#_CRON_JOB_#
#_CRON_JOB_#
23/07/2010 23:11
ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΣΧΟΛΙΟΥ

«Ανοίγει» το κλειστό επάγγελμα των οδικών εμπορευματικών μεταφορών



Την επόμενη εβδομάδα πρόκειται να κατατεθεί προς ψήφιση στη Βουλή το σχέδιο νόμου για την απελευθέρωση των οδικών εμπορευματικών μεταφορών, που εγκρίθηκε από το υπουργικό συμβούλιο.

Σύμφωνα με πληροφορίες, το κόστος της εφάπαξ εισφοράς για την απόκτηση νέων αδειών θα διαμορφωθεί σε χαμηλότερα επίπεδα από εκείνα που ενδεικτικά προβλέπονταν στο αρχικό σχέδιο νόμου.

Για όσους έχουν ήδη άδειες προβλέπεται μεταβατικό διάστημα τριών ετών προκειμένου να συμμορφωθούν με τις διατάξεις του νέου νόμου.

Το μεταβατικό διάστημα που προβλεπόταν αρχικά ήταν 5 έτη, αλλά αυτό άλλαξε κατόπιν διαπραγματεύσεων με τις Βρυξέλλες.

Το υπουργικό ενέκρινε επίσης νομοσχέδιο που αφορά την οδική ασφάλεια. Το νομοσχέδιο προβλέπει μεταξύ άλλων την απελευθέρωση της αγοράς πρατηρίων υγρών και αερίων καυσίμων.

Τέλος, σε άλλο νομοσχέδιο προβλέπεται η ανάπτυξη και αξιοποίηση των 34 περιφερειακών αεροδρομίων της χώρας με συμμετοχή και ιδιωτών, οι οποίοι θα αποδίδουν ανταποδοτικό τέλος στο ελληνικό δημόσιο.

www.skai.gr

ΣΧΟΛΙΑ

  1. ataktos avatar
    ataktos 23/07/2010 23:38:34

    δεν περιμένω βέβαια ..για να μας ανακοινώσουν ..τους εθνικούς μας νταβατζήδες

  2. Sic transit gloria mundi avatar
    Sic transit gloria mundi 24/07/2010 01:37:46

    Μόνο όταν φωνάξω Εσθονό, Σλοβάκο ή Σουηδο-λάπωνα φορτηγατζή, να μου κάνει τη μετακόμιση σε λογική τιμή, θα πιστέψω ότι όντως άνοιξε.
    Για τα Ελληνικά μέτρα, το "άνοιγμα" των μεταφορών θα είναι "εφεύρεση" τόσο μεγάλη, όσο και του ατμού ή του τηλέγραφου.

    • Αυριανιστής avatar
      Αυριανιστής @ Sic transit gloria mundi 24/07/2010 01:41:50

      Γιατί να έρθουν αυτοί να δραστηριοποιηθούν επαγγελματικά εδώ; Για να βρουν κάποιο ξημέρωμα το φορτηγό τους καμένο; Ή περιμένεις να παραδοθεί αμαχητί μια κάστα που χρυσοπλήρωσε τις άδειες στη "μαύρη";

      • Sic transit gloria mundi avatar
        Sic transit gloria mundi @ Αυριανιστής 24/07/2010 01:51:26

        Χα χα έγραψες, έχεις δίκιο. Έχει πολύ ρίσκο το επάγγελμα. Άν το πράγμα προχωρήσει (φοβάμαι, είναι όντως κομμάτι δύσκολο), την βλέπω την κάστα να "αδελφοποιείται" με τη Σέχτα.
        Της προτείνω πάντως να ρίξει κι αυτή τις τιμές, ίσες ευκαιρίες για όλους. Ίσως έτσι δεν χρειάζεται να πηγαίνουν οι Σερραίοι στη Βουλγαρία, όπου τα πορτοκάλια Άρτας πουλιούνται στη μισή τιμή σε σχέση με την τιμή Σερρών (γιατί πάει και τα φορτώνει στον πορτιοκαλεώνα Βούλγαρος φορτηγατζής).

    • Γιάννης Σ. avatar
      Γιάννης Σ. @ Sic transit gloria mundi 24/07/2010 01:52:52

      Οι Βούλγαροι είναι πολύ εύκολο να κάνουν δουλειές σε Μακεδονία-Θράκη.

      • παραέλληνας avatar
        παραέλληνας @ Γιάννης Σ. 24/07/2010 14:36:35

        και η σιδενορ και το τιταν είναι πλέον πολύ ευκολο να κάνουν τις δουλειές από τη βουλγαρία.

  3. TAKIS avatar
    TAKIS 24/07/2010 05:57:18

    MIPOS KSERETAI POSO KOSTIZEI TO PETRELAIO STHN BOULGARIA? POSO KOSTIZEI O MISTHOS ENOS ODHGOU EKEI? VALTE K AYTA TA DEDOMENA STHN SYZHTHSH POU KANETE!!!
    OSO GIA TO NOMOSXEDIO TOU YPOURGEIO SAS PARATHETW ENA DEDOMENO: AYTH THN STIGMH H ADEIA DHMOSIAS 40 TONWN KOSTIZEI GYRW STA 50000-55000.ME TO DHTHEN ANOIGMA TWN EPAGGELMATWN O ENDIAFEROMENOS THA THN AGORAZEI APO TO YPOURGEIO SE TIMH ANW TWN 75000-80000 OPWS EIXE ANAKOINWTHEI APO MH EPISHMA XEILH.KOINWS MPOURDESSSSSSSSSSSSS

  4. Greg avatar
    Greg 24/07/2010 11:40:22

    Οι φαρμακοποιοί έχουν σταθερό κέρδος 35% (;) Για ποιον λόγο οι συμβολαιογράφοι αμοίβονται με ποσοστό-χαράτσι επί της συναλλαγής; Γιατί παρανοϊκά ποσά να δίνουν οι πολίτες σε ταμεία δικηγόρων, οι οποίοι τα πέρνουν χοντρά και μαύρα; Αν συνεχιστεί το σκεπτικό, όμως, με μηχανικους, φορτηγά, υπάλληλους ΔΕΚΟ, και ίσως κι άλλους ακόμη, θα φτάσουμε στο να επηρεάζεται ο μισός πληθυσμός. Οι μισοί έλληνες έχουν μπει στο στόχαστρο, οι άλλοι μισοί έχουν ήδη εξοντωθεί.

    • sotos avatar
      sotos @ Greg 24/07/2010 13:14:18

      Μην ακους χαζομαρες! Το καθαρο κερδος του φαρμακειου ειναι 10,5%, αυτο δεχεται και η εφορια.

  5. black sea avatar
    black sea 24/07/2010 12:29:43

    ποιος σας ειπε ρε παιδια οτι τα μεταφορικα στην Ελλαδα ειναι ακριβα θα μας τρελανεται; για παντε στην ευρωπη να δειτε τιμες κομιστρων φορτηγων ταξι πουλμαν και μετα να εχετε αποψη. παραδειγμα μισθωση φορτηγου θεσ-αθηνα 500 ευρω για μεταφορα ιδιων χιλιομετρων στην βορειοδυτικη ευρωπη 1500 με 2000 ευρω!

  6. DeltaLamda avatar
    DeltaLamda 24/07/2010 13:16:29

    Συμφωνω απολυτα με τον/την black sea!

    Αυτο που προβλέπω να συμβει ειναι οι μεγάλες εταιρείες που διακινούν τα προϊόντα τους με διάφορες μεταφορικές εταιρείες φορτηγών δημοσίας χρήσης, να δημιουργήσουν δικές τους μεταφορικές και με βάση των όγκο του δικού τους μεταφερόμενου φορτίου να δημιουργήσουν ανταγωνιστικές προϋποθέσεις για να πάρουν απο την αγορά ένα σημαντικό μεταφορικό έργο που μέχρι τότε διακινείτο απο τίς υπάρχουσες μεταφορικές. Εν τέλει, πιστεύω οτι επειδή η κάθε δουλειά έχει τις ιδιαιτερότητές της, το όφελος για την ανταγωνιστικότητα της οικονομίας θα ειναι πολύ μικρότερο απο οτι η κυβέρνηση αναμενει ή δε απεργίες και αναταραχές που θα προκύψουν, θα επιφέρουν τέτοιο πλήγμα στην οικονομία και τις επιχειρήσεις που δύσκολα θα αποκατασταθεί.

  7. DeltaLamda avatar
    DeltaLamda 24/07/2010 13:29:01

    ...ισως το όφελος να ειναι πιο εμφανές στο ανοιγμα των μεταφορών υγρών καυσίμων με βυτιοφορα. Αλλά κι εδω τα πράγματα ειναι περίεργα και ποιός ξέρει πως μπορύν να εξελιχτούν οταν αυτού του είδους οι μεταφορές πέσουν στα χέρια του οποιουδήποτε ενδιαφερόμενου... Νομίζω οτι για τηνιστορία αυτή με την απελευθέρωση των μεταφορών, θα πρέπει να θεσπιστούν αυστηρά κριτήρια.
    Και αν το θέμα γίνεται για να εισπράξει το κράτος μερικές εκατοντάδες εκατομμυρια απο την χορήγηση αδειών για φορτηγά δημόσιας χρήσης 40 τόνων με 75-80.000 ευρω η κάθε μία, τότε το τελικό αποτέλεσμα θα ειναι πρόσκαιρο ενω η αναρχία που θα δημιουργηθεί στο ευρύτερο χώρο των μεταφορών θα είναι μονιμότερη!

  8. Feax avatar
    Feax 24/07/2010 17:58:57

    Δηλαδή θα μου επιτρέπεται πλεον να πάω στην τοπική εταιρεία ενοικιάσεως αυτοκινήτων, να νοικιάζω ένα Τρανσιτ 2 τόννων και να κάνω την μετακόμιση μόνος μου με μερικούς φίλους αντι να πηγαίνω αναγκαστικά στην τοπική πιάτσα "φορτοταξί" όπου η εκβιαστική ταρίφα είναι επιβεβλημένη από τον τοπικό τους σύλλογο?? Θα επιτραπεί δηλαδή και στην Ελλάδα ότι παρανόμως απαγορεύεται εδώ και πολλά χρόνια, η ενοικίαση μικρών φορτηγών για ιδιωτικές μεταφορές????

  9. Dimitris avatar
    Dimitris 24/07/2010 20:32:28

    Εν όψει της απεργίας των φίλων ιδιοκτητων οδηγων φορτηγων Θα ήθελα να σημειώσω ένα μόνο σημείο.Ας ανατρέξουν κάποιοι στην εποχή προ ευρώ να δουν ποιό ήταν το κόστος ανά κιβώτιο για μια μεταφορά από την Αθήνα έως την Θεσσαλονίκη ας πούμε.Επειδή λοιπόν εγώ σαν Βιοτέχνης έχω πληρώσει ακριβά τις μεταφορικές ,θα σας πω ότι πριν από το ευρώ ένα κιβωτιο μεγέθους κούτας Νουνου κόστιζε για αυτή την διαδρομή έως 350 δρχ., και αμέσως μετά το ευρώ έφτασε στις μεταφορικές από 1,5 έως 2 ευρώ.Αυτό πως λέγεται; και δεν λέω τον τελευταίο χρόνο έχει ανέβει αρκετά και το πετρέλαιο και η βενζίνη -το πετρέλαιο σαφώς λιγότερο- καθώς και τα εξοδα μετακίνησης, διόδια, αλλά δεν δικαιολογείται τέτοια τιμολόγηση.
    Επίσης δεν νοείται να είμαστε η μοναδική χώρα στην Ευρώπη που λειτουργεί με κλειστά επαγγέλματα.οταν θέλουμε οι τιμές να είναι λογικές να δεχτούν οι κύριοι και σε αυτό την λογική.Και που τους πειράζει αυτους που εχουν ήδη τις αδειες τους αν πέσουν οι τιμές ,τους ενδιαφέρει γιατί αν μπεί ένας σωστός και Μεγάλος όμιλος με λογικές τιμές θα χάσουν τα κορόϊδα που πληρώναν μέχρι σήμερα.Αυτό λοιπόν που δεν μπορώ να δεχτώ κύριοι είναι κάποιοι κλάδοι επαγγελμάτων να είναι τόσο προνομιούχοι και να αποκλείουν ακόμα και δρόμους και να αποκλείουν περιοχές από προμήθειες ενώ κάποια άλλα επαγγέλματα να μην μπόρουν ούτε να κουνηθούν.
    Δεν πρέπει λοιπόν να ανοίξει το επάγγελμα;Και γιατί να κοστίζει μια άδεια Φορτηγού 300.000 ευρώ.Και εμείς επαγγελματίες είμαστε και αν δούμε τις αδειες μας δεν κοστίζουν τόσο .Αλλα μήπως και τελικά αυτά που αποδίδει μια τέτοια άδεια είναι πολλά περισσότερα από αυτά που δηλώνονται;Δηλαδή ας μας απαντησει ενας φίλος φορτηγατζης ιδιοκτητης αν ενας ανθρωπος σήμερα εχει 300.000 να αγορασει τετοια αδεια και αν στο παρελθον καποιος τα είχε πως γινόταν η συγκεκριμένη μεταβίβαση-καταλαβαίνουν τι εννοώ-.
    Ολα με εκτίμηση στο επάγγελμα αλλά οχι σε αυτούς που κερδίζουν από αυτές τις κινητοποιήσεις και με τον τρόπο που γίνονται.

  10. black sea avatar
    black sea 25/07/2010 13:40:14

    αν και δεν ειμαι φορτηγαντσης αλλα ειμαι στον χωρο των κλειστων επαγγελματων (ο θεος να τα κανει κλειστα επαγγελματα!)βλεπω οτι καποιοι δεν εχετε σωστη αποψη για το θεμα.λιγες ειναι οι εταιριες που εχουν δικα τους αυτοκινητα και πληρωνονται με το δεμα οι περισοτεροι στον χωρο ειναι κοινως ΑΓΟΓΙΑΤΕΣ!με αποτελεσμα ενας φορτηγαντζης να μεταφερει ενα φορτιο 25 τονων Αθη Θεσ και να παιρνει αμοιβη 500 με 600 ευρω η μπορει να μεταφερει εκατονταδες δεματα με φορτιο 5 τονων δεν εχει σημασια εισπρατει παλι 500 ευρω και τα εξοδα του να ειναι 250 ευρω και υπολογιζω μονο τα καυσιμα και διοδια την ιδια ωρα ο κυριος που εχει την μεταφορικη μπορει να βγαλει και5000 ευρω στο φορτιο. αυτοι λοιπον που βγαζουν χρηματα ειναι οι ιδιοκτητες μεταφορικων εταιρειων οποτε και να ανοιξει το επαγγελμα η τιμες δεν θα αλλαξουν μιας και το φορτηγο πιο φθηνα δεν μπορει να δουλεψει ειναι στον πατο και οι φορτηγαντζηδες δεν ξερουν που πρωτοχρωστανε χρηματα.το ιδιο ισχυει και για τα πουλμαν δουλευουν και αυτοι στο τζαπα με αποτελεσμα να κονομανε καποιοι τουριστικη πρακτορες τα εντερα τους ειδικα σε νησια ετσι δεν υπαρχει λογος να εχουν δικα τους πουλμαν αφου υπαρχουν τα κοροιδα.τελος σε καλυτερη μοιρα ειναι τα ταξι και τα βυτιοφορα και οι (αγελαδες) φορτηγα που κουβαλανε σκονη τσιμεντο ηθελα να πω!

ΑΠΟΣΤΟΛΗ ΣΧΟΛΙΟΥ

Τα δεδομένα σας είναι ασφαλή! H διεύθυνση email δε θα δημοσιευθεί. Τα στοιχεία θα χρησιμοποιηθούν αποκλειστικά για τη δυνατότητα σχολιασμού στο antinews.gr .

Tα πεδία με αστερίσκο (*) είναι υποχρεωτικά.