#_CRON_JOB_#
#_CRON_JOB_#
22/10/2012 11:15
ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΣΧΟΛΙΟΥ

Ανάστατη η Κοινοβουλευτική Ομάδα της ΝΔ



Το κεφάλι του βουλευτή Φθιώτιδας Νίκου Σταυρογιάννη που βρέθηκε χθες εκτός Ν.Δ. επειδή είπε σε συνέντευξή του (Real News), είναι το δεύτερο κεφάλι, μετά από αυτό του Νικολόπουλου που κυλάει στην μετεκλογική νεοδημοκρατική αρένα.  Αλλά αυτή η διαγραφή έχει τη σημασία της, διότι γίνεται λίγες ημέρες πριν από τις κρίσιμες ψηφοφορίες στη Βουλή για τον προϋπολογισμό που θα έχει ενσωματωμένα τα δημοσιονομικά μέτρα και το πολυνομοσχέδιο, στο οποίο θα ενταχθούν οι διαρθρωτικές αλλαγές.

 

Αλλά, όπως λέει ο λαός…ο φόβος φυλάει τα έρμα και ο Πρωθυπουργός έστειλε το σαφές μήνυμα και στους υπόλοιπους βουλευτές που ετοιμάζονται να καταψηφίσουν τα μέτρα, ότι θα έχουν την ίδια τύχη.

 

Το μήνυμα από το Μέγαρο Μαξίμου είναι ιδιαίτερα αυστηρό προς τους βουλευτές που οφείλουν, όπως λένε κυβερνητικές πηγές, να συνταχθούν και γι’ αυτό το βράδυ της Κυριακής διεγράφη από την Κ.Ο. της Ν.Δ. ο βουλευτής που τυπικά σήμερα θα βρεθεί και εκτός κόμματος, μετά τη συνεδρίαση της επιτροπής δεοντολογίας.

Πολλοί στα στρατηγεία ΝΔ, ΠΑΣΟΚ και ΔΗΜΑΡ που δεν έχουν μαγευτεί από τις σειρήνες της εξουσίας και της διαπλοκής, πιστεύουν ότι, ακόμα και μετά τη διαγραφή που μπορεί να επιβαρύνει το ήδη βαρύ κλίμα στις Κοινοβουλευτικές Ομάδες, μπορεί να προκληθεί βασική περιπλοκή κατά τις ψηφοφορίες στη Βουλή για την έγκριση των μέτρων.

Ήδη καταγράφονται έντονοι κλυδωνισμοί μέσα στις κοινοβουλευτικές ομάδες του ΠΑΣΟΚ, κυρίως, αλλά και της ΔΗΜΑΡ, με βουλευτές των δύο κομμάτων να απειλούν ότι θα τα καταψηφίσουν, ενώ στη ΝΔ η σιωπή σκεπάζει τα πάντα, αν και ο Νίκος Σταυρογιάννης έριξε τη χειροβομβίδα.

Πίσω από τις κουρτίνες της εξουσίας, σε συνάξεις βουλευτών κυρίως από την επαρχία, θα δει κανείς να είναι σε εξέλιξη οριζόντιες διαβουλεύσεις για το πώς θα ανατραπεί το μνημόνιο.

Και όπως λένε οι μυημένοι, είναι αμφίβολο πώς αυτό το «επώδυνο» πακέτο μπορεί να ψηφιστεί χωρίς μεγάλες απώλειες από τις κοινοβουλευτικές ομάδες των τριών κυβερνητικών εταίρων.

Στο ΠΑΣΟΚ κάνουν ήδη λόγο για 6 με 8 «επίφοβους» βουλευτές και στη ΔΗΜΑΡ δεν αποκλείουν το ενδεχόμενο να έχουν τρεις διαρροές στις κρίσιμες επερχόμενες ψηφοφορίες.

Στη Ν.Δ. η κατάσταση είναι πιο περίπλοκη και το φάντασμα του περασμένου Φεβρουαρίου πλανάται πάνω από το Μέγαρο Μαξίμου και κανείς δεν μπορεί να αποκλείσει «εκπλήξεις» και από το «γαλάζιο» στρατόπεδο, όπου πολλοί βουλευτές αποφεύγουν να τοποθετηθούν για τον πυρήνα των επερχόμενων μέτρων, αλλά στις ιδιωτικές τους συζητήσεις στάζουν φαρμάκι για την ηγεσία του κόμματος.

Μπορεί ο Σταυρογιάννης να διαγράφηκε, ενώ ο Αδωνις Γεωργιάδης παραμένει στη Ν.Δ., παρά το γεγονός ότι ξεφτίλισε όλους όσοι σκέπτονται να καταψηφίσουν τα μέτρα από το κόμμα του, χαρακτηρίζοντάς τους "καραγκιόζηδες", αλλά υπάρχουν αρκετοί βουλευτές που κανείς δεν ξέρει πως θα αντιδράσουν την ώρα της ψηφοφορίας.

Πολλοί εκφράζουν ενστάσεις, επιφυλάξεις, προβληματισμό και επιμένουν, παρά τα γλυκόλογα των ΜΜΕ για το Σαμαρά και την κυβέρνηση, να θυμούνται τι έλεγε η Ν.Δ. προεκλογικά και να μιλάνε ακόμα για επαναδιαπραγμάτευση και κόκκινες γραμμές και μη δεχόμενοι την στάση του Σαμαρά απέναντι στην γερμανική ηγεσία.

Στο παρασκήνιο πολλοί οι βουλευτές που κανείς δεν ξέρει πως θα αντιδράσουν. Ενδεικτικά αναφέρονται τα ονόματα: Νικήτας Κακλαμάνης, Βύρων Πολύδωρας, Γιάννης Μιχελάκης, Κώστας Γκιουλέκας, Γιώργος Βλάχος, Γιώργος Κασαπίδης, Αλέκος Κοντός, Κώστας Κουκοδήμος, Ανδρέας Κουτσούμπας, Γιώργος Ορφανός, Γιώργος Κωνσταντόπουλος, Θανάσης Δαβάκης, Θόδωρος Σολδάτος, Δάνης Τζαμτζής, Γιάννης Καράμπελας, Κώστας Κοντογεώργος, Μανώλης Κόνσολας, Μιχάλης Ταμήλος, Νίκος Ταγαράς, κ.α.

 

Ο Πρωθυπουργός με την απόφασή του να συγκρουστεί με τους βουλευτές της Ν.Δ. ξέρει πολύ καλά ότι έρχεται πλέον σε ευθεία σύγκρουση με την κομματική βάση που αναζητά διέξοδο, μη αποδεχόμενη όλο αυτό το θίασο που τόσα χρόνια κυβερνούσε τον τόπο και βρίσκει πρόσφορο έδαφος για συμπόρευση με τη ΝΔ.

 

Καιρός να ξυπνήσουν στο Μέγαρο Μαξίμου και να συνετιστούν και να μην ονειρεύονται νέα κόμματα, όπως αυτά που σερβίρουν εδώ και λίγες μέρες: όλοι μαζί, χωρίς ιδεολογίες, απλά να σώσουμε το σύστημα και του εαυτούς μας.

Ας ξυπνήσουν…γιατί η ιστορία θα είναι σκληρή!!!

ΣΧΟΛΙΑ

  1. ΜΑΝΩΛΗΣ Μ. avatar
    ΜΑΝΩΛΗΣ Μ. 22/10/2012 11:19:19

    Άκυρο το άρθρο.

    "Πίσω από τις κουρτίνες της εξουσίας, σε συνάξεις βουλευτών κυρίως από την επαρχία, θα δει κανείς να είναι σε εξέλιξη οριζόντιες διαβουλεύσεις για το πώς θα ανατραπεί το μνημόνιο".

    Ποιά ανατροπή βρε βουλευτές μας; Αν εξαιρέσεις τις οριζόντιες περικοπές, όλα τα όσα λέει το μνημόνιο έπρεπε να είχαμε κάνει εδώ και 20 χρόνια. Τώρα εδώ που φτάσαμε, με χρεοκοπημένη χώρα, με ταμειακά αποθέματα μέχρι το Νοέμβριο ποιά ανατροπή και κουραφέξαλα. Πάει πέταξε το πουλί. Όποιος δεν ψηφίσει ΟΛΑ τα μέτρα στην πιο επιεική περίπτωση είναι ανόητος.

    • ΜΑΝΩΛΗΣ Μ. avatar
      ΜΑΝΩΛΗΣ Μ. @ ΜΑΝΩΛΗΣ Μ. 22/10/2012 11:20:40

      Για να μην παρεξηγούμαστε: Άκυρο ως προς αυτά που αποδίδονται στους βουλευτές περί ανατροπής του μνημονίου. Ο αρθρογράφος καλά κάνει και τα επισημαίνει.

      • Tasos avatar
        Tasos @ ΜΑΝΩΛΗΣ Μ. 22/10/2012 17:24:04

        Ο βουλευτής δεν καλείται να ψηφίσει το αποτέλεσμα της επαναδιαπραγμάτευσης που ο ίδιος και το κόμμα του υποσχέθηκε πριν τις εκλογές, αλλά και πράγματα που ΔΕΝ έχουν σχέση με το μνημόνιο και προφανώς δεν είναι ιδέες της τρόικας. Τί δεν καταλαβαίνεις από αυτο?
        Εκτός αν θεωρείς ότι θα πεινάσει η χώρα (όπως μας απειλεί ο Στουρνάρας) αν δεν ξεσκιστούν πχ τα εργασιακά.

  2. Προκόπιος avatar
    Προκόπιος 22/10/2012 11:25:01

    Τατούληδες να φεύγουν και να επιβραβεύονται δεν θα ξαναδημιουργηθούν δεν θα ξαναυπάρξουν.Όσοι δεν μπορούν φεύγουν ,παραδίνοντας το βουλευτικό αξίωμα. γιατί αν στραβώσει κάτι αυτοί που θα μας ρίξουν στα βράχια δεν θα μπορούν να σταθούν στην Ελλάδα οι ίδιο και οι απόγονοί τους μέχρι τρίτη γεννεά.

    • H pena tis logikhs avatar
      H pena tis logikhs @ Προκόπιος 22/10/2012 12:22:35

      Θα παραδώσουν πίσω στον λαό και τους ψήφους που φέρανε στο κόμμα ;
      Αυτά είναι αλληλένδετα όπως γνωρίζεις και μάλιστα οι σταυροί προήλθαν με άλλες προεκλογικές υποσχέσεις και άλλο πρόγραμμα ,όχι να γίνουν η συνέχεια για να συνεχίσουν το καταστροφικό έργο του ΓΑΠ και των προδοτών του .

    • ΑΝΤΙΘΕΤΟΣ avatar
      ΑΝΤΙΘΕΤΟΣ @ Προκόπιος 22/10/2012 16:42:00

      Κανένα βουλευτικό αξίωμα να μην παραδώσουν ο κόσμος τους ψήφισε γι αυτά που έλεγαν πριν τις εκλογές όχι γι αυτά που κάνει η Ν.Δ. μετά.Να πράξουν κατά βούληση δημοκρατία έχουμε.

  3. Ο Θείος avatar
    Ο Θείος 22/10/2012 11:25:30

    Κώστας Γκιουλέκας ;
    Το δίς εξαμαρτείν ουκ ανδρός σοφού.

    • ano-kato avatar
      ano-kato @ Ο Θείος 23/10/2012 04:52:02

      Λες να ξανά αμαρτήσει ;

  4. Ο Θείος avatar
    Ο Θείος 22/10/2012 11:28:32

    Ο Αναπεξάρτητος σκαφάτος ζήτησε χθες συνεργασία από τον ΣΥΡΙΖΑ για συνταγματική κομπίνα που θα προκαλέσει νέες κοινοβουλευτικές εκλογές.
    Ήταν έμμεση πρόσκληση προς τους βουλευτές της ΝΔ: "Όσοι άπιστοι, προσέλθετε", τώρα είναι η ευκαιρία.

  5. Nick avatar
    Nick 22/10/2012 11:37:17

    Μια ερώτηση: Αν ο Σταυρογιάννης δήλωνε "θα σκεφτώ αν θα ψηφίσω τα μέτρα", θα διαγραφόταν; Ή θα γινόταν το σχετικό "μασάζ" από το επιτελείο της ΝΔ;

    Δεν τα βλέπω καλά τα πράγματα στη ΝΔ. Είμαι βέβαιος ότι θα ακολουθήσουν και άλλοι...

  6. avanti avatar
    avanti 22/10/2012 11:43:01

    Ας του έδινε μιά θεσούλα κάπου να τον γλυκάνει, τόσοι και τόσοι " ημέτεροι " βολεύτηκαν ...

  7. Αυριανιστής avatar
    Αυριανιστής 22/10/2012 11:43:32

    Στη δεκαετία του '80 καταστράφηκε η νοοτροπία της κοινωνίας. Στη δεκαετία του '00 καταστράφηκε η ανταγωνιστικότητα και ο εναπομείνας παραγωγικός ιστός με τη χρυσή ωρολογιακή βόμβα τού ευρώ. Τώρα, με τα κατοχικά μνημόνια, καταστρέφονται ακόμα και τα πληθυσμιακά αποθέματα Ελλήνων, τα οποία θα μπορούσαν να οδηγήσουν τη χώρα σε παραγωγική αναγέννηση.

  8. GO avatar
    GO 22/10/2012 11:47:21

    Συμφωνώ με τον επίλογό σας.
    Θέλω όμως να θέσω ένα παράπλευρο θέμα:
    Τι συμβαίνει, επιτέλους, με τον συγκεκριμένο εκδότη και τη Ν.Δ;
    Θυμίζω τρεις σοβαρότατες περιπτώσεις, τη διαρροή περί "κουρασμένου", την υπόθεση Μεϊμαράκη και τώρα την αποκλειστικότητα των προθέσεων ενός, σεβαστού κατά τα άλλα, άσημου βουλευτού.

    • Κ.Σ.Μαυρόπουλος avatar
      Κ.Σ.Μαυρόπουλος @ GO 22/10/2012 14:48:33

      Ίσως να είναι συμπτωματικό, αλλά όσες φορές αγόρασα την εφημερίδα του, είδα να ξετρυπώνουν από τις σελίδες της οι γλύξμπουργκ.
      Και για όσους δεν θυμούνται, στη χώρα μας τις καταστροφές τις ακολουθούν παλινορθώσεις.

    • ΣΠΑΡΤΙΑΤΗΣ avatar
      ΣΠΑΡΤΙΑΤΗΣ @ GO 22/10/2012 17:10:38

      Προσθέστε και τη συκοφαντία για το Βορίδη, που διαστρέβλωσαν εντελώς τις δηλώσεις του σε σημείο ξεδιαντροπιάς

    • GO avatar
      GO @ GO 23/10/2012 08:29:08

      @Ο Θείος
      Ο όμιλος REAL δεν έχει επιχειρηματική σχέση με τον όμιλο του Γιώργου Κουρή, επομένως δεν είναι υπερχρεωμένος ή και χρεωκοπημένος.
      Ο συνεταιρισμός του Χατζηνικολάου με τον Ανδρέα Κουρή στον όμιλο Real είναι επιχειρηματικά υγιής. Το ερώτημα είναι το πολιτικό παιχνίδι που παίζει ο πρώτος.
      @κ.σ.μαυρόπουλος
      Δεν διακρίνω κάτι τέτοιο.
      @ΣΠΑΡΤΙΑΤΗΣ
      Ο Βορίδης έκανε τεράστια επικοινωνιακή πατάτα, απόδειξη ότι έσπευσε από το garage του να λειάνει τις αρχικές του διατυπώσεις, ο δε Μηταράκης τον διέψευσε.

      Τελικά, εδραία άποψή μου είναι ότι ο Χατζηνικολάου οραματίζεται την ηγεσία της Κεντροδεξιάς παράταξης και προσπαθεί να καθιερωθεί ως κινών πολιτικά νήματα και επηρεάζων, μάλιστα, καταστάσεις σε πολύ υψηλό επίπεδο.

  9. Ο Θείος avatar
    Ο Θείος 22/10/2012 11:48:39

    Είναι όμως σκαφάτος...
    Το φετίχ του μεσο-μικροαστού των νοτιώτατων Βαλκανίων.

    • Αυριανιστής avatar
      Αυριανιστής @ Ο Θείος 22/10/2012 12:13:47

      Αχ, ρε Θείο...

      Σε ήξερα πιο οξυδερκή. Νομίζεις ότι οι ψηφοφόροι του Καμμένου τον ψηφίζουν επειδή αντανακλά το "είδωλο" του σκαφάτου; Εδώ, η bimbo ΚαΫλή και δεν κατάφερε να βγει βουλευτίνα...

      • Ο Θείος avatar
        Ο Θείος @ Αυριανιστής 22/10/2012 12:59:44

        Ποιός σου είπε ότι οι σκαφάτοι από το σαρακοφαγωμένο "πράσινο" σκάφος δεν επιβιβάζονται (στα κρίσιμα δευτερόλεπτα, λίγο πριν το ναυάγιο) στο γυαλιστερό "μπλέ-Λονδίνου" (ή "κόκκινο" - Καράκας) σκάφος;

        • Tasos avatar
          Tasos @ Ο Θείος 22/10/2012 17:29:00

          Το αστείο είναι ότι από τη φασαρία ότι ο Σύριζα φορτώνει πράσινους ψηφοφόρους πάμε σιγά σιγά σε ιδέες-ανοσιουργήματα με τη ΝΔ να φορτώνει πράσινα στελέχη.

  10. giorgos avatar
    giorgos 22/10/2012 11:49:51

    Αυτο που ερχεται δεν θα το περιμενουν.Αν νομιζουν στην κυβερνηση,οτι η τρομοκρατια θα σκεπασει τα νεοφιλευλεθερα μετρα που επιβαλλουν οι δανειστες και αποδεχεται δουλικα η κυβερνηση,ειναι γελασμενοι.Η κοινωνια οχι ειναι στο οριο αλλα στα καγκελα.Οι εξελιξεις μετα την ψηφιση των μετρων θα ειναι ραγδαιες.

  11. ΤΑΚΗΣ ΓΕΩΡΓΑΚΟΠΟΥΛΟΣ avatar
    ΤΑΚΗΣ ΓΕΩΡΓΑΚΟΠΟΥΛΟΣ 22/10/2012 12:13:45

    Tα θερμά μου συγχαρητήρια στον Στέλιο Σύρο, που εξάρθρωσε ως αξιωματικός την "17 Νοέμβρη". Τώρα ως δήμαρχος Δομοκού... πρωτοτυπεί και ιδρύει Αλβανικό σχολείο. Δήμαρχε κοίταξε μήπως έχεις και κανένα...
    δημότη Τούρκο, γιατί χρειάζεται να μάθουν και τα παιδιά του... γράμματα. Είναι κρίμα για τον Αλλάχ!

  12. Χρηστος avatar
    Χρηστος 22/10/2012 12:16:18

    απλά να σώσουμε το σύστημα και του εαυτούς μας.

    Τα ειπες ολα,αυτο το συστημα μας εφερε εδω και οι διαφορες προσωπικοτητες που το απαρτιζουν

  13. Απλή σκέψη avatar
    Απλή σκέψη 22/10/2012 12:16:37

    Εδώ θέλουν να ξεχωρίσουν οι ευαίσθητοι βουλευτές από τους αναίσθητους;
    Μήπως ο πιο αναίσθητος σ΄αυτή τη χώρα είναι ο πρωθυπουργός;
    Μήπως οι ¨ευαίσθητοι¨ έχουν κανένα καλύτερο πρόγραμμα αντιμετώπισης της κρίσης, γιατί δεν μας το λένε, γιατί το κρατάνε ως επτασφράγιστο μυστικό, να το δούμε βρε αδερφέ, αν είναι σωστό να το αποδεχτούμε!
    Εγώ ξέρω ότι ο καλός ο καπετάνιος στη φουρτούνα φαίνεται. Και ότι οι λιγόψυχοι κατεβαίνουν απ΄το καράβι για να σωθούν. Αλλά δεν θα σωθούν παρά μόνο αν μείνουν στο καράβι και παλαίψουν να το σώσουν.
    Πολύ βιάζονται οι πατριώτες βουλευτές να σώσουν εαυτόν.
    Την ώρα που η Ευρώπη θ΄αλλάξει πολιτική, ήδη η Γερμανία έγινε ο μεγαλύτερος σύμμαχος της χώρας μας, την ώρα που όλα πάνε ν΄αλλάξουν να κάνουμε το πίσω βήμα για να μην πέσουμε στο γκρεμό, έρχονται οι ¨ευαίσθητοι¨, ή οι ¨άσχετοι¨ή οι ¨έχοντες σκοπιμότητα¨, να δώσουν την τελική κλωτσιά να πέσουμε μέσα στο γκρεμό και να μην βγούμε ποτέ.
    Κανένας δεν μας έταξε λαγούς με πετραχείλια, κανείς δεν μας είπε ότι τα πράγματα θα είναι ρόδινα, το αντίθετο μας είπαν ότι ο δρόμος θα είναι και δύσκολος και μακρύς , αλλά μας υποσχέθηκαν ότι θα δούμε φως στην άκρη του τούνελ.
    Αυτό το φως ελπίζουμε και περιμένουμε να το δούμε και δεν είμαστε ευκολόπιστοι.
    Η πεποίθησή μας εδράζεται στο γεγονός ότι όλοι οι Ευρωπαίοι μας αντιμετωπίζουν πλέον ως ΑΞΙΟΠΙΣΤΟΥΣ εταίρους, που ότι συμφωνούμε το πράττουμε κι΄όλας και ότι η κυρίαρχη άποψη μέσα στη Γερμανία και στην ΕΕ, είναι ότι Η ΕΛΛΑΔΑ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΣΩΘΕΙ, και να παραμείνει στο ευρώ.
    Τώρα έχουν καταλάβει οι εταίροι μας ότι η διάσωση της Ελλάδας τους στοιχίζει πολύ λίγα, αλλά η χρεοκοπία της στοιχίζει πανάκριβα. Κι΄αυτό είναι καθαρά επίτευγμα του Α. Σαμαρά, που ξεκίνησε και έπεισε την ισχυρότερη δύναμη της Ευρώπης, την Γερμανία.
    Σε πολύ λίγο, αφού πάρουμε την δόση, θα δούμε πράγματα ν΄αλλάζουν μέσα στην ΕΕ, και πράγματα που θα είναι προς όφελος της Ελλάδας.
    Η ίδια η ΕΕ, θα θελήσει ν΄αποδείξει σε όλους της ¨φόρτωσαν¨ την κρίση των τραπεζών τους, ότι μπορεί ν΄αντιμετωπίζει κρίσεις. Θα βοηθήσουν τον πιο αδύναμο κρίκο, την Ελλάδα, θα δούμε να ξεπαγώνουν χρήματα από αναπτυξιακά ευρωπαϊκά ταμεία, θα δούμε επενδυτές (από την ίδια την Γερμανία), να επενδύουν άφοβα τα χρήματά τους στην Ελλάδα, ίσως δούμε επαναγορά από τη δευτερογενή αγορά Ελληνικών κρατικών ομολόγων με αυτόματη μείωση του χρέους μας κλπ.
    Την ώρα λοιπόν που η ΕΕ, έχει αποφασίσει να σώσει την Ελλάδα, δίνοντας ρέστα για την Ελλάδα, τώρα οι ¨ευαίσθητοι¨ θα προσφέρουν απλόχερα τη ευκαιρία σ΄όλους όσους επιβουλεύονται την Ελλάδα και την ΕΕ, να πετύχουν το σχέδιό τους.
    .... και μεις οι Έλληνες να βρεθούμε στο χάος (πολιτικό - οικονομικό - κοινωνικό).

    • noldor avatar
      noldor @ Απλή σκέψη 22/10/2012 12:35:51

      Όλα αυτά θα γίνουν άμα πάρουμε την δόση;; Εννοείς αν ψηφιστούν τα μέτρα. Γιατί δεν τα κάνουν τώρα αφού άλλαξαν άποψη;

      • Απλή σκέψη avatar
        Απλή σκέψη @ noldor 22/10/2012 13:37:08

        Γιατί πρέπει να δείξουμε κι΄εμείς ότι μπορούμε να κάνουμε διαρθρωτικές αλλαγές και ότι μπορούμε να ζούμε χωρίς δανεικά (όπως άλλοτε), που πηγαίνουν στις τσέπες των κλεπτοκρατών ...
        Δεν λέω ,προς θεού , ότι δεν θα δυσκολευτούμε όλοι, αλλά πιστεύω ότι θα τα καταφέρουμε!

        • ΜΔ avatar
          ΜΔ @ Απλή σκέψη 22/10/2012 15:17:30

          Αγαπητέ Απλή σκέψη,
          Διόρθωσε με αν κάνω λάθος (ακόμα και στον πίνακα που παραθέτω...) μιας και δεν γνωρίζω παρά ελάχιστα από οικονομικά...
          Επειδή όμως συνεχώς τους τελευταίους μήνες ακούμε συνέχεια το "να ζούμε χωρίς δανεικά" (που όλοι γνωρίζοντες και μη, το μεταφράζουν ως "μηδενικά πρωτογεννή ελλείμματα") και το αναπαράγουν πολλοί, εξήγησέ μου αυτόν τον πίνακα από την eurostat (http://appsso.eurostat.ec.europa.eu/nui/submitViewTableAction.do?dvsc=9) που αν δεν κάνω λάθος έχει τα στατιστικά για όλες τις ευρωπαικές χώρες... Όλοι οι υπόλοιποι εμφανίζουν "μηδενικά" πρωτογενή ελλείμματα?
          Μήπως αρκετά με το αυτομαστίγωμα? Η επαναδιαπραγμάτευση αυτό δεν θα πετύχαινε, το να κερδίσουμε χρόνο ώστε να προσαρμοστούμε? Που και με ποιο τρόπο έγινε?
          Φιλικά!

          • Απλή σκέψη avatar
            Απλή σκέψη @ ΜΔ 22/10/2012 19:08:44

            η φράση που πήρες είχε και συνέχεια, ¨που μπαινουν στις τσέπες κλεπτοκρατών¨,
            δεν νομίζω να χρειάζεται να ξέρουμε πολλά οικονομικά για να καταλάβουμε ότι μας κλέβανε όλα τα χρόνια .... με δανεικά, αλλά το κακό είναι ότι καλούμαστε να τα ξεπληρώσουμε.
            Η γνώμη μου είναι ας ξεφύγουμε τώρα από τα πολύ δύσκολα - εφιαλτικά, αλλά μετά ο κάθε κατεργάρης πρέπει να μπει στον πάγκο του.

          • ΜΔ avatar
            ΜΔ @ Απλή σκέψη 22/10/2012 21:18:30

            Μάλλον δεν καταλάβατε τι έδειχνε ο πίνακας! Δεν ξέρω καν αν λειτουργούσε και μέχρι πότε το link...Αυτό πρέπει να δουλεύει: http://tinyurl.com/9ohfn3q
            Αυτό που ήθελα να δείτε είναι ότι και οι υπόλοιπες ευρωπαικές χώρες δεν ζουν αποκλειστικά με ότι παράγουν, αυτό που έχει γίνει δικός μας ιερός σκοπός! Όντως έχουμε προβλήματα και σίγουρα μεγαλύτερα από τους υπόλοιπους αλλά αυτό δε σημαίνει ότι πρέπει να ισοπεδωθούμε για να επανέλθουμε.
            Και επειδή διάβασα και τα παρακάτω σχόλια σας για τον καλό και παραγωγικό ΙΤ, έχω να σας πω ότι και εσάς έμμεσα "κρατικό χρήμα" σας συντηρούσε! Αν το σκεφτείτε περισσότερο, θα καταλάβετε γιατί.
            Καλό σας βράδυ!

    • Νίκος Α avatar
      Νίκος Α @ Απλή σκέψη 22/10/2012 12:36:10

      Απλή σκέψη
      Συμφωνώ και σε συγχαίρω. Τα γράφω και σε σχόλιό μου που αργεί να αναρτηθεί.

  14. Νίκος Α avatar
    Νίκος Α 22/10/2012 12:27:40

    Φίλε GO
    Συμφωνώ μαζί σου και κυρίως στην νοοτροπία αυτομαστιγώματος. Ούτε λίγο ούτε πολύ ίσα και όμοια ΠΑΣOΚ και ΝΔ. Ίδιοι οι λιτοί Καραμανλήδες με τους Παπανδρέου, ο Αβέρωφ με τον Σημίτη, ο Παπαληγούρας με τον Γιάννο Παπαντωνίου!!!!!
    Αυτοκριτική και σκληρή για να γίνουμε καλύτερoι, αλλά όχι κατάποση της νταβατζίδικης προπαγάνδας. Αν ίδιος ο Κ.Κ. με τον ΓΑΠ , γιατί μισθώθηκαν όλα τα διαθέσιμα μέσα για να απαλλαγούν από την παρουσία του; Όταν είναι τόσο πρόσφατα τα γεγονότα, πως ξεχνούμε τον ρόλο του ΓΑΠ που έβαλε την Πατρίδα ανάμεσα στον πόλεμο Ευρώ - Δολαρίου με κατάληξη το ΔΝΤ;
    Και μια και ο λόγος για την ανάγκη (που υποχρεώνει σε ρεαλιστική προσγείωση και αθέτηση προεκλογικών υπoσχέσεων ), πως αισθάνονται όσοι μεγαλόστομα υποτιμούσαν τις πατριωτικές αποφάσεις του Κ.Κ. , προσδοκώντας σε πολύ περισσότερα από τον νέο αρχηγό μας;
    Τι λέτε ήταν τελικά τόσο εύκολο το όχι στον Μπούς στη σύνοδο του Βουκουρεστίου;


    Μην ηρωοποιήσουμε τον Σταυρογιάννη. Σε μια τόσο κρίσιμη καμπή που ο Σαμαράς "φτύνει αίμα" στα δύσκολα Ευρωπαϊκά φόρα, διάλεξε το γνωστό ηχείο να καταγράψει την "αντίστασή" του. Αν δεν πιστεύουμε στον πυρήνα της στάσης μας αυτή την περίοδο (κτίζουμε αξιοπιστία, το τελευταίο πικρό ποτήρι και συνολική λύση στο τέλος), τότε ας το γυρίσουμε ΣΥΡΙΖΑ (αλλά σαν κάπως ακριβά δεν πλήρωσε η Πατρίδα τον πρώτο, αυθεντικό ΣΥΡΙΖΑ). Μην ηρωοποιούμε όμως νέους Τοσούληδες. Και επειδή αναφερθήκατε στην άλλη διαγραφή, του Νικολόπουλου, η συνέχεια δεν έδειξε ότι κάλλιστα διαγράφηκε;
    Δεν γνωρίζω την περίπτωση του Βουλευτή, αλλά θα ήθελα να έχω περισσότερες πληροφορίες π.χ. για την παράμετρο των τοπικών ανταγωνισμών με τον συντοπίτη Υπουργό Σταικούρα και λοιπά αυτού του επιπέδου, που χαρακτηρίζουν την κοινοβουλευτική μας ομάδα και αποτελούν, πολλές φορές, τα πραγματικά κίνητρα κάποιων συνειδησιακών, σε πρώτη ανάγνωση, διαφοροποιήσεων.
    Τέλος είχε όλα τα δεδομένα και τις πληροφορίες που καθορίζουν την στάση Σαμαρά, για να προλάβει να εγγράψει την διαφοροποίησή του;

  15. κάποιος avatar
    κάποιος 22/10/2012 12:34:34

    Όντως, αυτοί έχουν και το know how για το πως να παρουσιάζουν το άσπρο μαύρο και να στην βγαίνουν και από πάνω όταν καταπατούν κάθε τι που υποσχέθηκαν, ενώ ο Σαμαράς ακόμα μαθαίνει. Θα του είναι πολύ χρήσιμοι, τώρα που έγινε και αυτός ΓΑΠ.

  16. Λιογκος avatar
    Λιογκος 22/10/2012 12:49:04

    Ωραία όλα αυτά αλλά τα μετρά και η φορολαίλαπα ελάχιστα σε αγγίζουν... ξέρεις η απλή σκέψη είναι προσόν για λίγους αλλά επιτυγχάνεται όταν το μυαλό δεν στροβιλίζεται από το πως θα επιβιώσεις.

    • Απλή σκέψη avatar
      Απλή σκέψη @ Λιογκος 22/10/2012 13:31:18

      Είμαι ελεύθερος επαγγελματίας γύρω από την οικοδομή που κατέρρευσε πρώτα απ΄όλα, χωρίς μισθό ή σύνταξη, με δάνεια, με 3 παιδιά που σπουδάζουν σε άλλη πόλη κλπ.
      Αλλά ξέρω ότι αυτό που κάνει ο Σαμαράς είναι μονόδρομος και ελπίζω ν΄αλλάξουν τα πράγματα. Αν υπάρχει κάποιος που δικαιούται να μιλά είμαι εγώ που εδώ και 3 χρόνια βρέθηκα στον αέρα ...

      • Λιογκος avatar
        Λιογκος @ Απλή σκέψη 22/10/2012 13:39:05

        Δεν θα ήθελα να μπω σε προσωπική αντιπαράθεση αλλά πραγματικά απορώ πως κάποιος χωρίς μισθό, χωρίς σύνταξη, 3 χρόνια στον αέρα, με 3 παιδιά σε άλλη πόλη μπορεί να τα βγάζει πέρα.

        • Διογενης avatar
          Διογενης @ Λιογκος 22/10/2012 15:46:07

          σ'αυτο απαντηση δε θα λαβεις φιλτατε...

        • Απλή σκέψη avatar
          Απλή σκέψη @ Λιογκος 22/10/2012 15:57:55

          Θα σου απαντήσω, λέγοντάς σου ότι όλες οι οικονομίες που είχα μετά από 27 χρόνια σκληρής δουλειάς (πάνω από 15 ώρες τη μέρα, χωρίς εορτές και αργίες) ... εξανεμίστηκαν ... αλλά συνεχίζω....
          Πάντως έχεις δίκιο ν΄απορείς, κι εγώ απορώ με τον εαυτό μου ....

          • Λιογκος avatar
            Λιογκος @ Απλή σκέψη 22/10/2012 16:08:49

            Και τώρα ελπίζεις ότι θα πέσουν λεφτά στην ανάπτυξη και ότι ο οικοδομικός τομέας θα πάρει και πάλι μπρος? Ότι οι τράπεζες θα ξαναδώσουν δάνεια για αγορά κατοικιών? Και να δώσουν ποιοι θα τα πάρουν? Η δικιά μου απλή σκέψη λέει ότι ο ο τομέας της οικοδομής πέθανε και δεν πρόκειται να αναστηθεί εκτός και εάν κάποιος είναι κοντά στους μεγαλοεργολάβους ώστε να γλείψει κανένα κοκαλάκι. Είναι παρήγορο πάντως ότι ακόμα ελπίζεις σε σχέση με άλλους που έχουν παραδώσει ψυχή και πνεύμα. Όταν δεις το φως στο τούνελ πες το και σε μας.

          • Απλή σκέψη avatar
            Απλή σκέψη @ Λιογκος 22/10/2012 17:39:59

            όταν ο ΙΤ πάρει μπρος, τότε πιστεύω ότι θα λυθεί το οικονομικό ζήτημα της Ελλάδας και το δικό μου. Βλέπεις μερικοί από μας δεν είχαν την τύχη ν΄απολαύσουν το κρατικό χρήμα (μισθό) και μέρα νύχτα δούλευαν, ενώ άλλοι χωρίς πολλή κούραση έπαιρναν παχυλούς μισθούς. Μόλις κατέρρευσε η οικοδομή όπως λες και γενικά όλος ο ΙΤ, τα κρατικά ταμεία δεν μπορούσαν να εισπράτουν, η έξαλλη δανειοδότηση σταμάτησε κι΄έτσι δεν μπορεί να πληρωθεί ούτε ο ΔΤ ούτε τα νοσοκομεία ούτε τα σχολεία ούτε ότι είναι κονωνικό αγαθό.
            Γι΄αυτό να παρακαλάς να ξαναζωντανέψει ο ΙΤ, γιατί απ΄αυτόν ΚΑΙ ΜΟΝΟ έρχεται η ανάπτυξη και η βελτίωση των συνθηκών της ζωής μας. Πρέπει μια ώρα αρχίτερα να βγούμε από την ύφεση και να μειώσουμε δραστικά την ανεργία. Τ΄άλλα όλα είναι δεύτερα, που πρέπει κι΄αυτά να λυθούν αλλά αφού πρώτα επιλυθούν τα πρώτα.
            Όσο για την οικοδομή, υπάρχουν προγράμματα που μπορεί να λειτουργήσουν, όπως εξοχικής - τουριστικής κατοικίας, αλλά πρέπει οι επενδυτές να εμπιστευτούν την χώρα μας για να έρθουν να επενδύσουν.
            Εγώ για παράδειγμα γνωρίζω ανθρώπους μέσα από τη δουλειά μου, που περιμένουν έχοντας οι ίδιοι δικά τους χρήματα, να φτιάξουν μικρές βιοτεχνικές και μεταποιητικές μονάδες, αλλά δεν κάνουν τίποτα γιατί φοβούνται το όλο κλίμα, μήπως χάσουν τα λεφτά τους.
            Εμείς λοιπόν του ΙΤ, περιμένουμε από μια κυβέρνηση, αυτό ακριβώς ν΄αλλάξει το κλίμα. Δεν ζητάμε ούτε κρατικό χρήμα, ούτε προνόμια. ΤΟ ΜΟΝΟ ΠΟΥ ΘΕΛΟΥΜΕ ΕΙΝΑΙ ΝΑ ΑΛΛΑΞΕΙ ΤΟ ΚΛΙΜΑ.
            αυτά ....

          • Απλή σκέψη avatar
            Απλή σκέψη @ Λιογκος 22/10/2012 17:44:44

            Κάτι ακόμα, δεν σου επιτρέπω να κάνεις υπαινιγμούς για το αν θα παραδώσω την ψυχή ή το πνεύμα. Αν δεν μπορείς να κρίνεις και ν΄αξιολογείς πράγματα και καταστάσεις, τουλάχιστον λίγος σεβασμός δεν θα έβλαπτε.

          • Λιογκος avatar
            Λιογκος @ Απλή σκέψη 22/10/2012 22:45:30

            Όποιος έχει τη μύγα μυγιάζεται αγαπητέ.

      • ΑΙΑΣ ΤΕΛΑΜΩΝΙΟΣ avatar
        ΑΙΑΣ ΤΕΛΑΜΩΝΙΟΣ @ Απλή σκέψη 22/10/2012 21:57:44

        Χωρίς μισθό, σύνταξη παιδιά που σπουδάζουν , και τα βλέπεις όλα τόσο ωραία , απλή σκέψη.
        Δε λές όμως οτι απο αυτά τα δανεικά που εμείς πέρναμε για να αγοράσουμε σπίτι εσύ έκανες κομπόδεμα γερό , και τώρα μας κουνάς το δάχτυλο γιατί δανειστήκαμε και τώρα πρέπει να πληρώσουμε .
        Ολοι οι ηθικοί και τίμιοι εδώ σχολιάζουν.

        • Απλή σκέψη avatar
          Απλή σκέψη @ ΑΙΑΣ ΤΕΛΑΜΩΝΙΟΣ 23/10/2012 01:48:40

          Tο ότι δεν κατανοείτε την στάση ζωής ενός ανθρώπου, ή την ορθολογική σκέψη, πραγματικά δεν θα σας κατηγορήσω, γιατί αυτές τις δυνατότητες μάλλον έχετε.
          Αν απ΄όλα αυτά εσείς συμπεραίνετε ότι σας κουνώ το δάχτυλο, ή ότι έχω κάτσει στο ... γερό κομπόδεμα, κάθε πιθανότητα να αντιληφθείτε τον χώρο και τον χρόνο που σας περιβάλλει, πέφτει στο κενό.

  17. Tassos avatar
    Tassos 22/10/2012 12:52:57

    Οι ριψάσπιδες είναι και ανόητοι γιατί δεν καταλαβαίνουν ότι ο κόσμος βάζει πλάτη στην Κυβέρνηση. Αποκομμένοι τελείως από την κοινωνία, ελπίζω να είχαν δουλειά πριν γίνουν πολιτικοί...

    • ΒΑΣΟΣ avatar
      ΒΑΣΟΣ @ Tassos 22/10/2012 13:01:53

      ο κόσμος βάζει πλάτη στην Κυβέρνηση...
      μου έπεσαν τα σφραγίσματα...
      Τρελλό τρολ λέμε

    • noldor avatar
      noldor @ Tassos 22/10/2012 13:12:13

      Ο κόσμος δεν βάζει πλάτη, σχοινί στο λαιμό βάζει αλλά τα κομματόσκυλα που να το πάρουν χαμπάρι.

    • Διογενης avatar
      Διογενης @ Tassos 22/10/2012 15:47:02

      γεια σου Τασο ΚαραΤασο

  18. elli avatar
    elli 22/10/2012 13:10:55

    'Οτι και να λέμε ,ότι και να γράφουμε ο κόσμος ξέρει πολύ καλά ότι η ΝΔ έγινε κυβέρνηση υποσχόμενη άλλα από αυτά που έκανε. Και όχι μόνο αυτό, αλλά συγκυβέρνα και με "το θίασο που καταστρέφει τόσα χρόνια τον τόπο"(βλέπε ΠΑΣΟΚ) και μάλιστα ακούμε ότι θέλει να δώσει και πιο ενεργό ρόλο στην κυβέρνηση σε στελέχη του ΠΑΣΟΚ και της ΔΗΜ ΑΡ.
    Το μόνο που μένει να δούμε να τρελλαθούμε τελείως , είναι πάλι τον κο Λοβέρδο , την κα Διαμαντοπούλου, τον κο Ραγκούση και τον κο Παπακωνσταντίνου στην κυβέρνηση! Αλλά όλα είναι πιθανά εδώ που φτάσαμε, εδώ βλέπουμε την Ντόρα στη βουλή ενώ ο κόσμος την έστειλε σπίτι της! Βάλτε και μια Ρεπούση στο Παιδείας να δέσει το γλυκό!

    • Μαρκος avatar
      Μαρκος @ elli 22/10/2012 14:47:12

      και Παγκαλο θελω!!

      • Διογενης avatar
        Διογενης @ Μαρκος 22/10/2012 15:48:18

        θελω Λαλιωτη. τον εχω αναγκη

  19. ειδωλοκλάστης avatar
    ειδωλοκλάστης 22/10/2012 13:19:21

    Εκτιμώ ότι, μέ τήν ταχύτητα πού πλέον εξελίσεται αποκαλυπτόμενο τό αδιέξοδο τής δανειακής συμφωνίας καί τό Πόντζι τής ΕΕ, η μόνη λογική επιλογή πού μένει σέ έναν στοιχειωδώς ευφυή βουλευτή (πού έχει επιλέξει νά ζήσει τά επόμενα χρόνια στήν Ελλάδα) είναι νά αρνηθεί τήν ψήφο στά προτεινόμενα μέτρα καί, παράλληλα, νά εκθέσει δημόσια τούς λόγους πού τό κάνει.

  20. Ο Θείος avatar
    Ο Θείος 22/10/2012 13:28:34

    Ο συγκεκριμένος όμιλος υπερχρεωμένων και χρεωκοπημένων εκδοτικών συγκροτημάτων (δεν είναι μόνος του ο εκδότης), είναι εδώ και μερικά χρόνια ο "σημαιοφόρος της δραχμής".
    Τυχαία η σύμπτωση της κίνησης με την πρόταση Καμμένου προς Τσίπρα να κάνουν μαζί συνταγματικό πραξικόπημα;
    Θα φανούν σύντομα οι πραγματικές προθεσεις και συμμαχίες ολων. Εδώ είμαστε, θα παίξουν τα ρέστα τους.

  21. blue nile avatar
    blue nile 22/10/2012 13:29:41

    Μανώλη δεν πεινάει ο ελληνικός λαός για τα λάθη του παρελθόντος.
    Πεινάει επειδή λόγω ένταξης στο ευρώ έχασε το μοναδικό εργαλείο άσκησης εθνικής νομισματικής πολιτικής που είναι το εθνικό νόμισμα.
    Μια υποτίμηση και δεν θα αυτοκτονούσ εο κόσμος
    Η ένωση του ευρώ δεν είχε προβλέψει τίποτα για ώρα Κρίσης , για το πως θα αποφευκτούν τα απαγορευτικά επιτόκια δανεισμού στα ελλειμματικά κράτη.
    Για να μην καταφεύγουν αυτά σε ΔΝΤ και μηχανισμούς στήριξης που με τις λύσεις που επιβάλουν φέρνουν την διάλυση
    Αυτό πληρώνουμε τώρα, δεν πληρώνουμε τις αμαρτίες μας.
    Εδώ λόγω της κακής αρχιτεκτονικής του ευρώ πεινάει και η Ισπανία που ήταν πιο πλεονασματική και από την Γερμανία πριν από την Κρίση

  22. johnny avatar
    johnny 22/10/2012 13:37:27

    Οταν εντασονται σε κομματα με σταλινικους μηχανισμους,καθως τωρα τιμωρειται και η προθεση, ειναι αξιοι της μοιρας τους.Τωρα αν θα αρχισουν παλι να δηλωνουν πως για τελευταια φορα και με βαρια καρδια θα ψηφισουν μετρα εξοντωσης ενος ολοκληρου λαου να ξερουν οτι δε θα αποφυγουν αυτο που τους περιμενει.

  23. Σωκράτης avatar
    Σωκράτης 22/10/2012 13:47:03

    Να σοβαρευτούμε όλοι. Τις κρίσιμες μέρες που περνάμε δεν έχουν θέση (ιδιοτελείς) κουβέντες καφενείου. Ιδιαίτερα από βουλευτές που προέρχονται από την ΝΔ. Για μια φορά ας σκεφθούν τον τόπο και όχι το σαρκίο (την επανεκλογή) τους. Δεν μας χρειάζονται συμπεριφορές 'Φεβρουαρίου"

  24. tnt avatar
    tnt 22/10/2012 13:52:35

    ο κοσμος θελει ενα οραμα...θελει να νιωσει οτι πιανουν τοπο οι θυσιες..οτι κατι αλλαζει-εστω και αργα- σ αυτη τη χωρα. πρεπει να τονιστει η σημασια των διαρθρωτικων αλλαγων στους βουλευτες...αυτες ειναι απαραιτητες στη χωρα...ο σαμαρας χρειαζεται να περασει μια νεα νοοτροπια στον κοσμο.αυτο δεν μπορει να γινει με παλαιοκομματικους.πρεπει να γινουν αλλαγες στη δομη και στη στελεχωση του κρατους αλλα και του κομματος . φρεσκα μυαλα χρειαζομαστε ως χωρα.πρεπει ο σαμαρας γρηγορα να τα βρει, να τα πεισει και να αρχισει να χτιζει τη χωρα μετα τα μετρα. πρεπει να κανει κινησεις που να δειχνουν απτα στην κοινωνια πως οραματιζεται το αυριο. μονο ετσι θα στηριχθει απο τους πολιτες.

    • Διογενης avatar
      Διογενης @ tnt 22/10/2012 15:49:47

      αυτο που ονομαζεις οραμα, στην ουσια ειναι ΔΙΚΑΙΟΣΥΝΗ. και αυτην, ματαια περιμενεις να αποδωθει απο την σημερινη κυβερνηση

  25. Κοινὸς νοῦς avatar
    Κοινὸς νοῦς 22/10/2012 13:56:41

    Ἐξαιρετικὸ θέατρο. Νὰ δοῦμε ἂν θὰ πείσει τὸν ἑλληνικὸ λαὸ τὴν ὥρα τῆς κάλπης.

  26. θησεας avatar
    θησεας 22/10/2012 14:02:34

    συγνωμη αλλα εγω το 92 ψηφισα τον Σαμαρα γιατι εμεινε πιστος σε αυτο που πιστευε,κ δεν τον ενοιαξε η κομματιη γραμμη κ τωρα διαγραφει τον κΚ...δεν τον ξερω για τον ιδιο λογο?

    • Βασίλης Γκιώνης avatar
      Βασίλης Γκιώνης @ θησεας 22/10/2012 14:59:17

      Εσύ ξαναψήφισε Καμμένο...

  27. roadrunner avatar
    roadrunner 22/10/2012 14:24:00

    Είχα ξαναγράψει σε ανάρτηση του Ιουνίου, ("Τελικά οι βουλευτές δεν κατάλαβαν τίποτε", http://www.antinews.gr/2012/06/29/168719/), όταν οι βουλευτές περιχαρείς και ανέμελοι διάβαιναν το κόκκινο χαλί προς την ορκωμοσία τους, ότι: "Θα έπρεπε να αποχαιρετούν την παλιά ζωή τους και να δοθούν ολόψυχα στο σκοπό που ορκίστηκαν. Όπως, κάποτε κάποιοι συμπατριώτες τους, φεύγοντας για να πολεμήσουν και να δώσουν μάχες για την πατρίδα, αποχαιρετούσαν τα παλιά. Δύσκολη εποχή για ήρωες…"

    Αν δεν το κατάλαβαν μπαίνοντας στη Βουλή, ότι δεν πάνε για να χτίσουν πολιτική καριέρα, αλλά για να κάνουν το παν (και με προσωπικό κόστος), για να μη βουλιάξει η χώρα, κακό της κεφαλής τους. Οφείλουν, οπωσδήποτε να επιστρέψουν την έδρα στο κόμμα (αν ακολουθήσουν κι άλλοι).
    Σε ότι αφορά τις προεκλογικές υποσχέσεις, αυτές έλεγαν, ότι θα επιχειρηθεί η επαναδιαπραγμάτευση. Δεν έδιναν και εγγυήσεις, ότι θα πετύχει κάθε προσπάθεια. Στο κάτω-κάτω, πως μπορεί ένα κόμμα να εγγυηθεί εκ των προτέρων, ότι θα πετύχει μια διαπραγμάτευση, όταν αυτή εξαρτάται από τους παράγοντες του εξωτερικού ;
    Θα έπρεπε όλοι να έχουν περισσότερη εμπιστοσύνη στον Πρόεδρο, αλλά και η βάση το ίδιο, γιατί όλα είναι υπο διαμόρφωση ακόμη. Με μια προϋπόθεση: να μην δούμε φήμες, που θέλουν τα αποτυχημένα ορφανά των κυβερνήσεων ΓΑΠ, Παπαδήμου να μπαίνουν στη σημερινή κυβέρνηση. Κάτι τέτοιο, προσωπικά θα κλόνιζε πλήρως την εμπιστοσύνη μου και όλα αυτά, στα οποία ελπίζω κρίνοντας από τη διοίκηση του Σαμαρά, δια του παραδείγματος (που λέει και ο Φαήλος Κρανιδιώτης).

  28. IOANNIS avatar
    IOANNIS 22/10/2012 15:40:39

    Για αυτό Θείε να ψηφίζουμε μνημόνια γιά να γίνει το σκαφάτο πολιτικό προσωπικό ακόμη πιό σκαφάτο

  29. αρέλεγος avatar
    αρέλεγος 22/10/2012 16:01:19

    - Αν δεν πάρουμε τη δόση θα πεινάσουμε το Νοέμβριο
    - Τα 25δισ. της δόσης στις ιδιωτικές Τράπεζες
    Αυτό είναι ο νεοφιλελεύθερος λαικισμός
    Ποιό πολύ είναι να λυπάσαι όσους ανόητους θα υποστούν φτωχοποίηση και εξαθλίωση για δεκαετίες και εξακολουθούν να βλέπουν στο νέο μνημόνιο τη σωτηρία.
    Όταν στην -εντελώς ακραία εκδοχή- θα ''πανηγυρίζουν'' την μείωση του ελλείματος και τούς θετικούς ρυθμούς ανάπτυξης , αυτοί και τα παιδιά τους θα
    είναι ήδη οι παρείες μιάς τρικοκοσμικής κοινωνίας των 4/5, χωρίς καμμιά ελπίδα διαφυγής.
    Τώρα άν θεωρούν ότι ανήκουν ή θα ανήκουν..στο 1/5 ,πάω πάσο.

  30. alex23 avatar
    alex23 22/10/2012 16:05:44

    δυστυχως στο σημειο που φτασαμε, δεν υπαρχει καλη και κακη λυση
    υπαρχει κακη ή καταστροφικη λυση και η λογικη που δυστυχως δεν συμβαδιζει με τα θελω μας

    ολοι οσοι λοιπον εχουν την κοινη λογικη, καταλαβαινουν ποια ειναι η μονη διεξοδος
    διεξοδος που εχει και μια ελπιδα για μελλοντικη αναστροφη και δενει με μια γερη αλυσιδα την τυχη της χωρας με εναν απο τους ισχυροτερους πολιτικους σχηματισμους, που σε τελικη αναλυση δεν ειχε την μεγαλυτερη ευθυνη που εσυ σαν χωρα τοσα χρονια δεν εκανες τα αυτονοητα..

    και βεβαια υπαρχουν οι οπαδοι της καταστροφικης λυσης
    και επενδυουν σε αυτην επειδη πιστευουν οτι ειτε θα γινει καποιο θαυμα και θα σωθουμε γιατι ειμαστε ο εκλεκτος λαος ειτε γιατι απο τον κοινωνικο χυλο που θα προκυψει θα εχουν την ευκαιρια να χτισουν μια κοινωνια κατα εικονα και ομοιωση τους..
    ευτυχως ομως τα λεφτα και η προστασια της ευρωπης ειναι μεγαλο δελεαρ απεναντι στον ρεαλιστικο κινδυνο της καταστροφης και του κοστους που θα αναλαβει οποιος την ροκαλεσει και παρα τις φωνασκιες τους στο τελος κανουν τα στραβα ματια..

  31. christof avatar
    christof 22/10/2012 16:21:18

    Οι εκλογες εγιναν για να παρουμε τη δοση, να μεινουμε στο ΕΥΡΩ,να γινει αναπτυξη απο οπου θα προελθει ισοσκελισμος εσοδων εξοδων.Ψηφισαμε και η πλειοψηφια κυβερνα'Ο αποπεμφθεις βουλευτης δεν το ηξερε οταν κατεβαινε υποψηφιος με τη ΝΔ?Ας ευρισκε τη τυχη του με τους καμενους Ελληνες.Δεν μπορει μεσα σε 3 μηνες να προδιδει τους ψηφοφορους του.Να παραδωσει την εδρα τωρα η λογω της κρισις να αποποιηθει της βουλετικης αποζημειωσης.

    • ΜΑΝΩΛΗΣ Μ. avatar
      ΜΑΝΩΛΗΣ Μ. @ christof 22/10/2012 19:24:46

      Σωστό

  32. Εύμηλος avatar
    Εύμηλος 22/10/2012 16:24:47

    Τι γίνεται; άρχισε η παρέλαση των μπαϊρακτάρηδων της δραχμής;
    Σημείωση έτσι προς γνώσιν:
    Οι μπαϊρακτάρηδες, ήσαν οι χριστιανοί σημαιοφόροι του Σουλτάνου. Ήταν από αυτούς που τα είχαν βρει με τον Οθωμανό πριν καν την έλευσή του και του στρωναν ποικιλότροπα το δρόμο....
    Σύμπτωσις. Ααριστεροδεξιοί υπερπατριώτες, ανεπεξάρτητοι κι ανταρσιακοί με πολύν πατριωτικόν κλαυθμόν και κοινωνικόν οδυρμόν αλλά ουχί ενδοιασμόν διά το επρχόμενον...

    • Ο Θείος avatar
      Ο Θείος @ Εύμηλος 22/10/2012 16:30:34

      Θα παίξουν τα ρέστα τους μάλλον, Νοέμβρη μήνα.

    • ειδωλοκλάστης avatar
      ειδωλοκλάστης @ Εύμηλος 22/10/2012 17:52:11

      Μήπως θάπρεπε νά μάς εκθέσεις τά πλεονεκτήματα τού ευρώ προτού κατηγορήσεις ώς προδότες τούς 'δραχμικούς';

  33. theo1611 avatar
    theo1611 22/10/2012 17:04:02

    "Perfect Control, No Control at All"

    Τι να ξυπνήσουν στο Μέγαρο Μαξίμου και κουραφέξαλα!!!
    Για να κάνουν τι?

    ΥΓ: Τα επικοινωνιακά τέρμα, οριζοντίως, διαγωνίως και καθέτως. Ας κάνουν αυτό που θεωρούν σωστό κατά προτεραιότητα και ας το υπερασπίσουν με πραγματικά επιχειρήματα. Και ο κόσμος θα κρίνει. Αλλιώς "Μωραίνει Κύριος όν βούλεται απωλέσαι"

  34. ΑΝΤΙΘΕΤΟΣ avatar
    ΑΝΤΙΘΕΤΟΣ 22/10/2012 17:05:15

    Αν δεν είχαν να χάσουν τίποτα τώρα θα είχαν κάνει οι περισσότεροι την εξοδό τους.Τα προνόμια όμως που τους παρέχει το βουλευτικό αξίωμα δεν τους αφήνουν να ρίξουν και μια ματιά στο τι γίνεται στην κοινωνία.Έτσι είναι στημένο το σύστημα με κομματικές πειθαρχίες κ.λ.π. στους όρκου του ποιος θα πειθαρχήσει;

  35. rasputin avatar
    rasputin 22/10/2012 17:07:03

    Για να παραμείνω στο θέμα του άρθρου , δεν μπορώ να πιστέψω ότι υπάρχουν πολιτευτές - βουλευτές της ΝΔ που δεν γνώριζαν ότι θα ληφθούν αυτά τα μέτρα . Ο ψηφοφόρος (όπως εγώ) δικαιούται να νομίζει ότι θέλει και να πληρώνει τις επιλογές του . Αλλά ποιος από όλους αυτούς τους διαφωνούντες δεν γνώριζε ότι υπάρχουν μέτρα των 11δις + που επρόκειτο να εφαρμοστούν μετά τις εκλογές;
    Αποδέχομαι ως πολίτης την διαφωνία τους και θα περίμενα να προτείνουν λύσεις (εάν υπάρχουν και μπορούν να τις βρουν) . Αποδέχομαι να πει κάποιος από αυτούς ότι δεν αντέχει η ψυχή του , δεν πάει το χέρι του να τα ψηφίσει .
    Δεν δέχομαι όμως να με κοροϊδεύουν στα μούτρα και να ισχυρίζονται νεοεκλεγέντες βουλευτές ότι δεν ήξεραν για μέτρα .

    • ΜΑΝΩΛΗΣ Μ. avatar
      ΜΑΝΩΛΗΣ Μ. @ rasputin 22/10/2012 19:25:48

      Πολύ σωστά. Μην μας το παίζουν και ότι δεν ήξεραν.

  36. xbab avatar
    xbab 22/10/2012 17:11:52

    Νέα κόμματα μπορεί να ονειρεύονται και ας κάνουν.
    ( Το κυοφορούμενο ΛΑΪΚΟ ΚΟΜΜΑ, με πρόεδρο Δ. έναν της τριότας... )
    Ψηφοφόρους που θα βρουν.
    Εμείς οι σταθεροί και φανατικοί δεν τους ακολουθούμε πλέον.
    Δεν μαγαρίζουμε τα χέρια μας, ούτε τη συνείδησή μας ψηφίζοντας άλλο μόρφωμα,
    αλλά αυτούς που μας πρόδωσαν για δεύτερη φορά δεν θα τους στηρίξουμε για τρίτη φορά. ΑΠΟΧΗ & ΑΝΑΜΟΝΗ!
    Και ο νοών νοείτω...

  37. Ελευθέριος avatar
    Ελευθέριος 22/10/2012 17:29:04

    Δεν τα λέμε αυτά εδώ μέσα βρε. Πας στην εκκλησία να ρίξεις ΧριστοΠαναγίες;

  38. ΜΑΝΩΛΗΣ Μ. avatar
    ΜΑΝΩΛΗΣ Μ. 22/10/2012 19:17:11

    Τα εργασιακά θα μείνουν ως έχουν. Είναι ήδη πολύ ελαστικά. Αυτά τα πετάει στη συζήτηση το ΔΝΤ για να καθυστερήσει λίγο μέχρι να δει τι θα γίνει από πλευράς ΕΕ και ΕΚΤ με τη βιωσιμότητα του χρέους μέσω της τραπεζικής ένωσης που αποφασίστηκε στην προχθεσινή Σύνοδο Κορυφής (μη εγγραφή στους εθνικούς προϋπολογισμούς του χρέους από την ανακεφαλαιοποίηση των τραπεζών). Περιμένει να δει πιο πρακτικά τις προθέσεις και το μέγεθος του συγκεκαλυμμένου αυτού "κουρέματος".

  39. θησεας avatar
    θησεας 22/10/2012 19:28:44

    κ Γκιωνη εχω αδικο ?

  40. θησεας avatar
    θησεας 22/10/2012 19:38:18

    Σημερα ψηφιστηκε το 1ο λαικο συνυαγμα της Ισλανδιας.Καλο θα ηταν το antinews να ανοιγε μια εικονα για αυτο.

  41. θησεας avatar
    θησεας 22/10/2012 19:54:42

    κΓκιωνη εχω το προνομιο-ατυχια? να μην ειχα-εχω ποτε παρε δωσε με ΚΑΝΕΝΑ κομμα,γ αυτο κ την ελευθερια να βλεπω καθαρα,κ να κρινω πιο αυστηρα οποιον μου εδωσε ελπιδα,σε αντιθεση με πολλους που ειναι πρωτα ΝΔ κ μετα ελληνες.

  42. Δημητρης avatar
    Δημητρης 22/10/2012 21:36:10

    Όσοι δεν έχουν το σθένος να ψηφίσουν τα μέτρα ας πανε να κάνουν παρέα στο Τσίπρα και στον φιλο του και επαναστάτη χωρις αιτία και δεξι δεκανίκι του Τσίπρα Καμένο. Φτάνει πια με τους βουλευτές που καθορίζουν τη ψήφο του ανάλογα με το πολιτικό κόστος... Η χώρα κρέμεται με μια κλωστή απο την άβυσσο και αυτή το παίζουν λαό πατέρες. Ήρθε η ωρα να σοβαρευτουν και να αναλάβουν τις ευθύνες τους..

  43. Περαστικος avatar
    Περαστικος 23/10/2012 00:28:57

    Να τον μαστιγωσουμε τωρα ή σε κανενα τερμινο;Ο λαος ψηφισε επαναδιαπραγματευση,ο πρωθυπουργος σας ειπε επαναδιαπραγματευση,ολα τα αλλα που λες τα φανταζεσαι μονο εσυ και οι συναδελφοι σου οι βολεμενοι του κομματος.

  44. Νικήτας Δημητρόπουλος avatar
    Νικήτας Δημητρόπουλος 23/10/2012 19:25:00

    H νέα βαυαροκρατία είναι γεγονός.
    Όποιος αντιταχτεί έστω και την τελευατία στιγμή θα τον γράψει η ιστορία.
    Αλλιώς με τις άλλες κότες θα ξεχαστεί κι αυτός.
    Λίγη υπομονή ακόμα μέχρι να βρεθούμε όλοι στον νιαγάρα.

ΑΠΟΣΤΟΛΗ ΣΧΟΛΙΟΥ

Τα δεδομένα σας είναι ασφαλή! H διεύθυνση email δε θα δημοσιευθεί. Τα στοιχεία θα χρησιμοποιηθούν αποκλειστικά για τη δυνατότητα σχολιασμού στο antinews.gr .

Tα πεδία με αστερίσκο (*) είναι υποχρεωτικά.