25/04/2010 17:24
ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΣΧΟΛΙΟΥ

Αλλαγή του Προγράμματος Σταθερότητας ζητά ο Αλέκος Παπαδόπουλος

Τη λήψη μέτρων-σοκ για έξοδο από την κρίση πρότεινε στην κυβέρνηση ο πρώην υπουργός Οικονομικών, Αλέκος Παπαδόπουλος,  μιλώντας σε εκδήλωση της Πρωτοβουλίας Εκσυγχρονισμού του Κοινωνικού Κράτους.

«Ο λαός μας αυτή τη στιγμή δεν γνωρίζει την πραγματική αλήθεια, το βάθος και την έκταση του προβλήματος που αντιμετωπίζει. Απλώς υποψιάζεται ότι κάτι κακό συμβαίνει στην χώρα αλλά δεν γνωρίζει όλες τις παραμέτρους, ούτε και τα πραγματικά αίτια της κρίσης.

»Συστηματικά καλλιεργείται η εντύπωση ότι διερχόμαστε μια οικονομική περίοδο δύσκολη μεν, αλλά που κάποια στιγμή σύντομα θα ξεπεραστεί και θα επανέλθουμε 'εις την προτέραν μακαρίαν κατάσταση'. Αυτό δεν πρόκειται να γίνει και πρέπει να του το εξηγήσουμε» τόνισε ο Αλ.Παπαδόπουλος.

«Φοβούμαι ότι η σημερινή οικονομική κρίση που πλήττει την χώρα οδηγεί την Ελλάδα στην κατηγορία των τριτευρωπαϊκών χωρών. Η πορεία αυτή πρέπει να ανατραπεί άμεσα» τόνισε.

«Δεν συμφωνώ με όσους προτείνουν, προφανώς από πολιτική αδυναμία, τον δρόμο των χαμηλών και σταδιακών μεταρρυθμίσεων. Κατά τη γνώμη μου οι βραδείες μεταρρυθμίσεις σπανίως επιτυγχάνουν το σκοπό τους, γιατί στην πορεία εκφυλίζονται», τόνισε χαρακτηριστικά.

Ο κ. Παπαδόπουλος εκτίμησε ότι το ισχύον Πρόγραμμα Σταθερότητας «είναι αδύναμο για να θεωρείται πλαίσιο πορείας. Είναι πλέον μικρότερο των περιστάσεων» και υπογράμμισε ότι πρέπει να συγκροτηθεί ένα σοβαρό πενταετές Πρόγραμμα Εθνικής Ανασυγκρότησης που θα οδηγήσει τη χώρα σε υγιή πεδία οικονομικής ανάπτυξης.

Τονίζει, μάλιστα, ότι το πρόγραμμα αυτό θα πρέπει να περιλαμβάνει εξειδικευμένα, εκτεταμένα και επώδυνα μέτρα για την ανάταξη της οικονομίας. Μερικά από τα μέτρα που προτείνει ο πρώην υπουργός είναι:

εκτεταμένες παρεμβάσεις στα πεδία του Ασφαλιστικού και της αγοράς εργασίας

καθολικές αποκρατικοποιήσεις

δραστικό περιορισμό των μισθοδοτουμένων υπαλλήλων στο στενό και ευρύτερο Δημόσιο, στα Νομικά Πρόσωπα και στους ΟΤΑ

ολιστικά μέτρα διαρθρωτικών αλλαγών για την ανάταξη των χώρων της Παιδείας, της Υγείας, της Κοινωνικής Προστασίας και της Δικαιοσύνης.

σύμπτυξη των τραπεζών σε δύο πόλους

μειώσεις μισθών και στον ιδιωτικό τομέα και παράλληλη μείωση τιμών

διευκόλυνση των ξένων επενδύσεων

αποκεντρωμένη διοικητική συγκρότηση της χώρας.

ΣΧΟΛΙΑ

  1. Κρης avatar
    Κρης 25/04/2010 17:35:39

    Αυξήσεις έως και 20%
    προωθούνται για διοικητές επιχειρήσεων
    και φορέων του ευρύτερου δημόσιου τομέα

    xa
    Αυξήσεις 20% σε πράσινα στελέχη
    http://www.enet.gr/?i=news.el.ellada&id=155146

  2. παπαδοπουλος τακης avatar
    παπαδοπουλος τακης 25/04/2010 17:41:28

    υπαρχει και αλλη λυση να πεθανουν οι μισοι να ζησουν οι αλοι μισοι τσιμουδια για τις ευθηνες αυτων που τα φαγανε

  3. KNWD avatar
    KNWD 25/04/2010 18:28:40

    Είναι στέλεχος του ΔΝΤ;

    Τις προσωπικές του ευθύνες ως στέλεχος κυβερνήσεων που μας φέρανε σε αυτό το χάλι, ξέχασε να τις αναφέρει ο κ. ΔΝΤ

  4. Αφροδίτη avatar
    Αφροδίτη 25/04/2010 18:57:38

    Ο κ. Αλέκος Παπαδόπουλος, ο και «εκσυγχρονιστής», ανέφερε τίποτα περί κλεμμένων; Ανέφερε τίποτα περί σοσιαλιστών και εν γένει ληστών ;
    Έκανε καμιά αναδρομή σοβαρή, στο πώς διαμορφώθηκε το χρέος από το 81’ και μετά; Είπε αν έχουν τίποτα ευθύνες οι κυβερνήσεις του ΠΑΣΟΚ στη διόγκωση του χρέους;
    Βρε μπας και επειδή τον ανέφερε προσφάτως ο επίτιμος, σαν έναν από αυτούς που μπορούν να στελεχώσουν τις «οικουμενικές» λύσεις που ονειρεύεται, του άνοιξε ξανά η όρεξη; Γίνομαι καχύποπτη, αλλά πολλοί πρώην και τέως, ξαναβγαίνουν σαν ποντικοί από το χρονοντούλαπο!
    Εκείνος ο ανεκδιήγητος Σπράος, της αλήστου μνήμης Σημιτείου εκσυγχρονιστικής εποχής, που να είναι για να μας ξαναπεί ότι φταίμε εμείς, αφού αυξήσαμε το προσδόκιμο όριο ηλικίας και ζούμε περισσότερο;

    • n Georgiopoulos avatar
      n Georgiopoulos @ Αφροδίτη 25/04/2010 21:23:23

      Ο Σπραος ανεφερε σε μη πολιτικα ορθη γλωσσα το προβλημα του ασφαλιστικου. Δεν γενναμε και γερναμε σαν χωρα διαβαζεται εναλλακτικα η φραση του Σπραου.

      • archaeopteryx avatar
        archaeopteryx @ n Georgiopoulos 25/04/2010 21:30:54

        Μα το μείζονα θέματα είναι 1. το δημογραφικό, 2. η κακοδιαχείριση με βούλα του Κράτους και 3. οι πάσης φύσεως κλοπές

        Όσο για τον Παπαδόπουλο, είναι από τους ευπρεπείς Πασόκους, αλλά και αυτός, στον καιρό του, τις ...απέφευγε τις διαρθρωτικές αλλαγές.

  5. ΣΠΑΡΤΑΚΟΣ avatar
    ΣΠΑΡΤΑΚΟΣ 25/04/2010 19:02:56

    Μερικοί πρώην,καλά θα κάνουν ν'αρκούνται στα εγκωμιαστικά σχόλια των διαφόρων Μητσοτακοκαρατζαφέρηδων και να μας αφήσουν ησύχους επιτέλους.Λές και δεν ξέρουν τίποτα γιά το φόνο.Αρκετά με τους κάθε λογής αλμπάνηδες.Η κασίδα μας,δεν έχει πιά μαλλί.Μάδησε.

  6. nov11 avatar
    nov11 25/04/2010 19:07:03

    Μόλις μυρίστηκαν αίμα ορίστηκε μεταφραστής των ΔΝΤαράδων από τον θαυμαστή του ...τον εκ των Καρπαθίων!!!

  7. εναςάσχετος avatar
    εναςάσχετος 25/04/2010 19:47:33

    Μήπως έβγαλε το ΔΝΤ προκύρηξη θέσεων γκάουλάϊτερ?

    • archaeopteryx avatar
      archaeopteryx @ εναςάσχετος 25/04/2010 19:48:35

      να σαι σίγουρος θα βγούν όλοι οι ενδαιφερόμενοι να κουνάνε την ουρά τους

  8. Ελεος avatar
    Ελεος 25/04/2010 20:26:23

    Θέλουν δε θέλουν οι αθεραύπευτοι κομμουνιστές θα το πιούνε το ποτήρι.

    Το κράτος που ξέραμε μέχρι τώρα τα τελευταία 35 χρόνια ΝΑ ΤΟ ΞΕΧΑΣΟΥΜΕ!!!

    Θα υπάρξει ΔΡΑΜΑΤΙΚΗ ΜΕΙΩΣΗ ΤΟΥ ΔΗΜΟΣΙΟΥ, συγχωνεύσεις, απολύσεις χωρίς αποζημίωση των μισών Διευθυντών και των τεμπέληδων σαπρόφυτων της Αριστεράς κλπ, κλπ.

    Αυτη την στιγμή δεν κυβερνούν οι πολιτικοί που σας τάιζαν με δανεικά λεφτά...

    Ηδη τα κεφάλαια από αύριο θα αρχίσουν να επιστρέφουν στην Ελλάδα, και η Ελληνική Αριστερά με τον ΞΥΛΙΝΟ ΚΑΙ ΑΔΙΟΡΘΩΤΟ ΛΟΓΟ από το 1917 τίθεται στο περιθώριο - ούτε τα κανάλια δεν θα τη παίζουν...

    • klausevitz avatar
      klausevitz @ Ελεος 25/04/2010 22:03:59

      Αυτό το μετεμφυλιακό λεξιλόγιο είναι..αστείο!
      Η Αριστερά είναι γερασμένη αλλά και η λιγότερο
      υπεύθυνη για το κράτος που στήθηκε μετά το '50.
      Πάντως, πολύ λιγότερο υπεύθυνη απο τη νεόπλουτη
      κλεπτοκρατία των βορείων προαστείων.
      Λίγη γνώση και αυτοσυγκράτηση δε θα έβλαπτε!

      • n Georgiopoulos avatar
        n Georgiopoulos @ klausevitz 25/04/2010 22:12:22

        Η αριστερα υπηρξε ο θεματοφυλακας των μεταπολιτευτικων αξιων συν οτι παρηγαγε ολα τα τσογλανια της δημοσιογραφιας που στροφφυλοκαθισαν στην αμαξα του εκσυγχρονισμου. Και βεβαια το ΠΑΣΟΚ που καπηλευτηκε την συνθηματολογια της αριστερας για να εμπεδωσει την εξουσια του.

      • Μάρκο Τ avatar
        Μάρκο Τ @ klausevitz 25/04/2010 22:15:24

        Το μεγαλύτερο μέρος της κλεπτοκρατίας των ΒΠ προέρχεται από τον πασοκικό-αριστερό χώρο. Πανελλαδικά, τα μεγαλύτερα ποσοστά του ο ΣΥΡΙΖΑ τα παίρνει στον Διόνυσο, τη Φιλοθέη, την Πεντέλη.

  9. fit for fun avatar
    fit for fun 25/04/2010 21:00:14

    Τι απέγιναν τα "πιράνχας" στην Υγεία, που τάχα είχε καταγγείλει, όταν ήταν αρμόδιος υπουργός, ο ευτραφής κύριος με τα κόκκινα μαγουλάκια; Βαρέθηκε το πόστο, είπε πιράνχας λυμαίνονται την Υγεία, την "έκανε" και δεν έτρεξε μία, αντί να τον περιλάβουν οι αρχές για να ξεράσει ονόματα και διευθύνσεις. Μόνο ένας λαός κάφρων ανέχεται τέτοιες συμπεριφορές, να τον κλέβουν τόσο ξεδιάντροπα και να μην κουνιέται φύλλο.

  10. ντριλαντά avatar
    ντριλαντά 25/04/2010 21:16:36

    Δυστυχώς οι αξιόλογες φωνές πνίγονται στον ορυμαγδό των νεφελοπαραγωγών. Ανεκδιήγητος ο Σπράος που αν τον ακούγαμε εγκαίρως τα ταμεία δε θα ήταν μείον, μεταφραστής των ΔΝΤάδων ο Παπαδόπουλος που λέει ότι θα πρέπει να τα αλλάξουμε όλα για να επιβιώσουμε και να μην αργοπεθαίνουμε τρία χρόνια πριν να χρεωκοπήσουμε ούτως ή άλλως (και επισήμως), ε, φαντάζομαι ότι με δύο τρεις οργανισμούς που θα καταργήσουμε, πέντε χριστοπαναγίες που θα ρίξουμε στο ΔΝΤ και τον Αντώνη πρωθυπουργό η Ελλάδα θα ξεχρεωκοπήσει κι όλα καλά και μεις το βιολί μας. Κύριοι, καταλάβετέ το πρώτον και κύριον χρεωκόπησε ο "ελληνικός τρόπος σκέψης", αλλάξτε λοιπόν μυαλά, αλλάξτε τις προκαταλήψεις σας και τους εξυπνακισμούς όσο είναι καιρός.

  11. fit for fun avatar
    fit for fun 25/04/2010 21:35:08

    Πώς προκύπτουν οι φωνές ως αξιόλογες; Δηλαδή αξιόλογος θεωρείται όποιος πηδάει τον λαό; Αξιόλογος θα ήταν ο εν λόγω κύριος, αν εξάρθρωνε τα πιράνχας στην Υγεία, εξοικονομώντας μερικές δεκάδες δισεκατομμύρια ευρώ, αρκετά για να μην βρίσκεται σήμερα εδώ το ΔΝΤ.

    • ντριλαντά avatar
      ντριλαντά @ fit for fun 25/04/2010 21:55:13

      Αξιόλογοι γιατί τους βρίζουν οι χρεωκοπημένοι. Εκ του αποτελέσματος προκύπτει ότι αν είμασταν τόσο ηλίθιοι για να καταφέρουμε να χρεωκοπήσουμε ένα "μαγαζί" σαν την Ελλάδα, κάθε τι που θεωρούσαμε "κακό" "αντιλαικό" "απαράδεκτο" "πηδάει το λαό", πρέπει είναι τελικά "καλό", "φιλολαικό" κ.λ.π. Όπως έλεγε και ένας άγγλος βουλευτής, "στην Ελλάδα δεν πας για οικονομικές συμβουλές". Αφήστε λοιπόν τις ιδεοληψίες σας που σας οδήγησαν στη χρεωκοπία, και ξεπατικώστε τις συνταγές των κουτόφραγκων μια και αυτοί τα πάνε καλύτερα από σάς στα οικονομικά τους. Και οι λαοί τους υποφέρουν λιγότερο. Ποιός είναι λοιπόν ο "αντιλαικός";

  12. Μάρκο Τ avatar
    Μάρκο Τ 25/04/2010 21:47:56

    Ο κύριος Αλέκος Παπαδόπουλος είναι ένας έντιμος πολιτικός. Τελικά, όμως, τί κατόρθωσε στον χώρο της Υγείας, παρά την εντιμότητα και τη φιλοτιμία του;

    Αυτό που γράφω είναι απόλυτα επιβεβαιωμένο:
    Πρώην μεγαλο-υπουργός και ιστορικό στέλεχος του ΠΑΣΟΚ (γνωστός αργότερα για κάτι υπερπολυτελείς γάμους στας Εσπερίας), επί Σημίτη, χρέωνε τα τιμολόγια ριζικής ανακαίνισης του σπιτιού του (στην Κυψέλη), του γραφείου του και του γραφείου των συνεργατών του, πού νομίζετε;
    ΣΤΟ ΝΟΣΟΚΟΜΕΙΟ ΣΩΤΗΡΙΑ.
    Μιλάμε για τιμολόγια που αντιπροσώπευαν εξωφρενικά ποσά. Διότι η λέρα αυτή επέλεγε ό,τι πιο ακριβό κυκλοφορούσε στην αγορά, ακόμα και για τους διακόπτες. Και όλα χρεώνονταν στο "Σωτηρία". Δεν ξέρω ποιός ήταν Υπουργός Υγείας τότε, αλλά όποιος και να ήταν έχει ευθύνη. Οπως ευθύνη, ΠΟΙΝΙΚΉ, έχει και η συγκεκριμένη σοσιαλιστική λέρα.

    Πώς το ξέρω;
    Μα από κάποιον από το τεχνικό προσωπικό που είχε εμπλακεί στην ανακαίνιση, έπαιρνε τα τιμολόγια και είχε φρίξει! Είναι συγγενής μου!
    Καταλάβατε πώς φτάσαμε μέχρι εδώ;
    Καταλάβατε τον εκμαυλισμό που έφερε το ΠΑΣΟΚ, σε κάθε του μορφή; Απόλυτο εκμαυλισμό.

    • ψυχραιμια avatar
      ψυχραιμια @ Μάρκο Τ 25/04/2010 22:22:33

      Στην υγεια δεν κατορθωσε πολλα.Ωστοσο πετυχε να ελεγξει τα φορολογικα εσοδα με "αντιλαικη" πολιτικη επι υστερου Ανδρεα και Σημιτη.
      Κανονικα επρεπε να τον εχει υπουργο Οικονομικων ο ΓΑΠ αλλα ζουσε στον αστερισμο του σοσιαλισμου.

      • Μάρκο Τ avatar
        Μάρκο Τ @ ψυχραιμια 25/04/2010 22:26:28

        Συμφωνώ. Αυτό θα ίσχυε αν ο GAP είχε ελάχιστες γνώσεις επί τέτοιων θεμάτων. Αλλά δεν έχει.
        Αν ήταν επαρκής, θα είχε για σύμβουλο τόσα χρόνια τον Βαλλιανάτο;

    • anonymous avatar
      anonymous @ Μάρκο Τ 25/04/2010 22:46:34

      Απέτυχε και με τον Καποδίστρια όπου η διαφθορά στους Δήμους πήγε στα ύψη.

  13. scarab avatar
    scarab 25/04/2010 22:23:10

    Το πιο σωστο το είπε ο αρχαίος
    Ήταν πράγματι απο τους ευπρεπείς πασόκους
    Δεν είναι κακό να ακούμε και μερικά πράγματα απο αυτόν ασχέτως αν συμφωνούμε ή οχι.

    Το βιβλίο του ¨Τα βήματα του Έστερναχ" είναι αρκετά καλό.

  14. fit for fun avatar
    fit for fun 25/04/2010 22:43:52

    Φίλος επιχειρηματίας -5 άτομα προσωπικό- βλέπει με καλό μάτι το ΔΝΤ. Λέει ότι εφόσον δεν μπορούν να προχωρήσουν κάποια πράγματα αλλιώς, ας προχωρήσουν έτσι. Αντιμετωπίζει, την ίδια ώρα, μεγάλα προβλήματα. Του χρωστάνε αν και έχει δουλειά. Δύσκολα τα πράγματα.

    Η αισιοδοξία είναι μονόδρομος. Είναι αισιόδοξο, ας πούμε, ότι κάθε κονδύλι θα ελέγχεται, αφού υπάρχει τόση διαφθορά, η οποία υπάρχει και σε άλλες χώρες αλλά όχι τόσο πρόστυχα.

    Μπορεί να υπολογίσει κάποιος ποια θα ήταν τα έσοδα από τη συστηματική έκδοση αποδείξεων στα βενζινάδικα. Φαντάζομαι θα ήταν τεράστια. Γιατί δεν γινόταν τόσα χρόνια; Ποια τα διαφυγόντα κέρδη;

    Ξεκίνησε η προσπάθεια με τις παράνομες διαφημιστικές πινακίδες. Ό,τι πιο ευχάριστο έχω ακούσει και δει, όσο ζω, ως δράση της πολιτείας. Μακάρι να συνεχιστεί και να πετύχει. Ελπίζω να καταφέρουμε να αλλάξουμε οι βρωμοέλληνες.

  15. nov11 avatar
    nov11 25/04/2010 22:44:28

    @ντριλαντά ντα ντα
    Κάθε τι που θεωρούσαμε 'κακό' 'αντιλαικό' 'απαράδεκτο' 'πηδάει το λαό' πρέπει είναι τελικά 'καλό','φιλολαικό'.
    -Ο μεταφραστής...ο απαλλαγμένος ΙΔΕΟΛΗΨΙΩΝ ήταν ΕΞΩΣΥΣΤΗΜΙΚΟΣ;Δεν πήρε μέρος στο πάρτι της πολιτικής κάστας;Ανακάλυψε τη Ατλαντίδα;Δεν ήξερε τίποτα για το φόνο=φόρτωμα χρέους ή ήταν εξπέρ στην πρακτική αριθμητική τρεις το λάδι ....Δεν ήξερε τίποτα για την κρατικοδίαιτη επιχειρηματικότητα που έκανε φτερά στα βαλκάνια;ΤΩΡΑ ΞΥΠΝΗΣΕ ΚΑΙ ΗΡΘΕ ΝΑ ΜΑΣ ΣΩΣΕΙ ΜΕΤΑΦΡΑΖΟΝΤΑΣ;;;;
    ΑΣΕ... Η ΑΠΕΥΘΕΙΑΣ ΜΕΤΑΔΟΣΗ ΕΙΝΑΙ ΠΙΟ ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΙΚΗ .ΕΤΣΙ ΚΙ ΑΛΛΙΩΣ Η ΚΥΡΑ ΚΙΚΙΤΣΑ ΣΤΗΝ ΠΕΡΑ ΡΑΧΟΥΛΑ ΟΤΙ ΚΑΙ ΝΑ ΤΗΣ ΠΕΙΣ ΘΑ ΤΟ ΧΑΨΕΙ ΕΚΤΟΣ ΑΠΟ ΤΑ ΨΩΝΙΑ ΣΤΟΝ ΜΠΑΚΑΛΗ ΠΟΥ ΘΑ ΕΞΑΦΑΝΙΖΟΝΤΑΙ ΜΕ ΤΗΝ ΠΡΟΒΛΕΨΗ ΤΗΣ ΤΑΧΥΔΑΚΤΥΛΟΥΡΓΙΚΗ ΣΑΣ ΛΟΓΙΣΤΙΚΗ.

    • νταλάρας avatar
      νταλάρας @ nov11 26/04/2010 01:19:10

      Η ιστορία του καθενός είναι γνωστή. Ο Παπαδόπουλος ήταν από τους λίγους που προσπάθησαν. Το έλλειμμα κατάφερε να το συγκρατήσει, κάτι που δεν μπορούν να ισχυριστούν πολλοί, ένθεν και ένθεν. Ένας κούκος όμως ποτέ δε φέρνει την άνοιξη, στην Ελλάδα ειδικά χρειάζονται εκατομμύρια κούκοι.

  16. nov11 avatar
    nov11 26/04/2010 13:06:48

    Εμείς ξέρουμε αυτούς που μας κυβέρνησαν και δημιούργησαν ελλείμματα που πληρώνει ο λαός ενώ τα βουτούσαν τα γνωστά λαμόγια(οι κύριοι του 2%).Όλοι οι συμμετέχοντες και γνώριζαν και έκαναν πλάτες με δημιουργική λογιστική για να σωθεί το σύστημα και να μην ξυπνήσουν τα κοροιδα μέχρι να φθάσουμε στο ξεπούλημα του σήμερα.
    ΕΙΝΑΙ ΟΛΟΙ ΤΟΥΣ ΥΠΕΥΘΥΝΟΙ ΚΑΙ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΟ ΟΙ ΠΟΝΗΡΟΙ ΠΟΥ ΕΡΙΧΝΑΝ ΣΤΑΧΤΗ ΣΤΑ ΜΑΤΙΑ(ΣΥΓΚΡΑΤΗΣΗ ΕΛΛΕΙΜΜΑΤΟΣ) ΓΙΑ ΤΗ ΜΑΚΡΟΒΙΟΤΗΤΑ ΤΗΣ ΣΑΠΙΛΑΣ ΤΟΥ ΣΥΣΤΗΜΑΤΟΣ ΣΕ ΒΑΡΟΣ ΤΟΥ ΛΑΟΥ ΚΑΙ ΠΟΛΥ ΦΟΒΑΜΑΙ ΤΗΣ ΧΩΡΑΣ.

ΑΠΟΣΤΟΛΗ ΣΧΟΛΙΟΥ

Τα δεδομένα σας είναι ασφαλή! H διεύθυνση email δε θα δημοσιευθεί. Τα στοιχεία θα χρησιμοποιηθούν αποκλειστικά για τη δυνατότητα σχολιασμού στο antinews.gr .

Tα πεδία με αστερίσκο (*) είναι υποχρεωτικά.