#_CRON_JOB_#
#_CRON_JOB_#
18/07/2008 01:30
ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΣΧΟΛΙΟΥ

«Ακόμα να υπογραφεί η σύμβαση του Γερμανού;»

Περιγράφουμε  σε προηγούμενα post την διυπουργική σύσκεψη που συγκάλεσαν στις 11/3/2005 οι κ. Αλογοσκούφης, Σπηλιωτόπουλος και Σιούφας για να αναθέσουν την κατασκευή τορπιλών του Πολεμικού Ναυτικού στην εταιρεία «ΓΕΡΜΑΝΟΣ Sunlight». Με αφορμή την σύσκεψη αυτή έγραφε το «Αντί» στις 22/5/2005:

«Παρούσα η οικονομική σύμβουλος του πρωθυπουργού κ. Ελένη Λουρή, η οποία πριν καλά καλά αρχίσει η σύσκεψη επέπληξε τους παρόντες λέγοντας: «ακόμα να υπογραφεί η σύμβαση του Γερμανού;». Τότε κάποιος από τους παριστάμενους – για το θεαθήναι – γενικούς γραμματείς διαφώνησε λέγοντας ότι η σύμβαση δεν μπορεί να υπογραφεί επειδή έχει δημιουργηθεί θέμα ασφαλείας και πιστοποίησης του υλικού της τορπίλης. Αυτό όμως δεν πτόησε καθόλου τον κ. Αλογοσκούφη ο οποίος είπε το εξής καταπληκτικό, αναφερόμενος στον παρόντα κ. Γερμανό: «Αρχή είναι ακόμα, θα μάθει, ας ξεκινήσουμε και βλέπουμε».

Δεν το αποκαλύψαμε τότε, για ευνόητους λόγους, αλλά επειδή έχουμε την εντύπωση ότι ο κ. Ζορμπάς έχει ήδη αρχίσει να γράφει τις αναμνήσεις του από τις περιπέτειές του στη ΝΔ, μπορούμε να το αποκαλύψουμε τώρα. Ο γενικός γραμματέας που διαφώνησε και σταμάτησε την ανάθεση των τορπιλών στην ΓΕΡΜΑΝΟΣ ήταν ο Γ. Ζορμπάς, ΓΓ Εξοπλισμών τότε. Το δημοσίευμα εκείνο του «Αντί» δεν διαψεύσθηκε ποτέ μέχρι σήμερα.

Ενώ συνέβαιναν αυτά τα εισαγωγικά στην διαπλοκή και την διαφθορά της ΝΔ, ο Πρωθυπουργός Κ. Καραμανλής μιλούσε σε συνεδρίαση της Κ. Ε. της Ν. Δ. (Σάββατο 19/3/2005) και εμφανιζόταν για μια ακόμα φορά αποφασισμένος να πατάξει τα φαινόμενα διαπλοκής και διαφθοράς. «Σε καμιά περίπτωση δεν εγκαταλείπουμε τον αγώνα για τη διαφάνεια … δεσμευτήκαμε και δεν εγκαταλείπουμε» είπε τότε; Εμείς τώρα τι να υποθέσουμε; Ότι εκτός του γνωστού υπουργού παρουσίαζαν από τότε συμπτώματα βαρηκοΐας και άλλα εξέχοντα μέλη του κυβερνητικού επιτελείου; Ότι δεν ήλεγχε την κυβέρνησή του; Ότι μας δούλευαν όλους ψιλό γαζί; Η απάντηση υπάρχει στη συνέχεια. Ο κ. Ζορμπάς απομακρύνθηκε ύστερα από λίγο για την Ανεξάρτητη Αρχή από όπου τον διώχνουν τώρα. Ο κ. Αλογοσκούφης παρέμεινε, όπως και η ΓΕΡΜΑΝΟΣ που «έμαθε» προφανώς στη συνέχεια πώς να πουλάει τα προϊόντα της και συναντήθηκε και με τον ΟΤΕ.

Διαβάστε κι αυτά: Ο κ. Σπηλιωτόπουλος προτιμούσε μπαταρίες Γερμανός και Όταν η ΝΔ και το ΠΑΣΟΚ ήθελαν τον Γερμανό τους

ΣΧΟΛΙΑ

  1. Ιωάννης Εμμ.Νομικός avatar
    Ιωάννης Εμμ.Νομικός 18/07/2008 02:03:28

    Παλαιό Φάληρο,17/07/08.-

    Αξιότιμε Κύριε Ζορμπά.

    Απεδείχθη περίτρανα και με την περίπτωσή σας,ότι η «Ελλάδα κατασπαράζει τα άξια παιδιά της.»
    Η εκπαραθύρωσής σας,χωρίς κάν να κρατήσουν τα προσχήματα,αμέσως μετά την απόφασή σας να αρχίσει έρευνα για τους λογαριασμούς των Μιχάλη Χριστοφοράκου και Πρόδρομου Μαυρίδη,αποτελεί μέγα σκάνδαλο για τον «δήμιόν» σας Υπουργό Οικονομίας και την αυλή του.
    Φυσικά από μόνος του δεν είναι δυνατόν να ενεργεί.Γι’αυτό ερωτώ τον Πρωθυπουργό της χώρας, επήρε αυτή την απόφαση γιατί φοβάται επανάληψη της εμπειρίας των ομολόγων και σπεύδει να σας πετάξει άρον – άρον από την θέση σας?
    Για μένα τον απλό πολίτη,αλλά γνώστη των παρακυκλωμάτων,άλλη αιτιολογία δεν υπάρχει.
    Αυτή τους η κίνηση όμως,κίνηση απελπισίας,σήμανε και το τέλος τους.
    Δεν πρέπει να λησμονεί ο Πρωθυπουργός της χώρας,ότι στην θέση αυτή που βρίσκεστε,συνήλθε το υπουργικό συμβούλιο – στο οποίο προίστατο – και απεφάσησε ομόφωνα περί τούτου.
    Πως λοιπόν τώρα σας παύει ένας Υπουργός ?( και ποιος υπουργός; Αυτός που βοά το σύμπαν για την ανάμειξή του σε διάφορα σκάνδαλα,μετά ή άνευ της συζύγου του….)
    Γιατί δεν συνήλθε και πάλι το υπουργικό συμβούλιο για να αποφασίσει την αποπομπή σας ή μη,από μια θέση που κρατήσατε τόσα χρόνια με άκραν επιτυχία?
    Η μήπως οι αποκαλύψεις σας τους έβλαψαν?
    Αποδεικνύεται περίτρανα, ότιο «ψευτοκοινοβουλευτισμός» δρα υπογείως ,εξαρθρώνει τους θεσμούς και εκμηδενίζει κάθε μορφή ελέγχου.
    Με ιδιαίτερη λύπη παρακολουθώ,ότι όποιος τάσσεται υπέρ της αλήθειας,της διαφάνειας,της τιμιότητας,της κοινής λογικής, - όπως εσείς σεβαστέ μου κ.Ζορμπά – φροντίζουν και τον εξαφανίζουν από προσώπου γης.
    Να είσθε σίγουρος,ότι οι αντιδράσεις για την αποπομπήν σας θα είναι πολλές από πλευράς μας,από πλευράς απλών αλλά εντίμων πολιτών,που ξέρουν να παλεύουν για το καλό και την προκοπή του τόπου που γεννήθηκαν,ασχέτως ηλικίας.
    Είμαι περήφανος που σας γνώρισα και θεωρώ ιδιαίτερη τιμή μου το ότι συνομίλησα μαζί σας επ’ ολίγον.Με διδάξατε πολλά και σας ευχαριστώ.
    Ανδρες σαν και σας τιμούν την Ελλάδα μας.-
    Με άπειρο σεβασμό και εκτίμηση

    Ιωάννης Εμμ.Νομικός

  2. archaeopteryx avatar
    archaeopteryx 18/07/2008 05:22:02

    Ιωάννη Εμμ. Νομικέ, μου δίνεις μια ιδέα...

    Αξιότιμε κύριε Ζορμπά:

    Εάν ερμηνεύω σωστά το τι γίνεται, αυτό που συμβαίνει είναι ένα μικρό πραξικόπημα, ένα βήμα πίσω, από την Δημοκρατία που υποτίθεται ότι έχουμε. Εκτιμώ ότι η έλλειψη Ανεξαρτησίας μεταξύ Νομοθετικού, Εκτελεστικού και Δικαστικού είναι η πηγή πολλών από τα προβλήματα που έχει η Ελλάδα.

    Ο λαός είναι λίγο χαμένος στην καθημερινότητα και την ανέχεια και τις λίγο χαμένες προσδοκίες. Θέλει λίγη ελπίδα και λίγη προοπτική και έναν μπούσουλα. Τα πολιτικά σχήματα είναι αδιέξοδα και φθαρμένα. Πέντε ή πενήντα ψευδώνυμοι, μέσα εδώ, και γύρω γύρω, είναι ίσως περίγελως για κράξιμο, ή είναι ίσως αρχή.

    Πείτε μας εάν βλέπετε εσείς κάτι, εάν φαντάζεστε ότι μπορούμε να αρχίσουμε τώρα, σήμερα, να πιστέψουμε ότι δεν είμαστε ανδράποδα, ότι έχουμε φωνή, ότι υπάρχει λογική και ελπίδα για αλλαγή. Δεν θέλουμε λαοπλάνα ψέμματα και αδιέξοδα συνθήματα. Κοινό νου θέλουμε.

    Περιμένουμε και ευχαριστούμε

    Αρχαιοπτέρυξ

  3. διπλωμάτης avatar
    διπλωμάτης 18/07/2008 10:17:26

    Εχω ακούσει με τα αυτιά μου Υπουργό να αποκαλεί τον
    Ζορμπά:πείσμων γέρον.....
    υπουργός καθηγητής παρακαλώ

  4. PORTA PORTA avatar
    PORTA PORTA 18/07/2008 10:27:46

    @ Νομικο και Αρχ/υξ
    συμφωνω και επαυξανω. Πτηση #2.

    και Φακτωρα

    φιλοι, επιμενω στο να καλεσουμε τον κ Ζορμπα σε μια συνεδρια εδω προ των μπανιων του λαου.

    ΠΠ

  5. PORTA PORTA avatar
    PORTA PORTA 18/07/2008 10:32:19

    Η ερωτηση ειναι πιο σημαντικη απο την απαντηση σε πολλες περιπτωσεις, ποσο μαλλον στην δικη μας.

    Περεα Περεα Τσικι Τσικι....

    ΠΠ

  6. archaeopteryx avatar
    archaeopteryx 18/07/2008 11:04:58

    Porta Porta, το 10:27 το κατάλαβα...Το 10:32?

  7. mareli avatar
    mareli 18/07/2008 11:09:26

    Επικροτώ την πρόταση του PORTA PORTA για συζήτηση με τον Κο Ζορμπά και προχωρώ στις πρώτες ερωτήσεις:
    1. Γιατί δέχτηκε λυσσαλέα επίθεση από τους "ενδιαφερόμενους" (ΜΜΕ και άλλους), όταν διερευνούσε τις αποδεδειγμένα "κλεμμένες" προμήθειες των αντισταθμιστικών για τους TORM1; Γιατί δεν συνέχισε την έρευνα για αυτά τα "μαύρα" ως επικεφαλής της Αρχής Καταπολέμησης του βρώμικου χρήματος;
    2. Γιατί "διέρρευσε" τμήμα του πορίσματος του για τα ομόλογα και όχι τις αποδείξεις που φέρεται ότι έχει για τη "διακίνηση μαύρου πολιτικού χρήματος";
    3. Γιατί δεν ξεκίνησε έρευνα για το "μαύρο" χρήμα που έχουν διακινήσει Μαυρίδης και Χριστοφοράκος; Οι off-shore που είχαν στήσει αυτοί οι δύο είναι γνωστές εδώ και ΔΥΟ χρόνια από δημοσιεύματα δικά σας και του Κου Τέλογλου. Μάλιστα, ο Μαυρίδης πριν απολυθεί επέστρεψε στη Siemens 8.000.000€ που βρέθηκαν σε off-shore στην οποία ήταν διαχειριστής.
    Και ένα φιλοσοφικό ερώτημα:
    Πως εξηγεί ότι ο "καταγέλαστος" Γραμματέας Εξοπλισμών της περιόδου διερέυνησης των TORM1 έχει αναδειχθεί σε σταυροφόρο και "είδωλο" όλων αυτών που τότε τον έστηναν στον τοίχο;

  8. archaeopteryx avatar
    archaeopteryx 18/07/2008 11:22:11

    mareli, επειδή φαίνεσαι από γκουβέρνο μεριά, να σε ρωτήσω εγώ κάτι:

    To ΥπΑν και η Νομαρχία έχουν δώσει κάτι άδειες λειτουργίας σε μια εταιρία που υπάρχουν ενδείξεις και ίσως στοιχεία σε άλλες χώρες ότι σας έχει μιζώσει (εσάς και τους προηγούμενους) (δεν έιμαι κομματικός).

    Γιατί δεν ανακαλείτε προσωρινά την άδεια λειτουργίας μέχρι να σας πει η εν λόγω Εταιρία τι τα έκανε, αν τα έκανε, να το γράψουν και οι New York Times και κάποια σοβαρή γερμανικη εφημερίδα, και να νοιώσω και εγώ ότι δεν είμαι τρίτης κατηγορίας κουνούπι. Και θα σας δοξάζω στον αιώνα, αμήν.

    Σιγά τα αυγά, μια κ.λοεταιρία θα κλείσετε. Εδώ κλείσαμε Πειραϊκή, Αθηναϊκή, Pirelli κλπ, για ένα μικρο μάγαζο μιας μεγάλης πολυεθνικής σε μια μικρή σκ..χώρα, κάνουμε έτσι; Κουράγιο, εύκολο είναι.

  9. archaeopteryx avatar
    archaeopteryx 18/07/2008 11:42:37

    Mareli, το πρωί έπιασα κουβέντα με ένα φουκαρά που φτιάριζε «αμμοχάλικο» σε ένα τρίκυκλο, προφανώς για να ρίξει κανένα μπετουδάκι. Σε απομακρυσμένη περιοχή στην επαρχία.

    Πιάσαμε κουβέντα. Ήξερε για τον Ζορμπά, θεωρεί όταν «τον φάγανε για να τα κουκουλώσουνε». Ήξερε για την «ανεξάρτητη δικαστική έρευνα για τις συμβάσεις». Είπε «θα βρούν καμια περισπωμένη να λέιπει ...κακιες..κακίες.. τσ' αποθαμένους τους».

    Σίγουρα Πασόκος ο τύπος, αμφιβάλλω αν έχει τελειώσει Δημοτικό, μην παρεξηγείς.

  10. mareli avatar
    mareli 18/07/2008 11:59:18

    "Κάποιοι υποστηρίζουν ότι ο Γ. Ζορμπάς μπορεί να φύγει από την επιτροπή (Σημ. εννοεί την εξεταστική για τους TORM1), συνοδευόμενος από φάκελο... που θα τον παραπέμπει στον εισαγγελέα ως κατηγορούμενο."
    από "Ε" ΝΤΟΡΑ ΝΤΑΙΛΙΑΝΑ 05/12/2004

    "Παραδέχτηκε, όμως, χθες, ότι και ο ίδιος δεχόταν επισκέψεις μεσαζόντων στο γραφείο του, παρότι προχθές είχε μιλήσει για μεσάζοντες που συχνάζουν στους υπουργικούς και μόνο διαδρόμους.

    Δήλωσε δε άγνοια σε αυτό που ο βουλευτής του ΠΑΣΟΚ Κ. Κουλούρης υποστήριξε, ότι στενός του συνεργάτης, ο κ. Πόταγας, παλαιότερα είχε απασχοληθεί σε πολυεθνική εταιρεία αντισταθμιστικών οφελών. Για το θέμα οι κ. Κουλούρης και Καρχιμάκης κατέθεσαν χθες και σχετική ερώτηση προς τον υπουργό Αμυνας ζητώντας το βιογραφικό του.

    Είχε συναντήσεις

    Ο κ. Ζορμπάς παραδέχτηκε επίσης ότι είχε συναντήσεις με εκπροσώπους διαφόρων εταιρειών που εκπροσωπούν μεγαλύτερες εταιρείες οπλικών συστημάτων.

    Συγκεκριμένα, παραδέχτηκε ότι συναντήθηκε με εκπρόσωπο της εταιρείας ΑΧΟΝ, που ανήκει στον κ. Λιακουνάκο, τον κ. Αποστόλου και με τον κ. Ηλιάδη που ενδιαφερόταν για μια σύμβαση, που, όπως όμως είπε, δεν αφορούσε το υπουργείο Αμυνας, αλλά ελικόπτερα του λιμενικού."
    από δημοσίευμα της "Ε" Των ΑΛΙΚΗΣ ΜΑΤΣΗ, ΑΝΤΩΝΗ ΓΑΛΑΝΟΠΟΥΛΟΥ 10/12/2004
    «Σε κυπριακή οφ-σορ μέρος των αντισταθμιστικών»

    Του ΜΑΚΑΡΙΟΥ ΔΡΟΥΣΙΩΤΗ

    Ενα μέρος των 72 εκατομμυρίων δολαρίων που αφορούν τα αντισταθμιστικά οφέλη που θα έπαιρνε η Ελλάδα από την αγορά των ρωσικών πυραύλων TOR-M1 και αναζητούνται, έχει καταλήξει σε υπεράκτια εταιρεία, αραβικών συμφερόντων στην Κύπρο.

    Αυτό, τουλάχιστον, υποστηρίζει η εφημερίδα «Πολίτης» της Λευκωσίας, που έχει ερευνήσει την κυπριακή πτυχή των TOR-M1 στη Λευκωσία, την Αθήνα και τη Μόσχα.

    Σύμφωνα με την εφημερίδα, τα 12 από τα 72 εκατομμύρια έχουν καταλήξει σε μία εταιρεία που είναι εγγεγραμμένη στην Κύπρο με την επωνυμία «DRUMILAN OFFSET PROGRAMME LTD».

    Η εταιρεία αυτή ενεγράφη τον Δεκέμβριο του 1994 και μέτοχοί της είναι δύο άλλες εταιρείες και συγκεκριμένα οι «CORBY HOLDINGS LTD» και «MERTON INVESTMENTS LTD». Στο αρχείο του εφόρου εταιρειών δεν είναι καταγραμμένα τα ονόματα των μετόχων, τους οποίους εκπροσωπεί δικηγορικό γραφείο της Λευκωσίας. Ομως, σύμφωνα με την εφημερίδα, κύριος μέτοχος της «DRUMILAN» είναι ο συριακής καταγωγής Αραβας, Φουάτ Αλ Ζαγιάτ. Ο εν λόγω Αραβας αναφέρθηκε στο παρελθόν και ως μεσάζων για την αγορά των ρωσικών πυραύλων S 300.


    ΕΛΕΥΘΕΡΟΤΥΠΙΑ - 01/12/2004

  11. archaeopteryx avatar
    archaeopteryx 18/07/2008 12:08:08

    και μόνο ότι χρησιμοποιείς αυτή την μεθοδολογία, δείχνει ότι προσπαθείς να προλάβεις αποκαλύψεις. Φοβάστε αδελφούλες, έ;

  12. Φιδίας avatar
    Φιδίας 18/07/2008 12:12:42

    mareli (απο πού βγαινει, απο το Magneti Mareli?)

    Δικος σας ανθρωπος ηταν ο Ζορμπάς. Προσωπική επιλογή του καταλληλότερου πρωθυπουργού.
    Τι υπονοείς με το αρχειακό υλικό που παραθέτεις; Οτι ο καταλληλότερος έκανε λάθος επιλογή;
    Οτι ΚΑΙ ο Ζορμπάς ειναι μπλεγμένος με μίζες αρα για αυτό τον τρώτε;
    Τότε γιατί φωνάζατε όταν τα έιχε βγάλει τότε η "Ε" αυτά που παραθέτεις;
    Άρα τότε κάνατε λάθος επιλογή (Ζορμπά) ή λάθος εκτίμηση (αλήθεια των ρεπορτάζ της "Ε");
    Τελικά λάθη με λάθη διορθώνονται;
    Το ξερεις το ρητό του Ταλεϋράνδου: "ηταν κατι χειρότερο απο έγκλημα, ήταν λάθος";

    Γιατί εσείς του γκουβέρνου αναλώνεστε ολη μέρα στίς ίντριγκες και μάλιστα αναμεταξύ σας;
    Γιατί δεν στρώνετε κώλο να κάνετε καμιά δουλειά μπας και ξελασπώσουμε σαν χώρα;
    Το'χετε πάρει είδηση οτι κυβέρνηση που κανει μονίμως αντιπολίτευση (στον εαυτό της) δεν γίνεται;

    Απλα είχα μερικές απορίες, συμπάθαμε σιόρ Μαρέλι.

    Φιδιας

  13. archaeopteryx avatar
    archaeopteryx 18/07/2008 12:17:25

    μπράβο ρε φιδία..

  14. Factorx avatar
    Factorx 18/07/2008 12:28:10

    @mareli: Γενικός γραμματέας εξοπλισμών ήταν. Δεν θα συναντούσε μεσάζοντες και εμπόρους όπλων; Το θέμα είναι αν υπέγραψε καμία σκανδαλιάρα σύμβαση. Οχι μόνο δεν υπέγραψε, αλλά ήρθε σε συγκρουση με τον Σπηλιωτόπουλο για πολλές συμβασεις.

  15. mareli avatar
    mareli 18/07/2008 12:57:11

    Ρε παιδιά τι σας αναστατώνει κάθε φορά που η κοινή λογική υπερισχύει της λογικής του εντυπωσιασμού και του αποπροσανατολισμού;
    Προσωπικά πάντα πίστευα και πιστεύω ότι ο Ζορμπάς είναι μια καλή και σωστή επιλογή. Συνεπώς αποτελεί λάθος του γκουβέρνου να τον διώχνει! Αν όμως μου εξηγήσετε γιατί ΔΕΝ έκανε έρευνα για τα "μαύρα" του Αναστασιάδη τότε δεν είναι φρόνιμο από μέρους σας να βλέπετε όλα τα άλλα "εγκλήματα" και να μην φωνάζετε για αυτή την καραμπινάτη περίπτωση απιστίας και συγκάλυψης και συναλλαγής με εκπροσώπους του κατεστημένου.
    Κατά τα άλλα όταν ο archaeοpteryx έχει το πνευματικό ανάστημα να αρθρογραφεί υπέροχα (πρόσφατο post έχει ήδη 79 σχόλια(!!!) και να προκαλεί ενδιαφέρουσες συζητήσεις, δεν κατανοώ την υπεραντίδραση, την απαξίωση και την "αλλαγή γηπέδου" της συζήτησης.
    Κύριοι, το θέμα είναι η ουσία των ερωτημάτων που θέτω για τα οποία δεν είδα ΚΑΜΙΑ απάντηση! Απλώς δαιμονοποιήσατε τη θέση μου και τη σταυρώσατε ως κυβερνητική... άρα ΑΠΑΡΑΔΕΚΤΗ! Αυτό, όμως, με καλή διάθεση το χαρακτηρίζω "άκομψο" γιατί στην πραγματικότητα είναι κάτι άλλο...

  16. mareli avatar
    mareli 18/07/2008 13:06:28

    @Factorx
    έχεις απόλυτο δίκιο. Εγώ απλώς σημείωσα ένα σημείο από το "κατηγορητήριο" της τότε εποχής κατά του Ζορμπά.
    Ποιές συμβάσεις εννοείς;

  17. archaeopteryx avatar
    archaeopteryx 18/07/2008 13:18:45

    marelι.Μπορώ να σου αποδείξω πέρα από καθε αμφιβολία την μυριστερότητα των εταιρικών συναλλαγών ΟΤΕ, Γερμανού, DT. HDW και κάτι τέτοιων, Εξοπλισμούς ωστόσο δεν ξέρω. Αλλά ξέρω στοιχειώδη εταιρικά.

    Δεν μπαίνω στα του Ζορμπά, δεν τον ξέρω τον άνθρωπο αν και μου αρέσει η φάτσα του. Σου είπα έναν απλό τρόπο να λύσεις τις απορίες που έχεις για το αν και ποιον βόλεψε η Siemens. Απλά. Επειδή σέβομαι ότι γραφεις στα Ελληνικά. Για να το μάθεις εσύ, πρωτογενώς, και να μην στο πουν οι δυνάμεις κατοχής που δεν μιλούν την γλώσσα σου.

    Θα προσκυνήσω την θέση σου, αν αναστείλεις την άδεια λειτουργίας στην ύποπτη εταιρία, μέχρι να σου δώσει τα στοιχεία. Ντρέπεσαι, φοβάσαι, ή δεν σε αφήνουν; Ή μήπως σε εκβιάζουν; Ή δεν σε νοιάζει;

    Κανε το και θα γίνεις ήρωας.

  18. mareli avatar
    mareli 18/07/2008 13:37:11

    @archaeopteryx
    Συγγνώμη, αλλά δεν καταλαβαίνω τι εννοείς. Επειδή σε θεωρώ καλοπροαίρετο άνθρωπο δεν θέλω να υποθέσω άλλα πράγματα...
    Αν θες γράψε ένα e-mail να σου στείλω τα πλήρη στοιχεία μου και να μιλήσουμε από το τηλέφωνο, για να καταλάβεις ότι είμαι ένας τυχαίος, μη επώνυμος Έλληνας πολίτης. Δεν έχω να κρύψω απολύτως τίποτα...
    Αν το δέχεσαι αυτό, τότε μετά την όποια συνομιλία μας θα την δημοσιοπήσεις εδώ. Εγώ, πάντως δεν θέλω να μάθω για σένα τίποτα...

  19. archaeopteryx avatar
    archaeopteryx 18/07/2008 13:52:28

    έ τώρα τι λές... Φαντάσου αντί για κουρασμένος 50άρης να είμαι μοναχική 32άρα. Δεν γίνονται τέτοια πράγματα.

    Μη μου λές ότι δεν καταλαβαίνεις τι εννοώ, μια χαρά καταλαβαίνεις. Έλα αυριο βράδυ στην Σητεία, θα με δεις να τρώω ψάρι και σταμναγκάθια στου Βαγγέλη.

  20. archaeopteryx avatar
    archaeopteryx 18/07/2008 14:01:02

    αγριάνθρωπε με κατάλαβες

  21. mareli avatar
    mareli 18/07/2008 14:06:23

    Καλά σοβαρολογείς, μήπως με περνάς για κάποιον άλλο;
    Δεν έχω σχέση με την Κρήτη και δεν θέλω να σε συναντήσω. Το μόνο που θέλω είναι να καταλάβεις ότι δεν είμαι αυτός που εννοείς. Αν είσαι 32αρα και μοναχική τόσο το χειρότερο για σένα. Εγώ είμαι σαραντάρης, δημόσιος υπάλληλος, έχω δύο υπέροχες κόρες και είμαι ευτυχισμένος που ΔΕΝ είμαι όλα αυτά που νομίζεις!
    Αν πράγματι τα γράφεις όλα αυτά γιατί τα πιστεύεις και δεν πετάς απλώς τη μπάλα στην κερκίδα, τότε φαίνεται ότι τα σχόλια σου είναι ύποπτα και παραπέμπουν αλλού...
    Εγώ πάντως επιμένω να επικοινωνήσουμε. Φτιάξε ένα ψευτο e-mail και εγώ θα σου απαντήσω άμεσα!!!
    Επιμένω με μπερδεύεις με κάποιον άλλο....

  22. mareli avatar
    mareli 18/07/2008 14:17:27

    είμαι σε άδεια και ετοιμάζομαι να πάω θάλασσα...

  23. aris avatar
    aris 18/07/2008 14:19:19

    Αηδία μόνο... ο κοινοβουλευτισμός μας είναι μασκαρεμένος φασισμός. Να βάλουν τον Σανιδά στη θέση του... Κι εσύ Ελληνικέ λαέ τι ύπνους που ρίχνεις! Αυτή δεν είναι κυβέρνηση, συνεργείο καθαρισμού είναι...Α να χαθούνε Ξεφτίλες!

  24. aris avatar
    aris 18/07/2008 14:21:43

    mareli πανε για βουτιές, καλή σουπιά είσαι κι εσύ...

  25. archaeopteryx avatar
    archaeopteryx 18/07/2008 14:27:08

    τι να κάνουμε άρι, στην αναμονή. Περιμένουμε το ...FBI

  26. aris avatar
    aris 18/07/2008 14:37:21

    ένας δικαστικός δεν έσκυψε το κεφάλι και τον φάγανε ανερυθρίαστα και ο mareli μιλά για λάθος... ΔΕΝ ΕΙΜΑΣΤΕ ΗΛΙΘΙΟΙ ΡΕ ΦΙΛΕ! φιλάνε τον κώλο τους, δεν είναι λάθος.μετά απο αυτό θα έπερεπε να παραιτηθεί μέχρι άυριο το πρωί ο καταλληλότερος ... αντί να παραιτηθεί όμως απάντησε στη επιστολή Παπανδρέου πως δεν χρειάζονται βιασύνες με τις εξεταστικές επιτροπές, ας έρθει ο Νοέμβρης και βλέπουμε...
    τώρα έχουμε να ρυθμίσουμε τα κολέγια...

  27. aris avatar
    aris 18/07/2008 14:42:10

    εννοώ τους "καθαριστές" που αναλαμβάνουν να εξαφανίσουν τα στοιχεία μετά από φονους

  28. archaeopteryx avatar
    archaeopteryx 18/07/2008 14:47:47

    εγώ απορώ με την αναισθησία...Ή μας θεωρούν ζώα, ή είμαστε ζώα (ή και τα δύο). Και υπάρχει και αυτή η διάχυτη αίσθηση «και τώρα τί;»

  29. Φιδίας avatar
    Φιδίας 18/07/2008 16:22:10

    Α, ρε Αρχαιο, με κάνεις και ζηλευω. Αλλά ελπίζω, αν όλα πάνε οπως τα υπολογίζω (και γλυτώσω απ' το νόμο του Μέρφυ) θα είμαι κι εγω αρχες Αυγούστου να χαζεύω το Λιβικό καβάλα σ'ενα ρημαγμένο τζιπ. Και να γλεντάω ηλιοβασιλέματα σιωπηλά με ρακή, σταμναγκάθι, σφακιανές πίτες και όλα τα αξεσουάρ.

  30. mareli avatar
    mareli 18/07/2008 18:08:28

    @Aris

    Γιατί με λες και μένα σουπιά; Ποιός άλλος είναι;
    Λοιπόν, για να τελειώνουμε: Εγώ είμαι αυτός που είμαι και όχι αυτός που νομίζετε. Προτείνετε όποιο τρόπο θέλετε για να μάθετε ποιός είμαι και να τελειώνει αυτο το παραμύθι του "αποπροσανατολιστή" και "προβοκάτορα" που ενώ μιλούσαμε πολιτικά άρχισε να ρίχνει το μελάνι του και να υπονοεί ότι είμαι κάτι άλλο.
    Οι απαντήσεις μου ήταν πολιτικές και η συζήτηση είχε ξεκινήσει ομαλά και πολιτικά. Αυτός αποφάσισε να αφήσει μελάνι και να ρίξει τη μπάλα σε άλλο γήπεδο.
    Κανενας δεν απάντησε σε καμιά από τις ερωτήσεις που έθεσα για τον Ζορμπά, γιατί είναι προφανές ότι η κοινή λογική εναχλεί τους προβοκάτορες.
    Επιμένω ότι όποιος θέλει να μάθει ποιός είμαι να προτείνει όποιον τρόπο θέλει αυτός.
    Και να αφήσουμε τους προβοκατορες να βιώνουν τις ιδιαίτερες στιγμές του φασισμού τους και των πρακτικών τους.

  31. ο νοών...νοείτο avatar
    ο νοών...νοείτο 18/07/2008 18:28:37

    Όταν το 1994 δεν ψήφισα λόγω ιατρικού προβλήματος του πατέρα μου δεν στεναχωρήθηκα, παρ' όλον που μέχρι τότε ψήφιζα δαγκωτό ΠΑΣΟΚ, περισσότερο λόγω οικογενειακής παράδοσης και λιγότερο λόγω πολιτικής γνώσης. Το 1996 και το 2000 δεν ψήφισα εν πλήρη γνώση, και ας έγινα κ.... με τον πατέρα μου. Είχαν αρχίσει και μυρίζανε άσχημα οι πράσινοι. Το 2004, γνωρίζοντας το τι θα επακολουθήσει με ΝΔ, υπέπεσα στο βαρύτατο ατόπημα να ψηφίσω ΠΑΣΟΚ, ήμουν στο τελευταίο στάδιο της αποτοξίνωσης. Και όσον αφορά τη ΝΔ δικαιώθηκα, όσον αφορά την αποτοξίνωση ΕΙΜΑΙ ΚΑΘΑΡΟΣ.
    Αυτό όμως που δεν ήμουν σε θέση να προειδώ ήταν την κατάντια της πλειοψηφίας των νεο-Ελλήνων.
    Τρεις οι στόχοι από εδώ και εμπρός, αλλά δύσκολος ο δρόμος και αρκετές οι λακούβες. Τα αγαθά όμως... κόποις κτώνται
    -Μηδενική συναλλαγή και εξάρτηση με και από το κράτος.
    -Επιλεκτική συναλλαγή και συναστροφή με νοήμονες ανθρώπους.
    -Πλήρης αποτοξίνωση από την υπερβολή του σύγχρονου τρόπου ζωής.
    Τίποτα από τα παραπάνω δεν σημαίνει αυτόματα απομόνωση και μοναχισμό.
    Απλά περισσότερος κοινός νους, καλύτερη και ποιοτικότερη επικοινωνία και περισσότερη καθαρότητα σκέψης.

  32. μπάμιας avatar
    μπάμιας 18/07/2008 18:31:31

    ρε μαρέλι, εγώ τα διάβαζα, αυτά και τα παλιότερα, και να σου πω τι κατάλαβα. Σου αρέσει ο Αναμορφωτής της Πυρόπληκτης Ηλείας. Γούστα είναι αυτά (μπα, σε καλό σας, βίτσια σήμερα)

    ο φάκτορέξ σου απάντησε ξεκάθαρα στο «πολιτικό» σου. Μέχρι και εγώ το κατάλαβα. Τα παιδιά εδώ σε έκοψαν αλλιώς. Δε μπα να λες εσύ... Αν νομίζουν ότι δουλεύεις για τον Ρουσόπουλλο ή είσαι ο Ρουσόπουλλος, τι σημασία έχει τι λες εσύ;

    Είσαι ο Ναβουχοδονόσορ και είμαι ο Αη Γιάννης ο Βαπτιστής. Θες να δώσεις τα στοιχεία σου; Καν'το.

    Αλλά μην μας λες προβοκάτορες και φασίστες γιατί μου θυμίζει αυτό με τον μονοφθαλμο που μιλάει γαλλικά και θέλει.

  33. μπάμιας avatar
    μπάμιας 18/07/2008 18:39:17

    και να σου πω και πως γίνονται παρεξηγήσεις. Θα βγείς τωρα εσύ να με ταπώσεις σαν ανάγωγο. Δίκιο θάχεις. Θα βγει μετά ενας ανώνυμος και θα με πει ότι η ΝΔ θα κυβερνά άλλα 22 χρόνια. Θα με πιάσει τρέμουλο χαράς αλλά θα πω μέσα μου νάτον ο μαρέλης, ρίχνει κονφετί

  34. greekpoliticalreview avatar
    greekpoliticalreview 18/07/2008 18:52:46

    Εμένα πάντως δε μ' αρέσει αυτό .

    "Άσε το παλιόκοσμο να σκούζει" έλεγε το τραγούδι .

    Και τα διαλογάκια τύπου είμαι , είσαι , είμαστε δεν προσφέρουν τίποτα .

    Και αρχαιοπτέρυξ θα επιμείνω ο "τζαμάς" στο τελευταίο σου σχόλιο του ποστ για το Ζορμπά σε ποιον αναφερόταν ?

    Ρωτώ διότι οι προσωπικές αναφορές πρέπει διευκρινίζονται προς αποκατάσταση της αληθείας .

    Διευκρινίζω πως , ότι λέω θέλω ο άλλος να ξέρει ότι το λέω εγώ , αλλιώς δεν έχει νόημα .

  35. greekpoliticalreview avatar
    greekpoliticalreview 18/07/2008 18:55:26

    Ως προς το "τώρα τι?" σε προηγούμενο ποστ εκλιπαρούσα να πέσουν στο τραπέζι ιδέες για αντίδραση εκ της κοινωνίας (που θέλει) αλλά δεν είδα ούτε μια ... παρά μόνο καταγραφή της πραγματικότητας την οποία οι περισσότεροι εδώ ξέρουν ήδη .

  36. mareli avatar
    mareli 18/07/2008 19:23:43

    Φίλε μπάμιας δεν είσαι εσύ ο "προβοκάτορας", ούτε οι άλλοι. Ένας το έκανε και εγώ καλοπροαίρετα δέχθηκα ότι από λάθος με περνούσε για κάποιον άλλο. Αποδείχτηκε ότι ήταν καλά δοκιμασμένη πρακτική. Η δική μου αγωγή μου υπαγορεύει η συμμετοχή στους διαλόγους σας να είναι ευθεία και άμεση. Ποτέ δεν βγήκα Ανώνυμα γιατί σέβομαι τον εαυτό μου και εσάς που έχετε τη διάθεση για διάλογο.
    Την επιλογή να αποκαλύψω την ταυτότητά μου, την χρησιμοποίησα ως άμυνα απέναντι στην προβοκατόρικη επίθεση που δεχόμουν. Ξέρω πολύ καλά ότι δεν ενδιαφέρει κανέναν ποιός είμαι, ακριβώς γιατί δεν είμαι αυτός που νομίζετε. Κατά συνέπεια, ζητώ μόνο να διαβάζετε και να κρίνετε τις αναρτήσεις μου, ακόμα κι αν θεωρείτε ότι η κοινή λογική σε κάποιες απόψεις είναι κοντά σ' αυτές του Ρουσόπουλου. Αν δεν αντέχετε αυτό το διάλογο, απλώς αγνοείστε με. Όμως μη μου στερείτε το δικαίωμα της συμμετοχής και μην καταργείτε την κοινή λογικά από τις συζητήσεις σας.

  37. archaeopteryx avatar
    archaeopteryx 18/07/2008 19:31:49

    greek political review, δεν αναφερόμουνα σε σένα αλλά σου απαντώ:

    1. Αντίδραση εκ μέρους της κοινωνίας: Δεν έχω ούτε την εμπειρία ούτα τα κότσια (ούτε νομιμοποιούμαι εδώ, φιλοξενούμενος) να ξεκινήσω κόμμα, κίνημα, φιλική εταιρία και τέτοια, αν και έχω αρχίσει να συμπαθώ με την ιδέα.

    2. Συγνώμη, πήγα πίσω και έψαξα, το «τζαμάς», αναφερόταν σε «ανώνυμο» που επικαλείτο ανάγκη Ετσεβίτ, ολίγον εχθρικά και επίμονα. Νομίζω ότι προσέφερα «υποστήριξη» στον Ιωάννη Εμμ Νομικό (αλλά δεν θυμάμαι κιόλας). Αυτός ο τζαμάς δεν έχει σχέση με άλλους...

    Δεν νομίζω ότι έχω κάνει προσωπική αναφορά σε οποιονδήποτε. Ωστόσο αν έχω παρεκτραπεί, λόγω του ανώριμου της ηλικίας μου, mea culpa, mea maxima culpa, όρισε την ποινή μου, εξαιρουμένου του ανασκολοπισμού που θεωρώ βάρβαρο.

    Δεν έχω απάντηση στο «τωρα τι». Περιμένω επιφοίτηση και έμπνευση. Έχω, όπως όλοι εδώ ιδέες, αλλά blogging κάνω όχι πρωθυπουργεύειν

    σε χαιρετώ

  38. greekpoliticalreview avatar
    greekpoliticalreview 18/07/2008 19:59:40

    "αν και έχω αρχίσει να συμπαθώ με την ιδέα"

    Αυτό μου φτάνει εμένα προς το παρόν .

    Ξέρεις εγώ δεν είμαι παρά ένας εξωκομματικός "πιτσιρικάς" που προσπαθεί να μάθει ... και εδώ μέσα προσφέρονται πολλά .

    Η ηλικία μου όμως μου υπαγορεύει την ανάγκη της δράσης ως αναγκαστική συνθήκη (όπως έγραψα σε άλλο σχόλιο) για να γίνει εφικτή η αντίδραση .

    Όσο για τα υπόλοιπα (στο 'γραψα και στο άλλο ποστ) sorry for the inconvenience .

  39. Φιδίας avatar
    Φιδίας 19/07/2008 06:03:33

    “αν και έχω αρχίσει να συμπαθώ την ιδέα”

    Plz, count me in

    Φιδιας

  40. Φιδίας avatar
    Φιδίας 19/07/2008 06:15:30

    Μήπως θα έπρεπε να σκεφτούμε την πιθανότητα να βρεθούμε, χαλαρά, μετά μπάνια του λαού, έτσι, απλά για ένα τσάι και συμπάθεια?

    Ξέρω ότι μπορεί να μοιάζει λίγο σοκαριστικό σαν πρόταση γιατί όλοι βολευόμαστε στην προστατευμένη ανωνυμία μας εδώ και υπάρχει και ο φόβος ότι αν κάποτε συναντηθούμε να μην συμπαθηθούμε καθόλου (κάτι σαν blind date) αλλά αν δεν θέλουμε να είμαστε μονο διαπιστώσεις και ωραίες αναλύσεις, δεν θα έπρεπε να το τολμήσουμε?

    Εδώ «ο Τατούλης συναντήθηκε με μπλόγκερς» όπως διάβασα σε όλες τις εφημερίδες (ο μπαγάσας ο γατούλης, πάει να μας φάει την ιδέα) εμείς θα κωλώσουμε?

    Food for thought….

    Φιδιας

  41. greekpoliticalreview avatar
    greekpoliticalreview 19/07/2008 13:21:34

    Katholou food ! Egw tha elega gourmet !

    Kai an afisete auta ta ... "mikroastika" kataleipa..

    (ok , entaxei epitides ton varina ton xaraktirismo "mikroastika" , eimai ki egw troll)

    .. peri foviwn , pame gia skliro poker .

    Isws telika na ew katina lew sta eggonia mou ...

    Y.G : oxi mono $$ akoma kai tzamia , opws exw xanapei .

  42. greekpoliticalreview avatar
    greekpoliticalreview 19/07/2008 13:23:15

    "..na exw kati na lew sta.."

  43. greekpoliticalreview avatar
    greekpoliticalreview 19/07/2008 13:25:04

    (Parenthesi) : edw einai 5:23 kai meta apo Lincoln Avenue thelei upno .

    Kalimera sas .

ΑΠΟΣΤΟΛΗ ΣΧΟΛΙΟΥ

Τα δεδομένα σας είναι ασφαλή! H διεύθυνση email δε θα δημοσιευθεί. Τα στοιχεία θα χρησιμοποιηθούν αποκλειστικά για τη δυνατότητα σχολιασμού στο antinews.gr .

Tα πεδία με αστερίσκο (*) είναι υποχρεωτικά.