#_CRON_JOB_#
#_CRON_JOB_#
31/01/2013 14:36
ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΣΧΟΛΙΟΥ

Αμετακίνητος ο Σαμαράς στη γραμμή "νόμος και τάξη"



H γραμμή είναι σταθερή και δεν αλλάζει: πλήρης και αυστηρή εφαρμογή του νόμου. Το δόγμα της πυγμής είναι σε πλήρη εφαρμογή από την κυβέρνηση με προσωπική σφραγίδα του Αντώνη Σαμαρά που δεν κάνει πίσω.

Παρά το φόβο ορισμένων στην κυβέρνηση και στο κόμμα της ΝΔ, ότι μπορεί να τους κάνει ζημιά η ένταση και με το ΚΚΕ, εκτός από την κλιμακούμενη σύγκρουση με το ΣΥΡΙΖΑ, ο Πρωθυπουργός, θεωρεί ότι θα εξέλθει νικητής.

Η στρατηγική της κυβέρνησης αποτυπώνεται στη φράση του υπουργού Δημόσιας Τάξης, Νίκου Δένδια, ο οποίος το απόγευμα της Τετάρτης, είπε σε εκδήλωση του Ινστιτούτου Δημοκρατίας «Κωνσταντίνος Καραμανλής»:

«Ήρθε η ώρα η χώρα να κλείσει τους λογαριασμούς που μένουν ανοικτοί από το 1974-1975 μέχρι σήμερα. Είτε αυτοί λέγονται ανομία, είτε καταλήψεις, είτε μεταναστευτικό, είτε αυτά λέγονται το άγος της Marfin. Όλα αυτά πρέπει να βρουν το δρόμο τους και δρόμος τους μπορεί και πρέπει να είναι μόνον ένας, η εφαρμογή του νόμου για όλους» είπε ο Νίκος Δένδιας που αποτελεί και άποψη του Πρωθυπουργού.

Αυτή η φράση είναι και ο οδηγός της κυβέρνησης που θα συνεχίσει, παρά τις φωνές, τις αντιδράσεις και το αντάρτικο, να υλοποιεί την πολιτική της.

Ο βασικός στόχος είναι να τερματιστεί η μεταπολιτευτική πολιτική ηγεμονία της ριζοσπαστικής Αριστεράς και να εξουδετερωθούν σταλινικοί θύλακες που υπάρχουν ακόμα στο κράτος και θέτουν εμπόδια στις προσπάθειες που γίνονται για να αλλάξει το κλίμα και να προωθηθούν μεταρρυθμίσεις και διαρθρωτικές αλλαγές.

Ο Α. Σαμαράς ήταν σε διαρκή επαφή με την Αθήνα, μετά την εισβολή του ΠΑΜΕ στο υπουργείο Εργασίας και η εντολή ήταν σαφής: «πλήρης εφαρμογή του νόμου».

O Πρωθυπουργός γνωρίζει ότι οι κοινωνικές και πολιτικές συνθήκες που διαμορφώνονται, σε συνδυασμό με την κακή οικονομική κατάσταση αλλά και τη συγκρουσιακή διάθεση σύσσωμης της αντιπολίτευσης και των συνδικάτων, θα δοκιμάσουν την κυβέρνησή τους, αλλά δεν δείχνει διάθεση να υποχωρήσει.

Ξέρει ότι σε περίπτωση, έστω και μικρής υποχώρησης, θα γκρεμίσει ότι έχει χτίσει, από την ημέρα της επέμβασης των ΜΑΤ στην Χαλυβουργία και τη σταδιακή εφαρμογή του δόγματος «νόμος και τάξη».

Μ.Α.

 

ΣΧΟΛΙΑ

  1. android avatar
    android 31/01/2013 14:51:08

    Ο Νόμος και η τάξη να μην αφορά μόνο μερικούς μπαχαλάκιδες και απεργούς συνδικαλιστές που τους πάνε μια βόλτα στα δικαστήρια και μετά σπίτι τους.
    Καλό θα ήταν να δείξει το γκοβέρνο που έχουμε τους ίδιους αυτοματισμούς και για την αντιμετώπιση της πραγματικής εγκληματικότητας εκεί έξω απο τα δελτία των 8.

  2. ΣΤΕΛΙΟΣ avatar
    ΣΤΕΛΙΟΣ 31/01/2013 15:27:23

    "Παρά το φόβο ορισμένων ότι μπορεί να τους κάνει ζημιά η ένταση και με το ΚΚΕ, εκτός από την κλιμακούμενη σύγκρουση με το ΣΥΡΙΖΑ, ο Πρωθυπουργός, θεωρεί ότι θα εξέλθει νικητής"

    Θα εξέλθει. Αρκεί να μην πάει στη σύγκρουση με το ένα χέρι δεμένο πίσω απο την πλάτη.

    Γιατί έχω ανησυχίες για τα "οπλα" που έχει (ή δεν έχει) στη διάθεσή του .
    ("... και αφέθησαν ελεύθεροι"...)

    Τόσο το ΚΚΕ όσο και ο ΣΥΡΙΖΑ έχουν τεράστια πείρα σε τέτοιες συγκρούσεις. Και έχουν το πλεονέκτημα του "επιτιθέμενου" (πρωτοβουλία κινήσεων , άνεση στην επιλογή του χρόνου και του στόχου).

    Οπως έχω ξαναγράψει δεν είναι λύση να περιορισθεί το κράτος σε περιστασιακό κατασταλτικό "στακαμάν" με τους μπαχαλάκηδες και τους ΠΑΜήτες. Πρέπει να δοθούν αποφασιστικά χτυπήματα και να αποκαλυφθούν τεκμηριωμένα αυτοί που κρύβονται απο πίσω και τα συμφέροντα που εξυπηρετούν.

    • Διογένης avatar
      Διογένης @ ΣΤΕΛΙΟΣ 31/01/2013 20:54:48

      Πείρα έχουν και έχουν περισσότερη από τους δεξιούς. Αυτό που δεν έχουν είναι τον τρόπο να αντιμετωπίσουν την αποφασιστικότητα από την απέναντι πλευρά. Μέχρι σήμερα η αντιμετώπισή τους ήταν συμπλεγματική και αυτό ήταν που τους έβγαζε νικητές στις συγκρούσεις: η βεβαιότητα ότι ο "απέναντι" θα υποχωρήσει στο τέλος. Αν δεν υποχωρήσει ο απέναντι, δεν έχουν εναλλακτική. Θα καταρρεύσουν.

      Το αστικό κράτος χρειάζεται την αυτοπεποίθηση που έχει σήμερα ο Σαμαράς. Μια αυτοπεποίθηση που δεν είχε παλιότερα, λόγω της έλλειψης ηθικού αναστήματος των έως σήμερα μεταπολιτευτικών αστικών ηγεσιών: δεν μπορείς να συγκρουστείς με κάποιους που πιστεύουν σε κάτι, όταν εσύ δεν πιστεύεις τίποτα και σε νοιάζει μόνον ο εαυτός σου. Αυτή είναι η υπεροχή του Σαμαρά σε σχέση με τους παλιότερους και αυτός είναι ο λόγος που δεν διστάζει να "εφαρμόζει τον νόμο", δηλαδή, να εμπεδώσει την έννοια του κράτους απέναντι στα μικρά κράτη εν κράτει που είχε φτιάξει η αριστερά και συντηρεί έως σήμερα.

      • aristos D. avatar
        aristos D. @ Διογένης 31/01/2013 21:21:27

        Αστικό κράτος με διαλυμένη την αστική τάξη και την άρχουσα τάξη στο Λονδίνο το Βερολίνο και τα Κέυμαν,
        δεν υπάρχει πλέον αγαπητέ Διογένη. Καθαρό επικοινωνιακό τρύκ η "αποφασιστικότητα"...
        Και δεν κατάλαβα "αποφασιστικότητα" του Βενιζέλου και του Κουβέλη κατά των πρώην συντρόφων τους?

      • Θόδωρος XVII-VI-MMXII avatar
        Θόδωρος XVII-VI-MMXII @ Διογένης 31/01/2013 21:43:54

        Σωστός, φίλε Διογένη!
        "Η Πίστη για έναν αγώνα, για μιαν ελπίδα. Άνθρωποι που πέρασαν και άφησαν κάτι σ' αυτή τη ζωή.." όπως διάβαζα και φοιτητής στα διάφορα "ενημερωτικά" έντυπα των νεολαιών.

        Α, ρε Πρόεδρε, είναι όντως μεγάλο βάρος αλλά βασίζουμε πολλά πάνω σου, κοίτα μην μας διαψεύσεις!
        Μπες μπροστά και οδήγα σωστά, δεν θα σε αγγίξει κανένας όσο έχεις εμάς!

      • Diamond Angel avatar
        Diamond Angel @ Διογένης 01/02/2013 13:19:37

        Μπράβο Διογένη, έπιασες την ουσία !! Αυτοπεποίθηση και πίστη . Αυτό ακριβώς είναι που κάνει τη διαφορά του Α.Σ. , στο πράγματι, μεγάλο βάρος που έχει. Και εμάς , να τον στηρίζουμε .

  3. kosmasindikopleustis avatar
    kosmasindikopleustis 31/01/2013 15:36:40

    Ουφ, ανακουφίστηκα τώρα. Στο εξής, εδώ στο κέντρο, στα Πετράλωνα, θα σταματήσουν οι κλοπές σπιτιών, και τα σπασίματα των αυτοκινήτων. Φαντάζομαι, ο Δένδιας θα μου φέρει πίσω και τα δύο ποδήλατα που μου κλεψαν μέσα από το σπίτι μου την περάσμένη εβδομάδα, και θα παρουσιάσει ενώπιόν μου και το πρεζόνι (το πιθανότερο) που σπασε τη τζαμαρία του αυτοκινήτου της φίλης μου. Φαντάζομαι, μαζί με όλα αυτά, θα μου δώσει και ένα manual για το πως δουλεύει ένα Καλάσνικοφ, ε; Ετσι, για την αυτοάμυνά μου. Ρε δεν ντρεπονται λίγο! Εδώ γίνετυαι χαμός με την εγκληματικότητα και την παραβατικότητα, η αστυνομία είναι παντελώς απούσα, και καθόμαστε να ασχολούμαστε με τα επικοιωνιακά πυροτεχνήματα του Βρούτση και του Δένδια;

    • ΣΤΕΛΙΟΣ avatar
      ΣΤΕΛΙΟΣ @ kosmasindikopleustis 31/01/2013 21:59:17

      Σκληρές αλήθειες...

      Ναι σαφώς γίνεται προσπάθεια. Αλλα το πρόβλημα έχει γίνει πιά κολοσσιαίο. Χρειαζόμαστε Φαήλους ,όχι Δένδιες...

  4. η Dimi avatar
    η Dimi 31/01/2013 15:56:41

    "Ουδέν άτακτον των φύσει."
    "Tίποτα απ’ όσα είναι δοσμένα από τη φύση δεν είναι χωρίς τάξη."
    ~Αριστοτέλης

  5. DemetrisThe Great avatar
    DemetrisThe Great 31/01/2013 15:59:25

    "η εφαρμογή του νόμου για όλους" και για τον Βενιζέλο;

    Για τον Στουρνάρα που προέτρεψε να μην υπακούσουμε στις δικαστικές αποφάσεις;

  6. Diamond Angel avatar
    Diamond Angel 31/01/2013 16:07:28

    '' Πλήρης εφαρμογή του νόμου '' . Το αυτονόητο , το οποίο ζητάει το μεγαλύτερο μέρος της κοινωνίας . Αυτός είναι ο δρόμος και από το οποίο, δεν πρέπει να κάνει πίσω .

  7. alex23 avatar
    alex23 31/01/2013 16:37:29

    σωστο, οχι μονο γιατι σηματοδοτει μια αλλαγη και προσπαθεια διαφυγης απο το πασοκικο δογμα της ατιμωρησιας που διακατεχει ολους μας, αλλα και για το μηνυμα που στελνει στο εξωτερικο σε επενδυτες που υποστηριζαν μεχρι προσφατα - και οχι αδικως - οτι στην ελλαδα το ρισκο ειναι μεγαλο γιατι το κρατος κανει πισω στις πιεσεις των δημαγωγων πολιτικων, των επιχειρηματιων και των συντεχνιων..

    οσο για το κκε, ειναι σωστη η πολιτικη του επιλογη να αλωσει απο αριστερα το siriza μετα την δουρεια στροφη του, κρατωντας σκληρη γραμμη σε θεματα 'μνημονιακα', πραγμα που πολιτικα βοηθαει πασοκ και νδ, αλλα προβληματιζει την δημαρ που θα κληθει να αντιμετωπισει την νεα προβια του siriza και που το αναγκαζει να βαζει θεματα για συζητηση(πχ αναθεωρηση συνταγματος κτλ), για να δημιουργησει επικοινωνιακους φραγμους σε μια πιθανη προσπαθεια απο το siriza για μετατροπη του σε αυτονομη συνιστωσα..

  8. BLACKQUEEN avatar
    BLACKQUEEN 31/01/2013 16:42:41

    Κι εγώ υπέρ της εφαρμογής των νόμων είμαι. Εφαρμογή των νόμων ΣΕ ΟΛΟΥΣ όμως, με αίσθημα δικαιοσύνης, αμερόληπτα και ανεπηρέαστα. Και στους ισχυρούς και στους ανίσχυρους. Και στους φίλους και στους αντιπάλους. Και εκεί που μας...συμφέρει και εκεί που τυχόν μας ....ζημιώνει.
    Και μιάς κι όλοι αγαπάμε τα αποφθέγματα, εγώ θυμήθηκα το αγαπημένο :
    '' Οταν ακούς "τάξη", ανθρώπινο κρέας μυρίζει.''
    OΔΥΣΣΕΑΣ ΕΛΥΤΗΣ / Μαρία Νεφέλη :-)

    • EPIKOYROS avatar
      EPIKOYROS @ BLACKQUEEN 31/01/2013 23:16:09

      Εφαρμογή των νόμων απο Βενιζέλο-Κουβέλη με τη διακριτική συγκάλυψη Σαμαρά?

      • BLACKQUEEN avatar
        BLACKQUEEN @ EPIKOYROS 01/02/2013 11:44:00

        Όχι. Εφαρμογή των νόμων ΑΠΟ τον κ.Αντώνη Σαμαρά,ΕΠΙ ΚΑΙ των ΒενιζεκοΚουβέληδων ακόμη......

  9. Nike avatar
    Nike 31/01/2013 17:09:47

    H ιδιοκτησία της Xαλιβουργικής, όμως, αθέτησε τη συμφωνία με τον Σαμαρά και, εκθέτοντάς τον, έθεσε όλους τους εργαζομένους σε διαθεσιμότητα!

    • εναςάσχετος avatar
      εναςάσχετος @ Nike 31/01/2013 17:29:27

      Αυτοί δεν λογίζονται.
      Είναι τα αφεντικά!

  10. Γεώργιος Τ. avatar
    Γεώργιος Τ. 31/01/2013 17:36:19

    Το ξέρει από τον Καραμανλή και τι έπαθε επειδή δε συγκρούστηκε όταν καιγόταν η Αθήνα και του έκαναν καταλήψεις και διαδηλώσεις ο ΓΑΠ και η παρέα του στον ΟΛΠ πως αν κάνει πίσω τέλος... Ας παλεψει λοιπόν και όπου βγει. Να πέσει (αν πέσει) μαχόμενος. Κάτι θα έχει φτιάξει από τα άπειρα που οι λοιποί είτε δημιούργησαν είτε ανέχθηκαν.

    • assos 1 avatar
      assos 1 @ Γεώργιος Τ. 31/01/2013 21:23:49

      Εννοείς ο Βενιζέλος ή ο Κουβέλης/ Διότι ως γνωστόν ο Σαμαράς απέχει διακριτικά όταν ενοχοποιείται το ΠΑΣΟΚ...

  11. καρελιας avatar
    καρελιας 31/01/2013 17:44:28

    Πολύ καλά κάνετε κύριε Σαμαρά, μόνο που το "νόμος και τάξη" ...... πρέπει να ισχύει και για την πολιτεία και για τους πολίτες.

    • EPIKOYROS avatar
      EPIKOYROS @ καρελιας 31/01/2013 23:18:25

      Και ο Βενιζέλος με τον Κουβέλη. Οχι στα καλά ο Σαμαράς και στις αποτυχίες αυτοί χάρη στους οποίους έγινε πρωθυπουργός...

  12. dimitris avatar
    dimitris 31/01/2013 17:47:04

    έχετε μια περίεργη αντίληψη περί του νόμου και της τάξης εκεί στη ΝΔ..... καταντάει εμμονή, να το προσέξετε, δεν θα σας βγει σε καλό

    • sofia or8h avatar
      sofia or8h @ dimitris 31/01/2013 18:12:57

      ας πουμε?κατα την γνωμη σας ταξη ειναι να κοβεται η Ελλάδα στα δυο?
      ναι σιγουρα εχετε μια περιεργη αντίληψη για την ταξη.
      Να σας πω,εγω που δεν εχω τρακτέρ και δουλευω στον Ιδιωτικο τομέα πρέπει να πεθανω ,ετσι λεει η αποψη σας.
      Γιατι αυτοί καταστρέφουν οποια καλη εικόνα για την πορεία της χωρας προσπαθεί η κυβερνηση να δημιουργησει ,ενω οι μακάριοι με τα τρακτερ περιμενουν τις επιδοτησεις και καταστρέφουν τις λίγες δικες μας ελπιδες να συνεχισουμε να εχουμε μια καποια δουλεια.

    • sos avatar
      sos @ dimitris 01/02/2013 15:16:45

      Ε να μας πει ο Στρατούλης ποια είναι η σωστή αντίληψη περί τάξης.

      Αυτά που κάνει η ΝΔ δεν είναι ούτε το 10% που γίνεται σε όποιοδήποτε άλλο δυτικό κράτος.

  13. Ιαπετός avatar
    Ιαπετός 31/01/2013 18:13:18

    Τό ελληνικό κατεστημένο, ιδιαίτερα τό παπανδρεογενές, βολεύτηκε αφάνταστα μέ τήν καθεστωτικοποίηση τής επίσημης αριστεράς.

    Τό απόγειο μιάς κλεπτοκρατικής κάστας είναι η εξαγορά καί η ενσωμάτωση εκείνων τών κοινωνικών ιστορικών αναζητήσεων, απόψεων καί θέσων, πού ο λαός στήν μνήμη του θεωρεί ότι εκπροσωπούν τό «άλλο». Τό διαφορετικό τής τετριμμένης ή δύσκολης πραγματικότητάς του. Τό προδευτικό. Τό απελευθερωτικό τού τρόμου πού προκαλεί η βιωματική εμπειρία τής επιβίωσης καί τού θανάτου.

    Τό απελευθερωτικό κομμάτι τού υποσυνείδητου, τό οποίο σέ πείσμα κάθε καθημερινής σαρκικής τρυφηλότητας αναπολεί τόν εαυτό του ώς σφριγηλό μέλος μιάς φαντασιακής ουτοπικής αδελφότητας, βρήκε στήν τυποποιημένη κενότητα λόγου τής αριστεράς τόν ονειρώδη ισορροπιστή τής ενστικτώδους ανασφάλειας, πού όπως καί ο πόνος θέλει νά μάς υπενυθυμίζει συνεχώς τήν ανάγκη επιβίωσης καί δήλωσης τής υπαρκτικής μας παρουσίας.

    Η κενότητα ανατρεπτικού πολιτικού λόγου συμβαδίζει καί είναι απόρροια τής υλιστικής ευμάρειας. Αυτό από μόνο του βέβαια δέν αρκεί. Αναγκαστικά πρέπει νά συνοδεύει τήν ζωή καί τό απολογητικό μας πιστεύω, ώς υπαρξιακή προϋπόθεση βίου έλλογων όντων.

    Η αναντιστοιχία βέβαια ονείρου, πραγματικότητας, βιωματικού καί φαντασιακού, δημιουργεί στήν πορεία τήν δικαιολογητική αιτία, τό θρησκειολογικό πιστεύω καί τήν αναγκαία ιερουργική τελετουργία, έκφανση τής οποίας είναι η επιδεικτική παρουσία τού υποκειμένου σέ τέτοιες τελετουργίες, οι οποίες πιστοποιούν τήν ιερότητα τών ατομικών πιστεύω στήν υπέρτατη αλήθεια καί αποκαθάρουν μέσω συλλογικών τυποποιημένων δρώμενων τούς πιστούς.

    Η βασανιστική συμμετοχή τών αριστερών πιστών στίς αποκαθαρκτικές τελετές τών θεσμοθετημένων τελετουργικών λειτουργιών τής καθεστωτικής πιά θρησκείας τής αριστεράς, προϋποθέτει τόν μανιχαϊσμό τών παρόντων.
    Η αριστερή θρησκειολογία μετεβλήθη σέ αριστερή θρησκειοπληξία καί δημιούργησε μιά νέα αριστερή εκκλησία, δογματική, καθωσπρεπική, τιμωριτική στήν αμφισβήτηση, ξύλινη στόν λόγο καί αμετρόεπη στήν αναβίωση τής υπερσυσσώρευσης πλούτου καί προνομίων γιά τό ιερατείο της καί τούς παρατρεχάμενους ιεροδιακόνους της.

    Η ιδρυματική της πιά κοινωνική υπόσταση σκότωσε καί κάθε ελευθεριακό υπαρξιακό όνειρο. Όλη τήν κοινωνική ανάγκη πρόδρομης προοδευτικότητας τήν απορροφεί βίαια καί συστηματικά καί τήν εκτρέπει στήν αντίθετη πορεία από τό ζητούμενο. Στήν κοινωνική ασυδοσία, ώς καθεστωτικά πιά επιλεγμένο ελευθεριακό όνειρο.

    Είναι πιά καιρός νά απαλλαχθούμε από τόν αριστερό κοινωνικό τύπο πού μέ βία επέβαλλε η αριστερή κάστα τών κλεπτοϊερέων τής αριστερής θρησκειολογίας.

    Ο θεός αγάπη εστί. Ανθρώπιμη διάσταση τού άρρητου Θείου Λόγου. Καί;
    Η Ιερά Εξέταση ήταν απόρροια τής καθεστωτικής εκκλησίας καί οι Ιερείς της στό όναμά Του, εν είδει εβραϊκού συμφερτού Τόν ξαναθανάτωσαν στήν πυρά.

    Η θρησκεία είναι τό όπιο τού λαού. Τό προσευχητάρι κάθε αριστερού. Καί;
    Αυτοί ξαναστήσαν τόν μόσχον τόν σιτευτό καί απαιτούν επιτακτικά τό ακροφύσιο τού ανδρικού μορίου ώς πρώτη έμπρακτη αναγνώριση υποταγής στόν θηριώδη Γιαχβέ πού ξανανέστησαν.

    • Γλαυξ avatar
      Γλαυξ @ Ιαπετός 31/01/2013 21:38:00

      !!!!!!!

    • DebbyTant avatar
      DebbyTant @ Ιαπετός 01/02/2013 01:14:11

      Βρε τιτανα ιαπετε μας περιγραφεις φορα παρτιδα ολο το μελλουμενο ιστορικο μιας σατανιστικης τελετουργικο ανθρωποθυσιας στα υπογεια της κολασμενης συγχρονης ψυχης?
      Μιλας για θηριωδη γιαχβε κ μανιχαιο θυμα?
      Ιαπετε ελα στο σημερα. Στο φωτισμενο συνειδητο κοσμο.Ειμαστε κατω απ την αγκαλια του Ουρανου. Και την Προστασια του.

      • Ιαπετός avatar
        Ιαπετός @ DebbyTant 01/02/2013 17:18:20

        Άντε καλά DebbyTant.

        Παραθέτω πρός εξομάλυνση στό «τελετουργικο ανθρωποθυσιας στα υπογεια της κολασμενης συγχρονης ψυχης» μιά κλεμμένη light επισκόπηση, ώς σχολιαστική δευτερολογία τἠς ανάρτησης. (Ίσως εξιλεωθώ καί γιά τήν απορία πού δημιούργησα στήν γλαύκα καί τήν επίπληξή της μέ τά θαυμαστικά)

        «Απεργίες πολλές ακούμε, αλλά σπάνια απεργίες βλέπουμε. Βλέπουμε κατά κόρον, όμως, πολλές «απεργίες», οι οποίες καμιά σχέση δεν έχουν με απεργία. Και σε αυτή την περίσταση ισχύει το εμμένον πρόβλημα της άρρωστης κοινωνίας μας. Έχει καμένο λογισμικό, δεν σκέφτεται, δεν αντιμετωπίζει με απλή λογική τα θέματά της, όλα δρομολογούνται βάσει ενός σαλεμένου αυτόματου πιλότου παλιάς κοπής και τεχνολογίας. Λέξεις, έννοιες, λόγος, ατάκτως εριμμένοι.
        Άλλα σημαίνουν διεθνώς, άλλα στην καθ’ ημάς διαλυμένη άλογη δημόσια σφαίρα και ορίζουν την ό,τι να ’ναι συνολική εθνική και κοινωνική μας δραστηριότητα.

        Από συστάσεως των εργασιακών σχέσεων, ο εργαζόμενος, ως ο ανίσχυρος στη σχέση με τον εργοδότη του, ανέκαθεν προσπαθούσε να μειώσει τη διαφορά δυναμικού, που διαμορφωνόταν πάντα υπέρ του ισχυρού αφεντικού. Έτσι επινοήθηκε η απεργία, ως μηχανισμός αποσυμπίεσης των εργαζόμενων. Κάτι σαν βαλβίδα, που όταν ανοίγει, μειώνει την υψηλή πίεση εντός της χύτρας (όπου αυτοί βρίσκονται «εγκλωβισμένοι») και τείνει να την εξισώνει με την πίεση του εξωτερικού (εργοδοτικού) περιβάλλοντος. Έτσι ο εργαζόμενος συνεννοείται καλύτερα με τον εργοδότη και δικαιώνεται ευκολότερα, εφόσον αισθάνεται πως αδικείται και αν η ζωή το επιβεβαιώνει. Αυτό το στάτους ενισχύθηκε αρκετά μετά τη βιομηχανική επανάσταση, ακόμα περισσότερο δε μετά την επικράτηση του Κεϋνσιανισμού, που αποκάλυψε κι ότι το χορτάτο αρκούδι χορεύει καλύτερα απ’ το νηστικό. Δηλαδή, ο καλοπληρωμένος και ευχαριστημένος εργαζόμενος είναι και καλύτερος καταναλωτής και προθυμότερος δημιουργός, άρα συμφέρει διπλά και το αφεντικό.
        Έρχονται, λοιπόν, διά της απεργίας πιο κοντά οι δύο πλευρές και λύνουν τις διαφορές τους. Τότε ο εργαζόμενος «υποκείμενο» «εκβιάζει» τον εργοδότη «αντικείμενο» και τον καθιστά όμηρο: σου δίνω την εργασία μου, μου δίνεις αμοιβή, θεωρώ άδικη τη συναλλαγή, έλα να την εξορθολογίσουμε. Βρίσκεται η λύση, απεγκλωβίζεται από την ομηρεία ο εργοδότης και πάμε παρακάτω. Δηλαδή, η απεργία είναι ένας απολύτως ορθολογικός και δίκαιος εξομαλυντής των εργασιακών σχέσεων. Εξισορροπεί τη χαμένη ισορροπία τους, όταν για κάποιους λόγους έχει διαταραχθεί ανάμεσα στους πρωταγωνιστές της σχέσης (και μόνο αυτούς), χωρίς να διαταράσσει την ευρύτερη κοινωνική ισορροπία.
        Αυτά ισχύουν διεθνώς. Στη σοβιετική Ελλάδα, όμως, όπου σχεδόν παντού αναμειγνύεται το κράτος ως εργοδότης, ψάχνοντας ο εργαζόμενος να βρει τον «τελικό» εργοδότη πάντα τον βλέπει στο κράτος. Αυτό αρχίζει να δημιουργεί προβλήματα δημοκρατίας. Ας δούμε πώς.
        Μετά το καλοκαίρι του 1991, μεσούσης της Δίκης στο Ειδικό Δικαστήριο, πιεζόμενος από το άγχος της αναμενόμενης Ετυμηγορίας, ο Ανδρέας Παπανδρέου επινόησε δύο τρόπους αποσυμπίεσης. Αφενός, την (όχι και τόσο θεσμική) απειλή ότι έτσι και καταδικαστεί «θα βγει ο λαός στους δρόμους να ανατρέψει το πραξικόπημα εις βάρος της δημοκρατίας». Αφετέρου, στο πλαίσιο εξοντωτικού απεργιακού μπαρράζ, προκάλεσε μια άνευ προηγουμένου «απεργία», που ήταν ουσιωδώς κατάληψη της πρόσβασης στο λιμάνι της Πάτρας και πνίξιμο της ελληνικής εξαγωγικής οικονομίας. Ήταν τότε ακριβώς, όταν η διάλυση της Γιουγκοσλαβίας είχε κλείσει τον βόρειο οδικό άξονα προς την Ευρώπη, οπότε μόνη εναλλακτική εξαγωγική διέξοδος για τα ελληνικά προϊόντα ήταν το λιμάνι της Πάτρας. Για καιρό η οικονομία πνιγόταν από αυτό τον απίστευτο παράνομο εκβιασμό, ο οποίος «πέρασε». Η κυβέρνηση Μητσοτάκη δεν τολμούσε να τα βάλει με τους παράνομους καταληψίες, το θέμα δημιούργησε προηγούμενο.

        Έκτοτε όποιος Γιάννης είχε πρόβλημα με τον Γιώργο, έβαζε ένα μαχαίρι στον λαιμό του Νίκου (που δεν γνώριζε ούτε τον Γιάννη ούτε τον Γιώργο) και εκβιάζοντας, με την ισχύ του μαχαιριού, έπαιρνε ό,τι ήθελε. Πάνω στη μεγάλη βαρβατίλα του τότε ο Παπανδρεϊσμός, αυτό το στιλ το επέβαλε, χωρίς να μπορέσει κανείς να το αμφισβητήσει αποτελεσματικά. Από τότε σταδιακά το χωνέψαμε: «απεργία» στον υγροβιότοπο των τσιφτετελλήνων είναι η (αντισυνταγματική και παράνομη) βίαιη κατάληψη, όπου άλλος ευθύνεται για το πρόβλημά μου και άλλον καθιστώ όμηρο για να πάρω αυτό που θέλω. Αυτή προφανώς και δεν έχει καμία σχέση με την οικουμενικά νοούμενη απεργία, όπως την περιγράψαμε προηγουμένως.
        Η ηθική της «απεργίας» πλέον έχει ως εξής. Ο πελάτης του κράτους, κλητήρας του Μετρό εγείρει αίτημα από το κράτος/εργοδότη του, που αυτό αρνείται να ικανοποιήσει. Τότε ο κλητήρας κάνει κατάληψη του δημόσιου χώρου και απαγορεύει στον άσχετο ιδιωτικό εργάτη να χρησιμοποιήσει το κοινόχρηστο αγαθό. Και ΑΔΙΚΩΣ τον καθιστά όμηρό του, ώστε να εκβιάσει το κράτος εργοδότη. Το θεωρητικό σχήμα που περιγράφαμε προηγουμένως θα οδηγούσε τον κλητήρα να καταστήσει όμηρο το κράτος και όχι τον εργάτη! ΕΔΩ, λοιπόν, καταλύεται η Δημοκρατία. Και όμως αυτό δεν το βλέπει κανείς! Ούτε βέβαια το ποικιλώνυμο πολιτικό κατεστημένο, ούτε το ισχυρό συνδικαλιστικό κίνημα, που μαζί συνυπηρετούν το ιδιωτικό πελατειακό παρακράτος. Ούτε, όμως, η Δικαιοσύνη που καλείται να επιβλέπει την τήρηση του κράτους Δικαίου, ούτε και η αποβλακωμένη κοινωνία…
        Αν ο ιδιωτικός εργάτης τολμήσει λοιπόν να διαμαρτυρηθεί, τότε ο πονηρός κλητήρας έχει έτοιμη την (ανύπαρκτη διεθνώς) -γνωστή μόνο εδώ, στο καθ’ ημάς καρακατσουλιό- παρλαπίπα του «Κοινωνικού Αυτοματισμού». Τι σημαίνει ο Κ.Α.; Τίποτε! Σημαίνει μόνο πως ο ισχυρός πελάτης αρνείται να μοιραστεί το κόστος της χρεοκοπίας (για την οποία έχει συνευθύνη) και προτιμάει να πληρώσει ο άσχετος ιδιωτικός εργάτης, από τους λίγους μη συνυπεύθυνους. Αν αυτός αντιδράσει, τότε του το ξεκόβει ο πελάτης: «Δεν ντρέπεσαι; Αυτό που κάνεις είναι κοινωνικός αυτοματισμός!». Έτσι ο αδύναμος κάθεται και τις τρώει: κανείς δεν υπάρχει να τον προστατέψει, από κάποιον που λέει τη μαγική έκφραση. Κοινωνικός αυτοματισμός, που επινοήθηκε προσφυώς, όταν εγείρονταν αντιδράσεις στην προσπάθεια να εκλογικευτεί το άθλιο ιδιωτικό πελατειακό παρακράτος. Τότε που ο «νεοφιλελεύθερος» Σημίτης φάνηκε πολύ αδύναμος και μοναχός μέσα στο βαθύ ΠΑΣΟΚ, για να πετύχει τέτοιον τετραγωνισμό του κύκλου. Και έτσι κατρακυλήσαμε ως εδώ…
        Αυτά ως προς την ηθική της απεργίας στην καθ’ ημάς Δικτατορία του Τραμπουκαριάτου. Κάπως έτσι, οία η ηθική, τοιάδε κι η αισθητική. Όπως πάντα, η ηθική του ισχυρού κρύβει μια μορφή βάρβαρης φασιστικής αισθητικής. Κολλάδες χυδαίοι και βάρβαροι, που ξεγυμνώνουν και εξευτελίζουν τους Άλλους, τους αντιπάλους, στη μέση του δρόμου. Και που μετά από πέντε χρόνια, από εξουσιολιγωμάρα χρίστηκαν παθιασμένοι «εκσυγχρονιστές», λάτρεις του Σημίτη! Και που φυσικά σήμερα, ως λάβροι Τσιπρίστας, καλούν σε «αντίσταση μέχρι τέλους». Γιούργια γιούργια στον ταβλά με τα κουλούρια. Τσιρίδας Φωτόπουλος, Ρομπέν των μεροκαματιάρηδων, από τους οποίους (αντικοινωνικά) υπερσιτίζει το Ασφαλιστικό του Ταμείο. Στα κρίσιμα σταυροδρόμια της επικαιρότητας, «αγρότες», που «παρατάσσουν» τις καγιέν τους (τις μερσεντέ τις χάρισαν στους «αλβανούς τους»), γαρδένιαι, τσιφτετέλια, ρωσίδες. Χαστούκια και φραπέδες στον γερμανό πρόξενο, κατσαπλιάδικες μούντζες στη Βουλή, ντέφια, νταούλια, ρόπαλα, κάθε λογής χουλιγκανισμός. Και ο Καμμένος με ντουντούκα έξω από την ΕΛΣΤΑΤ. Τα γενικά χαρακτηριστικά τους κάπως έτσι τα απέδωσε ο νομπελίστας στο Άξιον Εστί «Σελδζούκοι ροπαλοφόροι καραδοκούν. Χαγάνοι ορνεοκέφαλοι βυσσοδομούν. Σκυλοκοίτες και νεκρόσιτοι και ερεβομανείς κοπροκρατούν το μέλλον». Εντάξει, όλα ωραία είναι. Και ο καθένας, όπως κάνει γούστα, έτσι πρέπει να πορεύεται.
        Τι βλέπει το ελληνικό κράτος δικαίου, όμως, όταν γίνεται μια τραμπούκικη κατάληψη; Μια σοβαρή Δικαιοσύνη θα είχε αντιληφθεί, καλούμενη να δικάσει αν μια «απεργία» είναι παράνομη και καταχρηστική, ότι εδώ δεν υπάρχει θέμα νομιμότητας της κάθε τραμπούκικης «απεργίας». Είναι απευθείας παράνομη, όχι ως απεργία, βάσει συγκεκριμένου νόμου περί νομιμότητας των απεργιών. Αλλά, εξαρχής, ως βίαιη κατάληψη δημόσιου χώρου, που καταλύει το κράτος δικαίου και τη δημοκρατία και την ελευθερία των πολιτών να έχουν πρόσβαση σε ιδιωτικά και δημόσια αγαθά. Επειδή απαγορεύει σε έναν αδύναμο πολίτη να πάει στη δουλειά του ή στο σπίτι του, ή όπου διάολο θέλει, κρατώντας ΟΜΗΡΟ ΑΥΤΟΝ ΚΑΙ ΟΧΙ ΤΟ ΚΡΑΤΟΣ, βλακωδώς αναιτίως και παρανόμως! Δεν γίνεται να δικάσεις έναν ειδεχθή φόνο ως απλή απάτη, επειδή η υπεράσπιση τον ονομάζει «απάτη»… Δεν γίνεται να βαφτίζεις το κρέας ψάρι και να το δικάζεις με βάση το νόμο περί ψαριών, αντί με το νόμο περί κρεάτων…
        Δεν χρειάζεται λοιπόν κάποιος ειδικός νόμος, για να διαπιστωθεί και να ετυμηγορηθεί αν ΟΛΕΣ αυτές οι βίαιες καταλήψεις είναι ή όχι παράνομες και καταχρηστικές «απεργίες». Είναι πάντα γενικά παράνομες, γιατί δεν είναι απεργίες, αλλά καταλήψεις. Γιατί είναι αντισυνταγματικές, εκτός δημοκρατικής λογικής, παρανοϊκές και βίαιες καταλήψεις δημοσίου χώρου, καταλυτικές της κοινωνικής ελευθερίας των πολιτών. Είναι μόνο υποκριτική ή ανεπαρκής μια Δικαιοσύνη, που δεν βλέπει μονομιάς την κατάλυση της δημοκρατικής νομιμότητας. Στον αποκλεισμό των οδικών αρτηριών από νεόπλουτους μοσχαναθρεμμένους αγρότες τραμπούκους. Της Χαλυβουργίας, της ΔΕΗ, των ακτοπλοϊκών καραβιών από τραμπούκους Παμίτες, που «περιφρουρούν» με ρόπαλα το (δικό τους) «απεργιακό» δίκαιο, των αμαξοστασίων των ΜΜΜ που απαγορεύουν να δουλέψει το (ανύπαρκτο) προσωπικό ασφαλείας. ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΑΠΕΡΓΙΕΣ, ΛΕΜΕ!!! Είναι απλή ανόητη φασιστική βαρβαρότητα.
        Κι ας δήλωσε σήμερα η κυρία Παπαρήγα: «Είναι ψευδοπρόβλημα το “κλείνουν ή δεν κλείνουν οι δρόμοι”! Εδώ κλείνουν τη ζωή του λαού, θα μας πουν αν κλείνουμε τους δρόμους;»… Πιο πολιτική βλακεία γίνεται; Αυτό μας θυμίζει Ωνασειάδα, όταν ο Αντρέας ήταν τέζα σε βυθιότητα και η χώρα πέντε μήνες ακυβέρνητη και κάποιοι ζητούσαν να εκλεγεί νέος πρωθυπουργός. Και τότε έλεγαν οι βαθυπασόκοι: «Είναι ιεροσυλία, ο ηγέτης μας να είναι στο κρεβάτι του πόνου και σεις να μιλάτε για ακυβερνησία»… Φυσικά μας θυμίζει κυρίως το άλλο μεγάλο Ανδρεϊκό: «Δεν υπάρχουν θεσμοί, υπάρχει μόνο κυρίαρχος λαός! (δηλαδή, εγώ που αυθεντικά τον εκπροσωπώ)»... Τι δεν καταλαβαίνεις;
        Βέβαια και η ίδια η κοινωνία δεν πρέπει να βγάζει την ουρά της απόξω. Αυτή απετέλεσε το σταθερό ηθικό έρεισμα της ανομίας και της Δικτατορίας του Τραμπουκαριάτου. Όταν ο Κολλάς χτύπαγε, ξεβράκωνε και ταπείνωνε δημοσίως τους αντιπάλους, η κοινωνία στις εξέδρες (του σαλονιού της) ζητωκραύγαζε. Οία η «απεργία», τοιάδε κι η κοινωνία. Υπάρχει εδώ κρυμμένο ένα οιονεί «μαζί τους δείραμε, μαζί τους γδύσαμε». Πρώτα υπάρχει η συναίνεση των πολλών, μετά έρχεται το ξεσάλωμα και μετά η κοινωνία συνειδητοποιεί και δαγκώνει τα χείλη της και αυτομουτζώνεται. Όταν μπήκαν στην πόλη οι οχτροί, εμείς φωνάζαμε ζήτω και γεια, την πρώτη μέρα. Και μετά, αργούσαμε δραματικά να καταλάβουμε τι παίζει, να διαβάσουμε το δέον. Και όταν ξυπνούσαμε ήταν πάντα πολύ αργά… Όσο είμαστε βυθισμένοι στο σκότος του λαϊκισμού αυτό είναι αναπόδραστη πραγματικότητα.
        Μπορεί να το έχουμε συνηθίσει το τέρας, να θεωρούμε αυτονόητο το να είμαστε σφιχταγκαλιασμένοι μαζί του. Ο λαϊκισμός επέβαλε τα βλακώδη «δημοκρατικά» ήθη, που θεωρούν ότι είναι προοδευτικό να φασίζουμε και αντιδραστικό να αντιστεκόμαστε στον φασισμό. Στον φασισμό της ολοσχερούς ακύρωσης των λέξεων, των εννοιών, του ορθού λόγου, η οποία αποδιοργανώνει ολοκληρωτικά τη δημόσια σφαίρα με την επικράτηση του Τρελοκομείου της Αυτοδικίας. Στο κυρίαρχο Ποικιλόχρουν Ακροδεξιό Φαινόμενο (Π.Α.Φ.), που έφερε τη Χρεοκοπία. Και έχει ακόμα το Π.Α.Φ. μακρύ δρόμο να διανύσει, ώσπου να ολοκληρώσει το έργο του, να διαλύσει εντελώς το λαό και την πατρίδα. Δεν το βλέπουμε; Έστω και αργά, έστω και τώρα, ας συνέρθουμε, σιγά σιγά, ας μαζέψουμε τα κομμάτια μας και ας οικοδομήσουμε βασανιστικά, χαλαρά, υποψιασμένα και προσεκτικά μια νέα καλύτερη κοινωνία, μια νέα καλύτερη πατρίδα.
        ΣΑΚΕΛΛΑΡΗΣ ΣΚΟΥΜΠΟΥΡΔΗΣ
        Athens Voice»

  14. Μικρασιάτης avatar
    Μικρασιάτης 31/01/2013 18:14:38

    Καλα ολα αυτα, αλλα αν δεν κανουν 100.000 χιλιαδες απελασεις αμεσα, δεν βγαινει ακρη. Επισης με το βγαζουμε εξω τους κακοποιους δεν ειναι λυση.
    Χτιστε νεα κεντρα κρατησης στα συνορα με Αλβανια, Σκοπια, Βουλγαρια με προσωπικο απ τις γυρω περιοχες για να τονωθει η τοπικη οικονομια.

    Αξοιποιηστε λεφτα απ την Ε.Ε για τους λαθρο και διαμορφωστε κι αλλα ερημα στρατοπεδα σε χορους κρατησης, με μετρησιμα ανταλαγματα για τις τοπικες κοινωνιες.
    Ταυτοποιηστε ολους τους λαθρο που ειναι εντος Ελλαδος. Βαλτε ΕΠΙΤΕΛΟΥΣ καμερες σε ολες τις πολεις με 50.000 κοσμο και ανω!

  15. MCMLII avatar
    MCMLII 31/01/2013 18:36:13

    νόμος (=λάστιχο) είναι το δίκαιο που παράγει η πράξη νομοθετικού περιεχομένου, νόμος είναι το ακαταδίωκτο της hochtief για τον ΦΠΑ και των τραπεζιτών για τις πράξεις τους, νόμος και το κουκούλωμα του σκανδάλου της siemens... τάξη είναι να πηγαίνετε ήσυχα στα κρεβάτια σας κορίτσια, οργανωμένες μαζί, όπως έλεγε παλιά ο Κηλαϊδόνης. Άστους να λένε, λέγε λέγε όλο και κάποιοι θα το πιστέψουν...

  16. ΒΙΣ avatar
    ΒΙΣ 31/01/2013 19:50:26

    Να το καταλάβουμε καλά ως χώρα: Η μη εφαρμογή του νόμου αποτελεί εκφυλισμό της δημοκρατίας. Και από τον εκφυλισμό της δημοκρατίας γεννιέται η τυραννίδα. Δεν λέω κάτι καινούριο, επαναλαμβάνω την ανάλυση του εκφυλισμού των πολιτευμάτων που κάνει ο Πλάτων στο Βιβλίο Η΄ της Πολιτείας, 2400 χρόνια πιο πριν...
    Η ΧΑ ανδρώθηκε επειδή ακριβώς πολλοί νομοταγείς πολίτες βαρέθηκαν την ανομία εδώ και δεκαετίες, όχι επειδή ένιωσαν ακατανίκητη έλξη για τις φαεινές ιδέες και την εξαίσια αισθητική του κ. Μιχαλολιάκου...

  17. νεφέλη avatar
    νεφέλη 31/01/2013 20:55:34

    Οι φοροφυγάδες κάτοχοι ακινήτων στην αλλοδαπή, λογαριασμών σε εξωτικά νησιά, κλπκλπ έχουν γίνει αποδεκτοί πλέον ως καθεστώς
    κι απαλάσσονται από την "αυστηρή εφαρμογή του νόμου";
    Η απαλλαγή τους από τις φορολογικές τους υποχρεώσεις,
    έχει οδηγήσει στην δίωξη μισθωτών, συνταξιούχων, κατόχων ακινήτων και στην συνεπαγόμενη εξαφάνιση της μεσαίας τάξης.

    Το άλλοθι των φυλακίσεων επωνύμων δεν λειτουργεί κατευναστικά, καθότι οι οικογένειες τους κλπ οικείοι τους πνίγουν τον καημό τους σε πολυτελέστατα θέρετρα και κατοικίες. Οι δε επίγονοί τους, απαλλαγμένοι από την αγωνία του επιούσιου, ήδη τους δοξάζουν για τις θυσίες τους.

    Στο διαταύτα λοιπόν,... ναι νόμος και τάξη, αλλά και για τους φοροφυγάδες !
    Αυτό περιμένουμε να δούμε, με συναπαγόμενη την φορολογική απαλλαγή των ήδη βαρύτατα παραπάνω θιγομένων.
    Θα το δούμε όμως;

    • panos avatar
      panos @ νεφέλη 31/01/2013 22:15:27

      ΔΕΝ ΘΑ ΤΟ ΔΟΥΜΕ ΓΙΑΤΙ ΠΩΣ ΘΑ ΜΠΑΙΝΟΥΝ ΝΕΑ ΜΕΤΡΑ ΣΤΑ ΚΟΡΟΙΔΑ.....................

  18. aristos D. avatar
    aristos D. 31/01/2013 21:14:49

    Nεφέλη είσαι αιθεροβάμων?
    Ο νόμος εφαρμόζεται αυστηρά στους πληβείους. Οι πατρίκιοι είναι υπεράνω νόμων αφου αυτοί τιους συντάσσουν.
    Στη συγκεκριμένη φάση είναι αισχρή χλεύη κατά της νοημοσύνης μας .
    Τάχα μου εφαρμόζουμε το νόμο επι των εξαθλιωμένων για να ξεχάσουν οι πολλοί την λαίλαπα που έρχεται. Τώρα που υποτίθεται είναι "φορτωμένοι"με την προσπάθεια επιβίωσης του λαού θυμήθηκαν να εφαρμόσουν στο 1% τον νόμο?Πρώτα πρέπει να λύσουν την κρίση και μετά να εφαρμόσουν τον νόμο στο 100%, αν υπάρχει ακόμα Ελληνικό κράτος.
    Δεν μας ξεγελούν πλέον με τηλεοπτικά φτηνά τρύκ...

  19. δημης avatar
    δημης 31/01/2013 23:34:16

    ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΔΗΜΟΚΡΑΤΕΣ Η ΕΜΜΟΝΗ ΑΥΤΗ ΕΙΝΑΙ...ΟΡΙΣΜΟΣ....

  20. Θόδωρος XVII-VI-MMXII avatar
    Θόδωρος XVII-VI-MMXII 01/02/2013 08:02:00

    Η γκρίνια ορισμένων πάντως μου ακούγεται σαν το βούϊσμα της μύγας:
    Το ακούς για λίγο -μέχρι να πει μια γκρινιάρικη εξυπνάδα- και μετά φεύγει. Μόνο θόρυβος και τίποτε άλλο..

    "Να τα πάρουν από τους μεγάλους φοροφυγάδες..". Αυτό δεν προσπαθεί να κάνει με την δέσμευση καταθέσεων στις τράπεζες? Με την κλήση πολλών που έχουν ασυμφωνία φορολ. δήλωσης και καταθέσεων εσωτερικού/εξωτερικού? Με ό,τι άλλο σχετικό?

    Θέλουμε να 'χουμε οργανωμένο κράτος που να ενεργεί συγκροτημένα? Ναι ή όχι?
    Και, ναι, παίρνει χρόνο, τι να γίνει τώρα?!

    Προσπάθεια γίνεται, μην γκρινιάζετε πάλι, δεν θα πάρετε ψήφους έτσι!..

    • DemetrisTheGreat avatar
      DemetrisTheGreat @ Θόδωρος XVII-VI-MMXII 01/02/2013 10:35:58

      Υποθέτω ότι αναφέρεσαι στον Μητσοτάκη και στον Βορίδη που γκρινιάζουν για τον φόρο στην ακίνητη περιουσία που χτυπάει τους μεγάλους ακινητοκατόχους. όταν ψήφιζαν αυτά που ψήφισαν δεν ήξεραν από που θα βρεθούν τα λεφτά, τώρα τι γκρινιάζουν. Αν προτιμούν την χρεοκοπία ας μας το δηλώσουν.

      • Θόδωρος XVII-VI-MMXII avatar
        Θόδωρος XVII-VI-MMXII @ DemetrisTheGreat 01/02/2013 11:56:43

        Δεν τους άκουσα τους αναφερόμενους γι' αυτό που λες...

        Αν όντως συμβαίνει (επέτρεψε μου μιαν επιφύλαξη μήπως παρανοήθηκαν τα λεγόμενα κ.λ.π.) και δεν τους αρέσει, αυτό με χαροποιεί ακόμα πιο πολύ!..

        Γι' αυτό στηρίζουμε τον ΑΣ εμείς..

  21. ΒΙΣ avatar
    ΒΙΣ 01/02/2013 11:16:00

    Πάντως, η κατάσταση γύρω από τη Στοά του Βιβλίου, την Εθνική Βιβλιοθήκη, το Πανεπιστήμιο και την Ακαδημία, με τους μαύρους πρεζέμπορους και τα τελειωμένα πρεζόνια ελάχιστα συνάδει και με τα λεγόμενα του Δένδια, και με την εικόνα της Αθήνας ως πόλης ευρωπαϊκής. Με μία τριτοκοσμική πρωτεύουσα, εντελώς παρακμιακή, μην περιμένουμε να εμπεδωθεί ούτε αίσθημα ασφάλειας, ούτε ευνομίας, ούτε καν αισιοδοξίας.

  22. Θεόδωρος avatar
    Θεόδωρος 01/02/2013 11:34:06

    "Νόμος και Τάξη"! Τι βαρύγδουπα λόγια! Ποιούς αφορούν άραγε? Τα ίδια έλεγε και ο Μουσολίνι, ο Χίτλερ, ο Φράνκο, ο Σαλαζάρ, ο Πινοσέτ, ο Γιαρουζέλσκι κ.α.Ξεχνούμε ότι για να έχουν κάποιο νόημα οι λέξεις αυτές, πρέπει να προηγηθούν άλλες όπως Ισότητα, Ισοπολιτεία, Ισονομία κ.λ.π. Τις γνωρίζει ο κ. Ενδειας και τί πράττει επ'αυτού?

  23. Χωρις Μασκα avatar
    Χωρις Μασκα 01/02/2013 11:57:45

    Θα έπρεπε να συστήσει ο Σαμαράς και στους Υπουργούς του να είναι πιό προσεκτικοί στις δηλώσεις τους.Δεν είναι ώρες για ηλίθιες δηλώσεις σαν κι
    αυτές του Βρούτση και μάλιστα την τραγική στιγμή της παραλαβής των εξο-φλητικών των συντάξεων με τις μειώσεις που έχουν μετατρέψει τις συντάξεις
    σε επιδόματα εξευτελισμού.Την αγριάδα του ας την δείξει και σ'αυτούς.
    Και για να μην πείτε και καμμιά ιστορία,δεν είμαι ΚΚΕ,δεν είμαι ΣΥΡΙΖΑ,είμαι Ν.Δ.πήγα δις εκλογικός αντιπρόσωπος {τόσο φανατικά},αλλά και τελείως μ......ς δεν είμαι.
    Τυχαίνει δε,να είμαι και πολύ καλός γνώστης τουλάχιστον του παλιού ασφα-λιστικού νόμου της ΔΕΗ ,πώς έγινε από ανθρώπους με βαθειά γνώση των ασφαλιστικών ζητημάτων,με την ανάλογή επιστημονική γνώση,που μπροστά τους θα ωχριούσε ο κάθε Βρούτσης,και είναι προσβολή για τέτοιους ανθρώ-πους,ευτυχώς μακαρίτες πιά,οι δηλώσεις αυτού του τύπου,γιατί τον διαβεβαιώ δεν είχαν καμμιά ρουσφετολογική συνδιαλλαγή κατά νού,παρά μόνο να εφαρ-μόσουν πρότυπα άλλων χωρών και παράλληλα να γίνεται ορθή διαχείρηση των αποθεματικών των ταμείων επ'ωφελεία του συνόλου και να μην μένουνε άτοκα κι ανεκμετάλευτα ,όπως ήταν για τα περισσότερα ασφαλιστικά ταμεία.
    Επίσης ήμουν πολιτικός μηχανικός,για να μην πεί κανείς ότι είμαι προνομιού-χος οδηγός,ή φύλακας και άρα ρουσφετολογικά ωφελημένος και λέω αυτά που λέω,γιατί έχασα τα παρά φύση προνόμια μου.

  24. TheEvian100 avatar
    TheEvian100 02/02/2013 03:52:23

    Ωραία τα λόγια αλλά είναι κενά περιεχομένου εδώ και 6 μήνες. Στην πράξη τα πανεπιστήμια είναι υπό συνεχή κατάληψη και de facto άβατο. Οι λαθρομετανάστες ανοίγουν μαγαζάκια και προσλαμβάνονται από δήμου, κλπ. και το φαινόμενο "μπαχαλάκηδες", ινδυμεδια και σια δε το ακούμπησε κανείς πέραν από εποκοινωνιακού τύπου επιχειρήσεις, βλέπε 2-3 καταλήψεις απ' τις εκατοντάδες ανά την Ελλάδα.

ΑΠΟΣΤΟΛΗ ΣΧΟΛΙΟΥ

Τα δεδομένα σας είναι ασφαλή! H διεύθυνση email δε θα δημοσιευθεί. Τα στοιχεία θα χρησιμοποιηθούν αποκλειστικά για τη δυνατότητα σχολιασμού στο antinews.gr .

Tα πεδία με αστερίσκο (*) είναι υποχρεωτικά.