#_CRON_JOB_#
#_CRON_JOB_#
21/11/2010 18:24
ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΣΧΟΛΙΟΥ

«Ανήκω και εγώ στο σύστημα!»



Παρακολούθησα  από το διαδίκτυο την ομιλία της κας Μπακογιάννη στην ιδρυτική εκδήλωση του κόμματός της.

Είδα  μια κακέκτυπη  εκδήλωση κατά τα πρότυπα συνεδρίων αμερικανικών κομμάτων με τα πλακάτ για «Ελευθερία», «Δικαιοσύνη», «συνεργασία». Μόνο οι σερπαντίνες και το κομφετί έλειπαν.

Διάβασα και την ιδρυτική διακήρυξη του ...Κινήματός της.

Τόσος θόρυβος, τόση φασαρία, τέτοια υποστήριξη και  αποτέλεσμα μηδέν!

Ακόμα και οι φίλοι της θα δυσκολευτούν πολλοί να βρούν στο λόγο και την ιδρυτική της διακήρυξη κάτι άξιο σχολιασμού! Κάτι πρωτότυπο!

Η κα Μπακογιάννη επανέλαβε  κοινοτυπίες που ακούγονται  στην Ελλάδα σε κάθε προεκλογική περίοδο τις τελευταίες δεκαετίες.

Δεν άκουσα ούτε μια φρέσκια ιδέα! Τίποτα το καινούργιο!



Θα σταθώ ενδεικτικά μόνο σε ορισμένα σημεία:

Κατηγόρησε την αντιπολίτευση (προφανώς η ίδια περιλαμβάνει τον εαυτό της στην συμπολίτευση) ότι είναι «στεγνή από ιδέες και αντιμετωπίζει την κρίση με παλιά εργαλεία!’

Η  ίδια δεν κατέθεσε ούτε μια  πρόταση για το πως θα βγεί η χώρα από την κρίση!

Ιδιαίτερα δακρύβρεχτη ήταν η …αυτοκριτική της: «Ανήκω και εγώ στο σύστημα», είπε,  αλλά τώρα  έχει …αλλάξει! Την άλλαξε η κρίση.

Ισως ήταν η μόνη αλήθεια που είπε! Να  της θυμίσω, όμως, την  παροιμία της γιαγιάς μου: «ο λύκος και αν εγέρασε…»

"Δημαγωγούν όσοι λένε ότι μπορούν να πετάξουν το Μνημόνιο στο καλάθι των αχρήστων. Κάνουν τεράστια ζημιά στους Έλληνες", είπε.

Ενώ το Μνημόνιο είναι συνταγή επιτυχίας και μας έχει γεμίσει με αισιοδοξία!

Εκανε λόγο για "ανεπάρκεια της κυβέρνησης που διαπραγματεύτηκε με λάθος τρόπο το Μνημόνιο" .

Αν η κυβέρνηση είναι ανεπαρκής και διαπραγματεύτηκε με λάθος τρόπο το Μνημόνιο, τότε γιατί το ψήφισε;

Πρότεινε επίσης «νέα μεταρρύθμιση στο ασφαλιστικό με πρότυπο το Σουηδικό μοντέλο!»

Ο ένας ήθελε να μας κάνει «Δανία του Νότου!», η κα Μπακογιάννη  θέλει να μας κάνει Σουηδία! Αμάν πια αυτός ο έρωτας με τη Σκανδιναβία!.

Και να θέλεις, δύσκολα μπορείς να βρείς σημεία του λόγου της για να αντιπαρατεθείς σοβαρά μαζί της.

Η αλήθεια είναι μία: Η κα Μπακογιάννη προορίζεται από το σύστημα  να συνεργαστεί με τον κ. Παπανδρέου.

Ιδρυσε το κόμμα της επειδή  ήθελε  ένα όχημα για να διασώσει τον μηχανισμό της.

Θα καταντήσει ένα κόμμα  διαμαρτυρομένων,  αποτυχημένων και κουρασμένων. Κατά την πολιτική έννοια των όρων.

Θα αγωνίζεται για ένα ξεροκόμματο από τα λάφυρα της εξουσίας.

Είναι κόμμα μιας χρήσεως και συγκεκριμένου σκοπού.

Αρα έχει ημερομηνία λήξεως!

Η αποτυχία του Μνημονίου θα την παρασύρει μαζί της.

Αδέξιος Δεξιός

(στην δεύτερη φωτογραφία ο γνωστός απο την υπόθεση των υποκλοπών Χρ. Μαυρίκης ασχολείται με το ...τηλέφωνό του στην σημερινή εκδήλωση της κ. Μπακογιάννη. Φωτό απο το Πρώτο Θέμα)

ΣΧΟΛΙΑ

  1. spiros avatar
    spiros 21/11/2010 18:32:51

    Φίλτατε δεν στεναχωρήθηκες για την απώλεια του χρόνου σου; Δεν ανέμενα κάτι καλύτερο από ένα άτομο που "μεγάλωσε" στην καμαρίλα.

  2. Ηλίας avatar
    Ηλίας 21/11/2010 18:34:41

    Παρακμιακή εικόνα της εκδήλωσης. Γέροι και γενειοφόροι μεταφερόμενοι κρητικοί να χειροκροτούν σε κάθε πρόταση της θυγατέρας με παντελή έλλειψη φρεσκάδας και πρωτοτυπίας. Και το όνομα και το σήμα και τα χρώματα ξεπερασμένα και χιλιοφορεμένα. Κι από φρέσκες ιδέες πια....έλεος.
    Θα πάρει 7-8% στην κρήτη και να ζήσουμε να τον θυμόμαστε κι αυτόν τον μακαρίτη.

    • ΓΙΑΝΝΗΣ - ΑΛΙΜΟΣ avatar
      ΓΙΑΝΝΗΣ - ΑΛΙΜΟΣ @ Ηλίας 22/11/2010 01:59:29

      Πάντως απορώ με τους Κρητικούς. Εντάξει. Είναι τοπικιστές. Αλλά πώς δέχονται να παριστάνουν τα πρόβατα της Οικογένειας? Δεν υπάρχει λίγος αυτοσεβασμός και αξιοπρέπεια?

  3. ΜΑΝΙΑ avatar
    ΜΑΝΙΑ 21/11/2010 18:35:29

    ΕΣΕΙΣ ΣΤΗΝ ΥΠΟΛΟΙΠΗ ΕΛΛΑΔΑ ΔΕΝ ΕΙΧΑΤΕ ΤΗΝ "ΕΥΤΥΧΙΑ" ΝΑ ΤΗΝ ΒΛΕΠΕΤΕ LIVE ΣΤΗΝ TV!
    ΕΜΕΙΣ ΣΤΗΝ ΚΡΗΤΗ ΤΗΝ "ΘΑΥΜΑΖΑΜΕ" ΣΕ 2 ΗΡΑΚΛΕΙΩΤΙΚΑ ΠΑΣΟΚΙΚΑ ΤΗΛΕΟΠΤΙΚΑ ΚΑΝΑΛΙΑ....
    Η "ΔΥΣΗ" ΤΗΣ ΕΙΝΑΙ ΠΡΟΔΙΑΓΕΓΡΑΜΜΕΝΗ.
    ΑΛΛΩΣΤΕ ΚΑΙ Ο ΠΑΤΕΡΑΣ ΤΗΣ ΤΟ ΄77 ΩΣ ΚΟΜΜΑ ΝΕΟΦΙΛΕΛΕΥΘΕΡΩΝ ΕΙΧΕ ΠΑΡΕΙ 1,08% ΠΑΝΕΛΛΗΝΙΩΣ!!!
    ΑΣ ΟΨΕΤΑΙ Η ΚΡΗΤΗ ΑΛΛΙΩΣ ΘΑ ΗΤΑΝ ΣΠΙΤΙ ΤΗΣ...

    • Manos-UK avatar
      Manos-UK @ ΜΑΝΙΑ 21/11/2010 21:06:07

      Μάνια σοβαρά?

      Κρητη τιβι φαντάζομαι και αλλα χανιωτικα κανάλια!

      • ΜΑΝΙΑ avatar
        ΜΑΝΙΑ @ Manos-UK 22/11/2010 09:51:25

        ΕΙΝΑΙ ΕΝΤΥΠΩΣΙΑΚΟ ΑΛΛΑ ΟΧΙ!
        ΜΟΝΟ ΗΡΑΚΛΕΙΩΤΙΚΑ!!!!!!!!!!!!!!!!

  4. Δημήτρης avatar
    Δημήτρης 21/11/2010 18:35:31

    'Δημαγωγούν όσοι λένε ότι μπορούν να πετάξουν το Μνημόνιο στο καλάθι των αχρήστων'

    Ο Σαμαράς, στον οποίο προφανώς αναφέρεται, ουδέποτε είπε ή εννόησε κάτι τέτοιο. Είπε μόνο ότι το Μνημόνιο δε θα λύσει τα προβλήματά μας, που επαληθεύεται και θα επαληθεύεται για πολλά χρόνια, κι ότι για αυτόν το λόγο θα πρέπει να απαλλαγούμε, νόμιμα βέβαια, από τους όρους οικονομικής λειτουργίας που μας υπαγορεύει όσο το δυνατό πιο γρήγορα.
    Όσο για τα περί Σουηδίας, Δανίας, κ.λ.π., δεν ξέρω πόση φαιά ουσία χρειάζεται για να καταλάβει κανείς ότι κάθε χώρα του κόσμου είναι μοναδική κι ανεπανάληπτη και η μεταφορά αυτούσιων μοντέλων από τη μια στην άλλη είναι συνταγή σίγουρης αποτυχίας.

  5. Kenan avatar
    Kenan 21/11/2010 18:36:38

    Απο το ρεπορτάζ στο Πρώτο Θέμα: Αν κάποιος μέσα στο θέατρο φώναζε «Σύντεκνε!», θα γύριζε το 98% των κεφαλιών. Αν πάλι φώναζε «Σύντεκνε, έλα έξω», θα έπρεπε να συλληφθεί για πρόκληση επικίνδυνου συνωστισμού στην έξοδο.

    • ΜΑΝΙΑ avatar
      ΜΑΝΙΑ @ Kenan 21/11/2010 18:38:33

      Μ' ΑΕΡΟΠΛΑΝΑ ΚΑΙ ΒΑΠΟΡΙΑ ΚΑΙ ΜΕ ΤΟΥΣ ΦΙΛΟΥΣ ΤΟΥΣ ΠΑΛΙΟΥΣ...................

    • polpan avatar
      polpan @ Kenan 21/11/2010 23:55:22

      κ αν έμπαινε ο δρακουμέλ μέσα θα φώναζαν όλοι, "νονέ"!!!

  6. Kenan avatar
    Kenan 21/11/2010 18:39:19

    Διασυνδέσεις της επονομαζόμενης «μαφίας των ακινήτων» με πολιτικά πρόσωπα καταγγέλλει με συνέντευξή του στο «ΘΕΜΑ» ο βασικός μάρτυρας της υπόθεσης, ο οποίος έχει ενταχθεί στο πρόγραμμα προστασίας μαρτύρων. Πρόκειται για τον δικηγόρο Αθηνών κ. Δημήτρη Παρασκευόπουλο, ο οποίος στη συνέντευξή του δηλώνει ότι πολιτικά πρόσωπα και αυτοδιοικητικοί παράγοντες συνδέονται με στενούς δεσμούς με το υπό εξάρθρωση κύκλωμα και ότι έχει καταθέσει στις ανακριτικές αρχές τις σχετικές καταγγελίες.

    Ο κ. Παρασκευόπουλος ισχυρίζεται ότι «η σπείρα έχει υποστηρίξει την αθώωση του Πέτρου Μαντούβαλου», καθώς και ότι «έχει χρηματοδοτήσει τον κ. Νικήτα Κακλαμάνη και την κυρία Ντόρα Μπακογιάννη». Οπως εξηγεί, έχει καταθέσει σχετικά και για τις δύο υποθέσεις στη Δικαιοσύνη, ενώ στη συνέντευξή του κάνει λόγο και για «δεκάδες ονόματα δικαστών, η πλειονότητα των οποίων δικάζει στο Εφετείο, οι οποίοι διευκόλυναν την οργάνωση». Μάλιστα τα ονόματα αυτά, όπως λέει, του τα είχαν αποκαλύψει ο δικηγόρος Πέτρος Λεωτσάκος και ο αρχιμανδρίτης Ιάκωβος Γιοσάκης.
    http://www.protothema.gr/greece/article/?aid=91695

  7. ΓΙΑΔΙΚΙΑΡΟΓΛΟΥ avatar
    ΓΙΑΔΙΚΙΑΡΟΓΛΟΥ 21/11/2010 18:40:51

    Aμ αυτός ο ύμνος του ροκ!
    Καθαρά αμερικανογερμανική φιέστα.

  8. SOKRATES avatar
    SOKRATES 21/11/2010 18:45:18

    Κάποτε ήθελαν να μας κάνουν Ιρλανδία. Είδαμε τι έγινε.
    Τώρα μας θέλουν Σουηδία. Θα δούμε τι θα γίνει.
    Εμείς προτιμάμε να μείνουμε Ελλάδα. Ότι και να γίνει.

    • SOKRATES avatar
      SOKRATES @ SOKRATES 21/11/2010 18:51:04

      Για την Ιρλανδία που ήθελαν να μας κάνουν http://www.x-hellenica.gr/PressCenter/Articles/2231.aspx

  9. βαγόνι avatar
    βαγόνι 21/11/2010 18:46:14

    Glory,glory halellujah,
    since...money are marching on!

  10. Petros avatar
    Petros 21/11/2010 18:47:37

    Στο τέλος της ομιλίας τα μισά καθίσματά ήταν άδεια.
    Δεν την άντεξαν ούτε οι πληρωμένοι κλακαδόροι .
    Μην ασχολείστε άλλο.

  11. Επώνυμος avatar
    Επώνυμος 21/11/2010 18:48:37

    Νομίζω ότι ο βασικός λόγος, για την ίδια, που έφτιαξε κόμμα, είναι για να συντηρήσει, όσο μπορεί, την αποδοτικότητα. του μαγαζιού 'γενικών εξυπηρετήσεων' που συντηρεί η οικογένεια. Σου λέει, αν δεν εχω κυβερνητική προοπτική, γιατί να συνεχίσουν να με στηρίζουν οι χορηγοί; Οπότε, έπρεπε όχι μόνον να φτιάξει κόμμα, αλλά να αυτοχαρακτηριστεί και ως 'κυβερνητικός εταίρος'. Σου λέει, 'μη με εγκαταλείπετε, θα ξανααποκτήσω εξουσία στα χέρια μου'.

    Αυτή είναι όλη η ουσία της φιέστας, νομίζω...

    • Κώστας Ροδινός avatar
      Κώστας Ροδινός @ Επώνυμος 21/11/2010 19:03:57

      '¨Γενικές εξυπηρετήσεις"!
      Εύστοχος!

      • Επώνυμος avatar
        Επώνυμος @ Κώστας Ροδινός 21/11/2010 20:07:02

        Του Φάκτορα είναι. 'Γενικόν μανουβράζ', θυμάσαι; Προεκλογικά πριν τις εσωκομματικές.

    • tiramola avatar
      tiramola @ Επώνυμος 21/11/2010 19:53:26

      Συμφωνώ μέχρι κεραίας.Ήταν υποχρέωση του κόμματος ΝΔ και των στελεχών-μελών του, χρόνια τώρα να διαλύσει αυτόν τον άθλιο οικογενειακό μηχανισμό.
      Ένας μηχανισμός που ακόμα και σήμερα το 2010 λειτουργεί, ώστε όποιος συγγενής αυτής της άθλιας αντιπαραγωγικής οικογένειας που την συντηρεί ο Ελληνικός λαός, αποφασίζει να κατέβει στην πολιτική εκλέγεται και μάλιστα με μεγάλα νούμερα.

      Αυτές οι δουλειές κύριε Σαμαρά γίνονται με τη μία, με το που αναλαμβάνεις.
      Σαφώς και δεν είναι συγκρίσημα τα μεγέθη, αλλά ο χειρισμός Βενιζέλου από τον ΓΑΠ θα έπρεπε να σου δείξει το δρόμο.

      • δρόμος avatar
        δρόμος @ tiramola 21/11/2010 21:28:53

        τιραμόλα οι συμβουλές σου σχετικά με την οικογένεια είναι μάλλον άχρηστες στον Σαμαρά, ίσως όμως να τις χρειαστεί ο Γιωργάκης σου οσονούπω ... σπεύσε!

      • archaeopteryx avatar
        archaeopteryx @ tiramola 21/11/2010 23:33:28

        άθλιο οικογενειακό μηχανισμό... παππούς, μπαμπάς, μαμά αδέφια, ετεροθαλή αδέρφια, ουόοοο... μεγάλε... ξεχάσαμε την παλλακίδα... ωχ συγγνώμη, την παντρέυτηκε.

  12. Στέργιος avatar
    Στέργιος 21/11/2010 18:59:57

    Αν είχε εκλεγεί πρόεδρος της ΝΔ θα είχε "αλλάξει" η κ. Μπακογιάννη;
    Δεν νομίζω!

    • Κώστας Ροδινός avatar
      Κώστας Ροδινός @ Στέργιος 21/11/2010 19:04:27

      Γιατί άλλαξε τώρα;

      • Στέργιος avatar
        Στέργιος @ Κώστας Ροδινός 21/11/2010 19:56:57

        Εμ, άλλαξε. Αφού δεν της αρέσει πια η ΝΔ.

  13. o βουνίσιος avatar
    o βουνίσιος 21/11/2010 19:10:05

    Τα διδάγματα από τις αυτοδιοικητικές εκλογές και τις πολιτικές εξελίξεις είναι πολλά.
    Το βασικότερο όμως απ όλα είναι ότι με την πάροδο του χρόνου η κοινωνική δυσαρέσκεια φαίνεται να αυξάνεται μάλλον παρά να μειώνεται.
    Η εξέλιξη αυτή έρχεται τη στιγμή που ο σημαντικότερος αντίλογος [μέσω των καθεστωτικών μμε], στην πολύπλευρη κρίση που αντιμετωπίζει η χώρα είναι η δημιουργία στο εγχώριο περιβάλλον επιμέρους κρίσεων.
    Η αναθεώρηση του ελλείμματος, τα στενά και δεσμευτικής φύσης χρονοδιαγράμματα που θέτει η τρόικα, τα ψετοδίλημματα, η πολυδιάσπαση του κομματικού χάρτη, (μετά την υπογραφή του μνημονίου είχαμε τη δημιουργία δυο νέων κομμάτων, Φώτης Κουβέλης δημοκρατική αριστερά, Ντόρα Μπακογιάνη δημοκρατική συμμαχία) και αλλά που συμβαίνουν καθημερινά όπως η καταπάτηση των εργατικών δικαιωμάτων, των δημοκρατικών θεσμών κ.α. δείχνουν ότι οι αλλαγές και οι εξελίξεις στο διεθνές πολιτικό- οικονομικό περιβάλλον επιβάλουν ένα ιδιόμορφο πολιτικό πλαίσιο και παγιώνουν στη χώρα μια κατάσταση μεταβατικών λύσεων που σύντομα θα δημιουργήσουν την ανάγκη νέων παρεμβάσεων.
    Αυτοί οι παράγοντες, τα χρόνια προβλήματα και ο τρόπος λειτουργίας του πολιτικού συστήματος κάνουν την κοινή γνώμη να είναι βαθιά προβληματισμένη αλλά και αμήχανη, έτσι οι πολίτες έχουν φτάσει σε σημείο να μην μπορούν να προσανατολιστούν.
    Νομίζω ότι έχει έρθει ο καιρός που πρέπει να ξεχωρίσει η ήρα από το στάρι.

  14. teo avatar
    teo 21/11/2010 19:55:50

    Ανακατευουν την τράπουλα οι ιδιοι και οι ίδιοι. Θα έρθει η ωρα που δεν θα προλαβουν τα ελικοπτερα να τους παρουν απο τις ταρατσες. Απο την στιγμή που η κ. Μπακογιαννη δεν αναγνωριζει την ήττα της δεν εχει δικαιωμα να φωνάζει.

  15. Γεωργιος Τουφας avatar
    Γεωργιος Τουφας 21/11/2010 19:57:54

    Το συστημα θα κανει τα παντα για να ανακοψει τη μεταδοση του μηνυματος του Σαμαρα. Φαινεται ομως οτι πλεον λειτουργει σε συνθηκες πανικου. Βεβιασμενες κινησεις, προχειρα επιχειρηματα και απουσια ιδεων χαρακτηρισε την κινηση της κυριας Κουβελου. Το μνημονιο θα καταρρευσει οτι και αν κανουν τα ΜΜΕ της χουντας πολυ απλα διοτι εξωθει στην ανεχεια ευρεια τμηματα της ελληνικης κοινωνιας.

  16. xlap avatar
    xlap 21/11/2010 19:59:36

    Τα Εισόδια και οι εορταζουσες -Μωρές- Παρθένες....

    http://2.bp.blogspot.com/_SYRDRclMq4Q/TOlW9vDgQ4I/AAAAAAAAAUY/zJnOCA6ilq0/s1600/ntor111.jpg

  17. Nίκος Θ. avatar
    Nίκος Θ. 21/11/2010 20:11:53

    Είναι τόσο απλό. Να διαλυθεί άμεσα αυτός ο άθλιος Μητσοτακέικος μηχανισμός. Απέδειξε ακόμα μιά φορά οτι είναι κενή περιεχομένου. Δεν αξίζει να ασχολούμεθα μαζί της. Η ματαιοδοξία της ξεπέρασε τα αποδεκτά όρια. Πολλά λόγια για το ΤΙΠΟΤΑ (εκτός από τα φερέφωνα ΜΜΕ και πουλημένα τομάρια-δημοσιογραφίσκους που"βρίσκουν" όλο τον αέρα που εκστομίζει "ενδιαφέροντα").

  18. xlap avatar
    xlap 21/11/2010 20:14:27

    Απορία Χάχα τινός!
    "Ένα πράμα ήθελα να ξέρω!
    Τι κάνει την Ντόρα την ψηλή εξερευνήτρια να πιστεύει ότι έχει θέση στο πολιτικό χώρο, τέτοιο που να της προσφέρει προοπτική και ύπαρξη στο κοινοβούλιο;
    Τι την κάνει να πιστεύει ότι έπαψε να είναι κόκκινο πανί για πολλούς Έλληνες που η παρουσία της στο ΥΠΕΞ, πλήγωσε και θύμωσε;
    Γιατί να προτιμήσει κάποιος αυτήν και το κόμμα της (δομημένο από ανάλογης ηθικής και πολιτικής σκέψης υλικά), όταν οριοθετεί Γεωγραφικούς προσδιορισμούς, ΔΝΤ και τουρκολαγνικές προσεγγίσεις;
    Όταν υπάρχει αυθεντικότερη και γνήσια - τουλάχιστον- ρεαλιστική εκπροσώπηση από το ΠΑΣΟΚ;
    Τι θα είναι εκείνο που θα την διαφοροποιήσει από το Πασοκ του Γιώργου Παπανδρέου και τί θα έχει να αντιπαραθέσει στις επιλογές του στα εθνικά θέματα, στην διαχείριση της κρίσης, στην προοπτική και το μέλλον, το σκοτεινό μέλλον, αυτού του τόπου;
    Στις ίδιες λέσχες συχνάζουν, στα ίδια κέντρα δίνουν λογαριασμό, τους ίδιους συναντάνε στα προεκλογικά τους ταξίδια, από τους ιδίους κύκλους σπονσονάρονται, στους ίδιους αναζητούν επιβεβαίωση και χρίσμα!
    Πες ένα λόγο αγαπητή μου, που θα σε κάνει επιθυμητή, διέξοδο, λύση!
    Έναν!
    Εκείνο που χαρακτήρισε την Νέα Δημοκρατία τα χρόνια μετά την εκλογή του Καραμανλή, ήταν η ιδεολογική υποταγή του στην ασπόνδυλη εθνικά και κυριαρχικά ιδεολογία, όταν δέχθηκε τις επιλογές Σημίτη και τις συνέχισε σ΄ όλα τα επίπεδα!
    Στα θέματα της ένταξης της Τουρκίας, όταν έσυρε κι αυτος την μαούνα της στην Ιθάκη της Ευρώπης, στο Κυπριακό μετά από ένα μισοΟχι που δεν συγχωρέθηκε, στο Θέμα των Σκοπίων που το ελάχιστο φιλότιμό του τον οδήγησε στο ΜισοΒέτο, παντού ο Καραμανλής είχε τα πλοκάμια της Μητσοτακοσύνης, να τον άγουν και να τον φέρουν.
    Πρώην ρηγάδες, πρώην Μλουδες, πρώην εκκίτες πρώην, πρωην, πρώην, γύρω, τριγύρω να δίνουν υπόσταση σ΄ ένα τύποις “δεξιό” κόμμα, που λεγόταν τέτοιο, όταν έπρεπε να κηλιδωθεί και δεν ήταν “τέτοιο” όταν έπρεπε να διασωθεί η τιμή της Κόρης, της Ψιλής!
    Εκείνο που βλέπω λάθος τώρα, ήταν ότι ο Σαμαράς διεκδίκησε ένα σκισμένο πάπλωμα και δεν τον χάρισε να κοιμήσει μια …σταχτομπούτα που όσο και να κοιτά την κολοκύθα της, δεν θα γίνει ποτέ άμαξα, να την πάει στου …Μαξίμου!
    Εξάλλου ποιος μαζεύει, να ψάξει, μια ..."κόρη", με γόβα νούμερο ...45!
    Θα φοβότανε την έκπληξη να βρεθεί αγκαλιά με τον Μήτσο τον Ντουντούκαρο!

    • Επώνυμος avatar
      Επώνυμος @ xlap 21/11/2010 20:22:40

      Άψογος! Σε σχέση με το 'σκισμένο πάπλωμα' μόνον: Το εχω σκεφτεί κι εγώ αυτο που λες. Όμως ας μην υποτιμούμε τη δύναμη των συμβόλων. Δεν είμαστε όλοι το ίδιο προωθημένοι πολιτικά και ο λαός ακολουθεί συνήθως το φαίνεσθαι και τις εντυπώσεις.

    • danaos avatar
      danaos @ xlap 21/11/2010 20:29:40

      Τα ρέστα μου!

    • δρόμος avatar
      δρόμος @ xlap 21/11/2010 21:38:50

      ένα κόμμα, αγαπητέ xlap, εκτός από το να αποτελείται από το σύνολο των στελεχών του, επιτελεί και την αποστολή του να εκφράζει πολιτικά το πολύ ευρύτερο σύνολο εκείνων που πιστεύουν στις διακηρυγμένες αρχές του. Για το λόγο αυτό δεν είχε το δικαίωμα ο Σαμαράς να μην διεκδικήσει την αρχηγία του, αφήνοντας εκτεθειμένο τον κόσμο της ΝΔ στα κάθε λογής σχέδια των όποιων ανθελλήνων.

    • Γιώργος Γκ. avatar
      Γιώργος Γκ. @ xlap 22/11/2010 14:02:00

      Μπράβο σου ,πολύ καλό!!!!!!!!

    • Γιώργος Γκ. avatar
      Γιώργος Γκ. @ xlap 22/11/2010 14:02:01

      Μπράβο σου ,πολύ καλό!!!!!!!!

  19. ΚΟΝΔΩΡΑΣ avatar
    ΚΟΝΔΩΡΑΣ 21/11/2010 20:17:20

    Η ΕΘΝΙΚΗ ΜΑΣ ΑΠΟΣΤΑΤΙΣΑ ΣΗΜΕΡΑ ΜΑΖΕΨΕ ΟΛΟΥΣ ΤΟΥΣ ΑΠΟΣΤΑΤΕΣ ΜΑΖΙ. ΑΛΗΘΕΙΑ Ο ΔΟΣΙΛΟΓΟΣ Ο ΕΞΩ ΑΠΟ ΕΔΩ ΓΙΑΤΙ ΔΕΝ ΠΗΓΕ? ΓΙΑ ΝΑ ΜΗ ΤΗΝ ΓΚΑΤΕΜΙΑΣΕΙ ΙΣΩΣ. ΑΡΕ ΜΗΤΣΟΤΑΚΕΙΚΟ ΤΙ ΣΕ ΠΕΡΙΜΕΝΕΙ ΝΑ ΞΕΡΕΣ.

  20. Κώστας Ροδινός avatar
    Κώστας Ροδινός 21/11/2010 20:33:08

    Ο Μαυρίκης ηταν οντως εκεί;

    Δυσκολεύομαι να το πιστέψω.

    Εκτός και αν είχε την ....εποπτεία των τηλε-επικοινωνιών...

    • Ο Ιθαγενής avatar
      Ο Ιθαγενής @ Κώστας Ροδινός 21/11/2010 20:57:56

      χαχαχα ... όλα τα λεφτά ...είδα τις φωτογραφίες στο internet Μαυρίκης και ελιά.

  21. Aris. A avatar
    Aris. A 21/11/2010 20:55:14

    Η αρχή είναι το ήμιση του παντός.

    Και τι έκανε η αντισυστηματική και υπερβατική Ντόρα πριν καν ξεκινήσει την προσπάθεια της.

    Το όνομα το απεκάλυψε και το έδωσε αποκλειστικότητα στον Χατζηνικολάου από την Τρίτη.

    Την πρώτη συνέντευξη την δίνει στον Πρετεντέρη.

    Συνεχίζει το κανάκεμα, συναναστροφή, συνδιαλλαγή με την διαπλοκή.

    Πολύ καλό ξεκίνημα.

  22. Ο Ιθαγενής avatar
    Ο Ιθαγενής 21/11/2010 20:55:30

    Βενιζέλος; Αααα ναι θυμάμαι τον πρώην Υπουργό Πολιτισμού λες που ο νυν αντιπρόεδρος όταν τον διαδέχτηκε μίλησε για μερικά δις μαύρε τρύπες ...
    Έχεις δίκαιο τον τιμώρησε, τον έκανε Υπουργό Άμυνας γιατί πάνω από όλα η διαφάνεια ή όλοι μαζί τα φάγαμε ...και για να μην γίνει παρεξήγηση και τρέχει ο Φάκτορας το πρώτο το είπε ο Πρωθυπουργός τα υπόλοιπα ο Αντιπρόεδρος.

  23. προδικος avatar
    προδικος 21/11/2010 21:01:10

    Θεοδωρα μεγαλωσες και μυαλο δεν εβαλες!!!!

    • Σολιαληστής avatar
      Σολιαληστής @ προδικος 21/11/2010 23:45:35

      Εδώ δεν έβαλε μυαλό ο δράκουλας.

      • προδικος avatar
        προδικος @ Σολιαληστής 22/11/2010 00:54:18

        μα ελα ντε!!

  24. loretta avatar
    loretta 21/11/2010 21:12:17

    Μπουαχααχαχαχαχ φρεσκες ιδεες της ντορας ετσι λεει ε??? διαβαστε αυτο ....

    http://blogpress-gr.blogspot.com/2010/11/blog-post_7593.html

  25. Greg avatar
    Greg 21/11/2010 21:23:28

    Ψυχολογικό το πρόβλημα, αλλά δεν είναι κλινική περίπτωση. Μια κλασική εμμονική ψυχαναγκαστική προσωπικότητα. Θέλει την πολιτική ΓΑΠ, αλλα δεν θέλει να γίνει υπουργός του ΠΑΣΟΚ. Ήταν και της ΝΔ. Θέλει κάτι παραπάνω, αρχηγός -πρωθυπουργός για την ακρίβεια- αλλά γι'αυτό ακολουθεί ειδική θεραπεία. Πρέπει ν' αποδεχτεί ότι ποτέ δεν γίνει πρωθυπουργός. Εκεί πάει τουλάχιστον μισή ώρα σε κάθε συνεδρία. Από την άλλη, ένας απλός αρχηγός της πέφτει λίγο. Αδιέξοδο.
    Ο ψυχοθεραπευτής έριξε την ιδέα:
    - Όχι απλώς αρχηγός κόμματος, αρχηγός κόμματος σε συγκυβέρνηση. Αρχηγός, κυβερνητικός εταίρος λέμε, άλλα μεγαλεία.
    - Να το προχωρήσουμε γιατρέ. Πειράζει να σας λέω γιατρέ;

  26. Ellinas avatar
    Ellinas 21/11/2010 22:20:21

    Κάνετε λάθος αν νομίζετε πως το νέο κόμμα της κας Μπακογιάννη είναι άνευ περιοχομένου.

    Σημειώστε αυτά που λέω γιατί σύντομα θα τα δείτε να συμβαίνουν.

    Η κα Μπακογιάννη ακολουθεί πιστά τις οδηγίες που τις έχουν δοθεί από την λέσχη Μπίλντεμπεργκ.
    Το ονομάζει ξεκάθαρα άλλωστε και το δεύτερο συνθετικό του κόμματος της, 'Συμμαχία'.
    Το πλάνο για την διακυβέρνηση της χώρας πλέον είναι μια 'συνεργασία' κομμάτων σε μια 'οικουμενική' κυβέρνηση ούτως ώστε όλοι οι εκλεκτοί της λέσχης να έχουν πρόσβαση σε θέσεις κλειδιά, παρακάμπτωντας έτσι κάθε είδους αντιπολίτευση. Παράλληλα πέφτουν οι μάσκες της 'Δημοκρατίας΄μας γιατί πλέον ο λαός καθίσται ανίκανος να καθορίσει ποιος θα μας κυβερνήσει και ποιος θα πάει σπίτι του.
    Γι αυτό η κα Μπακογιάννη δεν έχασε καθόλου χρόνο και ετοίμασε το έδαφος της επιστροφής της στην εξουσία ως υπουργός εξωτερικών.

    Το θέατρο που παίζουν άπαντες εις βάρος πάντα του λαού καλά κρατεί. Το υπάρχον πολιτικό σύστημα καταρρέει και αυτοί προετοιμάζουν την διάδοχη κατάσταση.

  27. archaeopteryx avatar
    archaeopteryx 21/11/2010 22:33:23

    Κόμμα μπαλαντέρ. Αποστασίες κατά παραγγελία, λάδια, γράσα, αν χρειαστεί και ανεξάρτητη η Κρήτη (ή μόνο η Σούδα;)

    Περιμένω να δω κανέναν σοβαροφανή στην παρέα... Και τότε θα γελάσουμε.

  28. ΝΤΑΝΤΟΝ avatar
    ΝΤΑΝΤΟΝ 21/11/2010 22:35:20

    Votar es un placer
    ΓΥΝΑΙΚΕΣ ΣΕ ¨ΟΡΓΑΣΜΟ¨ ΟΤΑΝ ΨΗΦΙΖΟΥΝ
    ΣΟΣΙΑΛΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ ! …στην Ισπανία.

    ΓΙΑ ΕΠΕΙΓΟΥΣΑ ΤΗΛΕΘΕΑΣΗ :

    http://www.youtube.com/watch?v=nhkrRRwiX-Q&feature=player_embedded

    Και στην Ελλάδα μας προέκυψε Καμίνης και Μπουτάρης , έστω και με το 15% του ερωτικού –εκλογικού ¨σώματος…¨

    Απίστευτο , σύντροφοι αρσενικοί προτείνω την ανταπάντηση στην ¨Λυσιστράτη¨, λάθος το κατάλαβε ο Αριστοφάνης , the power είμαστε εμείς :

    ΑΠΟΧΗ , για να το καταλάβει ΚΑΙ η ¨Ντόρα¨ με το ¨νέο¨ της κόμμα . ΑΠΟΧΗ , ας έχουν ψηφοδέλτια…

    Εμπρός αρσενικέ μην σκύβεις το κεφάλι…

    ¨Η ΑΛΛΗΛΕΓΓΥΗ ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΟΠΛΟ ΤΩΝ ΑΝΔΡΩΝ¨

  29. ΓΙΑΝΝΗΣ - ΑΛΙΜΟΣ avatar
    ΓΙΑΝΝΗΣ - ΑΛΙΜΟΣ 21/11/2010 23:27:11

    H ανεπάγγελτη γόνος Καλαντζάκου, ο 75χρονος αγνοούμενος εδώ και 10ετίες Κοσκινάς από Θεσσαλονίκη, ο Αγραπίδης και ο Καλός από Πειραιά, όχι κόμμα ούτε σύλλογο σκοροφαγωμένων πολιτικάντηδων δεν ανοίγουν...

  30. Βανζελ Παπαντό avatar
    Βανζελ Παπαντό 21/11/2010 23:32:55

    Aπό την Καθημερινή:

    Παρόντες ήταν οι ανεξάρτητοι βουλευτές Χρήστος Μαρκογιαννάκης και Κώστας Κιλτίδης, ο ανεξάρτητος ευρωβουλευτής Θόδωρος Σκυλακάκης, οι πρώην βουλευτές και υπουργοί της ΝΔ Γιώργος Καλός, Γιώργος Παπαγεωρίου, Στέλιος Νικηφοράκης και Θ. Βασιλείου, ο πατέρας του νυν βουλευτή της ΝΔ και πρώην βουλευτής Ανδρέας Καραγκούνης και ο πρώην υπουργός του ΠΑΣΟΚ Θόδωρος Κοτσώνης. Η κυρία Μπακογιάννη ανακοίνωσε ότι το ιδρυτικό συνέδριο του νέου κόμματος θα γίνει τον Μάρτιο.

    h++p://www.kathimerini.gr/4dcgi/_w_articles_kathremote_1_21/11/2010_365481

    • ΓΙΑΝΝΗΣ - ΑΛΙΜΟΣ avatar
      ΓΙΑΝΝΗΣ - ΑΛΙΜΟΣ @ Βανζελ Παπαντό 22/11/2010 00:07:26

      Ξεχάσατε την ανεπάγγελτη κόρη Καλατζάκου που έτσι και κατέβει στην Καλαμάτα έχει να πάει το παπούτσι σύννεφο..

  31. kostas thess avatar
    kostas thess 21/11/2010 23:44:19

    η μπακογιαννη απο δεξια και ο κουβελης απο αριστερα λειτουργουν σαν μαξιλαρια του γιωργακη απο δεξια και αριστερα.. το κομμα της μπακογιαννη δεν εγινε για να αποσπασει ψηφους απο την νεα δημοκρατια, αλλα για να συγκρατησει ψηφους τους πασοκ που θα μπορουσαν να πανε στην νεα δημοκρατια.. πολυ μπακαλικη λογικη παντως.. ξεχνουν πως στην πολιτικη δεν ισχυει η κλασικη αριθμητικη αλλα η κβαντικη μηχανικη.. στην γαλλια πριν μια 20ετια οι ψηφοφοροι του αλλωτε κραταιου κκ γαλλιας μετακομισαν μαζικα στο κομμα του λεπεν φοβουμενοι πως θα χασουν τις δουλειες τους απο τους βορειοαφρικανους μεταναστες..

  32. ΓΙΑΝΝΗΣ - ΑΛΙΜΟΣ avatar
    ΓΙΑΝΝΗΣ - ΑΛΙΜΟΣ 22/11/2010 00:05:53

    Ο εθνικός κοριός Χρήστος Μαυρίκης μεταξύ αυτών που υπέγραψαν στο νέο κόμμα της Ντόρας.

  33. Ο ΚΕΝΤΡΩΟΣ avatar
    Ο ΚΕΝΤΡΩΟΣ 22/11/2010 00:23:33

    Αυτοί είναι λοιπόν οι υποστηρικτές της Ντόρας.

    Δείξε μου τον φίλο σου για να σου πω ποιος είσαι...

    Η Ελλάδα δεν έχει πολιτικούς ,άλλα επιτήδειους πολιτικατζήδες…

    Οι μέθοδοι της… Οσίας Οικογένειας του Μητσοτάκη είναι γνωστές εδώ και περισσότερα από 50 χρόνια. Αποστασίες, δολοπλοκίες και κάθε λογής πολιτικά παιχνίδια με μόνο σκοπό την ιδιοτέλεια την αρπαχτή την εξουσία….
    ( Χρημάτων όρεξης,ην μη ορίζεται κορω )

  34. zackii avatar
    zackii 22/11/2010 07:22:27

    Φυσικά και προσυπογράφω όλα τα σχόλια. Αναλογιστείτε μόνο βλέποντας τα ονόματα δίπλα στη Ντόρα, τη ζημιά που έκανε στη ΝΔ και στον τόπο που παραδόθηκε στο θίασο ΓΑΠ και τους μαθητευόμενους μάγους του ο ΚΚ. Ώρα είναι να τον δούμε κι αυτόν μαζί με Σουφλιά κοντά στη Ντόρα -αν και δεν ξέρω υπογείως αυτός και ο μηχανισμός του κατά πόσο την στηρίζουν.

  35. Νίκος Θ. avatar
    Νίκος Θ. 22/11/2010 13:35:44

    Δοξάστε την. Η ματαιοδοξία έχει και τα όριά της. Πιστή εκτελεστής ξένων εντολών. Το "αυτί" του Μαυρίκη παρόν......

ΑΠΟΣΤΟΛΗ ΣΧΟΛΙΟΥ

Τα δεδομένα σας είναι ασφαλή! H διεύθυνση email δε θα δημοσιευθεί. Τα στοιχεία θα χρησιμοποιηθούν αποκλειστικά για τη δυνατότητα σχολιασμού στο antinews.gr .

Tα πεδία με αστερίσκο (*) είναι υποχρεωτικά.