#_CRON_JOB_#
#_CRON_JOB_#
18/05/2011 20:46
ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΣΧΟΛΙΟΥ

Αλλάζει κάτι, ή πιάσαμε τον Δρούτσα στον ύπνο;



Με την ΝΟΤΑΜ Α0907/11 που παραθέτω, η Ελλάδα ύστερα απο πολύ καιρό ανακοινώνει το ...αυτονόητο : Μια ασκηση SAR (Ερευνα – Διάσωση) εντός του FIR Αθηνών μεταξύ Ρόδου και Καστελορίζου !

A0907/11 - HELLENIC NAVY AND AIRFORCE WILL MAKE A SEARCH AND RESCUE EXERCISE

WITHIN ATHINAI FIR AS DESCRIBED BELOW:

1.- EXERCISE AREA (WITHOUT FIRING) : 361500N0283200E 360500N0290500E

354600N0285400E 355800N0282300E.

AWYS M601 AND R19 (LAKAD-EXELA), L609 AND G18 (NILAS-ALKIS), L995

(IRBAX-AMONO) AFFECTED.

2.- PROCEDURES FOR EXERCISE AIRCRAFT:

2.1.-EXERCISE AIRCRAFT WILL FLY VFR/VMC IN ACCORDANCE WITH ICAO

RULES AND PROCEDURES AS AMPLIFIED IN AIP-GREECE.

11.2.-EXERCISE AIRCRAFT WILL SUBMIT FLIGHT PLANS AND WILL NOT ENTER

CONTROLLED AIRSPACE UNLESS PRIOR PERMISSION HAS BEEN OBTAINED BY

APPROPRIATE ATS UNITS.

3.-PROCEDURES FOR NON EXERCISE AIRCRAFT:

3.1.-IN THE INTEREST OF SAFETY DURING THE EXERCISE NON EXERCISE

AIRCRAFT ARE STRONGLY ADVISED NOT TO FLY WITHIN THE AREA DESIGNATED

IN PARA (1) ABOVE. 00000FT AMSL - FL100, 07 JUN 05:00 2011 UNTIL 07 JUN 15:00

2011. CREATED: 17 MAY 09:13 2011

 

Το ενδιαφέρον της υποθέσεως, εκτός φυσικά της επιλεγείσης περιοχής (βλ. χάρτη) είναι ο «ογκος» των ασκηθησομένων δυνάμεων κατά την ασκηση «ΙΩΝΑΣ 2011»:

 

6 F-16, 1 ή 2 φρεγάτες, 1 πυραυλάκατος, 1 κανονιοφόρος, 1 C-130, 1 ΑΒ-205, 2 Super Puma, δυνάμεις στη Ρόδο και στο Καστελόριζο, πλωτά μέσα του Λιμενικού κλπ.

Με τα μέτρα της κακομοιριάς, της «αψογης» στάσεως, των περικοπών κονδυλίων και γενικώς της μιζέριας που απλώνει το απειλητικό φάσμα της ακόμη και στα αυτονόητα για ενα Κράτος, πρόκειται για πραγματική επίδειξη δυνάμεως σε μια κρίσιμη γεωστρατηγικά περιοχή.

Προφανώς η Τουρκία δεν θα μείνει αδρανής, θα καταγγείλει «παραβιάσεις» της διεθνούς νομιμότητος κλπ. και ενδεχομένως να εκδόσει ΝΟΤΑΜ που θα κηρύσσει “null and void” την Α0907/11 της ΥΠΑ, ενώ δεν θα λείψουν οι προκλήσεις με υπερπτήσεις πλοίων ( θα προκαλέσουν με υπέρπτηση κάποιου σκάφους του Λιμενικού η παρενόχληση ελικοπτέρου). Εάν βεβαίως οι προκλήσεις επεκταθούν με παραβιάσεις «αντιποίνων» σε αλλα σημεία του ΕΕΧ (οπως εδώ και μερικές ημέρες με μαζικές παραβιάσεις στα πλαίσια των ασκήσεων “Εfes” και “Denis Gordu”) η επιχειρηθεί υπέρπτηση φρεγάτας (εχει ξαναγίνει στο πεδίο βολής Ανδρου) θα εχει ενδιαφέρον η Ελληνική αντίδραση.

Θα περιμένωμε εως την 7η Ιουνίου που ξεκινά η ασκηση και ελπίζομε οτι «αλλες» δυνάμεις εντός κυβερνήσεως δεν θα ματαιώσουν η «κουτσουρέψουν» μια αναζωογονητική κίνηση του ΓΕΕΘΑ και της πολιτικής ηγεσίας των ΕΔ.

Parsifal

ΣΧΟΛΙΑ

  1. Προφήτης avatar
    Προφήτης 18/05/2011 20:53:23

    Parsifal, συνέχισε.
    Δεν λέμε βέβαια ότι "ακούνε" το antinews ή άλλες ιστοσελίδες με εθνικά, γεωστρατηγικά θέματα.
    Αλλά ξέρουν πια ότι οι Έλληνες είναι ενημερωμένοι.

  2. sawas avatar
    sawas 18/05/2011 21:16:10

    Ευγε και ευχαριστω για την ενημερωση !

  3. Nikos avatar
    Nikos 18/05/2011 21:22:20

    As ελπισουμε οτι οι αξιωματικοι που θα παρουν μερος θα τα εχουν ΜΕΓΑΛΑ!!

  4. Hercules! avatar
    Hercules! 18/05/2011 21:35:12

    Η εκδοση της ΝΟΤΑΜ ηταν μια πολυ ευχαριστη ειδηση και μαλιστα μετα απο πολυ καιρο. Εχω ομως την υποψια, μην πω βεβαιοτητα, πως παραμονες της ασκησης θα εκδοθει ανακοινωση του Εξωτερικων για ακυρωση, μεταθεση η μαιταιωση της ασκησης. Η αιτιολογια;
    1ον γινεται σε χωρο που δεν ελεγχουμε πια
    2ον ειναι απλα μια μοδα μου δεν εχει λογο να πραγματοποιηθει, κριση εχουμε που να σκορπαμε λεφτα και
    3ον ειμαστε σε διαδικασια εξομαλυνσης των ελληνοτουρκικων διαφορων, ας μην ερεθιζουμε την απεναντι πλευρα.

    Αχ το μυριζομαι ... δε θα βρει ο παπας να θαψει...

  5. Y. avatar
    Y. 18/05/2011 21:50:57

    Εγώ πάλι έχω μιά άλλη εκτίμηση. Μήπως μετά τα τελευταία επεισόδια των ΓΑΠικών που τη βγήκαν στο Βενιζέλο, ο Μπένυ κάνει αντεπίθεση με πρωτοβουλίες εντός του υπουργείου του, που αφενός δε μπορεί κανείς να αμφισβητήσει ακι κριτικάρει, αφετέρου να ξεβρακώσει το Γιωργάκη και τις αποφάσεις του στα ελληνοτουρκικά?

  6. Νίκος Αργεάδης avatar
    Νίκος Αργεάδης 18/05/2011 22:19:52

    Παρσιφάλ, πολύ φοβάμαι ότι οι γραικύλοι-πράκτορες που παρεπιδημούν εντος του ελληνικού κρατικού μηχανισμού θα μειώσουν ή και θα ματαιώσουν την άσκηση.
    Παλιά έπεφτε η Κύπρος (ρηθέν υπό του ¨εθνάρχη" ΚΚ του Α') μακκρυά. Τώρα ήρθε η σειρά της περιοχής του Καστελλοριζου.

  7. ierofantis avatar
    ierofantis 18/05/2011 22:30:54

    Γειά σου Πάρσιφαλ μαχητή.

    Η ημερομηνία που ξεκινά η άσκηση είναι πολυσήμαντη.

    Αποφασίζεται η εκταμίευση της πέμπτης δόσης του Δανείου...

    Λήγουν ελληνικά ομόλογα αξίας 10 δις...

    Κουβεντιάζεται το πρόγραμμα χρηματοδότησης της Πορτογαλίας...

    Γίνονται εκλογές στην Πορτογαλία...

    Δενικώς γίνονται διάφορα στην Ευρώπη πέριξ της ημερομηνίας αυτής...

    Προσοχή για τυχόν θερμό επεισόδιο.

    Κατά τα λοιπά, περιτεύει να πω ότι προσωπικά σε κατατάσσω στους ήρωες της ενημέρωσης των Αντινένων στα εθνικά - στρατιωτικά θέματα, ιδίως για τους όχι και τόοσ εξοικειωμένους με ιστοσελίδες και πηγές αμυντικού τύπου.

    • xmmm avatar
      xmmm @ ierofantis 18/05/2011 23:13:01

      δεν το βλεπω να γινεται η ασκηση τελικα. η ισως να ετοιμαζουν κανενα ζεστουλικο (ουτε καν θερμο) επεισοδιο για τρομοκρατηση και αποπροσανατολιγμο του λαου μας

      • ierofantis avatar
        ierofantis @ xmmm 18/05/2011 23:29:42

        Κοντός Ψαλμός, Αλληλούια...

  8. ΙΩΑΝΝΗΣ ΚΑΣΤ. avatar
    ΙΩΑΝΝΗΣ ΚΑΣΤ. 18/05/2011 22:32:52

    Ο ΑΤΣΑΛΑΚΟΤΟΣ ΜΑΛΟΝ ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΚΑΤΑΛΑΒΗ ΤΙΠΟΤΑ!!!ΑΥΤΟΣ ΤΟΣΟ ΧΑΖΟΧΑΡΟΥΜΕΝΟΣ ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ, ΟΥΤΕ ΠΟΥ ΠΗΡΕ ΧΑΜΠΑΡΗ ΓΙΑ ΤΗΝ ΝΟΤΑΜ.ΣΤΟΝ ΚΟΣΜΟ ΤΟΥ ΖΕΙ.

  9. parsifal avatar
    parsifal 18/05/2011 23:29:39

    Καλησπέρα Ιεροφάντη, σωστά επισημαίνεις τον κίνδυνο για πρόκληση θερμού επεισοδίου :Λίγες ημέρες μετά τις δηλώσεις του "μαιμού" - Αττίλα Zeybek, ενας αλλος επίδοξος ...πορθητής, ο απόστρατος συνταγματάρχης Umit Yalim, βουλευτής του ιδίου κόμματος DP απεπειράθη να "αποβιβασθεί" στο "Τουρκικό" Αγαθονήσι. Ετσι δήλωσε στους Λιμενικούς που φυσικά δεν του επέτρεψαν την ...απόβαση - αποβίβαση και βεβαίως συνέχισε το παραλήρημα περι "στρατιωτικής κατοχής" απο την Ελλάδα των δυο νησιών στα ΜΜΕ της πατρίδος του.
    Το αντινέα ανήρτησε σχετικό αρθρο για ις δηλώσεις Zeybek και την ανάληψη υπηρεσίας απο την "επαγγελματία" του είδους Hurriet, τώρα εχομε τον Yalim, 44 παραβιάσεις μόλις σήμερα και επονται ολα οσα αναφέρεις πρός τις αρχές Ιουνίου.
    Μυρίζει μπαρούτι !

    • ierofantis avatar
      ierofantis @ parsifal 18/05/2011 23:43:39

      Φίλε Πάρσιφαλ,

      Είμαι ειλικρινά περίεργος να δώ τις κινήσεις (διπλωματικές και στρατιωτικές) του Αμερικανικού παράγοντα.

      Γνωρίζω για την πρόσφατη LoR των ελληνικών ενόπλων δυνάμεων για την προμήθεια αρματικού συναμικού και ΤΟΜΠ από τα αποθέματα του αμερικανικού στρατού.

      Για μερικούς φίλους φαντάζει μια κίνηση αδιέξοδη και πολυδάπανη.

      Προσωπικά πιστεύω ότι ειδικά στα υλικά του στρατού ξηράς και δη των τεθωρακισμένων και του μηχανοκίνητου πεζικού, πρόκειται για μάννα εξ ουρανού.

      Επίσης μου προκαλεί εντύπωση η σιωπή των Ισραηλινών...

  10. Greece Pleading avatar
    Greece Pleading 18/05/2011 23:56:37

    Εντωμεταξυ και εντελως τυχαια οπως παντα.. καποιος εν οψει της ανακοινωσης εβαλε "αναποδα" τους πυρους σε μπροστινο τμημα τροχων F-16 κατα τη διαδικασια συντηρησης του αεροσκαφους με αποτελεσμα σχεδον να θρηνησουμε θυματα και τνη απωλεια ενος απο τα πιο ακριβα F0-16D Advanced.

    ΠΟΥ ΠΑΣ ΡΕ ΚΑΡΑΜΗΤΡΟ ΜΕ ΝΟΤΑΜ? ΠΡΩΤΑ ΕΚΑΘΑΡΙΣΗ ΣΤΟ ΣΤΡΑΤΕΥΜΑ ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΠΡΑΚΤΩΡΕΣ ΕΚΑΝΕΣ?

    Εμπιστευεστε εσεις ΠΑΣΟΚ σε θερμα επεισοδια? Ο ΣΗΜΙΤΗΣ και τα ΙΜΙΑ δεν μας εγιναν μαθημα?

  11. Greece Pleading avatar
    Greece Pleading 19/05/2011 00:00:17

    "Είμαι ειλικρινά περίεργος να δώ τις κινήσεις (διπλωματικές και στρατιωτικές) του Αμερικανικού παράγοντα."

    Τις κινησεις τις εχει κανει ηδη ο "παραγωντας" εδω και δεκαετιες οταν μας εκβιαζει να αγοραζουμε τα συστηματα του με τους δικους του ορους τα οποια ειναι ειδικα σχεδιασμενα για να αστοχουν "οταν χρειαστει".

    • ierofantis avatar
      ierofantis @ Greece Pleading 19/05/2011 00:07:58

      Δεν έχεις άδικο.

      Σκέψου όμως.

      Τα τελευταία είκοσι χρόνια, με εξαίρεση τα αεροσκάφη, το σύνολο των ελληνικών ενόπλων δυνάμεων είχε στραφεί κυρίως στην ευρωπαϊκή εξοπλιστική αγορά.

      Ναι, αυτή του Όλι Ρεν, του Νικολά και της Αγγέλας...

      Ελικόπτερα μεταφοράς προσωπικού υπερσύγχρονα που ακόμα δεν πετάνε, υποβρύχια που γέρνουν, αεροσκάφη Γιουροφάϊτερ που κοστίζουν όσο δύο αμερικανικά, άρματα μάχης χρυσάφι που εμφανίζουν ρωγμές κατά τα ρεπορτάζ (το τι υιοθετει ο καθείς, είναι άλλου παπά ευαγγέλιο) κλπ.

      Κακοί οι Αμερικανοί. Μαζί σου. Αλλά και από τους άλλους δεν είδαμε χαϊρι, Ελλάς Ευγνωμονούσα.

      • Greece Pleading avatar
        Greece Pleading @ ierofantis 19/05/2011 00:13:15

        Μα οταν οι πρωτοι διδαξαντες επετυχαν με τη συμπεριφορα τους, γιατι να υστερησουν και οι υπολοιποι?
        Εν πασει περιπτωσει το πρωτο πραγμα που αστοχησε πριν συμβουν ολα αυτα ειναι η ορθη κριση του μεσου Ελληνα πολιτη κι απο εκει ξεκινουν ολα.

  12. μουρίνιο avatar
    μουρίνιο 19/05/2011 00:01:48

    Αν γίνει αυτή η άσκηση ( έχω τις επιφυλάξεις μου) σημαίνει οτι η αμερικανική πολιτική ηγεσία επιθυμεί για τους δικούς της λόγους να στηρίξει ενεργά τον αγρίως βαλλόμενο ΓΑΠ. Δεν είναι τυχαία άσκηση, φέρει ιδιαίτερο συμβολισμό και η Τουρκία θα αντιδράσει λυσσωδώς. Έμπρακτη πάντως απόδειξη της μεταστροφής των Αμερικανών σε ευνοϊκότερη συμπεριφορά προς την Ελλάδα είναι η δωρεάν παραχώρηση των 400 αρμάτων Μ1Α1 στην Ελλάδα, τα οποία μολονότι είναι μεταχειρισμένα ανατρέπουν δραματικά υπέρ ημών την ισορροπία αρματικού δυναμικού στην περιοχή της Θράκης. Η κίνηση αυτή σαφώς είναι δώρο στον Παπανδρέου και ¨προειδοποίηση" στον Ερντογάν και τον υπερφίαλο παρλαπίπα ΥΠΕΞ του.

  13. Greece Pleading avatar
    Greece Pleading 19/05/2011 00:15:22

    "Προφανώς η Τουρκία δεν θα μείνει αδρανής"
    Φυσικα, πρωτα θα στειλουν υποβρυχιακια.
    Kανενα ατυχηματακι θα παθουν ομως? :)
    Μετα μπορουν πολυ ευκολα να επικαλεσοτυν κι εκεινοι "αστοχια"!. :)

  14. parsifal avatar
    parsifal 19/05/2011 00:21:53

    Παιδιά ψυχραιμία. Η αστοχία στον ριναίο τροχό του F-16 προήλθε μάλλον απο θραύση εδράνου ολισθήσεως (ρουλεμάν). Με τις δυνάμεις που ασκούνται κατά την απο /προσγείωση, η θραύση ενός εξαρτήματος απο βαμμένο χάλυβα οπως το ρουλεμάν μπορεί να εχει σημαντικότατες επιπτώσεις, ολα είναι πιθανά.
    Τώρα για το ενδεχόμενο θερμό επεισόδιο, τουλάχιστον οι ΕΔ είναι πιό εμπειρες απ'οτι το 1996 και κυρίως "ψυλλιασμένες". Στα γαλλικά λέμε "ενας προειδοποιημένος ανθρωπος κάνει για δυο" και ελπίζω οτι αυτήν την φορά δεν θα πιασθούμε αδιάβαστοι. Εξ αλλου ΔΕΝ είναι θέμα πρωθυπουργού : Είναι θέμα ορθού χειρισμού ΚΕΠΙΧ του Λιμενικού, αντε και της ΑΣΔΕΝ εάν κρατηθεί το επίπεδο εκει που πρέπει.
    Φυσικά εάν εχωμε μείζον περιστατικό (εμπλοκή αεροσκάφους - πλοίου) πάμε μακριά. Δύσκολο για τον οποιο επίδοξο Σημίτη να γίνει ρίψασπις σε τέτοιες συνθήκες ! "Μalgre lui", θα δοθεί η πρέπουσα απάντηση, αλλοιώς θα εχομε ενδόρρηξη !
    Τώρα εάν ματαιώσουν την ασκηση οι δυνάμεις της συνδιαλλαγής και της μειοδοσίας ...Εμείς ομως ως κόσμος, τι κάνωμε ? Μόνο για τα φράγκα θα φωνάζωμε ?

    • ierofantis avatar
      ierofantis @ parsifal 19/05/2011 00:54:16

      Συμφωνώ.

      Θα είναι πολιτική καταδίκη μια μείζονα αποτυχία σε διαχείριση κρίσης. Ειδικά σε εποχή που πλέον είναι ορατή και η πλήρης αποτυχία της ακολουθούμενης μνημονιακής οικονομικής πολιτικής.

    • enianos avatar
      enianos @ parsifal 19/05/2011 10:11:20

      Έτσι γιατί δικαιολογίες του τύπου είναι δεμένα τα χέρια μας δεν είναι πλέον αποδεκτές ! Εκτός και κατέβουν καμία πεντακοσαριά χιλιάδες λαθραίοι στον δρόμο! !

  15. ierofantis avatar
    ierofantis 19/05/2011 00:21:54

    Στην καταληκτική σου φράση δεν μπορώ παρά να συμφωνήσω και φωναχτά μάλιστα.

  16. Pluto avatar
    Pluto 19/05/2011 01:57:37

    H άσκηση= πρωτοβουλία του Benny.
    Ηδη στο ΥΠΕΞ οι άνθρωποι του Δ(ήθεν) Δόκτορα μιλάνε γιά προκλήσεις καί προβλέπουν καταστροφές,προσπαθώντας να ματαιώσουν την άσκηση...

    • Greece Pleading avatar
      Greece Pleading @ Pluto 19/05/2011 02:41:08

      Ασκηση πρωτοβουλια Μπεννυ αφου συναντηθηκε με Αμερικανους και Ασυτραλους που ηρθαν τρεχωντας μετα τη συναντηση με τους Κινεζους για να συζητηθουν οι απ ευθεις πτησεις Πεκινου Αθηνας που ειναι πλεον πραγματικοτητα. Ενεργος τουρισμος 54 εκατομμυρια, ενω μονο 1 εκατομμυριο απο αυτους περυσι επισκευθηκε την Ευρωπη και απο αυτους μονο οι 10.000 την Ελλαδα.
      Ο μονος διαγωνισμος μεταξυ ΓΑΠ ΜΠεννυ ειναι ποιος θα "εξυπυρετησει"περισσοτερο τους καταρρεωντες εξ Αμερικης που ο κω.. τους πηρε πραγματικα φωτια με τα την καταρρευση της Ιαπωνιας η οποια τελευταια αγάπησε πολυ τους Τουρκους και φυσικα συνεχιζει να μην τα παει καθολου καλα με τους Κινεζους.

      • Δήμος avatar
        Δήμος @ Greece Pleading 19/05/2011 04:12:34

        Δύο πτήσεις την εβδομάδα είναι, μη νομίζεις πως θα έρθουν αρκετοί περισσότεροι. Θα υπερδιπλασιαστεί το τωρινό νούμερο, βέβαια, αλλά και πάλι μιλάμε για πολύ χαμηλά επίπεδα.

        • koinos_nous avatar
          koinos_nous @ Δήμος 19/05/2011 07:44:43

          Η αρχη ειναι το ημισυ του παντος

  17. pikos avatar
    pikos 19/05/2011 09:30:44

    Παιδια 1-2 φρεγάτες και 6-7 αεροσκαφη δεν ειναι επίδειξη δύναμης,ειναι απλο καραγκιοζιλίκι...αναρωτήθηκε κανεις για το αν μπορει να στείλει πανω απο 1-2 φρεγάτες και να εχει πάνω απο 6 αεροσκάφη στον αέρα συνέχεια;
    Τα τελευταία 7 χρονια οι ένοπλες δυνάμεις μονο διαλύονται.

  18. Αθωος Περαστικος avatar
    Αθωος Περαστικος 19/05/2011 09:36:17

    Οταν εγραψα εδω πριν ενα μηνα οτι επικειται δωρεαν παραχωρηση 400 αρματων Abraams απο τις ΗΠΑ, αντιμετωπισα τα ειρωνικα σχολια πολλων σχολιαστων...τωρα που επιβεβαιωνεται (και εκτος απο τα 400 αυτα στελνονται δωρεαν και αλλα, TOMP κλπ), τι εχουν να πουν οι χλευαζοντες???

    • Greece Pleading avatar
      Greece Pleading @ Αθωος Περαστικος 20/05/2011 14:38:57

      Αν θα εχεις υλικο να μας ενημερωνεις και για τις συνεχεις πιεσεις της Πρεσβειας καλος, αν οχι τοτε να αρχισουμ εν ασκεφτωμαστε οτι η Αμερικη ΠΕΦΤΕΙ ΜΑΚΡΙΑ! Υπαρχουν αλλοι πιο κοντινοι και βολικοτεροι.
      Καποιος επιτελους με @@ πρεπει να καλεσει το Πρεσβη της πρακτωροχωρας και να του ξηγηθει αλμυρο φυστικη. Κυριε δεν μπορω γιατι η χωρα σου ΠΕΦΤΕΙ ΜΑΚΡΙΑ! κι αντε γεια!

  19. Αρουρης avatar
    Αρουρης 19/05/2011 14:35:20

    Θα μπορούσε βέβαια η δύναμη να ήταν μεγαλύτερη αλλα δεν μας κανει πίστωση στο βενδινάδικο η Τρόϊκα.

  20. Hercules! avatar
    Hercules! 19/05/2011 16:27:16

    Παιδια, θεοχλωμο το κοβω να συμμετασχουν ελικοπτερα! εκτος του οτι εχουμε μεινει με τις σακαρακες τα Huey, ο φον Μητσος με το αναποδο χαμογελο θα τα εχει πανω στις ταρατσες υπουργειων με αναμενους κινητηρες...

  21. enianos avatar
    enianos 19/05/2011 17:37:21

    Τελικά νομίζω ότι αβαντάρουμε το φιλαράκι ερντογάν λόγο εκλογών !Πάλι ξευτίλα θα γίνουμε !