#_CRON_JOB_#
#_CRON_JOB_#
13/04/2009 22:56
ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΣΧΟΛΙΟΥ

Αλέκα: Επιλογή του κ. Παπανδρέου ο αντικομμουνισμός

«Δεν χρειαζόταν τόσος καιρός για να αναλάβει την ευθύνη ο κ. Παπανδρέου και να παραδεχτεί ότι ο αντικουμουνισμός είναι προεκλογική του επιλογή», ήταν το σχόλιο της Αλέκας Παπαρήγα για την επιστολή που της έστειλε σήμερα ο Γιώργος Παπανδρέου, για τη στάση του Θόδωρου Πάγκαλου απέναντι στο ΚΚΕ.

Οι δηλώσεις που έχει κάνει τον τελευταίο καιρό ο κ. Πάγκαλος εναντίον του ΚΚΕ (πχ «εάν το ΚΚΕ νικούσε το 1949 τότε θα σκότωνε όλους τους αντιφρονούντες Έλληνες και ένα μέρος μελών και στελεχών του») είχαν προκαλέσει την αντίδραση της κ. Παπαρήγα που είχε ζητήσει με επιστολή της την παρέμβασή του προέδρου του ΠΑΣΟΚ.

Στην σημερινή του απάντηση ο κ. Παπανδρέου επικρίνει μεταξύ άλλων το ΚΚΕ ότι «η πολιτική ταύτισης του ΠΑΣΟΚ με τη Νέα Δημοκρατία», την οποία έχει επιλέξει, «βοηθά τα μέγιστα να αποσιωπούνται οι πραγματικές πολιτικές αλλά και οι ευθύνες της κυβέρνησης» και προσθέτει: «Ο ελληνικός λαός, γνωρίζει, γιατί το βιώνει καθημερινά, ποιος κυβερνά και ποιος ευθύνεται για τα σημερινά αδιέξοδα. Θυμάται και συγκρίνει...»

(Ολόκληρη η επιστολή του κ. Παπανδρέου στα σχόλια)

ΣΧΟΛΙΑ

  1. Factorx avatar
    Factorx 13/04/2009 22:56:44

    Ακολουθεί το πλήρες κείμενο της επιστολής του αρχηγού της Αξιωματικής Αντιπολίτευσης προς την γ.γ. του ΚΚΕ:
    "Κυρία Γενική Γραμματέα,

    Απαντώ στην επιστολή σας της 23ης Μαρτίου 2009, με κάποια σχετική καθυστέρηση λόγω και της απουσίας μου στο εξωτερικό. Γνωρίζω, και από την προσωπική πολιτική μου διαδρομή, την πορεία των σχέσεων ΠΑΣΟΚ και ΚΚΕ από την ίδρυση του Κινήματός μας μέχρι σήμερα.Σχέσεις πολυκύμαντες με κοινούς αγώνες και πολλές φορές συγκρουσιακές, που δεν εμπόδισαν όμως τον αμοιβαίο σεβασμό στο επίπεδο των πολιτικών ηγεσιών στην οργανωμένη βάση των κομμάτων μας.
    Πίστευα και πιστεύω πάντα στην ανάγκη καθαρών και ειλικρινών σχέσεων μεταξύ των πολιτικών δυνάμεων της χώρας, ακόμα και όταν διαπιστώνονται σοβαρές και πολλές φορές αγεφύρωτες διαφορές πολιτικής και στρατηγικής προσέγγισης. Πεποίθησή μου είναι ότι κανείς δεν μονοπωλεί την ερμηνεία των ιστορικών γεγονότων, ούτε κατέχει την απόλυτη αλήθεια γι’ αυτά. Και αυτό ισχύει όχι μόνον για τους επιστήμονες και τους πολιτικούς, αλλά και για τα πολιτικά κόμματα.Η αξιολόγηση της ιστορίας είναι πάντα χρήσιμη όμως ούτε μας απαλλάσσει από τις σημερινές και μελλοντικές μας ευθύνες, ούτε και μας φυλακίζει στο παρελθόν.
    Και σήμερα βιώνουμε μια ιδιαίτερα δύσκολη για τους εργαζόμενους της πατρίδας μας οικονομική και κοινωνική συγκυρία. Μια συγκυρία την οποία έχει δημιουργήσει η συντηρητική διακυβέρνηση της Νέας Δημοκρατίας και οι αντιλαϊκές και αδιέξοδες πολιτικές της. Ο λαός και οι πολίτες απαιτούν από τα πολιτικά κόμματα της αντιπολίτευσης προγραμματικό λόγο και ρεαλιστικές προτάσεις για να βγούμε από την πολύπλευρη κρίση. Χρέος μας ως ΠΑΣΟΚ είναι να αναδεικνύουμε, καθημερινά, τις πραγματικές ευθύνες της Κυβέρνησης και να αγωνιζόμαστε για αλλαγή πορείας της χώρας μας - το συντομότερο. Θέλω να πιστεύω ότι αυτό το συμμερίζεστε ως χρέος απέναντι στους πολίτες. Απέναντι και στα μέλη και τους οπαδούς του ΚΚΕ, που βιώνουν, επίσης, στην καθημερινή τους ζωή τις συνέπειες της Νεοδημοκρατικής νεοσυντηρητικής διακυβέρνησης.
    Ο διμέτωπος τον οποίο έχετε επιλέξει, κριτική δηλαδή στο ΠΑΣΟΚ ταυτίζοντάς το με την κριτική στην σημερινή κυβέρνηση, βοηθά τα μέγιστα να αποσιωπούνται οι πραγματικές πολιτικές αλλά και οι ευθύνες της κυβέρνησης της Νέας Δημοκρατίας. Ο ελληνικός λαός, γνωρίζει, γιατί το βιώνει καθημερινά, ποιος κυβερνά και ποιος ευθύνεται για τα σημερινά αδιέξοδα. Θυμάται και συγκρίνει.
    Αν σας έστελνα δε επιστολές, κάθε φορά που οι δηλώσεις στελεχών σας ξεπερνούν τα όρια, θα είχαμε μια πολλή πυκνή αλληλογραφία.
    Εμείς έχουμε επανειλημμένα καταθέσει τις προτάσεις μας. Πιστεύουμε ότι, παρά τις διαφωνίες και τις διαφορές μας, είναι δυνατή η αναζήτηση κοινών στάσεων και η ανάπτυξη κοινών δράσεων. Για τους λόγους αυτούς είμαι πάντα στη διάθεσή σας να συναντηθούμε και να ανταλλάξουμε απόψεις για όλα τα παραπάνω το συντομότερο.

    Με εκτίμηση

    Γιώργος Α. Παπανδρέου"

  2. babis lazarou avatar
    babis lazarou 13/04/2009 23:39:07

    ΡΕ ΠΑΙΔΙΑ ΠΟΙΟΝ ΓΕΡΟ ΤΟΠΟΘΕΤΗΣΑΝΕ ΟΙ ΑΓΓΛΟΙ ΠΡΟΘΥΠΟΥΡΓΟ ΣΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ ΚΑΙ ΜΕΤΑ ΕΛΕΓΕ ΟΤΙ ΤΟ Κ.Κ.Ε ΕΝΑΙ ΚΟΜΜΑ ΤΗΣ ΠΡΟΔΟΣΙΑΣ ΚΑΙ ΤΟΥ ΑΙΜΑΤΟΣ , ΚΑΙ ΜΕΤΑ ΟΤΙ ΣΤΗ ΓΥΑΡΟ ΚΑΙ ΣΤΗ ΜΑΚΡΟΝΗΣΟ ΚΤΙΖΟΥΜΕ ΝΕΟΥΣ ΠΑΡΘΕΝΩΝΕΣ ΚΑΙ ΜΕΤΑ ΚΥΡΙΞΕ ΤΟΝ ΑΝΕΚΔΟΤΟ κλπ κλπ κλπ.ΟΛΟΙ ΟΙ ΜΙΝΕΙΚΟ ΙΔΙΟΙ ΕΝΑΙ.ΕΝΑΙ ΣΤΗΝ ΠΡΩΤΗ ΓΡΑΜΜΗ ΣΤΗ ΜΑΧΗ ΤΗΣ ΚΟΥΤΑΛΑΣ.ΚΑΤΑ ΤΑ ΑΛΛΑ ΣΤΟ ΑΕΡΟΠΛΑΝΟ ΚΑΙ ΚΑΝΟΥΜΕ ΑΝΤΙΣΤΑΣΗ ΣΤΑΣ ΣΟΥΗΔΙΑΣ.ΚΑΙ ΠΑΙΔΙΑ ΚΑΙ ΠΑΙΔΙΑ!

  3. τιραμολα avatar
    τιραμολα 13/04/2009 23:41:24

    Ψηφοφόρος και ο Μπάμπης....

  4. Πυροπαθής avatar
    Πυροπαθής 13/04/2009 23:51:35

    Γιατί το ΚΚΕ έχει δικαίωμα να εξισώνει χονδροειδέστατα το ΠΑΣΟΚ με τη ΝΔ , να τους βάζει όλους σ' ένα καζάνι " 5 κόμματα 2 πολιτικές" και να θυμώνει όταν οι άλλοι του κάνουν κριτική; Γιατί είναι αντικουμμουνισμός αυτό που κάνει το ΠΑΣΟΚ και δεν είναι αντιπασοκισμός αυτό που κάνει το ΚΚΕ; Γιατί ξεχνουν και οι ίδιοι την ιστορία τους όταν δεν τους βολεύει; Αυτοί δεν καταδίκασαν στελέχη τους όταν δεν ήταν αρεστά στην εξουσία; Τι παραπάνω είπε ο Πάγκαλος; Άλλωστε αυτός τα ξέρει από μέσα. Ήταν στο ΚΚΕ και τον διέγραψαν. Θρησκεία είναι και δεν δέχονται κριτική. Και επί τη ευκαιρία. Τα ένσημα που χρώσταγαν στους εργαζόμενους του Ριζοσπάστη τα κόλλησαν οι ΕΡΓΑΤΟΠΑΤΕΡΕΣ;

  5. Aris lalidis avatar
    Aris lalidis 13/04/2009 23:52:11

    Αν εννοεις τον babi lazarou κυριε τιραμολα μας για φαινεται ψηφοφορος.
    Απο ποτε το μετρο το αποτελει η πιο αμερικανοδουλη "πολιτικη" οικογενεια στην Ελλαδα,αυτη των παπατζηανδρεου;
    Να μας το πειτε να προσεχουμε ολοι δηλαδη.
    Και κατι ακομα.Και τα ψευδωνυμα μας κατι λενε.Το τιραμολα ας πουμε αντιπροσωπευει την ελαστικοτητα.
    Ελπιζω οχι της συνειδησεως.

  6. τιραμολα avatar
    τιραμολα 13/04/2009 23:56:40

    Καμιά ελαστικότητα , έχω αποφασίσει εδω και καιρο.
    Θα ψηφίσω Τζέφρυ Μινέικο!

  7. Νικόλας avatar
    Νικόλας 14/04/2009 00:02:47

    Πρέπει να έχει κανείς τεράστια πολιτική διακριτική ικανότητα για να ξεχωρίσει τις διαφορές ανάμεσα στο ΠΑΣΟΚ και την ΝΔ.
    Πόσο μάλλον που τελευταία το ΠΑΣΟΚ μας πρόσφερε έναν ολοδέξιο προθυπουργό, τον Σιμίτη και η ΝΔ έναν κεντρδεξιό προθυπουργό, τον Καραμανλή.
    Τώρα δεν φταίνε αυτοί αν ο ουρανίσκος μας είναι τόσο απαίδευτος που δεν μπορούμε να ξεχωρίσουμε ούτε την κόκα κόλα από την πέπσι κόλα.

  8. Aris lalidis avatar
    Aris lalidis 14/04/2009 00:08:50

    KAMMIA ΕΚΠΛΗΞΗ ΤΙΡΑΜΟΛΑ.
    ΜΠΕΣ ΣΤΟΝ ΚΟΠΟ ΝΑ ΤΕΛΕΙΩΣΕΙΣ ΤΟΝ "ΚΡΑΤΥΛΟ" ΤΟΥ ΠΛΑΤΩΝΑ,ΓΙΑ ΝΑ ΚΑΤΑΛΑΒΕΙΣ ΟΤΙ ΟΛΟΙ ΕΧΟΥΜΕ ΤΟ ΟΝΟΜΑ ΠΟΥ ΜΑΣ ΑΞΙΖΕΙ.
    ΤΟΥΛΑΧΙΣΤΟΝ ΒΓΑΙΝΕΙ ΤΙΠΟΤΑ η ΤΖΑΜΠΑ ΤΟ ΡΕΖΙΛΙΚΙ;

  9. AnonymOs avatar
    AnonymOs 14/04/2009 00:10:01

    Γιά πέστε μου, ρέ πατριώτες, γιατί μπερδεύτηκα :
    Ο Αντικομμουνισμός είναι αμαρτία ?
    Διότι, άν είναι, Πάσχα έρχεται, νά πάω γιά εξωμολόγηση!

  10. Aris lalidis avatar
    Aris lalidis 14/04/2009 00:16:58

    OXI OXI OXI TEKNON MOY.
    ΑΜΑΡΤΙΑ ΜΕΓΑΛΗ ΚΑΙ ΑΣΥΓΧΩΡΗΤΗ ΕΙΝΑΙ ΜΟΝΟΝ Ο ΑΝΤΙ ΠΑΠΑΤΖΗ-ΑΜΕΡΙΚΑΝΟ- ΒΑΛΛΙΑΝΑΤΟ-ΜΠΡΑΒΟΓΙΩΡΓΙΣΜΟΣ.
    ΚΑΛΗΝΥΧΤΑ ΚΑΙ ΜΗΝ ΑΝΗΣΥΧΕΙΣ ΚΑΘΟΛΟΥ.ΕΙΣΑΙ ΜΕ ΤΟ ΕΝΑ ΠΟΔΙ ΣΤΟΝ ΠΑΡΑΔΕΙΣΟ.

  11. Lavazza avatar
    Lavazza 14/04/2009 00:17:52

    Γιατί, άδικο είχε ο Πάγκαλος για το ΚΚΕ του '49;;;

    To KKE δεν έκανε συμφωνίες με το ΚΚΒ (Βουλγαρίας) ότι εάν το ΚΚΒ βοηθούσε το ΚΚΕ με όπλα και Κομιτατζήδες για να πάρει την Εξουσία στην Ελλάδα, τότε το ΚΚΕ θα παραχωρούσε τη Μακεδονία στη Βουλγαρία ως αντάλλαγμα;;;

    Οι Γραμματείς του τότε ΚΚΕ δεν πήγαιναν σε ημερίδες στη Μόσχα και διερρύγνηαν τα ιμάτιά τους οτι η Μακεδονία και η Θράκη πρέπει να γίνουν ανεξάρτητα Κράτη και μάλιστα τους είχαν βρει ήδη και τα ονόματα "σοβιετικές Δημοκρατίες των Βαλκανίων";;;

    Το ΚΚΕ τότε δεν έκανε "Παιδομάζωμα" και άρπαζε παιδάκια 7-8 ετών και τα έστελνε στα τότε Κομμουνιστικά Κράτη με το σκεπτικό οτι εάν σε καμιά 15αριά χρόνια μετά νομιμοποιηθεί στην Ελλάδα να έχει "έτοιμα" τα στελέχη του Κόμματος;;;

    Οι γκαγκστερικές συμμορίες του ΚΚΕ που αυτοαποκαλούνταν "αντάρτες" δεν οπισθοχωρούσαν προς την "φίλη" Αλβανία ηττημένοι και έκαψαν για εκδίκηση ότι (μα ότι) παραμεθώριο χωριό υπάρχει στη Φλώρινα και στα Γιάννενα;;; Πόσον κοσμάκη έφαγαν τότε στα χωριά που ουδεμία σχέση είχαν ούτε με Ταγματασφαλίτες ούτε με Γερμανούς...;;;

    Το ΚΚΕ αγωνίστηκε (όσο αγωνίστηκε) όχι για να φύγει ο δυνάστης Γερμανός αλλά για να έρθει άλλος Δυνάστης (χειρότερος).

    Αλί και τρισαλί από τα πλανημένα παλληκάρια που ήταν αληθινοί πατριώτες και τάχθηκαν στο ΕΑΜ και αφήσαν τα κοκκαλάκια τους στα Βουνά...
    Γιατί οι "Αρχικαπετανέοι" Κομμουνιστές διέφυγαν στη Μόσχα χωρίς να έχουν ούτε μία γρατζουνιά και οι γνώμες διχάζονται για το εάν είχαν ρίξει έστω και μία ντουφεκιά...

    Όταν ξεκίνησε ο πόλεμος το '40, ενώ ο Μεταξάς, ο Βασιλιάς και ΟΛΑ τα Κόμματα αναιξερέτως εύχονταν στα παλληκάρια μας καλή τύχη στο Μέτωπο, το ΚΚΕ και ο τότε Γραμματέας του Ζαχαριάδης έβγαινε και προέτρεπε τον κόσμο να μην πάει να πολεμήσει και να μην συμμετάσχει στον επεκτατικό (άκουσον άκουσον) πόλεμο του "Φασίστα" Μεταξά στην Αλβανία...
    Ενώ την ίδια στιγμή τύπωναν φειγβολάν και λέγαν στα παλληκάρια μας οτι οι Αλβανία είναι ούτε λίγο ούτε πολύ ο παράδεισος επί της Γης και οτι οι Αλβανοί είναι "αδέρφια" μας...

    Και άλλα τέτοια φρικιαστικά...

    Άδικο είχε ο Πάγκαλος για το ΚΚΕ του '49;;;

    Τί νομίζει το ΚΚΕ;;;

    Ότι ο κόσμος τα ξεχνάει αυτά (συν τις άλλες θηριωδίες τους που αιματοκύλισαν τρις την Ελλάδα για να πάρουν την Εξουσία);;;

    Δεν τα ξεχνάει ο κόσμος, για αυτό είναι στο 7%, μέχρι να πεθάνουν και οι τελευταίοι πλανημένοι περασμένης ηλικίας και να εξαφανιστεί από τη Βουλή.

    Σε όλη την Ευρώπη, υπάρχουν αριστερά κόμματα. Όπως λέει και η λέξη "αριστερά" Κόμματα, όχι "Κομμοθνιστικά".
    Οπουδήποτε στην Ευρώπη πεις τη λέξη "Κομμουνισμός" θα σε πάρουν με τις πέτρες και τις πρώτες θα τις ρίξουν αυτοί που προέρχονται από χώρες του πρώην ανατολικού μπλογκ που έζησαν 50 χρόνια στο πετσί τους τον "Παράδεισο επί της Γης" του Μαρξ...

  12. τιραμολα avatar
    τιραμολα 14/04/2009 00:20:38

    Εγώ κύριε λαλιδη(?) μπορεί να χρησιμοποιώ nick name (θα μπορούσα να ήμουν και "anonymos") αλλά έχω το θάρρος να υποστηρίξω την επιλογή μου.
    Εσύ μήπως να μας έλεγες τι θεωρείς καλύτερο για την χώρα ή φοβάσαι μήπως χάσεις σε αξιοπιστία?
    Για τον Πλάτωνα μας έπεισες , είσαι μορφωμένος...
    Εμένα να με συγχωρείς ποστάρω από στάνη...

    Για το "Τιραμόλα" κάνεις λάθος , ήταν πολύ συμπαθής ήρωας κόμικς.

  13. PATRA avatar
    PATRA 14/04/2009 00:33:26

    Το θεμα του ΚΚΕ ειναι κατα βαση θεμα αισθητικο.
    Αν αποδεχεσαι δηλαδη τον δογματισμο,
    ειτε των Κνιτων,
    ειτε των χριστιανων (και δη των Παλαιοημερολογιτων),
    ειτε των (μ)ΠΑΟΚτσηδων.
    Αν τελικα αποδεχεσαι πως η ζωη ειναι ταλαιπωρια, αναθεματα, αποφασεις Οικουμενικων Συνοδων ή Ευρειας Ολομελειας και προσδοκια λυτρωσης.
    Κολαζομαι... μερες που ερχονται...,

  14. τρια πουλακια καθονταν avatar
    τρια πουλακια καθονταν 14/04/2009 00:42:11

    Η τελευταία παράγραφος της επιστολής αλεκας προς γιωργακη:
    Το πρόβλημα είναι μεγαλύτερο όταν η πολεμική(σ.σ. του Πάγκαλου) προς το ΚΚΕ αντιγράφει, μιμείται ή και οικειοποιείται την πάλαι ποτέ αντικομμουνιστική υστερία, μισαλλοδοξία του παρελθόντος, που χρησιμοποιήθηκε από το ελληνικό κράτος, τις κυβερνήσεις, το θρόνο, για να στείλουν πατριώτες κομμουνιστές στο εκτελεστικό απόσπασμα, στις εξορίες και τα Μακρονήσια, με τις ευλογίες των ηγεσιών και των υπηρεσιών των ΗΠΑ».

    ΚΑΙ ΠΑΛΙ ΛΙΓΑ ΤΗΣ ΕΙΠΕ.......

  15. PATRA avatar
    PATRA 14/04/2009 00:44:47

    Και βεβαια αναπαντητα παραμενουν τα διαχρονικα ερωτηματα
    1."τι ...ωρα θα πρεπει να ξεκινησει η επανασταση για να ...πιαστουν οι αστοι στον υπνο?"
    και
    2. "τι κρυβει η αξυριστη μασχαλη της Κνιτισας".
    (...αποφαση Ευρειας Ολομελειας ή ...προσδοκια λυτρωσης???)

  16. thanos avatar
    thanos 14/04/2009 03:04:08

    5-babis lazarou Says:
    April 13th, 2009 at 11:39 pm

    Babis-Χαραλαμπης, Ανιστοριτε μικρε, αυτα που σου ειπε ο μπαμπα σου ο μαυραγοριτης επρεπε να τα διασταυρωσης αγορι μου.Το " ΟΤΙ ΣΤΗ ΓΥΑΡΟ ΚΑΙ ΣΤΗ ΜΑΚΡΟΝΗΣΟ ΚΤΙΖΟΥΜΕ ΝΕΟΥΣ ΠΑΡΘΕΝΩΝΕΣ" το ειπε αλλος φιλαρακι υπουργος της δεξιας.Ανενδοτο αγωνα εκανε ο "Γερος της Δημοκρατιας" μετα απο Κυβερνησεις Παπαγου και Εθναρχη. Αντε σε καμια βιβλιοθηκη και ανοιξε τα στραβα σου.Μπορεις να ρωτησεις και τον πατερα του Ρουσοπουλου,κατι θα μαθεις.

  17. thanos avatar
    thanos 14/04/2009 03:20:19

    17- aris lalidis

    Οσο για τον Αμερικανισμο, μαθε φιλε ο Τριανταφυλλιδης "Εθναρχης" ειπε το "Ανηκομεν εις την Δυσην" Ουτε ο Ανδρεας ουτε ο Γιωργος Παπανδρεου το ειπαν.

  18. ψυχραιμια avatar
    ψυχραιμια 14/04/2009 08:38:13

    Μυγιαγγιχτα κομματα που θεωρουν οτι ειναι υπερανω κριτικης.
    Η Αλεκα διαμαρτυρεται γιατι απαιτει να μην της επιτιθεται κανεις την ωρα που αυτη επιτιθεται σε όλους καθως η εναντιον του ΚΚΕ πολεμικη ειναι αμαρτια ενω εναντιον των αλλων επιτρεπεται και ο Γιωργος απαντα και διαμαρτυρεται γιατι του κανουν κριτικη ενω επρεπε να χτυπανε μονο τη ΝΔ.

  19. leon avatar
    leon 14/04/2009 09:39:16

    Καλυτερα διμετωπος παρα διπροσωπος.
    Και εν τελει τι τον κοφτει το Αντρικο η κριτικη του ΚΚΕ?
    Φοβαται μην χασει τα ψηφαλακια του που τον εξισωνει με τον ΚΚ?
    Ας βγουμε ολοι να φωναξουμε δυνατα!
    ΑΠΟ ΜΙΑ ΔΕΞΙΑ ΚΥΒΕΡΝΗΣΗ ΞΕΡΕΙΣ ΤΙ ΝΑ ΠΕΡΙΜΕΝΕΙΣ!
    ΑΠΟ ΤΟ ΠΑΣΟΚ ΤΙ?
    Ο ανθρωπος ειναι επικινδυνος για την χωρα οσο αποδειχτηκε επικινδυνος και ο Κωστακης.
    Τα υπολοιπα ειναι μπαρμπουτσαλα.

  20. Προβοκατωρ. avatar
    Προβοκατωρ. 14/04/2009 10:34:42

    Μα το κκε,ειναι θρησκεια,οπως ειπε και ο παγκαλος.
    Και φερεται σα θρησκεια.Βγαζει φετφαδες,και υποσχεται τον παραδεισο.(Μετα θανατον βεβαια).

  21. stavrosx1 avatar
    stavrosx1 14/04/2009 11:48:24

    ... φίλτατε Φάκτορα, μια παρατήρηση επί των "τυπωμένων σχολίων" της ανάρτησης ...
    ... διαφαίνεται κάθετη πτώση της ποιότητας των αντι-ΚΚΕ σχολιαστών σου ...
    ... έλλειψη φαντασίας, προφανής, αλλά και απουσία άξιας λόγου θεωρητικής στήριξης του θεματογράφου προς αυτούς ...
    ... "ελπίζω" στην έτι περαιτέρω ανάληψη εκστρατείας εκ μέρους σου για την θεωρητική βοήθεια των υστερούντων αντι-ΚΚΕ σχολιαστών ...
    ... έρρωσο ...

  22. ?? avatar
    ?? 14/04/2009 12:39:10

    Κλαινε τα γαλαζοπαιδια που ο θειος δεν καταφερε να τα διορισει και τελιωνει η κουταλα!
    Κλαινε και σκουζουν!
    Κλαινε και σχολιαζουν οτι βρουν και λενε οτι θελουν!
    Κλαινε γιατι ο ΓΑΠ ακομα και στον υπνο τους τρομαζει!
    Φανταζου ποσο δειλα ειναι τα γαλαζοπαιδια για να φοβουνται τον "τζεφρυ"!

  23. αλλενάκι avatar
    αλλενάκι 14/04/2009 12:44:36

    Εδώ που τα λέμε προσεκτικά διατυπωμένη είναι η επιστολή, μάλλον για να μετριάσει την οξύτητα των δηλώσεων του οινοχόου.

  24. Hase avatar
    Hase 14/04/2009 12:56:24

    Διαβαζω ορισμενους εδω μεσα και μουρχεται να ξερασω. Λενε πολλοι τι θακανε το ΚΚΕ αν ειχε επικρατησει εκεινη την εποχη ακολουθωντας το παραληρημα του Παγκαλου. Λενε δηλαδη τι θα γινοταν αν θα ειχαν επικρατισει οι κομουνιστες πριν 70 χρονια. Απλα χωρις καμια αποδειξη ενω οι περισσοτεροι εδω μεσα δεν ειχαν καν γεννηθει. Απλα λενε οτι θα τους εσφαζαν ολους. Γιατι δεν πατε ρε παιδια και λιγο πιο πισω την εποχη του παππου του Παγκαλου που το 1925 με στρατιωτικο πραξικοπημα κατελυσε την δημοκρατια στην Ελλαδα; Αλλα γιατι δεν πατε και πιο μπροστα, μετα την απελευθερωση οταν ο παππους του ΓΑΠ εβαλε τον παππου του (σημερινου) Παγκαλου στηγν φυλακη για δοσιλογισμο;. (Ο δικτατορας Παγκαλος ηταν ενας απο τους εμπνευστες των ταγματων ασφαλειας και συνεργατης των Ιταλων). Μεγας αντικομουνιστης ο παππους, μεγας αντικομουνιστης και ο εγγονος. Ο Παγκαλος αυτα που λεει σημερα δεν τα λεει για να μας διδαξει ιστορια αλλα για να παρει ψηφους, ξεχναει τα δικα του συνωμοτικα ενστικτα (συμμορια των τεσσαρων, μεγας χορευτης, κολοσημαια, ελεφαντες οι Γερμανοι, Κοκαλογλειφτης -και αλλες μαλακιες-) και προσπαθει να συκοφαντησει το ΚΚΕ και εν γενει την αριστερα, γιατι τα βελη του σε ολη την αριστερα απευθυνονται. Λυπαμαι για το επιπεδο ορισμενων σχολιαστων που προσπαθουν να καλυψουν τα πρασινα και τα γαλαζια σκανδαλα με αυτο τον τροπο.

  25. anetos avatar
    anetos 14/04/2009 12:59:22

    Γιατι θα επερεπε να ειναι κανενας Φιλικομουνιστης ?

  26. ?? avatar
    ?? 14/04/2009 13:36:34

    @ 33
    To θεμα ειναι οτι το ΚΚΕ (αν θυμασαι) συνεργαστηκε το 1990 με τη ΝΔ του αποστατη Μητσοτακη.
    Αυτο ηταν συμφωνο με τα ιδεωδη του κομματος ή απλα εδειξε οτι προτιμα μια κυβερνηση ΝΔ απο μια κυβερνηση ΠΑΣΟΚ?
    Ειναι προφανες οτι ο λογος του ΚΚΕ ειναι απαρχαιωμενος και εντελως ανεδαφικος!
    Μονο για καταληψεις στα λυκεια και τα πανεπιστημια ειναι ικανοι.

  27. Προβοκατωρ. avatar
    Προβοκατωρ. 14/04/2009 14:07:55

    Ας ειχε μυαλο το κκε,τοτε,να τα κανει αλλιως.Ο Τιτο,ηταν φωτεινο παραδειγμα.
    Αλλα αυτοι,γλειφανε τον πατερουλη.
    Και πηρανε τον κοσμο στο λαιμο τους.
    Κανοντας πολεμο,οταν δεν ειχανε στρατο,και φευγοντας,οταν ηταν πληρεις.Και περνωντας απο λεπιδι ενα σωρο αγωνιστες,η βριζοντας τους,ακομα και νεκρους,(Πλουμπιδης).
    Γιατι να τους σεβαστω λοιπον;Εκ του αποτελεσματος κρινεται ο καθενας.Και αφου γεμισαν αιμα και δακρυα την Ελλαδα,με τις μαλακιες τους,θα τους κανω τωρα και το μνημοσυνο;
    Οχι φιλε μου.Προτιμω να τους χσ.

  28. Hase avatar
    Hase 14/04/2009 14:08:08

    @34
    Εγω φιλε ειμαι αριστερος. Αν εχω να πολεμησω με τον λυκο τοτε τον πολεμαω γιατι τον ξερω, ειναι ο λυκος. Με τον λυκο που φοραει την προβια του αρνιου δεν μπορω να πολεμησω, νομιζω πως ειναι αρνι και με τρωει. Αντε και καλο μεσημερι.

  29. Προβοκατωρ. avatar
    Προβοκατωρ. 14/04/2009 14:12:19

    Και τι εγινε με τη δικτατορια του Παγκαλου;Ειδες να σκοτωνονται χιλιαδες;
    Ακομα και με τη δικτατορια Μεταξα,εξοριες και φυλακες, υπηρξαν.Ελαχιστοι θανατοι ομως.
    Αρα,ουδεμια σχεση με τα γεγονοτα 44-49.
    Για να μη σου πω 42-49.

  30. Hase avatar
    Hase 14/04/2009 14:39:16

    Ουτε και με την δικτατορια Παπαδοπουλου σκοτωθηκε κανεις, επομενως να τις ευλογουμε και να μαθαινεις τα παιδια ετσι.

  31. Hase avatar
    Hase 14/04/2009 14:41:51

    Η ιστορια Προβωκατορα δεν γραφτηκε μονο για να την μνημονευουμε αλλα και να μαθαινουμε. Οχι για να θυμομαστε επιλεκτικα οτι και οταν μας συμφερει.

  32. Hase avatar
    Hase 14/04/2009 14:42:35

    Σορυ για την ορθογραφια.

  33. ?? avatar
    ?? 14/04/2009 15:04:01

    @ 37
    Με την ευκαιρια που εισαι αριστερός, ποια είναι η αποψη σου για τη σταση του Ζαχαριαδη μετα τον εμφυλιο? Ειχε ερθει σε συμφωνια με τον Τιτο να λαβει βοηθεια για καταληψη της εξουσιας και η Σερβια να παρει ως ανταλλαγμα την Μακεδονια.
    Αυτο επειδη κατηγορειτε ο ΓΑΠ για ενδοτισμο, προδοσιες κλπ.

  34. Προβοκατωρ. avatar
    Προβοκατωρ. 14/04/2009 15:04:12

    Εγω ειπα οτι δεν υπαρχει συγκριση,δεν εκρινα.
    Και κατι αλλο.
    Δε σας εκανε εντυπωση,γιατι πολυς κοσμος,μα πααρα πολυς,εκεινη την εποχη,που η πεινα ετρεχε στους δρομους,δε συνταχτηκε με το κκε,που στο φιναλε,ηταν κατι σαν το Χριστιανισμο την εποχη των Ρωμαιων;
    Και γιατι οι αξιωματικοι,που κι αυτοι,απο φτωχες οικογενειες προερχονταν,ηταν φανατικα αντιθετοι και δε δισταζαν να στηνουν στον τοιχο και να εκτελουν τους κκεδες;
    Θα σας πω εγω τη γνωμη μου,που εχω ψαξει ολυ το θεμα για χρονια,και εχω ρωτησει,μεχρι γερους στα χωρια,που τωρα,δεν ζουν πια.
    Ηταν η μαλακια του κκε,να βγαλει στο σφυρι τη Βορεια Ελλαδα,και να ζηταει με τα ψηφισματα του,την αυτονομηση και στη συνεχεια βεβαια τη βουλγαροποιηση της.
    Εδωσε ετσι το δικαιωμα στους αστους,να το δειχνουν με το δαχτυλο, και να το αναγαγουν σε προδοτη.
    Αδικο ειχαν;
    Αμα λοιπον,εχεις κανει τοσα εγκληματικα λαθη που εχουν βυθισει τη χωρα στ χαος και τον ολεθρο,δεν ειναι θρασυ,να κοκορευεσαι και να λες για θυματα και ηρωες και ο,τι αλλες χαζομαρες,για να μην πω τη σωστη λεξη,και με μαλωσει τ αφεντικο;
    Γιατι,οι αλλοι,απο την αλλη μερια,τι ηταν;Δεν ηταν ανθρωποι;
    Ο φανταρος,γειτονας μου,που εφαγε τη ναρκη και τυφλωθηκε,νεο παιδι,δεν ειχε ψυχη;Δεν ειχε μανουλα αυτος;
    Γι αυτο,το να στριφογυρνατε μεσα στα σκατα,που γινανε εδω και 60 χρονια,με στοχο και σκοπο,το ελαχιστο τη δικαιωση,το δε περισσοτερο,τη ρεβανς,το θεωρω,τουλαχστον θρασυτητα.
    Το λιγοτερο,θα ητανε να μη μιλατε.Το λιγοτερο.
    Και να βλεπετε οτι ο κοσμος,δε σας θελει.
    Γιατι αν σας ηθελε,θα περνατε παραπανω απο το 7% max που παιρνετε.

  35. νέος avatar
    νέος 14/04/2009 15:11:23

    Η Παπαρήγα κακώς διαμαρτυρήθηκε για την συμπεριφορά του Πάγκαλου. Έπρεπε να τον αφήσει να συνεχίζει το υβρεολόγιο του. Διότι εκτός από τους φίλους του, κανείς κρίνεται και από τους εχθρούς του και μάλιστα πιο αντικειμενικά.
    Η χυδαιότητα της εμφάνισης του Πάγκαλου, αντικατοπτρίζει πλήρως την χυδαιότητα του χαρακτήρα και του μυαλού αυτού του ατόμου.

  36. Πυροπαθής avatar
    Πυροπαθής 14/04/2009 15:14:23

    Βρε παιδιά γιατί μαλώνετε; Δεν ξέρετε ότι το ΚΚΕ προτιμά κυβέρνηση ΔΕξιά γιατί όσο ζορίζετε ο κόσμος τόσο πιστεύει ότι ανεβαίνουν τα ποσοστά του. Για τα ψηφαλάκια φωνάζουν κι αυτοί.

  37. ?? avatar
    ?? 14/04/2009 15:18:50

    @ 45
    Οντως ετσι σκεφτεται το ΚΚΕ αλλα οσο περναει ο καιρος μειωνεται το ποσοστο του γιατι ... πεθαινουν!

  38. Hase avatar
    Hase 14/04/2009 15:45:30

    @ Πυροπαθής, @46
    Εγω δεν πιστευω πως το ΚΚΕ δεν ξερει πως τα ποσοστα του θα μεινουν στα ιδια (η σε μικροτερα επιπεδα). Αλλα για πες τε μου (δεν ξερω τι ψηφιζετε) τα ποσοστα του ΠΑΣΟΚ αυξηθηκαν καθολου; Η μηπως αυτα της ΝΔ; η αυξηθηκαν αυτα του Μαυροτζαφερη. Επομενως αυτα που λετε ειναι για να κανετε εντυπωση σε αυτους που δεν γνωριζουν. Με τοσα σκανδαλα της ΝΔ το ΠΑΣΟΚ ειναι στα ιδια του οσο για τους αλλους και αυτοι περιπου στα ιδια ειναι. (φυσικα με εξαιρεση την ΝΔ). Επομενως δεν ειναι εποχη να χαθρετε καποιος. Παντα ο κοσμακης την πληρωνει.

  39. Θύμα avatar
    Θύμα 14/04/2009 15:50:58

    @45 Πυροπαθής η Παπαρήγα αντιπολιτεύεται το ΠΑΣΟΚ θέλωντας να περάσει το μήνυμα οτι και οι δύο ίδιοι είναι για να εισπράξει ψηφαλάκια, δέν έχει κανέναν λόγο να αντιπολευτεί την Νέα Δημοκρατία γιατί ξέρει οτι δεξιοί δέν πρόκειται να την ψηφίσουν. Όσο ζορίζονται περισσότερο οικονομικά οι ψηφοφόροι του με τον Καρανμανλή, ενστικτωδώς πρώτο μέλημα τους θα είναι να πέσει η κυβέρνηση και μετά η αγάπη για το κόμμα τους. Με την λογική της χαμένης ψήφου θα συσπειρωθούν γύρω απο το ΠΑΣΟΚ γι'αυτό και ο ΣΥΡΙΖΑ έπεσε απο το 17 στο 6%.

  40. Aris lalidis avatar
    Aris lalidis 14/04/2009 15:56:48

    @κυρ thano
    ΔΕΝ ΞΕΡΩ ΠΟΣΑ ΠΑΙΔΑΚΙΑ ΔΙΟΡΙΣΕΣ ΜΕ ΤΑ ΑΜΕΡΙΚΑΝΑΚΙΑ ΣΟΥ,ΑΛΛΑ ΟΙ ΒΙΒΛΙΟΘΗΚΕΣ ΓΙΑ ΑΛΛΑ ΒΟΟΥΝ.
    ΥΠΟΜΟΝΗ ΝΑ ΕΧΕΙΣ..

  41. Hase avatar
    Hase 14/04/2009 16:23:29

    @ 42
    Ποτε μου δεν κατηγορησα εγω τουλαχιστον τον ΓΑΠ. Ειναι ενας καλος ανθρωπος που δεν διαφερει σε τιποτα απο καποιον αλλον. Κατι σαν την Παναγιωταρα. Αυτο που μπορω ομως να πω ειναι πως τα προσοντα που εχει δεν αρκουν για να γινει πρωθυπουργος της Ελλαδας. Αν ο ΓΑΠ δεν ηταν παιδι του Παπανδρεου θα ηταν ενα καλο στελεχος μιας μικρομεσαιας επιχειρησης. Τωρα οσοι τον πιστευουν ας τον βγαλουν, δημοκρατια εχουμε, ετσι δεν ειναι;

  42. Strange Attractor avatar
    Strange Attractor 14/04/2009 18:10:45

    @45 Σωστή η άποψη του πυροπαθή. Παραδοσιακά και διεθνώς, τα κομμουνιστικά κόμματα προτιμούσαν δεξιές κυβερνήσεις παρά χλιαρές σοσιαλδημοκρατικές ώστε να οξύνονται οι αντιθέσεις και να φαντάζουν στα μάτια του κόσμου ώς λύση. Εξ`άλλου τα σοσιαλδημοκρατικά κόμματα ξεκίνησαν ως μεσοβέζικη λύση και τροχοπέδη στα κομμουνιστικά. Η χαλαρή τους και νόμιμη δηλαδή πλευρά, που δεν φοβίζει τους μικρομεσαίους. Λογικό λοιπόν είναι το ΚΚΕ να αντιμάχεται το ΠΑΣΟΚ περισσότερο από τη ΝΔ. Ο Πάγκαλος ως πρωην κουκουες τα γνωρίζει καλά αυτά τα πράγματα αλλά παίζει παιχνίδια επικοινωνιακά.

  43. εναςάσχετος avatar
    εναςάσχετος 14/04/2009 18:22:21

    Πάγκαλος, Κωστόπουλος και άλλες δημοκρατικές δυνάμεις.
    Τι προτιμάς Αλέκα να σε βρίζει ή να σε επαινεί ο Πάγκαλος και οι υπόλοιπες "δημοκρατικές"δυνάμεις?

  44. εναςάσχετος avatar
    εναςάσχετος 14/04/2009 18:44:48

    strange @51,
    Εκτός απο αυτά που λές,υπάρχει και επι πλέον λόγος που το ΚΚΕ αντιπαθεί, γενικώς,τα κεντρώα και σοσιαλδημοκρατικά κόμματα.
    Στις χειρότερες και πιο αντιδημοκρατικές καμπές της συγχρονης ελληνικής ιστορίας,οι κυβερνήσεις, ήταν κεντρώες και όχι επωνύμως δεξιές.
    Η δεξιά ήρθε μετά, βρίσκοντας τα πράγματα έτοιμα δρομολογημένα απο το κέντρο.
    Δεν είναι περίεργο λοιπόν,που ακόμα και σήμερα, η διαπλοκή στην Ελλάδα προτιμάει το ΠΑΣΟΚ απο την ΝΔ για να "διαχειρισθεί" τον κόσμο στις δύσκολες μέρες που έρχονται με την οικονομική κρίση.

  45. Strange Attractor avatar
    Strange Attractor 14/04/2009 19:51:47

    @53 η Ένωση Κέντρου του Γ. Παπανδρέου άλλωστε, δημιουργήθηκε από κέντρα που ήθελαν να αποδυναμώσουν την τότε ΕΔΑ που ήταν το "νόμιμο" κομμάτι του ΚΚΕ. Κλασική συνταγή που πέτυχε ξανά και ξανά.

  46. Προβοκάτορας avatar
    Προβοκάτορας 14/04/2009 21:34:15

    Διαφωνώ ριζικά με το Γιώργο Παπανδρέου. Το ΚΚΕ δεν κάνει διμέτωπο. Κάνει μονομέτωπο αγώνα κατά του ΠΑΣΟΚ. Γελοιοποιεί δε από μόνο του τη διαβόητη αρχή του «πέντε κόμματα δυο πολιτικές» καθ' όσον από το 1989 και μετά έχει συνεργαστεί κατ' επανάληψη με τη ΝΔ (ας θυμίσω τις πιο πρόσφατες ανοιχτές συνεργασίες στις Νομαρχιακές και Δημοτικές εκλογές του 2006 στην Καρδίτσα).
    Ως προς τον κ. Πάγκαλο η χυδαιότητά του είναι γνωστή σε όλους, αν και η φράση που προκάλεσε την ιερή οργή του ΚΚΕ έχει μεγάλη δόση αλήθειας.
    Όπως μεγάλη δόση αλήθειας έχει και η διαπίστωση προηγούμενου σχολιαστή ότι τα πιο σκληρά μέτρα κατά της Αριστεράς ελήφθησαν από κεντρώες κτβερνήσεις (ιδιώνυμο - Βενιζέλος, εκτέλεση Μπελογιάννη - Πλαστήρας κ.λ.π.)
    Το πιο σημαντικό όμως είναι ότι η ιερή οργή του ΚΚΕ δεν είναι τυχαία. Αν, λέω αν, η Βουλή κατορθώσει να δει το υλικό της υπόθεσης της εξαγοράς της ΓΕΡΜΑΝΟΣ, τότε το ΚΚΕ θα κληθεί να απαντήσει σε δύσκολα ερωτήματα. Στους ψηφοφόρους του, όχι σε εμάς.
    Και κάτι τελευταίο. Γιατί ο αντιαμερικανισμός είναι κριτήριο προοδευτικότητας; Και αν αυτό ισχύει γιατί το ΚΚΕ δε συγκροτεί κοινά ψηφοδέλτια με τον Καρατζαφέρη; Εμένα πάντως σε ρατσισμό μου φέρνει.

  47. babis lazarou avatar
    babis lazarou 14/04/2009 23:50:44

    24 thanos says 24. ΣΕ ΠΟΝΕΣΑ ΘΑΝΟ ΜΟΥ? ΔΕΝ ΤΟ ΗΘΕΛΑ.ΤΟ ΑΓΟΡΙΣΟΥ ΕΙΜΑΙ ΟΠΩΣ ΛΕΣ Ο ΜΠΑΜΠΗΣ.ΤΗΝ ΕΠΟΜΕΝΗ ΘΑ ΠΡΟΣΕΧΩ ΠΕΡΙΣΟΤΕΡΟ ΑΝ ΠΡΟΣΕΧΕΙΣ ΤΙΣ ΕΚΦΡΑΣΕΙΣ ΣΟΥ.ΕΚΤΟΣ ΚΑΙ ΑΝ ΤΟ ΕΠΙΠΕΔΟ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΦΕΝΤΙΑΣΟΥ ΕΙΝΑΙ ΛΕΞΗ ΑΓΝΩΣΤΗ.ΠΑΝΤΩΣ ΚΑΝΑ ΒΙΒΛΙΑΚΙ ΑΝ ΜΕ ΣΥΜΒΟΥΛΕΥΣΕΙΣ ΝΑ ΔΙΑΒΑΣΩ ΘΑ ΤΟ ΚΑΝΩ.ΑΡΚΕΙ ΝΑ ΜΗΝ ΕΙΝΑΙ ΕΚΔΟΣΕΙΣ ΜΙΝΕΙΚΟ.ΣΙΓΟΥΡΑ ΘΑ ΦΟΡΑΣ ΚΑΙ ΖΙΒΑΓΚΟ.

  48. ti na poume... avatar
    ti na poume... 15/04/2009 10:11:18

    Και λίγα τους είπε ο Πάγκαλος, σε όλες τις άλλες χώρες του κόσμου, κομμουνιστικά κόμματα σαν το δικό μας το ΚΚΕ τα έχουν πάρει με τις πέτρες. Έλεος... Αλλά είπαμε. Η Ελλάδα είναι η τελευταία κομμουνιστική χώρα της Ευρώπης (στα μυαλά..)

  49. Communist Basher Anonymous avatar
    Communist Basher Anonymous 16/04/2009 01:07:15

    Lefteria sta fylakismena miala...

ΑΠΟΣΤΟΛΗ ΣΧΟΛΙΟΥ

Τα δεδομένα σας είναι ασφαλή! H διεύθυνση email δε θα δημοσιευθεί. Τα στοιχεία θα χρησιμοποιηθούν αποκλειστικά για τη δυνατότητα σχολιασμού στο antinews.gr .

Tα πεδία με αστερίσκο (*) είναι υποχρεωτικά.