Αμετανόητοι υμνητές των ναζί η ηγεσία της Χρυσής Αυγής
23/06/2014 09:33
ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΣΧΟΛΙΟΥ

Αμετανόητοι υμνητές των ναζί η ηγεσία της Χρυσής Αυγής

Φωτογραφίες αδιάψευστος μάρτυρας ότι η ηγεσία της ΧΑ ειναι νεοναζί που αποθεώνουν όχι μόνο τον Χίτλερ και το ναζιστικό κόμμα του, αλλά ακόμη χειρότερα τους δολοφόνους των SS.

Θα μπορούσε να είναι μια αστεία παράσταση, κάποιοι καραγκιόζηδες που χαιρετούν ναζιστικά τις Απόκριες. Όμως, δεν είναι έτσι. Είναι ο Νίκος Μιχαλολιάκος και ο Χρήστος Παππάς, η ηγετική ομάδα της Χρυσής Αυγής, που λέει ότι σέβεται τη δημοκρατία και δεν είναι ναζιστικό κόμμα αλλά εθνικιστικό - πατριωτικό. Οι φωτογραφίες όμως είναι αδιάψευστος μάρτυρας ότι οι άνθρωποι είναι κάφροι, νεοναζί που αποθεώνουν όχι μόνο τον Χίτλερ και το ναζιστικό κόμμα του, αλλά και ακόμη χειρότερα τους δολοφόνους των SS.

Αμετανόητοι υμνητές των ναζί η ηγεσία της Χρυσής Αυγής 29377 photo

Είναι φωτογραφίες που δημοσιεύει η Εφημερίδα των Συντακτών και αφορούν τις... νεανικές τρέλες του Μιχαλολιάκου και του Παππά. Και δεν είναι αστείο αφού πίσω από την Χρυσή Αυγή κρύβεται έγκλημα και πολύ αίμα. Θα πει κανείς «μα στα νιάτα τους υμνούσαν τους ναζί. Και άλλοι που υμνούν τον Στάλιν τώρα είναι βουλευτές». Σωστό κι αυτό. Όμως, τα μπουμπούκια της Χρυσής Αυγής είναι αμετανόητοι υμνητές των δολοφόνων. Αυτών που σκότωσαν, έκαψαν και κατέστρεψαν την Ελλάδα. Ποτέ τους δεν αποκήρυξαν το ναζισμό και ακόμη και σήμερα επιδιώκουν την ανασύσταση ενός κράτους βίας και ρατσισμού. Άραγε οι απόγονοι των δολοφονηθέντων στο Δίστομο θα είναι χαρούμενοι μ’ αυτά που βλέπουν; Είναι περήφανοι που ψήφισαν... αντιμνημονιακά δίνοντας δύναμη σ’ αυτούς τους άθλιους νεοναζί;

Αμετανόητοι υμνητές των ναζί η ηγεσία της Χρυσής Αυγής 29378 photo

Όσο για την τελευταία φωτογραφία, δεν είναι κάποια νεανική τρέλα. Ο Κασιδιάρης είναι πριν από 2-3 χρόνια όπου μαζί με τους φίλους του γιορτάζουν το Θερινό Ηλιοστάσιο. Μια πολύ... χριστιανική γιορτή και καθόλου παγανιστική. Βεβαίως, το υψωμένο χέρι του Χαστουκιάρη δεν είναι τίποτε. Αγκύλωση έχει πάθει ο κακόμοιρος.

Αμετανόητοι υμνητές των ναζί η ηγεσία της Χρυσής Αυγής 29379 photo

Αμετανόητοι υμνητές των ναζί η ηγεσία της Χρυσής Αυγής 29380 photo

Αμετανόητοι υμνητές των ναζί η ηγεσία της Χρυσής Αυγής 29381 photo

[photo_6]

ΣΧΟΛΙΑ

  1. Άπαντα Επιστάμενος avatar
    Άπαντα Επιστάμενος 23/06/2014 09:45:15

    Ρε παιδιά, τα παμε αυτά. Η ΧΑ είναι ΝΑΖΙ. Μην λέμε τα ίδια συνέχεια. Δεν υπάρχει κάποιος παραπλανημένος ψηφοφόρος που επειδή διάβασε ένα σχετικό άρθορ θα ψηφίσει ξανά "συνταγματικό τόξο".
    Έχει γίνει κουραστικό πια και δεν έχει νόημα. Το να λέτε ότι η ΧΑ είναι ναζι είναι σα να λέτε ότι η γη είναι πλανήτης. Και μετά;

    • Factorx avatar
      Factorx @ Άπαντα Επιστάμενος 23/06/2014 11:23:01

      Άν ενοχλείσε μην το διαβάζεις

    • Lichnee avatar
      Lichnee @ Άπαντα Επιστάμενος 23/06/2014 11:40:42

      Συμφωνώ επιστάμενε.Αυτή η καραμέλα είναι πιο παλιά και από τις O-Mammy.
      Και όχι δεν ενοχλούμαι.Απλά είναι βαρετό...

  2. Άπαντα Επιστάμενος avatar
    Άπαντα Επιστάμενος 23/06/2014 11:42:16

    "Άν ενοχλείσε μην το διαβάζεις" Φάκτορα, Πράγματι δεν το διάβασα. Είδα τις φωτό. Μετά Είδα τον τίτλο και έγραψα το σχόλιο αμέσως. Δεν έχει νόημα να το διαβάσω. Δεν ενοχλήθηκα. Απλά βαριέμαι να το διαβάσω. Ενημερωτικό σάιτ είστε και μαλλον πρέπει να μεταδίδετε όλα τα νέα ή παλιά. Δεν σας κατηγορώ. Και στο νουζμπιστ το είδα και πάλι το προσπέρασα μαζί με όλα τα άλλα αδιάφορα θέματα.
    Θα ήθελα όμως να δω από τα κόμματα, νέες πολιτικές αντιμετώπισης της ΧΑ μαζί με τις παλιές. Δεν μπορεί η προσπάθεια αποδόμησης της ΧΑ να σταματάει στο "Η ΧΑ είναι Ναζί". Εντάξει το εμπεδώσαμε. Χωρίς να λέω ότι η κατηγορία ότι είναι ναζιστικό κόμμα, δεν είναι σοβαρή, απλά θα προέτρεπα τα κόμματα του συνταγματικού τόξου να ψάξουν να βρουν κι άλλα τρωτά σημεία της ΧΑ.
    Είμαι παράλογος;

  3. Pegasus avatar
    Pegasus 23/06/2014 11:58:16

    Μιά ομάδα βλαμμένων / ψυχασθενών - γιατί τι άλλο μπορεί να είναι κάποιος όταν είναι υμνητής, θαυμαστής και δεν ξέρω τι άλλο του Χίτλερ και των Ες-Ες - που τους είχε γυρισμένη την πλάτη η πλειοψηφία του κόσμου και κατάφερε να έρθει το προσκήνιο και να παρασύρει τον κόσμο με τις δήθεν πατριωτικές κορώνες περί σωτηρίας της πατρίδας. Την ευθύνη φέρει ακέραιη το πολιτικό προσωπικό της χώρας που την οδήγησε στα βράχια με τους χειρισμούς του αλλά και με την εμονή του ως προς την μην απόδοση δικαιοσύνης στους φέροντες την ευθύνη. Τώρα όσο αφορά τους λάτρεις του Σταλινισμού δεν είναι ακριβώς το ίδιο, ο Στάλιν εφάρμοσε τις μεθόδους του στον σοβιετικό λαό και δεν μετέτρεψε τον πλανήτη σε νεκροταφείο όπως έκανε ο Χίτλερ, άρα ας μην μπαίνουν στον ίδιο ντορβά.

    • Παύλος avatar
      Παύλος @ Pegasus 23/06/2014 12:14:54

      Εγω προσωπικά ευχαριστώ το antinews για την ενημέρωση.Ειναι μέσα στα 5 sites στα οποία μπαίνω καθημερινά για να έχω πιο σφαιρική και πολύπλευρη ενημέρωση αν και ειμαι αριστερός.Και αν και γνώριζα τι σημαίνει ΧΑ δεν ειχα φανταστεί κάποιες από τις παραπάνω φωτογραφίες.Ενισχύεται η άποψη κάποιων ότι δε μιλάμε για ακραίο εθνικιστικό ελληνικό κόμμα, αλλά για καρικατούρα του Ναζιστικού Κόμματος της Γερμανίας και υμνητές των κατακτητών της χώρας μας. Κατακτητών που πολέμησαν μέχρι και οι οπαδοί του Mεταξά το 1940.

  4. Γιώργης Α. avatar
    Γιώργης Α. 23/06/2014 12:06:27

    E εντάξει το εμπεδώσαμε. Είναι Ναζί Ναζί Ναζί, τα βράδυα κοιμούνται αγκαλιά με το "ο αγών μου" και ηδονίζονται φορώντας δερμάτινες στολές. Νιώθουμε καλύτερα τώρα; Κάναμε το καθήκον μας στη Δημοκρατία; Ετσουβαλιάσαμε όλους τους ψηφοφόρους τους είπαμε παλιοναζίδες άρα είμαστε κομπλέ. Άσε που θα μας πούνε μπράβο οι Καλοί. Ναι οι Καλοί ντε , αυτοί που είναι οπαδοί του Στάλιν και του Άρη ( του Βελουχιώτη βεβαίως, δεν θα γινοταν διαφορετικά). Θέλω να πω αυτό, ότι δεν αλλάζει τίποτα αυτό από μόνο του, όσο θα κοκκινίσουν οι οπαδοί το Στάλιν, ε άλλο τόσο θα φύγουν και οι οπαδοί της Χ.Α. αν δε διορθωθεί το κλίμα στη Δεξιά. Δεν είναι ικανή συνθήκη από μόνη της η ενημέρωση για να μετακινήσει κόσμο. Αν δε σας αρέσει το παράδειγμα του Στάλιν , δείτε τους ορίτζιναλ Ναζί, έχει κανείς αμφιβολία ότι δεν γνώριζαν τι γινόταν στη Γερμανία μετά το 32; Αλλά δε φτάνει αυτό, όπως δε φτάνει να δείχνεις σε ένα καπνιστή τα κακά του καπνίσματος για να το κόψει.

    • Pegasus avatar
      Pegasus @ Γιώργης Α. 23/06/2014 12:13:01

      Επειδή μάτια έχουμε και βλέπουμε, άσε καλύτερα ας μην επιστρέψουν στην δεξιά πολλοί από τους οπαδούς της Χ.Α. γιατί αρκετά προβλήματα έχει και η δεξιά .... βλέπεις τι άτομα περιστοιχίζουν την ΧΑ άνθρωπέ μου και τρελαίνεσαι, αυτά θα λέμε τώρα ότι τάχα ένα μάτσο σούργκελα ανέλυσαν το πολιτικό και οικονομικό ζήτημα της χώρας και κατέληξαν ότι μόνο η ΧΑ θα τα λύσει? Στην ΧΑ κρύβονται άνθρωποι " άνω ποταμών " τελεία, παύλα, παράγραφος.

      • Γιώργης Α. avatar
        Γιώργης Α. @ Pegasus 23/06/2014 12:24:17

        Ναι, πάσο αν η Ν.Δ. ή η Δεξιά δεν τους θέλει , βεβαίως να μην γυρίσουν ποτέ. Απλά εγώ θεωρώ ότι παρ ότι λέγεται είναι , σε ποσοστό 90% δεξιοί απογοητευμένοι και νιώθουν προδομένοι. Δική μου εικόνα αυτό. Κι επειδή νιώθω ότι αυτά τα δημοσιεύματα έχουν σκοπό τους ψηφοφόρους που λείπουν για αυτοδυναμία κτλ κτλ, έγραψα αυτό το σχόλιο. Και να σημειώσω ξανά οτι, άνω ποταμών ανθρώπους διαθέτουν και οι άλλοι. Τέλως πάντων τελεία όπως λες κι εσύ.

      • Marcelos avatar
        Marcelos @ Pegasus 23/06/2014 13:12:09

        Την Χ.Α την ψηφίζουν κατά 95% λαϊκοί δεξιοί, φιλήσυχοι πολίτες, που δεν έχουν τίποτε κοινό π.χ. με τους κοινούς εγκληματίες του ποινικού δικαίου (ενηλίκων και ανηλίκων) που έχουνε μαζευτεί στον ΣΥΡΙΖΑ...

        • Νέστωρ avatar
          Νέστωρ @ Marcelos 25/06/2014 12:13:11

          Αλλά, κατά εξόχως μυστήριο τρόπο, αυτοί αποτελούν τις "δημοκρατικές προοδευτικές δυνάμεις", ενώ οι άλλοι είναι συμμορία μαγισσών... Μυστήριο, έτσι;

        • Νέστωρ avatar
          Νέστωρ @ Marcelos 25/06/2014 12:22:36

          Και κατά μυστήριο τρόπο, οι Συριζαίοι είναι μέσα στο "συνταγματικό" τόξο, ενώ οι άλλοι, εκτός... Και κάποιοι πάνε μετά μανίας να μας πείσουν ότι η αστική δημοκρατία, η πατρίδα, η οικογένεια, η θρησκεία, οι αξίες της δεξιάς, απειλούνται από την ΧΑ αλλά δεν απειλούνται από το ΚΚΕ, τους ευρωκομμουνιστές, την κεντροαριστερά και γενικώς τους κάθε λογής "προοδευτικούς" αριστερούς πάσης αποχρώσεως. Περίεργες συμμαχίες... Οι μεγαλοκαπιταλιστές ανά τον πλανήτη χέρι-χέρι με τους αριστεροπρολεταριοδιεθνιστές... Αστοί, ξυπνάτε... ΝΔ, ξύπνα!

      • Νέστωρ avatar
        Νέστωρ @ Pegasus 25/06/2014 12:10:18

        Όπου ως δεξιά εννοείς τη σημερινή ΝΔ, που αριστεροκοιτάζει και αριστεροπερπατεί; Που διατηρεί επίμονα ως κόρην οφθαλμού ένα γιγάντιο πελατειακότατο κράτος (μόνο που κατά 50 % είναι πελάτες του Σύριζα, από εκεί να καταλάβεις το μέγεθος της βλακείας της), και που έχει υπό φορολογικό διωγμό τις ιδιωτικές επιχειρήσεις και τους νοικοκύρηδες που θα πληρώσουν τα σπίτια τους δύο και τρεις φορές λες και τα χρώσταγαν στους ρεμπεσκέδες; Και που το 1,5 εκατομμύριο άνεργοι προέρχονται από τον ιδιωτικό τομέα; Αυτό το πράγμα, εσύ το λες δεξιά; Εντάξει, και το άσπρο λέγε το μαύρο, και το μαύρο λέγε το άσπρο, και τα βουνά κοιλάδες, και τις πεδιάδες Ιμαλάια...

  5. DI.KO avatar
    DI.KO 23/06/2014 12:13:12

    Προς "άπαντα επιστάμενο". Η Χ.Α. είναι Ναζί. Αυτό και μόνο δεν είναι αρκετό; Χρειάζεται να γραφεί ή να ειπωθεί και κάτι άλλο; Εσύ μπορεί να το έχεις εμπεδώσει. Υπάρχουν όμως ακόμα πολλοί που κάνουν ότι δεν καταλαβαίνουν. Γι' αυτό καλό είναι κάπου-κάπου να γίνεται γνωστό το ποιόν αυτών των "πατριωτών".

    • Άπαντα Επιστάμενος avatar
      Άπαντα Επιστάμενος @ DI.KO 23/06/2014 13:31:54

      DI.KO, «Η Χ.Α. είναι Ναζί. Αυτό και μόνο δεν είναι αρκετό; Χρειάζεται να γραφεί ή να ειπωθεί και κάτι άλλο;» Προφανώς και δεν είναι αρκετό! Σου φαίνεται να είναι αρκετό όταν η ΧΑ αυξάνει τα ποσοστά της κατά 2,4% ενώ η ΝΔ τα μειώνει κατά 6% ; Με όλον αυτόν τον ντόρο, με όλες τις αποκαλύψεις; Με τις φυλακίσεις; Πιστεύεις υπάρχει έστω και ένας έλληνας που δεν έχει ήδη δει 100 φορές τουλάχιστον τα στελέχη της ΧΑ με ναζιστικά σύμβολα ή στολές; Είπα και πιο πάνω ότι δεν υποτιμώ ότι το να είσαι Ναζιστικό κόμμα είναι σοβαρό από μόνο του. Φαίνεται όμως δεν αρκεί για να οδηγήσει τα ποσοστά της σε αποκλιμάκωση. Πρέπει να βρεθούν παράλληλα και άλλοι τρόποι αντιμετώπισης. Το αφήγημα του Ναζιστικού κόμματος, αν και αληθές, έχει φτάσει στα όριά του, όσον αφορά την επιρροή στο εκλογικό σώμα. «Εσύ μπορεί να το έχεις εμπεδώσει. Υπάρχουν όμως ακόμα πολλοί που κάνουν ότι δεν καταλαβαίνουν.» Όσοι δεν το έχουν εμπεδώσει έως τώρα, δεν πρόκειται να το εμπεδώσουν ποτέ.

  6. Marcelos avatar
    Marcelos 23/06/2014 13:09:06

    Το να τονίζουμε ότι η ηγεσία της Χ.Α είναι νεοναζί, όχι μόνο δεν απέτρεψε κανέναν να την ψηφίσει αλλά την εκτόξευσε στο 10% διότι κάμποσος κόσμος πλέον λέει ότι "ένας Χίτλερ μας χρειάζεται"... Με όσους έχω μιλήσει αλλά και με καθηγητές στην Ελλάδα που έχουν κάνει μελέτη στο θέμα, μου έχουνε πει ότι ο κόσμος που στρέφεται προς τα εκεί δεν το κάνει λόγω των ναζιστικών προσωπικοτήτων του '30-'45 ή των πεπραγμένων τους στην Ελλάδα αλλά για τις "δραστικές μεθόδους" που είχαν στην καταπολέμηση της διαφθοράς, την πάταξη της αναρχίας, την πάταξη της εγκληματικότητας, το διώξιμο των ξένων στοιχείων και την επιβολή της τάξης γενικότερα! "Ένας Χίτλερ χρειάζεται" λένε μερικοί και αναφέρονται στη Γερμανία του '33-'39 με επιχειρήματα ότι οι φιλήσυχοι πολίτες δεν φοβόταν να κυκλοφορήσουν στο δρόμο. Δεν αναφέρονται στον Μιχαλολιάκο και στον Παππά. Αυτοί δεν τους ενδιαφέρουν αυτούς που ψηφίζουν Χ.Α. Τους ενδιαφέρουν οι μέθοδοι όχι τα πρόσωπα ή τι έγινε πριν 70 χρόνια... Ο Μιχαλολιάκος έκανε περιοδείες και κάθε ομιλία την έκλεινε με: "αυτός ο τόπος γνώρισε ασφάλεια και προκοπή επί Γεωργίου Παπαδοπούλου" και πήρε 10%!!! Αλαλάζουν τα πλήθη. Αυτό δεν προβληματίζει τα κόμματα και ειδικά τη Ν.Δ και την κυβέρνηση που την ενδιαφέρει και άμεσα το θέμα;;;;;;;;;;;;;;;;;;; Υ.Γ.: Ο Γλέζος είδαμε να προσκυνάει ανθρώπους που περηφανεύονταν ότι σκότωσαν και βασάνισαν 250.000 Έλληνες και πήρε 500.000 σταυρούς στις Ευρωεκλογές!!! Σήκωνε το χέρι όπως ο Μιχαλολιάκος και ο Παππάς στις φωτογραφίες! Τώρα, επειδή είχε την παλάμη κλειστή και ο Μιχαλολιάκος την είχε ανοιχτή;;; Λεπτομέρειες...

    • Παύλος avatar
      Παύλος @ Marcelos 23/06/2014 14:00:45

      Γιατί ντρέπεσαι να πεις ότι συμπαθείς την ΧΑ ; Τα επιχειρήματα σου είναι γελοία.Οι ψηφοφόροι της ΧΑ μας λες δε ψηφίζουν πρόσωπα ή ιδεολογίες ,αλλά μεθόδους και πρακτικές.Τις οποίες τις εφαρμόζουν ποιοι ; Άγγελοι ,εξωγήινοι ή ρομπότ ; Δεν τους νοιάζει τι έγινε πριν 70 χρόνια λες. Mάλιστα , επομένως δεν τους νοιάζει τι έγινε και πριν 560 χρόνια που μας κατέκτησαν οι Οθωμανοί. Επομένως προτείνω στη ΝΔ να ακούσει το 9,5 % των ανιστόρητων, κομπλεξικών που δεν αισθάνονται ασφάλεια , να βγάλει τα τανκς , να επιβάλλει απαγόρευση συγκεντρώσεων και κυκλοφορίας όταν βραδιάζει.Να ανοίξει τους φούρνους για τους λαθρομετανάστες και τους κομμουνιστές και να πατάξει την εγκληματικότητα ακολουθώντας το παράδειγμα των ναζί ή της χούντας. Η Ουρανια θα τα κάνει όλα αυτά ; Ή μήπως ο Παναγιωταρος με το μυαλό ξουράφι ; Πιο γραφικός πεθαίνεις.

      • Marcelos avatar
        Marcelos @ Παύλος 23/06/2014 16:36:37

        Εάν συμπαθούσα τη Χ.Α θα την ψήφιζα κιόλας. Αλλά δεν χρειάζεται τη δική μου ψήφο για να ανεβαίνει και από 3%-4% σε κάθε εκλογική αναμέτρηση. Φροντίζετε εσείς εκεί για αυτό... Για εσάς η έννοια "ασφάλεια" μπορεί να μην έχει σημασία αλλά για άλλους που έχουνε οικογένεια και δεν μένουν στα βόρεια προάστια έχει...
        Υ.Γ.: Γραφικοί είναι αυτοί που νομίζουν ότι θα κάνουν το λαό "όλοι 3,60 και το πολιτμπυρο που φροντίζει για το καλό όλων θα τρώει με χρυσά κουτάλια"...

    • Pegasus avatar
      Pegasus @ Marcelos 23/06/2014 16:00:56

      Αμάν φίλε δεν παίζεσαι, δεν σου φτάνει κοτζάμ Μέρκελ & Σόϊμπλε θες να αναστήσουμε και τον Χίτλερ για καλύτερα αποτελέσματα? Τα φιλαράκια σου οι χρυσαυγίτες είναι τσιτωμένοι και τους φταίνε οι πάντες λόγω των πολιτικών της κυρίας Μέρκελ και των " φίλων " γερμανών είτε δεξιών είτε σοσιαλιστών που βύζαξαν μέχρι το μεδούλι τόσα χρόνια την Ελλάδα πληρώνοντάς τους μέχρι και υποβρύχια που γέρνουν και ποτέ δεν παραδόθηκαν, αυτοί που λάδωναν τους Ελληνες πολιτικούς για να κάνουν ανενόχλητοι τις δουλειές τους στην Ελλάδα ...... Και ορθά σκεπτόμενοι κατέληξαν και ανέκραξαν ένας Χίτλερ θα μας σώσει ρε γαμώτο!

      • Marcelos avatar
        Marcelos @ Pegasus 23/06/2014 16:39:10

        Pegasus, σου λέω τι λέει ο κόσμος στην Ελλάδα όχι τι λέω εγώ στο εξωτερικό. Εσύ αξιολόγησέ το όπως θέλεις. Το ίδιο κάνω κι εγώ. Εγώ προβληματίζομαι για τι έφτασε ο κόσμος στην Ελλάδα να λέει για το Χίτλερ, δεν προβληματίζομαι για το τι έκανε ο Χίτλερ πριν 70 χρόνια...

        • Marcelos avatar
          Marcelos @ Marcelos 23/06/2014 16:40:20

          Υ.Γ.: οι Γερμανοί έφταιγαν που λάδωναν ή οι Έλληνες πολιτικοί που "τα παίρναν";;;

          • Pegasus avatar
            Pegasus @ Marcelos 23/06/2014 17:10:35

            Η απάντηση στους λιγδιάρηδες πολιτικούς είναι η απομόνωσή τους σε πρώτη φάση από την πολιτική σκηνή και όχι η επανεκλογή τους όπως γίνεται τώρα. Ονόματα δεν λέω γιατί θα κοπεί το σχόλιο. Δεν είναι απάντηση στα προβλήματα και στις λαμογιές των πολιτικών προσώπων και κομμάτων η Χρυσή Αυγή ούτε ο εθνικοσοσιαλισμός του κυρ Μιχαλολιάκου. Θέλουμε ή δεν θέλουμε δημοκρατικό πολίτευμα στην χώρα με πολιτικά κόμματα όλων των αποχρώσεων? Εάν όχι, και η πλειοψηφία αποφασίσει ότι θέλει αρχηγικό κόμμα του ενός και μοναδικού αρχηγού - κόμματος όπως πρεσβεύει η χρυσή αυγή τότε πάσο.

          • Marcelos avatar
            Marcelos @ Pegasus 23/06/2014 17:40:55

            Pegasus, το ίδιο πράγμα λέμε. Εγώ προβληματίζομαι γιατί 10% των Ελλήνων έφτασαν στο σημείο να "καταφύγουν" στον Μιχαλολιάκο... Έγινε το σκάνδαλο με τη SIEMENS και βγάλαμε 45 εντάλματα σύλληψης για στελέχη της Siemens και ούτε ένα για Έλληνα πολιτικό!!!!!!!!! Άκουσον άκουσον! Κυνηγάμε να πιάσουμε τους "κομιστές" των μαύρων χρημάτων και όχι τους αποδέκτες!!! Εμένα σαν πολίτη δεν με ενδιαφέρει να πάει φυλακή ο Χριστοφοράκος που ήταν διευθύνων σύμβουλος μιας ιδιωτικής εταιρείας και προσπαθούσε με θεμιτά και αθέμιτα μέσα να πάρει μεγάλα έργα. Εμένα σαν πολίτη με ενδιαφέρει πρωτίστως να πάνε φυλακή οι πολιτικοί που "τα πήραν" από τον Χριστοφοράκο και ζημιώθηκε το κράτος διότι χωρίς αυτούς τους πολιτικούς δεν θα ζημιωνόταν το κράτος και δεν πα να γυρνούσε ο Χριστοφοράκος με δισεκατομμύρια στις βαλίτσες.... Ο κόσμος λοιπόν, βλέπει τη βουλή να "κυνηγάει" τους 45 κομιστές των βαλιτσών και μετά να "κλείνει" όσον αφορά τους αποδέκτες... Κι εφόσον την βλέπει να "κλείνει" όσον αφορά τους αποδέκτες πάσα φύσεως "βαλιτσών", τότε πάει πρις τη Χ.Α, προς το ΑΝΤΑΡΣΥΑ και προς οποιονδήποτε φωνάζει να μπούνε "βόμβες"...

          • Eva avatar
            Eva @ Marcelos 24/06/2014 12:44:38

            Ακριβως έτσι.

          • Fotini avatar
            Fotini @ Marcelos 24/06/2014 00:02:25

            Marcelos, It takes two to tango!!!

    • Νίκος Αργεάδης avatar
      Νίκος Αργεάδης @ Marcelos 23/06/2014 16:09:03

      δεν είναι "νεοναζί", σκέτοι ΝΑΖΙ έιναι.

      • Marcelos avatar
        Marcelos @ Νίκος Αργεάδης 23/06/2014 16:42:24

        Πέστο κι έτσι. Το 10% που τους ψηφίζει δεν νοιάζεται για το πώς αυτοπροσδιορίζεται η ηγεσία της Χ.Α... Αυτό δεν σε προβληματίζει;;;

    • Βασίλης Β. avatar
      Βασίλης Β. @ Marcelos 23/06/2014 16:25:06

      «Ο κόσμος» δεν συνίσταται απο εκείνους που λένε πως μας χρειάζεται ένας Χίτλερ ούτε και αντιπροσωπεύουν τον ελληνικό λαό όσοι ξεστομίζουν τέτοιες κουβέντες, πράγμα που ίσως αδυνατείς να δεις από τη χώρα που βρίσκεσαι δεδομένου οτι δεν έχεις ζήσει ποτέ εδώ. Επίσης υπάρχουν κάποιοι όπως π.χ. ο Φαήλος, που τουλάχιστον όταν λένε οτι δεν τσουβαλιάζουν και δεν χαρακτηρίζουν ψηφοφόρους το εφαρμόζουν και για εκείνους της αριστεράς. Εσύ όπως έκανες σε σχόλιο πιο πάνω λιβανίζεις φιλήσυχους πολίτες που θέλουν τάξη και ασφάλεια ακόμα και με χιτλερικές μεθόδους ‘33-’39 (ο μέσος δηλαδή τυπικός ψηφοφόρος του Χίτλερ) ενώ βρίζεις επιλεκτικά όσους έχουν αντίστοιχες ανοχές -τηρουμένων των αναλογιών- για παρελθοντικές εγκληματικές πρακτικές του δικού τους αριστερού δόγματος. Ηθικισμός a la cart. Γενικά αν ασχοληθεί κανείς μαζί σου μελετώντας σχόλιά και διάφορες αποστροφές του λόγου σου, συγκεντρώνει αμέσως αμέσως τους λόγους που οδήγησαν την δεξιά να συμπεριφέρεται ενοχικά και να μη μπορεί να σηκώσει κεφάλι επί δεκαετίες. Δεν υπάρχουν καλύτερη πασαδόροι για την αριστερά από ανερμάτιστους ακροδεξιούς του είδους σου.

      • Marcelos avatar
        Marcelos @ Βασίλης Β. 23/06/2014 16:52:21

        Εγώ δεν ανέφερα πουθενά ότι εγώ προσωπικά πιστεύω ότι στην Ελλάδα πρέπει να επιβληθεί η τάξη "χιτλερικά". Ούτε είπα ότι γενικότερα πρέπει να επιβάλλεται η τάξη χιτλερικά. Άλλωστε σε κάθε σχόλιο βάζω τη Χ.Α με τονβ ΣΥΡΙΖΑ σε ένα τσουβάλι διότι ακριβώς είναι ένα και το αυτό! Εγώ είπα τι διάβασα σε έκθεση υπηρεσίας που ασχολείτο με την ιδιοσυγκρασία του 10%... Από εκεί και πέρα δεν με αγγίζουν τα σχόλια (επί προσωπικού) κεκαλυμμένων αριστερών (πρώην πασόκων και νυν συριζαίων) που "κόπτονται" εδώ μέσα τάχα για το καλό της Ν.Δ και προσπαθούν επί 30 χρόνια να εμφυσήσουν στην παράταξη ότι "πρέπει" να πάει προς το "Κέντρο" δηλαδή στις πρακτικές που είδαμε 30 χρόνια από το ΠΑΣΟΚ...

        • Βασίλης Β. avatar
          Βασίλης Β. @ Marcelos 23/06/2014 17:13:17

          Απαντάς άλλα αντί άλλων. Αυτό που σου είπα είναι οτι λιβανίζεις συστηματικά όσους υποστηρίζουν τη χρυσή αυγή, δεν είπα οτι είσαι τόσο ανόητος ώστε να το κάνεις κι εσύ. Παράλληλα κατακεραυνώνεις επιλεκτικά τους ψηφοφόρους των “απέναντι” με μέτρα και σταθμά που συμφέρουν την αφήγησή σου. Επτά χρόνια επισκέπτομαι αυτή τη σελίδα και είμαι σε θέση να έχω δει δεκάδες τακτικούς σχολιαστές του είδους σου που έκαναν το λάθος να θεωρούν οτι βρίσκονται σε φιλικό, προκεκαλυμμένα ακροδεξιό χώρο. Χαλάρωσαν μια, χαλάρωσαν δυο, είπαν αναπόφευκτα και μερικές κουβέντες παραπάνω με λάθος τρόπο σε λάθος χρόνο οπότε είτε έρχεται πάντοτε στιγμή που την τρώνε κατακέφαλα από τους διαχειριστές μια και καλή είτε συνειδητοποιούν πως το αντινιούζ δεν είναι αυτό που νόμιζαν και εξαφανίζονται από μόνοι τους... «απογοητευμένοι».

          • Marcelos avatar
            Marcelos @ Βασίλης Β. 23/06/2014 17:56:31

            Ξαναλέω (με άλλα λόγια), για να αναφερθώ κι εγώ στο "είδος σου" (αν και αναφέρθηκα πιο πάνω): Δεν γνωρίζω τι σχέση έχεις με την διαχείριση αλλά βλέπω ότι την "ιδιοποιείσαι" προσπαθώντας να εξηγήσεις τι είναι ο συγκεκριμένος ιστότοπος και συγκεκριμένα ότι δεν είναι προκεκαλυμμένος ακροδεξιός χώρος. Το δεύτερο βήμα μετά είναι να μας υπαγορεύσεις και τι θα γράφουμε ώστε να είναι "αρεστά" σε εσένα και όπως είπα δεν γνωρίζω τι σχέση έχεις με τη διαχείριση. Εγώ με τα Ελληνικά που ξέρω (διότι δυστυχώς δεν έχω πάει σε Ελληνικό σχολείο ποτέ), συμμετέχω εδώ μέσα και τοποθετούμαι χωρίς να βρίζω ή να χυδαιολογώ. Εάν δεν σου "αρέσουν" τα σχόλιά μου τότε μην απαντάς σε αυτά ή αν είσαι εκ της διαχειρίσεως "κόψτα". Αν "ανησυχείς" ότι κάποιο σχόλιο που δεν "αρέσει" σε εσένα μπορεί να "αρέσει" σε άλλους τότε αν είσαι εκ της διαχείρισης "κόψτο". Αν δεν είσαι εκ της διαχείρισης και προσπαθείς να της πεις (της διαχείρισης) με το σχόλιό σου να μου ρίξει "κατακέφαλο" επειδή είσαι "παλαιός" και νομίζεις ότι πρέπει τα σχόλια να περνάνε πρώτα από τη δική σου λογοκρισία, τότε κάνε μου τη χάρη σε παρακαλώ και μην ασχολείσαι με τα σχόλιά μου. Αυτά

          • Βασίλης Β. avatar
            Βασίλης Β. @ Marcelos 23/06/2014 19:03:52

            Καμία σχέση με τους διαχειριστές δεν έχω. Ότι θέλεις γράφε, υπεράνω κριτικής όμως δεν είναι κανένας. Άλλοι είναι αυτοί που ζουν στη φαντασίωση πως λιβανίζοντας και δικαιολογώντας τρεις την ώρα τους υποστηρικτές του Μιχαλολιάκου εκπροσωπούν το σκεπτικό του συνόλου της παράταξης. Ότι σημεία και τέρατα κι αν βγουν για τους χρυσαυγίτες κάθε φορά σπεύδετε να υψώσετε τοίχος προστασίας στην εκλογική τους βάση ενώ μας καλείτε να αναλογιστούμε «τον Τσοχατζόπουλο, τους μπολσεβίκους, τη μικρή Μυρτώ, τον ρατσισμό κατά των Ελλήνων, το ΠαΣοΚ που διέλυσε τη χώρα, τους νεκρούς της Μαρφίν» και γενικά η μπάλα όπως-όπως στην εξέδρα. Αριστεροί που αλληθωρίζουν στον αναρχισμό και το αναρχομπάχαλο στην πυρά, αλλά οι «νοικοκυραίοι» που την βρίσκουν με τον Μιχαλολιάκο να έχουν ελαφρυντικά κάθε έμπνευσης και απόχρωσης, η προπαγάνδα σας είναι ακούραστη.

          • Marcelos avatar
            Marcelos @ Βασίλης Β. 24/06/2014 14:05:18

            Με τέτοια φοβερή "επιχειρηματολογία" (η ναφθαλίνη έφτασε μέχρι εδώ στην Ολλανδία) εν μπορώ να σε "νικήσω"...

    • NikosP avatar
      NikosP @ Marcelos 24/06/2014 20:48:08

      εχει πολύ πλάκα το Ίντερνετ εαν δεν το πάρεις σοβαρά.

  7. George N avatar
    George N 23/06/2014 13:22:29

    Αν δεν ήταν σοβαρό, θα ήταν αστείο.... Πιό σοβαρό είναι όμως η δημοκρατία να μιλάει αλλά να μην ακούει.

  8. Εκηβόλος avatar
    Εκηβόλος 23/06/2014 14:46:46

    Η Χρυσή Αυγή είναι ναζιστικό κόμμα,το ξέρουμε.Ο Άδωνης είναι φιλοχουντικός ,ναι ή όχι;

    • Γεώργιος Τ. avatar
      Γεώργιος Τ. @ Εκηβόλος 23/06/2014 18:56:41

      Οι φιλοχουντικοί ΔΕΝ συμμαχούν με το Σαμαρά που είναι δημοκράτης και πατριώτης. Η χούντα πούλησε την Κύπρο μας. Μόνο ανιστόρητοι και μουρλαμένοι από απόγνωση, χρέη ή άλλα θέματα δύνανται να συμπαθούν τη χούντα.

    • Κυθήριος avatar
      Κυθήριος @ Εκηβόλος 23/06/2014 21:27:20

      Φιλοχουντικός δεν ξέρω,αλλά ψεύτης και υποκριτής σίγουρα!

  9. Aris avatar
    Aris 23/06/2014 15:56:14

    Πιο πολυ με τρομαζει η φωτο του Χαρδουβελη με τον Παχτα και τον Παπαντωνιου παρα τα μαυριδερα καρτουν που ποζαρουν με αυτοσχεδια περιβραχιονια σε ταφους και δυαρια της Κυψελης.

    • Marcelos avatar
      Marcelos @ Aris 23/06/2014 16:56:11

      χαχαχα

      • Aris avatar
        Aris @ Marcelos 23/06/2014 17:36:00

        Δυστυχως δεν ειναι για γελια..... Φτασαμε στο σημειο να πρεπει να διαλεξουμε/υποστουμε τους εν λογω στοκους που τους εζησα απο πρωτο χερι στην εφηβεια μου,τον τραλαλα Αρουλη,την ημιπαραφρονη αλσαλεχ και τον μπαγκςμπανυ...

  10. Naruto avatar
    Naruto 23/06/2014 16:12:01

    Τα ποσοστά της ΧΑ αντικατοπτρίζουν την απέχθεια των πολιτών προς τα συστημικά κόμματα και τίποτε άλλο . Προτιμώ αυτούς τους λεχρίτες παρά εσάς ,αυτό λένε οι ψηφοφόροι οι οποίοι ούτε ναζί ειναι ούτε φασίστες ούτε ενστερνίζονται τις γελοιότητες της ΧΑ .

    • Marcelos avatar
      Marcelos @ Naruto 23/06/2014 16:56:49

      σωστός!

    • Γεώργιος Τ. avatar
      Γεώργιος Τ. @ Naruto 23/06/2014 18:59:04

      Δεν είναι δικαιολογία αυτό. Ούτε λογική. Άρα ούτε και επιχείρημα. Επομένως τί το γράφεις; Για να μας πεις ότι υπάρχει ένα ποσοστό του λαού που είναι για το ψυχιατρείο; Το ξέρουμε. Οι υπόλοιποι που δεν είναι τι κάνουμε λοιπόν; Προτάσεις. Εδώ σας θέλω όλους τους εύκολους στις διαπιστώσεις. Πως θα ενωθεί ο λαός μας που τον διαίρεσαν 10 κόμματα που προέκυψαν από τυχοδιωκτισμό και εκμεταλλεύθηκαν την απόγνωση και το θυμό.

  11. DI.KO avatar
    DI.KO 23/06/2014 17:03:23

    Προς "Marcelos" "Οι φιλήσυχοι πολίτες στη Γερμανία του 33-39 δεν φοβούνταν...... ". Όπως οι Γερμανοεβραίοι και όλοι όσοι τους είχαν φίλους ή τους συμπαθούσαν. Ξέχασες τη νύχτα των κρυστάλλων.

    • Marcelos avatar
      Marcelos @ DI.KO 24/06/2014 14:07:53

      DI.KO, μίλησα για τα 80 εκατομμύρια Γερμανών πολιτών (εργατών, αγροτών, φοιτητών, στρατιωτών, συνταξιούχων). Δεν μίλησα για τις μερικές χιλιάδες Εβραίων που είχαν τα ενεχυροδανειστήρια...

  12. babis avatar
    babis 23/06/2014 20:40:16

    Ορι και να βγει στην φορα δεν πιστευω οτι η χα θα εξαφανιστει απο τον πολιτικο χαρτη μπορει να παει στο4-5% αλλα πολυ δυσκολα θα γυρισει στα επιπεδα του 0,3% που επαιρνε παλια.Τα παντα πρεπει να εχοτν μια λογικη συνεχεια δεν μπορουμε πχ να κραζουμε τοβ μιχαλολιακο για τις φωτογραφιες του παρελθοντος και σε αντιστιχες του Βοριδη με τα τσεκουρια να τις προδπερναμε στον οποιο σημειοτεον δεν εχει γινει καποια ερευνα στα προσωπικα του αρχεια να δουμε τι αλλο μπορει να δουμε,ανελαβε το μεγκα εργολαβια να τον ξεπλυνει τον βοριδη και εκει δεν τρεχει τιποτα,ολα καλα.Εχω γραψει ξανα οτι η κατασταση ειναι δυσκολη αλλα μορει να παλευτει,κοινωνικη δικαιοσυνη θελει ο κοσμος και ενδιαφερον για τα προβληματα του,δεν ειναι μονο οικονομικο το ζητημα ειναι και ηθικο.Να κανω μια προταση η οποια ειναι η πλεον κοινωνικα δικαιη κατα την γνωμη μου και οποιος μπορει να την μεταφερει στοπροεδρο,το επομενο κυμα διαθεσιμοτητας-απολυσεων στο δημοσιο να ειναι απο συγγενης α,β,γ βαθμου βαπτιστηρια κουμπαριες κτλ των διατελεσαντων βουλευτων την τελευταια 20 ετια απο οποιο χωρο και αν προερχονται,μπορει να το κανει αυτο ο προεδρος ολοι μπραβο θα πουνε και ποσο μαγκας ειναι,εννοω για να μην παρεξηγηθω οσοι μπηκαν εκτος ασεπ παντου βουλη υπουργεια κτλ,ας το κανει να αισθανθει ο κοσμος οτι σπαει η συντεχνια των πολιτικων να δουμε και οι συριζαιοι ποσους εχουν βολεψει και εδω ειμαστε

  13. Artisan avatar
    Artisan 23/06/2014 21:17:46

    Στη τελευταία φωτογραφία στα δεξιά του Κασιδιάρη είναι ο Φυντούλης. Μάλλον τραβήχτηκαν την ίδια ημέρα.

  14. Κώστας ΜΠ avatar
    Κώστας ΜΠ 23/06/2014 23:51:46

    Οι εικονιζόμενοι είναι πιο θλιβεροί και από τους ψηφοφόρους τους. Οι τελευταίοι αποτελούν το όνειδος του Ελληνικού Λαού. Ο ψηφίζων εθνοπροδότες που φωτογραφίζετζι στα νεκροταφεία των εχθρών και των φονιάδων των παπούδων μας, είναι εθνοπροδότης. Είτε το ξέρει είτε όχι. Είτε είναι ψευτοοργισμένος είτε όχι. Προδότης και κατακάθι ο κάθε απλός ψηφοφόρος της ΧΑ. Να μείνουν για πάντα εκεί. Θα τους θυμόμαστε. Κοινωνική και επαγγελματική απομόνωση σε κάθε ελεεινό που ψηφίζει θαυμαστές δολοφόνων Ελλήνων.

    • Marcelos avatar
      Marcelos @ Κώστας ΜΠ 24/06/2014 14:11:25

      Κώστα ΜΠ, συμφωνώ μαζί σου αλλά αν είναι να απομονώσουμε όλους τους "ελεεινούς που ψηφίζουν θαυμαστές δολοφόνων Ελλήνων" τότε γιατί ο Γλέζος πήρε 500.000 σταυρούς;;;;;;;;; http://www.youtube.com/watch?v=rXxDni0vwZQ

      • Κώστας ΜΠ avatar
        Κώστας ΜΠ @ Marcelos 24/06/2014 21:29:59

        Στα είπε πιο πάνω και ο Βασίλης Β. , αλλά δεν καταλαβαίνεις. Το βίντεο του Γλέζου το έχω βάλει σε αυτόν τον ιστότοπο πριν από σένα. Αλλά δεν είναι συγκρίσιμες καταστάσεις εκτός αν έχει θητεύσει κανείς στην Ανωτάτη Δικολαβική. Το ατόπημα προ 20 ετών του Γλέζουν ελάχιστοι το γνωρίζουν. Και δεν είναι συγκρίσιμα η παρουσία στην κηδεία του Χότζα( εδώ είχαμε κάνει επί Καραμανλή τη γυναίκα του Τσαουσέσκου επίτιμο μέλος της Ακαδημίας) με αυτό που ήξεραν ανέκαθεν οι ασχολούμενοι με τα πολιτικά και τώρα το ξέρει και η κουτση Μαρία, πως δηλαδή ο Μιχαλολιάκος είναι θαυμαστής του Χίτλερ και Ναζί. Μην συμψηφίζεις λοιπόν. Ατόπημα του Γλέζου και δεν θα σταματήσουμε να το λέμε μεν , κατάπτυστος εθνοπροδότης φωτογραφιζόμενος στα νεκροταφεία των εχθρών και με τις νεκροκεφαλές των Ες-Ες ο Μιχαλιάκος δε .Καμία σχέση δηλαδή. Μην συμψηφίζεις, μη δίνεις συγχωροχάρτι στους ψηφοφόρους των ναζί, μην μας λερώνεις αποκαλώντας τους παραπλανημένους ή οργισμένους δεξιούς. Είναι απλοί αλήτες ( ηγεσία και ψηφοφόροι).

  15. Νέστωρ avatar
    Νέστωρ 24/06/2014 15:39:07

    Πολύ μπλα-μπλα περί ΧΑ. Γιατί, σύντροφοι; Αντί να κοιτάμε να παράξουμε εμείς δεξιά ιδεολογία, ασχολούμαστε να κατεδαφίσουμε τον διπλανό; Οι Άγγλοι έχουν μια παροιμία που λέει ότι δεν μπορείς να γίνεις εσύ ψηλότερος, κάνοντας κοντύτερο τον διπλανό σου... Απολύτως αληθές, το δείχνουν τα εκλογικά ποσοστά της ΝΔ...

  16. Costas avatar
    Costas 24/06/2014 16:19:38

    Όταν ο Μιχαλολιάκος έβγαζε αυτές τις φωτογραφίες, υπήρχε Χ.Α. ???

  17. popolaros avatar
    popolaros 24/06/2014 19:19:41

    Να στείλετε τις φώτο στους 'πατριώτες' στρατηγούληδες που μας έγιναν και ευρωβουλευτές. Ελπίζω ο λόγος να είναι οι 25 χιλιαρούμπες το μήνα και όχι ο Αδόλφος...αν και ποτέ δεν ξέρεις.

  18. παπαδοπουλος ηλίας avatar
    παπαδοπουλος ηλίας 24/06/2014 21:37:52

    Κάθε φορά που οι "ανεξάρτητοι" και "αδέσμευτοι" και "έγκυροι" ....δημοσιοκάφροι λαμβάνουν φωτογραφίες ή βίντεο από την δικογραφία, εντελώς, μα εντελώς συμπτωματικά η ...Κυβέρνησή "μας" κάτι θα ξεπουλήσει. Περιμένουμε να κάτσει λίγο ο "κουρνιαχτός" και θα φανεί. Δυστυχώς ο Μιχαλολιάκος και ο Παππάς..... άργησαν λίγο για να βγάλουν φωτογραφίες και η "κολυμβήθρα υου Σιλωάμ" έκλεισε. Οποιος πρόλαβε πέρασε και οι "αμαρτίες" ξεπλύθηκαν. Ας πρόσεχαν! Η "πλάκα" είναι οτι εσείς τους λέτε "εθνικοσοσιαλιστές" και ο Καλέτζης και άλλοι τους κατηγορούν οτι... δεν είναι!

  19. φενια avatar
    φενια 25/06/2014 00:49:31

    Εδώ και δυο χρόνια τώρα η Ελληνική κοινωνία δέχεται έναν καταιγισμό απο ''ντοκουμέντα'' για το ναζιστικό υπόβαθρο της Χ.Α. όπως φωτογραφίες , εξώφυλλα περιοδικών , μαρτυρίες διαφόρων μεταναστών για επιθέσεις που έχουν δεχτεί από τα τάγματα εφόδου της ''εγκληματικής'' οργάνωσης . Αλλά ..τι κρίμα ! ο κόσμος σαν ..μαγεμένος δεν ακούει τίποτα! Να απο τη μία ο Πρετεντέρης στο ΜΕΓΚΑ , να απο την άλλη η Ευαγγελάτος στο Σκάι , άρθρα στο Antinews , στο Έθνος , Στα Νέα και σε όλο το mainstream της ορθής (sic) δημοσιογραφίας αλλά ..τίποτα , το πόπολο δεν πείθεται με καμία Παναγία! Αναλύσεις επί αναλύσεων για το φαινόμενο , τι φταίει , ποιος φταίει , γιατί φταίει , και τώρα τι κάνουμε ; πως τους πολεμούμε; Είναι οι ψηφοφόροι τους απογοητευμένοι δεξιοί; αμετανόητοι φασίστες; ή αιμοδιψείς νεοναζί; Τώρα πως έγιναν 600000 άνθρωποι στην Ελλάδα νεοναζί μέσα σε τέσσερα χρόνια ας μας το εξηγήσει κάποιος. Την προηγούμενη εβδομάδα ο σύζυγος μου υπέβαλε την φορολογική μας δήλωση , ελεύθερος επαγγελματίας με μεταφορική εταιρία, καθαρό εισόδημα σχεδόν 30.000 ευρώ , χωρίς ούτε ένα ευρώ μαύρο λόγω τιμολογίων και δελτίων αποστολής , 11.500 ευρώ φόρος, έπαθε σοκ όχι ότι δεν ήταν υποψιασμένος αλλά άλλο να το φαντάζεσαι και άλλο να το βιώνεις. κρίμα....... ούτε στο Μεσαίωνα γίνονταν αυτά , αυτοί έχουν βαλθεί να εξαφανίσουν την μεσαία τάξη στην Ελλάδα. Αρχίζω πλέον να καταλαβαίνω γιατί ο κόσμος ψηφίζει Χ.Α.

    • Νέστωρ avatar
      Νέστωρ @ φενια 25/06/2014 11:59:54

      Πολύ σωστά τα λες Φένια: ο κόσμος ψηφίζει ΧΑ διότι προ πολλού (από Ε. Αβέρωφ και δώθε) η ΝΔ έχει ξεχάσει ότι είναι δεξιό κόμμα και αριστερίζει ασυστόλως... Και κάνει και κακές παρέες... Δεξιά στροφή θέλει ο κόσμος από τη ΝΔ, όχι κυνήγι μαγισσών...

  20. Ρηνα avatar
    Ρηνα 25/06/2014 12:45:06

    Ο καθενας φωναζει τι τον θιγει και επιδιωκει τι τον βολευει....Καποιος με σχεδιο που να πιανει ολους τους Ελληνες υπαρχει; Αντε με εξαιρεση τους εφοπλιστες. Αυτοι τα πιανουν και σφυριζουν αδιαφορα να μην πω οτι σαμποταρουν κιολας, θου Κυριε.....

ΑΠΟΣΤΟΛΗ ΣΧΟΛΙΟΥ

Τα δεδομένα σας είναι ασφαλή! H διεύθυνση email δε θα δημοσιευθεί. Τα στοιχεία θα χρησιμοποιηθούν αποκλειστικά για τη δυνατότητα σχολιασμού στο antinews.gr .

Tα πεδία με αστερίσκο (*) είναι υποχρεωτικά.