#_CRON_JOB_#
#_CRON_JOB_#
07/06/2010 08:30
ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΣΧΟΛΙΟΥ

Ανήλικες συνελήφθησαν για φόνο



Την άγρια δολοφονία ενός 80χρονου στην Κερκίνη Σερρών, από τον οποίο πήραν μόλις 10 ευρώ, ομολόγησαν ότι διέπραξαν την Κυριακή μια 16χρονη και μια 15χρονη.

Σύμφωνα με πληροφορίες, οι δύο κοπέλες επιθυμούσαν να εγκαταλείψουν τις προβληματικές οικογένειές τους και αναζητούσαν οικονομικούς πόρους για να φύγουν. Η 15χρονη ζούσε στο Νεοχώρι, ένα γειτονικό χωριό από την Κερκίνη, όπου σημειώθηκε η τραγωδία. Η 16χρονη φίλη της έμενε στο Κιλκίς. Την Κυριακή, τα δύο κορίτσια είχαν δώσει ραντεβού στην Κερκίνη, όπου ζει ο παπούς της 16χρονης, αποφασισμένες να κάνουν πράξη το σχέδιό τους.

Οι δύο κοπέλες επισκέφθηκαν τον άτυχο 80χρονο, που γνώριζαν μέσω του παππού της 16χρονης, με στόχο να εντοπίσουν το σημείο όπου φύλαγε τα χρήματά του, για να τού κλέψουν κάποιο ποσό. Όμως, κάτι τέτοιο δεν κατέστη δυνατόν και τα δύο κορίτσια επιχείρησαν με άλλο τρόπο να αποσπάσουν χρήματα από τον 80χρονο: Υποσχέθηκαν ερωτικές περιπτύξεις έναντι οικονομικού ανταλλάγματος, κάτι που το θύμα δέχθηκε, ωστόσο ζήτησε να δώσει τα χρήματα μετά την πράξη.

Οι κοπέλες δεν δέχθηκαν την πρόταση του 80χρονου κι όταν εκείνος επιχείρησε να τις θωπεύσει, αντέδρασαν βίαια. Η 16χρονη έβγαλε ένα στιλέτο που είχε στην τσάντα της και άρχισε να χτυπάει με αυτό στο στήθος και την κοιλιά τον 80χρονο, τον οποίο κρατούσε ακινητοποιημένο η 15χρονη φίλη της. Ο άτυχος ηλικιωμένος κάλεσε σε βοήθεια, αλλά ήταν αργά. Τα χτυπήματα που είχαν καταφέρει τα κορίτσια ήταν τελειωτικά.

Παρ' όλ' αυτά, οι φωνές του θύματος ακούστηκαν στα διπλανά σπίτια και κάποιοι γείτονες έσπευσαν να δουν τι συμβαίνει. Τα κορίτσια, που αντιλήφθηκαν τους γείτονες, κλείδωσαν την πόρτα του σπιτιού και αφού πήραν από το πορτοφόλι του 80χρονου τα 10 ευρώ που περιείχε, το έσκασαν από ένα παράθυρο. Τις δύο κοπέλες είδαν να διαφεύγουν κάποιοι από τους γείτονες, οι οποίοι έδωσαν τις περιγραφές τους στην αστυνομία. Οι αστυνομικοί κατάφεραν να φθάσουν στα ίχνη των κοριτσιών και τα συνέλαβαν.Στη διάρκεια της ανάκρισης, οι δύο κοπέλες ομολόγησαν την πράξη τους.

Για την υπόθεση σχηματίστηκε δικογραφία, που διαβιβάστηκε στον εισαγγελέα, ο οποίος θα αποφασίσει εάν θα απαγγελθούν κατηγορίες στους γονείς των δύο κοριτσιών για αμέλεια εποπτείας ανηλίκου.

ΣΧΟΛΙΑ

  1. Kὀριννα avatar
    Kὀριννα 07/06/2010 09:51:12

    Ἀλλοδαπές ἤ Ἑλληνίδες; Ἤ ἀπαγορεύεται νά γνωστοποιοῦμε τήν καταγωγή;

    • Ορθολογιστής avatar
      Ορθολογιστής @ Kὀριννα 07/06/2010 11:12:11

      Άν ήταν Ελληνίδες θά ήταν ήδη γνωστό.

      • Τίποτα avatar
        Τίποτα @ Ορθολογιστής 07/06/2010 11:17:02

        Σωστός!

      • Eurocrat avatar
        Eurocrat @ Ορθολογιστής 07/06/2010 12:23:23

        Εγώ λέω πως αν ήταν αλλοδαπές θα ήταν ήδη γνωστό.. πώς σου φαίνεται;
        Εδώ στο Βέλγιο συνέβη το εξής την προηγούμενη εβδομάδα: Ένας οπλισμένος άνδρας μετά το τέλος ακροαματικής διαδικασίας ειρηνοδικείου πυροβόλησε και σκότωσε τη δικαστικό που βρισκόταν στην έδρα και έναν βοηθό. Συνελήφθη αργότερα μέσα στη μέρα (να πυροβολεί από παρακείμενο πάρκο). Οι ιστοσελίδες είπαν αρχικά ότι επρόκειτο για αλβανό που ήθελε να εκδικηθεί καταδικαστική για αυτόν απόφαση που είχε πάρει η δικαστής. Μετά τη σύλληψη κυκλοφόρησε ότι επρόκειτο για ιρανό του οποίου απόφαση για έξωση πήρε η δικαστικός το 2007. Έκτοτε δεν είχε δηλώσει μόνιμη δ/νση κατοικίας (υποχρεωτικό στο Βέλγιο). Σε επανειλημμένες ερωτήσεις δημοριογράφων να επιβεβαιώσουν την είδηση, οι αρμόδιες αρχές απάντησαν "η εθνικότητα του υπόπτου δεν αφορά την ουσία της υπόθεσης".. Τη στιγμή που είχε σκοτώσει δικαστικό, φανταστείτε!

    • ni.kappa avatar
      ni.kappa @ Kὀριννα 07/06/2010 14:06:34

      Αυτο ειναι το ζητημα?

  2. Strange Attractor avatar
    Strange Attractor 07/06/2010 09:51:50

    Μια νέα αδίστακτη γενιά αναδύεται. Μεγαλωμένη χωρίς ιδανικά και προβληματισμούς. Γαλουχημένη με μεσημεριανάδικα και πρότυπα τύπου Τζούλιας, Πάνια, και πρώτο τραπέζι πίστα, πατώντας επί πτωμάτων. Γρήγορο και άμεσο κερδος χωρίς αγώνα. Πορνεία ή έγκλημα, αρκεί να πέσει το χρήμα τώρα!
    Τα ίδια έπαθε και η Αμερική στις αρχές του`80. Παιδική εγκληματικότητα, συμμορίες κλπ. Ήρθε η σειρά μας. Έχουμε τα πρότυπα που μας αξίζουν. Αφού ταίζουμε το θηρίο της άθλιας τηλεόρασης με τις ξανθιές ηλίθιες να κυριαρχούν. Με πρότυπο το βούρλο Μενεγάκη.

    “Οι βάρβαροι.”

    Οι βάρβαροι δεν θα ξανάρθουν απ`τα σύνορα.
    Τους εκπαιδεύουν οι σοφοί με τηλεόραση.
    Κι οι ορδές τους απ`τα παιδικά δωμάτια θα ορμήσουν.

    Π.Α. Σινόπουλος

    • Θραξ Αναρμόδιος avatar
      Θραξ Αναρμόδιος @ Strange Attractor 07/06/2010 10:43:00

      Το πιο υγιές θέαμα στην ελληνική τηλεόραση είναι οι παλιές ελληνικές ταινίες και ίσως μερικά ντοκυμαντέρ που και που. Οταν δεν δείχνουν θηρευτές να ξεσκίζουν το θήραμά τους.

      Στην κατηγορία των λιγώτερο επικίνδυνων θεαμάτων, τοποθετώ την κατάχρηση των αθλητικών, δηλαδη τον ύμνο στον ανταγωνισμό και όχι στην συνεργατικότητα, τα ρηάλιτυ, ελληνικές και ξένες χαζοσειρές και τις ανοησίες των μεσημεριανάδικων.

      Αλλά το βαρύ πυροβολικό είναι το βράδυ. Δαίμονες, βαμπίρ, τέρατα, σήριαλ κίλερς, πριόνια, ανθρώπινες σάρκες, ιοί, καταποντισμοί και πάει λέγοντας. Και αίμα. Ανθρώπινο αίμα. Πολύ αίμα.

      Πάει η εποχή της αθωότητας με το Μικρό σπίτι στο λειβάδι, τη Μπονάνζα και τα παρόμοια.

      Και δεν τα βλέπουμε μόνο εμείς και τα παιδιά μας. Και στους Σκοπιανούς τα ιδια δείχνουν και στους Αλβανούς, και...

      Εχουμε εκθέσει δυο γενιές νέων σε ότι πιο άρρωστο θέαμα γέννησε ποτέ το ανθρώπινο μυαλό.

      Θραξ Αναρμόδιος

  3. Kὀριννα avatar
    Kὀριννα 07/06/2010 10:02:16

    Strange Attractor
    Ἀν εἶναι Ἑλληνίδες θά πικραθῶ πράγματι,γιατί θέλω νά πιστεύω πώς ἀκόμα κρατᾶμε λίγο.
    Δέν θά τό ποῦν ὅμως,τά πολυπολιτισμικά κατακάθια,ὁπότε πρέπει νά τό ψάξουμε.

    • rage avatar
      rage @ Kὀριννα 07/06/2010 10:12:18

      είτε ελληνίδες είτε αλλοδαπές η τοπική κοινωνία προφανώς προσέφερε απλόχερα τα κίνητρα να πράξουν κάτι τέτοιο, Κόριννα. Σε μια τέτοια ηλικία όπου η συμπεριφορά καθορίζεται περισσότερο από τον περίγυρο κι όχι από τον ίδιο τον εαυτό κάποιου, δεν μπορείς να ρίχνεις το βάρος στην καταγωγή κάποιου.

      Πρέπει επιτέλους να συνειδητοποιήσεις εσύ και άλλοι που σκέφτονται σαν εσένα πως δεν είμαστε γνήσιοι απόγονοι καμιας υπερ-φυλής αλλά μπασταρδεμένοι τουρκοαλβανοβλαχομογγολογοτθοδωριεωαχαιοτιαλλοθεσεσύ, με ό,τι αυτό συνεπάγεται στη συμπεριφορά μας.

      • Strange Attractor avatar
        Strange Attractor @ rage 07/06/2010 10:31:45

        Συμφωνώ. Πρέπει όλοι να μάθουμε την ιστορία μας. Όχι την ωραιοποιημένη που διδάσκεται και πλασάρεται επίσημα αλλά τη πραγματική. Δεκάδες εισβολές, εκατοντάδες κατακτητές, χιλιάδες επιμειξίες... Η ελληνικότητα (που κι αυτή κυνηγήθηκε) διεσώθη μέσω της γλώσσας, των εθίμων και της θρησκείας. Όχι του DNA.
        Θα μου μείνει η απάντηση ενός ντόπιου τσομπάνη της Αθήνας όταν ρωτήθηκε από κάποιον αλλοδαπό περιηγητή "Ποιός έφτιαξε αυτούς τους ναούς;"
        "Α, αυτά; Αυτά είναι απ τη εποχή των Ελλήνων..."

      • Προφήτης avatar
        Προφήτης @ rage 07/06/2010 11:06:01

        Εσύ rage αμέσως να ρίξεις το σπόρο της αμφισβήτησης της ελληνικότητας.
        Να καταλογίσεις ενοχές στην τοπική κοινωνία για τα πρότυπα που δίνει.
        Με την σίγουρη θεώρηση ότι η τοπική κοινωνία είναι ελληνική άρα το βάρος της ενοχής βαρύνει την ελληνικότητα.
        Αλλά οι τοπικές κοινωνίες έχουν πλέον μεγάλο αριθμό αλλοδαπών δολοφόνων. Και τα πρότυπα τα δημιουργεί η Τηλεόραση. Που να παραδεχθείς ότι, ακόμα και να δεχθούμε τη "λογική" σου, τα πρότυπα τα πήραν από τις συνεχείς δολοφονίες από αλλοδαπούς ή το πιο πιθανό από μια αμερικανική σειρά με παιδικές συμμορίες
        Ουστ σκουπίδι.

        Οι Μογγόλοι απέναντι πλασάρουν στους τουρίστες την Έφεσο για δικό τους επίτευγμα, οι σλαβοτσοπάνηδες θέλουν να γίνουν "Μακεδόνες".
        Εσύ να συνειδητοποιήσεις ότι σε λίγο ή θα πάρετε οι εθνομηδενιστές μαζί με τους λαθρομετανάστες το πάνω χέρι ή θα βρεθείτε σε δύσκολη θέση, να το πω κομψά.
        Αν βρισκόσουν στο κράτος αυτών για τους οποίους κάνεις προπαγάνδα, κάθαρμα, και αμφισβητούσες την εθνικότητά τους, θα σε είχαν εκτελέσει για "αντι-τουρκισμό", εφαρμόζοντας επίσημο νόμο.

      • Τίποτα avatar
        Τίποτα @ rage 07/06/2010 11:21:08

        @ rage
        Μην κρίνεις εξ ιδίων τα αλλότρια...

    • Strange Attractor avatar
      Strange Attractor @ Kὀριννα 07/06/2010 10:23:10

      Εδώ δεν μιλάμε για ενήλικους Τσετσένους, σκληρούς Γεωργιανούς κλπ. Μιλάμε για έφηβα κορίτσια. Οπότε και αλλοδαπές να είναι, εδώ μεγάλωσαν και με τα τα δικά μας σκουπίδια πρότυπα γαλουχήθηκαν. Δεν έχει σημασία λοιπόν η εθνικότητα.

      • Τίποτα avatar
        Τίποτα @ Strange Attractor 07/06/2010 11:19:58

        Να με συγχωρείς πολύ, αλλά τα δικά μας παιδιά δεν μεγαλώνουν έχοντας ως δεδομένο το μίσο των γονιών τους για την Ελλάδα και κάθε τι ελληνικό. Παιδί Αλβανών το οποίο γεννήθηκε εδώ παραδέχτηκε ότι βαφτίστηκε χριστιανός "για να κυκλοφορώ πιο ελεύθερα στη χώρα σας". Τι να λέμε τώρα...

      • Strange Attractor avatar
        Strange Attractor @ Strange Attractor 07/06/2010 13:52:16

        Δεν μίλησα για μίσος έναντι καθε τι ελληνικού. Μίλησα για τα σκουπίδια που προβάλλει ως πρότυπα η τιβί μας. Αυτά δημιούργησαν τη ψυχοσύνθεση του έφηβου σήμερα, αλλοδαπού ή Έλληνα.
        Τα τσιφτετελοπ, οι φιάλες, τα λουλούδια, οι μπέμπες, το ντεκαπάζ, η Σαρρή, η Ντούβλη, ο Ασλάνης και το κακό συναπάντημα.
        Ποιό παιδάκι θα κάτσει να διαβάσει 6 + 6 + 4 χρόνια για να έχει δικαίωμα μετά να δώσει εξετάσεις στο ΑΣΕΠ; όταν γύρω του κυκλοφορούν πετυχημένα σελέμπριτι με κορβέτ και μυαλό κουκούτσι.
        Κόκα, βίζιτα, τσόντα και ξεπούλημα... έτσι δένεται το ατσάλι σήμερα. Και ίνδαλμα η Μενεγάκη. Και εκλεγμένοι εθνοπατέρες η Καϊλή και ο Ανατολάκης.
        Καλά πάμε, δεν λέω.

      • Nancy avatar
        Nancy @ Strange Attractor 07/06/2010 18:28:51

        Σωστά τα λές s.a., αλλα να μήν αγνοούμε οτι η ανάρτηση επάνω γράφει καθαρά απο διαλυμένα σπίτια, οπότε γιατί τόση σημασία στην εθνικότητα?

      • Strange Attractor avatar
        Strange Attractor @ Strange Attractor 07/06/2010 18:31:23

        Νάνσι, η ανάρτηση είναι τώρα ανανεωμένη. Όταν έγραψα το σχόλιο το πρωί, ήταν μόνο δυο σειρές.

      • Nancy avatar
        Nancy @ Strange Attractor 07/06/2010 19:54:16

        Ναι φίλε, μετά διάβασα και παρακάτω.

    • ni.kappa avatar
      ni.kappa @ Kὀριννα 07/06/2010 14:16:26

      Αν ειναι Ελληνιδες θα πικραθεις..αν ειναι αλλοδαπες?

      • Strange Attractor avatar
        Strange Attractor @ ni.kappa 07/06/2010 18:34:58

        Και όπως προκύπτει, τα κορίτσια ήταν κλέφτες, βιζιτάκια και δολοφόνοι. Όλα τα καλά μαζί. Ποσώς με ενδιαφέρει η εθνική καταγωγή τους ή η ελληνικότητα τους. Αυτό που με θλίβει είναι ότι στο δικό μας ποινικό σύστημα, σε 2 χρονάκια θα είναι έξω για να κάνουν ότι γουστάρουν.

  4. Προφήτης avatar
    Προφήτης 07/06/2010 10:22:19

    Ό,τι λέει κι ο Strange. Αλλά να επισημαίνεται πάντα ότι τα φαινόμενα στην Ελλάδα είναι καθαρά αποτέλεσμα της επιβολής του Αμερικανικού πολιτισμικού, κοινωνικού και οικονομικού μοντέλου.
    Όταν σε μια κοινωνία μαζεύεται συνονθύλευμα ανθρώπων χωρίς δεσμό, όταν πρέπει να πετύχεις με κάθε μέσον γιατί "ο πρώτος είναι τα πάντα και ο δεύτερος μηδέν" και όταν το να πετύχεις συνιστά μόνο καταναλωτική ευχέρεια δηλαδή χρήμα, το να δολοφονήσεις ή να γυρίσεις τσόντα απαλλάσσεται από ηθική αποτίμηση.
    "Πες ό,τι θες αγάπη μου, ξεπούλησα, ξεπούλησα σου λέω, το καταλαβαίνεις;" κόαζε η Ντούβλη στην τηλεόραση.

    • ραγος avatar
      ραγος @ Προφήτης 07/06/2010 10:44:27

      ακριβώς...
      όταν επιτυχημένος είναι ο πλούσιος, όταν αποτυχημένος είναι ο ευαίσθητος, όταν κορόιδο είναι ο καλοσυνάτος, όταν μαγκας είναι ο νταής, όταν έξυπνος είναι ο πονηρός, κι όταν όλα αυτά είναι πρότυπα που εμείς οι ίδιοι δημιουργούμε, εξελίσσουμε και αναπαράγουμε, ένα 15χρονο είναι ο τελευταίος κρίκος μιας ήδη σπασμένης αλυσίδας τον οποίο θα μπορούσαμε να κατηγορήσουμε.
      Πλήρης κοινωνική αποσύνθεση...

    • ψυχραιμια avatar
      ψυχραιμια @ Προφήτης 07/06/2010 11:19:48

      Πως το επεβαλαν αυτο οι Αμερικανοι σε μια χωρα οπου ολοι τους βριζουν;
      Στην Αμερικη υπαρχει και το Χολλυγουντ και τα σηριαλ της τηλεορασης αλλα και συντηρητικη κοινωνια και ηθικες αξιες.Ολα υπαρχουν και η καθε χωρα παιρνει αυτα που θελει.
      Παραδειγμα φυσικα ολες οι γειτονικες χωρες που μαζι με τα αμερικανικα προιοντα καλλιεργουν και το εθνικο τους αισθημα.Οχι μονο η Τουρκια αλλα και η Αλβανια,τα Σκοπια,η Βουλγαρια,η Ιταλια δηλαδη ολες.
      Η ιδιαιτεροτητα της Ελλαδος δεν ειναι οτι δειχνει η τηλεοραση αμερικανικες ταινιες γιατι τετοιες δειχνουν παντου.Η ιδιαιτεροτητα της ειναι οτι ειναι η μονη που εχει τοσο ισχυρη αντεθνικη αριστερα της οποιας ο ειρηνικος καθεστωτικος βραχιονας ασκει επιρροη σε εφημεριδες ,καναλια και πανεπιστημια ενω ο πολεμικος επαναστατικος ασκει τρομοκρατια και επεισοδια.Και ευθυνη της ΝΔ του Καραμανλη ηταν οτι τους ενισχυσε και τους αφησε να δρουν ανεξελεγκτοι.

      • Προφήτης avatar
        Προφήτης @ ψυχραιμια 07/06/2010 11:31:44

        Ο επιδερμικός αντι-αμερικανισμός στις διακηρύξεις είναι κάλυμμα του αμερικανισμού στην καθημερινότητα.
        Οι Έλληνες πια ζουν, εργάζονται, παντρεύονται με αμερικανικές νόρμες.
        Κοίτα την βλακώδη οργάνωση των γαμήλιων τελετών, για παράδειγμα.

  5. co avatar
    co 07/06/2010 10:57:27

    η διαφορά με τα made in us πρότυπα είναι ότι ενω εκει μπορείς να "πετύχεις" και με την επιχειρηματικότητα, την ερευνα, την πρωτοτυπια κλπ κλπ εδώ πέρα μόνο με το εγκλημα τη τσόντα και την λαμογία μπορείς να"πετύχεις"

  6. Strange Attractor avatar
    Strange Attractor 07/06/2010 10:59:57

    Ο μικρομεσαίος έχει πρότυπο τον απατεώνα με τη μπεεμβέ και τη ξανθιά κομμώτρια του στο πρώτο τραπέζι πίστα.
    Ο πολιτευτής έχει πρότυπο τον υπουργό με τα 15 σπίτια και τις 7 πισίνες.
    Ο νεαρός έχει πρότυπο τον τυπά που δουλεύει νύχτα, έχει σπορ αμάξι, αλλά πουλάει ναρκωτικά για να το πετύχει.
    Ο δημόσιος υπάλληλος έχει πρότυπο τον κομματικό συνάδελφο του που αν και υπηρεσιακά ανεπαρκής (ακόμη και κλέφτης) προάγεται και χαίρει εκτίμησης, καθότι ... παράγοντας.
    Η πιτσιρίκα έχει πρότυπο τα ξανθά σούργελα που πλασάρουν τα ΜΜΕ και κυρίως η τηλεόραση.
    Και πάει λέγοντας.
    Αποτέλεσμα; Είμαστε μια κοινωνία χωρίς ιδανικά και συνεπώς χωρίς μέλλον.

    • Γιάννης avatar
      Γιάννης @ Strange Attractor 07/06/2010 11:21:32

      Αυτή είναι η περίφημη μικρομεσαία δημοκρατίας μας.
      Ο νεοέλληνας μικρομεσαίος, ατομιστής, αριβίστας, χωρίς αρχές, αλαζόνας και πολύξερος. Λατρεύει τον εαυτό του και μόνο. Είναι ένας μεταμοντέρνος ειδωλολάτρης του εγώ του. Αυτό το εγώ εξυψώνεται μόνο μέσα από τον άκρατο καταναλωτισμό και την επίδειξη. Γι'αυτό κυνηγάει ανελέητα και με κάθε μέσο το χρήμα. Ποδοπατά όποιον είναι εμπόδιο στο ψευτοόνειρό του. Ουσιαστικά είναι ένα παράσιτο που απομυζά τον οργανισμό (γειτονιά, εργασιακό χώρο, πατρίδα) μέσα στον οποίο ενεργεί. Είναι πολλές φορές εγγράματος αλλά πάντοτε αμόρφωτος. Ον δίχως μορφή, δίχως σχήμα. ΑΣΧΗΜΟΣ! ΕΛΛΕΙΝΟΣ! ΗΔΟΝΙΣΤΗΣ!
      Τώρα θα βιώσει την καταστροφή του!

      • Eurocrat avatar
        Eurocrat @ Γιάννης 07/06/2010 12:49:39

        Ευτυχώς που έχουν περισωθεί και κάποιοι βράχοι ελληνικής λεβεντιάς κι ευθυκρισίας σαν τον Προφήτη για να τη μεταλαμπαδεύσουν και σε όλους τους υπόλοιπους και υπολείποντες και υπολοιπόμενους, παραδίδοντας μαθήματα εφάμιλλα αυτού στον "οργισμένο", λίγο πιο πάνω.. χα χα

      • Προφήτης avatar
        Προφήτης @ Γιάννης 07/06/2010 13:06:21

        Θα συνεχίσω με μαθήματα σε είρωνες μεγέθους ίσου με την αγραμματοσύνη τους
        υπολείπομαι = 1.μένω ως υπόλοιπο/2.βρίσκομαι σε μειονεκτική θέση
        Μετοχή : υπολειπόμενος.

        Υπολείπω ρήμα δεν υπάρχει.
        Υπολείπων μετοχή, επίσης.
        Οι "υπολοιπόμενοι" αναζητούνται από γλωσσολόγους.

        Οι υπόλοιποι Eurocrats να φορέσουν πουλόβερ βγαίνοντας. Φυσάει.

      • Eurocrat avatar
        Eurocrat @ Γιάννης 07/06/2010 14:50:11

        Αυτό με το λαγό και το κράνος το ξέρεις Προφιτερόλ; (απ'το "προφιτε-ρολάρω το διάλογο" βγαίνει αυτό)

      • Προφήτης avatar
        Προφήτης @ Γιάννης 07/06/2010 15:00:24

        Καραγκιοζάκο, στο Βέλγιο βρήκες να πας να γίνεις άντρας;
        Κυκλοφορούν παιδεραστές.

  7. Μιχάλης avatar
    Μιχάλης 07/06/2010 11:19:31

    Και κάτι θετικό από όλη αυτή την ιστορία, στα σχόλια. Η απαξίωση της τηλεόρασης και των προτύπων ζωής που πλασσάρει!

  8. Ορθολογιστής avatar
    Ορθολογιστής 07/06/2010 11:19:49

    Εντύπωση κάνει τό εξής γεγονός, ότι πολλοί δέν χάνουν τήν ευκαιρία νά εξηγούν καί νά προσπαθούν νά πείσουν ότι οί Έλληνες είναι οτιδήποτε άλλο εκτός από Έλληνες. Χάθηκε πλέον ή λογική;

  9. Blut und Tränen avatar
    Blut und Tränen 07/06/2010 11:42:48

    Κάποιοι αποδίδουν όλα τα κακά στραβά κι ανάποδα της σημερινής Ελλάδας στα "αμερικανικά πρότυπα". Αναρωτιέμαι πόσοι απ' αυτούς έχουν πάει στις ΗΠΑ.

    Γιατί είμαι βέβαιος ότι, αν είχαν πάει, θα ήξεραν ότι ο μέσος κάτοικος εκεί δεν έχει καμιά σχέση μ' αυτό τα σούργελο που έχει καταντήσει να είναι ο αντιπροσωπευτικός τύπος του μέσου greek. Ούτε και στην Ευρώπη πουθενά υπάρχει κάτι αντίστοιχο.

    Made in Greece και δική μας πατέντα είναι η ελληνική ξεφτίλα. Κατοχυρωμένη και έχει όνομα: Σκυλάδικο (Appellation d'origine protégée)

    • Προφήτης avatar
      Προφήτης @ Blut und Tränen 07/06/2010 12:19:39

      Και ο μέσος Έλληνας δεν είναι το σούργελο που εσύ διακωμωδείς.
      Δεν είναι βέβαια αστήρικτος ο διαχωρισμός των προτύπων που ΕΞΑΓΕΙ η Αμερική από κάποια στο εσωτερικό της, αλλά δεν διαφέρουν και πολύ. Ή μήπως και τα εξαγόμενα δεν λογίζονται αμερικανικά.
      Όσο για τον μέσο Αμερικανό, δεν είναι καθόλου αθώος.
      Π.χ ο ευχάριστος, γελαστός τύπος next door μπορεί να ζει από την εξέλιξη προηγμένων οπλικών συστημάτων που σκοτώνουν "τριτοκοσμικούς" από 40.000 πόδια.

      • Blut und Tränen avatar
        Blut und Tränen @ Προφήτης 07/06/2010 13:08:02

        Και επειδή οι Αμερικανοί έχουν οπλικά συστήματα που πυροβολούν από τα 40χιλ. πόδια, και τα οποία εμείς παρακαλάμε να τα αγοράσουμε μαζί με την coca-cola, τα mcdonalds, και τις σκουπιδοσειρές, δικαιώνεται το ελληνικό σκυλάδικο;

        Περίεργη αντίληψη!

      • Προφήτης avatar
        Προφήτης @ Προφήτης 07/06/2010 13:18:59

        Δημιουργείς μια αντιδιαστολή με δύο ανακριβείς πλευρές :
        οι σκυλάδες Έλληνες, συλλήβδην - οι καλοί Αμερικανοί, συλλήβδην.

        Δεν συμφωνώ. Υποστηρίζω ότι το υπαρκτό σούργελο που περιγράφεις δεν είναι πλειοψηφικό στην Ελλάδα και οι Αμερικανοί, πλέον, από την μετεξέλιξή τους σε Αυτοκρατορία, είναι φύσει και θέσει φιλικής συμπεριφοράς εχθροί του υπολοίπου κόσμου : ζουν από την εκμετάλλευσή του.
        Αυτό το νόημα έχει το παράδειγμα του γελαστού δολοφόνου. Να θυμίσω και αυτούς που σπεκουλάρουν στην χρεωκοπία χωρών;

      • Sic transit gloria mundi avatar
        Sic transit gloria mundi @ Προφήτης 07/06/2010 13:33:35

        Φίλε Προφήτη, στη χρεωκοπία της Ελλάδας σπεκουλάρουν και αρκετοί (δυστυχώς) συμπατριώτες μας. Κατά παράξενο τρόπο, οι ίδιοι ποζάρουν και ως "αντιαμερικανοί" ή "αντι-αγγλοσάξωνες". Ίσως επειδή έχουν βγάλει ήδη σε αγγλοσαξωνικές τράπεζες, όσα μάζεψαν με τον "ιδρώτα" της (κάτω) κεφαλής τους.
        Ναι, ξέρω, μετά τη χρεωκοπία, θα τα φέρουν πίσω: Για να μας αγοράσουν, σε "δίκαιη" τιμή.

    • Sic transit gloria mundi avatar
      Sic transit gloria mundi @ Blut und Tränen 07/06/2010 13:26:46

      Στα σοβαρά τώρα, ο όρος "σκυλάδικο" είναι απαράδεκτος και άδικος για τον καλύτερο φίλο του ανθρώπου. Τα σκυλιά (όταν δεν τα "εκπαιδεύουμε" για να τα κάνουμε όπως τα μούτρα μας) είναι αξιαγάπητα και προπαντός πιστά ζώα. Αντίθετα, το φιλοθεάμον κοινό που αποκαλείται "σκυλάδες" (ή "σκυλούδες"), περιέχει συνήθως άτομα άφιλα και πρό παντός άπιστα. Οι αμφιβάλλοντες, ρωτήστε καλύτερα τις γυναίκες τους (ή τους άνδρες τους).

      • Προφήτης avatar
        Προφήτης @ Sic transit gloria mundi 07/06/2010 13:49:12

        Φίλε Sic transit συμφωνούμε
        http://www.antinews.gr/?p=48761&cpage=1#comment-464359

  10. Χρήστος avatar
    Χρήστος 07/06/2010 11:53:28

    Ελληνίδες είναι...

  11. o βουνίσιος avatar
    o βουνίσιος 07/06/2010 12:30:39

    Ένα από τα μεγαλύτερα προβλήματα της ελληνικής κοινωνίας είναι η τηλεοπτική ζώνη 7-10 με τα reality show, τα δελτία ειδήσεων κτλ.

    Αν δεν αλλάξει ο τρόπος μετάδοσης των ειδήσεων που σήμερα χειραγωγεί και αποβλακώνει στο επίπεδο της πρακτικής στάσης ζωής τα πράγματα θα γίνουν χειρότερα.

    Η κρίση που βιώνει η χώρα μας είναι κυρίως κρίση της παιδείας [προσανατολιστικών αρχών & δημοκρατίας] δεν είναι οικονομική κρίση.

  12. καθρέφτης avatar
    καθρέφτης 07/06/2010 13:33:57

    "...Κοιτάξτε αυτούς τους νεαρούς των δεκαπέντε-δεκαεφτά χρόνων.Κοιτάξτε τους καλά.Προσέξτε την Κατήφειά τους.Την νευρική τους απάθεια, την σιωπή τους, την δύσαρθρη ομιλία τους, την δύσθυμη σκληρότητά τους.Προσέξτε πόσο Ακίνητος είναι αυτός ο Νέος Άνθρωπος.Πόσον Αμίλητο Φόνο κουβαλάει μέσα του.Κι αν ακόμα δεν είναι αυτοί ο Συναγερμός,θα έρθουν παιδιά, έφηβοι που θα είναι προορισμένοι για τον Νέο Λόγο. Απλά, για τον Λόγο.Για λέξεις που ποτέ δεν διαπράχθηκαν, για νοήματα που ποτέ δεν ορθολογήθηκαν, για εικόνες που ποτέ δεν μιλήθηκαν.
    Φοβηθείτε τους"[Γ.Χ.]

  13. Strange Attractor avatar
    Strange Attractor 07/06/2010 14:24:20

    Η όλη φιλοσοφία του "σκυλάδικου" με τη συγκεκριμένη κουλτούρα που τη συνοδεύει είναι καθαρά νεοελληνικό φαινόμενο. Κράμα νεοπλουτισμού, ξιπασιάς, αγραμματοσύνης και χαμηλής μουσικής παιδείας. Η μπόχα που αναδύεται από τη βιομηχανία της ελληνικής νύχτας είναι τοξική. Μολύνει γενιές και γενιές. (Και βέβαια καμία σχέση με την εγγενή αγαθοσύνη των 4ποδων φίλων μας, των σκυλιών).

  14. Kὀριννα avatar
    Kὀριννα 07/06/2010 15:04:10

    Strange Attractor,
    ὅταν μοῦ γράφης γιά χιλιάδες ἐπιμειξίες,θέλω καί ἀποδείξεις,διότι διαφορετικά εἶναι λόγια τοῦ ἀέρος καί δέν μέ πείθουν.
    Τί ἀποδείξεις; Γραπτά πού ἀποδεικνύουν ὁτι ζούσαμε μαζί μέ τούς κατακτητές μας,τούς πανδρευόμαστε,ἀλληλοερωτευόμαστε.Ὄχι βιασμούς,διότι σέ αὐτήν τήν περίπτωσι,ἡ κοπέλλα ἤ αὐτοκτονοῦσε ἤ τήν ἔσφαζε ὁ πατέρας ἤ ὁ ἀδελφός.
    Ἐάν τίς ἔκλεβαν,τότε τό πρόβλημα τό ἔχουν οἱ χῶρες πού τίς πῆγαν καί ὄχι ἐμεῖς.
    Ἄς ἀρχίσουμε ἀπό τούς Ρωμαῖους.
    Εἶναι Ἀρκάδες,ὁπότε πρόβλημα ἐπιμειξίας δέν ὑπάρχει.Δέν νομίζω ὅμως ὅτι ὑπῆρξαν καί πολλές ἑνώσεις.
    Μέ τούς Φράγκους.
    Θεωρούσαν ὑποτιμητικό νά ἑνωθοῦν μέ Ἔλληνες(τρομάρα τους ἀλλά καλλίτερα).
    Μέ τούς Τούρκους.
    Ἐδῶ καί ἄν δέν ἔγινε τίποτα,μόνο αὐτές ἤ αὐτούς πού ἔκλεψαν,ἀλλά ὁπως εἶπαμε,πρόβλημά τους.
    Νά διαβάσης τό ὁδοιπορικό τοῦ Σατωβριάνδου* ὁ ὁποῖος ὁμολογεῖ ὅτι δέν μπορεσε νά δῆ πολλούς Ἑλληνες διότι ζοῦσαν στά βουνά χώριστά ἀπό τούς Τούρκους,σέ ἀθλία κατάστασι(τ΄ἀκοῦς Ρεπούση; ).Δέν μιλάω βέβαια καί γιά τήν θρησκεία.
    Γιά τούς Σλαύους.
    Ἤρθαν ἔκατσαν 2 αἰῶνες στήν Πελοπόνησσο καί ἔφυγαν κυνηγημένοι ἀπό τούς ντόπιους διότι ἦταν κλέφτες καί φονιάδες,καί δέν τούς ἄντεχαν πλέον.
    Πού βλέπεις λοιπόν ἐπιμειξίες;
    Ἄν ὑπῆρχαν θά ἔπρεπε νά ἔχουν λάβη χώρα πολλές ἑκατοντάδες χιλιάδες ἐπιμειξίες γιά νά ἀλλοιωθῆ ὁ χαρακτήρας τῶν κατοίκων.Ἔτσι τουλάχιστον λένε οἱ ἀνθρωπολόγοι.
    Τέτοιο πρᾶγμα δέν ἐσυνέβη,καί εἶναι δυστυχῶς πολύ τῆς μόδας νά ἀμφισβητοῦμε τήν καταγωγή μας,κόλπο καί αὐτό τῆς πολυπολιτισμικῆς καφρίλας γιά νά μᾶς κάνη νά δεχθοῦμε καί νά ἀναμειχθοῦμε μέ τούς λάθρο χωρίς ἀντίστασι.
    Θά σοῦ γράψω δύο τινά πού μέ ἔπεισαν ὅτι εἶμαστε γνήσιοι Ἕλληνες:
    1ον.Ὁ Βενιζέλος ἔδωσε τά ὄστά ἀπό τό Δημόσιο Σῆμα στούς Ἀμερικάνους οἱ ὁποῖοιτά κράτησαν περίπου 4 χρόνια.Ἀσφαλῶς ἐξήτασαν τό DNA,δέν νομίζεις ὅτι ἄν δέν ἦταν τό ἴδιο μέ τό DNA τῶν τωρινῶν Ἑλληνων θά εἶχε γίνη τό θέμα βούκινο;
    2ον.Τά ἐλαττώματά μας καί μόνο ἀρκοῦν γιά νά πεισθῆ κανείς.
    Ἐγώ ὅλα τά ἄλλα πού λένε τά ἀκούω βερεσέ,καί γιά νά πεισθῶ θέλω ἀποδείξεις.
    Δέν δέχομαι τήν πλύσι ἐγκεφάλου τῆς Νέας Τάξεως
    Μέ τήν λογική καί τήν ἀπόδειξι,ὅλα μπορῶ νά τά βρῶ μόνη μου,δέν θά γίνω φερέφωνο κανενός ἐναντίον τῆς ἰδίας τῆς ὑπάρξεώς μου.
    Δέν θά σοῦ γράψω γιά τίς ἔρευνες τοῦ Πανεπιστημίου Στάφορντ,γιατί κάποτε τά ξαναγράψαμε καί θά γίνουμε βαρετοί.

    *Ψάξε νά βρῆς τό "Ὁδοιπορικό" τοῦ Σατωβριάνδου,σέ μετάφρασι Ροΐδη.
    Εἶναι πολύ καλό,ἀλλά θά τό βρῆς σέ παλαιοπωλεῖο.
    Ἄλλο πού δέν θά ἤθελαν δέν νομίζεις;
    .

    • (A)θανάσης avatar
      (A)θανάσης @ Kὀριννα 07/06/2010 15:13:27

      Ξέχασες να αναφέρεις Αρμένιους, Σύριους, Γύφτους (Ινδούς δηλαδή), Εβραίους, γηγενείς Μικρασιάτες, Άραβες, Βορειοαφρικανούς, κατοίκους της βόρειας Βαλκανικής (από Βούλγαρους ως Βλάχους κλπ), και αν ανατρέξουμε στα χρόνια του "Βυζαντίου¨, όλους τους λαούς που κατά καιρούς πέρασαν από το χωνευτήρι της Αυτοκρατορίας...

      Μέγα λάθος η οίηση περί φυλετικής καθαρότητάς μας. Φυλή μας είναι μόνο η γλώσσα μας, αυτήν έπρεπε να προστατεύσουμε ως τέτοια, και αποτύχαμε παταγωδώς...

      • anonymous avatar
        anonymous @ (A)θανάσης 07/06/2010 15:22:33

        Κάπου είναι κουραστικό τη σήμερον ημέρα να επανέρχονται στο προσκήνιο οι αμφισβητήσεις για την καταγωγή μας.
        Το πέταξαν κάποτε ως πομφόλυγα έγιναν έρευνες, τα τελευταία χρόνια και στο DNA και απέδειξαν ότι μετά από 2000 χρόνια έχουμε υποστεί μια επιμειξία σε ποσοστό 10%.

        Καλό είναι να προσέχετε λίγο περισσότερο όταν γράφετε αυτά που γράφετε. Η Κόριννα έχει δίκιο.

  15. donaE avatar
    donaE 07/06/2010 15:12:13

    Εγω σκεφτομαι οτι για να ασκησουν τοση βια εχουν υποστει και βια με καποιο τροπο.Ενδοοικογενειακα κτλ.
    Τα προτυπα της τηλεορασης βεβαια δινουν λυση σε προβληματα μετατοπισης αξιακου κωδικα καλα λεει ο strange.

    • Strange Attractor avatar
      Strange Attractor @ donaE 07/06/2010 15:26:23

      Ντόνα, όσα έχω κατά καιρούς διαβάσει και ψάξει (και είναι πολλά) γύρω από τρελαμένους εγκληματίες, σήριαλ κίλερς κλπ, οδηγούν σε ένα κοινό παρονομαστή: Υπέστησαν όντως κάποια βία στη πολύ μικρή τους ηλικία (βιασμό, ξύλο, βασανιστήρια)με αποτέλεσμα να σβήσει από μέσα του η εννοια της καλοσύνης και της συμπόνοιας που μας τα δίνει ένα οικογενειακό περιβάλλον αγάπης και στοργής. Ένα άλλο πιο μικρό ποσοστό, έχει εγγενή εγκεφαλικά προβλήματα ή βλάβες που δεν οφείλεται στο περιβάλλον τους (από μικρά παιδάκια καίνε και βασανίζουν ζωάκια ,βάζουν φωτιές, έχουν ψύχωση με νεκρά ζώα και ανθρώπους κλπ).

      • donaE avatar
        donaE @ Strange Attractor 07/06/2010 15:46:53

        Ετσι ειναι δυστυχως.

  16. Kὀριννα avatar
    Kὀριννα 07/06/2010 15:13:23

    @ni kappa

    Λυπήθηκα γιατί σκοτώσαν ἕνα γεράκο,καί θά λυπηθῶ ἄν Ἑλληνίδες ἔχουν γίνει τέτοια τέρατα.
    Γιά τούς ἀλλοδαπούς δέν δίνω δεκάρα.
    Θά τό λέω ἐσαεί,μπῆκαν στό σπίτι μου ᾶπρόσκλητοι καί δέν τούς θέλω.
    Τί πρόβλημα ἔχεις μέ αὐτό;

    • ni.kappa avatar
      ni.kappa @ Kὀριννα 08/06/2010 10:25:58

      Κανενα προβλημα, απλα διαφωνουμε.

  17. Strange Attractor avatar
    Strange Attractor 07/06/2010 15:17:31

    Όταν μίλησα για επιμειξία μίλησα για γονιδιακή όχι πολιτισμική. Άρα ασφαλώς δεν θα άλλαζε ο χαρακτήρας του Έλληνα.
    Το να σου αναφέρω πηγές κλπ θα είναι κουραστικό. Αλοίμονο όμως αν είμαστε οι ίδιοι φυλετικά εδώ και 3.000 χρόνια. Το θεωρώ αδύνατο. Απλά σκέψου το εξής: Εδώ και 20 χρόνια με την εισροή Ρώσων,Αλβανών, Τσετσένων κλπ δεν έχουν συντελεσθεί χιλιάδες μεικτοί γάμοι με Έλληνες και Ελληνίδες; Δεν βγήκαν παιδιά; Δεν είναι Ελληνόπουλα; Ε λοιπόν φαντάσου το ίδιο επί χιλιάδες χρόνια.
    Και επαναλάμβάνω: Έλληνας είναι γλώσσα, κουλτούρα, ήθη και έθιμα, κοινή θρησκεία, παράδοση κλπ Δεν είναι το αίμα.
    Αλλιώς, αν αύριο παντρευτώ μια... Σουηδέζα, έρχεσαι εσύ και μου αφαιρείς την ελληνικότητα του παιδιού που θα κάνω.
    Μάθε να ξεχωρίζεις DNA από πολιτισμό. Έτερον εκάτερον. Δεν σου στερεί κανείς την ελληνικότητα σου αν αποδειχθεί ότι ένας ή δυο πρόγονοι σου ήταν Σλάβοι ή Κινέζοι. Και εν πάση περιπτώσει, αν είχαμε μείνει στην ίδια γενετική δεξαμενή επί χιλιάδες χρόνια, χωρίς εισροή νέου αίματος, θα είχαμε πήξει στην αιμοφυλία, στις κληρονομικές δυσμορφίες και αρρώστιες και στη κοινή εξωτερική εμφάνιση (πχ οι ρωσοπόντιοι είναι εμφανισιακά όλοι σχεδόν ίδιοι. Γιατί άραγε;) Για αυτό μη τρελαίνεσαι όταν ακούς ότι δεν υπάρχει ιδιαίτερο DNA παρά μόνο σε κάτι πολύ απομονωμένες φυλές. Εμείς σαν λαός είμαστε πάντα ανοιχτοί, έμποροι και ταξιδιώτες. Συνεπώς;

    • (A)θανάσης avatar
      (A)θανάσης @ Strange Attractor 07/06/2010 15:25:49

      Στην Βόρεια Ελλάδα έχει πολλά χωριά με ξανθούς+γαλανομάτηδες κατοίκους. Αυτά είναι άγνωστα στον Αθηνοκεντρικό "Ελληνοπρεπισμό", αλλά υπάρχουν εδώ και πολλές δεκαετίες. Η μανία της "φυλετικής" καθαρότητας (πολλοί από αυτούς που την πρεσβεύουν δε, το κάνουν ανορθόγραφα) δυστυχώς είναι συνομήλικη με την ναζιστική άποψη για "καθαριότητα".
      Αποτύχαμε στο αλεύρι, και πάμε να μπαλαντζάρουμε με τα πίτουρα...

      • Strange Attractor avatar
        Strange Attractor @ (A)θανάσης 07/06/2010 15:29:21

        Συμφωνώ, στη Θράκη υπάρχουν και χωριά με Έλληνες νέγρους οι οποίοι είναι απόγονοι σκλάβων επί τουρκοκρατίας. Και ένα απλό παράδειγμα: Ο Έβερτ δεν ήταν Έλληνας; Από Βαυαρούς κατάγεται η οικογένειά του.

      • Sic transit gloria mundi avatar
        Sic transit gloria mundi @ (A)θανάσης 07/06/2010 15:35:19

        Άν πάς στην Τουρκία, περιοχή της Αγκύρας, θα δείς πολλούς ξανθούς γαλανομάτηδες Τούρκους. Εκεί γύρω εγκταστάθηκαν στην Ελληνιστική εποχή εκείνοι οι περιπλανώμενοι Γαλάτες (=Κέλτες), που πρώτα έφτασαν μέχρι τους Δελφούς, όπου πήγαν για πλιάτσικο. Σ' αυτούς απευθύνει ο Απόστολος Πάυλος την "προς Γαλάτας επιστολήν". Τότε ήταν Γαλάτες και γινόταν χριστιανοί. Μετά έγιναν Βυζαντινοί. Τώρα οι (μικτοί με άλλους) απόγονοί τους είναι Τούρκοι και μουσουλμάνοι.
        Το "Γαλατικό DNA" (άν δικαιούμαστε να μιλάμε για κάτι τέτοιο, αφού το DNA ενός Λάπωνα και ενός μαύρου από τη Μποτσουάνα είναι κατά 99% εντελώς ίδιο) δεν χάνεται. Αυτό που αλλάζει με τους αιώνες είναι η πολιτιστική ταυτότητα.
        Με την ευκαιρία, μάλλον δεν είναι τυχαίο που οι ξανθοί και γαλανομάτηδες είναι τόσο άφθονοι επίσης και στα ορεινά χωριά της περιοχής των Δελφών.

      • Sic transit gloria mundi avatar
        Sic transit gloria mundi @ (A)θανάσης 07/06/2010 15:51:37

        Άν ξέμεινε και κανένας Δρυίδης με τη συνταγή για το φίλτρο (και καμμιά συνταγή για καλό ψήσιμο αγριογούρουνου), εκεί στα χωριά του Παρνασσού, καλό θα ήταν.

    • anonymous avatar
      anonymous @ Strange Attractor 07/06/2010 15:27:20

      Όταν μίλησα για επιμειξία μίλησα για γονιδιακή
      Ούτε γονιδιακή υπάρχει. Έρευνες στο DNA έδειξαν επιμειξία κατά 10%.
      Οι μεικτοί γάμοι που λες είναι σε ποσοστό 10% και αυτό για πολλούς και διαφόρους λόγους. Οι Ελληνίδες φταίνε που παίρνουν ξένες.

      Αλλιώς, αν αύριο παντρευτώ μια… Σουηδέζα, έρχεσαι εσύ και μου αφαιρείς την ελληνικότητα του παιδιού που θα κάνω.

      Ελληνικότητα δε σου αφαιρώ αλλά επειδή έχει διαπαιδαγωγηθεί από Σουηδέζα δεν τον εμπιστεύομαι να κυβερνήσει. Δες το ΓΑΠ και τι τραβάμε.

    • Θραξ Αναρμόδιος avatar
      Θραξ Αναρμόδιος @ Strange Attractor 07/06/2010 15:41:53

      @Strange Attractor

      Υπάρχουν όντως χωριά στην Θράκη με μαύρους. Και κοντά μάλιστα και στο δικό μου που είναι προσφυγοχώρι. Αλλά οι δικές μου πληροφορίες λένε ότι πρόκειται για στρατιώτες του σουλτάνου από την Αίγυπτο ή τέλος πάντων την Β. Αφρική.

      Εχεις μήπως πληροφορίες να μου πεις που να το ψάξω.

      • Strange Attractor avatar
        Strange Attractor @ Θραξ Αναρμόδιος 07/06/2010 15:44:45

        Είναι ένα πολύ ενδιαφέρον θέμα αλλά το μόνο που γνωρίζω είναι ένα άρθρο με φωτογραφίες που είδα σε περιοδικό κάποτε (δεν θυμάμαι ποιό) και που έλεγε ότι οι ανθρωπολόγοι του ΑΠΘ που το έψαξαν βρήκαν ότι αποτελούν απογόνους δούλων στα τσιφλίκια των μπέηδων επί τουρκοκρατίας. Οι ντόπιοι τα ονομάζουν λέει, αραποχώρια.

      • anonymous avatar
        anonymous @ Θραξ Αναρμόδιος 08/06/2010 01:08:23

        Τους είχε αφιερώσει μια εκπομπή ο Ασλανίδης στην ΕΤ3. Φτώχεια μεγάλη κι Ελληνικά δεν ήξεραν. Τραγική κατάσταση.

  18. Kὀριννα avatar
    Kὀριννα 07/06/2010 15:33:53

    Strange Attractor,
    Ἡ πρότασις....ἄλλο πού δέν ἤθελαν δέν νομίζεις;... ξέχνα τήν,πάει ἀλλοῦ.sorry.

  19. Γιάννης avatar
    Γιάννης 07/06/2010 15:36:31

    Ας δούμε πως θέτει το θέμα ο Παπαρρηγόπουλος:

    «Καὶ πρώτον περὶ τῆς γενομένης εἰς τὴν Ἑλλάδα εἰσβολῆς ξένων ἐθνῶν καὶ τῆς ἐπιμιξίας αὐτῶν μετὰ τοῦ ἀρχαίου φύλου. Πολλοὶ μεταξὺ ἠμῶν ἄνθρωποι θεωρούσι τὴν ἔπιμιξιαν ταύτην ὡς δυστύχημα μέγα, ἔπιθυμουσι νὰ ἀποδειχθῆ ἱστορικῶς ἀνύπαρκτος (πρᾶγμα ἀδύνατον), καὶ στοχάζονται πᾶν ἄλλο ἱστορικὸν σχῆμα ἀνάξιόν της Ἑλληνικῆς φιλοτιμίας. Τὸ αἴσθημα τοῦτο εἶναι εὐγενές, ἂλλ' ἡ ἄπατη πρόδηλος. Τὰ μάλιστα μεγαλουργήσαντα τῶν ἐθνῶν ὑπῆρξαν προϊὸν τοιαύτης καὶ ἔτι πλείονος ἐπιμιξίας. Οἱ Ἄγγλοι εἶναι φύραμα Κελτῶν, Σαξώνων, Νορμανδῶν. Οἱ Ρώσοι, δουλωθέντες ἐπὶ πολὺν χρόνον ὑπὸ τῶν Τατάρων, ἔχουσιν ἄφθονον ταταρικὸν αἷμα εἰς τᾶς φλέβας τῶν. Μέγα της Γερμανίας μέρος κατέχεται ὑπὸ Σλαυϊκῶν φύλων, ἐξ ὢν τινὲς μὲν ἔκγερμανισθησαν ἤδη, τινὲς δὲ καὶ ἔτι σώζουσι τοὺς τύπους τῆς καταγωγῆς τῶν. Ἴβηρες, Ρωμαῖοι, Γότθοι, Ἄραβες, σλληλοδιαδόχως ἄρξαντες τῆς Ἱσπανίας, παρήγαγον τὸ ἔθνος τοῦτο, ἐντὸς τοῦ Κράτους τοῦ ὁποίου ἄλλοτε ὃ ἥλιος δὲν ἔδυε ποτέ. Ἄλλα καὶ αὐτοὶ οἳ ἐπὶ τῇ ὁμογένειᾳ αὐτῶν καυχώμενοι Γάλλοι τί ἄλλο εἶναι εἰμὴ κρᾶμα Γαλατῶν, Ἑλλήνων, Ρωμαίων, Φράγκων, Νορμανδῶν καὶ νεωτέρων Γερμανῶν; Μή μας ταράττη ἄρα ἡ ἐπιμιξία τοῦ νεωτέρου Ἑλληνικοῦ ἔθνους μετὰ πολλῶν ξένων. Τὸ ζήτημα δὲν εἶναι ν' ἄποδειξωμεν ὅτι τὸ νεώτερον Ἑλληνικὸν ἔθνος κατάγεται κατ' εὐθεῖαν γραμμὴν ἀπὸ Περικλέους καὶ Φιλοποίμενος". Ὁ ἄγων τοῦτος ἤθελεν εἰσθαι οὗ μόνον ἀδύνατος, ἀλλὰ καὶ μάταιος. Ὅ,τι πρόκειται, ὅτι πρέπει νὰ ἀποδείξωμεν ἱστορικῶς, εἶναι ὅτι ἐκ τῆς γενομένης καὶ ἔτι γινομένης ἐν τῇ Ἑλλάδι ἐπιμιξίας διαφόρων φύλων προέκυψεν ἔθνος περιέχον ἐν ἑαυτὸ τὰ στοιχεῖα μεγάλης πολιτικῆς ὑπάρξεως, καὶ ὅτι ἰδίως τὸ πνεῦμα τοῦ Ἑλληνισμοῦ, τροποποιηθὲν ὡς πρὸς τὸ θρήσκευμα καὶ τὰ πολιτικὰ καὶ κοινωνικὰ δόγματα, ἂλλ' ἄναλοιωτον ὡς πρὸς τὴν εὔφυϊαν καὶ τὴν δύναμιν τοῦ ἐθνισμοῦ, ζωοποιεϊ διηνεκῶς τὸ νέον τοῦτο προϊόν της ἀλληλουχίας τῶν αἰώνων»

    Η φυλετική συνέχεια του αίματος δεν είναι το μείζον. Είναι αδύνατον να μην υπήρξαν επιμειξίες όλους αυτούς τους αιώνες μετακινήσεων λαών και κατακτήσεων. Η πνευματική συνέχεια έχει σημασία. Αυτή είναι αδιάλειπτη και εξελισσόμενη ανά τους αιώνες. Οσμώθηκε στη Ρωμανία και μπολιάστηκε από το Χριστιανισμό. Το θέμα είναι πόσοι "νεοέλληνες" γνωρίζουν αυτή την πνευματική πορεία αιώνων? Και ποιά η νοηματοδότησή της σήμερα?

    • Strange Attractor avatar
      Strange Attractor @ Γιάννης 08/06/2010 13:02:47

      http://www.antinews.gr/?p=4790

  20. Kὀριννα avatar
    Kὀριννα 07/06/2010 15:52:36

    Strange Attractor,

    μιλάω γιά χιλιάδες ἑκατοντάδες ὄχι γιά χίλιους ἤ 2 χιλιάδες.Κατάλαβες;
    Ἄν τώρα στό σόϊ μου ὑπάρχουν 1ἤ 2 μή Ἑλληνες δέν ἀλλάζει τίποτα διότι αὐτοί ἔχουν χαθεῖ στή συνέχεια γάμων μέ Ἑλληνες.
    Μόνο μέ μεγάλους ἀριθμούς συμβαίνει ἀλλοίωσις,καί τέτοιο δέν ἔχει γίνει.
    Τώρα πού πανδρεύονται μέ ξένους μόνο πάλι ἄν συνεχισθῆ θά γίνη ἀλλοίωσις.
    Ψάξτο νά δῆς ὅτι αὐτοί οἱ γάμοι δέν εἶναι καί τόσοι πολλοί ὅσοι προπαγανδιστικά λένε.
    Ἀλλωστε γι΄αὐτό ἔφεραν τόσους ξένους καί μάλιστα τοῦ χειρίστου εἴδους.
    Εἶδες τί πάθαμε μέ τόν ΓΑΠ,τέτοιους θέλουμε;
    Βεβαίως τό ἴδιο θά ὑποφέραμε μέ ἕναν Ἕλληνα,ἀλλά σοῦ τήν δίνει ὅταν εἶναι καί ξένος.Ἤ τόν θεωρεῖς Ἕλληνα;

    • Strange Attractor avatar
      Strange Attractor @ Kὀριννα 07/06/2010 16:01:09

      Ούτε ο Παπαρηγόπουλος που παρέθεσε ο @Γιάννης σε πείθει;

  21. Kὀριννα avatar
    Kὀριννα 07/06/2010 16:21:15

    Ἄν ὁ Παπαρηγόπουλος γράφει αὐτά,καί δέν τά ἀμφισβητῶ,γιατί προσπάθησε νά βγάλη λάθος τό Φαλμεράϊερ;

    Θά ἤθελα νά ρωτήσω μερικούς ἐδῶ μέσα,γιατί ἐνοχλοῦνται ὅταν ἄνθρωποι σάν καί ἐμένα πιστεύουν ὅτι δέν εἶμαστε μπάσταρδοι,καί μᾶς ἀποκαλλοῦν Ναζί;
    Τραβᾶτε κανένα ζόρι;δέν σᾶς ἀρέσει ἡ καταγωγή σας καί θέλετε νά εἴσαστε κάτι ἄλλο; Ἐγώ θεωρῶ Ναζί αὐτόν πού ἀποκαλλεῖ ἐμένα Ναζί διότι δέν πιστεύω ὅ,τι αὐτός.
    Ἐγώ νομίζω ὅτι πολλοί συνέλληνες ἔχουν πιστέψει τό παραμύθι περί τῆς καταγωγῆς μας πού μᾶς τάϊσαν,οἱ Δυτικοί μετά ἀπό τήν ἀπελευθέρωσί μας ἀπό τούς Τούρκους.Δέν τούς συνέφερε νά ὑπάρχουν Ἕλληνες,γιά νά ἀμφισβητοῦν τό δικαίωμά μας νά κατέχουμε αὐτήν τήν γῆ.
    Δικαίωμά σας νά πιστεύετε ὅ,τι θέλετε καί δικαίωμα δικό μου νά πιστεύω ὅ,τι θέλω.Σύμφωνοι;

    • (A)θανάσης avatar
      (A)θανάσης @ Kὀριννα 07/06/2010 17:30:01

      Αν δεις την αναφορά μου που περιέχει τον όρο "ναζισμός", θα δεις ότι μίλησα για "συνομήλικη" του ναζισμού άποψη. Που σημαίνει απλά ότι από τότε έγινε της μόδας η αναζήτηση της φυλετικής καθαρότητας. Είναι χρονική η αναφορά, και δεν υπάρχει λόγος να τραγικοποιούμε ή να υπερβάλλουμε.

  22. Kὀριννα avatar
    Kὀριννα 07/06/2010 16:25:54

    Strange Attractor
    Νά πιστέψω Παπαρηγόπουλο(ἀς μοῦ δώση τόν ἀριθμό σελίδος παρακαλῶ)ἤ νά πιστέψω τόν Πουλιανό καί τήν ἔρευνα τοῦ πανεπιστημίου Στάφορντ; Ἔδῶ σέ θέλω.
    Ἔσύ τί πιστεύεις; καί γιατί πιστεύεις τό ἕνα ἤ τό ἄλλο;

    • Γιάννης avatar
      Γιάννης @ Kὀριννα 07/06/2010 16:55:45

      Η περικοπή του Παπαρρηγόπουλου είναι από το περιοδικό ΠΑΝΔΩΡΑ Τόμος 1, Τεύχος 9, Σελ. 201. (1850).

      Νομίζω ότι έχουμε εκτραπεί χωρίς να υπάρχει λόγος.
      Ουδείς μίλησε περί Ναζισμού.(τουλάχιστον ο γράφων)
      Απλώς τόνισα ότι το θέμα της φυλετικής καθαρότητας δεν είναι μείζον.
      Αν η γενετική μηχανική μπορεί να αποδείξει τα γεγονός της φυλετικής συνέχειας κανένα πρόβλημα.

      • Strange Attractor avatar
        Strange Attractor @ Γιάννης 07/06/2010 17:18:32

        Χαλάρωσε και συ. Εδώ μέσα ότι και να πεις, υπάρχουν κάποιοι συγκεκριμένοι που ή Εβραίο πράκτορα θα σε πουν ή ναζιστή. Μερικές φορές και τα δυο συγχρόνως (ε, αστεροχτυπημένε @beyond whatever;)
        Μη το παίρνεις πατριωτικά. Πρόκειται για ψυχολογικές ανεπάρκειες ορισμένων που έτσι βρίσκουν την αυτοολοκλήρωση.
        Αλλιώς θέλει πολύ διάβασμα για να τη πετύχεις, και που καιρός...

      • Γιάννης avatar
        Γιάννης @ Γιάννης 07/06/2010 17:19:35

        ΟΚ! Πότε αρχίζει το μουντιάλ είπαμε?

  23. Mak avatar
    Mak 07/06/2010 16:31:08

    Αν μπουκάρουν στο σπίτι μου μερικά 15χρονα και με σφάξουν στον ύπνο μου γιατί θέλουν λεφτά να αγοράσουν το playstation4 ή να πάνε στην disneyland στη Γαλλία, πολύ λίγο θα με νοιάξει η καταγωγή τους.

    Μπορεί τα παιδιά των μεταναστών να είναι πιο ευάλωτα σε τέτοιες κοινωνικές ασθένειες, αλλά αργά ή γρήγορα και τα υπόλοιπα θα ακολουθήσουν.

    Όπως ανέφερε κάποιος πιο επάνω θυμίζει η κατάσταση ΗΠΑ στις αρχές της δεκαετίας του '80.

    Κάποια ιδιαίτερα χαρακτηριστικά της ελληνικής κοινωνίας είναι τα μόνα αντισώματα στην αμερικανοποίηση της, την οποία κάποιοι ιδεολογικά τυφλωμένοι την επιδιώκουν κάνοντας ότι δεν βλέπουν τα αρνητικά που θα φέρει.

    Η αθρόα εισροή μεταναστών εξυπηρετεί κυρίως τα οικονομικά συμφέροντα και τις ιδεολογικές θεωρίες κάποιων. Τα οφέλη στην ανάπτυξη, το ασφαλιστικό κλπ που μας έλεγαν επί χρόνια τα βλέπουμε σήμερα. Μία τρύπα στο νερό έγινε.

    Πού είναι τα λεφτά και η ανάπτυξη από τα φτηνά εργατικά χέρια; Γιατί δε μειώθηκε το χρέος αλλά αυξήθηκε;

    Το μόνο που έμεινε στην πλειοψηφία του λαού είναι η συμπίεση των αμοιβών του και η χειροτέρευση των συνθηκών εργασίας.

    Δε φταίνε οι οικονομικοί μετανάστες για αυτό, αλλά ούτε και αποτελούν τη μαγική λύση στα προβλήματα της Ελλάδας όπως πήγαν να περάσουν κάποιοι!

    Δεν είναι μλκς ή λιγότερο ανθρωπιστές στις υπόλοιπες χώρες που θέλουν τόσους μετανάστες όσους έχει ανάγκη η χώρα-οικονομία τους και όχι περισσότερους.

    • Strange Attractor avatar
      Strange Attractor @ Mak 07/06/2010 16:39:17

      Και μάλιστα ήταν τόσο έντονο το φαινόμενο της παιδικής εγκληματικότητας στις ΗΠΑ στις αρχές του `80, που πολλές πολιτείες άλλαξαν τη νομοθεσία τους, ώστε να δικάζονται πλέον ως ενήλικες τα 12χρονα και τα 15 χρονα που συμμετείχαν σε δολοφονίες κλπ.
      Είχε προηγηθεί μια 30ετία άναρχης τιβί. Σας θυμίζει κάτι;
      Και να μη ξεχνάμε τη δική μας νεανική εγκληματικότητα σε σχέση με το χουλιγκανισμό κάθε κυριακή. Έχετε δει 15 χρονα να σεληνιάζονται και να χτυπούν κάποιον σχεδόν μέχρι θανάτου; Άσχημο θέαμα αλλά συνηθισμένο πια. Τώρα έρχεται σιγά σιγά η κλιμάκωση του σε άλλα πεδία.

      • Sic transit gloria mundi avatar
        Sic transit gloria mundi @ Strange Attractor 07/06/2010 17:34:35

        Άχ αυτή η deregulation! Πριν την εφαρμόσουν στις Τράπεζες τη δοκίμασαν στα πιτσιρίκια. Έ ρε Μαίρη Πόππινς που τους χρειάζεται, πλύση εγκεφάλου να τους κάνει.
        Πρόπερσι, μέχρι και σε σχολείο χωριού Amish (όπου δεν σφάζουν ούτε κοτόπουλο) στα Αππαλάχια επετέθηκαν με καραμπίνες, κάφροι από το γειτονικό χωριό "κανονικών" WASP.
        Κι εδώ έχομε τώρα τα κοριτσάκια που έσφαξαν το γέρο. Άς μη βιαστούμε βέβαια να εκφέρουμε γνώμη, πριν να είμαστε εντελώς σίγουροι για τα κίνητρα. Πολλά απαίσια συμβαίνουν γύρω μας. Αλλά όλο και περισσότερο, αρχίζω να φοβάμαι ότι αυτό που λέγαμε κάποτε ούνα φάτσα ούνα ράτσα, βρίσκει το Ιόνιο πολύ ρηχό, πήρε φόρα και αρχίζει να καβαλάει τον Ατλαντικό: Follow your (American or Greek) dream, one race, one face.

  24. Kὀριννα avatar
    Kὀριννα 07/06/2010 18:00:24

    Γιάννη
    δέν μίλησες ἐσύ γιά νά Ναζισμό,ἀλλά ὁ (Α)θανάσης.
    Ἔχοντας διαβάσει Παπαρηγόπουλο καί γνωρίζοντας ὅτι προσπάθησε νά καταρρίψη τόν Φαλμεράϊερ,μοῦ ἔκανε ἐντύπωσι αὐτό πού παρέθεσες.
    Πράγματι τό θέμα φυλετική καθαρότης δέν εἶναι τό μεῖζον ἀλλά μοῦ ἀρέσει μέ πάθος νά ὑποστηρίζω ὅ,τι πιστεύω.
    Εἶναι κακό αὐτό;

    • Γιάννης avatar
      Γιάννης @ Kὀριννα 07/06/2010 20:13:27

      Όχι βέβαια αγαπητή μου!
      Το πάθος υποδηλώνει πίστη και αρχές!
      Το πάθος είναι βασικό συστατικό της ελληνικότητάς μας!
      Αρχαιόθεν!

    • Γιάννης avatar
      Γιάννης @ Kὀριννα 07/06/2010 20:16:02

      Παραθέτω και τον ακόλουθο σύνδεσμο του εν λόγω περιοδικού για περαιτέρω μελέτη:
      h**p://xantho.lis.upatras.gr/pleias/index.php/pandora/issue/archive?issuesPage=1

  25. Kὀριννα avatar
    Kὀριννα 07/06/2010 18:03:11

    Strange Attractor,
    μέ σένα δέν μπορῶ νά θυμώσω,ἔστω καί ἄν δέν συμφωνοῦμε σέ μερικά.
    Ἤ εἶσαι φίλος ἤ δέν εἶσαι.D΄accordo?

  26. Strange Attractor avatar
    Strange Attractor 07/06/2010 18:10:45

    Βρε μυγιάγγιχτη, γιατί να θυμώσεις; Κουτσή σε είπα; Επειδή διαφωνούμε; Μα έτσι είναι το σωστό. Αλλιώς θα τελματώναμε.
    Σου θυμίζω βασικό Μάρξ: Θέση-Αντίθεση=Σύνθεση.
    Άντε μη σου αφιερώσω κανένα ποίημα εκ του προχείρου και τρέχουμε...

  27. Kὀριννα avatar
    Kὀριννα 07/06/2010 18:25:03

    Strange Attractor,
    ἔγραψα παλαιότερα,διάβασα τό "Marx for begginers" τοῦ Eduardo del Rio(ποῦ εἶσαι lalaki)ὁπότε τί μοῦ λές; μή μέ κάνεις τώρα στά γεράματα νά διαβάζω Marx.
    Ἔχεις δίκιο τό ὁμονοεῖν δέν εἶναι Ἑλληνικό.
    Πάντως ἕνα ποιήμα θά ἦταν εὐπρόσδεκτο.

  28. Strange Attractor avatar
    Strange Attractor 07/06/2010 18:29:28

    Η θέση κι η αντίθεση προάγουν τις ιδέες
    μα πιο πολύ η σύνθεση, ταιριάζει στις παρέες!

  29. Aris lalidis avatar
    Aris lalidis 07/06/2010 18:35:38

    @anonymous
    Συμφωνω απολυτα μαζι σου.Δεν υπαρχει καμμια γονιδιακη επιμειξια οπως προεκυψε και απο προσφατες ερευνες αμερικανικων και ιταλικων πανεπιστημιων.
    Ειναι μια ακομα θεωρια-καραμελλα καποιων "προοδευτικων" που την ανασφαλεια τους προσπαθουν να την μοιραστουν.
    Ελπιζω να βρεθει χρονος να τις καταθεσουμε εδω.

  30. Kὀριννα avatar
    Kὀριννα 07/06/2010 20:05:36

    Strange Attractor,

    Πολύ πετυχημένο τό δίστιχο.

  31. Ορθολογιστής avatar
    Ορθολογιστής 07/06/2010 20:11:14

    Μπορεί οί ξένοι νά αμφισβητούν τήν καταγωγή τών Ελλήνων, γιατί ξένοι είναι καί θά έχουν τούς λόγους τους. Αλλά νά τό ακούς από Έλληνες πάει πολύ. Πώς νά εξηγηθεί τό φαινόμενο;

    • Strange Attractor avatar
      Strange Attractor @ Ορθολογιστής 07/06/2010 20:44:56

      Ορθολογισμός λέγεται το φαινόμενο.

      • anonymous avatar
        anonymous @ Strange Attractor 08/06/2010 01:04:00

        Δε λέγεται ορθολογισμός αλλά παραλογισμός. Και λέγεται παραλογισμός διότι η επιστήμη έχει προχωρήσει κι έχει απαντήσει αυτά τα ερωτήματα.
        Μέχρι τους Καλάς και τους Παστούν στο Αφγανιστάν έχουν εξετάσει για συγγένεια με τους Έλληνες. Αν σε ενδιαφέρει το πόρισμα γι αυτούς είναι ότι έχουν υποστεί μια μικρή επιμειξία με τους Έλληνες, οι Παστούν μεγαλύτερη και οι καλάς μικρότερη, (δεν τα γράφω ανάποδα) οφειλόμενοι μάλλον στους Έλληνες σκλάβους που είχαν μεταφέρει εκεί οι Πέρσες και όχι στους στρατιώτες του Μεγ. Αλέξανδρου.

        Ελληνικό DNA σε μεγάλη έκταση βρίσκουν στις πρώην Ελληνικές αποικίες. (Νότια Ιταλία, Νότια Γαλλία) Και καθόμαστε εμείς και ακούμε πράγματα που δε στέκουν.

        Η ιστορία δεν προσαρμόζεται στην ιδεολογία. Η ιδεολογία οφείλει να αναθεωρηθεί και να προσαρμοστεί στην ιστορία. Εσείς οι αριστεροί αυτό πότε θα το μάθετε;

      • Strange Attractor avatar
        Strange Attractor @ Strange Attractor 08/06/2010 12:34:30

        Όταν ο τελευταίος κεφαλαιοκράτης στραγγαλιστεί με τα έντερα του τελευταίου χωροφύλακα....

        Τώρα, λες ότι βρέθηκε στην Ασία ελληνικό DNA από σκλαβους που μεταφέρθηκαν εκεί. Ωραία. Στην Ελλάδα όμως που μπήκε η σάρα και η μάρα επί χιλιάδες χρόνια, το DNA μας παρέμεινε αναλλοίωτο. Μπράβο μας. Είμαστε όλοι μας απευθείας απόγονοι του Περικλή. Οι εκατοντάδες χιλιάδες ξένοι εισβολείς, και οι δούλοι και και και ... που πέρασαν από εδώ, δεν αναπαράχθηκαν. Ήταν όλοι τους στέρφοι.
        Και κάτι άλλο τελευταίο. Η διαφοροποίηση δεξιού-αριστερού έχει να κάνει με τη θεώρηση των οικονομικών στοιχείων ενός πολιτεύματος ή με την εγγενή συντηρικότητα ή ελευθεριότητα ενός ανθρώπου όσον αφορά στις εξελίξεις και τα κοινωνικά δεδομάνα. Δεν έχει σχέση με την επιστήμη της βιολογίας. Εκτός και αν είναι κάποιος ναζιστής.

  32. Giorgos avatar
    Giorgos 07/06/2010 20:33:37

    Παιδιά αναφέρθηκε και νωρίτερα, είναι ημεδαπές.
    http://www.naftemporiki.gr/localnews/story.asp?id=1826764

    Εμπρός στο δρόμο που χαράσει η κάθε Τσουλια και κάθε Ντούβλο

    • anonymous avatar
      anonymous @ Giorgos 08/06/2010 00:21:18

      Αν ήταν αλλοδαπές θα το είχε κάνει βούκινο το deltio11. Όσο δεν έβλεπα ανάρτηση για το θέμα εκεί τόσο με έζωναν τα φίδια.

  33. Φιλύρα avatar
    Φιλύρα 08/06/2010 12:12:05

    Παιδιά συγγνώμη,αυτές είναι εγκληματίες και αδίστακτες κι ότι άλλο βιαστικά ειπώθηκε καθώς ρίξαμε το ανάθεμα χωρίς να γνωρίζουμε τις πραγματικές συνθήκες σε βάθος.Σίγουρα η δολοφονία αποτελεί εν πρώτοις το ειδεχθέστερο των εγκλημάτων , κι ας υπάρχουν πολλές φορές καταστάσεις που θέτουν κάποιον εκτός εαυτού.Αυτά εξετάζονται αργότερα από το αρμόδιο δικαστήριο. Αυτό που μου κάνει τρομερή εντύπωση είναι πως κανείς δεν σχολίασε το γεγονός ότι δύο ανήλικες πρόσφεραν σεξουαλική συνεύρεση στον 80χρονο παππού της μίας και αυτός δέχτηκε!!!!!!Και μάλιστα άρχισε να τις θωπεύει!!!! Γι αυτόν τι έχετε να πείτε ? Θα πήγαινε κάποιος από τους κυρίους που γράφουνε εδώ με ανήλικη συγγενή του έναντι αμοιβής? Εύχομαι και πιστεύω πως όχι...Ο άκακος γερούλης δεν ήταν τόσο άκακος , χωρίς αυτό να σημαίνει ότι έπρεπε να πέσει θύμα δολοφονικής επίθεσης, Θα έπρεπε όμως τουλάχιστον να φυλακιστεί σύμφωνα με τα άρθρα 339 και 345 για ασέλγεια ανηλίκων και αιμομιξία αντίστοιχα. Αντί να βλέπουμε μόνο εάν ήταν αλλοδαπές ή ελληνίδες, ας αναρωτηθούμε επίσης για τον σπόρο του κακού στην κοινωνία μας που βρίσκεται φυτευμένος όχι μόνο μέσα στις παραβατικές ανήλικες αλλά και στον διεστραμμένο γέρο.

    • Sic transit gloria mundi avatar
      Sic transit gloria mundi @ Φιλύρα 08/06/2010 12:24:12

      Πάντα, τους παραβατικούς ανήλικους/ες, διεστραμμένοι γέροι (και λιγότερο γέροι), τους φτιάχνουν. Και εδώ, και παντού αλλού στον κόσμο.
      Για μάς τους ενήλικες μιλά ο μύθος, όσο κι άν είναι άβολος.

      • Professor Moriarty avatar
        Professor Moriarty @ Sic transit gloria mundi 08/06/2010 12:57:36

        Αυτά φέρνουν στο προσκήνιο την μπόχα και διαστροφή της ελληνικής επαρχίας, η οποία δεν είναι ειδυλλιακός αγροτουρισμός και αγνό τυρόγαλο.

    • (A)θανάσης avatar
      (A)θανάσης @ Φιλύρα 08/06/2010 14:03:53

      Δεν ήταν παππούς της σύμφωνα με το ρεπορταζ αλλά γνωστός.

  34. Theo E avatar
    Theo E 09/05/2014 18:08:27

    θεση εχει λαβει τελος? Τελικα τα δυο κοριτσια σταλθηκαν μονον σε αναμορφωτηριο και η υποθεση ελαβε τελος? Η μηπως υπαρχουν θεματα που δεν εχουν λυθει ακομη?

ΑΠΟΣΤΟΛΗ ΣΧΟΛΙΟΥ

Τα δεδομένα σας είναι ασφαλή! H διεύθυνση email δε θα δημοσιευθεί. Τα στοιχεία θα χρησιμοποιηθούν αποκλειστικά για τη δυνατότητα σχολιασμού στο antinews.gr .

Tα πεδία με αστερίσκο (*) είναι υποχρεωτικά.