26/02/2009 14:24
ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΣΧΟΛΙΟΥ

Ανησυχία για την χειροβομβίδα στο Δίκτυο

 Μετά την απειλή εκατόμβης με βόμβα μεγάλης ισχύος νέα ανησυχία από την ρίψη χειροβομβίδας στα γραφεία του Δικτύου για τα Πολιτικά και Κοινωνικά Δικαιώματα στα Εξάρχεια. Όλοι αντιλαμβάνονται αν η χειροβομβίδα είχε εκραγεί θα θρηνούσαμε δεκάδες θύματα.

Η αστυνομία διαρρέει ότι το πιο πιθανό είναι η επίθεση να προέρχεται από κάποια ακροδεξιά οργάνωση με στόχο τα μέλη του Δικτύου, αλλά και τα μέλη του Συνδέσμου Αντιρρησιών Συνείδησης, τα οποία εκείνη την ώρα πραγματοποιούσαν εκδήλωση μέσα στο κτίριο, όπου έγινε η επίθεση.  Ένα άλλο σενάριο της αστυνομίας εμπλέκει κάποια ομάδα ένοπλης δράσης, όπως η «Σέχτα Επαναστατών», η οποία βρίσκεται σε διαμάχη -με άγνωστο βεβαίως περιεχόμενο- με άτομα από τον χώρο των Εξαρχείων. Όπως γράφει σήμερα το Βήμα η τελευταία εκδοχή ενισχύεται από το γεγονός ότι «η χειροβομβίδα αμυντικού τύπου, σοβιετικής κατασκευής του '70, είναι παρόμοια με αυτή που χρησιμοποίησε η οργάνωση 'Σέχτα Επαναστατών' στην επίθεση προ 25 περίπου ημερών στο Αστυνομικό Τμήμα Κορυδαλλού, η οποία επίσης δεν εξερράγη».

Τα μέλη του Δικτύου, σε συνέντευξη Τύπου που έδωσαν χθες επέρριψαν την ευθύνη σε «ακροδεξιά στοιχεία» τα οποία έχουν στοχοποιήσει άτομα και κινήσεις που ανήκουν στο χώρο της ευρύτερης Αριστεράς. Μίλησαν επίσης για «μαύρη προπαγάνδα» με την οποία αποδίδονταν ευθύνες για τα επεισόδια του Δεκεμβρίου.

Άλλες εκτιμήσεις θεωρούν το επεισόδιο συνέχεια του «πολέμου» που έχει ξεσπάσει με αφορμή τους μετανάστες στον Άγιο Παντελεήμονα μεταξύ Ακροδεξιών και  Αντιεξουσιαστών (με τραυματισμούς, εμπρησμούς βιβλιοπωλείων κλπ).

Δικές μας πληροφορίες αναφέρουν πάντως ότι εν αντιθέσει με ότι συμβαίνει με τα όπλα χειρός (πιστόλια κλπ) τα οποία τα βρίσκει κανείς πάμφθηνα οι συγκεκριμένες χειροβομβίδες είναι λίγες και πανάκριβες. Κατά συνέπεια, αν η αστυνομία αμολήσει τα λαγωνικά της στους συνήθεις λαθρεμπόρους όπλων θα εντοπίσει και τον αγοραστή.

ΣΧΟΛΙΑ

  1. Le canard avatar
    Le canard 26/02/2009 14:46:54

    Χειροβομβίδες σοβιετικής κατασκευής, μπορεί να προέρχονται και από τις αλβανικές αποθήκες που λεηλατήθηκαν. Εκεί υπήρχαν τεράστια αποθέματα με χειροβομβίδες. Το θέμα είναι ότι, σε αντίθεση με τα όπλα για τα οποία υπήρχε και υπάρχει ζήτηση στην Ελλάδα (και Καλάσνικωφ και πολύ περισσότερο πιστόλια) δεν υπάρχει ζήτηση για χειροβομβίδες από απλούς αγοραστές. Γι'αυτό δεν έγινε "εισαγωγή", όπως με τα όπλα. Σίγουρα, υπάρχει "στόκ" και στην Ελλάδα μετά το 1997 (εξέγερση Αλβανίας). Αλλά όχι πάρα πολύ μεγάλο. Ετσι, είναι πολύ πιο εύκολα εντοπίσιμη η πηγή τους, απ'ότι τα όπλα. Αν οι χειροβομβίδες αυτές προέρχονται από τη Ρωσία, είναι ακόμα ευκολότερος ο εντοπισμός τους (κυκλώματα Ποντίων ελέγχουν το λαθρεμπόριο). Γενικότερα, όλα αυτά τα κυκλώματα λαθρεμπορίου όπλων, που διακινούν κάθε λογής όπλο και πυρομαχικό, είναι λίγα και πολύ συγκεκριμένα. Στην Αθήνα για παράδειγμα, λέγεται ότι λαθρεμπόριο ελέγχει πολύ γνωστό άτομο του υποκόσμου, που πρόσφατα, λίγο μετά την απόδραση Παλαιοκώστα, ακόύστηκε ότι βρίσκεται πίσω από αυτήν. Το συγκεκριμένο πρόσωπο έχει σχέσεις και με αξιωματικούς της ΕΛΑΣ.

    Το ΣΗΜΑΝΤΙΚΟΤΕΡΟ στην περίπτωση της χειροβομβίδας στο Δικτυο, είναι ότι στα ΕΞΑΡΧΕΙΑ φαίνεται να παίρνει διαστάσεις μια ΙΔΙΟΤΥΠΗ ΒΕΝΤΕΤΑ. Αυτοί που επέλεξαν να κτυπήσουν το Δίκτυο το έκαναν σαν να ήθελαν να απαντήσουν στις επιθέσεις που δέχτηκαν αστυνομικοί. Το Δίκτυο δεν επελέγη τυχαία. Ως χώρος που κατά καιρούς -και ειδικά στο παρελθόν, ανοικτά- έχει συμπαρασταθεί σε άτομα που πιάστηκαν για τρομοκρατικές ενέργειες, είναι οργάνωση που προσφέρεται για στόχος επίθεσης, είτε από ακροδεξιούς κύκλους, είτε ενδεχομένως από κύκλους αστυνομικών που θέλουν να στείλουν μήνυμα. Φαίνεται λοιπόν, ότι λόγω του κενού εξουσίας που υπάρχει, κάποιοι αποφάσισαν να πάρουν το νόμο στα χέρια τους. Εχουμε μπεί σε πολύ επικίνδυνες ατραπούς, και δεν αποκλείεται η πιθανότητα των θυμάτων. Σε αυτή την περίπτωση, σίγουρα δεν μπορεί να αποκλειστεί το ενδεχόμενο σχεδίου κτυπημάτων για παραιτέρω αποσταθεροποίηση της πολιτικης-κοινωνικής κατάστασης στη χώρα. Ετσι κι αλλοιώς όμως, ακόμα και να μην υλοποιούν κάποιοι οργανωμένο σχέδιο, οι συνθήκες διάλυσης που ευνοούν αυθόρμητες βίαιες ενέργειες, από τις οποιεσδήποετ πλευρές, είναι ιδανικές. Μαθανε ότι γαμ... και πλάκωσαν κι' οι γύφτοι.

  2. Jeff avatar
    Jeff 26/02/2009 14:49:09

    "...παρόμοια με αυτή που χρησιμοποίησε η οργάνωση ‘Σέχτα Επαναστατών’ στην επίθεση προ 25 περίπου ημερών στο Αστυνομικό Τμήμα Κορυδαλλού, η οποία επίσης δεν εξερράγη".
    Δεν εξερράγη η χειροβομβίδα προχθές έξω από το Στέκι Μεταναστών;;;
    Επίσης, ποιος προβοκάρει πετώντας χειροβομβίδα (!!!) και ελπίζοντας ότι θα κάνει γκελ στο τζάμι και ότι δεν θα πέσει επάνω του πριν προλάβει να φύγει;
    Πιστεύει κανείς στα αλήθεια ότι οι σοβαρές αντι-εξουσιαστικές οργανώσεις χρειάζονται άλλες αφορμές για να δράσουν, διαφορετικές από όλες αυτές που βλέπουμε καθημερινά όλοι γύρω μας;

  3. Le canard avatar
    Le canard 26/02/2009 14:54:21

    Το φαινόμενο της αυτοδικίας, μέσα σε συνθήκες πολιτικού κενού, είναι άκρως επικίνδυνο. Το θέμα δεν είναι αν βρεθούν κάποιοι για να υποκινήσουν ορισμένους, προκειμένου να προβούν σε βίαιες ενέργειες. Το θέμα είναι ότι το κλίμα ευνοεί στο να βρεθούν πολλοί καλοθελητές. Από όλες τις πλευρές.

  4. Le canard avatar
    Le canard 26/02/2009 14:58:34

    @Anonymous 5

    Προφανώς. Αλλά οι συνθήκες ευνοούν την ανάπτυξη ακόμα και των μη σοβαρών οργανώσεων. Το ότι δεν είναι όμως, δεν αλλάζει τη σοβαρότητα της επίθεσης κατά των γραφείων της συγκεκριμένης οργάνωσης. Βέβαια, είναι ένα ερώτημα αν ο/οι δράστες επεδίωκαν θύματα εκεί. Αν είναι πάντως αυτοδικία και βεντέτα, ολύ πιθανώς να μην τους ένοιαζε αν υπάρξουν θύματα ή όχι. Οπως και να'χει, η μπαχαλοποίηση της κατάστασης -κοινωνικής και πολιτικής- πάντα ευνοούσε τις ακραίες πολιτικές δυνάμεις.

  5. daris avatar
    daris 26/02/2009 14:58:50

    ΑΣΧΕΤΟ ΜΕ ΤΟ ΘΕΜΑ, ΣΧΕΤΙΚΟ ΜΕ ΤΗ ΒΙΑ.
    "Μπουνιές στον δάσκαλο γιατί... τιμώρησε το παιδί του.
    Εστειλε στο νοσοκομείο τον δάσκαλο γιατί τιμώρησε το παιδί του! Το περιστατικό σημειώθηκε την περασμένη Τρίτη στις Σέρρες και αρχικά πήρε τον δρόμο της Δικαιοσύνης, αλλά έληξε χθες μετά τη «συγγνώμη» του οξύθυμου πατέρα.
    Οπως έγινε γνωστό, δύο 12χρονοι μαθητές της ΣΤ' τάξης που φοιτούν στο 2ο και 22ο Δημοτικό Σχολείο Σερρών διαπληκτίσθηκαν και η φιλονικία σύντομα εξελίχθηκε σε καβγά. Το συμβάν έγινε αντιληπτό από τον δάσκαλο που έσπευσε να επέμβει. Προκειμένου να αποτρέψει τα χειρότερα, πήρε το ένα απ' τα δύο παιδιά στο γραφείο του και το έβαλε να καθίσει ώσπου να ηρεμήσουν τα πνεύματα.
    Αργότερα, βγαίνοντας ο μαθητής από το γραφείο του δασκάλου είδε τον πατέρα του να περνάει έξω από τα κάγκελα της αυλής κι έτρεξε σε αυτόν. Τα όσα ειπώθηκαν από το παιδί στον πατέρα φαίνεται ότι προκάλεσαν την οργή του, με αποτέλεσμα να μπει στο σχολείο και να γρονθοκοπήσει τον άτυχο εκπαιδευτικό.
    ΕΛΕΥΘΕΡΟΤΥΠΙΑ - 26/02/2009"
    Η κοινωνια μας σε συνεχη κριση και το παραδειγμα προς τα παιδια μας.
    Δηθεν αφορμες απο την κριση και την αγανακτηση της κοινωνιας ή μηπως μια κοινωνια ζουγκλας οπου ο πολιτισμος αποτελει εξαιρεση?
    Τα κρουσματα ΒΙΑΣ στα σχολεια καθημερινα και ανεξελεγκτα(ειμαι του χωρου και γνωριζω) και αναρωτιεμαι τι προσπαθουμε να φτιαξουμε αν δεν ξεκινησουμε απο τα σχολεια και την παιδεια.
    Εξω οι γονεις απο τα σχολεια! Ας αφησουμε τη νεα γενια να σκεπασει τις αδυναμιες μας και τα κομπλεξ που κουβαλαμε.
    Ας δωσουμε δυνατοτητα ελπιδας στα παιδια μας για ενα καλυτερο κοσμο!

  6. Jeff avatar
    Jeff 26/02/2009 15:15:01

    anonymous @5 και Le canard @6: Μπορείτε να τεκμηριώσετε λιγάκι αυτόν τον αφορισμό; Με ενδιαφέρει πολύ.

  7. Ανώνυμος avatar
    Ανώνυμος 26/02/2009 15:16:16

    Η μεγαλύτερη πολιτισμική (-> Πολιτική) κατάκτηση τών πολιτισμένων κοινωνιών κατά τόν 19 ο αιώνα, ήταν η αντικατάσταση τής εξουσίας τού ελέω Θεού Φεουδάρχη, μέ τήν εξουσία τού οργανωμένου ΚΡΑΤΟΥΣ. ΝΑΙ, ΤΟΥ ΚΡΑΤΟΥΣ, ΛΕΩ, ΖΑΓΑΡΙΑ.
    Έκτοτε, καί μέχρι σήμερα, οι ανά τήν υφήλιο πολιτισμένοι λαοί, δέν έχουν βρεί ακόμη σχετικό υποκατάστατο, καί, άρα, εξακολουθούν νά ΣΕΒΟΝΤΑΙ, καί νά ΠΕΙΘΑΡΧΟΥΝ στό ΚΡΑΤΟΣ τους, εκχωρούντες σ' αυτό, μέρος τής προσωπικής τους ελευθερίας, ανεχόμενοι (γιά τό συμφέρον εκάστου πολίτη), τήν ΚΡΑΤΙΚΗ ΒΙΑ, τήν οποία ελέγχουν όμως μέ αποδεκτούς θεσμούς. Τελεία.
    Όμως, μερικοί βάρβαροι λαοί, όπως π.χ. οι Έλληνες καί οι ΣιερραΛεονίτες, απεφάσισαν δημοκρατικώς, ότι δέν τούς γουστάρει τό ΚΡΑΤΟΣ τους, καί τό διέλυσαν, μέ ποικίλλα όσα δημοκρατικά τερτίπια.
    ΔΕΝ ΓΟΥΣΤΑΡΩ ΚΡΑΤΟΣ, είπαν οι δημοκράτες.
    Έτσι, η ελεγχόμενη κρατική βία, αντεκατεστάθη από τήν ανεξέλεγκτη βία τών, φυσιολογικώς υπαρχουσών, καί ανηλεώς αντιμαχομένων, ορδών φανατισμένων βαρβάρων, οι οποίοι, φεύ, είναι απολύτως πεπεισμένοι, όλοι, ΟΛΟΙ ΛΕΓΩ, ότι "έχουν δίκιο".
    Τό αποτέλεσμα είναι ιστορικώς γνωστότατο. Ιδίως εδώ στήν Ελλάδα, πλείστες όσες φορές, όσο καί στήν Σιέρρα Λεόνε.
    Αφήστε λοιπόν τίς κουτοπονηροβλάχικες δήθεν αφέλειες, στύλ "νέα ανησυχία", "σενάρια μέ σέχτες", "προβοκάτσια", καί διαβάστε λίγο Ιστορία, ιδιαιτέρως εκεί πού περιγράφει γιά "ΔΙΧΑΣΜΟΥΣ" (sic !), ή γιά 500.000 σφαγμένους (Νεκρούς, ντέ !), καί,:
    ΑΝΑΜΕΙΝΑΤΕ ΣΤΟ ΑΚΟΥΣΤΙΚΟ ΣΑΣ !
    Καλού - κακού δέ, κρατάτε καί κανάν κουβά, θά σάς χρειαστεί.

  8. oko avatar
    oko 26/02/2009 15:18:15

    @9, α, γιαυτο εγινε δηλαδη η επιθεση, για να χεστουμε πανω μας και να σκυψουμε κεφαλακι στο ΚΡΑΤΟΣ (ζαγαρια).

    Και δεν το 'χαμε παρει χαμπαρι...

  9. daris avatar
    daris 26/02/2009 15:23:12

    @9
    Ισως να μην καταλαβα καλα(δυσκολευομαι στα βαθυστοχαστα) αλλα γιατι μου ηρθε στο μυαλο ο στιχος:"μη μιλας μη γελας κινδυνευει η ΕΛΛΑΣ"!

  10. daris avatar
    daris 26/02/2009 15:25:05

    @12
    Σε αυτο συμφωνω ΑΠΟΛΥΤΑ φιλε Anonymous

  11. ΑΝΕΞΑΡΤΗΤΟ ΒΗΜΑ avatar
    ΑΝΕΞΑΡΤΗΤΟ ΒΗΜΑ 26/02/2009 15:29:59

    ΟΙ ΔΙΑΥΛΟΙ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΣ/ΣΥΝΕΡΓΑΣΙΑΣ ΜΕΤΑΞΥ ΑΣΤΥΝΟΜΙΑΣ ΚΑΙ ΑΚΡΟΔΕΞΙΩΝ ΣΤΟΙΧΕΙΩΝ ΧΡΟΝΟΛΟΓΕΙΤΑΙ ΣΧΕΔΟΝ ΟΣΟ ΚΑΙ Η ΙΣΤΟΡΙΑ ΤΟΥ ΝΕΟΤΕΡΟΥ ΚΡΑΤΟΥΣ.
    ΟΙ ΑΣΦΑΛΙΤΕΣ/ΠΡΑΚΤΟΡΕΣ, ΦΥΤΕΜΕΝΑ ΜΕΛΗ ΑΚΡΟΑΡΙΣΤΕΡΩΝ "ΑΝΤΙΕΞΟΥΣΙΑΣΤΙΚΩΝ" ΟΜΑΔΩΝ, ΕΙΝΑΙ ΕΠΙΣΗΣ ΠΑΛΙΑ ΙΣΤΟΡΙΑ.
    ΥΠΟΔΑΥΛΙΖΟΝΤΑΣ ΤΙΣ ΔΥΟ ΠΛΕΥΡΕΣ ΜΠΟΡΕΙΣ ΝΑ ΠΕΤΥΧΕΙΣ "ΘΑΥΜΑΤΑ", ΦΤΙΑΧΝΩΝΤΑΣ ΜΙΑ ΦΟΒΙΣΜΕΝΗ ΚΟΙΝΩΝΙΑ ΠΟΥ ΘΑ ΓΥΡΙΣΕΙ ΤΗΝ ΠΛΑΤΗ ΣΕ ΚΑΘΕ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΗ ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ ΔΙΕΚΔΙΚΗΣΗ, ΘΑ ΔΕΧΤΕΙ ΚΑΘΕ ΜΕΤΡΟ ΠΟΥ ΘΑ ΤΗΝ "ΠΡΟΣΤΑΤΕΥΣΕΙ", ΘΑ ΑΠΟΔΕΧΤΕΙ ΝΕΟΥΣ ΣΩΤΗΡΕΣ ΚΑΙ ΗΓΕΤΕΣ, ΘΑ ΑΠΟΣΠΑΣΕΙ ΤΗΝ ΠΡΟΣΟΧΗ ΑΠΟ ΤΑ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΑ ΠΟΥ ΓΕΝΝΟΥΝ ΑΥΤΑ ΤΑ ΦΑΙΝΟΜΕΝΑ.
    ΤΕΛΙΚΑ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΧΡΗΣΙΜΟ ΤΟ ΜΠΑΧΑΛΟ!!!

  12. Jeff avatar
    Jeff 26/02/2009 15:32:10

    anonymous @9: Η εκχώρηση της προσωπικής ελευθερίας στο κράτος είναι ανάλυση του 17ου αιώνα και αφορά ανθρώπινες κοινωνιές και πριν από εκείνου του αιώνα. Πριν τον Thomas Hobbes, υπήρξαν μεγάλες αυτοκρατορείες με κεντρική διοίκηση για τις οποίες όσοι γράφουν βιβλία Ιστορίας γνωρίζουν ευτυχώς αρκετά.
    Η έννοια του κράτους τον 17ο αιώνα, τον 18ο, τον 19ο, τον 20ο και τον 21ο δεν μπορούν να θεωρηθεί ίδια. Υπάρχουν συγκεκριμένες ιστορικές, οικονομικές, κοινωνικές, τεχνολογικές και πολιτισμικές συνθήκες που άλλοτε ευνόησαν και άλλοτε απέτρεψαν κάποιες κρατικές λειτουργίες. Δεν υπάρχει λοιπόν μια απλή ανθρωπιστική πορεία από το Θεό στο Κράτος και - προς Θεού - δεν είναι κάθε στάδιο του ανθρώπινου πολιτισμού ανώτερο από το προηγούμενο (αυτό ελπίζω να μην χρειαστεί να το εξηγήσω περισσότερο).
    Επίσης, είναι ΣΥΝΤΑΓΜΑΤΙΚΟ ΔΙΚΑΙΩΜΑ του έλληνα πολίτη να αμφισβητεί την εξουσία, ακόμα και να την καταλύει. Η αντι-εξουσιαστική λογική σύμφωνα με το Σύνταγμα είναι όχι μόνο επιδοκιμαστέα, αλλά η διατήρησή της αποτελεί και μια από τις ευθύνες του Κράτους, μέσω της ισονομίας, της Παιδείας κλπ. Πρόβλημα υπάρχει εκεί που συγχέεται η έννοια του "αντι-εξουσιαστή" με την έννοια του "κουκουλοφόρου", του "βάρβαρου" και του "μανιασμένου όχλου". Εκπλήσσομαι που άνθρωποι που αφιερώνουν το χρόνο τους για να διαβάσουν και να γράψουν σε ένα εναλλακτικό μέσο ενημέρωσης και πολιτικής κριτικής, αναπαράγουν με τέτοια ευκολία συνθήματα των τηλεοπτικών δελτίων.

  13. fantomas avatar
    fantomas 26/02/2009 15:35:40

    Factorx ΕΧΕΙΣ ΔΙΚΙΟ ΣΕ ΑΥΤΑ ΠΟΥ ΓΡΑΦΕΙς.
    ΕΑΝ ΟΜΩΣ..... ΕΙΣΑΙ Ή ΕΙΣΟΥΝ ΦΑΝΤΑΡΟΣ ΚΑΙ ΚΑΒΑΤΖΟΣΕΣ ΚΑΝΑ ΚΟΥΤΙ ΑΠΟ ΑΥΤΕΣ........ΤΟΤΕ ΤΙΣ ΣΤΕΛΝΕΙΣ ΔΩΡΟ ΣΤΑ ΣΥΝΤΡΟΦΙΑ...... ΚΑΙ ΑΜΑ ΛΑΧΕΙ ΣΤΕΙΝΟΥΝ ΚΑΙ ΚΑΜΙΑ ΠΡΟΒΟΚΑΤΣΙΑ ΓΙΑ ΣΥΣΠΕΙΡΩΣΗ Ή ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΝΑΡΞΗΣ ΚΑΜΙΑ ΤΑΧΑΜΟΥ ΒΕΝΤΕΤΑΣ ΓΙΑ ΝΑ ΕΧΟΥΜΕ ΝΕΟ ΚΥΚΛΟ ΜΕ ΤΟΥΣ ΜΠΑΧΑΛΑΚΙΔΕΣ!!

    ΤΟ ΘΕΜΑ ΕΙΝΑΙ ΠΟΙΟΥΣ?? ΣΥΜΦΕΡΕΙ ΕΝΑΣ ΝΕΟΣ ''ΓΥΡΟΣ'' !!

  14. daris avatar
    daris 26/02/2009 15:37:38

    @15
    "Πρόβλημα υπάρχει εκεί που συγχέεται η έννοια του “αντι-εξουσιαστή” με την έννοια του “κουκουλοφόρου”, του “βάρβαρου” και του “μανιασμένου όχλου".
    Ποιος βοηθαει σε αυτη τη συγχηση?
    Φανταζομαι θα συμφωνεις και εσυ οτι μεγαλο μεριδιο ευθηνης εχει και ο ιδιος ο χωρος των αντι-εξουσιαστων, ιδιως οταν ξερουν οτι εχουν να κανουν με μια κοινωνια κατα βαθος συντηριτικη και με μια εξουσια που δεν σεβεται τον εαυτο της.

  15. Jeff avatar
    Jeff 26/02/2009 15:38:35

    anonymous @12 και daris @13: δηλαδή αντι-εξουσιαστές και εξουσιαστές αλληλοκαταργούνται... Και μένει ελεύθερο το πεδίο στους δημοκράτες να διαχειριστούν τις κοινωνικές και πολιτικές υποθέσεις.

    Τώρα, σειρά μου να επικαλεστώ τη σοβαρότητα.

  16. daris avatar
    daris 26/02/2009 15:39:27

    ***και ποιους βολευει αυτη η συγχηση?

  17. Jeff avatar
    Jeff 26/02/2009 15:45:04

    daris @17: αντι-εξουσιαστής ήταν και ο κυνικός φιλόσοφος Διογένης και δεν φορούσε κουκούλα. Βοήθησε η φιλοσοφία του σε καμιά σύγχυση; Ή μήπως τότε η κοινωνία ήταν ελευθεριάζουσα και η εξουσία σεβόταν τον εαυτό της;
    Μέτρα ποιοι αναφέρονται στους αντι-εξουσιαστές εννοώντας κουκουλοφόρους (και το αντίθετο), μάθε από που πληρώνονται και θα έχεις την απάντηση μόνος σου. Πιστεύω ότι έτσι θα το χαρείς περισσότερο.

  18. ΑΝΕΞΑΡΤΗΤΟ ΒΗΜΑ avatar
    ΑΝΕΞΑΡΤΗΤΟ ΒΗΜΑ 26/02/2009 15:50:23

    1) “ΕΡΑΣΤΗΣ ΤΗΣ ΕΛΕΥΘΕΡΙΑΣ, ΠΑΝΩ ΑΠ' ΟΛΑ, Ο ΧΩΡΙΣ ΕΙΣΑΓΩΓΙΚΑ ΑΝΤΕΞΟΥΣΙΑΣΤΗΣ, ΔΗΛΑΔΗ Ο ΣΥΝΕΙΔΗΤΟΣ ΑΝΑΡΧΙΚΟΣ, ΞΕΡΕΙ ΚΑΛΑ ΤΑ ΟΡΙΑ ΤΗΣ: ΕΚΕΙ ΠΟΥ ΑΡΧΙΖΕΙ Η ΕΛΕΥΘΕΡΙΑ ΤΟΥ ΑΛΛΟΥ. ΣΕΒΕΤΑΙ ΤΗ ΖΩΗ ΩΣ ΑΥΤΑΞΙΑ ΚΑΙ ΤΗ ΜΑΝΑ ΦΥΣΗ. ΔΙΑΚΟΝΕΙ ΤΗΝ ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ ΑΛΛΗΛΕΓΓΥΗ ΚΑΙ ΥΠΕΡΑΣΠΙΖΕΤΑΙ ΤΟ ΔΙΚΑΙΩΜΑ ΝΑ ΕΙΣΑΙ ΔΙΑΦΟΡΕΤΙΚΟΣ ΚΑΙ ΤΗΝ ΑΝΘΡΩΠΙΝΗ ΑΞΙΟΠΡΕΠΕΙΑ. ΠΟΛΕΜΙΟΣ ΚΑΘΕ ΟΛΟΚΛΗΡΩΤΙΣΜΟΥ…”
    HTTP://NEW.ENET.GR/?I=NEWS.EL.ARTICLE&ID=19915


    2)ΕΙΝΑΙ ΓΝΩΣΤΗ Η ΠΑΡΑΔΟΧΗ ΟΤΙ, ΜΙΑ ΚΟΙΝΩΝΙΑ ΚΑΙ ΕΝΑΣ ΛΑΟΣ ΕΧΟΥΝ ΤΟ ΚΡΑΤΟΣ ΚΑΙ ΤΗ ΔΙΟΙΚΗΣΗ ΠΟΥ ΤΟΥΣ ΑΡΜΟΖΕΙ. ΘΑ ΜΠΟΡΟΥΣΑΜΕ ΝΑ ΙΣΧΥΡΙΣΤΟΥΜΕ ΟΤΙ ΙΣΧΥΕΙ ΚΑΙ ΤΟ ΑΝΤΙΣΤΡΟΦΟ. ΔΗΛΑΔΗ, ΜΙΑ ΚΟΙΝΩΝΙΑ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΑΙΧΜΑΛΩΤΗ ΕΝΟΣ ΚΡΑΤΟΥΣ Η ΜΙΑΣ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ, ΠΟΥ ΥΠΟΤΙΘΕΤΑΙ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΓΙΑ ΝΑ ΤΗΝ ΥΠΗΡΕΤΟΥΝ. ΌΠΩΣ ΘΑ ΔΟΥΜΕ ΣΤΗ ΣΥΝΕΧΕΙΑ, ΑΥΤΟ ΙΣΧΥΕΙ ΣΤΗΝ ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑ.

    ΑΝΑΜΕΣΑ ΣΤΗ ΔΙΟΙΚΗΣΗ ΚΑΙ ΤΗΝ ΚΟΙΝΩΝΙΑ ΠΑΡΕΜΒΑΛΛΕΤΑΙ Η ΠΟΛΙΤΙΚΗ. ΠΟΛΥ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΟ ΤΗ ΣΤΙΓΜΗ ΠΟΥ Η ΔΙΟΙΚΗΣΗ ΕΙΝΑΙ Ο ΕΚΦΡΑΣΤΗΣ ΤΗΣ ΕΚΤΕΛΕΣΤΙΚΗΣ ΕΞΟΥΣΙΑΣ ΤΟΥ ΚΡΑΤΟΥΣ. ΈΤΣΙ ΟΙ ΣΧΕΣΕΙΣ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΚΑΙ ΚΟΙΝΩΝΙΑΣ ΜΕΤΑΤΡΕΠΟΝΤΑΙ ΣΕ ΣΧΕΣΕΙΣ ΚΡΑΤΟΥΣ ΚΑΙ ΠΟΛΙΤΙΚΗΣ ΜΕ ΤΗΝ ΚΟΙΝΩΝΙΑ.

    ΑΠΟ ΤΗΝ ΣΥΣΤΑΣΗ ΤΟΥ ΕΛΛΗΝΙΚΟΥ ΚΡΑΤΟΥΣ ΔΙΑΜΟΡΦΩΘΗΚΕ ΤΟ ΦΑΙΝΟΜΕΝΟ ΤΗΣ ΚΥΡΙΑΡΧΙΑΣ ΤΟΥ ΚΡΑΤΟΥΣ ΚΑΙ ΤΗΣ ΠΟΛΙΤΙΚΗΣ ΠΑΝΩ ΣΤΗΝ ΚΟΙΝΩΝΙΑ. ΠΑΡΑ ΟΜΩΣ ΤΗΝ ΚΥΡΙΑΡΧΙΑ ΤΟΥ ΚΡΑΤΟΥΣ ΠΑΝΩ ΣΤΟΥΣ ΚΟΙΝΩΝΙΚΟΥΣ ΘΕΣΜΟΥΣ, Ο ΒΑΘΜΟΣ ΤΗΣ ΕΠΙΡΡΟΗΣ ΤΟΥ ΠΑΝΩ ΣΤΟ ΣΥΝΟΛΙΚΟ ΕΚΣΥΓΧΡΟΝΙΣΜΟ ΚΑΙ ΤΗΝ ΕΞΕΛΙΞΗ ΤΗΣ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑΣ ΚΑΙ ΤΗΣ ΚΟΙΝΩΝΙΑΣ ΗΤΑΝ ΠΕΡΙΟΡΙΣΜΕΝΟΣ. ΑΥΤΟ ΔΕΝ ΕΜΠΟΔΙΣΕ ΤΗΝ ΚΡΑΤΙΚΗ ΜΗΧΑΝΗ ΝΑ ΔΙΟΓΚΩΝΕΤΑΙ ΠΟΣΟΤΙΚΑ, ΚΥΡΙΩΣ ΜΕΣΩ ΕΝΟΣ ΣΥΣΤΗΜΑΤΟΣ ΠΕΛΑΤΕΙΑΚΩΝ ΣΧΕΣΕΩΝ, ΑΛΛΑ ΝΑ ΠΑΡΑΜΕΝΕΙ ΑΝΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΙΚΗ ΚΑΙ ΧΩΡΙΣ ΠΟΙΟΤΗΤΑ.

  19. Jeff avatar
    Jeff 26/02/2009 16:30:10

    Σόρρυ για την κατάχρηση της φιλοξενίας του site, αλλά δεν μπορώ να αντισταθώ στον πειρασμό να εκτεθώ - έστω ανώνυμα - και να σχολιάσω κάποιες από τις ιδέες που με απασχολούν πολύ τον τελευταίο καιρό.

    @ΑΝΕΞΑΡΤΗΤΟ ΒΗΜΑ 21: "Ο ΣΥΝΕΙΔΗΤΟΣ ΑΝΑΡΧΙΚΟΣ, ΞΕΡΕΙ ΚΑΛΑ ΤΑ ΟΡΙΑ ΤΗΣ: ΕΚΕΙ ΠΟΥ ΑΡΧΙΖΕΙ Η ΕΛΕΥΘΕΡΙΑ ΤΟΥ ΑΛΛΟΥ". Σύμφωνα με την κριτκή του νεαρού Μαρξ στην ουσία των Ανθρωπίνων Δικαιωμάτων, αυτή η περιγραφή της ελευθερίας συμπίπτει με το δικαίωμα της ιδιοκτησίας. "Όντας το δικαίωμα του να κάνει κανείς οτιδήποτε δε βλάπτει τον άλλο, η ελευθερία ορίζεται αυτομάτως ως αυτεξούσιο που περιορίζεται εξωτερικά από το αυτεξούσιο του άλλου, ούτως ώστε η σημασία της να είναι μεταφορική […] της ατομικής ιδιοκτησίας.[...] Αλλά, αν η ελευθερία προϋποθέτει την ατομική ιδιοκτησία, προϋποθέτει επίσης, εξ ορισμού, την ισότητα: πράγματι, η ανισότητα θα σήμαινε, ipso facto, την επέκταση του αυτεξούσιου του ενός στην ιδιωτική σφαίρα του άλλου. Έτσι, ο ορισμός της ελευθερίας συμπαρασύρει αναλυτικά την ισότητα, που εννοείται εδώ από πολιτειακή και όχι πολιτική σκοπιά, δηλαδή όχι ως ίσο δικαίωμα συμμετοχής στη διαχείριση της κοινότητας (υπό την έννοια αυτή αποτελεί δικαίωμα του πολίτη), αλλά ως ίσιο δικαίωμα στην προστασία από το νόμο.[...] Τέλος, από τη στιγμή που η ισότητα είναι ισότητα ενώπιον του νόμου, προϋποθέτει την ασφάλεια ως την εγγύησή της, ως την «εξασφάλιση από τον εγωισμό». Και η ασφάλεια, με τη σειρά της, μας οδηγεί εκ νέου στην ατομική ιδιοκτησία, την οποία έχει αποστολή να προστατέψει".
    Όταν ορίζουμε λοιπόν την ελευθερία με αυτό τον τρόπο ορίζουμε την ελευθερία ως δικαίωμα του αστού και όχι του ανθρώπου. Πράγμα που σημαίνει ότι η ελευθερία γίνεται ατομικό και όχι συλλογικό δικαίωμα. Πιστεύω ότι θα προβληματιστείς πολύ αν το σκεφτείς κάτω από αυτό το πλαίσιο (διάβασα το κείμενό σου στο blog).
    Δεν θα γράψω πολλά περισσότερα γι' αυτό γιατί αυτό τον καιρό γράφω κάτι σχετικό και φοβάμαι μη μου πάρει κανείς την ιδέα (αστός γαρ). Θα πω μόνο ότι φοβάμαι ότι πολλά από τα προβληματικά στοιχεία του σύγχρονου κόσμου μπορεί να βρίσκουν πηγή σε μια, είτε λάθος διατύπωση των δικαιωμάτων του ανθρώπου από τη Γαλλική Επανάσταση, είτε στην ανεπίκαιρη διατύπωσή τους πια για τον κόσμο μας.
    Και πάλι σόρρυ...

  20. Κοντη Λιζα avatar
    Κοντη Λιζα 26/02/2009 16:33:04

    @15
    [...Επίσης, είναι ΣΥΝΤΑΓΜΑΤΙΚΟ ΔΙΚΑΙΩΜΑ του έλληνα πολίτη να αμφισβητεί την εξουσία, ακόμα και να την καταλύει. Η αντι-εξουσιαστική λογική σύμφωνα με το Σύνταγμα είναι όχι μόνο επιδοκιμαστέα, αλλά η διατήρησή της αποτελεί και μια από τις ευθύνες του Κράτους...]
    Nice shot!!! Τι πινεις και δεν μας δινεις.

    Που ακριβώς το λεει το συνταγμα ορε λιεβεντη;

    Το σύνταγμα μιλάει για κατωχυρωμενο δικαιωμα αντίστασης σε όσους πανε να το καταλυσουν. Τους κουκουλοφορους πχ. η τον ΔΣΕ

  21. Jeff avatar
    Jeff 26/02/2009 16:50:38

    'Αρθρο 120, παράγραφος 4. Η τήρηση του Συντάγματος επαφίεται στον πατριωτισμό των Ελλήνων, που δικαιούνται και υποχρεούνται να αντιστέκονται με κάθε μέσο εναντίον οποιουδήποτε επιχειρεί να το καταλύσει με τη βία.

    Έχω κάποια προβλήματα ως προς τη διατύπωση, αλλά όταν λέει ότι υποχρεούνται να αντιστέκονται με κάθε μέσο εναντίον οποιουδήποτε επιχειρεί να το καταλύσει με τη βία, γιατί θα πρέπει να αφήσουμε απ' έξω τους ίδιους τους κρατικούς φορείς;
    Αν η ερμηνεία μου, βάσει όλων αυτών που ζούμε τον τελευταίο καιρό, είναι υπερβολική ή λανθασμένη, τότε πάω πάσο.

  22. Ανώνυμος avatar
    Ανώνυμος 26/02/2009 17:15:36

    Πρός : Κοντη Λιζα , 4:33 pm :

    Αγαπητή μου, χαλάρωσε καί απόλαυσέ τους ...
    Εστίασε όμως τήν προσοχή σου στήν "διάγνωση", ότι, η κυρώτερη αιτία τής συγχύσεως στούς εγκεφάλους τών θεωρούντων ότι "έχουν δίκιο", είναι η αδυναμία διακρίσεως λεπτών διαφορών μεταξύ τών εννοιών, π.χ. :" Η εκχώρηση ... είναι ανάλυση ...".
    Η εκχώρηση ΕΙΝΑΙ ανάλυση... (Jeff, 3:32 pm)

  23. ΑΝΕΞΑΡΤΗΤΟ ΒΗΜΑ avatar
    ΑΝΕΞΑΡΤΗΤΟ ΒΗΜΑ 26/02/2009 17:18:00

    ΟΣΟ ΓΙΑ ΤΟ ΣΥΝΤΑΓΜΑ :

    'Αρθρο 120 - (Ακροτελεύτια διάταξη)
    1. Tο Σύνταγμα αυτό, που ψηφίστηκε από την E΄ Aναθεωρητική Bουλή των Eλλήνων, υπογράφεται από τον Πρόεδρό της, δημοσιεύεται από τον προσωρινό Πρόεδρο της Δημοκρατίας στην Eφημερίδα της Kυβερνήσεως, με διάταγμα που προσυπογράφεται από το Yπουργικό Συμβούλιο και αρχίζει να ισχύει από τις ένδεκα Iουνίου 1975.
    2. O σεβασμός στο Σύνταγμα και τους νόμους που συμφωνούν με αυτό και η αφοσίωση στην Πατρίδα και τη Δημοκρατία αποτελούν θεμελιώδη υποχρέωση όλων των Eλλήνων.
    3. O σφετερισμός, με οποιονδήποτε τρόπο, της λαϊκής κυριαρχίας και των εξουσιών που απορρέουν από αυτή διώκεται μόλις αποκατασταθεί η νόμιμη εξουσία, οπότε αρχίζει και η παραγραφή του εγκλήματος.
    4. H τήρηση του Συντάγματος επαφίεται στον πατριωτισμό των Eλλήνων, που δικαιούνται και υποχρεούνται να αντιστέκονται με κάθε μέσο εναντίον οποιουδήποτε επιχειρεί να το καταλύσει με τη βία.»

    http://www.parliament.gr/politeuma/syntagmaDetails.asp?ArthroID=124

  24. "Κόκκινος Πάνος" avatar
    "Κόκκινος Πάνος" 26/02/2009 17:29:44

    Ξέρετε σε τί διαφέρει το Ευρωπαικό σύστημα δικαίου από των ΗΠΑ:
    Στην Ευρώπη, όλοι αποδεχόμαστε ότι η νομιμοποιημένη χρήση βίας αποτελεί αυστηρό μονοπώλιο του (δημοκρατικά εκλεγμένου και δημοκρατικά ελεγχόμενου) κράτους.
    Στις ΗΠΑ αυτό δεν ισχύει (ή δεν ισχύει κατά γράμμα). Εξ ού και η θλιβερή ιστορία με την οπλοκατοχή.
    Δυστυχώς, σε μεγάλα τμήματα της Ελληνικής κοινής γνώμης, το Ευρωπαικό αυτό κεκτημένο δεν αναγνωρίζεται. Εξ ού και οι δημόσιες κραυγές περί αυτοδικίας, η παλιότερη "υποστήριξη" μέρους της κοινής γνώμης (και των media) προς τη "17 Ν", οι συμπάθειες προς Μεσανατολικές τρομοκρατικές οργανώσεις κτλ.
    Είναι και αυτό ένα (από πολλά) στοιχείο που μας καθιστά ολίγον "Αμερικανάκια". Παρά τα θρυλούμενα.
    Το γράφω έτσι, για να μην έχουμε αυταπάτες. Και κυρίως, για να είμαστε πιό αυτοκριτικοί ως πολίτες.

  25. Jeff avatar
    Jeff 26/02/2009 17:31:03

    Ανώνυμος @25:
    δεν αντιλέω, σου έδωσα το δικαίωμα του χλευασμού λόγω της βιαστικής μου διατύπωσης.
    Λοιπόν, "Η εκχώρηση της προσωπικής ελευθερίας στο κράτος είναι [μια ιδέα που ανήκει στην] ανάλυση του 17ου αιώνα...". Αναφέρομαι σε αντικείμενα κοινωνικής και πολιτικής φιλοσοφίας και όχι σε αυτά που εσύ μπορεί να ορίζεις ως βιώματα (χωρίς αυτό να σημαίνει ότι δεν με ενδιαφέρουν πρωτίστως τα βιώματα). Αν δεν κάνω λάθος, εσύ αναφέρθηκες στο 19ο αιώνα. Κατανοητό τώρα;
    Δεν θεωρώ ότι έχω δίκιο περισσότερο από εσένα και δεν ανήκω σε κάποια ομάδα για να αναφέρεσαι σε εμένα στον πλυθηντικό. Συνεισφέρω σε ένα διάλογο με επιχειρήματα και αυτά θέτω προς αμφισβήτηση.
    Για τα επιχειρήματα έχεις να πεις κάτι (το ξαναέγραψα και πιο πριν, με ενδιαφέρει κυρίως η γνώμη όσων διαφωνούν);
    Γιατί αν επιμένεις σε αυτό το χαβά, μπορώ να διευκολύνω την κριτική σου γράφοντας και ανορθόγραφα.

  26. Κοντη Λιζα avatar
    Κοντη Λιζα 26/02/2009 17:40:06

    @26

    Δεν ειναι ακριβως ετσι. Ακρογωνιαιοι λιθοι του συνταγματος των ΗΠΑ είναι η πρωτη τροποιοιηση (ελευθερια του λογου)και η δευτερη τροποποιηση (οπλοφορια και συσταση πολιτοφυλακων). Όσο για την οπλοκατοχη δεν ειναι δα και τοσο ασχημα τα πραγματα. Αν ηταν το ιδιο και εδω πολλα απο τα απολειφαδια της κοινωνιας θα ειχαν εκλειψει οριστικα προ πολλου.

    Αν μαλιστα εχετε κατα νου την περιπτσωση του Κολουμπάιν θα σας συμβουλευα να το ψαξετε καλα διοτι πολλες λεπτομερειες εχουν μεινει κρυφες οσον αφορα την καταγωγη το παρελθον και την δραση των αυτουργων. Τα οπλα δεν ειναι ουτε καλα ουτε κακα. Ειναι μεσα. Αν τα κρατα κακοποιος θα εχουμε την περιπτωση του Πασσαρη ας πουμε. ΑΝ τα κρατα καλος μπορει να ειναι η περιπτωση του αστυνομικου που παραπεμφθηκε επειδη ερριξε σε Αλβανο που εκανε ενοπλη ληστεια στην Κηφισια πριν 2 περιπου χρονια.

  27. "Κόκκινος Πάνος" avatar
    "Κόκκινος Πάνος" 26/02/2009 17:40:39

    Δεν είναι ακίνδυνο "παιχνίδι". Φαντάζομαι, όλοι θυμούνται την ιστορία της Οκλαχόμα ή και διάφορα με θρησκευτικές σέκτες των ΗΠΑ κτλ
    Στην προκειμένη, τη δική μας περίπτωση, δεν έχουμε μόνον το περιρρέον και παλιό ιδεολόγημα (στο οποίο τα δύο άκρα ενώνονται όπως έχω γράψει και άλλοτε, στην πίσω "αόρατη" πλευρά του κυκλικού πολιτικού φάσματος). Έχουμε και την ακυβερνησία, που το ενισχύει ακόμα πιό πολύ.
    Συμπέρασμα: Επείγει να τελειώσει η ακυβερνησία. Πώς; Με τον τρόπο που η μόνον η δημοκρατία γνωρίζει, γι αυτό και το πολίτευμα αυτό δεν έχει αδιλέξοδα.

  28. Σπατζιώτης avatar
    Σπατζιώτης 26/02/2009 17:41:37

    Διαβάζοντας κανείς κάποια από τα παραπάνω σχόλια μένει με την εντύπωση ότι η χώρα μας βρίσκεται σε κατάσταση επαναστατική και διεξάγονται εντατικά ''ζυμώσεις'' για το μέχρι πού μπορόύν να προχωρήσουν οι επαναστατικές διαδικασίες, τι να καταλύσουν και ποιανών δικαιώματα να περιορίσουν.
    Μέσα στην πνευματική αναμπουμπούλα των ημερών, διαβάσαμε στις φιλόξενες σελίδες του ANTINEWS και φαιδρότητες - από το ''ο Διογένης ο Κυνικός ήταν αντιξουσιαστής'', μέχρι τη ''συνταγματική κατοχύρωση του δικαιώματος κάποιου να καταταλύει την εξουσία και τους θεσμούς''.
    Συχνά έχω την αίσθηση ότι κάτι έχει συμβεί στα μυαλά όλων μας και ο καθένας μας βιώνει την εικονική πραγματικότητα της ιδεοληψίας του.
    Δεν ξέρω τι μπορεί να μας επαναφέρει στο ''εδώ και τώρα'' αυτών που συμβαίνουν έζω από τα παράθυρά μας. Εγώ, προσωπικά, σκοπεύω να το ρίξω στη νηστεία και στην προσευχή, μπας και δω φώτιση.
    Στο εν σχολιασμώ σημείωμα του blog γίνεται λόγος για μια χειροβομβίδα που ρίχτηκε στο ''Δίκτυο'';
    Καλά, δεν το περιμένατε; Δεν περιμένατε ότι αυτά που άρχισαν να συμβαίνουν από τον περασμένο Δεκέμβριο - ίσως και από πιο νωρίς -(κάψιμο της Αθήνας και πολλών επαρχιακών πόλεων, πλιάτσικο, βία ενάντια σε οποιονδήποτε έχει αντίθετη γνώμη, εμφάνιση στο τσάκα-τσάκα μιας ''πλειάδας'' ανταρτών πόλης που πυροβολούν όπου και όποιον γουστάρουν) θα έχουν και συνέχεια;
    Δεν βλέπετε ότι κάποιοι θέλουν να βάλουν και τους λαθρομετανάστες στο ''παιχνίδι της εξέγερσης'' για να καεί το πελεκούδι και να δέσει καλύτερα το γλυκό;
    Δεν βλέπετε τι γίνεται και πού πάει αυτή η χαλαρή συνομοσπονδία που λέγεται Ελλάδα (συνομοσπονδία, γιατί συναποτελείται από κάμποσα αυτοδιοικούμενα κρατίδα - από εκείνο της των Εξαρχείων μέχρι εκείνο της της Γκιουμουτζίνας-Κομοτηνής);
    Ίσως να είναι μπλεγμένοι στη φάση και χρυσαυγίτες, και παρακρατικοί, και ντόπιες ή ξένες μυστικές υπηρεσίες, και η Σέκτα, και ο Βεγγέλης που τον παράτησε η γκόμενά του που δούλευε στο Δίκτυο και ήθελε να της την κάνει, καί η κυρά Μαριγώ που το 'χε κάνει τάμα στην Παναγιά της Τήνου να ρίξει μια χειροβομβίδα...
    Το ζήτημα είναι ότι οδηγούμεστε με μαθηματική ακρίβεια (καλπάζοντας μάλιστα) σε μια διάλυση της έρημης της χώρας μας, βαλλόμενοι από παντού, με πολλούς από εμάς να χειροκροτάμε γιατί ... έτσι θα πέσει ο ''μπούλης''.
    Και κανείς, πλην των επιχαιρόντων, δεν μιλάει, από φόβο να μην κακοχαρακτηριστεί. Και δικαιολογημένα άλλωστε. Εδώ βγήκαν κάτι άνθρωποι στην Πάτρα να προστατεύσουν τα μαγαζάκια τους από τους εκδράμοντες (με λεωφορεία, τραίνα, αεροπλάνα και παπόρια και με τους φίλους τους παλιούς) και δέχτηκαν καταιγιστικά πυρά από ΜΜΕ, πολιτικούς, διανοούμενους και δειπνοσοφιστές ότι είναι ''φασισταριά'', έπειδή δεν τους επέτρεψαν να τα κάψουν και να τα λεηλατήσουν...

  29. "Κόκκινος Πάνος" avatar
    "Κόκκινος Πάνος" 26/02/2009 17:43:34

    @ Κοντη Λιζα 29
    πρίν καλά καλά προλάβω να καταλάβω, επιβεβαίωσες την γνώμη μου.
    Μαζί και το nickname σου.

  30. χαριτος avatar
    χαριτος 26/02/2009 17:44:43

    oxi mono den prepei na vrethoun alla na genikeytoun oi epitheseis kai oi nekroi lathraioi kai akroaristeroi.giati polli apla tote to kratos tha anagastei na papsei ta paignia kai tha tsakisei akroaristerous glitses akrodeksia gourounia kai aporrimata lathrometanaston.na tous tsakisi olous kai na tous eksafanisei apo tin ellada.etsi gia na katalavoun oloi tous stin extrem glossa pou kseroun.

  31. "Κόκκινος Πάνος" avatar
    "Κόκκινος Πάνος" 26/02/2009 17:47:40

    Και δεν είναι θέμα "Καλών και Κακών", αυτό ισχύει μόνον στο Άγριο Γουέστ.
    Είναι θέμα θεσμικού και αντιθεσμικού.
    Πάει τέλειωσε. Υπάρχουν αρκετοί Έλληνες (δεξιοί, "κεντρώοι", "αριστεροί" και "πάρα πολύ αριστεροί" που είναι τόσο "Αμερικανάκια" όσο και μερικοί Τεξανοί πετρελαιάδες.

  32. Κοντη Λιζα avatar
    Κοντη Λιζα 26/02/2009 17:51:46

    @32
    Ευχαριστω καλε μου κυριε!

    Εν τουτοις η τηρηση του συνταγματος στις ΗΠΑ επιτρεπει την οπλοκατοχη και τις πολιτοφυλακες ειτε το θελετε ειτε οχι. Και οσοι ειναι αντιθετοι στην οπλοκατοχη στις ΗΠΑ ειναι οι Δημοκρατικοι (Κλιντον πχ.) και οι συνεργαζομενες δυναμεις. Να σας πω μερικες; Σορος.

    Επι της ουσιας αν εχετε κατι οχι επι του ταπεινου σαρκιου μου. Και επιτρεψτε μου να εχω αμφιβολιες για το ποσο καλα γνωριζετε τα τεκταινομενα απο την αλλη πλευρα του Ατλαντικου.

  33. Jeff avatar
    Jeff 26/02/2009 17:52:19

    Κόκκινος Πάνος @27:
    Φαντάζομαι ότι στις ΗΠΑ μπορούν να δεχτούν πιο εύκολα από ό,τι στην Ευρώπη τον πυροβολισμό ενός αστυνομικού...
    Η έννοια του Κράτους κατά Max Weber (σύμφωνα με πολλούς ο πιο περιεκτικός ορισμός): "Το κράτος είναι εκείνη η κοινότητα των ανθρώπων, η οποία αξιώνει (αποτελεσματικά) το μονοπώλιο στη χρήση της νόμιμης φυσικής βίας μέσα σε ορισμένο έδαφος".
    Πάλι βάζουμε στον ίδιο τορβά, την αμφισβήτηση της αποτελεσματικής αξίωσης του μονοπωλίου της νόμιμης φυσικής βίας με τη 17Ν και τις τρομοκρατικές οργανώσεις.
    Εκτός και αν η συνέλευση στο Στέκι Μεταναστών ήταν συνέλευση τρομοκρατών και αυτόκλητων αμερικανών [νομιμοποιημένων λόγω κουλτούρας οπλοχρησίας (;!;) τιμωρών.

  34. ΚΟΥΡΚΟΥΜΠΙΝΙ avatar
    ΚΟΥΡΚΟΥΜΠΙΝΙ 26/02/2009 17:54:10

    Θυμάμαι αρχές 2000 να πωλούνται οι συγκεκριμένου τύπου χειροβομβίδες σε κεντρική πλατεία μεγάλης πόλης προς 1000 δρχ έκαστη (επαναλαμβάνω 1000 δραχμές).Να θεωρήσω ότι λόγω πληθωρισμού ή λόγω προσφοράς-ζήτησης η τιμή πενταπλασιάστηκε ,δηλ. 5.000 δρχ= 15 ευρώ.Δώσε και σε μένα μπάρμπα!
    Όσο για το ποιος το έκανε :στατιστικά και ΜΟΝΟ δεν υποπτεύομαι ακροδεξιούς (πόσα χτυπήματα έχουμε από την ακροδεξιά και πόσα από την ακρο-αριστερά).Δυστυχώς κάποιοι μπαχαλάκηδες έχουν ταυτίσει την Αριστερά με τη βία με τις πράξεις τους.Μακάρι να βρεθούν σύντομα οι ένοχοι και τα κίνητρά τους να αποδειχθούν ευτελή (προσωπικές αντιδικίες).Μέχρι τότε σωπαίνω.

  35. "Κόκκινος Πάνος" avatar
    "Κόκκινος Πάνος" 26/02/2009 18:03:39

    @ 35
    1. Για το πρώτο θέμα, δεν είπα κάτι διαφορετικό. Είπα ότι το (ισχύον) δικαιικό σύστημα Ευρώπης και ΗΠΑ είναι διαφορετικό σε ότι αφορά το μονοπώλιο της έννομης βίας από το κράτος.
    2. Φυσικά και υπάρχουν αντίθετες απόψεις και στις ΗΠΑ. Όπως και σε μερικές Ευρωπαικές χώρες.
    3. Το γνωρίζω ότι ο Κλίντον (και άλλοι Δημοκρατικοί) επιχείρησαν να περιορίσουν την οπλοκατοχή, αλλά μειοψήφισαν στο Κογκρέσσο. Για τον κο Σόρρος δεν γνωρίζω την άποψή του για το θέμα. Άν είναι όντως αυτή, τον επικροτώ (γι' αυτό το θέμα). Μακριά από ταμπού.
    4. Τέλος, δεν αναφέρθηκα προσωπικά, παρά μόνον στο nickname. Aλλά γνωρίζω αρκετά (όχι τέλεια) την Αμερική, ώστε να φαντάζομαι τις απόψεις των γνωστών πολιτικών για την οπλοκατοχή.
    Μήπως τυχόν πειράζει, ότι άν ήμουν Αμερικανός θα ψήφιζα με τα μπούνια Ομπάμα;

  36. Jeff avatar
    Jeff 26/02/2009 18:12:13

    Σπατζιώτης @31:
    "διαβάσαμε στις φιλόξενες σελίδες του ANTINEWS και φαιδρότητες - από το ”ο Διογένης ο Κυνικός ήταν αντιξουσιαστής". Φαιδρός φαντάζομαι και όποιος τον αποκάλεσε "Διογένης: ο αναρχικός σκύλος". Για να μην σου θυμίσω το διάσημο περιστατικό με τον Μέγα Αλέξανδρο...
    Στην Πάτρα δεν ξέρω τι έγινε, αλλά στη Λάρισα κάποιοι μαθητές κατηγορήθηκαν για σύσταση τρομοκρατικής οργάνωσης που με προσχεδιασμένη δράση επιτέθηκε εναντίον του πολιτεύματος, οπλοφορώντας με πέτρες και καδρόνια, τη στιγμή που κανένας νοικοκυραίος, οπλισμένος επίσης με πέτρες και καδρόνια και με σαφή οργάνωση ομάδας και αντίθετος σε κάθε ελληνικό νόμο που απαγορεύει την αυτοδικία, δεν κατηγορήθηκε ούτε για πταίσμα.
    Εκτός και εαν η ελληνική νομιμότητα περιλαμβάνει όχλους εξαγριωμένων καταστηματαρχών (;) που βάλλουν, κλωστούν, βρίζουν και συλλαμβάνουν (!)μαθητές που γυρνούν από το φροντιστήριο στις 9 το βράδυ με τη τσάντα στον ώμο.
    Θα σου άρεσε να έρθει κατά πάνω σου μια ομάδα 10-15 ενηλίκων, με πέτρες, ξύλα και λοστούς στα χέρια, βρίζοντάς σε και ψάχνοντας με τη βία τα πράγματά σου, λέγοντάς σε αλήτη και τσογλάνι;

  37. "Κόκκινος Πάνος" avatar
    "Κόκκινος Πάνος" 26/02/2009 18:12:36

    @ 36
    Το πρώτο ισχύει (για πυροβολισμό σε αστυνομικό στις ΗΠΑ). Tο επιβεβαιώνει συνεχώς το Hollywood.
    2. O Μax Weber είναι τυπικός Ευρωπαίος κοινωνιολόγος - πολιτολόγος. Στις ΗΠΑ δεν τον συμπαθούν, οι συντηρητικοί τουλάχιστον. Οι λεγόμενοι "φιλελεύθεροι" (για τις ΗΠΑ φιλελεύθερος = αριστερός) ενδεχομένως.
    3. Η αμφισβήτηση της αποτελεσματικής αξίωσης του μονοπωλίου της νόμιμης φυσικής βίας έχει σαφώς σχέση με την "αποδοχή" (την όση) της 17Ν και των τρομοκρατικών οργανώσεων.
    4. Ειλικρινά, δεν καταλαβαίνω τι σχέση έχει με αυτά η συνέλευση στο Στέκι Μεταναστών.
    Μίλησα μόνον γι αυτούς που χρησιμοποιούν (ή "νομιμοποιούν") μη κρατικά μονοπωλούμενη βία

  38. Jeff avatar
    Jeff 26/02/2009 18:45:38

    !

  39. Strange Attractor avatar
    Strange Attractor 26/02/2009 18:52:09

    Θυμίζω ότι όπως ακούστηκε στα δελτία (είναι άραγε αλήθεια;) το νούμερο της πινακίδας του ΙΧ με το οποίο διέφυγαν οι δράστες της ρίψης χειροβομβίδας είναι ακαταχώρητο σύμφωνα με την τροχαία. Ποιοί έχουν ακαταχώρητα νούμερα κυκλοφορίας στην Ελλάδα; Ποιοί;

  40. Σπατζιώτης avatar
    Σπατζιώτης 26/02/2009 19:10:21

    @39. jeff
    Αν και το θέμα της συζήτησής μας είναι άλλο, ο Διογένης ο Σινωπεύς χαρακτηρίστηκε ''αναρχικός'' κάτι χιλιετίες μετά τον θάνατό του από κάποιους που αναζήτησαν ρίζες της ιδεολογίας τους και στην ελληνική Αρχαιότητα. Όπως έκαναν και με τον Θερσίτη, τον Αντιφώνα τον Αθηναίο, τον Ζήνωνα τον Κιτιέα και άλλους. Με τον ίδιο τρόπο θεωρήθηκε και ο Ηράκλειτος ''πατέρας του διαλεκτικού υλισμού''. Κούνια που μας κούναγε...
    Η φιλοσοφία του Διογένη ήταν κατ' εξοχήν ηθική και η όποια κριτική του στους θεσμούς ήταν για να τους καλυτερέψει. ''Δάγκωνε'' (σαν κύνας)τους ανθρώπους για να τους κάνει καλύτερους. Εκτός από τα ανεκδοτολογικά κείμενα του Διογένη του Λαέρτιου, ρίξε μια ματιά και στον Δίονα τον Πλουσαραίο για να πάρεις χαμπάρι περί τίνος πρόκειται.
    Επί του προκειμένου τώρα.
    Δεν λες τίποτα για το μπάχαλο που επικρατεί στη χώρα μας και στο οποίο στάθηκα στο σημείωμά μου. Οι φοβισμένοι (και εξαγριωμένοι) καταστηματάρχες στην Πάτρα (αλλά και στη Λάρισα) τουλάχιστον απέτρεψαν το όργιο πυρός που αγκάλιασε την Αθήνα, τη Θεσσαλονίκη, τα Γιάννενα και άλλες πόλεις. Σ' αυτό το παρανάλωμα συμμετείχαν και δεκαπεντάχρονα (είτε μας αρέσει είτε όχι), πράγμα που αποτελεί ΣΥΜΠΤΩΜΑ της κατάστασης που περιέγραψα και στο προηγούμενο σημείωμά μου και σε άλλες προηγούμενες παρεμβάσεις μου. Μη με καλείς να πάρω το μέρος τον ''οπλοφορούντων νοικοκυραίων'' (όπως μάλλον ειρωνικά τους περιγράφεις) ή των ''οπλοφορούντων μπαχαλάκηδων''. Εκείνο που με ενδιαφέρει είναι η κατάλυση οποιασδήποτε νομιμότητας που καταρρακώνει και διαλύει τη χώρα. Είναι αστείο να ρωτάς γιατί δεν σύρθηκαν στα δικαστήρια όσοι βγήκαν έξω(έστω και με στυλιάρια) να προστέψουν το μαγαζάκι που τους δίνει ένα κομμάτι ψωμί. Κάτι τέτοιο θα είχε νόημα αν ''έπαιρναν το νόμο στα χέρια τους'' σε μια χώρα ευνομούμενη. Κι αυτό ακριβώς είναι αυτό που φοβάμαι. Η διαρκής κατρακύλα μας, το ''μπάστε σκύλοι, αλέστε'' που επικρατεί παντού και που με μαθηματική ακρίβεια θα οδηγήσει όχι μόνο σε αυτοδικίες αλλά σε πολύ χειρότερες καταστάσεις...
    ....
    Τώρα που το σκέφτομαι καλύτερα - ναι, αν θα έπρεπε να διαλέξω, θα πήγαινα με το μέρος των νοικοκυραίων με τα στυλιάρια... Είναι οι γονείς μας αυτοί, οι συγγενείς μας, οι γείτονές μας. Κακομοίρηδες, μικροαστοί, συντηρητικοί, χαμηλών οριζόντων... αλλά με κάτι τέτοια ''κωλομάγαζα'' και ''κάνοντας το σκατό τους παξιμάδι'' μάς σπούδασαν εμάς τους υπερευαίσθητους μελετητές του Χομπς...

  41. Jeff avatar
    Jeff 26/02/2009 19:16:29

    Γι'αυτό το λόγο έχουμε χρέος να ξεπεράσουμε την κατάσταση στην οποία πολλοί από εμάς συρθήκαμε. Για να τιμήσουμε τις φιλότιμες θυσίες τους (εφόσον το ρίχνεις στο φιλότιμο).

  42. Jeff avatar
    Jeff 26/02/2009 19:18:52

    Φόβερός διάλογος παιδιά. Γράφω εδώ και πολύ ώρα πολλά σχόλια επάνω σε αυτά που ειπωθηκαν τελευταία αλλά για κάποιο λόγο τα σχόλια μου δεν 'ανεβαίνουν'.

  43. Jeff avatar
    Jeff 26/02/2009 19:19:27

    factorx δεν υπονοώ τίποτα. Άτιμη τεχνολογία.

  44. Jeff avatar
    Jeff 26/02/2009 19:23:02

    Επίσης, αγαπητέ Σπατζιώτη, αν η αντιδικία γίνει καταστηματάρχες-νεολαία, εγώ θα διαφωνήσω μαζί σου και θα πάω με τους δεύτερους. Όπως οι πρώτοι είναι οι γονείς μας, οι δεύτεροι είναι τα παιδιά μας.

  45. Jeff avatar
    Jeff 26/02/2009 19:25:44

    Η άποψη του Ανώνυμου ότι η παρανομία και το μπάχαλο βρίσκει αφορμή εκεί που λείπει ο έλεγχος κρίνεται στις μέρες μας ιδιαίτερα συντηρητική. Η πιο απλοϊκή εξήγηση για αυτό είναι ότι η αντίδραση αναφέρεται πάντοτε σε κάτι. Το ίδιο και ο βαθμός της.

  46. Jeff avatar
    Jeff 26/02/2009 19:28:57

    Η αποτελεσματικότερη πηγή του ελέγχου στις μεταμοντέρνες κοινωνίες είναι ο εαυτός. Εγώ λέω ότι σε μια ευνομούμενη πολιτεία δεν χρειάζονται αστυνομικοί αστακοί. Όχι ότι οι αστυνομικοί αστακοί μπορούν να εγγυηθούν μια ευνομούμενη πολιτεία. Τα παραδείγματα εναντίον του δεύτερου είναι πολλά.

  47. Jeff avatar
    Jeff 26/02/2009 19:32:19

    Όσον αφορά τους εξαγρειωμένους νοικοκυραίους, στη Λάρισα βγήκαν στους δρόμους ανταποκρινόμενοι σε μια φήμη για 2000 κουκουλοφόρους που θα έφταναν με λεωφορεία και τρένα και θα κατέστρεφαν την πόλη. Ποτέ δεν ήρθαν, αλλά τα μάτια τους δεν σταμάτησαν να γυαλίζουν. Στη Λάρισα το μπάχαλο με τις τράπεζες έγινε την Δευτέρα, όπου δεν καταστράφηκε ούτε ένα κατάστημα. Η φήμη και ο όχλος επικράτησαν την Τρίτη.

  48. Jeff avatar
    Jeff 26/02/2009 19:38:47

    Anonymous @52: Δηλαδή θεωρείς ότι είμαστε πολύ μακριά από τη ζούγκλα και ότι απέχουμε πολύ από τους βαρβάρους. Μάλλον ζούμε σε διαφορετικό κόσμο.

  49. Jeff avatar
    Jeff 26/02/2009 19:43:23

    Πάντως, εκτός από κάποιες πολύ συντηρητικές απόψεις για τα... δόντια μου, κάποιοι άλλοι δεν έχετε διαβάσει προσεκτικά αυτά που γράφω με αποτέλεσμα να επαναλαμβάνονται συνεχώς πράγματα τα οποία εγώ δεν έχω υποστηρίξει. Το ξαναλέω λοιπόν: Το γεγονός ότι δεν συμφωνώ με όλες τις δράσεις του Δεκεμβρίου δεν σημαίνει ότι επικροτώ τις κατασταλτικές μεθόδους που χρησιμοποιήθηκαν. Το ότι πιστεύω ότι ζω σε ένα μη δημοκρατικό κράτος δεν σημαίνει ότι θα σκοτώσω και όποιον νιώθει ασφαλής σε αυτό. Αλλά δεν πρέπει να βρω κι εγώ ένα χώρο να αρθρώσω τα επιχειρήματά μου χωρίς να ισοπεδώνομαι τόσο βάναυσα;

  50. Σπατζιώτης avatar
    Σπατζιώτης 26/02/2009 20:09:23

    ΜΙΚΡΑ ΣΧΟΛΙΑ ΕΠΙ ΤΟΥ ΚΑΤΑΙΓΙΣΜΟΥ ΣΧΟΛΙΩΝ ΤΟΥ JEFF:
    @45. Καμία κατάσταση δεν ξεπερνιέται επικροτώντας (ή αναζητώντας ιδεολογικό υπόβαθρο)στο όποιο μπάχαλο.
    @48. Αυτό το ''είμαι με τη νεολαία'' παραείναι λαϊκισμός. Καμία κοινωνία δεν θεωρεί τους πιτσιρικάδες αυτόβουλους πολίτες. Γι' αυτό και τους ''κοινωνικοποιεί'' μέσω της Εκπαίδευσης και της διαπαιδαγώγησης. Εκτός αν συμφωνήσουμε με τον ΣΥΡΙΖΑ και τους δώσουμε δικαίωμα ψήφου από τα 16, 13, 10 και κάτι τέρμινα.
    @50. Στερείται νοήματος η φράση - ''Η αποτελεσματικότερη πηγή του ελέγχου στις μεταμοντέρνες κοινωνίες είναι ο εαυτός''. Εν πάση περιπτώσει, εδώ μιλάμε για τη δική μας κοινωνία, όπου αν δεν υπήρχε αυτή η έστω αναποτελεσματική αστυνομία οι ντόπιοι και οι εισαγώμενοι νταβέληδες θα χόρευαν φοξ-τροτ στα κουφάρια μας.
    @51. Το έχω παρατηρήσει κι εγώ ότι οι Λαρισαίοι έχουν ''γυαλιστερά (έως φωσφορίζοντα) μάτια''. Χρησιμοποιούν όλοι τους ένα εκπληκτικό κολλύριο. Αντίθετα από τους Βολιώτες που έχουν βλέμμα σκοτεινό...
    @55 Ας ξεκολλήσουμε από τον μανιχαϊσμό ''συντηρητισμός=κακό'' και ''προοδευτισμός=καλό''. Πολλές φορές ισχύει και το αντίθετο. Ιδεολογήματα του 18ου αιώνα είναι κι αυτα έχουν φέρει τον κόσμο μας στο χείλος της καταστροφής.

  51. διερωτώμαι avatar
    διερωτώμαι 26/02/2009 20:16:06

    Μήπως θα έπρεπε να εξετάσουμε και το ενδεχόμενο "ενδο-εξαρχειακής" σύγκρουσης? Μήπως θα έπρεπε να συνδέσουμε το γεγονός της ρίψεως της χειροβομβίδας με την είδηση οτι σε διαρρήξεις οικιών αστυνομικών εκλάπησαν όπλα και να κατευθύνουμε την σκέψη και τις υποθέσεις μας στην προσπάθεια αποπροσανατολισμού και από την υπόπτως άνετη δράση της Σέχτας και του ΕΑ? Έχει άρα γε σχέση με την επιθυμία συνέχισης του σκηνικού του Δεκεμβρίου και με την ανακάλυψη μέρους του απωλεσθέντος πολεμικού υλικού στην Κομοτηνή?

  52. "Κόκκινος Πάνος" avatar
    "Κόκκινος Πάνος" 26/02/2009 20:25:53

    @ jeff 50
    Συμφωνώ απολύτως ότι η αποτελεσματικότερη πηγή του ελέγχου στις μοντέρνες κοινωνίες είναι ο εαυτός. Για τις λεγόμενες μεταμοντέρνες δεν ξέρω, υποπτεύομαι όμως ότι "μεταμοντέρνο" είναι το ύστερο μοντέρνο, με κάποια δόση κρίσης, κι από κει και πέρα πιάνει ζόρικη δουλειά η διαλεκτική, μαρξικού, χεγκελιανού ή πλατωνικού τύπου.
    Αλλα ο εαυτός, το υποκείμενο δηλαδή, δημιουργείται ΚΑΙ από το (όποιας κατάστασης)κοινωνικό σύνολο.
    Εκεί πρέπει να πιάσει δουλειά ο Κάντ: Κατηγορική προσταγή, να φερόμαστε στους άλλους, όπως θέλουμε να φερθούν σε μάς εκείνοι.
    Έλα όμως που "είναι πολλά τα λεφτά, κουμπάρε";
    Και το χειρότερο, ακόμα και μεταξύ των πιό α-φιλοχρήματων, υπάρχουν και κουφιοκέφαλοι, όχι μόνον σαίνια. Ως γνωστόν, τη βλακεία δεν μπορείς να τη νικήσεις, άν τη δείς πρέπει να χτυπήσεις τα πόδια στους ώμους.
    Για όσο οι "καλοί καγαθοί" είναι φωτεινές εξαιρέσεις, προκύπτει λοιπόν αβίαστα η ανάγκη θεσμών, εξουσίας. Δημοκρατικών θεσμών, , δημοκρατικής εξουσίας. Ακόμα και κάποιας αστυνομίας: Όχι βέβαια "χωροφυλάκων", ούτε αυτού του τσίρκου, προτιμώ τύπου Λονδίνου, ΧΩΡΙΣ ΟΠΛΑ οι περίπολοι της γειτονιάς, αλλά με Σκότλαντ Γιάρντ και Αντιτρομοκρατική όπου είναι ανάγκη.
    Και το κυριότερο, ανάγκη αυτοπεριορισμού του υποκειμένου.
    Μη μιλήσουμε και για τον αυτοπεριορισμό στην εποχή της οικολογικής κρίσης: Εκεί, το πράγμα δεν είναι απλά θέμα δικαιοσύνης, αλλά ζωής και θανάτου.

  53. ΑΝΕΞΑΡΤΗΤΟ ΒΗΜΑ avatar
    ΑΝΕΞΑΡΤΗΤΟ ΒΗΜΑ 26/02/2009 20:59:52

    ΜΟΛΙΣ ΕΙΔΑ ΔΕΝ ΕΧΟΥΝ ΑΝΕΒΕΙ ΟΛΑ ΜΟΥ ΤΑ ΣΧΟΛΙΑ. ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΑ ΘΑ ΗΘΕΛΑ ΝΑ ΞΕΡΩ ΜΕ ΠΟΙΟ ΚΡΙΤΗΡΙΟ ΕΠΙΛΕΓΕΤΕ, ΑΝ ΕΠΙΛΕΓΕΤΕ, ΤΙ ΘΑ ΑΝΕΒΕΙ ΚΑΙ ΤΙ ΟΧΙ

    FACTORX: ΜΟΛΙΣ ΕΙΔΑ ΟΤΙ ΨΕΥΔΕΣΑΙ ΑΙΣΧΡΑ. ΚΑΝΕΝΑ ΣΧΟΛΙΟ ΣΟΥ ΔΕΝ ΚΟΠΗΚΕ. ΟΥΤΕ ΚΑΝ ΑΣΧΟΛΗΘΗΚΑΜΕ ΜΑΖΙ ΣΟΥ .

  54. Mποτίλια στο πέλαγος avatar
    Mποτίλια στο πέλαγος 27/02/2009 01:38:12

    Κάποιοι προβοκάτορες κλιμακώνουν εμφύλιο με τη μέθοδο Αλ Καπόνε. Οι ταμπέλες αποτελούν στη συγκεκριμένη περίπτωση μπαλ μασκέ. Μια χτυπάνε τον ένα, μια χτυπάνε τον άλλο, μετά τους βάζουνε να χτυπιώνται μεταξύ τους, μετά βαράνε οι ίδιοι τον εαυτό τους και μιξοκλαίνε.
    Στη γείτονα χώρα αποδείχθηκε, ότι η Εργκένεκον είχε εισχωρίσει και κινούσε τα νήματα σε οργανώσεις τόσο της άκρας δεξιάς, όσο και της άκρας αριστεράς. Το 1980 το πραξικόπημα του Εβρέν έγινε για να "σώσει" τη χώρα από τη βία.
    "Δημιούργησε ένα πρόβλημα και μετά πείσε τους ότι άχεις η λύση του στο χέρι σου". "Ordo Ex Chaos".
    Παλιά ίσχυε το "διαίρει και βασίλευε". Σήμερα ισχύει το κάντο Γιουγκοσλαβία και μετά θα σε παρακαλάνε για μια φέτα ψωμί.
    Αγόμεθα και φερόμεθα. Μπρος γκρεμός και πίσω ρέμα. Προτείνω την πτήση.

  55. thanos avatar
    thanos 27/02/2009 04:02:41

    Ποιας χωρας του Δυτικου κοσμου,το συνταγματης δεν περιεχει πουθενα την λεξη "Δημοκρατια"?.

  56. Jeff avatar
    Jeff 27/02/2009 10:41:02

    Κόκκινος Πάνος @59: Συμφωνώ. Και εγώ αυτό λέω, ότι τα πράγματα είναι πολύ πιο πολύπλοκα από τη λογική: Ολυμπιακός-Παναθηναϊκός, Καουμπόυ-Ινδιάνος, Camel-Marlboro. Η συγκρότηση τόσο της ατομικής όσο και της κοινωνικής ταυτότητας (που ποτέ δεν ταυτίζονται ακριβώς) είναι θέμα τόσο της κοινωνίας όσο και των ατομικών βιώμάτων.
    Όταν όμως κάποιοι επικαλούνται την επέκταση της κατασταλτικής λογικής σε μια κοινωνία που δεν έχει αναπτύξει τη δημοκρατική συμμετοχή (που από μόνη της θέτει όρια στη δράση), τότε η ίδια η ισχυροποίηση της καταστολής δυναμώνει και τα φαινόμενα αντίδρασης και αντίστασης που καλείται να αντιμετωπίσει. Δεν είναι βέβαια τόσο απλό όσο παρουσιάζεται, αλλά προς τα εκεί πάει σχεδόν πάντα.

  57. ΑΝΕΞΑΡΤΗΤΟ ΒΗΜΑ avatar
    ΑΝΕΞΑΡΤΗΤΟ ΒΗΜΑ 27/02/2009 15:19:04

    @ FACTORX
    ΧΘΕΣ ΔΙΑΤΥΠΩΣΑ ΜΙΑ ΑΠΟΡΙΑ ΜΕ ΤΟ ΣΧΟΛΙΟ 60.
    Η ΑΠΑΝΤΗΣΗ ΣΟΥ ΗΤΑΝ ΕΠΙΘΕΤΙΚΗ, ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΖΟΝΤΑΣ ΜΕ ΑΙΣΧΡΟ ΨΕΥΤΗ. ΘΑ ΜΠΟΡΟΥΣΕΣ ΝΑ ΠΕΙΣ ΟΤΙ ΥΠΗΡΞΕ ΚΑΠΟΙΟ ΤΕΧΝΙΚΟ ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΣΤΗ ΣΥΝΔΕΣΗ ΜΟΥ Ή ΣΤΟ SITE, ΟΤΙ ΕΚΑΝΑ ΕΓΩ ΚΑΠΟΙΑ ΜΑΛΑΚΙΑ ΚΑΙ ΤΟ ΣΧΟΛΙΟ ΔΕΝ ΑΝΕΒΗΚΕ. ΟΚ!
    ΜΟΥ ΑΠΑΝΤΑΣ ΟΤΙ "ΟΥΤΕ ΚΑΝ ΑΣΧΟΛΗΘΗΚΑΜΕ ΜΑΖΙ ΣΟΥ". ΓΙΑΤΙ, ΘΑ ΕΠΡΕΠΕ ΝΑ ΑΣΧΟΛΗΘΕΙΤΕ; ΑΣΧΟΛΗΣΤΕ ΜΕ ΤΟΥΣ ΥΠΟΛΟΙΠΟΥΣ ΠΟΥ ΑΝΑΡΤΟΥΝ ΣΧΟΛΙΑ; Ή ΜΗΠΩΣ ΚΑΤΙ ΔΕΝ ΚΑΤΑΛΑΒΑ;
    ΑΦΕΝΤΙΚΟ ΣΤΟ ΜΑΓΑΖΙ ΣΟΥ ΕΙΣΑΙ ΚΑΙ ΔΕ ΘΑ ΣΟΥ ΥΠΟΔΕΙΞΩ ΤΙ ΘΑ ΚΑΝΕΙΣ. ΜΕ ΕΝΟΧΛΕΙΣΕ ΟΜΩΣ, ΤΟ ΠΕΡΙ ΑΙΣΧΡΟΥ ΨΕΥΔΟΥΣ, ΣΧΟΛΙΟ ΣΟΥ.

ΑΠΟΣΤΟΛΗ ΣΧΟΛΙΟΥ

Τα δεδομένα σας είναι ασφαλή! H διεύθυνση email δε θα δημοσιευθεί. Τα στοιχεία θα χρησιμοποιηθούν αποκλειστικά για τη δυνατότητα σχολιασμού στο antinews.gr .

Tα πεδία με αστερίσκο (*) είναι υποχρεωτικά.