#_CRON_JOB_#
#_CRON_JOB_#
08/10/2012 15:30
ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΣΧΟΛΙΟΥ

Ανακοίνωση της αστυνομίας για απαγόρευση συγκεντρώσεων προκαλεί έντονες αντιδράσεις



(Ανανεωμένο) . Επικοινωνιακό λάθος της αστυνομικής διεύθυνσης Αθηνών πυροδοτεί το κλίμα εν όψει της αυριανής επίσκεψης της κ. Μάρκελ. Ενώ , επί της ουσίας, αυτό που γίνεται είναι η επανάληψη των μέτρων που είχαν παρθεί και για την επίσκεψη Κλίντον στην Αθήνα, η ανακοίνωση της αστυνομίας δημιούργησε την εντύπωση ότι η κυβέρνηση ...απαγορεύει της συγκεντρώσεις, πράγμα το οποίο φυσικά κάθε άλλο παρά συμβαίνει.

Από τις «απαγορευμένες» περιοχές εξαιρούνται η Ομόνοια και το Σύνταγμα.

Από τη ΓΑΔΑ διευκρινίστηκε ότι η απαγόρευση αφορά συγκεκριμένο τμήμα της Αθήνας και της υπόλοιπης Αττικής και ως εκ τούτου οι συγκεντρώσεις που έχουν προγραμματισθεί για αύριο σε Ομόνοια και Σύνταγμα θα γίνουν κανονικά

Ν. Δένδιας: Να προφυλαχθεί η εικόνα της χώρας

Έκκληση σε όσους θέλουν να διαμαρτυρηθούν, αλλά και συνολικά στον ελληνικό λαό, να προφυλάξουν την ειρήνη στην πρωτεύουσα και την εικόνα της χώρας μας στο εξωτερικό απηύθυνε ο υπουργός Δημόσιας Τάξης Νίκος Δένδιας.

Ο κ. Δένδιας πρόσθεσε ότι εκδηλώσεις διαμαρτυρίας σαν αυτές που προγραμματίζονται εν όψει της επίσκεψης Μέρκελ στην Ελλάδα είναι συνήθεις σε όλες τις περιοχές του κόσμου, ωστόσο το βασικό είναι να διαφυλαχθεί η προοπτική της χώρας.

Οι δηλώσεις του υπουργού Δημόσιας Τάξης έγιναν από τον Έβρο, όπου συνοδεύει την Ευρωπαία επίτροπο για θέματα ασφάλειας Σεσίλια Μάλστρομ, η οποία επισκέπτεται την περιοχή.

Η ανακοίνωση του Αστυνομικού διευθυντή Αττικής



«Με απόφαση του Γενικού Αστυνομικού Διευθυντή Αττικής απαγορεύεται για λογούς δημόσιας ασφάλειας και μη διατάραξης της κοινωνικοοικονομικής ζωής της πρωτεύουσας, κατά το χρονικό διάστημα από 09.00 ώρα της Τρίτης 09 Οκτωβρίου 2012 μέχρι και την 22.00 ώρα της ιδίας, κάθε δημόσια υπαίθρια συνάθροιση ή πορεία στην περιοχή της Πόλεως Αθηνών που περικλείεται από τις οδούς – Λεωφόρους: Β. Σοφίας (από τη συμβολή της με την Ακαδημίας) – Ακαδημίας – δεξιά Κανάρη – συνέχεια Πατριάρχου Ιωακείμ – αριστερά Μαρασλή – δεξιά Δεινοκράτους – αριστερά Αριστοδήμου – δεξιά Αθηναίων Εφήβων – συνέχεια Κόνιαρη – δεξιά Τσόχα – αριστερά Σούτσου Δ. – συνέχεια Πανόρμου – αριστερά Κηφισίας – δεξιά Κατεχάκη – αριστερά Καπετάν Χρονά – δεξιά Βλαχάκη – δεξιά Μεσογείων – αριστερά Μιχαλακοπούλου – αριστερά Διονυσίου Αιγηνίτου – δεξιά Ποταμιανού Ηλία – συνέχεια Ίωνος Δραγούμη – αριστερά Β. Αλεξάνδρου – δεξιά Ευφρονίου – αριστερά Σπ. Μερκούρη – δεξιά Ευτυχίδου – Πλατεία Πλαστήρα – δεξιά Αρχιμήδους – δεξιά Μ. Μουσούρου – δεξιά Αρδηττού – αριστερά Β. Όλγας (μέχρι τη συμβολή της με τη Β. Αμαλίας), ως και κατά μήκος των τμημάτων των ανωτέρω οδών που αποτελούν τα όρια της εν λόγω περιοχής, στο τμήμα της Αττικής Οδού από το Διεθνή Αερολιμένα Αθηνών «Ελ. Βενιζέλος» έως τον κόμβο της Περιφερειακής Υμηττού με τη Λ. Κατεχάκη, στο τμήμα της Λ. Κατεχάκη από την έξοδο της Περιφερειακής Υμηττού έως τη συμβολή της με τη Λ. Μεσογείων και σε βάθος ακτίνας εκατό -100- μέτρων, ένθεν και ένθεν προαναφερόμενων τμημάτων οδών (Αττική Οδός – Λ. Κατεχάκη), ως και επί των γεφυρών, ανισόπεδων κόμβων, διαβάσεων που υφίστανται κατά μήκος αυτών, καθώς και στην ευρύτερη περιοχή τοπικής αρμοδιότητας Διεύθυνσης Αστυνόμευσης Αερολιμένα Αθηνών».

Τη διαφωνία τους με την απόφαση απαγόρευσης των συναθροίσεων σε κεντρικούς δρόμους της πρωτεύουσας λόγω της επίσκεψης της καγκελαρίου Μέρκελ εξέφρασαν ανοικτά τόσο οι κυβερνητικοί εταίροι, ΠΑΣΟΚ και Δημοκρατική Αριστερά, όσο και η αντιπολίτευση και οι συνδικαλιστικές οργανώσεις.

ΣΧΟΛΙΑ

  1. Σ. avatar
    Σ. 08/10/2012 14:37:09

    Αν πρόκειται να αποφευχθούν επεισόδια και να γίνουμε κι αυτή την εβδομάδα περίγελος σε όλο το κόσμο, θεωρώ πως πρέπει να απαγορευτούν οι συγκεντρώσεις.

    • Αυριανιστής avatar
      Αυριανιστής @ Σ. 08/10/2012 15:11:51

      Όπως όταν έβγαιναν τσάρκα οι τρίκυκλες μοτοσυκλέτες των τοπαρχών των Kommandatur. Όλοι οι άλλοι έπρεπε να παραμερίσουν και να κρυφτούν...

      • kprotop avatar
        kprotop @ Αυριανιστής 08/10/2012 15:17:42

        Άντε διάβασε την Αυριανή σου (μόνο από το ψευδώνυμο σου φαίνεται το επίπεδο σου). Αρκετά με τις ΣΥΡΙΖαίικες βλακείες.

    • alexei avatar
      alexei @ Σ. 08/10/2012 17:27:33

      να ανασταλλουν και 2-3 αρθρα του συνταγματος, ε; τι λετε;

      • man8os avatar
        man8os @ alexei 08/10/2012 20:49:36

        Για να κανει καποιος συγκεντρωση ζηταει αδεια προηγουμενος.

        Ειναι καθολα νομιμο να μην του δωθει

        • alexei avatar
          alexei @ man8os 08/10/2012 21:40:42

          συμφωνω απολυτως φιλε μου! ετσι γινεται παντα και τα συνδικατα παντα ζητανε αδεια απο οσο γνωριζω και η αστυνομια ειναι ΠΑΝΤΑ ενημερη.

          εδω μιλαμε για αναστολη αδειων, εδω παει αλλου το θεμα. κανονικα απαγορευεται και η συναθροιση αλλοδαπων συμφωνα με το Συνταγμα μας (παροχοιμενο βεβαια) αλλα εγω βλεπω οτι πανε στην ομονοια ΟΠΟΤΕ ΤΟΥΣ ΓΟΥΣΤΑΡΕΙ και τον κανουν τοπο λατρειας.. εκει πως δινεται αδεια οταν το ΑΠΑΓΟΡΕΥΕΙ ΡΗΤΑ ΤΟ ΣΥΝΤΑΓΜΑ ΤΩΝ ΕΛΛΗΝΩΝ;

  2. Κυθήριος avatar
    Κυθήριος 08/10/2012 14:37:41

    Καί ἡ Ὀμόνοια στήν ἀπαγορευμένη ζώνη εἶναι;Καί πού θά συγκεντρωθοῦν οἱ Παμίτες;Ἄν κάνω λάθος,συγνώμη.

  3. Σπορέας avatar
    Σπορέας 08/10/2012 15:06:55

    Πονάει κεφάλι, κόβει κεφάλι.
    Ή αλοιώς τα χάλια αυτού που μάθαμε να λέμε (τρομάρα μας) δημοκρατία.

  4. Θεόδωρος avatar
    Θεόδωρος 08/10/2012 15:08:43

    Η απαγορευση θα ριξει "λαδι στη φωτιά" εκ του ασφαλούς, τα υποτιθέμενα επεισόδια θα γίνουν βεβαιότητα, η κυβέρνηση θα χάσει ενα διαπραγματευτικό "ατου"- εκείνο της ειρηνικής λαικής διαμαρτυρίας (ενω θα χρεωθεί εξτρα δουλοπρεπισμό), η λαική οργή θα γνωρίσει νεα εξαρση υποδαυλιζόμενη από τους ολέθριους και εγκάθετους "συνδικαλιστές" και ο Αντώνης, για μια ακόμη φορά, θα στείλει την μπάλα στην εξέδρα. Θερμα συγχαρητήρια στους (αν)εγκεφάλους της ΕΛΑΣ που δεν ειναι σε θέση, για μια ακόμη φορά, να ελέγξουν τα συνήθη διαλυτικά στοιχεία και προτιμουν να καταργήσουν το δικαίωμα του ελευθέρως και ειρηνικώς συνέρχεσθαι. Δυστυχώς, τσουβαλιάζουν τους πάντες στον ασκό του Αιόλου.

    • Tινα avatar
      Tινα @ Θεόδωρος 08/10/2012 15:16:54

      Τά'πες όλα.Τελικά η βλακεία είναι αήττητη.

    • Κυθήριος avatar
      Κυθήριος @ Θεόδωρος 08/10/2012 15:20:36

      Τουλάχιστον θά μπορέσουν ὅποιοι θέλουν νά ...συνέλθουν εἰρηνικῶς μέ τίς συζύγους τους...

      • Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης avatar
        Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης @ Κυθήριος 08/10/2012 16:11:42

        Συνεύρεση λέγεται!

        • Κυθήριος avatar
          Κυθήριος @ Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης 08/10/2012 19:49:02

          Συνέρχομαι,συνευρίσκομαι,βρισκομαι μαζί μέ κάποιον,κάπου...

  5. Afroditi P. avatar
    Afroditi P. 08/10/2012 15:15:25

    Πληροφορία από Newsit.gr:

    ''Τα μόνο σημεία που επιτρέπονται οι συγκεντρώσεις είναι η Ομόνοια και το Πεδίον του Άρεως. Στο Σύνταγμα ΔΕΝ θα επιτρέπεται συγκέντρωση ή πορεία.΄΄

    Μου αρέσει πάντως, η γλώσσα Newspeak ( από το Big brother
    του ''1984'', για όσους το γνωρίζουν) που χρησιμοποιείται ως αιτιολογία της απαγόρευσης κυκλοφορίας/συναθροίσεων :
    ''για λογούς δημόσιας ασφάλειας και ΜΗ ΔΙΑΤΑΡΑΞΗΣ ΤΗΣ ΚΟΙΝΩΝΙΚΟΟΙΚΟΝΟΜΙΚΗΣ ζωής της πρωτεύουσας'' !

    Οσοι λοιπόν σχεδιάζατε οποιαδήποτε κοινωνική, ή οικονομική δραστηριότητα στο κέντρο της Αθήνας για αύριο Τρίτη, και για ΔΕΚΑΤΡΕΙΣ συναπτές ώρες , ξεχάστε το!
    Οχι γιατί ΕΣΕΙΣ επιλέγετε να μην πάτε.
    Σας το επιβάλλουν.
    Για το καλό σας.

    • Tasos avatar
      Tasos @ Afroditi P. 08/10/2012 15:43:03

      Μα δε θα μπορούσαν να επικαλεστούν κάτι άλλο εκτός από αυτό γιατί στο αρ. 11 του Συντάγματος αυτή η μόνη περίπτωση για απαγόρευση.

  6. Γιάννης Φαίλτωρ avatar
    Γιάννης Φαίλτωρ 08/10/2012 15:17:41

    Από πότε ρε παιδιά απαγορεύεται το συναθροίζεσθαι; Τι ανοησίες είναι αυτές; Διακίωμα του κόσμου είναι να συγκεντρωθεί, να διαμαρτηρηθεί και να εκφράσει τα συναισθήματά του στα πλαίσια του νόμου. Τι ανοησίες είναι αυτές;

    • Μαρκος avatar
      Μαρκος @ Γιάννης Φαίλτωρ 08/10/2012 15:22:39

      απο τοτε που καταργηθηκε η δημοκρατια και η διακυβερνηση της χωρας περασε στα χερια της Kommandatur

      • Γιάννης Φαίλτωρ avatar
        Γιάννης Φαίλτωρ @ Μαρκος 08/10/2012 16:01:06

        Από το 1831 δηλαδή

        • roadrunner avatar
          roadrunner @ Γιάννης Φαίλτωρ 08/10/2012 16:48:40

          Δεν είναι λίγο υπερβολικές αυτές οι αντιδράσεις ; Μέτρα ασφαλείας είναι, όπως αυτά που είχαν παρθεί για τον Κλίντον. Εξάλλου οι συγκεντρώσεις μπορούν να γίνουν έτσι και αλλιώς, να καταγραφούν τα πλάνα και να περάσει το μήνυμα διαμαρτυρίας προς τους αποδέκτες. Εδώ στην δική μας πόλη που απέχει 400 χλμ από την Αθήνα, ο ΣΥΡΙΖΑ κινητοποιεί κόσμο να κατέβει στο δικό μας κέντρο για να μπλοκάρει την Μέρκελ !!! Δηλ. ακόμη και ο ΣΥΡΙΖΑ δέχεται ότι το μήνυμα διαμαρτυρίας περνάει και ακούγεται ακόμη και όταν απέχεις 400 χλμ από την περιοχή όπου θα κινηθεί η καγκελάριος. Και εσείς κολλήσατε πιο πολύ και από τον ΣΥΡΙΖΑ ! Έλεος πια !

          • Φελίζα avatar
            Φελίζα @ roadrunner 08/10/2012 20:25:56

            Ακριβώς ...έλεος πια !

  7. Ο Θείος avatar
    Ο Θείος 08/10/2012 15:37:31

    Η απαγόρευση είναι μέτρο εντελώς λανθασμένο. Μοιραία κατάληξη του εντελώς λανθασμένου, λαικίστικου, ψευδούς και ανεύθυνου λόγου του πολιτικού προσωπικού μας (πλην ελαχίστων εξαιρέσεων) εδώ και 4 σχεδόν χρόνια.
    Ψευδολόγησαν και εξήψαν ανορθολογικά πάθη με ένα δημόσιο (ψευδο)λόγο που θυμίζει μεσανατολική χώρα, και τώρα για να διαχειριστούν το τερατώδες δημιούργημά τους, κάνουν αυτό που κάνει ο κάθε επικεφαλής της Τζενταρμερίας σε Εμιράτο ή ο κάθε "Πεκινάρχης" διοικητης στη χώρα του Κομφούκιου: Κλείνουν τις πύλες της Απαγορευμένης Πόλης.
    Η λογική του κατήφορου είναι ο πάτος.
    Δεν υπάρχει τίποτε σωστό μέσα στο λάθος.
    Αυτοί αφησαν αξύριστα τα γένεια, άς βρουν τώρα καλό μπαρμπέρη.

    • Παύλος avatar
      Παύλος @ Ο Θείος 08/10/2012 21:05:01

      Ο σημερινός χρησμός σου Θείε περιλαμβάνει:

      Τρία "ήξεις" :
      -"λανθασμένου" (ποιο ήταν το σωστό;)
      - "(πλην ελαχίστων εξαιρέσεων)" (ποιων;)
      - "εδώ και 4 σχεδόν χρόνια" (δηλαδή , τα προηγούμενα 28 χρόνια εξαιρούνται;)

      Τρία "αφίξεις ούκ" :
      - "εξήψαν ανορθολογικά πάθη" (υπάρχει και έξαψη παθών ...ορθολογικά;)
      -"το τερατώδες δημιούργημά τους",( ποιο απ' όλα;)
      - "Κλείνουν τις πύλες της Απαγορευμένης Πόλης".(μπά; έγινε "απαγορευμένη πόλη η Αθήνα και δεν το πήραμε χαμπάρι;) και

      Τρία "ούκ εν πολέμω θνήξεις" :
      _ " αξύριστα τα γένεια", ( ποια γένια έμειναν αξύριστα και ποια ξυρίστηκαν αυτά τα χρόνια;)
      - "άς βρουν τώρα καλό μπαρμπέρη". (ποιες είναι οι ιδιότητες του καλού μπαρμπέρη, εν προκειμένω;)
      - "Αυτοί " (θα μπορούσαμε δηλαδή να νεκραναστήσουμε το ΑΓΠ;)

      Υ.Γ. Μην μου απαντήσετε βεβαίως : " οι κακοί πολιτικοί ένθεν κακείθεν", γιατί απεχθάνομαι τις ισοπεδωτικές γενικεύσεις, ως δείγματα ανθρώπων , που ..........χρήζουν εξοστρακισμού !

      • Ο Θείος avatar
        Ο Θείος @ Παύλος 08/10/2012 22:59:13

        Το σχόλιό σου μου άρεσε αγαπητέ Παύλε.
        Κυρίως διότι ασκώντας (εύλογη) κριτική στον ...Πυθιακό λόγο, τελικά επαυξάνεις αρκούντως αυτά που υπαινίσσσομαι:
        Δεν βρίσκεις σχεδόν τίποτε σωστό στα προηγηθέντα (μόνο λανθασμένα), δεν βλέπεις καν εξαιρέσεις, πάς (σωστά!) πολύ πιό πίσω, διακρίνεις πιό πολλά "τέρατα" και διαγιγνώσκεις σωστά τι είναι "πολιτικό πάθος" εν γένει, έχεις - ειρωνικά - βαθύτερη επίγνωση της Αθήνας (τσιμεντο-αυτοκινητούπολη μονίμως απαγορευμένη στους ανθρώπους), γνωρίζεις καλύτερα από εμένα τι "μούσι" μας πούλησαν και το ανέφικτο του "ξυρίσματος" τώρα (που να βρεθεί μπαρμπέρης !).

  8. Χριστόφορος Μίχου avatar
    Χριστόφορος Μίχου 08/10/2012 15:38:30

    Κύριε IOANNIS:
    ΜΗΠΩΣ ΕΧΟΥΜΕ ΧΟΥΝΤΑ ΚΑΙ ΔΕΝ ΤΟ ΚΑΤΑΛΑΒΑ,Η ΜΗΠΩΣ ΕΧΟΥΜΕ ΕΙΣΒΟΛΗ ΤΟΥ ΓΕΡΜΑΝΙΚΟΥ ΑΞΟΝΑ ΕΙΣ ΤΑΣ ΑΘΗΝΑΣ?
    Στο ίδιο μήκος κύματος κινούνται και τα άλλα σχόλια, εχετε δίκιο στα περι δημοκρατίας ελευθερίας της έκφρασης κλπ, όμως κατά την άποψή μου, κάνεις σας δεν φοβάται μη και του κάψουν την περιουσία γιατί όλοι μένετε και το σπίτι ή το μαγαζάκι σας είναι μάλλον σε απόσταση ασφαλείας.
    Πέρα λοιπόν από την κακή εικόνα της χώρας(που έχει τεράστια σημασία), εγγυάται κανείς από σας ή τους διοργανωτές, την ασφάλεια της περιουσίας του καθενός και την χωρίς θύματα διαμαρτυρία? αν ναι, να διαμαρτυρηθούμε όλοι μαζί για να άρουν την απαγόρευση.
    Αλλιώς καλά κάνουν για να μπει τέλος στην καταστροφή της χώρας στο όνομα της δημοκρατίας, έτσι όπως την αντιλαμβάνονται ορισμένοι .
    Τα δικαιώματα του καθενός, σταματούν εκεί που αρχίζει η ελευθερία του άλλου.

    • Ο Θείος avatar
      Ο Θείος @ Χριστόφορος Μίχου 08/10/2012 15:54:56

      Να μάθουν να μην εξάπτουν ανορθολογικά πάθη και να μην ψευδολογούν. Τα περί "ευρωναζί" και δημόσιων "τοκογλύφων" πολιτικοί τα άρχισαν, άνθρωποι του πολιτικού προσωπικού. Και οχι μόνον σημερινοί αντιπολιτευόμενοι πάσης φύσεως, αλλά επίσης, κάποτε εξέχοντες παράγοντες στο σημερινό μεγαλύτερο κυβερνητικό κόμμα.
      Μαζί με τους κολλητούς τους από την "τέταρτη εξουσία" βεβαίως βεβαάιως.
      Με σπόνσορες επιχειρηματίες, δεν αμφιβάλλω, ως συνήθως.
      Έσπειραν επί χρόνια ανέμους, άς βάλουν τώρα στο σακί τις θύελλες.
      Όλα εδώ πληρώνονται.

      • man8os avatar
        man8os @ Ο Θείος 08/10/2012 20:56:49

        Η ηλιθιοτητα του κοσμου θειε ειναι απειρη. Ερχεται ο Νταβουτογλου μεθαυριο.
        Θα βγει κανεις να διαδηλωσει?

  9. Tasos avatar
    Tasos 08/10/2012 15:46:54

    Όταν αύριο θα θεωρηθεί κάποια άλλη δραστηριότητα ως απειλή για την "κοινωνικοοικονομική" ζωή που να επαρκεί για κάποια νέα απαγόρευση τα λέμε.
    Τα δικαιώματα του καθενός είναι αυτά που ορίζει το Σύνταγμα της Ελλάδος. Αν κάποιοι έχουν κάνει το Σύνταγμα λάστιχο και έχουν δώσει τεράστια ελευθερία σε ένα μέρος, πρέπει το υπόλοιπο κομμάτι να αρκεστεί στην "ελευθερία" που περισσεύει, σύμφωνα με το σκεπτικό σας;

    • man8os avatar
      man8os @ Tasos 08/10/2012 20:55:54

      Δεν εχει κανεις δικαιωμα να κανει μπαχαλο

  10. Κρης avatar
    Κρης 08/10/2012 15:52:21

    Στην επισκεψη Κλίντον - τελη του 1999 , νομίζω Νοέμβριο ,
    είχαν "χακαρει" όλο το ελληνικό internet επι τριημέρου και δεν
    μπορύσες με τιποτε να "βγεις" έξω απο την Ελλάδα....
    το Ελληνικό δυαδύκτιο κυριολεκτικα σερνόταν
    Για να δουμε άυριο.....

  11. Χριστόφορος Μίχου avatar
    Χριστόφορος Μίχου 08/10/2012 15:53:39

    δικαιολογήστε μου τα προηγούμενα έκτροπα, εγγυηθείτε την ειρηνική διαμαρτυρία και μετά σας απαντώ.

    • Θέμις avatar
      Θέμις @ Χριστόφορος Μίχου 08/10/2012 16:06:01

      Δικαιολογία για τα έκτροπα να ζητήσετε από αυτούς που είναι υπεύθυνοι για την τήρηση της τάξης και έχουν υποσχεθεί να βγάλουν τις κουκούλες!

    • tas avatar
      tas @ Χριστόφορος Μίχου 08/10/2012 16:11:26

      Τα έκτροπα αγαπητέ τα κάνουν 200 - 400 άτομα κάθε φορά. Αν δεν μπορείς σαν κράτος με 6000-7000 αστυνομικούς στα μέτρα να απομονώσουν ή ακόμη και να συλλάβουν έστω προληπτικά αυτά τα άτομα τότε το μόνο που καταδεικνύεται είναι η ανεπάρκειά σου. Όσο για το δικαίωμα του συναθρόιζεσαι δυστυχώς έχουν ξεχυλώσει με καθε τρόπο όλο το σύνταγμα, σε αυτό θα κολώσουν? Ειδικά όταν υπάρχουν και κάποια ανώριμα και επιλεκτικά δημοκρατικά άτομα που επικροτούν αυτές τις τακτικές....ή μήπως να πω καλλίτερα βολεμένους?

      Εύχομαι μόνο να μην οδηγηθούμε σε ιστορίες αραβικής ανοιξης με αυτές τις πρακτικές αλλά και να μη νοιώσεις ποτέ ότι καταπατούνται όλα τα δικαιωματά σου.

      Θα τα ξαναπούμε όταν δεν θα έχεις και εσύ να ταίσεις τα παιδιά σου. Μην φοβάσαι δεν θα αργήσει η ώρα που θα περάσεις και εσύ το κατώφλι της δυστυχίας.

  12. Θέμις avatar
    Θέμις 08/10/2012 15:57:09

    Προφανώς, η κυβέρνηση, εκτός από δημοκρατική ευαισθησία, διαθέτει τεράστια διαπραγματευτική ισχύ και δεν επιθυμεί τη συνδρομή εκατοντάδων χιλιάδων Ελλήνων στο διαπραγματευτικό της έργο.

  13. H pena tis orghs avatar
    H pena tis orghs 08/10/2012 16:14:42

    Ουδεμία έντονη αντίδραση. Βλακείες! Δηλαδή τι θέλουνε; Να αφήσουν το κέντρο της Αθήνας λάφυρο σε μια μερίδα αριστεροαληταρίας που όταν δεν παίζει με τα iPad και τα iPhone που τους έχει πάρει ο μπαμπάκας, κατεβαίνουν στο κέντρο και επιδίδονται σε αγωνιστική γυμναστική καίγοντας το βιός και την περιουσία του κόσμου για να το παίξουν σπουδαίοι και τρανοί στους φίλους τους και τις κοπέλες της παρέας; Η αστυνομία να μην δείξει ουδεμία ανοχή! Να εφαρμόσει τους νόμους όπως θα γινόταν σε οποιοδήποτε πολιτισμένο κράτος του πλανήτη!

    • Marios St avatar
      Marios St @ H pena tis orghs 08/10/2012 20:33:46

      χμ χμ μάλιστα μήπως θα σας ήταν και εύκολο σε όλους εμάς που δεν είμαστε μέλη της "αριστεροαληταρίας" να μας ενημερώσετε μετά από πόσα άτομα θα απαγορεύετε.
      ο Πατακός είχε όριο τα 5 άτομα εσείς κύριε στα πόσα άτομα καλύπτεστε αισθητικά ??

  14. ΑΝΤΙΔΡΑΣΗ avatar
    ΑΝΤΙΔΡΑΣΗ 08/10/2012 16:25:11

    Εννοειται οτι η ΕΛΑΣ ενημερωσε για το καλο των Ελληνων πατριωτων.. .τι ειπαν οι ανθρωποι;;;; Να αποφυγουν το μπλοκο των Γερμανων αυριο..

  15. Νικόλας avatar
    Νικόλας 08/10/2012 16:30:55

    Εγώ δεν πάω σε καμμιά πορεία και προφανώς θα καθόμουν σπίτι. Μετά την ανακοίνωση αυτή μου έρχεται να περάσω μια βολτίτσα. Για να μου έρχεται εμένα να περάσω μια βολτίτσα που δεν κατεβαίνω ποτέ σε πορεία φανταστείτε τι θα σκέφτονται οι υπόλοιποι.

    • συμπολιτης avatar
      συμπολιτης @ Νικόλας 08/10/2012 19:06:15

      Σωστος !

  16. tas avatar
    tas 08/10/2012 16:57:18

    Αντιγράφω από σχόλιο στη Ναυτεμπορική

    "Όταν ο Οδυσσέας φτάνει στην Ιθάκη, η μεγίστη επιθυμία του είναι να πάρει πίσω τον κόσμο του, τον κόσμο που του έκλεψαν. Παρά την μεγάλη του λαχτάρα, διατηρεί την ανωνυμία του και μεταμορφωμένος σε ζητιάνο από την Θεά Αθηνά πηγαίνει στο παλάτι ώστε να ελέγξει την κατάσταση και να πάρει τις πληροφορίες που θέλει, υπομένοντας καρτερικά τις προσβολές και την χλεύη των μνηστήρων. Γιατί αυτό που τον ενδιαφέρει είναι η επίτευξη του στόχου του. Γι αυτό τον λόγο και είναι ο αγαπημένος της θεάς ΑΘΗΝΑΣ, της θεάς που αντιπροσωπεύει την νόηση του Διός, την σοφία, την στρατηγική της σκέψης και του πόλεμου. Της θεάς που μελετά τον εχθρό και τον πολεμά με τα ίδια του τα όπλα.

    Όταν όμως έρχεται η ώρα, όταν τους έχει στριμώξει όλους άοπλους σε ένα δωμάτιο, όταν φανερώνεται πάνοπλος, τότε εκφράζει την οργή του. Και δεν δείχνει οίκτο, γιατί ο κόσμος του είναι το βιός του, που δημιούργησε με τον δικό του ιδρώτα, είναι η πατρίδα του που οι μνηστήρες καταχράστηκαν και καπηλεύτηκαν μαζί με την φιλοξενία του οίκου του.

    Ο ισχυρότερος αντίπαλός του είναι ο ΑΝΤΙΝΟΟΣ. Είναι η ΑΝΤΙ-ΝΟΗΣΗ, είναι αυτό που μας κάνουν τώρα, είναι ο τρόπος με τον οποίο θολώνουν τις καταστάσεις και την πραγματικότητα ώστε να μην σκεφτόμαστε καθαρά και να μας ελέγχουν. Είναι ο μεγαλύτερος κίνδυνος για την καθυπόταξη και δουλεία του ανθρώπου. Ο επόμενος είναι ο ΕΥΡΥ-ΜΑΧΟΣ. Αυτός που μάχεται με κάθε τρόπο, με εύρος, με κάθε μέσον, ο δεινός και αδίστακτος μαχητής. Ο ΑΜΦΙ-ΝΟΜΟΣ. Αυτός που διαστρεβλώνει τον νόμο και την τάξη των πραγμάτων, ο επικίνδυνος γιατί είναι και έτσι και αλλιώς. Ο ΑΓΕ-ΛΑΟΣ. Αυτός που άγει τον λαό, που τον παρασύρει με την βοήθεια του ΑΝΤΙ-ΝΟΟΥ. Που τον μετατρέπει σε κατευθυνόμενη αγέλη.

    Και ο Αντίνοος, ο στόχος της πρώτης φονικής βολής του Οδυσσέα. Είναι αυτός που πρέπει να πεθάνει πρώτος. Και τον σκοτώνει ρίχνοντας του το βέλος στον λαιμό, το όργανο της ομιλίας, δηλαδή της επικοινωνίας που την χρησιμοποιεί ενάντια στην νόηση των ανθρώπων.

    Η οργή όμως του Οδυσσέα επέπεσε και σε σκλάβους - σκλάβες που έκρινε ότι συνεργάσθηκαν με τους μνηστήρες. Αυτοί που επαναλαμβάνουν συνέχεια τα όσα λεει ο Αντίνοος με το ύφος ειδήμονα και τιμητή των πάντων, οι έλληνες που νιώθουν ότι μπορούν να κατακρίνουν όλους τους άλλους συνέλληνες, για να ψηλώνουν το εγώ τους. Χωρίς καν να έχουν κατανοήσει την κατάσταση, χωρίς να κατανοούν σε ένα μικρό βαθμό απλά μαθηματικά, αλλά κυρίως χωρίς να κατανοούν ότι τα πράγματα δεν είναι μόνο αριθμοί αλλά άνθρωποι, ένας λαός, μια κοινωνία. Μπορεί να μην έχουν άμεση συμμετοχή στα όσα κάνουν οι μνηστήρες, μπορεί να μην φταινε εντελώς οι ίδιοι, ο Αντίνοος τους έχει θολώσει πλήρως το μυαλό και απλά παπαγαλίζουν τα όσα ακούν και διαβάζουν. ’λλωστε η ανοησία δεν θεωρείται αδίκημα. Όμως πρέπει να σκεφτούν πολύ σοβαρά το ενδεχόμενο όταν οι πολλοί αδικημένοι Οδυσσέες ξεσπάσουν, μήπως τους θεωρήσουν και αυτούς μέρος του προβλήματος. Και EINAI!!"

    • Σπορέας avatar
      Σπορέας @ tas 08/10/2012 20:21:02

      Πρόσεχε!
      Καραδοκούν για να σε πουν 12θεϊστή, νεοπαγανιστή, εθνοφυλετικό και τελικά φασίστα αναγνώστη του Δαυλού.
      Τέτοια λόγια οι πολυπολιτισμικοί και ενδοτικοί ρωμιοί δεν τα καταλαβαίνουν.

  17. Ἀστυάναξ Καυσοκαλυβίτης avatar
    Ἀστυάναξ Καυσοκαλυβίτης 08/10/2012 17:08:51

    ΕΥΤΥΧΩΣ, ἡ ὁδὸς Βαλαωρίτου παραμένει ἐλεύθερη ζώνη. http://www.in.gr/files/1/2012/xartis_merkel_1.jpg

  18. triste avatar
    triste 08/10/2012 17:09:30

    ΧΟΥΝΤΑ ΕΙΝΑΙ ΘΑ ΠΕΡΑΣΕΙ!! ΓΕΙΑ ΣΟΥ ΔΕΝΔΙΑ ΔΗΜΟΚΡΑΤΗ!!!!!

    • Balafara Hunter avatar
      Balafara Hunter @ triste 08/10/2012 20:05:43

      Έχει πει και το ανεπανάληπτο (όταν ήταν υπουργός Δικαιοσύνης, στην κυβέρνηση Καραμανλή). Όποιος πάει να ληστέψει τράπεζα και φοράει κουκούλα, θα πρέπει να έχει μεγαλύτερη ποινή από κάποιον που δεν φοράει κουκούλα.

  19. armageddon avatar
    armageddon 08/10/2012 17:12:42

    Απαγορεύονται οι συγκεντρώσεις άνω των τριών? Γειά σας Δημοκράτες...

  20. harloum avatar
    harloum 08/10/2012 17:15:06

    Ε όχι και έτσι, είστε σοβαροί όταν λέτε η απόφαση ελήφθη εν αγνοία της πολιτικής ηγεσίας και κατ΄επέκταση της κυβέρνησης; Σοβαρευτείτε,, καταλαβαίνουμε ότι ο συντάκτης να θέλει να προστατεύσει την ήδη παραπέουσα κυβέρνηση. ΝΤΡΟΠΗ. Δεν είχα σκοπό να κατέβω στο κέντρο και εκεί που απαγορεύονται οι συναθροίσεις από την κυβέρνηση, τώρα όμως θα είμαι εκεί γιατί οι απαγορεύσεις μου μυρίζουν ΧΟΥΝΤΑ .

  21. Ίωνας avatar
    Ίωνας 08/10/2012 17:31:35

    Μου αρέσει που νομίζουμε εμείς οι Έλληνες ότι παίρνουμε και αποφάσεις για το μέλλον μας.Αρχικά νομίζουμε ότι ψηφίζουμε για να αλλάξουμε κάποια πράγματα, αλλάξαμε τον ΓΑΠ και φέραμε (χωρίς να ερωτηθούμε για να είμαστε δίκαιοι) τον Παπαδήμο.Εν συνεχεία θέλοντας να διώξουμε τον κακό ΓΑΠ ψηφίσαμε δύο απανωτές φορές με πάνω κάτω τα ίδια αποτελέσματα και προκύπτει τρικομματική κυβέρνηση η οποία συνεχίζει ακριβώς τα ίδια που έκανε η κυβέρνηση του ΓΑΠ πριν και του Παπαδήμου βεβαίως βεβαίως.Μέχρι εδώ εκτός από την κυβέρνηση Παπαδήμου και φυσικά τον εκλογικό νόμο (μεγάλη ανακάλυψη) όλα ήταν εντελώς δημοκρατικά.Μετά και τα προηγούμενα και με την απαγόρευση των συγκεντρώσεων η δημοκρατία πλέον φτάνει στο απόγειο της ακμής της.Και εις ανώτερα στους υπερδημοκράτες.

    • kapar13 avatar
      kapar13 @ Ίωνας 08/10/2012 22:09:25

      Αν οι εκλογές μπορούσαν να αλλάξουν το σύστημα θα ήταν παράνομες...
      (παλιό -και επίκαιρο- αναρχικό σύνθημα)

  22. rasputin avatar
    rasputin 08/10/2012 17:37:12

    Πρόκειται για εντελώς ακατανόητη απόφαση , πιο λάθος δεν γινόταν . Αυτή απαγόρευση θα στοιχίσει πολιτικά στην κυβέρνηση πολύ περισσότερο από κάθε άλλη απόφασή της μέχρι σήμερα . Δεν περίμενα τέτοιο φάουλ από τον Σαμαρά, η εικόνα του υφίσταται βαρύ πλήγμα .

    • Κυθήριος avatar
      Κυθήριος @ rasputin 08/10/2012 20:31:37

      Αὐτό θά στοιχίσει στήν κυβέρνηση,ἤ τό πετσόκομμα μισθῶν καί συντάξεων...

    • man8os avatar
      man8os @ rasputin 08/10/2012 21:01:40

      Ναι να καει η Αθηνα...
      Αυτο θες?

  23. Κώστας avatar
    Κώστας 08/10/2012 17:42:58

    Τι λέτε ρε παιδιά, δηλαδή μερικοί δηλαδή συμφωνείτε στο να απαγορεύονται οι συναθροίσεις λοιπόν στην χώρα που γέννησε την ίδια την δημοκρατία?
    Απαγόρευση συνάθροισης από την εποχή της χούντας έχουμε να δούμε! Ούτε ο Φρούραρχος Αθηνών, Γερμανός Αξιωματικός των Ες Ες, δεν είχε απαγορέψει την κυκλοφορία των Αθηναίων πολιτών όταν έγινε η στρατιωτική παρέλαση Ιταλών και Ναζί τον Απρίλιο του 1941.
    Κατα τα άλλα κατηγορούμε την Χρυσή Αυγή ότ είναι φασίστες...

    • man8os avatar
      man8os @ Κώστας 08/10/2012 21:02:36

      Κι αμα δε σου αρεσει η ΝΔ υπαρχει και ο Τουρκοσυριζα

  24. Νικος avatar
    Νικος 08/10/2012 17:44:30

    Αχ αυτό τo DNA των δεξιών, αχ αυτό το DNA.....

    • ορεσείβιος avatar
      ορεσείβιος @ Νικος 08/10/2012 18:26:31

      Κι εσείς αιματολόγος είστε κύριε Νίκο ή γενετιστής?

      • Νικος avatar
        Νικος @ ορεσείβιος 08/10/2012 19:13:30

        Ελεύθερος άνθρωπος!!!!!

        • GO avatar
          GO @ Νικος 08/10/2012 19:26:58

          Αν και λοιδορείτε τη Δεξιά, πολύ καλή η απάντησή σας.

          • man8os avatar
            man8os @ GO 08/10/2012 21:03:22

            Οι ελευθεροι ανθρωποι δεν εχουν εμφυλιοπολεμικη φρασεολογια.

            Αλλοιως αντε...

          • GO avatar
            GO @ man8os 08/10/2012 21:58:56

            Σιγά τα ωά.
            Ένα ειρωνικούλι σχόλιο δεν μπορούμε να αντέξουμε;
            Το site βρίθει εμφυλιοπολεμικών σχολίων απ' τη δική μας πλευρά.

        • ορεσείβιος avatar
          ορεσείβιος @ Νικος 09/10/2012 09:15:44

          Κάνατε και εξετάσεις αίματος σε κάποιον άλλο γενετιστή για να διαπιστώσετε ότι το DNA σας περιέχει και το γονίδιο της ελευθερίας ενώ η δεξιόστροφος έλιξ του DNA είναι ελειπής?

          Να συνεργαστείτε με τους συναδέλφους σας της χρυσίζουσας αυγής ,έχουν ενδιαφέρουσες απόψεις και αυτοί περί του DNA των Ελλήνων, ιδίως δια το αριστερόστροφο.
          Που ξέρεις μπορεί να έχουμε καμιά παγκόσμια ανακάλυψη ,κάποιο νόμπελ ιατρικής , μην πάει χαμένη τόση σοβαρή επιστημονική δουλειά.

  25. thomas avatar
    thomas 08/10/2012 18:06:08

    Αφελείς, η απαγόρευση ανακοινώθηκε για έναν λόγο. Θα μπορεί η αστυνομία να σε συλλάβει μόνο και μόνο επειδή συμμετέχεις στην πορεία, χωρίς να απαιτείται να έχεις διαπράξει άλλο αδίκημα. Ξυπνήστε.

  26. lord tanamo avatar
    lord tanamo 08/10/2012 18:07:14

    Δεν την κατηγορούμε,είναι φασίστες.

  27. to anthos tou kakou avatar
    to anthos tou kakou 08/10/2012 18:29:14

    Μ΄ετούτα και με τ΄άλλα, κάποιοι κατάφεραν να παρουσιάσουν Ν.Δ και Α.Σαμαρά ως έτοιμους να επιβάλλουν αναχρονιστικές και υπερσυντηρητικές απαγορεύσεις, ενώ οι προοδευτικοί και φιλελεύθεροι ΜπενιζελοΚουβέληβες, αντέδρασαν αμέσως αρνητικά στην απαγόρευση των συναθροίσεων. Θερμά συγχαρητήρια στον ατάλαντο φωστήρα που εισηγήθηκε αυτό το επαναστατικό μέτρο. Αν σκοπός του ήταν να δημιουργήσει αρνητικές εντυπώσεις, μια χαρά τα κατάφερε!!!!!

  28. Βικτόρια avatar
    Βικτόρια 08/10/2012 18:37:48

    Με αυτά τα μέτρα η κυβέρνηση ομολογεί την πλήρη ανεπάρκειά της να πείσει τον λαό για την ορθότητα της πολιτικής της . Ειναι ομολογία πλήρους αποτυχίας μετα από τρεις μόνο μηνες εκλογών και επίσης ομολογία ότι δεν διαθέτει πια κανένα έρεισμα στον λαό . Μια κυβέρνηση που φοβάται τον λαό και δεν τον αφήνει να "ακουστεί" η φωνή του, η κραυγή του αλήθεια τι πιθανότητες έχει να διατηρηθεί στην εξουσία ; Εκτός αν μπορεί μόνο με την επιβολή , την βία και τις απαγορεύσεις να επιβληθεί στον λαό γιατί αλλιώς όπως και η ίδια παραδεχεται εμμέσως με την απαγόρευση των συναθροίσεων δεν πειθει ..... Ποσο μέλλον άραγε εχει μια τέτοια κυβέρνηση ;

    • Kώστας ΜΠ avatar
      Kώστας ΜΠ @ Βικτόρια 08/10/2012 19:18:01

      Λαός δεν είστε μόνο εσείς. Είαμστε και όσοι διαφωνούμε μαζί σας. Δεν μιλάμε εκ μέρους σας, δεν σας αντιπροσωπεύουμε και εσείς δεν μιλάτε εκ μέρους μας και δεν αντιπροσωπεύετε εμάς.
      Μετρηθήκαμε οι πάντες προ τριμήνου.
      Σεβαστείτε κάποτε τους κανόνες του παιχνιδιού, που λέγεται Δημοκρατία.
      Ό,τι αν διαδηλώσετε εκτός της πλατείας Συντάγματος που κάποιοι έχουν κατ'επανάληψη βανδαλίσει και ατιμάσει με κλοπές, θίγονται βάναυσα τα δικαιώματα, μα τι υποκρισία...
      Επί επίσκεψης Κλίντον είχε ληφθεί το ίδιο ακριβώς μέτρο και βέβαια οι γνωστοί χαιδεμένοι πάλι πλιατσικολόγησαν την Πανεπιστημίου υπό τα αδιάφορα βλέμματα των αγανακτισμένων διαδηλωτών που τους κοιτούσαν.

      • T.V avatar
        T.V @ Kώστας ΜΠ 09/10/2012 09:04:44

        "Ο Έλλην δύο δίκαια
        Ασκεί πανελευθέρως
        Συνέρχεσθαί τε και ουρείν
        Εις όποιο θέλει μέρος"


        Καληνυχτα ραγια....

  29. xzetta avatar
    xzetta 08/10/2012 18:44:08

    βλακώδης ανακοίνωση ανεξάρτητα από την αναγκαιότητα ή μή των μέτρων - ο αστυνομικός διευθυντής πρέπει να κάνει επειγόντως μαθήματα ψυχολογίας μαζών.

    • Β.Κ.Σ. avatar
      Β.Κ.Σ. @ xzetta 08/10/2012 22:53:09

      ή είναι πασόκος,
      ή έχει χεστεί επάνω του από την ευθύνη....

  30. kostis avatar
    kostis 08/10/2012 18:45:41

    πολυ καλη η αποφαση της αστυνομιας. Εαν αυριο γινοταν καμμια στραβη οι ιδιοι που σημερα βριζουν τον Σαμαρα και την αστυνομια για την μερικη απαγορευση των συγκεντρωσεων θα ζητουσαν κεφαλια, χωρια την διεθνη ξεφτυλα.. Καλυτερα να προλαβαινεις το κακο παρα να τρεχεις και να μην προλαβαινεις.. Και ας αφησουν τις υποκριτικες ευαισθησιες καποιοι περι δημοκρατιας,κλπ..

    • Β.Κ.Σ. avatar
      Β.Κ.Σ. @ kostis 08/10/2012 22:58:06

      Ο έχων την ευθύνη της ανακοίνωσης μπορούσε να πει τα ίδια πράγματα, εντελώς τα ίδια, με εντελώς διαφορετικό τρόπο, και να δημιουργηθεί το ελάχιστο θέμα. Ομοίως και ο Δένδιας.
      Έχουν αναλάβει ευθύνες που τους υπερβαίνουν, αμφότεροι.
      Που είναι η ελληνική περηφάνεια; η ελληνική καπατσοσύνη; η ελληνική φιλοξενία; η ελληνική αξιοπρέπεια;
      Άφαντες. Από τον ρου της Ιστορίας. σαν τους πολιτικούς μας ταγούς τριάντα χρόνια τώρα....

    • T.V avatar
      T.V @ kostis 09/10/2012 09:07:04

      Εγω προτεινω εαν η συγκεκριμενη απαγορευση εχει αποτελεσμα να την εφαρμοζουμε καθημερινα!

  31. christof avatar
    christof 08/10/2012 19:21:10

    Στο Λονδινο πριν απο συλαλητηριο συνεληφθησαν 6500 μπαχαλακηδες απαγορευτηκαν οι συγκεντρωσεις και δενκατηγορηθηκε η Αγγ.κυβερνηση για αυταρχισμο.Εμεις ειμαστε πιο δημοκρατες γιατι εδω γεννηθηκε η ....δημοκρατια τρομαρα μας

  32. alex23 avatar
    alex23 08/10/2012 19:25:42

    παρομοια μετρα ειχαν παρθει και επι κλιντον και τοτε θεωρηθηκαν αναγκαια για την ασφαλεια και του επισημου και της εικονας της χωρας..

    η μονη διαφορα απο τοτε ειναι οτι η αριστερα εχει γινει υπερ-λαικιστικη και και οτι αντι για αμερικανος ερχεται ευρωπαιος..

  33. tpe avatar
    tpe 08/10/2012 20:17:33

    Εδώ κάτω που είναι το σχόλιο, σιγά μη το διαβάσει κάποιος, αλλά εγώ θα το γράψω.
    ΠΑΤΕ ΚΑΛΑ;
    Εννοείται πως ΜΠΡΑΒΟ. Ακούς Πάκη; Έτσι έπρεπε να είχες κάνει το 2008, όταν άφησες την Αθήνα έρμαιο των "αριστερών". Ο ΝΟΜΟΣ το προβλέπει, ΚΑΛΑ ΕΚΑΝΕ.

    Θα ήταν "Χουντική" αυτή η απόφαση αν όλες οι προηγούμενες διαδηλώσεις ήταν ειρηνικές. Δεν ήταν, άρα καλά κάνει. Βαρέθηκα να είναι πρώτο θέμα στις ειδήσεις όλου του πλανήτη το κάψιμο της Αθήνας.
    Ναι το ξέρω πως ευκαιρία βρίσκουν, πως θα κάνουν και πάλι επεισόδια κλπ. Τουλάχιστον δεν θα σκάσει μολότωφ στο αυτοκίνητο της Μέρκελ. Σκεφτείτε μόνο τι είδους αντίποινα θα έκαναν οι skinheads στους μετανάστες μας...

  34. papasmurf avatar
    papasmurf 08/10/2012 20:21:24

    Μετά την απόφαση της Αστυνομικής Διεύθυνσης Σερρών για την απαγόρευση της συγκέντρωσης των αγροτών στον Προμαχώνα η ίδια αστυνομική διεύθυνση απαγορεύει τώρα και κάθε “απόπειρα πραγματοποίησης συνάθροισης” ;;;;;


    Δηλαδή ούτε οι γιαγιάδες με τα εγκόνια στο καρότσι θα μπορούν να βγουν για σουαρέ!!!

    Στρατιωτικός Νόμος!!!

    Επί Δημοκρατικής Σοσιαλιστικής κυβέρνησης Γεωργίου Παπανδρέου του Β’

    Ενημέρωση 16:16

    Το θέμα έφερε στην Βουλή ο κοινοβουλευτικός εκπρόσωπος της ΝΔ

    Κύριε Πρόεδρε, κυρίες και κύριοι συνάδελφοι,

    Η απόφαση του Ταξίαρχου της Αστυνομικής Διεύθυνσης Σερρών περί απαγόρευσης κίνησης γεωργικών μηχανημάτων στον Προμαχώνας και στην πέριξ περιοχή, καθώς επίσης και η απαγόρευση κάθε δημόσιας-υπαίθριας συνάθροισης ή πορείας επί του εθνικού δικτύου στην παραπάνω περιοχή, είναι αφαίρεση στοιχειωδών Συνταγματικών ελευθεριών.

    Θυμίζει άλλες εποχές.

    Τις εποχές, είτε της Χούντας, είτε τις πρακτικές του μακαρίτη του Αρκουδέα με τη ζάχαρη στα ρεζερβουάρ των τρακτέρ.

    Η απόφαση δεν είναι απόφαση ενός Ταξίαρχου άλλης εποχής, η απόφαση αυτή είναι επί Πρωθυπουργίας Γιώργου Παπανδρέου και Υπουργού Προστασίας του Πολίτη, Χρήστου Παπουτσή.

    Κύριοι της Κυβέρνησης, δέσατε τη χώρα με το Μνημόνιο και τώρα αφαιρούνται από τους πολίτες κατοχυρωμένα Συνταγματικά δικαιώματα.

    Η Ν.Δ. απαιτεί από τον Υπουργό Προστασίας του Πολίτη, κ. Παπουτσή, να έρθει σήμερα στη Βουλή και να λογοδοτήσει.

    Κύριοι της Κυβέρνησης, έχετε παρεκτραπεί. Είστε επικίνδυνοι σε ολισθηρό δρόμο. Μετά το σημερινό, ποια είναι η επόμενη κίνησή σας;
    09-02-2011

  35. ΓΙΩΡΓΟΣ avatar
    ΓΙΩΡΓΟΣ 08/10/2012 20:25:26

    Δεν υπάρχουν φασιστικές ιδέες, αλλά φασιστικές πρακτικές και η απαγόρευση των συναθροίσεων είναι μια από αυτές.Που είσαι ρε Ιωαννίδη, να δεις τα παιδιά του πολυτεχνείου;Ε, ρε κύκλους που κάνει η ζωή,από την αμερικανικίνητη δικτατορία,που είπε και ένα όχι το 1973,για την χρήση του ελληνικού εναερίου χώρου,για την βοήθεια στο δοκιμαζόμενο Ισραήλ,στην γερμανοτραπεζοκρατούμενη τρικομματική κυβέρνηση των αγωνιστών της δημοκρατίας του 1973 (με το αζημίωτο πάντα).

  36. Kώστας ΜΠ avatar
    Kώστας ΜΠ 08/10/2012 20:43:53

    Κάνεις δεν σας απαγορεύει να διαδηλώσετε αύριο είτε στο Σύνταγμα με ΓΣΕΕ και ΑΔΕΔΥ , είτε στην Ομόνοια με το ΠΑΜΕ. Οι συγκεντρώσεις θα γίνουν κανονικά.
    Είναι ή δεν είναι έτσι;
    Επειδή έτσι είναι, γιατί γράφετε τέτοια υποκριτικά πράγματα; Τόση ανάγκη να το παίξουμε αθώα θύματα;

    • Marios St avatar
      Marios St @ Kώστας ΜΠ 08/10/2012 20:58:12

      υποκριτικά πράγματα ?????
      Φίλε μου αντιλαμβάνεσαι την ποιότητα της απόφασης που πάρθηκε ?
      Η τα θυσιάζουμε όλα στο όνομα ενός υποτιθέμενου κομματικού πατριωτισμού ??

      • Kώστας ΜΠ avatar
        Kώστας ΜΠ @ Marios St 08/10/2012 21:07:16

        Για την ταμπακέρα...
        Σας ερωτώ:
        Υπάρχουν δύο προγραμματισμένες συγκεντρώσεις.
        1) Σύνταγμα ΓΣΕΕ ΑΔΕΔΥ
        2) Ομόνοια ΠΑΜΕ.

        Απαγορεύτηκε καμία; Αν θέλετε δεν θα πάτε;
        Απαντήστε και αφήστε τις σάλτσες.
        Γιατί εκτός από τον κακό κομματικό πατριωτισμό, ύπαρχει και η καπηλεία της άγνοιας και της παραπληροφόρησης που σέρνεται στο διαδίκτυο. .
        Απαντήστε: σας απαγορεύει κανείς να πάτε στις συγκεντρώσεις; Θα γίνουν όπως είχαν προγραμματιστεί; Ναι ή όχι;
        Απαντήστε στο συγκεκριμένο.
        υγ: τόσο δύσκολο είναι να πείτε "έκανα λάθος, με παρέσυρε η κακή πληροφόρηση";

  37. anideos avatar
    anideos 08/10/2012 21:18:37

    Γιατι βρε αδερφε μας χαλας τη μαγιονεζα;
    Ειπαμε δεν επιτρεπεται αυριο η διαμαρτυρια, ασε μας στον πονο μας μην μας χαλας τον υπνο θελουμε να κλαιμε με την υσηχια μας.

  38. NSP avatar
    NSP 08/10/2012 21:46:23

    Εάν πραγματικά θέλουμε να διαμαρτυρηθούμε για την έλευση της απογόνου και διαδόχου του Χίτλερ αύριο και του οθωμανού μεθαύριο υπάρχει τρόπος που δεν μπορεί να τον αγγίξει καμμία απαγόρευση διαδηλώσεων, καμμία απαγόρευση συγκεντρώσεων, καμμία απαγόρευση κυκλοφορίας και γενικότερα καμμία απαγόρευση.

    Κλείνουμε τα πάντα για δύο μέρες και δεν κυκλοφορεί κανένας στην Αθήνα (και γιατί όχι τα ίδια σε όλη την Ελλάδα).
    Κλειστές οι δημόσιες υπηρεσίες
    Κλειστά όλα τα καταστήματα.
    Κανένας να μην κυκλοφορεί στον δρόμο.
    Κλειστά τα δημοτικά, γυμνάσια, λύκεια, πανεπιστήμια και ότα τα εκπαιδευτήρια κρατικά και ιδιωτικά.
    Κανένα συγκοινωνιακό μέσο να μην κυκλοφορεί μέχρι να φύγει «το αφεντικό» και ο «γείτονας» από την αποικία.
    Κανένα ιδιωτικό αυτοκίνητο, καμμία μοτοσυκλέττα, κανένα ποδήλατο, κανένας πεζός πουθενά.

    Αθήνα = νεκρή πόλη, πόλη φάντασμα.
    Για δύο μέρες.

    Και θα πρότεινα να μην γραφτεί στο διαδίκτυο ούτε μία λέξη για την φράου αύριο και για τον νταβού μεθαύριο.
    Να μην ασχοληθεί κανένας.

    Μπορούμε.
    Και είναι πιο εύκολο και δεν κοστίζει και δεν θα πλακωνόμαστε μεταξύ μας πολίτες με αστυνομικούς για να χαίρονται οι ήδη και οι επίδοξοι κατακτητές της χώρας.

    Μπορούμε.

    Αν θέλουμε πραγματικά να διαμαρτυρηθούμε αυτός είναι ο καλύτερος τρόπος.
    Και θα πονέσει, θα πονέσει πολύ την φράου.

  39. dim avatar
    dim 08/10/2012 21:57:26

    Ο λαϊκιστής Καμμένος παραληρούσε πάλι μόλις τώρα στον Τράγκα !!!

    Οι φασίστες της ΧΑ είναι οι μόνοι που δεν έβγαλαν ακόμα ανακοίνωση για την απαγόρευση συναθροίσεων, μάλλον γιατί κατά βάθος συμφωνούνε με το μέτρο αυτό....

    Επί της ουσίας, αν υπήρχε έστω και μια στο εκατομμύριο να μην υπάρξει "επεισόδιο" από παρευρισκόμενους στην αυτοκινητοπομπή της Μέρκελ, δεν θα υπήρχε περίπτωση να εφαρμοστεί το μέτρο αυτό. Αλλά επειδή γνωρίζουμε όλοι πολύ καλά, ότι και πέτρες και ό,τι άλλο θες θα εκτοξευόταν προς το αυτοκίνητο, καλά κάνανε και προφυλάσουνε την εικόνα της χώρας... όλα τα άλλα που ακούγονται εδώ από δήθεν υπερευαίσθητους δημοκράτες είναι για να περνάει η ώρα.... Όλοι μέσα σας ξέρετε ότι θα γινόταν σκηνικό που θα μας εξέθετε ανεπανόρθωτα... αφήστε λοιπόν την γκρίνια περί αντιδημοκρατικών πρακτικών κλπ.... Όταν κάποιος από τους συγκεντρωμένους από το πλήθος σήκωνε το χέρι για να πετάξει κάτι στη Μέρκελ, και ο ελεύθερος σκοπευτής του φύτευε μια σφαίρα στο κεφάλι, αφού δεν θα ήξερε με τι έχει σκοπό να επιτεθεί στον προσκεκλημένο ο διαδηλωτής, μετά όλοι θα λέγατε για το κράτος - δολοφόνο, και τους φασίστες της δεξιάς... Η πρόληψη είναι καλύτερη από τη καταστολή, όποιος θέλει να διαδηλώσει ας πάει από το Σύνταγμα και κάτω....

  40. firiki2010 avatar
    firiki2010 08/10/2012 22:14:37

    Oλα τα περί χούντας, αυταρχισμού κλπ που γράφονται παραπάνω (αναιτίως γιατί οι συγκεντρώσεις στο Σύνταγμα και στην Ομόνοια δεν απαγορεύτηκαν) θα είχαν κάποιο νόημα αν ρίχαμε παράδοση ειρηνικών διαδηλώσεων διαμαρτυρίας, κάτι που φυσικά δεν συμβαίνει. Εχει κανείς αμφιβολία ότι αν δεν είχαν ληφθεί τα μέτρα θα υπήρχαν αρκετοί ηλίθιοι που θα ήθελαν να πολιορκήσουν την Βολή, να πολιορκήσουν την Γερμανική πρεσβεία, να πετάξουν αυγά στοπ αυτοκίνητο της Μέρκελ και να δώσουν πολεμική εικόνα στην Αθήνα;;; Θα το προσπαθήσουν βεβαίως ούτως ή άλλως ακόμα και μετά την αναχώρηση της Μέρκελ αλλά τουλάχιστον είναι ξεκάθαρο ότι η Πολιτεία πήρε τα μέτρα της (ή τουλάχιστον έτσι ελπίζω). Οι φίλοι σχολιαστές που υποστηρίζουν ότι ακόμα και αύριο η Αθήνα θα έπρεπε να είναι "μπάτε σκύλοι αλέστε" αντιλαμβάνονται τις συνέπειες για την εικόνα της χώρας από ένα "ατύχημα", από μια κατάσταση που θα ξέφευγε από τον έλεγχο;;;;;

    • T.V avatar
      T.V @ firiki2010 09/10/2012 09:13:17

      Ακομα καλλιτερα να ορισουν ενα σταδιο και να γινονται μονο εκει συγκεντρωσεις απο εδω και περα. Εφοσον το κρατος σου παρεχει ενα χωρο για συγκεντρωσεις δεν μπορεις να το χαρακτηρισεις αντιδημοκρατικο!

  41. ΣΠΑΡΤΙΑΤΗΣ avatar
    ΣΠΑΡΤΙΑΤΗΣ 08/10/2012 22:36:52

    Μακάρι να βρισκόταν κάθε μέρα μια αφορμή για να απαγορεύονται οι διαδηλώσεις στους κεντρικούς δρόμους, μέχρι τουλάχιστον να αναθεωρηθεί δραστικά το νομικό τους πλαίσιο.

  42. Νίκη avatar
    Νίκη 08/10/2012 23:04:24

    Μετά την απαγόρευση συναθροίσεων από την Αστυνομία στο κέντρο της πόλης, το να γίνει συγκέντρωση και αποκλεισμός των οδών που οδηγούν από (προς) το αεροδρόμιο την ώρα που η ξένη ηγέτις καταφθάνει στην (αναχωρεί από την) αποικία της, φαντάζει ως μια καλή εναλλακτική πρόταση. Η χρήση ελικοπτέρου που θα χρησιμοποιηθεί για την μεταφορά της πάνω από τα κεφάλια των διαδηλωτών, θα δώσει άλλον αέρα στο όλο θέμα... Αν αύριο κάποιος χουντοκέφαλος καταλύσει το σύνταγμα και αναλάβει την εξουσία στέλνοντας την κυβέρνηση σε φυλακές και Γαλλίες, με τι πρόσωπο οι σημερινοί κυβερνώντες θα καλέσουν το λαό να αντισταθεί και να τον ανατρέψει, με αντιχουντική-δημοκρατική συγκέντρωση στο κέντρο της πόλης; Αυτά συμβαίνουν όταν αστυνομοκέφαλοι παίρνουν πολιτικές αποφάσεις και εκδίδουν αψυχολόγητες ανακοινώσεις. Ο υπογράφων την ανακοίνωση προφανώς δεν έχει ιδέα από επικοινωνία/μάρκετινγκ, τα τμήματα δημοσίων σχέσεων και ψυχολόγων της αστυνομίας είναι αποκλειστικά για το θεαθήναι και δεν έχουν συμβουλευτικό ρόλο στο επιχειρείν.

  43. Ο Θείος avatar
    Ο Θείος 08/10/2012 23:09:39

    Η αλήθεια είναι ότι σ' αυτόν τον υπηρεσιακό παράγοντα φορτώνεται (μάλλον του φόρτωσαν οι πρώην και νύν υπεύθυνοι) πολύ μεγάλη ευθύνη.
    Βλέπεις δεν ευθύνεται αυτός για το σχεδόν ...υποχρεωτικά "πολιτικώς ορθό" λεξιλόγιο των προηγούμενων χρόνων ("τοκογλύφοι", "ευρωναζί" κτλ) και τα αντανακλαστικά που εξέθρεψε το λεξιλόγιο αυτό ...

  44. Ο Θείος avatar
    Ο Θείος 08/10/2012 23:11:12

    Χρειάζεται;
    Και με τί αίτημα;

  45. aixaigis avatar
    aixaigis 08/10/2012 23:15:14

    Bρέ θείε , δίκιο έχει ο Παύλος. Πάντα και μακρυγορείς (συγγνώμη αλλά μού αρέσει η αλήθεια...) και τετραγωνίζεις τον κύκλο...Γιατί φίλε;
    Οι Ελληνες είχαν πάντα απλό και καθαρό λόγο...(εκτός Πυθίας. !)
    Μην κάνεις πράξη το ρητό "Γιατί να κάνουμε το απλό, όταν μπορούμε το πολύπλοκο :;;"

  46. Marios St avatar
    Marios St 08/10/2012 23:17:40

    Εσείς σφαλώς αστειεύεστε αν νομίζετε ότι η "ταμπακιέρα" είναι ότι θα γίνουν 2,3,5 συγκεντρώσεις.
    γιατί τον αποκάτω τον δικαιολογεί το ψευδώνυμο του

    Παράξενα, ύποπτα, σκοτεινά μονοπάτια ανοίγουν με αυτήν την απόφαση που τόσο απλά δικαιολογείτε

    • Kώστας ΜΠ avatar
      Kώστας ΜΠ @ Marios St 08/10/2012 23:40:55

      Καλά εγώ κάνω λάθος και δεν είναι αυτή η ταμπακέρα, η ουσία, πως δηλαδή μπορείτε να πάτε στις προγραμματισθείσες συγκεντρώσεις που θα γίνουν κανονικότατα. Κάνω λάθος και επικεντρώνω στο ...δευτερεύον , δηλαδή πως τάχα υπάρχει απαγόρευση ενώ στις δύο κεντρικές πλατείες θα γίνουν κανονικότατα.
      Εσείς- στην μη ταμπακέρα/ουσία- γιατί δεν απαντάτε; Γιατί το προσπερνάτε;

      Και κάτι ακόμη. Επειδή η ουσία είναι πως απαγορεύτηκε τυχόν συγκέντρωση έξω από τη γερμανική πρεσβεία. Για πείτε μου: σε οιαδήποτε ευρωπαική χώρα, λάθος διατύπωση: σε οιαδήποτε σοβαρή χώρα, θα επιτρεπόταν διαδήλωση έξω από πρεσβεία στην οποία θα διέμενε πρωθυπουργός ξένης χώρας;
      Ότι δηλαδή η γαλλική , η ιταλική η οιαδήποτε άλλη κυβέρνηση θα επέτρεπε διαδήλωση έξω από την πρεσβεία στο Παρίσι ή τη Ρώμη, τη στιγμή που θα ήταν εκεί ο πρωθυπουργός της χώρας που ανήκει η πρεσβεία;
      Μιλάμε σοβαρά ή πλεόν ο λαικισμός είναι ανίκητος;

  47. aixaigis avatar
    aixaigis 08/10/2012 23:33:32

    TAS, εξαιρετική επιλογή κειμένου.! Γιά να μας ΘΥΜΙΣΕΙ ή να ΜΑΘΕΙ σε άλλους την σοφία και τον πλούτο της Ελληνικής γλώσσας. Πού μέσα από την ετυμολογία των λέξεων περνάει μηνύματα και διδάσκει. Επίσης, το ότι η Μυθολογία μας δεν είναι παραμυθάκια αλλά αλληγορικά διδάγματα και πληροφορίες.Ευχαριστούμε γιά αυτήν την φιλοσοφική παρένθεση μέσα στόν γενικό πανικό πού μας έχει καταλάβει !

  48. Paynek avatar
    Paynek 08/10/2012 23:49:53

    Είπες μεγάλη αλήθεια, γιατί τώρα με το ένα,αργότερα με κάποιο άλλο τέτοιου είδους πάντα ατυχέστατων περιστατικών ή διατυπώσεων, δεν θέλει πολύ να οδηγηθεί η κυβέρνηση συνεργασίας σε μια "κλειδωμένη" αλληλουχία γεγονότων που να θυμίζει το χρονικό ενός προαναγγελθέντος θανάτου..Για ασήμαντους εκ του μη όντως λόγους, που ουδεμία σχέση θα έχουν με τα μέτρα ή οτιδήποτε άλλο ουσιώδες των εξελίξεων που στην πολιτική ΠΡΕΠΕΙ να ρίχνουμε το βάρος.
    Οι εντυπώσεις δηλαδή να μένουν μόνο και "παιχνίδι να γίνεται".
    Αυτή η κουτοπονηριά σαν νοοτροπία είναι που μας μειώνει όμως, ενώ μάλιστα κάποιοι αρέσκονται να κάνουν οτι δεν καταλαβαίνουν κιόλας.

  49. aixaigis avatar
    aixaigis 08/10/2012 23:58:13

    ΙΩΝΑ, ακριβώς έτσι...ΙΛΑΡΟΤΡΑΓΙΚΟ

  50. Γιάννης Φαίλτωρ avatar
    Γιάννης Φαίλτωρ 09/10/2012 00:43:58

    Μας συγχωρείτε. Δε θα το ξανακάνουμε. Την άλλη φορά θα ζητήσουμε την άδειά σας.

    • roadrunner avatar
      roadrunner @ Γιάννης Φαίλτωρ 09/10/2012 00:47:51

      Αλίμονο ! Ήταν μόνο ένα καλοπροαίρετο σχόλιο !

ΑΠΟΣΤΟΛΗ ΣΧΟΛΙΟΥ

Τα δεδομένα σας είναι ασφαλή! H διεύθυνση email δε θα δημοσιευθεί. Τα στοιχεία θα χρησιμοποιηθούν αποκλειστικά για τη δυνατότητα σχολιασμού στο antinews.gr .

Tα πεδία με αστερίσκο (*) είναι υποχρεωτικά.