16/01/2012 18:31
ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΣΧΟΛΙΟΥ

Αναγκάστηκε να αποσύρει τα AIRBUS από το νομοσχέδιο ο Βενιζέλος

Άλλη μία υποχώρηση υποχρεώνεται να κάνει ο Ε. Βενιζέλος. Στο πολυνομοσχέδιο που έχει καταθέσει στη Βουλή μεταξύ των ρυθμίσεων «ειδικού» (ρουσφετολογικού) χαρακτήρα υπήρχε όπως γράψαμε και η έγκριση από τη Βουλή της πώλησης των 4 AIRBUS της πρώην Ολυμπιακής έναντι μόλις 31 εκατ. ευρώ.

Την απόφαση είχε πάρει η διυπουργική επιτροπή, αλλά ήταν τόσο σκανδαλώδης που ο Βενιζέλος ήθελε να την «νομιμοποιήσει» μέσω της Βολής και γι’ αυτό την έφερε προς κύρωση. Όμως βουλευτές από τη ΝΔ και τα άλλα κόμματα της αντιπολίτευσης «ανακάλυψαν» το πραγματικό περιεχόμενο της ρύθμισης, φώναξαν στη Βουλή, και τώρα ο υπουργός Οικονομικών αναγκάζεται να την αποσύρει. Ας βρει άλλο τρόπο να νομιμοποιήσει τις πωλήσεις δημόσιας περιουσίας.

ΣΧΟΛΙΑ

  1. Boson avatar
    Boson 16/01/2012 19:07:27

    Να γίνουν αεροσκάφη "ανεφοδιασμού εν πτήσει".
    Είναι μοναδική ευκαιρία να αποκτήσει η Πολεμική μας Αεροπορία αυτή τη δυνατότητα, που εκτινάσσει τις επιχειρησιακές της δυνατότητες.
    Η Τουρκία διαθέτει εδώ και καιρό.
    Για να μην ακούσουμε στο μέλλον ότι το Καστελόριζο είναι μακριά.

    • Xenios avatar
      Xenios @ Boson 17/01/2012 01:41:45

      Έχουμε γνώση, το πόσο κοστίζει και αν γίνεται το συγκεκριμένο αεροπλάνο «αεροσκάφος ανεφοδιασμού»;

      Πρέπει να αλλάξει όλος ο σκελετός και το μόνο που θα μείνει άθικτο, είναι οι μηχανές.

      • Γιάννης_Άλιμος avatar
        Γιάννης_Άλιμος @ Xenios 17/01/2012 14:29:42

        Το ότι σήμερα Έλληνες χειριστες F-16 ασκούνται σε τεχνικές εναέριου ανεφοδιασμού από Ισραηλινα ιπτάμενα τάνκερ (αεροπλάνα της πρώην Ολυμιακής Αεροπορίας, ηλικίας άνω των 40 ετών), δεν σου λέει κάτι...

  2. marnikor avatar
    marnikor 16/01/2012 20:41:28

    H TIMH ΠΟΥ ΗΘΕΛΑΝ ΝΑ ΤΑ ΞΕΦΟΡΤΩΘΟΥΝ ΚΑΙ ΟΧΙ ΝΑ ΤΑ ΠΟΥΛΗΣΟΥΝ(ΧΑΡΙΣΟΥΝ) ΗΤΑΝ ΠΡΟΚΛΗΤΙΚΑ ΕΞΕΥΤΕΛΙΣΤΙΚΗ.ΑΝΤΑΛΑΚΤΙΚΑ ΝΑ ΤΑ ΠΟΥΛΟΥΣΑΝ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ ΧΡΗΜΑΤΑ ΘΑ ΕΠΙΑΝΑΝ.Η ΙΔΕΑ ΤΟΥ Βoson ΝΑ ΓΙΝΟΥΝ ΑΕΡΟΣΚΑΦΗ ΑΝΕΦΟΔΙΑΣΜΟΥ ΚΑΥΣΙΜΩΝ ΕΙΝΑΙ ΑΚΡΩΣ ΕΝΔΙΑΦΕΡΟΥΣΑ.

    • Γ. ΣΠΥΡΟΥ avatar
      Γ. ΣΠΥΡΟΥ @ marnikor 16/01/2012 23:02:47

      Αν είναι χαμηλή τιμή πήγαινε να τα αγοράσεις εσύ σε υψηλότερη τιμή και να κερδίσεις την διαφορά. Με τέτοιες αντιλήψεις τα αεροσκάφη θα σαπίσουν και δεν θα υπάρξει κανένα έσοδο για το δημόσιο. Επιπλέον το κόστος φύλαξης επιβαρύνει τον έλληνα φορολογούμενο. Στο τέλος αν πουληθούν δεν θα εισπραχθεί ούτε το κόστος φύλαξης τους.
      Κάθε πράγμα κάνει αυτό που δίνει η αγορά και όχι αυτό που πιστεύει κάθε άσχετος. Ποινικοποιώντας με κραυγές κάθε πώληση περιουσιακού στοιχείου του δημοσίου διατηρούμε το σπάταλο, διεφθαρμένο και πανακριβο Κράτος. Η διατήρηση όμως του υπερμεγέθους δημοσίου συνεπάγεται επιβολή φόρων για τη χρηματοδότησή του. Από την άλλη θέλετε την ύπαρξη του δημοσίου παρά την καταγγελία σας ότι είναι διεφθαρμένο καθώς χάρισε τα αεροπλάνα!!!
      Η Καταγγελία της αγοράς ως θεσμού που εκτός των άλλων προσδιορίζει τις τιμές των αγαθών, όπως εδώ τα αεροπλάνα, οδηγούμαστε στην ανάγκη ακυρώνουμε κάθε δυνατότητα του δημοσίου να με τέτοιου είδους τις καταγγελίες

  3. Dimitris avatar
    Dimitris 16/01/2012 21:34:10

    Πραγματικά η λύση κάποιων από τα AIRBUS ως ιπτάμενα τάνκερ θα βοηθούσε σημαντικά την Π.Α. . Μία μόνο απορία: H Π.Α. το πρότεινε ή μάλλον το διεκδίκησε ποτέ επίσημα από την πολιτική ηγεσία? Όχι μόνο την σημερινή αλλά και από προηγούμενες . Μήπως το απαγορεύουν κάποιοι σύμμαχοι μέσω όχι μόνο πολιτικών αλλά δυστυχώς και στρατιωτικών ηγεσιών?

    • Georgios Gialtouridis avatar
      Georgios Gialtouridis @ Dimitris 17/01/2012 06:59:11

      Η Π.Α. με αρχηγό τον Β.Κλόκοζα είχε ενδιαφερθεί το 2010 για τα αεροσκάφη, προκειμένου να μετατραπούν σε εναέρια τάνκερ, αλλά η υπόθεση δεν προχώρησε, για άγνωστους λόγους.

      http://www.defencenet.gr/defence/index.php?option=com_content&task=view&id=31114&Itemid=139

  4. μεταρρυθμιστής avatar
    μεταρρυθμιστής 17/01/2012 12:02:43

    Ο λαϊκισμός, οι άναρθρες κραυγές και η ασχετοσύνη θριάμβευσαν στην Ελλάδα άλλη μια φορά. Να δω πόσα περιμένουν να εισπράξουν από την πώληση αεροσκαφών αρκετά ξεπερασμένων και ιδιαίτερα ενεργοβόρων οι φωστήρες που ανακάλυψαν άλλο ένα σκάνδαλο. Το μέγα σκάνδαλο είναι οτι θα αφεθούν να σαπίσουν κι επιπλέον θα συνεχίσουμε να καταβάλλουμε τέλος στάθμευσης και λοιπές δαπάνες συντήρησης.
    Όσο για τα τάνκερ, πρώτον η Π.Α. έχει πολύ πιεστικότερες και αμεσότερες ανάγκες και δεύτερον αρκετά δεν πληρώσαμε τις πατέντες και τα πειράματα στους εξοπλισμούς; Ποτέ δεν έχει μετατραπεί τέτοιο αεροσκάφος σε τάνκερ εναέριου ανεφιδιασμού ( πόσο μάλλον στην Ελλάδα)Πρέπει να προσθέσουμε άλλη μια πηγή οικονομικής αιμορραγίας;
    Έλεος πια με την ακινησία και το αιώνιο τέλμα στο οποίο μας καταδικάζουν οι αριστεροί με τις δεξιές τσέπες και οι "δεξιοί" με τα αριστερά μυαλά ( λαϊκισμός, σκανδαλολογία , κρατισμός, υπερβολικό κράτος κτλ.)

  5. μεταρρυθμιστής avatar
    μεταρρυθμιστής 17/01/2012 12:04:31

    Λόγω βιασύνης αναφέρθηκα στην τελευταία πρόταση του σχολίου στο μεγάλο κράτος δις. Excusez-moi.

  6. Ιωάννης33 avatar
    Ιωάννης33 17/01/2012 15:39:06

    Δεν χρειάζονται μετατροπές και πατέντες.Είναι πολύ απλό.Η τα κρατάς ή τα πουλάς.(πουλάς,όχι ξεπουλάς)!!

  7. Geo avatar
    Geo 17/01/2012 17:21:10

    Γιατι δεν ρωτάει η βουλή την ΠΑ? την ΕΑΒ? Γιατί πρέπει να μιλάμε χωρίς στοιχεία? Οι πιλότοι τους είναι τώρα στην ΥΠΑ? Είναι αλήθεια πάντως οτι τα 707 της ΟΑ οι Ισραηλινοί τα κάνανε tanker. Αν κάτι για το οποίο πληρώσαμε 600 εκ. μπορεί να βοηθήσει την ΠΑ καλύτερα να δώσει η ΠΑ τα 30.
    Η πώληση ΔΕΚΟ κτλ είναι άλλη υπόθεση, μην τα τσουβαλιάζουμε όλα...Μια ελλειμματική ΔΕΚΟ και τζάμπα να δωθεί θα δώσει οφέλη από την λειτουργία της και μόνο..τα Α340?

ΑΠΟΣΤΟΛΗ ΣΧΟΛΙΟΥ

Τα δεδομένα σας είναι ασφαλή! H διεύθυνση email δε θα δημοσιευθεί. Τα στοιχεία θα χρησιμοποιηθούν αποκλειστικά για τη δυνατότητα σχολιασμού στο antinews.gr .

Tα πεδία με αστερίσκο (*) είναι υποχρεωτικά.