#_CRON_JOB_#
#_CRON_JOB_#
12/09/2013 09:00
ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΣΧΟΛΙΟΥ

Αλέξη, χάσαμε



Τον παρακολουθώ εδώ και χρόνια με ειλικρινές ενδιαφέρον και πραγματική περιέργεια. Είναι ο πολιτικός της δικιάς μου γενιάς. Ο πιο πετυχημένος «επαγγελματικά» από όλους μας. Ενδεχομένως το αξίζει: όταν εμείς παίζαμε μπάσκετ, μπιλιάρδο, pacman και μπουνιές, αυτός έδινε συνέντευξη στην Παναγιωταρέα, εκφράζοντας (σχεδόν) όλη τη σχολική κοινότητα της εποχής. Σε αντίθεση με τον Ντέμη ή τον Αλβέρτη, που όταν αποσύρθηκαν από τα γήπεδα έχασαν το σταριλίκι τους, ο Αλέξης βρίσκεται στον κολοφώνα της δόξας του.

Αρχηγός εδώ και καιρό πολιτικού φορέα και μάλιστα «αριστερού». Τον έκανε κόμμα εξουσίας βάζοντας την προσωπική του σφραγίδα. Γλώσσα ξύλινη αλλά ύφος οικείο. Χαμόγελο αστραφτερό, κινήσεις βέβαιες, εκφράσεις προσεκτικές. Το παιδί της διπλανής πόρτας που έγινε ο Πρόεδρος της επόμενης μέρας. Στις εκλογές πάντα σαρώνει. Ο Αλαβάνος έκανε μια άριστη επιλογή, έστω κι αν εκ των υστέρων την αποποιείται και προσπαθεί να την αποδομήσει.

Μπρος στα ψηφαλάκια λοιπόν, λίγο λιβάνι δεν πειράζει. Ο Αλέξης έχει μακροπρόθεσμο προγραμματισμό. Σε δύο χρόνια που θα γίνουν εθνικές εκλογές, πολλοί από τους μαθητές των Λυκείων θα ψηφίζουν και ο ΣΥΡΙΖΑ θα σκίζει στις νέες γενιές. Φρέσκα μυαλά, ευάλωτα ίσως στην προπαγάνδα μιας οικείας και συμπαθούς φιγούρας…

Συγκεντρώνει πάνω του όλες τις αντιφάσεις που λίγο έως πολύ όλοι όσοι ανδρωθήκαμε στο περιβάλλον της Μεταπολίτευσης έχουμε. Μιλώ για τη γενιά που γεννήθηκε περί το Πολυτεχνείο. Ένα -δύο χρόνια πάνω ή κάτω από τα αιματηρά γεγονότα του Νοεμβρίου του 1973.

Ποιες είναι οι αντιφάσεις;

Πως γίνεται- για παράδειγμα- να δηλώνει άθεος και να παρίσταται σε αγιασμό; Δικαίωμα του ασφαλώς, αλλά είναι σαν να πηγαίνει χορτοφάγος στη χασαποταβέρνα.

Να  είναι υπέρ της παραμονής όλων των μεταναστών, φτάνει να μη μένουν στη γειτονιά του και να μην συγχρωτίζεται με αυτούς.

Να  έχει σαφή (μη ορθόδοξη) αριστερή  ρητορεία, αλλά να κλείνει το μάτι ότι θα κυβερνήσει με σοσιαλδημοκρατικό τρόπο ελληνικού τύπου.

Να  λέει ότι θα τα αλλάξει όλα, ενώ στην πραγματικότητα θα επιδιώξει να επαναφέρει τα πάντα στην κατάσταση του 1985 (στο βαθμό που η χρονιά εκείνη σηματοδοτεί το απόγειο της επιρροής του ΠΑΣΟΚ).

Ο Αλέξης δεν είναι τέκνο της κρίσης. Είναι ο μετασχηματισμός ενός Κνίτη εφήβου σε κεντροαριστερό σαραντάρη. Είναι η ενηλικίωση των μαθητών της δεκαετίας του ’80. Μια κατεξοχήν υποκριτική γενιά.

Μπήκε στο Πανεπιστήμιο για να σηκώνεται στις 2 το μεσημέρι, εξαργυρώνοντας την επιτυχία των Πανελλαδικών, έχοντας εφεύρει την κοινωνική καταξίωση της οκνηρίας.

Υπερηφανευόταν για την κουλτούρα της, ενώ τα βράδια κατανάλωνε σκυλάδικα συνοδεία γαρυφάλλων..

Αφιέρωνε στίχους από το «Μονόγραμμα» του Ελύτη, αφού το «σ’ αγαπάω μ΄ ακούς» έγινε καψουροτράγουδο.

Ανακάλυπτε στον Καραγάτση, έναν πρώιμο και λογοτεχνικό Κωστόπουλο.

Αγόραζε το «Εκκρεμές του Φουκώ» ενώ λύσσαγε για «Κλικ» και τα συναφή.

Ζούσε δήθεν «έρωτες», ενώ απλά σώρευε και κατέγραφε εμπειρίες.

«Παζάρεψε» τις σπουδές, τις φιλίες, την προσωπική και επαγγελματική αποκατάσταση.

Κατηγορούσε όσους φορούσαν επώνυμα ρούχα, μέχρι να μπορέσει να τα αγοράσει και αυτή (ο σάλος με το πουκάμισο …Ζούμπερι τον ώθησε  στον αγιασμό να εμφανιστεί με …«ανώνυμο» υποκάμισο).

Έβαλε βύσμα στο στρατό για να περάσει όσο το δυνατόν πιο χαλαρή θητεία.

Έβαλε μέσον για να κάνει μεταπτυχιακό, τις εποχές που τα κονδύλια της ΕΕ, επιδοτούσαν τα πενιχρά σε ποιότητα προγράμματα των ημεδαπών ΑΕΙ.

Μια γενιά που έμαθε να συνδιαλέγεται με τους πάντες και να συναλλάσει τα πάντα (ποτέ τα κοάλα).

Στην ουσία πρόκειται για μια απολιτίκ γενιά, είτε δήλωνε αριστερή ή δεξιά ή κεντρώα. Ξεπουλήθηκε στο από χρόνια στημένο παζάρι των κομματικών ιεραρχιών: διαπραγμάτευση για την καρέκλα, μάχη για τη θέση, αγώνας για τα προσωπικά οφέλη.

Εν κατακλείδι ο Αλέξης παρέδωσε το πιο ουσιαστικό μάθημα της χρονιάς στα παιδιά που φοιτούν στο ΕΠΑΛ. Το παν στην Ελλάδα είναι να είναι το «σωστό» κόμμα στην εξουσία, που θα λειτουργήσει πατερναλιστικά. Θα επαναφέρει τους καθηγητές, τους σχολικούς φύλακες, τα εισοδήματα στο 2008, τη χοληστερίνη και τα τριγλυκερίδια στις εποχές των «παχέων αγελάδων». Αδιάφορο αν οι περισσότεροι δεν απολυθούν, αλλά καλύψουν άλλες ανάγκες του Δημοσίου. Θα επανέλθουν.

Μάθημα ζωής, πολύ ουσιαστικό. «Διαδικαστική» αντιμετώπιση της ζωής. Να περνάμε «ανώδυνα» όλες τις φάσεις που εμπεριέχουν κόπο. Οι μαθητές οφείλουν να γνωρίζουν το θεώρημα της ήσσονος προσπάθειας, (οι άπειρες αποδείξεις του θεωρήματος ζουν ανάμεσα μας) να μπουν με το καλό σε κάποιο ανώτατο εκπαιδευτικό Ίδρυμα σε 3 μέσο όρο, να απευθυνθούν μετά τις φοβερές σπουδές τους στον βουλευτή ή στο κόμμα που θα τους καθοδηγήσει για την επαγγελματική τους αποκατάσταση. Μία θέση στο Δημόσιο, σε σχολείο, σε Υπουργείο, στο Δήμο, οπουδήποτε, αρκεί ο «μήνας να έχει 9» (το παρόν επιχείρημα θα καταρριφθεί όταν ο Αλέξης προσλάβει σύμβουλο κάποιο απόφοιτο ΕΠΑΛ και όχι κάποιον αμερικανοθρεμμένο)

Πολλοί χρησιμοποιούν υποτιμητικά το γεγονός ότι εξελέγη Πρόεδρος δεκαπενταμελούς. Είχε όμως την εμπιστοσύνη των συμμαθητών του. Αύριο, μεθαύριο ενδέχεται να έχει των συμπολιτών του. Να χρειαστεί να κυβερνήσει τη χώρα.  Να σταθεί στο ύψος των ιστορικών περιστάσεων.

Τότε θα στριμωχτεί αναμφίβολα και ίσως ανακαλύψει αυτό που οι συνομήλικοι του έμαθαν τρώγοντας απανωτές σφαλιάρες στα στενά της οικονομικής κρίσης: ο ισχυρός κώδικας αξιών και οι δυνατοί χαρακτήρες επιβιώνουν στα δύσκολα. Αμφότερα διδάσκονται και διαπλάθονται σε νεαρές ηλικίες.

Γιατί αν βρεθεί σε χαλαρή κουβέντα με παρέα σαραντάρηδων (όχι εργατοπατέρων) ένα θα του πουν: Αλέξη, χάσαμε

Γ.Π. Οικονόμου

ΣΧΟΛΙΑ

  1. Γρηγόρης Σ. avatar
    Γρηγόρης Σ. 12/09/2013 09:24:27

    Κύριε Γ.Π Οικονόμου, εμείς χάσαμε διπλά αν αυτά που γράφεις είναι αλήθεια.
    Αν η γενιά του Πολυτεχνείου (Παπουτσής) μας οδήγησε στην σημερινή καταστροφή και η επόμενη γενιά είναι όπως λές,:" η ενηλικίωση των μαθητών της δεκαετίας του ’80. Μια κατεξοχήν υποκριτική γενιά."Μια γενιά που έμαθε να συνδιαλέγεται με τους πάντες και να συναλλάσει τα πάντα (ποτέ τα κοάλα).
    Στην ουσία πρόκειται για μια απολιτίκ γενιά, είτε δήλωνε αριστερή ή δεξιά ή κεντρώα. Ξεπουλήθηκε στο από χρόνια στημένο παζάρι των κομματικών ιεραρχιών: διαπραγμάτευση για την καρέκλα, μάχη για τη θέση, αγώνας για τα προσωπικά οφέλη.",
    τότε δεν έχουμε καμμιά ελπίδα ως Εθνος, πλην ΚΚΕ ίσως, αν αυτό υπονοείς...
    Εγώ πάντως πιστεύω οτι κάνεις εντελώς λάθος και αυτό θα το αποδείξει η δοκιμή του Τσίπρα στην κυβέρνηση. Ολοι οι άλλοι δοκιμάσθηκαν (πλην ΚΚΕ) στην εξουσία.
    Τώρα θα δοκιμασθεί κι ο Αλέξης γιατί αν δεν το κάνουμε, θα έχει δίκιο να μας επαναλαμβάνει:"Δεν μπορείτε να με κατηγορείτε αφου δεν με δοκιμάσατε."
    Αλλωστε για εμάς τους Ελληνες ισχύει πρωτίστως το "Αρχή άνδρα δείκνυσι" .
    Το ότι οι αντίπαλοί του τον φοβούνται τόσο, του δίνει πάντως μιά αξία, και σε μας μεγάλη περιέργεια να μάθουμε γιατί τον φοβούνται, μιας και τώρα δεν έχουμε τίποτε να χάσουμε...

    • ΜΜΜ avatar
      ΜΜΜ @ Γρηγόρης Σ. 12/09/2013 13:20:32

      Α τι ωραία που τα λές. Όπως δοκιμάζουμε ένα πουκάμισο,ένα φαγητό μία μπύρα ,έτσι για αλλαγή θα δοκιμάσουμε και τον κομουνιστοεθνικοσυντηριτικοπισωστοογδονταπέντε Αλέξη; Έτσι απλά.Μετά να δοκιμάσουμε και τα Χρυσαυγητόαμυαλα και το ΚΚΕ αϊντεεεεε!
      Έτσι να έχουμεποικηλία!

    • Γεώργιος Τ. avatar
      Γεώργιος Τ. @ Γρηγόρης Σ. 12/09/2013 17:29:38

      Δεν έχεις να χάσεις, ή δεν ξέρεις πόσο χειρότερα ήταν στο καθεστώς του Σοβιέτ για το λαό; Αν δεν κατέχεις από ιστορία, να στο πω απλά: Η ΕΣΣΔ για τους λαούς που τυράννησε στα 70 χρόνια ζωής της ήταν σταθερά χειρότερη σε βιοτικό επίπεδο από τα μνημόνιο των 3 τελευταίων ετών στην Ελλάδα . Κατά μέσο όρο μιλάω πάντα, μιας και έτσι πρέπει να βλέπουμε πάντα τα πράγματα για να βγει ένα μαθηματικά και λογικά ακριβές συμπέρασμα. Και για όποιον νιώθει Έλληνας ή αριστερή χούντα τότε εκεί ήταν ασύγκριτα χειρότερη από αυτή την"ιδέα δημοκρατίας" που ζούμε από το 1974 και μετά.

      • Γρηγόρης Σ. avatar
        Γρηγόρης Σ. @ Γεώργιος Τ. 12/09/2013 20:03:09

        Aγαπητέ Γεώργιε Τ.τώρα κυριολεκτικά μου εξάπτεις την περιέργεια να δοκιμάσω τον Τσίπρα, αφού απ' ότι μου λές είναι ηγέτης του μεγέθους ενός Στάλιν και θα μας κανει την Ελλάδα ΕΣΣΔ όπως ο Πούτιν τη Ρωσία κάτι. Είδες τα μπλουζάκια των οπαδών του με το CCCP?
        Φαντάσου να μας βγάλει απο την ΕΕ των ρεμπεσκέδων ραντιέρηδων του Βορρά και να μας βάλει στη Νέα Μεγάλη Ορθόδοξη Ρωσική Ομοσπονδία...

  2. Ρηνα avatar
    Ρηνα 12/09/2013 09:30:49

    Εξαιρετικη αναρτηση, εξαιρετικη αναλυση αυτου που συνοψιζεται στο τριπτυχο των σημερινων "νεων": απατριδες, αθεοι, καλοπερασακηδες.

    • IOKLOS ZARAS avatar
      IOKLOS ZARAS @ Ρηνα 12/09/2013 09:48:26

      Εχετε δικιο- αξιοι γιοι των προοδευτικών μπαμπαδων τους. Επειδη ομως υπαρχει και μια σπορα - φαρα επι το πελασγικότερον- εκείνων των οποίων η δραση δεν εχει αφησει τη χωρα να βουλιάξει, μηπως θα επρεπε να την ενεργοποιησουμε για να εξαφανισει τη γενια των αλεξηδων πριν μας κανει οτι και η γενια του πολυτεχνείου;

      • ΦιΧιΨι avatar
        ΦιΧιΨι @ IOKLOS ZARAS 12/09/2013 12:00:06

        '' Να εξαφανίσει τη γενιά'' ;;; Πως ακριβώς το ονειρεύεσαι; Γίνε πιό σαφής, βοήθησέ μας να το εννοήσουμε το όραμά σου! Τι; θα γράφει μήπως και στην είσοδο το δοκιμασμένο ''Η εργασία απελευθερώνει''; Για πες, για πες, φούρνους θα έχει;
        ''Του γιατρού'' μου ακούγεσαι κυρ Ζάρα μου.

    • crass avatar
      crass @ Ρηνα 12/09/2013 10:49:40

      Μάλιστα. Σε έναν κομματικά στρατευμένο χώρο που λιβανίζει τον Σαμαρά και το κόμμα που βόλεψε εξίσου χιλιάδες αφισσοκολλητές, η αθεϊα είναι που σας ενοχλεί ως παρακμιακό στοιχείο της νεολαίας. Μιας νεολαίας που για να φτάσει στην αθεϊα, πρέπει να αποτινάξει από πάνω της μια 12ετή κρατική προπαγάνδα κατά τη διάρκεια της πλέον κρίσιμης περιόδου διαμόρφωσης της προσωπικότητάς της.
      Τι να κάνουμε κυρία Ρήνα μου; Άλλοι έχουν επηρροές από Νίτσε και Ράσσελ στη ζωή, κι άλλοι από Μενεγάκη και Δήμητρα Λιάνη Παπανδρέου. Χαιρετίσματα στον "πνευματικό" σας.

      • Eva avatar
        Eva @ crass 12/09/2013 11:11:20

        Τώρα τη Μενεγάκη και τη Λιάνη που την χρεώνετε δεν κατάλαβα.
        Και ευτυχώς που κανένα άλλο κόμμα δεν θα διανοηθεί να βολέψει τους αφισσοκολητές του.
        Κάποιος μάλλον ήδη τους στρατολογεί απο τα ταλαίπωρα ΕΠΑΛ.
        Και για το μεγαλείο της αθείας- δεν το βλέπω χαρακτηριστικό της νεολαίας.

        • crass avatar
          crass @ Eva 13/09/2013 15:47:41

          Τη Μενεγάκη και τη Λιάνη τη χρεώνω σε αυτούς που πιστεύουν σε "πνευματικούς", σε καλλικάντζαρους, σε εβραϊκά ζόμπι που αναστήθηκαν, σε αυτούς που βρίσκουν φυσιολογικό να καθορίζει τις τύχες μιας χώρας το τι είπε ο πνευματικός της αεροσυνοδού που χούφτωνε ο σιδερένιος, και σε αυτούς που ετσιθελικά θέλουν να μας επιβάλλουν ως κομμάτι της εθνικής και πολιτικής μας ταυτότητας, την απάντηση σε ένα προσωπικό υπαρξιακό ερώτημα για να μας πουν ότι εμείς δεν είμαστε Έλληνες ή τέλος πάντως δεν μας ανήκει αυτή η χώρα. Α, και σε αυτούς που φιλάνε το χέρι κρατικοδίαιτων μάγων της φυλής, οι οποίοι μάγοι αναθεματίζουν τον ελληνισμό στα "ιερά" τους κείμενα.

          Κατά τα άλλα, είναι αυτοί που μιλάνε λες και κρατάνε το "ελληνόμετρο".

          Όταν η δεξιά σε αυτή τη χώρα αποβάλει αυτούς τους κομπλεξισμούς και αποκλεισμούς, θα κυβερνήσει 100 χρόνια.

          • stratis avatar
            stratis @ crass 14/09/2013 05:18:20

            Αγαπητέ crass κάνεται μι πολύ σωστή τοποθέτηση αλλά το οξύμωρο είναι πως αυτοί οι Ανθέλληνες πιστοί κάποιου Ε

          • stratis avatar
            stratis @ stratis 14/09/2013 05:22:10

            Αυτοί οι ανθέλληνες πιστοί κάποιου εβραιοθεού έχουν την αναίδια χιλίων πιθήκων λοταν προσδιορίζωνται σας οι μόνοι έλληνες ενώ στην ουσία είναι αυτοί που υμνούν τους καταστροφείς του Ε

          • stratis avatar
            stratis @ stratis 14/09/2013 05:23:27

            ΣΥΝΕΧΊΖΩ--αυτοί οι καταστροφείς του Ε

      • Ρηνα avatar
        Ρηνα @ crass 12/09/2013 11:59:28

        Ευχομαι καποτε να αποκτησετε "επηρροες" και απο τη Παναγια μας. Οι επιρροες σας απο Μενεγακη και Λιανη δε λενε.... Οσο για τον Νιτσε, τον αποθηκευσα οταν εγινα μανα.
        Οσο για τον πνευματικο μου αφηστε καλυτερα. Δεν αγγιζεται απο τετοια. Εγω ακομα ως ατελης ανθρωπος θεωρησα οτι επρεπε να σας ευχηθω.....

  3. ΣΤΕΛΙΟΣ avatar
    ΣΤΕΛΙΟΣ 12/09/2013 09:40:45

    Μπράβο ,καλή περιγραφή της γενιάς των "δήθεν".

    Αλλα...δεν χάσανε ακόμα. Απο εμάς εξαρτάται.

    • Mon Paper avatar
      Mon Paper @ ΣΤΕΛΙΟΣ 12/09/2013 13:59:43

      Δεν υπάρχουν ''γενιές δήθεν''. Οι δήθεν κυβέρνησαν και κυβερνούν επί 40 χρόνια. Οι σαραντάρηδες θα επικρατήσουν είτε θέλετε είτε όχι. Δε γίμεται να εμποδίσετε τη ζωή να κυλήσει. Ο Αλέξης είναι περαστικός.
      ΕΜΕΙΣ ΟΜΩΣ, ΕΡΧΟΜΑΣΤΕ.

  4. man8os avatar
    man8os 12/09/2013 09:56:45

    Οταν βρεθει στα δυσκολα δε θα τα καταφερει...

  5. era avatar
    era 12/09/2013 09:57:13

    "Σε δύο χρόνια που θα γίνουν εθνικές εκλογές"
    Δεν το κάνεις δυό μήνες...;

  6. Ραβινος avatar
    Ραβινος 12/09/2013 10:09:18

    Αψογο!Ευχομαι να συμβαλλει σε αφυπνισεις νοημονων συμπολιτων!

  7. Πάνος avatar
    Πάνος 12/09/2013 10:38:39

    Εξαιρετική ανάλυση.....Αφού και η Οννέδ και η ΝΔ είναι μία από τα ίδια, γιατί φοβάστε τόσο πολύ την ιδέα ενός κεντροαριστερού σαραντάρη στην εξουσία;

    • SPYROS avatar
      SPYROS @ Πάνος 12/09/2013 11:23:02

      Προφανώς γιατί θα χάσουν την κουτάλα ή την ελπίδα να την αποκτήσουν...

    • Γεώργιος Τ. avatar
      Γεώργιος Τ. @ Πάνος 12/09/2013 17:31:44

      Δε μεγάλωσαν όλοι οι Έλληνες με ιδανικά τα δανεικά...

      • Γρηγόρης Σ. avatar
        Γρηγόρης Σ. @ Γεώργιος Τ. 12/09/2013 20:23:32

        Δανεικά και πρόσβαση στις τράπεζες ξέρουμε ποιοί είχαν και συνεχίζουν να θυσιάζουν εμάς για τις σώζουν, αφού θα τις ξαναχρειαστούν πάλι για δανεικά...

  8. Eva avatar
    Eva 12/09/2013 10:47:03

    Ειναι στο χερι της ΝΔ να αντιμετωπισει την γενιά των Αλέξηδων που λέτε.
    Ας βάλουν τα μυαλά τους να δουλέψουν κάποιοι.
    Θεωρώ απαράδεκτη όμως την προπαγάνδα σε ένα σχολείο.
    Δεν είναι η νεολαία του συριζα
    είναι ανήλικοι μαθητές που μεχρι να ενηλικιωθούν
    πρέπει να τους απασχολούν τα μαθήματα τους.
    Δεν άκουσα καμμία αντιδραση σε ότι έγινε.
    Να παει ο αρχηγος της αντιπολίτευσης στα σχολεία.
    Να πάει για να ευχηθει καλή χρονιά οχι όμως
    για να παραπλανήσει τα παιδάκια και να ψαρέψει
    ψηφοφόρους που θα τον ψηφίσουν οταν αυτός ΜΕΓΑΛΩΣΕΙ.

    Λαικισμός και απαράδεκτη προπαγάνδα.

  9. Eva avatar
    Eva 12/09/2013 10:51:37

    Αντε και του χρόνου στα δημοτικά και στα νηπιαγωγεία
    παρέα με τη Χρυσή Αυγή εναλλαξ.

  10. Uncle Stgm avatar
    Uncle Stgm 12/09/2013 10:55:03

    Κάνετε λάθος κ. Οικονόμου.
    Δεν είχε όλη αυτή η "γενιά" το ίδιο άνετο οικογενειακό -οικονομικό background. ¨Οπως και η προηγούμενη, και οι επόμενες.
    Ευτυχώς ή δυστυχώς δεν ανήκουν όλοι στην upper middle class και η κοινωνια χωριζεται πάντα σε κοινωνικές ταξεις

    • βαγόνι avatar
      βαγόνι @ Uncle Stgm 12/09/2013 16:43:33

      ...η κοινωνία χωρίζεται και σε κοινωνικές τάξεις, αλλά όχι μόνο!
      τί έπαθες, σε εκνεύρισε το κείμενο;...παράκαμψε το,δεν αξίζει
      τον κόπο...συνήθης "λικβιταρισμός" των ημερών...!

      • Uncle Stgm avatar
        Uncle Stgm @ βαγόνι 12/09/2013 21:35:23

        Δεν είναι φανερό πιά - και εξοργιστικό - πόσο συγγενεύουν οι λικβινταριστές της ΝΔ με τους λικβινταριστές του ΣΥΡΙΖΑ;
        Συντονισμένο μπάχαλο με κοινωνικοπολιτική στόχευση.
        Πολλή προσπάθεια εκατέρωθεν για να ξαναφάμε στη μάπα τη σάπια Ελλάδα 1980 - 2008, σαν μα μην έγινε τίποτε...
        Και να μη χάσουν οι έχοντες τίποτε από αυτά που άρπαξαν.

  11. rabi avatar
    rabi 12/09/2013 11:11:07

    Μάλλον περιγράφετε τον τυπικό ΔΑΠίτη

  12. Η Πηνελόπη βαρέθηκε avatar
    Η Πηνελόπη βαρέθηκε 12/09/2013 11:30:04

    Αναλογιζόμενη τις ''μορφές'' που κυβέρνησαν τη χώρα από τη μεταπολίτευση έως εδώ, ως Πρωθυπουργοί (αλλά και ως Υπουργοί και αξιωματούχοι από διάφορες θέσεις), καταλήγω στο συμπέρασμα οτι ούτε ένας τους δεν ήταν ειλικρινής, ούτε ένας τους δεν κατάφερε να μην ξεπέσει στην κολακεία και την παραπλάνηση των πολιτών, ούτε ένας τους δεν αντιστάθηκε στη φτηνή μικροπολιτική διαχείριση, ούτε ένας τους δεν τόλμησε να μην μας εξαπατήσει υποσχόμενος μπλε κροκόδειλους και ροζ ελέφαντες! Συνεπώς, ως μη πίπτουσα από τα ...σύννεφα, δεν αναγνωρίζω στο πρόσωπο του κ. Α.Τσίπρα την ....εξαίρεση, αλλά τον κανόνα. Απλά αυτό που σήμερα έχει αλλάξει ανεπιστρετί με τρόπο ακραία δραματικό, είναι οι ανοχές και οι αντοχές μας, πράγμα που καθιστά την επανάληψη των καταδικασμένων στη συνείδησή μας πρακτικών και των χρεωκοπημένων λογικών ΑΠΑΓΟΡΕΥΤΙΚΗ. Όποιος διανοηθεί οτι θα πορευτεί από εδώ και πέρα με θλιβερά ριπλέϊ της παρελθούσας χυδαιότητας, πλανάται πλάνην οικτράν. Λίγες θα είναι οι μέρες του.....
    Δεν ξέρω αν εσείς αισθάνεστε παραιτημένος μέσα από αυτό το ''Αλέξη χάσαμε'', αλλά εμείς δεν πολεμήσαμε ακόμη και ΔΕ ΘΑ ΧΑΣΟΥΜΕ ούτε ''μαζί'' αλλά ούτε και ''από'', κανέναν υπό προθεσμία Πρωθυπουργό Αλέξη ή όπως αλλιώς θα ονομάζεται......
    Γι αυτό, καλά θα κάνουν να προσέχουνε πάρα πολύ πλέον, ΟΛΟΙ τους.
    Τα εγκλήματα, θα έχουνε και τιμωρία. Δεν συμφάγαμε, ούτε είμαστε συνένοχοι. Απαιτούμε από τους ασκούντες την εξουσία, το ήθος, το ύφος και την τιμιότητα που μας αξίζει.
    Και πάντως, ''Αρχή άνδρα δείκνυσι'' που λέει και ο σοφός παππούς μας ο Σοφοκλής, στην ''Αντιγόνη'' του.

  13. ΕΛΛΗΝ avatar
    ΕΛΛΗΝ 12/09/2013 11:44:24

    ''............Είναι ο μετασχηματισμός ενός Κνίτη εφήβου σε κεντροαριστερό σαραντάρη.............. Είναι η ενηλικίωση των μαθητών της δεκαετίας του ’80. Μια κατεξοχήν υποκριτική γενιά...........''

    Ενώ αν γινόταν αρχι-σύμβουλος Δεξιού προθυπουργού .........θα ήταν καλός Κνίτης !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    Ας σοβαρευτούμε επιτέλους και ας κρατήσουμε την ψυχραιμία μας.

  14. ψυχραιμια avatar
    ψυχραιμια 12/09/2013 11:53:43

    To 1985 δεν ξαναρχεται.Θα φροντισει η Μερκελ γιαυτο.Η προσγειωση οσων το νομιζουν θα ειναι ανωμαλη.

  15. Kimon avatar
    Kimon 12/09/2013 11:58:01

    Εξοχος!

  16. leak avatar
    leak 12/09/2013 11:58:17

    Αγαπητέ κ. Οικονόμου, στην παράγραφο:
    "Μάθημα ζωής, πολύ ουσιαστικό. «Διαδικαστική» αντιμετώπιση της ζωής. Να περνάμε «ανώδυνα» όλες τις φάσεις που εμπεριέχουν κόπο. Οι μαθητές οφείλουν να γνωρίζουν το θεώρημα της ήσσονος προσπάθειας, (οι άπειρες αποδείξεις του θεωρήματος ζουν ανάμεσα μας) να μπουν με το καλό σε κάποιο ανώτατο εκπαιδευτικό Ίδρυμα σε 3 μέσο όρο, να απευθυνθούν μετά τις φοβερές σπουδές τους στον βουλευτή ή στο κόμμα που θα τους καθοδηγήσει για την επαγγελματική τους αποκατάσταση. Μία θέση στο Δημόσιο, σε σχολείο, σε Υπουργείο, στο Δήμο, οπουδήποτε, αρκεί ο «μήνας να έχει 9» "
    αποδίδει ακριβώς τα "οράματα" της νέας γενειάς.

  17. Επιφανιος avatar
    Επιφανιος 12/09/2013 12:00:11

    Οι γεννημενοι μεταξυ '70-'80 ειναι η καλυτερη γενια που εβγαλε ποτε η Ελλαδα
    α) Πραγματικα διεθνεις διακρισεις σε αθληματα, επιστημες, τεχνες.
    β) Ακομα και οι ΔΥ ειναι διορισμενοι μεσω ΑΣΕΠ
    γ) Μορφωμενοι πλουσιοι και φτωχοι
    δ) Εχουν ταξιδεψει και εχουν σπουδασει σε ολο τον κοσμο
    ε) Με χαμηλες κοινωνικες ανισοτητες, ολοι ειχαν ευκαιριες
    στ) Οι πανελληνιες του '90 ηταν απο τις ποιο σκληρες που εγιναν ποτε. Τεραστιος ανταγωνισμος, ολοι ειχαν τη δυνατοτητα να πανε φροντιστηριο, ειχες να αντιμετωπισεις υποψηφιους που κραταγαν μαθηματα μεχρι 3 φορες. Τοτε ηθελες μ.ο. πανω απο 16 για να μπεις σε ΤΕΙ

    • Επιφανιος avatar
      Επιφανιος @ Επιφανιος 12/09/2013 12:08:51

      Σε ποιο ακριβως "γηπεδο" χασαμε;
      Κυβερνησε ποτε η γεννια του '70 και δεν το θυμαμαι;
      Σε αυτο το γηπεδο δεν παιξαμε ακομα.
      Εγω βλεπω γυρω μου, σε πολλους επαγγελματικους χωρους οτι υπαρχει τεραστια υπεροχη δεξιοτητων της γεννιας του '70-'80 σε σχεση με τις προηγουμενες

      • MCA avatar
        MCA @ Επιφανιος 12/09/2013 22:45:30

        ….΄΄Κυβερνησε ποτε η γεννια του ’70 και δεν το θυμαμαι;΄΄……Έλα ντε!
        Ακόμη δεν τον είδαμε Γιάννη τον βαφτίσαμε.
        Πολύ απαισιοδοξία και μηδενισμός, μιας ολόκληρης γενιάς που βρίσκεται πάνω στην δημιουργική της ηλικία.

    • decodex avatar
      decodex @ Επιφανιος 12/09/2013 13:17:04

      Συμφωνώ στα περισσότερα, αλλά η γενιά του 70 βίωσε το 80 και 90 την απαξίωση των εκπαιδευτικών ιδρυμάτων με:
      - καθηγητές τουρίστες/κατώτεροι των περιστάσεων σε μεγάλο ποσοστό
      - υποδομές και κτίρια που είχαν καταληφθεί από αριστερές (και δεξιές) αφίσες, βρώμα, εκλογικούς πάγκους και φραπέδες.
      - γενικότερη χαλαρή ατμόσφαιρα με πάρτι, δεν βαριέσαι και αντιγραφή στο φουλ
      - φοιτητές που ακόμη πέρναγαν μαθήματα με τη κομματική ταυτότητα

      Οποιος εκείνες τις εποχές είχε επαφή με την αγορά εργασίας και τον εκπαιδευτικό τομέα αναρωτιόταν μονίμως ΓΙΑΤΙ δεν συνδεόταν τα ιδρύματα με τις επιχειρήσεις... γιατί η έρευνα αφορούσε μόνο σε προγράμματα που πληρώνονταν από την Ευρώπη με αμφιλεγόμενη χρηματική διαχείριση...
      Γιατί ενώ είχαμε τόσους φοιτητές διάνοιες... τους έτρωγε ένα σάπιο, βραδυκίνητο και εμετικό σύστημα.
      Εάν είχες ταξιδέψει στην Ευρώπη...μετά μόνο με το που έμπαινες στα κτίρια των πανεπιστημίων/ΤΕΙ εκείνες τις εποχές ντρεπόσουν για τη κατάντια τους.

      • Επιφανιος avatar
        Επιφανιος @ decodex 12/09/2013 14:38:26

        Το αρθρο κατηγορει την γενια του Τσιπρα για τα δεινα της Ελλαδας.
        Αυτη η γενια δεν ειναι υπεθυνη για τους επιχειρηματιες που βρηκε, για τους καθηγητες που βρηκε, για τους νομους που βρηκε. Αυτοι ανηκουν στις προηγουμενες γενιες.

  18. Eva avatar
    Eva 12/09/2013 12:22:49

    Να σας πω εγώ.
    Όχι δεν θα τους φονεύσει.
    Θα εξαφανίσει
    την παραπλάνηση
    την αφέλεια
    την κοροιδία
    τον λαικισμό
    και το δούλεμα.

    • Αλέκος Κ. avatar
      Αλέκος Κ. @ Eva 12/09/2013 13:46:20

      Μπα; Και πως θα τα ...καταφέρει όλα αυτά ο φανατικός και μισαλλόδοξος κ. Ζάρας; Διαθέτει το μαγικό ραβδί του Χάρη του Πότερ; Όχι κυρία μου. Υπαινίσσεται (όπως σε όλα του τα σχόλια ο ατυχής), αυτό που περιγράφει ο ΦιΧιΨι γλαφυρά και γι αυτό ακριβώς, χρειάζεται άμεσα παρακολούθηση. Είναι λυπηρόν μεν, πλην πασειφανές.

      • Eva avatar
        Eva @ Αλέκος Κ. 12/09/2013 13:58:16

        Τον κ. Ζάρα δεν τον γνωρίζω.
        Αν εννοεί κατι τέτοιο είναι κακό.
        Το μαγικό ραβδί απωλέσθη.
        Μάλλον το έχει ο κ. Τσίπρας.

        • Αλέκος Κ. avatar
          Αλέκος Κ. @ Eva 12/09/2013 15:34:13

          Δεν το έχει αυτός, γιατί δεν ...βγαίνει σε μπέρμπερι :-).
          Ας ψαχτούνε οι υπόλοιποι.

  19. Βούλα Ελευθεριάδου avatar
    Βούλα Ελευθεριάδου 12/09/2013 12:26:54

    δίπλα σ αυτή υπάρχει και άλλη γενιά, τώρα πότε θα την ανακαλύψουν δε ξέρω μάλλον άπατη θα πάει όπως και τόσες άλλες, διαπλοκή ολέ!

  20. IOKLOS ZARAS avatar
    IOKLOS ZARAS 12/09/2013 12:35:49

    Επειδη δεν σας πηγε το μυαλο στα γκουλαγκ (στα οποια πεθαναν απειρως περισσοτεροι και για πολυ περισσοτερα χρονια) αλλα στο αουσβιτς, η προταση μου αξιζει προσοχης. Το πολυ ωραιο της υποθεσης ειναι οτι αρχιζετε να ανησυχειτε οσημεραι και περισσοτεροι. Καλα κανετε. Και εγω αν ημουν πασοκοσκωληξ, προοδευτικατζα ή εκ του "μεσαιου χωρου" θα ενοιωθα το ιδιο

    • Αλέκος Κ. avatar
      Αλέκος Κ. @ IOKLOS ZARAS 12/09/2013 13:48:20

      :-) Για το μόνο που ανησυχούμε πραγματικά, είναι η ψυχική σου υγεία κ. Ζάρα μου. Ράψε λοιπόν κανένα παντελονάκι και άσε τις ...αναλύσεις, γιατί σε ...χαλάνε.

  21. Κάνω ότι δεν βλέπω avatar
    Κάνω ότι δεν βλέπω 12/09/2013 12:58:04

    Αξιότιμε κ. Οικονόμου,
    Εύστοχη η ανάλυσή σας, αλλά επικεντρώνεται στη μία όψη του νομίσματος. Η άλλη είναι τα παιδάκια της ΔΑΠ-ΝΔΦΚ, ΟΝΝΕΔ και ΠΑΣΠ που σφάζουν με τη γραβάτα και πουκαμισάκια. Όπως λέει και η Βούλα, υπάρχει και μία άλλη γενιά και αυτή δεν πλησιάζει τα πανεπιστημιακά τραπεζάκια. Αν ο Σαμαράς ενδιαφέρεται να ξανακτίσει την Ελλάδα, θα πρέπει να ψάξει να βρει αυτούς τους ανθρώπους.

    • Νικήτας avatar
      Νικήτας @ Κάνω ότι δεν βλέπω 12/09/2013 13:46:53

      ΣΩΣΤΟΤΑΤΟΣ!

  22. Kostas avatar
    Kostas 12/09/2013 13:12:01

    Εγω ενα δεν καταλαβα ποτε σαν καταληψιας στην γενια "Τσιπρα"
    αν και ημουν προεδρος ταξης,αν και ημουν εκπροσωπος των καταληψιων στο σχολειο μου (Λυκειο),πως βγηκε ο Τσιπρας εκεινες τις ημερες εκπροσωπος ολων των καταληψιων...Δεν με ρωτησε κανεις και ουτε θυμαμε να ψηφισαμε.
    Αν ξερει καποιος ας με διαφωτισει...

    • Γρηγόρης Σ. avatar
      Γρηγόρης Σ. @ Kostas 12/09/2013 20:18:10

      Αν το είχες καταλάβει θα ήσουνα εσύ Τσίπρας τώρα...

  23. yellow avatar
    yellow 12/09/2013 14:26:08

    Ίσως οι ...80-ηρες να είναι άξια τέκνα των πατεράδων και των παππούδων τους...
    Αρχίσαμε να σφαζόμαστε και ανά έτος γέννησης;
    Καληνύχτα σας!

  24. IOKLOS ZARAS avatar
    IOKLOS ZARAS 12/09/2013 14:37:12

    Ειναι πασΙφανές. Μπερδευτήκατε. Ο Ζαρας που ραβει σώβρακα και φανέλες αφορα τον κοσμο του lifestyle που ενσαρκωσε ο πτωχευμενος πασοκτζης που το παιζει και παρουσιαστης εσχατως. ΔΕΝ ειναι δικος μου κοσμος, δικος σας είναι και ειναι νεκρος. Ο δικός μου ο Ζαρας ξεβρωμιζε την Πελοποννησο απο τους πολιτικους προγονους του συριζα. Θα το ξανακανει πολυ σύντομα, οσο και αν ονειρευστε πρακτικές της KGB για να τον σταματησετε

    • Αλέκος Κ. avatar
      Αλέκος Κ. @ IOKLOS ZARAS 12/09/2013 15:46:06

      Είναι ηλίου φαεινότερον, οτι δεν μπερδεύτηκα καθόλου. Είναι σκόπιμη η επιλογή μου να σας χαρακτηρίσω ως κοινό ράφτη (σάβανων;). Μη μεγαλοπιάνεστε, δεν πείθετε. Η μόνη ''συγγένεια'' που μπορείτε να έχετε καλέ μου, λόγο ύφους και ήθους, είναι -το πολύ- με αυτόν τον Ζάρα που ράβει τα ...σώβρακα όπως υποτιμητικά λέτε. Άντε λοιπόν να γαζώσετε κανένα στρίφωμα κι αφήστε τα παλαιοεφυλιακά κατά μέρος. Α, και να προσέχετε και το καλσόν εκεί που θα σκύβετε. Αν και όταν φύγει ο πόντος, σίγουρα ξέρετε να το επιδιορθώσετε! Σας εμπιστεύομαι :-)

  25. Σ.Γ. Πανουσόπουλος avatar
    Σ.Γ. Πανουσόπουλος 12/09/2013 15:00:19

    Καλησπέρα σας κύριοι και κυρίες.

    Πολύ εύστοχη βρίσκω την ανάλυση που διάβασα, και αναγνωρίζω αρκετές δικές μου σκέψεις/ανησυχίες. Ήθελα όμως να σταθώ σε 1-2 σημεία, όχι τόσο του αρχικού κειμένου, όσο των επακόλουθων σχολίων.

    Μου προκαλεί ιδιαίτερη έκπληξη το γεγονός ότι τόσοι συμπολίτες μου, που ενώ -υποθέτω εγώ- έχουν τη θέληση να ασχοληθούν με τη γύρω μας κατάσταση, αλλά και το μεράκι και τον καημό να προσφέρουν την άποψή τους μέσα σε ένα ηλεκτρονικό βήμα, εντούτοις δεν μπορούν να ξεφύγουν από τα στερεότυπα και τις ομαδοποιήσεις που τόσο εύστοχα και μεθοδικά μας ταΐζουν οι "πολιτικοί" μας.

    Εδώ έχουμε να κάνουμε πάνω από όλα με ανθρώπους.

    Ο κ. Τσίπρας είναι ένας άνθρωπος. Ο κ. Σαμαράς, ο κ. Βενιζέλος, ο κ. Κουβέλης, η κα. Παπαρήγα, ο κ. Μιχολολιάκος, ο κ. Καμμένος, ο κ. Παπανδρέου είναι, επίσης, άνθρωποι. Πολλλοί από εσάς μπορεί εδώ να "διαφωνήσουν" και να πουν για κάποιους (ή και όλους) από τους παραπάνω ότι είναι ζώα, καθάρματα, μεσσίες, θεοί κλπ, βιολογικά όμως είναι αναντίρρητα άνθρωποι.

    Ως τέτοιοι, (πρέπει να) κρίνονται και χαρακτηρίζονται με κριτήρια που αφ'ενός είναι προσβάσιμα, αφ'εταίρου μετρήσιμα. Και πιο συγκεκριμένα, κρίνονται και χαρακτηρίζονται βάσει των ΠΡΑΞΕΩΝ τους, των επιλογών τους, της συμπεριφοράς τους κοκ.

    Αν το κάνουμε αυτό θα είμαστε πολύ πιο ειλικρινείς απέναντι στους εαυτούς μας αλλά και μεταξύ μας. Και βέβαια αν μπορούσαμε να επεκτείνουμε την κρίση μας αυτή και προς τα μέσα, τότε θα είχαμε μια πραγματική αποκάλυψη, αλλά αυτό μάλλον είναι υπερβολική απαίτηση...

    Έτσι λοιπόν, γιατί αποδέχεστε τους αυτο-χαρακτηρισμούς που ο καθένας τους επιλέγει για τον εαυτό του και δεν προχωράτε σε δικές σας κρίσεις για το τι είναι πραγματικά?

    Γιατί δέχεστε αφενός την αυθαίρετη, και συνήθως ιδιοτελή και σκόπιμη αυτοκατάταξή τους? Και- πολύ περισσότερο- γιατί καταδέχεστε να συστρατεύεστε μαζι τους κάτω από λερωμένες σημαίες και ανύπαρκτα επιχειρήματα?

    Φέρτε μου έναν άνθρωπο με αξία προσωπική, μετρήσιμη και αποδεδειγμένη, και θα του παραδώσω την υποστήριξή μου ανεξάρτητα από τη σημαία που θέλουμε να βάλουμε πάνω από το όνομά του. Δε θα με νοιάζει αν είναι αριστερός ή δεξιός ή κεντρώος. Απλά να είναι άξιος. Όχι ικανός (όλοι οι προαναφερθέντες είναι αποδεδειγμένα ικανοί), ΑΞΙΟΣ.

    Μέχρι να γίνει κάτι τέτοιο δεν υπάρχει ελπίδα. Και πιθανώς εκεί έγκειται η μεγάλη ήττα μας ως Έλληνες. Η κατακρεούργηση ηθικά και μορφωτικά ολόκληρων γενεών Ελλήνων, αφ'ενός περιορίζει σημαντικά τη δεξαμενή υποψηφίων για τέτοιο έργο, αφ'ετέρου -και πολύ χειρότερα- περιορίζει στο ελάχιστο την πιθανότητα αποδοχής του από το σύνολο.


    Μακάρι να κάνω λάθος. Άλλωστε, μου συμβαίνει συχνά!

  26. πολίτης avatar
    πολίτης 12/09/2013 15:08:25

    Άχρηστη λοιπόν και η γενιά των σαραντάρηδων συν-πλην.
    Άρα, οι ηγέτες μας θα πρέπει να είναι άνω των 6ο, γιατί μόνο οι γενιές προ χούντας άξιζαν τελικά.
    Είμαι συνομίληκος του Τσίπρα, δεν έχω κανένα πρόβλημα με την ηλικία των ανθρώπων, ούτε προς τα πάνω, ούτε προς τα κάτω.
    Τη θέση μας στη ζωή ψάχνουμε όλοι.
    Μόνο που κάποιοι πιστεύουν ότι η θέση αυτή θα πρέπει να είναι ολιγαρκής, με τη μπουκίτσα που θα μας πετάξουν. Διότι τα δανεικά τελείωσαν. Διότι λεφτά δεν υπάρχουν. Διότι η ανεργία θερίζει και θες και συλλογική σύμβαση;
    Διάβασα σε άλλη ανάρτηση ότι είναι μειωμένης αντίληψης όσοι δεν μπορούν να περιμένουν. Και κάπου αλλού ότι μπορούμε να θυσιαστούμε, αρκεί να κάνουμε κράτος για τις επόμενες γενιές.
    Αν είναι κάποιος υποκριτής, είναι αυτός που το επικαλείται. Κανένα μέλλον δεν προστατεύει. Για το μπαγιόκο του στην τράπεζα κόπτεται.
    Και εδώ είναι το τραγικό λάθος. Οι νοικοκυραίοι, νομίζουν ότι θα έχουν μερίδιο στην πίτα. Δεν υπάρχει χώρος για μικρομεσαίους στην πολιτική που εφαρμόζεται. Και στην τελική, όποιος θέλει να πεθάνει περιμένοντας την ανάκαμψη σε μισό αιώνα, ας το κάνει. Εμείς θα παλέψουμε για το παρόν.
    Δε χάσαμε κ. Οικονόμου. Και δεν είμαστε διαθετημένοι να χάσουμε.

  27. Ουτοπία avatar
    Ουτοπία 12/09/2013 21:08:43

    Δε χρωστάμε σε κανέναν και δε χάσαμε, γιατί δεν ταυτιζόμαστε με το περιγραφόμενο. Είμαστε το αύριο και θ΄ανατρέψουμε τη μιζέρια. Αξιοκρατία, δικαιοσύνη, ήθος και συνέπεια.

  28. δημης avatar
    δημης 12/09/2013 21:36:07

    "Ο Αλέξης δεν είναι τέκνο της κρίσης. Είναι ο μετασχηματισμός ενός Κνίτη εφήβου σε κεντροαριστερό σαραντάρη. Είναι η ενηλικίωση των μαθητών της δεκαετίας του ’80. Μια κατεξοχήν υποκριτική γενιά."
    Είναι ο αγορασμένος και εκπαιδευμένος υποτακτικός (ΚΝΕ ντύνει στολίζει νυκοκυρεύει) ...έτοιμος να φέρει σε πέρας τα επόμενα πρότζεκτ.

  29. δημης avatar
    δημης 12/09/2013 21:37:10

    νοικοκυρεύει ...βέβαια ...

  30. Γιάννης Φαίλτωρ avatar
    Γιάννης Φαίλτωρ 12/09/2013 21:54:12

    Ε πως! Πρέπει να "πέσει χρήμα στην αγορά" για να ξαναφουσκώσει το μπαλόνι. Το ίδιο μπαλόνι. Αλλά δε μας δίνουνε.
    Ε ρε και να ζουσε ο Μποστ.

  31. MCA avatar
    MCA 12/09/2013 23:13:29

    Ο αρθρογράφος θέλοντας να την πει στον Τσίπρα και τις πολιτικές του επιλογές τα ρίχνει στην γενιά του.Τους βάζει όλους στο ίδιο καζάνι. Φταίει ο κάθε σαραντάρης επειδή είναι συνομήλικος του; Είχαν οι περισσότεροι Έλληνες τις άκρες του αρχηγού του ΣΥΡΙΖΑ; Αμάν πια με αυτήν την ισοπέδωση.

  32. ιεραξ avatar
    ιεραξ 12/09/2013 23:28:26

    Tω καιρώ εκείνω ο Καραμανλής ο Α΄ απευθυνόμενος σε δημοσιογράφο (ή σκιτσογράφο) συγκροτήματος παραπονέθηκε οτι τον ξέχασαν λέγοντας ανήσυχος ΄΄βρίστε με βρίστε με πολύ με ξεχάσατε τελευταία΄΄.Μήπως πολύ ασχολούμαστε με το ολίγιστο its oglan του συριζα και παίζουμε το παιχνίδι του?

  33. Uncle Stgm avatar
    Uncle Stgm 13/09/2013 02:40:20

    Για να λέμε και καμμιά αλήθεια:
    Δεν τα 'φαγε η "γενια των σαραντάρηδων". Στς δύο προηγούμενες ψάξτε για τους δράστες. Και κυρίως ανάμεσα στους "γονείς" της γενιάς αυτής: Ανάμεσα σε σημερινούς 65 - 75άρηδες.
    Φυσικά δεν υπάρχουν ευθύνες ολόκληρων γενεών, αλλά κυρίως κοινωνικών ομάδων. Αλλά τους μεγάλους "πρωταθλητές" της πλεονεξίας, μέσα σ' αυτές τις μεγαλύτερες ηλικίες θα τους βρείτε.

  34. Γ.Π. Οικονόμου avatar
    Γ.Π. Οικονόμου 13/09/2013 10:45:37

    Διάβασα όλα τα σχόλια, ορισμένα ήταν εξαιρετικά. Μια μεθοδολογική διευκρίνηση μόνο να κάνω. Όταν κανείς μιλά για μια "γενιά", μιλά για κάποια γνωρίσματα που έχει ο "μέσος εκπρόσωπος της" και όχι το σύνολο αυτής. Στο μέτρο που αυτή η γενιά αποτινάξει τη λογική της ήσσονος προσπάθειας, στο βαθμό που δεν θα μείνει στην Ιστορία ως "η γενιά του Αλέξη" και αν την ευνοήσουν οι συνθήκες ενδέχεται και να μεγαλουργήσει. Απαραίτητη προϋπόθεση είναι η (αυτο)κριτική και όχι η ομαδική φιλαυτία

ΑΠΟΣΤΟΛΗ ΣΧΟΛΙΟΥ

Τα δεδομένα σας είναι ασφαλή! H διεύθυνση email δε θα δημοσιευθεί. Τα στοιχεία θα χρησιμοποιηθούν αποκλειστικά για τη δυνατότητα σχολιασμού στο antinews.gr .

Tα πεδία με αστερίσκο (*) είναι υποχρεωτικά.