#_CRON_JOB_#
#_CRON_JOB_#
28/09/2009 02:49
ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΣΧΟΛΙΟΥ

Ανάμεσα στον Κώστα και τον Γιώργο

 



Του πήρε 5,5 χρόνια του Καραμανλή για να καταλάβει ότι το άσυλο είναι αιτία πλήρους διάλυσης των Πανεπιστημίων και πηγή παρανομίας και εγκληματικότητας μέσα στην πόλη. Του πήρε κι άλλα 2,5 χρόνια να καταλάβει ότι η μεταρρύθμιση Γιαννάκου ήταν «μια τρύπα στο νερό», για τους λόγους που μας λέει σήμερα: διότι δεν μπορούν ο καθηγητές να αποφασίζουν άρση του ασύλου και την άλλη μέρα να πρέπει να «συμβιώσουν» στον ίδιο χώρο, δίχως αστυνομική προστασία, με εκείνους εναντίον των οποίων έφεραν την αστυνομία την προηγουμένη.

Ο Καραμανλής αργά το κατάλαβε.

Ο Γιώργος Παπανδρέου όμως ακόμα δεν το κατάλαβε…

Ο Καραμανλής έπρεπε να δει την Αθήνα να καίγεται για να ξυπνήσει.

Αλλά ο Παπανδρέου ακόμα δεν ξύπνησε…

 

 

Ο Καραμανλής έχασε πέντε χρόνια με τις ανοησίες της «ήπιας προσαρμογής».

Αλλά ο Παπανδρέου με το πακέτο παροχών που προτείνει μέσα σε συνθήκες υπερχρέωσης της χώρας, μας πάει κατευθείαν για «άγριο ξεχαρβάλωμα».

 Ο Καραμανλής δεν κατάφερε να περιορίσει τη σπατάλη του Δημοσίου.

Αλλά ο Παπανδρέου πάει να μας ταράξει στους φόρους…Κι αν το κάνει, θα διαλύσει την αγορά, θα αποτελειώσει την μικρομεσαία επιχείρηση, θα στραγγαλίσει την οικονομία.

 Ο Καραμανλής δεν τόλμησε να σπάσει τα καρτέλ, ιδιαίτερα τα τραπεζικά.

Αλλά ο Παπανδρέου εκπροσωπεί το κόμμα που ανέδειξε, δυνάμωσε και επέβαλε την «δεσπόζουσα θέση» των τραπεζών.

 Ο Καραμανλής δεν μπόρεσε να τα βάλει με τη διαπλοκή

Αλλά ο Παπανδρέου στηρίζεται σήμερα πλήρως, απολύτως και προκλητικά, από τα «μέσα» στη διαπλοκής. Μέχρι και στο ΒΗΜΑ αρθρογραφεί…

 Ο Καραμανλής δεν μπόρεσε να καταργήσει την «πελατειακή λειτουργία» του κράτους.

Αλλά ο Παπανδρέου εκπροσωπεί το κόμμα που εγκατέστησε την πελατειακή λειτουργία του κράτους. Και είναι τουλάχιστον αστείο να επαναλαμβάνει κάθε τόσο τις καταγγελίες για την «πελατειακή λειτουργία» της Νέας Δημοκρατίας, όταν η συντριπτική πλειονότητα των μονίμων εργαζομένων στο Δημόσιο είναι διορισμένοι επι ΠΑΣΟΚ. Και όταν η πλειονότητα όσων μονιμοποιήθηκαν επί Νέας Δημοκρατίας είναι επίσης ΠΑΣΟΚοι που τους είχε το ΠΑΣΟΚ συμβασιούχους. Όταν τα λέει αυτά σε κάθε του δημόσια ομιλία ο κ. Γιώργος Παπανδρέου, πολύ με εκνευρίζει.

Τέλος, ο Κώστας Καραμανλής είναι αδικαιολόγητος που τόσα χρόνια δεν μπόρεσε να σπάσει το απόστημα…

Αλλά ο Παπανδρέου εκπροσωπεί το απόστημα!

 Ν.Ζ.

ΣΧΟΛΙΑ

  1. Αγροφυλακας avatar
    Αγροφυλακας 28/09/2009 06:45:49

    Πολυ σωστο.
    Και ομως, πες, πες, πες, ειχα αρχισει να υποκυπτω στην πλυση εγκεφαλου των ΜΜΕ και να πιστευω οτι επρεπε να δωσουμε μια ευκαιρια και στον Γιωργακη να κανει και αυτος το δικο του.

  2. Strange Attractor avatar
    Strange Attractor 28/09/2009 08:11:52

    Μέσα στη βδομάδα αρχίζουν να καταφτάνουν τα τσάρτερ από Κύπρο με τους Τσετσένους και τους Γεωργιανούς ψηφοφόρους. Εκεί θα δούμε τη ψαλίδα να ξαναναοίγει.

  3. vas avatar
    vas 28/09/2009 08:24:43

    μονο που τους βλέπεις καταλαβαίνεις γιατί αυτή η χώρα η ευλογιμένη πάει χάλια.
    που να καταλάβουν αυτοί οι βουτυρομπεμπέδες τι στείνουν κάθε μέρα ,κάθε ώρα,κάθε στιγμή οι γάτες τα λαμόγια που άνετα μπορούν να πουλήσουν και το Σύνταγμα για οικόπεδο.
    οι ανεπάγκελτου έχουν άποψη για κουστούμια Armani,γεύσεις γκουρμέ και γενικά για την ανέμελη πλευρά της ζωής.
    την ίδια ώρα οι αδιστακτοι και πάντα ατιμώρητοι νταραβερτζίδες στείνουν διαγωνισμούς ,πουλάνε δάση ,μοιράζουν επιταγές αέρα ,κλέβουν το κράτος και τους πολίτες,εκτελούν συμβάσεις έργων μαιμού και παρέα τους συνετεράκια τους τα λαμόγια υπάλληλοι του δημοσίου ,ανεξαρτήτως κοματικής ταυτότητος,που τα παίρνουν και έχουν διαλύσει τα πάντα.
    άντε αδέλφια καλό βόλι

  4. aris53m avatar
    aris53m 28/09/2009 08:28:45

    σωστός ο Ν.Ζ.

    και καλός στο γράφειν :)

  5. Solo avatar
    Solo 28/09/2009 08:46:57

    Συγγνώμη factor-x,μήπως παραγέρνει δεξιά η βάρκα τελευταία?Μόνο ΠΑΣΟΚ δεν είμαι ,αλλά αρχίζει και γίνεται λίγο ενοχλητικό το πράγμα.Ισως και λίγο απωθητικό για κάποιους σαν εμένα που 2 χρόνια τώρα ψάχναμε την τρίτη άποψη σε εσένα.Σίγουρα δεν ψάχναμε συνεχόμενα σεντόνια άρθρων μόνο για να μας δείξουν πόσο ανεπαρκής είναι ο κάθε Παπανδρέου.Σιγά την έκπληξη..Έκπληξη είναι όμως να προσπαθείτε να μας πείσετε (και μέσω των εγκεκριμένων σχολίων...)για το ότι δεν είναι τελικά και τόσο κακός ο Καραμανλής.Κι εμείς στην Ελλάδα ζούμε ρε παιδιά!Δεν είμαστε τόσο αφελείς ρε γαμώτο...

    • one avatar
      one @ Solo 28/09/2009 09:50:15

      Πέστα δικέ μου γιατί θα ξεχάσουμε και αυτά που ξέρουμε.

    • αντί avatar
      αντί @ Solo 28/09/2009 10:46:47

      Νομίζω ότι από τη δημοσίευση φαίνεται καθαρά και η πλήρης ανεπάρκεια του Κωστάκη.

  6. αντί avatar
    αντί 28/09/2009 08:57:01

    Συμφωνώ απολύτως με τη δημοσίευση!

  7. pennyton avatar
    pennyton 28/09/2009 09:17:05

    Από τις πιο εύστοχες τοποθετήσεις που έχουν γίνει...

  8. dr.thess avatar
    dr.thess 28/09/2009 09:29:48

    ΝΔ ΚΑΙ "ΚΕΦΤΕΔΑΚΙΑ ΜΕ ΓΡΑΒΑΤΕΣ" ΕΝΑΝΤΙΟΝ ΔΙΑΠΛΟΚΗΣ .........ΕΔΩ ΓΕΛΑΜΕ

  9. Οδυσσέας avatar
    Οδυσσέας 28/09/2009 09:40:10

    Τα είπε όλα...
    Θεωρώ αδιανόητο να έχουμε από 5 Οκτωβρίου το Γιωργάκη πρωθυπουργό.

    • τσώφλι πασατέμπου avatar
      τσώφλι πασατέμπου @ Οδυσσέας 28/09/2009 09:57:47

      Το Γιωργάκι. Τριτόκλιτο.

  10. Nazgul avatar
    Nazgul 28/09/2009 10:23:34

    Στην ζωή μου (1/2 αιώνας) έχω μάθει ότι δεν γίνεται αυτό που θέλουμε αλλά ούτε και αυτο που φοβόμαστε, αλλά ΠΑΝΤΑ αυτό που πρέπει που συνήθως είναι κάτι στη μέση.
    Άντε βρές άκρη τι θα δούμε στις 4 Οκτωβρίου.

  11. blue nile avatar
    blue nile 28/09/2009 10:25:34

    Αγαπητέ Solo.
    Η διακυβέρνηση Καραμανλή είναι κατακριτέα και σε μεγάλο βαθμό ήταν ανεπιτυχής. Κανείς δεν το αρνείται αυτό τουλάχιστον σε αυτό το site.
    Όταν όμως το σύνολο του διαπλεκόμενου τύπου έχει αναλωθεί σε μια απροκάλυπτη και απαράδεκτη προσπάθεια επιβολής του ΓΑΠ καλό είναι να υπάρχουν φωνές που να υπενθυμίζουν τα αυτονόητα. Χώρια που αυτή η προσπάθεια είναι τόσο έντονη που εύκολα κανείς συνειδητοποιεί το πόσο μεγάλα θα είναι τα μελλοντικά ανταλλάγματα. Ανταλλάγματα που θα δυναμώσουν και άλλο τη διαπλοκή.
    Και θα ερημώσουν εμάς.

    • trellakias avatar
      trellakias @ blue nile 29/09/2009 11:27:16

      Συμφωνώ απόλυτα!

  12. ΣΟΒΟΚΑΗΣ avatar
    ΣΟΒΟΚΑΗΣ 28/09/2009 10:26:50

    συμφωνω με τόν Solo το παραξυλώσατε...

  13. mercyseeker avatar
    mercyseeker 28/09/2009 11:17:02

    Οχι απλώς γέρνει η βάρκα... Ο γραφών Ν.Ζ. έχει μπει στη βάρκα της ΝΔ και επιχειρει να βουλιάξει τη διπλανή του ΠΑΣΟΚ.
    Το οτι δεν κατάλαβε ο ΓΑΠ από που ακριβώς το συμπεραίνει δηλαδή?
    Στο κάτω κάτω ας δοκιμαστεί να δούμε πόσο πιο γρήγορα θα καταλάβει αυτά που κατάφερε να καταλάβει ο Καραμανλής μετά από 5,5 χρόνια!
    Η κριτική και η ισοπέδωση είναι εύκολη, ιδιαίτερα όταν είναι κανείς έξω απ΄το χορό...
    Και πάνω απ όλα θα πρέπει να κρίνουμε όμοιες καταστάσεις...
    Τι είχει καταλάβει ο ΚΚ 7 χρόνια στην αντιπολίτευση???
    Απολύτως τίποτα!!!
    Και ιδού τα τραγικά αποτελέσματα 12,5 χρόνια μετά...
    Προτιμώ να πάρω το ρίσκο του καινούργιου, παρά να συμβιβαστώ με τη μετριότητα, για να μην πω φαυλότητα, του σήμερα.

  14. Νίκος avatar
    Νίκος 28/09/2009 11:22:21

    Ν.Ζ., εξαιρετικο.

    Μερικοι εδω μεσα ενοχλουνται απο την αληθεια γιατι κυττουν την πραγματικοτητα με φακους ιδεολογικους και επομενως παραμορφωμενους, παναρχαιη ελληνικη συνηθεια. Για πειτε μας κυριοι με ποιο σημειο διαφωνειτε; και να το συζητησουμε. Οχι γενικευμενες μπουρδες περι δεξιας και αλλης στροφης. Να αλλαξετε φακους κυριοι.

  15. PRIME avatar
    PRIME 28/09/2009 11:23:59

    SOLO ΣΥΜΦΩΝΩ ΟΤΑΝ ΕΓΡΑΦΑ ΠΩΣ ΝΑ ΑΝΤΙΜΕΤΩΠΙΣΟΥΜΕ ΤΗΝ ΕΞΟΥΣΙΑ Ο factor-x ΜΕ ΚΟΒΕΙ. ΤΑ ΣΥΜΠΕΡΑΣΜΑΤΑ ΑΣ ΕΙΝΑΙ ΜΟΝΟ ΔΙΚΑ ΤΟΥ

  16. marikaki avatar
    marikaki 28/09/2009 12:37:05

    Φιλε Ν.Ζ ποσα χρονια σου πηρε να καταλαβεις οτι ο Κ.Κ ειναι τοσο ανικανος τοσο κενος και τοσο φαυλος οσο ΕΣΥ περιγραφεις?

  17. vel avatar
    vel 28/09/2009 13:38:09

    κόπηκε τοσχόλιο..κόπηκε το σχόλιο..κόπηκε το σχόλιο..κόπηκε το σχόλιο..

    • Factorx avatar
      Factorx @ vel 28/09/2009 14:20:45

      Την μια μπαίνεις σαν "The black adder" την άλλη σαν "TEMAXISTIS" την άλλη σαν " βοιωτός σχολιαστής" και την άλλη σαν vel και λες οτι σου κόψαμε και τα σχόλια. Κόβεσαι λοιπόν μονίμως και αν συνεχίσεις θα το θεωρήσουμε παρενόχληση. Αυτα για να μαθαίνουν οι σχολιαστές μας τι αντιμετωπίζουμε καθημερινά απο τους εμβόλιμους κακοήθεις. Οι σχολιαστες που τιμούν και την ιδιότητά τους και το χώρο αυτό ξέρουν οτι δεν κόβουμε τα σχολία. Και αυτοί μόνο μας ενδιαφέρουν

  18. αφελής avatar
    αφελής 28/09/2009 14:28:04

    mercyseeker 11:17

    Το καινούργιο ποιό είναι; Το ΓΑΠ δεν είναι καινούργιο (ήταν υπουργός... περισσότερα χρόνια απ' όσα ο ΚΚ βουλευτής). Βέβαια ανακαινίζεται ενατατικά τελευταία, και οι εργασίες ανακαίνισης έχουν ιδιαίτερα υψηλή "ανακοινωσιμότητα".
    Η έξυπνη επιλογή μεικτών συνεργείων (κατασκευή-διαφήμιση-είδηση) αποδίδει.
    Νομίζω εις βάρος μας.

  19. mercyseeker avatar
    mercyseeker 28/09/2009 15:51:01

    Αγαπητέ αφελή,

    ειναι πολύ διαφορετικό να είσαι υπουργός μιας κυβέρνησης, από το να είσαι Πρωθυπουργός.
    Γι'αυτό και θεωρώ ότι καλό θα είναι να δοκιμαστεί στο ρόλο αυτό ο ΓΑΠ και μετά να κριθεί απ όλους μας.
    Τα περί ανακαίνισης ίσχυουν πολλαπλάσια για τον ΠΘ, ο οποίος είχε την τύχη να έχουν φροντίσει οι περί αυτού να περάσει από τα μεικτά συνεργεία που αναφέρεις πολύ πιο έγκαιρα, και ίσως και πιο αποτελεσματικά...

    • trellakias avatar
      trellakias @ mercyseeker 29/09/2009 11:36:47

      Έχεις καταλάβει αδερφέ πως με μια κρίση πάνω απο το κεφάλι μας, έτοιμη να μας κατεβάσει τα ρολλά της χώρας είναι τουλάχιστον ανεύθυνο και ηλίθιο να μιλάμε για δοκιμασίες απο παντελώς μαθητευόμενους μάγους, που το μόνο όπλο τους είναι το δεύτερο αμερικανικό διαβατήριο και παιδεία που έχουν και μια κουστοδία απο συμβούλους αμφιβόλου πατρίδας (ΡΟΝΤΟΣ-- ΣΦΑΓΕΑΣ ΤΗΣ ΑΠΧΑΖΙΑΣ) χαρές ο ΠΟΥΤΙΝ!!!!!!!!!!!!!!!!!!

  20. vel avatar
    vel 28/09/2009 17:09:10

    ΠΡΟΣ "ΑΝΤΙ" αποκλειστικα!!

    εγώ πάντα μπαίνω απο αυτό το όνομα. Λυπάμαι για την ενόχληση αλλά δες το πάλι , μ' ενδιαφέρει και εμένα.
    Σίγουρα εγώ δεν έχω χρησιμοποιήσει τα ονόματα που αναφέρεις..
    Και πάλι συγγνώμη αλλά πιστεύω ότι κάπου έχει γίνει λάθος ή κάτι άλλο..

  21. donaE avatar
    donaE 28/09/2009 17:39:38

    ΝΖ,καλα τα περιγραφεις αλλα η ουσιαστικη διαφορα τους ειναι μια νομιζω:
    ο ενας στην εξουσια και ο αλλος στην αντιπολιτευση.
    Απο εκει προκυπτουν και ολα τα αλλα.

  22. tso avatar
    tso 28/09/2009 19:59:59

    10 πράσινες εξαγγελίες του Γιωργάκη για να μας κλέψει την ψήφο:

    1. «Θα προχωρήσουμε σε πλήρη καταγραφή των δημοσιονομικών για να ξέρουμε τι παραλάβαμε».
    Είναι η κορωνίδα της κοροϊδίας για την επόμενη μέρα. Το πασόκ ήδη προετοιμάζει το σχέδιο της «καμένης γης», υποστηρίζοντας ότι παρέλαβαν «άδεια ταμεία». Στόχος, να αθετήσει ακόμα και τις πενιχρές εξαγγελίες του και να βάλει τις βάσεις για τη νέα επιδρομή σε βάρος του λαϊκού εισοδήματος και των εργασιακών δικαιωμάτων.

    2. «Θα βάλουμε τέλος στον εργασιακό μεσαίωνα».
    Προκλητική κοροϊδία σε βάρος, γιατί ο ΓΑΠ, στη συνέντευξη Τύπου στη ΔΕΘ, δεσμεύτηκε για την τήρηση όλων των αντεργατικών νόμων των κυβερνήσεων του ΠΑΣΟΚ και της ΝΔ.
    -- Ν. 1892/90 (ΝΔ): εισαγωγή της μερικής απασχόλησης και της διευθέτησης του χρόνου εργασίας.
    -- Ν. 2639/98 (ΠΑΣΟΚ): καθιέρωση της εκ περιτροπής απασχόλησης ως μορφής της μερικής απασχόλησης. «Βελτίωσε» τη διευθέτηση του χρόνου εργασίας προκειμένου να διευκολυνθεί η εφαρμογή της.
    -- Ν. 3174/03 (ΠΑΣΟΚ): εισαγωγή της μερικής απασχόλησης σε υπηρεσίες κοινωνικού χαρακτήρα στο δημόσιο.
    -- Ν. 3250/04 (ΝΔ): επέκταση της μερικής απασχόλησης και σε άλλους τομείς του δημοσίου.
    -- Ν. 3385/05 (ΝΔ): επαναφορά της υπερεργασίας, παραπέρα μείωση της υπερωριακής αμοιβής. Νέα «βελτίωση» της διευθέτησης του χρόνου εργασίας.

    3. «Καταργούνται οι κομματικοί εκβιασμοί των stage και των άλλων τοποθετήσεων στο δημόσιο. Τα stage θα επεκταθούν στον ιδιωτικό τομέα».
    Προκλητικός εμπαιγμός. Πρώτον, γιατί προσπαθεί να κρύψει ότι τα stage τα θέσπισε η κυβέρνηση του ΠΑΣΟΚ (Ν. 2636/1998) και σήμερα με το συγκεκριμένο απαράδεκτο εργασιακό καθεστώς απασχολούνται περίπου 200.000 άνθρωποι
    Το ΠΑΣΟΚ με το νόμο 3174/2003 έχει φροντίσει να εισαχθεί η μερική απασχόληση σε υπηρεσίες κοινωνικού χαρακτήρα.

    4. «Θα προωθήσουμε προγράμματα "κοινωνικής εργασίας" ιδιαίτερα για τους μακροχρόνια ανέργους και τους ηλικιωμένους ανέργους».
    Με τη συγκεκριμένη πρόταση το ΠΑΣΟΚ επιχειρεί να επαναφέρει τα stage από το ...παράθυρο, με τη μορφή κυρίως της μαθητείας, όπου στο όνομα της πρακτικής εξάσκησης σπουδαστές σχολών ΟΑΕΔ θα δουλεύουν τζάμπα για τους επιχειρηματίες.

    5. «Θα προχωρήσουμε σε αναθεώρηση του καθεστώτος ενοικίασης των εργαζομένων».
    Μας δουλεύουν άγρια. Ως κυβέρνηση το πασόκ νομιμοποίησε τα «δουλεμπορικά» γραφεία «ενοικίασης» εργαζομένων με το νόμο 2956/01. Εξάλλου, ο ίδιος ο ΓΑΠ ξεκαθάρισε ότι ο συγκεκριμένος νόμος δεν μπορεί να καταργηθεί γιατί αποτελεί «κοινοτική οδηγία»!!!

    6. «Θα καθιερώσουμε μια ενιαία, προοδευτική και δίκαιη φορολογική κλίμακα».
    Η απάτη είναι εξόφθαλμη. Δεν προσδιορίζει το πρώτο κλιμάκιο των εισοδημάτων που δε θα φορολογούνται (σήμερα 12.000 ευρώ). Δε δημοσιοποιεί τον ανώτατο συντελεστή φορολόγησης (σήμερα είναι 40%). Δεν καθορίζει ποια θεωρεί «μεσαία εισοδήματα» και αποφεύγει να ξεδιαλύνει ποια θα είναι τα ενδιάμεσα κλιμάκια του φορολογικού του συστήματος (σήμερα είναι 2).

    7. «Στήριξη του πραγματικού εισοδήματος. Αυξήσεις μισθών και συντάξεων στα όρια του πληθωρισμού».
    Σήμερα ο πληθωρισμός κινείται στο 0,8%. Με δεδομένο αυτό, ο κατώτερος βασικός μεικτός μισθός στο δημόσιο, που είναι 710 ευρώ, με την αύξηση θα γίνει ...715,6 ευρώ! Δηλαδή, 19 λεπτά τη μέρα!, Μας δουλεύει κι’ άλλο.

    8. «Θα χορηγήσουμε έκτακτο επίδομα κοινωνικής αλληλεγγύης για τις πιο ευάλωτες κοινωνικές ομάδες».
    “Θα» χωρίς καμμία απολύτως συγκεκριμένη δέσμευση για οτιδήποτε και οποιονδήποτε. Έπεα πτερόεντα

    9. «Θα καλύψουμε τις ελλείψεις στα νοσοκομεία».
    Το ΠΑΣΟΚ άφησε πίσω του το 2004 25.000 κενές θέσεις νοσηλευτικού και ιατρικού προσωπικού! Τα λόγια είναι περιττά, η υποκρισία στο απόγειό της.,

    10. «Θα επαναφέρουμε το φόρο κληρονομιάς και γονικής παροχής».
    Εμπαίζει το λαό με τα περί «δίκαιης φορολογίας», καθώς οι συγκεκριμένοι φόροι πλήττουν κυρίως τις λαϊκές οικογένειες. Οι μεγαλοϊδιοκτήτες έχουν πολλούς τρόπους να αποφεύγουν τη φορολόγηση κληρονομιάς (μέσω εταιριών, μέσω οφσόρ, κλπ).

ΑΠΟΣΤΟΛΗ ΣΧΟΛΙΟΥ

Τα δεδομένα σας είναι ασφαλή! H διεύθυνση email δε θα δημοσιευθεί. Τα στοιχεία θα χρησιμοποιηθούν αποκλειστικά για τη δυνατότητα σχολιασμού στο antinews.gr .

Tα πεδία με αστερίσκο (*) είναι υποχρεωτικά.