#_CRON_JOB_#
#_CRON_JOB_#
18/06/2008 12:11
ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΣΧΟΛΙΟΥ

Αναβιώνουν πάλι τα σενάρια των εμπρησμών

Στο μικροσκόπιο των αξιωματικών της Διεύθυνσης Αντιμετώπισης Εγκλημάτων Εμπρησμού του Πυροσβεστικού Σώματος έχουν μπει οι 163 δασικές πυρκαγιές που εκδηλώθηκαν από τα ξημερώματα της Παρασκευής 13 Ιουνίου έως και χθες στις 6 τα ξημερώματα. Το γεγονός ότι οι μικρές εστίες φωτιάς εκδηλώθηκαν μαζικά και σε μικρό χρονικό διάστημα μεταξύ τους κινεί υποψίες και κινητοποίησε κλιμάκια της αρμόδιας Διεύθυνσης. Μέχρι δεν έχουν βρεθεί πουθενά κάποιος εμπρηστικός μηχανισμός ή ίχνη μηχανισμού που να πιστοποιούν την εμπρηστική ενέργεια, ωστόσο αυτό το ενδεχόμενο όχι μόνο δεν μπορεί να αποκλειστεί, αλλά θεωρείται και πολύ πιθανό για αρκετές περιπτώσεις. Σε Καρδίτσα, Φάρσαλα, Ρόδο, Αμαλιάδα και Αγρίνιο οι πυρκαγιές ξεκίνησαν, σύμφωνα με τα πρώτα στοιχεία, από υπολείμματα καλλιεργειών, ενώ αρκετές φωτιές ξεκίνησαν από αγροτικές εκτάσεις ή ξηρά χόρτα. Όμως με διαφορά λίγων ωρών ή ακόμα και λίγων λεπτών μέσα στο τριήμερο εκδηλώθηκαν ξανά φωτιές στις ίδιες περιοχές και τα ίδια σημεία, γεγονός που γεννά ερωτηματικά για τα πραγματικά αίτιά τους, ενώ οι αξιωματικοί του ανακριτικού τμήματος του Πυροσβεστικού Σώματος δεν αποκλείουν κανένα ενδεχόμενο. Διαβάστε εδώ: http://www.e-tipos.com/newsitem?id=40869

ΣΧΟΛΙΑ

  1. ataktos avatar
    ataktos 18/06/2008 12:15:51

    και αλογωμουρης και ρουφιανος του Κωστακη γινεται !!!???!!

  2. ataktos avatar
    ataktos 18/06/2008 12:49:05

    anonymous -are fantasia afou ehis tous filakes tis N.D.kai PASOK Ti tha kanoun ???

  3. Αθ. Κλάρας avatar
    Αθ. Κλάρας 18/06/2008 13:17:42

    Αρχίζει να μου λείπει ο Βύρωνας

  4. Derbederis avatar
    Derbederis 18/06/2008 15:24:15

    Αντε παλιιιιι, αρχισαμεεε τις μαλακιεεεεες!!!

  5. Rogue avatar
    Rogue 18/06/2008 16:35:41

    Οι υποκλοπές (νόμιμες αν εγκριθούν από εισαγγελέα, έναντι συγκεκριμένων αριθμών), αφού τις υπομένουμε ούτως ή άλλως, μπορούν να χρησιμοποιηθούν κάποτε για κάτι καλό; (Η V*#@%*^ δεν καθάρισε επειδή τάισε με διπλή διαφήμιση όλα τα κανάλια)

    Εμπρηστές, εμπόρους σάρκας, σκόνης κλπ, δεν μπορούν να τους τσιμπήσουν μέσω νόμιμης παρακολούθησης; Οι 9 στους 10 ύποπτοι εμπρηστές που προσάγονται, ελευθερώνονται ελλείψει στοιχείων. Μόνο κάτι καημένοι ηλικιωμένοι χωρικοί που τους ξέφυγε η φωτιά καταδικάζονται.

  6. Rogue avatar
    Rogue 18/06/2008 16:37:44

    Επιπλέον, τώρα που η Ηλεία από όπου θα περάσουν τα μεγάλα έργα είναι καμμένη, οι εκτάσεις δεν είναι πολύ πιο φτηνές; Ωραία. Χαμήλωσε ισόποσα και το δημόσιο κονδύλι που θα δοθεί σε κατασκευαστικές και ιδιώτες και αφορά απαλλοτριώσεις εκτάσεων / καταστκευή έργων;

  7. Theo avatar
    Theo 18/06/2008 19:40:41

    Η Κύπρος φλέγεται.
    Ανεξέλεγκτη, σε πολλά μέτωπα, μαίνεται μεγάλη πυρκαγιά μεταξύ Λάρνακας και Λεμεσού.
    http://greece-salonika.blogspot.com/