25/09/2010 21:16
ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΣΧΟΛΙΟΥ

Αλλάζει τα δεδομένα η εμφάνιση Σαμαρά στη ΔΕΘ

Η μάχη της Θεσσαλονίκης έβγαλε νικητή τον Αντώνη Σαμαρά, σύμφωνα με πανελλαδική δημοσκόπηση της εταιρίας RASS που δημοσιεύει το «Παρόν της Κυριακής».

Η δημοσκόπηση μετράει τις εμφανίσεις του πρωθυπουργού και του προέδρου της ΝΔ στη ΔΕΘ.

Στο ερώτημα «ποιός κέρδισε τις εντυπώσεις» το 42,4% απαντά ο Αντώνης Σαμαράς και το 28,2% ο Γιώργος Παπανδρέου.

Μάλιστα το 54,1% των ερωτηθέντων συμφωνεί με την άποψη του κ. Σαμαρά ότι υπάρχει άλλος δρόμος πέραν του μνημονίου, σε αντίθεση με το 34,5% που το θεωρεί μονόδρομο για τη χώρα.

Η διαφορά ανάμεσα στο ΠΑΣΟΚ και τη ΝΔ στην πρόθεση ψήφου μειώνεται στο 5,8%, από 6,2% που ήταν στις αρχές Σεπτεμβρίου.

Σύμφωνα, εξάλλου, με γκάλοπ της Alco για το Πρώτο Θέμα στην σύγκριση Παπανδρέου-Σαμαρά, μετά τη ΔΕΘ, το 21% προκρίνει τον κ. Σαμαρά, το 16% θεωρεί ότι τα είπε καλύτερα ο κ. Παπανδρέου, ενώ το 45% και το 49% έχει την ίδια άποψη για Παπανδρέου και Σαμαρά αντίστοιχα.

Το 32% πιστεύει οτι ο πρόεδρος της ΝΔ χειρίστηκε με άνεση τις ερωτήσεις στη συνέντευξη τύπου της ΔΕΘ, το 24% πιστεύει ότι ήταν ειλικρινής, το 24% ότι έπεισε με τις θέσεις και τις προτάσεις του, ενώ το 22% ότι πρότεινε τον σωστό δρόμο για έξοδο απο την κρίση

ΣΧΟΛΙΑ

  1. Χρήστος avatar
    Χρήστος 25/09/2010 21:29:11

    η προθεση ψήφου μπορει να αργήσει να ανατραπεί. το σημαντικό είναι να πειστεί ο κόσμος ότι το πασόκ ευθύνεται για το μνημόνιο καθώς και ότι υπάρχει λύση πέρα του μνημονίου. Και στα δύο η επιχειρηματολογία του Σαμαρά στη Θεσσαλονίκη ήταν παραπάνω από πειστική. Αν συνυπολογίσουμε και τη γενική του παρουσία μιλάμε για θρίαμβο.

    • anonymous avatar
      anonymous @ Χρήστος 25/09/2010 21:46:44

      Η ΝΔ έχασε με 10% διαφορά και μέσα σε ένα χρόνο έχασε το 50% των στελεχών της.
      Οι δημοσκοπήσεις χωρίς καν να έχει κλείσει χρόνος δείχνουν ότι:
      α) Η διαφορά έχει πέσει στο μισό.
      β) Ότι το ΠΑΣΟΚ φθείρεται ταχύτατα και η τάση δεν είναι ούτε αναστρέψιμη αλλά ούτε δείχνει να σταθεροποιείται κάπου υπέρ του ΠΑΣΟΚ. π.χ. στο 1-2%.

      • Χρήστος avatar
        Χρήστος @ anonymous 26/09/2010 00:17:03

        συμφωνώ 100% για το ότι είναι μη αναστρέψιμη η φθορά του πασόκ. ο μόνος τρόπος να αντέξει κάποια κυβέρνηση σε τέτοιες συνθήκες είναι η ειλικρίνεια απέναντι στο λαό. Μετα το προεκλογικό 'λεφτά υπάρχουν' η μοίρα του πασόκ ήταν από την αρχή προδιαγεγραμμένη.

  2. ΓΙΑΔΙΚΙΑΡΟΓΛΟΥ avatar
    ΓΙΑΔΙΚΙΑΡΟΓΛΟΥ 25/09/2010 21:39:24

    Τώρα θα πρέπει να διαμορφώσει έξυπνα και σοβαρά τη στάση του έναντι του σκανδάλου, κατασκευής του "σκανδάλου" του Βατοπεδίου. Θα πρέπει να επιτεθεί με δριμύτητα στο Πασοκ, επειδή με βάση αυτή την απάτη, το κόμμα αυτό κέρδισε τις εκλογές του Νοεμβρίου 2009.

    Παράλληλα, η στάση του απέναντι στον Καραμανλή ο οποίος λοιδωρήθηκε και διεσύρθη όσο κανένας άλλος πρωθυπουργός (ουτε ο Ανδρέας με τα πάμπερς Κοσκωτά..)κατά την ταπεινή μου γνώμη θα πρέπει να είναι το ίδιο γενναία και έντιμη , όπως πάντα μέχρι σήμερα, ασχέτως αν διαχωρίζει -και σωστά- τις ευθύνες του από αυτές του πρώην πρωθυπουργού.

    Η τεράστια σημασίας απάτη του ελληνικού λαού από το Πασοκ με το ούτως καλούμενο σκάνδαλο του Βατοπεδίου θα πρέπει να γίνει παντιέρα στον αγώνα πολιτικής της ΝΔ.

    • ΓΙΑΔΙΚΙΑΡΟΓΛΟΥ avatar
      ΓΙΑΔΙΚΙΑΡΟΓΛΟΥ @ ΓΙΑΔΙΚΙΑΡΟΓΛΟΥ 25/09/2010 21:40:11

      Ο Αντώνης βέβαια θα τα κάνει όλα αυτά. Παρέλειψα να το αναφέρω.....

    • Επώνυμος avatar
      Επώνυμος @ ΓΙΑΔΙΚΙΑΡΟΓΛΟΥ 25/09/2010 21:47:13

      Ακριβώς. Το μέγα σκάνδαλο στην περιπτωση του Βατοπαιδίου είναι αυτή καθαυτή η κατασκευή του "σκανδάλου".

  3. Nίκος Θ. avatar
    Nίκος Θ. 25/09/2010 22:16:26

    Δεν χρειαζόταν καν η δημοσκόπηση. Ο τηλεθεατής αποδέχεται σοβαρότητα και όχι φανφάρες. Ο Αντώνης Σαμαράς είναι ο ηγέτης της Ελλάδος μας. Το αποδεικνύει σε κάθε βήμα του. Δεν προκαλεί εντύπωση το γεγονός του πανικού που έχει γημιουργήσει και που έχει καταλάβει όλους; Φερέφωνα των καναλιών που παίρνουν αυστηρές οδηγίες από τους διαπλεκόμενους ιδιοκτήτες των, μέλη της κυβέρνησης του μνημονίου, σε απόγνωση ευρισκόμενα εξαπτέρυγα του Πασόκ (ψηλούς και χοντρούς), συνεργάτες του "πνεύματος" των αμαρτωλών ΔΟΛ, Καθημερινής, Real News, ηγεσία του ΙΟΒΕ, εντρόμων τραπεζιτών, καθώς και άλλων, όμως ΑΠΟΤΕΛΟΥΝΤΩΝ ΜΕΙΟΨΗΦΙΑ.

  4. ΜΑΝΙΑ avatar
    ΜΑΝΙΑ 25/09/2010 22:22:05

    ΚΑΛΑ, ΜΟΝΟ ΕΜΕΝΑ ΕΝΟΧΛΕΙ ΟΤΙ ΤΟ ΠΑΣΟΚ ΕΙΝΑΙ ΑΚΟΜΑ ΜΠΡΟΣΤΑ;
    ΤΙ ΑΛΛΟ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΤΟΥΣ ΚΑΝΕΙ ΔΗΛΑΔΗ ΓΙΑ ΝΑ ΣΤΑΜΑΤΗΣΟΥΝ ΝΑ ΤΟ ΨΗΦΙΖΟΥΝ;;;
    ΣΑΦΩΣ ΑΛΛΑΖΕΙ ΤΟ ΚΛΙΜΑ ΑΛΛΑ ΟΧΙ ΜΕ ΡΥΘΜΟ ΑΝΑΛΟΓΟ ΤΩΝ ΔΕΙΝΩΝ ΠΟΥ ΠΕΡΝΑΜΕ ΚΑΙ ΑΥΤΟ ΕΙΝΑΙ ΑΝΗΣΥΧΗΤΙΚΟ...

    • Επώνυμος avatar
      Επώνυμος @ ΜΑΝΙΑ 25/09/2010 22:26:30

      Δεν ενοχλεί μόνο εσένα, κι εγώ έχω συφιλιαστεί και δεν ξέρω τι να γράψω.

      • ΜΑΝΙΑ avatar
        ΜΑΝΙΑ @ Επώνυμος 25/09/2010 22:31:27

        ΔΕΝ ΕΧΟΥΜΕ ΔΕΘ ΚΑΘΕ ΒΔΟΜΑΔΑ ΓΙΑ ΝΑ ΑΛΛΑΖΟΥΜΕ ΤΟ ΚΛΙΜΑ!
        ΜΙΑ ΗΤΑΝ ΚΑΙ ΠΕΡΑΣΕ!
        ΤΩΡΑ ΘΑ ΠΕΡΙΜΕΝΟΥΜΕ ΤΗΝ ΕΠΟΜΕΝΗ ΓΙΑ ΝΑ ΡΙΞΟΥΜΕ ΚΑΙ ΑΛΛΟ ΤΗ ΔΙΑΦΟΡΑ;
        ΔΕΝ ΞΕΡΩ ΤΙ, ΑΛΛΑ ΚΑΤΙ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΓΙΝΕΙ!

      • Επώνυμος avatar
        Επώνυμος @ Επώνυμος 25/09/2010 23:28:35

        Πάντως, συγχαρητήρια για το μπλογκ σου. Πολύ καλό.

      • ΜΑΝΙΑ avatar
        ΜΑΝΙΑ @ Επώνυμος 25/09/2010 23:36:27

        ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ!
        ΚΑΠΟΥ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΤΑ ΛΕΩ, Ή ΜΑΛΛΟΝ ΝΑ ΤΑ ΓΡΑΦΩ, ΓΙΑΤΙ ΘΑ ΣΚΑΣΩ!!!...
        ΔΕΝ ΜΠΟΡΕΙ, ΟΛΟ ΚΑΙ ΚΑΠΟΙΟΝ ΒΟΗΘΑΩ ΝΑ...ΞΥΠΝΗΣΕΙ!

      • Επώνυμος avatar
        Επώνυμος @ Επώνυμος 25/09/2010 23:41:10

        Και μόνον μεταξύ μας να τα λέμε, πάλι κάτι γίνεται, γιατί πρέπει να συνειδητοποιηθούμε όσο γίνεται περισσότερο. Και πιστεύω ότι συνειδητοποιούμαστε. Οι δυναμικές μειοψηφίες κάνουν στο τέλος πλειοψηφικές τις απόψεις τους στην κοινωνία. Κι εμείς θα τις κάνουμε, όλο και περισσότεροι καταλαβαίνουν τι γίνεται.

        Το Ίντερνετ και ειδικά το μπλόγκινγκ έχει κινηματικά χαρακτηριστικά...

      • ΕΛΛΗΝ avatar
        ΕΛΛΗΝ @ Επώνυμος 26/09/2010 03:39:10

        @ Μάνια & Επώνυμο

        Παιδιά μην βλέπετε μόνο το 5,8% .

        Μπορεί κάποιος να εκτιμίσει το 30% αυτών που δεν μιλάνε ?????
        Εσείς προς τα πού πιστεύετε οτι θα πάει την ώρα της κάλπης ????

    • rally monkey avatar
      rally monkey @ ΜΑΝΙΑ 25/09/2010 22:34:50

      δεν ειναι ανησυχητικο ειναι απο κωμικοτραγικο εως απλα τραγικο (αναλογως του ποσο σε αγγιξαν τα οσα συνεβησαν μεχρι στιγμης)

  5. Enzo avatar
    Enzo 25/09/2010 22:35:14

    υπομονη, λιγο ακομα και θα πεσουν μονοι τους.
    θεμα χρονου ειναι.
    αυτους που μουρμουρανε πρεπει να πεισει ο Σαμαρας.

  6. Επώνυμος avatar
    Επώνυμος 25/09/2010 22:38:23

    Κι εγώ θα περίμενα τουλάχιστον μια ισοφάριση. Τελικά "για να γυρίσει ο ήλιος θέλει δουλειά πολλή".

    Θα γυρίσει όμως. Φασούλι το φασούλι, θα γυρίσει. Και κάποια στιγμή θα γυρίσει για τα καλά.

    Απλώς ο δρόμος της αρετής είναι πολύ πιο δύσκολος τελικά από όσο νομίζουμε...

  7. Enzo avatar
    Enzo 25/09/2010 22:38:30

    αλλα απο την αλλη δεν πρεπει να αποκλεισουμε και το ενδεχομενο οτι ο ελληνικος λαος να ειναι εντελως αχρηστος , κοτες και μη σκεπτομενος

    • Χρήστος avatar
      Χρήστος @ Enzo 26/09/2010 00:21:15

      εννοείται οτι τέτοιοι είμαστε. γι'αυτό και δεν προλαβαίνουμε το κακο (γαπ) πριν μας βρει. όταν το νιωσουμε στο πετσί μας όμως να σαι σίγουρος ότι αφηνιάζουμε. δεν νομίζω να έχει καλά ξεμπερδέματα ο γαπ και ο θίασος του

  8. BlueSky avatar
    BlueSky 25/09/2010 22:38:42

    Δημοσκόπηση ισορροπιών. Ο κόσμος έχει αλλάξει γραμμή. Η ΝΔ, είναι μπροστά και προσπαθούν με νύχια και με δόντια να κρατήσουν υπνωτισμένο το λαό. Το κύμα είναι ήδη έτοιμο να πνίξει το πασόκ. Καμιά δημοσκόπηση όμως δεν θα καταφέρει να συγκρατήσει το τσουνάμι που τους πνίξει(πασόκ). Ο Κικίλιας είναι ήδη μπροστά και το παλεύει. Εκεί στην κρήτη και στην θράκη πότε θα ξυπνήσουν επιτέλους; Τόσο πολύ τους έχει ευνουχίσει το πασόκ;
    Τουρίστα καλύτερα μη πατάς στην Ελλάδα, είμαστε καλύτερα χωρίς εσένα!

    • anonymos avatar
      anonymos @ BlueSky 25/09/2010 23:24:28

      Ακριβώς. Καραστημένη.

  9. ΜΑΝΙΑ avatar
    ΜΑΝΙΑ 25/09/2010 22:41:10

    ΣΙΓΟΥΡΑ ΘΑ ΓΥΡΙΣΕΙ. ΕΧΕΙ ΚΑΙ Ο ΜΑΖΟΧΙΣΜΟΣ ΤΑ ΟΡΙΑ ΤΟΥ!
    ΑΠΛΩΣ ΕΙΝΑΙ ΛΙΓΟ ΑΠΟΓΟΗΤΕΥΤΙΚΟ...

  10. Ο Θείος avatar
    Ο Θείος 25/09/2010 22:41:29

    Η διακύμανση της δημοτικότητας κομμάτων ή πολιτικών, διέπεται και αυτή από νόμους στατιστικούς. Όπως π.χ. η διακύμανση της θερμοκρασίας ή η διακύμανση τιμών μετοχών και νομισμάτων. Πολύ καλά φαίνεται αυτό σε καμπύλες συναρτήσει του χρόνου. Αλλά πρέπει να παρακολουθήσεις τη χρονική διακύμανση σε καμπύλες δημοσκοπήσεων της ίδιας εταιρείας. Όσοι γνωρίζουν στοιχειώδη Τεχνική Ανάλυση για τις οικονομικές καμπύλες, μπορούν άνετα να την εφαρμόσουν και στις δημοτικότητες. Με όλα τα σχετικά, ταλαντωτές, κινητούς μέσους όρους, ορμή κτλ.
    Υπομονή, πολλή υπομονή χρειάζεται για όσους περιμένουν "αναστροφή". Υπάρχει μια μέση τυπική περιοδικότητα διετίας, κι ακόμη είμαστε στη μέση.

    • rally monkey avatar
      rally monkey @ Ο Θείος 25/09/2010 23:39:53

      Αγαπητε Θειο νομιζω θα συμφωνησεις ο'τι σε περιπτωση εξωγενους ΣΟΚ τεχνικες αναλυσεις, μεσοι οροι κλπ πανε για τα πανυγηρια..
      θα το αφησω στην κριση σου τι βαθμου σοκ ηταν για τον τοπο η διακυβερνηση γιωργακη

  11. Γιωργος Χ avatar
    Γιωργος Χ 25/09/2010 22:43:28

    Δηλώσεις ....news.in.gr/greece/article/?aid=1231060542

    Σιχασιά με έπιασε

    • ΓΙΑΝΝΗΣ avatar
      ΓΙΑΝΝΗΣ @ Γιωργος Χ 26/09/2010 01:49:12

      Μωραίνει Κύριος..Μην ασχολείσαι

  12. ΠΕΤΡΟΣ ΧΑΣΑΠΗΣ avatar
    ΠΕΤΡΟΣ ΧΑΣΑΠΗΣ 25/09/2010 22:57:48

    Σιγά - σιγά, όλο και τρώγεται η διαφορά μεταξύ ΠΑΣΟΚ και ΝΔ.

  13. Επώνυμος avatar
    Επώνυμος 25/09/2010 23:24:48

    Εντωμεταξύ, λίγο άσχετο, αλλά δεν ήξερα σε ποιο άλλο ποστ να το βάλω και το βάζω μια που λέμε για "αλλαγή δεδομένων": Φαίνεται ότι ο Ομπάμα έμμεσα εγκρίνει πλέον στρατιωτική επίθεση στο Ιράν:

    "Σε συνέντευξή του στο BBC Persian, επεσήμανε, ωστόσο, ότι προτιμάει την διπλωματική επίλυση αλλά αυτό απαιτεί μία αλλαγή στη νοοτροπία της κυβέρνησης του Ιράν."

    Προτιμάει δηλαδή διπλωματική επίλυση, "αλλά", αυτό εξαρτάται από το αν θα αλλάξουν νοοτροπία οι Ιρανοί!

    Αν δεν αλλάξουν νοοτροπία δηλαδή, σταματάει η διπλωματία!

    Πρώτη φορά ακούμε έμμεση έγκριση της στρατιωτικής επίθεσης, νομίζω, ή κάνω λάθος;

    • ψυχραιμια avatar
      ψυχραιμια @ Επώνυμος 25/09/2010 23:28:10

      All options are on the table.Αυτη ειναι η παγια αμερικανικη θεση για τα πυρηνικα του Ιραν.Αλλα βεβαια τυχον επιθεση θα στειλει την παγκοσμια οικονομια για βρουβες.Εκει να δεις δουλειες το ΔΝΤ.

      • Επώνυμος avatar
        Επώνυμος @ ψυχραιμια 25/09/2010 23:38:39

        Δεν αποκλείεται να είναι και το σχέδιό τους. Τα αφεντικά του ΔΝΤ άλλωστε, οι πέντε - έξι μεγάλες αμερικανικές τράπεζες, έχουν τη δυνατότητα να επηρεάσουν την πολιτική της αμερικανικής κυβέρνησης ακόμη και σε ανορθολογικές κατευθύνσεις.

        Από την άλλη, η παγκόσμια οικονομία ανακάμπτει και αν δεν είναι στόχος τους η επιπλέον καταστροφή της παγκόσμιας οικονομίας, μπορούν να περιμένουν ακόμη έξι με δώδεκα μήνες για να μην ρισκάρουν κι άλλη πλήγη. Δεν έχουμε όλες τις πληροφορίες για το τι επιδιώκουν τελικά, αν και το μεγάλο στοίχημα παίχθηκε με την εξαφάνιση της Lehman από το προσκήνιο.

        Εξάλλου, δεν πιστεύω ότι θα γίνει κανονικός πόλεμος με το Ιράν, μόνον αεροπορικές και πυραυλικές επιδρομές, με καταστροφές υποδομών (στρατιωτικών και πολιτικών) και πυρηνικών εγκαταστάσεων, όσο γίνεται. Δεν νομίζω να υπάρξουν οι χερσαίες επιχειρήσεις του Ιράκ ή του Αφγανιστάν, θα είναι υπερβολικά δύσκολο και ίσως όχι απαραίτητο.

        Από την άλλη, πρέπει να υπάρχει τουλάχιστον η ανοχή του μεγάλου δανειστή, της Κίνας... Πώς θα το κάνουν αν δεν θέλει η Κίνα;...

    • ΜΑΝΙΑ avatar
      ΜΑΝΙΑ @ Επώνυμος 25/09/2010 23:32:07

      ΠΟΛΥ ΦΟΒΑΜΑΙ ΟΤΙ Η ΑΠΟΦΑΣΗ ΕΧΕΙ ΗΔΗ ΛΗΦΘΕΙ.
      ΟΙ ΙΡΑΝΟΙ ΚΑΙ ΚΑΤ'ΕΠΕΚΤΑΣΗ ΟΛΟΙ ΜΑΣ ΔΕΝ ΘΑ ΒΓΑΛΟΥΜΕ ΤΟ ΕΤΟΣ ΧΩΡΙΣ ΠΑΡΑΤΡΑΓΟΥΔΑ.
      ΝΟΜΙΖΩ ΟΤΙ ΤΕΛΙΚΑ ΘΑ ΧΑΡΟΥΜΕ ΑΝ ΤΑ "ΠΑΡΑΤΡΑΓΟΥΔΑ" ΕΙΝΑΙ ΜΟΝΟ ΣΤΗΝ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ...

  14. ΑΛΕΞ avatar
    ΑΛΕΞ 25/09/2010 23:44:02

    Factorx: θες να γραψεις την γνωμη σου; ελεύθερα. δεν θα μεταφέρεις όμως ανοησίες δήθεν παραπολιτικών μπλογκς που οι συντάκτες τους, μεγαλωμένοι στον κήπο της Αγίας Οικογενείας κάνουν τωρα την ίδια δουλειά με εκεινη που έκαναν επι Καραμανλή. Οταν θα υπαρξει θεμα θα το γραψουμε πρωτοι εμεις και θα ειναι εγκυρο

    • Επώνυμος avatar
      Επώνυμος @ ΑΛΕΞ 25/09/2010 23:49:36

      Δικό σου σχόλιο ή το διάβασες κάπου; Και αν το δεύτερο, πού;

    • ΑΛΕΞ avatar
      ΑΛΕΞ @ ΑΛΕΞ 26/09/2010 00:18:17

      Αχ αυτή η άγια οικογένεια που δημιουργεί όλες τις ραδιουργίες ενώ η αναφορά στην πολίτικη άνοιξη είναι ταμπού.
      Εν πάση περίπτωσή καιρός λαγού καιρός λαγουδίνας....

  15. ΜΑΝΙΑ avatar
    ΜΑΝΙΑ 25/09/2010 23:46:44

    ΔΕΝ ΕΧΕΙΣ ΑΔΙΚΟ, ΑΛΛΑ ΜΕΤΑ ΣΟΥ ΒΓΑΙΝΟΥΝ ΚΑΤΙ ΤΕΤΟΙΕΣ ΔΗΜΟΣΚΟΠΗΣΕΙΣ ΚΑΙ ΤΡΕΛΑΙΝΕΣΑΙ!
    ΜΕ ΟΛΑ ΑΥΤΑ ΑΚΟΜΑ 5.8%!!!

  16. roadrunner avatar
    roadrunner 26/09/2010 06:52:06

    ΘΑ μου επιτρέψετε να σχολιάσω ότι η αλλαγή κλίματος με την εμφάνιση του Σαμαρά στη ΔΕΘ δεν αποτυπώνεται με ακρίβεια στα στατιστικά των όποιων δημοσκοπήσεων. Στη ΔΕΘ φάνηκαν σε εμένα ως απλό οπαδό της ΝΔ κάποια σημαντικά πράγματα: α) ότι το τετράμηνο από τις εσωκομματικές διεργασίες μέχρι τη ΔΕΘ, το κόμμα δεν κοιμόταν άλλα έκανε δουλειά. Αυτό το απέδειξε ο Σαμαράς που έδειξε να κατέχει σε βάθος και πλάτος όλα τα σημαντικά ζητήματα που αφορούν τη χώρα, απαντώντας με ακρίβεια, αλήθεια και προτείνοντας ολοκληρωμένες προτάσεις. β) ότι παρόλο που αυτό το διάστημα του καλοκαιριού γινόταν δουλειά μέσα στο κόμμα, υπήρχε και η εξυπνάδα και ο προγραμματισμός όλα αυτά να μην βγαίνουν σε τυχαίες στιγμές, αλλά και όταν το ΠΑΣΟΚ θα έχει φθαρεί αρκετά και όταν το ενδιαφέρον του κόσμου θα είναι μεγάλο (δηλ. στη ΔΕΘ).
    Και τελικά, αυτό το ΟΥΦ!!!ΕΠΙΤΕΛΟΥΣ!!! της ανακούφισης μετά την εμφάνιση Σαμαρά στη ΔΕΘ μάλλον δεν μπορεί να ποσοτικοποιηθεί μέσα σε μια δημοσκόπηση....βγήκε από την ψυχή μας αλλά θέλει χρόνο μέχρι και οι πιο πληγωμένοι και δύσκολοι Νεοδημοκράτες να εκδηλωθούν....

  17. Asterix avatar
    Asterix 26/09/2010 08:51:18

    Αυτό το 34,5% τι σόι μαλ... πασόκοι είναι;
    Πόσο πασόκος μπορεί να είναι ένας άνθρωπος;

  18. ΓΙΑΔΙΚΙΑΡΟΓΛΟΥ avatar
    ΓΙΑΔΙΚΙΑΡΟΓΛΟΥ 26/09/2010 14:11:38

    Και αν διενεργούν τη δημοσκόπηση όχι πανελλαδικά αλλά σε περιοχές που παραδοσιακά αποτελούν κάστρα του Πασοκ π.χ. Κρήτη ή Δωδεκάνησα ;

    Τότε κατά την ταπεινή μου άποψη η ΝΔ, βρίσκεται σε φάση ταχείας ανάκαμψης έναντι του πασοκ το οποίο συντηρείται στην εντατική, εφόσον το μισό ποσοστό αυτών που ερωτώνται απαντούν ότι ο Σαμαράς έχει ΚΕΡΔΙΣΕΙ ΤΙΣ ΕΝΤΥΠΩΣΕΙΣ ΣΤΗ ΔΕΘ, άρα τον αποδέχονται ως ηγετική φυσιογνωμία.

    Αν υποθέσουμε λοιπόν ότι συμβαίνει αυτό, τα ποσοστά που δίνουν στην ομιλία Σαμαρά στη ΔΕΘ λενε κάτι άλλο . Οτι ο λόγος της ΝΔ δια του αρχηγού της αρχίζει και πείθει, και γίνεται ενδιαφέρων και έτσι φυσικό είναι να ανατραπεί η υφιστάμενη κατάσταση.

ΑΠΟΣΤΟΛΗ ΣΧΟΛΙΟΥ

Τα δεδομένα σας είναι ασφαλή! H διεύθυνση email δε θα δημοσιευθεί. Τα στοιχεία θα χρησιμοποιηθούν αποκλειστικά για τη δυνατότητα σχολιασμού στο antinews.gr .

Tα πεδία με αστερίσκο (*) είναι υποχρεωτικά.