#_CRON_JOB_#
#_CRON_JOB_#
17/06/2011 22:18
ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΣΧΟΛΙΟΥ

Αναμενόμενος Βενιζέλος



Όπως ακριβώς τον περιμέναμε ήταν ο Β. Βενιζέλος στην πρώτη του συνέντευξη, που αλλού στο Mega. Να φανταστούμε ότι θα έχει δώσει και συνέντευξη στο Βήμα της Κυριακής.

Ετοιμόλογος, εμφανώς με την αίσθηση του ισχυρού στο κόμμα και την κυβέρνηση, χωρίς λεκτικά ολισθήματα (μανούλα σ’ αυτό), προσεκτικός μην υποσχεθεί κάτι που θα το μετανιώσει. Ήταν ο γνωστός Βενιζέλος που δύσκολα θα τον στριμώξει κανείς αλλά και που δύσκολα θα του πάρει κουβέντα και είδηση από το στόμα αν ο ίδιος δεν το θέλει.

Όμως, είναι τελικά αυτό που θέλει ο κόσμος ή αυτό που ήθελαν οι δανειστές μας; Για το πρώτο αμφιβάλλουμε, για το δεύτερο είμαστε σίγουροι. Διότι ο κ. Βενιζέλος δεν έδειξε σε κανένα σημείο μεταμέλεια για τα όσα έχει κάνει αυτή η κυβέρνηση στην οικονομία. Μάλιστα, στις αιτιάσεις των δημοσιογράφων ότι το Μνημόνιο 1 απέτυχε εμφανίστηκε ενοχλημένος λέγοντας ότι έτσι σωθήκαμε από τη χρεοκοπία πέρυσι.

Επίσης δεν έδειξε ούτε είπε ότι θα επαναδιαπραγματευτεί το νέο Μνημόνιο. Γιατί να το κάνει άλλωστε, αφού κι ο ίδιος είχε συμφωνήσει σ’ αυτό;

Δεν τόλμησε ούτε να πει ότι υπάρχουν κι άλλες λύσεις εκτός από την άγρια φορολογία. Κι όταν του είπαν ότι ο κόσμος βγαίνει στους δρόμους διότι αισθάνεται ότι πληρώνει μόνο αυτός και δεν υπάρχει δικαιοσύνη, συμφώνησε αλλά από ουσία μηδέν.

Δεν τόλμησε να πει ότι θα πάρει πίσω τα επώδυνα μέτρα, δεν υποσχέθηκε ότι θα αποκαταστήσει αδικίες, υποσχέθηκε ότι θα τηρήσει το Μνημόνιο.

Είπε όλα όσα δεν ήθελαν να ακούσουν οι Αγανακτισμένοι κι όλα όσα ήθελαν να ακούσουν οι Τροϊκανοί.

Μάλλον θα του απονείμουν τα εύσημα στις Βρυξέλλες που θα πάει το Σαββατοκύριακο. Βρήκαν έναν άξιο αντικαταστάτη του κ. Παπακωνσταντίνου. Λίγο πιο… ταύρο σε υαλοπωλείο αλλά μόνο για τους πολίτες κι όχι για τους δανειστές της χώρας.

Άλλωστε, το νερό έχει μπει στ’ αυλάκι εδώ και πολύ καιρό και δύσκολα θα γυρίσει πίσω.

 

ΣΧΟΛΙΑ

  1. aganaktismenoi avatar
    aganaktismenoi 17/06/2011 22:26:32

    Η ΧΩΡΑ ΕΙΝΑΙ ΣΕ ΒΑΘΙΑ ΚΑΤΑΘΛΙΨΗ ΚΑΙ ΤΟ ΜΑΤΙ ΤΟΥ ΤΣΑΡΟΥ ΓΥΑΛΙΖΕΙ ΓΙΑ ΕΞΟΥΣΙΑ
    http://aganaktismenoi-aganaktismenoi.blogspot.com/2011/06/blog-post_8043.html

  2. Strange Attractor avatar
    Strange Attractor 17/06/2011 22:35:27

    Ο Παπακωνσταντίνου θεωρούνταν αλεξιπτωτιστής και εύκολα μπορούσαν να τα βάλουν μαζί του οι ακραιφνείς Πασόκοι βουλευτές, κ.ά.
    Ο Μπένυ όμως θα επιβάλλει τα ίδια και χειρότερα, και κανένας μέσα στο κόμμα και στη κοινοβουλευτική ομάδα δεν θα τον αμφισβητεί, αφού έτσι κι αλλιώς οι μισοί βουλευτές είναι Βενιζελικοί.
    Πονηρός τελικά ο ΓΑΠ.
    Από τη μια δεσμέυει τον Μπένυ στο άρμα του μνημονίου, και τον ταυτίζει με την δική του ανάλγητη πολιτική, κι απ την άλλη τον ξεδοντιάζει πολιτικά, αφού σε λίγο καιρό κανένας πράσινος ψηφοφόρος δεν θα τον συμπαθεί πλέον.
    Τον βλέπω να καταλήγει στο κόμμα της αγαπημένης του Θοδώρας. (Θα πάρει άραγε και την Καιλή μαζί του;)

    • madprof avatar
      madprof @ Strange Attractor 18/06/2011 08:23:58

      Ένα είναι σίγουρο !, ο Μπένυ είναι ικανός πολιτικός !. Στην ουσία ο ΓΑΠ είναι τελειωμένος όπως και ο Φούσκας !.

      • ΠΟΡΤΑ ΠΟΡΤΑ avatar
        ΠΟΡΤΑ ΠΟΡΤΑ @ madprof 18/06/2011 11:01:14

        Εγω δεν αγοραζω ούτε το " πολτικο εκτοπισμα" του Μπεννυ, ούτε
        την "ευφυία" Θοδωρα...
        Artificial κ Μελετημενη Σταχτη...

        ΕΙΝΑΙ ΟΛΟΙ ΤΟΥΣ ΠΑΣΟΚΟΙ.-

        ΠΠ

  3. Κατερίνα avatar
    Κατερίνα 17/06/2011 22:36:00

    Ο άνθρωπος τα έχει λύσει τα προβλήματά του. Εκανε έναν καλό γάμο, είναι και ΠΑΣΟΚ είναι και καθηγητής στο ελληνικό πανεπιστήμιο. Ολα ΟΚ.
    Αμα εμείς περιμένουμε από αυτόν, ή από οποιον άλλον ΠΑΣΟΚ να λύσει τα δικά μας προβλήματα μάλλον δεν είμαστε καλά στα μυαλά.

  4. Strange Attractor avatar
    Strange Attractor 17/06/2011 22:37:14

    Ο Παπακωνσταντίνου θεωρούνταν αλεξιπτωτιστής και εύκολα μπορούσαν να τα βάλουν μαζί του οι ακραιφνείς Πασόκοι βουλευτές, κ.ά.
    Ο Μπένυ όμως θα επιβάλλει τα ίδια και χειρότερα, και κανένας μέσα στο κόμμα και στη κοινοβουλευτική ομάδα δεν θα τον αμφισβητεί, αφού έτσι κι αλλιώς οι μισοί βουλευτές είναι Βενιζελικοί.
    Πονηρός τελικά ο ΓΑΠ.
    Από τη μια δεσμέυει τον Μπένυ στο άρμα του μνημονίου, και τον ταυτίζει με την δική του ανάλγητη πολιτική, κι απ την άλλη τον ξεδοντιάζει πολιτικά, αφού σε λίγο καιρό κανένας πράσινος ψηφοφόρος δεν θα τον συμπαθεί πλέον.
    Τον βλέπω να καταλήγει στο κόμμα της αγαπημένης του Θοδώρας.

  5. Orestios avatar
    Orestios 17/06/2011 22:38:38

    O Βενιζέλος ομολόγησε ότι θα κάνει τα ίδια που θα έκανε ο Παπακωνσταντίνου.
    Η μόνη διαφορά του με τον Παπακωνσταντίνου είναι ότι ο Βενιζέλος έχει πληθωρικότητα στον λόγο, κάτι που χρησιμοποιεί για να αποφύγει να απαντήσει άμεσα στα ερωτήματα.

    Κατά τα άλλα οι μειώσεις στα εισοδήματα είναι εδώ, οι φόροι αυξάνονται, κουβέντα για ανάπτυξη, και πολύ μπλα μπλα

    • man8os avatar
      man8os @ Orestios 17/06/2011 23:32:52

      ++++

    • noldor avatar
      noldor @ Orestios 17/06/2011 23:42:57

      Άλλαξε ο Μανωλιός και έβαλε τα ρούχα του ο χοντρός.

  6. Strange Attractor avatar
    Strange Attractor 17/06/2011 22:39:19

    Σόρρυ για τη διπλή εγγραφή, Νόμιζα πως το σύστημα δεν πήρε το σχόλιο μου και το ξανάστειλα..

    • rally monkey avatar
      rally monkey @ Strange Attractor 17/06/2011 23:15:06

      Πονηρός τελικά ο ΓΑΠ.
      Δεν θα ημουν σιγουρος ο'τι ειναι ο ΓΑΠ.. αλλα οποιος και αν ειναι.. μαεστρος..και εμεις αναλυουμε τον Μακιαβελλι στα μπλογκς

  7. juliet avatar
    juliet 17/06/2011 22:50:27

    Το πρώτο συνθετικό των λέξεων φιλοεπενδυτικό,φιλοαναπτυξιακό και το ωραιότερο, το Μνημόνιο είναι διαβατήριο αξιοπιστείας!!!Η τριάδα μάλλον χάζευε, η Τρέμη δεν καταλαβαίνω του έλεγε.
    Μπένυ 180 ή 151;ποίος θα απαντήσει.
    Αχάριστε λαέ, ο Μπένυ, σου βγάζει διαβατήριο για τον άλλο κόσμο αλλά τι διαβατήριο με σφραγίδα αξιοπιστείας και με την εγγύηση του Πασοκ.Ε,ρε γλέντια και εσύ λαέ βασανισμένε.....πότε θα τους στείλει στο διάβολο ή μάλλον στο απόσπασμα ...κάνουνε και ρητορική .

    • Dee Jay Stelios avatar
      Dee Jay Stelios @ juliet 18/06/2011 11:45:59

      Πέστα χρυσόστομη

  8. Aris. A avatar
    Aris. A 17/06/2011 22:51:30

    Αντι να ξημεροβραδιάζεται στο νέο υπουργείο να ενημερώνεται έπιασε στασίδι στο Μεγκα.

    Αξιος συνεχιστής της πολιτικής που μας έφερε ως εδώ αφού τα προβλήματα δεν λύνονται στην πράξη αλλά στα τηλεοπτικά παράθυρα.

    Οποιος δεν έχει την Δευτέρα να πληρώσει την Δεη ας παρακολουθήσει μισή ώρα Μπένυ να χορτάσει.

  9. Επώνυμος avatar
    Επώνυμος 17/06/2011 22:53:53

    Κατά βάθος η εξέλιξη είναι καλή. Με δεδομένη την εσκεμμένη υπαγωγή της Ελλάδας στο Μνημόνιο από την κυβέρνηση ΓΑΠ, οποιαδήποτε εξέλιξη θα συνιστούσε αντιστροφή της πορείας αυτοκαταστροφής της κυβέρνησης ΓΑΠ, θα της έδινε παράταση ζωής. Προσωπικά, προτιμώ λίγο ακόμη κυβέρνηση ΓΑΠ, και ας πάνε τα πράγματα ακόμη λίγο χειρότερα, αρκεί να γλιτώσουμε οριστικά από δαύτους. Αν είχαμε τον Βενιζέλο ως εφεδρεία του συστήματος να αναλάβει στη μετά-ΓΑΠ εποχή, τότε θα κινδύνευε να ανανεωθεί ο πολιτικός χρόνος της φιλομνημονιακής αυτής κυβέρνησης.

    Ενώ σήμερα, με το Βενιζέλο ΥΠΟΙΚ, ο ΓΑΠ (όπως πιστεύω ότι θα αποδειχθεί πολύ σύντομα) δεν κέρδισε παρά μερικές ημέρες, μόνον σχετικής ηρεμίας. Η αυτοκαταστροφή της κυβέρνησής του και του ΠΑΣΟΚ θα συνεχιστεί, χωρίς να υπάρχει δυνατότητα αντιστροφής της πορείας του κόμματός τους, καθώς μόνον ο Βενιζέλος είχε τα φόντα να το κάνει αυτό. Τώρα όμως καίγεται κι αυτός και αυτό κάνει το τέλος τους απλώς προδιαγεγραμμένο.

    Σκέφτεστε ο Βενιζέλος να πήγαινε στη λογική της επαναδιαπραγμάτευσης του Μνημονίου; Με τι επιχειρήματα θα έμενε τότε η ΝΔ; Ότι "εμείς θα το κάνουμε καλύτερα"; Δεν πιάνουν αυτά, θέλει να πείσεις ότι έχεις κάτι το προφανώς διαφορετικό να προτείνεις, όχι λεπτομέρειες και ψιλολόγια. Άρα, το ότι ο Βενιζέλος εμμένει στην προηγούμενη λογική του, είναι καλό και για τη χώρα (μακροπρόθεσμα, αφού επιταχύνει την κυβερνητική φθορά) και για τη ΝΔ, αφού της κρατάει το βασικό της πολιτικό όπλο ανέπαφο.

    Η δυνατότητα του ΠΑΣΟΚ να πάει σε λογική επαναδιαπραγμάτευσης μας δείχνει ότι το να μην είναι η ΝΔ απευθείας στη λογική της άμεσης απεμπλοκής από το Μνημόνιο είναι δυνάμει επικίνδυνο. Θα μου πείτε, πώς γίνεται να πας σε απευθείας απεμπλοκή. Όλα γίνονται, αρκεί να το θέλεις. Τα έχουμε πει αρκετές φορές. Και όσο πιο δύσκολο φαίνεται, τόσο πιο αποτελεσματικό θα είναι, αν το καταφέρουμε.

    • Aris. A avatar
      Aris. A @ Επώνυμος 18/06/2011 00:12:54

      Eπώνυμος.

      Με είχε παραξενέψει τελευταία η κριτική του Μέγκα στον Παπακωνσταντίνου.

      Μάλιστα κάποιο Σάββατο πρωί ήταν τόσο επιθετικοί οι παρουσιαστές που απείλησε να φύγει από εκπομπή.

      Κριτική ποιο το Μέγκα που αποτελεί τον βαστάζο του μνημονίου.

      Πιστεύω ότι ο Βενιζέλος είναι ο τοποτηρητής των ελληνικών επιχειρηματικών ομίλων στην μοιρασιά της κρατικής περιουσίας που θα ακολουθήσει.

      Ο Παπακωνσταντίνου ήταν ποιο ελεγχόμενος από τους ξένους και τα δικά μας κοράκια φοβόντουσαν ότι θα μείνουν έξω από το παιχνίδι.

      Οταν ο Παπανδρέου συμφώνησε να παραιτηθεί τα κοράκια πάγωσαν γιατί στην νέα κυβέρνηση θα έμπαιναν νέοι παίκτες οι οποίοι δεν ήταν απόλυτα ελεγχόμενοι.

      Στην αρχή έπεισαν τον Παπανδρέου να μην παραιτηθεί.

      Στην συνέχεια του δημιούργησαν με τις παραιτήσεις βουλευτών το επόμενο πρωί κρίση και τον απείλησαν με πτώση.

      Ο Παπανδρέου απελπισμένος δέχθηκε τους όρους τους που ήταν να αναλάβει ο Βενιζέλος το ΥΠΕΘΝΟΙΚ ώστε να έχουν άμεση πρόσβαση στην πληροφόρηση για το παζάρι με τους ξένους που θα γίνει.

      Ερώτημα αποτελεί γιατί δέχθηκε ο Βενιζέλος μια τέτοια θέση. Θυμίζουμε ότι ο Βενιζέλος είναι ο άνθρωπος που διαχειρίσθηκε τις εργολαβίες των Ολυμπιακών έργων για αυτό και η υπερβολική στηριξή του από το κανάλι του μεγαλοεργολάβου.

      Ο Βενιζέλος είναι πολύ φιλόδοξος άρα υποθέτουμε ότι για να δεχθεί του έταξαν κάτι που να μπορεί να ικανοποιήσει την φιλοδοξία του.

      Αυτό το κάτι κατά την γνώμη μου είναι η παραίτηση Παπανδρέου τον Σεπτέμβρη και η ανάληψη της πρωθυπουργίας από τον Βενιζέλο.

      Ο Γιώργος θα φύγει με τιμές και δόξες ως ο άνθρωπος που έσωσε την χώρα από την πτώχευση και πάει να ξεκουραστεί για να αναλάβει αργότερα την Προεδρία της Δημοκρατίας μετά τον Παπούλια και να ταξιδεύει με την ησυχία του.

      Το θα γίνει στο τέλος;;

      Το μόνο που θα γίνει είναι όσοι έβαλαν τον Βενιζέλο σε αυτή την θέση να πάρουν την δημόσια περιουσία που θέλουν.

      Τον Βενιζέλο όπως και τον Παπανδρέου θα τους παρασύρει η μαύρη τρύπα της οικονομίας αφού προσπαθούν με παλιά τερτίπια να διαχειρισθούν μια εντελώς νέα κατάσταση.

      Πάντως ήδη η προπαγάνδα προσπαθεί να κερδίσει χρόνο μεταδίδοντας ότι με τον Βενιζέλο κάτι θα αλλάξει.

      • ΑποΜηχανηςΦτωχος avatar
        ΑποΜηχανηςΦτωχος @ Aris. A 18/06/2011 04:25:24

        Δαχτυλίδι πήρε ο Βενιζέλος. Πιθανόν σε μικρότερο πασοκ αλλά το brand name δικό του. Πέραν της εκποίησης υπονοείται και δάνειο μαμούθ,(ποιός ξέρει τι θ ακούσουμε), που σημαίνει επιτάχυνση της μεταφοράς χρέους απ τις τράπεζες και διασπορά στους ευρωπαικούς λαούς.

      • Κωστας Ε. Χριστοδουλου avatar
        Κωστας Ε. Χριστοδουλου @ Aris. A 18/06/2011 15:48:35

        Καπως ετσι θα συμβουν τα πραγματα .Τουλαχιστον μεχρι σημερα ,ολα δειχνουν την "Διαπλοκη" σαν τη μοναδικη κινητηρια δυναμη .Ιδωμεν...

    • rally monkey avatar
      rally monkey @ Επώνυμος 18/06/2011 00:28:33

      Επωνυμε , το βασικό πολιτικό όπλο της ΝΔ δεν θα επρεπε να ειναι μονο η επανδιαπραγματευση του Μνημονιου αλλα και (κυριως αυτο) η απομακρυνση απο την εξουσια κυβερνησης που προκαλεσε εθνικη καταστροφη.
      Αυτο το τελευταιο ειδικα - ειτε απο ενοχικο συνδρομο, ελλειψη θαρρους, ειτε αγνωστο για ποιο λογο - δεν διατυπωθηκε ουτε διατυπωνεται..
      Να πει ο Α.Σ. ξεκαθαρα ..ο'τι η κυβ/νση ΓΑΠ ειναι εξ'ολοκληρου υπευθυνη για τα δεινα που αντιμετωπιζουμε σημερα ..αποκλεισμος απο τις αγορες, μνημονια, παραχωρηση εθνικης κυριαρχιας, διεθνη διασυρμο, φασμα χρεωκοπιας, ξεπουλημα εθνικου πλουτου, ..
      Οι ευθυνες της πολιτικης των προηγουμενων κυβερνησεων δεν μπορουν να συγκριθουν με το αποτελεσμα των εγκληματικων (η και υπονομευτικων) χειρισμων των ΓΑΠ ΠΑΠΑΚ κλπ αμεσως μετα την αναληψη της εξουσιας απο το ΠΑΣΟΚ.
      Συνηθως η στανταρντ απαντηση σ'αυτο ειναι οι 'παθογενειες της οικονομιας' 'διαφθορα' 'δημοσιο' κλπ - στα οποια ολοι συμφωνουν σαν διαπιστωσεις και τα οποια ηταν λιγο εως πολυ γνωστα δεν ηταν κατι καινουργιο - αυτα δεν ειναι αλλωθι - δεν προκειται να τους σωσουν- και πλεον δεν πρεπει να πειθουν κανεναν περαν απο κατι οπαδους της ντορας και του μανου.
      Αυτα η ΝΔ δεν τα ξεκαθαρισε - επομενως καθολου περιεργο το 'ολοι ιδιοι ειναι' που ακουγεται στον κοσμο.

  10. ΠΗΛΕΑΣ avatar
    ΠΗΛΕΑΣ 17/06/2011 22:58:27

    Ο Βενιζέλος είναι πολύ πιό επικίνδυνος για τη χώρα, απ' ότι ο Παπακωνσταντίνου: Και θα ελίσσεται καλύτερα προκειμένου να αποφεύγει την σκληρή κριτική και δεν θα καταλαβαίνει τις επιπτώσεις όσων (του λένε και) θα κάνει. Και, σαν καινούργιος στο ΥΠΟΙΚ, είναι οπλισμένος και με κάποια πίστωση χρόνου, που θα στρέψει εναντίον όλων μας.

    • Επώνυμος avatar
      Επώνυμος @ ΠΗΛΕΑΣ 17/06/2011 23:01:07

      Σωστή καταρχήν η σκέψη σου, όμως αυτή η πίστωση χρόνου θα είναι ελάχιστη (ημέρες, ίσως ούτε καν βδομάδες) και, δεύτερον, δεν μπορεί να κάνει και πολλά πράγματα, διότι δεν καθορίζει ο ίδιος την πολιτική που θα ακολουθεί.

      Είναι κυρίως ο τελευταίος παράγοντας που κάνει αυτοκτονική τη συμμετοχή του σε σχήμα της κυβέρνησης του Μνημονίου ως ΥΠΟΙΚ. Αφού μόνον για βιτρίνα είσαι, βιτρίνα μιας τεχνητής κρίσης και μιας προαποφασισμένης αλλού πολιτικής, πού πας και μπλέκεσαι;

  11. ΠΕΤΡΟΣ Μ. avatar
    ΠΕΤΡΟΣ Μ. 17/06/2011 22:58:46

    Ο Βενιζέλος αποτελεί το ανώτερο στάδιο του global governance μετα-πολιτικού, άρα ''φυσικός'' διάδοχος.

    Η μετεξέλιξή του σε σχέση με τον ΓΑΠ έχει να κάνει με το εξής:
    Ο ΓΑΠ με τον λόγο του ότι επιλέγει να πει, αυτός εννοεί και πράττει ακριβώς τα αντίθετα.
    Είναι πολιτικός εμπροσθοβαρούς απόδοσης και μιας χρήσης .

    Ο Βενιζέλος πάει ένα βήμα μπροστά.
    Μιλά ας πούμε μισή ώρα , η χρήση της γλώσσας είναι άψογη, αλλά καταφέρνει το τελικό αποτέλεσμα να είναι ένα στρογγυλεμένο τίποτα.
    Όλοι μένουν μετρίως ''ικανοποιημένοι''
    Έτσι είναι ελεύθερος να πράξει τα πάντα.

    • ΠΑΝΟΣ avatar
      ΠΑΝΟΣ @ ΠΕΤΡΟΣ Μ. 18/06/2011 00:47:18

      Συμφωνώ. Προβλέπω να έχουμε ένα ρεσιτάλ "τηλεκυβερνητικής μπουρδολογίας".
      Θα παίζει με τα λόγια στα κανάλια και στο τέλος οι μέρες θα "ταξιδεύουν σαν χελώνες νεκρές".
      Αν είδατε σήμερα στο MEGA, τον παίζανε 3 με 1 η Ολγα και οι άλλοι 2, και στο τέλος δεν μπορούσαν να τον πιάσουν.
      Το κατενάτσιο συνεχίζεται.

  12. Posidonas avatar
    Posidonas 17/06/2011 22:59:36

    Δεν μας ενδιαφερει αν θα κανει τα ιδια ο κ. αυτος. Εμεις οι πολιτες εχουμε παρει αλλη αποφαση. Θα πνιγουν μεσα στο ιδιο τους το αιμα. Αν αυτοι ειναι ορκισμενοι σε αυτους που τους κρατουν στην εξουσια,εμεις ειμαστε στην Πατριδα κι οχι σε λεσχες και τραπεζες. Αποδειξη περι αυτου ειναι ο "ανταρτης" Οικονομου που αλλα ελεγε και εγραφε και τωρα εγινε υπουργος. Ντροπη σας γενιτσαροι σοσιαλ-ηστες...

  13. Νίκος Π. avatar
    Νίκος Π. 17/06/2011 23:01:25

    θα ήθελα να μου δώσετε το όνομα ενός (1) στελέχους της Νέας Δημοκρατίας του Σαμαρά,που θα μπορούσε να αναλάβει το πόστο αυτό....

    ε..???????????

    • Επώνυμος avatar
      Επώνυμος @ Νίκος Π. 17/06/2011 23:04:22

      Δεν είναι θέμα στελέχους, είναι θέμα πολιτικής. Θα βρει άνθρωπο ο Σαμαράς, το ζήτημα είναι να θέλεις να πορευτείς διαφορετικά. Ο Βενιζέλος δεν θέλει, δεν το έχει βάλει στόχο, αν το είχε βάλει θα είχε καταψηφίσει το Μνημόνιο από το Μάιο του 2010.

    • ΠΕΤΡΟΣ Μ. avatar
      ΠΕΤΡΟΣ Μ. @ Νίκος Π. 17/06/2011 23:05:23

      Θα σου δώσω συγκριτικά.
      Ο ...καφετζής της Συγγρού.

    • EU avatar
      EU @ Νίκος Π. 17/06/2011 23:14:27

      Εάν το μέτρο σύγκρισης είναι ο Βενιζέλος, έχει έτοιμους (στην κατάψυξη) δύο:
      Αβραμόπουλος, Δήμας (με αλφαβητική σειρά).

      Εάν το μέτρο σύγκρισης είναι ο Παπακωνσταντίνου, τότε και ο Σταϊκούρας ή ο Μηταράκης είανι μια χαρά. Δεν θα έχουν να ξεπεράσουν και κανένα κολοσσό τη πολιτικής και της οικονομίας.

      Εάν το μέτρο σύγκρισης είναι ο Λουκάς Παπαδήμος (που όλο ερχόταν αλλά τελικά ... δεν), θέλει σκέψη, αλλά μόνο για όσους δεν ξέρουν. Για τους άλλους, είναι έτοιμος και δεν χρειάζεται δεύτερη σκέψη.

      • Theo avatar
        Theo @ EU 17/06/2011 23:22:43

        EU
        ξερεις πολλα!!!!!!!

      • rally monkey avatar
        rally monkey @ EU 18/06/2011 02:20:21

        ..λες να ξαναβαλει Κικιλια?

  14. Posidonas avatar
    Posidonas 17/06/2011 23:09:16

    Ο Μegaπρετεντερης τι λεει σημερα;

  15. EU avatar
    EU 17/06/2011 23:16:37

    Αυτό ήταν απάντηση σε σχόλιο, που τώρα δεν εμφανίζεται, σε σχέση με ποιός θα μπορούσε να αναλάβει Υπουργός Οικονομικών από τη ΝΔ του Σαμαρά.

  16. Komis Montechristo avatar
    Komis Montechristo 17/06/2011 23:19:17

    Η χώρα καταβαραθρώνεται.Είναι προκλητικά ΑΜΕΤΑΝΟΗΤΟΙ.Η πολιτική τους ήταν,είναι και θα παραμείνει η ίδια.ΔΕΝ ΑΛΛΑΖΕΙ.Η στάση τους απέναντι σε όλους μας είναι εκδικητική,αποτρόπαιη...Είναι πασάδες και σατράπες της εξουσίας.Τα αισθήματα,σύσσωμης της κοινωνίας,είναι συσσωρευμένη αγανάκτηση,μεγάλη οργή,πικρότατη απογοήτευση και απέραντη αηδία.Είναι ΕΝΟΧΟΙ και ΥΠΟΛΟΓΟΙ για όλη αυτή τη τρομερή κοινωνική,οικονομική και εθνική κατρακύλα.Η χώρα μας υφίσταται μια άνευ προηγουμένου σκοτεινή περιπέτεια....

  17. Θετταλός avatar
    Θετταλός 18/06/2011 00:29:13

    Ο καθηγητής κ. Γεώργιος Ι. Κασιμάτης για το «μνημόνιο»: είναι «Πραξικοπηματική Εξουσία».
    Ο καθηγητής κ. Ευάγγελος Βενιζέλος για το μνημόνιο : '"έτσι σωθήκαμε από τη χρεωκοπία πέρυσι"
    Τι γίνεται εδώ ρε παιδιά;;; Το πραξικοπηματικό μνηνόμιο επιβεβλημένο από τη δικτατορία μας έσωσε από τη χρεωκοπία;;;Άρα έχομε πρωθυπουργική δικτατορία αντί για κοινοβουλευτική δημοκρατία;;;Και με το νέο μνημόνιο τί θα έχομε;;;Σοσιαλιστικό παράδεισο τύπου Χότζα και Τσαουσέσκου;;;

    Τελικά οι ψεκασμοί έπιασαν τόπο.................

  18. o βουνίσιος avatar
    o βουνίσιος 18/06/2011 00:33:10

    Όταν ο καθ' ύλην αρμόδιος για την υλοποίηση του μεσοπρόθεσμου το χαρακτηρίζει «συνοπτικό πολυετή προϋπολογισμό» η ψήφιση του είναι από κάθε πλευρά αντισυνταγματική.

  19. Decodex avatar
    Decodex 18/06/2011 00:52:00

    Ο Μπατατουδης ειναι ακομη φυλακη; Το Ακροπόλ σε τι κατασταση ειναι; Τα ολυμπιακα εργα ποσο κοστισαν τελικα; 2,7 - 4,5 - 5 - 8,9 ή 12,5 Δις; Ποτε ληγουν τα σχετικα ομολογα; (λεμε τωρα ΕΑΝ δανειστηκαμε). Ειναι ευκολο να ανεβουν παρακαλω τα σχετικα εγγραφα (πληρωμων κλπ) στο opengov;

  20. ΚΟΥΤΡΟΥΜΠΗΣ ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ avatar
    ΚΟΥΤΡΟΥΜΠΗΣ ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ 18/06/2011 00:58:52

    Ο Βενιζελος από σήμερα υπέγραψε τον πολιτικό του θάνατο!ως υπουργός οικονομικών πιάστηκε στα δίχτυα του Γιωργάκη Και έγινε ίδιος και φοβούμαι πολύ χειρότερος από τον παπακωσταντινου!!!μεγάλο λάθος...και τον είχα για έξυπνο!!

    • Strange Attractor avatar
      Strange Attractor @ ΚΟΥΤΡΟΥΜΠΗΣ ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ 18/06/2011 01:12:32

      Μύθος τα περί εξυπνάδας.
      Απλά μιλάει σωστά (και πολύ) και μπερδεύει το κόσμο.
      Κάτι ανάλογο κάνει χρόνια τώρα και ο Χάρης (δια τούτο λέγω) Καστανίδης, με αποτέλεσμα να θεωρείται πολιτικός ολκής, ενώ στην ουσία είναι τενεκές ξεγάνωτος.
      Σε μικρότερο βαθμό το έκανε και ο Άκης, αλλά εκείνος είχε αποκαλυφθεί ως στόκος από νωρίς.
      Εν ολίγοις, θα είχε μεγάλη πλάκα να κάνανε ένα IQ test οι πολιτικοί μας για να δούμε τι πουλιά πιάνουν τελικά.

      • Φακ Κωστας avatar
        Φακ Κωστας @ Strange Attractor 18/06/2011 02:28:38

        Συμφωνώ απολύτως...ειδικά για τον Καστανίδη...πάντα οι πρόλογοί του είναι μεγαλύτεροι από το θέμα σε σημείο που να νυστάζεις...
        Όλοι αυτοί είναι μηδενικά...επιτήδεια ίσως,αλλά μηδενικά...
        Μόνο που για να παράξουν "ποσότητα" τα στοιχισμένα μηδενικά χρειάζονται τουλάχιστον μια ΜΟΝΑΔΑ μπροστά τους...
        Και μονάδες δε διαθέτει το Πασοκ...

      • spiros avatar
        spiros @ Strange Attractor 18/06/2011 06:45:26

        Συμφωνώ απόλυτα . Είναι πολύ καλός χρήστης της Ελληνικής γλώσσας σε συνδυασμό με τις μακροσκελείς προτάσεις χάνεται η ουσία. Αυτό είναι ο ΜΠΕΝΥ.

  21. o βουνίσιος avatar
    o βουνίσιος 18/06/2011 01:14:43

    @Κουτρουμπης Παναγιωτης
    δεν τους ενδιαφέρει το αύριο,
    σε 5 χρόνια ελληνικά νησιά, πόλεις, ακόμη και ολόκληροι νομοί θα παραχωρηθούν από την ευρωπαϊκή δικαιοσύνη σε ξένα κράτη ή σε ιδιώτες, που θα έχουν στην κατοχή τους ελληνικό χρέος με πλήρη δικαιώματα κατοχής που θα έχουν απόλυτο δικαίωμα ως νόμιμοι ιδιοκτήτες πλέον να απομακρύνουν δια της βίας τον ντόπιο πληθυσμό.
    Όταν οι χιλιάδες εξαθλιωμένοι Έλληνες θα καταντήσουν δούλοι χωρίς κανένα ανθρώπινο δικαίωμα όλοι αυτοί που σήμερα παριστάνουν την κυβέρνηση θα έχουν φύγει από την Ελλάδα,

  22. vaggelis avatar
    vaggelis 18/06/2011 01:27:59

    Μη ξεχναμε οτι ο μπεννυ εχασε απ το γιωργακη τι ειναι κενο αερος ειναι

  23. Bob ο μάστορας avatar
    Bob ο μάστορας 18/06/2011 02:01:11

    Επιχείρηση που να έχει πάρει δικηγόρο για λογιστή έχετε ξανακούσει;

    • madprof avatar
      madprof @ Bob ο μάστορας 18/06/2011 08:31:40

      Άστο !. Θυμήσου τι έκανε και ο καθ. πανεπιστημίου επί των οικονομικών alias τσάρος !, για να μην αναφερθώ στον διάδοχό του.

  24. spiros avatar
    spiros 18/06/2011 06:51:44

    Ο ΜΠΕΝΥ ο τρομερός φαφλατάς χωρίς ουσία. Για σκεφτείτε πως ο έτερος συνταγματολόγος του υγείας πέρασε τόσα νομοσχέδια σχεδόν χωρίς να βραχεί; Το ίδιο και τούτος . Ο χαρούλης στο Εσωτερικών δεν θα κάνει απούτως τίποτε ούτε με το μισθολόγιο ούτε κάτι άλλο. Θα ροκανίσει το πακέτο της ηλεκτρονικής διακυβέρνησης και πάπαλα. Θα δείτε πανυγήρια άμεσα. Άλλα η τρόϊκα και άλλα ΜΕΝΥ και Σια.

  25. ΤΙΤΟΡΜΟΣ ΑΙΤΩΛΟΣ avatar
    ΤΙΤΟΡΜΟΣ ΑΙΤΩΛΟΣ 18/06/2011 09:17:13

    Εγώ δεν είμαι τόσο σίγουρος για τη φθορά του Μπένυ, και της νέας κυβέρνησης πλέον! Ο πολύς κόσμος δεν έχει αντιληφθεί ότι το Πασόκ είναι ένα σύστημα που υπηρετεί σαφώς αλλότρια συμφέροντα (και μόνο ο τρόπος και η χρηματοδότηση με την οποία ιδρύθηκε - για όσους γμωρίζουν ... - λέει πολλά ) και γι'αυτό θα στηριχθεί με κάθε τρόπο, έως ότου φέρει εις πέρας τις έξωθεν εντολές...

    Δεν θα εκπλαγώ καθόλου εάν δω το "σύστημα" καναλών, δημοσκόπων και μεγαλοκαρχαριών, που ανάκαθεν στήριζαν το Πασόκ, να το "γυρνάει" και να αρχίσει την αγιογραφία του Μπένυ...

    Κοντολογίς, το Πασόκ είναι μια χούντα 30 ετών και με "δημοκρατικές διαδικασίες" δύσκολα θα φύγει. Ελπίζω ο λαός να με διαψεύσει!

  26. Tassos avatar
    Tassos 18/06/2011 09:57:58

    Ο Βενιζέλος είναι φαύλος σαν άνθρωπος και σε προσωπικό και σε πολιτικό επίπεδο. Το ξέρουν κι οι πέτρες εδώ. Και μάλιστα σε κάτι συγκεκριμένο μπλέχτηκε κι ο Παπαθεμελής που απόταν μαθεύτηκε τον απεστράφη ο κόσμος. Μιλάω για κάτι αποχαρακτηρισμούς σε περιοχή της Πυλαίας. Η εικόνα του Μπένυ που έχω στα μάτια μου (δεν κάνω πλάκα) είναι να πηγαίνει να φάει σε καλό εστιατόριο του Πανοράματος και να βγαίνει από την Μερσεντές κρατώντας μία κούπα παγωτού του 1 κιλού!!! Ο άνθρωπας έτρωγε ένα κιλό παγωτού πριν να πάει για φαγητό....

  27. fez avatar
    fez 18/06/2011 10:08:24

    Η κίνηση αυτή με το Βενιζέλο θα βοηθήσει στην εκπόνηση του Μνημονίου 2.
    Με αυτό τον τρόπο η κυβέρνηση κερδίζει τον απαιτούμενο χρόνο.
    Αφού περάσει το μεσοπρόθεσμο και οι ξένοι πάρουν ΔΕΗ - ΟΤΕ - ΟΠΑΠ κτλ. , μετοχές ΧΑΑ, ακίνητα, φυσικό αέριο κ.α. ως εκ θαύματος θα βρεθεί η λυση στο "πρόβλημα" της Ελλάδας... Η λύση φυσικά θα οδηγήσει σε άνοδο ΧΑΑ, πτώση spreads και σιγά σιγά το πρόβλημα θα λυθεί.
    Φυσικά μισθοί - συντάξεις θα παραμείνουν χαμηλά.
    Ήδη στο κέντρο της Αθήνας όπου διαμένω τα φιλέτα έχουν μοιραστεί και αναμένουν...

  28. Νίκος Αργεάδης avatar
    Νίκος Αργεάδης 18/06/2011 11:47:07

    Σύμφωνοι με όλα αυτά, ο Βενιζέλος έχει θεατρικότητα ντυμένη με ευγλωττία και¨πανάκεια" αλλά ο Βενιζέλος έχει και ένα κύριο μειονέκτημα που έκανε την εμφάνισή του το 2007 όταν, δίκην φυλάρχου, εμφανίστηκε στο Ζάππειο και εξωθεσμικά ζήτησε να γίνει "χαλιφης" στη θέση του χαλίφη. Αυτό και μόνο το γεγονός αποδεικνύει ότι είναι της καρεκλας, φίλαυτος και συμβατικός. Δλδ, μη ευπατρίδης, ένα είδος υπό εξαφάνιση σε ό,τι απέμεινε από την "ελλαδική ελίτ". Έχει μάθει από το ολίσθημά τους αυτό; οπωσδήποτε. Αλλά "την φύσιν φυγείν αδύνατον" και αυτό δεν είναι κακός οιωνός.

  29. Νίκος Αργεάδης avatar
    Νίκος Αργεάδης 18/06/2011 11:49:23

    Εννοούσα "και αυτό δεν είναι καλός οιωνός" και όχι "και αυτό δεν είναι κακός οιωνός". Ας όψεται ο πληκτροδαίμων...

  30. Dee Jay Stelios avatar
    Dee Jay Stelios 18/06/2011 11:54:00

    Είναι καιρός να γυρίσουν και σοβαροί επενδυτές στη χώρα,τώρα που ανέλαβε ο Μπένυ Χιλ,κάποιοι σαν τον Μπατατούδη ας πούμε......

ΑΠΟΣΤΟΛΗ ΣΧΟΛΙΟΥ

Τα δεδομένα σας είναι ασφαλή! H διεύθυνση email δε θα δημοσιευθεί. Τα στοιχεία θα χρησιμοποιηθούν αποκλειστικά για τη δυνατότητα σχολιασμού στο antinews.gr .

Tα πεδία με αστερίσκο (*) είναι υποχρεωτικά.