτή τη στιγμή που η χώρα έχει ανάγκη για τρομερές αλλαγές. Πού είναι το απλό φορολογικό σύστημα, πού είναι η αποσύζευξη κράτους από το εκάστοτε κυβερνών κόμμα, πού είναι η αξιοκρατία, πού είναι οι διαφανείς διαδικασίες στις προμήθειες ή στο πούλημα των στοιχείων του δημοσίου (ΤΤ, ΑΤΕ, ΟΠΑΠ, ραδιοσυχνότητες, όλα νύχτα κανονίστηκαν), πού είναι το κυνήγι των λαμογιών; Όλα πίσω από κλειστές πόρτες αποφασίζονται, μεταξύ κολλητών, ανάλογα με τα συμφέροντα αυτού που πληρώνει (δανειστές και ντόπια μικρά ή μεγάλα συμφέροντα). Οι απογοητευμένοι από το ίνδαλμά τους γράφοντες εδώ μέσα, που όλο και με μεγαλύτερη συχνότητα τώρα τελευταία δηλώνουν κοψοχέρηδες και αποφασισμένοι για διαζύγιο με το κόμμα, είναι οι απατημένοι σύζυγοι που αδυνατούν να πιστέψουν το προφανές που εκτυλίσσεται εμπρός στα μάτια τους. Πίστεψαν στα λόγια κάποιου, σ' ένα όμορφο περιτύλιγμα προσεκτικά φτιαγμένο από τους καλαμαράδες που γράφουν τους λόγους, απλώς γιατί έπρεπε να πιστέψουν σε κάποιον "μεσσία". Ε, για άλλη μια φορά αποδείχτηκε πως μεσσίες δεν υπάρχουν. Θέλαμε να πιστέψουμε σ' ένα παραμύθι (όπως στο "λεφτά υπάρχουν") και κάποιος μας χάρισε αυτό το παραμύθι.

      Καλή χρονιά σε όλους και ο καθένας ας κάνει ό,τι μπορεί από το πόστο του για αυτή τη δόλια πατρίδα...

      • Antidoros avatar
        Antidoros @ DJ 28/12/2013 18:40:19

        προσκυνω....

      • Χάρης Χ. avatar
        Χάρης Χ. @ DJ 28/12/2013 23:13:22

        Σωστός!!!

  40. dem avatar
    dem 28/12/2013 08:15:56

    Όλα όσα γράφετε για το 2021 με τα φθαρτά υλικά του χθες δεν πρόκειται να συμβούν. Εάν θέλετε να "καθαρίσει" το τοπίο αρχίστε από την Βο(υ)λή και το περιεχόμενό της. Στη συνέχεια προχωρήστε στο "ξέπλυμα" του χθες....

    • Νεύτων avatar
      Νεύτων @ dem 28/12/2013 13:08:19

      Μα πώς θα γίνει αυτό όταν στις λίστες των υποψηφίων εμφανίζονται και θα εμφανίζονται συνεχώς οι ίδιοι και οι ίδιοι;;
      Και όταν αναγκαζόμαστε απλά να ρίχνουμε το ψηφοδέλτιο χωρίς κανένα σταυρό, αηδιασμένοι από τις επιλογές που έχουμε να κάνουμε;
      Πού είναι ο αέρας της ανανέωσης στην παράταξη;
      Πότε θα κάνουν πίσω πια, όλοι αυτοί οι κομματικοί δεινόσαυροι;
      Πότε θα καταλάβουν ότι εκλέγονται απλά γιατί δεν υπάρχει εναλλακτική λύση, νέο αίμα, νέα πρόσωπα, νέοι άνθρωποι και όχι διότι είναι οι "καλύτεροι";
      Τα στελέχη του ΣΥΡΙΖΑ αποκαλούμε παλαιοπασοκικά ή πασοκογενή κλπ και δεν κοιτάμε και τα του οίκου της ΝΔ... Μηδενική ανανένωση, παρ'όλο που 500.000 ψηφοφόροι του Αντώνη Σαμαρά ΑΥΤΟ προσδοκούσαμε από εκείνον... Αλλά...

  41. Υψηλάντης avatar
    Υψηλάντης 28/12/2013 15:19:42

    Συνυπογράφω...αλλά άργησες να γράψεις την επιστολή.

  42. Νικος avatar
    Νικος 28/12/2013 15:34:12

    Ενδιαφέροντα σχόλια. Το λυπηρό είναι ότι υπάρχουν άνθρωποι που εθελοτυφλούν ακόμη πιστεύοντας ότι ο Σαμαράς μπορεί να κάνει τις τομές, να διαπραγματευτεί με τους Ευρωπαίους, να περιορίσει (έστω) το βαθύ πασόκ του οποίου την προστασία ουσιαστικά ανέλαβε. Εθελοτυφλούν άνθρωποι ελπίζοντας ότι θα κάνει αυτά που δεν έκανε εδώ και εναμισι χρόνο. Τόσο μεγάλη τύφλα υπάρχει στον κόσμο. Τόσο μεγάλη ανοησία! Γιά κάθε μέρα που προστατεύει το πράσινο διεφθαρμένο κράτος δέκα εργαζόμενοι στον ιδιωτικό τομέα χάνουν την δουλειά τους. Τα έσοδα από κάθε επιπλέον φόρο που βάζει κλείνοντας μικρομεσαίες επιχειρήσεις και αφήνοντας χιλιάδες οικογένειες χωρίς ρεύμα πηγαίνουν γιά να κλείσουν τρύπες από απάτες και ληστείες του γαλαζοπράσινου κράτους όπως των γαλάζιων και πράσινων αγροτοσυνδικαληστών τους οποίους έσπευσε να αθωωσει με μεσονύκτια τροπολογία.

    Μην εθελοτυφλείτε. Ο Σαμαράς δεν έκανε και δεν θα κάνει τίποτα. Στον φόβο του Τσίπρα πατάει και μας πατάει εμάς που τον στηρίξαμε. Εκμεταλλεύεται τον φόβο μας γιά να στηρίξει το πασοκικό κράτος. Καλλίτερα χρεωκοπία να μείνουν οι γαλάζιοι και πράσινοι κομματικοί κοπρίτες χωρίς λουφέ να πεινάσουν, παρά να καλοτρώνε στην πλάτη μας. Χρεωκοπία εδώ και τώρα και ας έρθει και ο Τσίπρας. Και ναρθει το πολύ να αντέξει γιά κανένα εξάμηνο - θα σκάσει στα χέρια του το ασφαλιστικό και θα μείνουν τρία εκατομμύρια συνταξιούχοι χωρίς συντάξεις να πεινάσουν. Είναι αναπόφευκτο. Το θέμα είναι εμείς του ιδιωτικού τομέα τι θα κάνουμε. Πρέπει να απαλλαγούμε από τους ληστρικούς φόρους να πάρει η οικονομία μπροστά. Και θα ψηφίσω αυτόν που θα το κάνει δεν παει να είναι ο οποιοσδήποτε. Μεταρρυθμιστικά κόμματα υπάρχουν.

  43. η Dimi avatar
    η Dimi 28/12/2013 20:43:09

    Ο πρώην Πρωθυπουργός, Ακαδημαϊκός, Διοικητής της Τράπεζας της Ελλάδος και Διαχειριστής του Ελληνικού Δημοσίου Χρέους, Καθηγητής Ξενοφών Ζολώτας. Και οι δύο αγγλο-ελληνικές μνημειώδεις, όχι μόνο για το περιεχόμενο, αλλά κυρίως, για τη γλώσσα τους ομιλίες του, στη Washington, 9/1957 και 10/1959.
    Το ακροατήριό του, αποτελούσαν οι Σύνεδροι της Διεθνούς Τράπεζας Ανασυγκρότησης και Ανάπτυξης οι οποίοι μ' ευκολία κατανόησαν τις ομιλίες του Καθηγητή Ξενοφώντα Ζολώτα.

    «I always wished to address this Assembly in Greek, but I realized that it would have been indeed Greek to all present in this room. I found out, however, that I could make my address in Greek, which would still be English to everybody. With your permission, Mr. Chairman, I shall do it now, using with the exception of articles and prepositions, only Greek words».

    Professor Xenophon Zolotas’ Speech 1

    «Kyrie,
    I eulogize the archons of the Panethnic Numismatic Thesaurus and the Ecumenical Trapeze for the orthodoxy of their axioms, methods and policies, although there is an episode of cacophony of the Trapeze with Hellas.

    With enthusiasm we dialogue and synagonize at the synods of our didymous Organizations in which polymorphous economic ideas and dogmas are analyzed and synthesized. Our critical problems such as the numismatic plethora generate some agony and melancholy. This phenomenon is characteristic of our epoch. But, to my thesis, we have the dynamism to program therapeutic practices as a prophylaxis from chaos and catastrophe. In parallel, a panethnic unhypocritical economic synergy and harmonization in a democratic climate is basic.

    I apologize for my eccentric monologue. I emphasize my eucharistia to you Kyrie, to the eugenic and generous American Ethnos and to the organizers and protagonists of this Amphictyony and the gastronomic symposia».

    Professor Xenophon Zolotas’ Speech 2

    «Kyrie,
    It is Zeus' anathema on our epoch and the heresy of our economic method and policies that we should agonize the Skylla of numismatic plethora and the Charybdis of economic anemia.

    It is not my idiosyncrasy to be ironic or sarcastic but my diagnosis would be that politicians are rather cryptoplethorists. Although they emphatically stigmatize numismatic plethora, they energize it through their tactics and practices. Our policies should be based more on economic and less on political criteria. Our gnomon has to be a metron between economic strategic and philanthropic scopes. In an epoch characterized by monopolies, oligopolies, monopolistic antagonism and polymorphous inelasticities, our policies have to be more orthological, but this should not be metamorphosed into plethorophobia, which is endemic among academic economists.

    Numismatic symmetry should not antagonize economic acme. A greater harmonization between the practices of the economic and numismatic archons is basic. Parallel to this we have to synchronize and harmonize more and more our economic and numismatic policies panethnically. These scopes are more practicable now, when the prognostics of the political and economic barometer are halcyonic. The history of our didymous Οrganizations on this sphere has been didactic and their gnostic practices will always be a tonic to the polyonymous and idiomorphous ethnical economies. The genesis of the programmed organization will dynamize these policies.

    Therefore, I sympathize, although not without criticism, one or two themes with the apostles and the hierarchy of our organs in their zeal to program orthodox economic and numismatic policies. I apologize for having tyrannized you with my Hellenic phraseology.

    In my epilogue, I emphasize my eulogy to the philoxenous autochthons of this cosmopolitan metropolis and my encomium to you Kyrie, the stenographers».

    «Τα Αρχαία Ελληνικά είναι Νεκρή Γλώσσα» ~Μαρία Ρεπούση

    (οι λέξεις-κλειδιά: «Zolotas’ unforgettable speeches» δίνουν περίπου 3,730 αποτελέσματα αναζήτησης).

  44. Sim avatar
    Sim 29/12/2013 21:46:48

    "τους ψηφοφόρους που πίστεψαν σ΄ εσένα. Τους αδύναμους, τους νοικοκύρηδες, τους συνταξιούχους, τους μικροαποταμιευτές. Διότι άμα τους χάσεις και αυτούς..."
    Ειλικρινά δεν ξέρω αν πρέπει κανείς να γελάσει η να κλάψει με τις παραπάνω αράδες. Πως άραγε μπορεί κανείς σήμερα να αναρωτιέται αν ο Σαμαράς στηρίζεται ακόμη απ΄τις παραπάνω κοινωνικές ομάδες ?
    Αγνωστε μπλόγκερ άθελά σου μου αποκάλυψες τον τόπο που σίγουρα δεν μένεις. Σίγουρα δεν μένεις στην Ελλάδα. Τώρα που μένεις, αυτό είναι κάτι που σίγουρα με αφήνει παγερά αδιάφορο.

  45. ΕΝΕΡΓΟΣ ΠΟΛΙΤΗΣ avatar
    ΕΝΕΡΓΟΣ ΠΟΛΙΤΗΣ 29/12/2013 23:21:39

    Αγαπητέ άγνωστε blogger,
    Θα συμφωνήσω μαζί σου μόνο σε ένα σημείο. Ότι ο Αντώνης Σαμαράς είναι η μοναδική τελευταία ελπίδα αυτού του τόπου. Αλλά, μήπως είμαστε λίγο βιαστικοί ? Τι εννοώ ? Εννοώ ότι θέλουμε τον Σαμαρά, μέσα σε 2-3 χρόνια και μέσα στις πιο αντίξοες συνθήκες, να βάλλει κόκκινες γραμμές στους δανειστές, να ξεκινήσει την ανάπτυξη, να μειώσει την ανεργία, να καταπολεμήσει την διαφθορά, να συγκρουσθεί με την διαπλοκή, να λύσει το πρόβλημα της φοροδιαφυγής, να ξαναϊδρύσει την λαϊκή παράταξη, να να να να… Και μην ξεχνάς ότι δεν έχει ούτε την πλειοψηφία στην βουλή. Και μην ξεχνάς ότι του «ροκανίζουν» την καρέκλα οι από μέσα. Οπότε, μάλλον είσαι «ο τυπικά ανυπόμονος ψηφοφόρος, που θέλει σε ενάμιση χρόνο να ανατραπεί το Σύμπαν». Δεν μπορεί να διαγραφτούν μέσα σε λίγους μήνες τα 40 σάπια χρόνια της μεταπολίτευσης, την στιγμή που ο Σαμαράς έχει :
    - Ένα οικονομικό πρόγραμμα που δεν βγαίνει. Αυτό το ξέρουν πλέον και τα παιδιά του Δημοτικού. Δεν μπορείς να αποπληρώσεις χρέος 350 δις, όταν το ΑΕΠ σου είναι 185 δις.
    - Μία αντιπολίτευση που διακηρύσσει ότι «λεφτά υπάρχουν» (το έχουμε ξαναδεί αυτό το έργο). Και ξέρεις καλύτερα από μένα ότι οι ψηφοφόροι ακολουθούν τον νόμο της χημείας που λέει ότι οδεύουν προς την κατεύθυνση όπου υπάρχει (ή που ακούν ότι υπάρχει) η λιγότερη δυσκολία.
    - Είναι αναγκασμένος να συγκυβερνήσει ή δεν είναι ?
    Γι’ αυτό, αν θέλουμε να έχει κάποια τύχη ο τόπος, θα πρέπει να δώσουμε χρόνο στον Σαμαρά. Θέλει επιμονή και υπομονή. Ή του έχουμε εμπιστοσύνη ότι όλα αυτά που έχει πει θα, προσπαθήσει τουλάχιστον, να τα υλοποιήσει, ή του λέμε «τέλος χρόνου», πάμε για άλλον. Και εδώ προκύπτει το μέγα ερώτημα. Πάμε για ποιόν ?
    Ευχαριστώ

  46. kriti avatar
    kriti 09/01/2014 15:46:10

    βρε σαινια για δωστε μια μπαλα αχυρα στον αντωνακη να δουμε ξερει να την μοιρασει σε δυο αλογα ?? ε βρε κοιμισμενοι που περιμενετε να σας σωσει ο αποστατης ....

ΑΠΟΣΤΟΛΗ ΣΧΟΛΙΟΥ

Τα δεδομένα σας είναι ασφαλή! H διεύθυνση email δε θα δημοσιευθεί. Τα στοιχεία θα χρησιμοποιηθούν αποκλειστικά για τη δυνατότητα σχολιασμού στο antinews.gr .

Tα πεδία με αστερίσκο (*) είναι υποχρεωτικά.