#_CRON_JOB_#
#_CRON_JOB_#
26/06/2011 11:00
ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΣΧΟΛΙΟΥ

Αλληλομαχαιρώματα Βενιζέλου - Παπακωνσταντίνου και στο βάθος σκορποχώρι



Μια συνέντευξη που δίνει ο Γ. Παπακωνσταντίνου στο Βήμα της Κυριακής και μια δήλωσή του για τα μέτρα του Μεσοπρόθεσμου, μπορούν να αποτελέσουν βόμβα για την κυβέρνηση.

Tα προηγούμενα 24ωρα ο Β. Βενιζέλος είχε αφήσει αιχμές κατά του προκατόχου του λέγοντας ότι προσπαθεί να συμμαζέψει το χάος που βρήκε και πως στο Γιουργκρούπ κανείς δεν ήξερε για αλλαγές στον εκτελεστικό νόμο. Οι αλλαγές ήταν προς το καλύτερο καθώς όχι μόνο δεν υπήρχε έκτακτη εισφορά αλλά παρέμενε και το αφορολόγητο στα 12.000 ευρώ.

Βγαίνει λοιπόν τώρα ο Παπακωνσταντίνου στο Βήμα και δηλώνει ότι είχαν γίνει δεκτές προτάσεις του ΠΑΣΟΚ και είχαν ενσωματωθεί στο μεσοπρόθεσμο. Μάλιστα πάει ακόμη παραπέρα τονίζοντας με νόημα ότι οι αλλαγές αυτές είχαν συμφωνηθεί πριν από τον ανασχηματισμό.

Αν συμβαίνει αυτό, και δεν είναι καθόλου ηλίθιος ο πρώην τσάρος να λέει ότι του κατέβει, τότε τρέχει κάτι πολύ σοβαρό.

Το ερώτημα είναι ένα: Είχαν ετοιμαστεί και συμφωνηθεί με την ΕΕ αλλαγές προς το καλύτερο για το λαό και ο Βενιζέλος τα διέλυσε όλα, χάλασε τη συμφωνία και έφερε τα πιο σκληρά μέτρα που έχει δει ποτέ αυτός ο τόπος; Τον πίεσε κανείς ή θέλησε να γίνει βασιλικότερος του βασιλέως και να πάει στις Βρυξέλλες με μέτρα – φωτιά για να του πούνε μπράβο για την αποφασιστικότητά του;

Παίζει, βέβαια κι ένα σενάριο συνωμοσίας. Τα πολύ σκληρά μέτρα να τα έφερε ο Βενιζέλος για να ρίξει την κυβέρνηση την ερχόμενη Τετάρτη χωρίς αυτός να φαίνεται ούτε αποστάτης, ούτε συνωμότης. Κάτι τέτοια βυζαντινικά κόλπα τα ξέρει ο Μπένι.

Πάντως, ο κ. Παπακωνσταντίνου αφήνει και μια σαφή αιχμή για τον διάδοχό του: «Έχει ήδη αντιληφθεί από πρώτο χέρι τη δυσκολία του εγχειρήματος, αφού πρέπει να το ζήσεις για να το καταλάβεις πραγματικά...».
Του λέει με απλά λόγια ότι στο Πεντάγωνο δεν είχε ιδέα τι γινόταν και τώρα που πήγε Σύνταγμα κατάλαβε τι σημαίνει πραγματική πολιτική.

Το συμπέρασμα πάντως είναι η κυβέρνηση μοιάζει και πάλι με σκορποχώρι, με αιχμές και μαχαιρώματα και πολύ παρασκήνιο. Η διάλυση είναι προ των πυλών…

 

ΣΧΟΛΙΑ

  1. ΕΛΛΑΣ avatar
    ΕΛΛΑΣ 26/06/2011 11:10:50

    Η διάλυση είναι προ των πυλών…ΚΑΙ Ο ΕΧΘΡΟΣ ΕΙΝΑΙ ΜΕΣΑ ΣΤΟ ΚΑΣΤΡΟ.

  2. ΠΟΡΤΑ ΠΟΡΤΑ avatar
    ΠΟΡΤΑ ΠΟΡΤΑ 26/06/2011 11:25:53

    Kοιτα ποιος μιλαει ! ο Υπογραφω μονος μου ΠΑΡΑΝΟΜΑ....
    ΠΑΠΑΚι :
    «Δεν δίνω συμβουλές σε συναδέλφους. Στον Βαγγέλη Βενιζέλο μετέφερα την εμπειρία μου, τα προβλήματα που αντιμετώπισα και τους τρόπους με τους οποίους επεχείρησα να τα αντιμετωπίσω. Πιστεύω ότι έχει ήδη αντιληφθεί από πρώτο χέρι τη δυσκολία του εγχειρήματος- πρέπει να το ζήσεις για να το καταλάβεις πραγματικά- και χειρίζεται ήδη τα θέματα όσο καλύτερα γίνεται, δεδομένων των αντικειμενικών δυσκολιών.
    ( το καλυτερο ΚΑΡΦΙ !!! ) = Εξάλλου τα θέματα της οικονομικής πολιτικής τα παρακολουθούσε και τα γνώριζε από πριν καλά, γι΄ αυτό και η μετάβαση δεν χρειάστηκε παρά μόνο λίγα εικοσιτετράωρα για να ολοκληρωθεί».

    Ο Μπεννυς προχτες ειπε " εχω καποιες ωρες στο Υπουργειο !! χαχαχαχααα

    ΠΑΣΟΚ και πασης Ελλαδος. Πρασινη Σταχτη αρκει να μην σταναχωρηθουν και ξεβολευτουν οι Δανειστες !

    ΠΠ

  3. Υψηλάντης avatar
    Υψηλάντης 26/06/2011 11:27:48

    Ένα είναι σίγουρο: «Οι Πασόκοι τα μαλώματα τα έχουνε πανηγύρια!!

  4. Komis Montechristo avatar
    Komis Montechristo 26/06/2011 11:31:53

    Είναι ΥΠΟΚΡΙΤΕΣ!!Έχουν ΤΣΑΚΙΣΕΙ έναν ολόκληρο λαό σε ΑΓΡΙΑ,ΦΟΡΟΜΠΗΧΤΙΚΑ,ΑΣΤΑΜΑΤΗΤΑ και ΟΔΥΝΗΡΟΤΑΤΑ μέτρα και έχουν το ΘΡΑΣΟΣ να εμπαίζουν τους πάντες...Το παιχνίδι τους τόσο τέλειο...Ρίχνει ο ένας τα βάρη στον άλλο για να ΖΑΛΙΣΟΥΝ τη κοινή γνώμη.Το γνωστό παιχνίδι του ''καλού'' και του ''κακού''...Πόσο υποτιμούν τη νοημοσύνη μας....

    • Γιώργης avatar
      Γιώργης @ Komis Montechristo 26/06/2011 11:42:18

      Δέν ὑποτιμοῦν μόνο τήν νοημοσύνη μας...
      Ὑποτιμοῦν τήν ἀγανάκτηση καί τήν δύναμη τῆς ...σφαλιάρας ποῦ ἔρχεται...

  5. Επώνυμος avatar
    Επώνυμος 26/06/2011 12:00:22

    Να πούμε κι άλλο ένα σενάριο συνωμοσίας. Τα μέτρα είχαν συμφωνηθεί με Παπακωνσταντίνου και δάκτυλος του ΓΑΠ τα ξε-συμφώνησε μυστικά μέσω Ευρώπης για να εκτεθεί ο Βενιζέλος.

    Πάντως κάτι χοντρό παίζει. Και ο διεθνής παράγοντας (που κάνει και το βασικό σχεδιασμό) είναι με τον ΓΑΠ και όχι με τον Βενιζέλο.

  6. ΠΟΡΤΑ ΠΟΡΤΑ avatar
    ΠΟΡΤΑ ΠΟΡΤΑ 26/06/2011 12:12:54

    ΠΑΠΑΚι : "Δεν κατάλαβα ποιο είναι το πρόβλημα με τους όρους της δανειακής σύμβασης !!!!"

    ΠΠ

  7. ΠΟΡΤΑ ΠΟΡΤΑ avatar
    ΠΟΡΤΑ ΠΟΡΤΑ 26/06/2011 12:17:13

    Οι «σωτήρες» μας, δανείζονται με 2,3% ( ΣΤΗΝ ΧΕΙΡΟΤΕΡΗ ) και μας δανείζουν με 5%!!!
    Οι Financial Times Deutschland, υπολόγισε ότι τα κέρδη της Γερμανίας από το δανεισμό προς την Ελλάδα είναι περίπου 10 δις Ευρώ!!! Κατά τα άλλα την Ελλάδα την πληρώνει ακριβά ΑΠΟ ΤΟ ΥΣΤΕΡΗΜΑ ΤΟΥ ο Γερμανός φορολογούμενος.

    ΠΠ

    • ΠΟΡΤΑ ΠΟΡΤΑ avatar
      ΠΟΡΤΑ ΠΟΡΤΑ @ ΠΟΡΤΑ ΠΟΡΤΑ 26/06/2011 12:19:35

      Ο αρθρογράφος των Financial Times Deutschland υπολογίζει ότι η Γερμανία βγάζει μόνο από την πώληση ομολόγων στην Ελλάδα περισσότερα από 500 εκατομμύρια ευρώ.!!!!!!!!!!!!!!!!
      Προσθέτει ωστόσο ότι τα τεράστια κέρδη για το Βερολίνο έρχονται από την προτίμηση των επενδυτών στα γερμανικά ομόλογα, γεγονός , που έχει ως αποτέλεσμα και την παράλληλη μείωση του γερμανικού χρέους.

      Λεφτά όμως βγάζουν οι Γερμανοί και όταν η Ευρωπαϊκή Κεντρική Τράπεζα πουλάει ομόλογα στην Ελλάδα, ενώ η μερίδα του λέοντος είναι από την διολίσθηση του ευρώ που έχει εκτινάξει στα ύψη τις γερμανικές εξαγωγές.

      Ο αρθρογράφος υπολογίζει τα γερμανικά οφέλη από την Ελλάδα στα 10 δισ. ευρώ, όταν μάλιστα τα 22 δις. ευρώ με τα οποία συμμετέχει στον Ευρωπαϊκό Μηχανισμό Σταθεροποίησης δεν είναι πραγματικά χρήματα αλλά λογιστική αποτίμηση περιουσιακών στοιχείων.........
      ( ΜΕ ΔΙΑΒΑΖΕΙ Ο ΤΥΠΟΣ !!! )

      ΠΠ

  8. Dee Jay Stelios avatar
    Dee Jay Stelios 26/06/2011 12:23:07

    Ο Παπάκ λέει ότι θα κατέβει και υποψήφιος στις επόμενες εκλογές.Αλήθεια υπάρχει άνθρωπος που θα τον ψηφίσει?

  9. ΠΟΡΤΑ ΠΟΡΤΑ avatar
    ΠΟΡΤΑ ΠΟΡΤΑ 26/06/2011 12:24:39

    ο ΚΚ έχει στα χέρια τις επιστολές που έστειλε σε όλους τους αρχηγούς των κομμάτων, την επίμαχη εκείνη περίοδο (Δεκέμβριος 2008-Μάρτιος 2009) όταν ξέσπασε η διεθνής οικονομική κρίση, με τις οποίες τους ζητούσε να πάρουν θέση ξεκάθαρη απέναντι στο ενδεχόμενο της επιβολής πρόσθετων μέτρων ώστε να σωθεί η Οικονομία.

    Κατά τις ίδιες πηγές, ο Παπανδρέου αρνήθηκε και επέλεξε από τότε να διαπραγματευτεί μόνος του με το ΔΝΤ, λόγω του σοσιαλιστή Στρος Καν.

    Όταν ανοίξει αυτό το «κουτί της Πανδώρας» είναι βέβαιο πως θα στηθούν ειδικά δικαστήρια. Γι΄ αυτό αν έχετε παρατηρήσει, ο πρωθυπουργός δεν τολμάει να κατηγορήσει τον Καραμανλή παρά μόνο για «ξεκάρφωμα»....

    ΠΠ - parapolitika

  10. ΠΟΡΤΑ ΠΟΡΤΑ avatar
    ΠΟΡΤΑ ΠΟΡΤΑ 26/06/2011 12:59:34

    ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΥΠΟΛΟΙΠΟ ΒΙΝΤΕΟ-ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΗ ΝΤΟΜΙΝΙΚ ΣΕ CANAL+ ??

    ΓΙΑΤΙ κανεις δεν ασχοληθηκε να το βρει και να το δημοσιοποιησει ??

    ΓΙΑΤΙ κανεις δεν αναγκασε τον ΑΛΦΑ-RTL να το βγαλει στον αερα ??

    ΓΙΑΤΙ ο Λακης το εκανε αβαβα μετα την πρωτη - κομμενη - προβολη??

    ΤΙ ΑΛΛΟ λεει ο Ντομινικ για το ΓΑΠ-ΝΥΧ ??

    ΜΗΠΩΣ ΕΑΝ ΜΑΘΟΥΜΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ.... ΓΙΝΕΙ ΕΠΕΝΑΣΤΑΣΗ ?????

    Ποιος αλλος θα ασχοληθει ΘΕΣΜΙΚΑ !!! εκτος απο εμενα ?????

    ΔΕΝ ΑΞΙΖΕΙ τον κοπο να ΕΝΗΜΕΡΩΘΟΥΜΕ ??

    ΔΕΝ ΘΕΛΟΥΝ να ΕΝΗΜΕΡΩΘΟΥΜΕ ?? ΓΙΑΤΙ ???
    Την βγαζουν καθαρη με το Μπεο ???

    Τι Προτιμουμε ? Μπεο ή συνεντευξη Ντομινικ ?? Τυψεις ή Αποθημενα??

    ΠΠ

    • Γιώργης avatar
      Γιώργης @ ΠΟΡΤΑ ΠΟΡΤΑ 26/06/2011 15:03:23

      Ἀστειεύεσαι;
      Ἐνημερὠνονται ποτέ οἱ ...πληβεἰοι;

    • ΙΩΝΑΣ avatar
      ΙΩΝΑΣ @ ΠΟΡΤΑ ΠΟΡΤΑ 26/06/2011 15:06:43

      ΠΠ, φυσικά και ενδιαφερόμαστε για ΟΛΗ την συνέντευξη του Στρος Καν. Μπορείς να κάνεις κάτι γι αυτό? Αν έχεις πρόσβαση, μην αργείς!

  11. chris avatar
    chris 26/06/2011 16:17:07

    Αυτο είναι το ΔΌΓΜΑ ΤΟΥ ΣΟΚ!!!οποίος κατάλαβε κατάλαβε!!!

  12. δημης avatar
    δημης 26/06/2011 23:57:16

    "Αλληλομαχαιρώματα Βενιζέλου – Παπακωνσταντίνου και στο βάθος σκορποχώρι"
    -ΔΕΝ ΚΑΝΟΥΜΕ ΕΠΙΛΟΓΗ....ΠΑΣΟΚΩΝ ...ΑΡΝΟΥΜΑΣΤΕ ΤΟ...ΟΛΟΝ ΠΑΣΟΚ....

  13. hotdog avatar
    hotdog 27/06/2011 15:08:11

    ...επειδή είμαστε πολιτισμένοι άνθρωποι να σταματήσουν τα μαχαιρώματα ΑΜΕΣΩΣ! Υπάρχει και το ΧΑΡΑΚΙΡΙ.