#_CRON_JOB_#
#_CRON_JOB_#
22/06/2012 14:05
ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΣΧΟΛΙΟΥ

Αναβάλλεται η δραστική αντιμετώπιση της λαθρομετανάστευσης λόγω ενστάσεων της...ΔΗΜΑΡ;



(Ανανεωμένο). Γράψαμε αρκετές φορές από την Κυριακή ότι οι σκοπιμότητες και οι αναγκαίοι συμβιβασμοί της τρικομματικής κυβέρνησης οδηγούν σε υποβάθμιση (προσωρινή θέλουμε να ελπίζουμε) της προτεραιότητας που πρέπει να έχει η αντιμετώπιση της λαθρομετανάστευσης και η ανακήρυξη της ΑΟΖ.

Η εκτίμησή μας αυτή επιβεβαιώνεται και από το κείμενο της συμφωνίας των τριών κομμάτων που δόθηκε σήμερα στην δημοσιότητα  από το "Έθνος" - και όχι επισήμως, προφανώς για να μετρηθούν πρώτα οι κοινωνικές αντιδράσεις και να μπορούν τα κόμματα να υπαναχωρήσουν μετά στις θέσεις τους.

Στον τομέα της παράνομης μετανάστευσης τονίζονται τα εξής:

* Αναβάθμιση της φύλαξης συνόρων

* Αναβάθμιση αρμοδιοτήτων – διαδικασιών frontex

* Πρωτοβουλία σε Ευρώπη και με πυρήνα τις χώρες του ευρωπαϊκού νότου για

*  Αλλαγή συμφωνίας Δουβλίνου και κοινή πολιτική επαναπατρισμού

* Διασπορά των παράνομων μεταναστών σε κέντρα φιλοξενίας ως τον επαναπατρισμό τους

* Επιτάχυνση της εξέτασης των αιτήσεων ασύλου

* Προσαρμογή θεσμικού πλαισίου για απόδοση ιθαγένειας σε συνδυασμό με τις σύγχρονες εξελίξεις και σε αντιστοίχηση με τα ισχύοντα σε ευρωπαϊκές χώρες με παρόμοια προβλήματα

* Επιλογή υψίστης κυβερνητικής προτεραιότητας η ασφάλεια του πολίτη. Με τις απαραίτητες προσαρμογές νομικού, επιχειρησιακού και σωφρονιστικού πλαισίου ώστε να ελεγχθεί η εγκληματικότητα και να σταματήσει η ατιμωρησία.

'Οπως γράφαμε και σε προηγούμενη ανάρτηση, είναι προφανής η προσπάθεια να συγκεραστούν οι απόψεις των τριών κομμάτων. Φαίνεται επίσης καθαρά ότι αποφασίστηκε να μην καταργηθεί ο νόμος Ραγκούση, ίσως όμως να υπάρξουν κάποιες βελτιώσεις στην κατεύθυνση όσων ισχύουν στην Ισπανία και την Ιταλία.

Όμως για το θέμα της λαθρομετανάστευσης δε χωρούν αναβολές και συμβιβασμοί ούτε με το ΠΑΣΟΚ ούτε με τον κ. Κουβέλη. Ακόμη και οι υποστηρικτές του νόμου Ραγκούση για την ιθαγένεια βλέπουν ότι έκανε μεγάλη ζημιά κι έδωσε λάθος εντύπωση τους λαθρομετανάστες.

Τι περιμένουν, λοιπόν, και δεν τον καταργούν; Ή μήπως φτιάχνοντας τα κέντρα φιλοξενίας του Χρυσοχοϊδη θα λύσει το πρόβλημα η νέα κυβέρνηση;

Μήπως κάποιοι θέλουν με τις αναβολές τους να καταστήσουν τη Χρυσή Αυγή ρυθμιστή των εξελίξεων στο μεταναστευτικό;

Φυσικά στο χέρι του πρωθυπουργού είναι να προωθήσει τις πολιτικές εκείνες που θα κινούνται προς το συμφέρον του ελληνικού λαού και με βάση τις προεκλογικές δεσμεύσεις του. Ειδικά στο θέμα της λαθρομετανάστευσης, ωστόσο, δεν μπορούν να υπάρχουν πισωγυρίσματα.

Οι δεσμεύσεις είναι δεσμεύσεις και πρέπει άμεσα να υλοποιηθούν.

ΣΧΟΛΙΑ

  1. man8os avatar
    man8os 22/06/2012 07:06:45

    Εστω και ετσι ειναι μια χαρα η κατασταση. Η προγραμματικη συμφωνια ειναι πολυ σωστη ενω με πρωτοβουλια της ΝΔ τα θεματα λαθρομεταναστευση-ΑΟΖ μπορουν να λυθουν απο τη ΝΔ σε συνεργασια με ΑΝΕΛ και ΧΑ , ισως και με ΠΑΣΟΚ. Δε νομιζω οτι χρειαζεται η καλη θεσληση της ΔΗΜΑΡ σε αυτο το θεμα. Οσο για τον εκλογικο νομο, κατα τη γνωμη μου ειναι πολυ καλος.

    • o deksios avatar
      o deksios @ man8os 22/06/2012 09:48:31

      δεν ειναι δυνατον να αγνοησεις τον κυβερνητικο εταιρο, και να κανεις συμμαχια με ανελ και χρυση αυγη να παιρνας νομους..
      δυστυχως, η αντιμετωπιση της λαθρομεταναστευσης αναβαλλεται..αυτο ειναι κακο νεο

    • Free Mind avatar
      Free Mind @ man8os 22/06/2012 12:43:50

      man8os,

      Είναι παραλογισμός να υπολογίζει σε ψήφους των νεο-ναζί για να περάσει οποιοδήποτε νομοσχέδιο η κυβέρνηση Σαμαρά!!!

      Δεν καταλαβαίνεις ότι με αυτόν τον τρόπο νομιμοποιείς το μανιφέστο της εγκληματικής αυτής οργάνωσης- που κανονικά θα έπρεπενα ήταν εκτός νόμου- και την ενδυναμώνεις κοινοβουλευτικά και πολιτικά???

      Αν και εσύ νομίζεις ότι η Ν.Δ. είναι αδελφό κόμμα με τη Χρυσή Αυγή... τότε τι να πω???

      Μάλλον είχε δίκιο ο Χατζηγάκης περί ύπαρξης ακροδεξιών σταγονιδίων μέσα στο κόμμα τα τελευταία χρόνια....

      Μετά από λίγους μήνες διακυβέρνησης βλέπω μερικούς από σας τους όψιμους Νεοδημοκράτες να μεταναστεύετε για πάντα στο μόρφωμα του Μιχαλολιάκου...

      Όσο για το νόμο Ραγκούση... Μακάρι αυτό να ήταν το θεμελιώδες πρόβλημα του μεταναστευτικού ζητήματος στη χώρα μας και στην Ευρώπη... Κοιτάξτε και λίγο το δάσος...

      • man8os avatar
        man8os @ Free Mind 22/06/2012 13:31:33

        Ολαλα θυμασαι ακομη τον Χατζηγακη!

        που να ναι αυτο το ξεχασμενο παλικαρι??
        Λοιπον ακου σε με προσεκτικα: Οποιος γουσταρει τους λαθρο σπιτι του. Τα υπολοιπα δεν με ενδιαφερουν. Εαν η κοινοβουλευτικη πλειοψηφια επιτυγχανεται μονο με τους ψηφους της ΧΑ τοτε ναι θα χρειαστουμε αυτους τους ψηφους. Απο ποτε ειναι κακο να υπερψηφιζει καποιο κομμα ενα νομοσχεδιο?

      • chrisva avatar
        chrisva @ Free Mind 22/06/2012 14:25:00

        Από τα σχόλια που διαβάζω φαίνεται ότι οι περισσότεροι προβληματίζεστε για το ποσοστό της ΝΔ στο μέλλον! Συγχαρητήρια.
        Και το παρόν (μας);
        Για να σε ενδιαφέρει οποιοδήποτε ζήτημα πρέπει να είσαι ζωντανός.
        Η οικονομική (ή πολιτική στην περίπτωσή σας) επιβίωση έπεται της βιολογικής.
        ‘Oλη μου η οικογένεια ψήφισε για πολλοστή αλλά και απολύτως τελευταία φορά ΝΔ. Το ίδιο και πολλοί φίλοι και γνωστοί. Αν δεν αντιμετωπιστούν άμεσα και σοβαρά τα προβλήματα που δημιουργεί η λαθρομετανάστευση- με κυρίαρχο την εγκληματικότητα- θα ψηφίζουμε ΧΑ μέχρι να πεθάνουμε... ή να μας (απο)τελειώσουν οι λάθρο. Αυτά. Και χαρακτηρίστε με όπως θέλετε.

      • popaia avatar
        popaia @ Free Mind 23/06/2012 16:25:28

        Ακροδεξιά της εποχής μας και όχι της εποχής του προπάππου μας, είναι η νεοταξίτικη ιδεολογία της κάθε ΔΗΜΑΡ που πρεσβεύει τον ισλαμοεποικισμό της Ευρώπης και τη λουμπενοποίηση των λαών εξυπηρετώντας πολύ σκοτεινά συμφέροντα ενώ παριστάνει και την αριστερή...

        • BURGA avatar
          BURGA @ popaia 30/06/2012 22:49:54

          SYMFONO!

          KALO!

    • Γιάννης Μ. avatar
      Γιάννης Μ. @ man8os 24/06/2012 10:28:30

      Ο νόμος Ραγκούση πρέπει να αλλάξει. Κατ' αρχήν σε ποιά πολιτισμένη χώρα του πλανήτη δίνεται ιθαγένεια στους μετανάστες που διαμένουν σε αυτή ; Ιθαγενής είναι αυτός που έχει ρίζες στην χώρα. Η συζήτηση θα πρέπει να γίνεται μόνο για χορήγηση υπηκοότητας και αυτό σύμφωνα με όσα επιτυχημένα εφαρμόζονται σε άλλες χώρες του πολιτισμένου κόσμου. Φυσικά θα πρέπει να ληφθούν υπ' όψιν διαφοροποιήσεις για παράδειγμα χωρών που έχουν αποικείες των οποίων οι πολίτες έχουν δικαιώματα και στην χώρα καταγωγής αλλά και στην χώρα διαμονής.

  2. S.P. avatar
    S.P. 22/06/2012 07:33:35

    Α, εκεί το πάμε τώρα;
    Άρα πρέπει να βγεί αυτοδύναμος ο κ. Σαμαράς στις επόμενες εκλογές για να (μη) αντιμετωπίσει την λαθρομετανάστευση.
    Αφού ο καθείς στην δημοκρατία μας λέει, ότι επιθυμεί ας πω και εγώ μια δική μου πρόβλεψη: Σε ενάμισυ χρόνο θα έλθει πανίσχυρος στην εξουσία ο σύριζα με αξιωματική αντιπολίτευση την Χρυσή Αυγή.

    • llila avatar
      llila @ S.P. 22/06/2012 23:43:04

      Ούτε μισό χρόνο θα αντέξει αυτή η κυβέρνηση.
      Εδώ δεν άντεξε καλά καλά δύο χρόνια ο ΓΑΠ με το καθεστωτικό του μόρφωμα-κυβέρνηση που είχε φτιάξει και θα αντέξει ο Σαμαράς ;
      Μόνο και μόνο που δεν έχει στην κυβέρνηση μέλος της φατρίας Μητσοτάκη θα έχει εσωτερικό πόλεμο στο κόμμα, ο Μπενίτο από την άλλη με την κουστωδία του (Λοβέρδος Χρυσοχοίδης Διαμαντοπούλου και τα άλλα μπουμπούκια ) θα περιμένει σαν αρπαχτικό στην γωνία.
      Ο μπάρμπα Φώτης μόλις λαδώσει λίγο το αντεράκι του, θα θέλει πιο ενεργό ρόλο στην κυβέρνηση σαν την ψείρα που βγαίνει στον γιακά .
      Δυστυχώς με την κλιμάκωση της κρίσης που εξελίσσεται στην Συρία και με με την απροθυμία των Ευρωπαίων να σταματήσουν την δημοσιονομική κρίση που ταλανίζει τον Ευρωπαϊκό νότο η κρίση στην Ελλάδα θα επιδεινωθεί και η κοινωνική έκρηξη είναι προ των πυλών.
      Ο ΣΥΡΙΖΑ προβλέπω να ενισχύεται με ποσοστά αυτοδυναμίας και ο αντίθετος πόλος θα είναι αναγκαστικά η ΧΑ που θα μαζέψει όλους τους απογοητευμένους δεξιούς -και όχι μόνο - πατριώτες .

  3. ΔημήτρηςΚ avatar
    ΔημήτρηςΚ 22/06/2012 07:43:17

    Μετά το μνημόνιο και σ' αυτό το θέμα γίνεται η σωστή ανάλυση
    του προβλήματος από τον Σαμαρά που τελικά υποχωρεί στο τέλος
    και κάνει το λάθος.

    Δυστυχώς από την θεωρητική ανάλυση μέχρι την πρακτική
    εφαρμογή η απόσταση είναι μεγάλη.

    Η κατάργηση του νόμου Ραγκούση έπρεπε να θεωρείται δεδομένη
    αν ήθελε να αντιμετωπίσει ουσιαστικά το πρόβλημα.

    Ζούμε τον δεύτερο "Νοέμβρη του '11".

  4. ΑΘΑΝΑΣΙΟΣ avatar
    ΑΘΑΝΑΣΙΟΣ 22/06/2012 07:43:40

    Πού είσαι νιότη που ΄ελεγες πώς θά γινόμουν άλλος!

  5. Διογένης avatar
    Διογένης 22/06/2012 07:45:28

    Ερώτηση: Γιατί χρειαζόταν η ΔΗΜΑΡ στη νέα κυβέρνηση; Αφού ΠΑΣΟΚ και ΝΔ έφταναν για το σχηματισμό σταθερής κυβέρνησης.

    Μήπως επιβλήθηκε έξωθεν για να "περάσει" ακριβώς κάποιες τέτοιες θέσεις στη νέα κυβέρνηση;

  6. Θησειώτης avatar
    Θησειώτης 22/06/2012 08:05:21

    Υπερβολικές οι απαιτήσεις της δημαρ. Εντάξει έψαχνε ένα αριστερό άλλοθι η κυβέρνηση, αλλά μην το ξεφτιλίσουμε.

  7. βικυ γουλιωτη avatar
    βικυ γουλιωτη 22/06/2012 09:21:34

    Θα μπορουσε να κατατεθει σχεδιο νομου απο την ΝΔ, μονο για το μεταναστευτικο και να υπερψηφιστει απο ΑΝΕΛ και ΧΑ? Γινεται αυτο η τα νομοσχεδια πρεπει να εχουν παντα την εγκριση ΠΑΣΟΚ ΔΗΜΑΡ?Παρακαλω, οποιος γνωριζει ας μου απαντησει.Καλημερα σε ολους.

    • DexMax avatar
      DexMax @ βικυ γουλιωτη 22/06/2012 17:09:06

      Γίνεται και παραγίνεται...αλλά είπαμε το αιώνιο σύνδρομο της "αριστεράς" θα κατατρέχει τη ΝΔ στους αιώνες των αιώνων αμήν...

  8. panas avatar
    panas 22/06/2012 09:32:55

    Στο θέμα λαθρομετανάστευσης οφείλουμε να βρούμε κοινό βηματισμό. Στην ουσία όλες οι πλευρές έχουν τον ίδιο στόχο. Η διαφορά έγκειται στο πως αντιμετωπίζει η κάθε πλευρά τις ακραίες συμπεριφορές έναντι των λαθρομεταναστευτών. Αν οι δημοκρατικές δυνάμεις λύσουν το πρόβλημα με ήπιο τρόπο, θα μείνουν χωρίς οξυγόνο οι ακραίες δυνάμεις του μίσους και τις μισαλλοδοξίας. Δεν μπορεί στο θέμα των μεταναστών να αποτελεί το κύριο προεκλογικό θέμα μελλοντικών εκλογών. Θυμάμαι ανάλογες συμπεριφορές στην γερμανία πριν 20 χρόνια, όπως και την εκμετάλευσή του από τους χριστιανοδημοκράτες. Μόλις είδαν, όμως, έστω και μια μικρή αύξηση της ακροδεξιάς, οι δημοκρατικές δυνάμεις ενώθηκαν και το θέμα λύθηκε γρήγορα. Σε βάρος μας βέβαια...

    • Γιώργος msn avatar
      Γιώργος msn @ panas 22/06/2012 09:46:20

      Σωστότατη παρατήρηση και πολύ ισχυρό σαν επιχείρημα...
      Κύριοι αν δεν θέλετε να ρίχνουμε νερό στο μύλο της ακροδεξιάς, ας λύσουμε με ευνομία το θέμα και κυρίως με αποτελεσματικότητα!

    • ΒΙΣ avatar
      ΒΙΣ @ panas 22/06/2012 11:23:37

      Κάνεις λάθος! Δεν έχουμε τον ίδιο στόχο στο λαθρομεταναστευτικό η πατριωτική Δεξιά και η διεθνιστική Αριστερά. Είμαστε αντίπαλοι, πέρα για πέρα. Εσείς θέλετε την Ελλάδα πολυπολιτισμική σούπα, με μπόλικη δόση ισλαμιστών (τους γουστάρετε, δεν γνωρίζω τον λόγο, ψαχτείτε...), εμείς μία Ελλάδα ελληνική, με σεβασμό στις μειονότητες, αλλά και με μειονότητες που θα σέβονται τον τόπο και την κουλτούρα του.

    • DexMax avatar
      DexMax @ panas 22/06/2012 17:12:21

      Δηλαδή μας λες ότι οι πατριώτες της ΝΔ και οι διεθνιστές της αριστεράς έχουν τον ίδιο στόχο; Και ποιος είναι αυτός; Να γεμίσει η Ελλάδα λαθρομετανάστες και να εξαφανιστεί ο Έλληνας από την Ελλάδα; Κάπου τα έχεις μπερδέψει τα πράγματα...

  9. Γιώργος msn avatar
    Γιώργος msn 22/06/2012 09:34:51

    Προσωπικά είμαι υπέρ του νόμου Ραγκούση κυρίως επειδή έβαζε τάξη σε θέματα απόδοσης ιθαγένειας και όχι μόνο...
    Αλλά "ceteris paribus" που λένε οι οικονομολόγοι!
    Παλιότερα ακόμα και νόμιμοι μετανάστες, πάσχιζαν για μια άδεια παραμονής και στηνόταν πάρτι από γραφεία, συλλόγους, μκο, αναπτύσσονταν φαινόμενα εκβιασμών, κακοδιοίκησης και άλλων παθογενειών.
    Στο μόνο που έχει απόλυτο δίκαιο η ΝΔ και θυμάμαι το είχε αναδείξει ένας νεαρός δικηγόρος που άσκησε προσφυγή, αφορά στην πιο ελαστική-εύκολη απόδοση πολιτικών δικαιωμάτων, ειδικά όταν ακόμα και η Ισπανία είναι πιο αυστηρή σε τέτοια θέματα, ενώ έχει διαφυλάξει άριστα τα σύνορά της.
    Από την άλλη δεν καταλαβαίνω για ποιο λόγο η ΔΗΜ.ΑΡ εγείρει εμπόδια γύρω από την πάταξη της λαθρομετανάστευσης.
    Θυμάμαι πως ήταν το πιο λογικό αριστερό κόμμα και υποστήριζε την δημιουργία κέντρων κράτησης και την επαναπροώθηση των παράνομα εισερχομένων μεταναστών.
    Τι μύγα τους τσίμπησε τώρα;;;;
    Και επιτέλους φέρει ευθύνη και η ΝΔ για την αναποφασιστικότητά της απέναντι σε ένα πολιτικό κόμμα με υποπενταπλάσια εκλογική δύναμη.
    Θα πρέπει να υπάρξουν αμοιβαίες υποχωρήσεις σε αυτό το θέμα με σεβασμό και στη βούληση του εκλογικού σώματος.
    Να ισχύσει ο νόμος Ραγκούση στη βάση όσων ισχύουν στην υπόλοιπη Ευρώπη και φυσικά να αναχαιτιστεί το μεταναστευτικό κύμα και να επακολουθήσουν απελάσεις σταδιακές.
    Μπορούν να τα βρουν και οι τρεις εύκολα.

  10. dikefalosaitos avatar
    dikefalosaitos 22/06/2012 09:38:09

    Όταν μπαίνεις στην διαπραγμάτευση, κάτι θα κερδίσεις και κάτι θα χάσεις. Το θέμα είναι πότε θα ξαναεπανέλθεις, ώστε να κερδίσεις και στα υπόλοιπα. Υπομονή θέλει και ευστροφία.

    • Scarface avatar
      Scarface @ dikefalosaitos 22/06/2012 12:09:53

      Αν ειναι να χασουμε την πατριδα μας που κοντευει να μετατραπει σε χαλιφατο, να χαρω εγω ¨διαπραγματευση¨.

  11. anonymous avatar
    anonymous 22/06/2012 09:43:23

    Για το θέμα της ΑΟΖ μπορεί να το ψηφίσει η ΝΔ με καμμένο και ΧΑ. Δε χρειάζεται τους άλλους. Βάζεις τον Καμμένο να κάνει την πρόταση νόμου και το ψηφίζεις.

    Για το μεταναστευτικό. Η ΔΗΜΑΡ δε μας είναι απαραίτητη για να συγκυβερνήσουμε. Ας κάνει πίσω λοιπόν. Σε κάθε περίπτωση πάντως έχω να πω ένα. Άμεσα πρέπει να καθαρίσει η Πατησίων και τη 3ης Σεπτεμβρίου και να πάψει η πόλη να είναι κομμένη στα δύο.

    Στο νόμο Ραγκούση πρέπει να υπάρξει μια βελτίωση να μη λαμβάνει την υπηκοότητα κάποιος που πήγε σχολείο εδώ αλλά δεν έχει ενσωματωθεί στην κοινωνία.

    Τα κέντρα κράτησης δεν προσφέρουν τίποτε. Πρέπει να γίνουν άμεσα επιτροπές που θα εξετάζουν το άσυλο θα απορρίπτουν ότι πρέπει να απορριφθεί και θα επαναπατρίζουν τους άλλους. Αυτό άμεσα. Μόλις φύγουν τα πρώτα αεροπλάνα από εδώ θα σταματήσει η ροή.

  12. ΒΑΛΑΝΤΗΣ avatar
    ΒΑΛΑΝΤΗΣ 22/06/2012 09:47:17

    Άρχισαν τα όργανα...Δεν είναι δυνατόν το 6% να κάνει κουμάντο στο 30%. Αν επιμείνει η παρέα των κουβελορεπούσηδων, να πάει ο Σαμαράς σε δημοψήφισμα. Εκεί να δει ποσοστά η Αντεθνική Αριστερά...Όπως και να έχουν τα πράγματα πρέπει ο Σαμαράς να σηκώσει την κυβέρνηση στους ώμους του, αλλιώς το σχήμα θα είναι ένα κακέκτυπο της κυβέρνησης Παπαδήμου. Ο λαός, τουλάχιστον στα εθνικά, μεταναστευτικά και θέματα ασφάλειας επιζητά ακραιφνή δεξιά κυβέρνηση. Αυτό δείχνουν και τα ποσοστά της ευρύτερης δεξιάς, τα οποία έφτασαν το 46%.

  13. stamoschios avatar
    stamoschios 22/06/2012 09:48:12

    Φίλτατε πλανάσθαι πλάνην οικτράν ο Αντώνης Σαμαράς αποτελεί την εσχάτη επλίδα του έθνους. Τα ευφυολογήμα περί διασυνδέσως με τον ΓΑΠ αποτελούν την απόλυτη γελιότητα. Αντιλαμβάνομαι πλήρως τον πόνο σου για την πρωθυπουργοποίηση του ανδρός και ότι το γαρ πολύ της θλίψεως γεννά παραφροσύνη, αλλά υπομονή όσες "τρικλοποδιές" και αν βάζουν οι εθνομηδενιστές της ΔΗΜΑΡ ο Αντώνης θα πετύχει στο έργο του.

    • Gagaros avatar
      Gagaros @ stamoschios 22/06/2012 10:07:16

      Εσυ δεν τον έβριζες απο δω μέσα;

  14. Gagaros avatar
    Gagaros 22/06/2012 09:54:30

    Τι έγιναν τα κέντρα κράτησης του Χρυσοχοίδη; Τι έγινε ο Χρυσοχοίδης; Αν η ΝΔ δεν κυνηγήσει το θέμα τότε η Χ.Α θα θεριέψει σύντομα.

  15. ΤИΤΟΡΜΟC ЭTOЛOС avatar
    ΤИΤΟΡΜΟC ЭTOЛOС 22/06/2012 09:54:37

    Καθημερινά στην τηλεόραση κάποιοι αδαής και εθνοφοβικοί αριστερόζ μάς πιπιλίζουν την καραμέλα ότι οι λαθρομετανάστες, τάχα μου, έρχονται στην Ελλάδα κυνηγημένοι από τους πολέμους, και για αυτό το λόγο η Ελλάδα πρέπει να τους δεχτεί αδιαμαρτύρητα! Να πει κάποιος από τους βουλευτές / υπουργούς/ στελέχη της ΝΔ σε όλους αυτούς τους ανεκδιήγητους αριστερόζ που υπερασπίζονται τους λαθρομετανάστες ότι η συντριπτική πλειονότητα των λαθρομεταναστών ΔΕΝ προέρχεται από χώρες με πόλεμο! Το Μπαγκλαντές των 160 εκατομμυρίων ΔΕΝ έχει πόλεμο , και όμως η Ελλάδα έχει γεμίσει Μπαγλαντεσιανούς... Το Πακιστάν των σχεδόν 200 εκατομμυρίων ΔΕΝ έχει πόλεμο , και όμως η Ελλάδα έχει γεμίσει Πακιστανούς... Ομοίως με το Μαρόκο και την Αλγερία, και όμως η Ελλάδα δέχεται κύμματα και από εκεί... Δεν θα προχωρήσω την απαρίθμηση στις άλλες χώρες της Αφρικής και της Ασίας , διότι νομίζω είναι προφανές ότι η συντριπτική πλειονότητα των λαθρομεταναστών ΔΕΝ έρχεται εδώ εξαιτίας των , τάχα μου, πολέμων... Οι λαθρομετανάστες έρχονται εδώ στο πλαίσιο του Σχεδίου της Νέας Τάξης για "τραχανοποίηση" των εθνών μέσω της "Παγκοσμιοπόιησης". Το σχέδιο της Παγκοσμιοποίησης έχει τρεις σαφείς και αλληλοσυμπληρούμενους άξονες: 1. Ελεύθερη διακίνηση κεφαλαίων ( οι πάντες το ολολογούν). 2. Ελεύθερη διακίνηση προιόντων ( οι πάντες το ομολογούν). 3. Ελεύθερη (= ασύδοτη) μετακίνηση ανθρώπων ( μέσω της ανεξέλεγκτης λαθρομοτανάστευσης. Αυτό, οι πάντες το αποκρύπτουν) Το πρόβλημα είναι ότι το σχέδιο αυτό συνεπάγεται για όλους λογότερη εθνική κυριαρχία και, ως αποτέλεσμα, λιγότερη δημοκρατία.

  16. Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης avatar
    Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης 22/06/2012 10:05:54

    Εάν επαληθευτεί, στις επόμενες εκλογές η ΧΑ θα κάνει πάρτυ και μετά να μην κλαψουρίζουν μερικοί.

    • anagnostopoulos panagiotis avatar
      anagnostopoulos panagiotis @ Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης 22/06/2012 10:28:39

      Πολύ σωστός.

    • ΕΛΕΝΗ ΔΗΜΑΚΟΠΟΥΛΟΥ avatar
      ΕΛΕΝΗ ΔΗΜΑΚΟΠΟΥΛΟΥ @ Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης 22/06/2012 10:50:23

      Eτσι και χειροτερα ...

    • Lampros avatar
      Lampros @ Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης 22/06/2012 10:52:32

      Δεν νομιζω να κανουν αυτό το λάθος, και αυτή ειναι η διαφωνία μου με το άρθρο. Φαήλο εκει που κατεβηκες υποψήφιος και το ξέρεις το μέρος, μπορεις να καταλάβεις πως μέσα στην φτωχια του λαού, η λαθρομετανάστευση ειναι καιριο πρόβλημα και ανησυχία. Ειναι μεγάλη πολυτέλεια για κάθε παραταξη να το αγνοήσουν.

    • Θ.Δ avatar
      Θ.Δ @ Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης 22/06/2012 10:54:32

      Αγαπητε Φαηλο απ' οτι φαινεται η ΔΗΜΑΡ βαζει το συμφερον των λαθρομεταναστων πανω απο το συμφερον του Ελληνικου λαου!
      Αυτο τωρα πως λεγεται?
      Εθνικη προδοσια η τηρηση των κανονων του μαρξισμου?

      • lord tanamo avatar
        lord tanamo @ Θ.Δ 22/06/2012 13:52:53

        Νομίζω λέγεται Κυβέρνηση Συνεργασίας.Δεν ξέρω,μπορεί να κάνω και λάθος.

      • α.α avatar
        α.α @ Θ.Δ 22/06/2012 15:32:04

        Τελικά η αθρόα λαθρομετανάστευση κύριοι της ΔΗΜΑΡ ποιον εξυπηρετει; τον ντόπιο εργάτη που πασχίζει για καλό μεροκάματο και συνθηκες εργασίας ή τον κεφαλαιοκράτη που θέλει μείωση του κόστους εργασίας;
        Γνωρίζετε ότι οι λαθρομεταν. εργάτες αποτελούν, κατά Μαρξ Εγκελς Λενιν, το λουμπεν προλεταριάτο, εχθρό της εργατικής τάξης;

    • man8os avatar
      man8os @ Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης 22/06/2012 11:01:53

      Πρεπει να εφαρμοστει η εξαγγελια για καταπολεμιση του παραεμποριου και για απελαση λαθρομεταναστων. Αν αυτα δε γινουν μετα οντως βλεπω την ΧΑ να συναγωνιζεται τον ΣΥΡΙΖΑ

    • Scarface avatar
      Scarface @ Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης 22/06/2012 12:12:26

      Θα φταινε παλι οι φασιστες Ελληνες και το αυγο του φιδιου.....

    • roadrunner avatar
      roadrunner @ Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης 22/06/2012 15:01:46

      Παρόλο που είναι ιδιαίτερα απογοητευτικό στο πρώτο άκουσμα, το ενδεχόμενο οπισθοχώρησης Σαμαρά από τις θέσεις του για τη λαθρομετανάστευση και τις άμεσες απελάσεις, έχω κάποια σημεία να αντιπαραθέσω :
      1) Έχω την ταπεινή γνώμη, ότι κακώς τοποθετούμαστε με βάση τις εκλογικές επιδόσεις της ΝΔ ή της ΧΑ σε επόμενες εκλογές. Εκλογές μόλις έγιναν και καλώς εχόντων, θα αργήσουν πολύ να ξαναγίνουν.

      2) Κάποιες φορές, απαιτείται ένας πρωθυπουργός να προβαίνει σε ενέργειες που αποφέρουν το μέγιστο δυνατό εθνικό όφελος, παρόλο που γνωρίζει ότι εξαιτίας αυτών των ενεργειών του, θα χάσει την εξουσία με την πρώτη ευκαιρία. (Καραμανλής και Βέτο στο Βουκουρέστι). Ο ΑΣ έγινε πρωθυπουργός (νομίζω και πιστεύω) για να βγάλει τη χώρα από την κρίση, όχι για να μείνει η ΝΔ στην εξουσία εις τους αιώνες των αιώνων (αυτό δεν θα ήταν φυσιολογικό ούτε δημοκρατικό). Αναμφισβήτητα, εάν πετύχει την έξοδο από την κρίση, θα του αναγνωριστεί από την ιστορία, ίσως όχι άμεσα από το λαό.

      3) Αυτήν ακριβώς τη δεδομένη στιγμή, το μέγιστο δυνατό εθνικό ώφελος αφορά στην παραμονή στο ευρώ, στην μείωση της ύφεσης, στην καταπολέμηση της ανεργίας και την ανάπτυξη. Σαφώς, και έχουμε έκρηξη εγκληματικότητας με δράστες αλλοδαπούς (όπως είχαμε εδώ και τόσο καιρό), αυτό αν και αυξανόμενο σαν φαινόμενο, δεν είναι καινούργιο. Το καινούργιο ωστόσο, το πρωτοφανές και με διαστάσεις επιδημίας, είναι τα θύματα-συνέλληνες που λιμοκτονούν λόγω ανεργίας, πείνας, ανέχειας, τα θύματα που αυτοκτονούν λόγω οικονομικής ασφυξίας και αναξιοπρέπειας. Πάση θυσία, δεν πρέπει να εγκαταλειφθεί η προσπάθεια, να βγουν από το οικονομικό αδιέξοδο οι συμπατριώτες μας, ΑΥΤΗ ΤΗ ΔΕΔΟΜΕΝΗ ΧΡΟΝΙΚΗ ΣΤΙΓΜΗ.

      4) Ούτως η άλλως, άμεση απέλαση ακόμη και να συμφωνηθεί σήμερα, δεν μπορεί να γίνει αποτελεσματικά για το σύνολο των λαθρομεταναστών, παρά μόνο μετά από μεγάλο χρονικό διάστημα, γιατί θέλει χρόνο. Να πω για παράδειγμα, ότι στις ΗΠΑ που αντιμετωπίζουν το ίδιο πρόβλημα με παράνομους εισερχόμενους από Μεξικό, Ασία, Ευρώπη και Νησιά Ειρηνικού, ο Ομπάμα κατάφερε να απελάσει μόλις 400.000 παρανόμους το 2011, από τους οποίους το 55% καταδικασμένοι για ποινικά αδικήματα. Αν συγκρίνουμε, τη σχετική δύναμη ΗΠΑ-Ελλάδας ως προς τα μέσα για μαζικές απελάσεις, τα συμπεράσματα είναι εύλογα για το πόσο γρήγορα μπορούν να απελαθούν όλοι οι παράνομοι από την Ελλάδα.

      5) Η μη συμφωνία με Κουβέλη για την αντιμετώπιση του προβλήματος, δεν εμποδίζει το να λειτουργήσει σωστά το Υπ.Δημόσιας Τάξης, και να προβαίνει σε συλλήψεις όσων διενεργούν αδικήματα, είτε βαριά είτε απλό παρεμπόριο.

      6) Οπωσδήποτε, η μη-συμφωνία με Κουβέλη, δεν εμποδίζει τις προσπάθειες για θωράκιση των συνόρων που πρέπει να ενταθούν, έτσι ώστε οι λαθρο-βόμβες στα αστικά κέντρα, τουλάχιστον να μην αυξηθούν, από εδώ και μπρός. Και μη γελιόμαστε, μπορεί ο νόμος Ραγκούση να είναι κατάπτυστος, αλλά και αν δεν είχε ψηφιστεί, οι περισσότεροι λάθρο θα έρχονταν έτσι κι αλλιώς στη χώρα μας. Νέος νόμος που να ανακαλεί τις ιθαγένειες που δόθηκαν από το Ραγκούση, ίσως θα μπορούσε να κατατεθεί όταν ο μπαρμπα-Φώτης δεν θα είναι πια απαραίτητος και πάντως πριν τις επόμενες εκλογές (δεν είμαι νομικός, ας βοηθήσουν οι νομικοί αν είναι εφικτό) Φαήλο γίνεται αυτό ?.
      7) Έμφαση, πρέπει να δοθεί στην ενίσχυση από πλευράς της ΕΕ και στις προσπάθειες για διόρθωση του Δουβλίνου ΙΙ.

      Και στην τελική, μπορούμε να κάνουμε λίγη υπομονή, πιστεύοντας ότι τα προβλήματα θα λυθούν με τη σειρά τους, με βάση τους περιορισμούς που τίθενται στη τρικομματική. Από τη στιγμή όμως που «το νερό θα μπει στο αυλάκι» στα δημοσιονομικά, θα απαιτήσουμε να υλοποιηθούν στο έπακρο οι προεκλογικές δεσμεύσεις του Προέδρου και στο μεταναστευτικό. Kαι αυτό πιστεύω ότι τότε θα γίνει.

  17. Καλά Κρασιά avatar
    Καλά Κρασιά 22/06/2012 10:25:30

    Τουλάχιστον τα σύνορα μπορούν επιτέλους να τα ασφαλίσουν για να πάψουν να είναι σουρωτήρι ώστε να πάψει η ακατάσχετη ροή έλευσης καινούργιων κατακτητών ;
    Δεν νομίζω πως αυτό το αυτονόητο να χρειάζεται να γίνει θέμα διαπραγμάτευσης !

    • anonymous avatar
      anonymous @ Καλά Κρασιά 22/06/2012 10:35:25

      Από νομική άποψη δε μπορεί να γίνει αυτό που λες. Δυστυχώς στη χάρτα ανθρ. δικαιωμάτων της ΕΕ στο αρθρ. 18 κατοχυρώνονται τα δικαιώματα των προσφύγων με παραπομπή στις συμβάσεις της Γενεύης για τα δικαιώματά τους. Το μόνο που μπορεί να γίνει είναι να δικάζονται γρήγορα και να φεύγουν οι μη πρόσφυγες.

      Δες εδώ κι εδώ.

      • ΚΜ avatar
        ΚΜ @ anonymous 22/06/2012 16:58:34

        Νομικίστικοι φερετζέδες. Ούτε το 1% από δαύτους, άλλωστε, δεν δικαιούνται ασύλου.

        Βούληση να υπάρχει και δεν θα μας πνίξουν σε μια κουταλιά νερό (στο γράμμα του νόμου) οι δικηγόροι του σύριζα. Να ξεκινήσει άμεσα έρευνα για τα μαϊμού-άσυλα που βγάζουν τα γνωστά κυκλώματα με ψευδή δικαιολογητικά!

        • anonymous avatar
          anonymous @ ΚΜ 22/06/2012 17:57:13

          Ναι φίλε μου αλλά για να απελάσεις το 99% πρέπει να κάνεις τις διαδικασίες. Και λεφτά για να γίνουν δεν υπάρχουν. Δε δικάζουν τα άσυλα. Αυτό είναι το θέμα και προσπαθώ να το πω.

          • ΚΜ avatar
            ΚΜ @ anonymous 23/06/2012 00:24:07

            Δεν έχουμε καμία δουλειά να ξοδεύουμε εκατομμύρια για εκδικάσεις ασύλων-μαϊμού και να απασχολούμε άδικα και την δικαιοσύνη, λες και δεν έχουν σοβαρές υποθέσεις να δικάσουν. Προ Τζέφρυ πώς τρώγανε όλοι πόρτα δηλαδή για άσυλο και όλα καλώς; Όπου κάνει μπαμ ότι είναι μούφα το αίτημα (δηλαδή, στο 95% των περιπτώσεων), χρειάζεται συνοπτική πόρτα!

            Και στην τελική, γιατί να περάσουν καν το σύνορο και να μπαίνουμε στη διαδικασία; Ας πέσει και καμια τουφεκιά στον αέρα, κι άν υπάρξει και κανας τραυματίας στα πόδια, κάνουμε μια ανακρισούλα ή λχ είχαμε πληροφορίες για είσοδο ξένων πρακτόρων κλπ. Και να δείς μετά πώς κόβονται μαχαίρι οι ροές!

            Και πριν βάλεις την κασέτα με τας Ευρώπας που θα μας τραβήξουν το αυτάκι, εδώ που φτάσαμε, τί νομίζεις ότι θα φοβηθώ πιο πολύ; Τας Ευρώπας ή την συντελούμενη μετατροπή μας σε αποικία του Μαρόκου;

  18. ΝΙΚΟΣ Π avatar
    ΝΙΚΟΣ Π 22/06/2012 10:28:03

    αν η κρατικη μηχανη δουλεψει εντατικα μεσα στα πλαισια της ισχυουσας νομοθεσιας δηλ. εντατικη αστυνομευση συνορων και πολεων συνεχεις ελεγχοι παρουσια υπηρεσιων σε ευαισθητες περιοχες ταχειες διαδικασιες στη δικαιοσυνη αρκει γι'αρχη να δωσει στο κοσμο την αισθηση της φροντιδας του κρατους.

  19. ΔΕΝ ΒΑΖΟΥΜΕ ΜΥΑΛΟ avatar
    ΔΕΝ ΒΑΖΟΥΜΕ ΜΥΑΛΟ 22/06/2012 10:46:04

    ΣΤΗ ΔΙΟΙΚΟΥΣΑ ΕΠΙΤΡΟΠΗ ΤΗΣ ΜΚΟ ΤΩΝ ΛΑΘΡΕΠΟΙΚΩΝ Ο ΝΕΟΣ ΥΠΟΥΡΓΟΣ ΥΠΟΔΟΜΩΝ Κ.ΧΑΤΖΗΔΑΚΗΣ

    http://www.eglimatikotita.gr/2012/06/blog-post_3321.html

    Παναγιώτης Αποστόλου

  20. ΘΟΥ-ΒΟΥ avatar
    ΘΟΥ-ΒΟΥ 22/06/2012 10:47:39

    Κύριε Κρανιδιώτη, δεν μας απασχολεί καθόλου εάν θα κλαψουρίζουν μερικοί ή εάν θα κάνει πάρτι η ΧΑ. Εάν φτάσουμε στο σημείο να κάνει πάρτι η ΧΑ στις επόμενες εκλογές το ποιο πιθανό είναι να εκλεγεί ο Συνασπισμός με 60% γιατί θα έχουν λάβει την Ελληνική ιθαγένεια κανά 1.000.000 πρώην λαθρομετανάστες, κανά 1.000.000 Έλληνες να έχουν μεταναστεύσει, για να μην πούμε τι θα έχει γίνει στην Θράκη, για να μην πούμε πως είναι οι γειτονιές του Αθηναιστάν!!! Σε 2-3 εβδομάδες τελειώνει η διαπραγμάτευση για το μνημόνιο. Μετά η κυβέρνηση θα πρέπει ν'αρχίσει να ασχολείται άμεσα και σοβαρά με λαθρομετανάστευση, ασφάλεια, ΑΟΖ και Εθνικά!!! Φέρνει νόμους στην Βουλή και όποιος δεν θέλει δεν ψηφίζει!!! Και εάν δεν μπορέσει να κρατηθεί η κυβέρνηση ΟΛΟΙ θα ΞΕΡΟΥΜΕ τι έγινε!!! ΔΙΚΑΙΟΛΟΓΙΕΣ ΚΑΙ ΠΙΡΟΥΈΤΕΣ ΣΤΑ ΖΗΤΗΜΑΤΑ ΑΥΤΑ ΔΕΝ ΧΩΡΑΝΕ!! ΤΕΡΜΑ!!!!!!!! Και εσείς κ. Κρανιδιώτη πρέπει κάθε μέρα να λέτε στον κ. Σαμαρα " Πρόεδρε μην ξεχνάς την λαθρομετανάστευση, την εγκληματικότητα, την ΑΟΖ, την Θράκη, την Μακεδονία!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!"

  21. ΤΝΤ avatar
    ΤΝΤ 22/06/2012 10:52:13

    Για μια ακόμα φορά αποδεικνύεται ότι κουμάντο στην Ελλάδα της μεταπολίτευσης κάνει η μαρξιστική μειοψηφία.
    Περαστικά σας κύριοι.
    Είστε άξιοι της μοίρα σας.
    Εγώ αν ήμουν ο Μιχαλολιάκος θα σας έφτιαχνα αδριάντα.
    Συνεχίστε έτσι και σε 4-5 χρόνια με την υπάρχουσα κατάσταση η Χρυσή Αυγή θα έχει γίνει όπως η Χεζμπολάχ στο Λίβανο.
    Κυβέρνηση!!!!

  22. yiann avatar
    yiann 22/06/2012 11:13:51

    O εκλογικός νόμος θέλει μεγάλη προσοχή. Στις περασμένες εκλογές πολλοί ψήφισαν ΝΔ για να αποτραπεί η νίκη του ΣΥΡΙΖΑ με το μπόνους των 50 εδρών παρότι δεν συμπαθούν ούτε τη ΝΔ ούτε τον Σαμαρά. Αν καταργηθεί το μπόνους και κυρίως το όριο του 3% η ΝΔ θα επανέλθει σε επίπεδα κάτω του 20% και οι φιλελεύθεροι θα ψηφίζουν μικρά φιλελεύθερα κόμματα και άλλα περιθωριακά (ΛΑΟΣ κλπ). Άρα καλύτερα να μείνει όπως είναι. Λάθος η μη συμμετοχή στη κυβέρνηση των προερχόμενων από το ΛΑΟΣ και κάποιων πιο φιλελεύθερων. Είτε μας αρέσει είτε όχι εκφράζουν ποσοστό της ΝΔ και τώρα δεν εκπροσωπούνται στη κυβέρνηση.

  23. yiann avatar
    yiann 22/06/2012 11:19:24

    Αλήθεια δε καταλαβαίνω γιατί μπήκε στη κυβέρνηση η ΔΗΜΑΡ. Αυτή η κυβέρνηση θα μπορούσε να έχει γίνει από το Μάιο και θα είχαμε αποφύγει και την κατάρρευση του τουρισμού, και την φυγή των καταθέσεων και το διασυρμό της χώρας διεθνώς αλλά ο γελοίος Κουβέλης αυτός ο φτηνός λαικιστής οδήγησε τη χώρα σε άσκοπες εκλογές νοιάστηκε για το κόμμα του όχι για τη χώρα και θεωρείται και σοβαρός.
    Η αντιμετώπιση της λαθρομετανάστευσης και κυρίως της εγκληματικότητας είναι καθοριστικό ζήτήμα και απαιτούνται άμεσες δράσεις. Είναι ζήτημα αξιοπιστίας για το Σαμαρά "ανακατάληψη των πόλεών μας από τους λαθρομετανάστες, πάταξη της εγκληματικότητας μαζικές απελάσεις" Αυτά έλεγε αυτά να κάνει.

  24. ΒΙΣ avatar
    ΒΙΣ 22/06/2012 11:20:38

    Να σας ενημερώσω κύριε Δένδια και εσάς κύριε Αρβανιτόπουλε ότι μπροστά στη Νομική της Αθήνας, στον πεζόδρομο (πέρασα πριν από 15 λεπτά περίπου), καθημερινά, σε ώρες εργάσιμες και μη, μαύρα λαθραία καθάρματα πουλάνε ανενοχλητοι πρέζα και δικά μας ετοιμοθάνατα παιδιά τρυπιούνται.
    Αν νομίζετε ότι αυτό σας τιμά ως υπουργούς αυτής της χώρας, μπορείτε να το παραβλέψετε, να κάνετε πως δεν είδατε τίποτα, πως δεν υπάρχει....
    Τα λέω αυτά πιστεύοντας πως είστε πατριώτες. Για τη ΔημΑρ δεν γνωρίζω τι πιστεύει πάνω σε αυτό, αλλά αν τους αρέσει το θέαμα, εύχομαι γρήγορα να το δουν στην πόρτα του σπιτιού τους...
    Αν η ΝΔ έχει αποφασίσει να αυτοκτονήσει αφήνοντας το λαθρομεταναστευτικό να τσουλήσει όπως τσούλαγε μέχρι τώρα, δεν έχω κανέναν απολύτως τρόπο να την εμποδίσω να το κάνει. Ούτε εγώ, ούτε κανείς άλλος ψηφοφόρος της...

  25. Γιαννης Κ avatar
    Γιαννης Κ 22/06/2012 11:22:29

    Μακάρι το μόνο πρόβλημα με την παράνομη μετανάστευση να ήταν ο νόμος Ραγκούση. Και να καταργηθεί/τροποποιηθεί η κατάσταση δεν πρόκειται να αλλάξει. Το αντίθετο. Θα συνεχίσει να χειροτερεύει. Πόλεμοι, κλιματολογικές αλλαγές, κλπ, θα δημιουργήσουν ένα απίστευτο μεταναστευτικό κύμα προς την Ευρώπη και τρομακτική πίεση στα σύνορα μας. Το ζήτημα δεν είναι να καταργηθεί ο νόμος Ραγκούση. Άλλωστε κανένας μετανάστης στην Ελλάδα δεν θέλει να μείνει εδώ – όλοι θέλουν να πάνε στην Ευρώπη και κολλάνε εδώ. Και ο λόγος που κολλάνε εδώ; Δουβλίνο ΙΙ (με το οποίο οι “εταίροι” μας, μας μετατρέψανε σε απόθήκη τους). Αν δεν αλλάξει αυτό, ζήτω που καήκαμε.

    • popaia avatar
      popaia @ Γιαννης Κ 23/06/2012 19:05:47

      Γιάννη Κ. Ούτε πόλεμοι ούτε κλιματικές αλλαγές ούτε άλλα παραμύθια. Γεωπολιτικό σχέδιο είναι κι εξυπηρετείται από την πασοκοαριστερά με την αγαστή συνεργασία της ΝΔ.
      Εκ του πονηρού επίσης είναι και η πρόταση για κατάργηση της Δουβλίνο ΙΙ. Τότε είναι που θα έρχονται μιλιούνια, δήθεν για να φύγουν αλλά φυσικά πουθενά καλύτερα απ' αυτό το ασύδοτο κωλοχανίο. Για τον υπόκοσμο που κουβαλιέται εδώ είναι το ιδανικό μέρος. Εξάλλου γιατί μας συμφέρει να γεμίσει η Ευρώπη με ορδές ισλαμιστών; Και ποιός σου είπε ότι αν συμβεί αυτό εμείς θα μείνουμε απ' έξω;
      Η μόνη λύση είναι η απέλαση των παρανόμων, παραβατικών ή εγκληματιών (99,9%), για την οποίαν δεν προκύπτει κανένα ανθρωπιστικό ή νομικό κώλυμα. Δεν έχει εφαρμοστεί ποτέ όμως ούτε για τον χειρότερο κακούργο, ακριβώς επειδή δεν πρόκειται για μετανάστευση αλλά για σχέδιο.

  26. Μπροστα και Δεξια avatar
    Μπροστα και Δεξια 22/06/2012 11:34:42

    H Ν.Δ. δεν πρεπει να κανει ΒΗΜΑ ΠΙΣΩ απο τα θεματα εσωτερικης ταξης και ασφαλειας , λαθρομεταναστευσης.Τα ειχε κανει ΣΩΣΤΑ σημαια , μην παμε παλι σε αυτην την αδυναμη και φοβικη κεντροδεξια....Ημαρτον δηλαδη...
    Ο κοσμος εχει τρελαθει με αυτα τα θεματα.Σιγουρα πολυ σημαντικα ειναι τα οικονομικα αλλα τι να το κανεις οταν η χωρα ειναι ενα ξεφραγκο αμπελι ?
    Προσωπικα θα ειναι μεγαλη μου απογοητευση να μην τηρηθουνε πραγματα οπως η επανακαταληψη των πολεων μας , η επιλυση του λαθρομεταναστευτικου ζητηματος , η ληψη μετρων ασφαλειας και ταξης , το να βγουνε οι κουκουλες κτλ.
    Θα ειναι ομως οχι μονο απογοητευση δικη μου αλλα και πολλων απλων πολιτων.
    Εκτος εαν θελουνε εκει στην τρικομματικη κυβερνηση , στις επομενες εκλογες να παρει η Χ.Α. κανα 20% στο τελος και να παθουνε μπλακ-αουτ.
    Οσο αφηνεις αρνητικα για τα Εθνικα ζητηματα φαινομενα να αναπτυσονται και δεν παιρνεις επιτελους σωστα μετρα και αυστηρα μετρα , ΤΟΣΟ ο κοσμος θα συνεχισει να στρεφεται προς τα ακρα.Απλα πραγματα.
    Μην μας κανεις λοιπον τετοια πραγματα κ. Σαμαρα , εδωσες καποιες συγκεκριμενες υποσχεσεις στα Εθνικα θεματα ,μην απογοητευεις απο την πρωτη μερα επειδη η ΔΗ.ΜΑΡ. δεν συμφωνει.Υπαρχουνε και οι ΑΝΕΛ και δεν νομιζω το ΠΑΣΟΚ να καταψηφισει καποια ζητηματα.
    Πρεπει πχ ο νομος Ραγκουση να καταργηθει.Μεγα λαθος εαν δεν γινει.

    • Πατωματζής avatar
      Πατωματζής @ Μπροστα και Δεξια 22/06/2012 11:41:21

      Συμφωνώ με αυτά που αναφέρεις κι επισημαίνω ότι αν συνεχίσει η παραδοσιακή Δεξιά να μην έχει πυγμή, τότε όχι 20% θα πάρει η ΧΑ αλλά παίζει να είναι ένα από τα πρώτα κόμματα. Και πόσο μάλλον όταν ο σύντροφος Αλέξης της Υπατίας έχει 27%.
      Δυστυχώς οι περισσότεροι που ψήφισαν ΣΥΡΙΖΑ πήγαν σαν τα πρόβατα όπως πολλοί από το 44% του ΠΑΣΟΚ εν έτη 2009. Γιαυτό κι η ΧΑ διατήρησε τα ποσοστά της παρόλο τον πόλεμο που δέχθηκε. Ας προσέξουν ποιοι ρίχνουν νερό στο μύλο της ΧΑ.

      • ΚΜ avatar
        ΚΜ @ Πατωματζής 22/06/2012 12:55:27

        Κι εγώ πολύ φοβάμαι ότι, στην περίπτωση που αναφέρετε, θα ενισχυθεί η ακραία Χρυσή Αυγή. Όμως, αυτό δεν θα είναι το μόνο κακό. Το ακόμα μεγαλύτερο κακό είναι ότι, άν καθυστερήσουμε λίγο ακόμα, η ισλαμοποίηση της χώρας μας θα είναι μη αναστρέψιμη. Γι'αυτό διατηρώ την ελπίδα ότι τελικά, ο Σαμαράς δεν θα μας αφήσει στο έλεος του πολυπολιτισμού και της χαβιαροαριστεράς.

        Στην τελική, η συμμετοχή της ΔΗΜΑΡ στην κυβέρνηση είναι προαίρετική: εξυπηρετεί κάποιες σκοπιμότητες (πχ διαπραγματευτικές με την τρόικα κλπ) αλλά ας μην παρατραβάνε το σκοινί οι λεβέντες...

  27. BLACKQUEEN avatar
    BLACKQUEEN 22/06/2012 11:38:50

    ..Ακόμα κι αν υπάρξουν αρχικά εμπόδια και ...αντιρρήσεις σχετικά με την αποτελεσματική αντιμετώπιση, της παράνομης (και συστηματικά προκαλούμενης) ΕΙΣΒΟΛΗΣ των ορδών των λαθραία και αενάως εισερχόμενων ανθρώπινων μαζών στη χώρα μας, κι επειδη Η ΑΝΑΚΑΤΑΛΗΨΗ ΤΩΝ ΠΟΛΕΩΝ ΜΑΣ είναι άμεσα ΑΠΑΙΤΗΤΗ, κ.Αντώνη Σαμαρά να θυμάστε, πως έχετε διαθέσιμο (όποτε κρίνετε πως είναι ο κατάλληλος χρόνος -εχθές δηλαδή-), το ανίκητο και μη αντιμετωπίσιμο από κανέναν εχθρό όπλο, αυτό του ΔΗΜΟΨΗΦΙΣΜΑΤΟΣ. Γιατί μονάχα ο Ελληνικός λαός έχει το δικαίωμα να αποφασίσει, σε ποιάν Ελλάδα επιθυμεί να ζήσουν τα παιδιά του. Μονάχα ο Ελληνικός λαός δικαιούται, να αποφασίσει με υπευθυνότητα και με αίσθημα χρέους, για τις ερχόμενες γενιές των Ελλήνων. Η διαδικασία του Δημοψηφίσματος δε, είναι τόσο ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΚΗ και ξεκάθαρη, που δεν θα μπορέσει να την αρνηθεί ούτε ο μπαρμπαΦώτης, ούτε ο κ.Τσίπρας, ούτε και ο χρεωκοπημένος Λούκουλος.

  28. ΜΑΝΩΛΗΣ Μ. avatar
    ΜΑΝΩΛΗΣ Μ. 22/06/2012 11:44:12

    Η λαθρομετανάστευση είναι ένα πρόβλημα που θα αγγίξει η κυβέρνηση. Μην έχετε αμφιβολία. Απλώς θα τηρηθούν κάποιες εγγυήσεις για τα ανθρώπινα δικαιώματα κατά την κράτηση των μεταναστών και κατά τον μαζικό επαναπατρισμό τους. Δεν μπορεί να ζητήσει με σοβαρά επιχειρήματα ο Κουβέλης να μην εφαρμοστεί ο νόμος που λέει ότι όποιος εισέρχεται παράνομα στη χώρα απελαύνεται.

    • ΜΑΝΩΛΗΣ Μ. avatar
      ΜΑΝΩΛΗΣ Μ. @ ΜΑΝΩΛΗΣ Μ. 22/06/2012 11:47:24

      Σημειώνω με την ιδιότητα του νομικού ότι δεν χρειάζεται καν να αλλάξει ο νόμος Ραγκούση για να απελαθούν μαζικά οι λαθρομετανάστες. Ο νόμος Ραγκούση έχει να κάνει με την ευκολία που μπορεί να πάρει κανείς ιθαγένεια πράγμα που καθιστά την Ελλάδα πόλο έλξης λαθρομεταναστών και γι' αυτό πρέπει να καταργηθεί. Μάλιστα, έχει ήδη κριθεί αντισυνταγματικός από το ΣτΕ.

  29. αλλενάκι avatar
    αλλενάκι 22/06/2012 11:57:01

    η ΔΗΜΑΡ είναι το μακρύ χέρι της αριστεράς στο λαθρομεταναστευτικό (της Τουρκίας έμμεσα και της Σ.Α.)

    το πρώτο πράγμα που έκανε ο ΓΑΠ μίας εβδομάδας κυβέρνηση το 2009 ήταν το λαθρονομοσχέδιο

    το πρώτο πράγμα που θα έπρεπε να κάνει η ΝΔ είναι το ακριβώς αντίστροφο με τη σύμπραξη Χ.Α. (το δήλωσε ο Μιχαλολιάκος) και ΑΝΕΛ (ίσως αυτοί, παίζεται...)

    αντ' αυτού ακούγονται κάτι περί δημοψηφίσματος, που απλά είναι για να αγοραστεί χρόνος και να γίνει συγκυβέρνηση χωρίς τριβές με την αριστερά

    επειδή εδώ πολλά λέγονται για ευαισθησία στα ανθρώπινα δικαιώματα των λαθραίων, οι δολοφονημένοι Έλληνες έχουν φτάσει τους 27 το πρώτο εξάμηνο το 2012

    για αυτούς έγινε καμιά λιτανεία;...

    σήμερα βασάνισαν με ηλεκτροσόκ γέροντα στη Λευκάδα
    κατέληξε η 84χρονη που βασάνισαν στην Κομοτηνή
    χτυπήθηκε άγρια δήμαρχος της Μεσσηνίας
    χτύπησαν και απείλησαν με μαχαίρι κορίτσι στη Ρόδο
    ινδός βίασε κορίτσι με διανοητικά προβλήματα
    δύο αφρικανοί χτύπησαν τυφλή γυναίκα επώνυμη καταγγελία συγγενούς επειδή η ίδια φοβάται
    συνελήφθησαν αλλοδαποί για φόνους που είχαν διαπράξει το 2005
    και σπείρες αλλοδαπών επίσης με ανθρωποκτονίες

    και τα συνήθη αλληλομαχαιρώματα και αλληλοαπαγωγές αφροασιατών

    όλοι αυτοί κυκλοφορούν ανάμεσά μας και η αστυνομία, τα δικαστήρια, τα νοσοκομεία και οι υπηρεσίες περίθαλψης άλλη δουλειά δεν έχουν από το να τους συλλαμβάνουν, να τους αφήνουν ελεύθερους, και να τους γιατροπορεύουν

    συν τον εξευτελισμό του στρατού στα σύνορα που τους παίρνει από το χεράκι...

    η χώρα έγινε φιλιππινέζα των εχθρών της

  30. Γιάννης Καλαματιανός avatar
    Γιάννης Καλαματιανός 22/06/2012 12:08:13

    ΕΑΝ ο Σαμαράς, με το καλημέρα, κάνει πίσω στο πρώτο νομοσχέδιο που είχε εξαγγείλει ότι θα καταθέσει στη Βουλή, την αλλαγή του νόμου Ραγκούση, πρόκειται για πολύ μεγάλη κωλοτούμπα.

    Μια κωλοτούμπα που ΔΕΝ δικαιολογείται με ΤΙΠΟΤΑ.

    Θέματα επιβίωσης της χώρας ΔΕΝ τα διαπραγματεύεσαι, επιβάλλεις την άποψή σου, η οποία είναι και άποψη του 80% των Ελλήνων.

    Και αν έχει κανείς αντίρρηση για τη γνώμη των Ελλήνων, ΑΣ ΤΟΛΜΗΣΕΙ επιτέλους ο κ. Σαμαράς να κάνει δημοψήφισμα, και όχι, όπως ο Καραμανλής για τις ταυτότητες, να μας εξαπατά με προεκλογικές εξαγγελίες που ξεχνιούνται την επομένη των εκλογών.

    ΕΑΝ ΕΙΝΑΙ ΑΛΗΘΕΙΑ ότι υποχώρησε (κάτι που θα φανεί τις επόμενες μέρες), αυτό σημαίνει ότι :

    1. Οι μέρες της κυβέρνησης είναι μετρημένες.
    2. Ο Σαμαράς δεν μπόρεσε να περάσει τη βασική του (;;;;;;;;;) θέση, ότι δηλαδή το θέμα της λαθρομετανάστευσης είναι θέμα επιβίωσης της πατρίδας μας.
    3. Η Χρυσή Αυγή στις επόμενες εκλογές θα είναι δεύτερο κόμμα, με ό,τι αυτό συνεπάγεται.
    4. Δυστυχώς, δεν έχει την πυγμή που απαιτείται για έναν πρωθυπουργό.
    5. Ετοιμαστείτε και για άλλες αναθεωρήσεις (ελληνιστί κωλοτούμπες).

    ΕΑΝ είναι αλήθεια ότι υποχώρησε, κρίμα και για τα λόγια τα μεγάλα...

    ΕΑΝ είναι αλήθεια ότι υποχώρησε...
    (κάτι που θέλω να ελπίζω ότι δεν ισχύει...)

    • andreas avatar
      andreas @ Γιάννης Καλαματιανός 22/06/2012 16:03:22

      Agapite gianni gia deutero komma den to pisteuo (oso kai na to ithela...) alla gia trito eimai sigouros..

  31. BLACKQUEEN avatar
    BLACKQUEEN 22/06/2012 12:27:44

    ....Ακόμα κι αν υπάρξουν αρχικά εμπόδια και ...αντιρρήσεις σχετικά με την αποτελεσματική αντιμετώπιση, της παράνομης (και συστηματικά προκαλούμενης) ΕΙΣΒΟΛΗΣ των ορδών των λαθραία και αενάως εισερχόμενων ανθρώπινων μαζών στη χώρα μας, κι επειδή Η ΑΝΑΚΑΤΑΛΗΨΗ ΤΩΝ ΠΟΛΕΩΝ ΜΑΣ είναι άμεσα ΑΠΑΙΤΗΤΗ, κ.Αντώνη Σαμαρά να θυμάστε, πως έχετε διαθέσιμο (όποτε κρίνετε πως είναι ο κατάλληλος χρόνος -εχθές δηλαδή-), το ανίκητο και μη αντιμετωπίσιμο από κανέναν εχθρό όπλο, αυτό του ΔΗΜΟΨΗΦΙΣΜΑΤΟΣ. Γιατί μονάχα ο Ελληνικός λαός έχει το δικαίωμα να αποφασίσει, σε ποιάν Ελλάδα επιθυμεί να ζήσουν τα παιδιά του. Μονάχα ο Ελληνικός λαός δικαιούται, να αποφασίσει με υπευθυνότητα και με αίσθημα χρέους, για τις ερχόμενες γενιές των Ελλήνων. Η διαδικασία του Δημοψηφίσματος δε, είναι τόσο ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΚΗ και ξεκάθαρη, που δεν θα μπορέσει να την αρνηθεί ούτε ο μπαρμπαΦώτης, ούτε ο κ.Τσίπρας, ούτε και ο χρεωκοπημένος Λούκουλος.

  32. elli avatar
    elli 22/06/2012 12:37:40

    Αν δεν γίνουν τώρα που είναι νωπή η εντολή του κόσμου , αυτά που πρέπει να γίνουν, αυτά που θα διαφοροποιήσουν τη Δεξιά και απ'το παρελθόν της αλλά και από τις δήθεν προοδευτικές ανθελληνικές δυνάμεις (ο Κουβέλης είναι το δεξί χέρι του Μπένυ και μαζί θέλουν να ροκανίσουν τη δύναμη τις δεξιάς, γι'αυτό και δεν έβαλαν πολιτικά πρόσωπα στην κυβέρνηση για να μην φθαρούν αλλά να φθείρουν) , ο κόσμος θα καταλήξει στο ότι "δεν άλλαξε τίποτα" και στο ότι " όλοι ίδιοι είναι " και η ΝΔ απ΄το 18,8 που πήρε στις 6 Μαιου θα πάει στα ποσοστά του ΠΑΣΟΚ και πιο κάτω.
    Τον Κουβέλη δεν τον χρειάζεστε, και ο Βενιζέλος δεν μπορεί να "κουνηθεί " πολύ γιατί έχει πολλά που τον βαραίνουν και θέλει οπωσδήποτε να συμμετέχει στην κυβέρνηση για να τα "ξεπλύνει". Κάντε αυτά που πρέπει να γίνουν !!

  33. BLACKQUEEN avatar
    BLACKQUEEN 22/06/2012 12:44:49

    *** Nα υποθέσω πως το σχόλιό μου ''κόπηκε'' λόγω του ...επιλόγου του;;; Οκ., Τον αφαιρώ λοιπόν....
    ….Ακόμα κι αν υπάρξουν αρχικά εμπόδια και …αντιρρήσεις σχετικά με την αποτελεσματική αντιμετώπιση, της παράνομης (και συστηματικά προκαλούμενης) ΕΙΣΒΟΛΗΣ των ορδών των λαθραία και αενάως εισερχόμενων ανθρώπινων μαζών στη χώρα μας, κι επειδή Η ΑΝΑΚΑΤΑΛΗΨΗ ΤΩΝ ΠΟΛΕΩΝ ΜΑΣ είναι άμεσα ΑΠΑΙΤΗΤΗ, κ.Αντώνη Σαμαρά να θυμάστε, πως έχετε διαθέσιμο (όποτε κρίνετε πως είναι ο κατάλληλος χρόνος -εχθές δηλαδή-), το ανίκητο και μη αντιμετωπίσιμο από κανέναν εχθρό όπλο, αυτό του ΔΗΜΟΨΗΦΙΣΜΑΤΟΣ. Γιατί μονάχα ο Ελληνικός λαός έχει το δικαίωμα να αποφασίσει, σε ποιάν Ελλάδα επιθυμεί να ζήσουν τα παιδιά του. Μονάχα ο Ελληνικός λαός δικαιούται, να αποφασίσει με υπευθυνότητα και με αίσθημα χρέους, για τις ερχόμενες γενιές των Ελλήνων. Η διαδικασία του Δημοψηφίσματος δε, είναι τόσο ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΚΗ και ξεκάθαρη, που δεν θα μπορέσει να την αρνηθεί κανείς.

  34. elli avatar
    elli 22/06/2012 12:47:41

    Η διαφορά από τον ΣΥΡΙΖΑ είναι μόλις 2.5 τοις εκατό . Αν δεν τηρηθεί η υπόσχεση του Σαμαρά στο θέμα της λαθρομετανάστευσης =εγκληματικότητας , στις επόμενες εκλογές θα μας κυβερνήσουν οι "προοδευτικές δυνάμεις", με αντιπολίτευση Χρυσή Αυγή. Η Ελλάδα θα οδηγηθεί πάλι σε εμφύλιο. Το ξύλο δε θα το βλέπουμε μόνο στα δημοσιογραφικά πλατώ, αλλά κάθε μέρα στο δρόμο!

    • ΤΝΤ avatar
      ΤΝΤ @ elli 22/06/2012 12:49:27

      Αυτό ακριβώς θα γίνει.Όπως τα λες.Και σύντομα απ ότι φαίνεται!!!

  35. panas avatar
    panas 22/06/2012 13:00:12

    Κάποιος ανάφερε πως η εφαρμογή των υφιστάμενων νόμων μπορεί να λύσει το πρόβλημα με τους παράνομους μετανάστες. Αν κάτι τέτοιο αληθεύει η συζήτηση δεν έχει κάποια ιδιαίτερη αξία. Και εγώ αν παραμείνω παράνομα σε οποιαδήποτε χώρα του εξωτερικού θα υποστώ τις συνέπειες του νόμου.
    Μήπως ορισμένοι θέλουν να διαιωνίζεται το θέμα για να μπορούν να παίζουν με τα εθνικιστικά αντανακλαστικά του λαού μας...

  36. Γιώργος msn avatar
    Γιώργος msn 22/06/2012 13:07:03

    Ελένη Λιάσκα: Γι όλα φταίει η Χρυσή Αυγή;

    googlaρετέ το, πιστεύω θα το βρείτε.
    Συμφωνεί ή διαφωνεί κανείς, τουλάχιστον λέει έντιμα την άποψή της, μακριά από τους κανόνες της πολιτικής ορθότητας.

  37. Κρης avatar
    Κρης 22/06/2012 13:09:54

    αναφερθηκε την βραδια των εκλογων ( οτι τα exit poll εδειξαν )
    h**p://www.youtube.com/watch?v=6W1WVJHElNM
    απο το 20' sec

    οι ηλικίες κατω των 50 ετών
    ψήφισαν ως εξής:
    ΣΥΡΙΖΑ 32,8%
    ΝΔ 22,7%
    ΧΡΥΣΗ ΑΥΓΗ 9,2%
    ΑΝΕΞ.ΕΛΛΗΝΕΣ 8,8%
    ΠΑΣΟΚ 6,9%

    !!!!!!

    • ΔημήτρηςΚ avatar
      ΔημήτρηςΚ @ Κρης 22/06/2012 20:43:45

      Έχει ενδιαφέρον η ...ανάλυση του Σπηλιωτόπουλου.
      "Μέχρι 50 ετών ψηφίζουν με συναίσθημα".
      Κάποιοι έχουν χάσει κάθε επαφή με την κοινωνία.

  38. Μπροστα και Δεξια avatar
    Μπροστα και Δεξια 22/06/2012 13:14:21

    Για εμενα , το πρωτο πραγμα που θα μπορουσε αμεσα να αλλαξει τον αερα εντος της χωρας , θα ηταν αμεσως να ασχοληθει με θεματα εσωτερικης ταξης και ασφαλειας και αμεσα να προχωρησει το ζητημα της λαθρομεταναστευσης.
    Με αυτον τον τροπο ΑΜΕΣΩΣ θα φαινοταν μια διαφορα νεας πολιτικης.
    Η κεντροδεξια παραταξη μην κλειστει παλι στο καβουκι της , γιατι ειλικρινα μιλαω εαν γινει παλι οτι γινοταν απο το 2004 εως το 2009 , δεν νομιζω οτι θα συνεχισει να με εκφραζει.
    Ο κ. Σαμαρας εφερε μεγαλες ελπιδες , μιλησε επιτελους για πατριωτισμο , γνωριζω οτι ο ιδιος θελει να κανει σοβαρες αλλαγες.
    Δεν πρεπει να λυγισει στην πιεση , πρεπει να συνεχισει.
    Εαν σκεφτουμε πως εαν πχ σε ενα 3μηνο αλλαζε το κλιμα οσο αναφορα την λαθρομεταναστευση και την ασφαλεια στην χωρα , τοτε θα εβλεπε ο κοσμος πραγματικα πως γινεται μια προσπαθεια και δεν ειναι η νεα κυβερνηση καταδικασμενη να αποτυχει.
    Η ΔΗ.ΜΑΡ. θα θεσει φυσικα καποιους περιορισμους , λογικο ειναι , ΟΧΙ ομως σε ζητηματα πχ λαθρομεταναστευσης , αλλωστε πηρε μολις 6.5% περιπου σε ποσοστο , δεν μπορει λοιπον να επιβληθει σε Εθνικα θεματα στο 29% ειναι ΜΗ ορθο , ειδικοτερα οταν τετοια ζητηματα εγιναν σημαια της Ν.Δ.
    Ο κοσμος δεν αντεχει αλλο να μην μπορει να βγει εξω , δεν ειναι πια εικονα σοβαρου κρατους το κεντρο της Αθηνας να ειναι γεματο αλλοδαπους λαθρομεταναστες , εγκληματιες , χρηστες ναρκωτικων κτλ.
    Η πρωτη λοιπον αλλαγη η οποια οπως ειπα θα μπορουσε αμεσως να αλλαξει το κλιμα θετικα , θα ηταν η αμεση εφαρμογη μετρων στο θεμα λαθρομεταναστευσης , με την καταργηση του νομου Ραγκουση , με την εκκινηση διαδικασιας μαζικων απελασεων , με την ενισχυση της ΕΛ.ΑΣ.
    Ξαναλεω... εαν υπαρξει τωρα υποχωρηση που ειναι ακομα "καυτη" η λαικη εντολη , τοτε τελειωσε , χαθηκε το παιχνιδι πανω σε αυτον τον τομεα ,και φοβαμε θα δουμε φαινομενα οπως πχ του τελευταιου ετους της Ν.Δ. του κ. Καραμανλη οπου αρον αρον και εντελως χυμα φορτωσανε καποια ατομα σε καραβια και αεροπλανα και τα στειλανε πισω , αλλα φυσικα υπηρξαν και οι γνωστες ακραιες αριστεριστικες αντιδρασεις.

  39. Γιάννης Φαίλτωρ avatar
    Γιάννης Φαίλτωρ 22/06/2012 14:18:52

    Ο νόμος Ραγκούση είναι εν πολλοίς δημιούργημα και απαίτηση της Αμερικανικής πρεσβείας με σκοπό τη διασφάλιση των αμερικανικών αντιλήψεων περί καταπολέμησης της τρομοκρατίας. ήταν σημείο τριβής με την κυβέρνηση ΚΚ Β' ο οποίος ηρνείτο πεισματικά την υπογραφή του. Και είδατε που κατέληξε. Συνεπώς η αλλαγή, τροποποίηση, κατάργηση το νόμου περνάει μέσα από διαπραγματεύσεις με τους άμεσα ενδιαφερόμενους. Οι αριστερές διακηρύξεις περί ανθρωπίνων δικαιωμάτων είναι, όπως πάντα, καλλυμένο πρόσχημα νομιμοποίησης.
    Θα μου πείτε, το ανεξάρτητο ελληνικό κράτος κλπ, κλπ... Τι να σας πω, και τι να μου πειτε
    Ναι μεν αλλά....

  40. dorieus avatar
    dorieus 22/06/2012 14:20:59

    Αν δεν αναχαιτιστεί τώρα η κάθοδος των ορκ με νόμιμα μέσα, εάν δεν αποκτήσει ο μέσος Έλληνας πολίτης στοιχειώδες αίσθημα ασφάλειας (δεν μιλάμε να κοιμόμαστε με ανοιχτές τις πόρτες όπως μέχρι τα τέλη του 80 αυτό όνειρο ήταν και πάει) σύντομα, ξεχάστε ΝΔ ξεχάστε Σαμαρα και καλωσορίστε την Βαιμάρη Νο2 όπου ξυρισμένοι βλαμμένοι θα χτυπιούνται με σταλινομαοϊκούς βλαμμένους ενώ ορκ και απελπισμένοι από την πέρα Ανατολία και την υποσαχάρια Αφρική θα σπέρνουν τον τρόμο. Κι ας επικρατήσει ο πιο άθλιος. Ή θα δοθεί τώρα ένα μήνυμα ότι υπάρχει στοιχειωδώς οργανωμένο κράτος που επιβάλλει την νομιμότητα με όποιο κόστος ή αποχαιρέτα την την Αλεξάνδρεια που έλεγε κι ο ποιητής. Όλα τα υπόλοιπα για ενδοκυβερνητικές ισορροπίες και τα σχετικά είναι αλλού βαρούν τα τύμπανα αλλού χορεύει η νύφη

    • ΒΙΣ avatar
      ΒΙΣ @ dorieus 22/06/2012 14:39:40

      Συμφωνώ. Αρα, ας ξεκινήσει η ΝΔ το crash test με την εκκαθάριση του χώρου του π(ρ)εζόδρομου της Νομικής. Και αν τολμήσει, ας μιλήσει η ΔημΑρ. Και να βγάλει στη φόρα η ΝΔ βίντεο και φωτογραφίες από το τι γίνεται εκεί μέρα μεσημέρι, αν θέλετε τις τραβάω εγώ και της τις στέλνω.

  41. άγρυπνη avatar
    άγρυπνη 22/06/2012 14:23:51

    Δώστε παρακαλώ μια πειστική εξήγηση,γιατί ο κ.Σαμαράς δεν θα αντιμετωπίσει σθεναρά το πρόβλημα της λαθρομετανάστευσης.Ποιός και γιατί θα τον εμπόδιζε;Επίσης πρέπει ν'αναφέρω κι'εγώ την απογοήτευση και απορία πολλών φίλων για την μη αξιοποίηση του κ.Φράγκου.Πάλι η ΝΔ πρέπει να κινηθεί σε τεντωμένο σχοινί και να τηρεί τι λεπτές ισορροπίες σ'ένα ασφυκτικό περιβάλλον.Ας ελπίσουμε ότι δεν θα ζήσουμε κι'άλλες εκπτώσεις στις προσδοκίες και τα όνειρά μας.

  42. Tassos avatar
    Tassos 22/06/2012 14:31:07

    Πρέπει α) στην πρώτη σύλληψη μέλους της ΧΑ για κακούργημα να τεθεί εκτός νόμου. Σε όλο τον κόσμο οι ναζιστές είναι εκτός νόμου
    β) ΤΟ ΣΗΜΑΝΤΙΚΟΤΕΡΟ: Πρέπει να αρχίσουν να αποτάσσονται οι αστυνομικοί που δεν κάνουν σωστά την δουλειά τους. Μετά την τεκμηρίωση ότι το 50% των αστυνομικών ψήφισαν ΧΑ είναι προφανές το τι κάνουν. Δεν εκτελούν το καθήκον τους είναι γιατί είναι δειλοί είτε, ΚΑΙ ΑΥΤΟ ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΧΕΙΡΟΤΕΡΟ, επίτηδες δεν εκτελούν το καθήκον τους ώστε να πριμοδοτείται η ΧΑ. Το πρόβλημα της χώρας είναι ότι οι αστυνομικοί της είναι κάτι σαν τον Φωτόπουλο της ΔΕΗ.

    • ΒΙΣ avatar
      ΒΙΣ @ Tassos 22/06/2012 14:37:08

      Να σε ενημερώσω ότι σήμερα δύο αστυνομικοί με πληροφόρησαν ότι ασκήθηκε μήνυση στην Αστυνομία για την επιχείρηση κατά του παρεμπορίου στην Πατησίων;
      Αν βγει εκτός νόμου ο Σύριζα, θα δεχτώ να βγει και η ΧΑ. Διαφορετικά, μια χαρά χρήσιμο είναι το μαντρόσκυλο, έστω και λυσσασμένο.

      • kas avatar
        kas @ ΒΙΣ 22/06/2012 15:21:04

        συμφωνώ με τον ΒΙΣ

    • Δραγουμης avatar
      Δραγουμης @ Tassos 22/06/2012 14:43:49

      το σχολιο σου ειναι επιεικος ΑΠΑΡΑΔΕΚΤΟ

      δεν συνεχιζω να γραφω γιατι ειμαι τοσο εκνευρισμενος για αυτο που μολις διαβασα που θα αρχισω τις βρισιες, κατι που δεν θελω να κανω

    • Μπροστα και Δεξια avatar
      Μπροστα και Δεξια @ Tassos 22/06/2012 14:49:01

      Eσυ δεν εισαι δηλαδη ευχαριστημενος με τον μεσο αστυνομικο των 800 ευρω ο οποιος απο παντου τρωει κραξιμο και παραταυτα καθε μερα κανει οτι μπορει και εχει 100 νεκρους το σωμα ?Ημαρτον...Σαν κανας γραφικος αριστερος μιλας.

    • DexMax avatar
      DexMax @ Tassos 22/06/2012 17:24:40

      Συριζαίος πρέπει να είσαι για να γράφεις τέτοια πράγματα...μόνο αυτοί τα γράφουν αυτά...

  43. Γιάννης Φαίλτωρ avatar
    Γιάννης Φαίλτωρ 22/06/2012 14:31:21

    Ο Δένδιας δήλωσε ότι δε θα υποκαταστήσει την αστυνομία η ΧΑ. Μμμ...Σωστό. Αφού πολλοί εκ των ενστόλων αστυνομικών είναι ψηφοφόροι της.

  44. alex23 avatar
    alex23 22/06/2012 14:35:34

    προτεινω να μην βιαστουμε,
    νομοι υπαρχουν αλλα δεν εκτελουνται σωστα μεχρι σημερα με πολιτικη ευθυνη, και οσοι υπαρχουν ακομα και αν δεν καταργηθουν τωρα για ευονητους λογους, ισως καποιες μετατροπες τους, τους φερει ενα βημα πιο κοντα στο επιθυμητο..
    μην ξεχναμε οτι για να πολεμησουμε ολοι την κριση, χρειαζομαστε ολους τους πολεμιστες αλλα και στο 'εκλογικο' μελλον, ακομα και αν σημερα ακουγεται παραδοξο, και το δημαρ χρειαζετε για να εκθετει τον ιακωβινισμο του συριζα και η χρυση αυγη(πολιτικα αδυναμη βεβαια) για να εκθετει τις αντιδημοκρατικες πρακτικες καποιων συνιστωσων του, που με τοσο ευλαβεια κρυβουν οι υπολοιπες(τουλαχιστον μεχρι το συριζα να γινει κεντοαριστερο κομμα και επισημα και να μην τους εχει αναγκη)..

    παντως το πρωτο σοβαρο επεισοδιο με λαθρομεταναστες θα ειναι και το πρωτο crash test για τις προθεσεις της δημαρ σχετικα με το θεμα και πολυ φοβαμαι οτι θα ειναι προσχεδιασμενο..

  45. Αθηναίος avatar
    Αθηναίος 22/06/2012 14:36:25

    Προσωπικά - και εύχομαι να διαψευσθώ - είμαι απολύτως βέβαιος ότι η "ελαφροδεξιά" ΝΔ δεν θα τολμήσει να κάνει ΤΙΠΟΤΑ απ' όσα υποσχέθηκε προεκλογικά στο ζήτημα της λαθρομετανάστευσης. Ο λόγος είναι ότι ανέκαθεν έδινε εξετάσεις στην ανθελληνική Αριστερά, την οποία τρέμει και στην οποία δίνει εξετάσεις σε όλα τα ζητήματα, με ό,τι αυτό συνεπάγεται.
    Υπάρχει, βλέπετε, ο φόβος να χαρακτηρισθεί "φασιστική" από το συνονθύλευμα των Συριζοκουκουέδων. Έτσι οι "νοήμονες" ψηφοφόροι ας ξεχάσουν τα περί ανακαταλήψεως των πόλεων και ας προσαρμοστούν στην υπάρχουσα κατάσταση. Σιγά τα ωά! Άλλωστε, ο στόχος επετεύχθη και ο Σαμαράς έγινε πρωθυπουργός. Την Ελλάδα θα κοιτάξουμε τώρα;

    Δεν πειράζει, παληκάρια. Υπάρχει και το "σκληρό μαγαζί", το οποίο πολύ σύντομα θα απορροφήσει τους πραγματικούς Έλληνες και η ΝΔ θα μείνει με τους πατριώτες του στυλ Παυλόπουλου, Χατζηδάκη, Μητσοτάκη κλπ.

  46. Γιάννης Παπ. avatar
    Γιάννης Παπ. 22/06/2012 14:48:58

    Είναι σαφές ότι έτσι και συνεχίσουν να μη βλέπουν το πρόβλημα, το δίπολο των επόμενων εκλογών θα είναι ΧΑ - ΣΥΡΙΖΑ.

    • DexMax avatar
      DexMax @ Γιάννης Παπ. 22/06/2012 17:27:37

      Και εμείς εκ των πραγμάτων θα πρέπει τότε να διαλέξουμε στρατόπεδο...

  47. np_complete_problems avatar
    np_complete_problems 22/06/2012 15:11:13

    Μια ζωή τις ίδιες ακατανόητες κραυγές.
    Δυστυχώς στην χώρα που "δημιουργήθηκε" η ΛΟΓΙΚΗ, εμείς προτιμούμε να λειτουργούμε σαν ΑΦΡΙΚΑΝΟΙ ΜΑΓΟΙ.
    Μπορεί κάποιος να μου πει πια άρθρα του νόμου Ραγκούση "αυξήσανε τους λαθρομετανάστες";
    Και μάλιστα να στηρίξει την επιχειρηματολογία του σε ΑΡΙΘΜΟΥΣ και όχι σε κουβέντες "ελληνικού καφενείου". Πόσος ήταν ο ετήσιος ρυθμός "άφιξης των λαθρομεταναστών" πριν και μετά τον νόμο Ραγκούση; Να δούμε επιτέλους μια ΣΟΒΑΡΗ στατιστική μελέτη με "εξαρτημένους και ανεξάρτητους δείκτες". Υπάρχει κάποια σχέση ή απλώς "λέμε βλακείες".
    Δεν υπάρχει άλλος τρόπος - εάν θέλουμε να αντιμετωπίσουμε το πρόβλημα - θα πρέπει πρώτα να το κατανοήσουμε - τελεία και παύλα.
    Οσο για την Χρυσή Αυγή - το έχω πει και άλλη φορά - με αφήνει ΑΔΙΑΦΟΡΟ.
    Πάντα υπήρχαν και θα υπάρχουν - σε όλες τις κοινωνίες - αυτοί που "ο Σοφός λαός" χαρακτηρίζει ΚΑΚΟΥΣ.
    Τους ξέρουμε από τα σχολεία που πήγαμε, από τους συναδέλφους στη δουλειά, από την γειτονιά μας, από το γήπεδο - πάντα υπήρχανε και πάντα θα υπάρχουν.
    Σήμερα τους βλέπουμε ψηφοφόρους ή βουλευτές της ΧΑ και δεν μας κάνει καμμιά εντύπωση ...

    • ΒΙΣ avatar
      ΒΙΣ @ np_complete_problems 22/06/2012 18:57:04

      Μα ήδη έχουμε αύξηση των λαθρομεταναστών με απόλυτους αριθμούς τα τελευταία χρόνια, παρά την κρίση.
      Προχτες είδα κάπου ένα άρθρο που μιλάει για αύξηση το 2011 σε σχέση με το 2010, για τους αντίστοιχους μήνες.
      Δεν καταλαβαίνεις ότι ένας νόμος που ορίζει τις ΠΛΕΟΝ ΕΛΑΣΤΙΚΕΣ σε όλη την Ευρώπη προϋποθέσεις για απόκτηση ιθαγένειας λειτουργεί ως μαγνήτης;
      Δηλαδή, πόσο διαζύγιο με την κοινή λογική πρέπει να έχει πάρει κάποιος για να αποκτήσει την ταμπέλα του αριστερού;

      • Γιαννης Κ. avatar
        Γιαννης Κ. @ ΒΙΣ 22/06/2012 20:43:25

        Μα δεν έρχονται στην Ελλάδα επειδή θέλουν να μείνουν εδώ. Κα αμφιβάλλω ότι κάποιος στο Μπαγκλαντές έχει ακουστά το νόμο Ραγκούση ή τον ίδιο τον Ραγκούση. Στην Ευρώπη θέλουν να πάνε και εξαιτίας του Δ2 κολλάνε εδώ. Οι Ευρωπαίοι μας έχουν για απόθηκη τους και εμείς δεν ξέρουμε τι να τους κάνουμε. Και ο νόμος να καταργηθεί, το πρόβλημα θα συνεχιστεί. Η άυξηση δεν έχει να κάνει με τον νόμο. Κάθε χρόνο θα έχουμε αύξηση εξαιτίας της γεωπολιτικής κατάστασης στην Ασία (πόλεμοι, φτώχεια, κλπ). Δεν βλέπεις τι γίνεται στη Συρία; Αν ξεφύγει εκεί η κατάσταση, προς την Ευρώπη θα πάνε και για να πας Ευρώπη πρέπει αναγκαστικά να περάσεις από εμάς. Στο Ιράκ η κατάσταση χειροτερεύει και αν μπουκάρουν και στο Ιράν, τον ήπιαμε.

        • ΒΙΣ avatar
          ΒΙΣ @ Γιαννης Κ. 22/06/2012 23:24:57

          Μπορώ να σου αναφέρω συγκεκριμένα παραδείγματα Πακιστανών και Μπαγκλαντεσιανών που πήραν κάρτα, ενώ μπήκαν παράνομα (πλήρωσαν ομοϊδεάτες σου δικηγόρους, καθότι ο διεθνισμός είναι αποδοτικός στην τσέπη...) και δεν πάνε σε καμία Ευρώπη. Μένουν εδώ, στη χώρα του μπάχαλου επειδή εδώ περνάνε καλύτερα και βγάζουν μαύρο χρήμα άφθονο.

          • popaia avatar
            popaia @ ΒΙΣ 23/06/2012 21:42:51

            Πέστα ρε ΒΙΣ γιατί ο Γιάνης Κ πουλάει τρέλα. Όπως όλοι οι ισλαμολάγνοι. Πού είναι λοιπόν τα λεφούσια από τη Συρία σύμφωνα με τα λεγόμενά τους περί πολέμων κλπ; Ούτε καν από το Ιράκ ήρθαν ποτέ οι ορδές που κουβαλιούνται από Μπαγκλαντές, Πακιστάν, Αφρικές και του διαόλου τη μάνα ΧΩΡΙΣ ΚΑΝΕΝΑΝ ΠΟΛΕΜΟ.
            Και το πιο ύποπτο με τους λαθρολάγνους είναι η εμμονή τους να καταργηθεί η Δ2.

  48. Γιώργος msn avatar
    Γιώργος msn 22/06/2012 15:21:45

    Παραθέτω σε ελεύθερη μετάφραση, που δεν αλλοιώνει το περιεχόμενο ωστόσο, κάποιες υγιείς απόψεις λογικών ανθρώπων αριστερών πεποιθήσεων:

    --Εγκληματολόγος, στέλεχος ΔΗΜ.ΑΡ κ. Πανούσης:
    "Μεγάλο λάθος της αριστεράς να κατηγορεί τους φοβισμένους κατοίκους του Αγ. Παντελεήμονα ως ρατσιστές"

    --Ν. Λυγερός, δημοσιογράφος αριστερών αντιλήψεων:
    "Όσοι ζούμε στα προάστια αγνοούμε την πραγματικότητα της ανασφάλειας και του προβλήματος της λαθρομετανάστευσης"

    --Γ. Μπέζος φίλος ΔΗ.ΜΑΡ:
    "Η μετανάστευση δεν είναι δικαίωμα, είναι επιλογή"

    Σε ό, τι με αφορά σαν απλό πολίτη λέω αυτό και τίποτα περισσότερο.

    Δεν μπορεί να κλείνουμε τα μάτια στην αλήθεια τελικά και να βάζει το πολιτικό σύστημα νερό στο μύλο της ακροδεξιάς.
    Ο κόσμος κατά την άποψή μου, βλέπει τη Χ.Α ως μια σανίδα σωτηρίας απέναντι σε ένα ναυαγισμένο πολιτικό καθεστώς, που αρνείται να δει την πραγματικότητα κατάματα και οχυρώνεται πίσω από ανοησίες και συνθήματα...
    Ας αναλάβει ο καθένας τις ευθύνες του.

  49. kas avatar
    kas 22/06/2012 15:22:40

    Και όμως...οι πιέσεις από ΧΑ και ΑΝΕΛ....εντός βουλής θα φέρουν το ποθητό

    εδώ είμαστε και θα δείτε...οπότε σοφά το άφησε για λίγο μετά ο Αντώνης

  50. Μικρασιάτης avatar
    Μικρασιάτης 22/06/2012 15:25:51

    ΟΚ Τασσο, το προβλημα της Πατριδας μας , που την εχουν τρομοκρατησει, καταληστεψει οι λαθρο, ειναι αν η Χ.Α ριχνει ξυλο σε Μαροκικους ή σε αναρχο-φασιστες, κι αν πρεπει να τεθει εκτος νομου. Τα σχολια σου εις βαρος των παλικαριων της ΕΛ.ΑΣ (απορω πως ειναι ακομα αναρτημενα) κανω οτι δεν τα διαβασα, γιατι αν τα παρω σοβαρα θα απαντησω αναλογα και δεν το κανω γιατι σεβομαι το σαιτ. ...

  51. Μικρασιάτης avatar
    Μικρασιάτης 22/06/2012 15:28:34

    Ετσι ακριβως...!

  52. GreekInLux avatar
    GreekInLux 22/06/2012 15:29:38

    Όπως λέει παραπάνω και ο alex23 νομίζω ότι βιαζόμαστε είτε να καταδικάσουμε (για μια ακόμα φορά), είτε να "τρομοκρατηθούμε" από τη πιθανότητα της μη κατάργησης του νόμου, είτε να προβλέψουμε την άνοδο της ΧΑ, είτε (έχω βαρεθεί να το λέω) ν' αποδείξουμε ότι είμαστε Σαμαρικότεροι του Σαμαρά. Συγγνώμη αλλά ξεχνάμε για ποιόν μιλάμε...έναν άνθρωπο που ίσως είναι ένας από τους πιο φιλοπάτριδες πολιτικούς που έχει δει η χώρα μεταπολιτευτικά. Και μόνο η γενικότερη προσωπική του ιστορία και καταγωγή το αποδεικνύει.

    Επιπλέον μιλάμε για συγκυβέρνηση. Οι χειρισμοί στο συγκεκριμένο θέμα είναι λεπτότατοι γιατί άπτονται ιδεολογικών διαφορών. Πιστεύω ότι το πρόβλημα αναγνωρίζεται από όλους τους κυβερνητικούς εταίρους. Απλά επιχειρούν ίσως να το επιλύσουν με τρόπο τέτοιο έτσι ώστε κανείς να μη φανεί ότι υποχώρησε είτε "προδίδοντας", από τη μία, την ιδεολογία του είτε από την άλλη το κοινό συμφέρον (εννοώ του λαού, όχι το δικό τους κοινό συμφέρον).

    Επιπλέον όπως σωστά αναφέρθηκε παραπάνω η ΝΔ δεν πρέπει με κανένα τρόπο να προσπαθήσει να περάσει στη βουλή το οτιδήποτε σχετίζεται με το συγκεκριμένο έχοντας στο πίσω μέρος του μυαλού της ότι θα ψηφιστεί και από τη ΧΑ και "καθαρίσαμε". Θα ήταν καταστροφικό για την εικόνα της αλλά και για την εικόνα του αρχηγού της. Αν μια φράση, εκ παραδρομής, του Ψωμιάδη αναπαράχθηκε από ορισμένους για να καταστήσει τη ΝΔ και τη ΧΑ κόμματα αδελφά, φανταστείτε τι θα γινόταν με ένα νομοσχέδιο που θα έφερε την έγκριση των βουλευτών μόνο των δυο αυτών κομμάτων.

    Επιπλέον...συγγνώμη αλλά αυτά που αναφέρονται παραπάνω στο άρθρο ( αναβάθμιση της φύλαξης συνόρων, αναβάθμιση αρμοδιοτήτων – διαδικασιών frontex, πρωτοβουλία σε Ευρώπη και με πυρήνα τις χώρες του ευρωπαϊκού νότου για αλλαγή συμφωνίας Δουβλίνου και κοινή πολιτική επαναπατρισμού, διασπορά των παράνομων μεταναστών σε κέντρα φιλοξενίας ως τον επαναπατρισμό τους, επιτάχυνση της εξέτασης των αιτήσεων ασύλου) αποτελούν σχεδόν αυτολεξεί εξαγγελίες που είχε κάνει ο Σαμαράς...αυτολεξεί όμως. Γιατί στέκεστε μόνο στο νόμο Ραγκούση; Το να αντικατασταθεί με κάποιον βελτιωμένο νόμο σύμφωνα με τα ισχύοντα σε χώρες με παρόμοια προβλήματα όπως η Ιταλία και η Ισπανία είναι σχεδόν ιδανικό. Μπορεί αυτό να σημαίνει ότι τα προαπαιτούμενα για να δοθεί η Ιθαγένεια να είναι τέτοια που να καθιστούν την απόδοση της τελικά δυσκολότερη χωρίς να είναι όμως συνάμα και κάτι ακραίο. Θα μπορούσε για παράδειγμα να θεωρείται απαραίτητη η συνεχής παραμονή στην Ελλάδα για «τάδε» αριθμό ετών, ανθρώπων που βρίσκονται νόμιμα στη χώρα και έχουν να δώσουν δείγματα αφομοίωσης στην Ελληνική κοινωνία (άριστη γνώση γλώσσας, ιστορίας κ.α.) για τους ίδιους και τα παιδιά τους. Ας μην βιαζόμαστε να γκρινιάξουμε για μια ακόμη φορά.

  53. Μικρασιάτης avatar
    Μικρασιάτης 22/06/2012 15:36:39

    Ο Προεδρος, οπως σχεδον ολοι εδω υπενθυμιζουν, μιλησε για ανακαταληψη των πολεων μας. Και οντως ηταν πολυ ευστοχο. Ολοι ξερουμε οτι ΔΕΝ θα ειναι ευκολο, ΔΕΝ θα ειναι αμεσο. Αλλα εστω και για να ανεβει λιγο η ψυχολογια του Ελληνα που ζει στις υπο-καταληψη περιοχες, και για να δωθει το μηνυμα και εκτος Ελλαδος, πρεπει απ την αρχη να διαφανει μια αλλαγη πλευσης σε αυτα τα θεματα, και να εχουμε καποια ορατα αποτελεσματα.

  54. BLACKQUEEN avatar
    BLACKQUEEN 22/06/2012 15:37:33

    ''Σε προγραμματισμένη οφθαλμολογική εξέταση στο Αττικό Νοσοκομείο όπου διαπιστώθηκε αποκόλληση αμφιβληστροειδούς υποβλήθηκε ο πρωθυπουργός Αντώνης Σαμαράς. ''

    Ωχ ωχ ωχ...Αρχίσανε τα βουντού....

    Περαστικά κ. Πρόεδρε

  55. Nikos avatar
    Nikos 22/06/2012 15:38:08

    Για να ρωτήσω το εξής απλό:

    Έστω ότι αύριο-μεθαύριο Αν.Ελ. και ΧΑ καταθέτουν από κοινού ν/σ με ένα και μόνο άρθρο του στυλ "Καταργείται ο νόμος τάδε (του Ραγκούση) και επανέρχεται το προηγούμενο νομικό καθεστώς περί απόδοσης ιθαγένειας".

    Τι κάνεις;

    α) Το καταψηφίζεις. Δημοσκοπικά οδηγείσαι σε πολύ δύσκολα μονοπάτια, και πιθανώς δημιουργείς και εσωτερικά προβλήματα (στο κόμμα).

    β) Το υπερψηφίζεις. Κερδίζεις (ή τουλάχιστον δεν χάνεις κάτι) δημοσκοπικά, όμως κερδίζουν (πιθανώς αρκετά παραπάνω) και αυτοί που το εισήγαγαν σαν ν/σ. Δημιουργείς επίσης εσωτερικά προβλήματα στην κυβέρνηση.

    γ) Δίνεις "οδηγία" για ψήφο κατά συνείδηση. Το ν/σ υπερψηφίζεται, κερδίζεις δημοσκοπικά, αλλά πάλι δημιουργούνται τριγμοί στην κυβέρνηση.

    Τουλάχιστον δεν φαίνεται σε ένα τέτοιο σενάριο να υπάρχει περίπτωση να καταργηθεί ο νόμος Ραγκούση χωρίς απώλειες.

    Ή μήπως υπάρχει??? ---> ΔΗΜΟΨΗΦΙΣΜΑ

  56. ΤΝΤ avatar
    ΤΝΤ 22/06/2012 15:42:41

    Aν νομίζεται οτι εγώ θα κάτσω να περιμένω αν θα δώσει το ΟΚ η Ρεπούση για να εφαρμοστεί ο νόμος στην Ελλάδα και να διωχθούν οι εγκληματίες λαθρομετανάστες είστε πολύ γελασμένοι.
    Σήμερα πάω στο χωριό και ανεβάζω την Κυριακή 1 δίκαννο Browning με κοντή κάννη και μία Beretta αυτόματη (σκάγια μονόβολα).
    Δεν θα κάτσω να με φάνε αυτοί.Εγώ θα τους τους φάω.
    Και στις επόμενες εκλογές θα πέσει γέλιο

  57. Γιαννης Κ. avatar
    Γιαννης Κ. 22/06/2012 15:45:55

    Έχεις απολύτο δίκιο. Το πρόβλημα δεν είναι ο νόμος Ραγκούση. Το πρόβλημα λέγεται Δουβλίνο ΙΙ. Αν δεν αλλάξει αυτό, καταστραφήκαμε.

    • α.α avatar
      α.α @ Γιαννης Κ. 22/06/2012 18:29:59

      Το πρόβλημα είναι (μεταξύ άλλων) και τα δύο (νόμος Ραγκούση και Δουβλινο ΙΙ). Επίσης πρόβλημα είναι ο ν. 4055/12 (άρθρο 23)που κατάργησε την απέλαση καταδίκων για πλημ/τα και με ψήφους της ΝΔ. Ο νόμος Ραγκούση δεν έχει εφαρμοστεί ακόμα σε αλλογενείς, λόγω του ζητηματος της συνταγματικότητας του που παραπέμφθηκε από τμήμα στην Ολομέλεια του ΣτΕ. Χρειάζονται αυστηροί νόμοι για την πάταξη της εγκληματικότητας και της λαθρομετανάστευσης (λ.χ απαγόρευση νομιμοποίησης δια παντός όσων μπήκαν στη χώρα παράνομα, κράτηση τους έως την απέλαση, αυστηρές ποινές σε εκκμισθωτές και εργοδότες λαθρομεταναστών, σε λαθρο που ασκούν παρεμπόριο), μια και, παραδόξως , τα τελευταία 3 έτη ψηφίστηκαν σχετικά επιεικείς νόμοι (Ν. 3904/10, 3994/11, 4055/12) με αποτέλεσμα κανείς να μη φοβάται την Ελληνική Δικαιοσύνη και να συνεχίζει να εγκληματεί, ουσιαστικά ατιμώρητος.

  58. Γιαννης Κ. avatar
    Γιαννης Κ. 22/06/2012 15:48:06

    Από τη στιγμή που είσαι σε συγκυβέρνηση, δεν μπορείς να κάνεις κάτι στο οποίο διαφωνούν οι άλλοι δύο (ή ακόμα και ο ένας) εταίροι. Ακόμα και αν μπορείς να το περάσεις με τη στήριξη άλλων δυνάμεων, πολύ απλά δεν το κάνεις. Για αυτό και λέγεται συγκυβέρνηση.

    • Νικηφορος Φωκας avatar
      Νικηφορος Φωκας @ Γιαννης Κ. 22/06/2012 16:46:59

      Δεν διαφωνω αλλα αν ειναι κατι να περασεις που ο ενας δεν το θελει νομιζω η καταλληλοτερη στιγμη ειναι ΤΩΡΑ στην ΑΡΧΗ... οπου δεν θα μπορει να αντιδρασει και να απειλεισει φυγη .... αρα η καταλληλοτερη στιγμη για πιεση ειναι ΤΩΡΑ αυτο λεω... αλλωστε υπαρχουν νεα δεδομενα σημερα καθως η τουρκια συμφωνησε με την ΕΕ για επανεισδοχη στην τουρκια των λαθρομεταναστων....

      • ΚΜ avatar
        ΚΜ @ Νικηφορος Φωκας 22/06/2012 17:02:08

        Νικηφόρε Φωκά, ο ίδιος χτες επικαλέστηκε ως πρόσχημα «τα ατομικά/ανθρώπινα δικαιώματα». Σήμερα βρήκε αυτό. Ό,τι να ΄ναι, αρκεί να μας μείνουν αμανάτι οι λάθρο. Ευελπιστώ ότι δεν θα τους περάσει όμως!

        • Γιαννης Κ. avatar
          Γιαννης Κ. @ ΚΜ 22/06/2012 17:48:09

          1. Δεν είναι πρόσχημα, είναι η πραγματικότητα.
          2. Πραγματικότητα είναι επίσης ότι υπάρχει συγκυβέρνηση.
          3. "Δεν θα τους περάσει όμως". Ποιοί είμαστε εμείς οι κακοί άνθρωποι που δεν θέλουμε το καλό της πατρίδας; Υπάρχουν καλοί και κακοί Έλληνες;

          • ΚΜ avatar
            ΚΜ @ Γιαννης Κ. 22/06/2012 18:44:35

            1) Φερετζές είναι. Μαθήματα ανθρωπισμού από την aristera δεν δεχόμαστε!
            2) Συγκυβέρνηση έχουμε, δεν έχουμε αυτοδύναμη κυβέρνηση χαβιαροαριστεράς!
            3) Ναι υπάρχουν καί καλοί και κακοί Έλληνες (όπως υπάρχουν καλοί και κακοί Ιάπωνες, Καμερουνέζει και Εσκιμώοι). Από κεί και πέρα, όταν γράφω «ελπίζω ότι δεν θα τους περάσει» εννοώ όλων αυτωνών όσων θέλουν «να μας μείνουν αμανάτι οι λάθρο» - ανεξαρτήτως κινήτρων. Τίποτα περισσότερο - τίποτα λιγότερο.

          • Γιαννης Κ. avatar
            Γιαννης Κ. @ ΚΜ 22/06/2012 20:46:28

            Σε ευχαριστώ που διευκρίνισες το 3. Όσο για το 1 και το 2 προφανώς έχουμε διαφωνία άρα το σταματάμε εδώ. Τουλάχιστον με έσενα γίνεται διάλογος. Όχι σαν κάτι άλλους πορωμένους εδώ μέσα που κάνουν λες και τους βρίσαν τη μάνα τους. Έλεος πια με ορισμένους. Πολιτισμένη συζήτηση προσπαθούμε να κάνουμε για να λύσουμε ένα τεράστιο πρόβλημα.

  59. @NPetropoulos avatar
    @NPetropoulos 22/06/2012 15:59:29

    Μου θυμίζει την απεργία στον ΟΛΠ, 3 μέρες πριν τις εκλογές του 2009. Ο ΓΑΠ το έκανε γαργάρα, και δεν κυβέρνησε ποτέ.
    Αν στα προφανή δε μπορείς, άστα Αντώνη..

  60. firiki2010 avatar
    firiki2010 22/06/2012 16:09:10

    "Οι δεσμεύσεις είναι δεσμεύσεις και πρέπει άμεσα να υλοποιηθούν." Οι δεσμεύσεις αφορούσαν μια κυβέρνηση ΝΔ. Το εκλλογικό αποτέλεσμα επέβαλε κυβέρνηση συνεργασίας και αναγκαστική αλλαγή προτεραιοτήτων.
    Στην παρούσα φάση ο νόμος Ραγκούση δύσκολα θα καταργηθεί εκτός αν κριθεί αντισυνταγματικός. Ακόμα όμως και με το νόμο Ραγκούση τίποτα δεν απαγορεύει αποφασιστικότερη φύλαξη των συνόρων ή την καλύτερη αστυνόμευση ταλαιπωρούμενων περιοχών.

    • Μπροστα και Δεξια avatar
      Μπροστα και Δεξια @ firiki2010 22/06/2012 16:35:21

      Ηταν γνωστο οτι αυτοδυναμη κυβερνηση δεν υπηρχε περιπτωση να σχηματιστει...Το θεμα ειναι ομως οτι δεν μπορει ενα 29% να κανει πισω στο 6.5%.Ποσο μαλλον οταν αυτο το 29% δεν αποτελει φυσικα ολο το δειγμα του απλου κοσμου που πλεον ΑΠΑΙΤΕΙ εσωτερικη ταξη , απελαση των λαθρομεταναστων , να σπασουνε τα γκετο.
      Εγω το ειπα και πριν : εαν και τωρα δεν αλλαξει κατι ΡΙΖΙΚΑ προς το καλυτερο οσο αναφορα θεματα εσωτερικης ασφαλειας , Εθνικα θεματα , και φυσικα λαθρομεταναστευση , τοτε η Χρυση Αυγη ανετα θα παρει ενα 15-20 τοις εκατο και οι ΑΝ.ΕΛ θα αποτελεσουνε την νεα Δεξια παραταξη σε πιθανο ρολο πρωταγωνιστη.
      Οποτε ας αφησει η Ν.Δ. τα λογια , θα κανει βεβαιως πισω σε καποια θεματα πχ εργασιακα κοινωνικα κτλ , αλλα οποιαδηποτε εκπτωση σε εθνικα θεματα και ζητημα λαθρομεταναστευσης που ειχανε γινει σημαια θα εχει ΤΕΡΑΣΤΙΟ κοστος κατα την προσωπικη μου αποψη.
      Η εισαι ενα κομμα κεντροδεξιο , το προβαλλεις , εισαι υπερηφανος για αυτο , και στο κατω κατω επιβαλεις στο μεγαλυτερο μερος την ΔΙΚΗΣ ΣΟΥ ατζεντα , η παλι γινεσαι ομηρος αυτης της Αριστεροκουλτουρας οπως εγινε απο το 2004 εως το 2009.

      • firiki2010 avatar
        firiki2010 @ Μπροστα και Δεξια 22/06/2012 16:56:54

        Δυστυχώς αυτά συμβαίνουν με τις κυβερνήσεις συνεργασίας. Οι "μικροί" ασκούν δυσανάλογες με το μεγεθος τους πιεσεις. Οπως καταλαβαίνεις στις κρίσιμες καταστάσεις που περνάει η χώρα τα περιθώρια των πιέσεων τους μεγαλώνουν κι άλλο.
        Στο θέμα της λαθρομετανάστευσης επειδή το πρόβλημα είναι οξύτατο και η πίεση της κοινωνίας μεγάλη σύντομα θα υποχρεωθεί και η ΔΗΜΑΡ να προσγειωθει. Στην παρούσα φάση δεν χρειάζεται να γίνει η κατάργηση του νόμου Ραγκούση σημαία. Δεν είναι θέμα ενδοτικότητας αλλά προτεραιοτήτων και τακτικής.

        • Μπροστα και Δεξια avatar
          Μπροστα και Δεξια @ firiki2010 22/06/2012 17:27:21

          Ναι ενταξει , αλλα οπως ειπα και πριν , με μια πολιτικη εσωτερικης ταξης και αμεσες κινησεις για επιλυση του λαθρομεταναστευτικου , μπορει ΑΜΕΣΩΣ να δωθουνε καποια θετικα δειγματα της νεας κυβερνησης με πυρηνα της Ν.Δ.
          Οποιος πχ περιμενει αυξηση μισθων , μειωση φορων μετρα αναπτυξης κτλ στο πρωτο εξαμηνο , θα απογοητευτει , διοτι τετοια μετρα θελουνε τουλαχιστον κανεναν χρονο για να δειξουνε αποτελεσμα.
          Αντιθετα πολιτικες πχ μαζικης απελασης παρανομων αλλοδαπων , ενισχυσης της ασφαλειας , νεες πολιτικες οσο αναφορα την τηρηση της ταξης πχ σε πορειες κτλ , μπορουνε να εφαρμοστουνε απο ΑΥΡΙΟ και εντος 6 μηνων να υπαρξει ενα ΚΑΛΟ αποτελεσμα δινοντας ετσι αερα αλλαγης στην κοινωνια που βραζει.

          • Γιαννης Κ. avatar
            Γιαννης Κ. @ Μπροστα και Δεξια 22/06/2012 18:01:06

            Και οι μαζικές απελάσεις δεν μπορούν να γίνουν άμεσα, γιατί απέλαση προυποθέτει ότι υπάρχει κάπου κάποια χώρα έτοιμη να τον δεχτεί. Όμως, σχεδόν όλοι καταστρέφουν τα ταξιδιωτικά τους έγγραφα και υποστηρίζουν ότι προέρχονται από την Παλαιστίνη (ή άλλες περιοχές όπου όντως υπάρχει πρόβλημα και επομένως δικαιούνται προστασίας). Μέχρι να ανακαλύψεις από που προέρχεται ο καθένας, ζήσε Μάη να φας τριφύλλι. Και σε πολλές περιπτώσεις δεν μας βοηθάνε κιόλας να ανακαλύψουμε από που προέρχονται (π.χ. η Πρεσβεία της Τυνησίας και του Μαρόκο είναι γνωστό ότι δεν βοηθάνε τις ελληνικές αρχές).

          • ΚΜ avatar
            ΚΜ @ Γιαννης Κ. 22/06/2012 19:18:20

            Τί ωραία! Ας συνεχίσουμε λοιπόν να τους αφήνουμε να παίζουν με το σύστημα και να μας εποικίζουν. Ό,τι πει η πρόοδος™ και η aristera!

          • Γιαννης Κ. avatar
            Γιαννης Κ. @ ΚΜ 22/06/2012 20:24:56

            Μα αυτό είναι το πρόβλημα που έχουμε. Το σε ποιόν θα τους στείλουμε; Άντε και τους διώχνουμε εμείς; Ποιος θα τους δεχτεί είναι το πρόβλημα. Έστω να μοιραστεί το πρόβλημα μαζί μας. Γιατί από τους βορειοευρωπαίους δεν έχουμε να περιμένουμε πολλά. Κορόιδα είναι;

          • Μπροστα και Δεξια avatar
            Μπροστα και Δεξια @ Γιαννης Κ. 22/06/2012 22:54:50

            Ας τους δεχτει η Τουρκια απο οπου μπαινουνε.Εφοσον δηλωνουνε Παλαιστινιοι , ας πανε πισω στην Παλαιστινη και ας βρουνε εκει την ακρη.
            Οχι βρηκαμε τωρα την Ελλαδα που με ευθυνη της πολιτειας εγινε ΞΕΦΡΑΓΚΟ αμπελι , και ολοι θα ερθουν εδω αλλα παλι εμεις καλουμαστε εν μεσω κρισεως να βγαλουμε το φιδι απο την τρυπα...

  61. nik avatar
    nik 22/06/2012 16:50:45

    Ο κύριος Σαμαράς μίλησε προεκλογικά για μαζικές απελάσεις παράνομων μεταναστών. Μαζικές απελάσεις δεν σημαίνει επαναπροωθώ 100 - 200 άτομα το μήνα τη στιγμή μάλιστα που μόνο από τον Έβρο μπαίνουν κάθε μήνα 300-400 λαθρομετανάστες. Ελπίζω να τηρήσει τις υποσχέσεις του γιατί στις επόμενες εκλογές, η Χ.Α. θα "χτυπήσει" διψήφιο νούμερο.

  62. nik avatar
    nik 22/06/2012 16:55:31

    Επίσης , να προσθέσω οτι οι γνωστές θέσεις της αριστεράς στο θέμα της λαθρομετανάστευσης, που ευθύνονται για την σημερινή κατάντια, δεν πρέπει να πτοήσουν τη Νέα Δημοκρατία αλλά ούτε και να χρησιμοποιηθούν ως δικαιολογία από αυτή , για την μη αντιμετώπιση του θέματος της άμεσης επαναπροώθησης των λαθρομεταναστών πίσω στις χώρες τους!

    • @NPetropoulos avatar
      @NPetropoulos @ nik 22/06/2012 22:03:22

      εγώ γιατί θυμάμαι ότι η εποίκιση άρχησε επί Καραμανλή;

      • nik avatar
        nik @ @NPetropoulos 23/06/2012 09:50:12

        Άρχισε πολύ νωρίτερα από τον Καραμανλή. Σημασία όμως τώρα πιά δεν έχει πότε ήρθανε αλλά πότε θα φύγουν. Ελπίζω να μην φύγουν όταν θα καταρεύσουμε πλήρως ως χώρα αλλά πολύ το φοβούμαι...

  63. ΕΔΩ ΕΙΜΑΣΤΕ avatar
    ΕΔΩ ΕΙΜΑΣΤΕ 22/06/2012 17:25:06

    ρε πάρτε μέτρα

    Ο ΛΑΟΣ ΤΟ ΘΕΛΕΙ

    τους καμμένους της κλαμένης αριστεράς θα ακούμε

    πάρτε μέτρα μην γιγαντωθεί η ΧΑ

    ξυπνάτε το πρόβλημα είναι τεράστιο δεν χωρά υποχώρηση!
    το 90% των λαθρό μπαίνει στην ελλαδίτσα και κάνετε πως μιλάμε για θέμα ρουτίνας!
    ντροπή!

    ΣΑΜΑΡΑ κάνε πέρα τον κουβέλη

  64. ΕΔΩ ΕΙΜΑΣΤΕ avatar
    ΕΔΩ ΕΙΜΑΣΤΕ 22/06/2012 17:26:43

    Η πατρίδα πάνω απ' όλα,το κοινό καλό πάνω απ'όλα

    ποιός κουβέλης?

  65. eleos avatar
    eleos 22/06/2012 17:52:03

    Μόλις αρχίσει το κοινωνικό έργο της Χρυσής Αυγής(με την κρατική χρηματοδότηση και τους μισθούς των βουλευτών) θα εκτοξευτεί στο 30%. Σε αντίθεση με τα κόμματα της διαφθοράς, η Χρυσή Αυγή δεν θα μοιράσει λεφτά σε κομματικό στρατό. Εδω θα είμαστε και θα τα δείτε. Το πρόβλημα της Ελλάδος είναι η ψευτοδεξιά που αρπάζει ψήφους απο παραπλανημένους πατριώτες. Για ακόμη μια φορά αποδείχτηκε πόσο ανίκανη είναι η ΝΔ, η οποία γίνεται έρμαιο των Μαρξιστικών αρπαχτικών.

    Ναζί θα θέλατε να είμαστε ,αλλά θα αποδειχτεί γρήγορα ποιός είναι Έλληνας και ποιός οχι. Τι θα πείτε στον γέροντα που θα εχει δωρεάν περίθαλψη απο τους γιατρούς της ΧΑ ,αντι να περιμένει 6 μήνες στα κρατικά νοσοκομεία πίσω απο τους λαθρομετανάστες? Θα τους πείτε να μην ψηφίσει ΧΑ ,γιατί είναι ναζι? Ξύλο απο την μαγκούρα του θα τρώτε.

    • Μικρασιάτης avatar
      Μικρασιάτης @ eleos 22/06/2012 20:19:47

      Καλο θα ηταν να το διαβασουν προσεκτικα το παραπανω (κι οχι μονο) σχολιο στη ΝΔ..

    • BURGA avatar
      BURGA @ eleos 30/06/2012 23:02:37

      OX OX OX !!!!!
      H ARISTERA TI ECHEI NA ANTIPARATHESEI?

  66. Kostas nikolaou avatar
    Kostas nikolaou 22/06/2012 18:06:11

    Αναβάλλεται η δραστική αντιμετώπιση της λαθρομετανάστευσης λόγω ενστάσεων της…ΔΗΜΑΡ;

    συγγνώμη φάκτορα αλλά μήπως αρχίζουμε τις κωλοτούμπες από νωρίς? Μας ενδιαφέρει δηλαδή τι θέλει το 6%?? Και αν αύριο ο κυρ-Φώτης θελήσει και άλλα?
    Αν αναβληθεί η αντιμετώπιση η ευθύνη βαραίνει 1000% τον Σαμαρά. Ο πρόεδρος δεν μίλησε για ανακατάληψη πόλεων? Ο πρόεδρος δεν υποσχέθηκε ασφάλεια?
    Αγαπητέ φάκτορα αν ήθελα τους λαθραίους θα ψήφισα τσίπρα και κουβέλη.
    Μου θυμίζει το παραμυθάκι οτι δεν μας δώσανε το 1 δισ (και έμεινε κόσμος χωρίς φάρμακα) επειδή περίμεναν τις εκλογές. Τελικά το 1 δις ήρθε (και επιστρέψαμε τα 900 εκ για τόκους)
    Αγαπητε βλέπω τις επόμενες εκλογές να γίνονται με δίπολο συριζα-χρυσή αυγή. και δεν θα γταινε οι ''ακροδεξιοι φασίστες ΕΛΛΗΝΕΣ'' αλλά οι κωλοτούμπες μας και το ξερό μας το κεφάλι

  67. elli avatar
    elli 22/06/2012 18:30:50

    'Ενα βασικό κομμάτι της αλήθειας είναι αυτό που είπε ο Φαίλτωρ παραπάνω ,ότι η χώρα έγινε μπάτε σκύλοι αλέστε γιατί είναι απαίτηση των Αμερικανών . Ως προς αυτό υπάρχουν άπειρες ομολογίες και άρθρα στο διαδίκτυο για να διαβαστούν.
    Το μεγάλο κακό ξεκίνησε με το άνοιγμα των συνόρων προς την Αλβανία γιατί σύμφωνα με τους αμερικανούς έπρεπε να "λιγδώσει το έντερο" των αλβανών μετά την πτώση του καθεστώτος για να θελήσουν και να εθιστούν στο δυτικό τρόπο ζωής. Το ίδιο τα Αμερικανάκια θέλουν και για τους ισλαμοεισβολείς. Μόνο που η Ελλάδα δεν έχει απεριόριστες δυνατότητες να ταισει και να εξανθρωπίσει Πακιστάν , Μπαγκλαντές και Αφγανιστάν ταυτόγχρονα!
    Αν τους θέλουν τόσο πολύ ας τους πάρουν στη χώρα τους, μόνο που απ' ότι βλέπουμε εκεί οι "πολιτισμένοι" αν θέλουν να σε ξεφορτωθούν σου κολλάνε τη"ρετσινιά τρομοκράτης" , σε δένουν χειροπόδαρα και δε σε ξαναβλέπει κανείς!

  68. Ανδρέας avatar
    Ανδρέας 22/06/2012 18:38:56

    Για μένα η λύση είναι η αυτονόητη, τίποτα παραπάνω και τίποτα λιγότερο.

    Καταγόμενοι από περιοχές όπου ΔΕΝ υπάρχει πια πόλεμος, όλοι συντεταγμένα, σε μισθωμένα φέρυ μπότ, κατά χιλιάδες (και όχι όπως τώρα δέκα-δέκα σε απευθείας πτήσεις με εισιτήρια πληρωμένα απο τα ...κορόιδα) μαζικά, και πίσω στις πατρίδες τους. Αντε και 100 ευρώ στην τσέπη να χουνε να φάνε μέχρι να φτάσουν στο σπίτι τους.

    Ούτε ακρότητες φασιστικές, ούτε παραχαϊδεμα ...σοσιαλιστικό

  69. Κυψελιώτης avatar
    Κυψελιώτης 22/06/2012 18:49:11

    Έξω όλοι οι λαθρομετανάστες ΤΩΡΑ
    Αλλιώς να τους πάρει σπίτι του ο Κουβέλης στην Οστρόβου και ο Τσίπρας στην Γιαννιτσών.
    Έχω και τους 2 στην γειτονιά μου κακό χρόνο να έχουν.
    Μόνο που αυτούς τους φυλάνε όλη μέρα.
    Εμάς τους υπόλοιπους;;;;

  70. Μικρασιάτης avatar
    Μικρασιάτης 22/06/2012 20:35:39

    Ακομα κι δεχτουμε πως ο νομος Ραγκουση θελει χρονο για να καταργηθει, μηπως θα μπορουσαν να γινουν καποια αλλα βηματα που θα συναντουσαν λιγοτερα εμποδια και θα μπορουσαν να γινουν πιο γρηγορα??

    πχ πολυ βαρυτερες ποινες σε οσους νοικιαζουν σπιτι σε λαθρο.
    Μεγαλα χρηματικα προστιμα εως φυλακιση. Σφραγισμα ή και κατασχεση του ακινητου σε περιπτωσεις μαζικης ... φιλοξενιας.

    Πολυ βαριες ποινες σε οσους ''νομιμους'' μεταναστες ''φιλοξενουν'' λαθρο-μεταναστες (ακομα κι αν ειναι συγγενικα τους προσωπα), μεχρι και ''αναιρεση'' της ''νομιμοτητας'' τους.

    Βαρητατες ποινες, εξωντοτικα προστιμα μεχρι προσωποκρατηση σε οσους Ελληνες και αλλοδαπους απασχολουν λαθρο σε οποιαδηποτε εργασια.

    Αγριο κυνηγι και πολυ βαριες ποινες , αμεση φυλακιση και αμεση κατασχεση οχηματων, σε οσους διακινουν και μεταφερουν λαθρο, συγκεκριμενα απ τον Εβρο και τα νησια προς την Αθηνα.

    Δημιουργια αμεσα νεων κεντρων κρατησης.

  71. ΚΜ avatar
    ΚΜ 22/06/2012 21:14:38

    Σίγουρα, διάλογο κάνουμε. Αλλά δεν αποδέχομαι το πώς χαρακτηρίζεις τους άλλους που, όπως λες, «κάνουν σαν να τους έβρισαν τη μάνα». Και επίσης, να διευκρινίσω ότι δεν είμαι από αυτούς τους δεξιούληδες που έχουν ανάγκη να τους χτυπήσει φιλικά στον ώμο ο αριστερός και να τους πει ότι είναι κι αυτοί δημοκράτες.

  72. Karampinas avatar
    Karampinas 22/06/2012 22:27:47

    Αν κάνει πίσω στα θέματα τάξης ασφάλειας ούτε το φθινόπωρο δε θα βγάλει. Άσε που θα είναι μεγαλύτερη εξαπάτηση και από το "λεφτά υπάρχουν" γιατί θα έχει πατήσει πάνω στις ανιδιοτελείς ευαισθησίες των Ελλήνων που βάζουν πάνω από τα οικονομικά τα εθνικά θέματα.

  73. ΒΙΣ avatar
    ΒΙΣ 22/06/2012 22:48:47

    Επειδή δεν μπορώ να ακούω μοιρολατρίες (δήθεν) που υποκρύπτουν αριστερές ιδεοληψίες:
    Με έναν καλό γνώστη της αραβικής, διαπιστώνεται αμέσως από ποια χώρα είναι ο καθένας. Τα αραβικά του Μαρόκου δεν έχουν ουδεμία σχέση με αυτά της Παλαιστίνης.
    Επειτα, αν δεν συνεργάζονται οι πρεσβείες της Αλγερίας και του Μαρόκου, αρχίζεις έμμεσα δυσφημιστική εκστρατεία κατά Αλγερινών και Μαροκινών (που έτσι και αλλιώς, δυσφημίζονται από μόνοι τους). Δεν χρειάζεται να την οργανώσει επισήμως η κυβέρνηση, υπάρχουν κανάλια. Η μαροκινή πρεσβεία είχε οργανώσει πέρυσι εκδήλωση για να προσελκύσει ελληνικό τουρισμό. Παγώνεις τις σχέσεις και τους αφήνεις να ψάχνονται.

  74. nonewsisgoodnews avatar
    nonewsisgoodnews 23/06/2012 00:57:39

    γιατι δεν δινουμε σε ολους χαρτια να πανε στην ευχη του θεου. κι ας μας βγαλουν απο το σενγκεν. σιγα τα ωα

    • ΚΜ avatar
      ΚΜ @ nonewsisgoodnews 23/06/2012 03:17:59

      Γιατί, με το να ανταμείβουμε αυτούς που ήδη μπήκαν μέσα, κακοποιώντας την εθνική μας κυριαρχία, είναι σαν να προσκαλούμε ακόμα περισσότερους να έρθουν. Στο μεταξύ, τα αντίποινα των Ευρωπαίων δεν θα είναι απλώς να μας βγάλουν από το Σέγκεν: δεν θα μπορείς να πας πουθενά με ελληνικό διαβατήριο, ούτε καν εμείς οι ιθαγενείς. Κι έτσι, πάλι θα μας μείνουν αμανάτι οι λαθρο. Και θα υποστούμε για χάρη τους μόνο αρνητικά (άσκοπη απομόνωση κλπ) χωρίς να υπάρχει κανένα όφελος για μας, που να τα αντισταθμίζει. Έπειτα, δεν σε βάζει σε πονηρές σκέψεις, ότι την ίδια ακριβώς θέση (δηλαδή, να τους δώσουμε διαβατήρια), την προπαγανδίζουν επίσημα οι Συριζαίοι;

      • Μικρασιάτης avatar
        Μικρασιάτης @ ΚΜ 23/06/2012 10:02:54

        Πως να την βαζει σε πονηρες σκεψεις βρε ΚΜ ??? ΣΥΡΙΖΑρα ειναι η κοπελα, απλα μετα τη σφαλιαρα της Κυριακης ειναι λιγο ζαλισμενη και μπερδεψε το ιντιμντ με το αντινιουζ...

        ΥΓ... μ αρεσει που οι Τσιπρο-Καμμενοι δεν το λενε στα ισια πως θελουν να δωσουν Ελληνικα διαβατηρια στους ''λαθρο'', αλλα για να μην τρομαξει ο κοσμος λενε οτι θα τους δωσουν ....χαρτια. Προφανως για τους Τσιπρο-Καμμενους το Ελληνικο διαβατηριο (που ακομα κι Ελληνες ομογενεις εχουν δυσκολευτει να το παρουν ) ειναι ενα κουρελο-χαρτο που αξιζει να το παρει αμεσα ο καθε Σομαλος, Αφγανους, Μπενγκαλι, Πακι, Νιγηριανος, Μαροκινος κτλ... Ωραια...

        • nonewsisgoodnews avatar
          nonewsisgoodnews @ Μικρασιάτης 23/06/2012 12:25:33

          μικρασιατη τι λες; το φωναζει εδω και χρονια ο Καρατζαφερης αυτο.

          • nonewsisgoodnews avatar
            nonewsisgoodnews @ nonewsisgoodnews 23/06/2012 12:26:04

            Ουπσ, ξεχασα ... οχι δεν ψηφισα καρατζαφερη.

        • ΒΙΣ avatar
          ΒΙΣ @ Μικρασιάτης 23/06/2012 12:53:23

          Για την ακρίβεια, οι Συριζαίοι λένε "ταξιδιωτικά έγγραφα". Ως γνωστό, από τότε που βγήκε το στάρι (που έλεγε η γιαγιά μου) ταξιδιωτικό έγγραφο είναι το διαβατήριο ΜΟΝΟ. Εκτός και αν εννοούνε ελληνικές ταυτότητες, για την ΕΕ! Γνωρίζετε εσείς άλλο έγγραφο με το οποίο θα σας αφήσει άλλη χώρα να εισέλθετε σε αυτήν; Ας πούμε, χαρτί του ΙΚΑ, του Δήμου, πιστοποιητικό γάμου, θανάτου, λογαριασμό ΔΕΗ, κινητής τηλεφωνίας, συστατική επιστολή της Ιωάννας Κούρτοβικ θεωρημένης από τη Δούρου, κλπ; Προσωπικά, δεν γνωρίζω.
          Απλά, οι Συριζαίοι, ως γνήσιοι αριστεροί και θιασώτες του ολοκληρωτισμού, έχουν έφεση στη διαστρέβλωση της πραγματικότητας μέσω γλωσσοπλαστικών παιχνιδιών. Αυτά έκαναν και στην αγαπημένη τους Σοβιετία, ήδη επί εποχής Λένιν. Διαβάστε και τον Οργουελ, που τους γνώριζε από μέσα, και θα καταλάβετε πώς γίνεται χρήση της γλώσσας για τον έλεγχο της κοινής γνώμης. Ακούει ο μισοαγράμματος Ελληνας τους απατεώνες του Σύριζα "θα τους δώσουμε ταξιδιωτικά έγγραφα να φύγουν" και χαίρεται. Κανείς δεν του είπε ότι ΤΑΞΙΔΙΩΤΙΚΟ ΕΓΓΡΑΦΟ ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΔΙΑΒΑΤΗΡΙΟ. Τελεία.

  75. Kostas nikolaou avatar
    Kostas nikolaou 23/06/2012 10:53:01

    Αγαπητέ Φακτορα
    Αν δεν μπορεί ο Σαμαράς να επιβάλλει την αποψη του (που είναι ίδια με το 75% των Ελλήνων) στον κυρ-Φώτη πως θα μπορέσει να επιβάλλει την άποψη τουστην Μέρκελ και τα λοιπά κοράκια?
    Σε τέτοια περίπτωση γράψε και ένα γκάλοπ για τις επόμενες εκλογές( αν αρχίσουμε έτσι θα είναι πολύ σύντομα)
    Σύριζα 40%
    Χ.Α 35%
    ΛΟΙΠΑ ΚΟΜΜΑΤΑ 25

    • llila avatar
      llila @ Kostas nikolaou 23/06/2012 15:13:06

      Ούτε μισό χρόνο θα αντέξει αυτή η κυβέρνηση.
      Εδώ δεν άντεξε καλά καλά δύο χρόνια ο ΓΑΠ με το καθεστωτικό του μόρφωμα-κυβέρνηση που είχε φτιάξει και θα αντέξει ο Σαμαράς ;
      Μόνο και μόνο που δεν έχει στην κυβέρνηση μέλος της φατρίας Μητσοτάκη θα έχει εσωτερικό πόλεμο στο κόμμα, ο Μπενίτο από την άλλη με την κουστωδία του (Λοβέρδος Χρυσοχοίδης Διαμαντοπούλου και τα άλλα μπουμπούκια ) θα περιμένει σαν αρπαχτικό στην γωνία.
      Ο μπάρμπα Φώτης μόλις λαδώσει λίγο το αντεράκι του, θα θέλει πιο ενεργό ρόλο στην κυβέρνηση σαν την ψείρα που βγαίνει στον γιακά .
      Δυστυχώς με την κλιμάκωση της κρίσης που εξελίσσεται στην Συρία και με με την απροθυμία των Ευρωπαίων να σταματήσουν την δημοσιονομική κρίση που ταλανίζει τον Ευρωπαϊκό νότο η κρίση στην Ελλάδα θα επιδεινωθεί και η κοινωνική έκρηξη είναι προ των πυλών.
      Ο ΣΥΡΙΖΑ προβλέπω να ενισχύεται με ποσοστά αυτοδυναμίας και ο αντίθετος πόλος θα είναι αναγκαστικά η ΧΑ που θα μαζέψει όλους τους απογοητευμένους δεξιούς -και όχι μόνο – πατριώτες .

  76. ΜΕΜΑΣ avatar
    ΜΕΜΑΣ 23/06/2012 12:58:17

    Τα πολλά και νομικίστικα λόγια είναι φτώχεια,εδώ και τώρα λύση.
    Αύριο θα είναι αργά και δυστυχώς ο λαός θα πάρει τον νόμο στα χέρια του,
    Κι αυτό μπορεί να μην είναι καλό αλλά είναι αναπόφευκτο.
    Αλήθεια δεν μπορεί να γίνει δημοψήφισμα;

  77. Δημήτρης avatar
    Δημήτρης 23/06/2012 14:21:46

    Χρυσή Αυγή αξιωματική αντιπολίτευση σε κυβέρνηση Τσίπρα.

    • Μικρασιάτης avatar
      Μικρασιάτης @ Δημήτρης 23/06/2012 14:50:34

      Προτιμω αξ αντιπολιτευση Χρυση Αυγη με κυβερνηση ΝΔ, μετα απο 6 χρονια Σαμαρα...

      • llila avatar
        llila @ Μικρασιάτης 23/06/2012 18:25:45

        δεν παίζει αυτό το σενάριο , εκτός και αν όλοι οι Συριζαίοι το γυρίσουν στο πατριωτικό!
        Γιαυτό ,Δεν Νομίζω Τάκη!!

        • Μικρασιάτης avatar
          Μικρασιάτης @ llila 23/06/2012 20:56:02

          OK, λλιλα , θα εχουμε 6 χρονια ΝΔ και μετα αξιωματ αντιπολιτευση η ...ΠΑΣΟΚαρα (που τοσοι & τοσοι ηγαπησαν) η οποια ως νεος φοινιξ θα αναστηθει απ τις σταχτες του. Κι οπως ελεγα με ευθυμη διαθεση πριν λιγο στη παραλια σε μια ΠΑΣΟΚτζου (που δεν θελει να ακουει για ΝΔ) ... >> ''βρε μωρο μου, ΟΚ σου εκοψε το ΠΑΣΟΚ μια 300-αρα και πηγες στο ΘΥΡΙΖΑ, αλλα αν δεν ηταν η ΠΑΣΟΚαρα ακομα στα κλαμπακια θα δουλευες, και δεν θα ειχες τη σιγουρια του δημοσιου. Συν οτι επειδη εισαι πια λιγο ...μεγαλουτσικη, δεν θα δουλευες πια στα καλα μαγαζια, αλλα στις δευτεραντζες. Συν το οτι θα σου γυριζε πισω τα 300 ο Αλεξ ειναι μυθος... Οποτε συγχωρεσε τον το Μπενυ, δεν ειναι κακο παιδι... απλα ειναι λιγο αγριος...''

  78. nik avatar
    nik 23/06/2012 18:52:36

    Επειδή πολλοί αναφέρονται σε δημοψήφισμα για το ΛΑΘΡΟμεταναστευτικό θα ήθελα πολύ απλά να τους υπενθυμίσω οτι η λύση του προβλήματος της ΠΑΡΑΝΟΜΗΣ μετανάστευσης είναι θέμα εφαρμογής του ΝΟΜΟΥ και οχι της βούλησης ή οχι του Ελληνικού λαού. Δηλαδή αν ο Ελληνικός λαός ερωτηθείς "εγκρίνεται την παραμονή των παρανόμως διαμενόντων αλλοδαπών στη χώρα;;;;" απαντήσει ΝΑΙ ο νόμος πλέον θα το επιτρέπει;
    Δεν χρειάζεται κανένα δημοψήφισμα γιατί η θέληση του Ελληνικού λαού είναι καταγεγραμένη και αποδεδειγμένη σε όλα τα σχετικά γκάλοπ που έχουν γίνει ΑΜΕΣΗ ΑΠΕΛΑΣΗ όλων των ΛΑΘΡΟμεταναστών!

  79. nik avatar
    nik 23/06/2012 18:54:56

    Σε οτι αφορά την απόδοση ιθαγένειας σε αλλοδαπούς μακροχρόνια διαμένοντες στην χώρα να επανέλθει ο νόμος Παυλόπουλου που ίσχυε πριν επέλθει ο λαθρολάγνος Ραγκούσης

  80. popaia avatar
    popaia 24/06/2012 00:10:17

    Διαβάζω αυτά που γράφει το αλλενάκι, που τα ξέρω και τα ζω αλλά και πάλι σοκάρομαι. Βασάνισαν γέροντα με ηλεκτροσόκ στη Λευκάδα, κατέληξε η 84 που βασάνισαν στην Κομοτηνή, χτύπησαν τυφλή στην Αθήνα, επιτέθηκαν με μαχαίρι σε κοπέλα στη Ρόδο... Χώρια η παιδεμπορία και τα παιδικά μαρτύρια, χώρια που σφάζουν αδέσποτα και τα εμπορεύονται ως γκουρμέ..
    Δεν το χωράει το μυαλό μου ότι αυτά είναι ρουτίνα, ότι συμβαίνουν καθημερινά κι ότι κανείς δεν συγκινείται πια. Δεν το χωράει το μυαλό μου ότι η άρση αυτής της αδιανόητης κατάστασης θεωρείται φασισμός και ρατσισμός, ότι ντρεπόμαστε να διαμαρτυρηθούμε, ότι δεν τολμάμε ν' αντικρούσουμε τους ψυχάκηδες Κουκουεδοκουβελοσυριζαίους αλλά τους ψηφίζουμε κι όλας! Ότι χρόνια και ζαμάνια περιμένουμε ικέτες και ζητιάνοι να δεήσει κάποια κυβέρνηση να μας απαλλάξει από τον εφιάλτη που ζούμε. Ότι αυτό είναι αδύνατον γιατί ισούται λέει με το ολοκαύτωμα του Χίτλερ! Ότι τώρα πάλι συζητάμε κι αμφιβάλλουμε και φοβόμαστε μήπως ούτε ο Σαμαράς τηρήσει το λόγο του. Λες και δε ζητάμε το αυτονόητο και το στοιχειώδες που είναι υποχρεωμένη η Πολιτεία να μας παράσχει, αλλά κάτι φοβερό! Και ένοχο! Και απαγορευμμένο! Που δεν δικαιούμαστε αλλά μόνο στη ζούλα μπορεί κάποιος καλός άνθρωπος να μας το προσφέρει....
    Σκέτη παράνοια πια. Σε τέτοιο σημείο μας έχουν λοβοτομήσει οι αριστεροπαράφρονες.

ΑΠΟΣΤΟΛΗ ΣΧΟΛΙΟΥ

Τα δεδομένα σας είναι ασφαλή! H διεύθυνση email δε θα δημοσιευθεί. Τα στοιχεία θα χρησιμοποιηθούν αποκλειστικά για τη δυνατότητα σχολιασμού στο antinews.gr .

Tα πεδία με αστερίσκο (*) είναι υποχρεωτικά.