#_CRON_JOB_#
#_CRON_JOB_#
13/05/2012 21:22
ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΣΧΟΛΙΟΥ

Αλαβάνος: Έξοδος από το μνημόνιο σημαίνει και έξοδο από το ευρώ!



Η Αριστερά οφείλει να πει στην κοινωνία πως έξοδος της Ελλάδας από το Μνημόνιο οδηγεί στην έξοδο της Ελλάδας από το ευρώ με μια επώδυνη, αλλά με προοπτική, διαδικασία αναφέρει ο πρώην πρόεδρος του ΣΥΡΙΖΑ κύριος Αλέκος Αλαβάνος σε άρθρο του που δημοσιεύει στο site iskra.gr.

«Η Αριστερά προειδοποιεί με ευθύνη τον λαό. Δεν του λέει μόνο ότι ο δρόμος έξω από το μνημόνιο είναι και δρόμος έξω από το ευρώ, αλλά ότι είναι και ιδιαίτερα επώδυνος, όμως με προοπτική» αναφέρει χαρακτηριστικά.

Σύμφωνα με τον κ. Αλαβάνο, η αποχώρηση από το ευρώ σε συνδυασμό με την κατάργηση της δανειακής σύμβασης θα νοηματοδοτηθεί θετικά από τον απλό κόσμο με ένα βασικό όρο: αν γίνει πειστική ως η μόνη απάντηση στον συνταξιούχο που το μηνιάτικο του φτάνει για μια βδομάδα, στο νέο άνεργο που περιφέρεται χωρίς σκοπό, στο μικροκαταστηματάρχη που δεν περνάει πια από τον δρόμο που ήταν το μαγαζάκι του γιατί δεν αντέχει τον πόνο.

Ο Αλέκος Αλαβάνος προτείνει τρεις λύσεις για την Ελλάδα: Την παραμονή στο ευρώ και την αποδοχή των όρων της δανειακής σύμβασης, την με προοπτικές προετοιμασμένη έξοδό μας από το ευρώ, και την ανεξέλεγκτη χρεοκοπία που προειδοποιεί ότι θα δημιουργήσει πανικό, χάος και ανεξέλεγκτο πληθωρισμό, με άγνωστη έκβαση.

«Η ριζοσπαστική Αριστερά μπορεί να αμυνθεί απέναντι στην ευκολία της ίδιας της εκλογικής επιτυχίας. Να μη φοβηθεί το συγκρουσιακό και μετασχηματιστικό της χαρακτήρα. Να κρατήσει τα κοινωνικά της οράματα. Να εντάξει τη θετική συμβολή που μπορεί πια να έχει στα δραματικά προβλήματα του λαού σε μια καινοτόμα αφήγηση ανατρεπτικών αλλαγών σε μια χώρα όχι της Λατινικής Αμερικής, όπου η αλυσίδα ήδη έχει σπάσει από ‘αδύναμους κρίκους’, αλλά της ευρωπαϊκής ηπείρου» καταλήγει.


Οι δηλώσεις του πρώην προέδρου του ΣΥΡΙΖΑ και μέντορα του Α. Τσίπρα προκάλεσαν σάλο με αποτέλεσμα ο εκπρόσωπος του ΣΥΡΙΖΑ Π.Σκουρλέτης να επιχειρήσει να το διαψεύσει λέγοντας: "Δεν έχει καμία σχέση με τον ΣΥΡΙΖΑ. Ούτε βουλευτής μας είναι , ούτε μας υποστήριξε" είπε και προέτρεψε τους δημοσιογράφους να τον καλέσουν να πει τι εννοούσε με την φράση "έξοδος από το Μνημόνιο, σημαίνει έξοδος από το ευρώ"


skai.gr

ΣΧΟΛΙΑ

  1. ΚΥΘΗΡΙΟΣ avatar
    ΚΥΘΗΡΙΟΣ 13/05/2012 21:29:10

    Ὁ μέντορας ξαναχτύπησε...,εἶδε φῶς καί μπῆκε...
    Πάντως,ὃσο ἀκαταλαβίστικος ἦταν καί ὃταν ἦταν ἐν ἐνεργεῖα,τό ἲδιο παραμένει καί τῶρα.

  2. Ο Θείος avatar
    Ο Θείος 13/05/2012 21:35:51

    Το μπάχαλο μπαχαλοποιειται περαιτέρω;

  3. nikos17 avatar
    nikos17 13/05/2012 21:59:33

    αυτός είναι για πρωτοσέλιδο στο Αντινιουζ? Απλά θυμάμαι την Πελλοπονησο και την Αθηνα του Δεκέμβρη.

  4. βορεια προαστια avatar
    βορεια προαστια 13/05/2012 22:04:30

    Oσοι ψηφισαμε αντιμνημονιακα κομματα νομιζετε οτι δεν γνωριζουμε πως ειναι πολυ πιθανον να βγουμε απο το ευρω? Η νομιζετε οτι πυστευουμε οσα λεει ο Τσιπρας και φοβομαστε το μπαμπουλα της δραχμης?

    • Factorx avatar
      Factorx @ βορεια προαστια 13/05/2012 22:25:49

      Γιατι ψηφίσατε; να μην χάσετε τα καγιέν;

    • Ο Ιθαγενής avatar
      Ο Ιθαγενής @ βορεια προαστια 13/05/2012 23:45:35

      Δεν υπάρχει κανένας μπαμπούλας της δραχμής με την οποία η χώρα έχει πτωχεύσει 5 φορές και ανθύπατοι με κανονιοφόρους συνέλεγαν μέχρι και την γεωργική παραγωγή....
      Δεν υπάρχει κανένας μπαμπούλας του €....τουλάχιστον όσο ισοδυναμούσαν όλα τα κιλά με όλα τα λεφτά και τα € ήταν διακοποδάνεια, κινητά, εορτοδάνεια, μεζονέτες κλπ
      Σε μια μεσογειακή χώρα που εισάγει ...έως και τα λεμόνια πάντα μας φταίει κάτι άλλο εκτός από τις δομές και τις λειτουργίες μας.
      Εγώ θυμάμαι την δραχμή και τον Χολαργό: με δασμούς για να σώζουμε τα ντόπια μαγαζάκια, με μπανάνες είδος πολυτελείας, με λαθραία ηλεκτρονικά είδη....
      Κατανοώ δε απόλυτα όσους έχουν € και τα έχουν βγάλει έξω δραχμή θέλουν.
      Μόνο που δεν απαντούν σε μερικά απλά ερωτήματα:
      -όταν δεν έχεις επάρκεια σε τρόφιμα και πρώτες ύλες, φάρμακα και καύσιμα δραχμή σημαίνει ότι θα χρειαστείς συνάλλαγμα ...και δεν σε δανείζει κανένας αν το θυμούνται.
      -όταν οι μισθοί ελέω Χολαργού θα είναι οι ίδιοι απλά δεν θα έχεις τι να αγοράσεις
      Πόσος χρόνος θα χρειαστεί για να ισορροπήσει το σύστημα και η καθημερινότητα; Γιατί μιλάμε για ζωές και όχι για ...θεωρίες.
      Οι υπόλοιποι 27 λοιπόν φαντάζομαι είναι απλά ...ηλίθιοι και εμείς είμαστε απλά ο περιούσιος λαός που όλοι μας οφείλουν.
      Φυσικά και το Μνημόνιο είναι ηλίθιο και αποτυχημένο γιατί ρίχνει την οικονομία σε ύφεση.
      Φυσικά και θα πρέπει να αλλάξει.
      Αλλά κανένας δεν μιλά ξεκάθαρα πλην ΑΝΤΑΡΣΥΑ ΚΚΕ και Χ Αυγή ότι θέλει δραχμή...ακόμα και ο ΣΥΡΙΖΑ εισφορά στα εισοδήματα των 1,200€ καθαρά το μήνα ένα 100 λέει και θυσίες για €

      Ας θυμηθούν μια χώρα με πρωτογενή τομέα που εξάγει τρόφιμα με πρώτες ύλες και πετρέλαιο το λαό να κυνηγά αγελάδες στο δρόμο για ένα εξάμηνο...εδώ θα κυνηγάμε ο ένας τον άλλο.
      Αν οποιοσδήποτε πολιτικός λοιπόν επιθυμεί την έξοδο από την ΕΕ, το ΝΑΤΟ (οπότε στο Αιγαίο θα έχεις απέναντι μέλος μιας συμμαχίας) και την δραχμή ως νόμισμα μπορεί να το πει ΠΡΟΕΚΛΟΓΙΚΑ μαζί με τις στρατηγικές και πολιτικές για την αντιμετώπιση των προβλημάτων της καθημερινότητας.
      Διαφορετικά μπορεί να αφήσει τον Γλέζο, Στρατούλη, Λαφαζάνη να ...μιλούν ή τον Καμένο να εξαγγέλλει λογιστικό έλεγχο....αλήθεια αν ο έλεγχος (ως πιθανότητα) βγάλει το χρέος μη επαχθές; (το ...κουρεμένο ή το αρχικό;)
      Θα μας ...πουν μετά.

      Για αυτό μακάρι να κυβερνήσουν για να ισοπεδωθούν όλα και να κεξινήσουμε από το μηδέν.
      Θα έχουμε ως χώρα τελειώσει μια και καλή με τους παρλαπίπες που μόνο διαπιστώνουν και προτείνουν λύση από το ...θεωρείο.

      • ΚΥΘΗΡΙΟΣ avatar
        ΚΥΘΗΡΙΟΣ @ Ο Ιθαγενής 14/05/2012 00:23:05

        Ἰθαγενή,ἀφοῦ ἀνέφερες τά λεμόνια,εἰσάγουμε φυστίκια Αἰγίνης ἀπό τήν Κύπρο ἀλλά τό πιό ὡραῖο εἶναι τό ἐξῆς: ἐδῶ τά 250γρ. κάνουν 5 εὐρώ καί στήν Κύπρο τά 250γρ. 2,5 εὐρώ!

  5. airman avatar
    airman 13/05/2012 22:35:00

    Ακούς Αλέξη!
    Αλλά αφού το ξέρεις και απλά δεν το λες.
    Με απλά λόγια, έξοδος από το Ευρώ σημαίνει ότι θα τρεφόμαστε κατά βάση με χόρτα του βουνού, τα οποία όμως δεν αρκούν να θρέψουν όλο το λαό (στον οποίο δεν περιλαμβάνονται βέβαια οι διαμένοντες στα ''ευγενή'' προάστια και τις ''high'' συνοικίες ).
    Και τα χόρτα του βουνού δεν είναι υπερβολή, διότι ακόμα και για τα κηπευτικά αλλά και τα υπόλοιπα γεωργικά προϊόντα που παράγουμε (σε περιορισμένη βέβαια επάρκεια), οι αγρότες δεν θα μπορούν να ανταπεξέλθουν στις απαιτήσεις της παραγωγής (λιπάσματα, πετρέλαιο, ρεύμα, εργατικά) οπότε μάλλον θα χρειαστεί να συνδράμουμε ''εθελοντικά'' στην καλλιέργεια και να ανταμοιβόμαστε σε είδος από τη σοδειά.
    Πάμε δηλαδή για κολχόζ, αλλά ο Αλέξης έχει άλλη άποψη.
    Ούτως ή άλλως ανήκει στην κατηγορία που εξαιρείται από το λαό, οπότε .....

  6. Νίκος Α avatar
    Νίκος Α 13/05/2012 22:48:05

    Καλοσωρίζουμε και τον Αλαβάνο;

  7. Aφροδίτη avatar
    Aφροδίτη 14/05/2012 00:22:35

    Νομίζω πως ο Αλαβάνος είπε στον πατροκτόνο Αλέξη να μην λέει και τόσα χοντρά ψέματα, όταν η σκληρή αλήθεια που απορρέει από τις θέσεις του είναι προ των πυλών! Είναι πέραν της "διδακτικής ύλης", που του δίδαξε ο ίδιος, ως καλός δάσκαλος!
    Ίσως αν ήταν μαζί ακόμα και ίσως αν δεν είχε καθίσει ο ίδιος στα ευρωπαϊκά έδρανα, να μην είχε κανένα λόγο να κάνει αυτήν την παρέμβαση σήμερα. Θέλησε να προστατεύσει το προϊόν του ή θέλησε να το εκθέσει στα μάτια του πολίτη, άραγε; Δεν είναι και εύκολο να το αποσαφηνίσεις.

    • βαγόνι avatar
      βαγόνι @ Aφροδίτη 14/05/2012 07:26:52

      Προφανώς, να τον εκθέσει! Λίγο αργά, πάντως!

  8. Nik avatar
    Nik 14/05/2012 00:31:48

    "θα χρειαστεί να συνδράμουμε ”εθελοντικά” στην καλλιέργεια και να ανταμοιβόμαστε σε είδος από τη σοδειά."

    δηλαδή θα έχουμε "μπριγάδες" του αγγουριού! Το θέαμα των πολιτικών, με ψαθί και τσάπα ανά χείρας να δίνουν το παράδειγμα θα είναι μοναδικό!

    Ο Αλαβάνος μπήκε για να αποδειξει οτι η παράταξη ξέρει από μπάχαλα. Αντε να δούμε αύριο τι θα μας βγει. Αλλά ρε παιδιά, αυτό το παιχνίδι του brinkmanship καταντά λίγο βαρετό.

  9. nantia42 avatar
    nantia42 14/05/2012 00:51:17

    Aν και προβαλλετε το αποσπασμα που αφορα το μνημονιο , η επισημανση του οτι τον δικομματισμο τον γκρεμισε η απαιτηση των εταιρων μας για υπογραφη του 2ου κομματος εξουσιας, ειναι σωστη .
    Αν δεν συνεβαινε αυτο, η ΝΔ θα ειχε πιθανοτατα αυτοδυναμια , εστω και με τον 2ο γυρο εκλογων .Θα μπορουσε να επαναδιαπραγματευτει ακομα κι αν το αποτελεσμα θα ηταν μονο χρονικη επιμηκυνση της δημοσιονομικης προσαρμογης και μέτρα-δρασεις που θα σταματουσαν την υφεση .

  10. ΚΩΣΤΑΣ ΙΩΑΝΝΙΤΗΣ avatar
    ΚΩΣΤΑΣ ΙΩΑΝΝΙΤΗΣ 14/05/2012 11:51:28

    ...σύμφωνα με την επιχειρηματολογία πολλών είναι προτιμότερο να πτωχευσουμε εντός του ευρώ και με τους όρους την Goldman S. αφού έχουμε αποποιηθεί την εθνική κυριαρχία (μνημόνια Ι κΙΙ) αφού έχουμε μετατραπεί σε χώρα τριτοκοσμική , αφού έχουμε δώσει στους ξένους τον ορυκτό πλούτο της χώρας, τις τηλεπιοινωνίες , την άμυνα, τ.........
    ΕΧΕΙ ΚΑΝΕΙΣ ΑΜΦΙΒΟΛΙΑ ΟΤΙ Η ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΑ ΤΗΣ ΠΤΩΧΕΥΣΗΣ ΕΧΕΙ ΠΡΟ ΠΟΛΛΟΥ ΞΕΚΙΝΗΣΕΙ (έχουν πληρωθεί και τα πρώτα cds)
    Δεν νομίζεται ότι αυτή η τακτική των "υπευθυνων!!!!!" πολιτικά δυνάμεων(αλοίμονό μας) είναι απολύτως καταστροφική;
    Βελτιώθηκε η κατάσταση στη χώρα με τα μέτρα των μνημονίων; Αυξήθηκε η ικανότητα της χώρας να αντιμετωπίσει το χρέος;
    Αν για παράδειγμα με ετήσιο εισόδημα 20.000 έχεις προοπτική να εξωφλήσεις ένα χρέος 100.000 σε 15 χρόνια , με εισόδημα 3.000 πότε θα το εξωφλήσεις;
    Η εσωτερική υποτίμηση της χώρας έχει σαν αποτέλεσμα την ελαχιστόποίηση των εσόδων του κράτους, από φόπους ΦΠΑ ασφαλιστικές εισφορές, αδυναμια πληρωμών ήδη το κράτος εδώ και τουλάχιστον 2 χρόνια έπαψε να πληρώνει και καμώνεται ότι οι δείκτες βελτιώνονται.
    Εχει ξεκινήσει το καθοδικό σπειράλ θανάτου για την χώρα και οι δοσόλογοι το παρουσιάζουν σαν επιτυχία και λύση.,
    ΠΤΩΧΕΥΟΥΜΕ ΟΡΟΥΣ ΠΟΥ ΘΕΛΟΥΝ ΟΙ ΤΡΑΠΕΖΕΣ ΓΙΑ ΤΟ ΔΙΚΟ ΤΟΥΣ ΣΥΜΦΕΡΟΝ (ΓΙΑΤΙ ΣΕ ΟΛΗ ΤΗΝ Ε.Ε. ΘΑ ΠΑΘΟΥΝ ΠΑΤΑΤΡΑΚ ΑΝ ΞΕΚΙΝΗΣΟΥΝ ΟΙ ΠΤΩΧΕΥΣΕΙΣ ΑΝΕΞΕΛΕΓΚΤΑ)
    Εμείς παίζουμε τα παιχνίδια για το συμφέρον τους.,
    Η Ε.Ε. κύριοι έπαψε προ πολλού να υπάρχει σαν αυτό που διατυμπάνιζε ότι είναι. Η ευρώπη των Λαών. Έχει μετατραπεί σε ενα κλειστό λόμπι εξυπηρέτησης της παγκοσμιοποιημένης οικονομίας. Μακρυά από το συμφέρον της κοινωνίας και του πολίτη. Είναι πλέον ένα αρπακτικό πόλύ πεινασμένο για σάρκες και αίμα.
    Αν είναι να χρεωκοπήσουμε ας κρατήσουμε τουλάχιστον την εθνική μας περιουσία , τον πλούτο της χώρας μας και την αξιοπρέπεια του λαού της.
    ΔΕΝ ΜΠΟΡΕΙΣ ΝΑ ΑΠΕΙΛΕΙΣ ΜΕ ΠΤΩΧΕΥΣΗ ΤΟΥΣ 1.5 ΕΚΑΤ ΑΝΕΡΓΟΥΣ , ΤΟΥΣ ΑΛΛΟΥΣ ΤΟΣΟΥΣ ΔΗΘΕΝ ΕΡΓΑΖΟΜΕΝΟΥΣ ΤΩΝ 300 ΕΥΡΩ ΧΩΡΙΣ ΑΣΦΑΛΕΙΑ , ΤΟΥΣ ΣΥΝΤΑΞΙΟΥΧΟΥΣ ΜΕ ΣΥΝΤΑΞΕΙΣ ΣΤΗΝ ΣΥΝΤΡΙΠΤΙΚΗ ΤΟΥΣ ΠΛΕΙΟΨΗΦΙΑ 400 -800 ΕΥΡΏ, ΤΙΣ ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΕΣ ΜΕ ΠΑΙΔΙΑ 30 ΧΡΟΝΩΝ ΑΝΕΡΓΑ ΚΑΙ ΧΩΡΙΣ ΚΑΜΙΑ ΠΡΟΟΠΤΙΚΗ.
    ΔΕΝ ΜΠΟΡΕΙΣ ΝΑ ΦΤΥΝΕΙΣ ΣΤΟ ΠΡΟΣΩΠΟ ΟΛΟΥΣ ΤΟΥΣ ΕΡΓΑΖΟΜΕΝΟΥΣ ΙΔΩΤΙΚΟΥΣ ΚΑΙ ΔΗΜΟΣΙΟΥΣ ΠΑΡΑΔΙΝΟΝΤΑΣ ΤΟΥΣ ΤΡΟΦΗ ΣΤΙΣ ΠΟΛΥΕΘΝΙΚΕΣ ΚΑΙ ΣΤΟΝ ΣΕΒ ΧΩΡΙΣ ΣΥΜΒΑΣΕΙΣ ΕΡΓΑΣΙΑΣ ΚΑΙ ΕΡΓΑΤΙΚΟ ΔΙΚΑΙΟ. ΧΩΡΙΣ ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΧΩΡΙΣ ΠΕΡΊΘΑΛΨΗ ΚΑΙ ΜΕ ΤΟ ΝΑ ΠΑΊΡΝΟΥΝ ΤΟΝ ΌΠΟΙΟΝ ΜΙΣΘΟ ΤΟΥΣ ΟΤΑΝ ΕΧΕΙ ΤΗΝ "ΚΑΛΟΣΥΝΗ" Ο ΒΙΟΜΗΧΑΝΟΣ.
    ΑΝΑΤΡΟΠΗ ΕΔΩ ΚΑΙ ΤΩΡΑ ΜΕ ΟΠΟΙΟΔΗΠΟΤΕ ΤΙΜΗΜΑ ( αν και εγω νιμιζω ότι το πρόβλημεα θα το αντιμετωπίσει η ΕΕ και οχι εμείς)
    Ανατροπη με τους ΔΙΚΟΥΣ ΜΑΣ ΟΡΟΥΣ.
    ΔΕΝ ΕΙΜΑΣΤΕ ΖΗΤΙΑΝΟΙ .ΕΙΜΑΣΤΕ ΚΥΡΙΑΡΧΟ ΚΡΑΤΟΣ ΚΑΙ ΤΕΤΟΙΟ ΘΑ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΠΑΡΑΜΕΙΝΟΥΜΕ.
    ΚΑΙ ΟΙ ΣΑΜΑΡΟΒΕΝΙΖΕΛΟΙ ΣΤΟ ΣΚΑΜΝΙ. ΚΑΙ ΟΤΑΝ ΛΕΜΕ ΙΣΟΒΙΑ ΕΝΝΟΥΜΕ ΙΣΟΒΙΑ.

    • Fileleutheros avatar
      Fileleutheros @ ΚΩΣΤΑΣ ΙΩΑΝΝΙΤΗΣ 14/05/2012 13:02:31

      Τόσα χρόνια όλοι οι δήθεν αριστεροί και οι κουμουνιστές (οι οποίοι παρεπιπτώντως είναι ντάλε κουάλε με την ΧΑ - 23η Αυγούστου )για όσους δες ξέρουν) η παγκόσμια ημέρα κατά του Σταλινισμού και του Ναζισμού - καλά τρώνε από τις επιχορηγήσεις των κομμάτων. Τόσα χρόνια μια χαρά καταστρέφουν τον ιδιωτικό τομέα με τις δήθεν απεργίες / καταλήψεις. Η μεταπολίτευση έδωσε άφεση αμαρτιών στους πλέον σκοταδιστές της ελεύθερης κοινωνίας και οικονομίας... Για τους απολυμένους του ιδιωτικού τομέα καλό θα είναι να αρχίσεις να ρωτάς και τους αριστερούς κι όχι μόνο τους κεντροδεξιούς. Ξυπνήστε επιτέλους από τον λήθαργο και τις ομιλίες που ακούγαμε και πωρωνόμασταν στα 15μελή του Λυκείου ή σαν Φοιτητές... Η ζωή είναι σκληρή, ΟΛΟΙ οι πολιτικοί είναι πλέον επαγγελματίες... Χρειαζόμαστε κάτι νέο, ξυπνήστε και κοιτάξτε εκτός κοινοβουλίου, εκτός πολιτικών κόμματα...

  11. tas avatar
    tas 14/05/2012 13:18:50

    @ ΚΩΣΤΑΣ ΙΩΑΝΝΙΤΗΣ

    Αγαπητέ φίλε όταν θα πάψουμε να ενεργούμε σαν οπαδοί - κοπάδι τότε θα μπορέσουμε να κάνουμε αυτογνωσία και να δούμε την πραγματικότητα κατάματα. Δυστυχώς βλέπω μόνο Ολυμπιακούς εναντίον Παναθηναικών αλλά δεν πειράζει κανένα το γεγονός ότι οι αγώνες είναι στημένοι και δεν μπορούν να διακρίνουν ποιοι κερδίζουν από αυτό. Στο σημείο που φτάσαμε για μένα δεν υπάρχει δίλημμα Ευρώ ή Δραχμής. Είναι προδιαγραμμένη η πορεία είτε με τον ένα είτε με τον άλλο δρόμο εκτός αν συμβεί κάποιο θαύμα, αλλά ποιος θα το κάνει? Έχει κανείς την αυταπάτη ότι αν μόνος σου δεν μπορείς να επιβιώσεις θα σε συνδράμει κανείς χωρίς ανταλλάγματα.
    Το θέμα είναι τι ανταλλάγματα θα ζητήσει και τι είσαι διατεθειμένος να δώσεις. Και εδώ έγκειται το φιλοσοφικό ερώτημα του ποιος είναι πατριώτης, ο Βενιζέλος, ο Σαμαράς, ο Τσιπρας? Αυτοί "στήνουν" και αποκομίζουν τα κέρδη από το μικρό παράνομο στοίχημα του καφενείου. Άλλοι παίζουν στο μεγάλο παιχνίδι. Και στο μεγάλο παιχνίδι η Ελλάδα παίζει στη κυριολεξία τζογάροντας και χωρίς ασφάλεια είτε στοιχηματίζοντας προς τη μία κατεύθυνση (μνημόνιο) είτε προς την άλλη (αντιμνημόνιο).
    Για να ακριβολογώ μάλιστα προσωπικά θεωρώ ότι παίζουμε το "σίγουρο" μνημόνιο της αποτυχίας προσδοκώντας να μας λυπηθούν (ή καλλίτερα να αποφασίσουν αυτοί που στήνουν το παιχνίδι ότι τους συμφέρει να δώσουν κάποιες πενιχρές αποδόσεις) και όχι για να κερδίσουμε.
    Από την άλλη το ανατρεπτικό περιέχει ενδεχομένως και περισσότερους κινδύνους αλλά εν δυνάμει και πολλαπλάσιο κέρδος.
    Η ιστορία θα δείξει ποιος έχει δίκιο.

  12. avanti avatar
    avanti 14/05/2012 14:02:51

    Ευτυχώς που εμφανίστηκε και ο καθοδηγητής Αλαβάνος γιατί όσο νάναι είχαμε ένα κενό όλο αυτό το διάστημα. Τώρα το τοπίο ξεκαθαρίζει, ούτε Τσάβες ούτε Βόρεια Κορέα.

  13. ΠΗΛΕΑΣ avatar
    ΠΗΛΕΑΣ 14/05/2012 18:23:47

    Καλά, όσοι φοβάστε την δραχμή, να σας θυμίσω ότι, 10 χρόνια πριν, δραχμή είχαμε. Και ήμασταν στα ντουζένια μας, έ;

    FAQ: Έχω κάτι ευρουδάκια στην Ελβετία. Πότε θα αγοράσω το σπίτι σου σχεδόν τζάμπα;
    Απάντηση: Όταν η ανάγκη μου για την, όση, αγοραστική δύναμη μου προσφέρεις (σε δραχμές ή ευρώ, αδιάφορο) γίνει τόση, ώστε το σπίτι μου να εκπροσωπεί λιγότερη. Με άλλα λόγια, όταν η τσέπη μου γεμίσει άχρηστα χαρτιά (με αντιμνημονιακή δραχμή και κανονική υποτίμηση), ή αδειάσει εντελώς (με μνημονιακό ευρώ και εσωτερική υποτίμηση), το σπίτι μου δεν το γλυτώνω!

    Μερικοί, φοβούνται τον ξαφνικό ακρωτηριασμό (δραχμή) περισσότερο από την γάγγραινα (ευρώ).

    Οι κλασσικές θεωρίες υποδεικνύουν δραχμή και δασμούς. Η ΕΕ και το Ευρώ, όμως, δεν υπήρχαν όταν γράφτηκαν. Αλλά και στα χρόνια του Ευρώ, δεν βρέθηκε ούτε ένας "μεγάλος" οικονομολόγος να πει ότι η υιοθέτηση του Ευρώ από την Ελλάδα (ή χώρα σαν την Ελλάδα) ήταν έξυπνη κίνηση. ΜΟΝΟΝ ΚΑΠΟΙΟΙ ΠΟΛΙΤΙΚΟΙ ΕΚΦΡΑΖΟΥΝ ΤΕΤΟΙΕΣ ΑΠΟΨΕΙΣ μέχρι σήμερα. Ύποπτο..!

    Όπως αντιλαμβάνεστε, "μπρος βαθύ και πίσω ρέμα" η περίπτωσή μας.