#_CRON_JOB_#
#_CRON_JOB_#
06/05/2012 19:09
ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΣΧΟΛΙΟΥ

Ανατροπή του πολιτικού σκηνικού σύμφωνα με το exit poll



Ανατροπή του πολιτικού σκηνικού δείχνουν τα exit polls που ανακοίνωσαν η ΝΕΤ και τα ιδιωτικά κανάλια, με πρωτιά της ΝΔ, το ΣΥΡΙΖΑ να προβάλλει ως δεύτερο κόμμα, μεγάλες απώλειες για το ΠΑΣΟΚ και περισσότερα από επτά κόμματα στη νέα Βουλή, μεταξύ των οποίων και η Χρυσή Αυγή.

Πρώτο κόμμα είναι η ΝΔ με 17% έως 20%, και δεύτερο ο ΣΥΡΙΖΑ με το ποσοστό του από 15,5% έως 18,5%, την ώρα που το ΠΑΣΟΚ βρίσκεται στο 14% - 17%.

Στο 10% - 12% διαμορφώνεται το ποσοστό των Ανεξάρτητων Ελλήνων, εκείνο του ΚΚΕ κυμαίνεται από 7,5% έως 9,5%, με τη Δημοκρατική Αριστερά στο 4,5% - 6,5%, ενώ εντυπωσιακό είναι το ποσοστό που δείχνει να συγκεντρώνει η Χρυσή Αυγή, 6% - 8%, με το οποίο φαίνεται να μπαίνει άνετα στη νέα Βουλή.

Σύμφωνα με το exit poll* των εταιρειών ALCO, MRB, Metron Analysis, Οpinion και ΜΑRC για λογαριασμό των καναλιών ΝΕΤ, Αlpha, ΑΝΤ1 και Μega τα κόμματα λαμβάνουν:

Ν.Δ. 17,0- 20,0%

ΣΥ.ΡΙΖ.Α. 15,5- 18,5%

ΠΑ.ΣΟ.Κ. 14,0 - 17,0%

ΑN.ΕΛΛΗΝΕΣ 10,0-12,0%

Κ.Κ.Ε. 7,5- 9,5%

ΧΡ. ΑΥΓΗ 6,0- 8,0%

ΔΗΜ.ΑΡ. 4,5- 6,5%

ΛA.Ο.Σ. 2,5- 3,5%

ΟΙΚ.ΠΡΑΣΙΝΟΙ 2,5- 3,5%

ΔΗΜ.ΣΥΜ. 2,0- 2,8%

ΑΝΤ.ΑΡ.ΣΥ.Α. 1,2 - 2,0%

ΔΡΑΣΗ 2,0 - 2,8%

ΔΗΜ. ΞΑΝΑ 1,9 - 2,5%

Λοιπά 2,0 - 4,0%

*με βάση στοιχεία που είχαν συλλεχθεί έως τις 17:00

Σύμφωνα με το κοινό exit poll, όσοι αποφάσισαν τις τελευταίες 15 ημέρες ψήφισαν: 8% ΠΑΣΟΚ, 9% ΝΔ, 5% ΚΚΕ, 3% ΛΑΟΣ, 18% ΣΥΡΙΖΑ, 5% Οικολόγους, 9% Δημοκρατική Αριστέρα, 14% Ανεξάρτητους Έλληνες, 3% Δημοκρατική Συμμαχία, 3% Δημιουργία ξανά, 7% Χρυσή Αυγή, 3% Δράση, 2% ΑΝΤΑΡΣΥΑ, 11% Λοιπά.

Βάσει του ίδιου exit poll, η συσπείρωση του ΠΑΣΟΚ διαμορφώνεται στο 38% και της ΝΔ στο 51%.

Στο exit poll της Public Issue για λογαριασμό του καναλιού ΣΚΑΙ τα κόμματα λαμβάνουν:

Ν.Δ. 20,5-24,5%

ΣΥ.ΡΙΖ.Α. 14,0-18,0%

ΠΑ.ΣΟ.Κ. 13,0-17,0%

Κ.Κ.Ε. 7,5-10,5%

ΑN.ΕΛΛΗΝΕΣ 7,0-10,0%

ΔΗΜ.ΑΡ. 6,0- 9,0%

ΧΡ. ΑΥΓΗ 5,0- 8,0%

ΛA.Ο.Σ. 2,0- 4,0%

ΟΙΚ.ΠΡΑΣΙΝΟΙ 2,0- 4,0%

ΔΗΜ.ΣΥΜ. 1,0- 3,0%

ΔΡΑΣΗ 1,0- 3,0%

Κάπα Research: Προβάδισμα ΝΔ, ισοβαθμία ΠΑΣΟΚ-ΣΥΡΙΖΑ

Παρόμοιες τάσεις με αυτές των προηγούμενων δημοσκοπήσεων εξόδου καταγράφει το exit poll της Κάπα Research για το Reuters, τον τηλεοπτικό σταθμό Star, και την εφημερίδα Το Βήμα.

Συγκεκριμένα, τα κόμματα λαμβάνουν:

Ν.Δ. 16,0-19,0%

ΣΥ.ΡΙΖ.Α. 15,0-18,0%

ΠΑ.ΣΟ.Κ. 15,0-18,0%

ΑN.ΕΛΛΗΝΕΣ 10,0-12,0%

Κ.Κ.Ε. 8,5-10,0%

ΧΡ. ΑΥΓΗ 5,5- 7,5%

ΔΗΜ.ΑΡ. 4,5- 6,5%

ΛA.Ο.Σ. 2,5- 3,5%

ΟΙΚ.ΠΡΑΣΙΝΟΙ 2,5- 3,5%

ΔΗΜ.ΣΥΜ. 2,2- 3,2%

ΔΡΑΣΗ 1,5- 2,5%

Λοιπά 5,0- 7,0%

 

ΣΧΟΛΙΑ

  1. dimis avatar
    dimis 06/05/2012 19:11:58

    Αντώνη, είναι ωρα ευθύνης..

  2. Petros avatar
    Petros 06/05/2012 19:12:58

    Αντώνη, το βάρος είναι στους ώμους σου...

  3. Βατάτζης avatar
    Βατάτζης 06/05/2012 19:15:02

    Ετσι είναι, όταν δεξιοί ψηφίζουν αλλα αντ'άλλων επειδή τους το λένε τα εχθρικά και πληρωμένα από USA μέσα, αυτά παθαίνει η χώρα. ο Σαμαράς πρέπει να πει ΟΧΙ ΣΕ ΟΠΟΙΑΔΗΠΟΤΕ ΣΥΝΕΡΓΑΣΙΑ. Δεν υπάρχει άλλη πορεία...

    • Βατάτζης avatar
      Βατάτζης @ Βατάτζης 06/05/2012 19:27:10

      Αρχίσαμε τα φαγώματα....

  4. partyman avatar
    partyman 06/05/2012 19:16:27

    μα ήταν ολοφάνερο, όπου και αν κυκλοφορούσε κανείς, το ίδιο συμπέρασμα θα έβγαζε όλες τις τελευταίες εβδομάδες..

    ο Θεός βοηθός απο δώ και πέρα..

    Καλή δύναμη σε όλους & ψυχραιμία

  5. aristotelis avatar
    aristotelis 06/05/2012 19:17:22

    Οταν κερδίζουμε είμαστε οι καλύτεροι και όταν χάνουμε φταίει ο ξένος παράγοντας....; Δυστυχώς γι΄αυτό το αποτέλεσμα αποκλειστική ευθύνη φέρει η στροφή της Νέας Δημοκρατίας από τον Νοέμβριο και μετά. Γι' αυτό και το μόνο ουσιαστικά χαμένο κόμμα είναι η παράταξη της αξιωματικής αντιπολίτευσης!!!

  6. Strange Attractor avatar
    Strange Attractor 06/05/2012 19:18:23

    Το Πασόκ πέθανε.
    Ο Σύριζα πήρε όλους τους δυσαρεστημένους που όμως δεν πάει το χέρι τους να ψηφίσουν την ΝΔ.
    Τώρα, ο κόσμος θα τρομάξει.
    Θα πάμε για επαναληπτικές, όπου θα υπάρξει μεγάλη συσπείρωση, και η ΝΔ θα πάρει την αυτοδυναμία.
    Ο Καμμένος θα καεί, το ίδιο και η Χ. Αυγή.
    Κουράγιο.

    • anonymous avatar
      anonymous @ Strange Attractor 06/05/2012 19:39:40

      Το ΠΑΣΟΚ δεν πέθανε!!! Ζει και βασιλεύει με το όνομα ΣΥΡΙΖΑ!!! Αυτό που πάντοτε ήταν δηλ. Ήταν Αριστερά με μανδύα σοσιαλιστών, τώρα έγινε αριστερά χωρίς μανδύα.

      • ΑΜ Παπαιωαννου avatar
        ΑΜ Παπαιωαννου @ anonymous 06/05/2012 20:50:46

        Ετσι είναι αν έτσι νομίζεις φιλε μου....

    • 13 avatar
      13 @ Strange Attractor 06/05/2012 19:46:46

      Κουράγιο και Πίστη...!

    • ΣΤΕΛΙΟΣ avatar
      ΣΤΕΛΙΟΣ @ Strange Attractor 06/05/2012 19:52:34

      Με τέτοια δυναμική του ΣΥΡΙΖΑ ,επαναληπτικές εκλογές? Αποκλείεται.

      Μάλλον πάμε στο σενάριο που είχε μυστικά στο συρτάρι απο μέρες η ηγεσία της ΝΔ ,κάποια προσωρινή κυβέρνηση υπο τον Αβραμόπουλο με υποστήριξη ΠΑΣΟΚ και ίσως και Καμμένων , μέχρι να δούμε τι θα γίνει.

      • 13 avatar
        13 @ ΣΤΕΛΙΟΣ 06/05/2012 20:00:11

        Ο πασόκος δήμαρχος στη πόλη μου έδωσε το πρώην εκλογικό του κέντρο στους συριζαίους(και δεν το έδωσε στο κόμμα του)... Εδώ μιλάμε φυγομαχεί το μπατσόκ.Τρέχει να κρυφτεί πίσω απ το σύριζα.Επίθεση κατά μέτωπο θέλουν....

    • Άργος avatar
      Άργος @ Strange Attractor 06/05/2012 21:17:36

      Πες τα , ρε Παράξενε!

      Μη μασάς!

  7. Βασίλης Γκιώνης avatar
    Βασίλης Γκιώνης 06/05/2012 19:19:03

    Η συσπειρωση του κομματος στο 50%...
    Το ποσοστό στο 25% στην καλυτερη περιπτωση...
    Μεχρι τωρα δεν μιλουσαμε Φακτορα επειδη ελεγες οτι προεχει η μαχη των εκλογων.
    Απο αυριο πρεπει ο προεδρος και οι "σωματοφύλακές" του να λογοδοτησουν...
    Με το χειροτερο ΠΑΣΟΚ ολων των εποχων, οπου διωξαμε τον προεδρο του "νυχτα", δεν επιτρεπεται ως αντιπολιτευση να πεσεις 15-20 μοναδες...

    ΔΕΝ ΕΠΙΤΡΕΠΕΤΑΙ...

    • Γεώργιος Τ. avatar
      Γεώργιος Τ. @ Βασίλης Γκιώνης 06/05/2012 19:51:06

      Μάστορα, η απολογία πρέπει να κατατεθεί από όλους όσους μιλούν εδώ και μήνες για συνεργασιά με το ΠΑΣΟΚ. Και ξέρουν όλοι ποιοι είναι. Πόλεμο του έκαναν του Σαμαρά. Δε τον θέλουν πρωθυπουργό πολλοί από μέσα...

    • δρόμος avatar
      δρόμος @ Βασίλης Γκιώνης 06/05/2012 19:59:18

      δεν "διώξαΜΕ", μόνος του τον έδιωξε ο Σαμαράς - όπως σε βολεύει τα λες μου φαίνεται, έχεις την πρόταση για νέο αρχηγό στο μαξιλάρι?
      Ποιοί είστε εσείς που δεν μιλούσατε ως τώρα, καραδοκώντας ένα φτωχό αποτέλεσμα για να σπείρετε καινά δαιμόνια? Αποκαλυφθείτε, να μάθουμε κι εμείς ποιοί είναι εκείνοι που έκαναν λευκή απεργία και αδρανούσαν όλον αυτό τον καιρό, με πασιφανή απώτερο σκοπό ...

      • 13 avatar
        13 @ δρόμος 06/05/2012 20:27:48

        Η Νέα Δημοκρατία και Καταστατικό έχει και νόμιμα εκλεγμένο πρόεδρο έχει.Οι άλλοι έχουν το πρόβλημα που είναι Καντάφηδες στα κόμματα-αποκόμματά τους.Νικάμε, δεν χάνουμε(σε αυτές τις κοσμογονικές αλλαγές!).Κάποιοι να διώξουν το σύνδρομο της ηττοπάθειας...

    • ΑΜ Παπαιωαννου avatar
      ΑΜ Παπαιωαννου @ Βασίλης Γκιώνης 06/05/2012 21:26:26

      Απολυτως Σωστός

      100000000000000000000+

  8. μαρια τσωνη avatar
    μαρια τσωνη 06/05/2012 19:20:21

    Αυτα παθαίνει κανεις.οταν ζητάει εκλογες χωρις λογο και αιτια.
    Λαθος μεγα του Σαμαρ'α.
    Θα το βρει μπροστά της η χώρα.
    Δεν εβλεπε πριν τις δημοσκοπήσεις?

    • Ακαυτος avatar
      Ακαυτος @ μαρια τσωνη 06/05/2012 19:25:57

      Ναι οσοι ψήφισαν ανεξάρτητους ΕΛ το λόγο του Σαμαρά περίμεναν.

      Η χώρα είναι φρενοκομείο. Δεν πειράζει ας κυβερνήσουν ΣΥΝ και Καμμένος, ΣΥΝγΚΑΜΜΕΝΟΙ και δεν θα τους χαλάσει καθόλου.

    • Γεώργιος Τ. avatar
      Γεώργιος Τ. @ μαρια τσωνη 06/05/2012 19:53:53

      Πολύ καλά έκανε και απέδειξε πως δεν υπολογίζει καν από πιέσεις ξένων και εγχώριων για να μη γίνουν εκλογές. Καλά έκανε και υπολόγισε το λαό. Ο λαός δε το κατάλαβε και θα πληρώσουμε κι εμείς που καταλάβαμε...

  9. Αντρίκος avatar
    Αντρίκος 06/05/2012 19:23:26

    Άνοδος ΣΥ.ΡΙΖ.Α, Χρυσής Αυγής, ΚΚΕ...

    Άνοδος παράνοιας και χάους

  10. hagan avatar
    hagan 06/05/2012 19:23:28

    Τώρα,στον Θεό που πιστεύετε,θεωρείτε ότι αν ο κ.πρόεδρος οδηγήσει τη χώρα σε νέες εκλογές θα λάβει αυτοδυναμία?

    • papasmurf avatar
      papasmurf @ hagan 06/05/2012 19:37:33

      Να πάμε σε επαναληπτικές εκλογές αλλά με ποιόν πρόεδρο;
      Ο κ.Σαμαράς με το ΠΑΣΟΚ διαλυμένο δεν κατάφερε και πολλά δεν νομίζεις;

  11. aggelosview avatar
    aggelosview 06/05/2012 19:24:14

    "Άντε και καλή τύχη μάγκες!"
    Ας αφήσει το ΣΥΡΙΖΑ να κυβερνήσει και σε λίγες μέρες θα χρειαστούν ελικόπτερα για να φύγουν παρέα με τον Καμμένο!

  12. Νίκος avatar
    Νίκος 06/05/2012 19:24:57

    Μεγα λαθος το ναι στην κυβερνηση Παπαδημου.Μοιραιο.

    • poll avatar
      poll @ Νίκος 06/05/2012 19:32:43

      +100000000000000

    • Γεώργιος Τ. avatar
      Γεώργιος Τ. @ Νίκος 06/05/2012 19:54:57

      Αφού είναι λάθος η αποφυγή χρεωκοπίας, πάρε μία σε λίγες μέρες και εισβολή της Τουρκίας και ξαναπές το μπας και πειστείς, ανέυθυνε και εσύ και όλοι που παίξατε στα ζάρια το μέλλον της χώρας...

    • Βασίλης Γκιώνης avatar
      Βασίλης Γκιώνης @ Νίκος 06/05/2012 19:59:32

      Αυτό που με εκπλήσσει επίσης είναι να βλέπεις τους "επαείωτες" εκπροσώπους των κομμάτων να βλέπουνε τα ποσοστά της Χρυσής Αυγής και να κοιτάνε σαν χάνοι...
      Εμ τί περίμεναν όταν σε όλη τη χώρα προκειμένου να επισκεφθείς ΑΤΜ μετά τις 19:00 πρέπει να συνοδεύεσαι από τουλάχιστον τέσσερις μπρατσαράδες...
      Ας λουστούνε τώρα καμιά 25αριά (!!!) ξυρισμένους να γαβγίζουνε στη Βουλή...
      Μέγα λάθος που απόκλεισαν τη Χρυσή Αυγή από παντού διοτι ο κόσμος τελικά αντέδρασε οτι: "αυτοί σας ενοχλούνε, αυτούς θα ψηφίσουμε"...

      • δρόμος avatar
        δρόμος @ Βασίλης Γκιώνης 06/05/2012 20:20:41

        "επαϊοντες"

        • Βασίλης Γκιώνης avatar
          Βασίλης Γκιώνης @ δρόμος 06/05/2012 20:37:46

          Δρόμος,

          γεννήθηκα, μεγάλωσα στο εξωτερικό.
          Δεν έχω πάει δυστυχώς ποτέ ελληνικό σχολείο...

          Συγχωρούμαι;;;

          • δρόμος avatar
            δρόμος @ Βασίλης Γκιώνης 06/05/2012 20:52:59

            βεβαίως - και παίρνεις δώρο τη σωστή εκδοχή, ευκαιρία να μαθαίνεις είναι!

      • kristim avatar
        kristim @ Βασίλης Γκιώνης 06/05/2012 20:23:01

        Όποιος ψήφισε σήμερα χρυσή αυγή, θα πρέπει να ντρέπεται για το υπόλοιπο της ζωής του που συνέβαλε στο να μπουν οι ναζιστές μέσα στη βουλή των Ελλήνων. Υπήρχαν και άλλες εναλλακτικές ψήφοι!!!!!!!!!! Μην διαβάζω φαιδρότητες!!!!! Αίσχος!!!!!!!!! Το πιο λυπηρό από τα αποτελέσματα!!!!!!!

        • Diamond Angel avatar
          Diamond Angel @ kristim 06/05/2012 20:41:20

          Εχεις απόλυτο δίκιο!!!! Πρέπει να ντρέπονται!!!!

  13. alex23 avatar
    alex23 06/05/2012 19:25:32

    Τώρα που το πασοκ είναι στο καναβάτσο, το λαός και η Ντόρα πάνε για διάλυση και ο θυμός μέρους του κόσμου εκτονώθηκε σε περιφερειακα κομματα , είναι η ευκαιρία για άμεση προσφυγή σε νέες κάλπες

  14. alex2010 avatar
    alex2010 06/05/2012 19:28:12

    o sofos laos milise.... VALKANIA

  15. Βατάτζης avatar
    Βατάτζης 06/05/2012 19:28:45

    Δεν νομίζω ΔΕΞΙΟΙ να ψήφισαν ΣΥΡΙΖΑ, είπα πριν ΔΕΞΙΟΙ που ψηφίζουν αλλα αντ'άλλων ή πάνε για μπάνιο, επειδή τους το λένε τα ΜΜΕ. Καμμένος και ΧΑ πήραν από δεξιούς.

    ΚΑΛΑ ΝΑ ΠΑΘΟΥΜΕ.

    • δρόμος avatar
      δρόμος @ Βατάτζης 06/05/2012 20:26:09

      Έτσι είναι, και καλά να πάθουμε, γιατί αφήσαμε την τηλεόραση να κάνει πολιτική διαπαιδαγώγηση και να εξηγήσει στο κοινό τις αποφάσεις μας με τον τρόπο που προτιμάει η διαπλοκή. Καλά εμείς, έχουμε υπολογιστές και ίντερνετ, η μεγάλη πλειοψηφία όμως δεν έχει καμμία πληροφόρηση, γιατί η ΝΔ περιμένει να κάνουν προεκλογική εκστρατεία οι υποψήφιοι, αντί να αναλάβει την εκλαϊκευση των θέσεών της μέσα από τις τοπικές και κλαδικές οργανώσεις (που ως επί το πλείστον κοιμούνται, ατυχώς!)

  16. alakran avatar
    alakran 06/05/2012 19:29:41

    Συμφωνώ με το πρόσφατο σχόλιο του Αστυάνακτα σχετικά με την ποιότητα τού εκλογικού σώματος:κουκουρούκου

  17. anonymous avatar
    anonymous 06/05/2012 19:30:13

    Τα αποτελέσματα εξηγούνται εύκολα.
    1) Στη ΝΔ δεν επέστρεψαν αυτοί που το 2009 έριξαν μαύρη πέτρα.
    2) Από το 33% του 2009 έχουν αφαιρεθεί οι διαγραφέντες. 10% για τους αντιμνημονιακούς και 3% για τη Ντόρα.

    Δυστυχώς για την παράταξη ο Καμμένος είναι ακατάλληλος.
    Τώρα ποιο κόμμα θα συσπειρώσει από δω και πέρα τη συντηρητική παράταξη δεν το ξέρω. Προέχει η ανασυγκρότηση της παράταξης με νέα πρόσωπα.

    Για το ΠΑΣΟΚ επίσης εξηγούνται εύκολα. Το ΠΑΣΟΚ ήταν κεκαλυμμένη αριστερά. Τα βασικά του στελέχη ήταν πρώην εσωτερικάκηδες (ΚΚΕ εσωτερικού, νυν ΣΥΡΙΖΑ) και Ρηγάδες (ΕΚΟΝ Ρήγας Φεραίος, νεολαία του ΚΚΕ Εσ.) Αυτοί επέστρεψαν στο φυσικό τους χώρο και ανασυντάσσονται για να συνεχίσουν να νέμονται την εξουσία.

  18. άγρυπνη avatar
    άγρυπνη 06/05/2012 19:32:52

    Ο σοφός λαός!!χαχαχαααχ[κλαυσίγελως]

    • Strange Attractor avatar
      Strange Attractor @ άγρυπνη 06/05/2012 20:02:53

      Μερικές πρώτες σκόρπιες σκέψεις, με βάση τα αποτελέσματα των exit polls.
      Πρώτον, το Πασόκ πέθανε, μάλλον για τα καλά. Αιωνία του η μνήμη.
      Τα ιμάτια του τα μοιράστηκε ο Σύριζα. Που καρπώθηκε τις ψήφους όλων εκείνων που ήθελαν να τιμωρήσουν το Πασόκ, αρνούμενοι όμως να επικροτήσουν την ΝΔ, που για πολλούς, δυστυχώς προκαλεί ακόμη αλλεργία.
      Δεύτερον, η στροφή της Ν.Δ. του Σαμαρά, υπήρξε μοιραία. Καλώς ή κακώς, ο λαός δεν συντάχθηκε μαζί της, θεωρώντας πως ο βρεγμένος την βροχή δεν την φοβάται, και επικροτώντας την λογική του «νυν αποθανέτω η ψυχή μου μετά των αλλοφύλων».
      Έτσι, αποδεικνύεται και πάλι πως, καλή η δημοκρατία, αρκεί …να μην έχουν όλοι την ίδια ψήφο.
      Ο μύθος του πάνσοφου λαού, αποδεικνύεται αυτό ακριβώς: μύθος.
      Ο λαός, δυστυχώς, ανέκαθεν είχε κοντή μνήμη.
      Και η εκλογική επιβράβευση του Σύριζα, και του Αλέξη Τσίπρα, αυτό ακριβώς μας δείχνει.
      Κάποιοι ξέχασαν τα «Δεκεμβριανά» του 2008, την Υπατία, τα γκέτο των λαθρομεταναστών, την εγκληματικότητα, και πριμοδότησαν τους υπερμάχους τους.
      Το ίδιο, από την ανάποδη, αποδεικνύει και η «θριαμβευτική» είσοδος της Χ. Αυγής στο κοινοβούλιο. Προφανώς σε κάποιους αρέσει η τάξη και η ασφάλεια, ακόμη και σε βαθμό «αυτοκατάργησης» της ελευθερίας τους.
      Ας ελπίσουμε, πως με την πρώτη επίδειξη ισχύος των χρυσαυγιτών, με το πρώτο βάδισμα της χήνας μέσα στο κοινοβούλιο, κάποιοι ίσως να συνέλθουν.
      Όσον αφορά στο ρεύμα Καμμένου, ήταν αναμενόμενο.
      Πήρε μαζί του όλους όσοι δεν συμφώνησαν με την αλλαγή στάσης της ΝΔ, και κάποιους του ΛΑΟΣ, που μάλλον εξέπνευσε οριστικά κι αυτός.
      Που πάμε τώρα;
      Θα υπάρξει ένα κυβερνητικό αλαλούμ. Θα δημιουργηθεί ένα σχετικό μπάχαλο. Και αργά ή γρήγορα, θα πάμε σε νέες εκλογές, όπου θα επικρατήσει η ψυχραιμία.
      Ο Καμμένος θα συνεχίζει τις γκάφες, και ο Σύριζα θα τρομάξει κόσμο και κοσμάκη.
      Οι πράκτορες του χάους θα μαζευτούν εκλογικά, και οι κώλοι θα σφίξουν.
      Αυτό που θα προκύψει θα είναι μια συσπείρωση της ΝΔ, διότι όπως και να το κάνουμε αποτελεί την μόνη λογική και βιώσιμη διέξοδο.
      Αναμένουμε τις εξελίξεις, με τα κεφάλια ψηλά.

  19. greekboy avatar
    greekboy 06/05/2012 19:33:37

    Δειτε και την θετική πλευρά. Μάλλον σωθήκαμε!

  20. ΕΥΑ avatar
    ΕΥΑ 06/05/2012 19:34:21

    Θα πάθουμε κανένα εγκεφαλικό σήμερα..

  21. monson avatar
    monson 06/05/2012 19:34:53

    Κλασικη συμπεριφορα κομπλεξικου ελληνα ψηφοφορου...καταστραφηκα εγω θα σας παρω ολους μαζι μου στο πατο.!!

    Ευγε ελληνα καφρε.

    Θελω να δω τις τραπεζες απο αυριο το πρωι αν θαναι κλειδαμπαρωμενες.

    Εγω προσωπικα δεν συμφωνω στο να δεχθει συγκηβερνηση η Νεα Δημοκρατια.

    Ας κυβερνησουν οι ΤΣΙΠΡΟΣΚΑΜΕΝΟΙ καφροι λατρεις της δραχμης και της φτωχεια
    ΕΛΛΑΔΑ ΚΑΛΥΝΥΧΤΑ ΑΠΟ ΣΗΜΕΡΑ ΜΟΝΟ ΣΚΟΤΑΔΙ ΑΦΟΥ ΕΧΟΥΜΕ ΚΑΙ ΝΕΟΝΑΖΙ ΣΤΗΝ ΒΟΥΛΗ

    • Eva avatar
      Eva @ monson 06/05/2012 19:50:23

      Συμφωνω και επαυξανω.....!!!!! Ειμαι και θα ειμαι ,ως το τελος μου υπερηφανη Ελληνιδα, αλλα, αλλοιμονο, ντρεπομαι τοσο πολυ με τις επιλογες των συμπατριωτων μου..........!!!!!

      • Φελίζα avatar
        Φελίζα @ Eva 06/05/2012 21:04:54

        Εύα συμφωνώ μαζί σου , ντρέπομαι για τις επιλογές των συμπατριωτών μου............

    • Diamond Angel avatar
      Diamond Angel @ monson 06/05/2012 20:49:38

      Αυτό μας αξίζει!! Μήπως και ξυπνήσουν μπροστά στην καταστροφή που φέρνουν τα εύκολα λόγια και ο θυμός. Αυτοκαταστροφικός, κομπλεξικός λαός.

    • ΑΜ Παπαιωαννου avatar
      ΑΜ Παπαιωαννου @ monson 06/05/2012 20:53:30

      Αντι να φταινε οι αλλοι, πρεπει να δουμε τι δεν έγινε καλά..

      Ο Καραμανλης με 34% παραιτήθηκε...

      Ο Αντώνης με 20%, τι....?

  22. samarikos avatar
    samarikos 06/05/2012 19:35:12

    Δε θα ήθελα να είμαι στη θέση του Σαμαρά απόψε,αν βγεί πρώτος θα είναι τσαλακωμένος με μικρότερη από όσο υπολογίζαμε δυνατότητα ελιγμών,αν βγεί δεύτερος δε θα πω τίποτα.Πάντως η πολιτική δε μπορεί να είναι ίδια από αύριο,η αποδοκιμασία είναι μεγάλη και επειδή η πρώτη κωλοτούμπα ετοιμάζεται-δηλαδή οτι δε θα πάμε σε επαναληπτικές εκλογές,βλέπω άσχημες εξελίξεις.

    • GreekInLux avatar
      GreekInLux @ samarikos 06/05/2012 20:06:17

      και πως να πάει σε επαναληπτικές με αυτό το ποσοστό; όταν όλοι θα κράζουν ότι είναι βουλιμικός με την εξουσία και εκτός τόπου και οι "γνωστοί-άγνωστοι" θα έχουν στρώσει το δρόμο για μια ακόμα τιμωρητική ψήφο; Μην βιαζόμαστε ούτε συμπεράσματα να βγάλουμε ούτε να πετροβολήσουμε δίνοντας το δικαίωμα στα παραφουσκωμένα κοκόρια του σύριζα και στους γιαλαντζί αντιμνημονιακούς καμμένους να περιφέρονται ως θριαμβευτές επενδύοντας στο χάος!

  23. Β.Κ.Σ. avatar
    Β.Κ.Σ. 06/05/2012 19:35:20

    Θέλανε οι Ευρωπαίοι να ξεφτιλίσουν και να εξααθλιώσουν έναν ολόκληρο λαό; Έναν λαό που τον εκμαύλιζζαν με τα πακέτα τους τριάντα. χρόνια;
    Θέλησε το βούρλο η Μέρκελ να βάλει στο μνημονιακό κάδρο τον ηγέτη του αδερφού της ελληνικού λαικού κόμματος;
    Ας τα λουοστούνε τώρα !
    Φυλάξτε σα τα μάτια σας τον Σαμαρά να σας κρατήσει το τιμόνι όσο θα κρατήσει η μπόρα! Αν δεν τον είχε ηγέτη η ΝΔ ούτε το 10% δεν θα έπιανε σήμερα...
    Ούτως ή άλλως αυτός θα είναι ο Ηγέτης της Ανάστασης της πατρίδας μας. Ας έχουν λίγο χρόνο οι Ευρωπαίοι για να το συνειδηττοποιήσουν... Τους δώσαμε μπόλικο σήμερα εμείς οι μεγαλόκαρδοι και περήφανοι Έλληνες!

    • δρόμος avatar
      δρόμος @ Β.Κ.Σ. 06/05/2012 19:50:55

      πολύ σωστά - βάζεις το δάκτυλο επί τον τύπον των ήλων!

    • Δαναός avatar
      Δαναός @ Β.Κ.Σ. 06/05/2012 20:53:08

      Μπράβο βρε Β.Κ.Σ.! Νηφαλιότητα και στήριγμα!

    • Diamond Angel avatar
      Diamond Angel @ Β.Κ.Σ. 06/05/2012 20:54:12

      Εχεις απόλυτο δίκιο. Μόνο που όταν κάποιος ρέπει στην αυτοκαταστροφή , δεν μπορεί να σκεφτεί το αυτονόητο.

  24. partyman avatar
    partyman 06/05/2012 19:36:17

    Ψ υ χ ρ α ι μ ί α! μην τρελαίνεστε!

  25. TopGunZ avatar
    TopGunZ 06/05/2012 19:39:00

    Ο σοφός λαός 7% στην Χρυσή Αυγή?

    • anonymous avatar
      anonymous @ TopGunZ 06/05/2012 19:49:05

      Γιατί όχι; Εχτές διάβασα σε blog για άνθρωπο που σκότωσε ληστή στη Σπάρτη διότι η αστυνομία είχε πάρει εντολή να μην τους πειράζει. Τώρα ψήφισε ο κόσμος ΧΑ και ας πάνε όλοι οι ξύπνιοι στην ανεργία.

    • m.s avatar
      m.s @ TopGunZ 06/05/2012 19:51:55

      Και μπορεί πάνω από το ΚΚΕ...ποιότητα ωριμότητα.

      δώστε στην αριστερά αυτό που φοβόταν πάντα , την κυβέρνηση.
      ούτε μήνας...
      μακριά από συγκυβέρνηση.
      οι μαγκιές τέρμα και τα παχιά τα λόγια για τα ΤΣΙΠΡΟΚΑΜΜΈΝΑ
      η πίστα δικιά σας.
      ΓΙΑ ΝΑ ΣΑΣ ΔΟΎΜΕ !!

      • δρόμος avatar
        δρόμος @ m.s 06/05/2012 20:30:00

        έτσι ακριβώς!

    • ΑΜ Παπαιωαννου avatar
      ΑΜ Παπαιωαννου @ TopGunZ 06/05/2012 20:54:50

      δημοκρατικές εκλογές έγιναν.

      ας ήταν πιο αποτελεσματικός ο Αντώνης.....

  26. Aλμωπιευς avatar
    Aλμωπιευς 06/05/2012 19:45:39

    Αδελφια μειναμε μονο οι Ταλιμπαν . Χαος .

  27. Γιάννης Φαίλτωρ avatar
    Γιάννης Φαίλτωρ 06/05/2012 19:46:39

    Όταν λέγαμε για το τέλος της μεταπολίτευσης τι εννούσαμε. Ότι θα διαλύονταν όλοι οι άλλοι και η ΝΔ θα έμενε αλώβητη; Εδώ δεν έχουμε αναφερθεί για τον σάπιο κομματικό μηχανισμό; Για τις χρόνιες αδυναμίες που την ταλανίζουν; Γιατί μας προκαλεί έκπληξη;
    Ο άνεργος, ο χρεωκοπημένος, αυτός που δεν αισθάνεται ασφάλεια, αυτός που τσακίστηκε από τους φόρους και τα χαράτσια πως περιμέναμε να αντιδράσει;
    θέλαμε ή δε θέλαμε να καταρρεύσει η μεταπολίτευση; Απόψε άρχισε να ξεπλέκεται το πουλόβερ της. Μετά την εκτόνωση της οργής έρχεται συνήθως η πιο ήρεμη σκέψη.
    Αλλά ας περιμένουμε μέχρι αργά το βράδυ να δούμε τον πραγματικό συσχετισμό.
    Ο κόσμος αρέσκεται πάντως στο "λεφτά υπάρχουν".

    • Κυαίστωρ avatar
      Κυαίστωρ @ Γιάννης Φαίλτωρ 06/05/2012 20:00:09

      Εσυ βλέπεις να έμεινε αλώβητη η ΝΔ ;

      • Γιάννης Φαίλτωρ avatar
        Γιάννης Φαίλτωρ @ Κυαίστωρ 06/05/2012 20:07:23

        Όχι φίλε μου. Αυτό λέω. Φυσικά και δε βγήκε αλώβητη. Πως θα ήταν δυνατόν να γίνει κάτι τέτοιο. Προσωπικά θα ήθελα να είχε ήδη διαλυθεί ο κομματικός μηχανισμός. Υπομονή. Το καθεστώς καταρρέει και η ΝΔ ήταν τμήμα του. Το τι θα κάνει ο πρόεδρος το ξέρει καλύτερα ο ίδιος. Αυτό που προέχει είναι το συμφέρον της χώρας και όχι η παράταξη.

        • rally monkey avatar
          rally monkey @ Γιάννης Φαίλτωρ 06/05/2012 20:40:47

          Η Ελλαδα δεν ειχε αυτην την πολυτελεια απο αποψη χρονου. Προβλεπεις και δεν συρεσαι πισω απο τις εξελιξεις.

      • Heaven avatar
        Heaven @ Κυαίστωρ 06/05/2012 20:07:54

        εσύ πάλι αυτο κατάλαβες οτι είπε ο Γιάννης;

        (Όταν λέγαμε για το τέλος της μεταπολίτευσης τι εννούσαμε. Ότι θα διαλύονταν όλοι οι άλλοι και η ΝΔ θα έμενε αλώβητη; )

        • Κυαίστωρ avatar
          Κυαίστωρ @ Heaven 06/05/2012 20:11:39

          Eγω λεω πως οι πολλες παλινωδιες εξοργισαν κοσμο.

      • GreekInLux avatar
        GreekInLux @ Κυαίστωρ 06/05/2012 20:11:13

        αυτό είπε; δεν διαβάζεις και λίγο καλύτερα;

  28. Δημήτριος Κοκκαλάκης avatar
    Δημήτριος Κοκκαλάκης 06/05/2012 19:46:52

    Χρειάζεται ψυχραιμία. Το διαφαινόμενο δυσμενές ποσοστό οφείλεται στην αποκλίνουσα στάση του κόμματος εδώ και έξη μήνες από τις σταθερές ιδεολογικοπολιτικές απόψεις και προσμονές του κόσμου της παράταξης, πράγμα που διορθώνεται. Δεν αποδοκιμάζονται οι πάγιες επιλογές της Νέας Δημοκρατίας, αλλά οι επιβληθείσες αφύσικες και ασύμβατες - και κυρίως αποτυχημένες στην συνείδηση του λαού - συμπράξεις και επιλογές του Νοεμβρίου.

  29. bird avatar
    bird 06/05/2012 19:48:41

    Ψήφισαν ακυβερνησία. Έβαλαν τους ναζί στη Βουλή. Έβγαλαν δεύτερο το ΣΥΡΙΖΑ (δημαγωγοί, αντεθνικοί, μπαχαλάκηδες). Έκαναν χάρη στη διαπλοκή για κυβέρνηση του χεριού τους. Καημένη Ελλάδα....

    • anonymous avatar
      anonymous @ bird 06/05/2012 20:05:02

      Δεν ψήφισαν ακυβερνησία φίλε μου. Έστειλαν το Ancien Régime σπίτι του. Κάπου κουραστήκαμε να βλέπουμε Αρούληδες, Λυκουρέντζους, Μίλτους, Γιακουμάτους και από την άλλη πλευρά Πάγκαλους, Σκανδαλίδηδες, Αννούλες, Φώφες κλπ. Τώρα όλοι αυτοί θα γίνουν άνεργοι. Να τελειώνουμε επιτέλους!!!

      • bird avatar
        bird @ anonymous 06/05/2012 20:14:04

        Ποια είναι η κυβέρνηση, λοιπόν, αφού ψήφισαν για κυβέρνηση;

      • ΑΜ Παπαιωαννου avatar
        ΑΜ Παπαιωαννου @ anonymous 06/05/2012 20:56:12

        +++++++++++++++++

    • δρόμος avatar
      δρόμος @ bird 06/05/2012 20:07:59

      Σωστά, αλλά θα πρέπει τώρα και ο Τσίπρας να το καταλάβει, πως πρέπει να είναι όντως του χεριού της διαπλοκής ... χαχαχα ... !

  30. Aθωος περαστικος avatar
    Aθωος περαστικος 06/05/2012 19:50:12

    Σοφά ψήφισε ο λαός. Αγανάκτησε από τα ψεύδη, τους επαγγελματίες πολιτικούς -απατεώνες και τα τζάκια. Τι θα γίνει την επόμενη μέρα δεν ξέρω, αλλά στη δημοκρατία δεν υπάρχουν αδιέξοδα.
    Ο λαός έβαλέ στο μαγαζί ΠΑΣΟΚ λουκέτο. Στη ΝΔ έδωσε ισχυρό ράπισμα, αλλά δεν τη διέλυσε. Άνοιγμα στη κοινωνία, στη πραγματική ζωή, με ανθρώπους της δράσης, του αγώνα, έντιμους, ειλικρινείς και όχι παιδιά του κοματικού σωλήνα. Αυτό ζητάει ο λαός από τον Σαμαρά πλέον. Ευκαιρία να καθαρίσει το κόμμα από τα βαρίδια του παρελθόντος. Νέα αρχή κ. Σαμαρά.

    • nikolas avatar
      nikolas @ Aθωος περαστικος 06/05/2012 19:58:42

      Απόλυτο δίκιο έχεις νέα αρχή, επιστροφή στον πραγματικό κόσμο. Μπουμπούκοι, τσκεκουροφόροι, τέκνα, θυγατέρες και ανήψια να πάνε να βρόυνε καμιά δουλεία με 500 ευρώ και ανασφάλιστοι που θέλουν να μας σώσουν και να αναλάβουν άνθρωποι εργατικοί, ηθικοί, αληθινοί.

  31. DAVY JONES avatar
    DAVY JONES 06/05/2012 19:54:12

    Κατέβηκα από επαρχία πριν ένα μήνα στον τρίτο όροφο της Συγγρού και ήθελα να πω στον φίλο Αντώνη ότι η ΝΔ σαν κόμμα είναι για τα μπάζα! Με αποπείρε ένα στέλεχος στα γραφεία γύρισα πλάτη κι έφυγα! Σαν πρώην αριστερός εγώ ψήφισα δαγκωτό σταυρωμένο.Αυτός ψήφισε?

  32. takis400 avatar
    takis400 06/05/2012 19:56:36

    καλα ετσι και κανει το λαθος και παει σε συγκυβερνηση,υπογραφει το πολιτικο του τελος και ειναι κριμα για τον ιδιο και για τον τοπο

  33. Διαφωνών avatar
    Διαφωνών 06/05/2012 19:57:09

    Για μενα το μεγαλο λαθος του Σαμαρα (το ελεγα απο τοτε οτι θα το βρει μπροστα του) ηταν οτι ψηφισε εναντιον του Μνημονιου 1 συνολικα, ενω θα επρεπε να ψηφισει ναι επι της αρχης και οχι επι των αρθρων που θεωρουσε αρνητικα. Κανοντας οπως έκανε, εθρεψε ολους αυτους που με τον μανδυα του αντιμνημονιακου (και με το περιεχομενο του ανευθυνου δημαγωγου) δρεπουν εκλογικες δαφνες σημερα. Κριμα....

  34. Dimitra avatar
    Dimitra 06/05/2012 19:57:15

    ρε παιδιά επειδή δεν κατάλαβα καλά, υπάρχει περίπτωση η ΝΔ να συνεργαστεί ξανα με το πασοκ;

  35. ex-zivagos lamogios laliotius gapomalakius pasokus-pasokus!! avatar
    ex-zivagos lamogios laliotius gapomalakius pasokus-pasokus!! 06/05/2012 19:57:58

    Όταν ό Εθνάρχης είπε τήν περίφημη ατάκα του,ότι δλδ ## ή Ελλάς είναι ένα απέραντο φρενοκομείο ## πολλοί γελάσαμε,θεωρώντάς το, ώς ένα άλλο ευφυολόγημά του.
    Σήμερα περίτρανα αποδεικνύεται πόσο σοφός καί πόσο στό απώτερο μέλλον, έβλεπε αυτός ό Μέγιστος Ηγέτης!!!!

    Ό Γολγοθάς τής Δημοκρατίας καί τής Επίβίωσης τού Έθνους μας,δυστυχώς συνεχίζεται,σήμερα όμως μέ τήν ιδικήν μας καί ΜΟΝΟΝ ΕΥΘΥΝΗ,διότι ΟΛΟΙ ΓΝΩΡΙΖΑΜΕ καί τό χθές καί τό σήμερα αλλά κυρίως καί τό ΑΒΕΒΑΙΟ ΠΛΕΟΝ ΑΥΡΙΟ!!!!!!!
    Μέ αυτούς τούς πολίτες, είναι αδύνατον νά διεκδικήσης τίς σελίδες τής Ιστορίας κι ή οποία αποδεικνύεται, ότι μάς έχει διαγράψει πρό πολλού!!!!!

    VIVA BOULGARISTAN!!!!!!

  36. ΚΥΠΡΟΓΕΝΕΙΑ avatar
    ΚΥΠΡΟΓΕΝΕΙΑ 06/05/2012 20:00:26

    Λοιπον ο Σαμαράς στήριξε το εθνικό συμφέρον με την συμμετοχή στην κυβέρνηση Παπαδήμου.Μάλιστα έχει υποστεί κόστος πολιτικο για μία ακόμη φορά,μεσα σε όλη την διάρκεια της πολιτικής του Ιστορίας.Δεν απέτυχε ο Σαμαράς ,αποδεικνύεται λανθασμένη η κρίση ορισμένων πολιτών.Ήθελα να ξέρα τι μυαλό κουβαλάνε αυτοί που βάζουν μέσα τους ναζί και αυτοί που θέλουν τον τσίπρα.Επέλεξαν κάποιοι, δυνάμεις που δεν έχουν καμία πρόταση και το μόνο που κάνουν είναι να λαικίζουν.Ετσι δεν κάνεις κυβέρνηση,ετσι φέρνεις το χάος.Σαν Έλληνες να αναλάβουμε και εμεις τις ευθύνες μας και να πούμε ότι είμαστε απαράδεκτοι που δίνουμε δύναμη στο μπάχαλο,στο χαός και στον φασισμό.

  37. Β.Κ.Σ. avatar
    Β.Κ.Σ. 06/05/2012 20:01:21

    Άνεμε. Ήταν αποφασισμένοι τον Νοέμβρη να μας θυσιάσουν για να σωθούν οι υπόλοιποι. Η άτακτη χρεωκοπία θα μας ρήμαζε για τα επόμενα πενήντα χρόνια. Και ο Σαμαράς έσωσε την παρτίδα. Έβαλε την πατρίδα, το μέλλον μας για να στο κάνω πιο ιδιοτελές πάνω απ´ όλα. Ε, εγώ σ´´ αυτό υποκλίνομαι.
    Και το ξαναγράφω, της πέφτει πολύς της δεξηάς τέτοιος ηγέτης!

    • Diamond Angel avatar
      Diamond Angel @ Β.Κ.Σ. 06/05/2012 21:09:18

      Απολύτως σωστή!! Συμφωνώ κι επαυξάνω!

  38. Ερση Λεκακη avatar
    Ερση Λεκακη 06/05/2012 20:03:38

    Οι ναοί στην βουλη;Φτου στους Έλληνες της δραχμές!!!Οι ΝΑΖΙ εννοούσαν!!!Ακυβερνησία;;;Έλεος

  39. Γιαννης Λακωνας avatar
    Γιαννης Λακωνας 06/05/2012 20:04:11

    Ψηφιζα Ν.Δ απο το 1975 μεχρι τις προηγουμενες εκλογες συνεχως. Τωρα δεν ψηφισα γιατι βαρεθηκα να με κοροιδευουν λεγοντας τη μια οχι στο μνημονιο και την αλλη ναι . Ο Σαμαρας δυστυχως δεν καταλαβε τον κοσμο της Ν.Δ νομιζε οτι απευθυνοταν σε χαχολους .Λυπαμαι παρα πολυ γιατι εχω αγωνιστει γιαυτο το κομμα οσο λιγοι σε καιρους δυσκολους, 1981 και μετα . Το θεμα ειναι οτι πολλοι απο εσας που γραφατε τοσο καιρο κανατε περισπουδαστες αναλυσεις χωρις να εχετε καταλαβει το προβλημα του απλου νεοδημοκρατη .

    • δρόμος avatar
      δρόμος @ Γιαννης Λακωνας 06/05/2012 20:11:21

      Θεωρείς λοιπόν ότι το πρόβλημά σου θα λυθεί με τέτοιο αποτέλεσμα?

    • GreekInLux avatar
      GreekInLux @ Γιαννης Λακωνας 06/05/2012 20:27:22

      Ο νεοδημοκράτης κυρ Γιάννη Λάκωνα, ή τουλάχιστον ο υγιής νεοδημοκράτης είναι αυτός που βάζει το συμφέρον της πατρίδας του πάνω από τη πρόσκαιρη αγαλλίαση να βλέπει το κόμμα του να έρχεται πρώτο στις εκλογές. Το ότι βλέπει τη πρωτιά ως μέσο μόνο για το συμφέρον της χώρας. Οπότε τα περί προβλήματος του απλού ψηφοφόρου της ΝΔ να τα αφήσετε, να ξυπνήσετε και να σταματήσετε να σκέφτεστε-φέρεστε σαν μπλε πασόκος. Αυτά μας προσάπτουν πολλοί σήμερα. Είδατε που έφτασε το ΠΑΣΟΚ. Η ΝΔ καλώς ή κακώς κρατάει, έστω κι ελάχιστα, ακόμα και για να ξαναεμπνεύσει πρέπει ν' αποβάλλει τέτοιες ακριβώς νοοτροπίες! Φάτε προς ώρας το ΣΥΡΙΖΑ με τις κάργα επαναστατικές ιδέες για τους λάθρο μέχρι να βάλετε μυαλό!

    • ΚΥΠΡΟΓΕΝΕΙΑ avatar
      ΚΥΠΡΟΓΕΝΕΙΑ @ Γιαννης Λακωνας 06/05/2012 20:49:38

      Ο Σαμαράς δεν κατάλαβε το κόμμα της ΝΔ ή ο κόσμος που καθεται και ακουει τον καθε καμμενο και δεν ξερω και εγω ποιον αλλο και παρασυρεται; Να μην λυπασαι για το κομμα να λυπασαι για την χωρα . Εμεις πρεπει να στηριξουμε και να ειμαστε διπλα στον ΑΡΧΗΓΟ τωρα πιο εντονα ,στα δυσκολα.

      • Strange Attractor avatar
        Strange Attractor @ ΚΥΠΡΟΓΕΝΕΙΑ 06/05/2012 22:30:59

        +100000

  40. The Saint avatar
    The Saint 06/05/2012 20:04:40

    Bιάζεστε βρέ παιδιά να βγάλετε συμπεράσματα, μόνο και μόνο με το exit poll...
    Θυμηθείτε τα exit polls άλλων αναμετρήσεων...
    Εν πάσει περιπτωσει, περίπου αυτά τα αποτελέσματα περιμέναμε, ας μη κρυβόμαστε πίσω απο το δάκτυλό μας. Και να έχετε υπ'όψιν ότι αυτή ακριβώς η κατάσταση βολεύει όσους (ξένους και εγχώριους) θέλουν να "φάνε" τη χώρα....

  41. Strange Attractor avatar
    Strange Attractor 06/05/2012 20:09:06

    Εσύ πάνε στην Ντόρα. Σε περιμένει.

  42. Νικηφορος Φωκας avatar
    Νικηφορος Φωκας 06/05/2012 20:12:17

    Απεφυγα να γραψω 20 μερες τωρα γιατι τα 'εβλεπα' αυτα τα αποτελεσματα.. οποιος κινειται στην αγορα , εχει ματια και αυτια ανοικτα και ξερει να κανει ΣΤΟΙΧΕΙΩΔΩΣ μια αναλυση θα το ηξερε..

    Ο Αντωνης επαιξε και εχασε , εχασε την ΑΥΤΟΔΥΝΑΜΙΑ τον Νοεμβριο οταν λυγισε στις πιεσεις των καταχρεωμενων μεγαλοτραπεζιτων και της γελοιας μερκελ.... ΤΟΤΕ ειχε αυτοδυναμια, ΤΟΤΕ του ουρλιαζαμε ΟΤΙ ΟΙ ΜΕΓΑΛΕΣ ΣΤΙΓΜΕΣ ΘΕΛΟΥΝ ΚΑΙ ΜΕΓΑΛΟΥΣ ΑΝΔΡΕΣ.... του κακου... μεχρι και ο γραφικος τσιπρας το ειχε αντιληφθει το κυμμα που ερχοταν...

    Τωρα δεν ειναι το τελος, τωρα θελει περισκεψη ΣΩΣΤΗ ΑΝΑΛΥΣΗ και ΡΟΒΟΣΠΙΕΡΙΚΟ ΞΕΚΑΘΑΡΙΣΜΑ ΤΟΥ ΚΟΜΜΑΤΟΣ.... οι νεες εκλογες ειναι κοντα οτι και να λενε οποιοι και να το λενε..

  43. Strange Attractor avatar
    Strange Attractor 06/05/2012 20:12:52

    Μια πρώτη νίκη για τους πράκτορες του χάους.
    Μόλις όμως αυτό επικρατήσει, θα επιστρέψει η λογική.
    Επαναληπτικές εκλογές οπωσδήποτε. Αλλιώς θα γίνουμε Αλβανία!

    • tak avatar
      tak @ Strange Attractor 06/05/2012 20:26:05

      Strange, εκλογές τώρα! Όπως το λες. Με ξεκαθάρισμα της κατάστασης... Η δεξιά στο σύνολό της αυτοκτονεί, εμείς που δε θέλουμε να πεθάνουμε, ας πάμε μαζί. Με εκλογές και όχι με συνεργασίες, όπως δηλώνουν τα βουτυρόπαιδα στα όζοντα κανάλια τώρα!
      Πάω για ύπνο, χαιρετισμούς στο Δαναό!

      • tak avatar
        tak @ tak 06/05/2012 20:27:10

        Αν αλλάξει κάτι θεαματικά, ντριννννννννννννννν.

    • Βασίλης Γκιώνης avatar
      Βασίλης Γκιώνης @ Strange Attractor 06/05/2012 20:33:22

      Strange,

      από επισημα χείλη στη Ν.Δ. και στο ΠΑΣΟΚ διαλαλείται το "δεν επιθυμούμαι άλλες εκλογές"...
      Τί συνειρμούς κάνεις εσύ???
      Ότι μόλις τώρα το αποφάσισαν???

      • Strange Attractor avatar
        Strange Attractor @ Βασίλης Γκιώνης 06/05/2012 20:55:59

        Εγώ λέω και γράφω πάντα την άποψή μου την προσωπική. Δεν έχω σχέση με την ΝΔ ή άλλο κόμμα.
        Αν τα τελικά αποτελέσματα είναι αυτά, πρέπει να ξαναγίνουν εκλογές.
        Πάντως έχεις ένα κάποιο δίκιο σε αυτό που υποννοείς.

      • Γιάννης Φαίλτωρ avatar
        Γιάννης Φαίλτωρ @ Βασίλης Γκιώνης 06/05/2012 21:17:56

        Όποια προσπάθεια κυβλέρνησης συνεργασίας κι αν γίνει θα έχει σύντομη ημερομηνία λήξης. Σύντομα θα ξαναγόνουν εκλογές στις οποίες θα επικρατήσει περισσότερο η λογική.
        Ο δικομματισμός πέθανε
        Ο "πασοκισμός" ζει ακόμα.
        Ο τηλεπατριωτισμός επίσης.
        Η βοηθητική αστυνομία (Hilfspolizei) μπήκε στη βουλή και γι' αυτό καλό είναι να αποφεύγονται και οι μπυραρίες

  44. juliet avatar
    juliet 06/05/2012 20:17:49

    Nα γιατί πήγαμε κατά διαόλου...........στο Μεγκαλο κανάλι ο Αρης.....γιατί λοιπόν να πάρει παραπάνω;Kαι ο Μίλτος έχει πιάσει στασίδι.
    Δεν θέλω να μιλήσω...το ίδιο αισθάνθηκα και τη βραδιά στο Ζαππειο.
    Αύριο ,παιδιά............Και βέβαια θα πρέπει ν'εχετε καταλάβει οτι ξέρω να πολεμάω ....αλλά ο πόλεμος με φαντάσματα είναι οδυνηρός.Σε ισοπεδώνει δεν σ'αφήνει να πας μπροστά.
    Αύριο παιδιά ....ξημερώνει άλλη μέρα .

    • Γιάννης Φαίλτωρ avatar
      Γιάννης Φαίλτωρ @ juliet 06/05/2012 20:26:24

      Juliet, ο αγώνας συνεχίζεται. Ένας ολόκληρος κόσμος που ανδρώθηκε με τα μεταπολιτευτικά ιδεώδη δεν αλλάζει από τη μια μέρα στην άλλη. Σήμερα απλά τιμώρησε το "σπίτι" που έμενε 38 χρόνια επιβραβεύοντας αυτούς που είχαν την ιδεολογική ηγεμονία της μεταπολίτευσης! Χωρίς παιδεία δεν υπάρχει σκέψη. Αλλά σε περιστάσεις σαν κι αυτές που βιώνουμε τα δυο τελευταία χρόνια επικρατεί το θυμικό. Η λογική έρχεται μετά.

    • GreekInLux avatar
      GreekInLux @ juliet 06/05/2012 20:38:21

      να'σαι καλά Juliet, "ψηλά το κεφάλι" είπε κάποτε ο Πρόεδρος...ο αγώνας συνεχίζεται.

      • juliet avatar
        juliet @ GreekInLux 06/05/2012 21:20:26

        Γιάννη ,GreekInLux
        επειδή σας εκτιμώ ιδιαίτερα ,η ξενητειά είναι μεγάλος καημός αλλά μεγαλύτερος είναι να είσαι ξενητεμένος στη Πατρίδα σου,είπα να σας πω ένα αληθινό ανέκδοτο.
        Εχω χρόνια να ασχοληθώ με αυτό το άθλημα που λέγεται κοινά και δη στα πολιτικά δρώμενα.
        Θα σας διηγηθώ μια ιστορία του 2000 ,δεύτερη τετραετία του Σημίτη.Σε πολιτικό γραφείο στείλανε τον Σ. να πάρει τελικά αποτελέσματα .Μέχρι εκείνη τη στιγμή η Ν.Δ κέρδιζε.Αυτός αντί να πάει στο κόμμα ....αγόρια είσαστε ,καταλαβαίνετε ότι πήγε να το γλεντήσει....αφού τελείωσε , είπε να πάει τ'αποτελέσματα ...τα οποία αφού κέρδιζε το κόμμα τι μπορεί ν'αλλάξε;
        Μπαίνει μέσα και χωρίς να πει τι έχουν αυτοί;.....μες την τρελλή χαρά τους λέει .....ΝΙΚΗΣΑΜΕ.Δεν χρειάζεται να σας πω τίποτε άλλο. Αυτόν είδα και ανέλυε προχθές λέγοντας θα σκίσουμε........
        Ν'είσαστε σίγουροι ...ότι ο αγώνας δεν τελείωσε .
        Παιδιά ,αγώνας για να επιβιώσουμε ...υπάρχουν και υποχρεώσεις.

  45. Jim Bim avatar
    Jim Bim 06/05/2012 20:19:00

    Η ΝΔ θα είναι κοντά στο 30% !!! Η αποχή θα παίξει ρόλο πρωταγωνιστικό, τα ποσοστά θα διαφοροποιηθούν προς τα επάνω και για τα μικρά κόμματα …

    • GreekInLux avatar
      GreekInLux @ Jim Bim 06/05/2012 20:33:09

      το ρίξαμε στα τσίπουρα; :)

      • δρόμος avatar
        δρόμος @ GreekInLux 06/05/2012 20:59:56

        είναι 9.οο μμ, ήδη αρχίζει να ανεβαίνει το ποσοστό, περίμενε ..

  46. ΣΠΑΡΤΙΑΤΗΣ avatar
    ΣΠΑΡΤΙΑΤΗΣ 06/05/2012 20:28:45

    Ψυχραιμία παιδιά. Δεν πρέπει να επικρατεί ο πανικός. Σίγουρα πρόκειται για πρωτοφανές αποτέλεσμα, πρόκειται όμως και για πρωτοφανή εποχή. Όλο το πολιτικό φάσμα γκρεμίζεται. Η ΝΔ ακολούθησε. Τώρα πρέπει να δούμε τί θα γίνει αύριο.

    Το να αποδίδεται η ευθύνη στο Σαμαρά είναι πρώιμο. Ό,τι μπορούσε έκανε, κάποια πράγματα όμως απλά δεν αλλάζουν. Οι συνθήκες δε μπορούσαν να επιτρέψουν κάτι παραπάνω. Ο λαός επέλεξε το λαικισμό και τη δημαγωγία. Έκανε την επιλογή του. Μένει να αποδειχτεί αν είναι λανθασμένη

    Όσο για τις κατηγορίες που απευθύνονται στο Σαμαρά, έχει δώσει ο ίδιος απαντήσεις σχετικά με το τί μπορούσε να κάνει το Νοέμβριο και τί συνέπειες θα είχε. Τις επόμενες ημέρες θα φανεί ξεκάθαρα κατά πόσον αυτή του η επιλογή τότε ήταν σωστή. Γιατί όποιος νομίζει ότι με τέτοια αποτεέσματα οι Ευρωπαίοι θα συνεχίσουν να μας δίνουν λεφτά γελιώνται

    • δρόμος avatar
      δρόμος @ ΣΠΑΡΤΙΑΤΗΣ 06/05/2012 21:03:04

      Η επιλογή του λαϊκισμού έχει παγιωθεί εδώ και πολλά χρόνια, και συνεχίζει, όσο δεν συναντά σοβαρές αρνητικές επιπτώσεις. Το κρίμα είναι να υφίστανται τις όποιες επιπτώσεις και αυτοί που δεν λαϊκισαν!

  47. θρακομακεδονας avatar
    θρακομακεδονας 06/05/2012 20:29:05

    ΧΑΛΑΡΩΣΤΕ ΛΙΓΟ ΟΛΟΙ ΚΑΙ Β Α Λ Τ Ε Α Υ Τ Ο Π Ο Υ Ε Χ Ε Τ Ε Κ Α Τ Ω Α Π Ο Τ Ο Τ Ρ Ι Χ Ω Τ Ο Τ Η Σ Κ Ε Φ Α Λ Η Σ Ν Α Δ Ο Υ Λ Ε Ψ Ε Ι.

    Ο μονος χαμενος των εκλογων ειναι ο νεοφιλελευθερισμος και τα σοσιαλδημοκρατικα παρακλαδια του.

  48. προδικος avatar
    προδικος 06/05/2012 20:30:50

    επαναληπτικες εκλογες , καμμια συνεργασια με κανεναν!

    • ΑΜ Παπαιωαννου avatar
      ΑΜ Παπαιωαννου @ προδικος 06/05/2012 22:10:17

      πρωτα εκκαθαριση (Εξω από ΝΔ:--> ΠΟΛΑΝ, οικογενειες, Συμπιλιδιδες, συγκρουομενες πολιτικες)

      μετα εκλογες και αυτοδυναμια.....

  49. Γιάννης Φαίλτωρ avatar
    Γιάννης Φαίλτωρ 06/05/2012 20:31:41

    Έλα tak. Από τώρα για ύπνο; Δε θέλω ηττοπάθεια.

    • tak avatar
      tak @ Γιάννης Φαίλτωρ 06/05/2012 20:52:02

      Ποτέ! Αλλά ο πατριωτισμός μου και οι δημοκρατικές μου ευαισθησίες, δεν μ' αφήνουν να δεχτώ τους κομπασμούς των ανόητων. Υποψηφίων και ψηφοφόρων και των διαφόρων αναλυτάδων τύπου Μιλτου Βαρβιτσιώτη...

      • Γιάννης Φαίλτωρ avatar
        Γιάννης Φαίλτωρ @ tak 06/05/2012 20:55:28

        Αυτός είναι παρελθόν αλλά δεν το ξέρει ακόμα!
        Ο Δαναός που βόσκει?

  50. TARAMAS avatar
    TARAMAS 06/05/2012 20:34:46

    Τι στεναχωριέστε βρε παιδιά, κάθε λαός έχει τους ταγούς και τη μοίρα που του αξίζουν... Ότι και να κάνετε, ότι και να πείτε, τελικά θα έλθουν οι εξελίξεις που μας αρμόζουν σαν λαό. Πάντα κάποιος Αντρέας ή Αλέξης θα λέει τα εύκολα και τα ευχάριστα, πάντα οι Έλληνες θα τον ψηφίζουν και για δεκαετίες αργότερα θα πληρώνει η χώρα το τίμημα. Τον αράπη κι να τον πλένεις...

  51. Ανώνυμος avatar
    Ανώνυμος 06/05/2012 20:35:01

    Η Νέα Δημοκρατία έχασε τους ποιοτικούς, σκεπτόμενους, μορφωμένους δεξιούς ψηφοφόρους. Καλώς ή κακώς οι Έλληνες Δεξιοί ήμαστε και είμαστε η αφρόκρεμα του εκλογικού σώματος. Η νηφάλια ευθύνη, η ώριμη σύνθεση, η ανεξάρτητη κρίση και η μη κατευθυνόμενη/χειραγωγούμενη σκέψη μας διαφοροποιεί από τους περισσότερους συμπολίτες μας που τοποθετούνται ιδεολογικά σε διαφορετικά τμήματα του πολιτικού φάσματος. Ο Καμμένος με εξέπληξε. Παρά την έντονη φημολογία και τις δημοσκοπικές τάσεις των προηγούμενων ημερών δεν περίμενα να αλιεύσει πάνω απο 6-7%. Ο ΣΥΡΙΖΑ από την άλλη με ένα πανέξυπνο νεαρό αρχηγό που ωριμάζει πολιτικά με ρυθμό γεωμετρικής προόδου κέρδισε την δεξιά ψήφο με στροφή στα Εθνικά και στήριξη στο ευρώ και την Ευρωπαϊκή προοπτική της Χώρας. Δείτε τους πως τρέμουν. Σήμερα αξίζει ένα μεγάλο μπράβο στους Έλληνες.

  52. partyman avatar
    partyman 06/05/2012 20:35:51

    για τρίτη φορά συστύνω ψυχραιμία..

    όσο αυτό είναι δυνατόν με τέτοια αποτελέσματα..

    να εκφράσω και ένα φόβο:
    ΙΣΩΣ να μην είμαστε καν 1ο κόμμα.. δυστυχώς! γύρω στο 18% κινούμαστε, οριακά η πρωτιά

  53. tpe avatar
    tpe 06/05/2012 20:36:51

    Μεγάλη βραδιά απ' όλες τις απόψεις. Ελπίζω να ξημερώσει κάποτε...
    Κουράγιο σε όλους.

  54. H pena tis orghs avatar
    H pena tis orghs 06/05/2012 20:36:58

    Η Ν.Δ πριν το ρολόι δείξει 20:00 άρχισε τις αναδιπλώσεις(εκλογές εαν δεν υπάρξει αυτοδυναμία). Περιμένω μέχρι τις 23:00 και την δήλωση ότι θα εξεταστεί το ενδεχόμενο συνεργασίας με το ΠΑΣΟΚ και τους λοιπούς. Με τέτοιες ενέργειες να γιατί πάει ο Σύριζα για πρώτο κόμμα στην Αττική. Και ΝΑΙ επικράτησε η ΟΡΓΗ!

  55. dikefalosaitos avatar
    dikefalosaitos 06/05/2012 20:44:38

    Οι επαναστάτες των πληκτρολογίων έπεισαν τους ψηφοφόρους.
    Ας τους λουστούν από αύριο.
    Ας δούν τι εστί συριζαιίκο βερίκοκο.
    Καλές Υπατίες.

    • Strange Attractor avatar
      Strange Attractor @ dikefalosaitos 06/05/2012 20:59:02

      +10000

      • dikefalosaitos avatar
        dikefalosaitos @ Strange Attractor 06/05/2012 21:23:48

        Οι μεθυσμένοι Τσιπρέοι κλπ συγγενείς, τώρα θα λύσουν τα προβλήματα του κόσμου.
        Θα μας βγάλουν από το μνημόνιο ενώ θα μείνουμε εντός του ευρώ.
        Θέλατε Ψαριανό υπουργό, τώρα θα τον φάτε στην μάπα.
        Θέλατε Καμμένο αντιπρόεδρο, ορίστε και τα δέοντα στην μαμά σας.
        Από αύριο, θα καταλάβετε πραγματικά ποιόν πραγματικά τιμωρήσατε, τον εαυτό σας.
        Όσοι έχετε μαγαζιά, από αύριο θα αρχίσει να ρέει το χρήμα, λυπάμαι πραγματικά όσους έχουν να θρέψουν παιδιά.
        Strange, θλίβομαι όσο σκέφτομαι τι έχει να γίνει από αύριο στην αγορά.

  56. TopGunZ avatar
    TopGunZ 06/05/2012 20:46:26

    Αν ρίχνει καμιά ματιά κατά δω ο Αντώνης, μην τολμήσετε να συζητήσετε για συγκυβέρνηση με ΠΑΣΟΚ... αύριο θέλω να πάω στη δουλειά μου...

  57. Chris avatar
    Chris 06/05/2012 20:54:11

    Από το 1993 μέχρι και σήμερα ψηφίζω ΠΑΣΟΚ, άλλες φορές με ευχαρίστηση και άλλες με το ζόρι. Σήμερα βλέποντας τα αποτελέσματα έλεγα - μεταξύ σοβαρού κι αστείου - σε φίλους μου ότι τον άλλο μήνα πρέπει όλοι μαζί να ψηφίσουμε Σαμαρά για να μην επικρατήσει στη χώρα η παράνοια. Για να μην πέσουν οι +50 έδρες στα χέρια του κάθε τυχοδιώκτη ή ψυχοπαθή. Εγώ τελικά μάλλον δε θα το κάνω λόγω παραταξιακής συνείδησης. Όμως φαντάζομαι ότι όσοι ψήφισαν ΛΑΟΣ, Καμμένο και Χρυσή Αυγή θα το κάνουν... Οπότε κατά μία έννοια καλύτερα ένα ακραίο αποτέλεσμα που θα τους θέσει όλους προ των ευθυνών τους παρά ένα πιο ερμαφρόδιτο που θα αφηνε τη χώρα έρμαιο λεπτών ισορροπιών...

    • anonymous avatar
      anonymous @ Chris 06/05/2012 22:18:14

      Δεν υπάρχει περίπτωση φίλε μου να γίνει αυτό που λες. Ο κόσμος ζητάει κάθαρση σε βάθος. Όλοι μα όλοι πρέπει να πάνε σπίτια τους. ΝΔ ΠΑΣΟΚ τέλος. Θα έρθουν άλλα κόμματα στη θέση του με νέα πρόσωπα.

  58. Ἀστυάναξ Καυσοκαλυβίτης avatar
    Ἀστυάναξ Καυσοκαλυβίτης 06/05/2012 20:56:55

    Ἂν ὄντως τὸ ΠΑΣΟΚ καταλήξει τρίτο κόμμα, χάνεται ὠς ἐνδεχόμενος ἑταῖρος συγκυβέρνησης καὶ ἐκλείπει ἡ ἔξωθεν πίεση γιὰ κάτι τέτοιο. Στὶς ἐπαναληπτικὲς ποὺ ἀναγκαστικὰ θά'ρθουν, ἡ ΜΟΝΗ πλέον ψῆφος σταθερότητας θὰ εἶναι ἡ καθαρὴ ΝΔ- κανεὶς δὲν θὰ μπορεῖ νὰ βαυκαλιστεῖ ὅτι ἡ ψῆφος στὰ ἄλλα δεξιὰ κόμματα εἶναι ἀνώδυνη ἢ ὅτι ἡ ψῆφος στὸ ΠΑΣΟΚ ὑπηρετεῖ τὴν σταθερότητα μέσῳ συγκυβέρνησης "νὰ τὰ βροῦν". Ἄρα, ἐπαναληπτικὲς καὶ αὐτοδυναμία ἢ ἀπόλυτο χάος.

  59. Strange Attractor avatar
    Strange Attractor 06/05/2012 20:57:09

    Του τέλειωσαν τα γενόσημα και η βαλεριάνα και ψάχνει φαρμακείο στο Τσοτύλι.

  60. alex2010 avatar
    alex2010 06/05/2012 20:59:15

    anikse o dromos gia ependisis & anaptiksi....

  61. Δικερως avatar
    Δικερως 06/05/2012 21:00:04

    Το σχολιο μου παρακατω,ειναι το e-mail που εστειλα σε οσους ηρθαν,φοβισμενοι,σε επαφη μαζι μου αμεσως μετα την δημοσιοποιηση των πρωτων exit polls:
    "Μην φοβασαι
    Μακαρι να ειναι αυτα τα αποτελεσματα(αν και θα'πρεπε να περιμενουμε).
    Ψηφισε ο καθε πικραμενος.
    Ψηφισε Kαμενο,ψηφισε Τ.Π.Φ.Α.(Τωρα Που'Φυγε ο Αλεξης),ψηφισε Κυρ Φωτη,Χρυσα Αυγα κτλπ.
    Αυριο ο Αντωνης,πιστος στον Μακιαβελλι,στον Γκραμσι και τον Λεμπεση,θα κανει χαρτινο αεροπλανακι την διερευνητικη
    εντολη που θα του δωσει ο Παρολος Καρουλιας,τσακιζοντας τα ταμπου των ψευτοΕλληνων ΝεοΕλλαδιτων.
    Τοτε θα δουν την επιφανεια οι κρυφοφασιστες ευνοημενοι,τα crybabies που νομισαν πως μπορουν να βουλιαξουν την
    Πατριδα με την κρυπτοφοβικη "οργισμενη"ψηφο τους.Οι "συνανθρωποι"μας,που θελησαν να βγαλουν το αχτι τους στο μελλον των
    παιδιων μου.
    Στις εκλογες που θα'ρθουν,με ευθυνη του Αντωνη,και οι οποιες θα γινουν οχι με σταυρο προτιμησης,αλλα με λιστα,θα παρουν τον πουλο
    και θα δωσουν με το στανιο,ψηφο στο μελλον και την πραγματικη αλλαγη.
    Σου παραθετω δυο γραμμες απο το post που μας εκανε την τιμη να ανεβασει ο Α.Σαμαρας στο Antinews:
    " ...Οι αρχαίοι έλεγαν «ο τρώσας και ιάσεται»:
    Αυτός που έκανε το κακό, αυτός και θα το θεραπεύσει!"

    • δρόμος avatar
      δρόμος @ Δικερως 06/05/2012 21:09:14

      τον δικό σου θυμό πολύ τον γουστάρω! (ναι, απαράμιλλη η τελευταία φράση! ισχύει για πολλούς και πολλές ...)

  62. roadrunner avatar
    roadrunner 06/05/2012 21:02:49

    Ψυχραιμία... Το μόνο σίγουρο είναι ότι διαλύθηκε "προς το παρόν" το ΠΑΣΟΚ και ο Βενιζέλος.
    Το άλλο σίγουρο, ο Τσίπρας και οι Ανεξέλεγκτοι νίκησαν λαϊκίζοντας και ίσως δούμε να κάνουν πραγματικότητα την απειλή τους να συγκυβερνήσουν με ΑΝΕΛ, ΔΗΜΑΡ κτλ.
    Για φαντάσου να μας κυβερνήσει ο Τσίπρας !!!! Τελικά, οι συμπολίτες μας δεν διαθέτουν φαντασία για να συλλάβουν το νόημα μιας τέτοιας ενδυνάμωσης της αριστεράς, προτού το κάνουν το λάθος στην κάλπη. Γι’ αυτό, θα ‘θελα να υπήρχε ένας προεκλογικός θάλαμος κυβερνητικής προσομοίωσης για το κάθε κόμμα. Να μπορεί να μπει μέσα και ο λαός και να νιώσει πως θα ασκούσε εξουσία ο κάθε Τσίπρας και πόσο σύντομα θα διέλυε τη χώρα. Πριν φτάσει στην κάλπη και τελεστεί το έγκλημα. Αλλά δυστυχώς δεν υπάρχει και έτσι νικάει ο εύπεπτος λαϊκισμός.
    Πάντως, δεν πρέπει να βιαζόμαστε να βγάζουμε συμπεράσματα για το τελικό αποτέλεσμα. Συνεχίζω να πιστεύω ότι το 20% είναι πολύ λίγο για να είναι αληθινό. ΜΕ ΤΙΠΟΤΑ ΔΕΝ ΑΝΤΙΣΤΟΙΧΕΙ ΣΤΟ ΚΛΙΜΑ ΚΑΙ ΣΤΟΝ ΑΕΡΑ ΝΙΚΗΣ ΤΩΝ προεκλογικών ΣΥΓΚΕΝΤΡΩΣΕΩΝ ΜΑΣ ΣΤΙΣ ΠΛΑΤΕΙΕΣ. Αν κρίνω από αυτό τον ενθουσιασμό και τη συμμετοχή, θα είμαστε πολύ πάνω από το 20% προς το 25% . Ας περιμένουμε….

  63. Απλή σκέψη avatar
    Απλή σκέψη 06/05/2012 21:14:51

    Ο Σαμαράς μία φορά έσωσε αυτή την χώρα βάζοντας πλάτη, με τη συμμετοχή του στην κυβέρνηση Παπαδήμου. Αυτό ο λαός δεν το κατάλαβε, ότι σήμερα θα ήμασταν αποκαΐδια και ούτε εκλογές θα είχαμε ούτε τίποτα.
    Αφού λοιπόν, βοήθησε και η χώρα σώθηκε προς στιγμήν, ο λαός με την ¨σοφία¨ του του το ξεπλήρωσε, με αχαριστία.
    Τώρα, ας κάνει κυβέρνηση η κεντροαριστερά, των ¨προοδευτικών¨ δυνάμεων, μαζί με την Χρυσή αυγή, γιατί αυτές είναι οι νέες δυνάμεις που ανέδειξε ο Ελληνικός λαός.
    Δεν χαρίζουμε σε κανένα , ούτε χαραμίζουμε τον Σαμαρά για άλλη μια φορά.
    Να κυβερνηθεί αυτός ο λαός που δεν καταλαβαίνει, όπως επέλεξε!
    Με όποια αποτελέσματα.
    Μόνο από τα αποτελέσματα, μιας τέτοιας κυβέρνησης , που θα αποτελειώσει ότι έμεινε όρθιο, θα συνετιστεί ο λαός και θα καταλάβει.
    Ν α μην αναλάβει καμμιά υποχρέωση διακυβέρνησης ο Σαμαράς, γιατί ΠΟΤΕ Ο ΛΑΟΣ ΔΕΝ ΘΑ ΤΟΥ ΤΟ ΑΝΑΓΝΩΡΙΣΕΙ.
    Όπως ο λαός δήθεν τιμώρησε δια της ψήφου του, τώρα ας δεχθεί την ευθύνη της επιλογής του, αλλά χωρίς Σαμαρά, με Τσίπρα, με Καμμένο, με Πασοκ, και όποιον άλλον θέλει.
    Να δούμε πόσα απίδια πιάνει ο σάκκος.
    Εμείς που καταστραφήκαμε σαν τάξη, ο ιδιωτικός τομέας, δεν έχουμε άλλα να χάσουμε.
    Αυτοί που έχασαν τα λιγότερα,(δημόσιος τομέας) επέλεξαν σήμερα να τα χάσουν κι΄αυτοί όλα!

    • dd avatar
      dd @ Απλή σκέψη 06/05/2012 21:31:58

      Αν ήμουν Σαμαράς ,γιατί σε αυτή τη χώρα κάποια στιγμή ο λαός πρέπει να καταλάβει ότι οι αποφάσεις του έχουν συνέπειες,
      θά έκανα την εντολή διακυβέρνησης μπαλακι και θα την πετούσα στους
      ΤσιπροΚαμμένους.
      και γαία πυρί μιχθήτω.

      • m.s avatar
        m.s @ dd 06/05/2012 21:57:30

        συμφωνώ.
        μακριά από συγκυβέρνηση με ΠΑΣΟΚ.
        έχουν οπαδοδιώκτη. ανίατη πάθηση. προκαλεί μαλάκυνση.
        Άσε να κολλήσει αδελφά κόμματα.
        στην ανάγκη να στηρίξουμε (νοερώς... θα κοιτάμε αλλού) και αριστερή κυβέρνηση.
        πρέπει ο κόσμος να μάθει , ΑΦΟΥ ΠΑΘΕΙ .
        να γίνει της συνιστώσας.

        ΥΣ 1 πάντως ο Μπενιζέλ αγάς του την έφερε του Πάκη.
        βγήκε τρίτο κόμμα γιατί ήξερε ότι το δεύτερο κόμμα λεηλατείται από τα μικρότερα.
        έξοχος πολιτικός ελιγμός. μπράβο Μπένι.
        ΥΣ 2 ο χάρτης ξαναέγινε μπλέ ...

ΑΠΟΣΤΟΛΗ ΣΧΟΛΙΟΥ

Τα δεδομένα σας είναι ασφαλή! H διεύθυνση email δε θα δημοσιευθεί. Τα στοιχεία θα χρησιμοποιηθούν αποκλειστικά για τη δυνατότητα σχολιασμού στο antinews.gr .

Tα πεδία με αστερίσκο (*) είναι υποχρεωτικά.