07/07/2008 13:50
ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΣΧΟΛΙΟΥ

Αλλαγές στον παραγωγικό πληθυσμό

Μείωση των Ελλήνων και αύξηση των μεταναστών στον παραγωγικό πληθυσμό

Μειώνονται σημαντικά οι Έλληνες και αυξάνονται οι μετανάστες στον παραγωγικό πληθυσμό (15-64 ετών) της χώρας μας κατά την τελευταία δεκαετία ενώ σε επτά κοινότητες μεταναστών που εργάζονται στη χώρα μας δεν υπάρχουν άνεργοι! Τα υψηλά ποσοστά απασχόλησης των μεταναστών τόσο στην επίσημη όσο και στην ανεπίσημη αγορά εργασίας αποδεικνύουν το υψηλό επίπεδο προσβασιμότητας των μεταναστών και ιδιαίτερα των μεταναστριών στην ελληνική αγορά εργασίας. Προβλέπεται δε ότι η τάση αυτή θα παραμείνει σταθερή στο άμεσο μέλλον τουλάχιστον για τους μετανάστες και τις μετανάστριες της πρώτης γενιάς. Στο εντυπωσιακό αυτό συμπέρασμα οδηγείται η νέα μελέτη του ΙΝΕ/ΓΣΕΕ (του κ. Γιώργου Κρητικίδη) σχετικά με τον πληθυσμό, το εργατικό δυναμικό και την απασχόληση των μεταναστών. Σύμφωνα με τη μελέτη:

● Ο συνολικός πληθυσμός των μεταναστών (ανδρών και γυναικών), σε σχέση με το 1998, αυξήθηκε κατά 290.190, αύξηση που εμφανίζεται σε όλες τις ηλικιακές ομάδες. Αντίθετα, ο ελληνικός πληθυσμός παρουσιάζει συνολική αύξηση μόλις κατά 80.780..!

● Σε επτά κοινότητες μεταναστών δεν υπάρχουν άνεργοι, με αποτέλεσμα οι απασχολούμενοι σε αυτές να αποτελούν και το εργατικό δυναμικό. Στις εν λόγω χώρες συμπεριλαμβάνονται οι Φιλιππίνες, η Αίγυπτος, η Συρία και η Αρμενία από την κατηγορία των «πτωχών χωρών», καθώς και οι ΗΠΑ, η Μεγάλη Βρετανία και η Αυστραλία από πλευράς των «πλουσίων χωρών».

● Η απασχόληση των μεταναστών συγκεντρώνεται κυρίως στις αστικές περιοχές της χώρας (οκτώ στους δέκα μετανάστες), ενώ στις ημιαστικές περιοχές αναλογεί μόλις ένας στους δέκα. Η συμμετοχή κατ΄ αστικότητα ανέρχεται στο 82,3% για τις αστικές περιοχές, 11,2% για τις ημιαστικές και 6,5% στις αγροτικές περιοχές της χώρας.

● Η απασχόληση των μεταναστριών συγκεντρώνεται κυρίως στον κλάδο των ιδιωτικών νοικοκυριών όπου απασχολούνται οι τέσσερις στις δέκα μετανάστριες, ενώ οι επτά στις δέκα γυναίκες που εργάζονται στον εν λόγω κλάδο είναι μετανάστριες.

 http://greece-salonika.blogspot.com/

ΣΧΟΛΙΑ

  1. ataktos avatar
    ataktos 07/07/2008 14:14:07

    o ""eksinhronismos"" tou Simiti os anteri morfi esoterikou imperialismou !!!.
    Kala ke o Kostakis kala to
    trawa ton horo me ton plithorismo .

  2. βαγγέλης avatar
    βαγγέλης 07/07/2008 14:18:55

    Κύριε Factorx αφού ξέδωσες με το σκάνδαλο της siemens τώρα κτυπάς νέα φλέβα αύξησης της επισκεψιμότητας στο blogs σου. Προτού όμως πιαστείς μ'ένα τόσο σοβαρό θέμα καλό είναι να αναφερθείς αν υπάρχουν διαθέσιμες έλληνες ελληνίδες για υπηρέτες, υπηρέτριες, σκουπιδιάρηδες, βοθρατζήδες, αποκλειστικές νοσοσκόμες, κηπουρούς κλπ... Οι έλληνες ασχολούνται για ντοκτορά ανεργίας και σνομπάρουν να δουλέψουν στις παραπάνω θέσεις. Επομένως άσε την πονηρή προπαγάνδα το ότι οι ξένοι δουλεύουν και οι έλληνες είναι άνεργοι. Αυτά έλεγε και ο Le Pen κάποτε και τσίμπησε κάποια ποσοστά αλλά τώρα ψάχνει να βρει τον ψήφο του.
    Σεβασμός στους ξένους εργαζόμενους Κύριε Factorx-Γεωργιάδη

  3. ataktos avatar
    ataktos 07/07/2008 14:33:06

    o megalos hriambos tis antehnik politikis

  4. ataktos avatar
    ataktos 07/07/2008 14:36:31

    βαγγελη -αυτα καταλαβες απο τον factorx πρωτη φορα εχεις μπει εδω ?

  5. port porta avatar
    port porta 07/07/2008 14:37:41

    φιλε Βαγγελη, δεν πηρε θεση ο Φακτωρας. Εχεις θεμα βλεπω.... εχεις και απολυτο δικιο φυσικα οσον αφορα στη διαθεσιμοτητα Ελληνων εργαζομενων σε συναφεις εργασιες-υπηρεσιες. Το ζητημα που γενναται ειναι η ασφαλιση των εργαζομενων και οχι η διαθεσιμιτητα. Επισης η μαυρη εργασια των μεν και των δε.

    ΠΠ

  6. νικος avatar
    νικος 07/07/2008 14:43:29

    την αμεση νομιμοποιηση εργαζομενων ο ΓΑΠ η ο Κωστακης εχουν μπλοκαρει

  7. Basil avatar
    Basil 07/07/2008 14:44:11

    To θέμα Βαγγέλη είναι εξαιρετικά ενδιαφέρον:
    Με ποιό τροπο προσέβαλλε ο φάκτορας τους ξένους εργαζόμενους; Η μήπως ενοχλήθηκες για την αποκάλυψη της πραγματικότητας.
    Προσωπικά δεν ρωτήθηκα ούτε αν θέλω τους ξένους εργαζόμενους ούτε και κανείς άλλος. Κάποιοι (οι ιδεολογικοί σου πάτρωνες) αποφάσισαν ότι η Ελλάδα πρέπει να έχει πολιτική ανοικτών συνόρων. ΤΟ ΘΕΜΑ ΕΙΝΑΙ ΑΥΤΟ. Προφανώς σε συνθήκες τεράστιας αστάθειας στις χώρες του λεγόμενου τρίτου κόσμου δημιουργείτε ένα μεγάλο κύμα μετανάστευσης προς χώρες της Ευρώπης και πλήττει κύρια της νότιες χώρες.

    Είναι σαφές επίσης ότι το κύμα λαθρομεταναστών που "εκβράζεται" στα νησιά του Αν. Αιγαίου ελέγχεται από την ΜΙΤ. Γιατί άραγε;

    Από Strategy-geopolitics blogspot 05.05.08

    "Το "Πρώτο Θέμα" επανέρχεται με νέες πληροφορίες σχετικά με τη σύλληψη του Τούρκου πράκτορα Serkan Kaya στο Ανατολικό Αιγαίο, o oποίος φέρεται να ανήκει σε παραστρατιωτική οργάνωση-παρακλάδι της ΜΙΤ ενώ έχει ξανασυλληφθεί στην Ελλάδα οπότε και απελάθηκε. Παραμένει κρατούμενος στις φυλακές Κορυδαλλού όπου και δέχθηκε επίσκεψη από ανώτατο στέλεχος της τουρκικής πρεσβείας στην Αθήνα. Ο Kaya εμφανίζεται να είναι ιδιαίτερα "πολύτιμος" για την Αγκυρα καθώς έχει συμμετάσχει σε πλήθος κεκαλυμμένων επιχειρήσεων. "

  8. βαγγέλης avatar
    βαγγέλης 07/07/2008 14:49:00

    άτακτε δεν είναι πρώτη φορά που μπαίνω στο blogs του Factorx αλλά όταν τιτλοφορεί το κείμενο του με τον ευαίσθητο τίτλο 'μείωση ελλήνων...' χωρίς ν'εξηγεί ότι το ανειδείκευτο ξένο εργατικό δυναμικό βρίσκεται στη χώρας μας λόγω της αποβιομηχανοποίησης της ελληνικής οικονομίας και η ύπαρξη ενός σχετικά υψηλού ποσοστού εκπαίδευσης των ελλήνων μάλλον μου δείνει την εντύπωση ότι ο Factorx ψαρεύει στα θολά νερά του ΛΑΟΣ

  9. ΑΤΑΚΤΟΣ avatar
    ΑΤΑΚΤΟΣ 07/07/2008 14:54:30

    Έχω ζήσει 28 χρόνια στο εξωτερικό ούτε οι γονείς μου ούτε εγώ χάσαμε ένα ένσημο ,εδώ τα δικά μου παρ ότι νόμιμα μεταφερόμενα πουφ μέχρι σήμερα ,της συζύγου με υποχρέωσαν να κάνω ξανά εξαγορά . Πες μου φιλέ αυτοί όλοι οι «ξένοι» που είναι τα ασφαλίστηκα τους ,αλλά και έλληνες του γένους όπως κοπτότανε παλιά οι «πατριώτες» του Καρα…που είναι ??
    Δεν θα έρθει ποτέ η στιγμή της πληρωμής από τα δισέγγονα μας .Εμείς κουτσά στραβά στο όνομα τον γονέων μας περάσαμε κάπως .Τα εγγόνια μας στο πλιάτσικο τα πάμε .

  10. Factorx avatar
    Factorx 07/07/2008 14:56:24

    @βαγγέλης, κύριε Βαγγέλη , δεν τον κατάλαβα αυτό το "Κύριε Factorx-Γεωργιάδη"¨, Τι εννοείτε πορακαλώ. Και εμεις αναδημοσιεούμε απλως μια αξιοπρόσεκτη κατά τη γνωμη μας μελέτη. Μήπως μπορείτε να απαντάτε με στοιχεία; Για να πεισθούμε κι εμείς οι προκατηλημένοι

  11. Basil avatar
    Basil 07/07/2008 14:59:42

    Εννόει Φακτορα ότι είσαι του καρατζαφέρη: Το βαθύτερο νόημα είναι¨Προσοχή μην ανοίγει το θέμα "μεταναστευτική πολιτική"

  12. ant avatar
    ant 07/07/2008 15:25:54

    Προτείνω μια ακόμη ενδιαφέρουσα έρευνα. Θαμώνες των καφέ-φραπόβιοι, εκεί τα ποσοστά ανατρέπονται πανηγυρικά: οι Έλληνες καταλαμβάνουν με διαφορά την πρώτη -και μόνη- θέση.

  13. ΑΤΑΚΤΟΣ avatar
    ΑΤΑΚΤΟΣ 07/07/2008 15:27:41

    μην ξεχνας και τα internet kafe

  14. Εξάκτινος avatar
    Εξάκτινος 07/07/2008 15:31:46

    Αυτή τη στιγμή χωρίς τους ξένους εργάτες θα είχαν καταρρεύσει αρκετοί κλάδοι όπως της γεωργίας και της οικοδομής. Καλώς ή κακώς πολλοί ελληνόπαιδες σπούδασαν ή έμαθαν να κάνουν άλλες δουλειές και δε θέλουν να δουλέψουν στους κλάδους αυτούς. Ούτε γέρους να προσέχουν ούτε στα χωράφια να δουλέψουν ούτε τίποτε από όλα αυτά. Άλλωστε τα μεροκάματα είναι φτηνά και τα χρήματα δεν είναι αρκετά. Το ότι οι μετανάστες μένουν σε άθλιες συνθήκες και συμπιέζουν το κόστος της ζωής τους είναι άλλο θέμα.

    Το πρόβλημα όμως είναι ότι η ελληνική οικονομία δεν έχει εκείνες τις δομές για να απορροφήσει τα νέα σπουδασμένα παιδιά.Από τα πανεπιστήμια παίρνουν γνώσεις που όμως η αγορά εργασίας δε μπορεί να αξιοποιήσει. Οι γνώσεις αυτές είναι όμως αξιοποιήσιμες σε χώρες της δύσης. Έτσι πολλοί επιστήμονες ειδικά των θετικών επιστημών ή απόφοιτοι ΤΕΙ ξενιτεύονται μένουν κάποια χρόνια έξω βγάζουν κάποια χρήματα κι επιστρέφουν στην Ελλάδα. Οι Ελληνικές επιχειρήσεις για να βγάλουν τη ρετσινιά από πάνω τους ότι είναι άχρηστες λένε ότι τα πανεπιστήμια βγάζουν αγράμματους. Τότε πως οι αγράμματοι αυτοί βρίσκουν δουλειά στην Ευρώπη?

    Το μόνο πρόβλημα είναι ότι οι μετανάστες ήρθαν ανεξέλεγκτα και χωρίς μεταναστευτική πολιτική. Μια πολιτική που θα τους έκανε δεκτούς για 5 χρόνια και μετά θα επέστρεφαν στη χώρα τους με κάποια χρήματα θα ήταν η ενδεδειγμένη. Έτσι θα ωφελούνταν και περισσότερες οικογένειες στις χώρες προέλευσης.

  15. βαγγέλης avatar
    βαγγέλης 07/07/2008 15:32:37

    Κύριε Factorx το να αναδημοσιεύεις χωρίς να σχολιάζεις τις διάφορες μελέτες είναι μια άποψη που άν την πιστεύεις καλά κάνεις. Ετσι σύμφωνα με αυτή την άποψη σύμφωνα οι ελληνες είναι πλούσιοι και κακώς διαμαρτύρονται γιατί το ακαθάριστο εθνικό προιόν της Ελλάδος είναι υψηλό....

  16. Helmut avatar
    Helmut 07/07/2008 15:35:35

    Όπως και τα γήπεδα, τα σκυλαδικα της Ιεράς Οδού και τα κλαμπ της παραλιακης.

  17. ΑΤΑΚΤΟΣ avatar
    ΑΤΑΚΤΟΣ 07/07/2008 15:54:58

    Όχι φιλέ anonymous -διαφωνώ μαζί σου .Και στην ηλικία μας(τότε νέοι) μας έλεγαν κάποιοι για τους νέους αυτά που μας λες εσύ ,εμείς σήμερα γίναμε παππούδες εκείνη έφυγαν όπως όλοι , και πάλι σαν να τους ακούω όπως εσένα .Η νέοι έχουν μέλλον φτάνει εμείς σωστά να τους διδάσκουμε ,και εμπιστευτούμε , αυτοί θα βρουν τον δρόμο τους .Είμαι αισιόδοξος για τους νέους ,μετανάστες και φτωχούς αλίμονο από τους εξουσιαστές κάθε είδους ιδιοκτήτες ιδεολογιών κλπ

  18. Lara avatar
    Lara 07/07/2008 15:56:37

    Συμφωνω ανωνυμε 3.38 οπως και με τον Εξακτινο

    ...οτι αυτη η Νεοελληνικη φουρνια μπορει να θεωρηθει σαν προιον μιας μακροχρονης, αρρωστημενης και διεφθαρμενης κοινωνιας.
    λαρα

  19. ΑΤΑΚΤΟΣ avatar
    ΑΤΑΚΤΟΣ 07/07/2008 16:02:34

    lara -den imaste kala ke to ksero alla i esiodoksia petheni televtea .

  20. apache avatar
    apache 07/07/2008 16:04:40

    Άσχετο, αλλά ο τίτλος θα ήταν σαφέστερος και ορθότερος με άρθρα:

    Μείωση των Ελλήνων και αύξηση τωνμεταναστών στον παραγωγικό πληθυσμό

  21. ira avatar
    ira 07/07/2008 16:12:39

    Αυτές οι πονηριες να έλειπαν και θα ήταν όλα καλα. εδω μπαίνει όποιος θέλει να σχολιάσει. το θέμα της ανάρτησης είναι ένα τεράστιο ευαίσθητο θέμα και ο Βαγγέλης αν δεν έχει κάτι ουσιαστικό να πει δεν έχει λόγο να μιλάει με κομματικούς αποκλεισμούς και συσχετισμούς. Ολοι εχουν κάτι να πουν όπου και αν ανήκουν. Κύριε Βαγγέλη πείτε μας την αποψη σας για το θέμα απλα και κόσμια! τόσο απλά είναι τα πραγματα. ουτε σε ρινγκ είμαστε ούτε σε αρένα, ουτε σε εκλογές

  22. Basil avatar
    Basil 07/07/2008 16:14:05

    Εδω έχουμε δυο θέματα που αλληλεπιδρούν ισχυρά:
    α) Πολιτική ανοικτών συνόρων
    β) "όνειρα" της νέας γενιάς
    Ο καθένας σχολιάζει κατα το δοκούν.

    Επιμένω στο α

  23. βαγγέλης avatar
    βαγγέλης 07/07/2008 16:24:57

    ιρα άν διάβασες τις παρεμβάσεις μου θα κατάλαβες ποια είναι η γνώμη μου 'ο κύριος Factorx ψαρεύει στα θολά νερά του ΛΑΟΣ 'Οι Εξηγήσεις δίνονται παραπάνω

  24. ΑΤΑΚΤΟΣ avatar
    ΑΤΑΚΤΟΣ 07/07/2008 16:34:01

    βαγγελη -εσει το χαβα σου .

  25. ira avatar
    ira 07/07/2008 16:43:06

    βρε Βαγγέλη μόνο το ΛΑΟΣ απασχολεί η μεταναστευτική πολιτική? Εδω ολόκληρη Ευρώπη μιλάει για τρωτότητα των συνόρων ειδικά στην Ελλαδα που είναι η μεγαλύτερη πύλη εισόδου λαθρομεταναστών. Τι είναι δηλ. προνόμιο του ΛΑΟΣ να μιλαέι για μετανάστες. Ειναι μία πραγματικότητα και οποιος δεν αντιληφθεί την ανάγκη της πολιτικής βούλησης με προτάσεις και εργασία πανω στο θέμα αυτο είναι εκτος πραγματικότητας. Η πολυπολιτισμικότητα είναι ενα πραγματικό γεγονός και η έρευνα που δημοσιεύει Ο Φακτωρ είναι ένα μέρος του θέματος. Ειναι τεράστιο "το πρόβλημα" της μετανάστευσης και της λαθρομετανάστευσης και της αξιοπρεπούς διαβίωσης τους εδώ. και της πολιτικής ανοικτών συνόρων που ανέφερε ο βασιλ

  26. Rogue avatar
    Rogue 07/07/2008 16:53:39

    Η παγκοσμιοποίηση δούλεψε στην Ελλάδα σε όλο της το μεγαλείο. Η μέση αστική τάξη στη χώρα έχει συμπιεστεί στις πόλεις, έχει εκμηδενιστεί σε πληθυσμιακή ανάπτυξη και ζει με δανεικά. Όταν σκάσει η φούσκα του δανεισμού, που ήταν το τελευταίο μαξιλάρι και αποκτήσει πρόβλημα βιοπορισμού, δεν θα έχει χώρο να υποχωρήσει, γιατί θα τον έχουν ήδη πιάσει οι (λαθρο)μετανάστες. Τότε πολύ δυστυχώς θα ανακαλύψεις Βαγγελάκη τι πάει να πει ξενοφοβία.

    Το μεταναστευτικό στη χώρα είναι σαν το σχέδιο πόλεως. Κάντε ότι γουστάρετε, μπάτε σκύλοι αλέστε και στο τέλος θα δούμε τι θα νομιμοποιήσουμε.

  27. Basil avatar
    Basil 07/07/2008 16:56:28

    Σωστά το θέτεις Ηρα. Η Ελλάδα θα λύσει μόνη της το θέμα της πείνας και της αθλιότητας του πλανήτη Γη;

  28. Rogue avatar
    Rogue 07/07/2008 17:16:25

    Είναι εκνευριστική η υποκρισία. Υπάρχουν 4 δισ. άνθρωποι κάτω από το όριο της φτώχειας. Για την ακρίβεια, υπάρχει 1 δισ. κάτω από το όριο της επιβίωσης!

    Όσο και να θέλουμε, δεν υπάρχει αρκετός χώρος για μετανάστες για "ανθρωπιστικούς σκοπούς" στον (ας λέμε) ανεπτυγμένο κόσμο. Και όταν οι G8 αποφασίζουν να δώσουν ψίχουλα την επόμενη 10ετία στις χώρες που υπάρχει το πρόβλημα, αυτό περνάει στα ψιλά.

  29. βαγγέλης avatar
    βαγγέλης 07/07/2008 17:18:57

    ιρα δεν είναι ολόκληρη η ευρώπη που ασχολείται με τους μετανάστες αλλά οι ακροδεξιοί και οι καπιταλιστές. Ο καθένας βέβαια από διαφορετική σκοπιά. Οι ακροδεξιοί έχοντας τη φαντασιακή λογική της καθαρότητας του έθνους και οι καπιταλιστές στο φτωχό εργατικό εισόδημα για να αντιμετωπίσουν τις αναδυόμενες χώρες της Ασίας.
    Βέβαια κανείς δεν έκαμε μια έρευνα για να μας πει γιατί έρχονται οι αφρικανοί ή ασιάτες στην Ευρώπη.
    Κατά την γνώμη μου πρώτη αιτία οι πόλεμοι των δυτικών στον υπόλοιπο κόσμο [ Ιρακ Αφγανισταν...].
    Το 50 και το 60 οι πεινασμένοι έλληνες πήγαιναν στη αφρική και τα οικονόμησαν αλλά οι μαύροι δεν τους έδιωξαν.
    Οι ελληνικές κατασκευαστικές εταιρίες αντρώθηκαν στο Ιράκ Ιραν Σαουδική Αραβία κλπ..
    Λοιπόν αφήστε αυτές τις μπούρδες για μετανάστες
    Ας μην δημιουργούσαν τα προβλήματα οι δυτικοί και οι μετανάστες δεν θα είχαν ανάγκη να έλθουν στην ευρώπη

  30. LEON avatar
    LEON 07/07/2008 17:26:22

    @ Factorx
    Μείωση των Ελλήνων και αύξηση των μεταναστών στον παραγωγικό πληθυσμό

    Μά..αυτός ακριβώς ήταν ό στόχος τής ανεξέλεγκτης εισαγωγής φτηνού εργατικού δυναμικού στή χώρα..

    Κακοπληρωμένη μαύρη καί ανασφάλιστη εργασία..
    Διάλυση συνδικάτων καί συνδικαλιστικών οργανώσεων..
    Δημιουργία εθνικών μειονοτήτων..πρός πάσα(?) χρήση..

    Τό θέμα είναι εμείς τί κάνουμε..

  31. Basil avatar
    Basil 07/07/2008 17:27:59

    Σε βλέπω βαγγέλη σε σύντομο χρόνο να κυνηγάς με ρόπαλα λαθρομετανάστες για τη καθαρότητα που λες και συ του έθνους ή ότι άλλο. Αυτή είναι η μοίρα των χρήσιμων ηλίθιων.

  32. ira avatar
    ira 07/07/2008 17:32:46

    Να προτείνω κάτι, σε αυτούς που ανησυχούν έτσι για αντιστάθμισμα στην οικονομία που επιβαρύνεται και την εγκληματικότητα λόγω των μεταναστων. Γιατί δεν μαζευέτε όλους τους γιαλαντζί απατεώνες 1ον του κοινού οικονομικού εγκλήματος που έχουν κατακλέψει κόσμο κοσμάκι και οπου μπορούν να χωθούν 2ον τους γυαλισμένους, κουστουμαρισμένους απατεώνες με τις εταιρείες φαντασματα που τις στήνουν για να κάνουν αρπαχτές με αχυράνθρωπους και εκβιασμούς και όποιον πάρει ο χάρος και που δεν πληρώνουν φόρους ποτε γιατι δηλώνουν κάτοικοι εξωτερικού 3ον την μπασκλασαρία ξεπεσμένη αριστοκρατία που δεν δούλεψαν ποτε και ενω έχουν ακριβά γούστα δαγκώνουν όποιον πέσει μπροστά τους προκειμένου να ανταπεξέλθουν. Ολοι έχουμε πέσει σε τέτοιους μπαναλ. Ασ μαζέψουν αυτούς για αρχή και να δεις η οικονομία τι καλά θα παει μετα με τους μετανάστες που δουλεύουν και σε λίγο θα μας προσλαμβάνουν στις δουλειες τους κιόλας και μπράβο τους !!!!

  33. βαγγέλης avatar
    βαγγέλης 07/07/2008 17:35:23

    basil αν αυτό κατάλαβες από την απάντηση μου στην ιρα μάλλον πρέπει να πας στο σχολείο των μεταναστών για να μάθεις ελληνικά και έτσι θα έχεις την ευκαιρία να τους αγαπήσεις.... Οι άλλοι στη Ζαχάρω πήγαν μαζί με το δήμαρχο τους στη Ρωσία για να βρουν γυναίκες....

  34. Basil avatar
    Basil 07/07/2008 17:43:40

    Τους μετανάστες τους βλέπω στη παιδική χαρά κάθε μέρα, βλέπω το βλέμμα τους, τη κούραση τους και την αγάπη τους για τα παιδιά. Το παιδί μου παίζει με τα παιδιά τους. Μην μου λες μπαρούφες. Αλλο είναι το θέμα εδώ. Ανθρωπινα δικαιώματα, Δημητράς Βαλιανάτος, και το κακό συναπάντημα, και πολιτική ανοικτών συνόρων. Ετσι το βλέπω. Και επειδή έχουμε αρκετά χρόνια έχω δει μετατροπή ανθρώπων προοδευτικών σε υπηρέτες των ελιτ. Η Ελλάδα είναι γεμάτη αποδαυτους.

  35. Εξάκτινος avatar
    Εξάκτινος 07/07/2008 17:44:57

    @ Anonymous 5:28

    1) Το μεροκάματο για τις ελιές είναι πάνω από 25 Ευρώ. Για τις φράουλες δεν ξέρω.
    2) Το αφεντικό παρέχει σπίτι δωρεάν για όσο δουλεύουν. Μερικά αφεντικά που έχουν σχετικά καλή σχέση με τους εργάτες τους τους δίνουν σπίτι και για όσο δε δουλεύουν σε αυτούς.
    3) Είναι ασφαλισμένοι στον ΟΓΑ αν είναι νόμιμοι και υπάρχουν αρκετοί.
    4) Οι ανασφάλιστοι λαμβάνουν δωρεάν περίθαλψη αν τύχει κάτι.

  36. Lara avatar
    Lara 07/07/2008 17:59:27

    Δεν εισεβαλαν παρανομα καθολου.
    Η εισβολη ειναι καθως πρεπει νομιμη λογω απουσιας φυλαξης των Ελληνικων συνορων.
    Κι αν κατα λαθος βρεθει καποιος στο ποστο του με ολιγα κολυβα φιλοδωρημα ανοιγει τη μπαριερα στον παραξενο ταξιδιωτη
    ε βουαλα
    Κι αυτα που λετε εσεις τ' ακουω βερεσε.
    λαρα

  37. LEON avatar
    LEON 07/07/2008 18:05:50

    Θυμάμαι παλιότερα..όταν μαθεύτηκε ότι αρκετοί Βορειοελλαδίτες πήγαιναν στή γειτονική Βουλγαρία νά φτιάξουν τά δόντια τους, λόγω μικρότερης αμοιβής τών εκεί οδοντογιατρών, ξεσηκώθηκε θύελλα αντιδράσεων από τούς Έλληνες γιατρούς πού διαμαρτύρονταν γιά τό χαμένο τους εισόδημα...

    Κανείς τότε δέν τούς κατηγόρησε ώς ρατσιστές, εθνικιστές, ακροδεξιούς η φασίστες..

    Όταν όμως αντιδρούν αυτοί πού κυρίως πλήττονται από τήν εφαρμοζόμενη μεταναστευτική πολιτική, δηλαδή τά χαμηλού οικονομικού επιπέδου λαικά στρώματα, έ τότε..ξεσαλώνουν οί επιδοτούμενοι "χρήσιμοι" "αντιρατσιστές"..πού μπορεί νά είναι καί οδοντίατροι-βολεμένοι τού συστήματος..

  38. βαγγέλης avatar
    βαγγέλης 07/07/2008 18:09:32

    ρε Ανώνυμε άμα διώξουν τους έλληνες από Γερμανία ,Αμερική, Νότια Αφρική ,Αυστραλία κλπ δεν θα έχεις ούτε ψίχουλο για να φας...

  39. Εξάκτινος avatar
    Εξάκτινος 07/07/2008 18:16:06

    @ Anonymous 5:51 pm

    Δεν υπάρχει μετανοσταλαγνεία από εμένα. Απλά λέω τα πράγματα όπως είναι. Χρειαζόμαστε λιγότερους, καταγεγραμμένους, για συγκεκριμένες δουλειές, που δε θέλουν πλέον να κάνουν οι Έλληνες γιατί απλά έχουν καλύτερο επίπεδο. Επίσης να μένουν για λίγο χρονικό διάστημα, το πολύ 5 χρόνια, και να γυρίζουν στις χώρες τους με κάποια χρήματα για να φτιάχνουν τη ζωή τους εκεί. Φέρνοντας ανεξέλεγκτα προκαλούνται σοβαρά κοινωνικά προβλήματα.

  40. βαγγέλης avatar
    βαγγέλης 07/07/2008 18:17:35

    Leon δεν πλήττονται τα λαικά στρώματα από τους μετανάστες αλλά από την υπάρχουσα οικονομική οργάνωση της κοινωνίας

  41. Lara avatar
    Lara 07/07/2008 18:20:23

    Ο τροπος και ο χωρος διακινησης Ευρωπαιων πολιτων εχει πληρως νομοθετηθει, ασπασθει και υπογραφει απο ολες τις χωρες συν της Ελβετιας και φυσικα της Ελλαδας.
    Επομενως δε χρειαζεται φλυαρια και περιττες παρολες.
    λαρα

  42. Εξάκτινος avatar
    Εξάκτινος 07/07/2008 18:20:31

    @ Βαγγέλη νομίζω ότι λες πράγματα που δεν ισχύουν. Οι Έλληνες εκεί πήγαν στο πλαίσιο οργανωμένης μεταναστευτικής πολιτικής όπως κάνει σήμερα ο Καναδά που δέχεται μορφωμένους μετανάστες.Πήγαν σε χώρες που εκτός από τη Γερμανία ήταν χώρες μεταναστών. Στη Γερμανία που ήταν εθνικό κράτος και στο Βέλγιο πέρασαν πολύ άσχημα. Πολύ χειρότερα από ότι περνάνε οι μετανάστες στην Ελλάδα. Είχαν δουλειά που τους περίμενε και όσοι μπόρεσαν γύρισαν πίσω. Δεν έχει καμιά σχέση η ελληνική μετανάστευση με το μπάχαλο που βιώνουμε σήμερα.

  43. βαγγέλης avatar
    βαγγέλης 07/07/2008 18:24:21

    Εξάκτινε η Ελλάδα μπήκε στη ζώνη ευρώ χάρις στους αλβανούς. Αλήθεια μπορείς να πιστεύεις οτι θα εξοικονομήσουν χρήματα για να γυρίσουν στην πατρίδα με τους μισθούς πείνας που παίρνουν στην Ελλάδα; Τότε γιατί δεν εξοικονομούν χρήματα οι έλληνες;

  44. Εξάκτινος avatar
    Εξάκτινος 07/07/2008 18:30:17

    Η Ελλάδα δε μπήκε χάρη στους Αλβανούς στην Ευρωζώνη. Μπήκε γιατί ξεζούμισαν όλους τους Έλληνες για τη σύγκλιση γιατί μαγείρεψαν τα στοιχεία γιατί μας έβαλαν επειδή είμαστε μικρό ποσοστό της ευρωπαϊκής οικονομίας (1,8%). Επίσης η Ελλάδα αν οι πολιτικοί μας έπαιρναν λιγότερες μίζες θα είχε το μισό δημόσιο χρέος και δε θα είχε πρόβλημα με το Ευρώ. Κι αν οι Αλβανοί είναι τόσο πολύτιμοι γιατί πάει κατά διαόλου η χώρα μετά το Ευρώ. Δεν έφυγαν, αυξήθηκαν και πλήθυναν.

  45. βαγγέλης avatar
    βαγγέλης 07/07/2008 18:39:28

    Αλλη εποχή η δεκαετία του 50 και του 60 και άλλη τώρα. Ο καπιταλισμός σε άνθηση και υπήρχαν δύο ιδεολογικά αντίθετες υπερδυνάμεις. Αν η ελλάδα είναι οργανωτικά άχρηστη σε αυτό δεν φταίνε οι ξένοι. Πρέπει να ξέρεις οτι ο σημερινός φτωχός μετανάστης αύριο μπορεί να είναι ένας πλούσιος συνομιλητής. ΟιΕλληνες παρακαλάνε τους άλλοτε πάφτωχους κινέζους για να κάνουν επενδύσεις στην Ελλάδα. Αμα δε καταφέρουν να τους πείσουν για καμμιά επένδυση οι έλληνες πολιτικοί καμαρώνουν σαν 'γύφτικα σκεπάρνια'
    Φιλε εξάκτινε κάνε 'το καλό και ρίχτο στο γυαλό' έχεις ο καιρός πολλά γυρίσματα .....

  46. ΠΔύο avatar
    ΠΔύο 07/07/2008 18:44:55

    Σχετική συζήτηση στα blogs του ΕΛΙΑΜΕΠ:

    http://blogs.eliamep.gr/triandafyllidou/alvani-ikodomi-ke-oukranes-katharistries-mipos-irthe-i-ora-na-doume-tin-apascholisi-ton-metanaston-kapos-allios/

  47. Lara avatar
    Lara 07/07/2008 18:45:44

    Δεν σε ζηταει κανεις κι ουτε σου κανει προσκληση, οπως πολλοι στην Ελλαδα ακομη πιστευουν.
    Μονος σου πηγαινεις η πηγαινες, εψαχνες στην εφημεριδα και αν εβρισκες κατι ενδιαφερον, εμεινες και εψαχνες κατοικια.
    Και τωρα με το Ιντερνετ δε χρειαζεται ουτε καν να επισκευτεις τη χωρα, που επιθυμεις να εργαστεις.
    Βρισκεις εργασια μεσα στα σαιτς, τηλεφωνεις και φευγεις.
    Πολλοι νεοι της ιατρικης αποφοιτοι με γνωσεις ξενων γλωσσων το λιγοτερο 2, προσφατα εγκατασταθηκαν στην Ελβετια και οπου αλλου υπαρχει αμεση αναγκη και ελλειψη εργατικων χειρων μεσα στην ΕΕ.
    λαρα

  48. βαγγέλης avatar
    βαγγέλης 07/07/2008 18:58:57

    ανώνυμε ο πεινασμένος Σαλιαρέλης και μετέπειτα 'βασιλιάς των ρουμπινιών' δεν πήγε από την Αίγινα που έβοσκε στη Σενεγάλη κατόπιν διακρατικών συμφωνιών αλλά έφυγε μόνος του όπως οι αλβανοί σήμερα.Το ίδιο και οι έλληνες που πήγαν στην αμερική ή αυστραλία Σε προτρέπω να δεις το φίλμ του Σκορτσέζε ΄οι συμμορίες της Νέας Υόρκης' για να δεις τους μετανάστες [έλληνες ιταλούς, ιρλανδούς] όπως οι σημερινοί να οδεύουν στο προορισμό τους με τις διακρατικές συμφωνίες στο χέρι.... Μόνο οι γερμανοί και ιταλοί εφάρμοσαν διακρατική συμφωνία στη μετακίνηση των ελλήνων και έχεις δίκιο. Σου διαφεύγει όμως κάτι ότι με αυτές τις διακρατικές συμφωνίες η πατρίδα μας ελληναρά ανώνυμε αποποιείτο τις πολεμικές αποζημιώσεις έναντι Γερμανίας και Ιταλίας. Να τις χαίρεσαι αυτές τις διακρατικές συμφωνίες δούλε ανώνυμε

  49. Lara avatar
    Lara 07/07/2008 19:05:35

    Για ψαξε να βρεις ποιος εκανε και με τι ανταλλαγμα αυτες τις διακρατικες για τις πολεμικες αποζημιωσεις του β ΠΠ, που ισχυριζεσαι;
    λαρα

  50. ΑΤΑΚΤΟΣ avatar
    ΑΤΑΚΤΟΣ 07/07/2008 19:09:37

    Βαγγελη -το πολύ το κύριε λέεισων το βαριέται και ο Παπάς .
    Εσύ παιδί μου το χαβά σου Μπράβο την υπομονή σου μοιαζι με το γαϊδουρη του μπάρμπα Στέργιο .
    Σήμερα σπάνιο Ίδος υπό εξαφάνιση και επιδοτούμενο από Ε.Ε.

  51. ελληναράς! avatar
    ελληναράς! 07/07/2008 19:29:39

    είμαι ο ανώνυμος που έγραψα τα σχόλια 5 51 κ 6 42.

    Αφού ο βαγγέλης φρόντισε να με χαρακτηρίσει και να με βαφτίσει είναι κρίμα να πάει χαμένο το όνομα που μου απέδωσε.
    Οπότε εφ'εξής θα είμαι ο 'ελληναράς!'.
    Καλώς σας βρήκα!

    στο προκείμενο τώρα...

    1.Αν θεωρείς την κατάσταση που περιγράφει η ταινία του Σκορτσέζε ιδανικό παράδειγμα μίμησης και εφαρμογής για την Ελλάδα, τότε τι να πω...i rest my case!

    2.στις USA όσο Αμερικάνος ήταν ο Ιρλανδός τόσο Αμερικάνος ήταν κι ο Ιταλός, διότι αυτό το κράτος γεννήθηκε εξαρχής από αποίκους αφού εξολοθρεύτηκε ο γηγενής πληθυσμός.
    Για την ακρίβεια θα έλεγα ότι οι USA είναι μία παγκόσμια πρωτοτυπία στην ιστορία και καλό θα ήταν όταν παίρνουμε παραδείγματα από την εξέλιξη της κοινωνίας αυτού του κράτους να είμαστε λίγο πιο προσεκτικοί.

    3.Και άδικες ή άτοπες να ήταν αυτές οι διακρατικές συμφωνίες(αν τις κρίνεις βάσει του αντιτίμου) το γεγονός είναι οτι δείχνουν οργάνωση, νομιμότητα και σε καμία περίπτωση παρανομία και ετσιθελική εισβολή.

    4.Μετακινήσεις ανθρώπων πάντα θα υπάρχουν και αφεαυτού το φαινόμενο δεν είναι αρνητικό.
    Μπορεί όμως να προκαλέσει αρνητικές συνέπειες όταν γίνεται υπερβολικά μαζικά εις βάρος του ιθαγενούς πληθυσμού και όταν δεν υπάρχει η σωστή αντιμετώπιση.
    Δεν κρίνονται όλες οι περιπτώσεις με τα ίδια σταθμά διότι δεν έχουν το ίδιο ειδικό βάρος.
    Επί παραδείγματι δεν γίνεται ρε φίλε να συγκριθεί ο ...Σαλιαρέλης με το 1.500.000 Αλβανών που μπήκαν ξαφνικά στο γειτονικό τους κράτος την Ελλάδα μόλις άνοιξαν τα σύνορά τους!
    Ελπίζω να το αντιλαμβάνεσαι...

  52. μελιτης avatar
    μελιτης 07/07/2008 19:29:59

    ρε βαγγέλη δεν σε θέλουμε πήγαινε αλλού να πεις τις αμπελοφιλοσοφίες σου..... δεν αντέχουμε άλλο μετανάστες.... πεινάμε μας τρώνε το ψωμί

  53. archaeopteryx avatar
    archaeopteryx 07/07/2008 19:50:05

    ψυχραιμία...και ξεζουμιστήκαμε, και δουλέυουν σαν σκυλιά σε δυσμενές καθεστώς οι αλλοδαποί μας και είμαστε ρατσιστούληδες, και και.

    Οι προσδοκίες μας έχουν αλλάξει: ο ανιδίκευτος εργάτης του προχτές είναι σήμερα εργολάβος με αλβανούς εργοδηγούς και αφγανούς εργάτες. Τα βενζινάδικα τα δουλέυουν ξένοι, οι ντομάτες και οι πιπεριές σας είναι μαζεμένα από ξένα χέρια.

    Έχουμε δύο επιλογές:

    Ή θα τους εντάξουμε και θα τους κάνουμε ένα με εμάς, μοχλό ανάπτυξης,

    ή θα τους καταπιέζουμε και θα περιμένουν να αναλάβουν οι ...Γερμανοί και θα μας παρακάμψουν.

    Αλλά μην γκρινιάζουμε όταν έχοντας κάνει όλη την σκ..οδουλειά, ζητάν και αυτοί κάτι παραπάνω, παιδιά έχουν και αυτοί.

    Είμαι υπέρ της ένταξής τους.

  54. βαγγέλης avatar
    βαγγέλης 07/07/2008 20:05:43

    Χαίρομαι που για πρώτη φορά στην ελληνική μπλογκόσφαιρα έχουμε τα πρώτα διαδυκτιακά βαφτίσια.Ο Κύριος Factorx Θα πρέπει να το γιορτάσει....
    Λοιπόν ελληναρά ερχόμαστε σε πράγματα σοβαρά.Στο σημείο 3 λες επί λέξη 'και άδικες ή άτοπες να ήταν αυτές οι διακρατικές συμφωνίες .... το γεγονός είναι ότι δείχνουν οργάνωση' δηλαδή κατά τη γνώμη σου ανεξάρτητα αν οι γερμανοί μας υποδούλωσαν 4 χρόνια μας έκλεψαν μας σκότωσαν το ότι υπήρξε διακρατική συμφωνία νομιμοποεί το μετέπειτα εξευτελισμό των ελλήνων να καθαρίζουν τις τουαλέτες των γερμανών και να τους σκουπίζουν τον κώλο χωρίς οι κατακτητές να πληρώσουν ούτε ένα μάρκο... μπράβο ελληναρά άξιο το όνομα που σου έδωσα

  55. βαγγέλης avatar
    βαγγέλης 07/07/2008 20:16:00

    Ανώνυμε όπως ξέρεις τα ελληνικά νησιά είναι τόπος πια μόνιμης διαμονής γερμανών συνταξιούχων [ τα παιδιά των ναζί]. Λοιπόν αυτή τη στιγμή ετοιμάζεται μια διακρατική συμφωνία ανάμεσα σε ελλάδα και γερμανία για προσφερόμενες υπηρεσίες στους γερμανούς υπηκόους οι οποίοι βρίσκονται στην Ελλάδα [ΚΑΘΑΡΙΣΜΟΥΣ ΚΑΜΠΙΝΈΔΩΝ, ΠΟΤΙΣΜΟΥΣ ΚΉΠΩΝ ΜΑΣΣΑΖ ΚΛΟΟΥΝ ΚΛΠ].
    ενδιαφέρεσαι να σε προσλάβω

  56. Εξάκτινος avatar
    Εξάκτινος 07/07/2008 20:20:00

    Βαγγέλη έχεις άδικο.

    Οι χώρες μεταναστών Αμερική Καναδάς Αυστραλία έχουν διαφορετικές δομές από τις χώρες που είναι συμπαγή έθνη. Η θέση των μεταναστών είναι διαφορετική στις δύο αυτές κατηγορίες.

    Μεταναστευτική πολιτική δε σημαίνει διακρατική συμφωνία. Σημαίνει κανόνες σύμφωνα με τους οποίους δέχεσαι, ΑΝ δέχεσαι, κόσμο. Ο Καναδάς αυτή τη στιγμή δέχεται κόσμο. επίσης και η Βραζιλία. Ψάξε για το immigration office του Καναδά για να δεις με ποιους όρους δέχονται. Δε λέω να γίνει το ίδιο με την Ελλάδα αλλά να έχουμε κάποιους κανόνες που να ταιριάζουν στη χώρα μας και στην κοινωνία μας.

  57. ΑΤΑΚΤΟΣ avatar
    ΑΤΑΚΤΟΣ 07/07/2008 20:22:56

    βαγγελακο μου η ιδεα σου για τραχανα ειναι αριστη

  58. ελληναράς! avatar
    ελληναράς! 07/07/2008 20:25:38

    βαγγέλη λάθος κατάλαβες (πάλι).

    είπα οτι το γεγονός οτι υπήρξαν διακρατικές συμφωνίες δηλώνει τη νομιμότητα της μετακίνησης ελληνικού εργατικού δυναμικού προς το κράτος της Γερμανίας.

    Δεν είπα οτι δικαιώνει τις σφαγές και τις καταστροφές που έκαναν οι Ναζί στην Ελλάδα κατά τον Β΄ΠΠ.
    Αυτήν τη στρεβλή σύνδεση την έκανες εσύ επειδή είσαι προκατειλημμένος.

    Το αν σαν κίνηση ήταν σωστή ή λανθασμένη(η μετανάστευση των ελλήνων στη Γερμανία) δεν είναι θέμα του παρόντος post και για αυτό δεν το εξετάζω.
    Αυτό που μελετώ είναι ο τρόπος που έγινε και το κάνω διότι εσύ πρώτος το ανέφερες(με λανθασμένο στόχο και με λανθασμένο τρόπο, στο λάθος θέμα).


    νομίζω οτι κακώς το όνομά σου είναι ευάγγελος.
    μάλλον δυσάγγελο έπρεπε να σε πουν.

  59. βρωμοέλληνας avatar
    βρωμοέλληνας 07/07/2008 20:32:46

    Βαγγέλη για ρώτα τους φίλους σου που τα βρήκαν τα 4000 και 5000 $ για να περάσουν τα σύνορα Τουρκίας-Ελλάδας. Ποιον εξυπηρετεί άραγε, μακροπρόθεσμα, η δημιουργία μεγάλης μουσουλμανικής μειονότητας εντός της Ελλάδας;

  60. βαγγέλης avatar
    βαγγέλης 07/07/2008 20:37:04

    Εξάκτινε άλλο ο Καναδάς άλλο Αμερική άλλο Αυστραλία
    Η ιστορική εξέλιξη είναι διαφορετική. Και στις 3 αυτές χώρες οι γηγενείς είναι κλεισμένοι σε περιοχές στρατόπεδα, οι οποίοι ποτέ δεν εναντιώθηκαν στους λευκούς άποικους. [και να ήθελαν δεν θα μπορούσαν]
    Οι Μετανάστες του σήμερα που έρχονται στην ευρώπη είναι οικονομικοί μετανάστες θύματα των πολεμικών καταστροφών που κατά πλειοψηφία προκαλούν οι ιμπεριαλιστές αμερικανοί και ευρωπαίοι. Μην ξεχνάς στο Αφγανιστάν υπάρχουν έλληνες στρατιώτες. Ρώτησαν τους αφγανούς που πήγαν ή πήγαν κατόπιν διακρατικών συμφωνιών

  61. βαγγέλης avatar
    βαγγέλης 07/07/2008 20:38:10

    Πονηρούλη άτακτε σου κόβει το κεφάλι ......

  62. βαγγέλης avatar
    βαγγέλης 07/07/2008 20:44:25

    ρε ελληναρά είσαι τελικά πορωμένος κσι δεν θέλεις να καταλάβεις κάτι που σου είπα από την αρχή
    ΟΙ ΓΕΡΜΑΝΟΙ ΕΚΑΝΑΝ ΔΙΑΚΡΑΤΙΚΗ ΣΥΜΦΩΝΙΑ ΓΙΑ ΝΑ ΜΗΝ ΠΛΗΡΩΣΟΥΝ ΠΟΛΕΜΙΚΕΣ ΑΠΟΖΗΜΙΩΣΕΙΣ ΚΑΤΑΛΑΒΑΙΝΕΙΣ.....
    Στο άλλο που σε ρώτησα δεν μου απάντησες
    θα σε προσλάβω για την περιποίηση των γερμανών

  63. ΑΤΑΚΤΟΣ avatar
    ΑΤΑΚΤΟΣ 07/07/2008 20:55:25

    Βαγγελη –ο λύκος στην αντάρα χαίρετε Πρέπει να το ξέρεις .
    Μας έβγαλες την ψυχή να μας πεις την είδηση όλοι την μέρα ..

  64. βρωμοέλληνας avatar
    βρωμοέλληνας 07/07/2008 21:26:44

    Είσαι σίγουρος γι' αυτό;

  65. Σπατζιώτης avatar
    Σπατζιώτης 07/07/2008 21:27:10

    Είναι οδυνηρά αναγνωρίσιμη η τακτική των χρησίμων ηλιθίων του συστήματος (εθνομηδενιστών, πολυπολιτισμικών, νεοταξιτών κλπ) να περνάνε αμέσως στην επίθεση με χαρακτηρισμούς-κλισέ, ακόμα και όταν κάποιος τολμήσει να θέσει προς συζήτηση το υπαρκτό, μεγάλο και με πολλαπλές επιπτώσεις ζήτημα της λαθρομετανάστευσης. Αμέσως ο άλλος περνάει στην άμυνα και ψελλίζει μισόλογα, φοβούμενος να μην κακοχακατηριστεί. Το ίδιο κι εσύ (δυστυχώς) Φάκτορα. Το ζήτημα όμως συνεχίζει να υπάρχει, να επιτείνεται, να εντείνετα και αργά αλλά σταθερά να ροκανίζει τα θεμέλια της ίδιας μας της υπόστασης. Ασφαλώς και δεν αντιμετωπίζουμε ρατσιστικά κανέναν. Αντιθέτως, εμείς αντιμετωπίζόμαστε ρατσιστικά από το σύστημα, που με Δούρειο Ίππο τους λαθρομετανάστες κρατάει καθηλωμένους τους μισθούς, έχοντας στη διάθεσή του ένα ''εξαθλιωμένο προλεταριάτο'', αναγκασμένο να δουλέψει με χαμηλό μεροκάματο, χωρίς ασφάλεια και κάτω από άθλιες συνθήκες, χαμηλώνοντας έτσι τον πήχυ των απαιτήσεων και του Έλληνα εργαζόμενου.
    Οι επιπτώσεις στη λειτουργία του κράτους είναι τρομακτικές. Το αριθμητικά ανεπαρκές διδακτικό προσωπικό στα σχολεία μας γίνεται ανεπαρκέστερο. Στις τάξεις ο αριθμός των παιδιών αυξάνεται σε βάρος της μαθησιακής διαδικασίας. Το επίπεδο πέφτει (κι ας μη φέρει κανείς ως παράδειγμα του Τσενάι και κάτι άλλους ξένους σημαιοφοφόρους, γιατί είναι σταγόνα στον ωκεανό. Και βέβαια όλα αυτά συμβαίνουν όχι στα ιδιωτικά σχολεία της μπουρζουαζίας, αλλά στις φτωχογειτονιές της Αθήνας και της επαρχίας.
    Στην Υγεία η κατάσταση είναι απερίγραπτη. Οι γιατροί που μέχρι πρόσφατα δεν επαρκούσαν για τους δικούς μας arr;vstoyw, τώρα κυριολεκτικά σηκώνουν τα χέρια ψηλά, καθώς είναι υποχρεωμένοι (και σωστά) να νοσηλεύουν και να περιποιούνται και τους ξένους.
    Η απάντηση που ακούγεται στα παραπάνω συνήθως είναι - ας τοποθετηθούν στο δημόσιο περισσότεροι γιατροί και δάσκαλοι. Ναι, αλλά ΠΟΣΟΙ; Όταν η λαθρομετανάστευση είναι ανεξέλεγκτη και κάθε χρόνο εισρέουν εκατοντάδες χιλιάδες δυστυχισμένοι από τον πάλαι ποτέ Τρίτο Κόσμο και το πρώην και κατ΄ευφημισμό σοσιαλιστικό στρατόπεδο, κανένας σχεδιασμός δεν είναι εφικτός.
    Η εγκληματικότητα έχει αυξηθεί κατακόρυφα. Οι φυλακές έχουν τιγκάρει στους ξένους. Οι νεοταξίτες ισχυρίζονται ότι ποσοστιαία οι ξένοι εγκληματίες δεν είναι (αναλογικά) και πολύ περισσότεροι από τα δικά μας φρούτα, αλλά αν βγάλουμε στην άκρη τα κατ' εξοχήν ''ελληνικά'' εγκλήματα (οικονομικές κομπίνες, ακάλυπτες επιταγές, φέσια, καταπατήσεις κλπ) και περάσουμε στα λεγόμενα ''βαριά'' (φόνοι, ληστείες, κλοπές, ναρκωτικά, εμπόριο λευκής σαρκός κλπ), το ποσοστό των ξένων είναι ασυγκρίτως μεγαλύτερο. Αλλά και αλλιώς να είναι τα πράγματα, ακόμα κι αν ποσοστιαία οι ξένοι να είναι λιγότεροι, ας μου απαντήσει κάποιος γιατι αν ως κοινωνία έπρεπε να αντιμετωπίσω ας πούμε 1000 εγκληματίες, τώρα υποχρεούμαι να τα βγάλω πέρα έστω και με 1 παραπάνω.
    Το θέμα ειναι πολύ πιο μεγάλο - έχει και πτυχές εθνικές, άμυνας, δόμησης του κοινωνικού ιστού, αξιών, αλλά ας μην επεκταθώ, γιατί ''σεντόνιασα'' με το καλημέρα.
    Κανείς δε λέει όχι στη μετανάστευση, αλλά την προγμαμματισμένη και την ελεγχόμενη - αυτή που έρχεται να κλείσει τρύπες στις δικές μας αδυναμίες, κι όχι ν΄ανοίξει καινούργιες.
    Ο διεθνισμός της αριστεράς δεν είναι συνώνυμος της ''υπεράσπισης του δουλεμπορίου'' και της διάλυσης της πατρίδας.
    Υ.Γ. Είμαστε, νομίζω η μόνη χώρα στο κόσμο που η εθνικότητα να χρησιμοποιείται υβριστικά (πχ. ελληναράς) από ανθρώπους της ίδιας καταγωγής. Αυτό το ''σύνδρομο του Ορέστη'' αξίζει κάποτε να μελετηθεί από την παθοψυχολογία.
    Καλώς σας βρήκα

  66. Anon avatar
    Anon 07/07/2008 21:46:10

    "….έλληνα τα 4000 και 5000 $ υποδηλώνουν ακριβώς ότι οι άνθρωποι αυτοί είχαν κάποτε την οικονομική άνεση αλλά λόγω των πολεμικών καταστροφών στη περιοχή τους είναι αναγκασμένοι να φύγουν"

    Χα χα χα χα χα χα χα χα χα...

  67. Εξάκτινος avatar
    Εξάκτινος 07/07/2008 21:51:54

    1) Το θέμα με τους μετανάστες καίει πολύ. Θυμίζω για τους τακτικούς αναγνώστες ότι ποστ για το Σαμαρά έσπασε όλα τα ρεκόρ σχολίων.
    2) Σαφώς και προκαλείται οικονομικό κόστος για το κράτος που πρέπει να αναλάβει τη μόρφωση των παιδιών των μεταναστών και την υγειονομική τους περίθαλψη.
    3) Ο αριθμός των κρατουμένων μεταναστών αναλογικά με τον πληθυσμό τους στη χώρα είναι μεγαλύτερος από αυτόν των Ελλήνων αναλογικά επίσης με τον πληθυσμό των γηγενών στη χώρα.

    Όλα αυτά τα προβλήματα θα ήταν μικρότερα αν είχαμε οργανωμένη πολιτική. Να έρχονται να δουλεύουν χωρίς τις οικογένειες τους για 5 χρόνια να στέλνουν τα λεφτά στη χώρα τους για τα παιδιά τους που θα πήγαιναν εκεί σχολείο κι όχι εδώ και θα είχαμε και μικρότερο κόστος περίθαλψης γιατί τώρα δουλεύει ένας και πρέπει να περιθάλψει ολόκληρη οικογένεια. Αν απαιτούνταν να πληρώναμε ασφάλιστρο περίθαλψης για τις οικογένειες που έχουν αφήσει πίσω στις χώρες προέλευσης και τέλος.

  68. Lara avatar
    Lara 07/07/2008 22:09:11

    Exaktine,

    Yphrxe kapote ena STATUS 9- minis apasxolhshs apokleistika gia Ispanous, Italous kai Portogallous, tous gnostous se mas SAISONNIERS, pou apasxolountan mono se oikodomikes ergasies, dromous, tounel, klp,
    Pasxa erxontan kai Xristogena eprepe na epistrepsoun sthn patrida tous, afou eleige h adeia ergasias tous.
    Auto katarghtike apo thn EE prin 15 xronia.
    To dikaioma tou kathe ergazomenou Europaiou polith na diavionei me thn oikogeneia tou kato apo thn idia stegi theoreitai basikh arxh sebasmou ton anthropinon dikaiomaton.
    lara

  69. archaeopteryx avatar
    archaeopteryx 07/07/2008 22:20:35

    πουθενά δεν έχω δεί «δικαίωμα» εργαζομένου Ευρωπαίου πολιτη να μενει με την οικογένειά του. Μένω δύο βδομάδες το μήνα σε άλλη χώρα no problem. Νυχτερινά καλοκαινά ευχολόγια

  70. Εξάκτινος avatar
    Εξάκτινος 07/07/2008 22:23:15

    Auto katarghtike apo thn EE prin 15 xronia.
    To dikaioma tou kathe ergazomenou Europaiou polith na diavionei me thn oikogeneia tou kato apo thn idia stegi theoreitai basikh arxh sebasmou ton anthropinon dikaiomaton.

    Άλλο Ευρωπαίος κι άλλο εκτός Ευρώπης τόσο οικονομικά όσο και πολιτισμικά-κοινωνικά. Αν είναι έτσι να φτάσουμε την Ευρώπη μέχρι το πακιστάν.

  71. Lara avatar
    Lara 07/07/2008 22:42:56

    Exaktine,
    Os anafora tis trites xores isxuoun alloi kanones kai diataxeis.Oi Alvanoi den einai tritokosmikoi.
    Gia Pakistanous, Egiptious, Indous klp
    anoixe to sait ths EE na diavaseis.
    Alla ti ftenai oi metanastes, an h Ellada den
    threi kamia apolitos sumfonia, pou upegrapse stis Brixelles?
    Lara

  72. Σπατζιώτης avatar
    Σπατζιώτης 07/07/2008 22:46:32

    Αγαπητέ Βαγγελάκο,
    δεν απάντησες καθόλου σ' αυτά που είπα. Αντίθετα, πρόσθεσες λόγια στο στόμα μου - να φύγουμε από Ε.Ε., να γίνουμε σαν την Αλβανία του Χότζα, να πέσει ο τουρισμός, να μείνουν απούλητα τα προϊόντα μας και άλλα παρόμοια, συνεπαγόμενα μιας φαντασίας που αδυνατώ να παρακολουθήσω. Μήπως έχεις διατελέσει σουρρεαλιστής;
    Όσον αφορά στο γιαούρτι τώρα. Μα, γιατί τόση βία; Άσπροι, μαύροι, κίτρινοι, ιδεολογικά φαιοί (σαν και του λόγου σου), ελληναράδες και αμερικανοτσολιάδες αδέρφια είμαστε.
    Και κάτι άλλο - πρόσεξε λίγο τη σύνταξή σου και την ορθογραφία σου. Δε λέμε ''τι δουλειά θέλουν'', αλλά ''τι δουλειά έχουν''. Δε γράφεται μόνο το ''Αλβανία'' με κεφαλαίο το αρχικό γράμμα, αλλά και το ''Ελλάδα'', που εσύ το έγραψες με μικρό. Το ''καλύτερα'' γράφεται με ένα ''λ'' και με ''υ''. Κι άλλες πέντε-έξι γλωσσικές ασυνέπειες.Για να μην αναφερθώ στη στίξη σου. Πού πήγες σχολείο;

  73. popo kotsana...... avatar
    popo kotsana...... 07/07/2008 22:49:19

    lara

    αυτό το τραγελαφικό ''''''''''os anafora'''''''''' που έγραψες είναι ένα από τα πιο τραγικά λάθη που μπορεί να κάνει κάποιος.

    δηλαδή μιλάμε πέταξες κοτσανότουβλο ολκής.

    δεν υπάρχει κοπέλα μου έκφραση '''''''os anafora''''' στην ελληνική γλώσσα.

    το σωστό είναι:
    όσον αφορά το τάδε έχω να πω οτι....μπλα μπλα μπλα.....


    ακούς εκεί os anafora....
    όποιος το κάνει αυτό το λάθος αμέσως δείχνει οτι δεν καταλαβαίνει τι ακριβώς λέει.

  74. Basil avatar
    Basil 07/07/2008 22:59:28

    "Γι΄αυτό η Ελλάδα να κλείσει τα σύνορα της να φύγει από την ευρωπαική ένωση" Δεν χρειάζεται αγόρι μου αυτό. Δορυφορική επιτήρηση των ανοτολικών συνόρων θέλει, σε συνεργασία με το λιμενικό, και επιστροφή στα σπίτια τους. Δεν χρειάζεται να κλείσεις τα σύνορα της ΕΕ προς το παρόν. Το πρόβλημα δεν είναι οι Γερμανοί ή οι Αγγλοι λαθρομετανάστες.

    Η εξέλιξη των σχολίων δείχνει ένα πράγμα ότι είσαι ένα τρολλάκι "διεθνιστικό". Από αυτά έχει η Ελλάδα μπόλικα. Φαίνεται όμως ένα γεγονός. Δεν περνάει η προπαγάνδα σας πλέον, και ενοχλείστε πολύ. Θα ακολουθήσεις και εσύ όταν μεγαλώσεις τον γνωστό δρόμο τόσων πολλών. Ανδρουλάκης, Κοτζιάς, Αλαβάνος Δαμανάκη, κλπ κλπ. Και όλοι αυτοί σήμερα δοξάζουν τα καλά της παγκοσμιοποίησης. Τα θέματα αυτά (μεταναστευτικό, πολυπολιτισμικότητα)υπερβαίνουν τον παραδοσιακό διαχωρισμό δεξιάς αριστεράς.

    Ασε βαγγελάκι αγόρι μου, προς το παρόν κτίσε κανένα καθηγητή για να σου βγεί η επαναστατικότητα, και να θυμάσε όσα δεν φτάνει η αλεπού τα φτάνει η καμηλοπάρδαλη

    ΥΓ1 Δεν είπες κουβέντα για τον Serkan Kaya που πιάστηκε να εισάγει λαθρομετανάστες στο ανατολικό Αιγαίο; Γιατί αγόρι μου;

    ΥΓ2 Ο Σπατζιώτης τα έθεσε πολυ καλά.

  75. Basil avatar
    Basil 07/07/2008 23:01:44

    Ο Σπατζιώτης κάτι μου θυμίζει...

  76. Basil avatar
    Basil 07/07/2008 23:21:42

    Αγόρι μου δεν τα ξέρεις καλά... Ο μπάρμπα σόρος πρέπει να σας κάνει μαθήματα extra. Προς το παρόν βλέπω ότι εκνευρίζεσαι. Βλέπω ότι έπεσα δίανα από το 8 σχόλιο όταν σου είπα για τους "ιδεολογικούς σου πάτρωνες". Επίσης αρχίζεις να χρησιμοποιείς β πρόσωπο (εσείς-εμείς ποιοί εμείς; εσύ τι είσαι;) Από ότι φαίνεται γενίτσαρος σωστός. Μέχρι τότε την ημέρα της απελευθέρωσης που ονειρεύεσαι εσύ και οι λίγοι πλεόν όμοιοι σου.

    Είναι πατρίδα μου και την χαρίζω σε κανένα.

  77. Lara avatar
    Lara 07/07/2008 23:22:55

    Den exo paei akoma sxoleio. Peina, 2 PP Polemoi, kakouxies den mou epetrepsan na ftaso to pshlo skali pou stekesai esu.
    - sou to dhlono apoluta, axiotime???? file, pos epofeloumenh ths parousias sou pairno tzaba mathimata Ellhnikhs.
    eimai mia agramath 89 xronon, pou eiseiltha sthn parea sas aprosklhth na diapistoso idiois ommasin thn exelixi tou mualou sas.
    Dustuxos diakrino pos kamposoi briskontai akoma se emvriako stadio sthn koilia ths mamas tous.
    Sas parakalo meinete ekei pou eiste in Situ.
    Mh gennitheite pote, giati h katastrofh s afton ton topo tha einai anapofefkth.
    Lara h analfaviti

  78. Basil avatar
    Basil 07/07/2008 23:23:21

    Γεια σου νήπιε γέρων όλα καλά?

  79. popo kotsana...... avatar
    popo kotsana...... 07/07/2008 23:29:20

    λαρα

    επειδή εσύ δολοφονείς τη γλώσσα δεν είναι λόγος αυτός να μας εύχεσαι σωρηδόν να μην είχαμε γεννηθεί.

    επίσης το ιδίοις όμμασι είναι δοτική πτώση και δεν παίρνει 'ν' στο τέλος.

    υπάρχουν λάθη λαθάκια και λαθάρες.
    αυτό που είπες το αμίμητο os anafora είναι καραλάθαρος και για αυτό αντέδρασα έτσι.

  80. popo kotsana...... avatar
    popo kotsana...... 07/07/2008 23:32:40

    οι καταλήξεις 'ν' δεν είναι στραγάλια να τις πετάς όπου να'ναι.

  81. Σπατζιώτης avatar
    Σπατζιώτης 07/07/2008 23:33:56

    Βαγγελάκο,
    συνεχίζεις τα γλωσσικά ατοπήματα ακάθεκτος. Αν είσαι μόνο του προφορικού λόγου, τι το βασανίζεις το έρμο το0 πληκτρολόγιο; Αν και, εδώ που τα λέμε, είτε προφορικά είτε γραπτά, από ΛΟΓΟ (με την έννοια του έλλογου νοήματος) είσαι ''άσ' τα να πάνε''. Μήπως το ''μούγκα στη στρούγκα'' θα ταίριαζε καλύτερα σ' εσένα, μέχρι να κάνεις κάμποσα μαθηματάκια γλωσσικής επιμόρφωσης; Ξέρεις - η γλωσσική ένδεια είναι ένδειξη περιορισμένων πνευματικών δυνατοτήτων. Αλλά, αυτά είναι μάλλον ''ψιλά γράμματα'' για σένα...
    Όχι, όχι, συνέχισε να γράφεις. Να γελάει και λίγο το πικρό μας αχείλι.
    Υ.Γ. Τι σου θυμίζω, φίλε basil;

  82. Basil avatar
    Basil 07/07/2008 23:35:50

    γνωστό ύφος γραφής...

  83. Basil avatar
    Basil 07/07/2008 23:41:27

    Οχι αγόρι μου, καθόλου μόκο, ότι θέλω θα το λέω και μάλιστα δυνατά. Και πάλι σου λέω πρόσεχε, τώρα βάζεις το χρήμα πρώτο, πριν ήταν οι ανθρωπιστικές αρλούμπες, Οταν σου λέω ότι θα πάρεις το δρόμο των γνωστών εσύ διαμαρτύρεσαι.

    Το είχε πει ο Zappa ήδη από το 66
    We only in it for the money.

  84. Theodore avatar
    Theodore 07/07/2008 23:41:28

    Απ ο,τι βλεπω, αρκετοι, δε θελουν να παραδεχτουν την σκληρη πραγματικοτητα.
    Θα σας γραψω μια ιστορια, που την ακουσα, σε μια συνεντευξη ενος καναλιου, απο μια επαρχιακη πολη.
    Ρωταγε ο δημοσιογραφος φραποβιους, σε καποιο καφενειο των Σερρων, η καπου εκει γυρω.
    Γιατι δεν πατε να δουλεψετε στα χωραφια και ετσι οι αγροτες,(πιθανον και οι ιδιοι οι γονεις τους), αναγκαζονται να φερουν εργατες απο τη Βουλγαρια;
    Η απαντηση, στερεοτυπη.
    Μα εγω, εχω αλλα ονειρα για τη ζωη μου.
    Δηλαδη, παιδακια, που χτυπανε τα ποδαρακια τους κατω και λενε, "ζε σελω ατο".
    Και καποιος λεει, οτι οι μορφωμενοι νεοι και μπλα μπλα μπλα.
    Εγω ξερω, οτι μαθαινουμε κατι, για να βρουμε μια δουλεια.Εκτος και αν ο μπαμπας μας, εχει για μας.
    Αρα, το να μαθαινουμε κατι, που ειναι εκτος πραγματικοτητος, δειχνει χαμηλη νοημοσυνη.
    Ολα αυτα τα Σχολεια, θεωρητικων σπουδων, που δεν εχουν καμμια ζητηση, και που βγαζουν καθε χρονο, φουρνιες απο παιδια,δεν κανουν εγκλημα εις βαρος της χωρας;
    Επειδη η κυβερνηση, για να βολεψει καποιους στο προσωπικο και καποιους φοιτητες μαζι με τους ιδιοκτητες σπιτιων στην επαρχια,γεμισε την επαρχια με Σχολεια και Σχολες,πρεπει να τα ανεχομαστε, επειδη ειναι ευχαριστα;Στην αρχη τουλαχιστον;
    Και μετα; Που θα βρουν δουλεια οι ανθρωποι αυτοι; Οι πτυχιουχοι δηλαδη.(Ο Θεος να τους κανει δηλαδη).
    Και καλα, οι ξενοι, θα κανουν τις βρωμοδουλειες, που τα καμαρια σας, αρνουνται.Ψωμακι, απο που θα τρωνε αυτα;
    Η, χωρις να το λετε,εννοειτε, οτι το κρατος,ΠΡΕΠΕΙ,να ΔΙΟΡΙΣΕΙ, στο Πρυτανειο, στο Δημοσιο δηλαδη, ολον αυτο το στρατο των ανθρωπων, με το αιτιολογικο, οτι ειναι "μορφωμενοι",αρα, πρεπει να τους βαλουμε εκει, τους θελουμε δεν τους θελουμε;
    Αν αυτο εννοειτε, χωρις να υπολογιζετε, οτι το δημοσιο ελλειμμα, εχει ξεπερασει, καθε οριο, ο δε Αλογοσκουφης, ανεφερε, οτι ο φετεινος προυπολογισμος, δεν ειναι ευκολο να κλεισει,τοτε νομιζω οτι κανετε μεγαλο κακο με αυτα που λετε.

  85. Σπατζιώτης avatar
    Σπατζιώτης 07/07/2008 23:41:38

    Βαγγέλη,
    μη με παραξηγείς, αλλά το όνομά σου μου θύμισε τον αρκούδο Βαγγέλη του Αρκά. Είχε κι ένα αφεντικό, τον Χλέμπουρα, που του βαρούσε το ντέφι κι εκείνος χόρευε. Αλλά, μάλλον εσύ δεν έχεις πάρει χαμπάρι ούτε το χαλκά που σου έχουν περάσει στη μύτη, ούτε το ντέφι. Από λόγο, είπαμε, δεν τα πας καλά, μήπως είσαι καλύτερος στο χορό;

  86. Vass avatar
    Vass 07/07/2008 23:45:37

    Αγαπητοί φήλοι, παρακαλό δήξτε λήγι ανοχί στα ανορθώγραφα ή κήμενα με κακό σιντακτικό. Εφόσων καταλαβαίναιτε τι θέλη να πει ο μάστορας, μην τους τραβάται το αφτί.

  87. archaeopteryx avatar
    archaeopteryx 07/07/2008 23:50:56

    βρε παιδιά, μερικούς σαν αναγνωρίζω και καταλαβαίνω και τι λέτε...Οι άλλοι τι χάπια παίρνετε; Κρίμα στο ρεύμα που χαλάτε στο PC σας...

    δεν πάμε καλά

  88. popo kotsana...... avatar
    popo kotsana...... 07/07/2008 23:54:54

    λαρα

    και για να δεις οτι δεν ήταν προσωπικό αυτό που σου είπα αλλά μόνο για το αντιαισθητικό του πράγματος να ομολογήσω κι εγώ ένα δικό μου λάθος που εν τη ρύμη του λόγου διέπραξα.

    το 'όμμασι' δέχεται και 'ν' στην κατάληξη της δοτικής απλώς δεν είναι τόσο συνηθισμένο.

    παίρνω πίσω λοιπόν αυτήν την παρατήρηση.

    έτσι πρέπει να γίνεται με αυτά τα θέματα.
    ο ένας να διορθώνει τον άλλον ώστε να γινόμαστε κάθε φορά όλο και καλύτεροι σωστότεροι και να μιλάμε με μεγαλύτερη σαφήνεια και ακρίβεια διότι...
    ΑΡΧΗ ΣΟΦΙΑΣ ΟΝΟΜΑΤΩΝ ΕΠΙΣΚΕΨΙΣ

  89. Basil avatar
    Basil 07/07/2008 23:55:17

    Τι θες βρε παιδί μου να πείς:
    Εθνική ανεξαρτησία;
    Εθνική υποταγή;
    Μέσα στη ΕΕ;
    Εξω από την ΕΕ;
    Ελεύθερα σύνορα;
    Κλειστά σύνορα;
    Σεβασμό στους μετανάστες;
    Ζήτω η τουρκία;
    Ζήτω οι Ελληναράδες
    Κάτω οι Ελληναράδες;

    Τι θες να πείς;

    Ολο την μπάλα στην κερκίδα πετάς.

  90. Basil avatar
    Basil 07/07/2008 23:56:45

    Καλησπέρα archaeopteryx

    Κάνει ζέστη απόψε...

  91. Προφήτης avatar
    Προφήτης 08/07/2008 00:00:45

    Factor μεγάλη επισκεψιμότητα, πλακώσαν και τα κουκουλοφόρα τμήματα
    ΣΥΡΙΖΑ + αντιφα + "αντι-ρατσιστές (φρέσκοι, "τού Γουδιού", όπως λέμε "τού κουτιού")

    "Βαγγέλης" με βάρδιες γράφετε ;

    Γεια σου φίλε basil.
    Καλώς τον "Σπαντζιώτη".

  92. archaeopteryx avatar
    archaeopteryx 08/07/2008 00:04:04

    Καλησπέρα

    βρε παιδιά, μήπως να κάνουμε ένα κρυφό παράρτημα με λίγη ησυχία, έχω αρχίσει να μην καταλαβαίνω τα ελληνικά. Αυτή είναι η νεα γενιά;

  93. Vass avatar
    Vass 08/07/2008 00:05:19

    Φάκτορα με το συμπάθειο, αλλά η κουβέντα πάει στη σελίδα "Γράψε τη γνώμη σου". Σφύρα τη λήξη γιατί έχει ήδη μηδενίσει μία φορά το κοντέρ.

  94. archaeopteryx avatar
    archaeopteryx 08/07/2008 00:07:50

    ή βλέπω αμφεταμίνες επι τω έργω;

  95. Basil avatar
    Basil 08/07/2008 00:08:44

    Γεια σου φίλε προφήτη.

    Την ταμπελίτσα την έβαλες μόνος σου. Kάνεις μπαμ από μακρυά.

    Ούτε τον Ζάππα βρε βαγγέλη; Τι έμαθες σε αυτό το σχολείο;

  96. Προφήτης avatar
    Προφήτης 08/07/2008 00:12:29

    "Εξ απ' ανέκαθεν κι από παλιά" το μεταναστευτικό χτύπαγε ρεκόρ. Πάει για 200+.

  97. Προφήτης avatar
    Προφήτης 08/07/2008 00:17:03

    Βαγγελάκηηηηηηηηηηηηη
    που πάτε πολυπολιτισμικά καμάρια μου;

    Κάτσε να μού εξηγήσεις γιατί πρέπει να μετονομασθούμε "Ηνωμένα Λαθρομεταναστευτικά Εμιράτα".

  98. μπάμιας avatar
    μπάμιας 08/07/2008 00:22:27

    βαγγέλη, το ξέρεις αυτό με τον μονόφθαλμο που μιλάει γαλλικά και θέλει να...

  99. archaeopteryx avatar
    archaeopteryx 08/07/2008 00:23:37

    μην απαντήσεις βαγγέλη, ειναι παγίδα...

  100. archaeopteryx avatar
    archaeopteryx 08/07/2008 00:25:05

    Προφήτη, θυμισε μου, εκείνη η ανάρτηση με τα 200+ σχόλια ήταν έτσι αρλουμποειδής ή συνήθισα και έχω γίνει σνομπ;

  101. "νήπιος γέρων" avatar
    "νήπιος γέρων" 08/07/2008 00:29:06

    @Βαγγέλης: εννοούσα το "λιγούρι ελληναρά". Όπως, πιστεύω, δεν θες να σε βρίζουν, μη βρίζεις. Κατανοητό;

    @basil: γεια + χαρά σου, και σένα, φίλε!

  102. archaeopteryx avatar
    archaeopteryx 08/07/2008 00:31:56

    γεια σου ν.γ., τουλάχιστον έχουμε απαρτία...

  103. Basil avatar
    Basil 08/07/2008 00:36:00

    Πέρασε η ώρα παίδες, καληνύχτα
    Τα λέμε

  104. Προφήτης avatar
    Προφήτης 08/07/2008 00:37:40

    200 σχόλια και αστέρια; Χλωμό.
    Απόψε μια χαρά είναι.
    Μήπως βρισκόσουν σε εξοχικό περιβάλλον και σε "δηλητηρίασε" το οξυγόνο;
    (-: )

  105. Προφήτης avatar
    Προφήτης 08/07/2008 00:38:58

    Εξάκτινε δεν μού βγαίνουν τα emoticons

  106. archaeopteryx avatar
    archaeopteryx 08/07/2008 00:39:53

    μπά ίσως μου φαινόταν όλα πιο σοφά τότε...

  107. "νήπιος γέρων" avatar
    "νήπιος γέρων" 08/07/2008 01:36:31

    Γειά σου, αρχαιοπτέρυξ!

    Απ' ό,τι φαίνεται, τέλειωσε των παιδιών η ...αμφεταμίνη.

    Δε μου 'πες, διάβασες εκείνο το κείμενo στην "διακήρυξή" σου; Σέβομαι τη γνώμη σου, you know.


    @μπάμιας: για πες αυτό "με τον μονόφθαλμο που μιλάει γαλλικά και θέλει να…". Δεν το ξέρω και μου ακούγεται για καλό.

  108. LEON avatar
    LEON 08/07/2008 02:55:10

    @ ΑΜΚ“Βαγγέλης”

    Τί έγινε..δέν πληρώνει υπερωρίες Τό αφεντικό??

  109. archaeopteryx avatar
    archaeopteryx 08/07/2008 08:11:41

    καλημέρα νήπιε,

    ποτέ σε σένα, αυτό είναι για τους πολυ κακούς...

  110. polla neura avatar
    polla neura 08/07/2008 09:09:08

    Βαγγελάκη και λοιποί, σήμερα μου έβγαλαν μαχαίρι κάτι φιλαράκια σου πακιστανοί, καθώς περίμενα στην στάση για το λεωφορείο (όχι σε κανένα Κολωνάκι, ούτε σε καμία Εκάλη)! Αν εγώ την επόμενη φορά τους βγάλω κανένα 9mm δεν νομίζω να με κακοχαρακτηρίσεις, γιατί θα στενοχωρηθώ τα μάλα!

  111. "νήπιος γέρων" avatar
    "νήπιος γέρων" 08/07/2008 09:26:54

    Καλημέρα, archaeopteryx!

    Sorry, αλλά δεν κατάλαβα που κολλάει η απάντηση...

  112. archaeopteryx avatar
    archaeopteryx 08/07/2008 09:57:34

    νήπιε, το ανέκδοτο είναι ολίγον χυδαίο, και απευθύνεται μόνο σε αυτούς που πάνε γυερεύοντας. Όταν και αν σε δω από κοντά, αν είμαστε τυχεροί να συναντήσουμε καμιά κυρία που να πληρεί τις προϋποθέσεις, θα τις πούμε το ανέκδοτο (ή θα στο πω εσένα να της το πεις). Φυσικά κινδυνεύουμε να μας χαστουκίσει η κυρία... :-))

  113. "νήπιος γέρων" avatar
    "νήπιος γέρων" 08/07/2008 10:20:42

    OK! Καλημέρα και πάλι...

  114. Basil avatar
    Basil 08/07/2008 11:12:36

    H αυτοδικία είναι μέσο σε χώρους που δεν επικρατεί ο νόμος και δεν οδηγεί πουθενά. Ο Ανώνυμος 10:50 μίλησε σωστά και ψύχραιμα. Αλλο η παράθεση απόψεων, και άλλο τα εξάσφαιρα....

ΑΠΟΣΤΟΛΗ ΣΧΟΛΙΟΥ

Τα δεδομένα σας είναι ασφαλή! H διεύθυνση email δε θα δημοσιευθεί. Τα στοιχεία θα χρησιμοποιηθούν αποκλειστικά για τη δυνατότητα σχολιασμού στο antinews.gr .

Tα πεδία με αστερίσκο (*) είναι υποχρεωτικά.