#_CRON_JOB_#
#_CRON_JOB_#
22/03/2009 12:09
ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΣΧΟΛΙΟΥ

Ανθρώπινη χωματερή στο κέντρο της Αθήνας

ΣΧΟΛΙΑ

  1. Lakis avatar
    Lakis 22/03/2009 12:41:10

    Οποιος ειναι εκει σε αυτη τη χωματερη μπηκε οικειοθελως εκει.
    Μονος του πεταξε τον εαυτο του.

    Οι αλλοι τι φταινε να μην μπορουνε εκει να περπατησουν ή να τους τρεμει η καρδια εαν εχουν εκει ενα μαγαζακι;

    Επισκεφθειτε οποια ευρωπαϊκη μητροπολη θελετε (Londres, Paris, Berlin, Rome, Milano, Madrid, Barcelona, Stockholm κτλ.).

    Σε καμια πολη δεν θα δειτε το κεντρο να ειναι ενα απεραντο υπαιθριο ανατολιτικο (κι απωανατολιτικο) παζαρι οπου διαφορες φυλες απλωνουν στην ασφαλτο την πραματεια τους.
    Σε καμια πολη δεν θα δειτε το κεντρο να ειναι υπαιθριο παζαρι ναρκωτικων και να ειναι "κατηλλειμενο" απο ναρκομανεις κι εμπορους ναρκωτικων.

    Οι λαθρομεταναστες χρειαζονται επιχειρησεις ΣΚΟΥΠΑ αβλεπη κι απελαση.

    Οι τοξικομανεις ισως χρειαζονται άλλη μεριμνα και βοηθεια.

    Παντως πρεπει να φυγουν απο το Κεντρο!

  2. G.GAKIS avatar
    G.GAKIS 22/03/2009 13:11:43

    Η "ΙΔΑΝΙΚΗ ΚΟΙΝΩΝΙΑ" ΓΙΑ ΤΗΝ ΟΠΟΙΑ ΕΡΓΑΣΤΗΚΕ ΧΡΟΝΙΑ ΚΑΙ ΧΡΟΝΙΑ ΣΤΟ ΣΚΟΤΑΔΙ ΤΟ ΡΟΖ ΚΟΜΜΑ,ΤΗΣ ΚΟΥΚΟΥΛΑΣ,ΤΗΣ ΖΥΓΑΡΙΑΣ,ΤΗΣ ΡΟΔΕΛΛΑΣ.
    ΤΑ ΚΟΥΡΕΛΙΑ ΤΗΣ ΝΑΤΟΙΚΗΣ ΑΡΙΣΤΕΡΑΣ..

  3. donaE avatar
    donaE 22/03/2009 13:15:09

    Δεν μπορω να τις αντεξω τις φωτογραφιες.Αυτοι οι αθρωποι πονανε.Το διαβασα το αρθρο στο Βημα,το πρωι,ειναι πολυ καλο.

  4. ψυχραιμια avatar
    ψυχραιμια 22/03/2009 13:15:56

    Εκατομμυρια πληρωνουμε ετησιως για αγορα αεροπλανων και αναχαιτισεις τουρκικων στον αερα χωρις να όμως να αναχαιτιζονται οι λαθρομεταναστες.
    Με μικροτερο αρκετα κοστος το κρατος θα μπορουσε να αγορασει δυο Αιρμπας ή να τα νοικιασει απο Aegean και Ολυμπιακή και να αρχισει δρομολογια απελασης λαθρομεταναστων μετα απο επιχιερηση - σκουπα προς τις χωρες τους σε Ασια και Αφρική.Με δυο δρομολογια την εβδομαδα το καθενα μεταφερεις χιλιους μεταναστες.Σε 3-4 μηνες φευγουν ολοι.
    Αν τους πεφτει ακριβο ας νοικιασουν πλοια.

  5. Mποτίλια στο πέλαγος avatar
    Mποτίλια στο πέλαγος 22/03/2009 13:28:37

    @Lakis 2
    Επιμένουμε να μην θέλουμε να αναγνωρίσουμε την τοξικότητά μας. Καταλήγουμε κοινωνικοί κουκουλοφόροι, εν είδει Κουκλουξκλάν.
    ΤΑ ΝΑΡΚΩΤΙΚΑ ΕΙΝΑΙ ΠΑΡΑΓΩΓΟ ΤΟΥ ΣΥΣΤΗΜΑΤΟΣ. Ο ΣΟΡΟΣ ΚΑΙ ΤΟ ΣΟΪ ΤΟΥ ΕΙΝΑΙ ΠΙΣΩ ΑΠΟ ΤΟΝ ΟΜΠΑΜΑ.
    Η ψευδεπίγραφη low and order ψυχοσύνθεση θρέφει το φασιστάκι μέσα μας, ανδρώνοντας τα σύνδρομα, πέρα από την επίτευξη ουσιαστικών λύσεων.
    Η διαφθορά των κοινωνιών αποτελεί βασική πηγή εισοδήματος για τους κρατούντες και μέθοδο χειραγώγησης των κοινωνιών. Γι αυτό:
    1. Διάλυσαν την έννοια και το θεσμό της οικογένειας με πρώτο το βλαχαδερό Ανδρέα Παπαντρέου.
    2. Καταρράκωσαν τις κοινωνικές αξίες με τα κότερα του κάθε αλητάμπουρα υπουργού, τα Βατοπέδια του κάθε γενειοφόρου και γραβατοφόρου αλήτη, τα ΕΘΝΙΚΑ ΜΠΟΥΡΔΕΛΛΑ του Σημίτη για το "θρίαμβο" του Ολυμπιακού Ιδεώδους και βάλε πράμα μπόλικο από μόνος σου, για να μη φθείρω τζάμπα το πληκτρολόγιο.
    3. Έριξαν τα ΝΑΡΚΩΤΙΚΑ ΣΤΑ ΣΧΟΛΕΙΑ, στις πιο ευαίσθητες ηλικίες, που δεν έχουν βιολογική σύνεση, με κωλόπαιδα πράκτορες. Κατασκευάζουν Γρηγορόπουλους αβέρτα κουβέρτα, από τους γόνους της δήθεν καλής αλητοκοινωνίας, με τα κυκλώματα του παρακράτους, που υποθάλπτει το κράτος, για να αλητοποιούν τα παιδιά και μετά να τα δολοφονούνε με σφαίρες ή σκονάκια.
    4. Διέλυσαν την αστυνομία, την ΕΥΠ και την πυροσβεστική υπηρεσία. Έβαλαν παντού κολλητάρια, μασονάρια, ανδρείκελα του κατεστημένου. Έφτιαξαν από τους αστυνόμους μπάτσους χωρίς ήθος, συνείδηση, ευγενική συμπεριφορά απέναντι στον πολίτη που τους πληρώνει και ένστολους νονούς της νύχτας.
    5. Διέλυσαν τις υποδομές κοινωνικής αλληλεγγύης και τα κέντρα αποτοξίνωσης. Για να μπει το παιδί του Μπαρμπαμήτσου μέσα, πρέπει αυτός να μπει στην κλαδική και να φιλήσει κατουρημένες ποδιές ευνούχων της συνειδήσεως.
    6. Κλιμάκωσαν την πολεοδομική και κοινωνική ζούγκλα, για να σαλτάρει το άτομο.
    7. Κατέστρεψαν την έννοια της αξιοπρεπούς επιβίωσης, για να οδηγήσουν τους πολίτες στην έλλειψη προοπτικής, στην απόγνωση και την καρτάθλιψη.
    8. Στέρησαν από τα τρόφιμα τα θρεπτικά στοιχεία και τις βιταμίνες για να διαταραχτεί το νευροφυτικό σύστημα και να χρειάζεται το αρτιφίσιαλ. Επέβαλαν το φάστ φουντ και τη βρώση ξερατού.
    9.Οικοδόμησαν με τα κουραδομίντια την τάση καταστροφικότητας. Με τα χέβυ μέταλ, τα τερατάκια, τα κανιβαλάκια, τα νιτέντα, την αποξένωση του παιδιού.
    10. Υποβάλουν συνέχεια με μυνήματα συντέλειας, για να επιφέρουν απόγνωση. Με την δήθεν υπερθέρμανση του περιβάλλοντος, το δήθεν CO2, τον νεφελίμ, τον αρχιδίμ, τον αντίχρηστο, το 2012 ανατίναξη του πλανήτη γη, που θα διαφύγει η αστική τάξη με διαστημόπλοια για τον άρη και τον απόλλων καλαμαριάς.
    Και ρίχνουν και τα τσοπανόσκυλα στη πιάτσα για να ζητάνε περισσότερη καταστολή.
    ΤΟ ΚΩΛΑΔΙΚΟ ΔΕΝ ΒΕΛΤΙΩΝΕΤΑΙ ΜΕ ΑΣΠΙΡΙΝΕΣ ΑΛΛΑ ΜΕ ΞΕΠΑΤΩΜΑ.
    ΘΑΝΑΤΟΣ ΣΤΟ ΦΑΣΙΣΜΟ!
    ΛΑΪΚΗ ΕΞΟΥΣΙΑ!
    ΣΤΟΝ ΤΕΙΧΟ ΟΛΟΙ ΟΙ ΜΑΦΙΟΖΟΙ! ΑΛΛΑ ΟΛΟΙ! ΚΑΙ ΑΥΤΟΙ ΠΟΥ ΤΟ ΠΑΙΖΟΥΝ ΣΕΡΙΦΙΔΕΣ ΜΕ ΤΙΣ ΤΣΕΠΕΣ ΓΕΜΑΤΕΣ ΣΚΟΝΑΚΙΑ!
    ΛΑΟΚΡΑΤΙΑ! ΓΙΑ ΤΟΝ ΣΟΣΙΑΛΙΣΜΟ ΣΕ ΜΙΑ ΜΕΡΑ!

  6. Mποτίλια στο πέλαγος avatar
    Mποτίλια στο πέλαγος 22/03/2009 13:37:50

    11. Και να μην ξεχνάμε και την αριστερά τσόμπι-μούμια που οικοδόμησαν, για να τρώνε τα ανθρωπάρια όλο τους τον φασισμό από την σέσουλα των πωρωμένων, των ψυχοπαθών, των διεστραμμένων.

  7. donaE avatar
    donaE 22/03/2009 13:53:16

    Τουλαχιστο να αντιδρασουμε στα μηνυματα συντελειας που σωστα λεει ο Μποτιλιας.Κανενα κομμα δεν μας σωζει.

  8. Strange Attractor avatar
    Strange Attractor 22/03/2009 13:53:41

    Έχουμε τους μπατιροτουρίστες βραχιολάκηδες που πολλοί εξ`αυτών όταν προσγειώνονται τα τσάρτερ (συνολικό κόστος πακέτου 50 Λίρες Αγγλίας) δεν ξέρουν καν σε ποια χώρα ήρθαν.
    Έχουμε και τους οικονομικούς μετανάστες (βλ. φωτό) που κατά ορισμένους ενισχύουν την οικονομία μας και αποτελούν την ατμομηχανή της γεωργίας μας μπλα μπλα μπλα...
    Αν τυχόν κάποιος διμαρτυρηθεί για αυτή την εισβολή κακοποιών στοιχείων τότε είναι ακροδεξιός ρατσιστής. Θα ήθελα όμως να δώ όλους αυτούς τους εξαθλιωμένους κακοποιούς να πηγαίνουν και να στήνουν κατασκήνωση στον Περισσό ή στην Εκάλη ή κάπου παρόμοια τέλος πάντων για να δούμε αν υπάρχουν κοινωνικοί αυτοματισμοί ή απλά έχουμε παραδοθεί τελείως και είναι θέμα χρόνου η εξαφάνιση της Ελλάδας όπως την ξέραμε.
    Γιατί άραγε δεν αναλαμβάνει κάποια πρωτοβουλία ο ΣΥΡΙΖΑ; Μόνο το διώξιμό τους πολεμάει; Την παρουσία τους εδώ γιατί δεν την βοηθάει να γίνει πιο ανθρώπινη (λέμε τώρα);

  9. Orestios avatar
    Orestios 22/03/2009 14:00:02

    Μοντέρνοι καταναλωτες

  10. Strange Attractor avatar
    Strange Attractor 22/03/2009 14:08:38

    Μια απορία που δεν μπορώ να λύσω μόνος μου. Γνωρίζει κανείς γιατί δεν έχουμε μετανάστες ή λαθρομετανάστε από την Τουρκία; Από οπουδήποτε αλλού (Ε.Ε. και εκτός) έχουμε άφθονους. Από Τουρκία γιατί όχι;

  11. Mποτίλια στο πέλαγος avatar
    Mποτίλια στο πέλαγος 22/03/2009 14:18:14

    @donaE 8
    Το μέλλον της ανθρωπότητος προμηνύεται λαμπερό και χαρμόσυνο. Ο Όργουελ δεν υπήρξε ψευτοπροφήτης, αλλά αυτός που έθεσε σε κίνηση τη συλλογική απελευθερωτική συνείδηση της ανθρωπότητας. Το μορφωτικό επίπεδο των ανθρώπων έχει ανέλθει ευαίσθητα. Η πληροφορία καλπάζει.
    Όπως ήταν αδιανόητες οι πολιτικές ελευθερίες χωρίς την ανάπτυξη της τυπογραφίας, έτσι τα επιτεύγματα του ανθρωπίνου πνεύματος που ακολούθησαν, θέτουν τις προϋποθέσεις για περεταίρω ωρίμανση και χειραφέτηση της κοινωνίας.
    Ο Σωκράτης διακήρυξε ότι δεν υπάρχει κακία, αλλά άγνοια.
    Η ανθρωπότητα έβγαλε τα συμπεράσματά της από το φασισμό της "δικταττορίας του προλεταριάτου", του κάθε αγράμματου στόκου εν είδει Χόνεκερ, που αξίωνε να ηγηθεί της κοινωνίας, τα γκούλακ, τα παλάτια των σεξουαλικών οργίων των Μάο και του γιού του Λιν Πιάο, τα λουτρά αίματος του Πολ Ποτ, τα ξεφτυλισμένα τευτέρια των Μαρξ-Έγκελς, που δεν δουλέψανε ούτε μια μέρα στη ζωή τους, τρωγοπίνοντας καθισμένοι πάνω στον ιδρώτα των Άγγλων εργατών της εριουργίας του Μάντσεστερ, τις κραιπάλες των Ρουσώ και Λασσάλ, τα χασαπιά σε βάρος της εργατικής τάξης του Ροβεσπιέρου, την μπότα του χαφιέ του τσαρισμού Στάλιν, του κομπλεξικού τραυματισμένου ανεπανόρθωτα από την εκτέλεση του αδελφού του, ενεργούμενου από το γερμανικό υπουργείο εξωτερικών Λένιν, του μασονοχαφιέ του σιονιστικού τραπεζικού κατεστημένου Τρότσκι, του Πάρβους, που εξόπλισε τους Νεότουρκους.
    Μια νέα γενιά ΕΠΑΝΑΣΤΑΤΩΝ πέφτει σιγά-σιγά στη δράση, ενεργούμενη όχι από το κατεστημένο, αλλά απο την ΣΥΝΕΙΔΗΣΗ και την αγάπη για την ανθρωπότητα. ΓΙΑ ΝΑ ΘΡΙΑΜΒΕΥΣΕΙ Η ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ, ΓΙΑ ΝΑ ΑΠΟΚΑΤΑΣΤΑΘΟΥΝ ΟΙ ΠΟΛΙΤΙΚΕΣ ΕΛΕΥΘΕΡΙΕΣ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΑ, ΓΙΑ ΝΑ ΠΑΨΕΙ Η ΚΟΙΝΩΝΙΑ ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΥΠΟΧΕΙΡΙΟ ΤΟΥ ΚΑΘΕ ΑΛΗΤΗ ΚΑΙ ΝΑ ΑΝΑΧΘΕΙ ΣΕ ΥΠΟΚΕΙΜΕΝΟ. ΧΩΡΙΣ ΗΓΕΤΕΣ - ΠΡΟΣΤΑΤΕΣ - ΜΑΣΤΡΩΠΟΥΣ ΤΗΣ "ΕΠΑΝΑΣΤΑΣΗΣ".

  12. Strange Attractor avatar
    Strange Attractor 22/03/2009 14:21:27

    @12 Ξέχασες να σκυλοβρίσεις και τον Τσε. Αναμένω.

  13. Mποτίλια στο πέλαγος avatar
    Mποτίλια στο πέλαγος 22/03/2009 14:33:45

    Ο Κώστας Βάρναλης, ποιητής του Ελληνικού λαού έγραψε:
    "Κι αν είναι ο λάκκος σου βαθύς
    χρέος σου να σκάψεις και να βγείς".
    Δεν είπε να σκαρφαλώσεις προς τα πάνω, να βάλεις σκάλα, να πηδήξεις. Είπε ΝΑ ΣΚΑΨΕΙΣ, ακόμη πιο βαθιά.
    Γιατί η Επανάσταση είναι ταξίδι στο κέντρο της γης. Βουτιά στον πυρήνα του ασυνείδητου, όπως ανέλυσε ο Κορνήλιος Καστοριάδης στα "Μονοπάτια του λαβύρινθου".

  14. Strange Attractor avatar
    Strange Attractor 22/03/2009 14:37:36

    Άσχετα με το τι υποστηρίζει ο Τσίπρας και οι συν αυτώ συνοδοιπόροι, το πρόβλημα (αν το θεωρούμε πρόβλημα) είναι μεγάλο. Τεράστιο θα έλεγα. Και το ανεξέλεγκτο του πράγματος διογκώνει την υπάρχουσα κατάσταση. Η οικονομική κρίση δε, σίγουρα θα μας φέρει και άλλους πολλούς σε αναζήτηση …ζωής.
    Είναι σαν να υπάρχει μια αόρατη συνωμοσία εν εξελίξει βάσει της οποίας η χώρα μας πρέπει ντε και καλά να αφελληνιστεί και εμείς να μην αντιδρούμε διότι θα χαρακτηριστούμε ρατσιστές…. Τι γίνεται ρε παιδιά;

  15. Mποτίλια στο πέλαγος avatar
    Mποτίλια στο πέλαγος 22/03/2009 14:44:17

    @ Strange Attractor 13
    Υποκλείνομαι μπροστά σε όλους του αγνούς αγωνιστές της Αριστεράς. Όπως ο Τζερτζίνσκι, ο Κάμενεφ, ο Άρης Βελουχιώτης, ο Γρηγόρης Λαμπράκης.
    Υποκλείνομαι μπροστά σε όλους τους αγνούς αγωνιστές του Κέντρου. Όπως ο Αλέκος Παναγούλης.
    Υποκλείνομαι μπροστά σε όλους τους αγνούς αγωνιστές της δεξιάς. Όπως ο Γρηγόρης Αυξεντίου.
    Υποκλείνομαι μπροστά στον Τσε. Αλλά δεν είμαι Γκουεβαρικός.
    Ο Τσε φωτίζει το δρόμο μας ως παράδειγμα αυτοθυσίας, για τη μετάδοση του μηνύματος της επανάστασης. Όχι ως συνταγολόγος επαναστατικής μεθοδολογίας.
    Εδώ και κάμποσα χρόνια (35) έκοψα γιατρούς, συνταγές, φαρμακεία. Γι αυτό υγειαίνω.

  16. Strange Attractor avatar
    Strange Attractor 22/03/2009 14:49:38

    @16 Λές: "ΤΟ ΠΑΣΟΚ ΕΙΝΑΙ ΕΔΩ"
    μήπως όμως, λέω εγώ, θα έπρεπε να είναι στον Κορυδαλλό;
    Καλά εσύ 20 και χρόνια σε λαγούμι κρυμμένος ήσουν; Δεν είδες τίποτα; Δεν κατάλαβες τίποτα; Ακόμη κολλημένος με κόμματα είσαι; Δεν βλέπεις τα αδιέξοδα και περιμένεις λύσεις διαχείρισης και μόνο από την άλλη πλευρά του ιδίου νομίσματος; Μνησθητί μου Κύριε.

  17. Strange Attractor avatar
    Strange Attractor 22/03/2009 14:51:01

    @17 Ευχαριστώ για τη διευκρίνηση. Συμφωνώ εν μέρει.

  18. Ανώνυμος avatar
    Ανώνυμος 22/03/2009 14:55:33

    @ Mποτίλια στο πέλαγος, at 2:44 pm :
    " Εδώ και κάμποσα χρόνια (35) έκοψα γιατρούς, συνταγές, φαρμακεία. Γι αυτό υγειαίνω."

    Μπράβο. Ειλικρινώς, μέ τίς ευχές μου.
    Σέ κανάν φιλόλογο, όμως, δέν κάνεις καμμιά βόλτα?

  19. donaE avatar
    donaE 22/03/2009 14:57:08

    Τελικα Ο Τσιπρας παει για Μπεζανσενο,καλα το ειχα πει.Μου φαινεται οτι θα επιδιωξει να καλυψει την αριστερη ζητηση στην αγορα.Αυτες ομως οι κινησεις με γνωμονα την μοδα ειναι λιγο ξεπερασμενες,αυτο καθαυτο.Περιμενα κατι πιο προτοτυπο.

  20. Strange Attractor avatar
    Strange Attractor 22/03/2009 15:00:28

    Όπως το να πάει για .... Μπεζεντάκου.

  21. Mποτίλια στο πέλαγος avatar
    Mποτίλια στο πέλαγος 22/03/2009 15:29:03

    @ Anonymous 20
    Ζητώ συγγνώμη που παραβιάζω την δεοντολογία σου, ως προς την ορθογραφία. Είμαι εδώ και 35 χρόνια μετανάστης και έχω δυστυχώς ελλείψεις. Σε ευχαριστώ για τον σημαντικό εντοπισμό σου και θα προσπαθήσω, στο μέτρο του δυνατού, να ανταποκριθώ.

    @ Anonymous 21
    Κατά το ήμυσι Κεφαλονιά

  22. Strange Attractor avatar
    Strange Attractor 22/03/2009 15:35:59

    Αυτές οι φωτό στην ανάρτηση θα ήταν ιδανικές για πόστερ διαφήμισης της "γκλαμουριάς" του να μπλέξει κάποιος νεαρός με τα ναρκωτικά. "Ζούν το όνειρο οι κύριοι". Έχουν δικαίωμα "στον έρωτα της ζωής" κλπ κλπ.
    Στέλναμε κάποτε τους αγνούς ιδεολόγους αγωνιστές στα ξερονήσια και αυτά τα νούμερα τα αφήνουμε να αλωνίζουνε στο κέντρο της πρωτεύουσάς μας.
    Που καταντήσαμε τέλος πάντων;

  23. ataktos avatar
    ataktos 22/03/2009 15:39:51

    Πάντως εγώ σε συγχωρώ αδελφέ ……

  24. ΠΟΡΤΑ ΠΟΡΤΑ avatar
    ΠΟΡΤΑ ΠΟΡΤΑ 22/03/2009 16:08:49

    Ο Φιντέλ Κάστρο πρόδωσε τον λαό του(σαν πραγματικός κομμουνιστής)καθώς με την βοήθεια του Τσεγκβάρα σκότωνε όσους δεν λειτουργούσαν υπέρ της κυβέρνησης του για να βεβαιωθεί ότι κανείς δεν θα στραφεί εναντίον του,ο συνδυασμός αυτών των δύο έπνιξε την χώρα στην διαφθορά και την εγκληματικότητα και την οδήγησαν στην χρεωκοπία,άλλα τι να περιμένει κανείς όταν ο ‘τσε’ ..... δήλωνε: "Οι δικαστικές αποδείξεις για να οδηγηθεί κάποιος στο εκτελεστικό απόσπασμα είναι αρχαίες τακτικές καθώς εδώ μιλάμε για μια επανάσταση! Και μια επανάσταση πρέπει να είναι μια κρύα θανατική μηχανή που υποκινείται από καθαρό μίσος." Αυτός είναι λοιπόν ο επαναστάτης; Μάλλον γι’αυτό και όταν ο αντιπρόεδρος της Βενεζουέλας,Jorge Rodriguez ,ο πρεσβευτής της Κούβας στην Βενεζουέλα και άλλοι επίσημοι και από τις δύο χώρες ταξίδεψαν στο Pico el Aguila,ένα από τα ψηλότερα Βουνά της Βενεζουέλας, για να παρουσιάσουν ένα μνημείο στον μαζικό δολοφόνο Τσε Γκεβάρα ,το βρήκαν μετά από μόλις εννιά μέρες βεβηλωμένο από αυτόματο όπλο (παρόλο που προστατευόταν από αλεξίσφαιρο τζάμι) από μια οργάνωση που αυτοαποκαλείται ¨Commando Patriotico del Alamo¨,μιάς και η πράξη αυτή μεταδίδονταν ζωντανά από την τηλεόραση. Και όλα αυτά είναι μερικά μόνο από τα εγκλήματα που είχαν γίνει τότε και παρουσιάζονται περιληπτικά εδώ και σε κάνουν να αναρρωτιέσσαι:Μήπως τελικά ο ‘τσέ’ δεν είναι αυτός που μας παρουσιάζει το Hollywood; Μήπως είναι αρκετό το να δηλώνεις κομμουνιστής ,για να μπορείς να σκοτώνεις και να τρομοκρατείς ελεύθερα, και να σε βγάζουν όλοι επαναστάτη και ήρωα στο τέλος; Μήπως έπρεπε να τον είχαν ζήσει τότε όλοι αυτοί που τον θαυμάζουν τώρα; ( οι προδότες,ρουφιάνοι, τρομοκράτες,δολοφόνοι μπολσεβίκοι-κομμουνιστές )..

    ΠΠ

  25. Strange Attractor avatar
    Strange Attractor 22/03/2009 16:09:19

    @27 Σε ποιό μικυ μάους τα διάβασες όλα αυτά;

  26. spyros avatar
    spyros 22/03/2009 16:11:15

    @20 ανώνυμος
    Αν το σχόλιό σου είναι χιουμοριστικό… οκ. Αν το λες σοβαρά όμως, ξανακοίτα τι έγραψες. Κατάφερες να κάνεις έξι λάθη σε δεκατέσσερις λέξεις. Τα τέσσερα μάλιστα σε μονοσύλλαβες!

  27. donaE avatar
    donaE 22/03/2009 16:11:31

    @ 27 Για τα μπλουζακια δεν φταιει,εκτος αν πιστεψουμε πως το περιεχομενο καθοριζει την φορμα,με εναν τροπο.Αλλα για ολα τα αλλα συμφωνω,ωραιο γραφτο.

  28. Strange Attractor avatar
    Strange Attractor 22/03/2009 16:11:54

    Τσέ. Ένας αληθινός κοσμοπολίτης. Ένας Homo Universalis με την αναγεννησιακή και όχι μόνο έννοια του όρου. Ένας πραγματικά ανιδιοτελής ήρωας που έγραψε στα παλαιότερα των υποδημάτων του τα χρήματα, τα γλέντια, το βόλεμα, ακόμη και αυτά τα Υπουργιλίκια…. Ένας άνδρας που το βλέμμα του θα φωτίζει για πάντα τα σκοτεινά δωμάτια στα μυαλά των σκεπτόμενων ανθρώπων. Ένας άνθρωπος που αποδεικνύει με την θυσία του ότι υπάρχει ελπίδα. Υπάρχει φως. Αλήθεια, υπήρξαν πολλοί σαν και αυτόν? Υπήρξε ποτέ ή θα υπάρξει στο μέλλον άνθρωπος με το Α κεφαλαίο? Που άνω θρώσκει? Υπήρξε ποτέ άλλος σαν τον Ερνέστο Τσε Γκεβάρα? Δεν νομίζω.

  29. Factorx avatar
    Factorx 22/03/2009 16:14:52

    @Strange Attractor. To θέμα του ποστ είναι ο Τσε; με την ευκαιρία, αν ηταν κοντός, χοντρός, με φαλάκρα και φορούσε και γυαλιά θα γινόταν παγκόσμιο ίνδαλμα;

  30. ΠΟΡΤΑ ΠΟΡΤΑ avatar
    ΠΟΡΤΑ ΠΟΡΤΑ 22/03/2009 16:17:10

    φιλε 31.
    μελεταω χωρις παρωπιδες. δε μασαω σε viral marketing techniques. Μεχρι και τη συγχωρεμενη τη Μελινα εκακαν ηρωιδα !! Να γραψω και τα περπαγμενα της?? ΕΛΕΟΣ.

    Τη γλιτωσαμε με τη Φωφη-Last Name. πινουυ για να ξιχνουυ τουν πονουυ..

    ΠΠ

  31. Ανώνυμος avatar
    Ανώνυμος 22/03/2009 16:23:38

    Τσέ. Δέν πήγαινε πουθενά χωρίς τό ROLEX του.
    Κοιμόταν μέ τό ROLEX αγκαλιά !

  32. Μποτίλια στο πέλαγος avatar
    Μποτίλια στο πέλαγος 22/03/2009 16:28:59

    @ ataktos 26
    Είναι μια αγνή αριστερή καρδιά αυτή που μπορεί να τα κατανοήσει ΟΛΑ. Να είναι καλά η μανούλα σου και όσοι χύσανε το αίμα τους για την Ελλάδα, την ενότητα των λαών και την κατανόηση μεταξύ των ανθρώπων.

  33. Προβοκατωρ. avatar
    Προβοκατωρ. 22/03/2009 16:29:03

    Ti εγινε τελικα;
    Οσο παμε,τοσο περισσοτερο φανατισμο βλεπω,και δε μ αρεσει καθολου.
    Ειδικα σ αυτο το θρεντ.
    Και που να ελθει και η κριση.
    Φαινεται οτι μερικοι θελουν να παρουν εκδικηση γι αυτα που γινανε τοτε,στον εμφυλιο,αλλα σε αλλο χρονο,σημερα,και με αλλους ανθρωπους.
    Δε μας βλεπω καλα.

  34. Ανώνυμος avatar
    Ανώνυμος 22/03/2009 16:36:43

    Καί γιά νά πειθαρχήσω στίς ..φωνές τού Επιλοχία, στό "at 4:14 pm", ο οποίος καλά κάνει καί έχει καί δίκιο, ...
    Τά περιεχόμενα τής “Ανθρώπινης χωματερής στο κέντρο της Αθήνας”, πολύ καλά κάνουν καί τρυπιώναι καί πονάνε. Έτσι, καί ευτυχείς είναι, διότι πράττουν ώς βούλονται, αλλά καί διευκολύνουν, τρυπούμενοι, τήν γρήγορη επέλευση τής λύσης τού θέματος.
    Σέ κάθε παραγωγική διαδικασία, ένα ποσοστό προϊόντων μέχρι 0.2 % δικαιολογούνται ώς "σκάρτα". Εάν ο τόρνος είναι χαλασμένος, δηλ. εάν υπάρχει συστημικό σφάλμα, τό ποσοστό αυξάνει καί ο τορναδόρος πρέπει νά λάβει μέτρα.
    Στήν προκείμενη, ο "Δημοκράτης" τορναδόρος, παρατηρεί άβουλος, περιμένοντας τήν επόμενη Γενική Συνέλευση τής γειτονιάς ...

  35. ΠΟΡΤΑ ΠΟΡΤΑ avatar
    ΠΟΡΤΑ ΠΟΡΤΑ 22/03/2009 17:01:35

    Ολες οι πολεις του κοσμου εχουν τα γκετο με τα "αρρωστα" παιδια. Τα γκετο αυτα δημιουργουνται απο μονα τους στις υποβαθμισμενες περιοχες του κεντρου των πολεων.
    Παμε παρακατω.
    Τι σημαινει υποβαθμισμενη περιοχη?
    - περιοχη με υψηλη ανεργια, με λιγη η καθολου αστυνομευση, με πολλη κινηση, κοντα σε μετρο-τραινα κλπ
    Γιατι στο κεντρο των πολεων?
    - εκει βρισκουμε ολα τα παραπανω, συν το οτι στο πληθος χανονται και οι μεν αρρωστοι και οι δε εμποροι καθε ειδους.

    Κρατος το σημαινει?? δε λεω ειναι μυστικο !

    Ποινες για τους εμπορους εχουμε?? ΕΧΟΥΜΕ.
    Καλους νομικους εχουν οι εμποροι? ΕΧΟΥΝ
    Βγαινουν εξω στα 2/3 η συντομοτερα? ΝΑΙ
    Μεσα στη φυλακη αλλαζουν επαγγελμα? ΟΧΙ
    ΔΕΝ εχουμε και ποτε ΔΕΝ ΕΙΧΑΜΕ ΚΡΑΤΟΣ στην Ελλαδα.

    Μεσα στην ανασφαλεια που ζουμε αυτη την εποχη τα ναρκωτικα θα κανουν θραυση. Το ποτο επισης. Κανενα χαμογελο δεν βγαινει στα προσωπα πολλων εξ ημων. Καταληγω στο οτι θα μαθουμε να ζουμε με τα γκετο και μονοι μας ως τοπικες κοινωνιες ισως καταφερουμε να πλησιασουμε αυτα τα αρρωστα παιδια με το φιλοτιμο που μονο εμεις οι Ελληνες εχουμε. ( και ως λεξη στο λεξιλογιο μας ! )

    ΠΠ

  36. Μποτίλια στο πέλαγος avatar
    Μποτίλια στο πέλαγος 22/03/2009 17:05:37

    @ Ανώνυμος 37
    Οι ναρκομανείς είναι η κορυφή του παγόβουνου. Αντίστοιχα δομούνται και τα υπόλοιπα. Ότι τα ναρκωτικά δεσπόζουν στην "βιτρίνα" της πόλης, σημαίνει ότι κάποιοι αποδομούν με βάση την αναισθησία μας, το "πολύ καλά κάνουν", που αναφέρεις.
    Η ναρκομανία είναι παλιό φαινόμενο. Ο φίλος που ανέφερε προηγούμενα τις πόλεις του εξωτερικού, μάλλον το μακρύτερο σημείο που έφτασε, είναι το Λιανοκλάδι.
    Όταν έφτασα πριν 35 χρόνια στο Βερολίνο, το κέντρο της πόλης (Bahnhof Zoo) ήταν γεμάτο ναρκομανείς. Το ίδιο και η λέσχη του πολυτεχνείου, μια στάση παρακάτω. Το ίδιο φαινόμενο συνάντησα και στην Φρανκφούρτη και στη Ζυρίχη. Γι αυτό ψάχνουν σήμερα οι καθημερινοί άνθρωποι στους σκουπιδιντενεκέδες των μητροπόλεων του καπιταλισμού. Γι αυτό στο Βερολίνο κάθε δεύτερο παιδί υποσιτίζεται. Γι αυτό το 65% των κατοίκων της πόλης ζουν από κρατικές παροχές, που είναι για την πλειοψηφία ψύχουλα.
    Αυτά είναι τα "ανεπτυγμένα" πρότυπά σας. Και το ελλαδίτικο: "Αρκεί να μην έχω στο σπίτι σκουπίδια. Ρίχτα στην πόρτα του γείτονα".
    Προσκυνώντας μια ζωή τον επιλοχία, πιστεύεις ότι στο τέλος θα αποφύγεις την σύριγγα. Το αίμα σου όμως είναι ήδη τοξικό.

  37. Μποτίλια στο πέλαγος avatar
    Μποτίλια στο πέλαγος 22/03/2009 17:09:34

    Δεν εννοώ τον ΠΟΡΤΑ ΠΟΡΤΑ, αλλά το σχόλιο 2.

  38. Κανείς avatar
    Κανείς 22/03/2009 17:20:35

    ΚΑΛΩΣ ΗΛΘΑΤΕ ΣΤΗΝ ΠΟΛΥΠΟΛΙΤΙΣΜΙΚΗ ΣΑΣ ΚΟΛΑΣΗ! Ή ΑΛΛΟΙΩΣ, Η ΑΥΤΟΔΙΑΛΥΣΗ ΜΕ ΙΔΕΟΛΟΓΙΚΗ ΚΑΛΥΨΗ.
    Τωρα θα αρχιστε να δρεπετε τους καρπους των "προοδευτικων σας" κοπων τοσων ετων.

  39. Μποτίλια στο πέλαγος avatar
    Μποτίλια στο πέλαγος 22/03/2009 17:27:35

    @ Κανείς 41
    Και οι μη προοδευτικοί τι κάνουν; Ξύνουν πατσές στη Ραφήνα, ή στηρίζουν Καραμανλή για λίγα ψυχία στο υπουργικό συμβούλιο, ανακατεύοντας τα σύνδρομα του κάθε ιθαγενούς;

  40. tiramola avatar
    tiramola 22/03/2009 18:08:43

    @kanis 2
    "Σε καμια πολη δεν θα δειτε το κεντρο να ειναι ενα απεραντο υπαιθριο ανατολιτικο (κι απωανατολιτικο) παζαρι οπου διαφορες φυλες απλωνουν στην ασφαλτο την πραματεια τους."

    Το ιστορικό κέντρο της Φλωρεντίας πέρυσι το καλοκαίρι ήταν γεμάτο από μαύρους που σε τεράστια χαλιά είχαν απλώσει τις πραμάτιες τους.
    100 μέτρα μακριά απο την πόντε βεκιο.

    Μποτίλια , μικρή σημασία έχει στα όσα γράφεις στο 12.
    Απλώς για την αποκατάσταση της ιστορικής αλήθειας ο Μαρξ και η οικογένεια του την περίοδο της κυοφορίας αλλά και της γέννησης του "Das Kapital" ζούσαν στην αθλιότητα και στα όρια της απελπισίας.Διαμέρισμα δύο δωματίων με σπασμένα και κουρελιασμένα έπιπλα και καναπέδες.
    Έγραφε στον Ένγκελς:"Πριν μια βδομάδα έφθασα στο σημείο να μην μπορώ να βγω έξω ελλείψει παλτών που τα έβαλα ενέχυρο και δεν μπορώ πιά να τρώω κρέας ελείψει πίστωσης , τις τελευταίες οκτώ μέρες η οικογένεια τρώει πατάτες και ψωμί...

  41. Suhoi avatar
    Suhoi 22/03/2009 18:54:29

    Που την είδατε ρε παιδιά την συντέλεια της Ελλάδας; Επειδή, το Βήμα και το κάθε Βήμα, θυμήθηκε τώρα -εκτιμώ εγώ για λόγους ενίσχυσης του κλίματος ανασφάλειας- ότι το κέντρο είναι μια απέραντη πιάτσα ναρκωτικών, σημαίνει ότι αυτό υπάρχει τώρα, έχει γίνει τα 4-5 τελευταία χρόνια, και ότι πρίν δεν υπήρχε; Να σας θυμήσω ότι ντάλα κέντρο, πριν 15 χρόνια και βάλε, στην πλατεία Κουμουνδούρου, ήταν η κεντρική πιάτσα αγοριών (συχνά ανήλικων); Να θυμηθούμε ότι στις περισσότερες πλατείες κεντρικών περιχών (όχι μόνο του κέντρου), όπως της Καλλιθέας, της Ν.Σμύρνης και βέβαια των Δυτικών Προαστίων, εδώ και τουλάχιστον δύο δεκαετίες είναι όλες πιάτσες ναρκωτικών; Οψιμο και ταυτόχρονα αηδιαστικό το ενδιαφέρον της φυλλάδας. Να θυμήσω ότι αυτό το "ολυμπιακό" έκτρωμα, η πλατεία Ομονοίας, με το που φτιάχτηκε, την επόμενη κιόλας έγινε στέκι των βαπορακίων και των χρηστών; Τα μπουρδέλα επίσης, που είναι γύρω από την Ομόνοια, δεν ξέρουν οι μπάτσοι ότι είναι τίγκα στην πρέζα και ότι την πουλάνε (το'χω ζήσει προσωπικά); Μήπως έχει πάει κανείς στα Λιόσια, στα λυόμενα των σεισμών, για να δεί πως ζούνε εκεί νέα παιδιά, ναρκωμανείς, μέσα σε άθλιες συνθήκες, δίχως φώς και νερό. Ζωντανοί νεκροί.

    Αν τόσο αυτή η φυλλάδα, όσο και οι υπόλοιπες έδειχναν συνέπεια στο θέμα των ναρκωτικών και παρουσίαζαν τακτικά το πρόβλημα, δεν θα με ενοχλούσε. Τώρα όμως, με ενοχλεί. Γιατί οι φυλλάδες αποσιωπούν ότι ο τομέας πρόληψη ναρκωτικών έχει υποβαθμιστεί; Τι κονδύλια δίδονται, πόσο έχουν περικοπεί, ποιοί τα παίρνουν, τι κάνει ο ΚΑΝΑ (τίποτε), τι κοινότητες αποτοξίνωσης, συμβουλευτικές άνοιξαν, τι παρεμβάσεις γίνονται στα σχολεία όπου η φούντα ζεί και βασιλεύει (βλέπετε αυτό δεν είναι "σκληρό", αλλά ο προθάλαμος των "σκληρών"); Ολα αυτά έχουν εξαφανιστεί από τις σελίδες των φυλλάδων και εμφανίζονται μόνον ευκαιριακά. Αλλά γιατί να ασχοληθούν οι διαπλεκόμενοι μεγαλοδιευθυντές τους με αυτά; Αλλωστε, τα ναρκωτικά δεν πουλάνε πιά. Εξάλλου, χάρις στην αύξηση της χρήσης, όχι μόνον φούντας, αλλά και ηρωΐνης και κόκας, έχει στηθεί μια χρυσοφόρα βιομηχανία αποτοξίνωσης από ιδιωτικές κλινικές που έχει καταστήσει πάμπλουτους γιατρούς, επιχειρηματίες, κ.ο.κ. (θυμάστε τα κότερα με τους τραγουδιστές και τον γνωστό "γελωτοποιό" του Κοντομηνά;).

    Οι εικόνες της εξαθλίωσης στις πιάτσες της Αθήνας (ε, ρε τι γίνεται στην Επαρχία και κανένας δεν το πιάνει) λειτουργεί και ως φόβητρο της μικροαστικής μας κοινωνίας. Ολοι οι γονείς συζητούν για το πρόβλημα, αλλά ως κοινωνία δεν διεκδικούμε αλλαγή της πολιτικής. Δεν διεκδικούμε κοινωνικό κράτος, άρα κονδύλια για πρόληψη. Ολος ο διάλογος σε πολιτικό επίπεδο (αν γίνεται τέτοιος) αναλώνεται στη νομιμοποίηση ή όχι. Εντάξει, επιβάλλεται να γίνει αυτός ο διάλογος. Αλλά μέχρι να ωριμάσουν οι συνθήκες (στην Ελλάδα και διεθνώς), θα κάτσουμε με σταυρωμένα τα χέρια; Η ευθύνη για την άθλια κατάσταση με τα ναρκωτικά είναι συνολικά πολιτική, κοινωνική (τεράστια ευθύνη έχουν οι ειδικοί επιστήμονες και η διανόηση, και ακόμα μεγαλύτερη τα ΜΜΕ) και κατόπιν αστυνομική (κατασταλτική). Και μην ξεχνάμε κάτι σημαντικότατο: Τα τεράστια ποσά που βγαίνουν από τα ναρκωτικά (ίδια κυκλώματα με αυτά του λαθρεμπορίου, όπλων, λευκής σαρκός, λαθρομεταναστών, κ.ο.κ.) ξεπλένουν αυτό το βρώμικο χρήμα και το επενδύουν σε νόμιμες μπίζνες μετά. Αυτή είναι η ονομαζόμενη "νύκτα". Και βέβαια, αυτή η "νύκτα" χρηματοδοτεί τις δραστηριότητες της "μέρας". Μεταξύ των άλλων, αστυνομικούς, πολιτικούς κ.λ.π. Εύγε μας. Γαμώ τις κοινωνίες είμαστε. Στρουθοκάμηλοι του κερατά. Εγώ τουλάχιστον ξέρω να χειρίζομαι Καλάσνικωφ. Εσείς;

  42. Προβοκατωρ. avatar
    Προβοκατωρ. 22/03/2009 19:50:54

    Καλα,μιλαμε για πολυ χριστιανικα γραφτα ρε παιδακι μου.
    Αρρωστα παιδια και κολοκυθια τουμπανα.
    People die,ελεγε καποιος σε μια ταινια.Και ετσι ειναι.
    Αμα θελει καποιος να καταστραφει,κανεις δε μπορει να του αλλαξει το μυαλο με το ζορι.
    Οι δαιμονες,ειναι πολυ βαθια μεσα στην ψυχη του,και θελουν φοβερη θεληση για να φυγουν.
    Και συνηθως,δε φευγουν.
    Γι αυτο,εχουμε καπου 10% του συνολου,να πηγαινουν σε προγραμματα αποτοξινωσης,και απ αυτα,αλλο ενα 10%,ξεπερναει τα 5 χρονια καθαρο.
    Συνολο,10%Χ10%=1% του συνολου.Τριχες κατσαρες δηλαδη.
    Αρα,αξιζει τον κοπο,τοση φαια ουσια και τοσοι ποροι,για να τους αλλαξουμε τα μυαλα;
    Ο οποιος λογικος ανθρωπος,θα ελεγε αμεσως,ΟΧΙ,αλλα η λογικη,δεν περισσευει στα χρονια μας.
    Ξερουμε απο την εποχη της ποτοπαγορευσης,οτι οι ανθρωποι,δε λειτουργουν οπως θα θελαμε εμεις,αλλα οπως θελουν αυτοι.
    Παραδειγμα,στη 10ετια του 20 στην Αμερικη,οταν υπηρχε η ποτοαπαγορευση,οι ανθρωποι,επιναν πολλες φορες,οχι γιατι το ηθελαν πολυ,αλλα γιατι ηταν απαγορευμενο.
    Ετσι ειναι και με τα ναρκωτικα.Υπαρχουν πολλοι ανθρωποι,που εχουν μεσα στην ψυχη τους διαφορα πλεγματα,πληγες,που τους κανουν να θελουν να προκαλεσουν,εστω και αν με τον τροπο αυτο,καταστρεφονται.
    Εμεις,προσπαθουμε με το ζορι,να απαγορευσουμε σε καποιους,να παρουν καποιες ουσιες,επειδη λεει,θα τους σκοτωσουν.
    Ετσι ειναι.Αλλα απο τη στιγμη που δεν μπορουμε να το επιβαλουμε,και το μονο που καταφερνουμε,ειναι να αυξανουμε την τιμη πωλησεως,επειδη ειναι παρανομα,με αποτελεσμα να πεφτουν σε διπλη παρανομια,για να βρουν τα λεφτα να αγορασουν τη δοση τους,κλεβοντας και ληστευοντας,ποιο ειναι το κερδος για την Κοινωνια;
    Κανενα κερδος.Μονο ζημια.Και το μονο που μενει ειναι να γαινουν καποιοι,και να κανουν το Χριστο επι της Γης.Ο οποιος ειρησθω εν παροδω,ελεγε,ΟΣΤΙΣ ΘΕΛΕΙ.Δεν ελεγε με το ζορι θα σε σωσω εγω και ας μη θελεις να σωθεις.
    Συμπερασμα.
    Οι κερδισμενοι,ειναι,οι δικηγοροι,ΠΡΩΤΟΙ,ΠΡΩΤΟΙ,που κονομανε τρελλα λεφτα απο τη μπιζνα,οι χωροφυλακες,που βρισκουν λογο υπαρξεως,οι φύλακες των φυλακών,που τρωνε ψωμακι κι αυτοι,αφου οι φυλακές ειναι γεματες,και βεβαια οι εμπορες και τα βαπορακια,που βγαζουν τα περισσοτερα.
    Και οι χαμενοι;
    Μα ολοι εμεις οι αλλοι,που δε μπορουμε να περασουμε απο μερικες γειτονιες,απο τη μαφια που κυκλοφορει εκει,ουτε να ειμαστε ησυχοι,οτι δεν κινδυνευουμε ακομα και μεσα στα σπιτια μας,να μας ληστεψουν,η να μας σκοτωσουν,για να βρουν τα λεφτα για τη δοση.
    Και ερχονται καποιοι να μας πουν,οτι καλως κανουμε ολη αυτη την αναποτελεσματικη προσπαθεια,επειδη ετσι πρεπει.
    Εδω εγω,σηκωνω τα χερια ψηλα και δηλωνω ,παραδιδομαι.Ελεος.

  43. Κανείς avatar
    Κανείς 22/03/2009 19:53:54

    Ρε Strange Attractor (#11). Και μονο που το λες αυτο δειχνει το μεγεθος της αγνοιας σας. στελνουν ΟΛΟΥΣ ΤΟΥΣ ΜΟΥΣΟΥΛΜΑΝΟΥΣ ρε φιλε. Τι να κανουν τωρα οι Τουρκοι. ΟΙ Τουρκοι θα ελθουν αργοτερα οταν οι μουσουλμανοι θα εχουν μετατρεψει το Ελλαδισταν σε ...Βοσνια. Ο κουμπαρος Ερτνογαν βλεπει πολυ πιο μακρυα απο καθε αλλο στη γειτονια σας.

  44. Κανείς avatar
    Κανείς 22/03/2009 19:56:27

    Μποτιλια, εχεις δικιο, δεν εξαιρω κανεναν. Ακομα και οι ΝΔιτες υπουργοι ειναι ψευτοπροοδευτικαριοι λακεδες της νεας ταξης. Ορα δηλωσεις τους κατα καιρους. Δεν με νοιαζει αν οι δηλουντες ειναι ΝΔ, ΤΣΥΡΙΖΑ ή ΠΑΣΟΚ.

  45. thanos avatar
    thanos 22/03/2009 20:00:54

    27-ΠΟΡΤΑ ΠΟΡΤΑ Says:
    March 22nd, 2009 at 4:08 pm

    Συγγνωμη φιλε εχεις παει καμια φορα στην CUBA?
    Ακομα και ο Γιωργαλας τετοια εμετικη προπαγανδα ποτε δεν θα εκανε.

  46. Μποτίλια στο πέλαγος avatar
    Μποτίλια στο πέλαγος 22/03/2009 20:01:51

    @tiramola 43
    Σε ευχαριστώ για την υπόδειξή σου. Εκτιμώντας ότι είσαι καλός συζητητής και επειδή δεν διακρίνομαι από την ξιπασιά να θέλω να έχω τον τελευταίο λόγο, θέλω μόνο να αναφέρω, ότι εκεί που φτάσαμε, είμαστε υποχρεωμένοι να τα βάλουμε όλα από την αρχή κάτω. Συλλογικά, γιατί η εποχή αυτών που ήσαν "έξυπνοι" και "παντογνώστες" έχει περάσει. Και οπωσδήποτε όλοι και μπορούμε και οφείλουμε να συμβάλουμε στην κριτική εκτίμηση του παρελθόντος, έστω και εάν κάποιες διαπιστώσεις αμφισβητήσουν τμήματα του εαυτού μας.

  47. Strange Attractor avatar
    Strange Attractor 22/03/2009 20:05:52

    @46 Μη τσιρίζεις. Απορία ήταν. Αν ξέρεις απάντησε.

    @45 Προβοκάτωρα, το φαινόμενο που αναφέρεις λέγεται psychological reactance και σημαίνει απλά ότι: ότι απαγορεύεται το θέλουν μετά μανίας κυρίως οι ανώριμοι χαρακτήρες. Βλέπεις π.χ. στην Ελλάδα που επιτρέπεται γενικώς το αλκοόλ, ΔΕΝ υπάρχουν έφηβοι μεθυσμένοι πρωί μεσημέρι βράδυ. Αν πας Αμερική, Καναδά κλπ κάνουν κρα!!! για μια μπύρα. Σου δίνονται 16χρονα στο πιάτο για ένα sixpack μπύρες.

  48. Μποτίλια στο πέλαγος avatar
    Μποτίλια στο πέλαγος 22/03/2009 20:29:35

    @Προβοκάτωρ 45
    Πιστεύω ότι οι διαπιστώσεις που κάνεις είναι σωστές, αλλά δεν είναι αναγκαίο να συνθηκολογήσουμε μπροστά στο πρόβλημα. Και γιατί ο Χριστιανισμός είναι κακός, από τη στιγμή που ευαγγελίζεται ένα σωρό ιδανικά;
    Πολύ σωστά αναφαίρεσαι σε δαίμονες. Όμως άλλοι από αυτούς είναι ατομικοί και άλλοι κοινωνικοί. Όπως το άτομο ωφείλει να συμβάλει στο καλό της κοινωνίας, έτσι και η κοινωνία ωφείλει να ενδιαφέρεται και να συνδράμει τά άτομα, που χρειάζονται συμπαράσταση.
    Η πείρα έχει δείξει, ότι μια ενεργός θεραπευτική μπορεί να βοηθήσει πολλά πρόσωπα, που πάσχουν από ναρκομανία. Τα αίτια όμως, όπως σωστά διαπιστώνεις πάνε βαθύτερα. Κάποια παιδιά προέρχονται από διαζευγμένους γονείς, άλλα είναι γόνοι στρατιωτικών, άλλοι έχουν καταθλίψεις, ή πάσχουν από μοναξιά και έλλειψη προοπτικής, άλλοι ξεκινάνε σαν ρέμπελοι ή απλά την πατάνε γλιστρώντας. Κάποιοι είναι αναμφίβολα και αδιόρθωτοι και τομάρια. Στην ουσία όμως οι πιο πολλοί από αυτούς τους ανθρώπους πάσχουν από αγάπη και φροντίδα.
    Συμμετέχοντας εδώ στο διάλογο και εκφράζοντας την απογοήτευσή σου, δείχνεις ότι ενδιαφέρεσαι για το πρόβλημα και ότι συμπάσχεις. Άρα ήδη έχεις κάνει το πρώτο βήμα, για να σπάση η κρούστα της αδιαφορίας και του κοινωνικού εξοβελισμού, αυτών που έπεσαν θύματα στα ναρκωτικά.
    Με μια τέτοια ανάρτηση όπως αυτή, δεν είναι δυνατόν να λυθεί το πρόβλημα. Μπορεί όμως να δημιουργηθεί ευαισθητοποίηση, σαν προϋπόθεση για να ακολουθήσει και κάτι άλλο. Η αναφορά της σελίδας στο πρόβλημα δεν είναι μεμονωμένη. Έχουν προηγηθεί αρκετές και θα ακολουθήσουν και άλλες. Αυτός είναι ο ρόλος και η συμβολή του διαδικτύου. Εδώ συζητάμε για τα προβλήματα, δείχνοντας ενδιαφέρον και ευαισθησία. Έτσι κυοφορούνται ίσως και κάποιες λύσεις.

  49. Προφήτης avatar
    Προφήτης 22/03/2009 20:53:39

    @44
    Πέστα ρε Suhoi!
    Μπράβο, 8 φορές!
    Η πρέζα είναι αναπόσπαστο συστατικό του κοινωνικο-οικονομικού συστήματος.
    1. Από τους Πολέμους του Οπίου, των Άγγλων, οπότε έγινε επίσημα κρατική πολιτική, το ναρκωτικό κάθε είδους επιδιώκεται να κρατάει τον κόσμο σε καταστολή.
    2. Αποτελεί από πλευράς τζίρου την δεύτερη μεγαλύτερη μπίζνα παγκοσμίως, μετά τα όπλα.
    3. Όταν οι Ταλιμπαν πρακτικά μηδένισαν την παραγωγή οπίου στο Αφγανιστάν έγινε εισβολή. Όταν στη Βιρμανία η χούντα έθιξε κάποιους μεγαλοπαραγωγούς-νονούς ο διεθνής τύπος θυμήθηκε τα "ανθρώπινα δικαιώματα", εκεί. (Τα ξανακούσατε;)
    4. Δημιουργεί "παράπλευρους" κύκλους εργασιών, όπως και αναφέρεις, δικηγόρους, παράβολα, κλινικές, καταστολή, κ.λπ.
    5. Είναι δυστυχώς βεβαιωμένο ότι οι πιο αδύναμοι χαρακτήρες παρασύρονται. Και βέβαια τα παιδιά που λόγω ανωριμότητας γίνονται sitting ducks (εύκολοι στόχοι). Βαστάτε αδέρφια !

  50. Strange Attractor avatar
    Strange Attractor 22/03/2009 20:59:59

    @52 Προφήτη σε γενικές γραμμές συμφωνώ με αυτά που αναφέρεις. Μια απορία όμως. Γιατί όσοι υποστηρίζουν την νομιμοποίηση των ναρκωτικών (ασχέτως μορφής) κατηγορούνται ότι είναι πράκτορες των Αμερικανών ή ότι είναι ενεργούμενοι κάποιας μυστικής αδελφότητας, μασόνοι κλπ; Αφού οι διεθνώς κρατούντες κερδίζουν από αυτά (με την αποχαύνωση και καταστολή των νέων που λες) γιατί να θέλουν να τα νομιμοποιήσουν; Μήπως δεν παίζει ρόλο το κομμάτι μπίζνα και τα θέλουν ελεύθερα για πλήρη ύπνωση; Δεν ξέρω. Ρωτάω.

  51. Μποτίλια στο πέλαγος avatar
    Μποτίλια στο πέλαγος 22/03/2009 21:18:35

    @Strange Attractor 53
    Η έννοια της μπίζνας πρέπει να εκτιμηθεί κατάλληλα. Αυτή δεν αφορά τον τελικό αποδέκτη των χρημάτων, μια και αυτός έχει και τη μηχανή που εκτυπώνει χρήμα και το δικαίωμα να εκτυπώνει χρήμα κατά βούληση στα χέρια του. Το χρήμα έχει εν πολλοίς αφηρημένα λογιστικό, τουτέστιν φαντασιακό χαρακτήρα.
    Το κύριο είναι, ότι με την οικονομία του εγκλήματος συγκροτείται και αναπαράγεται μιας συγκεκριμένης μορφής κοινωνία και οικονομία, δηλαδή ένα εξουσιαστικό μοντέλο.
    Οι επιλογές του συστήματος δεν στηρίζονται σε λογικά επιχειρήματα, αλλά σε εξελικτικά σενάρια.
    Από την στιγμή που ολοκληρωθεί ένα συγκεκριμένο στάδιο, επιβάλεται το επόμενο.
    Μετά την διαφθαρά του οικονομικοκοινωνικού ιστού και τη στρέβλωσή του, ακολουθεί το "δως τα όλα", ως πλήρη αποχαύνωση. Κατά συνέπεια ορθή η κριτική που αναφέρθηκες.

  52. Suhoi avatar
    Suhoi 22/03/2009 21:24:59

    @Προφήτης 52

    Ζωγράφισες σύντροφε

  53. Σπύρος avatar
    Σπύρος 22/03/2009 22:32:49

    To post 44 άν μη τί άλλο περιγράφει την πραγματικότητα και είναι ουσιωδέστατο.
    Απλά συμπληρώνω πώς ο ΟΚΑΝΑ και μερικοί φανατικοί τής πλήρους απεξάρτησης δίνουν στάγδην υποκατάστατα τύπου Μεθαδόνης μέ τεράστια Λιστα Αναμονής.
    Τα αποτελέσματα τής πλήρους απεξάρτησης δεν ξεπερνάνε το 15%...Και πολύ λέω.
    Ετσι έχουμε στο Δημόσιο κάποιους φανατικούς πού ονειρεύονται μια καθαρή κοινωνία (πιθανώς οταν έλθει ο σοσιαλισμός)και παίρνουν γερές επιδοτήσεις και απο την άλλη ο ιδιωτικός τομέας μάλλον επαυξάνει παρά λύνει το πρόβλημα.Στις ιδιωτικές κλινικές υπάρχει χάος.
    Ουσιαστική πρόληψη δεν γίνεται,αλλά και δεν βοηθιούνται έστω μέ υποκατάστατα κάποιοι χρήστες για να γλυτώσουν τουλάχιστον απο το AIDS τήν Ηπατίτιδα και την εκπόρνευση...

    Υ.Γ.
    Ασχετο αλλά ότι θα βρίσκαμε εδώ μέσα και οπαδούς τού Φασίστα Μπατίστα στην Κούβα που την είχε κάνει Μπουρδέλο για κάθε Ξενο Επιβήτορα ,πρόκειται όντως περί Ευρήματος.........

  54. ΠΟΡΤΑ ΠΟΡΤΑ avatar
    ΠΟΡΤΑ ΠΟΡΤΑ 23/03/2009 11:25:41

    καλημερα.
    @thanos 48.

    To ταξιδι στην Κουβα ειναι σεξουαλικου-επαναστατικου περιεχομενου. Αντε και κανενα πουρο τυλιγμενο στα μπουτια των γυναικων.

    Επι της ουσιας εχεις να αντιπαραθεσεις καποια γεγονοτα διαφορετικα απ οσα περιγραφω?

    ΠΠ

  55. Rogue avatar
    Rogue 23/03/2009 13:56:51

    Ναρκομανείς χωρίς ελπίδα:
    αποτοξίνωση
    κοινωνικό λειτουργό
    ψυχολογική υποστήριξη
    αν δεν υπάρχει οικογενειακή υποστήριξη ή οικονομικό υπόβαθρο, σταδιακή ένταξη ως οπλίτες 5ετούς υποχρέωσης, ώστε να έχουν μια στέγη, να μάθουν πειθαρχία και να έχουν προοπτική για εισόδημα
    αν δεν επιτρέπει η φυσική κατάσταση, μέριμνα για δημοτική στέγη, τροφή και μικρό εισόδημα, έναντι κοινωνικής εργασίας

    Λαθρομετανάστες εξαθλιωμένοι:
    περίθαλψη ή αποτοξίνωση αν είναι απαραίτητη
    επαναπατρισμό με έξοδα Δημοσίου και αν είναι αναγκαίο με χρηματικό βοήθημα ως κίνητρο

  56. stelios avatar
    stelios 23/03/2009 14:14:47

    48@
    Thanos,εσυ πηγες στην Κουβα?
    Το μεγαλυτερο επιτευγμα ειναι οτι οχι μονον ολες οι πορνες εχουν πτυχιο,αλλα οτι σχεδον ολες οι πτυχιουχοι αναγκαζονται να γινουν πορνες για να μπορουν να αγορασουν στα παιδια τους γαλα που πωλειται ΜΟΝΟ σε δολαρια.

  57. stelios avatar
    stelios 23/03/2009 14:17:31

    39 @ Μποτιλια,
    Υποσιτιζεται ΚΑΘΕ 2ο ΠΑΙΔΙ ΣΤΟ ΒΕΡΟΛΙΝΟ?
    Εισαι σιγουρος οτι ζεις στο Βερολινο και οχι στην Πγιογκ Γιαγκ?
    Η μηπως εχεις να βγεις 35 χρονια απο το σπιτι σου?

  58. isnogood avatar
    isnogood 23/03/2009 16:57:18

    Ψάξε να βρεις που είναι το χρήμα...
    Στους δικηγόρους.
    Στους δικηγόρους.
    Στους δικηγόρους.
    Αν αύριο βγει ο Αβραμόπουλος - λέμε τώρα, δεν παίρνω και χαλασμένα χάπια:)- και πει οτι σε κάθε νοσοκομείο δημιουργείται ξεχωριστή κλινική Ουσιών, στην οποία θα μπορούν να πηγαίνουν οι κάθε λογής χρήστες για να παίρνουν δωρεάν τη δόση τους, να έχουν ψυχολογική υποστήριξη και σιγά σιγά να μπαίνουν στη διαδικασία απεξάρτησης κτλ
    Την ίδια μέρα θα βγούν ΟΛΟΙ οι δικηγορικοί σύλλογοι της χώρας και θα τον καταδικάσουν, μαζί με τους δικηγόρους βουλευτές του κοινοβουλίου!
    Τα υπόλοιπα, είναι για να κάνουμε κουβέντα...

ΑΠΟΣΤΟΛΗ ΣΧΟΛΙΟΥ

Τα δεδομένα σας είναι ασφαλή! H διεύθυνση email δε θα δημοσιευθεί. Τα στοιχεία θα χρησιμοποιηθούν αποκλειστικά για τη δυνατότητα σχολιασμού στο antinews.gr .

Tα πεδία με αστερίσκο (*) είναι υποχρεωτικά.