#_CRON_JOB_#
#_CRON_JOB_#
07/09/2011 23:00
ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΣΧΟΛΙΟΥ

Ανέκδοτο για το υπουργείο Εμπορικής Ναυτιλίας



Γνωρίζετε πως αντιμετωπίζουν τα καμώματα της κυβέρνησής τους οι βουλευτές του ΠΑΣΟΚ; Διαβάστε το εξης ανέκδοτο που κυκλοφορεί στην Βουλή:

Σε μια συνάντηση του Παπανδρέου με τον πρωθυπουργό της Ελβετίας , ο Παπανδρέου συστήνει τους υπουργούς του :

Ο υπουργός Δικαιοσύνης , Εργασίας , Υγείας , Παιδείας , Οικονομίας κλπ.

Έρχεται η σειρά του Ελβετού που συστήνει αντίστοιχα : Ο υπουργός Δικαιοσύνης , Εργασίας , Υγείας , Ναυτιλίας...

Κρυφογελάει ο Παπανδρέου

Γιατί γελάτε , του λέει ο Ελβετός .

-Μα έχετε υπουργό Ναυτιλίας ενώ δεν έχετε θάλασσα ;

-Όταν μου παρουσίασες τους υπουργούς Δικαιοσύνης , Υγείας , Παιδείας και Οικονομίας , εγώ γέλασα ;

ΣΧΟΛΙΑ

  1. nicvel avatar
    nicvel 08/09/2011 07:10:57

    ΠΑΙΔΙΑ ΚΑΛΟ ! ΑΛΛΑ ΤΟ ΦΥΤΟ ΔΕΝ ΚΑΤΑΛΑΒΑΙΝΕΙ ΑΠΟ ΑΝΕΚΔΟΤΑ ΕΚΤΟΣ ΚΑΙ ΕΑΝ ΕΧΕΙ ΠΡΟΣΛΑΒΕΙ ΕΙΔΙΚΗ ΜΕΤΑΓΛΩΤΗΣΤΡΙΑ ΑΥΤΟΥ ΤΟΥ ΕΠΙΠΕΔΟΥ , ΔΙΟΤΙ ΜΗΝ ΞΕΧΝΑΤΕ ΟΙ ΣΥΜΒΟΥΛΟΙ-ΠΑΡΑΣΥΜΒΟΥΛΟΙ ΚΑΙ ΤΟ ΚΑΚΟ ΣΥΝΑΠΑΝΤΗΜΑ ΕΙΝΑΙ ΕΞ'ΑΜΕΡΙΚΗΣ ΠΑΤΡΙΔΑΣ ΤΟΥ ΓΑΠ !!

    • Lampros avatar
      Lampros @ nicvel 08/09/2011 08:53:04

      και τα ανέκδοτα πρεπει να ειναι απλά. Με τον Τοτό, για να τα πιανει το παιντί.

      • Κεφαλλονίτης avatar
        Κεφαλλονίτης @ Lampros 08/09/2011 10:12:20

        Μάλλον πολλά είναι τα παιντιά ακόμα, ή αρέσκονται να κάνουν τα παιντιά, όταν όλοι γνωρίζουν ότι μια ζωή τα τρία τελευταία τουλάχιστον υπουργεία στην Ελλάδα "έτρωγαν" τους υπουργούς τους.
        Καλά ξυπνητούρια!!!

        • juliet avatar
          juliet @ Κεφαλλονίτης 08/09/2011 10:44:00

          Kανο στο Μύρτο κάνεις ή να τον στείλουμε στην Εμπλυση;

          • Κεφαλλονίτης avatar
            Κεφαλλονίτης @ juliet 08/09/2011 12:13:51

            Από ιατρικής πλευράς καταλληλότερη η κουνόπετρα, κουνάει αργά αλλά σταθερά εξασκώντας το μυαλό και το σύστημα ισορροπιών!

          • juliet avatar
            juliet @ juliet 08/09/2011 14:04:02

            Ετσι εξηγείται που οι Ληξουριώτες είναι πιο ισορροπημένοι!

  2. Thimm avatar
    Thimm 08/09/2011 08:14:49

    Πολύ καλό

  3. anonymous avatar
    anonymous 08/09/2011 11:11:13

    Κι όμως η Ελβετία έχει ναυτιλία. Βάση είναι ο λιμάνι του Ρήνου στη Βασιλεία. Ο Ρήνος συνδέει την Ελβετία με τη θάλασσα.
    Επειδή δε αυτή η οδός μεταφοράς είναι εξαιρετικά σημαντική για την Ελβετία απαγορεύεται σε μη Ελβετούς να δραστηριοποιούνται στο συγκεκριμένο κλάδο.

  4. igognito avatar
    igognito 08/09/2011 20:17:26

    Γιατι ο γιωργακης και η παρεα του ξέρουν κατα που επεφτε το ΥΕΝ οταν υπήρχε??
    Αυτος μετα την Αμαλίας νομίζει οτι ειναι σε άλλη χώρα.Σιγά μη γνωρίζει
    την υπαρξη εμπορικής ναυτιλίας.Το Σαρωνικό τον νομίζει για λίμνη το
    παιντί.